JOHN LOCKE (Terry O’Quinn)

z13.jpg

Adaya düştüğü andan itibaren tuhaf davranışlarda bulunan, iyi bir avcı olup arkadaşlarını yönlendiren John Locke, adada Jack ile beraber lider konumundadır.

Küçüklüğünde bir ailede evlatlıktır. Daha sonra gerçek babası ortaya çıkar ve ona iyi davranarak onun kalbini kazanır. Kendisine acındırarak John’un böbreğini alır, daha sonra onu görmek bile istemez ve bir dolandırıcı olduğu ortaya çıkar. Bu, John’un geçmişindeki en büyük acıdır.

John Locke adaya düştüğünde tekerlekli sandalyeye mahkum biridir fakat mucizevi şekilde iyileşir. Bu iyileşmeyi adanın bir mucizesi olarak görür ve adaya büyük hayranlık duyar.


benjamin linus demiş,

11 Eylül 2007 @ 22:47

john’dan nefret ediyorum uyuzun teki hiç sevmiyorum

HATİCE demiş,

12 Eylül 2007 @ 11:48

garip biri ama en azından izlediğim bölümlere kadar jack,kate ve sawyer’a bir zararı olmadı o nedenle seviyorum:)

tulix demiş,

17 Eylül 2007 @ 02:25

john locke iyi başlamıştı diziye ama zamanla mevzuuyu yitirdi. teknoloji özürlü kel…. ama gene de iyi ana karakterlerden..

flight tk84 demiş,

21 Eylül 2007 @ 01:47

ha haaaaa
john bu dizinin gizli ana karakteri…dikkat ederseniz olaylar onun isteği üzerine gelişiyor çoğunlukla. kurgu onun ve desmond ın üzerinde görünüyor 3. sezondan itibaren….

caner demiş,

21 Eylül 2007 @ 07:00

bu adam dizinin son dk sına kadar hayatta kalacak belki de tek kişi çünkü adadaki en büyük mucizeyi yaşayan adam o ve tabi cofe midir cafe midir şu ruhani karakter de yalnız ona göründü bi de şu var şu toz bulutu bi tek ona dokunmuyor yani herşey de bu adam var.

ashley demiş,

23 Eylül 2007 @ 01:15

bu adam süper çok güzel karakteri oturmuş ama boone onun yüzünden öldü o yüzdn nefret ediorum keltoş ya bnm favarimi öldürttü gerçi birazda boone un suçu çok fedakar

jacob demiş,

5 Ekim 2007 @ 11:36

ya bu adamın ne halt ettiği belli değil bacakları orda iyileşti diye 1000 yıl yaşayacak sanıyo. bırak da insanlar evlerine gitsinler sen de git 10 sene sonra mı 5 sene sonra mı ölürsün öl işte!!

locke demiş,

5 Ekim 2007 @ 20:58

john locke bence losttaki en iyi karakter eger locke olmasaydı lostta çok büyük bir eksiklik olurdu iyiki varsın locke aman ölmee!! best char!

SpeCiaLisT demiş,

13 Ekim 2007 @ 23:17

hemen hemen butun yorumları okudum. bız ler ne kadar degısık dusuncelere sahıbız kı bu dızı bızım dusuncelerımızı bırlestırıyor. bıldıgınız gıbı hepımız her konuda dızının akısının nasıl gıdıcegıne yon verır ken bır bakıyoruz kı o degılmış !! dıye dızıyı ızlemeye devam edıyoruz. dızıde anlatmak ıstedıklerı tamamen farklı ınsaları bır araya getırırek dusuncelerını bır yapmak. emınım kı dızıde her kes kendıne bır rol almısdır. ben dızı de olmus olsaydım katıyen bır kısıyı olduremez dım ve o da John Locke dır..

SpeCiaLisT demiş,

13 Ekim 2007 @ 23:22

jacob demiş,
5 Ekim 2007 @ 11:36

ya bu adamın ne halt ettiği belli değil bacakları orda iyileşti diye 1000 yıl yaşayacak sanıyo. bırak da insanlar evlerine gitsinler sen de git 10 sene sonra mı 5 sene sonra mı ölürsün öl işte!!

sanırım dıkkat etmemıssın bu adada ozel kısıler yaslanmıyor. ben kuucuklugunde ormanda bırı ıle karsılasmısdı rıcard adında sanırım hatırladın ben ozamalar 10 yasında fılandı ve rıcard ıse 30 yaslarında. ben kocaman adam oldu rıcard hala 30 yasında ıdı.
bence dızının donus noktası kesınlıkle rıcard

haluk demiş,

14 Ekim 2007 @ 01:24

ricard la ilgili nasıl boyle bişe yaptılar anlamadım ben de
ama bana kalsa richard ın babası falan diyecekler o adama

necolas demiş,

15 Ekim 2007 @ 12:06

Locke ile benjamin Jacobın Oğulları ikiside seçilmiş

Gokhan demiş,

15 Ekim 2007 @ 14:50

Others ların yeni lideri olma olasılığı bi hayli yüksek işin entrasan yani bizimkileri çok iyi tanıyor…

kate demiş,

21 Ekim 2007 @ 17:58

çok çirkin ve yaşlı

kate demiş,

21 Ekim 2007 @ 17:59

bide booone onun yüzünden öldü.boone a hastaydım çok yakışıklıydıııı

ganimedes demiş,

21 Ekim 2007 @ 19:54

aldığı ödülü gercekten hakettiğini gösteren bi oyunculuk sergiliyo tipine bakılırsa hiçbi işe yaramaz gibi görünüyo ama oyunculugu harika..

OuZ demiş,

24 Ekim 2007 @ 00:12

lostun ermişi bu adam..herseye kadir locke!:D garip bi adam baslarda seviyordum ama snra kıl kıl hareketler yapmaya basladı benim de asabımı bozdu..allaahım ne diorum bn ya bu alt tarafı bi dizi sankı adam gercekmıs gbi konusuoza:D bu lost bni afallastırdı

EredLithui demiş,

26 Ekim 2007 @ 15:16

John Locke, onu daha hiçbirimiz doğru düzgün tanımıyoruz. 4 sezonda sanırım biraz aydınlanırız. Çok garip bir insan ne yapmaya çalışıyor hiç belli değil.

burak demiş,

26 Ekim 2007 @ 15:17

işte benim adamım bence adanın sırrını bu adam çözcek ve ada bu adama itahat etcek

lock=kilit demiş,

26 Ekim 2007 @ 18:51

lock türkçe anlamı kilit. filmin kilit adamı…

ne demiş,

31 Ekim 2007 @ 07:55

Locke ciddi anlamda adadaki sırları çözebilecek tek bilge adam.
diğerleride mango yiyip evcilik oynamaya devam etsinler :)

blair_waldorf demiş,

1 Kasım 2007 @ 21:22

Bu adamın ne düşündüğü ya da ne yapacağını kimse tahmin edemez. Bilge ve sırlarla dolu bi adam.

locke demiş,

3 Kasım 2007 @ 02:06

locke kötü olamaz yaaaaw tekrar tekrar söylüyorum lost taki en başarılı karakter!!!

fuun-lost demiş,

4 Kasım 2007 @ 06:29

bu karakterin 17.yy’da yaşamış olan düşünür john locke’la bi alakası varmı acaba?geçenlerde hukuk dersinde görene kadar böyle birinin yaşamış olduğunu bilmiyodum duyunca şok oldum..herneyse bu adam pek bi silik başının altından çok şey çıkacak gibi

elüüf demiş,

4 Kasım 2007 @ 22:19

yanii kaç sezon gectii bu adam konusunda hala tam bi fikre varamadım ne zaman ne yapcağı belli diil bazen iyi babacan bazen kayışı koparmış şizofren yemişim onun seçilmişliğini pehh piss parlak kafa

spawnn demiş,

8 Kasım 2007 @ 18:11

adadakı sırları cozucek kısı o

semih gökatalay demiş,

10 Kasım 2007 @ 19:41

Bu adam manyak biri çok seviyorum bence en gerekli karakter John Locke olmasaydı ne ambarı bulabilirlerdi ne de yiyecek etleri olurdu. John Locke adanın umudu Jacobun konuştuğu tek dışardan gelen ayrıca berbat bir hayat hikayesi ve babası var buna rağmen herkese yardım ediyor ve bencillik yapmıyor.

EmiLy demiş,

11 Kasım 2007 @ 21:32

o adaya düşüp de yürümeye başlasaydım bende onun gibi davranırdım kimse kusura bakmasın.ayrıca bence arkadaşlar yorum yazarken kullandıkları sözcüklere dikkat etsinler!! aptal-çirkin gibi kelimelerhiç de hoş değil.
john locke benim favorim.kötü biri olmadıından eminim ama geçmişinde çok çekmiş e artık bırakında kendini biraz düşünsün! başkalarını düşüne düşüne bu hale geldi geçmişini düşünün bi! adaya daha önce düşen kişi de bence o .. tam anlamıyla *baba* bi adam ayrıca bence çokda sempatik…

tamkamil demiş,

12 Kasım 2007 @ 19:45

eğer o adadan kurtulacaklarsa bu sadece ve sadece locke ile olur…

CROW demiş,

13 Kasım 2007 @ 16:23

kim ölecek kim kalacak tahminleri manasız geliyor ve olaydan uzaklaştırıyor. yapımcılar, senaristler bunu gayet iyi bildikleri için olayın sonunda sürpriz yaratacaklardır, çünkü bu dizide aslında kimse ölmüyor ve aslında hepsi ölüyor. locke jack’e hayatta kalmak görecelidir demişti, bence dizinin temeli de bu. kanımca bunlar aynı hayatı tekrar tekrar yaşamaya mahkum insanlar. bir bölümde sawyer yarı baygın ambarda yatarken kate in yakasına yapışıp beni niye öldürdün dedi, jack ölmüş olan o iğrenç basçıyı yeniden diriltti, ve adem ile havva cesetkerinin adem olanından siyah beyaz tavla pulları çıktı, jack özellike locke dan bunu gizledi, tavla zarları ile alakadar tek adam locke. bu olan biten kafa karıştırıp merak ettirmek için anlamsızca yazılmadıysa bir tür tekrar tekrar yaşam söz konusu bu adada ve büyük ihtimalde finalde ilk bölümün başlangıcı ile karşı karşıya kalınacak. öyle olmazsa da çok da umurumda değil. bunun locke ile ne alakası var ki buraya yazdın diyeceksin, locke ın herşeyle alakası var, adı üstünde locke.

idris charlıe demiş,

18 Kasım 2007 @ 23:06

yazık sana locke baban seni 8.inci kattan attı direnddin böbreğini aldı çok kötü bir adam. sen sakattın ada seni iyileştirdi ama o bilgisayarı patlatmıcaktın akılllı birisin ve adayı çok seviyorsun sen gitmek istemiyor gibi davranıyosun ve galiba öyle iyi bir kişisin seni severim

placeboy demiş,

25 Kasım 2007 @ 01:17

yaf bu kesin herşeyi bilio gelecegi felan daha ılk bolumde dumanla goz goze geldı bıseycık olmadı ayrıca herkese dolaylı yada dolaysız yardım edıo sankı mesih gibi ama bence en sonunda kendını feda edecek bısı dıkkatımı cektı arkadaslar ne zamandır aklımda ya bu ılk bolumlerde jack bı magarada 2 ceset buluo sonra bunların cebınden sıyah beyaz tas alıo sankı jack bısı mı farkeettıı

NAMASTE demiş,

26 Kasım 2007 @ 13:34

jack için destan gibi yazı yazan bu blogu hazırlayan arkadaşlar, locke için iki satır özet geçmiş, sanki yan bir karaktermiş gibi. fakat lockun önceki yaşamı ve adada başına gelenlere bakıdığında o çok daha önemli biri olarak çıkacak karşımıza gibi geliyor. kilit atam locke başlarda adanın ruhunu gördüğünü ve onun çok güzel olduğunu söylemişti jack’e ve adaya düşüp gözle görülür en büyük mucize onun başına geldi. locke ben’in bilip te söylemediği özel bir kişi, sonra ben de o olup olmadığından tereddüt etti , sonra anlamak için onu vurup çukura attı. ben’in de dediği gibi jacop da ona yardım ederse kurtulacaktı, ve o kurtuldu ve de bir şeyler bildiğini gösterip jack’in iletişim kurmasını engellemek istedi. bence locke bir final sürprizi, sandığımız kişi değil, belki flashback lerde gördüğümüz anılar ona değil , onun içinde başka biri var ve kendi de farkında değil ve bu zamanla çıkacak ortaya. belki kendi üzerinde en önemli deneyi yapan dharma lideri bile olabilir, her şey olabilir, herşey değişebilir..

punkgirlandpete demiş,

26 Kasım 2007 @ 14:16

tulix e katılıyorum teknoloji özürlü yaaaaaaaa manyak denizaltını da patlattı ben jack in yerinde olsaydın bağırsaklarını deşer öldürürdün şaka ya o kadar da manyak diiliz ama ya john bi bırak rahat ver sonsuza dek adada yaşanmaz ki yaaa ama son bölümde jack uydu telefonuyla adamı aradı ama o işte bi gariplik var bu iş pis iş ama ne olduğu daha çözüme ulaşmadı sanırım

OsMaNb demiş,

26 Kasım 2007 @ 21:22

lock çok bilgili, çok becerikli, tecrübeli kel olabilir adam kaç yaşında yine de iyi bence ama herşeye çabuk inanıyo biri ne derse lock orda aslında tecrübesine yakışmıyo daha dikkatli olmalı kel, ihtiyar diyosunuz ama neler yapabildiğini hepimiz gördük o çok acayip bi insan çok……..

kate demiş,

30 Kasım 2007 @ 19:28

çok uyuz.herşeyi tahmin etmese olmuomu.1.sezonda boone’cuğuma yağmur yağacağını sölemişti.sinir oluyorum.artistlik taslıyo.

enes erdoğan demiş,

30 Kasım 2007 @ 22:02

bu adamda türk kanı var sanki :D ailecek hastayız ona :d

lost415 demiş,

9 Aralık 2007 @ 19:08

adadakileri her zaman şaşrtan bir karakter…adada babası die onu kandrAN adamı bulması hç beklenmicek bi durumdu vee ayrıca sawyern yıllardır aradıgı ailesini parçalayan adamın bu adam olması dAHA da ilgnç çok gzl bi baglantı yapmışlar….
4. sezonda bnce daha değişik biri olcak bu adam
o otlarla hazırladıgı karışıma da bn hiç bi anlam veremedim!!!!

gAnjA demiş,

10 Aralık 2007 @ 01:37

John Locke baba laneti yemiş bi kişilik hem böbreini hem Helen ını onun yüzünden kaybetmiş üstelik bide sakat kalmış acıların amcası diyebileceimiz bi kişi.Fekat bunca bazaralara raamen adada hayat buldu ve bence adanın sırlarını çözecek tek kişi ölmesin demiorum zaten ölmiicak :)

lost415 demiş,

11 Aralık 2007 @ 21:54

ayy bazı arkadaşlarımız da oyuncu yakışıklıysa yada güzelse… onu favori seçiyolar çirkise yada yaşlıysa…o kişiyi sevmiyolar hatta nefret ediyorlar lütfen arkadaşlar!! diziyi sadece oyncuların gzellgi içn mi izliyosunuz???

John Locke demiş,

13 Aralık 2007 @ 23:11

Iste Benim Adamım!
Dizideki en beğendiğim ve en akıllı adam. Zincirdeki halkaları tamamlayan ve sırrı çöze bilecek tek kişi. Ayrıca davranış ve bakışlarıda cok karizmatik buluyorum. ;Yaşasın Locke !

LOST MANİA demiş,

16 Aralık 2007 @ 18:19

3 üncü sezonun sonlarına doğru ben onu vurduğunda ölcek sandım.ama ölmedi

anıl demiş,

23 Aralık 2007 @ 20:33

Locke ölmez ya ölüm yakışmıyor ona:)Çok gizemli…

Lost in heaven demiş,

26 Aralık 2007 @ 12:50

JOHN LOCKE bana göre herşeyin nedeni bu adam
ada falan yok uçakta hiç düşmedi herşey bir hayal ürünü.
sağol JOHN…

asliiid 1132 demiş,

27 Aralık 2007 @ 15:50

bence harika bi karakter tapıyorum ona bazen dönklük yapıyo

desmond demiş,

2 Ocak 2008 @ 20:01

dede süper millet hiç camur atmayın bence adanın sırrını bu adam cözecek haaa yeri geldiginde küfür edebilirz ama dede on numara:D

deniz bulut demiş,

6 Ocak 2008 @ 18:57

BENCE LOCKE ÇOK İYİ GİDİYO DAVRANIŞLARIYLA HER AN NE YAPACAĞI BELLİ DEİL BU DA ONU DAHA ÖZEL YAPIYO BENCE…AMA BENJAMİNNNNNNNN DAHA TATLIIIIIIIII

siimal demiş,

7 Ocak 2008 @ 02:39

bence bu dizide anlatılmak istenen her kesin kötü özelliklerini bilmesi ve bununla başa çıkmasıdır ada dünyayı kurtaracak evet aslında şöyle ama, genel olarak her türden insan seçilmiş ve bu insanların kötü yönlerini yok etmek istiyor ada bu sayede bunlar dünyayı kurtarmış olacaklardır dikkat ederseniz mutlaka bir karakteri kendinize yakın bulacaksınızdır bak buraya yazdım sonra demedi demeyin

beatrix demiş,

9 Ocak 2008 @ 14:10

john locke favori karakterlerimden biri.dizinin başından bu yana tüm insanlarla ilgileniyor ..yaşadıklarından olsa gerek herkesin problemlerine doğru çözümler öneriyor…walt gibi tek yakını olan babasını henüz tanımaya çalışan bir çocuğun psikolojisiyle ilgilendiği gibi,claire’e de -ki hiçbi işe yaramadığını düşündüğü bi anda ona kendi bebeğinin beşiğini yaptırmıştı-yardımcı olmuştu,charlie’ye de beyazdan kurtulmanın yolunu son derece isabetli biyöntemle göstermişti.bence yaptığı hatalar olsa da son derece öğretici bi karakter kendisii…kısa ve özlü sözler ediyor..ikinci favorim da sayid…

Vinsanity demiş,

18 Ocak 2008 @ 17:46

Ben Locke’u(Adı üstünde) daha henüz cözemedim ama kesinlikle kötü biri olarak görmüyorum 1.Sezonda herkesin kurtarıcısı rolundeydi 2.Sezonda ambarda bu işe devam etti adama ne olduysa Benjaminle karsılastıktan sonra oldu ama ben onun adadan ayrılmama konusundaki düsüncelerine hak veriyorum.Uçak kazasından önce kötürümdü ve bi bakıoz uçak bi adaya düsüo hem o uçak kazasından kurtuluo hemde felçli bacakları tutmaya başlıo yani kim ayrılmak isterki adadan bu adamın yerinde olsa.İnsan korkar ya adadan ayrılınca bacakların tutmazsa.Ama digerlerinin kurtulmak istemesine neden karışıo onu anlamadım yani adam bütün kurtulma yollarını teker teker bitirio.Kendine göre nedenleri vardır muhakkak.Gerci hepsini bitiremedi son bölümde Jackin azmini saygıyla karsıladı ve onu vurmadı.Vurmayacagını zaten biliodum ama icimden bi ses Locke adaya kötülerin gelecegini bilio dio Jack cok buyuk bı hata yaptı bence keske vursaydı orda Locke onu.4. sezonun vazgecilmez adamı olacak bence Locke.

deleuze demiş,

19 Ocak 2008 @ 20:02

john lock dizinin en sempatik oyuncusu diyebilirim.çok beyeniyorum rolunu ve çok iyi yapıyor bence o ölürse dizinin değeri düşer.

deleuze demiş,

19 Ocak 2008 @ 20:04

süper biri bence

DHARMA demiş,

20 Ocak 2008 @ 14:09

john diziye anlam katan karekterlerden birisi yani olmazsa olmazlardan her izleyicide bilirki bölümde gözükmesin ne işler çeviriyor diye merak uyandıran bir adam.bir çok kimse john ‘un her seye burnunu soktuğunu hatta istenmeyen olaylara sebebiyet verdiğini düşünebilir fakat bu olaylar olmasaydı kesinlikle hala meyva toplayıp balık yakalamakla geçecekti ömürleri.(bence herkesin kaderi onun elinde)

matrockmamy demiş,

23 Ocak 2008 @ 15:27

benim en sevdiğim ve en çok hayranlık duyduğum kişi filmedeki.
müthiş düşünülmüş, zeki ve mucezelerin adamı :D

betül demiş,

24 Ocak 2008 @ 08:16

ben locku tam olarak tanımıyorum ama felsefeden nefret ediyorum

ali demiş,

27 Ocak 2008 @ 15:47

dizinin en iyi rol yapan oyuncusu ki ödül alan tek oyuncusu

lostcat demiş,

30 Ocak 2008 @ 15:43

john locke dizinin iyi karakterlerinden biri.Bazı çözemediğim davranışları var.Ama duygusal,yardımsever biri.Biraz da ben bilirim havası var.

terrance&philip demiş,

31 Ocak 2008 @ 20:33

bence Locke’un dizinin ilk bölümünden itibaren herkesle ilgili çok özel şeyleri bilmesi ve bunları onlar ve seyircilerle paylaşması gerçekten onu gizemli kılıyor. ne var ki bu özel bilgileri nereden edindiği sorusu aklımıza geldiği sırada gerilimi yüksek bir sahne geliyor ve John Locke’un gizemi ve karizması araya kaynıyor. dizi tekrar izlenip irdelendiğinde Locke’un aslında bir Gay oldugu :)…. neyse uzatmayıp abartmayayım, bana kalırsa da dizinin en kültürlü ve uyumlu karakteri bu arkadaş, bakalım akibeti ne olacak , izleyelim görelim :D

idris charlıe demiş,

8 Şubat 2008 @ 01:22

BEN BU JOHN LOCKE yi (JACK IN SENLE BÖYLE KONUŞMASINA NEDEN İZİN VERİYOSUN)diye gaza getire getire patlattı ama bencede biraz jack john loce a kötü davrandı bence ama 4. sezonda herkez john loce ile gitti

idris charlıe demiş,

8 Şubat 2008 @ 01:24

çok bilgili ve akııllı herşeyi yer,ne göre yapıyo ama o düğme hakkında çok büyük hata yaptı desmond tuda bu işe karıştırdı ve o bilgisayarı kırdığı zaman offff bom çok kötü oldu ambar olmıyınca çok kötü oldu bom bbombom BOM!! OF

Erdal Arıkan demiş,

13 Şubat 2008 @ 13:05

yorumlar gercekten berbatmış, site yoneticileri bence herkese bu hakkı vermemeli

hasta demiş,

13 Şubat 2008 @ 18:57

john locke bence losttaki en iyi karakter eger locke olmasaydı lostta çok büyük bir eksiklik olurdu.benim adamım o…

white angel demiş,

13 Şubat 2008 @ 19:18

jack’a kafa tutmasına uyuz oluorm lider JACKKKK adam anlamıo

winLOST demiş,

14 Şubat 2008 @ 11:54

Bu dizide en başından beri asıl adamın John Locke olduğunu anlamıştım.Jack herseye burnunu sokmadan edemiyor.Tamam yardımsever iyi bir insan ama çok gıcık.John Locke bazılarına uyuz gelebilir ama anlamadığımız tüm gizemler bu adamda bitiyor.Dizi bittiğinde bir oylama yapılsa eminim en can alıcı karakter John Lock olacaktır.Bundan zerre kadar şüphem yok.

Must-He demiş,

15 Şubat 2008 @ 11:34

John Locke Tam Bir Görev Adamı Dizideki Rolü Tiplemesine Cok Uymus
Ama Jack Onu Buldugu Yerde Vurmak Istiyo O Ayrı Mesele :)

irem demiş,

17 Şubat 2008 @ 19:58

ben john locke ı sewiyorum.bence çok zeki bi adam we adada neler olduunu gerçekten çözebilecek kişi.gerçekden Ben in dediği gibi ada ile aralarında bi bağlantı war…

dudé demiş,

19 Şubat 2008 @ 03:28

her şerde bi hayır vardır demiş atalarımız.bu locke un yaptığı çoğu şey bize kötü gelebilir.ama ben kesinlikle o hareketlerinin iyilikle bağdaşan bir sonucu olduğuna inanıyorum.bunu da hep beraber görücez.locke tam bir locke…çoğu arkadaşımla aynı fikirdeyim.dizinin kilit ismi.

dede mede ama ne yaptığını bilen,inançlı ve özgüveni yüksek,yufka yürekli yagane kişi..hayatında başına ne geldiyse iyiliğinden gelmiş izledik hepsini.kim bu adama kötü yaftalamasını yapıştırabilir ki?? o ada da kötü olamıcak tek kişi locke tur.okadar iyi bir insan ki,böbreğini de bacaklarını da saflığından,iyiliğinden kaybetmiş…bu adama kötü diyenin alnı karışlanmalı..

black_rock demiş,

19 Şubat 2008 @ 12:29

> John Locke bu dizide belki en önemli karakter… Son bölüm gözlerimin önüne gelir gibi… Other’s ın yeni lideri olacak kişidir Jhon Locke… son sahne de gökyüzünde düşen bir uçak görülecek ve Jhon, Kate e belki de Jack e ne yapmaları gerektiğini söyleyecek. Adaya yeni kurbanlar gelecek ve herşey en baştan tekrar başlayacak… Evet bence sonu böyle olur.. ama o zamana kadar neler olur onu bilmek zor…

l.o.s.t. demiş,

19 Şubat 2008 @ 12:40

jack john gibi kompleksli diil istemediği halde doğal olarak lider seçildi locke ise sürekli jacki geçip lider olma çabasında üstelik kimseye yararı olmadığı gibi zararı olan bi adam( deniz altını patlatması naomiyi öldürmesi…)
kötü biri diil bence o kesin ama artık bırakmalı bu lider olma çabasını..

xxhalilx demiş,

19 Şubat 2008 @ 12:54

bence deniz altını patlatması ve naomi yi öldürmesi adadaki insanların iyiliği içindi. deniz altına binseydi adadakiler mesela bir solucan deliğine girip baska zamanlara suruklenebilirdi. naomi yide bence oldurduğu iyi oldu. bu yeni gelenlerde bir sorun var bunu faraday jack ve kate buldukları kasadan anlayabiliiz. kimyasal silahlardan korunma amaclı yapılan malzemeler vardı. ilerki bölümlerde göreceğiz…

l.o.s.t. demiş,

19 Şubat 2008 @ 13:00

evet ama deniz altını patlattığında locke’un solucan delikleri hakkında bişi bildiğini sanmıyorum zaten biz bile şu anda dizide böyle bişi olup olmıycaandan emin diiliz..
yani ben deniz altını patlamasının çokda iyi amaçlı olduğunu düşünmüyorum yada en azından adadan ayrılmak istemediğini bildiğimize göre bencilce bi hareket olduğu kesin…

xxhalilx demiş,

19 Şubat 2008 @ 13:04

locke jakop la temasa gecti ve ben dende birşeyler öğrendiğini dusunuyorum. kesein onun solucan delikleriyle bilgisi var ama soylemiyo :)

idris charlıe demiş,

19 Şubat 2008 @ 13:36

olamaz olamaz ben daha sadece 4S.1b. seyrettim olamaz çok sinirliyim hemen scd sini alıcam

aacayiip23 demiş,

20 Şubat 2008 @ 00:41

sezon 3 bölüm 3 dk12:00 lütfen dikkatli bir şekilde izleyin oyuncuların elbiseleri ve boone un locke a söylediklerini !!!!!!

bence anahtar 3. sezon 3. bölüm locke la ilgili bi bölüm locke dizinin ana karakterlerinden biri ve adayla bağlantısı olan tek karakter sırrı açıklanmamış adadan ayrılmak istemeyen waltla! konuşan jacobla konuşan tek karakter locke a dikkat!!!!

dolores demiş,

20 Şubat 2008 @ 10:58

adaya düşersem yanıma alacağım üç insandan biri :) güvenilir cesur zeki bi karakter ve adadaki en önemli insanlardan biri..

JokeR demiş,

20 Şubat 2008 @ 19:07

baslarda sevdiğim bir karakter olup sonradan nefret ettiğim sahsiyet..bilgisayarı kırdı sonrada yanılmısım dedi ya işte o zmna gözümden düstü.sonra denizaltıyı yok etti.yani anladk sen adadan gitmek istemiyosunda baskalarının gitmesine nie engel oluosun ki.gıcık :D bi de benin düsünleri aslında locke üzerinde baya işe yarmıo bence.hep ikna edio onu

Vasilis demiş,

21 Şubat 2008 @ 01:41

J.locke dizinin en kilit oyuncusu.Herşeyden hep onun haberi var.Herkeze yaptığı iyiliklerde cabası.Bazen en uç noktalarda adam gibi karar alamıyor ve hata yapıyor bunuda yaşına vermek lazım .Ödülüde var.Benim tek favorim bu adam.Dert görmeyesin

Vasilis demiş,

21 Şubat 2008 @ 01:52

Bir eklemem daha var.Bacakları tutmadığı zamanlar tura özürü sebebinden dolayı alınmamıştı.Bacakları tutuyor ve istediği yaşam biraz ani ve acıda olsa ona altın tepside sunuldu.Bende olsam bende adadan gitmek istemem.Çoğu insanlar bazı yaptığı işlerden dolayı locke a bir antipati besleyebilir fakat sonuçları diğerleri için hep olumlu sonuçlandı.

dudé demiş,

21 Şubat 2008 @ 01:58

kesinlikle.locke bilerek veya bilmeyerek aslında ordaki insanların iyiliği ile sonuçlanan ve sonuçlanacak olan kararlar alıyor.jhon locke bu dizinin kesinlikle baş aktörü.kendisi farkında değil bir çok sorunun cvbı kendisinde saklı bence.aha da buraya yazıyorum :) görcez hepberaber.

legolas53 demiş,

21 Şubat 2008 @ 02:47

kendisinde saklı olanı neden göremedik geçen bölümde nereyi arıyordu?

dudé demiş,

21 Şubat 2008 @ 03:41

geçen bölümde jacob un kulübesini arıyordu.olması gereken yerde değildi.hata locke ta değil.kulübe gizlendi bence.ben de bunu biliyordu.osebeple locke un kulübeyi bulamayışı üzerine pis pis sırıttı legolas brotha ;)

legolas53 demiş,

21 Şubat 2008 @ 03:43

sana sawyer olduğumu söylemiştimmm heralde bu her şeyin özeti olur umarım

LOST_55 demiş,

21 Şubat 2008 @ 15:08

ben locke la ilgili şunları düşünüyorum.hiçbir zaman tam anlamıyla bir evi ve ailesi olmadiği için adadan ayrılmayı düşünmüyor.1. sezonda waltta adadan ayrılmak istemiyodu ve kayboldu.babasıyla adadan kaçamadılar diye düşünüyorum.jacop ,belkide walttır.olamaz mı?
en güvenilir sandığımız sayiddebence biiş varrrrr.

zuhal demiş,

22 Şubat 2008 @ 12:51

nefret ediyorum ondan.hem boone u öldürdü hem kendi kaçığın teki!!!aslında booneu o öldürmedi ama bunu sebep olduuuuuuuuuuuuuuuuuu.

eko demiş,

23 Şubat 2008 @ 01:23

10 numara adam dizideki eko hariç hepsinden daha karizma filmin kilit adamı varr ol locke

JokeR demiş,

23 Şubat 2008 @ 10:19

miles’in agzınada bombayı yerlestirdi.bakalım nolcak.kesin bomba patlamıodur böle bi risk alcagını sanmam johnun

İsmail demiş,

24 Şubat 2008 @ 02:26

Adadaki en fazla kazık yiyen karakter,
Aynı zamanda en çok hata yapan..

l.o.s.t. demiş,

24 Şubat 2008 @ 12:39

aynen zuhal bende nefret ediyorum ondan kendini ne sanıyosa artık…
neydi 4.bölümde kate’e söyledikleri ya ne sanıyo bu adam kendini adanın kralı falanmı?? herşeye karışıyo gıcık ben kate’in yerinde olsam asla söylemezdim miles’la ne konuştuklarını sinir etmek için! adam herşeye burnunu sokuyo ve herşeye kendi karar verebileceğini sanıyo ama kim ona bu yetkiyi veren!!bölümün başında benin söyledikler tamamen doğru bence..
ayrıca fecii kompleksli biri olduğuda kesin keşke ölseydide kurtulsaydık:@

LOST_55 demiş,

29 Şubat 2008 @ 15:41

arkadaslar ben daha 4.sezonun 1 .bolumunu ızleyebıldımmm..dıger 3 sezon full ızledım zatennde fırsatım olmadı…locke hata ustune hata yapıyoo…ama cok zor bı hayat gecırmıs napsın adamm ya

abdullah demiş,

29 Şubat 2008 @ 16:10

ilginç karakterlerden biri en azından cesur bi adam o yeter…

7418880 demiş,

3 Mart 2008 @ 00:04

bence bu dizideki en çok ön yargıyla bakılan ama hakkının yendiğini düşümdüğüm bi karakter john.Johnun bazı davranışlarıda gerçekten çok bireysel.özelliklede booneu bile bile ölüme göndermesi, güzelim denizaltıyı ,haberleşme ewini c4le patlatması sadece buna bikaç örnek…Ama bencede adadan ayrılmama konusunda çokda haklı dizideki her karakterin gerçek dünyada sorunlu hayatlarını düşünürsek.üstelikde yaşamlarını rahatlıkla devam ettirecekleri herşeye adada sahip oldukdan sonra.Neyse konuyu dağıtmayayım ama son söz John yaptıklarını yapmasaydı adada şimdi bu güzel diziyi nasıl hala merakla izlerdik…

idris charlıe demiş,

6 Mart 2008 @ 17:51

jon locke suçu hiç yok o jack varya bilmeden john locke vurup vurup duruyo sonundada haksız çıkıyo o yumrukları jack liderlik çekip haksız çıkıyo tek istediği adadan kurtulmak 1 taşla 2 kuş vuruyo hem lider hem kurtuluyo oh bence john locke bütün esrarengiz şeyleri çözüyo tam ada adamı jon locke

jack demiş,

6 Mart 2008 @ 18:38

bence iyi birisi ama kate ve jacki sevmiyor naomiyi öldürmesi iyi oldu onlar başka bir iş için geldiler ve onları öldürebilirler

idris charlıe demiş,

6 Mart 2008 @ 19:45

üffff birazz saçma o kadar uğraşıyolar helikopterden gelenlerden kötü allahım hiç sonu yokmu hakkettten o naomi ne için geldi

bus€€ demiş,

6 Mart 2008 @ 20:28

bencede iyi birisi.özellikle hayat hikayesi çok ekileyiciydi. ama çok bencil.her an herşeyi yapabilecekmiş gibi bir tipi var.o yüzden sevmiyorum pek.tam iyi bişi yaptı ertesi bölümde başka bişi yapıyo ve kafam karışıo.sağlam bir pabuçmuş gibi gelmio bana.ada onu istiyo.john da bunun farkında.adadan ayrılamamak için herşeyi yapar.

LOST_55 demiş,

7 Mart 2008 @ 00:22

ben artık ıyı yada kotu oldugunu anlayamıyorum….sorun adada kalıp kalmamak degıl onun ıcın bence lıder olmak ıstıyor…

justing76 demiş,

12 Mart 2008 @ 01:00

lockun ayaklarının yeniden hissetme nedeni o adada geçmişi yaşıyor olmaları.yani babası onu camdan atmadan çook öncelerini yaşıyor olmalarından dolayı.

idris charlıe demiş,

15 Mart 2008 @ 17:08

bence locke lider olmak değilde adada kalıp adanın esrarengiz taraflarını öğrenmeye çalışıyor ayakları iyileşince bu adada bişey olduğunu anladı ve incelemeye kalmaya başladı adaya ısındı jack hep kurtulmak için çalıştı ve kurtarmak için lider liğe kapılıncada … locke adada bişey olduğunu düşününüyo ve ada bana bişey yaptı diyo jack kadar kurtulmak istemiyo ama buda onu iyimi kötümü olduğunu anlaşılmaz yapıyo bence

:D: demiş,

19 Mart 2008 @ 17:31

nası yani justing76 o zaman orda herkes geçmişi mi yaşıyoo??

hermiyas demiş,

27 Mart 2008 @ 03:09

john çok karizmatik bi adam; merakla gerçek ismini öğrenmeyi bekliyoruz. evlatlık büyüdüğüne göre john sonradan verilen ismi. eğer gerçekten hz yusuf u canlandırıyorsa adı josept olacaktır.

emre demiş,

29 Mart 2008 @ 21:43

dizinin olmazsa olmazlarından.. iyi bir adam.. unutmayalım arkadaşlar.
EVERTHING HAPPENS FOR A REASON..

gökçe demiş,

1 Nisan 2008 @ 14:30

BİLMem fark edildimi locke yürümesine rağmen hala bacaklarını hissetmiyor….birde şu kara duman locke ondan kaçmadı, bire bir onu gördü ve yüzündeki ifadeye ve rol yapışına gerçekten hayran kaldım.. tuhaf şaşkınlık ve korku ifadesi vardı. duman onu çukura sürükledi ve jack bırak beni iyi olacağım dedi.. bence locke ta özel biri..
ve herşeye rağmen insana güven veriyor..

mürekkep demiş,

11 Nisan 2008 @ 22:30

bence adanın en sinir misafiri… bıçaklarla kafayı bozmuş oraya buraya fırlatıp duruyo gıcık boone da o öldürdü zaten bi de gözleri çok ürkütücü gece rüyama girdi walla

ExLost demiş,

12 Nisan 2008 @ 19:05

Dizinin kilit adam bence ne yapacagı belli olmayan ve ne yaparsa yapsın kendinden nefret edilmesine izin vermeyen bir karakter ..

ozan demiş,

12 Nisan 2008 @ 19:49

benim dizide en sevdiğim karakter(hurleyle beraber). hem gizemli hembecerikli,jacke sinir oluyorum

alperen demiş,

21 Nisan 2008 @ 16:18

Ozanında dediği gibi benim en sevdiğim karakter John Locke bir de Sawyer aslında sawyer sevmem ama teröriste benziyo

keizer demiş,

21 Nisan 2008 @ 22:53

locke dizinin olmazsa olmazı (Ben’le beraber )

M.Atasoy demiş,

22 Nisan 2008 @ 23:03

Ben tam bir John Locke hastasiyim.Son derece esrarengiz birisi.

ali demiş,

23 Nisan 2008 @ 18:12

losttaki olmassa olmazlardan
adamlarımdan biri
süper uyuyor role

noname demiş,

24 Nisan 2008 @ 22:54

super oyuncu…:)

Okan demiş,

25 Nisan 2008 @ 15:32

Jhon locke çok iyi bir oyuncu ve losta en çok yakışan adam Lostta jackten sonra liderlik yapmasına rağmen adada yaşama ile ilgili çok şey biliyo.

heyula demiş,

28 Nisan 2008 @ 16:55

Locke olmasa ben zaten bu diziyi izlemezdim. Çok zeki ve Benjaminin korktuğu tek karakter olması yönüyle gözümde değeri dahada arttı. Jack i de severim ama bazen ukala ve yalaka olabiliyor. Locke taki karizma ve liderlik özellikleri Jack te bile yok bence.

heyula demiş,

28 Nisan 2008 @ 16:58

Yorumları okudum ilginç bir nokta dikkatimi çekti. Bayan yorumcuların hepsi Locke a gıcıkken Erkekler Locke ı çok seviyor. Neden acaba?

BUSHİDO BULL demiş,

28 Nisan 2008 @ 18:07

Valla çok degisik bir karakter ,zaten adam yazık sakatmış ,adada iyileşince adaya hayranlık duymuş çok esrarengiz biri bi de adam sanki heryerde herkesi takip ediyor yaa

maximus demiş,

29 Nisan 2008 @ 14:31

ben canere katılmıyorum bence lock ölüyor ve hatırlarsanı geçtiğimiz bölümlerde jack adadan kurtulduktan sonra bir cenazeye gidiyor ve cenazeye onun dışında kimsenin gelmediğini görüyor(yani lockun seveni yok)ordan bir adama jack soruyor cenazeyi kaçırdımmmı adamda hayır efendim kimse katılmadı diyor siz kimsiniz akrabasımı arkadaşımı diyor ve jack den gelen cevap (hiç birşeyiyim oluyor) yani lock ölüyor bence

maximus demiş,

29 Nisan 2008 @ 14:33

bence lock o adanın rambosu arkadaşlar adam kurşun yiyor ama hala ayakta (böbreği yok tabi)

heyula demiş,

29 Nisan 2008 @ 18:20

Maximus arkadaşım. Bir kere cenaze zenci mahallesinde. Ayrıca tabuta biraz dikkatli bakarsan biraz küçük olduğunu görebilirsin. Bu da muhtemelen şu anda dizide olmayan sonradan ortaya çıkabilecek bir karakter oabileceğini gösteriyor. Tabii küçük bir ihtimal Walt ta olabilir.

All demiş,

29 Nisan 2008 @ 19:55

dizideki 2. has adamım

carp_hunter demiş,

6 Mayıs 2008 @ 00:00

Ben bu adamı sevdim.Adadakilere çok faydası var en azından yiyecek acısından.avcı olması kazazedeler için büyük şans.

koyukahvee demiş,

7 Mayıs 2008 @ 14:12

john locke sen ne sevdiklerim nede sevmediklerim arasındasın ama bu diziye lazımsın onun için yürü bee büyük beyaz avcıııı :)))

lost ManYağı demiş,

8 Mayıs 2008 @ 18:09

locke u başta deli mi bu fln die baqmıştım amma sonra daha 2. bölümde sewdim ve bu adam gerçkten olay biri herşeyle ilgisi var yani ama birşeye sinir oldum sayid e sawyer i öldürmesi için ona bıçaklarından birini wermesine sinir oldum orda biras kafamı bosdu bu locke ama yinede benm faworilerm arasında sayid ebile daha coq sinir oluom ama o da ii biri tabi bu da gercek sadece biras kendini olaylara fasla kaptırıo bu yüsden de hep bi kawga oluo.. ama locke bir numara!!

sawyyerrrr demiş,

10 Mayıs 2008 @ 18:57

bazı bölümlerde haklı bazılarında haksız ama yinede adaya çok lazım ve adada en çok mucizeyle karşılaşan bu adam gibi gelio

bussra demiş,

13 Mayıs 2008 @ 13:00

locke herkesi öldürrüo ama adayı o kurtaracak

munir demiş,

14 Mayıs 2008 @ 11:52

4×05 Desmondun bölümünde Desmondun Faradayı Oxfordda geçmişe giderek ziyaret etmesi gibi Richart da Locke’un geçmişine giderek onu ziyaret etti..Ve Jakopu simgeleyen toprak şişesinin yerine bıçağı aldığını görünce Locke’un ada için değil kendi özgür iradesyle kendi başına mücadele edeceğini anladı..Adı üstünde John Locke..Siyaset teorisinde bu düşünür Bireyin özgür iradesiyle kendi kararlarını kendisinin vermesi gerektiğini ve doğal düzeni savunuyordu.Filmde de öyle..Locke hiçkimsenin adamı ama adadaki doğallığı çok sevdiği için sırf bunun için savaşıyor..O yuzden ne Abandona ne de Richarta eyvallah etmedi

Hlya demiş,

14 Mayıs 2008 @ 16:26

Locke baba adamim seni gözüm tuttu!!! hep dizide olmani istiyorum. ayrica gözlerin yikiliyor baba ya….

aydin demiş,

15 Mayıs 2008 @ 17:32

John Locke , işte o benim adamım … Adadaki En iyi avcı, Aynı benim gibi. Bıçağı fırlattığı anda demiştim bu adamda iş var diye…

Dyg demiş,

17 Mayıs 2008 @ 16:18

bu adamdan nefret ediyorum. sayesinde en sevdigim karakterlerden biri olan boone öldü..

geronimo demiş,

19 Mayıs 2008 @ 18:45

locke ben’le birlikte adanın en zeki iki kişisinden biri. zaten ikisi de erken doğuyo bunda bir iş var. adanın en karizma adamı locke. ben de öyle bir adadan asla ayrılmak istemezdim bi de adam sakattı orda iyileşti düşünün yani

geronimo demiş,

19 Mayıs 2008 @ 18:49

locke eminimki yazarların en çok üstünde durduğu karakter. onun gibi biri olmayı isterdim. çok gizemli,cesur, işlerini yalnız halletmeyi seven bi adam nonu gibi bi adamı hiçbiryerde bulamazsınız. ama jack, kate gibi basit insanlar heryerde çıkar karşınıza

lost maniac demiş,

20 Mayıs 2008 @ 16:57

locke çok gzmli bi adam sevyrm ama boone’nun ölümüne sebebp olduktan snra ona svgm kalmadı booneeeeee ağğğğğ:((

Figen demiş,

21 Mayıs 2008 @ 13:45

Bence John Locke dizinin en kilit karakterlerinden biri. Oyunculuğunu çok beğeniyorum ki emmy ödülüne layık görüldü biliyorsunuz.

crazy demiş,

26 Mayıs 2008 @ 19:12

ama biyerdede iyi biri gibi

conlak demiş,

28 Mayıs 2008 @ 19:07

bu adam süper!! adanın gizemlerine inanması kendinden emin duruşu …gizemli adam:)) gerçi 2 yerde hayal kırıklığına uğradım ama olsun biri ”yanılmışım” sahnesi biri de sinirlerine hakim olamayıp tepsiyi duvara yapıştırmasıydı (benjamin baya mutlu oldu tabii)öldürmesinler johnu !!zaten bi john locke bi de şu son bölümlerde ”benim her zaman bi planım vardır john” sözüyle benjamin adamım yani tutum sizi:))

LOSTies108 demiş,

2 Haziran 2008 @ 13:57

dizinin en önemli karakteri benimde favorim jacke sen bilim adamısn ben ise inanç demişti adanın gücünü herkes gibi bilen ama kaçmayıp tanımak anlamak isteyen tek karakter.Dizide sevilmeyişinin nedeni de bu dierlerine adanın gücünü anlatamadığı için.Bu sebeble pek de sevilmiyor :) adamımsın LOCKE

LOSTies108 demiş,

2 Haziran 2008 @ 13:58

Çok karizmatik olduğunu nasıl da unuttum :)

peoneak demiş,

2 Haziran 2008 @ 18:44

manyak ötesi bir adam 1. sezon 1.bölümde bu adama içim ısınmıştı zaten bi şeyler sezmiştim.Adam manyak bazı hatalar yapıyor ama onca yaptıgından sonra bu hatalar beyinlerden siliniyor.Süper hayat hikayesi , olağanüstü sabrı var ben olsan o kapağı açmaktan vazgeçmiştim .tek kelime ile manyaküstü süper bi adam…

mert_135 demiş,

3 Haziran 2008 @ 13:31

bu adam saten olmazsa diğerleride olmaz çok bilmiş biri bence

john locke demiş,

8 Haziran 2008 @ 13:14

bnce locke adanın en akıllı adamı bir numarasın Locke

aydın demiş,

9 Haziran 2008 @ 09:39

John Locke Legend

JustMyCaLF demiş,

11 Haziran 2008 @ 18:53

Çok gizemli,ilginç, akıllı, tip bir kişilik. Aklıma takılan bir soru var oda John locke ın babası diye kasdedilen o gıcık adamın adaya nasıl getirildiği. Çünkü adam sawyer la konuşurken trafik kazası geçirdiğini ve ambulansa bindirildiğinde gözlerini kapattıgı ve açtıgındada adada olduguydu.. İlginç, anlamıyorum bu kısmı.! :/

dery_locke demiş,

13 Haziran 2008 @ 22:59

locke hakkında olumsuz yazılara hakkaten guluyorum :) Çünkü bu yorumu anca lostu populer dızı mantığıyla arada bır bakan ( kız ise sawyer ve jack için erkekse kate in görüntüsü için ) zihniyetden ibaret. Adam dizide gerek flashbacklerıyle gerekse adadaki performansıyla bagrıyo resmen . Ama tabi düzmantıkla izleyen bi zihniyet için yaşlı bir adam

Miss Poo demiş,

14 Haziran 2008 @ 00:58

Bu adamı sevmiyorum ama birisi onu dövmeye kalkınca (bakınz:jack,Sayid) içim gidiyo acaip acıyorum :S

nimbus demiş,

14 Haziran 2008 @ 22:02

adanın sırrını çözecek 4 adamdan biri..John Locke , Benjamin Linus, Desmond Hume ve Hugo Reyes adanın sırrını çözecek olanlar bunlar..ne Jack ne Sawyer ne Kate adanın sırrını çözemez

emre demiş,

18 Haziran 2008 @ 13:25

bu adamı görünce dizinin keyfi yerine geliyor.

DiSpOsAbLe demiş,

20 Haziran 2008 @ 14:05

Gözünün üstündekiki cizkle daha da karzma olmş

fgfggf demiş,

24 Haziran 2008 @ 22:34

nasıl olduda ben onu vurdu ve 2 gün oldu hala ölmediii:D:D:D:D:D:D lostta bazen cıvıyorr yaniii:S
haklıı deilmiym ama insan orda kan kaybından ölürr

ece demiş,

26 Haziran 2008 @ 16:56

yha bn bu adama resmen hayranım genelde onun söylediği herşey doğru çıkıyo vede herşeyi biliyoo ayrca en akıllılarda j.locke

@sL! demiş,

27 Haziran 2008 @ 12:15

ya arkadaslar bişi mrk ettm bn john locke niye naomi yi öldürdü bn onu mrk ediom bilen varsa sölesn bana ltfn

mr. eko demiş,

1 Temmuz 2008 @ 13:02

ben bu adama hayranım neden bilmiyorum . çok şanssız ama bir o kadarda gizemli ve insancıl biri . düşünün uçaga biniyorsunuz sizi kucakta taşıyorlar milletin ortasında kendinizi bi an aciz biri gibi hissediyorsunuz geçmişiniz kötü anılarla dolu … bi anda bir kaza oluyor adadasınız ve kalkıp tekrar yürüyebiliorsunuz daha da iyi si doğayla iç içesiniz geçmişteki kötü anı ve olaylara dolu yaşama dönmeyi kim ister . bence locke o ada için yaratılmış. bide burdan baksanız daha ii olurdu :D:D boone un bir nevi ölüüne sebep oldu diye çoğu o adamı sevmiyor….. terry o’quinn o karakteri mükemmel yansıtıyor. mistik bir adamı.

sayidsever demiş,

1 Temmuz 2008 @ 20:07

John Locke sonradan iyice tuhaflaşmaya başladı ilk zamanlar daha çok seviyordum, şimdi tutturmuş ada öyle istiyor ada şöyle istiyor, biraz realizm lütfen.ayrıca o güzelim gözlü boone bunun yüzünden öldü ya o yüzden çok dargınım locke’a.

yqT demiş,

4 Temmuz 2008 @ 17:35

John gibi bi karakter olmasaydı izlenmezdi bu dizi bnce :S
En sevdiğim oyuncuda John :D

selo demiş,

8 Temmuz 2008 @ 17:14

jhon tam adaya uygun bir adam… mucizelere inanıyor ve mucizelerin olduğu yerde kalmak istiyor o yuzden oda geri donmek istemeyenlerden!!!!

veve demiş,

10 Temmuz 2008 @ 01:46

uufff boone un olumune sebep oldu bu 1 herseye muhalefet bu 2 hep kendisinin istediği olsun istiyo bencil yani bu da 3

bazen seviyorum bazen öldürmek istiyorum john locke u ne biliim tuhaf bi adam işte

legolasramses demiş,

12 Temmuz 2008 @ 22:56

mıllet aslın da john ıcın ızlıyor benım adamım bu jack de kım mıs
sawyer we john bırde jın tabıkı

arda demiş,

13 Temmuz 2008 @ 11:04

benim dizinin başından beri en sevdiğim adam boone’u öldürdü deniz altını patlattı ama hala seviyorum bu adamı

sawyer_hastası demiş,

13 Temmuz 2008 @ 13:25

çok garip bi adam. adanın sırlarını öğrenebilecek tek kişi o. ama bana itici geliyo ilk bölümden beri. hele ağzında portakal kabuğu ile gülümsediği bölümde çok ürkütücü gelmişti.

esrarse demiş,

13 Temmuz 2008 @ 15:08

kesinlikle John bu dizinin baş kahramanı ama LOST bu işi belli olmaz…beyin yoğunluğumuzu ona verdirip çok abzürd bi sonuçlada çıkabilir karşımıza:))

Boone Hastası demiş,

14 Temmuz 2008 @ 10:53

Ama John’da insanları kullanmaya bayılıyo. Bi iş yaparken hep insanları öne atıyo. Boone’da öyle öldü zaten. Favorim Boone’du. Ama artık o olmadığına göre bence en iyisi yine John dicem galiba :D + bide biraz bencilliği var.

Hüseyin demiş,

19 Temmuz 2008 @ 23:19

Tahminim jack’in babası nasıl ölü olarak adaya gidip tekrar ada da gözükmüşse john içinde aynısı olacaktır: 5′inci sezonda. Belki de 6′ncı :)

alhan demiş,

22 Temmuz 2008 @ 13:25

locke bu dizinin e kalite karakterlerinden biri mükemmel bir adam.Adanın gizemini ilk anlayan ve onu çözmeye calısan ilk karakter.Tuttuğunu koparan yapıstığı işi bırakmayan bir karakter bayılıyorum!!

belalı41 demiş,

23 Temmuz 2008 @ 20:59

john çok ii biri gene hepsini bir araya o toplayacak o olmasa zaten bi çogu ölürdü bu adam çok akıllı

asi rockçı demiş,

24 Temmuz 2008 @ 09:14

belalı41 çok doru sölüo johnnn sana güvenioruz

mehmet demiş,

4 Ağustos 2008 @ 11:19

bencede çok akıllı adam

KARAKARTAL..EKO.... demiş,

4 Ağustos 2008 @ 15:02

bence.john.lock.dizi.için.çok.önemli.birisi.onsuz.diziyi.düşünemiyorum.

anti kate demiş,

6 Ağustos 2008 @ 11:45

yanındayız john :DDD

lion-girl demiş,

7 Ağustos 2008 @ 17:58

ne tür bişi oldugunu tam anlamadım buda kilitlerden biri son bölünde o tabuta nasıl girdi ilgincti adada kalmıştı ama nese yeni bölümlerde ögreniriz

xxxxx demiş,

9 Ağustos 2008 @ 19:32

en sevdiğim karakterlerden ilki en cok onu seviyorum cok zeki bir adam babasından nefret ediyorum :D

bEyZa demiş,

18 Ağustos 2008 @ 16:22

bazı arkadaşlar S1E20 de locke boone u bile bile ölüme gönderdi dio ama öle diil bnce tam tersine arkadaşlarına cok önem verio eğer boone u öldürmek isteseydi taa mağaralara kadar o bacaklarla taşımazdı denizaltıyı da geri dönmek ve kimseyi geri göndermek istemedii için patlattı bnce ve eğer boone ölmeseydi hatch in üzerine gelp daha ne ist die adaya haykırmazdı ve des de ışığı yakmazdı ayrıca adada zamanı gelen ve ya görevini tamamlamş herkes ölüo o yüzden bana göre locke un suçu yok uzattım kusura bakmeyın

AyŞiN demiş,

19 Ağustos 2008 @ 15:37

JOHN LOCKE o kdr önemli mühim bi karakterki kimse ona laf sööleyemez ona toz kondurtmam çok gizemli farklı bi kişilii war çok felsefik bi adam aynı zamanda karizmatik keltoş=)) hem bu dadmın önbemini şööle anlatayım bi kere The others(diğerleri) bile onu kendilerine lider olrak istio benjaminin boş işlerle uuraştııınıu düşünüolar doğum gebelik vs. (ama tabe bn benjamini de cok sewiom) hem boone u bnde sewerdim we Locke yüsünden diil di onun ölmesi gerekiodu unutmayın “ADA HER ZAMAN ADAK İSTER”

john locke demiş,

20 Ağustos 2008 @ 08:55

john çok seviyorum.süper adam

sayid jarrah demiş,

20 Ağustos 2008 @ 09:14

john iyi biri severim onu ama gitmeye çalışanları engellemesi falan gitsin onlar sen kal yni niye milleti engelliyosun dimi?Yinede severim şu patlatma meraki olmasa

sayidsever demiş,

26 Ağustos 2008 @ 11:27

Richard küçük john locke’ı ziyarete geldiğinde ve bunlardan hangileri sana ait dediğinde ufak bir cam şişesinin içinde jacob’ın kulübesinin etrafını saran ince toz vardı ve locke bunu seçti, daha sonra bıçağı seçtiğinde richard kızdı, locke’ın daha hazır olmadığını söyledi, yani jacobun etrafındaki toz john locke’ın ama o toz ne işe yarıyor bilemiyorum tabi.

kadir demiş,

28 Ağustos 2008 @ 16:22

bu adamı kim sever kim sevmez ben bilmem ama ben bayılıyom herif zeki adadaki olayları anlayan tek kişi ve bence büyük adam

merve21 demiş,

28 Ağustos 2008 @ 17:49

bu adamın hayatı gizem üzerine bence herseyin jack e sorulmasına we fikirlerin ondan çıkmasına deli oluyor içinden ama esrarengiz karekteriyle performansı süperrrrrr

ece demiş,

29 Ağustos 2008 @ 18:00

ben bişey sormak istiyorum 4. sezon finalini seyretmedim ama locke öldü filan diyolar doğrumu lütfen cevap bekliyorum…!

rammusty demiş,

30 Ağustos 2008 @ 02:17

ewt öldü (:

utku demiş,

30 Ağustos 2008 @ 22:31

işte benim adamım!

sawage demiş,

31 Ağustos 2008 @ 00:34

locke dizinin 1. sezonundan itibaren benim en favori karakterim. kendine has, gizemli, soğukkanlı ve bilgili. adadan gitmek istememesi haricinde kimseye bir zararda vermedi. hatta yardımcı olduğu da çok şey var. charlie ye bağımlılığından kurtulması için verdiği dersler, claire ve oğluna yaptığı yardımlar kesinlikle kötü biri değil. düşünsenize adam hem sakatlıktan kurtulmuş ve tam bir doğa adamı hemde avcı, onun için adadan daha güzel neresi olablir. o olması o ada çekilmezdi.

ali demiş,

3 Eylül 2008 @ 15:57

adada bizimkileri satma durumu felan olsada severim nen keltoşu :D (nerdende benimkiler oluyosa :)

charliekoliq demiş,

5 Eylül 2008 @ 10:11

Bence iyi biri çünkü adamın başından çok kötü şeyler geçmiş bence adam bu adanın sırrını çözmeye çalışıyor ama kötü olarak algılanıyor adam yürüyemiyomuş ayrıca öz babası tarafından dolandırıldı bence adama acımamız gerekli iyiniyetlibir insan ama hep hor görülüyor dizide dikkat çektiği gibi

gÜlÇiN demiş,

11 Eylül 2008 @ 14:54

sanırım jacob ın kim olduunu buldum: j. lock
neden die sorarsanız jacob hakkında biras araştırma yaptım ve jacob ın belirsiz bir zaman döngüsünde kalmış bir karakter ve bazı benzerlikleri de war google girin we görün! soora neden john lock tan yardım istio bu kadar güclü bi karakterse cünkü o zaten john lock ın ta kendisi yani gelecekteki hali ve yarı ölü ve hatırlarsanız lock da ölmüşütü we adaya dönerse canlanacaktı yani jacob olacak
hatırlarsanız richard lock ın cocukluuna gitti we hazır olmadıı halde hep onun lider olması için uuraşıp durdu(babasını öldürmesi için sawyer ın dosyasını sundu ki bölece dierlerine katılacaktı cünkü babasını öldüremeseydi katılamazdı we lider olamazdı bu dierlerinin bir kuralı gibi bişi) nese,cünkü bu richard milletin gecmişine gidip gecmiş olayların seyrini deiştirebilio ama öle bişi ki neyi düzeltse başka bi yerden patlak werio we sonuc alamadıı için gecmişlere gidip gelio..lock ında gecmişine hatta cocukluuna kadar gidio( hatta annesine arabayla carpıp erken doomasını sağlıo ama aslında daha önce lock erken doğmadı bu sadece bir gecmiş olduu we seyrini düzeltmek içindi cünkü hiç bir insan erken doğduğunda bu kadar hastalık(hemşire bir cok hastalık (zaatüre enfeksiyon vs) sölüo we bunların hepsinden başarıyla kurtuluo cünkü daha önce zaten normal doğmuş we ölmemiş bi insan) richar da hastanede baqıp dururken hemşire babası mı dior annannesine kadın da hayır tanımıorum dior bu da demektirki richard lock ın liderlie uygun hale gelene kadar onun gecmişine gidip uuraşıo bunu nerden cıkardın derseniz,hatırlarsanız lock a cocukken (bıcak,pusula kitap,vs gibi) secenekler sunuo we sorarken bunlardan hangisi senn dio lock annamıo soruyu richard tekrar sorduunda”bunlardan hangisi ‘zaten’senn?”dior bu demektirki daha önce de cok kez denedi ve onun aslında daha önceden de adada bulunduu belliydi geriye jacob kalıo ki o da lock tan yardım istio we bişi daha farkettiysniz lock a sadece sesini duyuruo ( bana yardım et! dior)işte öle bi karakterki sanki biriymiş gibi gösteriolar ama aslında john lock ın ta kendisi
aslında daha bi sürü olay war buna örnek werebilecek ama yazmaya üşeniorum:D ama gercekten bu konuyu cok düşündüm öle basit bi şekilde hemen ortaya atmadım ! tabi yine %100 demiorum ama öle görünüo ne yazık ki 6. sezona kadar bu bi teori olarak algılanacak ama eer doruysa dediim gibi cıkacaktır.. imza gülçin

gÜlÇiN demiş,

11 Eylül 2008 @ 14:59

ÖNEMLİ!!
sayidsever arkadaşımızda galiba farkında olmadan bu teoriye destek wercek bi olay daha bulmuş okursanız görcekseniz

sayidsever demiş,

12 Eylül 2008 @ 08:20

Richard’ın küçük john locke’u ziyaretine gitmesinde çok önemli bir metafor var, budistler buda’nın reenkarne olduğu insanı bulmak için bazı özel çocuklara bir önceki buda’nın özel eşyalarını gösterirler ve bunlardan hangileri senin? diye sorarlar, çocuk da eski yaşamını hatırlar ve eşyalarını seçer, john locke da “book of law” diye bir kitabı seçti ve içinde jacob’ın kulübesinin etrafını kaplayan toz olduğunu düşündüğüm ufak bir cam tübü seçti, bıçağı seçtiğinde richard bozuldu, çünkü bıçak john locke’un önceki hayattından kalma eşya değil, daha sonraki yıllarda kullanacağı bir eşya, ben böyle düşünüyorum, bir de duvarda küçük john’un çizdiği resim vardı, kara duman bir adamı öldürüyordu, bence kara dumanın öldürdüğü adam john’un adada yaşayan eski enkarnesi, john eski yaşamında ada yerlilerinin lideri olabilir, hatırlarsanız john adada kalmayı seçtikten sonra Richard ona “welcome home, john” demişti, evine hoşgeldin, yani ait olduğu yer, önceden yaşadığı yer.

ninni demiş,

13 Eylül 2008 @ 01:42

gÜlÇiN,
böyle bir şeyi yazmak istemezdim ama mecbur kaldım
yazdığın şeylerin çoğu benim çok önce yazdığım düşüncelerim..hatta bazı cümleleri bile neredeyse aynı yazmış, sonuna da imzanı çakmışsın.
ben jacobun kim olduğu ile ilgili fikrimi yazmadım, ama zaten onun dışında yazdığın pek çok şeyi neredeyse aynı kelime/cümlelerle ben yazmıştım.
bu sitede bu kadarına hiç rastlamamıştım..
ama benim teorilerimi okuyup, altına da kendi imzanı atacak kadar inanmışsan, bir bakıma sevinmeliyim herhalde..
Ama Yazdıkların Benim Fikirlerim

ninni demiş,

13 Eylül 2008 @ 01:45

hepsi değil ama büyük bir kısmı..

ninni demiş,

13 Eylül 2008 @ 02:27

sayidsever,
sana katılıyorum, bu dizide reenkarnasyon inancına çok fazla gönderme yapılıyor.
reenkarnasyon inancı , ruhun dünyaya her gelişinde daha iyiye gittiğini savunuyor.geçmiş yaşantılardan ders almakla ilgili.
Aynı şekilde dizide de hep olayları daha iyiye götürme çabası var.
geçmişten ders alarak.
zaten dizide videolarda ‘yeniden doğmak’ üzerinde çok duruluyor. zamanda yapılan her yolculuk başka bir şeyi değiştiriyor.
johnun bir dönem lider olduğunu düşünüyorum(benjamin gibi), ama jacob olduğundan şüpheliyim…

gÜlÇiN demiş,

14 Eylül 2008 @ 15:53

OKU NİNNİ !
ninni ben bırak yorumunu seni bile ilk kez görüorum bu sitede (nick olarak) ben senin yorumunu şimdi “ilk kez” okudum (tabi bana bnm fikrim die yazdıın yorumunu henüz okumadım veya öncekilerini..sadece bni fikir hırsızı ilan etmeye (sevindirik bi şekilde) “çalıştıın” yorumunu okudum) ayrıca fikir şans eseri aynı çıkmış olabilir ama cümlelerim bile aynı demen doorusu bni cok şaşırttı ben bakmak istiorum snn “o” yorumuna, bakalım dediin gibi mi die ! lütfen hangi katagoriye yazdıını belirtirsen bnm de bakma şansım olur

ben ve kız kardeşim bu diziyi her izledikten soora “cok” tartışırız ve bu fikri de yine bööle tartışırken buldum kardeşim de bu fikri destekleyecek ayrıntıları farketti ayrıca da cümlelerin aynı olma ihtimali sıfırdır tabii eer sen de “bnm gibi” dizinin bir bölümünü öyküleyerek anlatırsan tabii ki de aynı veya benzer olur zaten bu diziye dair “bütün” teorileri sn bulamazsın cünkü zaten bazı teoriler amerika dan cıkmış o kdr ünlenmişki bu teorileri bulan losst hayranlarının isimlerini bile biliorum e heralde sen de biliosundur anlayacaan şu ki bu fikir tamamen bna aittir internetten alıntı yapmadım ve sende bende bircok kişi de bu fikri edinmiş olabilir yani senin aklına bööle bi fikir geldi die sadece kendinin düşündüünü sanma başkaları da senin ve bnm gibi düşünebilir dünyada kimbilir kac kişi bu yazdıım teori yi bulmuştur kendine saklamıştır veya nette yorum olarak yazmıştır onları bilemem sonuc olarak ben de “bu” siteye yazdım sende aynı şeyi düşünüp yazdın die beni “fikir hırsızı” olarak sıfatlandırmazsın bu söz konusu bile olamaz !

lütfen insanlara cevap wermeden önce iice bi düşün derim;)

lostfeno demiş,

15 Eylül 2008 @ 16:09

bence bu adam gercekten oyuncu bıcakla arasıda cok ıyı bence bıcaklarla ılgılı bır fılmde oynaması lazım gercekten bıcak atıs egtımı almıs gercekten dızıde en begendıgım oyuncu sawyer dan sonra…

John Locke demiş,

16 Eylül 2008 @ 10:48

Bu dizinin kilit karakteri inancının kuvvetli olması ve herşeyin bir nedenin olduğuna inanması ile en sağlam mantık adamından dahi doğru kararlar alabilecek mistik karakter,benim favorim.

ZeL demiş,

17 Eylül 2008 @ 11:06

john locke :D varya sana ++++++++++++ süper anlattın :D

ninni demiş,

18 Eylül 2008 @ 14:25

GÜLÇİN,

öyleyse dinle,

önce benim daha önce başka başlıklarda yazdığım CÜMLELERİMİ(dikkat edersen CÜMLE dedim FİKİR DEĞİL) yazacağım sonra seninkileri, yorumu ise insanlara bırakıyorum şimdi yazdıklarımı hakkını vererek okursan çok sevinirim.

DEDİĞİM GİBİ ÖNCE BENİM HANGİ BAŞLIĞA NE YAZDIĞIMI YAZACAĞIM, SONRA DA SENİN YAZDIKLARINI.EĞLENCELİ OLACAK …

1)
4*3 JEREMY BENTHMAM(BAŞLIK ADI)
ninni demiş,
20 Ağustos 2008 @ 01:14

geçmişe dönerek kendileri lehine geleceği değiştirmeye çalışıyolar devamlı.fakat BİR OLAYI DEĞİŞTİRMELERİ BAŞKA OLAYLARI DA ETKİLEDİĞİ İÇİN tam olarak bekledikleri SONUCA ulaşamıyorlar.eğer yaptıkları değişiklik tam olarak bekledikleri SONUCU doğurmuyorsa YENİDEN GEÇMİŞE GİDİORLAR.
…..
richard daha evvel çook defa gitti john lockeun geçmişine ve defalarca adanın kaderini değiştirmesine neden olacak şekilde johnun HAYATININ SEYRİNİ değiştirdi. .

şimdi Gülçin’in fikirlerinin ne kadar farklı olduğuna bir bakalım:

GÜLÇİN 11 Eylül 2008 @ 14:54 :
cünkü bu richard milletin gecmişine gidip gecmiş olayların SEYRİNİ deiştirebilio ama ÖLE BİŞİ Kİ NEYİ DÜZELTSE BAŞKA Bİ YERDEN PATLAK WERİO we SONUC alamadıı için GEÇMİŞLERE GİDİP GELİO..
lock ında gecmişine hatta cocukluuna kadar gidio( hatta annesine arabayla carpıp erken doomasını sağlıo ama aslında

devam ediyorum…

2)
4*13 jeremy bentham(başlık adı)
ninni demiş,
16 Ağustos 2008 @ 20:34

bunun üzerine richard ONUN ÇOCUKLUĞUNA GİTTİ, ANNESİNE ARABAYLA ÇARPTI ANNESİ ERKEN DOĞUM YAPTI, richard annesini onu evlatlık vermesi konusunda ikna etti.böylece onun daha farklı bi karaktere sahip olacağını sanıodu.ama yanıldı.çünkü diğer ailede yaşayan john locke yine bıçağı seçti…

ŞİMDİ DE GÜLÇİN’İN NE DEDİĞİNE BAKALIM:

GÜLÇİN 11 Eylül 2008 @ 14:54 :
lock ında gecmişine HATTA ÇOCUKLUĞUNA KADAR GİDİO,
( HATTA ANNESİNE ARABAYLA ÇARPIP ERKEN DOOMASINI SAĞLIO…

3)

ninni demiş,
20 Ağustos 2008 @ 01:14

richard ada zamanından johnun çocukluğuna gitti ve önüne koyduğu şeylerden bi seçim yapmasını istedi.ona’bunlardan hangisi senin dedi?
hatta john soruyu anlamadı ve richard onu düzeltti’ HANGİSİ ZATEN SENİN JOHN?’…o yüzden john bıçağı seçince çok kızdı.çünkü richardın istediği bıçağı seçmemesi idi.
öyleyse john lockun bıçağı seçmesi adayı olumsuz etkilemiş olmalı. ve richard bu olumsuzluğu geçmişe dönerek düzeltmeye ve böylece geleceği değiştirmeye çalışıyor(DEFALARCA YAPTIĞI GİBİ)

şimdi sıra GÜLÇİNde

GÜLÇİN11 Eylül 2008 @ 14:54 :

hatırlarsanız lock a cocukken (bıcak,pusula kitap,vs gibi) secenekler sunuo we sorarken bunlardan hangisi senn dio lock annamıo soruyu richard tekrar sorduunda”bunlardan hangisi ‘zaten’senn?”dior BU DEMEKTİR Kİ DAHA ÖNCE DE ÇOK KEZ DENEDİ

şimdi gülçincim, anladım çok kızmışsın.senin imzanı gördüğümde emin ol ben senin iki katın kızdım.

bak ben tasarımcıyım arkadaşım, fikir haklarından çok iyi anlarım, çünkü fikir hırsızlığı benim mesleğimde maalesef çok rastlanan birşey, bundan emin olabilirsin, ve ben ne dediğimi çok iyi biliyorum.

ben işim gereği internetle oldukça içli dışlı biriyim.ve internette lostla ilgili yazılanları senin kadar okudum.ama onlar bu olayların farklı farklı döngülerde olduğunu iddia ederken, ben aynı döngünün değiştirlerek devam ettiğini savunuyorum.yani anlayacağın benimki gibi bir fikre hiç rastlamadım.

ve gönül rahatlığıyla bu benim fikrim diyebilirim ama yine de imzamı altına atacak kadar da kendimi göstermeye çabalamam.

arkadaşım üzgünüm beni ikna olmadım, burada senin aksini iddia etmen benim fikrimi değiştirmedi, yukarıda yazdıklarımı oku, özellikle araba kazasıyla ilgili bölümü, bu fikre ben kendi yazdıklarım dışında hiç rastlamamıştım.sence aynı sitede aynı cümleler tesadüf mü?

ayrıca bir şeyi merak ettim,kızkardeşin bu sitede yazıyor mu?bence yazıyor…ne dediğimi anlamışsındır herhalde..

ninni demiş,

18 Eylül 2008 @ 16:35

GÜLÇİN,
bir şey daha var, ben senin yazdığın şeylerin altına attığın imzaya takıldım,
imza atarak yazdığın fikirleri vs. tekelin altına almış oluyorsun.sorun da bu.anlatabildim mi?

ninni demiş,

18 Eylül 2008 @ 18:26

ayrıca benimle aynı fikirde olan insanlar vardır veya olacaktır.benim sorunumun bu olmadığını anlamışsındır umarım.

SAYİD demiş,

20 Eylül 2008 @ 16:57

john lockkeyi çok seviyorum.bu filmin en iyi karakteri.hepsinden daha iyi.jacktan bile daha iyi.mıchealda bir türlü ölmedi.çünkü salak.charleyi o öldürdü.jackın john lockeye vurduhu bölümler sinirimi bozuyo.jackı bir gün öldürmek istiyorum.

haziran demiş,

24 Eylül 2008 @ 15:31

john lockkey kendini çok özel hissediyor…yada özel güçleri olduğunu düşünüyor..ancak sezon başladığında çok tehlike içereceği kesin…evet boone ‘un ölümüne sebep verdi hem kel hem yalancı hem garip biri

john locke demiş,

25 Eylül 2008 @ 22:45

john lockeyi çok seviyorum.charlieden bile çok seviyorum.200 bıçaklı adam,kim sevmez.ablam sevmez üçken kafalı şağızı.ama ben çok severim.

ALPER demiş,

7 Ekim 2008 @ 19:35

dizinin en iyi karakteri..süper ötesi…dediği herşey çıkıyo….aptal jack onu birkere bile dinlemedi…

AyŞiN demiş,

9 Ekim 2008 @ 14:32

editör notu: olayları kişiselleştirmeden lütfen.

qunqorchan..!! demiş,

10 Ekim 2008 @ 00:48

John Locke dizinin en önemLi karakteri..Dzi bence onun üstüne yaziLmis qbi..Ve 4 Sezonun locke ile ilgili chok merak edenLer oLmustur snirim..bnde mraktan öLeceqim..5.Sezonu chok mrak ediorm..5.szonda Locke üstüne kruLmustur bence…John Locke ÖLmedi kaLbimizde yaşiyorr..xDxD

ilker demiş,

10 Ekim 2008 @ 13:52

bu adama bayılıyorum ya o kendine güvenişi pratik oması v.s. bu adam lost’un ana karakterlerinden yaa

gÜlÇiN demiş,

13 Ekim 2008 @ 16:49

qunqorchan..!!

sana katılıom..

ALPER sana da katılıom :D en büyük locke başka büyük yoq!!!!

gÜlÇiN demiş,

21 Ekim 2008 @ 20:48

ya bu locke kesin jacob ın 23 yıl sonraki ikizi! marsel russo nun genetik ayna teorisi cok mantıklı böle bi diziye ben jacob la locke ikiz olabileceğini düşündüm..

gizli gerçekler demiş,

23 Ekim 2008 @ 12:16

dizinin gizli lideri. lider bay bilmiş doktor sanılıyor ama değil. bu adam gizli karizmaya sahip

Ulas demiş,

26 Ekim 2008 @ 16:10

Hay Allah’ım herşeye kader diyen bi kelden ne beklenir ya inşallah ölür demiycem ama en azından biraz adam gibi olsun kader kader nereye kadar

gÜlÇiN demiş,

27 Ekim 2008 @ 17:06

gizli gerçekler

katılıorum!!

darko demiş,

31 Ekim 2008 @ 19:12

dizideki en karizmatik karakter kesinlikle,kaderciliği inanılmaz boyutlarda ve bu onu daha karanlık biri yapıyor,terapi sahnesinde oradakileri posta koyuşu hala gözümün önünden gitmiyor

AyŞiN demiş,

1 Kasım 2008 @ 17:10

aslına bakarsak;

bu dizide:

richard olsun- benjamin olsun-jacob olsun hepsi John Locke ın hayatına yön verebilmek adına çalışmış ve halen çalışıyorlardır…

ve diğerleri ile dharma
John Locke’ı bebekliğinden beri; “adaya gelmesi ,adada kalması ,diğerlerine hüküm vermesi,adanın sırlarını öğrenmesi,adayı ve sırları charles tarzı adamlardan koruması” için gözetlemişlerdir…

bu demektir ki bu dizideki karakterleri “önem” kategorisine göre sıralarsak John Locke başı çeker…

daha sonra da arkadaşlar kim ne derse desin “JACK” gelir…
sadece jön olduğu ve başrol olduğu için demiyorum…

objektif açıdan bakarsak; jack karakterinin lostta bıraktığı izi farkedebiliriz yani o da “ada” konusunda kilit noktasıdır ! çünkü Christianın oğludur..ayrıca tahminen jacob ya da blacksmoke ile bi akrabalığı bi bağı var!!!

şimdi yazdıklarıma baktım da sıkıcı konuşmuşum :D ama bunu başka nası anlatabilirim ki ! :D XD

arsun demiş,

4 Kasım 2008 @ 21:07

işte adamım dizideki en iyi karakter.

çeto demiş,

16 Kasım 2008 @ 11:45

bu adamı hala anlamadım,dizide ilk bölümde katele sahnesi vardı,kate’e garip bi hareket(portakal kabuğunu dişleri arasına alarak sırıtmak)yapmıştı,ben adamı direk deli zannetmiştim ama şimdi bakıyoruz ki john locke seçilmiş bir kişi ben ‘in yerine geçicek bir kişi……

OFF LOST

gÜlÇiN demiş,

19 Kasım 2008 @ 20:37

çeto

aynen bende deli sanmıştım ama o portakal değildi sanırsam ucaktaki nefes almak için yapılan plastikti!! nese ya herneyse..:D dooru sölüosun ya secilmiş kişi ya favorilerimden valla yine de..

EXCELLENT demiş,

23 Kasım 2008 @ 22:36

Bu adam harika. Tam karizma. Birazda sempatik ama Boone’un ölümüne neden olduktan sonra soğudum. Boone’da garibanin takiydi, sürekli dayak yiyordu. Joh’dan şefkat gördü, ne yapsın, yakıldı peşine..

utkan demiş,

26 Kasım 2008 @ 14:54

olm ben bu adama hayranım bu adam olmasa dizi olmaz enn iisi locke jack kendini bisey zanediyo locke spr biri bence

SayLam demiş,

29 Kasım 2008 @ 21:47

bütün sırrı çözecek adam işte bu .. don’t tell me what ı can’t do deyişi yok mu ;) pöfüüüür bitiorm yaw .. bu özel biri 2.sezonun sonlarında benjamin “qörevi başaramadım ” diyor locke ne qörevi deyince seni almaya qeldim john .. sen özelsin diyor ;)

lost manyağı demiş,

12 Aralık 2008 @ 13:55

lostaki adamım benim valla arkiler herkesin sevgilisi var ölse bilede mesela başlayalım
kate-sawyer-jack liby-hurley caharlie-clair sayid-shonoon
konuk oyuncuların bile sevgisi var nikke-poula valla tek yalnız o muhteşem bir adam tek bir sorun var her yeri patlatıyor bütün ambarları o patlattı :) en güvenecekleri kişi bence

asil asi demiş,

14 Aralık 2008 @ 17:04

çok zeki ve inançlı bir adam.

purple demiş,

18 Aralık 2008 @ 18:01

sevmiyorum ben

jjj demiş,

19 Aralık 2008 @ 03:07

Efsane….

Müthiş bir adam.. Ve dizideki en önemli karakter. Nasıl canlanacak merak ediyorum:) Canlanmalı, yada tabuta başka biri girmeli:) Muhtemelen dizinin finalininde başrol oyuncularından biri olacak.

Dilan demiş,

20 Aralık 2008 @ 15:35

JONH LOCKE en sevdiğim karakterlerden birisi ve bence Ben ve John çok iyi anlaşabilirler…Ve bence John 4.sezonda öldüama 5.sezodna canlanmayacak.. :)

lostgirl demiş,

22 Aralık 2008 @ 15:50

john locke ı özledimm..en önemli karakter bence bütün bölümlerde john locke var..

can demiş,

29 Aralık 2008 @ 09:40

john locke 1 numaralı adam

daedalus demiş,

29 Aralık 2008 @ 16:50

JOHN LOCKE ADADA EN SEVDİĞİM KARAKTER ZEKİ OLMASININ YAYINDA TAM BİR LİDER KONUMUNDA VE NE YAPTIĞINI BİLEN BİRİSİ.

tamer demiş,

30 Aralık 2008 @ 09:59

richard zaman makinesıyle gerı gıdebılıyor eger o teorıyı okursanız anlarsınız.geri gıdınce wucut degısmıyor o yusden richard geri dondugunde ben ın cocuklugundada buyuklugundede aynı gorunumde.zaten john locke unda cocukluguna gıdıp test yapan kısı rıchard dır.

lost manyağı demiş,

31 Aralık 2008 @ 18:22

arkiler çok araştırdım buldum adada yaşıyacak ama 3yıl sonra ölecek yani ecceliyle zaten adam moruk olmuştu endişelenmenize gerek yok eğer bişey sorarsanız ben burdayım:)

Losti demiş,

2 Ocak 2009 @ 13:54

John Locke gerçekten süper bi adam…

lostçu- demiş,

8 Ocak 2009 @ 22:42

jhon gerçekten çok sinir bozucu hiç sevmiyorum

Obi Wan Kenobi demiş,

9 Ocak 2009 @ 19:10

Adamım Locke, eğer seni harcarlarsa çok üzülürüm… Benim anlamadığım nokta, Jack nasıl olurda Locke’dan üstün tutulur. Jack etrafında olup bitenleri anlamaktan o kadar aciz ki…. Ancak gerçek dünyaya geldiğinde ve babasını zaman zaman gördüğünde bir takım şeylere uyanmaya başladı… tabi Locke’dan daha aptal olan da Kate bu arada, o hepten cahil… Olup bitenden hiçbir şey anlamamış, Koskoca adanın yok olduğuna şahit oldular da, hiç kafalarına takmadılar ada nereye gitti diye… Lost gerçekten felsefesi olan bir dizi…. Ve ana fikiri kavamak için diziyi dikkatle izlemek ve iyi düşünmek gerekiyor….

brc demiş,

22 Ocak 2009 @ 21:25

Locke tam bi ” survivor” :D

_KaTe_ demiş,

27 Ocak 2009 @ 16:48

bu adamı çok seviyorum ya mükemmel biri bence çok kötü şeyler yaşamasına rağmen hayat dolu birisi.Kate,Jack ve John Locke favorilerim…

ceren demiş,

27 Ocak 2009 @ 22:34

dizinin en düğüm noktası ve en garip karakteri

mLz pRns demiş,

30 Ocak 2009 @ 20:43

john Locke 5.sezonda öLüyor cünkü kate jack sayid benjamin Linus we hurLey qßi karakterLerin adaya dönmesi icn öLmesi qerekiyor… Lost hakkında merak eddiqinis hersey icin sizi aydınLataßiLiRim isteyen arkadasLar icin msn adResm : omo_kingletofthepots@hotmail.com

jjj demiş,

5 Şubat 2009 @ 05:56

Dizinin final sahnesinde olan adam..

murathan demiş,

6 Şubat 2009 @ 18:50

jjj final sahmesi derken neyi kasdettin
eğer düşündüğüm şeyi kasdettiysen nerden aldın bu bilgiyi
bu iki bilgiyi istiyorum..

(BENN)JAMİNNNN :p:p demiş,

8 Şubat 2009 @ 23:20

ADADAQİ EN AKILLI KŞİDEN BAHSEDİYOSNZ MİLLET ODA BENJAMİNDİRRR :):) HELAL OLSN ADAMADA TEK BAŞINA ADAYI KORUYO HEP :):)

GUSTOOOOOOOOOOOO demiş,

12 Şubat 2009 @ 14:19

İYİ AMA GİZEMLİ?!? BİRİ EKOYLA İİ ANLAŞIYOR(DU) ESKİDEN ÖLDÜ EKO

jacKate demiş,

12 Şubat 2009 @ 18:22

süpersin kader/inanç adamı dediklerin hep çıktı.

idris charlıe demiş,

26 Şubat 2009 @ 18:53

john locke çok severim iyi adam ama jack çok bilmiş çılgın gencin teki lock ın dediklerini dinlemeden çekip gidiyor umursamıyor , sonra ah ah diyip dizini döverek keşke locke a inansaydım diyor geçmişte yediği kazıklardan deers alıyor oysaki lock adanın her güzelliğini esrarengizliğini keşvetmeye çalışıyor zaten o yüzden esrarengiz adam oluyor ve ada ile iligili herşeyi heryerden bilgi edinerek topluyor ama onun benjamin haricinde kimse dediklerine pek inanmıyor umursamıyor benjamin le birlikte adada yaşasalardı keşke ama oceanıc 6 lısı işi içine afedersiniz etti geri dönmeleri lazım sorunu çıktı :s locke çok iyi akıllı tecrubeli biri adada olsaydım onla bol bol sohbet ederdim :D:D

zeynep demiş,

2 Mart 2009 @ 18:36

kellik pek yakışıyor ona…ama bazen çok aptalca davranıyor…
çok bildiğini sanıyor,halbuki daha öğrenmesi gereken çok şey var…

nora demiş,

4 Mart 2009 @ 20:55

john locke eğitim felsefesinin çığır açan bilim adamlarından birinin adıdır..Eğitim ile ilgilenen çoğu kişi adını bilmesede onun savunduğu “boş levha” teorisini bilir.Locke a göre her insan dünyaya geldiğinde donatıldığı yetenekler açosından aynıdır önemli olan insanın işlenişidir…Ayrıca Lostun ikinci sezonunda ilk bulunan Namaste sığınağında izledikleri kasetlerde Skinner adı da geçer ki kendisi yine insan öğrenmesi ve davranışı üzerine deneyler yapan oldukça popüler bir eğitim bilimcidir…
Dizinin en hümanist karakteri Locke bence aynı zamanda müthiş bilge ve karizmatik kocam yaşlanınca umarım ona benzer:))

merve_lost demiş,

13 Mart 2009 @ 01:10

5.sezonda Richard ve John arasında bi konusma geçti sürekli zamanda yolculuk yaparlerken 1954 yılına gittiler. John adadan çıkısı söyle beni jacob yolladı dedi ve richard bu çok özel bir bigidir dedi. John da buna karsılık bana inanmıyorsan 2 yıl sonra doğacım istersen gel ve beni ziyaret et dedi ve richard tabiki 2 yıl sonra ordaydı. richard’ın yuzundeki ifade şaşkındı bilemiyorum belki de locke kendi kaderini adada kendi çizdi bu da jacob’un john olma ihtimalini oldukça destikliyor diyebilirim.

yangac demiş,

29 Mart 2009 @ 21:06

Merve_lost güzel bir nokta yakalamışsın.
Bende yapılan herşeyin zaten olacak olanlara yol açacağını düşünüyorum.

GayriCiddiFaz demiş,

13 Nisan 2009 @ 09:33

Bilmem farkettinizmi ama Locke adaya düşmeden önce bacakları sakattı ve orada iyileşti ve diğerlerini geri getirmek zorunda olup adadan ayrıldığında birsebepten dolayıda olsa ada dışında bacakları sakattı.
En sonunda ise ölmesi gerekti ama adaya dönünce tekrar canlandı ve buda adadan ayrılınca öleceğini adaya artık bağlı olduğunu gösterir.

SAYİD+JACK+SUN+SAWYER hayranı demiş,

18 Nisan 2009 @ 20:40

herşeye sölecek bi çift lafı var. nebliim cins biri gibi geldi bana.yine de zararsız yaw karışmayın garibe. hiç kızdan anlamıo, dünyayı boşvermiş.

kate demiş,

20 Nisan 2009 @ 17:21

bu adama söylicek iyi söz bulamıyorum:(:(

OLMASSA OLMAZ demiş,

21 Nisan 2009 @ 15:00

Bu adam dizinin olmazsa olmazlarından bence. Sağlam adam.

gizem (L) sayid demiş,

22 Nisan 2009 @ 18:38

sayidten baskasını tanımam ama bu adamda sayidçiğimi öldürcek diye tırsıyorum mşllh herkezi öldürüo naomim bu adam yüzünden öldüü :S:S:S:@

ismai demiş,

28 Nisan 2009 @ 12:36

Bu karetkter çok ilginc,me gidiyor. ilginç bir adam. adada olması greken biri.ölmesin benceeee

zeusonur demiş,

28 Nisan 2009 @ 16:37

John Lock’un siyah duman’ı gördüğünde neden tırmadığını size söyliyeyim çünkü o hayatındaki en nefret ettiği kişiyi, babasını affetmişti, adamın sahte cenazesinde söyledi bunu.

benjamin linus demiş,

7 Mayıs 2009 @ 15:50

boone onun yüzünden öldü dienler yanl1o ama yinede jack e kar_1 ç1kt11 için onu çok asiri sevmiom

lostgirl demiş,

23 Mayıs 2009 @ 16:11

locke yaa..kesinlikle gizemin beni çekiyo dizinin başından beri seviyorum seni..şimdi bide çakman çıktı..nolcaksa?

alp demiş,

25 Mayıs 2009 @ 20:03

arkadaşlar yorumda yazdınız mı bilmiom ama gerçek jacob bu diğil veya bu ama internette karşılaştırmalara bakın ben’le locke jacobın tahtadan yerine gittikleri bölümde jacob gözükmezken birden ortaya çıkıpta locke’a bana yardım et dedi hatırlarsanız peki o jacobla bu jacob birbirine hiç benzio mu(elbetteki hyr)ve bu son bölümde locke’ın gerçek locke olup olmadığını bilmioduk(bildiğiniz gibi cesedi hala ölüydü)demek istediğim o bölümde tahta evin içindeki jacobı karşılaştırdılar(intde)o jacobın suratı john locke’la aynı o yüzden burdan bir sürü teori ortaya atabilirsiniz mesela gerçek jacob lockemı ve geçmişten mi geldiki veya…(gerisini siz bulun:D)
alın buyrun
http://ncjl.files.wordpress.com/2008/07/locke-jacob.jpg

drragoonlost demiş,

27 Mayıs 2009 @ 14:18

Lock _ kİLİt demek bence bu dizinin baş mimarı bu adam ada, kişiler, herşey bu adamın üzerinde dönüyor

mesn3 demiş,

30 Mayıs 2009 @ 22:22

bende öyle düşünüyodum jakob ı tanıyana kadar

brc demiş,

7 Haziran 2009 @ 20:07

aaa eveeet ya o siyahlı adam ya da locke o içerdeki .. hmmm…..

brc demiş,

7 Haziran 2009 @ 20:11

peki neden illana ve yanındakiler ilk olarak jacob ı ararken oraya gittiler????

HaRPoR demiş,

30 Haziran 2009 @ 14:30

Locke bilge bir insan bence.. charlie ye uyuşturucuyu bırakmada yardım etti.. ambarı o buldu ve sonra da o yoketti.. milleti düğmeye bağımlı olmaktan kurtardı. 1. sezonda da domuz avlamasaydı hepsi aç kalacaklardı.. john ve sayid adanın en kral 2 adamı bence..

Dilan demiş,

2 Temmuz 2009 @ 09:30

john locke hayata john locke,adaya john locke (kondom) versiyonu uehaeha çoka seviyorum kendisini tam benlik bir insan….

fero demiş,

3 Temmuz 2009 @ 15:22

benjamin linusun locke hakkında dediklerini duymadınız herhalde ”bu adam adada dolaşırken tedirgin oluyorum” kim ne düşünürse düşünsün ada sadece LOCKE a itaat edecek adam adayla konusuyo yoksa kendisinin yaralı olduğu zaman yerini nasıl buldu LOCKE bu adadaki en önemli kişi zaten herkes adaya ilk düştüğünde sahilde yardım beklerken o bizim burda olmamızın bir nedeni var demişti…

qizemli demiş,

8 Temmuz 2009 @ 16:12

bu dizideki en sevdiğim karakter.gizemli bi havası var ve çok cesur.hastasıyım john locke’ın

___edapsuva___ demiş,

24 Temmuz 2009 @ 15:51

çok gısemlı bır karakter sogukkanlı ve ıyı

fincan demiş,

30 Temmuz 2009 @ 21:16

jacke karşı durmasından dolayı sevilmiyo ama adanın sırrını bu adam biliyo jack bi halttan anlamıyo tek derdi hayatta kalmak ve hep kahraman olmak ama bu adam öyle diil .nası kurtulcam diye uğraşıcağına adanın gizemlerini düşünüyo

Emre demiş,

23 Ağustos 2009 @ 23:31

5.ci sezonda bu adamın okadar öne çıktığını çok zeki sözler söylediğini akıllıca davrandığını görüsrsünüz

john locke demiş,

27 Ağustos 2009 @ 17:52

john locke adadaki en önemli adam

ycyusuf demiş,

13 Ekim 2009 @ 15:55

Bu kel filmin en önemli oyuncusu.

RcG demiş,

15 Ekim 2009 @ 17:54

Benim için bir numaralı ve ana karakter.
En büyük hayranı benim galiba :)

Aybrs demiş,

24 Ekim 2009 @ 03:30

öldü o öldü :)

sami demiş,

24 Ekim 2009 @ 14:51

bu adam tam benlik en iyi oynuyor çok iyi bir vatandaş kendisi.

asdfg demiş,

26 Ekim 2009 @ 19:28

locke öldü karaduman onun bedenine girdi sahte locke dediğiniz karaduman istediği kişini kılğına girebiliyo ebnin yargılanmasını hatırlayın daha önce ben karadumanı çağırdığında hemen geldi maa locke yanındayken gelmedi çünkü locke kara duman sonra yargılanma esnasında locke benin yanındayken kara duman gelmedi ben düştü locke seni oradan çıkartıcam diyip gitti ve bu sırada karaduman geldi yarfılanma bitince karaduman gitti locke geldi çünkü sahte locke karaduman biri gidince diğeri geliyor gerçek locke öldü

ali demiş,

26 Ekim 2009 @ 19:29

locke öldü karaduman onun bedenine girdi sahte locke dediğiniz karaduman istediği kişini kılğına girebiliyo ebnin yargılanmasını hatırlayın daha önce ben karadumanı çağırdığında hemen geldi maa locke yanındayken gelmedi çünkü locke kara duman sonra yargılanma esnasında locke benin yanındayken kara duman gelmedi ben düştü locke seni oradan çıkartıcam diyip gitti ve bu sırada karaduman geldi yarfılanma bitince karaduman gitti locke geldi çünkü sahte locke karaduman biri gidince diğeri geliyor gerçek locke öldü.

mel538 demiş,

27 Ekim 2009 @ 18:54

John Locke felsefe kitabında geçiyo,bnce geçmişteki john locke bu olabilir lostun senaristlerinden bu beklenir:)))

yakup demiş,

3 Aralık 2009 @ 18:18

john locke vaayy bu adam süper akıllı yha bide sawyerden sonra en çok sevdigim o

Furkan Taşpınar demiş,

25 Ocak 2010 @ 13:27

Locke bence filmin kilit adamı senaryo hep onun yaptığı şeylerle devam ediyor. Ve nedense siyah duman ona dokunmuyor. Ve jacop u çok rahatlıkla görüyor.

Furkan Taşpınar demiş,

25 Ocak 2010 @ 13:38

Ayrıca gerçek John Locke 5. sezon da ölüyor. Ama filimden sonuçta çıkmıyor o konu da sıkıntı yok. Zaten 6. sezonun yani en son sezonun kilit adamı da o. Fakat galiba 6. Sezonda oynayacak olan john gerçek olan değil. Çünkü gerçek john cesedini adada buldular. Pramitin içine benjamin ile giren john sahte olan herhalde siyah duman olan jacop un düşman arkaşası siyah saçlı adam onun cesedini kullarak jacop u ben öldürdü zaten 5 sezon öyle bitti zaten. Locke olacak elbette ama gerçek locke mi sahte locke mi belli değil. Dikkat ederseniz 6. sezon posterinde herkes düz bakarken o sırtı dönük duruyor. Diğer bir afişte de o ölü insanların arasında dururken jack kate filan farklı bir grupta.. kısacası 6. sezonun başrölü ve kilit adamı jonh locke olur…

yıldız demiş,

2 Şubat 2010 @ 16:36

süqersinn

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın