5×07 Jeremy Bentham’ın Pasaportu

John Locke‘a, yolculuk edebilmesi için, yeni bir isim ve yeni bir pasaport verildi. ‘Jeremy Bentham’ takma adını Locke‘a bahşeden, Charles Widmore‘dan başkası değil. Pasaporta göre, Bentham, 1948′de New York’da doğmuş bir Kanadalı.

(ninni)

tedy demiş,

27 Şubat 2009 @ 14:31

ben”in bu kadar şerefsiz olacağını tahmin etmezdim

john”u öldürdüğüne inanamıtorum bu adamda okadarçok tiskindimki anlatamam
hala şoktayım pes doğrusu

lostdelisi demiş,

27 Şubat 2009 @ 14:34

pasaportun veriliş tarihi 12 aralık 2007

yasemin demiş,

27 Şubat 2009 @ 14:53

john lock da garibim kim ne söyerse inanıyo safım kim doğruyu söylüyo acaba?

ecrin demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:04

şok oldum resmen hala inanamıyorum ben’i zaten sevmezdim ama bu kadar da adi bi adam olduğunu düşünmemiştim doğrusu john’a da diyecek lafım yok yaniii tam bi mallll herkese inanıyor.

naciye demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:18

c.widmore, locke’a benimle adada ne zaman konuştun diye sordu locke 4 gün önce dedi. gerçekte 40-50 yıl geçmiş. locke o’6 adadan ayrıldıktan sonra c.widmore 17 yaşındayken görüşmüştü.. ee demek ki locke ocean 6′lısı adadan ayrıldıktan çok kısa bir zaman sonra onları geri çağırmak için dönmüş. peki john neden Jack’e “hiç ayrılmayacaktınız, siz ayrıldıktan sonra çok kötü şeyler oldu” dedi.. bırakın çok kötüyü kötü birşey bile olmadı. haa çok kötüden kastı burun kanamaları başdönmeleri-ağrıları ise bunun gidenlerle bir alakasını göremedik.. sadece benjamin’in adayı taşımasından sonra adanın ani zaman atlamalarından dolayı oldu onlar. locke’a düşen ocean uçağına binmesine teşvik eden m.abbandon’mış.. demek ki bunlar kısır bir döngü içinde yaşanıyor. bazı şeyler tekrar ediyor. ve birileri kendini bu kısır döngüden kurtarabilmek için kazazedeleri kullanıyor.

AL_i demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:20

bence benjamin bişi biliodu ama iice pembe diziye döndü

kim iyi kim kötü artık anlayamıyorum ve bu widmore’un bahsettiği

savaş mevzusu da ne acaba

f demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:25

dogum tarıhı yıne o malum sayılar :)

pekı kım bu kısı olen herhangı bırı mı widmore neden sana yardım edıcem dedı ve bırden yok oldu ortadan abaddon oldukten sonra bıle johna ulasamadı

sankı wıdmore dısardan adaya hakım gıbı abandon adaya gıtmelerınde ıkna edebılen kısı konumunda onlar adaya widmore sayesınde gıttıler ozamn bıde albert var onunda ıkna ettıgı kısıler dharma ıcındı yanı ben ve albert bırlıkte mı hareket edıyorlar albert locke ıcın gıtmıstı ama sınırlenıp cıkmıstı demekkı karsı taraf ıcın oldugunu anladı belkı …

wıdmore senı 17 yasında zıyaretıne gelmıstım dedı yanı bu ıkı taraf bır cesıt kendılerıne ordu mu kurmak uzereler savas ıcın uf ınsanın aklına sureklı bır sey gelıyor tek bır sey gelse sasardım zaten :)

Duror demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:27

kendisi zaten intahar edecekti o neden öldürdüki geberiyordu nasıl olsa :) ağzından ilkönce lafmı almak istedi acaba

serhat demiş,

27 Şubat 2009 @ 17:10

Bence Benjamin locke’ u oldurmesi gerektiği için oldurdu.Siz biraz daha duygusal düşünuosunuz bence.Benjamin locke’ ın adaya donunce hayatta olacaını biliodu.Eğer ki ben haksızsam gerçekten Ben’in Allah cezasını versin ama yine de acele etmemek gerekio.biliyosunuzki bu dizide her şey birden tam tersine donebilio.

ömer faruk demiş,

27 Şubat 2009 @ 17:28

Ben’le Vidmore arasında savaş başlayacak galiba.. Ortam ısınıyor.. Yoksa bu savaş Vidmore ve Richard arasında mı??

yasemin demiş,

27 Şubat 2009 @ 18:12

evet jack lock’un tabutunun başında benjamin sana ne dedi diye sorduğunda siz gittikten sonra çok kötü şeyler oldu dedi demişti ama adada kötü bişey olduğunu görmedik 4 gün boyunca

lostdelisi demiş,

27 Şubat 2009 @ 18:27

bence benjamin olaya dalmasa locke intihar falan edemezdi. sun ı da ikna edemezdi. olması gerekenleri oldurtan benjamin bence. ve dahası hepsinin aynı amaca hizmet ettiğini bile düşünmeye başladım ya da en azından aynı amaca. amaca ulaştıktan sonra locke un kimin yanında olacağı önem kazanacaktır belkide..

mustafa demiş,

27 Şubat 2009 @ 18:47

benin john u öldürmesi sayesinde 6 lı adaya döndü bence

cumali demiş,

27 Şubat 2009 @ 19:02

evet kafa karıştırıcı bir bölüm acaba ben lokeyi adaya dönünce tekrar dirileceğini bildiği için ve adadaki lokeyle karşılaşmasın diyemi öldürdü???nedersiniz olabilirmi

reyhannn demiş,

27 Şubat 2009 @ 19:02

benjamin 2. sezondan beri benim bir numaralı adamımdır ama bu bölümde beni çok şaşırttı. kim ne derse desin adam işini fena biliyor. john a kalsa kimseyi götüremicekti adaya. evlilik teklifi gibi vazgeçirdi locke u intihardan önünde diz çöküp. ben benjamin in onu öldürmesi gerektiği için öldürdüğüne inanmıyorum. çünkü locke zaten intihar edicekti benjamin niye önce yalvarıp eloise hawking adını duyduktan sonra gözü kararıp john u öldürsün ki.. hele o kapıdan çıkarken i miss you john, i really miss you demesi o an gözünün karardığını ve adanın cumhurbaşkanlığını ona bırakmıyacağının bir numaralı göstergesiydi :)

ismrliyimm demiş,

27 Şubat 2009 @ 19:02

düşünüyorum da, dizinin bitmesine pek bişey kalmadı. biz 4 sezondan dolayı her şeye kuşku ve soruyla yaklaşıyoruz. alışkanlık yani. ama tarafsız gözle izleyince, aslında sorular değil artık cevaplar kısmına geçilmiş. daha fazla soru yaratılırsa 2-3 sezon daha uzatmak zorunda kalır yabancılar. şimdiye kadarkiler anca açıklanıp biter 6. sezonun sonunda. Benjamin iyi olan taraf değil. bunun için dizinin sonunu beklemeye gerek yok. zaten bugüne kadar yaptığı tek iyi bişeyi görmedik. sadece kendi menfaatlerini düşünüyo. zekasına bişey diyemem. bu bölüme kadar en sevdiğim karakter oydu.
tek soru widmore’un niyetinin iyi ya da kötü olması. ama bu bölümde söylediği bişey vardı ki; fazlasıyla dikkatimi çekti. bu da aslında çok da kötü niyetli olmadığını gösterir. ” onları kurtarmak için adadan gitmen gerektiğini söyleyerek seni kandırdı değil mi?” dedi. lock da; ” bana, Ben öyle bişey söylemedi. o adadan çoktan ayrılmıştı” dedi. widmore da; ” ben sana o olduğunu söylemedim” dedi. yani en azından bu tarz bi konuşmaydı:) yani Jacobtan bahsediyodu. klasik bi kandırmaca anladığım kadarıyla. çünkü alex öldüğünde, Ben, jacoba anlaşmayı bozduğunu söylemişti. ve black smoke’u devreye soktu.
widmore çok şey biliyo benjamin hakkında. onun ne kadr kötü ve tehlikeli olabileceği hakkında.
benjamin geri dönemeyeceğini biliyodu o yüzden locku öldürdü. hawkinsle sadece kendisi dialog halinde olabilmesi için. zaten geçen bölümde de, kadının bene güvenmediğini ve yalancı olduğunu düşündüğünü gördük.

oguz demiş,

27 Şubat 2009 @ 19:09

bence ben in john u öldürmesinde bir iş var çünkü john zaten kendini öldürecekti ama ben istemedi sonra boğarak öldürdü dediğim gibi bir iş var

tedy demiş,

27 Şubat 2009 @ 19:17

hayatımda bir dizi için bir günde bir karaktere [ ben ] bu kadar küfür ettiğimi hatırlamıyorum

ben”e hayat veren aktöre bravo erol taş misali çok iyi oynamış.Ama hala çok sinirliyim :]
zaten o aktöre SAW filminden gıçık olmuştum demekki gerçekten rolunun hakkını veriyor.

bu bölümde walt”tı gördük
ne diye??

hugo”nun john”la buluşma anı tam bir komedi çok komik bence hugo”nun dumur olduğu an bittim

adaya yeni gelenlerde zaman kayması yaşadılarmı bilinmez ama bizim karakterler galiba DİĞERLERİ oldu

herkese selam TEDY :)

oopss demiş,

27 Şubat 2009 @ 19:23

valla ben de Ben’in neden John’u öldürdüğünü anlamadım ama savaş dedikleri şey Ben ve RicharD’ın birleşerek widmore’u adadan sürmeleri ve dharmacıları da zehirlemeleri olabilir..Ben zaten piskopat Richard da adada çok eskiden beri var ve bilim çalışmaları yapılmasını ve adaya insanların gelip gitmesini istemediği için widmore’a savaş açmış olabilirler.

4B8A15R16I23Ş42 demiş,

27 Şubat 2009 @ 20:00

bence 5. sezonun en iyi bölümüydü

(Benjamiin ne yaptın sen !!!!!!!)

LOST815 demiş,

27 Şubat 2009 @ 22:06

@TEDY
Ne güzel ifade etmişsin. Aynı duyguları hissettim. Bu bölümde Ben’ in kötü adam olduğuna emin oldum. Widmore’ a bu zamana kadar gıcık kapmıştım Penny ile Des aşkına vurduğu balta yüzünden ama bu bölümde iyimiş gibi geldi. Belki bir bildiği vardı o nedenle bu aşka karşıydı bilmiyorum. Ben Elois adını duyunca bir anda John’ u öldürdü. O nedenle Jonh’ u öldürmek zorundaydı diye düşünmüyorum.

duygu.. demiş,

27 Şubat 2009 @ 22:33

yeni bölüm haftaya yani araya yokmuş süper yaa

asiimeliisa demiş,

28 Şubat 2009 @ 00:50

ben locke yalvarıp intahardan vazgeçirmeye calıştığında ne yapmaya çalıştığını başta anlamadım sonra nasıl geri dönüleceğini öğrendiği anda locke u öldürmesi bende geçici bir şok geçirtsede bir kaç soruda anlamaya çalıştım. locke ölmen gerekecek diyen ben değil richerd dı dimi yani benle ilgisi yok şöyle faydalanmış olabilir belki ben in dönmemesi gerekti ama locke kullanarak dönmek istedi ama mutlak bişey varki locke un ölmesi gerektiği eğer böyle olması gerekmeseydi ben ısrarla koca tabutu oradan oraya taşımazdı adaya götürmek için bu acıdan mantıklı geliyor ama diğer acıdan yani widmore tarafında bakınca onunda masum bi yanı var sanki bence widmore adayı tüm insanlara açmayı düşünüyor böylece tüm hastalar sağlık bulabilecek diye düşünüyor olabilir ama bennnnn!! kesinlikle çok bencil bunu herkes biliyor bu sebepten adanın sadece kendine ve kendi halkına kalmasını istiyor daha neler neler aslında bütün bu teorilerimin çoğu yada hepsi ilerki bölümlerde çürüyebilir ama başka teori üretilemiyor bu konuda

efren salonga demiş,

28 Şubat 2009 @ 01:35

ismrliyimm, “onları kurtarmak için adadan gitmen gerektiğini söyleyerek seni kandırdı değil mi?” dedi. lock da; ” bana, Ben öyle bişey söylemedi. o adadan çoktan ayrılmıştı” dedi. widmore da; ” ben sana o olduğunu söylemedim” dedi. yani en azından bu tarz bi konuşmaydı:) yani Jacobtan bahsediyodu.” demişsin. ama diyolag tam olarak böyle değil. aşağıya türkçe çevirisini yazıyorum;

widmore: benjamin’in seni adadan ayrılman için kandırabileceğinden korkuyordum. beni kandırdığı gibi. ben onların lideriydim.

locke: diğerlerinin mi?

widmore: benim için diğerleri değil, onlar benim halkım. 30 yıldan uzun bir süre adayı barış içinde koruduk. ama sonra onun tarafından sürgün edildim. tıpkı senin gibi.

locke: hayır. ben ayrılırken ben orada değildi, çoktan gitmişti. ben sürgün edilmedim, kendi isteğimle ayrıldım.

widmore: neden? bunu neden yaptın john?

diyor ve konu değişiyor. yani, ” ben sana o olduğunu söylemedim” veya bu anlama gelecek bişey söylemiyor widmore.

BeNjAmiNnnn demiş,

28 Şubat 2009 @ 01:54

ya arkadaşlar ben dha bu bölümünü izleyemedim ama hani siz yukarıda hep ben in johnu öldürdüğünü yazmışsınız. bence bunu ben in yapmasının tek nedeni var, o da johnun ölmesi gerektiğine inanması ve micheal dan biliyoruz ki adadan ayrılanlar kendilerini öldüremipyolar, ada buna izin vermiyo, bence ben de bunu bildiği için johnu o öldürdü. olamaz mı???

tahir demiş,

28 Şubat 2009 @ 08:50

“”"”"”Bir gün herkes Benjamin ‘i sevecek.”"”"”"

yasemin demiş,

28 Şubat 2009 @ 09:43

herkesin atladığı bi ayrıntı var diye düşünüyorum. john walt’u ziyarete gittiğinde walt john’a: seni rüyalarımda görüyorum takım elbiseyle ve yanındaki insanlar sana zarar vermeye çalışıyolar demişti. walt’un ne kadar tuhaf bi çocuk olduğunu ve bu tarz şeyleri öngördüğünü eski bölümlerden biliyoruz. bence bu önemli.

gizmosan demiş,

28 Şubat 2009 @ 13:52

tahir demiş,
28 Şubat 2009 @ 08:50

“”””””Bir gün herkes Benjamin ‘i sevecek.””””””

katılıyorum sağ gösterip sol vuran senaristlerimiz sayesinde
John kendini öldüremeyeceği için Benjaminin öldürdüğüne katılıyorum Çünkü Michael ne kadar uğraştıysada kendini öldüremedi.
Bu arada izlediğimize göre Benjaminin tabutu koruması ve adaya götürmesi ve tabuttan sağ salim çıkan Johnu görünce Benjaminin johnu ölmesini istediği için öldürmediğini Ölmesi gerektiği için öldürdüğünü anlıyoruz.

John 6′lı adaya dönsün diye ölmedi bence.Christian öldü tabutla adaya düştü ve karşımızda!John öldü tabutla adaya düştü ve karşımızda!
Bu lider yada The Others olmak için ağır sınavlardan biri yada öyle bir gereklilik olmasın ?

CaN demiş,

28 Şubat 2009 @ 13:56

“yasemin” e katılıyorum..O konuşma beni çok etkiledi ve John’un adaya düştükten sonra Walt’un dediklerini aklına getirmesi; o yüzden öteki insanlarla pek konuşmaması ve uzak durması, bu yüzden oldu..Zamanda yolculuk olayı bir kısır döngü..Bu işin içinden çıkamazlar o yüzden pek bi şey beklemiyorum o konuyla ilgili..Zaten bu kısır döngü çözülseydi şuan gerçek hayatta da insanlar zamanda yolculuk yapabilirlerdi..Bu dizi gerçekte yapılan araştırmalar, bilimler e yönelik devam ettiği için söyledim bunları….

kaan demiş,

28 Şubat 2009 @ 15:12

ben benjamine hala bi sevgi besliyorum tmm bende hepiniz kadar kulaklarını çınlattım annesinin fln ama o adam çok zeki ve bişeyler bildiğine eminim…ve adminlerden bir ricam olacak lostta cevaplanan soruları bir bölüm şeklinde yazarlarsa çok memnun olurum şimdiden çok teşekkürler!

Cihan demiş,

28 Şubat 2009 @ 15:25

Adada 4 gün içinde kötü şeyler olmadı diyen arkadaşlara:

Zaman da ileri geri gitmelerinden dolayı adadakilerin burunları kanıyordu hatırlasanız.Hatta Charlotte ölmüştü sırf buyüzden.Eğer bu süerç devam ederse Sawyer ve diğer arkadaşlarıda ölecek.Ayrıca Faraday geçmişi değiştiremeyiz dedi ama bence değiştirebiliyorlar.Bu da gelecekte çok kötü şeylere sebep olabilir!

Cihan demiş,

28 Şubat 2009 @ 15:40

Ben’in kötü veya iyi olduğu hala belli değil bence.Dizinin senaristleri böyle erken ve apaçık göstermezler Ben’in nasıl olduğunu?Muhtemelen ada için öldürdü onu.Belki de olması gerek buydu.Jack’in babasının yerine geçtiği düşünülürse Jack’in babasının nasıl öldüğünü hatırlayanınız var mı?Belkide bağlantısı olabilir!

reyhannn demiş,

28 Şubat 2009 @ 16:07

tahir e katılıyorum !!! :)

“”””””Bir gün herkes Benjamin ‘i sevecek.””””””

bebs demiş,

28 Şubat 2009 @ 16:27

benjaminden iyi elektrik alıyorum.bencede kötü biri olmadığını anlayacağız.gelecekteki bölümlerde.aslında herkesten çok şey biliyor.ama asla açık vermiyor.çok zeki bir karakter benjamin.

IndiePixie demiş,

28 Şubat 2009 @ 16:49

tabiki de ben john un intihar etmesine engel olacaktı:) çünkü ben de ne yapması gerektiğini bilmior ve john un gerçekten “özel” olduğunu bildiği için onun ne yapması gerektiği yönünde bi şekilde bilgisi olduğunu düşünüordu,çünkü daha önce bunu yaşadı ve sonrasında onu öldürmeye çalıştı..aynı zamanda widmore dan edindiği bilgiyi alabilmek için de onu durdurması gerekiodu..ki öyle yaptı,eloise hawking i duyduğu andaki yüz ifadesini hatırlayın,john “onu tanıor musun” dio yine garip fakat yalan söylediğini artık anlayabildiğimiz o edasıyla “evet tanıyorum” dio:)..ama john u ikna etmeye çalışırken bi an için ben bile inandım:) sonra gördük.. ve artık inandık ki Ben hiç bir şekilde iyi taraf olamaz:D artık iyi-kötü netleştiği için çok mutluyum,widmore la ben aynı tarafta dienler bile vardı iice beynimiz bulanmıştı:D

IndiePixie demiş,

28 Şubat 2009 @ 16:56

ayrıca Ben kesinlikle john yeni lider olacağı için onu ortadan kaldırmak istedi adayı falan düşündüğünden değil..öldürdükten sonra neden “seni özleyeceğim john” dediğini sanıosunuz ki…ama eloise hawkingle görüştükten sonra anladı ki adaya dönebilmesi için john u da yanında alması gerekecek bu yüzden daha sonra cesete sahip çıktı…ben bu bölümde abaddon ı çok sevdim:D en son mezarlıktan çıkarken johnla konuşması çok etkileyiciydi bence..aboddon john a ölme meselesinin tercihleriyle ilgili olduğu gibi bişi söledi john da nasıl olur da ölmeyi tercih edebilirim gibi bişi söledi..aslında abaddon olacakları biliodu..(o kadar çok şeyi bilen bi adam için şaşırtıcı olmasa gerek:) ve tercihten kastı john un intihar etmeden önceki durumuydu..ya ben’e inanacak ve intihar etmekten vazgeçecekti ya da intihar edecek ve olaylar tamamen widmore tarafından gelişecekti..çünkü o da john a onları adaya döndürmende sana yardım etmek için elimden gelen her şeyi yapacağım demişti

karamik demiş,

28 Şubat 2009 @ 17:35

arkadaşlar siz eski sezonları izlemediniz mi? adam babasını öldürdü John u öldürmek ne olur:) ayrıca 100 e yakın Dharma çalışanını da öldürdü.arada öldürdüklerini saymıyorum:) ayrıca John u daha önce de öldürmeye calışmıştı. Jacob un sesini duydugu için. yani daha önce de yaptı alışın bu adama. hem onun ölmesini istemiyordu. çünkü adaya dönmeleri için lazımdı. ölmesi gerektigini Ben bilmiyordu. onu nöldürmesinni tek nedeni Eloise HAWKING ismini duyması.kıskançlık ve bencillik.

lostdelisi demiş,

28 Şubat 2009 @ 17:46

gizmosan söylediğin gibi bu gerçek hayatta ölüm, yani kendini feda etme durumu liderlikle ilgili sınavlardan biri olabilir. bu durumda da aslında locke yine başaramadı. nasıl benjaminin sınavında babasını öldürmeyi kendi başaramadıysa ve sawyer ın öldürdüğü babasını sırtına alıp kendisi öldürmüş gibi benjaminlerin peşinden gittiyse bu defada intihardan vazgeçirilecek kadar kadar kararsız ve cesaretsiz, hatta inançsız olması -ki bence benjamin gelmese de intihar edemeyecekti- yine locke un başarısızlığı olarak görülebilir. ve bu sınavdan da onu başkası geçirmiş oldu.. bakalım nereye kadar idare edecek :)

60659 demiş,

28 Şubat 2009 @ 18:28

en sinir olduğum şey; neden bu altılı dışında kimse kurtaramıyor adayı? saçma oldu.”siz gelmezseniz bu durmaz.”ne alakası var onlarla anlamıyorum.hadi gittiler.şimdi ne olacak.jack adayı ameliyatmı edecek?

LostİnLost demiş,

28 Şubat 2009 @ 21:01

fox
O su şişesini bulduklarına John daha adadaydı ve O6lısını getirmek için dönmemişti. Bu durumda oraya düşen uçak o uçak olamaz. yani daha john adadan ayrılmadan gelecek değiştirilemez. tıpkı desmand ile daniel in olayındaki gibi.

demiş parlamalarla beraber geleceğe gitmiş olamazlarmı fox. zaten onlar geleceği değiştirmeye çalışmıyorlar ve neden öyle dedinn seni anlamadım geleceği nasıl değiştirebilirler.

Peki size birşey diyeyim BEnjamin’mi iyi Widmore’mu diye sormuşsunuz bence WİDMORE iyi birisi. BEnjamin kötü diğerleri diye adlandırılan grubu kandırıyor benjamin jacobın söylemediğiğ şeyleri söyleyerek kandırıyordu. 3.sezonu izleyin anlarsınız. BEnjamin Lockeyi öldürdü Çünkü Eloise HAwking ismini duydu.Eloiseyi tanıyordu BEnjammiin onun ismini duyunca öldürdü çünkü benjamin o kadına daha önce gitmişti ve eloise banjamine locke ölmeli dedi. Bu yüzden lockeyi öldürdü. Neden banjamin lockeyi kendisini asmasına izin vermedi. Eloise Widmore ile işbirliği içinde olabilirdi benjamin eloiseye güvenmiyordu ama Locke eloise hawking dediği için lockeyi boğdu. Benjamin neden eloise ismini duyunca hemen boğdu. Çünkü Lockenin jacobı duyduğunu ve gördüğünü biliyordu. Jacob(ya da jackin babası) ona eloise hawking ismini vermiş olabilirdi. Gerçekten lockenin ölmesi gerekiyordu. Benjamin aslında jacobu esir aldı tek görebilen kişi oydu ve onu engelliyordu neden böyle bir şey yaptı çünkü dharma intiative iiçin çalışıyor. widmore aslında jacobı kurtarmak istiyor. Widmore dharma için değil benjamin dharma için çalışıyor. ama neden benjamin şimdiye kadar neden dharmanın tekrar kurulmasını sağlamadı bilemem belkide dediğim gibi değildir. ama widmoreun iyi biri olduğu ve benjaminin kötü biri OLDUĞUDUR. :Richard ile benjamin işbiriliği içinde jacabı o etrafı küllerle çevirili kulubede tutsak tutuyorlar. Jacob aslında çok güçlü hatırlarsanız benjamin lockeye 3.sezonda ada çok özel güçler tarafından yönetiliyor. Jacob o güçlerden biri ama Benjamin onu kendi himayesi altında almayı başarmış

merve demiş,

28 Şubat 2009 @ 21:03

$undan emınımkı ben ın johnu oldurmesınde bı art nıyet yok cunku ben john un adada tekrar hayata donucegını cok ıyı bılıyodu cunku john kendını asmaya kalktıgında bunu yapamıcagını ve olmezse hıc kımsenın adaya gerı donmıcegındende adım gbı emındı bu yuzden onu oldurmek ıcın geldı oraya benı kafamı karı$tıran charles widmore ıyımı kotumu o bıraz kafamı karı$tırdı hee bıde waltın pat dıye gozukmesıde tuhaf geldı bana bıde orda dedıgı bı laf var waltun ruyamda senı gordum takım elbıselıydın yanında adamlar vardı sana zarar vermeye calı$ıyolardı dedı ya bence bu bolumun en ba$ındakı elemanlar varya onlardada bı ı$ var $ımdılık bu kadar yıne karmakarı$ık oldum:)

Zeynep Başaran demiş,

28 Şubat 2009 @ 23:51

Hadi Ben kıskançlık uğruna john’u öldürdü diyelim peki richard neden ölmen gerek dedi?. Jack’in babası neden fedakarlık yapman gerek dedi? eloise neden jack’e babanın eşyasını john’un cesedinin yanına koymasını istedi? Bence olması gereken olduğu için john’u öldürdü ben. Ben’in savaşı john la değil widmore ile. Asıl anlamadığım ise şu ikisininde ortak amacı gidenelri geri döndürmek o zaman neden birbirlerini engellemeye çalışıyorlar ayrıca widmore eloise i tanıyor nerede olduğunu da biliyor fakat neden eloise in yanında hep ben var ve widmore yok ve neden ben ile çalışıyor widmore ile değil?

IndiePixie demiş,

1 Mart 2009 @ 01:22

bence kesinlikle benjamin eloise hawkingle görüşmeden önce 6lının adaya dönmesi gerektiğini bilmiodu bu yüzden “lider” olma çabası yüzünden ikinci kez john u ortadan kaldırmak istedi..yani bunda nasıl art niyet olmaz anlamıorum:D adam johnu öldürdükten sonra giderken seni özleyeceğim john dedi:D dediğiniz gibi olsaydı görüşürüz john falan derdi:D gereksiz yere mi özleyeceğim dedirttiler yani?

selahattin demiş,

1 Mart 2009 @ 13:33

arkadaşlar mantıklı olun biraz benjamin her ne yapıyorsa ada için yapıyor.locke hiç kimseyi ikna edemedi.onları ikna etmek için locke nin ölmesi gerekiyordu demek ki?öldü ve işe yaradı gördünüz mü?

charlieclaire demiş,

1 Mart 2009 @ 14:15

ben locke ın ölümüne değinmek istiorm arkadaşlar bence lockeın intihar etmesi deil öldürülmesi gerekiodu.çünkü hatırlarsanız jack in babası öldürülmüştü ve şimdi locke jack in babası yerine adaya gidio anıların canlanması gerekio (ve bnc ayakkabı anıların canlanmasına yetmiyo)ben bu yüzden locke ı
öldürmek zorundaydı.. yorumlarınızı bekliorm

benjamin linus demiş,

1 Mart 2009 @ 15:11

bence de,

“”””””Bir gün herkes Benjamin ‘i sevecek.””””””

LOST815 demiş,

1 Mart 2009 @ 20:32

Arkadaşlar,

8. Bölüm ile ilgili şu siteye girerseniz hamile bir kadın, bir erkek doktor ve Juliyet’ in hamile kadını muayene ettiklerini ve Dharma kıyafetli Sawyer’ in doktorla görüştüğünü falan gösteren fotoğraflar bulursunuz.
http://www.tvspoilerscenter.co.cc/?p=551

abc demiş,

1 Mart 2009 @ 23:08

benjamin locke ın adada canlanacağını biliyordu.Hiç kimse o zaman locke’a inanmadığı için onu öldürdü ve 6lıyı toplamaya o çalıştı.Çünkü locke bunu yaparsa işi çok zordu.Çünkü 6lı zaten locke ın biraz kafadan gidik olduğunu da düşünüyorlardı diyebiliriz.Locke’u çok severim bayada duygulandırır beni bazı sahnelerde…Ama Benjamin yine benjaminliğini yaptı ve doğru yaptı…:)

sawyerrrrr demiş,

2 Mart 2009 @ 02:55

arkadaşlar daha kötü ne olabilir hangi zamanda oldukları belli degil fır fır zaman değiştiriyolar milletin burnu kanıyo daha ne olcaktı yasamları alt üst oldu hala kötü bişey olmadı diyosunuz bi adadaki eski yamyamlarla karşılaşmadıkları kaldı :)

zapotocny demiş,

2 Mart 2009 @ 12:12

Ajira’nın herkesi adaya geri götüreceği bu kadar belliyken, adayı bu kadar çok isteyen widmore neden bir şekilde uçağa binmedi, herkesin bu uçağa bineceğinden onun haberinin olmaması düşünülemez, hatta yeni kazazedelerimizden bazılarının widmore’un adamları olduğu kesin. Öyleyse neden widmore’un kendisi adaya geri dönmüyor ?

mermaid_08 demiş,

2 Mart 2009 @ 12:16

seyrettiğim en sıkıcı bölümdü .Birisi de john’a nasıl gelebildin diye sormadı adada kalanları sormadı ne biçim insan bunlar ya keşke dönmeseydiler geriye

tedy demiş,

2 Mart 2009 @ 12:32

bu dizi de herkes kendi çıkarları için savaşıyor bazı arkadaşlar ben”i sevmekten bahsediyor

1.ben sevilmek için ne yaptı

2.dizideki en üç kağıtcı kişi

3.önüne çıkan her tehlikede gözünü kırpmadan öldürdü ki BABASI”da dahil.

4.bi defa adamın suratında meymenet yok.

5.kendi çıkarı için kızının hayatı ile oyun oynadı ki kaybetti.ve daha bir çok sayabilirim

değerli bazı arkadaşlar bu tarz adamları nasıl sevildiğini ve daha bir çok şeye nasıl göz yumulduğunu söyleyinde sevelim sevgili ben”i

sevgiler TEDY :)

seviilen karakter BEN hariç :))

LostİnLost demiş,

2 Mart 2009 @ 16:56

Hadi Ben kıskançlık uğruna john’u öldürdü diyelim peki richard neden ölmen gerek dedi?. Jack’in babası neden fedakarlık yapman gerek dedi? eloise neden jack’e babanın eşyasını john’un cesedinin yanına koymasını istedi? Bence olması gereken olduğu için john’u öldürdü ben. Ben’in savaşı john la değil
Zeynep Başaran demiş,

28 Şubat 2009 @ 23:51

widmore ile. Asıl anlamadığım ise şu ikisininde ortak amacı gidenelri geri döndürmek o zaman neden birbirlerini engellemeye çalışıyorlar ayrıca widmore eloise i tanıyor nerede olduğunu da biliyor fakat neden eloise in yanında hep ben var ve widmore yok ve neden ben ile çalışıyor widmore ile değil?

ölmesi gerektiğini ben bilmiyordu. ben zaten jonh ile ben arasında bir savaş var demedim. john bir piyon dedim ben ile widmore savaşında eloise widmore ile ayrılmış olabilir ama beraberse neden o da bir sonraki kapıdan adaya gitmiyor, eloise widmore arasında ne varsa bende anlamadım onu hala.

charlieclaire

saçma bene dikkat ederseniz eloise ismini duyunca yüzü değişti. ama sonuçta Kader. john ölecekdi nasıl öldüğü önemli değil

zapotocny

belk widmore hani çarkı çevirmiştir ve bir daha adaya gidemediğini sanıyordur olamazmı?

BENİ HAYATTA SEVMİCEM İYİ BİLE OLSA

BU KONULAR BİZİ OYALAMAK ANA KONUDAN UZAKLAŞTIRMAK İÇİN LÜTFEN ANA KONUYA DÖNELİM

ADAYA GELDİLER NE OLCAK ŞİMDİ ?

arda demiş,

2 Mart 2009 @ 19:47

@tedy
Ne alaka? biz adamın kurnazlığından, zekasından dolayı seviyoruz belki? Benjamin benim dizide en sevdiğim karakterdir. Hatta tadığıdım herkezin öle, Ondan sonra nette ne zaman bi anket görsem en sevdiğiniz karakter diye her zaman Ben 1. çıkar o tür anketlerden. Adam çok seviliyor yani. Dediğim gibi Zekası yüzünden seven çok kişi var. Ondan sonra müthiş bir oyunculuk var. Çok güzel yapıyor rolünü.
vs.vs. sevilme nedenleri arttırılabilir.
Dizinin ilerleyen bölümlerinde Ben’in sürekli bizimkileri kandırmasını ve oyunlarının devam etmesini istiyorum :)
Savaştanda Benjamin galip çıksın.

kubishbjk demiş,

2 Mart 2009 @ 23:34

Arkadaşlar birşey merak ettim..6.bölümde jack john un verdiği mektubu okuyor ve mektupta KESKE BANA INANSAYDIN yazıo ve sonra peşinde bir parça buluyor uçak düştükten sonra KEŞKE diye ama daha sonra 7.bölümde john kimseyi ikna edemedıgını anladıgında ıntıhar edecegı sırada jack e mektup yazarken UMARIM BANA INANMISSINDIR dıyor..alt yazı kurbanı mıyız ? yoksa burda başka bişey mi var ? yoksa ben mi abartıyorum..jackın mektubu okudugu sahneye 6.bölüm sonlara doru ve john un mektubu yazdıgı sahneye 7.bölüm sonlara doru izlerseniz anlayacaksınız..

onur84 demiş,

2 Mart 2009 @ 23:52

benjamin yüzük ve istediği bilgileri aldıktan sonra john u öldürdü,yeniden adada dirileceğini biliyordu. bilmese jack’e tabut kasapta al da gel evladım demezdi

reyhannn demiş,

3 Mart 2009 @ 00:27

bence sağ gösterip sol vurucaklar her zamanki gibi. şimdi benjamin i kötü gibi gösterip sonradan şaşırtıcaklar gibime geliyor. ya da benjamini çok sevdiğim içindir bilinmez :) ama ada için en büyük fedakarlığı benjamin gösteriyor hakkı yenemez. hele zekasına hiç laf yok ;) 4ever BenLinus :p ( BENCE )

tedy demiş,

3 Mart 2009 @ 11:13

@arda

karakterin kurnazlık veya zeka bakımından insanları kullanma ve onları eziyet ederek öldürmek süretiyle, hayattaki en önemli kişileri ( gördüğümüz kadarı ile kızı alex ve babası olmak üzere ) kendi cıkarı için hiçe sayan ve hayatını kurtaran insaNları bile düşünmeyen bir insaNın bu kadar sevilmesi bana göre yanlış
bu benim kendi görüşüm

SEVGİLERİMLE

TEDY

LostİniLost demiş,

4 Mart 2009 @ 16:17

isteyen sitediği kişiyi sevebilir. benjamin size göre iyiyse bana göre kötüdür. İyi olduğunu dizide bile gösterseler bile bana göre kötüdür.
Widmore iyi olan taraftadır. benin kızını widmore değil ben kendi öldürmüştür. bu durumda pennyi öldürürse tamamen kötüdür artık.

phonomania demiş,

4 Mart 2009 @ 17:26

charles widmore mu yoksa benjamin linus mu iyi adam onu daha bilmiyoruz bence. bence benjamin adaya bağlı ve ada için yapıyor ne yapıyorsa widmore ise sadece kendini düşünüyor ve dizinin yazarları tam tersini düşünmemizi istiyor olabilirler…

LostİnLost demiş,

7 Mart 2009 @ 14:07

phonomania bence tam tersi benjamin kendini düşünüyüo

brc demiş,

12 Mart 2009 @ 20:44

richard ve jackin babası locke un ölmesi gerektiğini söylediler. benjamin locke a ölmen gerekmiyor diyip onu öldürdü. widmore locke a ölmen gerekmiyor dedi . . ehehe ne hoş .. =)

brc demiş,

15 Mart 2009 @ 02:13

bi de benjamin diyelim ki locke u ölmesi gerektiği için öldürdü tabii önce bazı bilgiler ve yüzüğü almak istedi diyelim . peki john nun onu öldürdüğünü hatırlayacığını ve ondan intikam almak isteyip istemeyeceğini hesap etti mi ?

Mrs.Hawking demiş,

15 Mart 2009 @ 15:59

Aslında Ben oraya geldiğinde gerçekten de John’u öldürme düşüncesiyle gelmedi.Onu intihar etmemesi için ikna ettikten sonra neden kendisi öldürüp de kanıt bırakmamak için etrafı temizlesin ki?Hatırlarsanız Ben John’a “Ne yapacağımızı biliyor musun?” diye sordu.O da biliyorum dedi ve Mrs.Hawking’in adını verdi.Ben ismi tekrarladı ve durakladı.John onu tanıyor musun diye sordu.O da evet John tanıyorum dedi ve onu boğdu.Hatta giderken de onu özleyeceğini söyledi.Ortamda kendinden başka biri olmadığından da yalan söylemezdi herhalde.Bu ismi neden John’un bilmemesi gerekliydi o kadarını bilemem

SIrCI demiş,

21 Mart 2009 @ 16:51

Ben locke’ı Faradayın annesinden bahsedince öldürdü.

Untildeath demiş,

24 Nisan 2010 @ 20:16

John Locke ve Jeremy Bentham arasındaki bağlantı nedir? ( Felsefe dersinden)

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın