6×08: Siyah’ın Annesi

lost_6x08_siyah_ve_kate_kumsalda

Bu bölümde Siyah, Kate’le baş başayken ona annesinden bahsetti. Annesi, onun deyimiyle, delinin tekiydi ve büyürken ona, hala aşmaya çalıştığı bazı sorunlar yaşatmıştı. Bu sorunlar onun hayatını tamamen değiştirmişti. Şimdi ise annesi deli olan kişi Aaron’du.


Bu konuşmadan, annesinin Siyah’ın hayatını oldukça etkilediği, hatta büyük ihtimalle olumsuz etkilediği anlaşılıyor.

Siyah’ın hikayesinin Locke ile ortak bir yanı olduğu da ortaya çıkmış oluyor. Bildiğiniz gibi Locke’un annesi, Emily Annabeth Locke, hem bir ilaç bağımlısıydı hem de Santa Rosa Akıl Hastanesi’nde şizofreni teşhisiyle tedavi görmüştü.

Siyah’ın Locke’un bedenini seçmesiyle bu benzerliğin bir ilgisi var mıdır bilinmez ancak izleyicilerde, Siyah’ın annesinin, Lost hikayesinde önemli bir yeri olduğuna dair bir his oluşmadı değil.

ninni

Heyecanla beklenen Richard Alpert odaklı 6.09-Ab Aeterno bölümünden önce Siyah’ın geçmişiyle ilgili bilgiler edinmek, bizi daha da heyecanlandırdı.

brky demiş,

19 Mart 2010 @ 20:16

ilginç :/

ben_linus demiş,

19 Mart 2010 @ 20:16

Bence Siyah ve Jacob kardeşti yada çok yakın arkadaş…

LostManyaqı demiş,

19 Mart 2010 @ 20:23

Hatırlarsanız flashback lar Locke un küçüklüğüne gittiğinde Richard Lock’u ziyarete gelmişti.. Lock un çizdiği resimleri görmüştü.. Lock siyah dumanı çiziyordu resimde.. Richard bunları sen mi çizdin sorusuna evet yanıtını veriyordu Locke.. O sahne herzman aklımda kalmıştır.. Umarım bu onun cevabı olacak..

John demiş,

19 Mart 2010 @ 20:26

ilk yorum benden arkadaşlar rıchard bir ara johnun çocukluğunda ziyaret etmişti o zaman john sarışındı yani demek istiyorum ki Aeron ya john locke sa yada en baştan beri john locke siyah duman çünkü john lockın annesi deli dumanın annesi deli ve Aeronun anneside delirdi yani bir döngü var bunların hepsi kendisi diye bişey bence :D

rzsph demiş,

19 Mart 2010 @ 20:36

Widmore en başından beri siyah ile sorunları oldugunu bu bölümde gördük;denizaltında sakladığı şey bence,Desmond olaylarda bence kilit isim uaçkat jack bir ara desmond’ı görmüştü ben kesinlikle bu olayların bir şekilde oraya bağlanacagını ve Widmore adanın sonunu hazırlayacagına tahmin ediyorum…
Görüşlerin bu şekilde LOST izlemeye devam!..

ozan demiş,

19 Mart 2010 @ 21:13

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …
http://diziport.com/Lost_1_sezon-izle/6_bolum/

ozan demiş,

19 Mart 2010 @ 21:14

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …

Mustafa Akyürek demiş,

19 Mart 2010 @ 21:26

Beyaz Jacob : Yakup Peygamber
Siyah : Isak Peygamber

brc demiş,

19 Mart 2010 @ 21:47

çk güzeldi ya bölm.. yeni yeni bilgiler öğreniorzz..bakalım daha neler olucak =)

LaFleur demiş,

19 Mart 2010 @ 21:51

bence sıyaha bu gunclerı jaccop werdı

muro demiş,

19 Mart 2010 @ 21:53

arkadaşlar okursanız hevesiniz kaçabılır

oncekı konularda da bu yorumu yazmıştım.
hawai de bulunan lost un fanları bi bölümün çekilmesi sırasında anne genc sıyah genc jacop yaşlı siyah yaşlı jacop diye yeni oyuncuların olduğunu bize söyleyip şöyle yorum yapmıştı tek anne jacop ve siyah bende internetde kısa bi araştırmadan sonra kısaca şöyle bişey buldum bunlar ikiz anne karnında kavga etmeye başlıyolar

Bu daha doğmadan kavga eden iki kardeşin hikayesi. Bu dert ve mutsuzluğa neden olmuştur. Fakat sonra, kavga her zaman sürmüştür.

Isaac Rebecca ile evlendiğinde 40 yaşındaydı. Yıllar geldi geçti fakat onların hiç çocuğu olmadı. Ve Isaac Tanrı’ya yalvardı “Tanrım karım Rebecca’ya bir iyilik yap ve bizi bir çocuk ile kutsa.”

Tanrı Isaac’in duasını duydu (ki o her duayı duyar) ve onu yanıtladı. Isaac 6o yaşına geldiğinde Rebecca hamileydi, üstelik bir de değil ikiz çocukları olacaktı.

Fakat çocuklar doğmadan önce Rebecca onların içinde kavga ettiklerini duyabiliyordu.

“Neler oluyor?” dedi Rebecca.

Ve Tanrı cevap verdi.

“Senin karnındaki bu çocuklar iki ulusun babaları olacak. Tıpkı şuan kavga ettikleri gibi, bu iki ulus ta kendi aralarında çekişmeler yaşayacaklar. Biri diğerinden daha güçlü olacak ve büyük olan küçük olana hizmet edecek.”

Ve çocukların doğum zamanı geldi çattı.

İlk çocuk erkekti. Onun her yanı kırmızıydı (red) ve her tarafı saçla(kılla) kaplıydı ve Isaac ve Rebecca ona ilk seslendikleri kırmızıyı çağrıştıran, Esau adını verdi. İkinci doğan da erkekti, doğumu hemen Esau’yu takip (heel) ettiğinden ona da bunu çağrıştıran Jacob adı verildi.

Çocuklar büyüdü.

Esau ormanda dolaşmayı seven güçlü, yetenekli bir avcı oldu. Jacob ise daha çok evde oturmayı tercih eden sakin biriydi.

Isaac, Esau’yu eve avdan getirdiği vahşi yiyeceklerden dolayı daha çok seviyordu. Fakat Rebecca Jacob’ı daha çok seviyordu çünkü o yemek yapmayı öğrenmişti ve evin etrafındaki işlerle uğraşmayı seviyordu.

Bir gün Esau tekrar ava gitmişti, ama bir kaç gün geçmesine rağmen Esau istediği gibi bir av olmamıştı. Bu yüzden dolayı eve açlıktan ölecek kadar acıkmış bir durumda dönmüştü. Esau eve döndüğünde, Jacob da daha yeni bir kap sıcak, buğulanmış, güveç yemeği yapmıştı. ağız sulandıran kokusu her yeri kaplamıştı.

“Şu kırmızı yemeğin birazını bana ver, açlıktan ölüyorum.” dedi Esau.

Jacob tam bir entrikacıydı, ve “Tabi ki veririm bu güveçten, ama sen bana Doğum Hakkını (BirthRight) verirsen” dedi.

Doğum hakkı çok önemli bir şeydi. Esau’nun daha önce doğmuş olmasından dolayı Doğum hakkı ona gitmişti. Isaac öldüğünde, doğum hakkından dolayı evin sahibi ve Isaac’ın mirasından Jacob’ın aldığının iki katını alma hakkı Esau’nun olacaktı.

Fakat burda Esau büyük bir hata yapmıştı.

O açtı.

Yarını düşünecek hali yoktu. Doğum hakkı denen şey o kadar da uzun süreli planlanacak bir şey değildi .

Fakat Jacob daha akıllıydı. Bir gün yarının geleceğini biliyordu. Eğer doğum hakkı onun olursa, evin sahibi de o olacaktı.

“Doğum Hakkını bana ver, ben de sana yemekten vereyim.” dedi Jacob tekrar, bir kaşık dolusu enfes yemeği ağzına götürürken.

“Tamam , tamam ” dedi Esau. “Doğum hakkım senin olsun, açlıktan ölmek üzereyken bana ne faydası var ki.” Açlıktan ölmek üzere falan değildi de. Sadece açtı.

“Söz veriyormusun ?” diyi sordu Jacob.

“Veriyorum.” dedi birden Esau.

“Pekala öyleyse” dedi Jacob ve Esau’ya istediğini verdi.

Sonuç olarak Esau bir tas yemek ve bir kaç dilim ekmek için doğum hakkından vazgeçmişti.

şuanki duruma en uygun teori bu

ferit demiş,

19 Mart 2010 @ 21:56

arkadaşlar jacob ve siyah kardeşler hatta tevrat 27.bölüm yaradılış destanını okuyun anlarsınınz

hüseyin şevki topuz demiş,

19 Mart 2010 @ 22:52

Ab Aeterno - richard
The Package - sun&jin
Happily Ever After - desmond
Everybody Loves Hugo -Hugo
The Last Recruit - Jack
The Candidate - flashback yok
Across the Sea - siyah giyen adam
What They Died For -

bildiğim kadarıyla bölümlerin isimleri ve kimleri konu alacagı bunlar….

TARIK_ demiş,

19 Mart 2010 @ 23:10

Arkadaşlar size bazı teorilerimi paylasmak istiyorum.Kessinlikle alıntı vs. deildir kendi düşüncelerimdir:
1.Dogen’in Sayide anlattıgı onun hayatı için adaya gelmeyi kabullendigi oğlu Tom Brennan.Bunu nerden cıkardın derseniz;Lost Sezon 1 Bölüm 22 : Kate ve Tom bir arabada polislerden kacıyorlar,Tom polis tarafından vuruluyor,Kate oldügünü anlıyor arabadan cıkmaya hazırlanıyor,tamda bu sırada arabanın arka koltuguna bakıyor,arabanın arka koltugunda Dogen’in elinde tuttugu BEYZBOL topunun aynısı,bir disneyland oyuncagı,bir kaset ve bir tepsi var.Bu beyzbol topu Dogen’in elnideki topun birebir aynısı.Ve bi yerden okuduguma göre Topun üstünde Tommy Lasorda’nın imzası var.Tommy Lasorda kim derseniz cok ünlü eski bir Beyzbolcu.
2.Adada yaşananlar bir süreç,bakın bir döngü demiyorum,bir süreç!Bu kessinlikle bir şekilde sonlanacak.Jacob o süreçte yerine geçicek birini arıyor.Hasmı ise bu süreçten kaçmaya adadan ayrılmaya calısıyor.Hasmı neden adadan ayrılmak istiyor.Cünkü bu sona ericek nasılmı sona erecek.Lost cekim setlerinden bazı volkanik cekimler yapıldıgı hakkında bilgiler geliyor.Dharma’da zaten cocuklara bu konuda dersler veriliyordu.Arkadaşlar Lost kessinlikle mutlu sonla bitmiyecek bitemez.Arkadaslar Bu dizi bence kessinlikle şu şekilde bitecek;
-Adada beklenen savaş olacak.
-Adada önceden yaşayanlar,Dharma,Black Rock,yerliler,kazazedeler vs dirilicek.Cünkü:Hasmını akla yaraşır yontemlerle oldürmek imkansız.
-Savaş esnasında bir volkanik patlama yaşanacak.
-Lost’un bazı set cekimlerinde askeri gemi vs oldugunu gorüyoruz.Bu gemi bence adadaki kalanları kacırmak için.
-Bu volkanik patlama sırasında Hasmıda Jacopta olecek.
-Bence Jacopla Hasmıyla birlikte Jack ve Richardda olecek cünkü:Jacobun kim oldugunu nasıl biri oldugun en iyi onlar biliyor yada en yakın bilgiye onlar sahipler.
Ada bir volkanik patlama ile yok olmasa bile bir şekilde yok olacak cünkü:Jacob ve hasmının konusmalarını hatırlayın :Hasmı:Onlar gelirler,yağmalarlar ve yok ederler.Jacob:Fakat sona erdiginde,ondan once olanlar gelişmelerdir.Bir şekilde herşey sonra ericek.
3.Dogen Japonca konusmayı ingilizce konusmaya tercih ediyor.Cünkü oğlu Japon değildi.İngilizce konusmak ona acı veriyor.Oğlunu hatırlıyor.
4.Jacob KADER’i değiştiremiyor.Sadece bazı şeyleri yavaşlatabiliyor veya erteleyebiliyor.Nedenmi:
-Dogen’in oğlunu iyilestirme sözüyle Dogeni adaya yolladı Jacop.Ama oğlu oldü.Arkadaslar hadi bu bi teori diyelim Tom dogenin oğlu deil diyelim;
-Babası tarafından aşağıya düşürüldügünde Locke’u iylestirmisti Jacob.Onu iyilestirdi ama belden aşağısı felçli olarak.Ve sonucta gorüyoruz ki Locke oldü.

-

melekbanu demiş,

20 Mart 2010 @ 00:14

Siyah bir duman doğuran kadın delirmezde ne yapar söyler misiniz?

melekbanu demiş,

20 Mart 2010 @ 00:39

6 09 richardın bölümü süper olacak ve birçok şey açığa çıkacak.

melekbanu demiş,

20 Mart 2010 @ 00:49

Promo ve sneak peak leri seyredenlere

Sürekli sol alt köşede yanıp duran kırmızı kare şeklindeki şey hakkındaki fikriniz nedir acaba?

szgn demiş,

20 Mart 2010 @ 02:31

en ustteki yorumlarda ozan çok ilginç bir ayrıntı yakalamıs ama kimse bir yorum yapmamış. Gerçekten de 1. sezon 6. bölümde 2,44-2,48 saniyelri arası görülen sahnede 2 tane locke karakteri var. Biri ayakta bıcagı tutarken diğeri tam karşısında oturuyor:O

ByGkhan26 demiş,

20 Mart 2010 @ 08:41

ozan arkadaşım dediğin yeri izledim gerçekten 2 tane locke var galiba hata ile yapıldı çünkü daha 1. sezon

ByGkhan26 demiş,

20 Mart 2010 @ 08:44

ama ayrıca sadece sun görüyor müzikte öyle çalıyor ki kafaları yine karıştırıyor

mozdeniz demiş,

20 Mart 2010 @ 09:31

Arkadaşlar Jacob’ın adayları içinden birini seçip kendi yerine geçecek ve adadan ayrılacaktı. Buna karşılık BS de adayların içinden kendine aday seçecekve ayrılacak adadan. Final ekranı şöyle olacak herkes adadan ayrılırken Jack jacob un yerine geçmiş olacak ve Sawyer da BS nin yerine geçmiş olacak. ikisi kumsalda oturup gidenleri izliyor olacak.

Bu arada izlediğimiz bölümden anlaşıldığı gibi sawyer polis olmalı şuandada. ve miles ta ortağı yani birbirlerini tanımalılar.

mozdeniz demiş,

20 Mart 2010 @ 09:37

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …

ozan gerçekten baktım ve gözlerime inanamadım vay anasını2 tane locke var galiba çekim hatası.

Lost--> demiş,

20 Mart 2010 @ 09:48

2 Lock Yok Orda Diğeri Kel Biri Benziyor Ama Locke Değil İyice Bakarsanız Anlarsınız.

burako_58 demiş,

20 Mart 2010 @ 10:56

TARIK_ demiş,
19 Mart 2010 @ 23:10

tarık kardeş herşeye mantıklı bir açıklamöa yapmışsın da
şunu söylemek isterim hatırladığım kadarıyla tomun gözleri çekik dğildi ama dogen çekik gözlü çekik göz baskın gen dir kardeşim yani eğer tom onun oğlu ise çekik gözlü olması şart.
,

burako_58 demiş,

20 Mart 2010 @ 11:01

ya yanlış ise düzeltin ama kate’e kimse onun karaduman olduğunu veya lock olmadığını söylemedi yani kate bence onu hala locke sanıyor olabilir.
zaten flocke’ın anlatığı hikayede bizm esas locke’n hikayesi yani belli olmaz lost bu belki gerçekten bs’nin hayatını söylememiştir…

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 12:54

ya arkadaşlar o kel herif kazazedelerden biriydi eminim ta ozaman dikkatimi çekmişti sonradanda gösteriyolar. iki locke falan yok.dikkat ederseniz bizim bs sadeceeeeeeeeeeeeee ölülerin kılığına girebiliyorrrrrrrrrrrrrrr.ben ‘in annesi…..mr eco’nun kardeşi……….. alex……. falan filannnn.

richard demiş,

20 Mart 2010 @ 12:55

1.sezondaki o sahne,6.sezon için bir işaret mi yoksa çekim hatasımı bu sezon çıkar ortaya

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 13:05

muroya….
galiba bunu daha öncede yazmıştın.. nerden bulmuştun bu hikayeyi incilden mi tevrattan mı??????
ki ikiside tahrif edilmiş din kitaplarıdır.. içinde allah ayetleri olabilir ama büyük kısmı insanların sonradan ekledikleri belkide çoğu uydurma hikayelerdir.
….aslına bakarsan ibrahim peygamberin hanımı sareden çoçuğu olmaz ve 90 yaşında falan cebrail gelir ve onları müjdeler hanımı sarede oldukça yaşlıdır va bi oğulları olur isak peygamberdi galiba diğer hanımı hacerden ( kendisi habeşli galiba yani zenci)bi oğlu zaten vardır ismail….muhammed peygamberin soyu bu oğlundan yani ismailden gelmiştir..yahudilerse diğer oğlundan( ishaktı galiba) gelirler. hatta yahudiler oğul kurban etme olayının bu oğlunun başına geldiğini iddaa ederler ama kuran ve peygamber sözleri bunu yalanlar hz. ibrahim..üç gece üst üste rüyasında oğlu ismaili kurban ettiğini gördükten sonra bunun allahın bir emri olduğuna inanarak tek oğlu ismaili kurban etmeğe kalkışır. bunun üstüne gökten bi koç iner.tabi bu arada ibrahim bıçağı oğlunun boynuna sürttüğünde bıçak kesmezzzzzz.bu sadece allahın bir imtihanındır………..eeeeeeeee allah boşuna ibrahim peygambere halil dememiş……halil dost demektir….imanı çok büyüktür ibrahim peygamberin teslimiyetide….amma yazdım paeygamberler tarihi hocası falan değilim.ama ibrahim peygamberi çok severim. inanılmaz bir teslimiyeti vardır.ateşe atılacağı sırada bi isteği olup olmadığı sorulmak üzeer allah tarafından gönderilen cebraile ALLAH BANA YETER diyecek kadar güçlü bir iman.

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 13:08

yani muro kardeşim bi atıf falan varsa dizide bu hikayelere hepsi fos aslında öyle bişey yok mitolojiden falan mı bu yazdıkların??????

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 13:10

bu arada bizim bs küçük adaya gidebiliyormuydu.bs ken gidemiyodu galiba ama şimdi gidebilir herhalde .

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 13:11

bide zaman yolculukları sırasında bunlar kanodayken birileri ateş etmişti ya onlar widmorun adamlarıydı herhalde.yav adamın neresi iyi önüne gelini öldürüyo diğer adadakilerin hepsini öldürmüş.şerefsizzzzzzzzzz

muro demiş,

20 Mart 2010 @ 14:35

evet gercekten yanlıslık dıyecem ama bılerek konulmuış sanki ustden giydikleride farklı

LOSTMANİA demiş,

20 Mart 2010 @ 15:02

Yaa bence dizi son bölümlerde dinle bağlanacak baksanıza herkezin adı ingilizce bi şekilde peygamber adı bunlardan 2 tanesi
Aaron=Harun
Jacob= Yakup
daha çok var ama benimde kısa sürem var.

BUNLARI TAMAMEN 5. SINIF AKLIMLA BULDUM
xxD

MİSSLOST demiş,

20 Mart 2010 @ 16:02

arkadaşlar çok afedersiniz konuyla bir ilgisi yok ama lost adasında en çok yenen meyve hangisiydi karıştırdım da.tekrar kusura bakmayın ilginiz için şimdiden teşekkürler

Seko demiş,

20 Mart 2010 @ 16:16

john’un olayi buyuk ihtimalle cekim hatasidir. En azindan ben oyle tahmin ediyorum. TAbi lost bu belli mi olur ?

RichLock demiş,

20 Mart 2010 @ 17:27

0zan arkadasım tebrık edıyorum seni. Yönetmende zaten bi acıklamasında dizinin tüm şeyleri ilk bölümle alakalı dıye bır şey söylemıstı.. herşey ilk bölüme bağlı.. herşeY!

ahura mazda demiş,

20 Mart 2010 @ 18:39

Arkadaşım onlar aynı kişi deil diğeri sadece bir figüran yapımcılar bunu açıkladı

siyah demiş,

20 Mart 2010 @ 19:23

claire siyahin annesi olabilir mi..dizide zaman kavramı olmadığını hepimiz biliyoruz sonuçta..

CharLie demiş,

20 Mart 2010 @ 20:58

ozan demiş,
19 Mart 2010 @ 21:13

vaLLah ozan dogru 2 tane John Lock war biri mavı kazakLı bırıde KapaLı yesıL

_JuStiCe_ demiş,

20 Mart 2010 @ 21:23

ozan demiş,
19 Mart 2010 @ 21:13

ben de izledim o sahneyi arkadaşlar ama bence yerde oturan Loce deil_! Çekim hatası da olabilir ama kesinlikle dikkat edilmesi gereken bir ayrıntı deil

fırat demiş,

20 Mart 2010 @ 22:00

claire siyahın annesi çıkarsa yuh derim. diz zaten iyice karmaşık hale geldi. final sezonundan hiç birşey anlmaz hale geldim.

avrasya demiş,

20 Mart 2010 @ 22:20

Şimdi 6.sezonda şu ana kadar izlediğimiz bölümlerden benim anladığım cevapları ve daha çok merak ettiğim soruları paylaşmak isterim:

1.black smoke(monster) nedir?daha önce bir insandı ve jacopla bir bağlantısı var.Ancak adaya tutsak edildi.ölü insanların kılığına girebildiğini,insanlara özgür iradeleriyle hareket edip jacopın etkisinde kalmama şansı tanıdığını,jacoptan nefret ettiğini gördük.benjamini kontrol ettiğini ve 3 ve 4.seonlarda ona yardım ettiğini gördük.

2.Widmore kimin yanındadır?kesinlikle jacop.5.bölümde someone is coming to the island sözünden ayrıca sonar çitlerden anlıyoruz.ayrıca sürgün edilmesini benjamine bağladığını,nefret etiiği kişinin benjamin olması itibariyle benjamin+black/jacop+widmorea karşıdır.

3.Benjamin kimin yanında?Benjamin aslında yıllardır black smokea hizmet etmiş.Şu anda bizim sahildekilerin yanında ama bunun değişeceğini görüyorum.

4.İlk sezondan beri bahsedilen bir soru:Lostieler neden adaya geldiler?Çünkü Jacopın yerine adaylar.Ancak bu noktada jacopın ada ile ilşikisi bilinmemektedir hala.

5.Adaylar kimler?Benim anladığım kadarıyla 6 numaranın önemine binaen Locke,jack,sawyer,hugo,sayid ve jin.Bu noktada bu 6lının ölmeyeceğini gördük.Nitekim lockeın bedeni ölmüş olmasına rağmen,ruhu hala blackın kılığında yaşamaya devam ediyor(dont tell me what ı cant do…)jackin yaktığı dinamit patlamıyor,jin patlayan bottan kurtuluyor,hugo 3.sezonda arabayı hareket ettirmeye çalışırken,kayalara çarpmıyor,sawyer merdivenlerden inerken ölmüyor,locke hatch patlamasından kurtuluyor vs. vs…

6.Diğer lostieler neden adaya geldiler?onlar jackopun planı her neyse onu uygulamaya koyduğu yolda bir görev için geldi.Hepsi.Örneğin micheal helikopterin uçması için,boone ekonun abisinin uçağını bulmak için,katei henüz anlayamdım charrlie adada şimdi yaşanan sürecin başlaması yani altınının ada dışına çıkması için,juliet zaman kayması için vs.. vs…

7.Jackop ve ada sakinlerinn bağlantısı ne?jackop bu insanların hepsine bir şekilde dokunmuş,hepsine ayrı bir gift(tam Türkçesi karşılamadığı için bu leimeyi kullanıyorum) vermiş.Hayatları boyunca onları izlemiş ve en sonunda adaya getirmiştir.Jackin gifti herkesi fix etmek,hurleyin gifti numbers,sawyerinki dolandırıcılık,richard ölümsüzlük,locke geleceği gören rüyalar görmek(bakınız:1,2 ve 3.sezonlar…)

8.Dharma Girişimi neden yok oldu?Çünkü progressi istemeyen ve sevmeyen black,emrinde olduğu benjamine bunu yaptırdı.

9.infection nedir?Enfeksiyonun templedaki sudan kaynaklandığını ve bir şekilde insanlıarın içindeki kötülüğü ortaya çıkardığını gördük.Ayrıca istemeden de olsa blackin emrine girmiş olduklarını gördük(bakınız:sayid,claire ve benjamin…)o yüzden jackopın desteklediği dharma infectiona karşı bilgili ve önlemliydi.

10.3.sezonda gördüğümüz kulübe,içindeki kişi ve küller?Kulübe, hapsolmuş kişiye ,yani blacke, aittir.johna yardım et diyen de odur(bakınız:onun bedeni kılığına o öldüğü için girebilmiştir)bu arada kulübenin neden yer değiştirdiğini henüz anlayamadım.

11.jackop kimdir?ada nasıl bir yerdir ve bu numaraları ve hayatları nasıl bu kadar kontrol eedbiliyorlar?bunların cevaplarını henüz bilmiyoruz.

12.john locke ile black arasındaki asıl bağ nedir?(bakınız:1×04de smokeı gören ilk kişidir ve ona hayrandır.ayrıca çocukluğunda richard onu ziyaret ettiğinde resimlerinde neden smoke çizmiştir,ve ikisinin de annesinin deli olduğunu öğreniyoruz.gerçi burda deli anne rousso kafalrı karıştırıyor çünkü onun oğlu değil kızı vardı.o da öldü.

13.jack-chiristian-claire-aoron dörtlüsü ada için neden önemli.Misal jack şuan jackopın yanında görünüyor.Ancak johnın ölmesini ve claireın aoronı terketmesini sağladığı için christian blackın yanındadır.Ha 1×05de neden mağaralrın bulunmasını sağlamıştır.Orayaı da hala çözemedim.

14.jackopın görevi,planı aslında ne? Ben bunun flash sidewaysle bir bağlantısı olduğunu düşünüyorum.Sanki jackop bütün bu insanlara(yani sembolize ettiği şey insanlıktır bence)ikinci ve şanslı üstelik daha mutlu ve barışçıl birhayat sunmak için(bakınız:locke babasıyla bozuk değil,sawyer yasadışını değil yasal olanı seçmiş,benjamin babası ve kızını koruyo,jack babasıyla kuramadığı iletişimi oğluyla kurmayı başarıyo.hugonun laneti gidiyor.Bence bu noktdaa iki kişiyi çözemedim.O da sayid ve kate.Onlar hala aynı şeyleri yapıyor…

15.Kim iyi kim kötü?ben hala jackopın iyi olduğunu düşünüyorum.14. maddedeki planından dolayı.

16.Zaman kaymaları,zamanda yolculuk,magnetik alan?Şimdi burada Desmondın 2 süper bölümü devreye giriyor.Bence lostielerin sürekli zaman kayması yaşadıkları ve bunu farketmedikleri çok belli(özellikle 1.sezon jackin dalıp gitmeleri…)Ama bundan fazla bir açıklama getiremiyorum.

17.”kader”in aslında dizideki yeri nedir?yani herkes ve herşey birbiriyle nasıl bu kadar bağlantılı ve neden?işte bunu da bilemiyorum.

muro demiş,

20 Mart 2010 @ 22:22

tevrat

ozan demiş,

20 Mart 2010 @ 22:31

arkadaşlar orası çekim hatası değil inanın bana bi resmde görmüştüm dublor kullanmışlar oturan adam dublör…

TARIK_ demiş,

20 Mart 2010 @ 22:31

burako_58 demiş,
20 Mart 2010 @ 10:56

TARIK_ demiş,
19 Mart 2010 @ 23:10

tarık kardeş herşeye mantıklı bir açıklamöa yapmışsın da
şunu söylemek isterim hatırladığım kadarıyla tomun gözleri çekik dğildi ama dogen çekik gözlü çekik göz baskın gen dir kardeşim yani eğer tom onun oğlu ise çekik gözlü olması şart.

kardesim öz oğlu oldugu hakkında bi bilgiye sahip değiliz zaten.Üvey oğlu bence

ozan demiş,

20 Mart 2010 @ 22:32

bide çok dikkat edin john lock o bölümde sanki adada 10 yıldır yaşıyomuş gibi davranıo tavırlara çok dikkat edin lütfen anlıcaksınız beni..

lostcu demiş,

20 Mart 2010 @ 22:37

arkadşlar son sezon kaç bölüm olck bilen warmı ?

Salazar demiş,

20 Mart 2010 @ 23:10

Diziyi nasıl izliyorsunuz bilmiyorum ..
diyelim iki tane locke var bu çekim hatasımı saçmalamayın .
ayrıca dikkatli bakın her kele john demek yanlış bence.
hala jacop un olmedigini de nasıl dusundugunuzu anlayamıyorum . finalde jacop olecek diyorsunuz .

Veys10 demiş,

20 Mart 2010 @ 23:31

MİSSLOST demiş,
20 Mart 2010 @ 16:02

arkadaşlar çok afedersiniz konuyla bir ilgisi yok ama lost adasında en çok yenen meyve hangisiydi karıştırdım da.tekrar kusura bakmayın ilginiz için şimdiden teşekkürler

:) yav arkadaş akşam akşam güldürdün beni. Ne yapacaksın bu bilgiyi çok merak ettim.

adamCliff demiş,

20 Mart 2010 @ 23:36

ByGkhan26 demiş,
20 Mart 2010 @ 08:41
————
oturan kişi John Locke falan değil kardeşim iyi seyredin.(bende bluray ripler var çok kaliteli net bi biçimde görünüyo)
Sun’ın bakması ve sanhede çalan müzik : herkes bişeylerle uğraşıyor biz karı koca olarak hiç bişey yapamıyoruz teması.

doruk28 demiş,

20 Mart 2010 @ 23:58

ozan o senin dediğin 2 yıldır konuşuluyor ama dikkat edersen oturan kişi john lock değil daha genç birisi zaten bazı sahnelerde oturan adamda gözüküyor …

comrade demiş,

21 Mart 2010 @ 02:19

ewt oturan adam john lock değil. zaten hafif saçı var ve yüzü de görünüyor ve benzemiyor. zaten daha önceden de tartışıldı bu konu.

ama o karelere tekrardan bakarken birşey dikkatimi çekti. 1. sezon 1. bölümde sunın flashbekinde ve lighthouse bölümündeki denizfenerinde ilk görünen mekanlar aynı. o esnada kadran 114ü gösteriyor ve 114te soyadı yamada olan birisi var. soyadı yamada olan kişinin sun ile alakalı biri olduğu ortaya çıkıyor. ne kadar önemlidir bilemem ama böylece adayların ailece adayla ilişkili olduğuna dair bir delil daha ortaya çıkıyor.

comrade demiş,

21 Mart 2010 @ 02:43

çiçek demiş,
20 Mart 2010 @ 13:11

sana katılıyorum. ilk önce ilana ve ekibi diye düşünüyordum ama son bölümde fikrimi değiştirdim ben de. vay be.. ta bugüne kadar gelmişler demek ki adada. demek ki o günde olan şeyler aslında olmuştu. yani ne yaparsalar yapsınlar birşeyler değişmiyor. gelecek de belli. her neyse.. eğer tekneye binmişlerse widmore birkaç adamını johnların adaya gönderecek demektir. widmoreun 4-5 adamı johnları ziyarete gelecek o zaman sonraki bölümlerde. bakalım..

jakoben demiş,

21 Mart 2010 @ 03:43

TARIK arkadaşım bir yerlerden yarım yamalak birşeyler okumuş sonra da ipe sapa gelmez teoriler üretiyorsun, fakat daha Jacop’un ölü olduğundan bile haberin yok!

Dizi çok ince ayrıntılar içerince bizler de ayrıntı yakalamaya falan çalışıyoruz ama bazen alakasız ve saçma şeyler de çıkıyor örneğin, İki Locke olduğu iddiası.. yanlış tabi ki, doğru olsa da ne olacak o da ayrı tabi. Veya Dogen’in oğlunun Tom Brennan olması.. bunlar hiçbir işe yaramaz şeyler..

melekbanu demiş,

21 Mart 2010 @ 09:46

lostcu demiş,
20 Mart 2010 @ 22:37

arkadşlar son sezon kaç bölüm olck bilen warmı ?

18 blm olacak.
17 ve 18 ikisi bir arada son blm olarak yayınlanacak

cemal yildiz demiş,

21 Mart 2010 @ 12:17

AKLIMI OKUDUN BROTHER. KATILIYORUM SANA BEYAZ JACK - SIYAH SAWYER… KUSURSUZ.

mozdeniz demiş,

20 Mart 2010 @ 09:31

Arkadaşlar Jacob’ın adayları içinden birini seçip kendi yerine geçecek ve adadan ayrılacaktı. Buna karşılık BS de adayların içinden kendine aday seçecekve ayrılacak adadan. Final ekranı şöyle olacak herkes adadan ayrılırken Jack jacob un yerine geçmiş olacak ve Sawyer da BS nin yerine geçmiş olacak. ikisi kumsalda oturup gidenleri izliyor olacak.

Bu arada izlediğimiz bölümden anlaşıldığı gibi sawyer polis olmalı şuandada. ve miles ta ortağı yani birbirlerini tanımalılar.

desmond(çekim hatası değil!) demiş,

21 Mart 2010 @ 12:53

Arkadaşlar, ozan kardeşime katılıyorum. (1.sezon 6.bölüm 2:44 ve 2:48 arası)
Lost’un yapımcılarının ve yönetmenlerinin böyle saçma bir çekim hatası yapmaları mümkün değildir. Ayrıca bu sahnedeki fon müziğindeki mistik havaya dikkat çekerim. Sonuçta iki ihtimal ortaya çıkıyor:
1-) En kuvvetli ve mantıklı ihtimal bu: O adamlardan biri başka bir kel yolcu ve figüran.
2-) Eğer buysa çok dehşet verici: 2 tane John Locke. Biri 6.sezondaki MIB. MIB(yada BS) Locke ile 1.sezon 6.bölümden önce ormanda karşılaşıyor ve Locke’un gözleri hayranlıkla ve şaşkınlıkla açılıyor, ve bundan kimseye bahsetmiyor!
Kafa karıştırıcı bir durum, en iyisi 1.ihtimale inanıp fazla kafa yormamak.

Sercan IŞIK demiş,

21 Mart 2010 @ 13:24

BS aslında Aaron;)

melekbanu demiş,

21 Mart 2010 @ 14:36

çiçek demiş,
20 Mart 2010 @ 13:10

bu arada bizim bs küçük adaya gidebiliyormuydu.bs ken gidemiyodu galiba ama şimdi gidebilir herhalde .

Bs küçük adaya gidemiyor olsa widmore sonik çitleri neden yanında getirmiş olsun. Widmore un hikayesinin küçük bir kısmını izledik. Adaya nasılgeldi Richard ve grubunun nasıl lideri oldu. Eloise ile nasıl işi pipşrdi gibi soruların cevabı henüz yok. Dolayısıyla widmore ada ile ilgili nekadar bilgili bunları bilemiyoruz. Ab eterno yani s6b9 da yanıtlanacağını umuyorum. Yada final sezonuna etki edecek kadar da önemli olabilir. adam o sonik çitleri oaraagetirdiğine göre bs den çekindiği için getirdi. Son derece açık. buda bs nin oraya da gidebileceğinin kanıtı.

Widmore Dharmayı ya da yeni çeşidini adaya kurmak/yeniden canlandırmak için gelmiş olabilir.

CharLie demiş,

21 Mart 2010 @ 14:58

Yok kardes zOOm yap :) jOhn Lock o oturan

CharLie demiş,

21 Mart 2010 @ 15:01

John Lock 1 sezonda BLack smokeyLe karsıLarstı ? bıLen warmı ormanda domuz avındayken ?

CharLie demiş,

21 Mart 2010 @ 15:07

Bir 2 Tane daha bunun gıbı seyLer war arkadasLar fıLm gızemLı oLdunu izLiyiciLer anLasın dıye YapıLmıstır

çiçek demiş,

21 Mart 2010 @ 15:33

ya hala kel heriftesiniz yuh ya…..inanın tekrar izlemedim ama adım gibi eminim locke falan değil o herif kazazedelerden biri. bırakın artık.

çiçek demiş,

21 Mart 2010 @ 15:35

jacop’ın widmore’un adayı bulması için çabaladığını sanmıyorum…desmond’a adanın yerini gösteriyo bence….ne biçim senarist bunlar ya herşeyi mi sona saklar insan yuh ya dile kolay 6 yıl azcık ucundan bişey açıklayın bari…ne öğrendik şimdiye kadar nerdeyse hiçççççççççççççççççççççççç

çiçek demiş,

21 Mart 2010 @ 15:36

ya bu bölümde de bişeyler açıklığa kavuşmazsa yuh derim bari sürmeliden bişeyler öğrenelim artık

çiçek demiş,

21 Mart 2010 @ 15:39

kel herifmiş asıl alvar hanso kim adaya nasıl geldiler diğerleri neden onlerı en başta yok etmedi. darmayı yok ettikten sonra hala nasıl onların yiyecekleri adaya geliyordu. BENCE CEVAPLAR VERİLMİYOR ÇÜNKÜ HERŞEY BİRBİRİYLE BAĞLANTILI O YÜZDEN SONUNDA HEPSİNİ BİRDEN AÇIKLAYACAKLAR. YANİ İNŞAALLAHHHHHHHHHH

muro lütfen dikkat buraya demiş,

21 Mart 2010 @ 18:06

tnt de lost un 3.sezon da jack ın benı i ameliyat ettigi bölümü verdiler saatler once jack benı ı amelıyata basladığı sırada sawyer ı oldurmek ısteyen adam sawyere doğru gidiyor ve söyle dıyor jack jacop un listesinde bile degil bu nedir ne demek

cdkral demiş,

21 Mart 2010 @ 18:08

Hadi diyelim orada 2 tane Locke var. Ordaki yolcuların hiç birimi 2 tane Lock olduğunu görmüyor?

TARIK_ demiş,

21 Mart 2010 @ 18:09

jakoben demiş,
21 Mart 2010 @ 03:43

TARIK arkadaşım bir yerlerden yarım yamalak birşeyler okumuş sonra da ipe sapa gelmez teoriler üretiyorsun, fakat daha Jacop’un ölü olduğundan bile haberin yok!

Dizi çok ince ayrıntılar içerince bizler de ayrıntı yakalamaya falan çalışıyoruz ama bazen alakasız ve saçma şeyler de çıkıyor örneğin, İki Locke olduğu iddiası.. yanlış tabi ki, doğru olsa da ne olacak o da ayrı tabi. Veya Dogen’in oğlunun Tom Brennan olması.. bunlar hiçbir işe yaramaz şeyler..

BAK JAKOBEN 1.si Jacob’un oldügünü biliorum.Bi dirilmeden bahsediyorum.İyi okusaydın azcık anlardın.2.si eğer tom dogenin oğluysa bu demek oluyorki Jacob kaderi değştiremiyor.Sadece bazı şeyleri geciktirebiliyor veya onüne bir engel koyuyor.Sende gelmiş beni eleştiriosun az mantıklı düşünsen ne demek istedigimi anlıcaksın.

Ümit Cihan demiş,

21 Mart 2010 @ 18:23

Bu dünyanın varoluşundan beri hep en soyut kavram iyi ve kötü oldu akıllara gelebilecek herşey bu iki kelimenin baş çektiği olaylar doğrultusunda gelişti yani her olay ya iyi idi yada kötü. Sonra aradan binlerce yıl geçti ve üzerinde yaşanılan bu dünya terazisinde kötülük ağır basan taraf oldu. İnsanlar nefis denen dirençsiz duygularını kendilerinden soyutlayıp saf dışı bıraktı.Kötülük kazandı yani Tanrı sınava tabii tuttuğu insanlığa sonunu yani kıyameti getirdi Böylece sevilmeyen şeytan amacına ulaşmıştı yani onun insanlardan daha üstün olduğunu aralarına girip düzeni bozarak kanıtladı.Her şey bittimi… Hayır bitmedi. İyi kötüden üstün veyada kötüyü dirençsiz kılması için bir melek tayin etti ve şeytanla kıyasıya bir rekabete soktu. Lost Dünya üzerinde ki ilk kıyametin sonu sonraki kıyametinde oluşumuna mani olacak olaylar zincirini bize anlatacak. Ve emin olunki bu sezonun son böülümü herkezi hayal kırıklığına uğratacak bir sonla hem ağlatarak hem şaşırtarak hemde yuh yani dedirtecek bir sonla bilinç altımıza ebediyen kazınacak bir son la bitecek. Benden Lost severlere ufak bir öneri: Sakın olayları somut bir şekilde değerlendirmeyin yani kara duman kim amacı ne Jacop esasen ne nasıl ölür diye sadece olaya iyi olan tarafın yaptıkları ile kötü olan tarafın yaptıkları olarak bakın. Ve sakın olaki Black smoke yi kötü Jacop u da iyi taraf olarak belirlemeyin ya değilse ne kadar büyük bir hayal kırıklığına uğrarsınız değilmi ? Zaten şu Lost başladı başlayalı içimizde hayal kırıklarından dizinin sezon sonunun hayal kırıklığını kaldıracak oldukça sağlam bir zemin hazırlandı bence . Lost severlere saygılar ….

mimi naz demiş,

21 Mart 2010 @ 18:24

ben ler sonar çitlerin arkasında kendi köylerinde yaşarken desmond hergün numaraları girmek için bir hatc de kalıyordu ve birileri onun ihtiyaçlarını yemek vs karşılıyordu….
dumanda ortalıkta geziyordu …..üç ayrı gruptu diye hatırlıyorum…
vede bizimkiler…. adaya geldiler
widmor adanın önemini biliyor ve karısı da biliyor ama ikisinin ayrılma noktaları ne….çocukların biri annede biri babada kaldı ve bunlar birbirlerini tanımıyor….widmorun adayı korumak için geldiğini düşünüyorum….
sawyer dolandırıcı.. kötü değil… siyahın yerine falan geçmicek ….zaten lock siyah
kate de dumandan yana değil….bizim altılı dumandan yana değil de olmayacak ta….
ileriki bölümlerde forward ve şu an seyrettiğimiz zaman kesişecek diye düşünüyorum…sahilde o kadar insan var o diger kel lock olsaydı hepsi görürdü..zaten dizinin yapımcılarıda bunu açıkladılar…dizinin geçen sezonlarında daha mantıklı konular paylaşırdı herkez şimdi saçma sapan konulara kayılıyor….daha mantıklı yorumlar bekliyorum…

makarna demiş,

21 Mart 2010 @ 18:44

kate aslında claire.aaron da kate’in öz çocuğu.aaron jacob olduğuna göre kate jacob’ın annesi.charles widmore ve christian shephard aynı kişi.bu yüzden charles widmore jack’in babası.desmond’da jacob’ın oğlu olduğu için yani aaron’ın oğlu.aaron’ın anneside claire olduğu için claire aslında jack’in kız kardeşide olduğu için desmond la widmore öz akraba.yani penelope ile desmond akraba evliliği yaptığına göre ve charlie adında bir çocukları olduğuna göre büyük charlie’nin engelli olma ihtimali kaçtır?

ringside demiş,

21 Mart 2010 @ 19:23

mango yiyolar mango :)))))

termit00 demiş,

21 Mart 2010 @ 20:47

En çok yenilen meyve, ayva bence..Hep birlikte lostla birlikte kafayı yedik.:))))))

Musa demiş,

21 Mart 2010 @ 20:54

mozdeniz demiş,
20 Mart 2010 @ 09:37

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …

ozan gerçekten baktım ve gözlerime inanamadım vay anasını2 tane locke var galiba çekim hatası.
——————————————————————-
arkadaşların dediği sahnede BİR locke VAR mavi renk’e benzer penyeli adam da kel ama LOCKE D.E.Ğ.İ.L………….. SADECE ADAM KEL OLDUĞUNDAN BENZİYOR

Ouzy demiş,

21 Mart 2010 @ 21:18

Hurley, Santa Rosa’daydı; Libby, Santa Rosa’daydı; Emily Annabeth Locke, Santa Rosa’daydı.

Libby’nin geri döneceği bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.

108 demiş,

21 Mart 2010 @ 21:27

önceki konulara yazmıştım ama görülmedi galiba.yayınlanan son bölümlerde jack’in jacob’ın listesinde olduğunu, adaylarından biri olduğunu öğrendik.ama tvde yayınlanan eski sezonlardan geçen rastladığım bir bölümde (jack kastedilerek) “SHEPHARD JACOB’IN LİSTESİNDE BİLE DEĞİLDİ” diye bir cümle geçti.
3.sezon 6.bölümde jack ben’in ameliyatını yaparken diğerlerinden iki adam ameliyat masasına bakıyor ve sonra ismi Danny olan adam sinirlenerek “ben kendini onlardan birine teslim etti.shephard jacop’ın listesinde bile değildi” diyerek kafeslere,kate ve sawyer’ın yanına gidiyor…
bu durumda diğerlerine yanlış bilgi mi verilmiş? çünkü sonradan aday olması pek mümkün değil jacop uçak adaya düşmeden önce onları izleyip mutlaka hayatlarının bir bölümünde yanlarına gidiyor ve adayları önceden belirlemiş peki bu adam neden böyle dedi? adamın dediği liste başka bir liste olabilir mi? ya da acaba bir süreklilik hatası mı? senaristler sonradan fikir mi değiştirdiler?

ozan demiş,

21 Mart 2010 @ 21:28

bencede açıklamıcakalr senaristler öyle bi yerde bırakcakalrki diziyi biz hala konuscaz böle :d

alpert demiş,

21 Mart 2010 @ 23:52

9.cu bölüm gerçekten bir çok şeyi açılayacak richard tan bir çok şeyin cevabını alacağız bölümün adıda ezelden beri

comrade demiş,

22 Mart 2010 @ 02:42

108 demiş,
21 Mart 2010 @ 21:27

jacob jackin özellikle korunması gereken ve mutlaka sağ kalması gereken bir kişi olduğunu söylemişse yada hele ki lider olacağını söylemişse ben in bu şekilde davranması ondan beklenebilecek en doğal hareket zaten. listeyi değiştirmiştir tabiyki de. jacob jackin de korunmasını istemiştir. jackin bu dizide bir aday olmadığını düşünmek ancak adaylardan üstün olduğunu düşünmekle mümkün olabilir bence. buna birçok kanıt var dizide.

Dev Mersin Balığı Antalyada dememiş mi, demiş,

22 Mart 2010 @ 09:07

SİYAHIN ANNESİ FRANSIZ RUSSO.

CharLie demiş,

22 Mart 2010 @ 11:39

FinaLDe Jacob-Jack Sawyer-Bs oLacak dıyorsunuz ozman yardımcıLarıda Sawyer-MıLes Jack-huqo oLsun ozmn :P :D

lostboat demiş,

22 Mart 2010 @ 13:24

Jack jacob’un listesinde cümlesi senaristlere sorulmuş.Senaristler listenin ben tarafından değiştirilebileceğini ima etmişler.Ben’in jacob’u hiç görmediği de düşünülürse listede kendi başına ya da black smoke’un yönlendirmesiyle değişiklik yapma ihtimali mevcut.En azından senaristlerin bilgilendirmesi bu yönde….

enigma184 demiş,

22 Mart 2010 @ 13:33

dikkatinizi çekti mi bilmiyorum (belki yorumlarda konuşuldu ben kaçırdım) LA X gerçekliğinde tanıdığımız herkes küçük ayrıntılar dışında aynı durumda. En azından hepsi aynı mesleği yapıyor, sawyer ve miles hariç… bir tek bu ikisi lost’un başından beri izlediğimiz zaman diliminde ki işlerine taban tabana zıt olan işleri yapıyorlar. biliyorsunuz ikisi de dolandırıcıydı ama şimdi LA X de ikisi de dolandırıcıları yakalamaya çalışan polisler oldular.

hıghthoover demiş,

22 Mart 2010 @ 14:23

ya arkadaşlar yorumlar güzel dizi güzel oyuncular iyi dikkatler inanılmaz yani 6. sezonu izlerken 3. sezonun bilmem kaçıncı bölümünden alıntı yapılıyor. Ama bunlara gerek yok iyi bi çalışma var sonuçta hepimizi bağlıyor merakla ekran karşısına ban sadece izleyelim derim.

gizemliii demiş,

22 Mart 2010 @ 14:25

ÖNEMLİİİ
Arkadaşlar 5, sezonda naomibib ekibi adaya gelince ellerindeki resim benin resmiydi .fotokopi makinasında gözlüklü öğretmen şeklindeydi…. ve alternatif bölümlerde Ben alexin öğretmeniydi…. önemli bi detay var burda…

Murat demiş,

22 Mart 2010 @ 15:08

Arkadaşlar,

Benim bir sorum olacak, sawyerla miles uçak uçal düşmeden önce ortaklarmış, peki adada birbirlerini nasıl oluyorda tanımıyorlar

muratmurat demiş,

22 Mart 2010 @ 15:38

Sawyer Miles ile ortak, uçakla Avustralya gitmeden öncede ortaklar, ozaman uçak adaya düştüğünde sawyer adadayken Miles ile karşılaştıklarında birbirlerini nasıl tanımadılar.Bu bölümde Charlottelada karşılaştı Sawyer ama uçakla Avusturalyaya gidip döndükten sonra, yani onu adada tanımaması normal, ama Sawyer Miles olayını çözemedim

MİSSLOST demiş,

22 Mart 2010 @ 17:39

VEYS10 — RINGSIDE– TERMİTO

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE ÜÇÜNÜZEDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.HEM YARDIMINIZ HEMDE BENİ ACAYİP GÜLDÜRDÜĞÜNÜZ İÇİN. KONUNUN ÇOK GEREKSİZ BİR AÇIKLAMASI VAR HANİ BAĞZAN İNSANIN AKLINA BİŞEY TAKILIR YA, BENİMDE MEYVE ALIŞVERİŞİ YAPARKEN AKLIMA TAKILDI. SONRA TÜM BÖLÜMLERİ TEK TEK İZLEMEK YERİNE BENİM LOSTFAN ARKADAŞLARIM BUNU BİLİR DEYİP HEMN SİZE SORDUM. CEVAP; BEN HATIRLADIKTAN SONRA GELDİ AMA İLGİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER

yusuf demiş,

22 Mart 2010 @ 17:39

Aslında şu an Clairin iki çocuğu var. 1.si Aeron 2.si cansız gözüken köpek kafatası olan (beyaz bi köpek vardıya adını unuttum onun kafatası sanırım)

john lockeee demiş,

22 Mart 2010 @ 18:54

ozan demiş,
19 Mart 2010 @ 21:14

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …

tekrar ızledıgımde farkettım ve yorumların tamamını okumadan yazıyorum yazıldıysa kusura bakmayın lutfen…bı arkadasımız fıguran olabılecegını dusunmus eet belkı olabılır ama soyle bıseyde dıkkat cekmek ıstıyorum..senarıstler lockla ılgılı bıseylere dıkkat cekmek ıstemıs olabılırler hangı bolumdeydı tam hatırlayamıyorum ama clairın ruyalar gordugu bolumlere dıkkat cekeyım yıne bır gece ruya gorup ormana dalıyor ve locku goruyor bıseylerle mesguldu ve aralarında gecen kısa bı konusmanın ardından locke kafasını kaldırdıgın da gozlerının bırı sıyah dıgerı ıse beyaz oluyor… burda da bır ıp ucu vermek ıstemıs olabılırler..bılemıycem yıne de ama bole enteresan bır dızı gormedım ben

taylan demiş,

22 Mart 2010 @ 19:36

bende fikirlerimi teker teker paylaşayım dedim.
1. bs nin annesi bana kalırsa şu fransız kadın adı bir türlü aklıma gelmiyor. bu kadının başına gelenlerle claire in başına gelenler birbirine çok yakın şeyler. ve bence bu kadın da zamanda yolculuk yaptı ama ileriye doğru.
2. jacop un adada varolmasının tek nedeni bs nin adadan dışarı çıkmasına engel olmak. zira bs adadan kurtulursa tüm dünyayı kontrol edebilecek bir güce sahip. bs nin amacı ise jacop un yerine yeni birisi seçilmeden adayı terkedebilmek. ama adayı şu anda niye terketmiyor yada terkedemiyor onu bilmiyorum. sanırım yerine birisini seçmesi gerekiyor ve seçeceği kişinin de herşeyi bilerek kabul etmesi lazım. aynı şey jacop un yerine geçecek kişinin seçiminde de geçerli.
3. yaşanan iki ayrı zaman var birinde ada yok olup sular altına gömüldü fakat bu noktada bir paradoks devreye giriyor bomba gerçekten patladıysa ve adaya hiç düşmedilerse o zaman o bombayı da patlatmış olamaz değil mi? çünkü bombayı patlamak için adaya düşmeleri ve sonra da zaman da yolculuk yapmaları gerekliydi.

muro demiş,

22 Mart 2010 @ 20:03

bu konu önemli buraya egilmek lazım jack listeye sonradan mı girdi

lostinlost demiş,

22 Mart 2010 @ 20:28

Ya bu locke a neden herkes flocke diyor anlamadım…..

..

faraday demiş,

22 Mart 2010 @ 22:11

108 demiş,
21 Mart 2010 @ 21:27
arkadaşım bununla ilgili olarak senaristler “Benjamin, listede değişiklik yapmış olabilir” diye çıklamışlardı.
Bu arada bizimkiler 5.sezonda Ajira ile adaya geri dönerken Sun’ı neden Ben ve Lapidus ile normal zamana düştüğünü çaktım :) Adaylar arasında Kwon yazıyordu, Iliana Sun ve Jin’in ikisinin de aday olabilme ihtimalini söylemişti. Fakat aday Jin Kwon. Sun aday olmadığı için normal zamana düştü ve zaman atlamalarını yaşamadı. Jin de aday olduğu için gemi patladığında ölmedi ve adaya sağ salim geri döndü.

billy demiş,

22 Mart 2010 @ 22:11

108 demiş,
21 Mart 2010 @ 21:27
arkadaşım bununla ilgili olarak senaristler “Benjamin, listede değişiklik yapmış olabilir” diye çıklamışlardı.
Bu arada bizimkiler 5.sezonda Ajira ile adaya geri dönerken Sun’ı neden Ben ve Lapidus ile normal zamana düştüğünü çaktım :) Adaylar arasında Kwon yazıyordu, Iliana Sun ve Jin’in ikisinin de aday olabilme ihtimalini söylemişti. Fakat aday Jin Kwon. Sun aday olmadığı için normal zamana düştü ve zaman atlamalarını yaşamadı. Jin de aday olduğu için gemi patladığında ölmedi ve adaya sağ salim geri döndü.

Asıl nickim bu :D

billy demiş,

22 Mart 2010 @ 22:12

108 demiş,
21 Mart 2010 @ 21:27
arkadaşım bununla ilgili olarak senaristler “Benjamin, listede değişiklik yapmış olabilir” diye çıklamışlardı.
Bu arada bizimkiler 5.sezonda Ajira ile adaya geri dönerken Sun’ı neden Ben ve Lapidus ile normal zamana düştüğünü çaktım :) Adaylar arasında Kwon yazıyordu, Iliana Sun ve Jin’in ikisinin de aday olabilme ihtimalini söylemişti. Fakat aday Jin Kwon. Sun aday olmadığı için normal zamana düştü ve zaman atlamalarını yaşamadı. Jin de aday olduğu için gemi patladığında ölmedi ve adaya sağ salim geri döndü.

RLocke demiş,

23 Mart 2010 @ 13:07

lostinlost demiş,
22 Mart 2010 @ 20:28

Ya bu locke a neden herkes flocke diyor anlamadım…..

———

flocke : fake locke

yani “sahte locke” anlamında kullanılan bir kısaltmadır.

melekbanu demiş,

23 Mart 2010 @ 15:25

lostinlost demiş,
22 Mart 2010 @ 20:28

Ya bu locke a neden herkes flocke diyor anlamadım…..

_______________________
Fake(Sahte)+Locke= Flocke(Sahte Locke)

emrah demiş,

24 Mart 2010 @ 01:09

Ozan arkadaşım İYİ OKU

sen bu siteyi ne zamandan beri takip ediyorsun çok merak ediyorum 2 sene önce tartışılan konuyu şimdi tekrardan alevlendiriyorsun. Orada 2 tane Locke yok, Lost ile ilgili google da arama yaparsan bunun gibi bir sürü şey bulabilirsin, Mesela Hurley i takip eden polis arabalarını üzerindeki rakamlar 4 8 15 16 23 42 , :D köpekbalığımı vs.vs., daha bunun gibi yüzlerce şey araya serpiştiriliyor ve senaristler resmen izleyici ile kafa buluyor,:D Locke konusuna gelince tamamen tesadüf, biz gördükte ordaki yolcular 2 tane Locke u görmedilermi :D hahahaha

hikmet demiş,

24 Mart 2010 @ 18:24

su iki tane locke denilen bolumu izledim evet o adam locke benziyo ama o degil cunku ben o adami bi bolumde daha gordum iyi hatirliyorum hatta ordada benzettiydm ben..unutmayinki bu dizide gercek oyuncular haric bir cok figuran oynamistir ve bi bolum de gordugumuzu diger bolum de sebbepsiz yere goermedigimizde olmustur..zati bildigim kadairyla bu dizi de oynamak icin bir cok gonullu figuran muracat etmistir hatta aralarinda unlu kisilerde vardir…bi yerde duymustum…bi daha diyorum kafanizi cok yorman zaten o locke degil ben baska bi bolumda daha gordum o adami uzaktan.

Seleem demiş,

24 Mart 2010 @ 21:29

yapımcılar iki tane locke karakteri ile ilgili daha önce açıklama yapmışlardı. orada iki ane locke yok. bilginiz olsun. iki kelden biri kazadan kurtulan diğer yolculardan.

nicole demiş,

24 Mart 2010 @ 23:55

arkadaşlar yorumları okumadım yazan var mı bilmiyorum ama bence bizim lostieler,
ADADA DAHA ONCE YASAYANLARIN YERINE GECIYO YAVAS YAVAS.
LOCK=KARADUMAN
CLAİRE=ROUSSUE

jack te herhalde ben veya jacopun yerıne gecıcek.

108 demiş,

25 Mart 2010 @ 03:10

senaristlerin ben’in listeyi değiştirmiş olabileceği ile ilgili söylemlerini bilmiyordum öncelikle teşekkürler ama böyle bir şey diyerek kendileriyle çelişmiyorlar mı?
jacop, adayları daha geçmişlerinde ziyaret etmiş ve onları seçerek adaya gelmelerini sağlamış.aday olanlardan karşısına çıkmadığı var mı farkında değilim (ki belki de olsa da göstermemiş olabilirler) ama hayatlarının bir kısmında karşılarına çıkması, aday olduklarının bir göstergesi değil mi?
ayrıca ben’in adayları seçecek/değiştirecek yetkide olması da tuhaf. orada lider durumundaydı ama jacop’ı görmemişti bile her istendiğinde iletişim kuramayacığını söyleyip isteklerini tereddütsüz yapan biri değil miydi?(kendisi liderken bile o yakınlıkta olamazken locke’un onunla konuştuğunu duyunca çok şaşırmıştı hatırlarsanız)
lostboat;
Ben’in jacob’u hiç görmediği de düşünülürse listede kendi başına ya da black smoke’un yönlendirmesiyle değişiklik yapma ihtimali mevcut. demiş
ama görmeden söylediklerini yapıp, ona çok güvenip, itaat ederken listesine dokunamaz bence. hem dediğim gibi jacop adaylarının karşısına çıkıp onları oraya özel olarak getirmiş uçakta düşen sıradan birini sonradan aday olarak düşünmesi de ilginç olurdu zaten. bence senaristler orada hataya düştüler.

Gencher demiş,

25 Mart 2010 @ 16:36

İlk sezonda BS yakaladığı herkesi öldürdü ama Locke hariç nedense onla tıpkı richardla olduğu gibi birbirlerine baktılar sonrada Locke hiçbirşeyden bahsetmedi ve orda ne olduğunu çok merak ediyorum

desmond biraderrr demiş,

25 Mart 2010 @ 20:43

ne iki tane locke’si yaa o baska adam hem net olarak görmeden nerden böle bi kanıya vardınız hem böle bi hatayı en dandik yönetmen yapmz lostun devasa yönetmenlerimi yapcakk

yasemin demiş,

30 Mart 2010 @ 17:38

Veys10 demiş,

20 Mart 2010 @ 23:31

MİSSLOST demiş,
20 Mart 2010 @ 16:02

arkadaşlar çok afedersiniz konuyla bir ilgisi yok ama lost adasında en çok yenen meyve hangisiydi karıştırdım da.tekrar kusura bakmayın ilginiz için şimdiden teşekkürler

arkadaşım merakla sorduğun şey mango!

Sui Generis demiş,

4 Nisan 2010 @ 22:46

İlk sezonda BS yakaladığı herkesi öldürdü ama Locke hariç nedense onla tıpkı richardla olduğu gibi birbirlerine baktılar sonrada Locke hiçbirşeyden bahsetmedi ve orda ne olduğunu çok merak ediyorum

Sevgili gencher

Sui Generis demiş,

4 Nisan 2010 @ 22:50

”İlk sezonda BS yakaladığı herkesi öldürdü ama Locke hariç nedense onla tıpkı richardla olduğu gibi birbirlerine baktılar sonrada Locke hiçbirşeyden bahsetmedi ve orda ne olduğunu çok merak ediyorum”

sevgili gencher.
dediğin gibi bs ilk gördüğü herkesi öldrmüyor.
eğer hatırlrsan mr.eko ile ilk karşılaşmasında onun anılarını alıyor ve ona zarar vermeden gidiyor.
ikinci karşılaşmasında onu öldürüyor.
çünkü onun günah işlediğini görüyor.

aynı şekilde juliet ile karşılaşmasında da ona dokunmuyor.

ve çok önemlidir ki dikkatinizi çekerim buraya.john ile ikinci karşılaşmasında onu öldürmek amacıyla kuyuya çekiyor.
ona zarar vermek istiyor ama jack john u kurtarıyor.

burako_58 demiş,

5 Nisan 2010 @ 12:07

makarna demiş,
21 Mart 2010 @ 18:44

kate aslında claire.aaron da kate’in öz çocuğu.aaron jacob olduğuna göre kate jacob’ın annesi.charles widmore ve christian shephard aynı kişi.bu yüzden charles widmore jack’in babası.desmond’da jacob’ın oğlu olduğu için yani aaron’ın oğlu.aaron’ın anneside claire olduğu için claire aslında jack’in kız kardeşide olduğu için desmond la widmore öz akraba.yani penelope ile desmond akraba evliliği yaptığına göre ve charlie adında bir çocukları olduğuna göre büyük charlie’nin engelli olma ihtimali kaçtır?

________________________________________________

makarna kardeş bu yorumu yaparken çok düşündün mü

Lost oLduk yoLunda demiş,

11 Nisan 2010 @ 21:29

waww 1.sezon 6.bölümde gerçekten aynı karede 2 tane locke war ayrıntıyı farkeden arkadaşı tebrik ediorum peki bu siyahın locken yerine geçtikten sonraki uçağın düşmesine tekrar dönüş olabilir mi demek istediğim dizinin ilk bölümünde jack in bambuların arasında uyandığında jack in aslnda zaten adada olduğu söleniordu yani bizim ilk bölüm die izledğimiz aslındaaa gelecekteki bölümler mi dizi tersten mi aktı düşünürseniz hak werirsinizz yani lostilern ilk adaya düşüşü deil 1.sezon tekrarlanan döngüsü ama tabiki kader değiştiği için bazı farklılıklarla…

Lost oLduk yoLunda demiş,

11 Nisan 2010 @ 21:35

yorumların bazılarını okuyunca 2 locke deil diorlar nasıl deil kamera hem ayaktakine hemde yerdekine zoom yapıo zaten bikaç sn önce we 2side locke

deniz demiş,

20 Nisan 2010 @ 22:12

Madem charkles widmore insanliğı korumak için siyahdumanı adada tutmak istiyor o zaman önceki sezonlarda neden benjaminle savaştı ? Benjaminde aynı işi yapmıyor muydu?

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın