6×01-6×02: Duman Canavarı Açıklığa Kavuştu

lost_kara_duman_locke_kiliginda

Altıncı sezon başlangıç bölümü LA X’te açıklığa kavuşan en önemli şeylerden biri de duman canavarının kimliğiydi. Jacob’un korumalarına saldırdıktan sonra sahte Locke Benjamin’e döndü ve şöyle dedi: ‘Beni böyle görmek zorunda kaldığın için üzgünüm’.



Görünen o ki, Jacob’un hasmı - ‘siyah giyinen gizemli adam’, duman canavarının ta kendisi ya da onunla çok sıkı bir bağlantısı var. Üstelik bu bölümde evine gitmek istediğini de öğrenmiş olduk. Sizce Locke’un bedenine giren bu adam yıllardır merak edip durduğumuz Kara Duman mı? Peki ya gitmek istediği evi nerede?

lost_kara_duman_odaya_giriyor

lost_kara_duman_saldirida

ninni

AMEX demiş,

4 Şubat 2010 @ 07:17

ben i öldürdümü duman cnvrı

alper moscow demiş,

4 Şubat 2010 @ 07:57

Şimdi adam dediki ben ne değil kimim.Yani bir yaratılış sonunda.İnsan mı başka bir varlık mı bunu yakında öğreniriz.

gökhan demiş,

4 Şubat 2010 @ 08:38

beni öldürmedi onu kullandı galiba canavar kendini ilah sandı galiba ordan çıkınca diğerlerine hayal kırıklığına uğradım dedi

AloneShadows demiş,

4 Şubat 2010 @ 10:47

İyi ile kötünün savaşındaki kötü taraf :D devamlı bir mücadele içindeler yıllardır.İnsanların kötü taraflarıdan beslenen kara duman korku ve kin ile sevgi ile beslenen jacob arasındaki mücadeleyi izleyeceğiz zannedersem bundan sonra.

TheBull demiş,

4 Şubat 2010 @ 10:59

Saçma (-_-)

Darker demiş,

4 Şubat 2010 @ 11:48

Karaduman John kılığında Ben ile konuşurken benim amacım eve dönmek dedi.Tapınakdakilerde karadumanın tapınağa girememesi için önlem aldılar fakat sayid’in öldüğünü ve karadumanın ölü kişilerin kılığına girdiğini bilmiyolar.Sayid aslında öldü ama karaduman onun kılığına girdi ve tapınağın içine girmiş oldu.Bu yüzden jacop kağıda arkadaşınız burda ölürse başınız derde girer yazdı..Anlatabildim mi bilmiyorum.Büyük ihtimal içeriden bizimkileri Sayid kılığında kurtarıcak ama dışarda ne yapıcak bilmiyorum.

Diri john Ben ile konuşurken evime dönmek istiyorum demişti ve bunu adada dediğine göre evi gerçek hayat olmalı.Jack’in babası Cristian’da aslında gerçek hayatta öldüğü zaman karaduman onun kılığında tabuta girdi ve adaya gitti.Şimdi jacop’u öldürdü istediğini yaptı ve tekrar dönmek istiyor..

John’un bıcaklarına ne oldu hiç bi fikrim yok :)

ümit demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:09

ilk paragrafına katılıyorum darker ama bence siyah adamın evi ormandaki kulübe.orada da parmağı olabilir tapınaktakilerin

mbu demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:18

bence dönmek istediği yer yani evi tapınak

taha demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:34

arkadaşlar şu sayidd teorisi cidden doğru ola bilir jacob uyardıgna göree işn içinde bi iş var teori doğru bence blacksomke ölülerin crihstan [jackın babası] john un kılıgına gire biliosa sayidin de şeklini alır ve tapınagı içten karıştıra bilir bu arada tapınaga girmseine izin verilmedigine göre tapınaqta önemli bişey var adanın belki kalbidir zaten 2 önemli nokta tapınaq ve jacobun heylki adanın önemli yerleri ve digerleri 30 kişi falan ama tapınaqta kardeş başka 1 ırk yaşıyo digerlei orada yaşamadgana göre herkez girmeio ozmn orası kadim ve önemli bi halk ve önemliler orcda meyve sebze bile yetiştirolar ve gayeti ii yaşşıolar ve black smoke karşı ii de önlem alıolar bu arada black smokeun zinciri o toz ola bilir 1 yarıq vardı ordan geçmiş ola bilir o kulube onun hapseniydi ama o yarq tan kurtuldu ek meraq ettiğim o toz ne içerio

TARIK_ demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:35

Bence sahte John Locke’un ev diye tabir ettigi yer Tapınak.Bence Sayid’in bedenine kimse girmedi.Cünkü:Miles Sayid’in yanına geldiginde sanırım onu dinlemeye calıstı ve hiç birşey duyamayıp şaşırdı buda Sayid’in kendi bedeninde dirildigini acıklıyor.

SAÇMALAMAYIN VE OKUYUN demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:36

ARKADAŞLAR KARA DUMANIN JOHN LOCKE BEDENİNE GİRDİĞİ FİLAN YOK SADECE JOHN KILIĞINA BÜRÜNÜYOR. SAYİDİN BEDENİNE KARA DUMAN GİREMEZ O YÜZDEN

Mustafa Can demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:44

John’un içindeki karaduman.
Jacobla konuşan siyah giyili adamda kara dumandı. Neden herkes o adamı gerçek birisi gibi düşündü ki ? Bence karaduman o adamın içine girmişti. Yani o adam adadaki biriydi öldü ve karaduman içine girdi. Karadumanın evi kesinkes tapınak buda belli birşey zaten

kuteybe demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:48

Kara dumanın siyah giyen adam olduğu kesin. Daha önce bircok insanın kılığına girmişti şimdide johnun bedeninde. GitMEK istediği evi ise tapınak olabilir. Çünkü tapınaktakiler onun oraya girmesini engellemeye calışıyorlar

oguz demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:54

Diri John Locke Richard’ın yanına geldiğinde’’seni zincirlerinden kurtulmuş olarak görmek güzel”dedi.Bence Jacop öldüğü zaman Richard da yaşlanmaya başlıyor.Ayrıca Sayidin vücudunada kimse girmedi.

doruk demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:55

evinin neresi olduğu belli tapınak ondan oraya saldırcak geri almak için yada sadece ada geçen sezonda jacobla konusurke adaya kimsenin gelmesini istemiyordu

ksk1921 demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:03

öncei sezonlarda sahta john locke bene günah çıkarcaksın die tapınağa götürmedimi orda kızının hayaletie dönüşüp john locka bi daha dokunmıcaksın dedi yoksa seni öldürürüm dedi eğer bu kara duman tapınağa giriyorsa nie evime gtmk istiyorum dedi 6.sezonun ilk bölümlerinde gördük tapınağa grdklerinde büyük bi yarık wardı benin düşüp kızının hayaletini gördüğü yer bnce kara duman evim die başka yeri kassedio

TARIK_ demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:21

Dirilen Sayid kessinlikle gercek Sayid.Miles’ın Sayid’in yanında oturdugu sahneyi izleyin anlıycaksınız.Karadumanda Johnun bedenine girmedi sadece onun şekline büründü bunuda İlana’nın arkadaslarının heykelin içine girdiginde onu vurdugu zaman John suretinin kaybolup karadumanın gelmesiyle acıklayabiliriz.

Okanca demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:25

Locke’ın (Kara Duman) bahsettiği ev: Tapınak
Jacop’ın öldüğünü öğrendikten sonra tapınağı kül ile korumaya alıyorlar.
Hatırlıyorsanız Ilana ve ekibi geldiğinde kulübeye gitmişti ve kulübenin etrafı kül ile çevriliydi, bir yerinde açıklık vardı..
Kulübede Kara Duman yaşıyor ve onun çıkamaması içinmi kül konmuştu yoksa Jacop’ı korumak içinmi kül konmuştu. Bence Jacop’ı Kara Duman’dan korumak için.
Jacob kendini bilerek Ben’in ellerine bıraktı karşı koymadı, bundanda bir anlam çıkcaktır daha sonradan.
Tapınaktaki kaynıyan suyun temiz olmamasıda Jacob’ın ölümünden dolayı olabilir.

En önemlisi ise Kara Duman Jin’in Fransız kadının zamanına gittiğinde tapınağı koruyan bir sistem olarak görünüyordu. Şimdi ise çok farklı bir konumda. Sürgünmü yedi bu ne yaptı.
Siyah adam, Jacop ve Kara Duman bunlar ayrı ayrı birer karakter olabilir, yani Siyah Adam Kara Duman olmuyabilir.

Metin demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:46

Bir yanlış anlaşılma olmuş. Karaduman Lock’un bedenine girmedi sadece şeklini aldı. O nedenle de Sayid uyandığında o karaduman olamaz. Ayrıca Jacob da olamaz zaten Jacob kimsenin ölmesini istemiyor. Yoksa Hurley’e bırak ölsün nasıl olsa onun yerine ben geçeceğim falan derdi. Sayid’in ta kendisi ve Sayid Jacob un bir numaralı askeri oldu bence.

BLack Man demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:51

Bence Karaduman,locke kılıqına qiren adam jacobun ezeli düşmanı siyah qiyinen adam ve jacobu öldrmek istiordu hatta ‘Jacob’u öldüremeyeceğini, ama bir boşluğunu yakaladığı gün er ya da geç bunu mutlaka yapacağını’ söyledi yorumlarınızı bekliorm

Ahmet Genç demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:59

Arkadaşlar bence Sayid’in bedenine giren Karaduman değil Jacob.O yüzden Sayid’in ölmesini istemedi.Karaduman’ın yaptığı gibi o da bir insanın bedenine bürünebiliyordu ada da henüz ölen biri olması gerekiyordu.Karaduman olamaz çünkü Sayid canlanmadan önce dumanın gelmesini engelleyen o toz mudur nedir ondan döktüler tapınağın etrafına.Seviyorum sizi

halil demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:08

siyah dumanın ev tapınağın altındaki delik evime dönmek istiyorum derken tapınağı kastetti tapınağın lideri de bunu bildiği için önlemler aldı

karamik demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:30

john lock un bedeni duruyor yani cesedi.plajda yatıyor. yani ölülerin bedenie girdigi falan yok.ancA KILIGINA GİRİYOR OLABİLİR.ayrıca işaret fişeği atıldıktan sonra bile locke dışardaydı. yani tapınaka giremedi. yeni bir fragman var onu izleyin anlarsınız. ayrıca sawyer locke ile calışacak

nirvana demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:35

SAÇMALAMAYIN VE OKUYUN

arkadaşım sana tamamiyle katılıyorum.lütfen daha mantıklı düşünüp teori yazalım.bu arada fark ettiniz mi bilmiyorum.
2 bölüm izledik cevaplanan soru:0 + yeni sorular ve kafa karışıklığı.

TARIK_ demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:48

bence bir çok soru cevaplandı

lalal demiş,

4 Şubat 2010 @ 15:11

bence jacopun verdigi kagıtta sayidi bogarak oldurun yazıyordu hatırlarsanız john locke da bogularak olmustu ve kara herıf john olmustu.kara adamın tapınaga gıremıcenı dusunursek bence jacop sayidin icine gırdı.

gfb_li_erol demiş,

4 Şubat 2010 @ 15:48

siyah giyimli adam kara duman bağlantısı ile benjaminle bağlantı kuruyodu..bu sebeple benjamine beni bu şekilde gördüğün için üzgünüm dedi..birde artık eve dönmek istiyorrum derken ev olarak kastettiği yer tapınaktır..bu yüzden jacobun öldüğünü duyunca tapınaktakiler hemen önlem almaya başladılar…jacob ölen kişinin yani sayidin bedenine girerek buna karşı koymaya çalışacaktır..

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 15:53

OKUMADAN GECMEYİN

Jacob kesinlikle saidin içine girmedi.karadumanda girmedi. 1.si karaduman tapınaga giremez korumaya aldılar .
ama arkadaslar birseyler yazmıslar Karaduman bedene degil görüntüye bürünüyor die. peki bişe dicem
Jackin babasının içine kara duman girdi. kanıtıda jacki ziyarete geldiginde yangın alarmının ötmesi. Fakat Jack ormana su için gittiginde babasının tabutunu buldu ve tabutta hiçbişey yoktu. o zamanlar siyah duman bedene girdi diye düşünüyorduk.şimdiye gelince ölü lock var onun yanında kara duman olan lock var. sizce burda çelişkiye düşülmüyormu?

Asıl benim aklımda kalan soru işareti eloise nin jacke locka babasının bir esyasını giydirmek zorunda oldugnu söylemeseydi. hiç biriniz bunun üzerinde durmamıssnz . sizce eloise bunu yaparak karadumanın jackin babasından locka geçişini saglamş olablrmi ? Yani eger lock o ayakkabıyı giymeseydi geçiş olacakmıydı? eloise yol sartlarını saglaman gerekiyor bahanesiyle giydirmişti.

biz karadumanı tapınakta görmedik tapınagın duvarında gördük.o delik olan yer duvar tapınak ordan baska bir yere gecince belkide duman o duvarın içerisindeydi ve içerdekilerin dısarı cıkmasını engelliyordu bundan dolayı içerdekiler kendi yiyeceklerini kendilri yetiştiriyordu.

adada yüzlerce dharma lı vardı :D birden kayboldlar tek ben kaldı :D hepsinin ölmesi cok sacma bence kalanlar o tapınaga gittiler. tapınaktaki hostes kız digerlerine katılmıstı hatırlarsanız yani ordki ırk digerleri olablr.

hostes kıza gelmişken hostes kızdan bahsedelim.bir arkadas hostes kızın aslında hostes olmadıgnı söylemiş kanıt olarakta jack keskin br sey aradıgında kızın önce arayıp sonra uucus kurallarında yasak olarak gösterilmesini söylemiş. güzel söylemiş :) benim hostes kızla ilgili söylicegim sey 1. ucusta jacke 2 tane içki veriyor jack bunların birini ya içio yada kırıordu tam hatrlamıyorm :S herneyse 2 içki veriyor jack bunların birini ucak düşünce yarasına sürüyor. fakat 2 ucus yani ucagın düşmedigi ucusta 1 içki veriyor jackte onu afiyetle içior. hersey planlı veya oldugu gibi gidiyor :)

bence biz bu bölüleri 1-2 defa daha izlesek cok daha güzel seyler cıkarabiliriz

nirvana demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:46

hangi sorular cevaplandı Tarık?

ümit demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:30

arkadaşlar jacob hurleyinin çantasındaki kağıda ne yazmıştı?
“sayid ölürse başları derde gircekti?”
ölünce sayidin vücuduna jacob gireceğini biliyo madem,neden o zaman öyle yazıyo?
BENCE DUMAN GİRDİ SAYIDE xD

ARKADAŞLAR BU ÇOK ÖNEMLİ demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:35

FİLM BAŞLARKEN HANİ OYNAYANLARIN İSİMLERİ YAZAR.İLK OLARAK SAYIDİNKİ YAZIYO.YANİ EN ÖNEMLİ ROL SAYİDİN.İÇİNE JACOB GİRDİ VE TAPINAKTAKİLERE LİDERLİK EDECEK…

Dharma demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:36

Siyah dumandan korunmak için döktükleri kül, bir şeyin yanması sonucu oluşuyor; hatırlayın Ben kara dumanın yanına gittiğinde elinde tuttuğu meşale yanıyordu. Sonra kara duman çıktı ve meşale söndü.

ismrliyimm demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:36

PsychoRocker bir noktada yanılıyorsun. eğer tapınaktakiler dışarı çıkamıyor olsalardı, ormanda sawyer ve miles’a saldırıp onları nası tapınağa getireceklerdi? onların bence engellendiği falan yok. orda yaşamayı seçmişler bir nedenden dolayı ve tapınağı koruyorlar.

Safa Keskin demiş,

4 Şubat 2010 @ 18:19

Şuan aklıma takılan birşey var arkadaslar…

1.sezonda Jack, (hatta eminim birkaç kişi daha ) Locke uçağa görevlilerin yardımıyla bindirlirken görmedilermi. Elbette gördüler, zaten Locke tartıştığı için ve yardım aldığı için geç bineilmişti uçağa.

Birsürü insan otururken öyle oturtuldu herkes gördü bunu yani.

Peki adada sonradan ayağa kalkıp yürümeye başlayınca niye bir Allah ın kulu da ”Oha John yürüyebiliyorsun” demedi ???

İlginç…

Sonifex demiş,

4 Şubat 2010 @ 18:21

Dharma zaten ada yerlileri tarafından benin işbirliğiyle bitrilmedmi ? Hostes kızın diğerlernde olduğu zaman dharma zaten adanın yerlileriydi . Yani dharma yok onlar yerllerdi ozamn .

Tapınağıda karadumandan koruyorlar. Fişek ise jacop öldüğün işaretdir. Rizhard gördğünde anlıyor zaten .

5. sezonda jacopla siyah giyinen adam heykelin önunde ne konusmustu .
Jacop adama beni ne zamn ararsan burada olacağım dedi dimi. O adam da karadumandı bunu jacopta biliyordu.
Geldi ve jacopu öldürdü.

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 19:17

ismrliyimm

bu ada yerlilerini biz ilk deffa gördük ben yanılmıyorum yani sunu demek isterim bir sebebten dolayı kara duman o duvarın ordan cıktı lock kılıgına büründü. simdi bir zaman kavramı var cok karısık büyük ihtimalle zaman birbirine girdi işte smdiki bizimkilerin bulundugu zamanda kara duman orayı ya daha kusatmadı yada kuşattı ordaki tapınaktakiler bundan kurtuldu. veya Jacob sayesinde ordakiler özgürlüklerine kavustular . jacob öldügünde herkes siperlere gecti tozlar döküldü. neden jacob öldügünde döküldü. kara duman istese oraya girebilirdi :) yani jacobta koruyor olabilir.

55snoopy demiş,

4 Şubat 2010 @ 19:50

Bence gitmek istediği yer Jack lerin bulundugu tapınak.Hem kara duman içeri giremesin diye toz da döktüler girişlere

Raithen demiş,

4 Şubat 2010 @ 20:34

şimdi arkadaşlar 5.sezonda jacopla konuşan siyahlı adam
karaduman
ölü olmayan john locke
bunların hepsi aynı adam öncelikle

benim teorime gelelim

yanlış anlaşılmasın)

beyazlı adam yani jacop = tanrı rolünde
siyahlı adam yani ismi verilmemiş olan (karaduman) = şeytan rolünde

insanları kullanarak birbirlerine ispatlamak istedikleri bir anlaşma var
şeytan kovulma olayını biliyorsunuzdur
“ben evime dönmek istiyorum”

tanrı insanlara seçme şansı vermiştir (meleklerin aksine)
“hala seçme şansın var”

ve sonuç olarak jacop ölür
kötülük kazanır
artık anlaşma kalmamıştır evine dönecektir.

uzun uzuzn yazmadım sıkılmayın diye umarım anlaşılır.

lost bir temele dayanan olaylar döngüsünde sağlam kurgular çıkartıp insanları meraklandırma üzerine kurulmuş bir dizi olduğundan açıklamam bence mantıklı

ben demiş,

4 Şubat 2010 @ 20:37

@ARKADAŞLAR BU ÇOK ÖNEMLİ isimler yazarken oyuncuların soyadlarının alfabetik sırasına göre yazılıyor. Rollerinin önemlerine göre değil :)

musa demiş,

4 Şubat 2010 @ 20:57

OH YAAA özlemişim burada yorumları okumayı birbirimizin teorilerine yorum yapmayı piyangodan paraçıksa bukadar sevinir miydim acaba bilmiyorum..!

YILIN SORUSU demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:28

ARKADAŞLAR KARA DUMAN NASI OLUYODA JOHN LOCKEIN ÖLMEDEN ÖNCE HİSSETTİĞİNİ ”I DONT UNDERSTAN” LAFINI BİLİO

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:49

evet baya durgundu buralar :D 6. sezon baslamasıyla hareketlendi

LOOOAAASST demiş,

4 Şubat 2010 @ 22:52

Hepiniz beni hayal kırıklığına uğrattınız derken ne demek istedi aceba?

Burak demiş,

5 Şubat 2010 @ 00:38

Benim bir teorim var arkadaşlar.
Öncelikle bir hatırlatma yapayım. Jin zaman atlaması sırasında fransız kadının yanına gitti. Orada tapınağı koruyan varlık hatırlayacağınız gibi karadumandı. Şimdide kara duman eve dönmek istiyor. Bence bir nedenden dolayı karaduman tapınaktan atıldı. Şimdi ise geri dönmek istiyor. Ama işi kolay değil :)

jacklost demiş,

5 Şubat 2010 @ 02:31

arkadaşlar çok sıkı 3 tane spoiler aldım size ileetmek istiyorum
1-6.sezonun ilk altı bölümünden birinde jack sawyer kate ve hurley den birisi ölecekmiş.
2-8.bölümde ilk sezondaki tabutun boş olması olayı açıklanacakmış.
3-9.bölüm olan ab aeterno da richardın geçmişini öğrenicekmişiz ve bu flasbacklerde siyahlı adamda görünücekmiş.
umarım beğenmişsinizdir…

Keytion demiş,

5 Şubat 2010 @ 03:54

Arkadaşlar 4.Sezon kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum.
Adaya gelen Widmore’un adamları Benjamin ve beraberinde olan Sawyer,Hurley,Kate,Miles’ı felan Dharma evlerinden birine sıkıştırmıştı.Sonra Benjamin gizli bi yer açtı girdi içeri yüzü gözü is içinde geldi ve sonra Kara Duman geldi.

O sahnede tam olarak noldu ? Benjamin mi çağırdı ? Kara Duman neden öldürdü Widmore’un adamlarını ? Kara Duman çağırılabiliyor muydu ? Ben oraları tam anlamadım kaçırdığım bi yer mi oldu acaba ..

özay_özgür demiş,

5 Şubat 2010 @ 12:23

bence şu anda dağınık bir konu var ortada kara dumanın evim dediği yer neresi bilmiyoruz tapınak olamaz çükü zaten oraya gidiyordu ve yapımcıların finalden daha bişey çekmedik demesiyle şu anda seyrettirilen bölümlerde final’le ilgili bişiy yok

yani adanın sular altında olması bizimkilerin los angeles’inmesi finale kadar çözümlenecek olaylar finalde olabilecekler ise siyah dumanın durumu ev dediği yerin neresi olduğu adanın geçmişi bunlar birleştirecek

kanımca bir devir daim oluyor adaya getirilenler ile orda olmaarını istemeyen siyah duman yöneticiler belli jacop ve siyah duman kendi adlarına temsilciler belirleyip kavgalarına alet ediyorlar sayit’in tekrar dirilmesi jacop veya siyah dumanın içine girdiği anlamını taşımıyor ordaki pınarın jacopla bir ilgisi var ölümüyle sağlanan ölümsüzlük veya iyleşmeye biraz zarar gördü hepsi bu

bizim elemanların dikkat edin kendi hayatları yani gerçekte hayatları anlamsız biri kaçak biri dolandırıcı biri sakat ve benzeri zaten siyah duman benle konuşurken john loc’un hayran olunacak bir özelliğide diğerlerinden farklı olarak gerçek hayatının ne kadar zavallı olduğunun farkına varması demişti ve eve dönmek istemeyişi olduğunu söylemişti bir yer değiştirme olacak ki buda başladı john la diğerleride benzer rollerdeki kişilerle yer değiştirecekler ama burda seçimler bunu belirleyecek yani kalmak isteyeceklermi????

lostgirl demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:00

teorilerin bazıları mantıklı gerçekten..ama beni en çok rahatsız eden türkçenin katledilmesi..bakınız ‘Taha’

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:31

Yaw ben o adada olsam başka bişe istemem :D bende lock gibi düşünrüm

Lost--> demiş,

5 Şubat 2010 @ 14:29

Karaduman John kılığında Ben ile konuşurken benim amacım eve dönmek dedi.Tapınakdakilerde karadumanın tapınağa girememesi için önlem aldılar fakat sayid’in öldüğünü ve karadumanın ölü kişilerin kılığına girdiğini bilmiyolar.Sayid aslında öldü ama karaduman onun kılığına girdi ve tapınağın içine girmiş oldu.Bu yüzden jacop kağıda arkadaşınız burda ölürse başınız derde girer yazdı..Anlatabildim mi bilmiyorum.Büyük ihtimal içeriden bizimkileri Sayid kılığında kurtarıcak ama dışarda ne yapıcak bilmiyorum.

Diri john Ben ile konuşurken evime dönmek istiyorum demişti ve bunu adada dediğine göre evi gerçek hayat olmalı.Jack’in babası Cristian’da aslında gerçek hayatta öldüğü zaman karaduman onun kılığında tabuta girdi ve adaya gitti.Şimdi jacop’u öldürdü istediğini yaptı ve tekrar dönmek istiyor..

açıklaman çok mantıklı fakat sahte locke karadumansa,jacobun hurley ile konuştuğunda seni kim öldürdü dediğinde hurleye dostum olmaktan sıkılan bir arkadaşım dedi yani eski arkadaşı şu gemi gelirken jacob ile muhabbet eden ve 6.sezonun başlangıç videosunda olan adam o kim oda karaduman mı? ya o adam istediği şekle giriyor karadumanı yönetebiliyor yada karaduman zamanında onun içine girmiş??

kowboytr demiş,

5 Şubat 2010 @ 14:41

ben sanırım jonhın gizemini çözdüm.arkadaşalr 1.sezonun 4.bölümünde john locke domuz avlamaya gittiğinde dumanla karşılaştı ve o günden sonra john kişisel olarak ve düşünceleri çok değişti daha önceden kndide dediği gibi zavallının biriydi bnce oonunla karşılasınca ya onu öldürerek kılıgına girdi yada onu kullanmaya başladı.Sonra dumannında jacobu ben e öldürtmesinin sebebi jacob dumanı önlüyebiliyordu yani onu yok etmenin ve korunmanın yolunu biliyordu o nedenle jacobu ortadan kaldırıp eve gitmek için yolunu açtı :D

ismrliyimm demiş,

5 Şubat 2010 @ 15:56

PsychoRocker haklısın ben de o yeni othersın nerden geldiğini ve nereye gittiğini anlamadım:))) hele o japon amcamla john lenon kılıklı hippiye hiç anlam veremedim ama onlar dışarı çıkabilio sawyer ve miles’ı getirmelerinden anladım. o kara duman ve tapınak konusu ise muamma. daha önce tapınak içinde gördük bikaç kez. ama şimdi girmesin diye bi toz döktüler her yere. başka yerlerde okuduğum teorilere göre(bana da çok mantıklı geldi) 2 tane kara duman olması muhtemel:) biri kötü biri iyi. ya bu dizi iyice bilinmeze gitmeye başladı:))) demek ki jacop ölünce tapınak korumasız kaldı. belki de kara duman sadece tapınağın giriş kısmına kdr girebiliyodu o kaplıca kısmına ulaşamıodu kimbilir:D:D

burak demiş,

5 Şubat 2010 @ 16:06

gitmek istediği yer büyük olasılıkla tapınaktır bence

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 16:50

bak o 2 kara duman deyince aklıma bişe geldi…

birkeresinde kara duman locka hiçbişe yapmamıstı.
birkeresinde ise ona saldırmıs alıp onu götürürken jack kurtarmıstı:) bişe yapmayan o jacobun rakibi olan yapan ise tapınaktaki olabilir.

ben hala o kara dumanın ya içerdekilerin dısarı cıkmasını engelledigi düşüncesindeyim. ama yasanan bir olay dumanın onları özgür bırakmasını sagladı:)

alpeyyy demiş,

5 Şubat 2010 @ 18:28

anlatılmak istenen kahramanlarımız adaya hiç düşmeyecek. hayatlarına kaldıkları yerden böyle devam edecekler. bu sezonda anlatacakları nasıl adaya düşmekten kurtuldukları ve hayatlarında normalde ne yapacakları. juliette işe yaradı derken bunu kastediyor. adaya düşmekten kurtuldular ama nasıl kurtuldular bilmiyorum. onu gösterecek bu sezonda.belkide adada çıkacak olan savaştan sonra herşey normale dönecek. jacob bilerek ölüyor. öleceğini biliyor ve bundan kurtulmaya çalışmıyor. john lockenin sıradan basit bir adam olduğunuda gördük. ve son olarak karaduman sayidin vücudunda. sayid canlandı karaduman ewine döndü.

Selfo1 demiş,

5 Şubat 2010 @ 18:45

evime dönmek ıstıyorum dedi sonra sayid öldü sayidin bedenıne gırerek evıne donmus oldu. (sadece teori)

doruk28 demiş,

5 Şubat 2010 @ 19:38

evi yüzde %1500 tapınak

ataking demiş,

5 Şubat 2010 @ 20:58

gariptir.. aklıma birinci sezon da blacksmoke ile locke in ilk sahnesi geldi.. kate agacin tepesindeydi.. ve locke ile blacksmoke karşı karşıya gelmisti.. blacksmoke locke a zarar vermedigi gibi onun icin bir yaban domuzunu avlamıstı ve locke o bölüm sonunda sahildeki kampa o yaban domuzunu götürmüştü.. en bastan beri aralarinda garip bir iliski oldugunu söylemek garip olmaz herhalde (:

bombacı mülayim demiş,

5 Şubat 2010 @ 22:31

hatta john black smoke tarafından bir oyuğa çekilmişti (1.sezon)

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 22:33

birindede kara duman locka zarar vermeye calısmıstı :D

bu olaylar adada 2 karaduman var teorisine bir kanıt :D

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 01:05

Karaduman öldürüyor, diriltemiyor; jacop diriltiyor,öldüremiyor. ve birbirlerine bi şey yapamıyolar galiba.jacopın birinin içine kaçıp kaçamadığını bilmiyoruz ama karaduman birisinin içine kaçamıyor çünkü locke gibi göründüğü zamanda lock sahilde yerde yatıyor gözünüze kaçıcak. bu yüzden sayidin içine duman kaçmış olamaz herhalde.ve jacop neler olcağını biliyor gitmiş hurley e içinde bi not olan deişik bi sembol vermiş ve tapınakdakiler bunun bi iletişim aracı olduğunu biliyorlar direk kırıp içine baktı uzakdoğulu amca bence kağıtta gerçekten arkadaşınız ölürse başınıza kötü bi şey gelir yazıyor jacop ölmüş olsa bile gücünün o adada hala geçerli olup olamıyacağını test etmek istiyor olabilir yane orda bene karşılık fln vermedi çünkü o an yenildiğini biliyordu ama gerçekten de yenilmişmiydi ?

lostt da lost demiş,

6 Şubat 2010 @ 12:22

arkadaşlar gercekden kafama takıldı bu ben kızı öldürüldüğü sahnede çok sınırlenıp gızlı bır odaya gırmıs ve yapdıgı bır seyle kara dumanı cagırmısdı oda wıdmore un adamlarını telef etmısdı şimdi ise hiç kara dumanı daha yenı goruyormus gıbı duruyor ben ya senarıstler sacmalıyo bazı bazı ya da bekleyıp gorucez

ATLANTİS demiş,

6 Şubat 2010 @ 13:39

Son sezon ilk bölümlerinde anladımki; Jacob tanrının sembolü, Siyah Giyen Adamda şeytanın.Jacob iyilik, siyah giyen adamda kötülüğün simgeleri. Siyah giyen adam 5. sezonda Jacob a senin bir açığını yakalayacağım diyor. Ve bunu başarıyor. Jacob öldüğüne göre adada kötülük hakim olacak ve şimdide Jacob, Siyah giyen adamın açığını bulmaya çalışacak. Jack, Sawyer ve diğerleri Jacob ın bunu yapabilmesi için gerekli olan puzzlenın parçaları. Ama bu Lost herşey olabilir.

Burak Can demiş,

6 Şubat 2010 @ 13:54

yani 5 sezondur beklediğimiz ‘Kara duman ne?’ sorusunun cevabı bu kadar ucuz olmamalı.. sadece tek bir cümleden oluşmamalı.. bence karadumana başlı başına bir bölüm ayrılmalı…

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 15:28

Ben o tıpayı çekince kara dumanın salıncağını biliyordu büyük ihtimalle ama kara dumanın tamamen ne olup olmadığını bilmediği belli değil siz bene bakmayın bu zamana kadar her seferinde ama her seferinde yalan söledi yalan sölüo gibi gözükmüo olmasına rağmen karaduman da herhalde ilerde benin jacopı öldüreceğini biliyordu ve orda sadece o sıra ben in ölümüne sebep olabilecek adamları öldürdü.Ve bu duman eskiden sadece “cerberus ventlerin” oralardan çıkıp girebiliyordu galiba ama ben yüzünden serbest kaldı.ve bi daha bu döngülerin olmaması için jacopda sayid yardımıyla ben ve karadumanı öldürecek herhalde.

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 15:41

bu duman ve jacop bu sezonun 9. bölümünde aydınlancak galiba yada Ab aeternoisimli olcak olan bölümde Ab aeterno Zamanın başladığı an yada zamanın başladığı andan itibaren demek.

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 15:53

yane zamanın başladığı andan itibaren yapımla yıkımın, sıcakla soğuğun, pozitifle negatifin, maddeyle amtimaddenin,(zıtlıları çoğaltabilirsiniz) savaşından bir birine üstün gelmeye çalışmasından bahsedilcek ve son bölümlerde büyük ihtimalle negatif olan düşünce kazancak. ama öle olursa her şey biter yane dinlerdeki kıyamet gibi bir gün bütün evrendeki negatiflikler pozitiflikeri yenecek ve bu ikisinin savaşı büyük bı yıkım olarak bitecek. ama dizinin sonu kıyamet olmaya bilir kıyamete kadar insanların yaşaması dewam edecek(bizimkilerinde olan ömürleri kadar işte) fln gibi bi şeyle bitebilir. ahanda buraya yazıyorum dizinin son bölümde bi cacık olmıycak hayatları belki birbirleriyle çakışcak jacopla çalışanların hepsi mutlu olcak ne biliim jack kate le, sawyer julietla, sayid nadiayla, hurley libbyle, rose bernardla,charlie clairela fln fln ama karadumana yardım edenlerde mutsuz olcak benin annesi gene ölcek,locke gene sakat kalcak,ekonun abisi gene ölcek gibi gibi gibi.

locked demiş,

6 Şubat 2010 @ 15:55

Kara dumanın evi tapınak olamaz. Çünkü o john’nun istemediğini istiyor yani adadan çıkmak istiyor. Bu arada hatırlarsanız john adada kalmak istiyordu. Bununla birlikte kara dumanın evi tapınak olması imkansız.

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 18:02

Bencede Karadumanın evi tapınak olamaz orda olsa olsa tutsak olabililirdi ve sadece cerberus ventlerden belli bi mesafeye kadar çıkabiliyordu ve ben bunun serbest kalmasına neden oldu ama hala zincirlerinden kurtulamadı belki eskiden var olan teoriler gibi bu karaduman cerberus gibi üç başlı bi şey ve kendisiyle beraber 3 kişinin hafızalarını ve şeklini içinde tutabilen bi yaratıkımsı bi şey belki eskiden richardda bununlaydı ama zincirlerinden kurtuldu tapınakta bi şekilde. ve bu duman richardla yer değiştirmek yada sadece bu dumanın içinden çıkmak istiyor ve kendi evi neresiyse oraya gitmeye çalışıyor belki.

isim demiş,

6 Şubat 2010 @ 22:21

Peki karaduman sahte John ise richarda neden “zincirlerinden kurtulmuşsun” diyor… adada zincire bağlı tek şey kara duman değilmiydi ?

dharma demiş,

7 Şubat 2010 @ 11:22

jacop hurleye DOSTLUĞUMDAN SIKILAN ESKİ BİR DOST TARAFINDAN ÖLDÜRÜLDÜM demişti. Ayrıca 5.sezon finalindede siyah giyen adam jacopa BİRGÜN SENİ ÖLDÜRECEĞİM demişti.Bu da çoğu şeyi, siyah giyen adamın kara duman olduğu ve diri locke kılığına büründüğünü ve jacopı öldürttüğünü…

cew demiş,

7 Şubat 2010 @ 11:47

isim demiş,

6 Şubat 2010 @ 22:21

Peki karaduman sahte John ise richarda neden “zincirlerinden kurtulmuşsun” diyor… adada zincire bağlı tek şey kara duman değilmiydi ?

Belkide Richard o adada bulunan Köle gemisi BlackRock da bi köleydi.

PsychoRocker demiş,

7 Şubat 2010 @ 14:02

bnde blackrockta oldugunu düşünüyorum

cew demiş,

7 Şubat 2010 @ 14:19

İşte size bi iddia daha çok fazla uçuk ama karaduman zamanın galatik konfederasyonun lideri Xenu ve jacopta tanrının meleklerinden biri [archangel(israfil,mikail,azrail,cebrail)]

enesyas demiş,

7 Şubat 2010 @ 18:11

karadumanın bahsettiği evi bence tapınak. Jacobun öldüğünü duyunca bu yüzden o kadar çok önlem aldılar. Ayrıca jin geçişe gittiğinde karaduman o tapınağa giriyordu.

mustafa99 demiş,

7 Şubat 2010 @ 20:00

1- jackob iki dakkada yandı bitti kül oldu cesedi bile kalmadı.
2- önceki sezonlarda duyduğumuz fısıltılar (hani ormanda tek başına iken duyulurdu ) tapınaktaki adamlar gelirken de duyuldu .acaba önceki fısıltıların nedeni de mi tapınakcıların yakında olmalarıydı?
3-black smoke ,jackobun kanını sildiği kumaş parçasını cebine yerleştiriyor gibi .sanırım onu ilerde kullanacak.

Berkayhan demiş,

8 Şubat 2010 @ 15:48

Onun evi Tapınak…

brc demiş,

8 Şubat 2010 @ 16:40

evet ya o kumaş parçası da bi garipti hakikaten.. bıçağını onla temizlemesi filan.. :/

brc demiş,

8 Şubat 2010 @ 18:01

bu arada yapımcılar açıklamiş, eve dönmek istiyorum derken ada dışında bi yerden bahsediyormuş

cew demiş,

8 Şubat 2010 @ 19:19

Şimdi çok karışıklık oldu ama baştaki o adamları bga ve sga (beyaz\siyah giyen adam olarak adlandırıcam) bga=jacop , sga=esau ve bi şekilde bga,sga alt ederek onun kılığına girdi ve o tapınakdaki japon amca sga, lock da bga oldu.

mehmet demiş,

8 Şubat 2010 @ 22:06

john locke adanın koruyucusudur… john locke adanın herşeyidir… adadaki gizeme,adanın yüceliğine ve şefkatine inanan tek kişidir… john locke bu dizinin esas adamıdır…

“hepiniz beni hayal kırıklığına uğrattınız” adanın değerini bilemediniz saçma sapan işlere kalkıştınız hatta beni öldürdünüz… Benjamin, rıchard ve diğerleri güya adaya sahip çıkacaktı ama beceremediler…

olacak olan kuvvetle ihtimal şudur: locke tapınağa gidecek richarda hadi riıçhırd onlara herşey anlat yalanlarınızı planlarınızı bu adayı nasıl yerl bir ettiğinizi anlat diyecek… ceykıp diye bir zavallının adıyla bu insanları nasıl korkuttunuz ve yönettinizi hadi herşeyi anlat diyecek… ( böyle diyecek çünkü ölüp de geldikten sonra halkına dedi ki “hiç görmediğiniz bir adamın vaerlığına nasıl inanırsınız ona nasıl itaat edersiniz” ) locke adayı seviyor ve ceykıp benjamin ve riçhırt tayfasının bütün yalancılıklarını ve kötü niyetlerini biliyor…

tapınaktaki abilerimize gelince onlar cidden iyi insanlar o tapınakta çok özel bir şey var onu koruyorlar… ama ceykıbı sahiden adamdan biri sanıyorlar nasıl bir şeytan olduğunu bilmiyorlar… bu nedenle siyahlı abiden korkuyorlar çünkü ceykıp onun bir canavar olduğu safsatasını onlara inandırmış.. oysa karaduman tamamen iyi niyetli ve adayı koruyor…

hatırlayınız buraya insanları getiriyorsun ve her tarafın içine edip gidiyorlar demişti… işte al sana dharma al sana istasyonlar bombalar ada nerdeyse amerikan üssü oldu dedi… ceykıbınsa hiç umurunda değil bu felaketler o balığını pişirip aqfiyetle yiyordu ve adanın bir şehir ya da medeniyet olacağını söyledi…

oysa siyahlı abi bunun asla mümkün olmayacağını söyledi ve bir gün seni öldüreceğim ceykıp dedi… ( ceykıpsa bunu dostluğumdan sıkılan eski bir arkadaşım beni öldürdü diyerek huga ya açıkladı…. benjaminin hocası işte )

ve siyahlı abi john lock’u denedi hep hareketlerini izledi ( benjamine epey locke hakkında konuşmuştu son bölümde) ve adanın asıl savaşçısının locke olduğuna karar verip onun ruhuyla ve bedeniyle şimdi her şeyi düzeltmeye çalışacak…

bizim elemanların rolü ne
işte onu bilmiyorum

Okanca demiş,

9 Şubat 2010 @ 02:38

BAYA SAÇMALANMIŞ BURDA ARKADAŞLAR. KARA DUMAN ÖLÜLERİN ŞEKLİNE GİRİYOR EVET AMA ÖLÜNÜN BEDENİ HALA NORMALDE DURUYOR. LOCKE’IN KUTUNUN İÇİNDE DURDUĞU GİBİ. SAYİDDE BÖYLE BİRŞEY YOK BİLDİĞİN YATAN ADAM KALKIYOR AYAĞA ÖLÜ BEDENİ FİLAN YOK YANİ. SAYİD KARA DUMAN FİLAN DEĞİL…

cew demiş,

9 Şubat 2010 @ 15:01

Mehmet güzel noktalar parmak basmışsın doğru olabilecek gibi şeyler bunlar, OKANCA sende benim en baştan beri yaptığım yanlışın içine düşüyorsun o da bu dizi eğer bir mistik-bilimKURGU ise oda adamların kurguladığ şeyi yiyceksin demekdir buda isterlerse kara dumanu vincent bile yapabilirler demek oluo.

DESTINY FOUND demiş,

9 Şubat 2010 @ 15:59

Biraz mantıklı düşünelim sayid’in bedenine giren kara duman değil.Jacob sayidin bedenine girdi.Sayidin normalde dirilme ihtimali yok.Çünkü tapınaktaki lider elini kanattıktan sonra su onun elini iyileştirmedi ayrıca suyun rengi de kirliydi.
Bu yüzden Sayidin bedenindeki aslında Jacob.

brc demiş,

9 Şubat 2010 @ 16:24

mehmet, dediklerinn bazısına katılıyorum. yani şu ana kadar izlediklerimize göre adayı en çok seven ve ona inanan locke tu.. ve kötü olan da jacob…

Okanca, bence de sayid yine aynı sayid.. ama 5. sezondan hatırlarsanız benjamin küçükken sayid tarafından vurulmuştu ve iyileştirilmek için richard tarafından aynı tapınağa ( hatta o suya) götürülmüştü. Ancak götürmeden önce kötü birisi olcak gibi bişi demişti.. Sayid artık nasıl birisiolur ya da değişir mi değişmez mi onu blmiorum..

nicole demiş,

9 Şubat 2010 @ 20:23

en cok hayal kırıklığına uğradığım konu. richardın o savunmasız bişey bilmez haliydi oysa ben dizinin bir numaralı adamı olaarak onu düşünmüştüm ve her şeyin onda çözülecegını beklyıorum koca bir hiç cıktı. aynı sey ben içinde gecerli

Okanca demiş,

9 Şubat 2010 @ 23:01

TAMAMDA ARKADAŞLAR EĞER ÖYLEYSE OLAYIN RENGİ DEĞİŞİR. BİR ARKADAŞTA JACOP KÖTÜ DEMİŞ EĞER BÖYLE BİRŞEYİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ DİZİYİ İZLEMEYİN DERİM.
İLK 2 BÖLÜMÜ TEKRAR İZLEDİM. SAYİDİ İYİLEŞTİRMEK İÇİN KAYNAĞA GETİRDİKLERİNDE SU KIRMIZIMSIYDI DAHA SONRA SAYİDİ İYİLEŞTİRMEYE ÇALIŞTIKTAN SONRAKİ SAHNELERİN BİRİNDE FARKETTİMKİ. HAFİFTEN SUYUN GÖRÜLDÜĞÜ BİR SAHNEYDİ BU. SUYUN RENGİ DÜZELMİŞ GİBİYDİ..

jacklost demiş,

10 Şubat 2010 @ 01:02

bence herşeyi vincent’a bağlıyacaklar arkadaşlar.siyahlı adam ve jacobun üstünde adayı yöneten bi kişi ve buda vincent kılığında geziyo görürsünüz bakın.

OLAY VİNCENT’DA BİTİYO ABİ BEN ÇÖZDÜM OLAYI::d

cew demiş,

10 Şubat 2010 @ 04:16

Jacklost sana katılıyorum hade michealla anlaşamadınız diyelim waltda çok büyüdü bare vincentı gösterin dimi onladamı anlaşamadınız çok mu köpek maması istedi yada o sırada başka bi dizide mi oynuodu yoksa tatildemiydi :D Bu 3nün cevabını istiyorum :P
gibi mi duruyor:S

Unutma! demiş,

11 Şubat 2010 @ 18:41

bence jacob sayidin kılığına girdi . man in black ise o samuray kılıklı dogenin içine girdi jacobun zayıf yanını bildiği için(başkasına öldürme)jack e sayide vermesini söyleyip zehirli hapı verdi .

ahmet demiş,

14 Şubat 2010 @ 12:48

arkadaşlar bir sorum olacak bu tvde tnt ekranlarında yayınlanan LOST ne zaman yayına girecek

OKUYUN!!! demiş,

2 Mart 2010 @ 13:33

dizi de bir siyah bir de beyaz, iyi taraf kötü taraftır gidio..bana göre bir şeyin beyaz olması iyi olması demek değil..burda john yani kara duman siyah olarak kötülüğü temsil etmiyo..Jacop sanıldığının aksine iyi bir insan değil..insanların kaderleri ile oynuyor, onlara hükmedik seçim şansı bırakmadan hayatlarına müdahele ediyor..aynısını kara dumana da yaptı..tapınaktan yani evden kovdu insanlara ona karşı cephe aldırdı..burda kara duman herkesin iyi olmasını eve dönmesini istiyor..ama jacop sürekli atraksiyon peşinde..gitmiş millete ellemiş hayatlarını taa okyanuslardan kontrol etmiş en sonunda da adaya düşürtmüş..6. sezonla verilen mesajda paralel evrende yani jacopın olmadığı bir evrende bu adaya düşenlerin hayatları anlatılıyo..

BilmezUydurur demiş,

8 Mart 2010 @ 03:31

Jacob ve Esau (siyah giyen adam) ‘yu ilk gördüğümüzde, Esau’nun da bir bedeni vardı. Jacob’ın bedeni, yüzü hiç değişmediği halde Esau’dan eser yok. Hatta görünmez olmuş (kulübede onu Jacob sanarlarken görünmezdi). Yoksa Jacob onu öldürüp (blackrock’tan gelenlerle beraber) kulübeye mi hapsetti (hem de kendi külüyle)? Kim kötü tekrar düşünmek lazım. Bir de Richard, Jacob’ın kulübede olmadığını bildiği halde (heykelin ayağında olduğunu biliyor) NEDEN Benjamin’in kulübeden (çakma Jacob) aldığı emirleri uyguladı? Ve son olarak Esau ve Blacksmoke ayrı ayrı varlıklar diye düşünüyorum.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın