6×07: Richard, Jack, Siyah ve Jacob’un Kuralı Teorisi

lost_6x07_jack_hurley_richard

Bu bölümde Jacob’un ölmesi üzerine ölmeye karar veren Richard bunu kendi kendine yapamayacağını söyledi. Dinamiti kendisi için Jack’in yakmasını istedi. Jack söyleneni yaptı. Jack’in insan hayatını kurtarmaktaki inadını bilen biz seyirciler buna şaşırsak da sonunda nedenini anladık: Jack ölmeyeceklerini biliyordu…

Peki, Richard kendi kendini öldüremeyeceğini nereden biliyordu? Jack ölmeyeceklerinden nasıl emin olabiliyordu?

Bu iki insanın ortak özelliği Jacob’un dokunmuş olması ise Jacob’un dokunduğu insanlar kendi kendilerini ve birbirlerini öldüremiyor olabilir mi?

4×09_ ‘The Shape of Things To Come’ bölümünde Benjamin ve Charles Wildmore arasındaki konuşmada Benjamin’in Charles’ı öldüremediğini öğrenmiştik. Charles da Jacob’un dokunduğu insanlardan biri olabilir mi?

Acaba bu teori daha da ilginç bir noktaya varabilir mi? Daha önceki bölümlerde ormanda Siyah’ı uyaran gizemli çocuğun bahsettiği öldürememe kuralının bununla bir ilgisi var mı?

Hadi madem uçuyoruz, biraz daha uçalım! Acaba Siyah’ın Sawyer’ı öldürememesinin sebebi Jacob’un da bir zamanlar Siyah’a dokunmuş olması olabilir mi? Acaba Black Smoke, Jacob’un Siyah’a bahşettiği nimet olabilir mi?

Sinan demiş,

13 Mart 2010 @ 17:15

Yazılanlar çok mantıklı.

TimeBomb demiş,

13 Mart 2010 @ 17:55

biraz abartı olmuş fakat böyle birşey çıkarsa hiç şaşırmam :D tahminimce 10. bölümden sonra yeni bir aday ortaya çıkacak.richard ın dediği gibi 6 aday kaldı bunların 5inin kim oldugunu biliyoruz.Sayid-Sawyer-Jack-Hurley ve Kwonlardan biri 6. aday belli değil ki tahminimce bu kişi desmond Eloise in dediği gibi adanın onunla işi bitmedi bir şekilde desmond geri dönecektir

Kemal demiş,

13 Mart 2010 @ 18:12

Evet uçalım… Siyah’ın tutsak olmasıyla, Jack’in ve diğer ada sakinlerinin tutsak olmasından hiç bir farkı yok! Richard’ta tutsak! Sadece Siyah bir şekilde daha özel güçlere sahip. Belki JacoB’un ilk Richad’ı.. Ama isyankar çıkmış, bu sefer Jacob Richard’ta Siyahta düştüğü hatayı yapmıyor, dağa çok güç vermeyip sadece sonsuz yaşam veriyor.

Kemal demiş,

13 Mart 2010 @ 18:12

Siyah, Jacob’un hayatıyla oynadığı insanların sesi olabilir.

BlackJacob demiş,

13 Mart 2010 @ 18:22

bence Jacob Sawyer a adokunduğu için onu öldüremiyor

Mustafa demiş,

13 Mart 2010 @ 18:44

bu arada bölümğn sonunda adaya gelenin kim olduğunu da öğrendik chars wildmore .

gahoy demiş,

13 Mart 2010 @ 19:09

lock ı ben öldürdü boğarak,ben wildmorduda öldürebilir eğer sebeb dokunmaysa

ufuk demiş,

13 Mart 2010 @ 19:31

Öyle olsaydı Benjamininde seçilmiş olan Johnu öldürememesi gerekmiyormuydu? Ama ben johnu çok güzel bi şekilde öldürebildi…

Hadi bu oldu dielim peki Ben Jacob’u nasıl öldrebilidi? Kuralı yazan adam kuralın oyuncusu tarafından nasıl öldürülebilir ki madem böyle bi kural var….

Yada birazda ben uçarsam bunlar yani seçilmişler arasında sadece Ben’in mi milleti öldrebilme yetkisi var. Jocobu ve johnu öldürebildiğine göre seçilmişlerin çekeceği var demektir Benin elinden….

lostturadamus demiş,

13 Mart 2010 @ 20:03

dizi ile ilgili söyleyeceklerim hayal gücünüzü çalıştırın.diziden bi cevap yada açıklama beklemeyin.ben geçen bölümlerden zevk aldım.final elbette tatmin edici olmayabilir fakat adamlar bize dopdolu bi 5 sezon izlettiler ve emeklerine helal olsun

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 20:51

ufuk’a cevap
maykıl kendini öldürememişti. jacop onada mı dokunmuştu? ben öyle bi sahne hatırlamıyorum…taki gemi patlayana dek ozaman öldü. kırisçın geldi ve gidebileceğini söyledi.bence kırisçın bs idi.adaya öül bi beden geldi fırsat bu dedi bs ve kullandı.peki ya mr.econun kardeşinin bedeni ne peki onun kılığınada girdi.alex in de hatta linusın annesininde.tuhaf olankırisçın meselesi jack cesedi bulamamıştı acaba bs mi bi yerlere sakladı cesedi..yoksa kırisçının başka bi özelliği mi var ..oda locke gibi,,, ölüsü bi amaçla mı o uçağa bindirildi …yani denk getirildi belkide jacop tarafından..ama locke un cesedi 2. uçakta vardı. ilk seferinde cesedi sakladıda ikincisinde mi tenezzül etmedi.belkide bs kırisçının bedenin yardımıyla jacopı bulabileceğini sanmıyordu.locke orda devreye girdi

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 20:56

arkadaşlar daha öncede sordum cevap gelmedi ….hatırlarsınız bizimkiler zamanda ordan oraya savruldular ya…kimin zamanda yolculuk edeceği nasıl belirlenmiştir sizce diğerleri 2003 de kaldılar.ama julyet ışınlanı faraday miles falan.bence o zamanda yolculuk ettikleri sahneler buralara bağlanıcak yani umarım… sahte locke’un gerçek locke’u adadan gönderdiği kısım hariç.

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 21:01

şu geldi aklıma ambardaki olay geldi aklıma…şimdi o bobma olmasaydı nasıl durduracaklardı odurumu.bobma ne yaptı belki patlama olmadı sadece manyetik durumun sona ermesine neden oldu.sonra o şifreleme ortaya çıktı.ben o aşağıdaki anahtarla çevrilen şeyi hatırlamıyorum. desmond çevirmiştiya. galiba onu yapmasa dünya yok olucaktı falan hatta önceki adam sarhoşken çevirmek istemişti.desmond engel olmuştu.

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 21:02

özlem haklısın galiba benimkileride toplasan seninki kadar olur…ama kimse bişey yazmıyo.

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 21:05

ya bu darma adaya nasıl geldi acaba diğerleri her geleni haklıyolardı amerikan askerlerini bile öldürüp herşeylerini ele geçirdiler bu alvar hanzo kim acaba.linus belkide emirleri hep bs den alıyoduda onu jacop sanmıştır.ya richarda ne demeli.
bence başka bişey var sabredip görelim bakalım.

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 21:09

ya emeğe saygı duyun bari bi yorum lütfen .. parmaklarım uyuştu.ben bs nin söylediklerine inanmıyorum adadan gitmeğe niyeti yok onun başka şeylerin peşinde o……………………………

şu bs yi locke dönüşürken niye göstermiyolar. koca uçağı havada parçalanırken göstermekten de mi zor..????????hadi olmadı bsden locke dönüşürken gösterseler bari onada razıyım var bi iş bunda öyle olmasa gösterirlerdi.

murat demiş,

13 Mart 2010 @ 21:23

benim yorumum şöyle eğer o kural geçerli ise jacop lock a dokundu benjaminde onu boğdu böylece o kural erimiş oldu şimdi soru şu adanın gerçek sahibi kim siyah duman buraya hapsedildiğini söylüyor demekki siyah dumanın adada gözü yok adanın sahibi değil geriye jacop kalıyor o adanın sahibiydi öldürüldü siyah duman ölülerin kılığına girebiliyor lock olarak kalmasındaki sebep ne benim şöyle bi teorim var bence jack in babası tıpkı wildmor gibi adada gözü olan biri ve ölmedi jacop onada dokunmuş olabilir ve ikili oynuyor hem siyah dumanla hemde jacop la görüşüyor fakat zamanda yolculuk yapıla biliyor adada bence jack in adanın sahibi olduğunu görüyor ve oğlunu herzaman aşağılıyor ona hep yetersiz olduğunu söylüyor bir bölümde karısının onu babasıyla aldattığını bile düşündü jack ayrıca annesi vasiyette clair sordu jacke herşeyini ona bırakmış olabilir jack herşeyi biliyor o adaya ilk gidişi degildi ilk bölümü hatırlayın jack hostesin verdiği içkiyi alıyor cebine koyuyor daha birde uçak düşerken hiç panik yapmıyor arti o siyahi kanserli kadını teskin ediyor fakat daha sonra zamanda tekrar ucaga biniyorlar aynı ekip buseferinde jack uçak düşerken korkuyor işte bence içlerinde birtek jack herşeyi biliyor okadar adanın ona kalacağınıda biliyor bunu bilen babasıda bunu değiştirmeye çalışıyor….

FuRkAn demiş,

13 Mart 2010 @ 21:25

Arkadaşlar bnce jacob charles a dokunmuş olamaz çünkü eğer dokunsaydı widmore hiç yaslanmazdı 5.sezonda genc halini gördük demekki yaşlanabilior ….

melekbanu demiş,

13 Mart 2010 @ 21:55

Anladığımız kadarıyla Jacop Ben e hiç dokunmadı. Dolayısıyla isterse Ben kendini öldürebilir. Başkalarınıda _Jacop Locke- öldürebildi. Widmore u neden öldüremesinki….

murat demiş,

13 Mart 2010 @ 22:16

yaşlanmamak richard için geçerli

melekbanu demiş,

13 Mart 2010 @ 22:39

Çicek….

Bence patlattıkları bomba yüzünden daha sonra numaraları girmek zorunda oldukları ambar yapılmak durumunda kaldı ve onu da patlattılar. eğer onlar bombayı patlatmasaydı sadece küçük bir bölümü açılmış olan delik çevresindekileri çekip duracaktı. Kader::: orası öyle yada böyle yapılacaktı ve sonundada patlatılacaktı.

murat demiş,

13 Mart 2010 @ 23:07

Arkadaşlar bakın bu söylediklerim size gülünç gelebilir bence bu dizide gerçeklik payı olan bazı şeyler var ancak çözemediğim bazı şeylerde var misal nijeryadan kalkan küçük bi uçak da oraya düştü acaba ada ozamandamı yer değiştirdi birde atlantis diye birşey var bütün bu bahsedilenler atlantis olmasın MUSTAFA KEMAL ATATÜRK de bu kayıp batık adayı aramış araştırın hatta filmin bir sahnesinde adanın sular altında olduğunu gördük walla bu dizi nasıl son bulacak bilemiyeceğim ama cristian sheapert göreceksiniz cok önemli biri olacak ama jack ondan intikamını alacak

soner demiş,

13 Mart 2010 @ 23:10

Bs, gerektiğinde jacop gerektiğinde sahilde balık yediği diğer rakibi tarafından kullanılabilen bir güç olabilir. onunda özgür iradesi var. bu özgür irade işine çok atıf vardı geçmişte biliyorsunuz.

Çoban ( shepard ) bizi bu senaryolardan kurtaracak umarım.

murat demiş,

13 Mart 2010 @ 23:31

çiçek bak şimdi kesinlikle lock siyah duman değil siyah duman lock ın kılığına giriyor şunu hatırlatayım jacop un öldürüldüğü yerde silahlı adamlar mağaraya girdi lock a ateş etti lock da siyah duman olarak döndü hepsini öldürdü benjaminede beni böyle gördüğün için özür dilerim dedi

hmmm demiş,

13 Mart 2010 @ 23:45

seçilmişleri siyah duman öldüremıyor ama kendi aralarında birbirlerini öldürebılıyorlar (dogenı sayıdın öldürmesi, siyah dumanın hurleyı öldürememesi libinin kılıgına girerek uçurumdan atla diye gaz vermesı…)
rıchart gibi jackte kendını öldüremeyecegınden dinamıt patlamadı..
wıdmore ile benjamın ikisinden biri adaya fazla, zaten alexin ölmesıyle kurallarda bozulmuş..
benjamın locku öldürdüğüne göre aday değil dokunulmamış yani..
pilot lapidusla desmond veya richartda aday olabilir… jack hurley kwon austen sawyer 5etti 6 kaldıgına göre..

gahoy demiş,

13 Mart 2010 @ 23:52

jakop richarda dokundu oda wildmora dokunmuştur widmorda karısına karısıda fizikçiyi doğurdu faraday farday burnu kanayıp ölen kıza dokundu hemde kaç kez o kızda bir kutup ayısının fosiline dokundu,fosil kime dokundu bak onu bilemedim şimdi

nmt demiş,

14 Mart 2010 @ 02:48

Sawyer demişken o nerde ?

SaLaZaR demiş,

14 Mart 2010 @ 10:02

TimeBomb demiş,
13 Mart 2010 @ 17:55

biraz abartı olmuş fakat böyle birşey çıkarsa hiç şaşırmam :D tahminimce 10. bölümden sonra yeni bir aday ortaya çıkacak.richard ın dediği gibi 6 aday kaldı bunların 5inin kim oldugunu biliyoruz.Sayid-Sawyer-Jack-Hurley ve Kwonlardan biri 6. aday belli değil ki tahminimce bu kişi desmond Eloise in dediği gibi adanın onunla işi bitmedi bir şekilde desmond geri dönecektir

6 . aday kate numarası da 51 di sanırım ..

SaLaZaR demiş,

14 Mart 2010 @ 11:15

blackin sawyeri oldurmesi diye bisiy yok . oldurmek istemiyor. olduremiyor diyosanız bu yanlıs o zaman taraflar olmazdı savas olmazdı

berroboy demiş,

14 Mart 2010 @ 12:44

Ya arkadaşlar adaylar birbirini öldüremez yani bu yasak. Öldürürlerse belki adaylıktan düşüyorlar ya da başka bişi. Flocke’un da adayları öldüremediğini sanmıyorum. Öldürmesi yasak. Tutsaklığını bitirmek için öldürmesi değil insanları kullanması gerekiyo.

Sadece kendi kendilerini öldüremiyorlar. Bunun aksi bir durum söylermisiniz bana. Herkeste bir kafa karışıkığı. Önce bunları yerine oturtalım sonra gelsin teoriler.
Dinamitin patlamamasının sebebi Jack’in kendini öldürememesi. Jack sonunda kavrıyo işte.

Bide bu bölümün başında da tekrar izledik. Jacob ölürken Benjamin’e dokundu. Bunun da bir anlamı olmalı.

Ben torilerimi fazlaca spoiler okuduğum için yazmak istemiyorum. Çünkü yorumlardan hiç spoiler okumayanlar olduğunu anlıyorum.

darkomer demiş,

14 Mart 2010 @ 13:15

6. sezonda birçok cevap var diyen arkadaşlar nasıl izliyorlar hayret ediyorum.

Richard ölmüyormuş çünkü jacob dokunmuş,vay be ne açıklama.Sayıların önemi neymiş?jacob numaraları severmiş.Vay be çok tatmin oldum.hidrojen bombabsı patlamış ama kimse ölmemiş!Süper bi deniz feneri bulduk hah şimdi çözecez,olur mu benim kırmam lazım aynayı.hacı neden kimse birbirine gördüklerini anlatmıyor?Ne bilim hepsi çok ketum

ilk 4 sezonun hatrına izliyorum hala

Black_Fire demiş,

14 Mart 2010 @ 13:16

jacob ben e bencede dokunmadı ben ilk defa jacob la onu öldürdüğünde karşılaştı

adamCliff demiş,

14 Mart 2010 @ 13:31

FuRkAn demiş,
13 Mart 2010 @ 21:25

Arkadaşlar bnce jacob charles a dokunmuş olamaz çünkü eğer dokunsaydı widmore hiç yaslanmazdı 5.sezonda genc halini gördük demekki yaşlanabilior ….
————————-
Beşinci sezonda gördüğün genç Widmore 70li yıllarda ki Windmore idi.yaşlanmama gibi bi durum yok :D

bilir kişi demiş,

14 Mart 2010 @ 13:59

arkadaşlar jacop ın dokunduğu herkes veya adada doğan herkes farklı güçlere sahip oluyo biri (hurley) ölülerle konuşabiliyo biri yaşlanmıyo biri öldüklerinde ne düşündüklerini biliyo biri kanserini yeniyo birinin felç olmasına rağmen iyileşiyo biri geleceği görüyo biri gelecekte ölen kişinin nasıl öldüğünü görüyo ve bide bolt başka yerlerde görünme gücü var kimbilr daha neler vardır beim hatırladığım bukadar ve bu güçler jacop dokunduğu içinmi var bilemiyorum bide dogen ın bs yi dışarıda tutma gücü var

HaSSaN demiş,

14 Mart 2010 @ 14:04

her dokunduğu bir nimet alıyor dedi richard; her dokundupu yaşlanmıyor demedi arkadaşlar… Yani çeşitli özellikler olabilir; ne biliim belki şu an sahip oldukları UÇ özellikler bu sayede kazanıldı

ozan demiş,

14 Mart 2010 @ 14:21

şimdi bisaniye iki bölm önce sayid tapınaktan çıkıp john locka bıçak sapladı ve o ölmedi… acaba dokunmayla ilgisimi var :SSS

ece demiş,

14 Mart 2010 @ 15:13

acilen yorum isteyen çiçek arkadaşımıza…

bence BS adadan kurtulmaya çalışıyor.bir şekilde jacobın gücüyle oraya tutsak olmuş ancak oradan ayrılmadan önce de intikamını almak adına adayı yok etmeye çalışacak.ama şöyle bişey de var tabi,bence jacob kötü dgl,BS yi tutsak etmesinin mutlaka çok geçerli bir sebebi vardır.

ayrıca widmore un hangi tarafta savaşmak için geldigini anlamış dglm.geçen sezonda widmore locke a “eger adaya dönmezsen yanlış taraf kazanacak.”demişti.locke döndü ancak locke artık BS oldu.kiliy nokta şu: widmore locke un yanında mı savaşacak yoksa locke un bedenine girmek BSnin gücünü farkında oladan zayıflatacagı için başarısız olacak ve savaşı jacob widmore ile birlikte kazanacak mıdır?

Voyageur demiş,

14 Mart 2010 @ 17:21

jacob ölürken benjamine dokundu çünkü ne kadar hayal kırıklığına uğrasa da bence hala ondan umudu vardı. Haksız da çıkmadı sonunda, çünkü adada birşeyler değişiyor… 5.sezonun sonunda bombayı jack patlatamasa da (ki bu normal çünkü kendini öldüremiyor) juliet patlattı… widmore sanırım cezalandırıldığı için jacoba kızgın ve bs’dan yana. bs’a da gücünü veren jacop olabilir, o da isyan etmiştir. Tanrı’nın şeytanı melek olarak yaratıp onun da Adem’e secde etmemesi ve kötülüğün temsilcisi olması gibi. Böyle birinin dünyada insanların arasında elini kolunu sallayarak gezmesini istemeyiz sanırım. Jacob’da bunun için çalışıyor…gibi…

6. aday ile ilgili müthiş bir teorim var: Bence Jacop’ın 6. adayı Tunus’da çöldeki bir bedeviydi ama bs’un gönderdiği kutup ayısı onu çölde enseleyince 5 aday kaldı :) Böylece bahtsız bedeviyle ilgili meşhur hikayenin de gizemi çözüldü. sawyer da sonra ayının adadaki dayı oğlunu vurdu bedevinin intikamını aldı. lost nelere kadir bak…

cash37 demiş,

14 Mart 2010 @ 19:18

Dizi herkesi paranoyak yaptı ya abiler -ki buna ben de dahilim- bazan her şeyi karıştırıyoruz.

Bu tartışmada da aynı şey olmuş sanırım.

Çünkü öldürememe kuralı jacop abinin dokunduklarının öldürülememesi le ilgili değil. Kural şu baba dokundu ise kendi kendisini öldüremiyor bunu ancak bir başkası yapabiliyor.

Bu durumda benjamin locke u öldürebiliyor.

Ayrıca ölümsüzlük konusunda richard haricindekilerin bir ayrıcalığı olmayabilir.

Lostfan! demiş,

14 Mart 2010 @ 20:45

Bence onlar birbirlerini öldürebiliyorlar,öyle olmasa BS neden birbirlerini öldürtmeye çalışsınki. BS onları öldüremio bir de onlar kendilerini öldüremiyorlar. Birbirlerini öldürebiliyorlardır ki 2 takıma ayrıldılar bence :)

deniz3838 demiş,

14 Mart 2010 @ 23:33

çiçek demiş,

13 Mart 2010 @ 21:05 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….cicek senin yazdiklarina hep cewap yazmak istiyrum ama kadar kafam karistiki birturlu tparliyamiyrum gercekten dizinin gecmisine bakinca hersey sarpa sariy senin syledigini bende yazmistim daha once bu darma nasil geldi oraya hadi jakop cagirdi peki kara duman okadar zaman bunlara neden dokunmadi hic bunlar adanin her yerine insaat yapmislar sadece koyleri manyetik alan icindeydi oraya kara duman girememis lambilir ama diyer yerlerde calisirken hepsini oldurebilirdi neden dokunmadi onlara ben o kulubeden gidip emir aliyodu ogrendiki orda uzun zamandir bs kaliyomus demekki ben jakop diye bs den emir aliyodu loke da kullandi kara duman ona ölmesini soyledi acaba idarida öldügündemi kalici olarak onun bedenine girebilcekti yada loke aday oldugu icin yaslanmayan adam varya unuttum adini onun kolaylikla kendisini jakopa goturcegini biliyodu oyuzden lokeun bedenine girdi benide zaten korkutmustu kiziyla tehtit etmisti oana jakopu kolaylikla oldurtcegini biliyodu ama isin garip tarafi jakop bunlartin olcagini biliyomus zaten neden buna izin verdi neden yerine aday ariyodu acaba lakopda baska birinin yerinemi adaydi daha once peki oncekiler nerde bence jakopunda kara dumaninda uymak mecburiyetinde oldugu baska bir guc var onlarin adada yanliz olmadigini dusunuyorum hic gormedigimiz birileri daha var birde biyerde okudum fisiltilari yazmislar bizim adaylar icin bizi bunlarmi kurtaracak falan diye fisiltilar oluyomus onlar ne jakop birilerinimi kurtarmak icin cabaliyo yda bs 40 dk okadar azki zaten kimse birsey konusmuyo bolumun sonunu merak ediyorum acaba ne aciklancak diye ya sonunda bisey ogreniyoruz yada arada bi kac cewap geliyo ben eski sorularin cewabini daha acik ogrenmek istiyorumya benim toparlayabildiklerim bunlar daha cok soru var ama hepsi birbirine karisiyo neyse benden bukadar cicek…:))

özlem demiş,

15 Mart 2010 @ 01:41

lostfan bende snaa katılıyorum.
nekadar qercekcı olur bılmıyorum ama soyle dusunuyorum dogen sayıdın bs yı oldurmesını ıstedı olmedı.bs olmedıgıne qore adaylar jacop ve bs yı olduremıyor bırde kendılerını olduremıyorlar,ama dıger adayları oldurebılıyorlarkı taraflar ayrılmaya basladı .ve dıkkat edelım sasırtmaca var dogenı bs olduremıyor cunku taraflar olmez denıldı ama oyle deqıl.dogen tapınak koruyucuydu tapınaga o varken bs gıremıyordu.o yuzden dogen ben gıdemem cunku gıdersem benı oldurur dedı.buda cok mantıklı cunku dogen aday deqıldı.
dogen sayıd tarafından olduruldu ,eger bırbırlerını olduremeseydıler dogende olmezdı. cunku bomba patlasa jackte kendını oldurmeye kalkmıs olucaktı kendılerını olduremedıklerın dolayı patlama olmadı.ama rıcheardı baska sekılde oldurmeyı denese olebılırdı.eger . ben lockeyı oldurdü,locke adaydı.bs jacobu bene oldurttu cunku adaylar jacop ve bs yı olduremezdı. bs ve jacop bırbırlerını olduremıyordu.
ozetleyecek olursam,
adaylar bırbırlerını oldurebılıyorlar ama kendılerını, bs’yi ve jacopu olduremıyorlar.bs ve jacopta bırbırlerını ve adayları olduremıyorlar .

bahemre demiş,

15 Mart 2010 @ 01:44

dounma konusunda şöyle bir tanımlama yapabiliriz; jacob dokunduğu kişilere birer nimet bahşediyor ve karşılığında oyuna(!) dahil ediyor. oyuna dahil edilenler de birbirlerini öldüremiyorlar. burada tek dokunulmayan Ben görünüyor. O yüzden jacob’ı öldürebildi. Siyah’a da dokunmuş olmalı ki küçük çocuk BS’ye sawyer’ı öldüremeyeceğini söylüyor. sawyer julliet den dolayı jack’i öldürecekti vazgeçti, sayid BS’yi öldüremedi çünkü ikisine de dokunuldu. Eğer ben de uçarsam şu an belli ki bir savaşa gidiliyor. iyilerle kötülerin yolları bir yerde kesişecek. fakat herkes dokunulmuş olduğu için BS’yi öldüremeyecekler. Burada devreye 6. aday desmond giriyor. Yalnızca desmond BS’yi öldürebilir. Belki de Widmore’un deniz altısında Desmon da vardır…

özlem demiş,

15 Mart 2010 @ 03:10

jacop gıbı bs de magarada adayların ısmını yazıyordu bs nın adayı locke oldu ve bu yuzdenmı acaba ılana artık o kılık degıstıremez dedı.lockenın yerıne alınca locke oldu. ozaman jacobun yerını kım alırsa odamı olucek ?
bs tarafları topluyor cunku jacop adayını bulup kendı yerıne gecırmecen once bırbırlerını oldurtecek.boylelıkle adaylar olunce jacobun ısı tamamen bıtmıs olucak.
bırde cocuk bs ye sowyer ıcın kuralları bılıyorsun onu olduremezsın dedı .demekkı ıstese oldurebılırdı .ama kurallar geregı olduremedıklerıne gore kurallar bozulunca hersey bıtmıs olucak bızımkıler hıc ucak dusmemıs gıbı hayatlarına devam edıcek ada ıse tamamen sulara gomulup kaybolucak.

deyvidey demiş,

15 Mart 2010 @ 03:57

arkadaşlar 6. aday bence micheal ‘dır… yanlış hatırlamıyorsam eskilerde bir bölümde adadan döndükten sonra silahı kafasına dayıyor ve silah ateş almıyordu…yani kendini öldüremiyordu.. micheal bir şekilde adaya gelecektir.

CharLie demiş,

15 Mart 2010 @ 07:59

EweT Bencede Jacob Dokunduqu kısıLere özeL ver veriyor

Bir TeoRiye gore Jacob adaya cocuk ken getiriLmiş o cok ozeL bir cocukmus onun uzerınde deneyLer yapılmıs deneylerın bazılarında hata olmus ve beynındekı guc dısarı yanı BLACK SMOke ortaya cıkmıs burdan bakılırsa ozeL quc verebılır Jacob

Dev Mersin Balığı ama Dev Tatlı su Vatozu et dı seym taym demiş,

15 Mart 2010 @ 08:16

Peki, Richard kendi kendini öldüremeyeceğini nereden biliyordu?
-Richard ın bilmediği şey mi var yahu..
Jack ölmeyeceklerinden nasıl emin olabiliyordu?
-Senaristler söylemiş olabilir..
Bu iki insanın ortak özelliği Jacob’un dokunmuş olması ise Jacob’un dokunduğu insanlar kendi kendilerini ve birbirlerini öldüremiyor olabilir mi?
-Olabilir.. herşey mümkün…
Charles da Jacob’un dokunduğu insanlardan biri olabilir mi
-Bu Jacop…
Acaba bu teori daha da ilginç bir noktaya varabilir mi?
-Varabilir, dedim ya herşey mümkün..
Daha önceki bölümlerde ormanda Siyah’ı uyaran gizemli çocuğun bahsettiği öldürememe kuralının bununla bir ilgisi var mı?
-Var
Acaba Siyah’ın Sawyer’ı öldürememesinin sebebi Jacob’un da bir zamanlar Siyah’a dokunmuş olması olabilir mi?
-Olabilir..
Acaba Black Smoke, Jacob’un Siyah’a bahşettiği nimet olabilir mi?
-Mümkün.

Murat KayaoğLu demiş,

15 Mart 2010 @ 12:30

fiLm herkesi baska dünyaLara götürmüş. fena haLde zıvanadan çıkmak üzereyiz =) bu sezonun finaL oLmasından doLayı,bide açıkLamaLarda bütün soruLarın cevapLanacağı sezon diye söyLedikLerinden doLayı tatminkar sahneLer bekLiyorum açıkcası fakat ilk 7 böLüme bakıLırsa cevaptan çok yine soruLarLa karşıLaşıyoruz.. umarım bu güzel senaryoya yakışır bi son buLuruz… Lost Lost Lost… :)

CharLie demiş,

15 Mart 2010 @ 12:40

Bence FınaL beLLi 601 de qoster di ada suyun aLtında BLack Smoke evine Yani qercek dunyaya gitmek ıstıyor ama Jacob gıtmesıne ızın vermıyor gitmese biLe ne yapacagını bılıyor onun ıcın adaya suya gomecek

CharLie demiş,

15 Mart 2010 @ 12:45

Peki arkadasLar Richard Kım? Jacob aLdıgı bıLqıLerı adayLara iLetiyorsunuz Yorum yapıyorsunuz Bence AsıL soru su:

Richard Kım ? ve adaya Nerden qeLdi + hanqi Zaman…

oscarheykelcigi demiş,

15 Mart 2010 @ 17:44

sakin olun gençler gereksiz yorumlara gerek yok. izleyin görün. sanki bugüne kadar neyi önceden bildinizde bunları önceden bilecekmiş gibi konuşuyorsunuz. cool.

kayıp demiş,

15 Mart 2010 @ 18:28

bence widmore ve ben öldürme kuralını bozdu. diğerleri hala birbirlerini öldüremiyo değil jakop engelliyo belkide. şimdi ben bi tarafata widmore bi tarafta kim denk gelirse öldürecek. en sona da sawyer la jack kalacak. birbirini kızdırmak için her seyi yapan ama asla karsısındakine zarar vermeyen onlar. aynı jakobla siyah giyen adam gibi.

lostgirl demiş,

15 Mart 2010 @ 19:19

aklıma gelmişken richard sowyer’ı ormanda görmüştü flockla giderken orda richard sowyere lock için ” neyle uğraştığını bilmiyosun” dedi bence flock başka bişeylerin peşinde ve uğraştığı şey her neyse kimsenin hoşuna gitmeyecek

melekbanu demiş,

15 Mart 2010 @ 22:12

bahemre demiş,
15 Mart 2010 @ 01:44

dokunma konusunda şöyle bir tanımlama yapabiliriz; jacob dokunduğu kişilere birer nimet bahşediyor ve karşılığında oyuna(!) dahil ediyor. oyuna dahil edilenler de birbirlerini öldüremiyorlar. burada tek dokunulmayan Ben görünüyor. O yüzden jacob’ı öldürebildi. Siyah’a da dokunmuş olmalı ki küçük çocuk BS’ye sawyer’ı öldüremeyeceğini söylüyor. sawyer julliet den dolayı jack’i öldürecekti vazgeçti, sayid BS’yi öldüremedi çünkü ikisine de dokunuldu. Eğer ben de uçarsam şu an belli ki bir savaşa gidiliyor. iyilerle kötülerin yolları bir yerde kesişecek. fakat herkes dokunulmuş olduğu için BS’yi öldüremeyecekler. Burada devreye 6. aday desmond giriyor. Yalnızca desmond BS’yi öldürebilir. Belki de Widmore’un deniz altısında Desmon da vardır…
_______________________________________________

Valla çok beğendim bu açıklamayı bir çok şeyin sorusunun yanıtlamışsın. Buna ben de şunu ekleyeyim. Oyun sahası ada olduğu için Ben adada Locke u öldüremedi(İskeletlerin orda)
ama dışarda öldürebildi.

Tuğçe... demiş,

15 Mart 2010 @ 22:24

Bence Richard ‘black rock’ la gelenlerden birisi. Zaten son bölümde öyle bir şeyler ima etti…

orçun demiş,

16 Mart 2010 @ 09:42

şimdi ne yapacağız diye soran Richard’a
Jack’in yanıtı en başa dönmeliyiz olmuştu.
En başa dönmekten kastı uçağın düştüğü tarihmi yoksa başka birşeymi göreceğiz.
Çoğu arkadaşın bir teorisi vardı 1.sezon 1. bölüm aslında dizinin finali ve hep aynı döngünün defalarca olduğu yönündeydi. İlerleyen bölümlerde neyinne olduğunu göreceğiz inşallah.

garfield demiş,

16 Mart 2010 @ 10:44

Son sezonda cevapları bekliyorken , yine soru ve yeni sorular bizimle.benimde bir iki sey dikkatimi çekti açıkcası.6 tane adayların kim olduğuna dair şüphelerim var.Açıkcası sayidin onlardan biri olmadığı düşüncesindeyim.doganın testinde başarısız oldu aynı şekilde claireda sınıfta kalanlardan.Jack ve hurley ,knowlar adayların başını çekerken digerleri kim ? ikinciside kara duman her kılığa girebilirken neden sadece locke ? bence o ara ara başka insanlarada giriyor .ve kim neye göre iyi neye göre kötü ? sorular sorular , gelsin bakalım cevaplar…

melekbanu demiş,

16 Mart 2010 @ 15:02

Dogen Jack e Sayid e içirmesi için bir hap vermişti. Jack hapı kendisi yutunca niye o kadar panik oldu. Jack istesesde kendini öldüremiyor. O zaman ..
1. Dogen Jack in aday olamasını bilmesine rağmen kendini öldüremeyeceğini bilmiyor
2. Biliyor ama bildiği anlaşılmasın diye telaşlanıyormuş gibi yapıyor.
Vee Dogen la anlaşma yapılmış olmasına rağmen ona dokunulmamış çünkü sayid onu öldürebildi

aslı demiş,

16 Mart 2010 @ 18:45

ya be bişey sorucam cevaplarsanız çok sevinirim ya ilana çok önemli bir karakterki final sezonu afişinde var ama onunla ilgili ölüm yok neden?yoksa ben mi bulamıyorum?

aslı demiş,

16 Mart 2010 @ 18:47

ilana ile ilgili bölüm diyecektim onunla ilgili bölüm varmı

Ben demiş,

16 Mart 2010 @ 19:07

Yorumların tamamını okuyamadım daha önce yazıldımı bilmiyorum ama eski bölümleri izleyenler bu mantığın bazı noktalarda yanlış olduğunu bilicektir…Ben Lock kendini asmak üzereyken otel odasına gelmiş ve yardımcı (!) olmuştu.Eğer Lock intahar ederken ben gelmemiş olsaydı Lock ölmiycekti.Çünkü daha önce Lock binadan atlayıp öldüğünde jacop dokunmuş ve canlanmıştı.Buda ya jacopun dokundukları birbirlerini öldüremiyo tezini çürütmektedir ya da jacop un ben e dokunmadığı anlamına gelmektir.Jack ve richard konusunda da dinamit patlasaydı Jack te zarar görüceği için dinamit patlamadı yani Jack kendini öldüremiyceği için dinamit patlamadı.Jack fitli ateşleyip uzaklaşsaydı ve richard ölseydi o zaman Ben’e jacopun dokunup dokunmadığınına emin olabilirdik …
BS ve Jacop arasında ki öldürememe anlaşması ise bu durumun dışında başka bi anlaşma diye düşünüyorum.Adayları ve birbirlerini öldüremiycekleri üzerine bi anlaşma olabilir.Çünkü BS Jacopu öldürmek istediğinde kendi yapmadı bunu Ben’e yaptırdı..
Ben Jacopu öldürebildiğine göre budurum düşünüldüğünde yine karşımıza aynı soru çıkıyo Ben’e Jacop dokunmadı mı yoksa Jacop dokunmuş olsa bile birbirlerini öldürmelerine bu durum engel değilmi?

crouvex demiş,

16 Mart 2010 @ 20:51

hmm bence anahtar benjamin adada buyudu dharma girisiminde bulundu liderlik yapti ama jacobu hic gormedigini itiraf etti…
jacobta olmeden onun icin hala umut besliyordu ama hayal krikligi devam… bence bs yide widmoruda ben oldurebilir… hatta butun adaylari ben oldurebilir jacob u adada olldurebildigine gore.. adaylari siler supurur bu ben :)

crouvex demiş,

16 Mart 2010 @ 20:53

bide sunu ekliyim butun adaylari jacob kucukluklerinden beri izliyor oysa ben kucuklugunden beri hep dislanan adam…

melihk demiş,

16 Mart 2010 @ 23:15

bu gidişle jacob’un dokunma olayı müjde ar’ın gazoz açma meselesine dönecek , bence burdan bir şey çıkmaz ;)

adayları öldürmenin bs’ye yasak olduğunu biliyoruz sadece. beni jack’i lock’u neden karıştırıyorsunuz. ortada bir oyun var, bs adadakileri (ben,claire,sawyer,sayid…) kandırmak için yalandan hikayeler uyduruyor hiçbiri doğru değil. candidate’in ne olduğunu anlattığı hikaye de muhtemelen yalan.

bs ölen herkesin kılığına girebiliyor(christian,locke,alex,hurley’in akıl hastanesindeki oda arkadaşı…) o zaman bs adadan kurtulup charlie kılığına girip akıl hastanesinde hurley’i ziyaret edebilecek mi. bir bölümde hatırlarsanız libby’yi de hurley’in yanında hastanede görmüştük. walt’un adada peydahlanıp durmasını ise açıklayamadım, o da ilerde adaya gelip ölecek mi?

aslında bs kimlerin kılığına girmiş bir listesini yapmak lazım

melihk demiş,

16 Mart 2010 @ 23:23

adada ya da dış dünyada olmaması gereken kimleri gördük? adaya insanları nasıl çektiler belki burdan çıkarabiliriz

1) christian (locke, jack ve claire’e gözüktü)
2) locke
3) charlie (akıl hastanesinde hurley’i ziyaret etti)
4) libby (akıl hastanesinde hurley’in yanındaydı)
5) **** (hurleyin akıl hastanesinden arkadaşı adadaydı)
6) walt (adadan ayrılmasına rağmen adaya gelip duruyordu)
7) sayid (ölmesine rağmen dirildi, biryerine dokunan da olmadı)

bunlar dışında, uçaktakilerden epey adamı kumsala gömdüler. bunlar hiç mi dirilmedi?

melihk demiş,

16 Mart 2010 @ 23:24

8) alex (bs benjamini manipüle etmek için kullandı)

alayına ben dokunayım... demiş,

17 Mart 2010 @ 03:02

amma dokunaklı diziymiş…..ii seyirler…şurda kalmış zaten 10 bölüm bırakın artık teoriyi meoriyide yayınlanan bölümlerden maksimum seyir zevki almaya bakın.yok o ona dokunmuş şu buna dokunmuş en saalam sawyer dokundurdu işte ana lucia,kate,juliet adam sıradan geçirdi:) yıh yıh…

SaLiX demiş,

17 Mart 2010 @ 20:33

ama charles yaşlanıo richard yaşlanmıo

allecra demiş,

18 Mart 2010 @ 11:54

timebomba söylüyorum 6.aday kate…

desmond bro demiş,

18 Mart 2010 @ 13:07

kesinlikle black smoke ile desmond birbirlerine girecekler çünkü çekimlerde bazıları ziyarete gitmişler ve terry qouinin ile henry ian cusick terlemiş bir haldeymişler (dövüşmüyorlarsa başka ne yapıyor olabilirler?)ve o elleri kanlı black smoke a onu öldürmemen gerekirdi diyen sarışın çocukta ordaydı.

ivedik :D demiş,

20 Mart 2010 @ 22:55

:D arkadaslar allah ıcın guldurmeyınnn .. ne kuralıı bs savyerı oldururrse elenır mi :D … kım eler peki ölü jacop mu golgesınden korkan ben mi :D … kural fln yok..

twister demiş,

26 Mart 2010 @ 13:57

yorum yapacak takatim kalmadı dizi bomb.k oldu…
hala kafamdaki hiç bir soru cevaplanmadı…her yeni bölümde cevaplanır umudu taşıyorum ama hala sürekli yeni sorular bırakacam artık bu diziyi…piskopata bağladım…bence herşey hurley nin uydurması çıkacak…

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın