Jacob’ un Sırları

jacob22.jpg

Jacob ,önceleri ‘’o’’ olarak biliniyordu, Diğerlerinin açık lideridir ve Ben emirleri ondan alır. Ben‘ den başka kimse onun nerede olduğunu bilmez ve kimse Ben dışında onunla görüşmemiştir. Ormanın derinlerinde harap görünen bir kulübede yaşamaktadır. Bulunduğu yer tozla kaplıdır.Jacob ile ilgili birçok detay bugünlerde hala bilinmemektedir.

Ben’e göre ,Jacob ‘’One of us (Bizden biri)’’ ndeki gibi kanseri tedavi edebilirmiş.
3×20, “The Man Behind The Curtain bölümünde ben’ in locke’ u jacob’ un yanına götürdüğünde sandalyede oturan birisi görüldüğüne göre jacob un görünmezliğini nasıl açıklayabiliriz. Bir diğer önemli nokta ise jakop’ un evini çevreleyen toz bize göre barut, dizide charlie’ nin yaralandığı bölümde sayid’ in başına dökmüş olduğu barut resmi ve john’ un jacob’ un evine giderken evi çevreleyen tozun görüntülerini aldık benzerliği sizde fark ediceksiniz. Burda şu sorular aklımıza geliyor ben yada bir başkası jacob’ u kontrol altındamı tutmak istiyor(jacob’ un john’ dan yardım istemesinin sebebi olabilir mi)

locke_barut03.gif

locke_barut01.gif

locke_barut02.gif

locke_barut04.gif

Gelin birde jacob’ un ibranice karşılığına bakalım tarihte neler olmuş..

İbranicede Jacob

İbranicede Jacob harfi harfine çevrildiğinde ‘topuğu tutan’ ve kelimelerle oynandığında ise ‘dolandırıcı’ ya da ‘hilekar’ anlamına gelmektedir.Annesi Rebekah ona bu adı vermiştir çünkü ikiz kardeşi Esau ilk doğarken Jacob anne rahminde topuğu asılı kalmıştır.
___Esau babaları Isaac ‘ın favorisidir ama Jacobta annelerinin favorisidir.
___Jacob’un 12 oğlu olmuştur ve en küçüğünün adı Benjamin’dir
___Jacob 12 oğlu yoluyla bir ulusun babası haline gelmiştir.Ve onun verimliliği ile Alvar HANSO Vakfının adadaki doğurganlık üzerine yaptığı çalışmalarla bağlantı kurabiliriz.
___Jacob, Aaron via Levi,Kohath ve Armam ‘ın büyük büyük büyük babalarıdır.
___Laban’ın kızı Rachel ‘a aşık olmuştur.
___Rachel görünürde kısırdır.Yıllarca hamile kalamamasına rağmen şaşılacak bir durum oldu ve Joseph ve Benjamin ‘i dünyaya getirdi.Benjamin’in doğumu sırasında öldü.
___Benjamin ‘in 11 erkek kardeşi olmasına rağmen sadece bir tanesi(Joseph)babasının favorisiydi.
___Musevi tarihine göre ;Benjamin’in boyundaki tüm kadınlar ve çocuklar öldürülmüştür.Ve arda kalanlar uzun süre üreyememişlerdir.Tarihsel çözüm onların başka bir kabilenin içine ulaşıp erkekleri öldürüp kadınları ve çocukları almaları şeklinde olmuştur.
Kadınlar doğum zamanını adada taşıyamayacak durumdadırlar ve Diğerleri de Flight 815’ten olan kadın ve çocukları kaçırırlar…

jacob33.jpg

Cevaplanmamış sorular:
1_Neden Jacob önceki yüzyıldan kalmış gömleği giymiş gibi görünüyor?
2_Rachel ‘ın kanserini nasıl iyileştirdi?
3_23’üncü yerdeki ’’Onun Jacob’u sevdiği gibi Tanrı seni sever’’ ne anlama gelmektedir?
4_Jacob neden görülmezdir?
5_Neden Jacob görülür hale gelmiştir?
6_Locke Jacob’a anlık bakabilmiş midir?
7_Jacob’un doğalı tam nedir?
8_Jacob gerçek midir yoksa Ben Locke ‘a şov mu yaratıyor?
9_Jacob , Locke’ a neden ‘Yardım et..’ demiştir?
10­­_Ben’in Locke’a ‘’Jacob sana ne söyledi?’’diye sormasındaki önem nedir?,Locke kulübedeki konuşmanın ilk bölümünü neden duymamış olabilir?,Jacob ile iletişim kurmadaki doğallık ne olabilir?
11_Jacob’un kulübesinin etrafının daire içine küle benzer maddenin bırakılmış olmasındaki gariplik ne olabilir?
12­_Jacob’un kulübesindeki köpek resminin önemi ne olabilir?
13­_Jacob’un kulübesindeki sıvı kavanozlarının önemi ne olabilir?
14_Jacob teknolojiden neden hoşlanmıyor olabilir?
15_Nesneleri nasıl hareket ettirebiliyor?
16_Eğer diğerleri(Others) onu daha önce hiç görmediler ya da konuşmadılarsa neden Jacob’a karşı gerçekten saygıyla karışık korku duyuyorlar?
17_Onu sözüm ona görebilmiş tek kişi Beb iken Jacob onu nasıl çağırtabiliyor?


Çeviri: Bebeğim

CaLaSuS demiş,

2 Aralık 2007 @ 16:10

bence jacob bizim john lock dikkat edin çok benziyolar alnı çenesi gözleri dikkatlice bakın

nekroz demiş,

3 Aralık 2007 @ 23:48

bence bu olayların hepsinin altından Jack’in babası çıkacak. jacob da Jack’in babası olabilir. herkesi bir şekilde uçağa o bindirmiş gözüküyor.

MUSOYAZ demiş,

4 Aralık 2007 @ 17:08

BENCEDE JACK İN GERÇEK BABASI JACOB. VE ADADAKİ KARADUMAN DA JACOP. ADADA KARADUMANLA KARŞILAŞINCA HİÇ BİR ŞEY YAPMAMIŞTI. BEN ORADAN ÇIKMAMASI İÇİN O TOZLARI DÖKMÜŞ OLABİLİR.

Enderul demiş,

10 Aralık 2007 @ 04:45

Duman evin etrafındaki o tozdan oluşuyor olabilir. O toz demir tozu olabilir ve adanın verdiği manyateyik güç ile jacob bunlara hükmederek adada çeşitli kılıklara bürünebilmektedir.

feeling blanks demiş,

12 Aralık 2007 @ 14:11

heee benim hatta jacop abartymayın mümkünse

sawyer demiş,

14 Aralık 2007 @ 15:51

jackin babası herşeyin altında yatan sır olabilir.ve jacobın adadaki zaman kavramıyla ve o kara duman la kesinlikle ama kesinlikle ilgisi var.

EmiLy demiş,

14 Aralık 2007 @ 19:41

Jacob bnce Claire’in falcısı adam..hatırlarsanız aynı adamla Mr.Eko’da tanışmışlardı..HAMİLE olan Claire’in uçağa binmesine o neden oldu…

sereia demiş,

15 Aralık 2007 @ 06:49

jacob ı nerede gördük sorabilir miyim?

İsmail demiş,

18 Aralık 2007 @ 01:05

jacob u , ben jhon u onun yanına götürdüğünde gördük. o kargaşada 1 sn lik görünüo iyi bak ;)

omer demiş,

18 Aralık 2007 @ 12:17

jacob locke tan adaya birileri geleceğini bildiği için yardım istemiştir son sahnelerde de locke telsizle aramaması için ısrar etmesinin sebebi budur

anıl demiş,

23 Aralık 2007 @ 18:30

Ömer bu konuda haklı olabilir.

sukruemre demiş,

30 Aralık 2007 @ 21:55

yok ben şaka bir yana jacob olacakları ayıralım
1-Walt
bence walt çünkü jacob bana yardım et demişti waltda locka bana yardım et demişti hemde walt bunu derken çok büyümüştü
bence büyük olasılıkla
2-Clairenin falcısı
çünkü o adamın gizli güçleri var ve claireye kötü şeyler olacağını biliyordu hemde fiziği jacoba çok benziyor…zihniyle objleride oynatabilir…
bence orta olasılıkla
3-Jackin babası
bence olamaz ama olur diyenlere saygı duyuyorum çünkü bir ilgisi ilgisi yok jacobla.birde jacke ara sıra görünüyor ama yemide görünüyorsu mr. ekonun kardeşi.siyah duman zaten bir güvenlik
koruması zaten olamaz bu düşünceyi çürüttük.
PEKİ SİYAH DUMAN AÇIK OLARAK NE?
BİRAZ SAÇMA OLABİLİR AMA
1-annesi bir dharma üyesi ama ölmüş bir çocuk arkadaş bulmak için yaptığı güvenlik koruması yani bu çocukda joh lockeu alan siyah dumanın olduğu çukurda yaşıyor olabilir.
2-bu çocuk çocuk 4. sezon veya 5. sezon finalinde bizimkilerle dost olcak.
3-ve bu çocuk bizimkilerin kaçmasını sağlayacak bir sinyalle…
PEKİ 4. SEZONDA NAOMİNİN ARKADAŞLARI NE İÇİN GELECEK?
arkadaşlar 3. sezon finalinde gördüğümüz gibi bizimkiler 6. sezonda kurtulacak adadan.naominin arkadaşları diğerlerinin yaşadığı adada bir barınakta yaşıyor olabilir ve bunların helikopterleri,kayıkları var ve bunlar çok kötüler lockun ve benin jackin uydu telefonuyla konuşmama isteklerinden belli oluyor ki kötüler geliyor ve diğerleriyle savaş yapacaklar bu arada diğerlerinin savaşı başlıyor ve bazı kaynaklara göre naominin arkadaşlarının botuyla kurtalanlar listesi bana göre jack,kate,hurley,sayid,jin,sun bu kadar iyi lostlu günler eğer bir 4.sezon fragmanı görmek istiyorsanız tıklayın…

http://www.youtube.com/watch?v=0qX89SYHBv0

Roumirues demiş,

15 Ocak 2008 @ 04:11

arkadaşlar bide desmond’un geleceği görme yeteneği var. buna göre en azından clare’in adadan kurtulacağını biliyoruz dimi? ama botla değil helikopterle!?

Aslı Bayram demiş,

16 Ocak 2008 @ 13:51

Benim Jakop’ın kimliği ile ilgili şöyle bir tahminim var: Claire’i uçağa bindiren medyum.

sukruemre demiş,

21 Ocak 2008 @ 15:21

bende aynısını demiştim aslı bayram en çok medyum olur jacoba ve hatta vikipedi den baktım iğce inceledim çok benziyo medyum adama…

sühan demiş,

21 Ocak 2008 @ 17:34

bence john locke un kendisi yada babası bu jacop. çünkü resimde görüleceği gibi gerçekten john locke a benziyor ve bilindiği gibi john locke un babası belli dğeil. sadece annesinin o senin baban dediği bir dolandırıcı ile tanııştı. ve adada benjamin jacoptan aldığı meirle john a babası sandığı adamı öldürtme emrini veridirtti..

serkan demiş,

26 Ocak 2008 @ 17:57

iki güç olduğunu belirteyim:

dumansılar yani adanın iyi gücü ve pozitif yapıcı olan tarafı ;aşk ,sevgi ,dostluk ile özdeşleştirelim…locke ve desmond ile birlikte olan adanın asıl ruhu…dumanda onlardan:))

jakopçılar yani diğer adanın ve kontrolün merkezi olanlar adayı ele geçirmiş ve kendi egoları için kontrol altında tutmaya çalışan güç… bencil ve ölümsüzlüğün peşindekiler, ben ve benin küçükken ormanda karşılaştığı uzun saçlı adam yani şu an halen genç kalmayı becermiş benjaminin yanındaki gözleri sürmeli adam ve ekibi dharma insanlarını öldüren ekip…

ipek demiş,

28 Ocak 2008 @ 01:31

arkadaşlar bence abartıyorsunuz. ztn bütün dizide neredeyse herkesin bir şekilde birbiriyle alakası var ve bütün bu alakaya sebep olan kişiler jacob dersek say say bitmez!
bence varoluş destanı ve hz. yusuf,hz.musa ve benjamin hikayeleri oldukça gerçekçi.
jacob un locke’a bana yardım et demesinin nedeni de büük ihtimalle adanın bulunmamasını istememesi ve naomiyle gelen tehlikenin durdurulmasını istemesidir.bunu engellemesi için gerekli olan gücün locke ta olduunu düşünüyor olabilir.

sebahattin demiş,

30 Ocak 2008 @ 11:32

Jacob,un kim olduğu konusunda hiç bir fikrim yok.Fakat aklıma takılan bir soru var.Ben’in küçüklüğünde dharma kampından kaçınca ormanda uzun saçlı bir adamla karşılaştı.Bu adam juliet’i adaya getiren richard değil mi?Benim anlamadığım benjamin şu an yaklaşık 40 yaş civarı ve yanındaki richard hala genç bu nasıl oluyor.

ilkay demiş,

30 Ocak 2008 @ 16:11

bence jecob kara dumannnn

bengisu demiş,

30 Ocak 2008 @ 20:30

bence waltta çok büyük bir sır var… çünkü desmındın yaşadığı yerinüstündeki kapağı açmayın demişti niye böle bise desin ikincisi kaçırıldıktan sonra shannona görünmüştü we sonra birden kayboldu.Çok karma karışık bişey.birde duman üç başlı köpeğe benziyo.harry potherda da vardı o.felsefe taşını koruyodu…

fbarıs demiş,

31 Ocak 2008 @ 21:10

bnce jacob o andaki insanların kendi iç dunyaları ve resme dikkat ederseniz john benzediğini gorebilirsiniz tabii sadece bi fikir…

tubi demiş,

2 Şubat 2008 @ 01:24

4. sezonun ilk bölümünü izlemiş olanlar kesin görmüşlerdir ki Jacob’un kim olduğu apaçık ortada, zira o ayakkablılara sahip insanı 13. mobisode’da da izledik diye bir ipucu vereyim ;)

gkhanfbc demiş,

2 Şubat 2008 @ 11:49

Arkadaşlar jacob jack’in babası nasıl kaçırdınız lost 4.sezon fragmanlarından birinde 1 saniyelik bi görüntüsü var.. %100 jack’ın babası…

göker demiş,

2 Şubat 2008 @ 17:00

yorumlamakta serbestsiniz tabi ama bence kesin olarak jacob şudur budur diye ön yargı koymayın. zira senaristlerin bizi biçok bölümde nasıl yanılttığını hatırlayalım:) öncelikle jack’in babası diyenlere hemen şunu sorarım; jack’in babası o sandalyede oturuyor diye bi anda jacob’un o olduğu yargısına hemen nasıl vardınız?… belki jacob onu oraya bi şekilde getirdi veya getirtti… ne biliyeim belki çay içecekler beraber olamaz mı :P… şaka bi yana ama hakkaten jacob’un, jack’in babasıyla bi işi olduğu belli. belki de ölü ruhları topluyodur bilemeyiz… bütün bunlar bi yana da.. ben de jacobla john locke arasında müthiş bi benzerlik olduğunu düşünüyorum ama zaten john’un annesi demişti sen mükemmel bi tasarımsın diye onu da çözememiştim ben hala? saygılarımı sunarım efenim :)

göker demiş,

2 Şubat 2008 @ 17:07

” tubi demiş,

2 Şubat 2008 @ 01:24

4. sezonun ilk bölümünü izlemiş olanlar kesin görmüşlerdir ki Jacob’un kim olduğu apaçık ortada, zira o ayakkablılara sahip insanı 13. mobisode’da da izledik diye bir ipucu vereyim ;) ”

ya kusura bakma sormayı unuttum bu arada şu ‘13. mobisode’daki izlediğin o meşhur ayakkabılı adamı buraya yazarsan, beni nasıl aydınlatmış olacaksın bilemezsin tubiciğim:) hayır yani hepimizi kurtar bu dertten nolur :D şimdiden teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım efenim:)

hazel demiş,

4 Şubat 2008 @ 02:00

yh claire’in falcısı,jack’İn babası fln…bunlar çk kçk karakterler feeling blanks e katılıyorum,abartmayn…jacob sırrının altından bu kdr kçk karakterler çıkarsa izleyicinin ne kdr hayl kırıklıına uricaını düşünn.ve kara duman da jacob olamaz,olursa dizi fantastik olur.Manyetik güç fln diolar ama gerçekçi olalım,bi insan nası bi kara dumana dönüşebilir??jacob kara dumanın kendisi olamaz ama onu kontrol ediyo olabilir.eko nun gördkleri ise onun bilinçaltıyla ilgili hayal ürünü bşi olabilir.

hazel demiş,

4 Şubat 2008 @ 02:03

bu arada tubi jack’in babasındn bhsedio

arda demiş,

4 Şubat 2008 @ 02:50

bısey dıyecegım pekı jack ın babası yasıyor mu sankı son bolumde babam ust katta ve ben onun kadar sarhos degılım yada emınım ondan daha ıyıyım dır gıbı sozler edıyor dıger dr a e bu adam olmedıyse hıc mı kımsenın karsısına cıkmaz adada.

güney demiş,

4 Şubat 2008 @ 23:21

jackın babasımı falan bilmm ama jackın babası ksn ölmedi çünkü nasıl öldüğü(kalp krizi)dışında ölmüyle ilgili hiç bişey bilmiorz we nasıl öldüğnüde göstermediler bnce jack kendi kafasında onn öldüğünü düşündü bir tabut yaptı ve uçağa soktu yane tabutun boş olduğunn açıklamasda bu zaten tabutun içine hiç girmrdiği hiçin biz tabutu ilk boş gördümüzde nooluyo lan falan olduk kesinlikle ama kesinlikle ölmedi bu arada 4season 1bölümü izledim size küçük bi spoiler hurleynn üstüne bi bölüm olacak…

foxy demiş,

5 Şubat 2008 @ 15:32

jack in babası değil ama resimlerle ilgili olan açıklamayla ilgili kimse bişi dememiş gördüğüm kadarıyla, bence jacob ben in babası. ben dayanamadı babasını kurtardı ( malum ölenleri bile diriltiyo bu ada)( ki richard hala genç olabildiğine göre..).
bence;
-jacob: ben’in babası onun da adı j ile başlıyodu diye hatırlıyorum bu takma adı bence others tan korunabilmesi için de onu others tan uzak biyere o yıkık eski eve hapsetti ben. barut neden etrafına serpildiği konusunda bi fikrim yok ama onun da mutlaka bi açıklaması vardır. belki de jacob bi kötülük yapmak isterse evini yakmak için serpilmiştir onu korkutmak amaçlı ki ondan John dan yardım istemiş olabilir
-jacob: aaron’un büyük büyük babası diyo. bide jack’in babasının aynı zamanda claire in babası olduğunu biliyoruz, jack ile claire üvey kardeşler. ki jack in babasını da jacob un yanında gördük kulübede.
-asıl karakterde jack olduğuna göre, jacob yüzde bin jack le alakalı ki jack i tekrar adaya çağırıyo. jack dönmek istememesine karşın 3.sezon son bölümde kate e dönmeliyiz dediğini gördük.
-jacob, jack’in ve claire’in babasının babası bence..

ismrliyimm demiş,

5 Şubat 2008 @ 16:11

arkadaşlar bu yazıdaki alıntılar tevrattandır. jacop olarak geçen kişi ibrahim peygamberdir bu yazıyo göre. “onun jacopu sevdiği gibi tanrı da seni sever” cümlesinde ise anlatılmak istenen; tanrı ibrahim peygamberi çok severdi ve kısır olmasına rağmen 90 yaşından sonra çocuk sahibi olmasını sağladı. ben lostun tevrat ve incille bağlantısını kurmak için çok kafa patlattım ama çelişen çok noktalar çıkıyo. bence bununla alakası yok. amerikada ve avrupada incil ve tevrattan isimler çok kullanılıyor. nasıl bizde kurandan isimler kullanılıyosa.

güney demiş,

8 Şubat 2008 @ 01:40

foxy güssel demişsnde hurleynn bulduğu arabada benin babacığınn mortunn kemiklerini gördük hocam herifin kemiklerdendemi dirilcek ,kaptın!!!

poetic hydra demiş,

8 Şubat 2008 @ 19:02

jacop bizim hırbo jack in öz babası, adaya düşen herkes jacop u görebilcek zamanla , önce lock sonra hurly böle gitcek

göker demiş,

9 Şubat 2008 @ 23:37

arda demiş,

4 Şubat 2008 @ 02:50

bısey dıyecegım pekı jack ın babası yasıyor mu sankı son bolumde babam ust katta ve ben onun kadar sarhos degılım yada emınım ondan daha ıyıyım dır gıbı sozler edıyor dıger dr a e bu adam olmedıyse hıc mı kımsenın karsısına cıkmaz adada.

ardacığım jack hastanede diğer doktorla konuşurken zaten sapıtmış orda ne dediğini bilmiyo.. gömedin mi sıyırmış kafayı ‘babamı getir o zaman benden daha az sarhoşsa’ bilmem ne falan diyo :D.. hap kullanıyo hap.. hapçı olmuş yani anladın sen onu:p

izetg demiş,

10 Şubat 2008 @ 03:23

arkadaşlar, size 2 önemli olayı hatırlatmak istiyorum: birincisi jack , babasının tabutunu adada bulduğunda içinde cesedini bulamadı. ikicisi ise ilk bölümlerde babasını insan üstü bir hızla hareket ettiğini görmüştü. hatta bu bize halisilasyon olarak yansıtıldı. fakat şunu unutmamalıyız ki, lost’ta en önemsiz ayrıntılar bile daha sonradan önümüze önemli şeyler olarak çıktı.

benim bu konu hakkındaki düşüncem uçağın asıl düşme nedeni belki de jack’in babası içindi. çünkü daha önce gösterildiği gibi desmond sayıları girmedi diye düştüyse neden uçak firması herkesin öldüğüne dair bir yalan söylesin?

ayrıca ben’in jacob’ı duyduğunu da pek sanmıyorum. sadece ondan haberdar ama onu anlamıyor. sadece diğerleri üzerinde üstünlük sağlayabilmek için öyleymiş gibi davranıyor. çünkü john’u öldürme nedeni, john jacob’ı duyduğu için kıskanmasıydı.

EZEN demiş,

13 Şubat 2008 @ 17:41

enderul’un dediği toz siyah duman ilşkisine katılıyorum ayrıca bana göre jacob eskiden tanıdığımız karekterlerden biri değil o rıchard gibi yerliler veya saldırganlar olarak adlandırılan guruptan onun gibi hiç yaşlanmayan biri

Freckles demiş,

13 Şubat 2008 @ 20:51

off kesnlıkle walt dıorum…

ceykıb demiş,

14 Şubat 2008 @ 23:32

arkadaşlar sezon 4 bölüm 1-2 yi izleyenler o kulübede javobdan daha genç ve başka birinin daha yaşadaığını öğrenecekler :))))) ve gerçekten insanı yerinden hoplatan bir sahnede ortaya çıkıyor kendisi kim olduğu hakkında hiç bi fikrim yok ve jacob ismi
bir karakterin flashbackinde geçmişti bundan eminim ama hangisi olduğunu bulmak için bida izleyemedim koca 72 bölümü birden dediğim gibi jacob bir flashbackde vardı ama nerde :S

ceykıb demiş,

14 Şubat 2008 @ 23:33

jacobın bir hayalet gibi bişiy olduğunu düşünüyorum yada adaya çok önce geln ve başına bieşey gelmiş çok ölümle yaşam arasında kalmış çok yaşlı bir varlıkta olabilir :S

asterix demiş,

16 Şubat 2008 @ 21:05

arkadaşlar bencede Ben, jacob u duymuyor. diğerlerine üstünlük kurmak için bunu kullanıyor. yoksa cohn a sana ne dedi diye sormazdı. bana yardım et dediğini oda duyardı… ayrıca jacob bana göre jack in büyük babası..

asterix demiş,

16 Şubat 2008 @ 21:11

ayrıca şuanda desmond geçmişi yaşıyor. o yüzden gelecekle ilgili bazı şeyleri görebiliyor

cidem demiş,

24 Şubat 2008 @ 10:34

calasus a katılıyorum.Jacop kesinlikle john lock’a çok benziyor.

SAcid demiş,

25 Şubat 2008 @ 00:17

Jack’ le claire aynı babadan kardeş.Claire’nin cocugunun adı Aaron.Bence Jacop Jack’ ın babası..

SAcid demiş,

25 Şubat 2008 @ 00:21

ismrliyimm Kardesim Burda Jacop Yakup Peygamberdir.İbrahim Abraham oLarak yazılır..

sinem demiş,

26 Şubat 2008 @ 13:45

arkadaşlar siz herhalde 4. sezona başlamadınız 4. sezonda Hurley Jacob’ın evini gördüğünde zoomlayınca oturan kişinin kim olduğu açıkça görünüyor. …….

İsmail demiş,

26 Şubat 2008 @ 21:31

Benjaminin adaya gelenlerden çekinmesinin nedeni onların Jacoba ulaşıp onun gücünden yararlanmak istemelerini engellemeye çalışıyor.
Locke’un Jaconu duyabilmesi onun özel bir insan olduğunu
gösteriyor.

Soruların bazılarına kendimce cevaplar vermek istiyorum:
1- Eski elbise giymesi: Çünkü o aslında zaman sarmalında mahkum kalmış biri. Gerçek kişiliği geçmiş zamanda, oradan kopup gelmiş. Jacob kısıtlanmış bir güç ama kara bir güç.. Kendine oynuyor ve Locke’tan yardım istiyor ama onu aslında kandırmaya çalışıyor. Çünkü Locke adaya kendini baya kaptırdı ve herşeye hemen inanan biri. Kendini öel hissetmek istiyor, avcı gibi görmek istiyor.

4- Neden görülemez: Benjamin’in Locke’a dediği ..”onu görecek kapasitede olamayışın için üzgünüm” cümlesinden de anlayabileceğimiz üzre onu herkes göremiyor. Varlığı biliniyor diğerleri tarafından onu göremedikleri halde tıpkı Locke’un yaptığı gibi Ben’i saçmalamakla itham etmiyorlar çünkü onun gücünün farkındalar ve etkilerini görüyorlar. ama göremeyişleri kapasitelerinin olmayışından.
Locke’un ise kapasitesi var aslında. Başta göremeyişi onunla arasında bir perde oluşundan. Sınırı henüz geçmemiş oluşundan.

5- Nasıl görülür hakle geldi: Locke o sınrı aşmayı başarmış ve Jacobu duymuştur, ama görüp görmediğini bilmiyorum. Locke zamanla düşünerek Jacobun sırlarını çözebilir belki ileride göreceğiz. Mesela bir anda Walt nasıl olup da ortaya çıktı tıpkı başka yerlerde de çıktığı gibi. ama aslında Walt da özel olanlardan, adaya gelişleri önemli bir olay olanlardan..

7- Jacobun doğalı nedir: Bence Jacob adanın gerçek sahibi ve ada canlıysa mesela, onun ruhunu ve kişiliğini temsil ediyor..

9- Neden yadım istiyor: Kandırmaya çalışıyor.

10- Ben neden Locke’un Kacobu duyup duymadığını anlamaya çalıştı: Ben, Locke’u sınamak için kulübeye getirdi. Onun özel olp olmadığını anlamaya çalıştı. Diğerleri Locke’un gerçek kişiliğini ve durumunu merak ettiler. Onların beklediği bir kişi vardı ve onun özelliklerini de biliyorlardı. Locke babasını katledemediği sırada Ben herkese dönüp “üzgünüm ama beklediğimiz kişi değil..” dedi. Locke özel biri ama onların beklediği asıl kişi değil..

11- Kulübe etrafındaki toz: Enderul’un yorumuna katılıyorum:
“Duman evin etrafındaki o tozdan oluşuyor olabilir. O toz demir tozu olabilir ve adanın verdiği manyateyik güç ile jacob bunlara hükmederek adada çeşitli kılıklara bürünebilmektedir.”

17- Jacob, Ben’i nasıl çağırtıyor: Ben’in görebildiğini sanmıyorum ama onu duyabiliyor belki de.. Sürmeli göz de bu işin içinde. O da Jacobla ilişki kurabiliyor bence.. O da özel biri ve adanın bekçiliğine soyunmuş olanlardan. Ben ve Richard (sürmeli) diğerlerinin hakimleri, diğerlerinin diğerleri ise bir nevi işçi arılar..

Burada, başrolde olduğu için ve kendisine Musa yakıştrması yapıldığı için ayrıca dövmesinin anlamından dolayı Jacob’un sırrını açığa çıkaracak kişinin Jack olduğunu düşünorum..

thilas demiş,

2 Mart 2008 @ 22:08

…Jacob, Aaron via Levi,Kohath ve Armam ‘ın büyük büyük büyük babalarıdır….

jacob aaron un dedesiyse bunu da diziye uyarlarsak,christian shephard bu jacob tır.amma ve lakin resimdeki adam christian a benzemiyor gelgelelim..

mr.black demiş,

3 Mart 2008 @ 21:29

ilk yoruma katılıyorum sanki john kafaya bi peruk geçirip oturmuş acaba bu zaman meselesi john da da olabilirmi hani gelecekteki halini gördü gibi locke adayla iletişim kurabiliyo demekki ilerde önemli biri olcak mesela jacob dediğimi ben dahil bi çok kişi anlayamamıştır :D

aacayiip23 demiş,

4 Mart 2008 @ 15:34

bence jacob alvar hansonun büyük büyük dededi
eskiden black rock la kaçakçılık yaparken adaya düşmüş adanın bir parçası olmuş veya adayı bu hale o (jacob) getirmiş olabilir alvar hanso da büyük büyük babasınından kalan mirasla büyük bi vakıf kurup bu adayı bulmak ondan faydalanmak istiyor olabilir

abdullah demiş,

4 Mart 2008 @ 18:01

yorumları baştan sona okudum arkadaşlar valla hepinizi tebrik ediyorum hepiniz ayrı sağlam teoriler üretmişiniz beynim bi gitti geldi tebrikler hepinize..
burdan şunu anlıyoruz bu dizide ssadece 1 olaydan binlerce teori çıkabiliyo e nediyelim
her zamnaki dediğim gibi

tebrikler senaristlere….

abdullah demiş,

4 Mart 2008 @ 18:03

jacop yüz hatları olarak jocn lockla birebir benziyor

lock’un peruklu hali gibi….

bana pek jackin babası imiş gibi gelmedi açıkcası…

deniz demiş,

5 Mart 2008 @ 03:37

’Onun Jacob’u sevdiği gibi Tanrı seni sever’’ çevirmesi yalnıştır arkadaşlar cümle ingilizce olarak:

“God loves you,as he loved Jacob”

yani tercümesi:

“Tanrı seni seviyor,tıpkı Jacob’u sevdiği gibi”

aylin demiş,

7 Mart 2008 @ 13:15

bence jakob önceden beri adada yaşayan ve güçleri olan biri.sanırım oda güçlerini adanın manyetik gücünden alıyor.özelliğinden dolayı bu adanın korunması gerektiğine inanıyor.jonh’danda bu yüzden yardım istemiş olabilir.kimbilir belkide ben e artık pek güvenmiyordur.onun yerinede en uygun ady jonh gibi duruyor.zaten diğer insanlarda ben’e artık güvenmediklerini dile getirmişlerdi.

DeNiZ demiş,

9 Mart 2008 @ 15:54

arkadaşlar sandalyede oturan jack in babasıydı orda olmasını sebebine gelince cesedi o uçaktaydı ve adaya düşünce gizemli bi şekilde tekrar hayata döndü benim teorim bu.

DeNiZ demiş,

9 Mart 2008 @ 15:59

bence adada zaman yavaş geio çünkü walt babasıyla birlikte adadan çıkmıştı onları (en azından waltu tabi geri döndüyse gerçekten) geri getiren bi sebep olmalı yakın bi zamanda gittiğine göre tekrar göründüğünde neden o kadar büyümüştü hadi diyelim zaman dışarısıyla aynı o zaman neden sun ın karnındaki karnı o hızla büyümedi
ben yanlış hatırlıyo olabilirim waltu gördükten sonra mı sun haöile kaldı ????

DeNiZ demiş,

9 Mart 2008 @ 16:00

karnındaki karnı yazmışım afedersiniz karnındaki çocuğu yazcaktım

dorrino demiş,

10 Mart 2008 @ 19:33

arkadaşlar ekranda gördüğümüz ve jacobun dediğiniz 1 saniyelik görüntü hani john a benzettiğiniz varya o john un o anki görüntüsü kapıdan çıkarkanki brn defalarca izledim orayı bence bizi yanıltmak için vermişler o görüntüyü john un yan profildeki görüntüsünü jacob bana yardım et ded,ikten hemen sonra vererek bence bi kandırmaca yapmışlar

iwise demiş,

11 Mart 2008 @ 15:09

jacopun 12 oğlu olduğundan bahsediliyor ben bunlardan birisiyle o zaman lock da onlardan birisi oluyor manevi anlamda tabii musevi inancındna yola çıkılarak böyle bi durum oluşturulmuş sanırım.

qweqwe demiş,

17 Mart 2008 @ 14:54

hiç dikkat ettinizmi. ilk sezondamıydı 2. sezondamıydı neydi. bi yeni ambar buluolar. ambarın gözükmesi için orayı tuzluolar. böylece orda ot çıkmıo. ordaki barut da jacob un dışarı çıksa bile o barut gibi şeyden daha fazla uzaa gidememesi için olabilirmi ?

qweqwe demiş,

17 Mart 2008 @ 14:56

bu arada. eer jacob die biri olmasa bile. ben jhonu kandırıosa bile, ben in kızı ve benin adamları nasıl jacobu bilio.. kızı hatta jhona jacoba mı gidiosunuz dio. ve jhona bi silah verio. buna ihtiacın olcak dio. yani jacob die biri war. inanmıanlar için sölüom..

Lostçu demiş,

19 Mart 2008 @ 15:08

Jacob ne Digerleri’nin lideri, nede Desmond’un buyuk aski Penelope’nin babasi, tam adiyla Jacob Vanderfield bir Hanso Foundation (Hanso Vakfi) yoneticisi. Jacob’un internet uzerindeki bircok teoiride Penelope’nin babasi, yada Inci Istasyon’unun monitorlerinde kendini gosteren Korsan Gozlu (Eyepatch) adam oldugu iddia edildi. Aslina bakilirsa Inci Istasyon’unda karsimiza cikan Korsan Gozlu kisiye benzemedigide soylenemez.

Buyurun siz karsilastirin Hanso Vakfi yoneticisi Jacob Vanderfield ile Inci Istasyonu monitorlerinde gozuken Korsan Gozlu adamimiz ne kadar birbirini benziyor, bize sorarsaniz tartismasiz ta kendisi

Eger ortada bir isim benzerligi yoksa Hanso Vakfi’nin adayi cesitli deneyler yapmak icin olusturdugu ve kazazedeleri bir sekilde adaya getirdigi veya topladigi teorileri gercek olacak, ozellikle Jacob’un Listesi tanimlamasindan sonra. Lost yapimci ve senaristleri bu kadar acik verir mi yada Korsan Gozlu adam ve ardindan gelen Jacob’un Listesi sozleri, bulasik teline donen kafalarimizi dahada karistirmak icin mi ortaya atildi bilinmez.

Bir diger teoride, butun Kutsal Kitaplarda adi gecen Filistin - Israil’e gonderilen Yakup (Jacob) Peygamber ve 12 oglundan biri olan Bunyamin (Benjamin) bolumlerinden bir teori olusturabilir. Ornegin Jacob ve ogullari Incil’in ilk bolumu (Yaratilis) Genesis’de geciyor, Mr. Eko’nun sopasindada Genesis’den alintilar var mesela son bolumde Locke’un okudugu bolum “Basini kaldir ve kuzeye bak” gibi. Bu parcalar birlestirilince cok gercekci bir teori olusturulacagi dusunulsede cok genis bir bilgiye sahip olmamiz gerektigi icin bu konulara hic girmiyoruz, ancak kisaca soyle bir teori yazilabilir, Jacob aslinda Digerleri’nden Benjamin’in babasi ve buyuk bir toplulugun lideri.

Arada kucuk bir teori daha yazalim, -Shephard Jacob’un listesinde bile degildi- sozu uzerine olusturulabilecek bir teoride bunun anlamaninin Jack’in kurtulanlar arasinda bile olmamasi gerektigi. Hatirlarsaniz yarali kurtulan ve sahilden uzak olan tek kisi Jack’di, hamile olan Claire’in bebegi bile kurtulurken, hatta bacaklarini bile hissetmeyen Locke yureyebilirken, Jack neden yarali bir sekilde sahilden uzaktaydi, uyandiginda goz bebeklerine yansiyan goruntude siyah dumanin oldugunu bircok internet sitesinde bolumden alinan resimler yardimiyla gormustuk.

Herkes tek bir siyrik almadan kazayi atlatirken Jack neden kendine dikis atmak zorunda kaldi, belkide herseyi olusturan, adayi dahi cesitli guclerle yoneten Hanso Foundation bunuda ayarlamisti, belkide Jack’in yasamasi planlari arasinda degildi. Butun bu yukarida yazdiklarimizin uzerine birde Jack karakterinin senaristler tarafindan sadece 1 bolum icin yazildigini ve aslinda ilk bolumde olmesi gerektigini ancak senarist ve yapimcalarin sonrada fikir degistirerek Jack karakterinin olmemesine karar verdiklerini yazarsak teorimizin pekde ucuk olmadigi anlasilir sanirim. (Jack’in gozune yansiyan siyah duman goruntusunu sitedeki The Ultimate Theory dosyasini download ederek gorebilirsiniz)

Internet uzerinde dolasan teorilerde Jacob’un aslinda Penelope’nin babasi oldugu iddialarina gelince, Penelope’nin babasinin adi Charles Widmore, 2. sezonda kendisini gormustuk zaten, hatta hatirlamak icin tekrar gorelim

Iste karsinizda Charles Widmore, kendisini Henry Gale olarak tanitan The Others Benjamin’in, dustugu yerin haritasini cizgidi Widmore Labs balonun sahibi, ayni zamanda Sun’in kullandigi hamilelik testini ureten sirketinde sahibi ve ayni zamanda adadaki bircok tibbi malzemenin uzerindede Widmore Labs ibaresi var, hatta kendisi Desmond’un biricik kayinpederi ama Bay Widmore malesefki Jacob degil, en azindan simdilik.

Lost’un yeni bolumune 7 gun kala hafizalari bir tazeleyelim, sorulmasi gereken sorularin ustune basalim istedik, bu sorularin cevaplarina hemen 7. bolumde ulasacaginizi saniyorsaniz aldaniyorsunuz, bu sorulara cevap bulabilmek icin daha uzun sure Lost izleyecegiz ve o gune kadar bu yazdiklarimiz birer teori olarak kalacak.

lostun delisi demiş,

19 Mart 2008 @ 19:33

missing pieces(kayıp bölümler,lostta çekilip yayınlanmayan bölümleri) izledim 1. bölümde baba shephard jackin babası vincent’e (waltın köpeği) git Jack’i uyandır insanların ona ihtiyacı var diyor.köpeğin çıkarttığı sesle jack bambu ağaçları arasında uyanıyor.bir dipnot jack babasının mezarında babasını bulamadı.mezar boştu.büyük ihtimal jacop=büyük shephard

lostun delisi demiş,

19 Mart 2008 @ 19:35

hurley’nin gördüğü düşler de bir kulübe vardı ve kulübeye gittiğinde sandalyede oturan adam kimdi?büyük shephard bu adam da kesin bir halt var ada onu diriltmiş olabilir…
LOSTUN DELİSİ!!

yakub demiş,

26 Mart 2008 @ 04:25

yapımcıların söyledikleri: jacob dizide daha önce görülmüş ama hiç konuşmamış ve önemli bir rolü yokmuş dediler.

gökçe demiş,

1 Nisan 2008 @ 14:13

jacops un silüetine dikkatlice bakıldığında locke u andırıyor, fakat karmaşalar buna rağmen hala devam ediyor.. jacops locke ise aynı anda aynı yerde nasıl olabiliyor. ben jacops ı duyoyor fakat belkide jacop sadece sesini locke a duyurmak istedi. sonra benin locke vurması daha fazla şey öğrenmesinden kortu ve locke walt sayesinde kurtuldu tuhaf bir şekilde yarası iyileşti. ada çok özel ve herkesi bir şkilde mistik bir güce sahip.lockeun anneside dememişmiydi sen mükemmel bir tasarımsın diye. o halde; hayatının bir bölümünü felçli olarak geçiren bir adam nasıl olurda her iişte ustalık gösterebilir.yağmur yağacak diyor saniyesine kadar herşeyi biliyor.aaronu susturması kundak yapması, sun ile yüzüğü hakkında konuşması falan filan….
şuda olabilir, herşey similüasyon, ada diye bir şey yok, hepsi uyutluyor beyinlerindeki olayları gerçekmiş gibi yaşıyorlar..buda aslınada mümkün değil çünkü yaşanan ölümler inişler çıkşlar var.. waltun da aynı zamanda manyetik güçlerinin yanısıra psişik gücleride var. hatırlarsanız locke waltın kolunu tuttuğunda birşeyler hisseti ve kapıyı açmayın dedi.. kaldı ki shanoonun ölümünede bir şekilde walt sebep oldu..
4.sezonda da farketmişsinizdir gemi adaya roket gönderdi fakat atılmasından 1 dakika sonra adaya düştü, gemidekiler roketi görmedi, desmond,sayid hala ortada yok bakalım yeni sezon enler gösterecek…

izetg demiş,

5 Nisan 2008 @ 12:00

merhaba! bence john locke’un jacob olma ihtimali çok düşük. çünkü kurtulanlar içinde ada hakkında en meraklı ve adanın sırlarını çözmeye meraklı tip yine john locke. yani eğer jacob gibi ada’nın hakimi biri olsaydı merak ediyormuş gibi durmak bir yana her sırrın öğrenilmemesi için daha ketum bir tavır sergilerdi. tabii bu onun jacob’la hiç alakasının olmadığı anlamına gelmiyor. bence jack ve babasıyla john lock’un bir bağlantısı var.

ben en olası teorinin yine incil’de yazıldığı gibi jacob’ın 12 oğlu olduğu ve jacob’la jack’in aynı kökten geldiğini varsayarak jack’in babasının jacob olduğu ve adaya jack’e ihtiyaç duyduğu için uçağın özellikle düşürüldüğüne inanıyorum. (burada uçağın düşme sebebi desmon’ın bilgisayara rakamları girmemesi olarak gösterilebilir ama bu bir tesadüf de olabilir)

son olarak ilk bölümde jack’in gözlerinde görülen siyah dumandan bahsedilmiş. olabilir ama ben de o zaman şuna dikkat çekmek istiyorum: ilk bölümde jack, kate ve charlie siyah dumandan kaçarken, sonradan karşılaştıklarında kate ve charlie aşırı korkmuş bir haldeyken jack gayet sakin, hatta yaşanılanları unutmuş bir haldeydi. belki de siyah duman jack’e birşey yapamıyordur, ne dersiniz?

ilosh demiş,

8 Nisan 2008 @ 09:50

walt olamaz çünkü babasıyla birlikte gitmişti o. tamam walt özel bi çocuk, karga olayında bunu görmüştük. bence jack’in babası olabilir, ama jack’İn babasıysa neden locke’tan yardım istiyo ki??, jack’ten istemesi daha normal olmaz mıydı? ayrıca jacob uçaktan öncede bu adadaydı. bence benjamin, jacob’ın locke’tan yardım istemesine bozulduğu için locke’u vuruyo. sonuçta jacob bu zamana kadar sadece benjaminle konuşmuş. tüm bu yazdıklarımın sonucunda jacob fiziksel görünüşe sahip olmayan ve adada çok uzun zamandır bulunan bir insan. zaten karaduman jacob, başkası olamaz. bide 1. sezonda garip bi kuş vardı, ciyaklıyarak uçuyodu ve çok hızlıydı. o kuş neydi anlamadım, normal bi kuş değil yani??

Eren Yilmaz demiş,

11 Nisan 2008 @ 23:36

bence de jacob jack’in babası,he şimdi o öldü derseniz adadaki zaman normalden geride olduğu için tıpkı john ve rose gibi oda önceki normal haline döndü derim ben…

berfin demiş,

18 Nisan 2008 @ 19:58

bence bu adam jackin babasına aşırı bnziyo neden derseniz 4.sezonun ilk bölümünde sndalyede oturuo ve beyaz ayakkabıları tıpkısının aynısı.yorumlarınızı bekliyorum

-xyz- demiş,

24 Nisan 2008 @ 10:42

bolumlerden bırınde benın konustugu others dan bi adam vadı. babasına kızıp othersa katılmak ıstedıgını soylemıstı o adama. o da sabretmesını soylemıstı.. 3. sezonda o adam gene vardı adı da rıchard mıydı hatırlayamadım. hatta bu adam sawyerın dosyasını locka vermıstı okuması ıcın ve babasını oldurmesı ıcın. bu ıkı adam aynı adam ve aradan nerdeyse 30küsür yıl gecmesine ragmen adam hiş degismemis. hic yaslanmamıs. oysaki benin dedesi gibi görünmesi gerekir o kadar yıldan sonra. o yuzden belki de jakob odur dıye dusundum adamın ısmını tam anımsayamadım yanlıssa kusura bakmayın. ama lutfen dıkkat edin o adama.benın kucuklugunde de sımdı de aynı adam.

monster demiş,

25 Nisan 2008 @ 20:42

Barut yanınca asırı derecede bi kara duman cıkarır.. Alakasız belki ama evin çevresindeki barut olabilir.. >:

RevengeR demiş,

29 Nisan 2008 @ 21:47

o richard denen adam sanıyorum ambarların birinden doğru zamanda yolculuk yapabildiği için o şekilde ben’in hem küçüklüğünde hem de şimdilerde görünebiliyor.
Bence evdeki adam Jack’in babası, çünkü hatırlar mısınız bilmem ama 1. sezonun 5 veya 6. bölümünde jack içme suyu bulduğu yerde babasının tabutunu buluyor ve içi boş çıkıyordu. ondan sonra o tabuttan cesetten hiç ses seda çıkmadı şimdiye kadar.
bende o adam bu adam…

mmmmelek demiş,

1 Mayıs 2008 @ 23:48

bence bu jacob şu adamada çok benziyo yuh artık dedigimiz bölümler varya buda onlardan biri olabilir oda 4 sezondaki gemideki frank jacoba çok benziyo saçları falan sakalı seyircileri şaşırtmaksa niyetleri buda olabilr dikkat edin 4 .sezon 7 bölüm frank dikatli bakın

voynich demiş,

2 Mayıs 2008 @ 01:12

jacob=charles widmore………………………

Benjamin Linus demiş,

8 Mayıs 2008 @ 13:34

ArkadasLar bilmiyorum ne kadar Dogru ama 4 s 9 b de Ben charles ın evıne gıdıyor.
ArkadasLArdan biri yukarıda onLarın birbirLerinin Sabiti oLabilecegini soylemisti katılıyorum.
Ve hatırlarsanız Keamy Ben in kızını vurdugunda Ben birden !!!Kuralları Değistirdi diYor!!!
Bence Charles ve Benjamin adayı ortak kullanıyorlardı.Cunku kullanılan tıbbi malzemelerde ve Bazı urunlerde widmore aş nin amblemleri var.Oceanic 815 in Sahtesini de charles ın yaptırdıgını herkes biliyor.Yani Charles kuralları bozdu ve Savaş başlattı.
Jack in babası bence aracı gibi birşey yani Bu adanın kaderle oynadıgı varsayılıyor.Ve jackin babası da bunun sağLayıcısı olabilir Bunu sunun için soyluyorum.Bazı flashback lerde Hep o adamı gorebılırsınız ornek Ana lucia-Sawyer-Claire ve Baktıgınızda Aslında Herkesın flashbacklerınde Dıger ada uyesı var yanı herkes bı yerlerde bı sekılde bırbırının hayatında ama farkında deıller..
Ben locke ı vurdugu zaman neden oLmedıgını kendıde soyluyor”Eger bobregım yerınde duruyor olsaydı ölmüstüm” Diyor.Yani adaya düşmeden onceki hayatlarında baslarına gelen Hersey i ada yapıyor ve ilerde onların ya ölümlerine yada kurtuluslarına sebep oluyor.Ben aslında jacob u duymuyordu.Ve Bence Benjamın Adanın sırrını cozmus ve ikna etme kabiliyetide burdan geliyor.Jacob u Esir almıs Diyorum ve jacob da Locke dan yardım ıstedı.
Desmond charlie öldükten sonra Gelecegi Gormemeye basladı.Ve Claire in Auron la helikoptere bindigini Soyledi fakat her nedense dizide daha once charlie nin olecegını hep flashbacklerınde goruyordu ve bu gosterılıyordu bu sefer gosterılmedı.Charlie kurtulacaklarını umdugu icin ölmeyi secti.Ama simdi claire kayıp ve Auron gelecege ait flashlarda Kate le.Bence Desmond eger charlıe olmezse kurtulamayacaklarını dusundu ve ona bunu gordugunu ve olmesı gerektıgını dusundu..

deniz demiş,

8 Mayıs 2008 @ 14:21

Bence jakob sawyer’ın elinde ezdiği kurbağa.Kurbağa bütün bu olanların intikamını almak istiyor.Gerçekten üstün zekalı olduğu için herkese hayal gördürebiliyor.Kutup ayılarına gelirsek onlar kuzey kutbunda yaşarlar yani antarktikada kutup ayısı yoktur orada penguenler vardır.Penguenler de kuzey kutbunda bulunmazlar.Ayrıca ada olarak bildiğimiz yer dev bir gemi yani sabit değil eski MU kıtasının yerlileri tarafından yapılmış.Üzerindeki doğal hayat ise sadece kamuflaj.MU lular yeni dünyanın yeni insanlarını meşgul etmek ve dikkatlerini başka bir yöne çekmek için türlü paradokslarla bizleri oyalayıp kafamızı karıştırıyorlar.Ki gerçekte neler olduğunu anlamayalım.Bu filmin yapımcıları bile MU lu olabilüür bence.

ipek demiş,

8 Mayıs 2008 @ 18:16

benim fikrim:
jacop bence jackin babası.
jackin babası başka bir uçak kazasında adaya düştü.ama adadakiler gerçek hayatta da yaşadıklarına göre jackin babası yarı ölüydü.adını jacop diye değiştirdi.sonra da gerçek hayatta öldü.adada yaşıyordu.jackin olduğu uçağın düşmesini de biliyordu.ada ona güçler vermişti.mesela duman şekline girebilirdi.ilk işi jack’i güvenli bir yere yani bambuların arasına koydu.cesetini aldı,jack’in kafası karışmasın diye başka bir yere sakladı.
hatalıysam belirtin lütfen.

Benjamin Linus demiş,

8 Mayıs 2008 @ 18:17

:)
Kurbaga mı?
Guzel intikam valla:D
Bence sen bu diziyi daha fazla izleme

ipek demiş,

8 Mayıs 2008 @ 18:28

jacob eğer önemsiz birisiyse tüm teori yazanlar kafayı yer :D:D:D

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın