Son derece önemli bir spoiler…

lost_fan_net_spoiler1

Okumak istediğinizden eminseniz buyurun ama okumak, heyecanınızı çok ciddi ölçüde kaçırabilir bizden uyarması…

Evet, Faraday Widmore ve Eloise‘in oğlu. Faraday adaya denizaltıyla geri döndü. Chang‘e, ada ve Miles hakkında gerçeği anlatarak, adayı tahliye etmesini sağlamaya çalışacak. Annesiyle konuşmak için Diğerleri‘nin kampına gitmeyi göze alacak ancak annesi onunla konuşmadan onu vurup öldürecek.

Eloise bir canimiymiş gibi betimlenmiyor çünkü Faraday‘ı öldürdüğünde onun, oğlu olduğunu bilmiyor. Onun planlarını Kate ve Jack vasıtasıyla öğrenecek ve Richard‘ın yardımıyla onları görmeye çalışacak.

kaynak:darkufo
çeviri:ninni

colemerik demiş,

24 Nisan 2009 @ 12:43

şimdi dan widmore ile eloise in oğullarıysa 1977 yılından sonramı doğdu annesi onu vurunca 2 tane olan bedeni tekmi olacak çözemedim kafa uçtu yine tiner bağımlılığından beter bu dizi

çiçek demiş,

24 Nisan 2009 @ 12:45

PEKİ AMA BUMLARIN HEPSİ ÖNÜMÜZDEKİ BÖLÜMDE Mİ OLACAK

MrsWh1mper demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:04

tahmin etmiştim oğulları olduğunu, demek ki finalde ölecek olan kişi Faradaymış

gmz demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:05

spoiler gerçekten çok iyi.lost un heyecanının hiç bitmeyeceğini gösteriyor.ancak kafama takılan bir soru var.eğer spoiler gerçek olurda eloise daniel faraday i öldürürse bu çok saçma olmaz mı???çünkü daniel gelecekte yaşamış birisi ve geleceği değiştirmekte imkansız.yani daniel in 1970 lerde ölmemiş olması gerekiyor.çünkü 2000 lerde yaşamış bir kişi…bu nokta kafamı çok karıştırdı arkadaşlar ve editörler yorumlarınızı bekliyorum…

bluester demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:11

nasıl yani yaa???

4815162342 demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:20

anlamadım..

panço demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:26

eloise’in faraday’ı vurması çok saçma daha once geçmişte karşılaşmışlardı.onu tanıyodu zaten üstelikfüzeyi gömmeleri gerektiğini de faraday söylemişti gelecekten geldiklerini de biliyordu.kadına çok sinir oldum şimdi.ooooooffffffffffffffffff

lost_toprak demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:31

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

burak demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:40

Bunlar gerçekten doğru mu? Kaynağı nedir bunların? güvenilir mi?

yumushak "G" demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:43

İşte size 100. bölümün şahane mi şahane bir bölüm olacağına dair bir kanıt:

Nestor Carbonell as Richard Alpert
Sonya Walger as Penelope “Penny” Widmore
Alan Dale as Charles Widmore
Francois Chau as Dr. Pierre Chang
Fionnula Flanagan as Eloise Hawking
Patrick Fischler as Phil
Eric Lange as Radzinsky
Sarah Farooqui as Theresa
Alice Evans as younger Eloise Hawking
Wendy Pearson as E.R. doctor
Todd Coolidge as paramedic
Peggy Anne Siegmund as caretaker
Jennifer Sojot as E.R. nurse
Spencer Allyn as young Daniel Faraday
Michael Dempsey as foreman
Maya Henssens as young girl
Ariston Green as workman
Marvin DeFreitas as young Charlie (!!!)
Brad Berryhill as anxious guy

MARVİN DEFREİTAS’a dikkat genç CHARLİE….

SERKAN demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:43

Guzel seyler ama hakkaten insanin heyecanini kaciracak seyler!!! Faraday’le ilgili bolumu izlemeden okunmamasinda fayda var…

LoSt DeLiSi demiş,

24 Nisan 2009 @ 13:50

faraday ölmesin ya!!!
hem zaten faraday ı 1955 de görmedimi neden hemen öldürsün ki bence görünce bu faraday da bişeyler var diyip hemen öldürmeyebilir…
hem öldürmesin yaaaaaa!!!!

panço demiş,

24 Nisan 2009 @ 14:01

@GMZ
Aklımızda hala şu geleceğe dönüş filmi var arkadaşlar.losttaki olayın bununla uzaktan yakından alakası yok.2000lerde yaşayan faraday geçmiş bir zamanolan 1977 ye gitti.ama sadece GEÇMİŞ ZAMAN’a gitti.ilk 1974′e sabitlendiler ve o zaman diyelim faraday 35 yaşında olsun 1977ye gelene kadar aradan 3 sene geçti ve faraday38 yaşında olmadı mı?o zaman faraday kendi geleceğini 1970lerde yaşamıyor mu?niçin ölmesin bunun 2000lerde yaşamasıyla alakası yok ki 2000ler faraday ve diğerlerinin(sawyer juliet miles)geçmişi 1977de gelecekleri oluyor.

panço demiş,

24 Nisan 2009 @ 14:16

colemerik demiş,
24 Nisan 2009 @ 12:43

şimdi dan widmore ile eloise in oğullarıysa 1977 yılından sonramı doğdu annesi onu vurunca 2 tane olan bedeni tekmi olacak çözemedim kafa uçtu yine tiner bağımlılığından beter bu dizi

faraday doğdumu doğmadımı bilmiyoruz ama söylendiği gibi ölürse eğer küçük faraday büyücek 2004′e kadar gelicek sonra oda paralel evrenler arası yolculuk yapıp 1977 tarihine gelicek ve gene annesi tarafından tekrar öldürülcek ve bu olaylar sürekli bu şekilde tekrarlanıcak.saygılar…

60659 demiş,

24 Nisan 2009 @ 14:58

hepsini anladımda, “Faraday adaya denizaltıyla geri döndü” kısmını anlamadım.faraday ada dışına çıkıp 3 yıl sonra gerimi döndü?sawyer faraday için gitti dediğinde nereye gitmişti?
-kimileri faraday’in ölümünü anlamamış galiba.70′lerdeki faraday değil 2000′lerden 70′lere gelen faraday ölecek.adada 2 faraday var belkide şu anda.bilmiyoruz.küçük olan değil büyük olan faraday ölüyor.umarım anlatabilmişimdir.

ömer faruk demiş,

24 Nisan 2009 @ 15:09

Bütün teorilerimiz çöküyor. Hani geçmiş değiştirilemezdi. Faraday kendisi diyordu ama olan kendine oluyor. Yazık..!

necolas09 demiş,

24 Nisan 2009 @ 15:13

ille konusturacaklar bunlar tamamen uydurma faradayın 3 sezonluk anlaşması varrrrr!!!!!! ve faraday tek kurtulusları….

arda demiş,

24 Nisan 2009 @ 15:42

Çok heyecan vericydi spoiler. Fakat bir noktada takıldım faraday’ın öldürlmesi konusunda böyle bişi olmuyoacak olmazda. Her ne kadar heyecan verici spoilerde olsa adı üstünde sonuçta bunların hepsi teori. %80 doğru olabilr ama %20 lik kısmı olmaz. Yani bu spoilerden biçoğu gerçekleşebilir fakat daiel faradayı asla ve asla öldürmezler çünkü bu karmaşıklığı çözebilcek tek kişi o. Hem zaten öldürme için bi neden bile belirtilmemiş, neymişde faraday annesiyle konuşacakmış annesi onu konuşmadan vuracakmış böyle bişi olmaz çok ama çok saçma olur, bunu bide eloise ‘i zalim biri olmaya bağlıyacaklarmış , kusura bakmayın ama bu bile başlı başına bi saçmalık bi insan kendisiyle konuşmaya çalışan birni konuşmadan vuruyosa eğer bu zalimlik olmaz olsa olsa delilik olur.

Ki kaldıki eloise ile faraday 1950′lerde karşılaştılar jughead bölümünde ordan danieli hatırlayacaktır, hatırlamaz diye yorumuma muhalefet çıkabilr şimdi nasıl hatırlayacağınında anlatim. lafleur bölümünde sawyer richard’ın yanına konuşmak için gittiğinde , bi ara kampınıza bi adam gelmişti john locke onu bekliyorum demişti ve richard bunu hatırlamıştı, İşte eloise’de aynen böyle hatırlayıp konuşacak yani ölüm falan olmuyacak faraday için.

Diğer spoilere bi lafım yok hepsi mükemmel ve heyecan verici , ve lostfan editörünede teşekkürler emek verip anında bu bilgiyui bizlere ulaştırmyaya çalışıyo gerçekten teşşekkür….

Aggressive-Passive demiş,

24 Nisan 2009 @ 15:48

Faradayın ölmesi saçma olmaz arkadaşlar.Nedeni de şu; bizimkiler geçmişe gitmediler tam olarak.Yani geçmişi bir video gibi görüyorlar diyebiliriz.Çünkü öyle olsaydı çoğu çocuk yaşta olcaktı.Zaten bunu Miles açıklamıştı.Hurley ona ölemeyeceğini çünkü 2004 te adaya botla geleceğini söylerken Miles zaten adaya botla geldim demişti.Yani onlar için zaman değişmedi. Onlar geçmişi görüyorlar şu an ama bahsi edilen 1977 yılında hepsi farklı yerlerde çocuk yaştaydı.Bu nedenle Faraday ölebilir.Çünkü adaya geldiğinde 30 yaşındaysa şimdi 33 yaşında.Onun için bu şimdiki zaman sayılıyor.Sizin takıldığını konu burda.Çarkla geçmişe gidenlerin durumu geçmiştekilerle aynı değil.Benjamin ölemez çünü 1 tane benjamin var 1977 de.Ama Faraday ölebilir, çünkü gerçek faraday çocuk yaşta bir yerlerde. Umarım anlatabildim :D.Bu arada 100. bölümdeki genç charlie bir kelime oyunu olup desmond’ un oğlu küçük charlie olmaz inşallah :D bana öyle geliyor da.

hakan demiş,

24 Nisan 2009 @ 15:56

alışmaya başlamıştım çatlak profesör e yaaaf yasık olcak :(

colemerik demiş,

24 Nisan 2009 @ 16:15

ha bide şu var ada faradayıda diriltebilir ben gibi

BiaReN demiş,

24 Nisan 2009 @ 16:30

yalan ya

ben linus demiş,

24 Nisan 2009 @ 16:48

———————————————————————————————————————————-arkadaşlar belki sizi üzebilir ama oyunvu kadrosundaki charlie bizim charlie değil desmond oğlu bu kesin bi sitede gördüm———————————————————————————————————————————————-

Elisa demiş,

24 Nisan 2009 @ 17:16

iyi ama hurley ıle mıles konuşurken hatırlayın mıles hurley e demıştı benı vu ıstersen dıye elıne sılahı vermıştı ve göreceksın ölmeyecegım demıştı yada ona yakın bişi tam kelıme kelımesıne anımsıyamıyorum mıles olmuyorsa prof neden öluyor ama bıde sey dıkatımı çekmışltı 2. ucak düştügunde hanı su ben ın vurdugu adam vardıya o adam ada da prof un harıtasını bulmulştu ve gunlugunu sanırm yanlış anımsamıyorsam o garıbıme gıtmıştı prof o gunluge gözu gibi bakıyordu nedne orada bıraktı dıye düşünmuştum acaba öldugu içinmı ama hanı gelecek degişmezdı olan olmuştueyer öyle ıse bu profta baskasının yerınemı oluyor ay aklım karıştı ama ölurse cıdden sacma olur o adam kılıt nokta ortalarda ne dönduıgunu bılen o hem hatırlayın eyer bu dızı bastan sona dogru gidiyor ıse bu adam geçmişte ölum gelecekte yanı ilk ortaya çıktı bölumlerde nasıl var oluyor ozaman bu adam hangı zaman dılımınde ucak düştugunu tv söylerken aglıyordu hanı tv karşısında bu hangı zman dılımındeydı kı anlıyan varsa anlatsın ya

ronnie demiş,

24 Nisan 2009 @ 17:20

Kötü bir haberim var.Oyuncu listesindeki genç charlie desmondun oğlu olan charlieymiş.maalesef bizimki değil :(

Elisa demiş,

24 Nisan 2009 @ 17:23

iyi barı kızıl kafa ıle rufları öbur alemde kavusur :)

panço demiş,

24 Nisan 2009 @ 17:29

ya arkadaşlar genç charlie dediğiniz penny ve desmond’un oğlu.bızım büyük charlie’nin küçüklüğü değil.Desmond ve charlie çok iyi arkadaşlardı ve o yüzden çocuguna charlie ismini verdi.hala çocukluğu oldugunu iddia eden varsa bende size ağabeyi LİAM nerde o zaman derim

dee demiş,

24 Nisan 2009 @ 17:48

spoiler ın kaynağı nedir,kesin bir bilgi mi bu ??? ona göre yas tutcam =)))

others demiş,

24 Nisan 2009 @ 17:52

finalde ölücek dediğiniz karakter faradaymı yani?

doruk demiş,

24 Nisan 2009 @ 18:00

evet ben bi sitede daha okumuştum doğru haber

tedy demiş,

24 Nisan 2009 @ 18:16

kafa karıştırıcı

neden öldürmüş olabilirki sonuçta Widmore ve Eloise adadaki tuhaf olayları yada zamanla ilgili olayları biliyor olması lazım.

spoiler sağlam olabilir ama eksik Eloise oğlunu öldürmüş ama nedeni yokmu?

daha öncede yazmıştım tekrar ediyorum faraday ne yaparsanız yapın gelecekği değiştiremessiniz demişti ama LOST takımı bence çok şey değiştirdi.

tarih tekerrür eder TEDY 8-)

tedy demiş,

24 Nisan 2009 @ 18:32

SPOİLER

Andrew Smith adlı bir Amerikalı senaryodaki gizemi çözüp Seventh Seal Theory adıyla internet sitelerine gönderdi. İşte Lost’un sırrı;

FISILTILAR KİME AİT?

Ada, doğal bir mineral(black rock). Alvar Hanso’nun dedesi Magnus Hanso’nun niyeti köleleriyle birlikte bu efsanevi black rock’ı patlatıp elde edeceği madeni satmaktı. Bir fırtınaya yakalanarak karaya vurdular. Magnus kurtuldu, köleler öldü. Adayı terk etmek için bir sal inşa etti. Kölelerin çığlıkları kulaklarındaydı. Aslında onları gerçekten duyuyordu. Black rock elekromanyetik aktiviteyi, sesi, düşünceyi, hafızayı kaydediyordu. Aynı zamanda ona geleceğiyle ilgili sezgisel bir fikir de veriyordu. Bir gemi yapıp eve döndü. Gemisiyle adaya makul bir mesafede seyrederek meditasyon halinde, taşın ona gelecekle ilgili anlattıklarını telakki etti. Bunları ticaret hayatında kullanarak adanın sırrıyla birlikte varisi Alvar Hanso’ya bırakabilecek kadar muazzam bir servete sahip olacaktı.

GİZEMLİ SAYILAR

Valenzetti adlı matematikçi, dünyanın sonuna dair ‘4,8,15,16,23,42’ sayılarını içeren bir formül hesaplamıştı. Bu sayıların her yerde olduklarını ve dünyanın sonunun tahmininde önemli olduğunu iddia ediyordu. Alvar formülü ögrendi ve adanın kendisine verdigi bilgiyle alakalı bularak Valenzetti ile Dharma İnisiyasyonu`nu oluşturdu. Amaç bu sayıları değiştirerek dünyayı öngörülen korkunç sondan kurtarmaktı. Alvar insanlığın iyiliği için adayı bazı kalifiye insanlarla paylaşması gerektiğini biliyordu. Bu yüzden bilimadamlarını ve psişik sınırlara dayanan güçlere sahip özel çocukları adaya getirdi.

ADADAKİ İSTASYONLAR

Adada kurulan istasyonlarda kaderin değiştirilemezliği teorisini sınayan deneyler yapıldı. Bu deneylerden biri Swan’dı. Aslında test edilen şey, görevlerine olan inanlarının kaderi yerinden bir milimetre oynatıp oynatamayacağıydı. İşe yaramadı. Sorunlu kaderin adada hapsedilmesine karar verildi.

MERAK EDİLEN JACOB KİM?

Çocukların en özeli Jacob zihniyle objeleri oynatabiliyordu. Madem black rock hafızayı depolayabiliyordu, Jacob da kayanın gücünün yoğun olduğu yere yerleştirildi ve bir bilim adamı ordusunun gözlemi altında kayadan kaderi emmeye çalıştı. Daha sonra ‘incident’ olarak bahsedilecek patlama gerçekleşti. Jacob bu patlamayla cismani formunu kaybedip black rock tarafından emildi. Ama nesneleri hala oynatabiliyordu. Kendini taş halinde hareket ettirebiliyordu. Siyah bir toz bulutu halinde hareket edip çeşitli şekillere bürüyebiliyordu.

KADERİ DEĞİŞTİREMEDİLER

Patlama enerjinin serbest bırakılmasını gerekli kılmıştı. Yoğunlaşan enerji bilim adamlarının kader üzerindeki araştırmalarının sürmesini sağlıyor, enerjinin periyodik olarak boşaltılması ise başka felaketleri önlemeye yarıyordu. Swan’ın artık gerçek bir amacı vardı. Elektromanyetik enerjinin her 108 dakikada bir yakındaki bir başka uyduya aktarılması gerekiyordu. Bu iş için Radzinsky ve İnman atandı. Fakat onlar kaderin değişmeyeceğini düşündüler. Bununla birlikte incident, dünyanın felaketine yol açacak olan bir anomali yaratmıştı.

ADAYA ANOMALİ ÇEKTİ

Bakunin’e, bu anomalinin dünya üzerinde yarattığı etkiyi takip etme ve etkileyebileceği insanların profilini çıkarma görevi verildi. O da flame istasyonu vasıtasıyla bu insanları buldu. Her biri bir şekilde düşen uçakla ya da birbiriyle bağlantılıydı. Anomali büyük dalgalar halinde büyüyecekti. Sonunda bir şekilde bütün bu insanlar aynı gün aynı saatte aynı uçağa bindirilerek adaya getirildiler. Dharma kaderin rotasının tamirinde (course-correcting) ona yardımcı oluyordu.

İLGİNÇ……………..

Zeynep Başaran demiş,

24 Nisan 2009 @ 18:58

Vuracak demiş ölecek dememiş ki.. belkide tıpkı Ben gibi yaralanacak

Batuhan Çelen demiş,

24 Nisan 2009 @ 19:19

yha arkadaşlar 100.bölüm bu özel bölüm mü ?
ya da değilsede bu özel bölümü nerden izliyebilirim ?

lostmania muro demiş,

24 Nisan 2009 @ 19:40

colemerik demiş,

24 Nisan 2009 @ 12:43

şimdi dan widmore ile eloise in oğullarıysa 1977 yılından sonramı doğdu annesi onu vurunca 2 tane olan bedeni tekmi olacak çözemedim kafa uçtu yine tiner bağımlılığından beter bu dizi

bence tineri bırak baliye geç :P :))
şaka bi yana bu yazıyı okuyunca uçtum walla bu diziyi hayatıma sokan insanlara binlerce kez teşekkür ediorm forza lost :)

ANA LUCİA demiş,

24 Nisan 2009 @ 19:44

ESKİ BÖLÜMLERE GÖZ ATARKEN DİKKATİMDEN KAÇMADI.;KATE 4.SEZON BÖLÜM 6 DA 10 YIL EYALET DIŞINA ÇIKMAMAK KAYDIYLA ŞARTLI TAHLİYE EDİLDİ..? PEKİ KATE UÇAĞA NASIL ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BİNEBİLDİ?

Bilalcalıs demiş,

24 Nisan 2009 @ 20:39

charlie de desmondu oğlu çünkü daha önce desmond onunla ilgili flash lar görüyodu ve şimdi doğan oğluna da charlie adını koydu

arda demiş,

24 Nisan 2009 @ 21:38

Daniel Faraday ölmedi. kesin bilgidir bu dediğim.

elizabeth demiş,

24 Nisan 2009 @ 21:42

ANA LUCİA demiş,
24 Nisan 2009 @ 19:44

ESKİ BÖLÜMLERE GÖZ ATARKEN DİKKATİMDEN KAÇMADI.;KATE 4.SEZON BÖLÜM 6 DA 10 YIL EYALET DIŞINA ÇIKMAMAK KAYDIYLA ŞARTLI TAHLİYE EDİLDİ..? PEKİ KATE UÇAĞA NASIL ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BİNEBİLDİ?

————————————–
demekki uçak yolculuğu eyaletler arası değildi… ya da bu bir hataydı dizi için… ama çok da önemli değil bence :) fraday öldürülse bile dizinin sonuna kadar var arkadaşlar ;) bi karekterin ölmesi artık çok da sorun olmamalı bizim içinn .. ölmesi diziden çıktıgı anlamına gelmiyor çünküü ;)
takılmayın bu kadar lostun keyfini çıkarın ;) çnkü bu şekilde beklentilerimiz çook yükseklioo ve bazılarımız hep hayal kırıklığından bahsedioo… sabredin 1yıl sonra herşey açıklanıcakk ;)

marginale demiş,

24 Nisan 2009 @ 22:03

ya bu dizi yapımcıları bizim değil kendi teorilerini çürütüyorlar.olan olmuş,ölen ölmüş diyen bunlar değilmiydi bize iki aynı tavşan aynı yer ve zamanda bulunamaz dememişlermiydi.şimdi ne ki bu..geçmişe hadi gittin bi şekilde kardeşim ya müdahale edemessin yada edebilirsin.bizimkiler müdahale ediyor.bu demektirki değiştiriyor bir şeyleri..faraday önemli bir karakter bence dizinin özünü oluşturuyor bu şekilde ölmemeli ölmeyecek..ölürse olmaz!

kasırga demiş,

24 Nisan 2009 @ 22:36

şimdi özel bölümü izledim kafama bişey takıldı kate aaronu almak isteyenin Ben olduğunu nerden anladı (kate aaronu almak isteyen ben diyor jack o olamaz diyecekken ben doğru diyor)

kayhan demiş,

24 Nisan 2009 @ 23:01

Zaten kaç bölümdür göremiyoruz Faraday’ ı bir de öldürcekleri çıktı ya

Çok bilen az yaşar demiş,

24 Nisan 2009 @ 23:16

iİlginç bir teori ama ben şahsen bu teoriye katılmıyorum çünki;Faraday dizide en az bennjamin Linus un üstlendiği gibi bir rol üstleniyor yani dizinin enteresanlaşmasında ilerideki bölümlerde etkin bir rol oynayacak vede ölse dahi ki John Lock ta ölmüştü vede dirileceğine inanmamıştık aynı şekilde kafamızı karıştıran bir kılıf daha uydurulup Faraday bu dizide kilit bir rol üstlenecek zaten adaya geliş amacıda her ne kadar tahminlerimiz olsada tam olarak belli değil yani birde adadaki görevini gerçekleştirip gerçekleştiremediğine bağlı bir olay bu ama büyük ihtimalle bu spoiler asılsız çıkacak

skywalker demiş,

25 Nisan 2009 @ 00:05

ANA LUCİA demiş,
24 Nisan 2009 @ 19:44

ESKİ BÖLÜMLERE GÖZ ATARKEN DİKKATİMDEN KAÇMADI.;KATE 4.SEZON BÖLÜM 6 DA 10 YIL EYALET DIŞINA ÇIKMAMAK KAYDIYLA ŞARTLI TAHLİYE EDİLDİ..? PEKİ KATE UÇAĞA NASIL ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BİNEBİLDİ?

mükemmel bi saptama.şimdi sen yazınca benimdemi çekti.lostta mantık hatası olmuyo.bu yüzden ileriki bölümlerde belki bunada bi şey bulurlar.

cengizozk demiş,

25 Nisan 2009 @ 08:14

finalde tek kişi ölmez bu bi kesin ama iyi bir bölüm olmazsa 2 haftaya deymez

burakcan demiş,

25 Nisan 2009 @ 08:55

dizi iyice çarşafa dolandı. bu ne yaaaaaaaaaa

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

25 Nisan 2009 @ 10:03

Faradayın ölmesi kötü olur. Bence işin içinde başka şeyler var. Dan ölürse filmin tadı biraz kaçar.

panço demiş,

25 Nisan 2009 @ 10:22

marginale demiş,
24 Nisan 2009 @ 22:03

ya bu dizi yapımcıları bizim değil kendi teorilerini çürütüyorlar.olan olmuş,ölen ölmüş diyen bunlar değilmiydi bize iki aynı tavşan aynı yer ve zamanda bulunamaz dememişlermiydi.şimdi ne ki bu..geçmişe hadi gittin bi şekilde kardeşim ya müdahale edemessin yada edebilirsin.bizimkiler müdahale ediyor.bu demektirki değiştiriyor bir şeyleri..faraday önemli bir karakter bence dizinin özünü oluşturuyor bu şekilde ölmemeli ölmeyecek..ölürse olmaz!

Evet birşeylere müdahele ediyorlar ama bu geçmişi değiştirdikleri anlamına gelmiyor.şuan 1977 de gördüklerimiz ilk kez yaşanan olaylar değil.bundan oncede belki kaç kez yaşandı aynı şeyler ve yaşanmaya devam edicek.birşeyleri değiştirmeye çabaladıkları doğru ama bundan once de demek ki birşeyleri değiştirmeye çabalamışlar fakat bu bir kısır döngü sürekli aynı şeyleri düşünüp aynı kararları alıyorlar doğru olarak.Mesela jack 1977 ye gittiğinde(bundan onceki seferleri kastediyorum)gene aynı yaşam tecrübesine sahipti.şu anda da oyle farklı düşünüp farklı kararlar alması mümkün değil.işte o yüzden değişmiyo hiç birşey.zaten o bölümün ismi de whatever happened,happened’dı.

MrsWh1mper demiş,

25 Nisan 2009 @ 10:26

Penny Charlie falan varda 100. bölümde neden Desmond yok resimlerini gördüm 100. bölümün bi sitede pennynin üstü kanlıydı kucağındada charlie vardı hastanedelerdi desmondu getirdikleri kesin ama des nerdee :S

tedy demiş,

25 Nisan 2009 @ 13:11

LİAM”mi belkide evlatlık aldılar olamazmı ?

8-))

tedy demiş,

25 Nisan 2009 @ 14:24

12.bölümdeki ben”in duman tarafından yargılanmasını izliyordum alakasız olacak ama bayağı bir duygulamdımki anlatamam. Sizlerin yaş sınırlarınızı bilmem ama baba olan anlar gerçekten.

Michael Emerson (BENJAMIN “BEN” LINUS) gerçekte tebrik etmet istiyorum adam rolunu oynamamış resmen yaşamış…….

kendisini ayakta alkışlıyorum TEDY

bksok demiş,

25 Nisan 2009 @ 14:24

Arkadaslar dikkat ettinizmi bilmiyorum ama faradayda yaslanmiyor ;) o yuzden istedigi kadar vurulsun sorun yok

nursel demiş,

25 Nisan 2009 @ 14:43

Ben charlie’nin des’in oğlu olduğunu düşünüyorum.Bu bölümde genç charlie’nin nasıl olupta diğer aileye verildiğini görebiliriz.Belki Penny onu korumak için evlatlık vermiştir ?

LOSTed xD demiş,

25 Nisan 2009 @ 14:54

arkadaşlar benim kafamı karıştıran daniel faraday içimizden herhangi biri ölebilir diyor fragmanda ve lost grubundan herkes gelecekte yaşıyor ve olmuş olup bitmiş ölmeleri imkansız nasıl ölebilme ihtimalleri var nlamadım ve sun , locke , ben jackların zamanıyla bir bütün olacağı için bence bi parlamayla olur bu gelecek zamana gdecekler ve geleceğe gittikleri için faraday ölecek gelecekte yaşamayabilir… ama kafamı çok karıştırdı

lostuce demiş,

25 Nisan 2009 @ 15:40

ama gecen bölümde ben diğerlerinin yaşadıkları ewe gtti siyah duman için herşey bıraktıkları gbydi eğer orada herşy braktıkları gbyse şu an ki dharmacılar nerede yaşıyo(sawyerler fln)

gestep demiş,

25 Nisan 2009 @ 15:40

şimdi ölecek sonra yeniden doğacak ya da belki de hali hazırda doğmuştur. bizimkilerin geleceği geçmiş, geçmişleri gelecek. çok karışık değil değil mi?

lostuce demiş,

25 Nisan 2009 @ 15:44

yani kafamı karıştıran şu tmm dielim ki kate sawyer dharmacılar 77 deler oky ewde o zamn ki ew ama o ewler aynı yere kurulmuş olması gerkmez mi yada o zamn onlar farklı zamndalarsa ki öyle ben sun katelerin yanına gidemez yada herşey eskiden olduğu gbyse 4 ayaklı heykel flan peki neden ben gttğinde ewleri de eskisi gibi deildi de onun bıraktığı gbydi

nemo demiş,

25 Nisan 2009 @ 15:46

bu arada yapım ekibinden biri desmondu mahkemeye vermiş cinsel taciz sucundan internette okudum belkıde o yzuden desmond bu sezon yok

Tugo demiş,

25 Nisan 2009 @ 20:34

orchid videosundaki iki tawşanın birbirini görmemesi olayı miles’in küçüklüğünü görünce biraz yamuldu sanki ama heralde p. chang da emin değildi olacaklardan o yüzden olabilir.
faradaya üzüldüm ben gerçekten hem meslektaşım olarak hem de ada hakkında dooru dürüst bi açıklama yapabilecek insanlardandı. ama sanırım ölmesi demek bi daha görmeyeceğiz anlamına gelmio o da ayrı tabi.
geleceği değiştirme olayı da belki gerçekleşebilir, biliosunuz bir “constant” muhabbeti wardı, belki de bu sezon da “variable” olacak. ben aslında des’i variable bekliodum ama heralde başka birisi olacak tabi bu benim tahminim çok bambaşka bişeylerden de bahsedebilir bölüm.
spoiler heyecanımızı kaçırdı mı? hayır! bence kafamızı karıştırdı daha çok:)

paSS demiş,

26 Nisan 2009 @ 01:49

ANA LUCİA demiş,
24 Nisan 2009 @ 19:44

ESKİ BÖLÜMLERE GÖZ ATARKEN DİKKATİMDEN KAÇMADI.;KATE 4.SEZON BÖLÜM 6 DA 10 YIL EYALET DIŞINA ÇIKMAMAK KAYDIYLA ŞARTLI TAHLİYE EDİLDİ..? PEKİ KATE UÇAĞA NASIL ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BİNEBİLDİ?

——————————-

guam abd’ya bağlı olduğu için ztn gitmek için sadece bilet almış olmak yetiyor, kontrollerin de çok sıkı olduğunu sanmıyorum (: yine de eyalet dışına çıkma yasağı var, öyle bi ayrıntı koydularsa “nasıl”ını göstermeleri gerekir.

lostcu demiş,

26 Nisan 2009 @ 10:44

yukarıda yazılanlar 14. bölüün sneak peaklerinden alınma

lostcu demiş,

26 Nisan 2009 @ 11:07

Locke çarkı çevirip çöle düştüğünde widmore ile konuştuğunda widmore ona seninle 17 yaşımdayken karşılaştık dedi, bu olay widmore şu anki tarihteyken gerçekleşti ve widmore locke’ı tanıdı, neden Eloise hawking Faraday’ı tanımayıp öldürsünki

LOST MANYAĞI demiş,

26 Nisan 2009 @ 11:47

ben bişey anlamadım kim ölecek miles mi? eloise de kim daniel mi vuruldu öfffff ne yaaaaaaaaaa biri cevap versinnnnn

ravenian demiş,

26 Nisan 2009 @ 11:51

adada herkesin ananesi bir çıkıyomuş ne gülerim ama :P o kadar uçurdular ki senaryoyu dizide bol bol kahraman olunca:D

4 8 15 16 23 42 demiş,

26 Nisan 2009 @ 12:06

arkadaşlar bu bölümde desmpnd olmuycak diyenler neye dayanarak diyo anlamadım desmond tabiki de var bu desmond hakkında çok şey öğrenicez ayrıca oyucu listesindeki young charlie desmond oğlu ———————————————————————————————————

Kafası Karışık demiş,

26 Nisan 2009 @ 14:46

4 8 15 16 23 42 demiş,

26 Nisan 2009 @ 12:06

arkadaşlar bu bölümde desmpnd olmuycak diyenler neye dayanarak diyo anlamadım desmond tabiki de var bu desmond hakkında çok şey öğrenicez ayrıca oyucu listesindeki young charlie desmond oğlu
—————————

Haklısın herkes heyecan yaptı. :)

gurthsul demiş,

26 Nisan 2009 @ 14:47

faraday dısında sezon bıtmeden bır buyuk ölüm daha olacak

lostfun demiş,

26 Nisan 2009 @ 14:56

Charlie bu bölümde oynuyor arkadaşlar merakla bekliyorum oğlu deil oğlunun ismi gerçek hayatta o çocuk MARVİN DEFREİTAS hayır başka biri bizim charli olacak yani

arda demiş,

26 Nisan 2009 @ 15:46

LOST MANYAĞI demiş,
26 Nisan 2009 @ 11:47

ben bişey anlamadım kim ölecek miles mi? eloise de kim daniel mi vuruldu öfffff ne yaaaaaaaaaa biri cevap versinnnnn

—————————————–

Bide kendine lost manyağı nicki kullanmışın , eee lostu izliyosyun ama boşuna. Bence soru sormayı bi yana bırakıp lost’u silbaştan izlemelisin yoksa böyle basit soruları daha çok sorarsın…

desmondx demiş,

26 Nisan 2009 @ 17:28

arkadaşlar valla herşey olabilir charlie desmondın oğlu olabilir liam nerde diyen arkadaşa cevap charlie ailenin üvey oğlu liamda öz oğlu olabilir.charlie bu arada 1977 de doğmuştu.belkide yanıltmak içindir ama lost bu ya ne olacağı belli olmaz

Aggressive_Passive demiş,

26 Nisan 2009 @ 18:25

belki young charlie derken desmond’un oğlunun bebeklik halini görücez olamaz mı? :D Bu arada bizim charlie’ nin desmon’d un oğlu olma ihtimali pek de uçuk bir düşünce değil.Bunu bağlayabilirler.

nemo demiş,

26 Nisan 2009 @ 20:07

desmon yok demedim.dedım ki desmondı ekipten bir kadın cinsel tacizden mahkemeye vermiş.bu olay eskı bir olaymış.gecen sezonlarda desmondı cok izledik bu sezon fazla yok belkıde sebebi bu

uMUT AKSEL demiş,

27 Nisan 2009 @ 00:21

ben hiç okumadım okumucmda bence sizde okumayın

panço demiş,

27 Nisan 2009 @ 08:02

arda demiş,
26 Nisan 2009 @ 15:46

LOST MANYAĞI demiş,
26 Nisan 2009 @ 11:47

ben bişey anlamadım kim ölecek miles mi? eloise de kim daniel mi vuruldu öfffff ne yaaaaaaaaaa biri cevap versinnnnn

—————————————–

Bide kendine lost manyağı nicki kullanmışın , eee lostu izliyosyun ama boşuna. Bence soru sormayı bi yana bırakıp lost’u silbaştan izlemelisin yoksa böyle basit soruları daha çok sorarsın…

bende koptum yaaaaaaaaaa…..

gÜlÇiN demiş,

27 Nisan 2009 @ 21:50

ya belli işte bu dizi resmen marsel russonun gen.ayna teorisini işlio yani şu garib sayıllarla ilgili olan! :S nası olacak bilmiom ama.. öle bence!..

hardnemesis demiş,

28 Nisan 2009 @ 03:28

Lanet oLsun nerden Okudum :/

ya faraday ölmesi biraz kötü Olur gibi geldi umarım sallama bi spoileridir :) Simdi bizim Charlie hakkında İlginç bi teori Oluştu kafam da Ama sölemek İstemiyorum Nedense ne diyeceksiniz ben de Acaba dedim içimden gecti dalga gecenin Köpeği ölsün :P
Desmond’un oğlu Charlie Acaba bizim charlie Mi cıkacak Olur mu olur :P

zzeben demiş,

28 Nisan 2009 @ 10:39

ESKİ BÖLÜMLERE GÖZ ATARKEN DİKKATİMDEN KAÇMADI.;KATE 4.SEZON BÖLÜM 6 DA 10 YIL EYALET DIŞINA ÇIKMAMAK KAYDIYLA ŞARTLI TAHLİYE EDİLDİ..? PEKİ KATE UÇAĞA NASIL ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BİNEBİLDİ?

nasıl olacak başından beri savunduğum ve de others filmininden örneklediğim mantıkla
ilk uçak kazasında hepsi öldü zaten
asıl geçmişleri adada bizim gelecek diye tabir ettğimiz zamanlar.

orion demiş,

28 Nisan 2009 @ 12:58

bence bizimkiler adaya ilk düştüklerinde de bulundukları yıla değil geçmişe düşmüşlerdi. ama hiçbiri bunun farkında değildi.
tabii ki desmond da farkında değildi. bu yüzden charlie nin deslond un oğlu olma ihtimali çok yüksek. hatırlarsanız adada desmond un anahtarı çevirmesi dışında da ışıma olmuştu. onların hangi yılda oldukllarını gösteren bir işaret var mıydı. sadece ambar da desmond çıktı almıştı ve uçağı kendi düşürdüğünü anlamıştı. orada tarih ve yıl yazıyordu ama bu pekala dharmacıların ayarladığı birşey olabilir.

neurotoxin demiş,

28 Nisan 2009 @ 14:36

benim anlamadığım nokta şu.faraday adaya denizaltıyla geliyor.faraday ışık parlamaları olurken adada değilmiydi adadan nasıl ayrıldı???

ogamelost demiş,

28 Nisan 2009 @ 16:52

neurotoxin demiş,

28 Nisan 2009 @ 14:36

benim anlamadığım nokta şu.faraday adaya denizaltıyla geliyor.faraday ışık parlamaları olurken adada değilmiydi adadan nasıl ayrıldı???
——————————–
işte bu bölümde de o açıklanıcak zaten:D

bn 3.sezonda boğulan charlie’nin desmondun oğlu olduğuna imkan vermiyorum’

RichardAlpért demiş,

29 Nisan 2009 @ 01:29

zzeben nickli arkadaşa katılıyorum …

LARA demiş,

29 Nisan 2009 @ 09:05

arkadaşlar ben şunu anlamadım yani bugün oynıcak olan bölüm finalmi yani devamı yokmuu

Canimi demiş,

29 Nisan 2009 @ 12:57

Ben size tahminimi söliiim. Bu Spoiler doğruysa bile, Faraday ölmez. Faraday vurulur, yine bizim süper kahramanlardan Jack ya da Juliet ameliyat eder kurtarırlar. Çünkü 10 yaşında, kemikleri bile gelişmemiş bir çocuk, profesyonel bir katil tarafından 2 metreden göğsünden vuruluyor ve ölmüyor bu dizide. Faraday mümkün deil ölmez…. !!

Canimi demiş,

29 Nisan 2009 @ 13:01

neurotoxin demiş,
28 Nisan 2009 @ 14:36

benim anlamadığım nokta şu.faraday adaya denizaltıyla geliyor.faraday ışık parlamaları olurken adada değilmiydi adadan nasıl ayrıldı???
————————————————
dostum. Faraday denizaltı ile ayrıldı adadan, denizaltı ile geri döndü. gitti anakarada manyaklıklar yaptı, çalıştı geldi. Belki de kendine geçmşten, 1990lı yıllarda üniversitede araştırmalar yapmak için gizli ipuçları bıraktı ve o ipuçları sayesinde o fare deneyini yaptı.

hardnemesis demiş,

29 Nisan 2009 @ 14:10

Canimi demiş,

29 Nisan 2009 @ 12:57

Ben size tahminimi söliiim. Bu Spoiler doğruysa bile, Faraday ölmez. Faraday vurulur, yine bizim süper kahramanlardan Jack ya da Juliet ameliyat eder kurtarırlar. Çünkü 10 yaşında, kemikleri bile gelişmemiş bir çocuk, profesyonel bir katil tarafından 2 metreden göğsünden vuruluyor ve ölmüyor bu dizide. Faraday mümkün deil ölmez…. !!

Profsoyonel dedin Ya gerçekten Öldurmek İStemedi İse ?
Amacı Yaralama cunku Sayid Demişti Şimdi burade nedenoldgum anlayabiliyorumn o cok önemli bir replikti ileride neden böle dediğini Anlayacagız ….
belki öle olması gerektiğini anladı beni yaraladı sadece arkada bırakmak için

gülo demiş,

29 Nisan 2009 @ 16:04

hepimiz desmond un oğlunu charlii diye çağırdığı sahnede nasıl duygulanıp bak oğluna onun ismini vermiş demişizdir içimizden
ama yapımcıların herkesin böyle düşünebileceği açık bu da bir yanıltma olamaz mı!
yani bizim bildiğimiz büyük charlii de desmond u oğlu olamaz mı

gülo demiş,

29 Nisan 2009 @ 16:07

o yüzden desmond dejavu yaşıyordu o geçmişten gelmişti ve büyümüş oğlu charliiyi bilmiyordu

gülo demiş,

29 Nisan 2009 @ 16:08

bu dizide geçmiş ve gelecek varsa ve bu isimler de böyle ise ben beklerim

M.OĞUZ demiş,

29 Nisan 2009 @ 19:56

1977 dekiler eğer geçmişteyse onların şimdiki zamanda yaşlı olmaları gerekmiyomu.ama 2000li yıllardaki halleriyle 1970li yıllardaki halleri aynı…ayrıca 1970li yıllarda ölen faraday 2000li yıllara nasıl gelebilecek…

ANA LUCİA demiş,

29 Nisan 2009 @ 21:46

zzeben demiş,
28 Nisan 2009 @ 10:39

ESKİ BÖLÜMLERE GÖZ ATARKEN DİKKATİMDEN KAÇMADI.;KATE 4.SEZON BÖLÜM 6 DA 10 YIL EYALET DIŞINA ÇIKMAMAK KAYDIYLA ŞARTLI TAHLİYE EDİLDİ..? PEKİ KATE UÇAĞA NASIL ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK BİNEBİLDİ?

nasıl olacak başından beri savunduğum ve de others filmininden örneklediğim mantıkla
ilk uçak kazasında hepsi öldü zaten
asıl geçmişleri adada bizim gelecek diye tabir ettğimiz zamanlar.

zzeben sen de başla 1.sezondan itibaren losta..

En Sabah Nur demiş,

30 Nisan 2009 @ 00:16

@@ M.OĞUZ

Hocam sende mantığı anlamamışsın hala;

Hiç zaman yolculuğunu konu alan bi film izlemediğini varsayarak anlatıyorum..

Zaman yolculukları anlık olduğu için yaşlanma veya gençleşme olmaz..

Örneğin; 2000 yılından 3000 yılına giden 30 yaşındaki bir zaman yolcusu 1030 yaşında olmayacaktır elbette.. Zaten 1030 olsaydı zamanda yolculuk yapmış değil yaşamış olurdu değil mi??

Bir de geriye gittiğini düşünelim;

2000 yılından 500 yılına gitsin zaman yolcusu.. 30-500= -470 ??
Elbette yaşı -470 olmayacak.. Ya da 500 yılındada aynı yaşta 2000 yılında da diye bir soru tamamen mantıksız olacak… Umarım anlatabilmişimdir…

Elisa demiş,

30 Nisan 2009 @ 11:37

ya arkadaşlar sezon finalıne ait resımlere baktımda jack ve babası bırını amelıyat edıyor yıne omurılık vakası acaba eskı bir göruntumu dıye mekane baktım hiçde amelıyathaneye bezemıyor sankı bır oda tepede ışıklar felan var ama bir amelıyat hane görunumu yok amelıyatlarda amelıyat masası ortada olur bu yatak ıse duvara bitişik ti acada faraday vurulacakta acaba jack onu amelıyatmı edecek anlamadım fikri olan ?

ANA LUCİA demiş,

30 Nisan 2009 @ 17:04

1.bölümdeki cesetler kate ve sawyera ait
çok kötüyüm

dee demiş,

30 Nisan 2009 @ 23:52

ANA LUCIA ,ne cesetleri ? :S 1. bölüm derken hangi bölümü kastediyorsun anlamadım.

meLankoLiq demiş,

1 Mayıs 2009 @ 17:36

Herkes okumuş xD

I lost in LOST demiş,

2 Mayıs 2009 @ 13:01

ANA LUCİA kardeşim 1. sezondaki cesetler hangi cesetler, hangi sezondaki 1. bölüm biraz daha aç ya da kesin olmayan konularda laf atıp kaçma :D

gÜlÇiN demiş,

4 Mayıs 2009 @ 20:23

wayyyyyyyy! xD canına! UMARIM ÖLEDR! YANİ DANİEL İKİ TANEYSE! O ZAMAN BU CHARLOTTE I UYARAN ADAM olmalı! :s yani öle omalı deil mi!??..

hanvar halso demiş,

8 Mayıs 2009 @ 19:49

bence benjamin çarkı çevirmeyeçekti ve richard neyi saklıyor? kate kime aşık ?lütfen bu soruları bekliyorum

ANA LUCİA demiş,

8 Mayıs 2009 @ 22:20

1.sezonda ki cesetler adem ile havva, kate ile sawyer ….:(izlersiniz 6 ay sonra:(

Seyho demiş,

12 Haziran 2009 @ 22:48

YA BİŞEY SORMAK İSTİYORM PEKİ RİCHARD ILE ELOİS ‘E NE OLDU SAYİT LE JAEK’DEN AYRILMIŞLARDI HANİ RİCHARD ELOİS’İ BAYILTMIŞDI YA ONLARA NE OLDU?????????????

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın