6×01-6×02: Desmond, Tabut ve Bıçaklar Nerede?

lost_jack_locke_havalimainda

Paralel evrende sağ salim Los Angeles’a varan yolculardan Locke ve Jack uçak şirketinden şikayetçi görünüyorlardı. Çünkü Jack’ın babasının tabutu ve Locke’un bıçak dolu valizi kayıptı.



Christian’a ne olduğunu Lost’un en başından beri çözememiş biz Lost severlere yeni bir bilmece daha çıktı. Christian adada olabilir mi? Peki ya bıçak dolu valizin bununla bir ilgisi olabilir mi? Daha da ilginci Desmond nereye gitti?

ninni

eFinity demiş,

4 Şubat 2010 @ 08:35

Peki Shannon’ı gören oldu mu? Bence en büyük kayıplardan birisi o.

Bir de Tapınaktaki sahnede kaçırılanlardan biri “Bunlar İLK uçaktakiler” diyor. Faraday’ın dediği gibi “geçmişi değiştiremeyeceklerine göre” LAX’te gördüklerimizin hepsi tekrardan geri gelecek ve hatch’i havaya uçuracaklar gibi…

burak demiş,

4 Şubat 2010 @ 09:26

ben şöle düşünüyorum bıçaklar 1.sezonda locke’dn çıkmıştı ve christian tabutu 1.sezonda görmüştk.iki farklı zamanı birden yaşıyor lostun karakterleri bıçak geçmiş zamanda kaldı ve christianda yani uçağın ilk düştüğü zamanda onun için bulanımıyor desmond ise zaten uçak düştüğünde adadaydı bu yüzden los angles inemedi.yorunlarınızı bekliyorum..

Boci demiş,

4 Şubat 2010 @ 09:27

Esas soru… Desmond’un uçakta ne işi var??? Bu adam adaya uçak ile gelmemişti.

cENk demiş,

4 Şubat 2010 @ 10:48

tabut tam adanın üstünden gecerken sarsıntı oldu bence o anda adaya geri döndü aynı şekilde lock ın bıcaklarıda ondan sonrada Desmond göründü. Bence şimdiki yaşantıları yanı ucaktan indikten sonraki halleri ile adadaki yaşantıları birbirine bağlantılı

bkz: jack ın boynundaki yara

TheBull demiş,

4 Şubat 2010 @ 11:19

Arkadaşlar Jack’in babası kayıp tabut değil. 1. sezondan hatırlayın! Bu arada desmond eğer o adadaki olaylar olmasaydı adaya gitmeyecekti ki! Bir şekilde tesadüf… Ya da değil… k5

AloneShadows demiş,

4 Şubat 2010 @ 11:27

Bombayı daha kimse uçağa binmeden patlattılar yani 1977 de öyle değilmi o yüzdende adaya gelmedi henüz desmondan o tarihten itibaren zaman değişti.Desmond adaya hiç gitmedi .
Başka bir gelecek yaşıyor .

enigma184 demiş,

4 Şubat 2010 @ 11:34

Uçağın düşmdiği andaki zamanı paralel evren iye adlandırmakla yanlış yapıyoruz bence. daha doğrusu paralel evren olsa bile bu evren uçağı düşmedği anda başlamış değil, daha önceden başlamış olan bir paralel evren. biliyorsunuz paralel evren bir olayda alınan farklı kararlar sonrası ortaya çıkar. bizim olayda bu uçağın düşmemesi olayı değil. ne olduğu tam bilmiyorum (belki shannon’un uçağa binmemesi, belki tabutun uçağa koyulmaması, belki locke’un valizi) eğer kırılma noktası shannon’un uçağa binmemesi ise bunun sonucunda tabutun olmamasını varsayabiliriz, yada ilk uçakta olmayan desmond’un uçakta olmasını açıklayabilir. gerçi olay o kadar karışıyor ki. desmond’un uçakta olması demek adada olmaması demek anlamına geldiği için belki de kırılma noktası desmond’un adaya hiç gelmemesi olabilir. lütfen biri açıklasın bunu bana

ahmet demiş,

4 Şubat 2010 @ 11:36

des adaaya 2001 de geldi ada 1977 de havaya uçtuysa des adaya hiç gitmedi bu yüzden bir nedenden dolayı oceanic 815 uçağına bindi

Alucard demiş,

4 Şubat 2010 @ 11:40

Benim dikkat ettiğim uçakta çok eksiklikler vardı MICHAEL DAWSON ,WALT , SHANNON RUTHERFORD gibi önemli karakterleri göstermedi olaylar zaman değişmiş gibi değildi bence eğer bomba işe yaramışsa zaman değişti olaylarda

Acaba Lost senaristleri iki farklı şekilde bitirmekmi istiyor bomba işe yararsa zaman böyle olcak bombanın patlaması zamanı değiştirmemişse böyle olacak gibi :S
Merakla beklemeye devam :)

münir demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:14

Juliet bombayı patlattığı için Desmondun istasyona gitmesine gerek kalmadı çünkü istasyon diye bir yer kalmadı..

MMK demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:27

Arkadaşlar karakterlerimizin kişilikleri değişmiş.Mesela jack uçaktaki sarsıntıdan korkuyor rose onu rahatlatmaya çalışıyor,hugo çok şanslı oldugunu düşünüyor vs oysa kişilikler bunların tam zıttı idi.Birşeyleri değiştirdiler ama ne bilmiyoruz karakterlerimiz de bilmiyor.Sabıredecez ve görecez 3. bölümde aklımızı dahada bulandıracaklar

uqR! demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:29

Arkadaşlar ada 1977 de havaya uçtugu için desmond hiç adaya gitmedi ve kader onları uçakta bir araya getirdi.

Zamanın kırılması ve paralel bir evrenin ortaya çıkması ise desmond’ın düğmeye basmayı unutamaması yol açtı eger ada olsaydı ve desmond adada dugmeye basmayı unutsaydı uçak düşecekti.
Benim de anladmadıgım nokta niye shannon falan uçakta değildi de desmond uçaktaydı.Bence senaristler lostu iki farklı şekilde bitircekler birincisi adadakiler kate sayid hurley.. hepsi bir şekilde ölecek ikincisi paralel evrendeki jack locke charlie .. hayatlarına normal bir şekilde devam edecek adayla falan hiçbir ilgisi olmuyacak.Senaristler böyle yaparak finali seyircinin isteğine bırakacak çok zekice bence : )

yasemin demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:29

arkadaşlar bence desmond o sırada adadaydı nasıl uçakta da olabiliyo diye düşünmekle hata yapıyoruz sanırım, (ilk uçuşla bağdaşmıyo orası tamam ama) çünkü jack’leride o sırada hem adada hem uçakta görüyoruz adadakilerin tam olarak hangi zamanda bulunduğunuda bilmediğimiz için belki desmond çıkar yine biyerlerden

MMK demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:31

Richard ın yaşlanmamasının sebebi jacob sa neden oldüğünde yaşlanmadı hatta ölmedi?

MMK demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:36

birde sanki kahramanlarımız (ford,shephard,austen,reyes,jarrah)uçakta birşeyler hatırlıyor gibi bir tip sergiliyorlar

doruk demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:58

burak kardes öle diosun ama shonanın kardesi bilmm adı neydi oda ölmüştü uçakta ne işi var

MMK demiş,

4 Şubat 2010 @ 12:59

dharma nın blacksmoke den haberi vardı çünkü 3. sezonun sonlarında kate ile julieti kelepçeleyip çitlere yakın bir yere bırakıyorlar ve jacob un ezeli düşmanı geliyor çitlerin arkasına geçerek kurtuluyorlar.bence dharma o çitleri blacksmoke den korunmak için yaptı.
linus locke ı jacoba götürüyor 3. sezonun sonlarında ve john fener kullanıyor birden ortalık karışıyor teknoloji blacksmoke u rahatsız ediyor anlaşılan

lostisland demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:01

Selamlar,
Kavuştuk lostumuza nihayet :)
bir yandan açıklanan olaylar, bir yandan da yeni bilinmezlerle..
6×00 ı izlediniz mi bilmem ama, ben orada nihayet anlayabildim ki :) bizim jacob ile birlikte gördüğümüz siyahlı adam, düşmanı diyeyim yani siyahla beyaz, iyile kötü, ne denirse artık, bu siyah adam john locke’un suretine bürünmüş ve öldürmek için fırsat kolladığı jacob’ı bir fani aracılığıyla yani Benjamin’e gaz vererek öldürttü. Tam da Ben’in herkese yaptığı taktiği uygulayarak.. Tahrik et ve seçimi kişiye bırak usülü.. Neyse, Richard iyinin yani Jacob’ın yardımcısı iken, kara duman da yeni Locke’ın yardımcısı.. Benjamin Tapınakta iken, bu tartışılmıştı zaten kara duman geliyor ona kızı Alex’i gösteriyor falan hatırladınız mı, orada locke yoktu ve acaba dendi. işte dün görüldü ki, yeni locke dumanın ve kötünün ta kendisi idi.

gelelim diğer durumlara..
eğer uçak düşmeseydi neler olacaktı.. charli tutuklandı, jin de öyle, kate kaçmaya devam, jack dediğiniz gibi korkmuş, onun yerine rose sakin, hurley kendinden emin, vs.. yani eğer uçak düşmeseydi, bu insanların kaderi farklı gelişecekti tabiki.. belki sonunda bir tercih yapma durumu ortaya çıkacak ve onlar uçağın düşmüş olmasını seçecekler, ama bu kez adayla uyumlu, onunla mücadele etmeden yaşamayı isteyerek..

önemli olan ne hangi durumda olurlarsa olsunlar, bu insanların kaderleri birbirileri etrafında gelişiyor.. ve uçaktaki eksik kadro da, insanı şüpheye düşürüyor gerçekten..

TOGİBOY demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:04

Arkadaşlar ,
Birçok arkadaşımız yorumlarında dizinin finalinin izlediğimiz bu birinci bölümde gösterildiğini yazmış ama ben böle düşünmüyorum bunun için mantıklı sebepler var size katılıyorum ama 6 yıldır fenomen olan bir dizinin finalinin eminimki son bölüm ve son saniyeye kadar bizlere verilmeyeceğini ve finalin tüm izleyenler olumlu veya olumsuz olarak şoka uğratarak diziyi bitireceklerini düşünüyorum çünkü senaristler ve bazı oyuncular ile yapılan röportajlarda birçok defa dizinin finalinin şoke edecek şekilde biteceğini tekrarlayıp durdular…

AloneShadows demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:05

Jacob yıllar önce ziyaretlerde bulunup herkezin hayatında değişmelere sebeb oldu ama patlama 1977 de olduktan sonra artık ve jacobta öldüğü için karakterler dışarı çıkamaz ve hayatlarını etkileyemez kırılma 1977 dedir.artık buldan sonra diğer evrende ada ile bağlantılı birşey olmayacak çünkü ada sular altında ancak ve bizimkiler şu anda adada hangi tarihteler 1977 de ne olacak jacob öldü kara duman serbest adadan çıkıp kaçmak istiyor bunun için birmücadelenin içinde.

Şunu unutmayalım paralel olan iki evrende biri 1977 de diğerini buğünü yaşıyor. Buğünde de yaşayanlar 1977 den sonra hayatlarında adaya bağlı bir değişim göremiyecekler.

cew demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:07

Paralel evrenler

Eskiden sölenen bazı teorileri destekleyen olaylar oldu bence bu bölümde şu an söylicem şeyler lostun özünü anlatmıycaktır ama bazı şeylere ışık tutcaktır.

Şimdi flashbackde, flashforwardda olmıycaksa her şeyin aynı mekan-zamanda olması gerekir bize adanın sular altında olduğu gösterildi bide adada jackler fln gösterildi bide lax de gösterildi bizimkiler buda demekki hepsi kendi mekan zamanı içinde gerçek.

Bence şu ana kadar gösterilen bütün bölümler bazıları aynı ve tutarlı olabilir ama tutarsızlık olan bazı bölümlerde farklı evrenlerdeki olayları gördük.

shrödinger’in kedisi paradoksundaki gibi kapalı gözlenemiyen bi yerde bi kedi var tam %50 şansla bu kediyi öldürcek bi düzenek var şimdi içini açıp bakmadan bu kedi ölümü dirimi acaba.kuantum fiziğine göre hem ölü hem diri.
Bizim izlediğimiz bölümlerde ana karakterlerin ölmediği olasılıkların olduğu evrenleri görüyoruz.

Bunların başka bi evren de olduğunu ileri sürdürten tutarsızlıklar yane bu olayların hepsi başka evrenlerde oldu diyelim.

Tutarsızlıklar:

-Pilot bölümünde jack alkolü içmesine rağmen cebinden alkol çıkması
-charlienin yüzmeyi bilmesine rağmen bi bölümde yüzmeyi bilmiyorum demesi
-Diğerlerinin walt için başka zamanlarda başka yerlerde görünmdümü diye sorması
-desmnond ın gördüğü flashlar
-lockun bıçaklarının uçağa konmamış olması
-jackin babasının uçakta olmaması
-waltun tavlada hep istediği sayıları atması
-lockun yürümesi
-sun ın hamile kalması
-rosun kanser olmaması
-charlinin eroini boğazına atması

şu anda aklıma gelenler bunlar

Şu an söyliceklerim biraz uçuk ama mesela jacobla onun adadayken yanında gördüğümüz siyahlı adam shcrödingerin deneyindeki gibi tam %50 şans gibi , iyi yada kötü, yada pozitif yada negatif,melek yada şeytan,ying yada yang,.. gibi.o an izlediğimiz evrende değişiklik yapabilen ruhani şey yada olaylar.
o an o evrende olması yada olmaması gereken şeyleri düzeltmektedirler kadim zamanlardan beri.o an o evrende biri ölmesi gerekiyorsa siyah duman onun ölmesi neden oluyor jacopda onu yaşamasına neden oluyor.Ama kadim zamanlardan beri bunlar arasında bir anlaşma var.

Bunlardan bildiklerimiz

-siyah duman jacop birbirine dokunamıyor
-siyah duman evine gidemiyor.

daha fazla bu yönde fikir edinirsem eklerim buraya.

ImChief demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:16

Shanon uçağa hiç binmedi arakdaşlar Boone söyledi ya off nasıl izliyorsunuz anlamıyorum :D

orçun demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:17

juliet işe yaradı demişti.
İşe yarayan uçak’ın düşmemesiyle normal hayatına devam eden sawyer’in adanın patlamasıyla adaya hiç gitmeyen juliet ile normal hayatta tanışmasıydı bence.

OĞUZ BÜTÜN demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:42

Birinci sezonda Jack babasını görüyor. Burda Jack babasının bedeninde Jacob var. Anladığım kadarıyla Bunlar ölü bedenlere giriyor. Ve Said inde bedeninde yine jacob olacak. BUrdan şu ortaya çıkabilir; Jacob ve siyahlı adam Black Rock adaya geldikten sonra gemidekilerden biri siyahlı adamı öldürüyorlar muhtemelen Jacob un yardımıyla aynı Jacob gibi. ve bu yüzden adaya yada bir bedenle yeniden gelmeye çalışıyor.

Ayrıca tapınaktaki insanlar kim ve bu insanların içinde uçağın hostesinin neişi var.

taha demiş,

4 Şubat 2010 @ 13:48

arkadşalar 1 şeyin farkına vardınız mı ucak düşmeyip los angelsa indigi zaman ki gibi oldu ama yinede herkez bir 1 iyle tanıştı bone john la kate sawyer jack le jack locke la jack desmon rose bennard la falan filan yine aralarında bi bağ oldu hatta asansörde kate swayer dan hoşlandı herkez yine biribini tanıdı ve tanıştı yani yine bişey deyişmedi sadece uçak düşmedi ama bence sonunda o paraler evren yoq olcak ve tek evrende yaşıyacaq lar

handac demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:00

claire de ortalarda yok . önemli bir detayda uçağın indiği zaman diliminde adanın sular altında kaldığı.dev ayak heykelinin denizin dibinde görüyoruz

MEHMET ASLANER demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:14

ilk olarak şunu söyleyeyim desmond’ın adada olmaması garip bir durum değil. çünkü kuğu istasyonu hiç inşa edilmediğine göre o düğmeye basacak kimseye de ihtiyaç yok. ve bence jackin babası adada. ve john’ın çantası da adada. john locke kılığına girmiş dumanın elinde johnın çantası var. dikkat edin. richardi dövüp bayılttıktan sonra onu omzuna alıyor çantayı da eline alıp gidiyor. hatta johnın yok olan bıçaklarından biri benin jacobı öldürdüğü bıçak bile olabilir.

the fınal season demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:17

MMK katılıyorum sana banada tuhaf geldi açıkçası bişeyler hatırlar gibi davranmaları özellikle jack
birde hiçbiri 1. sezondaki gibi değildi hepsi farklı bi görünümdeydi
hurley hariç hepsinin saçları farklıydı
orada biraz tutarsızlık olmuş yada sonradan altından bişey çıkıcak bununda lost bu işi belli olmuyo

karamik demiş,

4 Şubat 2010 @ 14:48

bence paralel evren de kişiler olaylar sabitler aynı kalmalı yani. hadi desmond istisnaydı yani rahmetli faraday öyle demişti:)
diğerleri ne iş? jack in saçları uzun mesela.
başka bişiy var bambaşka ama ne ?

LOST0034 demiş,

4 Şubat 2010 @ 15:20

Bana göre ilginç olan siyaH ın john locke un içine girmemiş onun kılığına farklı bir bedende sahip olmuş olması yani asıl locke takım elbiseyle ölü olarak yatıyor.Said in durumu ise farklı eğer biri içine girdiyse direk said in bedenini kullanmış oluyor.Bence çok düşük bir ihtimal olsada uyanan Saidin ta kendisi ya da bu jacop un tarzı..Şölede bi durum var ‘arkadaşınızın in ölmesi hepimiz için kötü olur’ dedi tapınaktakiler,bence said tapınakta ölürse siyaH ın tapınağa girme ihtimali doğacağından dolayı böle söledi gibi ..siyaHın evim dediği yerde bana görede ”tapınak”
Gerçekten fazlasıyla kafa karıştırıcı bi sezon bizi bekliyor.
(des in uçakta ne işi var ya ! :D)

kaotik demiş,

4 Şubat 2010 @ 15:27

ben en son bölümden sonra konuşacam abi gerisi boş..

pennynin çakması demiş,

4 Şubat 2010 @ 15:53

desmond, cevapların adamı…
hurley ile ikisinde bitiyor olay bence…

pennyi bırakıp kendini arkadaşları için feda etti ve ölücek…charliyi kurtarmak için ölücek belki de 11.bölümde ne olduğunu anlayhabileceğiz ancak

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:25

Paralel evren teorinizi çökertiyorum arkadaslar hazır olun :)
Eger ucaktakiler adanın patlamasıyla sagsalim Los angelesa iniş yapıyorlarsa Hurley nasıl piyangoyu tutturuyor? eger ada 1977 yılında patlamıssa bunun sonucunda ada yok olmussa Rusolar adaya hiç gelmicekti. yani sinyal 4-8-15-16-23-42 olmıcaktı.Hugoda bu sayıları birinden duymustu okyansta gezerken onlarada sinyal gitmişti herneyse işte paralel evren olsa sinyal olmıcaktı sinyal olmayınca hugo piyangoyu tuttramıcaktı…

Adada kaldı bizimkiler :) Swanın bastan yapılmıcagı ne malum ? belki asıl manyetik gücü olusturan hidrojen bombasıysa ?unutmayın swanın yapılmaması imkansız degil hersey olablr herseye hazırlı olun?

cew demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:28

karamik paralel evrende sabitler aynı olmalı demediki faraday.bu evrendeki bilincin başka evrenlere geçerse sabitini bulman gerekir dedi.bu olay eskiden deişen başka durumlara göre başka bi evren şu anda ki bilinçleri farklı.Desmondla jack ambarda ilk gördüklerinde birbirlerini şıp diye tanıdılar ama şimdi tanımadılar. desmond ı bilmiyorum ama jackin bilinci aynı.

cew demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:29

ayrı dicektim.

yasemin demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:31

handac;
claire ortalarda yok demişsin uçakta göremedik evet ama kate’in kaçarken bindiği takside claire’de vardı sen kaçırdın heralde.

oktay bıyıklıoğlu demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:35

bence bomba patlamadan çok kısa bir süre önce ada oluşturduğu palerer evrene işiınlanara kendini korudu.desmondun istasyonu patlattıktan sonra evrene işınlanmış olabilirler.ve buradakiler yaşamlaranına adada devam ediyorlar
ancak diğre zamanda bombanın patladığı evrende ise ada bombanın etkisi ile denizin derinliklerine battı ve ada tamamen yok olduğu için palarer evrendekiler hayatlarına devam ettiler ancak bir kısmı kaderin sayesinde bunlar tekrar karşılaştı desmondun uçakta olması tesadüften ibaret.cliera uçağa binmedi çünkü ada yok olunca medyum çocuğu vermesi için başka bir aileye gitmesi gerektiğini söylemedi.
diğerlerinde benzer sebeblewri olabilir

ama şunu anlamadım hugo sayısalda oynadığı rakamlarında adanın yok olması ile yok olması gerekmezmiydi bu durumda hugo bu rakamları nasıl bulup piyongoyu kazandı

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 16:53

clair ucaktaydı kate ile aynı taksideyydi! ya bi kere burda tartısarak sadece kendinizi tatmin ederiz. senaristler öyle birsey yapıyorlarki önceki konusulan herseyin bos oldugu ortaya cıkıyor.senaristler bunları bilerek yapıyorlarki bizi onlar düşündürüyor aslında bizim düşündüklerimizi onlar yönlendiriyor:) dizide araya koydkları seylerle aklımızı baska bir yöne cekiyorlar. ama asıl olan senaristlerin aklında ve gizli :) smdiki yaptıkları sey bizleri parelel evren teorisi üzeriine yönlendirmek :) sonra gercek orata cıkıncada bizim sasırmamızı saglıcaklar :D

cansimge demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:28

lost bu. yine hepimizi ters köseye yatirirsa hic sasmam:)

Burak Can demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:34

arkadaşlar tapınaktaki insanlar kimler???? anlayamadım

cew demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:40

oktay bıyıklıoğlu

Claire ın medyumun doğru söylediğini bilmiyoruz ki hem belki başka bi şekilde buldu amerikadaki koruyuc aileyi farkettiysen olaylar ve kişiler birebir aynı değil ilk uçaktaktakiyle.Hugoda sayıyı bi deliden öğrenio o delide açıklarda bi yerlerde bu sesi duyan başka bi adamdan. Adanın battığını gördük ama belki ada o adam bu sesi duyduktan sonra battı. hidrojen bombasıyla birlikte battığı kesin değil.

selçuk demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:43

Bence Juliet Bombayı patlattıgında, ozamandan sonra zaman yeniden baslıyor.

demek istediğim düşündkleri gibi tekrar ucakta veya LA da oolmıcaklardı.
bomba ıse yaradı bnce ve dedıgım gıbı ucakta olan olaylar (karakterlerın zıtlıgı Desmond un olması Bazılarının olmaması gıbı)
normal cunku zaman değişti onlarında yaşantıları değişti,hayat hikayeleri değişti.

selçuk demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:45

Oktaybıyıkoğlu sana katılıyorm. Hugo konusunda ise Hugo başka numaralarla loto yu tutturmus olabilir

cew demiş,

4 Şubat 2010 @ 17:52

PsychoRocker

o sayıların ruso nun yaydığı sinyalden duyulduğunu nerden çıkarıyosun.Ruso öyle bir sinyal yaymıyor aksine onlar bu sayıları duyup adaya geliyorlardı :S

Lost Hastası demiş,

4 Şubat 2010 @ 18:35

Arkadaşlar uçakta hemen hemen herkes vardı..
Shannon
Walt
Ana lucia
ve adada ölenler yoktu..ben bundan bişey cıkarmaya calsııyorum fakat boone da ölmüştü ama onu uçakta görüyoruz :S

nico tesla demiş,

4 Şubat 2010 @ 18:46

arkadaşlar. adada zamanlar aynı. havai fişek atıldığında bunu sun richard, ilana falan gördüler. yani jin ile sun aynı zamanda yoksa nasıl görsünler fişeği?
adadakiler normal zamanda hepsi…..
uçaktakiler geçmiş zaman olabilir.

Serdar Yurtseven demiş,

4 Şubat 2010 @ 18:56

oktay bıyıklıoğlunun tespiti çok yerinde ama dikkat ederse. Sawyer lotoyu kazandığını kimseye söyleme diyor. O da korkma bana bir şey olmaz bnen dünyanın en şanslı adamıyım diyor. Ada yok oldu ve lanet ortadan kayboldu.

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 19:26

CEW

sinyali rusolar yaydı demedim. Rusolar o sinyali duyup adaya gittiler dedim.

Hugonun sayıları duydugu adamda gemiyle okyanustayken bu sinyali adadan duydular. yanlıs anlamıssın veya ben kendimi tam ifade edememişim.

Serdar Yurtseven

Hugo sansız deil zaten :) şanslı. sanırım bir bölümdede geciyor bu ya biri dior hugoya yada hugonun kendisi düşünüyor. yanımdaki herkezin basına kötü bir sey geliyor ama bana gelmiyor neden ben sanslıyım cnkü die de düşüneblr :)

dükkana göktası düşüor hugoya bişe olmuor :D 5 metre ilerde olsa olacak sizce bu sanslı oldugnu göstermezmi ?

nirvana demiş,

4 Şubat 2010 @ 19:58

PsychoRocker sözüm sana 1977 de ada tamamiyle patlamadıki.bomba tüm adayı yok etmedi.adayı su altında görmememizin başka bir nedeni var.ayrıca çoğu arkadaş paralel evrenler teorisini yanlış biliyorlar.lütfen netten araştırıp okuyun.

Yiğit Tay demiş,

4 Şubat 2010 @ 20:30

Bana Charlie’nin Jack’e “Benim ölmem gerekiyordu.” demesi çok dikkatimi çekti.

Merak ettiğim bir şey ise Tapınaktaki insanlar hep ordamıydı?
Neden Sahte Lock(Kara Duman) Benjamini kendiyle yüzleştirmeye götürdüğünde o adamlar Benjaminle karşılaşmadı?

Tapınaktakiler neden Richard ve grubuyla ayrı yaşıyorlar?

Kara Duman’ın yandaşları yok mu? ve neden “Beni hayal kırıklığına uğrattınız.” dedi?

Bekleyip göreceğiz…

darkomer demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:05

1-Jinin o kadar parayı taşımasının nedeni Claire’in bebeğini alacak olmasıdır
2-Kate Jake ile çarpştığında kalemi ondan aldı ve böylece kaçabildi,jake de charlieyi tedavi ederken kalemi ondan bulamadı
3-Adaya düşmeselerde kaderleri yine değişmeyecekti,locke o halinden kurtulacak(Jakein ameliyatıyla),kate tutuklanmayacak,kate i yakalayan polis başının aynı yerinden kaza geçirecek vs.
4-kaçırdığımız nokta, şu anda hangi tarihlerde olduklarını hiçbirimiz bilmiyoruz.nedense biri akıl edip de sormadı tapınaktakilere hangi yıldayız diye.gelecek bölümlerin kaderini belirleyecek can alıcı soru bu bence,tabi uçaktakilerin hangi tarihde olduklarıda
5-jacob ve esau illaki ölü bedenleri kullanmıyorlar.öyle olsa lockeun cesedi ortada olamazdı.işin kötü tarafı bütün dizi bu iki gücün savaşına bağlanırsa diğer bütün hikayeler önemini yitirecek.

Ouzy demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:34

Kimse tapınakta olan 815 uçağının hostesini tanımadı galiba. Ada dışındaki Hurley’deki değişim de ilginçti, çok iyimser gözüküyordu, eski karamsarlığından eser kalmamıştı.

_Katie_ demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:44

John Locke 1.sezonda bıçaklarıyla özdeşleşmişti. Onun cesur, doğa adamı tavırlarıyla bıçakları bir bütündü.
Jack’in ise uçağa binme sebebi babasıydı.
Hem Locke’ın bıçaklarının, hem de tabutun kaybolmasını bunlara bağlıyorum.
Sanırım onları kendileri yapan ya da önceden tanıdığımız karakterleriyle özleşleştirdiğimiz nesneler oldukları için o nesneler kayıp.

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:44

nirvana

nerden biliyorsun ? bu kesin bir kanıt degilki. yani bombanın etkisini hiçbirimiz bilmiyoruz.

diorsan bizimkiler hala hayatta ? o zman dharmadakilernde yasaması gerekiordu. artı patlattıkları sey hidrojen bombası el bombası deil :)

PsychoRocker demiş,

4 Şubat 2010 @ 21:48

benim bir diger teorimde :)

hidrojen bombası diye attıkları sey yanlıs tı yani biliyorsunuz onu bombanın içinden cıkardılar ama yanlıs parca cıkardılar. çıkardıkları parca ses bombası etkisi yaratıyordu. julyet bombayı patlattı ekran beyaz oldu bizimkiler sagır uyandı :) kate falan sagırdı hatırlarsanız …

bomba ses bombası etkisi yarattıgından swanın yapılısını engellemedi.swan yapıldı. olan oldu sonra :D

CeRiMLi demiş,

4 Şubat 2010 @ 22:17

Bombayı 77 yılımıydı neydi o yılda patlatınca Desmondun artık okyanusda kaybolup gelecek bir ada da olmayacaktı. o zaman anca batmış adanın uçakla tepesinden uçar.

deniz demiş,

4 Şubat 2010 @ 23:14

herkess adanin battigindan bahsedyioo ben size daha ilginc bisey soylemek istiyorum ben ce o sular altinda gordugumus ayak keykelin diyer ayagi olmali cunki adada bir ayak vardi daha önceki savasta ada nin yarisi sular altinda kaldi ve o ayakta ikinci ayak olmali. o insanlar ve jakop ve siyah adamda batan adadan geri kalan lar adayi koruyolar yada baska bisey neden yapiyolar ucaktakileri neden adaya cekti jakop bunlarin hepsi bence ancak son bolumde ortaya cikicak sadece bisey aciklanmiycakmis ne acaba :D

oktay b demiş,

4 Şubat 2010 @ 23:50

PsychoRocke hidrojen bombasının içinde ses bombasının ne işi varki hem ses bombası olmuş olsa uçaktakiler nasıl normal hayatlarına devam edebiliyorlarki palarer evrenin oluşmaması gerekirdi.
bence sağır olmalarının sebebi o sırada bir zamana veya p.evrene işınlanmları idi eski bölümlerde de işinlandıklarında olmuştu diye hatırlıyorum

no name demiş,

5 Şubat 2010 @ 00:03

Arkadaşlar nasıl anlayamazsınız ya diziyi hep senaryonun etrafında düşünmeyin shannon dediğiniz karakter 1 ya da 2.sezon(tam hatırlayamadım) da çıkmış bir karakter büyük ihtimalle yapımcılar onu uçağa koymayı istemişlerdir ancak gerçek hayatta bu kişiyle anlaşamayınca onu uçağa koymadılar ve ona yeni bir kader yazdılar Avusturalya’da kaldı olarak. Bu diğer karakterler içinde böyledir uçakta olmamaları bir gizem değil yapımcıların anlaşamamalarıdır. Umarım düşünüp hak vereveksiniz

ADSL demiş,

5 Şubat 2010 @ 00:35

darkomer dediklerin doğru ama bizimkiler şu an olmaları gereken zamanda. Çünkü Jacob hurley e bir kaç saat önce öldüm dedi. Yani bulundukları zaman Sun ve Frank in bulunduğu zaman diye tahmin ediyorum. Ayrıca Jin oraya saati hediye etmek için gitti. Bebeği evlatlık edinmek için olsaydı Sun bilirdi heralde.

Serhat demiş,

5 Şubat 2010 @ 00:48

ne şekilde olduğu yönünde güçlü bi teorim yok ama desmond zaman da yolculuk yapmaya başlamış olabilir.Ms. Hawking adanın Desmondla işinin bitmediğini söylemişti desmond da sinirlenp gitmişti.Eğer bi sebeptn dolayı MS Hawking e uyduysa onu zamanda yolculuğa itmiş olablr.yok daha neler dediğinizi duyabiliyorum ama Bizimkileri adaya tekrar gondermeyi başaran kadın onu da yapablr hiç belli olmaz.Ne dersiniz???

bilal*************** demiş,

5 Şubat 2010 @ 01:03

****************************************************************************************************

arkadaşlar düşmeyen uçakta bazı karakterlerin olmadığını görüyoruz. mesela shanon yok deniliyo.bence çünkü o uçağa hiç binmedi.kardeşi boone(ismi tam hatırlamıyorum) onu geri getirmek için avusturalya ya gitti. normalde onu ikna edip LA ya geri getircekti ama düşmeyen uçaktaki durumu anladığınıza göre önceden gösterdikleri flahback ler değişti olaylar başka oldu. michael de öyle olabilir ileride görebiliriz. belki karısı hiç ölmedi belkide hiç boşanmadılar. o yüzden o uçağa binmediler. dediğim gibi önceden izlediğimiz flashback ler şimdiki olaylara göre değişti. bence sun ingilizce bilmiyor. hurley in başına kötü birşey gelmedi. bence piyangoyu kazandığı sayılar da farklı çıkacaktır.

cew demiş,

5 Şubat 2010 @ 01:09

Bizimkileri adada gördüğümüz zaman için kimi 1977 kimi 2004 kimi 2007 demiş ama 1977 le 2007 arasında galiba ama kesin bi bilgi yok elimizde.

Murat demiş,

5 Şubat 2010 @ 01:23

Bu dizide bol miktarda flash back ve forward vardı. Bu sezon yok mu? Belki de ada ve uçakta ayrı ayrı yaşananlar birbirinin devamıdır. Yani biri diğerinin flashback ya da flashforward’ıdır. 5. sezonu uzun bi süre önce izlediğimden tam hatırlamıyorum ama bence 5 sezonda bolca kullandıkları bu teknikten vazgeçmezler. Yani paralel evren yerine tek bi evrenden devam edemezler mi? 5. sezondaki parlamalar ve zamanda yolculukları düşününce uçak ve adada yaşananları da bir şekilde bağlayabilirler. Mulholland Çıkmazı diye bir film vardı 2002 yapımı. Bu diziyi de ona benzetiyorum. O filmi defalarca izledi ama hala tam olarak çözemedim. Lost’u da defalarca izlemeden tam çözemeyeceğim galiba. Tabi sonunu saçma sapan ve basit bi şekilde bitirmezlerse.

Awsalli demiş,

5 Şubat 2010 @ 01:38

Arkadaşlar şöyle birşey var mesela adada eko vardı diziden kendi istegiyle ayrıldı.O adamı uçaga nasıl bindirecekler yani adam oynamak istemezse o adam olmaz o mantıkla düşünürsek bazı kişieri uçakta görmememiz normaldir.İkinci bir olay john düşünce camdan aşagıya yanında jacob vardı ve onu kurtarmış gibiydi dokununca demekki john camdan aşagıya uçtuğu an ada hala vardı ada john camdan uçtugu ile uçagın 2004te geçtigi zaman arasında denize gömüldü.Herkes tarih demiş tarih belli onu sormaya bile gerek yok birincisi 2004 yılı yani uçaktaki sahne diğeri ise ajira uçağının düştüğü 2007 yılıdır.Zaman sorunu yok sadece iki olay var olaylar sırayla yapılmazsa görev tamamlanamıyor yani 2004 yılında uçagın düşmesiyle şuan bizimkilerin tapınaga gelip yaptıkları şeyler bitmeden kurtulamıyacaklar.Görev sıra ile oluyor oyunlar gibi bir görevi yapmadan diğerine geçemiyoruz.Yani nasıl olacak bilinmiyor ama birşekilde adada tapınaktaki jack sawyer hurley felan zamanda yolculuk vs yapıp yada başka bir yöntemle adayı batıracaklar ve olay hiç olmayacak ama herşey sıra ile olacak

ali demiş,

5 Şubat 2010 @ 02:27

benim farkettiğim bişey var çok önemli eğer ada 1977 de yok olmuş olsa hugo o sayıları duyamayacaktı ve lotoyu kazanamayacaktı yani burda bi gariplik var ve hugo ben çok şanslıyım felan diyordu ve jackin sarsıntıdan korkması var bide yani karakterlerdede bi değişiklik var ama hugo lotoyu nasıl kazandı işin garibi o ve eğer o sayıların kötü şans getirdiğine inanmasıydı avusturalyayada gitmeyecekti ve o uçakta olmayacaktı

EurosoftBilgisayar demiş,

5 Şubat 2010 @ 03:37

Zaten uçağı düşüren şey desmondun düpmeye basmakta gecikmesi ve o anda ortaya çıkan elektro manyetik alandı bildiği kadarı ile. Desmond orda değilse zaten uçakta düşmemesi gerekir.

Merak edilen şey jacob un planı.

Unutulan şey uçakta kuyruk bölümünde olan kızın tapınakta ortaya çıkması ve atılan havayi fişeğin görülmesi. Yani anlayacağınız bizimkiler şimdiki zamana geri döndüler. Bizin koreliler sonunda kavuşacaklar anlayacağınız.

Bizimkiler şimdiki zamana geri döndüler ve istasyonda da o patlamadan sonra hiç inşa edilmemiş yani istasyona el değmemiş halde zira jueliet aynı enkazdan çıktı. Enkaz aynı ise nasıl oluyorda eski enkaz yok oluyor. Enkazda zamanda yol aldı demekki.

Uykulu uykulu bunlar geldi aklıma

Keytion demiş,

5 Şubat 2010 @ 03:54

Arkadaşlar 4.Sezon kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum.
Adaya gelen Widmore’un adamları Benjamin ve beraberinde olan Sawyer,Hurley,Kate,Miles’ı felan Dharma evlerinden birine sıkıştırmıştı.Sonra Benjamin gizli bi yer açtı girdi içeri yüzü gözü is içinde geldi ve sonra Kara Duman geldi.

O sahnede tam olarak noldu ? Benjamin mi çağırdı ? Kara Duman neden öldürdü Widmore’un adamlarını ? Kara Duman çağırılabiliyor muydu ? Ben oraları tam anlamadım kaçırdığım bi yer mi oldu acaba ..

özay_özgür demiş,

5 Şubat 2010 @ 12:35

bence adadan tekrar bir çıkış olucak ama bu çıkış gerçekte ne olabileceğiyle ilgili bir durum zaten desmondun orda olması tabutun kayboluşu valizin olmayışı tekrar döneceklerini gösteriyor yani uçak düşmese bile bi şekilde dönecekler yani kaderleri o adaya gitmek bunu belirleyen jacop değil bizimkiler zaten adadaydı defalarca çıkmalarına rağmen geri dönmelerinden belli

uçuk bir fikir söylemek gerekirse bu olaylar sürekli devam ediyor ve her seferinde geri dönüyorlar yapmaları gereken bişiy var ve tamamlanana kadar bu devam edecek bundan kaçamıycaklar şimdi adadakiler bir sona doğru giderlerken los angeles takilerde adaya tekrar dönecekleri sona ilerliyorlar biri biterken diğeri tekrar başlayacak adadakiler yanılır veya yenilirlerse los angeles takiler dönmüş olacaklar sanki farklı şeyler oluyormuş gibi gösteriyorlar ama biri bitmiş adadaki durum diğerleri gelmiş sadece nasıl olduğunu anlayacaz

finaldede los angeles takilerin geri dönüşüyle ada hakkınaki son gerçekleşmiş olacak

buragze demiş,

5 Şubat 2010 @ 12:52

Sadece cevaplardan ibaret olsaydı bile ilk 5 sezondaki açıkları kapatamayacak bu 6. sezon daha yeni sorular getirdi. 3 tane john locke var diğer karakterler de çifter çifter. Ama bir fikrim var belki de sezonun sonunda; uçak düşse böyle olacaktı, düşmese böyle denilebilir.

özay_özgür demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:10

birşeyi eklemek istiyorum şunu bilelimki adanın dışındada adayla ilgili ada için çalışan insanlar alvar hanso gibi widmore gibi los angeles’ inen bizimkilerin daha şimdiden birbirleriyle temasa geçtiklerini görüyoruz ve bence yukarda bir arkadaşımızın belirttiği gibi jin’deki para claire’in çocuğu için jac john’u ameliyat edecek sawyer hurleyi dolandıracak ve dışardaki ada yla bağlantılı kişiler onların tekrar dönmelerine yardımcı olacaklar

çünkü hiçbişey hatırlamıyorlar diyemeyiz sadece anlam veremiyorlar zamanla bölümler ilerledikçe anlamlandıracaklar ve bitirmeleri gereken her neyse bitirmek için dönecekler ölenler ölmüş olarak tabii dikkat edin diziye geri dönenler sadece birkaç bölüm oynamışlar ve jacob’un ölürken geliyorlar dediği kişilerde şimdi uçakta olan kişiler yani bir seçim yapmaları gerekecek adaya dönmek istiyorlarmı istemiyorlarmı evet’se alvar hanso widmore ve elois dönmeleri için tekrar bir yol bulacaklar

desmond’un durumu ise farklı o göründüğünden beri farklı ve özel olduğu gözümüze sokuldu onun önemli bir rolü var tahmin ediyorum jacob’un çocuğu çünkü bu duruma benzer bir durumu desmond yaşadı ve elois ne yaparsan yap o adaya dönmek senin kaderin ve öyle olduda

zaman konusuna gelince biraz karışık hidrojen bombasını patlatamadı olan bir zaman parlamasıydı ve dödükleri yer desmondun ambarı patlattığı an oldu çünkü ilk patlamdada cahrli de duyamıyordu bir geçiş oldu ve oraya geldiler daha savaş çıkmadı ve bu savaşın sonucu kötülerin lehine sonuçlandıkça jacop zamande ve kararlarda oynayıp onları geri getirecek

oktay bıyıklıoğlu demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:20

merak ettiğim bir şey var düşmeyen ucak adanın üzeriinden geçerken düşecek gibi oldu aynen acaba o sarsıntı tamamen bir rastlantımıydı yada ada denizin dibinde olduğu içinmi ucağı düşürecek etki yapamadı veya desmondu ben sarsıntıdan önce görmedimdi galiba acaba o o sırada işınlanıp(nasıl yaptıysa)düğmeye mi bastı belki desmond her şeyi biliyordu ve hatırlıyordu kahramanların sağ salim indiklerini görmek için mi ucağa bindi ucağın düşmediğini emin olduktan sonrada HOOOOP dedi gitti aslında bu az çok mantıklı gibi geliyor bana

Yiğit Tay demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:30

Bazılarınız adadaki Jack, Sawyer, Hugo… nun hangi zamanda olduklarını bilmediğimizi söylediler. Dikkat edin. Hugo tapınaktakilere Jacob öldü dediğinde, işaret fişeği attılar, Richard ve tayfasıda bu fişeği gördüler. Demek oluyorki aynı zamandalar. Fakat paralel evren dediğimiz evren ile adadaki evren arasında bir zaman farkı var mı??

Ayrıca Keytion’un dediği gibi, Benjamin bir bölümde Karadumanı çağırmıştı. Eğer Kara Duman dediğimiz şey John Locke sa ve o da Jacob ın düşmanı olan siyahlı abiyse, Benjamin ile o adamın arasında bir ilişki olması gerek. Belkide Jacob’ın Ben ile hiç görüşmemesinin sebebide budur.

Sayid ise ya bizim bildiğimiz Sayid ya da Jacob’ın ölü bedenleri kullanma gibi bir huyu var. Ayrıca Miles’ın da Sayid’in başındaykenki yüz ifadesi çok ilginçti acaba ne duydu??

cew demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:39

Yane matematiksel olarak olası olan şeyler olurlar.Misal diyelim kağıt 500 derecede yanmaya başlıyo.Bi kağıdın bi ateşin üstüne gelmesi ve gelince yanması olasıysa bu herhangi bir yede ve her hangi bir zamanda bi kağıt yanıyor demekdir. Şimdi işin içine insanıda katalım ama %100 olmayan bi olayla mesela diyelim 3 kattan düşünce ölme ihtimalin %50 sakat kalma ihtimalin %40 hiç bi şey olmaması ihtimalin %10 se bunların hepsi olurlar.

Ama sen olan sen şu monitöre bakan sen seni buraya getircek olan olasılıkların bi toplamısın ama başka bi evrende sakat bir sen ve yaşamayan bi sen daha var diyebilirsin matematiksel olarak.

Adada bir çeşit manyetik çekimle falan sakat olmayan sen sakat olan senin evrenine bir şekilde geçebiliyorsun belkide.

Shöringerin kedisi paradoksundaki olayla. Yok kutuyu açmadan onun ölü olup olmadığını bilemediğin için hem ölüdür hem diri dersin.Ama şans tamı tamına %50 olmalı ya.

Bende kendi yorumumu katarak şimdi kutuyu açtığımı düşünüyorum eğer ölüyse ne öldürdü eğer diriyse ne öldürdü diyerek bunları ilahimsi bi şeylere bağladım (dizideki jacoplan karadumana).

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:42

oktay b

ses bombası demedim. ses bombası etkisi yarattı dedim.yani atılan herneyse patlama gücü yüksek degildi.said bombadan yanlıs parcayı cıkarmıs olabilir. hatta o bomba patlamamısta olabilir.julyet vururken patladı diye görüyoruz ama belkide o ışık cıkan enerjinin ısıgıdır birden genişledi delik ve enerji acıga cktı hersey olabilir.Lost bu.

zaman konusuna gelince eskiden sadece karekterler ısınlanıyordu.simdi ise araba da ıısınlandı. bence zamanlar birbirine girdi.

Bilen yazsın bilmeyen okusun! demiş,

5 Şubat 2010 @ 13:42

çok güzel yorumlarla çok dikkatsiz, yazmak olmak için yazılmış yorumlar da var ki okunduğu zaman gerçekten okuyanı yoruyor.
Ben yazılanların haricinde dikkatinizi başka bir noktaya çekmek istiyorum.
Jacob, Lock camdan düşürüldüğünde ve tamda öleceği zaman neden yanında gidip ölmemesini sağladı. Herşeyi biliyorduysa Lock ilerde kendisinin ölmesine sebep olacağınıda biliyordu. Yani lock’a yardım ederek kendi ölümünü hazırlamış olmadı mı? Sonuç olarak Jacob’un zaten ölmeyi planladığı planın bir parçasının bu olduğu anlamak yanlış mı olur acaba?

bucho demiş,

5 Şubat 2010 @ 14:03

benim anlayamadıgım belki de kacırdıgım birsey sayid ucakta baktıgı pasaport iran pasaportu idi ama sayid iraklı ? benim mi kacırdıgım birsey var?

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 14:20

Bilen yazsın bilmeyen okusun!

Lock u kurtardı lockta yeterince yardımcı olu jacoba. jacob bene engel olabilirdi . engel olacagına tahrik etti ölmekten cekinmiyor demekki.

artı lockun ölmemesini sagladı diye birseyide kesin söyleyemeyiz sadece gitti omzunu tuttu lockun gözleri acıldı. lesin bir sey yok yani

cew demiş,

5 Şubat 2010 @ 14:48

Büyük ihtimalle jacop benin orda onu öldürebileceği ihtimalini biliyordu bene seçim senin dedi istersen öldür gibisinden ve karşılık vermedi farkettiyseniz benle dövüşüp dışarı kendini korumaya çalıştığı insanların arasına kaçmaya çalışabilirdi ama durdu ve ölmeyi bekledi buda jacopın planının bi parçası olabilir.

nirvana demiş,

5 Şubat 2010 @ 14:55

no name demiş,
5 Şubat 2010 @ 00:03

Arkadaşlar nasıl anlayamazsınız ya diziyi hep senaryonun etrafında düşünmeyin shannon dediğiniz karakter 1 ya da 2.sezon(tam hatırlayamadım) da çıkmış bir karakter büyük ihtimalle yapımcılar onu uçağa koymayı istemişlerdir ancak gerçek hayatta bu kişiyle anlaşamayınca onu uçağa koymadılar ve ona yeni bir kader yazdılar Avusturalya’da kaldı olarak. Bu diğer karakterler içinde böyledir uçakta olmamaları bir gizem değil yapımcıların anlaşamamalarıdır. Umarım düşünüp hak vereveksiniz

evet bunu ben de düşünmüştüm =)

cew demiş,

5 Şubat 2010 @ 15:50

Haklısın nirvana shanonın veya ekonun uçakta görülmemesinin nedenlerinden biride diziyle anlaşamamış olmasındandır ama diziyi yazan cin fikirli adamlar bunlarada bi çare buldu işte. bi şekilde orda değiller ama farkettiysen desmondda uçakta desmondında parayamı ihtiyacı vardıki bi bölümde daha gözükmek için tek neden senin dediğin değil yane.

burak demiş,

5 Şubat 2010 @ 16:09

bazı arkadaşların da farkettiği üzere shannon’un uçakta boone ile beraber olması gerekmiyor muydu? ayrıca desmond’ın uçakta işi ne orada olmaması gerekmiyor muydu?

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 16:56

yapımcı sirket anlasamamıs olbilr arkadaslar :D

lostmania demiş,

5 Şubat 2010 @ 16:57

Shannon’ın uçakta olmayışı Desmond’ın ise uçakta bulunması!…Bence bütün bunlar kazazedelerimizin olması gereken sona asla ulaşamayacaklarını, yaşananlardan dolayı kaderin artık onlara farklı bir yön çizdiğini gösteriyor ki; bu da şu demek oluyor: yaşananlar yaşandı geçmiş asla değişemeyecek…

ahmet demiş,

5 Şubat 2010 @ 17:21

Ana Lucia ve Shannon yoktu büyük hayal kırıklıgına ugradım :(

Can demiş,

5 Şubat 2010 @ 17:34

arkadaşlar1. sezonda hangi bölümdü hatırlamıyorum ama jack charli’ye kalp masajı yaparak kurtarıyordu. d,ğerler,nden birisi charliyi ağaca asmıştı. neticede 1. sezona jack charlinin hayatını kurtarıyordu. bu bölümdede aynı şey oldu. yani geçmişte yaşananlar eynen yaşanıyor sadece mekan farklı. sonuçta kader değişmeyecek. muhtemelen katein yanındaki poliside sawyer ilerleyen bölümlrede öldürecek.saygılar

LOSTER X demiş,

5 Şubat 2010 @ 17:50

Arkadaşlar,
Christian en başından beri ada’da ve her şeyi o planladı onun istediği oluyor hep ama jacob christiana karşı oynuyor.
Christian siyah dumandır yani o sahildeki siyah adam.
Siyah duman başka birisinin kılığına girebilir, christianın da kılığına girdi ama asıl kılığı zaten christian.
! jacob ile o siyah adam kardeş değiller. !

SİYAH DUMAN CHRİSTİAN DIR , BEN HAKLIYIM HEPİNİZ GÖRÜCEKSİNİZ !!! , jacob yaşlanmıyor hep genç kalıyor, ama siyah adam yaşlanıodu ve çok uzun yıllar geçti . ! öldü siyah duman oldu ! , CHRİSTİAN YAŞLANDI ! , ada’ya geldi her şey başladı . ! savaş başlıyor. !

nirvana demiş,

5 Şubat 2010 @ 18:08

cew demiş,
5 Şubat 2010 @ 15:50

Haklısın nirvana shanonın veya ekonun uçakta görülmemesinin nedenlerinden biride diziyle anlaşamamış olmasındandır ama diziyi yazan cin fikirli adamlar bunlarada bi çare buldu işte. bi şekilde orda değiller ama farkettiysen desmondda uçakta desmondında parayamı ihtiyacı vardıki bi bölümde daha gözükmek için tek neden senin dediğin değil yane.

=) =) =)

tabi ki bu sadece bir tahmin ama desmond ın uçakta olmasının başka bir nedeni var.ilerde göreceğiz.(umuyorum)

ahmet demiş,

5 Şubat 2010 @ 18:48

LOSTER X sen salaksın christian bs un kullandığı cesetlerden biri sadece jack tabutu adaya getirdi ve bs cesedi içinden aldı jack gerçekten babasının canlı olduğunu düşünsün diye sonra onun kılığına girdi sonra planladığı şeyleri yaptı jack te adaya asla dönmek istemiyordu locke ona baban selam söyledi diyince gelmeye karar verdi bs un planı buydu DİZİYİ BAŞTAN İZLEMENİ ÖNERİRİM DAHA ÖNCEDEN İZLEDİYSEN TABİ

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 18:59

desmond da 6. sezonun kilit adamlarınndan

doruk28 demiş,

5 Şubat 2010 @ 19:43

bence bu bölümlerde hem dizinin sonunu hem başını gördük görürsünüz böyle olucak

jack ‘in uçakta camdan baktığı sahne başı ————-lost final ———— adanın suya gömüldüğü dizinin sonu

bunlar ortada buluşucaklar ve lost biticek anlaması biraz zor ama öyle olucak :)

cew demiş,

5 Şubat 2010 @ 19:44

Karadumanın chirstian olduğunu ileri süren arkadaşları anlayamıyorum farkettiysen kara duman lockunda neler düşündüğünü biliyor ama cesedi yerde gözümüze gircek nerdeyse. kara duman büyük ihtimalle ölenlerin bedenine bürünebiliyor ve hafızasını bilebiliyor. locke a çarkı çevirmeden önce oğluma selam söle demesi bundandır bunu jacke söylersen jacki adaya geri döndürebilecek nedenlerden biri olabilirdi.

Rıfkıı demiş,

5 Şubat 2010 @ 19:49

aklıma geldi Duman 3.sezonda sonar çitlerden de geç(e)memişti

xdilanxx demiş,

5 Şubat 2010 @ 19:56

ben oranın paralel evren olduğunu sanmıyorum bize gösterdikleri gelecekti paralel even değil…!

2_meister_6 demiş,

5 Şubat 2010 @ 20:24

İlk olarak bence bomba filan patlamadı zira patlamış olsa onları zamanda sıçratmak yerine parçalara ayırırdı.. O gördüğümüz ışık yüksek magnetizma yüzünden olan bi parlamaydı ve görünen o ki kahramanlarımız bi döngüde olan olaylar sürekli başka bişeyi tetikliyor ve sonra tekrar başa dönüyorlar ama bence bi şekilde bu zinciri kırmışlar ve uçak sahneleride bunu gösteriyor.. Şimdi gelelim jacop’a.. jacop zamanda hareket edebilen bi arkadaşımız bir çok kez görüldüğü gibi jacop ileriyi görerek kahramanlarımıza yardım etmek istiyor döngüden kurtarmak için bu yüzden bir çok kez irtibata geçiyor onlarla tabi bunların bi kesinliği yok..

loster demiş,

5 Şubat 2010 @ 21:10

bunlar 1977 yılındaydı. o adada yasamaya devam ederlerken. kucukluk halleri yasamaya devam ediyordu. bir sekilde adadayken 1977 yılındayken gunumuz zamanına yani sun, benjaminin geldiği zamana tekrar donduler.

1977 deki kucukluk halleriyse buyuduler ve o ucaga bindiler ama bu sefer o ucak dusmedi.

sawyerin saclari uzundu ve walt shanon yoktu bunların sebebiyse teknik sorunlar bence. cunku waltın kucuklugunu artık koyamazlar. shanonla da film için anlasamadılar herhalde. sawyer ında adada cekilen cekimler için sacının uzun olması gerektigi için bu ayrıntıyı es gecip, adanın patlaması geleceklerini değiştirdiye getirecekler

fenerli demiş,

5 Şubat 2010 @ 22:14

asıl merak ettiğim John Locke’un tekerlekli sandalyede olduğu halde gidip Safariye katılmış olması…çadırda yaşamış,keşif yapmış,bıçak kullanmış,bunları sağlam adam yapabilir!!!ama sandalyedeydi.acaba adada yaşadıklarını unuttular mı?

fenerli demiş,

5 Şubat 2010 @ 22:16

şu an hepsi aynı zamandalar.havai fişek patlattı tapınaktakiler.sahilde blacksmoke’un oradakiler gördü.

PsychoRocker demiş,

5 Şubat 2010 @ 22:37

loster

yaklaşımın süper ! :) am smdi cürütecek bişe çıkar .güzel düşünmüssün gercekten

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 00:35

Gösteremedikleri karakterleri açıklayamazlar diye bir şey yokki.misal walt için tamam onun tekrar çoçukluğunu çekemezler ama onun küçüklük halini göstermeden bize nasıl onun özel olduğunu anlatabilirler.Ve tamam teknik sorunlardan fln dolayıda onlar gözükmedi bazıları belki ama yazarlar bunlarıda bi şekilde bağlıyacaklar herhalde mesela boone shanonın gelmek istemediğinden uçağa binmediğini söyledi artı uçakta zaten des vardı bu da mı teknik bi sorun ? shanonın uçağa binmek istememiş olması gibi sawyerda saçını kestirmek istememiş olabilir.

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 00:38

ve tabi tabut ve bıçaklarda orda yoklar ama oceanic815 düştüğünde orda varlardı onların orda olmamalarının veya fazla veya farklı şeyler olmasının bi nedeni var ve bu uçağa binilmeden önceki bazı nedenlerin sonuçlarından kaynaklandığı belli.

smooth demiş,

6 Şubat 2010 @ 15:22

1: öncelikle ambarın yapılıp yapılmadığına dair fikrimi söyleyeyim bence yapıldı belki dikkat etmediniz sawyer içeri girince önündeki molozları temizliyordu ve bir bisiklet aldı yerden bu desmond ın ambarda kullandığı kondisyon bisikletiydi

2: bombanın patlayıp patlamadığı konusu. hatırlarsanız ambar sağlamken düğmeye basmadılar ve ambar havaya uctu adada kimseye birşey olmadı (2. sezonun finali)sonuçta ambarın amacı orada çıkan enerjiyi absorbe etmek veya başka bir yere taşımaktı ve başarısız oldular herkes biryerlere (sağsalim) dağıldı benim fikrim yıne aynı şey oldu aynı enerji bu sefer onları olmaları gereken zamana yolladı ilkinde zaten olmaları gereken zamandaydılar sadece desmond farklıydı zaten desmond ın özel olduğu bir çok defa vurgulandı yani bana göre bomba patlamadı

3: sayid in durumu ise bana göre normal yani kendi vucudu ve ruhu aynı olay charlie de olmuştu öldükten belki dakikalar sonra hayata döndü (yine jack tarafından) bence jack in “özel” bir gücüde olabilir 3. bölümün tanıtımlarında tapınaktakiler sayide işkence ediyorlar bence karaduman olup olmadığının testi bu yaptıkları

gelelim benim kafama takılan fakat kimsenin dikkat etmediği
asıl soruna bana göre iki bölümünde en can alıcı sorusu tapınakta yakalanmadan önce duydukları “fısıltılar” hatırlarsanız 5 yıldır duyulan her “fısıltı” dan sonra ya karaduman gelirdi yada ölen,adadan ayrılan biri gözükürdü (yeni öğrendiğimize göre herhalükarda karaduman) sizce tapınak a girerken ne oldu

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 16:24

O fısıltıların sağ ve sol ses kanallarından birbirleriyle karıştırılarak üstüste fln getirilerek oluşturulduğu çözüldü ve o fısıltılarda çözülen şeylerde çok değişik şeyler duyuluyordu bulabilirseniz onlarıda dinleyin derim ben.çözülebilen fısıltılardan aklımda kalan bazıları shanon ve sayid waltu görmeden önce duyulan fısıltılar

-gevşe ahbap kız adamdan hoşlanıyor
-ölmek berbat bir şey
-geldiğinde ona söylemen gerektiğin düşünmüyorum
-ölmek berbat bi şey
-kesinlikle senden hoşlanıyor
-ateş lucia

Bunlarda o fısıltıların duyulduğu zamandaki ölmüş olan insanların sesi yada karadumanın insanların bilinç altına söylediği şeyler

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 17:35

Tabiki ambar yapıldı arkadaşlar ama bu zaman çizgisi eğer hidrojen bombası patlamış olsaydıdan sonra oluşan zaman çizgisi değil (yane bu öle alalede bi bomba değilki hidrojen bombası yerde sadece o kadarcık bi boşluk yapacak bi bomba değil).

ama dediğin şuna dayanıyorsa belki faradayın gelip bu bombayı gömün dediği zamandan sonra o bomba swan hatchin oraya gömüldü ve o sayıları girmek ordaki manyetik enerjinin açığa çıkmasını önlüyordu ve desmondın o zmn çevirdiği anahtar bu hidrojen bombasını patlatıyordu ve patlayınca ordaki çekim kuvvetiyle bu patlamanın kuvvetleri bir birini absorbe etti o zmn bi hmmmm belki bomba patladı derim.Ama o zmn amaçları bombayı patlatmamak ve o sayıların girilmesine birisni dewam ettirtmek olurdu.

smooth demiş,

6 Şubat 2010 @ 18:30

cew
o fısıltıların ne oldukları çözüldü demişsin ama bir cevap yok ortada bende dinledim bahsettiğin ses çözümlerini ama benim soruma cevap içermiyor insanlara bu sesi karaduman duyuruyorsa tapınakta neden ortaya çıkmadı diğer zamanlarda fısıltılardan hemen sonra bahsettiğim olaylar oluyordu bu sefer olmadı neden?!…

LOSTER X demiş,

6 Şubat 2010 @ 19:49

Black smoke christianınn bedenini kullandı he ,adamlar zaten sende bırakmak istediği izlenim o sadece christianın bedenini kullanıyormuş gibi gözüküo, ama değil.Bir daha izle demişsin sen başka şeyler ilgilenirken ben bu diziyi defalarca izliodum. Sahildeki o adamlar christian arasındaki göz, kaş, yanak benzerliklerine bak.Konuşma stillerine bak. Eğer kayıp bölümleri izlediysen christian vincent’ı jack’i uyandırması için gönderiyor.Ve dioki ” git oğlumu uyandır yapıcak çok işi var”.
Madem black smoke christianın içine girdi neden oğlumu uyandır diyo.! çünkü christian black smoke, içine girmiş filan değil, ama black smoke bedenen yaşamıyor sadece duman olarak kılığa giriyor. Öylede karaktersiz şekilde salak filan diyip durma, burdaki insanlar teori üretiyorlar saygın yoksa bişe yazma. Sen sadece dizi’de olanı görüyorsun arka planı araştırmıyorsun.Adamlar bırakmak istedikleri izlenimi sende bırakmışlar göremiyosun hiç bir şeyi.

LOSTER X demiş,

6 Şubat 2010 @ 19:50

yazdıklarım ahmet’in 5 Şubat 2010 @ 18:48 yorumuna ait.

cew demiş,

6 Şubat 2010 @ 20:22

Çözüldü derken decode edildi manasında yane sesler bizim anlayabileceğimiz şekilde düzenlendi.

Bunun için 2 teorim var kara duman bu seslerle o kişilerin bilinç altlarına bir mesaj iletiyordu veya paralel evrenler teorisine doğru dersek bu sesler milyon (belki daha fazla)sefer o adada yaşanmış olaylardan arta kalan sesler ve duman insanların hafızalarını nasıl içinde tutabiliyorduysa bu seslerde onun içinde durabiliyordu yada paralel evrende bi bozukluk yaratıyodu dumanın gelmesi ve eskiden orda olan olayların seslerini duyolardı.

PsychoRocker demiş,

6 Şubat 2010 @ 22:33

Fısıldılar evet hatırlattıgınız iyi oldu fısıltıların ne oldugu degil. kmler tarafından oldugu önemli

cew demiş,

7 Şubat 2010 @ 12:21

Loster x bu dediğime de alınmazsın inşallah ama anlayamadığın bi şey olduğu kesin locke bedenindeki dumanda locke un hafızalarını ne düşündüğünü bilebiliyor orda da christian şeklinde ve onunda hafızalarını bilebiliyor bu kadar sadece ve dumanda insanların bu adaya gelmesini istemeyen birisi ve jack insanların bu adaya gelmesine engel olacak kişiyse eğer sadece onun için böle bi şey sölüo adadaki ilk ceset o olduğu için o an onun kılığında bulunuyor duman şeklinde köpeğin yanına gitse herhalde köpeğin bile psikolojisi bozulurdu.

uğuryvz demiş,

7 Şubat 2010 @ 12:31

Beyler dikkatinizi çekcem uçakta niki ve paulayı gören oldu mu ?
Ve beyler bence Desmond tabut ve bıçaklar ıle ılgılı düşünüdümde desmond tabut ve bıçaklar türbüLansta adaya ışınlandı aynen şunn gibi 5. sezonda DanıelFaraday ın annesı jack benjamın yanı adadan kurtulanların cogunu bir uçaga bindirerek adaya yollamıştı ama bazı oyuncular 1977li yıllara bazılarıda o gün yaşadığı döneme gitmişti mesela sun frank benjamin johnun cesedi farklı zamandaydı .bizimkiler jack sawyer kate sayid hurley farklı zamandaydı hidrojen bombasını patlatınca aynı zamana geldiler yani.Elowise Hawking demişti desmonda adaya geri gitmek senin kaderin diye bence ooldu şuan adada.Çünkü Desmond cok önemli bir karakter bana göre kilit adam.

ahmet demiş,

7 Şubat 2010 @ 13:10

LOSTER X
black smoke john locke kılığına girdiğinde de herkesin onun john olduğuna inanmasını istiyordu christian kılığına girdiğinde de bunu istedi ki jacke ne derse desin yapsın onun babası olduğuna inandırmaya çalışıyor bu yüzden cesedide aldı jack tabutun boş olduğunu görünce babasının gerçekten ölmediğini düşünecek ve BS un tarafında olacak babasının tarafında olduğunu zannederek ve onun dediklerini yapacak adaya jackin adaya gelmesinin esas nedeni de zaten adada cesedini bulamamıştı babası selam söyledi diye adaya geldi hepsi bir plandı bu kadar izlemişsin ben başka şeylerle ilgilenirkne ama anlamamışsın bence bunu göreceksin

cew demiş,

7 Şubat 2010 @ 13:29

Uçakta olmayan şeyler sadece adanın orda olmayışı veya olağanüstü gücünün kaynaklandığı şeyin artık olmamasından kaynaklanıyor ve bu geçmişte olacak bazı deişikliklerin sonucunda olabilir
ve kaçırdığımız bir nokta daha var (jack camdan bakarken o koordinattan aşaa indiler ve suyun altında ki ada göründü o sırada uçağın o noktadan geçmemesi gerekiyor) çünkü ilk uçakta pilot kuleyle bağlantısının koptuğunu ve fijiye doğru gittiğini fln sölüyordu.

Extreme bi fikir olarak nasıl ajira havayollarında adaya gitmeye çalışırken bunlar bazıları farklı yerlere ışınlandılarsa ilk uçakta giderken bunlardan uçağın düşmesine neden olan bazıları başka yerlere ışınlancaklar (uçakta fazla olanlar[desmond] ve olmayanlar[jackin babası]olarak) ve bu uçak lax e inecek Yada ajira hava yollarındayken oranın üstünden geçerken bu uçağa ışınlancaklar ve pilot birden bakıp yanlış yerde olduğunu anlayacak(lapidusda deişceği için) ve lax e gidecekler ama kaderleri gene bi şekilde kesişcek ama bu da bunlara paralel başka gerçeklikler olursa olur.

shanon nı gören demiş,

7 Şubat 2010 @ 14:13

shanon kmse görmedi çünkü uçağın düşmemeyişi ile birlikte insanların kaderide değişio hurley’nin uçaktaki dediğine bakarsanız dünyada ki en şanslı adamım dio bnm başıma kötü birşey gelmez falan filan buda kaderlerin değiştiğine örnek

cew demiş,

7 Şubat 2010 @ 18:40

shanon nı gören demiş,

7 Şubat 2010 @ 14:13

shanon kmse görmedi çünkü uçağın düşmemeyişi ile birlikte insanların kaderide değişio hurley’nin uçaktaki dediğine bakarsanız dünyada ki en şanslı adamım dio bnm başıma kötü birşey gelmez falan filan buda kaderlerin değiştiğine örnek

uçağın düşmeyişle değilde uçaktan önce olan bazı şeylerden dolayı olmalı(tabiki zamanda göreceli bir şeydir) ama bunlar jacop ın, dumanın ya da adanın gücünün onları etkilememesiyle olucak.

brc demiş,

7 Şubat 2010 @ 20:56

zaman hakkında şunları söyleyebilirim.

sun ile lapidus şimdiki zamanda kalmışlardı hatırlarsanız adaya dönmek için bindikleri ajiara uçağındaydılar ve kate,jack vb geçmişe yani sawyer ın olduğu yıla gitmişlerdi… Daha sonra juletin bombayı patlatmasıyla ( ya da artık her ne olduysa ) şimdiki zamana yani sun nın, benjaminin locke un vb. olduğu zamana geldiler.. Sonuç ; şuan hepsi aynı zamandalar…

Uçağın kaza yapmadığı zamanlar ihtimaller mi yoksa her hangi bi zaman dilimi mi bilemyiorum ama bence gelcek olamaz. Çünkü jackin babası 2004 yılında ölmüştü..Eğer o görüntüler gelecekse babasının tekrar ölmesi gerekir :s şuan için böle dşünüyorum daha bugün izledim bölümü =)

mcxcgh demiş,

8 Şubat 2010 @ 00:22

- Hurley niye avustralya’ya gitti? ve daha da önemlisi hangi zamanda niye gitti????
ilk sezonda piyangoyu kazanmasına ve sonrasında gelen belalalara sebep olan sayıların sırrını öğrenmek için birini bulmaya gitmişti… bu bölümde hiç birimizin dikkatini çekmeyen 2 nokta var, ilki uçakta sawyer’a söylediği, benim başıma kötü şeyler gelmez, dünyanın en şanslı adamıyım sözleri, ikincisi de taksi beklerken telefonda konuştukları, avustralyaya gitme sebebi tamamiyle iş amaçlı…
patlamanın kişiler üzerindeki tek etkisi uçağın düşmemesi değil, uçak düşmeden önce başlarına gelen birçok olayı da ortadan kaldırdı patlama!! buna bir örnek de shannon’un uçağa binmemesi olabilir bence! charlie’nin farklı bir ruh halinde olması ve ölmek istemesi de olabilir… vincent isimli köpeğin sahibi çocuk ve babasının uçakta olmaması da bence bu dediğimden dolayı…
tüm bunların yanısıra uçak LAX’a sorunsuz indi ama gördüğümüz üzere kişiler yine birbirleriyle tanışabilecek durumdalar ve iletişime geçecekler ve 1974-77 ve 2004-07 arası geçen 3 yılın 2 farklı zamanda sürekli gösterilmesi gibi bundan sonra da 2007nin hem adadaki hali hem uçağın düşmemesi durumunda yaşanacak olan hayatın devamı olarak 2 farklı zaman/mekan gösteriliyor, buradan şöyle bir düşünce çıkarıyorum, uçağın düşmemesi sonrası kişilerin hayatı devam edecek fakat adadan ve olaylardan ve birbirlerinden bağımsız devam etmeyecekler, adayla ilgili, yaşamadıkları geçmişleriyle ve bu yaşanmayan geçmişin hayatlarına ilginç etkileriyle ilgili birşeyler izleyeceğiz bu sezon ki bu durum bu sezonun karmaşıklığının derecesini fazlasıyla gösteriyor sanırım…

velhasıl kelam, bu sezonun daha ilk bölümünün akşamı itibariyle “bir hafta nasıl bekleyeceğim?” hallerindeyim, hadi iyi seyirler hepimize :)

mymeric demiş,

8 Şubat 2010 @ 11:11

Paralel evren yok arkadaşlar
uçak 2004 yılında düşmsi gerekliydi ama indi ancak herkezin bi şeyleri avusturalyada kaldı bu yüzden Juliet: ‘İşe Yaradı’ dedi. Çünkü ilk seferinde düşmediler. Bence ilerleyen bölümlerde tekrar aynı uçakta olacaklar ve o zaman düşecek. Yani uçakta gördüklerimiz 2004 yılına ayit ancak tapınak sahneleri 2009 dolayısıyla gene adaya düşmüşler demekki .:)

cew demiş,

8 Şubat 2010 @ 15:16

mymeric demiş,

8 Şubat 2010 @ 11:11

Paralel evren yok arkadaşlar
uçak 2004 yılında düşmsi gerekliydi ama indi ancak herkezin bi şeyleri avusturalyada kaldı bu yüzden Juliet: ‘İşe Yaradı’ dedi. Çünkü ilk seferinde düşmediler. Bence ilerleyen bölümlerde tekrar aynı uçakta olacaklar ve o zaman düşecek. Yani uçakta gördüklerimiz 2004 yılına ayit ancak tapınak sahneleri 2009 dolayısıyla gene adaya düşmüşler demekki .:)

Ama zamanın düz bir çizgi olduğunu düşünerek böle bir şeyi sölüosun herhalde hem 2009 adaya düştüler hemde 2004 de adaya düşmediler ve desmondda bu uçağın içinde ölemi diosun o zmn 2009 un 2004 den sonra olması gerekir ve desmond bu 2009 da nerde ama füze atıldığında sahildekiler gördüyse hepsinin aynı zaman diliminbde olması gerekmez mi yane ve ? 2004 de adadan kurtulcaklar ve sonra tekrar adaya düşücekler ama tapınaktaki jacklerin fln hafızası farklı olucak sahildeki sunların fln hafızası farklı olucak bu dahamı mantıklı geldi ? Ne kadar zamanın düz bi çizgi olduğunu düşünürseniz düşünün bunlar bir sürü kere zamanda yer deiştirdiler yane ileri geri ileri geri gittiler ama zaman çizgisi hala aynı ölemi ?

Bide şöle düşünebilseniz aslında herşey çözülcek aslında zaman düzbir çizgi değil ve bir tane zaman çizgisi yok ?

shonnonu gören demiş,

8 Şubat 2010 @ 17:13

cew demiş, yalnız hurleynin durumu biraz karışık :d

cew demiş,

8 Şubat 2010 @ 22:06

Neden O zaten başka sayılarla ve başka miktarda kazanmış lotoyu Şans yada kader mi belki :S

mehmet demiş,

9 Şubat 2010 @ 10:22

bunu kimse yazdı mı bilmiyorum ama locke jack e ne dedi :

“onlar senin babanı kaybetmedi tabutunu kaybetti.”

bu sözün altında bir çapanoğlu var

yasind demiş,

9 Şubat 2010 @ 14:03

anlamadığım birşey var madem tabut adada olduğu için ,bıçaklar adada olduğu için ,shannon adada öldüğü için uçakta yoktular ama kate i götüren polis de adada ölmüştü onun uçakta işi ne ?

blueberrie demiş,

9 Şubat 2010 @ 14:15

arkadaşlar tapınağın içindeki adamın hanso olduğunu fark ettiniz mi?

blueberrie demiş,

9 Şubat 2010 @ 14:17

ayrıca duman lockın içindeyken geri dönmek istemeyn sadece locktı bende dönmek istiyordum diyor bence yeni sahnelerde bizimkilerle birlikte dönen lock değil duman yani sonuçta lock kalmak istiyordu ve bir manada kaldı duman ise dönmek istiyordu lock ın bedeniyle döndü.

cew demiş,

9 Şubat 2010 @ 14:53

Evet o sorunun altında bir çapan oğlu var oda insan düşüncesi insan neyi doğru olarak düşünürse o doğru olur.

ahmet demiş,

9 Şubat 2010 @ 20:04

hanso dizide hangi bölümlerde geçti acaba unuttum bir daha bakıcam

selen. demiş,

9 Şubat 2010 @ 20:22

yaa hanso tapınakta nerdeydiki?

selen. demiş,

9 Şubat 2010 @ 20:30

bana şey çok mantıklı geldi, 2004te bizimkiler uçaktan sağsağlim indi tamam (kayıpları ayrı mevzu) ama ilerleyen zaman içerisinde tekrar her biri bi şekilde adaya dönecek.çünkü her birinin kaderi uçak düşmediği halde halen birbirleriyle bağlantılı ileleyecek gbi gözüküyo. o zaman burdan adada ölenlerin gerçek yaşamda da bi şekilde öleceği ya da zarar görebilceği kanısındayım (örneğin rose adada iyileşti, locke ne zaman yürüyebilcek aşamaya gelecek bu da merak konusu benm için). burda anlayamadığım bi minik ayrıntı jack’in tirbülanstan sonra neden boğazı yaralandıki??

samisenol demiş,

10 Şubat 2010 @ 05:13

arkadaşlar varmı 3.bölümü izleyen varsa link atsın bizde izleyelim.
bide 6.sezon ilk fragmanını izledim kafama bişey takıldı bilmem benim gibi düşünen varmı ama sanki bana jocob diye bildiğimiz adamın aslında karadumanmış gibi geliyor.neden diye sorarsanız 1.sezom uçak ilk düştüğünde lock walta tavla oyununu anlatıyordu ve jaconla siyah giyen adam sahilde konuşuyorlardı ve bunu fragmanda sanki bişey varmış gibi ard arda koymuşlar bi onu bi onu gösteriyorlar.ama gercekten bana o jacob aslında karaduman gibi geldi.istersenin tekrar izleyin arkadaşlar
belki benim gibi düşünen bi başkasıda vardır
bide juliet başka bi dizide oynamaya başlamış lostun 6.sezonunda tam zamanlı değilde misafir oyuncu olarak oynucakmış.yani julieti ilerliyen bölümlerde arada bir görücez

USAME demiş,

10 Şubat 2010 @ 12:24

birinci bölümde gözümüze gözümüze sokulan hostesin tapınakta karşıma çıkması (”bunlar birinci düşen uçaktakiler” diyen kadın) ve Desmond ın uçakta görülmesi ve ortadan kaybolması ve jack in onu tanıdığını düşünmesi .. şaşırrtı beni.

hndn demiş,

10 Şubat 2010 @ 22:52

bu ne ya iyice kafamız karıştı bence bunlar dizinin sonunu bağlayamayacaklar

lothlorien demiş,

11 Şubat 2010 @ 03:58

jacobun düşmanı olan siyah gömlekli adam adaya ölü olarak gelenleri kullanabiliyor. ilk sezonda jackin babası ölü olarak geldi ve tabut boştu ozamandan itibaren jackin babası hep o siyahlı adamdı daha sonra ise j.lock ölü olarak geldi ve ne olduğunu gördük. Ayrıca desmondun uçakta ne işivar ayrı konuda eathan uçak düştüğü sırada adadaydı ve kazazedelerin arasına karışmıştı ama burda uçak l.angelesa varıyor ve aynı gün eathan hastanede yani eathanın hastanede olması kafamı çok fazla karıştırdı !!!

lothlorien demiş,

11 Şubat 2010 @ 04:00

jack; john locku ameliyatla düzeltecek burası kesin ..

emre demiş,

11 Şubat 2010 @ 19:07

Alternatif zamanda yani ada sular altında kaldıysa john lock jacob tarafından kurtarılamamış olurdu ve de ölmesi lazımdı. Ayrıca hugo da lotoyu kazandığı numaraları asla öğrenememesi gerekirid.

xxlostxx demiş,

12 Şubat 2010 @ 14:15

MUTLAKA OKUYUN…!

mantıklı bir şey payllaşmak istiyorum..
ilk olarak desmond uçakdaydı çünkü kuğu inşaatı patladığı için
yani bir tesadüfle 815′e bindi..
jackın babasına gelince babası adada yönetici gibi bişe oldu..
john bıçakları ise kullanıldığı için adada kaldı…
aynı zamanda katenin başında duran dedektifin çantasında silahlar vardı 1. sezonda jack o silahları almıştı..
onun için uçaktan inerlerken silahları güvenlik görevlileri sorun yapmadı…

tolga demiş,

13 Mayıs 2010 @ 02:35

ya arkadaşlar kafayı yicem :D. lostu izlemiyodum 1. sezonu izlemiştim 3 gün önce başladım 2. sezon 1. bölümden. bugün 4.sezon 1. bölümdeyim aklımı öyle bir karıştırdiki dizi. rüyalarım bile değişti.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın