6×08: Widmore ve Siyah

lost_6x08_siyah_ve_widmore

Bu bölümde Sawyer, Widmore ve Siyah’ı birbirine kırdırıp, onlar birbiriyle uğraşırken adadan kaçmayı planladı ve bu sebepten iki tarafla da anlaşma yaptı.


Sawyer, planını uygulayabilir mi ya da planı mantıklı mı? Bu soruların cevabını izleyip göreceğiz…

Sawyer Hidra adasından döndüğünde, Siyah onu karşıladı ve Sawyer ,Widmore’dan bahsederken Siyah ‘Charles Widmore mu?’ diye sordu. Böylece Siyah’ın Widmore’u tanıdığından emin olduk.

Ayrıca Sawyer, Widmore’un adamlarının Dharma köyündeki sonar çitlere benzer direklerden yaptığını söyledi. Bu sonar direklerin Kara Duman’ı dışarıda tutmak amacıyla yapıldığını sanıyoruz. Bu durumda Widmore Siyah’ın karşısında yani Jacob’un tarafında mı? Yoksa üçüncü bir seçenek mevcut mu?

ninni

Burak Can demiş,

19 Mart 2010 @ 20:09

widmore’un adaya geldiğini duyan siyah şaşırdı.. widmore’un da siyahı yakalamak için sawyer ile plan yaptığını düşünürsek bu ikili zıt taraflarda duruyor gibi.. bence şu ana kadarki en iyi bölüm gelecek hafta çıkacak olan ab aeterno olacak.. orada birçok şeyin cevabı ortaya çıkar

LostManyaqı demiş,

19 Mart 2010 @ 20:20

Widmore tabiki Jacob tarafında.. Eskiden de Jacob un emrinde çalışıyordu ve adadan sürgün edilmişti.. Bence kendisini affettirmek için iyi bir yok buLdu..

rzsph demiş,

19 Mart 2010 @ 20:37

Widmore en başından beri siyah ile sorunları oldugunu bu bölümde gördük;denizaltında sakladığı şey bence,Desmond olaylarda bence kilit isim uaçkat jack bir ara desmond’ı görmüştü ben kesinlikle bu olayların bir şekilde oraya bağlanacagını ve Widmore adanın sonunu hazırlayacagına tahmin ediyorum…
Görüşlerin bu şekilde LOST izlemeye devam!..

y45 demiş,

19 Mart 2010 @ 21:46

1. siyah adam kotu
2. herkesi yok etmek planı oyle yada boyle ….vs
3. adada sawyer ve kate kalan son iki kisi olacak
5. drjack kilit kisi
6. widmor adadakilerin hayatını kurtaracak ..

brc demiş,

19 Mart 2010 @ 21:49

süper!!! widmore siyahlıya karşı ya da ondan korkuo bence.. ama jacobın yanında mı onu bilemem…. forza bs :D

ÖmerKoç demiş,

19 Mart 2010 @ 22:49

Jacob’la widmore birlikte değildir.3cü bir seçenek mevcuttur siyah beyaz widmore :) Evet yarısına gelindi sezonun cevapların ciddi şekilde akması lazım artık :) JJ.Abrams Adamsın.

BünyaminLinus demiş,

19 Mart 2010 @ 23:46

Gri widmore olabilir xD

melekbanu demiş,

20 Mart 2010 @ 00:06

Hemen herkes sonik çitlerden dolayı Widmore u Jacop un yanında yaptı. Karar vermek için çok erken. Widmore Flocke un ortda dolaştığını Sawyerdan öğrendi. ve içine neyin girmiş olduğu hakkında bildiğimiz kadarıyla bişiy biliyor değil. (Adaya Jhon Locke ölmüş olduğu için gelmeye karar vermiş olabilir. Yanlış taraf kazanmasın diye) önceki gemisinnden bahseden sawyera ‘ne kadar az bildiğin çok acı’ dedi İşin blmediğimiz kısımlarıda olduğu muhakkak..
Charles ın adada olduğunu duyan Flocke şaşırdı. Sizce Flocke Jhon un zihninden ötürümü yoksa duman oluşundan mı Charles ı tanıyor?

BARIS demiş,

20 Mart 2010 @ 01:14

Bnce widmore dun tek isteği sey ada eğer bs ninde tek isteği sey adadan gitmekse anlasabilirler bnce….

Lost--> demiş,

20 Mart 2010 @ 09:50

Widmore Bir Türlü Anlayamadım Sürgün Yedi Tamam Bene O Ada Benim Falan Gibi Şeyler Dedi Adanın Bekçisi Olabilir :) Yada Kalanları Ordan Götürebilir.Siyahı Biliyorsa Jacobuda İyi Biliyordur Karışık Bir Durum Tam Çözemedim Widmoru.

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 11:20

bu sonar çitte saçmalık bence. kate falan bi ağaç kesip üstünden geçti. bs niye ortasından geçmeğe çalışıyo yukardan geçsin üf be…bence bi çok kişi yalan söylüyo..bide sawyer bunalımda adadan da nefret ediyo ve hiç bişey öğrenmek istemiyo kolay değil arkadaşlar hayatının son üç yılını geçirdiği kadın kollarında öldü..yada belkide o üç yılda bi çok şeyin cevabını aldığından sormuyodur ne derseniz locke ‘un aslında locke olmadığını hemen anlamıştı.

çiçek demiş,

20 Mart 2010 @ 11:21

odada belkide adayı yok edecek bi bomba falan vardır. desmond olduğunu sanmıyorum ama kim bilir.

mali demiş,

20 Mart 2010 @ 15:20

Bu bölümde, adada çıkacak olan savaşa kimin neden olacağını öğrendik bence: Sawyer

Burak demiş,

20 Mart 2010 @ 15:25

Hatırlarsanız jacob hurley’e deniz fenerine git, Birisinin adaya gelmesi için yardımın gerekiyor falan demişti. Daha sonra 108 dereceye getirmesini istemişti aynanın ışığının ama jack aynayı kırmıştı..
hurley bunu jacob’a söyleyince önemli değil adaya gelmek isteyen farklı bir yol bulupta gelebilir demişti. Adaya gelen widmore olduğuna göre widmore jacob’un tarafında..
Siz ne diyorsunuz ?

lost-/kate/sawyer/ demiş,

20 Mart 2010 @ 16:39

ben bu bölümde iyice widmorenin iyi tarafda jacopla olduğuunu düşünmeye yoğunlaştım çünkü sonuçta ben e düşman olsada bende oda jacopa çalışmıişlar widmore in bsyi öldürmeyi istemesi zaten olayı açıklıyor

MİSSLOST demiş,

20 Mart 2010 @ 16:54

BÜNYAMİN LINES İYİ BİR TESBİT TEBRİKLER :D

Black_Fire demiş,

20 Mart 2010 @ 17:05

bence widmore un elinde siyah ı durduracak bir şey var yoksa kendi 2 dk da hidaya gider gelirdi bir şeyden çekindiği için gitmedi muhtemelen kilitli odada ki şey onu korkutuyor.

RichLock demiş,

20 Mart 2010 @ 17:29

bence bunlar kardeş ………………………………….
benzyorlar .tanyorlar kardeş bunlar

Sercan IŞIK demiş,

20 Mart 2010 @ 18:00

En son Düşüncem;
Bütün karakterler birilerinin yerini alıcak…
Bs=Locke oldu bile;
Jakop=Jack
Widmore=Desmond
Richard=Sawyer
vs vs gibi…

CharLie demiş,

20 Mart 2010 @ 20:12

ArkadasLar wıLdmOre sLk deqiL sawyera Inanmadı o adam babasına bıLe adada koLay koLay ınanmaz

CharLie demiş,

20 Mart 2010 @ 20:20

+WıLdmOre soner dırekLerını nerden bıLıo acaba Dharmayı wıLdmOre mı kurdu ?

TimeBomb demiş,

20 Mart 2010 @ 21:00

Bs herşeyi biliyor olamaz tıpkı normal insanlar gibi o da kandırılabilir eminim sawyer bunu kanıtlayacaktır

Benim asıl merak ettiğim şey Bs nin Jack ve Hurley in varlığından haberi varmı?Anladığım kadarıyla adayları kendi yanına çekmek istiyor onları öldürmüyor belki de öldüremiyor.John Locke u Ben öldürmüştü hatırlarsanız bs değil.

Dr.Linus bölümünde ben mezar kazarken kendisine katılmasını istedi böylece İllana ve grubundan haberi var fakat bu sırada jack hurley ve richard gelmemişti bu yüzden onlardan haberi olmayabilir

CharLie demiş,

20 Mart 2010 @ 21:01

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …
http://diziport.com/Lost_1_sezon-izle/6_bolum/

Biri Mavı KazakLı bırıde KapaLı yesıL dıkkatLı bakın Dkye

Velmius demiş,

20 Mart 2010 @ 21:37

Sen şu sahneyimi diyorsun Charle?

http://img15.imageshack.us/img15/4958/2locke.jpg

Soldaki locke evet, ama sağdaki sadece benziyor. Tam net gözükmüyor ayrıca. Yüksek kalite bir video lazım.

alpert demiş,

20 Mart 2010 @ 23:52

mavilinin locke la alakası yok bea

TOGİBOY demiş,

21 Mart 2010 @ 01:18

CharLie demiş,
20 Mart 2010 @ 21:01

arkadaşlar 1. sezon 6. bölümde 2:44 ve 2:47 saniyeleri arasına dikkatlice bakın oturan ve ayakta 2 tane john locke var …
http://diziport.com/Lost_1_sezon-izle/6_bolum/

Biri Mavı KazakLı bırıde KapaLı yesıL dıkkatLı bakın Dkye

Charlie haklısın bende ilk kez dikkat ettim çekim hatası diyeceğim ama öle durmuyor sanki….

jakoben demiş,

21 Mart 2010 @ 03:18

Sonar çit Locke’a karşı olamaz, onu külle durdurabildiklerine göre çitle falan uğraşmaları saçma olur. Çitler Locke’un yanındaki insanların saldırısından korunmak için, bu durumda Widmore’un konumunu koruyarak savunma yapacağını düşünebiliriz, bununla beraber Locke acaba karşı Hydra adasına geçecek mi, bunu merak ediyorum.

Widmore’un adayı ele geçirme amacında olduğuna pek katılmıyorum. Ada üzerinde bir insanın hakimiyet kurabilmesi fikri inandırıcı değil, çok daha büyük bir güce ihtiyaç var. Örneğin şu an adanın kontorlünü elinde tutan biri var mı, yok? Jackop kimdi adanın sahibi miydi, bekçisi miydi, ada onun kontrolünde miydi? Bence adada yaşayan en büyük güce sahip varlıktı, onu altedebilecek biri yoktu o yüzden adanın hakimi gibi görünüyordu. Fakat Widmore’da bu güç var mı, eğer sakladığı “şey” bunu ona sağlayacaksa belki.. Sakladığı şeyi öğrenmemiz lazım.

jakoben demiş,

21 Mart 2010 @ 03:21

Dizi oyuncuları arasında yapılan gelmiş geçmiş en güzel bölüm anketinde bir sonraki bölüm olan “ab aeterno” birinci çıkmış. Anlamı da “Ezelden Beri”. demek ki haftaya yaşadık, sonunda ağzımızın tadı biraz yerine gelecek. Sanırım Jackop ve Kara dumanın tarihi aydınlanacak.

melekbanu demiş,

21 Mart 2010 @ 14:48

Burak demiş,
20 Mart 2010 @ 15:25

Hatırlarsanız jacob hurley’e deniz fenerine git, Birisinin adaya gelmesi için yardımın gerekiyor falan demişti. Daha sonra 108 dereceye getirmesini istemişti aynanın ışığının ama jack aynayı kırmıştı..
hurley bunu jacob’a söyleyince önemli değil adaya gelmek isteyen farklı bir yol bulupta gelebilir demişti. Adaya gelen widmore olduğuna göre widmore jacob’un tarafında..
Siz ne diyorsunuz ?
_______________________________

1. 108 noda yazan isim Wallace dı ve üstü çizilmişti. Zaten jacop un sonradan hurley le yaptıiğı konuşmada amacın jack in bazı şeyleri farketmesi olduğunu öğrendik.
2. Jacop un kasettiği kişi widmore olmayabilir. Belki ada yolunda olan ama henüz seyrtmediğimiz kişiler olabilir.

melekbanu demiş,

21 Mart 2010 @ 15:01

Aklıma takılan birkaç şey var
1. Flocke adadan gitmekle neyi kastediyor? Claire ve sawyer la yapılan pazarlık dış dünyada mümkün. Ama sayid in nadyayı görebilmesi değil. Acaba alternatif zamana mı gitmeyi planlıyor. Bunu Ajira uçağıyla nasıl gerçekleştirecek?
2. Zaman yolculukları sırasında Kate kendisinin geçmişteki halini görmüştü ve bizim gözümüze soka soka bunu boş yere izletmiş olamazlar diye düşünüyorum. Her zaman sıçraması sırasında bunların geçmiş ve gelecekleri değişmiş olabilr. Ve bunun final sezonuyla çok yakından ilgisi var gibi geliyor bana.
3.Flocke tapınak ve tayfası için asla onlar kötüler yada iyiler demedi. Sadece benim tek amacın adadan gitmek,özgür olmak ve onlar buna inanmıyorlar dedi. Tapınak tayfası ise sürekli Flocke için o kötüdür kötülüğün yeniden vucüt bulmuş halidir diyor. İyiler niçin kötü olduklarına inandıkları tarafa 2. bir şans vermekten bu kadar çok çekiniyorlar?** Jacop herseferinde istüne basa basa ’seçeneğin var ‘ dermiyor muydu?
ne dersiniz?

the other other other demiş,

21 Mart 2010 @ 18:06

Bizimkiler : jack, kate…
Diğerleri : 2 sezondakiler
Diğer diğerleri: Tapınaktakiler
Diğer diğer diğerleri : Wildmore ve grubu
Diğer diğer diğer diğerleri : Tapınağı ve heykeli inşa eden yaratıklar.

Peki “Diğer diğer diğer diğerleri” kim. bunlarla ilgili hiç kimse konuşmuyor.

taha demiş,

21 Mart 2010 @ 22:29

arkadaşlar bu cuma dizimaxde lostun gelecek bölüm fragmanında ricardın hayatını anlatılacagı söyleni yordu richardın gücünden falan bahsedilecek yaşlanmasından ve jacob da işin içinde olcak bu neden le bu arada o 2 locke işi baya karışık

comrade demiş,

22 Mart 2010 @ 02:29

melekbanu demiş,
21 Mart 2010 @ 15:01

birinci sorun benim de kafama takılıyor.
dışarıya çıktıklarında nadia yı görme şansı olmadığına göre bs aslında neyden bahsediyor. sayidi kandırmak için mi yaptı bunu. sonuçta insanlara hayata tutunmaları için sebep uydurmak konusunda başarılı olduğunu gördük. gerçi bunu jacob da dogen a yapmış gibi görünüyor. paralel evrene giderlerse bir dert gitmezlerse bir dert. çünkü öteki hayatta onlardan var. ne olarak gidecekler ve paralel evrendeki kendi yerlerine nasıl geçecekler. baktığımızda paralel evrendeki hayatları bu adada yaptıkları seçimlerle şekilleniyor. ben artık adada lider olma içgüdüsüne hakim olmaya başladı ve öteki hayatında alexi feda etmedi. yani ruhsal tekamülün gerçekleştiği bir reenkarnasyon söz konusu olabilir gibi. sanki ikinci hayatlarını yaşıyorlar. bu noktada julietin sawyera “başardık” demesine değinmek de gerekir. çünkü onlar hiç karşılaşmamış olmayı diliyorlardı. juliet o delikte uzunca bir süre manyetik enerjiye maruz kaldıktan sonra paralel evrendeki hayatı film şeridi gibi gözünden geçmiş olabilir. öteki hayatında adaya hiç gelmiyor olduğunu görmüş olabilir. bunun dışında sayid bs nin sözünü dinlemeye başladı ve sayid odaklı bir bölümde dışarıdaki hayatta kardeşiyle evli olan nadyanın(yani yine onunla birlikte değilken) artık bir şekilde ona dönmekte olduğunu yada dönebileceği izlenimini aldık. belki bunun için adada yapması gereken birşey vardır. yani bir şekilde diziyi reenkarnasyona bağlayacaklar gibi bir his var içimde.

RaZoK demiş,

22 Mart 2010 @ 02:44

BS. hala yalan soyluyor, bu bolumdede yalani ortaya cikti. Dr. Linus bolumunde BS. Ben`e Hidra a adasinda onu orada bekleyeceklerini soyledi ve ilana`yi oldurmesini soyledi.
Bence Recon (yeniden dolandirma) adli bolumdede siyahlinin Ben`e yine dolandirmaya calistigini gorduk. Bu bolumde BS. hidra adasina gitmeyecegini ogrendik, Widmor`un Ben`e oldurmesini istedigi icin oraya gonderdigini dusunuyorum.
Sawyer a karsiki adaya gitmesini ve bilgi toplamasini istiyor ve adadan dondukten sonra Sawyer-beni oraya ucagin yolcularini bulmaya dondermedin degilmi diye soruyor. BS`da hayir diyor. Widmorun orada olacagini biliyodu bence.
Bisidaha var Ajira yolcularini BS oldurdu cunku Widmor adaya geleli birkac saat oldu ama yolcular oleli iki gun olmus kokmaya baslamis cesetler…..

sinan demiş,

22 Mart 2010 @ 11:39

melekbanu demiş,
21 Mart 2010 @ 15:01

Aklıma takılan birkaç şey var
1. Flocke adadan gitmekle neyi kastediyor? Claire ve sawyer la yapılan pazarlık dış dünyada mümkün. Ama sayid in nadyayı görebilmesi değil. Acaba alternatif zamana mı gitmeyi planlıyor. Bunu Ajira uçağıyla nasıl gerçekleştirecek?
2. Zaman yolculukları sırasında Kate kendisinin geçmişteki halini görmüştü ve bizim gözümüze soka soka bunu boş yere izletmiş olamazlar diye düşünüyorum. Her zaman sıçraması sırasında bunların geçmiş ve gelecekleri değişmiş olabilr. Ve bunun final sezonuyla çok yakından ilgisi var gibi geliyor bana.
3.Flocke tapınak ve tayfası için asla onlar kötüler yada iyiler demedi. Sadece benim tek amacın adadan gitmek,özgür olmak ve onlar buna inanmıyorlar dedi. Tapınak tayfası ise sürekli Flocke için o kötüdür kötülüğün yeniden vucüt bulmuş halidir diyor. İyiler niçin kötü olduklarına inandıkları tarafa 2. bir şans vermekten bu kadar çok çekiniyorlar?** Jacop herseferinde istüne basa basa ’seçeneğin var ‘ dermiyor muydu?
ne dersiniz?

cevaplar

1-flock sadece adayları kendi tarafına çekmek için pazarlık yapıyor.onlara vaad ettiği şeyleri yapmayağını zannediyorum.nereden anladın dersen claire için bebeğinin tapıonakta oldugunu söyledi.daha sonrada öyle olmadığını beyan etti.sadece kend çıkarları için kullanıyor.sayid konusuna gelince sayid nasıl 1 önceki sezonda jack dibe vurduysa sayid de şu anda öyle.bu sebebten artık hiçbir şey ilgilendirmiyor sayidi.bence sende kafanı çok kurcalama bunlar sadece senaristlerin kafa karıştırması.
2 - bu soru çok ilgimi çemiyor.herhangi bir şey diyemem
3- flocke dizinin başındna beri insanları öldürüyor.oysaki jacopun böyle bir girişi oldugu görmedik.çok fazla detay oldugu için iyi kötü ayrımı yapma bence.
arkana yaslan dizinin keyfini çıkar.zaten 9 bölüm kaldı.hem bir çok kişide bu haftaki bölümde birçok şeyin açıklancağını söylüyor.açıklanmasada problem deil hem.:)))

CharLie demiş,

22 Mart 2010 @ 11:41

Velmius demiş,
20 Mart 2010 @ 21:37

ewet o ıste yada cekım hatası war hareketlerıne bakarsan aynı

alpdemirr demiş,

22 Mart 2010 @ 18:42

arkadaşlar hala john kılıklı bs nin ada dışına çıkmak istediğini mi sanıyorsunuz,hayır o adada kalacak o ada jakopla onun adası niye gitsin. insanları wildmore ve jack avaresine karşı sağ tutuyor. jack wildmore ve tabii jakop’tan tamamen kurtulunca insanları da öldürecek. hidra adasındaki kişileri de o öldürdü. richard’a bu iş bitince ajira yolcularının icabına bakmamız gerek gibi bişeyler söylüyor. demek ki icabına bakmış…

brc demiş,

29 Mart 2010 @ 21:34

ben şeyi anlamadım.. widmore nereden o adaya birisnin gelceğini biliyodu da hemen zoe ile o planı yaptı.. yani ölüleri bi yere topladı filan. ama sawyerın kayıkla geldiğini görerek de bu planı kısa sürde yapmş olabilirler =) bir an için flocke la widmore2un anlaşmalı hareket ettiğini düşündüm ..

derya demiş,

20 Nisan 2010 @ 22:16

Widmore madem jacb’un yanında neden daha önce benjaminle savaştı?

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın