6×03: Yaklaşan Savaş

lost_6x03_tapinakta_kosturuyorlar

Lost’un geçen sezonlarında Widmore bir savaşın yaklaşmakta olduğunu söylemişti. Bu bölümde insanları birer birer ele geçiren bir karanlıktan bahsedildi. Tapınak koruyucuları bu karanlığı durdurmak istiyorlardı.



Bu karanlık diye bahsedilen şey her ne ise, benim aklıma çeşitli ihtimaller getirdi. Acaba bu karanlık, Siyahlı adamın gücü ve onun insanları kendi tarafına çekme yöntemi olabilir mi? Yaklaşan savaşta kendi yanındakilerin sayısını artırmak için bu taktiği kullanıyor olabilir mi?

ninni

POYRAZ demiş,

11 Şubat 2010 @ 10:56

birinci sezon altıncı bölümde jack charlie kate ve ben cantalarını alıp giderken charlienin hemen yanında bi tane daha ben var yerde oturuyor bu nasıl ooluyor ya birisi açıklayabilir mi:(

ece demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:01

Daha 1. sezon ve 6.cı bölümde ben’in yani benjamin’in bizimkilerle takıldığını hatırlamıyorum. O çok daha sonraları ortaya çıkmamışmıycı yanlışın olmasın, bi daha bak istersen.
Ayrıca dizide bi takım çekim hatalarıda mevcut olabiliyor, 1.sezon 1. bölümde pilot bölümünde ve sonra shonun’un bir hatırlamıasında bende aynı anda biraz farklı ayrı bir yerde 2 tane jack gördüm mesela. Ama çekim hatası olabilceği kanatine vardım :)

POYRAZ SANA demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:25

DOSTUM BENJAMİN 1.SEZONDA YOKTU Kİ . DEMEK İSTEDİĞİNİ BİRAZ DAHA AÇSANA. ANLAMADM

moth demiş,

11 Şubat 2010 @ 13:05

Poyraz

Benjamin değilde Locke demek istedin sanırım. 1. sezon 6. bölümde çantalarını alıp gittikleri sahnede iki tane kel adam var birisi locke diğeri başka bir kazazede. O nuda locke zannetmiş olabilirsin. Ama benjamin o bölümde yok.

Metin Diyadin demiş,

11 Şubat 2010 @ 13:06

Poyraz aslında Ben değil Locke diyecekti. Yanlışlık oldu sanırım. Poyraz’a cevap, yerdeki adam Locke değil ona benzeyen başka bir kazazedeydi.

LOSTER X demiş,

11 Şubat 2010 @ 13:15

birinci sezon altıncı bölümde jack charlie kate ve ben cantalarını alıp giderken charlienin hemen yanında bi tane daha ben var yerde oturuyor bu nasıl ooluyor ya birisi açıklayabilir mi:(

arkadaş lostu izlemekten halisilasyon görüo heralde :d, ben senin hangi sahneyi dediğini anladım, orda benle çantayı alıp gitmek yok sadece yerde oturan biri var ona ben diolar ama ben değil zaten o sahnede kumlar havada uçuştuğundan değişik gözüküo sahne sadece bir yanılma benzeme olayı var :D

cemalakko demiş,

11 Şubat 2010 @ 13:25

benjamin değil john locke o :D
ama aslında 2 tane varmış gibi görünse de 2. gördüğümüz yerde oturan gömlekli kelin john locke “olmadığı” bir şekilde kanıtlanmıştı ama nasıl olduğunu unuttum…

ozan demiş,

11 Şubat 2010 @ 14:21

ya anlamadım gitti karaduman fransız ekibi tapınağın içine çekmiş ve öldürmüştü ben tapınakta karadumanı görmüştü ya karaduman bu kadar yakınken tapınağa neden tapınağı şimdi ondan korumaya çalışıyorlar tapınaktakiler iiyimi kötümü bu soru ortada ve bence jakop mu iyi yoksa karaduman mı buda ortada bi soru ya dizi dharmadan nerelere geldi :d

cem demiş,

11 Şubat 2010 @ 20:50

karaduman dan berer birer insanları ele geçirdiğimden bahsediliyor.
4 ve 5 sezon da ben linus askerleri saf dışı bırakmak için sumanı çağırabiliyor .
5 sezon da kendi evine girip gizli böleden geçtikten sonra dışarıda olacağım demişti.diğerlerinin lideri duman’ı çağırabiliyorsa tapınaktakilerin korkusu neden, onların bu durumdan haberi yok mu aceba.
Ben linus duman a kendisini yargılaması için tapınağa gitti aynı çatlaktan fransızlarda girdiler. 1 tane bile adam la karşılaşmadılar.

eblek demiş,

12 Şubat 2010 @ 01:29

in çok iyi biri olduğunu söyleyemeyiz ama ne kadar kötü olursa olsun vicdanı yerinde amaç hep kötülük değil.

POYRAZ demiş,

12 Şubat 2010 @ 12:32

kusura bakmayın aklım allak bullak kafamı alt üst etti lost bende oldum vallaha bi lost:)) evet ben değil locke yazazaktım ama olmadı:)

Hürrem demiş,

12 Şubat 2010 @ 13:35

bence kara duman bu gücü sağlayan ve Lockeu seçmesi ise onun zayıf karakterli olmasıydı. daha 1.sezonda karşılaştıklarında aslında Locke etkilenmişti ve hep adanın çıkarlarına göre hareket etmişti.
cem demiş,
11 Şubat 2010 @ 20:50

bence söylediklerinde çok haklısın ve manyıklı. fakat benim aklıma gelen adanın aslında iki lideri olduğu yönünde yani hem kara duman hemde jacop. hatta bence Hz. Yakup ve kardeşine bağlıycaklar bu işi gibi geliyor bana.
ve bir diğer konu fransızların kimseyle karşılaşmaması veya Benin; bence o dışardayken tapınakta hiç kimse olmuyor. veya geçen bölümde gördüğümüz gibi oraya girmemesi için önlem alıyorlar.
tapınaktakilerin şimdi korkma sebebi artık Jacopın olmayışı bence.
artık kara duman gücü tek başına elinde tutuyor yani tek koruyucu ve önüne çıkan herkesi yok edebilecek güçte. onları koruyacak jacopta olmadığına göre korkmaları normal bence.

1LostFan demiş,

12 Şubat 2010 @ 18:06

cem benjamin linus karadumanı cagirmişti ama.
locke’un benjamine onu yönetebiliyormusun sorusuna hayır onunla bi alakam yok gibi bi yanıt vermişti
bence karadumanın orada bizimkilere yardım etmesinin nedeni adanın tahrip olmamasından dolayı falandir.çünkü adaya zarar verenleri sevmiyo kara duman

brc demiş,

12 Şubat 2010 @ 22:42

ozan demiş,

11 Şubat 2010 @ 14:21

ya anlamadım gitti karaduman fransız ekibi tapınağın içine çekmiş ve öldürmüştü ben tapınakta karadumanı görmüştü ya karaduman bu kadar yakınken tapınağa neden tapınağı şimdi ondan korumaya çalışıyorlar tapınaktakiler iiyimi kötümü bu soru ortada ve bence jakop mu iyi yoksa karaduman mı buda ortada bi soru ya dizi dharmadan nerelere geldi :d

————

hakaten ya o zaman nasıl girmişti oraya :s gerçi o zaman eski zamana gitmişti jin belki eskiden girebiliyodu da şmdi değişmiş olabilir durum…

brc demiş,

12 Şubat 2010 @ 22:42

ama yok ya locke u da aşağıya çekmişti duman ki o çektiği yer neresiydi hatırlayamadım şimdi :/ tapınak olmayabilir..

Console-master demiş,

13 Şubat 2010 @ 02:16

bana göre siyah giyen adam kara duman değil.kara dumanı kontrol eden kişi.Ormandaki klübe kesinlikle jacob’un değil.Orası siyah giyen adamın tutsak olduğu yerdi ta ki claire onu ordan kurtarada dek.Karadumanı kontrol ederek ordan kurtulamazdı çünkü klübenin etrafı küllerle çevriliydi.Locke ve ben linus o klübeye geldiklerinde’HELP ME’ diye birisi söylüyordu.Bu Ordan kurtulmak isteyen siyah giyen adamdan başkası değildi.Claire hastalık bulaşınca siyahlı adamın kontrolü altına geçti.Sanırım hastalık bulaşan adamlar siyahlı adamın tarafına geçiyor.Böylece kendi ordusunu kuruyor.Hepiniz beni hayal kırıklılığına uğrattınız kelimesi hastalığa yakalanıp jacob tarafından kurtarılan kişiler olabilir.

fbybk burak demiş,

13 Şubat 2010 @ 20:32

sahte john locke 2. bölümün sonlarına doğru evime dönmek istiyorum dedi bu adadan ayrılmak istediği gibi düşünüldü bence onun ev olarak bahsettiği şey tapınak . siyah giyen adamın evi tapınak ve tapınağı jacopun kontrolünden almak istiyor bunu için onu öldürttü sawyerda tapınaktan çıkıp geldiği için sawyer sayesinde tapnağa girebilir o nedenle onunla bu kadar ilgileniyo

yorumlarınızı bekliyorum

Ahmet demiş,

14 Şubat 2010 @ 02:48

fbybk burak demiş,

13 Şubat 2010 @ 20:32

sahte john locke 2. bölümün sonlarına doğru evime dönmek istiyorum dedi bu adadan ayrılmak istediği gibi düşünüldü bence onun ev olarak bahsettiği şey tapınak . siyah giyen adamın evi tapınak ve tapınağı jacopun kontrolünden almak istiyor bunu için onu öldürttü sawyerda tapınaktan çıkıp geldiği için sawyer sayesinde tapnağa girebilir o nedenle onunla bu kadar ilgileniyo

yorumlarınızı bekliyorum

———————————-

Kardeş Sana Katılıyorum Sawyer’ın Üstüne Çok Düşüyor Bencede Karadumanın Evi Tapınak……

ahmet demiş,

14 Şubat 2010 @ 12:36

arkadaşlar bir sorum olacak bu tvde tnt ekranlarında yayınlanan LOST ne zaman yayına girecek

brc demiş,

14 Şubat 2010 @ 15:03

http://www.tnttv.com.tr/index.php?section=programdetail&id=12

burda sol köşede pzrts 19,45 yazıo ama hangi bölüm bilmiorum. 4. sezon sanrm

ksk1921 demiş,

14 Şubat 2010 @ 15:07

4 ekim de glba 5.sezon werilcek tnt anasayfasında yazıo

geronimo demiş,

14 Şubat 2010 @ 18:22

kafalar gerçekten allak bullak oldu
son sezonlarda hep bi savaş var ama taraflar netlik kazanmadı bi türlü
eğer dedikleri gibi siyahlı adam ve jacob arasındaysa savaş richard,ben,widmore,dharma girişimi ve alvar hanso,christian sheepard,bay paik,eloise hawking gibi kişi ve kurumlar bu savaşta ne tarafta belli değil
eğer kulubedeki adam jacob değilse others neden onu jacob diye biliyodu ayrıca adam kulubedeyken blacksmoke etrafta geziniyodu yani şurası açıkkı kulubenin etrafındaki kül SİYAH DUMANI İÇERDE TUTMAK İÇİN DEĞİL İÇERİDEKİ ADAMI SİYAH DUMANDAN KORUMAK İÇİN.
buradanda kulubedekinin jacob olduğunu düşünebiliriz
cristian sheepard ve ele geçirilmiş claire ıda kulubede görmüştük
eğer ele geçirmeler siyah dumanın işiyse bu kez yukarıda yazdığım önerme çürüyo
başka bi ihtimal daha varki hem jacob hemde hasmı beden ele geçiriyo olabilir. locke ı siyahlı adamın ele geçirdiği belli peki sayidi kim ele geçiriyo.jacob sayidi bilerek tapınağa gönderdi ve bizde sayidi jacobun ele geçirdiğini düşündük ama son bölümde bununda aksini gördük. tapınaktaki japon ve adamları jacobun adamı. sayidi jacob ele geçirseydi bunu heralde hoş karşılarlardı.
peki sayidi siyahlı adamele geçirdiyse jacob neden sayidi tapınağa göndermek gibi bi hata yaptı
bi de şu var eğer others jacobın emrindeyse benjamin jacobın düşmanı olan siyahdumanı nasıl çağırabiliyodu
kısacası nerdeyse her bilgi bir diğeriyle çelişiyo işin içinden nası çıkılcak anlamadım vallaa

brc demiş,

14 Şubat 2010 @ 19:57

kulübedekini siyah dumandan korumaksa eğer amaç , jacob neden( yani jacobsa kulübedeki) kulübeden çıkmak için bu kadar süre bekledi. yani çıkması için külün bozulması gerekmezdi çünkü o jacob.. bi de jacob neden johna help me!? demiş olabilr.. :S gerçekten karışık.. kulübenin sürekli yer değiştirebildiğini de unutmamalıyz. ha bi de jacobın kulübesi diye benjamin göstermişti orayı , benjamin ama jacob ı hiç görmemişti.. oda da zaten kimse görnmüyodu… bnu bilen ben çok daha önceden bunun saçma bişi olduğunu söyleyebilirdii… yani büyük ihtimalle oranın jacoba ait olmadığını biliodu… ama kimin tarafındaydı bilmiorum . deiğin gibi siyah dumanı çağırıyodu …
jacob ın öldüğünün haberini veren hurley di ve japonun dediklerini tercüme eden adama da bunları niçin yapıoruz die soran yine hurley di ve adamın verdiği cevap da onun buraya gelmesini önlemek için demişti.. yani acaba o derken jacob dan mı bahsediolardı.. ya jacob ölünce (yani bedenen) başka forma dönüşen bişi :S ya da jacob ın ölümüyle tapınağa o her kimsenin girmesi kolaylaşıyo…

acaba oı siyah küle jacob da mı yaklaşamıo :s

alpdemirr demiş,

15 Şubat 2010 @ 00:10

bana göre siyah giyen adam kara duman değil.kara dumanı kontrol eden kişi.Ormandaki klübe kesinlikle jacob’un değil.Orası siyah giyen adamın tutsak olduğu yerdi ta ki claire onu ordan kurtarada dek.Karadumanı kontrol ederek ordan kurtulamazdı çünkü klübenin etrafı küllerle çevriliydi.Locke ve ben linus o klübeye geldiklerinde’HELP ME’ diye birisi söylüyordu.Bu Ordan kurtulmak isteyen siyah giyen adamdan başkası değildi.Claire hastalık bulaşınca siyahlı adamın kontrolü altına geçti.Sanırım hastalık bulaşan adamlar siyahlı adamın tarafına geçiyor.Böylece kendi ordusunu kuruyor.Hepiniz beni hayal kırıklılığına uğrattınız kelimesi hastalığa yakalanıp jacob tarafından kurtarılan kişiler olabilir

gerçekten çok mantıklı. kara duman siyah giyen adamın kendisi değil adada hem jacopun hem sga nın kullanabildiği birşey olmalı. 5. sezon finalinde ilana burası uzun zamandır başkası tarafından kullanılmış diyordu. demek jacop sga yı oraya hapsedip heykele taşındı,heykelin resmini de asıp ben oradayım mesajı verdi. ben jakopu görmemiş,ama richard görüşüyo emirleri getiriyor. richard jakopun orda olmadığını biliyo olmalı çünkü richard ı o kulübede hiç görmedik hep benjamin veya john oraya gidiyordu.

Console-master demiş,

15 Şubat 2010 @ 00:31

klubedeki kül siyahlı adamı orda tutmak için bana göre.Siyah duman siyahlı adamın bir gücü bence istediği gibi kontrol ediyor onu.Bir nevi dışardaki habercisi gibi.Onun sayesinde bilgi alıuyordu ve istediği kişiyi ona öldürtüyordu veya kendi tarafına çekiyordu.Klubeden kaçtıktan sonra gene onu kullanıyor en zaten bunuda gördük.Bence kesinlikle siyahlı adam siyah duman değil onu kullanan kişi.

Kodes demiş,

15 Şubat 2010 @ 12:09

bi ada var ve 1950li yıllarda latin askerleri tarafından korunuyor.
bu ada daha sonra bilimsel araştırmalar yapılaması için dharma tarafından parselleniyor.benjamin in dharmayı sattıktan sonra ada yine latin askerlerine geçiyor. bu dizinin normal ve mantıklı özeti.
siyah duman ölümler flashbackler jacop vs… mısır tanrılarına ve dünyanın iyi kötü dengesini sağlayan 2 varlık (jacop ve karaduman) a bağlanacak. biri meleği biri şeytanı temsil ediyo gibi.

anafikir SAVAŞ demiş,

15 Şubat 2010 @ 13:11

yaklasan savaş anlaşılan kimseyi pek ilgilendirmiyor. Konular arasında en az yorum yapılan bu konu olduguna gore.. Bense aksine en cok bu soruya meraklıyım. Cunku tum dızının anafıkrı bu ne olduysa hep bu savas sebebıyle oldu. ama detaylar daha cok meraklı buluyor sanırım.
Yorumları hepsını okumadım (konuyla ılgısız yazılar cogunlukta oldugu icin)
kisisel olarak koyu tarafta (blacksmoke) Jonh’dan sonra en önemli kişinin Sawyer oldugunu dusunuyorum. Dolandırıcılık ozellıgınden zıyade 2 sezonda silahları Jack ve Lock’tan alma seklini hatırlayınız!
Sayid: ki zaten bunu tarafını hepımız bılıyoruz. ozellıgı katıl olması..
Kate: Her halukarda kaçan kaçmasını bilen basabilen biri.

Blacksmoke acısından dusunulunce bı savasa gıdılecekse bu ozellıklere sahip kisilerle olmanın avantajını tahmın etmek zor degıl.

Diğer tahminlerim. Claire, Jin ve müstakbel eşi.. Acaba Blacksmoke bunların tam olarak hangi ozelliklerinden yararlanmayı dusunebilir fikri olan varmı?

Jakop tarafı tahmını kolay bı taraf altı cızılecek ısımle ve ozellıkleri, miles’in olulerle konusma ozellıgının Jack’in inadı yanlıssa bıle ınadından vazgecmeyısı, hugonun ıyı nıyet ve saflıgı…

Bunlara kısı ve ozellıklerıni ilavede edecek olan olursa zevkle okurum..

İyi seyirler

İlave demiş,

15 Şubat 2010 @ 13:17

Tarafları ve savası Tavla oyunu degılde satranc oyunu gibi dusunursek.
Adaya getırılmıs olanlar da haliyle birer oyuncu oluyor.

Bu durumda ASIL SORU SU sizce: Hangi oyuncunun hangı ozellıgı ıle hangı taraf hangı hamleyı yapacak ?

Editore Not: tek basına bi konu olabilir mi bu soru?

brc demiş,

15 Şubat 2010 @ 16:44

siyahlı adam büyük ihtimalle o siyah duman ama değilse de onun kullandığı bişi olabilir tabii. yanlız anlamadığım benjamin nasıl kullanıodu onu :s :s

Abuzer demiş,

15 Şubat 2010 @ 17:30

Birşeyi anlamayıorum bilen söylesin lütfen:
Jacob neden gidip herkesin adaya dönmesini sağladı, yardıma ihtiyacı var diye İlana dan yardım istedi ama olacakları bile bile neden herkesi adaya getirtti, adadan nasıl gitti, madem gidebiliyor adada ne işi var, madem acayip güçleri var neden mal gibi Ben in kendisini öldürmesini izledi?

Lost--> demiş,

15 Şubat 2010 @ 18:23

Kulübenin Etrafı Küllerle Çevrili Bu Demek Oluyo Kulübeyi ve içindekini siyahlı adam ve karadumandan korumaktır.ama biri külleri bozmuştu ve içerdeki claire ve cristian yani jackın babası artık siyahlı adamın yada karadumanın adamı bence.yada cristian kesin clairede öyle oldu.yada karaduman cristian ???

taha demiş,

15 Şubat 2010 @ 22:19

arkadaşlar şöyle bişey var tapınagın ve adanın güvenlik sistemi olan bişeden neden bütün herkez korksun özellikle adanın yerlileri ve neden tapınagın güvenlik sistemine karşı tapınagı savunsunlar saçma degilmi

lostboat demiş,

16 Şubat 2010 @ 11:49

lost dizisini izlerken kafamız verilen ipuçları ve ya teorilerle o kadar meşgul oluyor ki basit mantıkla çıkarabileceğimiz olayları ortaya koyamıyoruz. Dizinin bu anlamda fanatikleri tarafından fazla kurcalanmayan ama çok büyük eksiklikleri olduğu kanaatindeyim. Örnek olarak ilk sezonda adadaki insanların birçoğu blacksmoke ile karşılaşmalarına ve ya adada metafizik olaylar yaşamalarına rağmen bunları birbirleriyle hiç paylaşmayıp kendilerine saklıyorlar.Ya da hurley jcobla konuştum deyip tüm arakadaşlarını tapınağa getiriyor.Tapınaktaki arkadaşın halkla ilişkileri sıfır olduğu için bir bölüm sonra tapınakta olması gereken kate,sawyer,jin dışarda, jack direkt kavgalı halde hurley ile miles ise her an kaçmaya hazır.yani madem sayid’in içinde hastalık var diyorsun bunu gruptakilere anlat ve ya direkt verdiğin hap zehir içeriyorsa kendin sayid’e ver de ölsün. sürekli kaçış, tehdit, silah çekme… kardeşim ne oluyor bir açıklama yapın diyen de yok nedense

jardelll demiş,

16 Şubat 2010 @ 18:52

ya arkadaşlar kara dumanın yaklaşan savaşa şaşırdığını gördük. jacop geliyorlar dediği zaman karaduman son derece şaşırmıştı. karaduman bi süre düşündü ve jacop u ateşe yuvarldı. yani kimin geldiğini biliyor ve o da korkuyor çünkü jacop u öldürdüğünde dehşete kapıldı epey…

jardelll demiş,

16 Şubat 2010 @ 18:56

ayrıca arkadaşlar şu da var ki adadaki kötü adam jacop mu yoksa adaya insanların gelmesinden rahatsız olan ve şiddetle adadan ayrılmak isteyen karaduman mı? bu da bence bi çelişki… çünkü adada bi zıtlık yani parelel evren olayları olduğunu dahesaba katarsak bu da mümkün… zaten burada herşey mümkün yaaa…

geronimo demiş,

16 Şubat 2010 @ 20:55

TAKTINIZ İYİYE KÖTÜYE
bu dizide şu ana kadar iyi kötü diye bi kavram görmedim ben siz nerden gördünüz.karaduman kara diye ya da siyahlı adam siyah giydi diye kötümü oldu ben de hep siyah giyerim.hatırlarsak ilk sahne aldığında kötü adam diye gösterilen ben’in şimdi milyonlarca fanı var(bi o kadarda nefret eden var farkındayım).
yada önceden kötü sandğımız othersın kazazedelerden kimseyi öldürmediğinin farkındamısınız
yani yaşamda kötü-iyi insan kavramının olup olmamasını geçtim bu dizi karakterleri kötü iyi diye ayırmıyo zaten lostun en güzel taraflarından biri de bu.karakterler güzel şekilde oluşturulmuş ve her birine ayrı özellikler ve amaçlar yüklenmiş doğal olarak hepsinin sevenleri ve sevmeyenleri var
jacob ve hasmı içinde aynı şey geçerli ikiside iskeletor yada da darkvader falan değil ikiside kötülük ya da iyilik için değil belli bir amaç uğruna savaşıyo bu amaçlar açığa çıktığındada bi kısmımız jacoba bi kısmımız ötekine hak veririz belki kimbilir

Karışık kafa demiş,

16 Şubat 2010 @ 22:25

Arkadaşlar iyice karıştı; blacksmoke kötü ise nie adanın güvenlik duvarı die bashsediliyordu (önceki sezonlarda) Jacop iyi olansa neden bs ile (siyahlı adamla) ilk konuşmalarında blackrocke yi getirirken siyahlı adam ona “gelip yıkıp giderler” die normalde iyi insanların göstermesi gereken bir iyi niyeti gösteriyor… Yani kötü olsa gelip yıkmalarını isterdi değil mi?

Son Goku demiş,

17 Şubat 2010 @ 00:30

güzel yorumlar yapıyorsunuz:) siz kafa yorun ben okuyayım:)

NUMARALARIN SIRRI demiş,

17 Şubat 2010 @ 11:23

nihayet unlu numaraların nereden geldıklerı acıklandı.!
Ve ‘aday olabilir’ dediklerinin ölen Jakob’ın kullanacagi yeni bedenin adayları…

Sasırtıcı olan Kate’in listede yani numaralarda olmayısı ki bunun anlamı kesin olecegi anlamına gelir (Bence) 42 numaradan iki tane kwon var bu listedekilerin adaylar oldugu ve jakob’ın yeni bedeni olacagı dusunulunce Sun olmadı da acık.. Bende kesin oda olecek…

4 lock
8 hugo
15 Sawyer
16 Said
23 jack
42 kwon

4 bolum demiş,

17 Şubat 2010 @ 11:28

4 bolumde eh iste kıvamındaydı.. oncekı bolumde sadece karaduman, bu bolumde sadece numaraların sırrı ve aday-lar ıle ılgılı bılgı vardı..
yani her bolumde sadece bır sorunun cevabı verılıyor.. 17 bolum oldugu ve 4 bolumun gıttıgı dusunulunce soruların veya merak edılenlerın yuzde 10′u bıle acıklanmayacak gibi duruyor.

4 bolumden demiş,

17 Şubat 2010 @ 11:37

nihayet unlu numaraların nereden geldıklerı acıklandı.!
Ve ‘aday olabilir’ dediklerinin ölen Jakob’ın kullanacagi yeni bedenin adayları olduklarını da öğrenmiş olduk…

Sasırtıcı olan Kate’in listede yani numaralarda olmayısı ki bu Kate’in kesin olecegi anlamına gelir (Bence) 42 numaradan iki tane kwon var. bu listenin adaylardan olustugu dusunulunce yani jakob’ın kullanacagı yeni beden sahipleri olduguna gore Jakob’un sanın bedenini kullanmayacagı acık. Bu durumda Sun’ında kesin oda olecek olacagını soylemek mumkun.
Belki ıkısıde olmez Richard gibi farklı bir gorevle gorevlendirirler. ama onemlı oyuncaların olecegı daha once acıklanmıstı.. bunlarda Kate ve Sun en azından bu ıkısı bence kesın gibi

4 lock
8 hugo
15 Sawyer
16 Said
23 jack
42 kwon

faraday demiş,

17 Şubat 2010 @ 15:40

anlamadigim olay (ki iclerinden sadece bitanesi) koskoca jacop nasil olurda iki bicak darbesiyle olur? Bu sezonda Tam sorular aydinlanacak derken yeni sorular cikti tapinaktaki elemanlar daha once nerdeydi mesela? Jacop madem bu kadar iyi saidin sevgilisini neden oldurdu(yada olumune izin verdi) umarim cok mantikli cevaplari vardir arkadaslar yoksa 6senelik dizi heba olur :(

uykusuzfil demiş,

20 Şubat 2010 @ 09:59

“NUMARALARIN SIRRI” ya cevaben,
kardeş o numarada olanların ölmediğini,olmayanların ise öleceğini(kate) söylemişsin ama yazdığın isimler arasında locke da var ve o öldü??bu durumda o listedekilerin hepsi ölecek gibi bir sonuca mı varıyoruz??

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın