6×06: Taraflar Belli Oluyor

lost_6x05_siyah_locke_ozgur1

Altıncı sezon altıncı bölümle beraber taraflar belli olmaya başladı. Siyah, Sayid ve Claire’i kendi yanına çekti. Locke’un bedenini ele geçirdi. Sawyer’ı da ikna etmiş gibi görünüyordu en son.



Bu durumda adaylardan üçü; Locke(bedenen), Sayid ve Sawyer, Siyah tarafında denebilir.

Jacob ise Jack ve Hurley’i kendi yanına çekmiş gibi görünüyor.Adaylardan ikisi onunla.Son aday Kwon ise hem kim olduğu-Sun mı Jin mi- hem de kimin tarafında olduğu konusunda şüpheler taşıyor.

Kate en son Siyah ordusuyla hareket ediyormuş gibi görünse de, büyük ihtimalle Jack’in yanında yer alacaktır.
Bakalım savaşı hangi taraf kazanacak?

ninni

Dev Mersin Balığı demiş,

4 Mart 2010 @ 09:25

Kate numara yapıyor, Black Smoke ın ne iş çevirdiğini öğrenmek için onlara katıldı..

blueberrie demiş,

4 Mart 2010 @ 10:42

numara yapabişlmesi için önce ne olduğunun anlaması lazım ama final sahnesindeki şarkı çok iyiyidi acayip gerdi!

ece demiş,

4 Mart 2010 @ 10:45

Ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın şavaş çıksın veya çıkmasın hala kimin ne olduğu belli değil. Jakop için gözüm kapalı iyi locke içinse teredütsüz kötü diyemem. Kimin ne olduğu belli değil.

CharLie demiş,

4 Mart 2010 @ 11:48

Rıchard nereye KayboLdu Tapınakta yoktu ??

deniz3838 demiş,

4 Mart 2010 @ 11:59

bence belli fark etmedinizmi normal yasantisinda suc isleyenler karadumanin tarafina geciyor hic suc islemeyeler hep biseyler icin mucadele denler jakobun tarafina geciyor.bence kara dumanin onlari toplamasinin baska sebebi var adadan cikarmak icin degil jakobun adalarini onlara oldurtmek icin topluyor cunki kendisi yapamiyor sonunda hepsini öldürecek ve serbest kalmayi planliyor olabilir jakop cok mantikli bir adam herseyi en ince ayrintisina kadar hesapladi ve oynuyor dama oynar gibi boyle hisettim ben

sedat raul demiş,

4 Mart 2010 @ 12:06

ece haklı hala hiç bişey belli değil .. darma girişimine ne oldu yahu adamlar adada büyük bi enerji gücü var diyolardı rahat bi şekilde gelip gidiyolardı o konu bi yere bağlandıda ben mi kaçırdım…

özer demiş,

4 Mart 2010 @ 13:22

arkadaşlar bence finall belli oldu yani adadaki biizmkilerin hepsi ölecek gibi duruyor çünkü blacksmoke sayid e nadia yı geri getireceğini söledi bence adadaki bedenler ölecek ve gerçek hayattaki bendelere geçecek gibi duruyor yada geçmeyebilir ama sonunda gerçek hayatlarında geri dönecekler :)) tabi bu lost herşey olabili..=))

soner demiş,

4 Mart 2010 @ 13:23

sawyer,
seyid,
kate,

hepsi gerçek hayatta cinayet işlemiş kişiler.

Ama peki Claire ?

lost2626262 demiş,

4 Mart 2010 @ 14:44

Kwon’lardan biri siyahım diğeri beyazın yanında kate ise diğer bölümlerde jack’in yanına geçebilir yada sawyerla kalabilir..

özer demiş,

arkadaşlar bence finall belli oldu yani adadaki biizmkilerin hepsi ölecek gibi duruyor çünkü blacksmoke sayid e nadia yı geri getireceğini söledi bence adadaki bedenler ölecek ve gerçek hayattaki bendelere geçecek gibi duruyor yada geçmeyebilir ama sonunda gerçek hayatlarında geri dönecekler :)) tabi bu lost herşey olabili..=))

FLocke geri getireceğini söylemedi onu gösterebileceğini söyledi..

ayrıca flocke’ın kandırdığı insanların hepsi sevdikleri birisini kaybetmişler.. bknz sawyer - juliet claire - aaron sayid - nadia

rim demiş,

4 Mart 2010 @ 15:23

Siyah ve Beyaz örgüsü, İran mitine Hürmüz ve Ahriman’a benziyor. İyilik kazandıkça dünyaya beyazlık (gün) kötülük kazandıkça dünyaya karanlık (gece) hakim oluyor… Neyin nasıl gerçekleşeceğini önceden bilen Jacob (iyi-beyaz-gün), tapınağın Siyah (kötü-siyah-gece) tarafından yok edielceğini bildiği için Hugo ve Jack’i kaçırdı… Aslında tüm bunları bilen birisi için bir savaş yaşanacak olmasının da bir anlamı olmamalı. Çünkü savaşın nasıl sonuçlanacağını da biliyor olması gerek. Taraflar belirlenmiyor, aslında çok önceden zaten belirlendi. Cevaplanması gereken tek şey oyunun ne uğruna oynandığı?

blacksmoke demiş,

4 Mart 2010 @ 15:38

7.bölümün fragmanını izledim ve benjamin linus bölümü galiba mezar açıyodu sanki tam net göremedim. bence ölüler dirilicek ve iyi olan tarafda yer alıcaklar.

black smoke demiş,

4 Mart 2010 @ 16:53

benjamin tapınakta kaldı ve dğer bölümün adı dr.linus bence çok süper şeylr olacak=)

john locke demiş,

4 Mart 2010 @ 17:00

benjamin nerede ?? en son sayid’i çağırdı sonra korkup kaçtı ama ilana nın yanında götürdüğü ekibe katılamadı onlar mağaranın içine girdiler ilana,sun,miles,frank –sayid kate claire siyaha katıldılar –tapınaktaki siyaha katılmayan yerlillerin hepsi öldü ama tek bilinmeyen BENJAMIN o tek kaldı ve nereye gittiği belli değil ???

108 - Wallace demiş,

4 Mart 2010 @ 17:13

http://i1003.hizliresim.com/2010/3/4/4383.jpg

resimde mağaradaki terazinin dengesi var.. eğer orası jacobun mağarasıysa bu biraz tuhaf bi denge..

ayrıca dogen sayid’e sende yanlş taraf ağır bastı dedi .. beyaz ya da siyah demedi.. kime göre neye göre yanlış.. her iki tarafta çekinmeden adam öldürebiliyor.. her iki taraf da insanları kullanmak için sevdikleriyle bi şeklde tehdit ediyor..

arkadaşın dedği gibi,, jacoba gözü kapalı iyi denemez.. dumana da aynı şeklde kötü demek zor.. .

kate’e gelince o claire’ın peşinde bi taraf olacaksa jack’ın oldğu yerde olacaktır..

ferit demiş,

4 Mart 2010 @ 17:25

Taraflar nerdeyse belli final posterindende anlaşılıcağı gibi siyah’ın yanında olanlar
Sawyer
Kate
Sayid
Claire
Richard
Ilana
Jacob’tan yana olanlar ise
Jack
Hugo
Ben
Jin-Sun Kwon
Miles
Lapidus
final posterine dikkatli bakın siyah İsa mesih’in bulunduğu bölgede oturuyor ve kahramanlarımız iki tarafa ayrılmış poster da vinci’nin last dinner adlı eserinden alıntıdır.

allecra demiş,

4 Mart 2010 @ 18:17

kwon jinse zaten sunda oluyor çünkü ikisi evlenirken jacop onlara artık ikiniz bir bedensinsiniz dedi

CharLie demiş,

4 Mart 2010 @ 18:24

Ferit guzeL dıonda ILanayı adaya cagıran Ztn Jacob ondan yardım ıstedı

+Richard ona katıLsaydı onceden ona KatıLırdı o da Jacob Tutuyor

CharLie demiş,

4 Mart 2010 @ 18:43

sen postere bakacaksan nıye herkez John Locka bakıyor ???

Goddess. demiş,

4 Mart 2010 @ 18:53

Ilana ve Jack, Hurley yardımıyla Jacob’ın görevini üstlenecekler bence.
Sayid ve Claire ise yeni Black Smoke olacak gibi görünüyor. O olmasa bile ona hizmet ediyorlar, onun tarafındalar. Kafa kafaya gelecekler..

CharLie demiş,

4 Mart 2010 @ 18:55

Bana qore sunLar qaranTi

Jacob=Jack,Huqo,KaTe

BLack=cakma John,sawyer,Sayid

4815162342 demiş,

4 Mart 2010 @ 19:28

ferit kesinlikle güzel yakalamış. Helal olsun hocam şimdi baktım gerçekten Da Vinci’nin Last Dinner adlı eserine benziyor. Ama belkide bu Lost yapımcılarının bir esprisi ;) Evet taraflar bayağı bayağı belli oldu ama hala Richard ve Ilana’nın nasıl BS tarafına geçeceğini görmedik.

gahoy demiş,

4 Mart 2010 @ 21:14

iliana nasıl siyahın yanında olur jakop çağırdı adamlarını kara duman öldürdü ya

SeqhiL demiş,

4 Mart 2010 @ 22:39

rim nickli arkadaşın yaptığı yorum gerçekten ilginç ve dikkate alınmalı.

bölümün finalinde seslendirilen o şarkı sanki o geceyi anlatır nitelikteydi!! Bana o şekilde bir çagrışım yaptı sadece…

nemo demiş,

5 Mart 2010 @ 00:14

deniz3838 demiş,
4 Mart 2010 @ 11:59

bence belli fark etmedinizmi normal yasantisinda suc isleyenler karadumanin tarafina geciyor hic suc islemeyeler hep biseyler icin mucadele denler jakobun tarafina geciyor.bence kara dumanin onlari toplamasinin baska sebebi var adadan cikarmak icin degil jakobun adalarini onlara oldurtmek icin topluyor cunki kendisi yapamiyor sonunda hepsini öldürecek ve serbest kalmayi planliyor olabilir jakop cok mantikli bir adam herseyi en ince ayrintisina kadar hesapladi ve oynuyor dama oynar gibi boyle hisettim
—————————————————————-
cok sacma bi teori cinayet kısmın zaten yukarıda arkadasla acıklamıs:D claire demi katil:D
diger kısmaı ise adam (b.s)zaten güclü öldürse zaten tapınaktaki herkesi öldürürdü.ayrıca adam benim dediğimi yapın demedi tapnaktaki kimseye sadece adadan gitmeyi vaad etti akadasım senin teorin boylece yatar:D

yorumcu demiş,

5 Mart 2010 @ 02:08

blacksmoke demiş,
4 Mart 2010 @ 15:38

7.bölümün fragmanını izledim ve benjamin linus bölümü galiba mezar açıyodu sanki tam net göremedim. bence ölüler dirilicek ve iyi olan tarafda yer alıcaklar
———————————————————-

Ölüler dirilecek ve iyi tarafta yer alacak. Hatta Shannon vampir olarak gelcek yanına Edward olcak. Locke’un kalbine demir kazık saplayıp kafasını keserlerse iyi olan taraf kazanır merak etme sen. Arkadaşlar bazen aynı diziyi mi izliyoruz diye merak ediyorum. Bazı arkadaşlar süper mantıklar yürütürken bazıları da bir o kadar saçma mantıklar yürütüyor. Bu dizi Harry Potter, Jurassic Park falan değil karıştırmayın.

—————————————————————-
108 - Wallace demiş,
4 Mart 2010 @ 17:13

http://i1003.hizliresim.com/2010/3/4/4383.jpg

resimde mağaradaki terazinin dengesi var.. eğer orası jacobun mağarasıysa bu biraz tuhaf bi denge..

ayrıca dogen sayid’e sende yanlş taraf ağır bastı dedi .. beyaz ya da siyah demedi.. kime göre neye göre yanlış.. her iki tarafta çekinmeden adam öldürebiliyor.. her iki taraf da insanları kullanmak için sevdikleriyle bi şeklde tehdit ediyor..

arkadaşın dedği gibi,, jacoba gözü kapalı iyi denemez.. dumana da aynı şeklde kötü demek zor.. .

kate’e gelince o claire’ın peşinde bi taraf olacaksa jack’ın oldğu yerde olacaktır..

———————————————————–

Orada aslında denge var. Kamera açısı belki bize dengesizlik varmış gibi gösterebilir. Oradaki espri Jacob ve Siyah adam arasındaki dengenin bozulmasıydı. Jacob öldü ve artık siyah adam güce sahip. Bu yüzden Jacob’ın taşını attı. Artık kötü taraf ağır basıyor.
Dogen’in sözü tabii ki istediğiniz yere çevrilir mesela onun yerinde Locke olsa testi geçtin sen tam istediğim gibi birisin derdi. Belki de Jack ve Hurley kötü taraftadır. Ama her şey 10 bölüm sonra tam anlamıyla belli olacak.

———————————-

Kwon olayına gelince. Hatırlayın düğünlerinde Jacob ikisinin de omzunu tuttu. Yani ikisi birlikte aday oluyorlar. Sadece Jin ya da Sun değil. Locke bizi 4.bölümde özellikle şaşırttı. Hangisi bilmiyorum dedi. Bu tamamen Lost’un ters köşe numarası. Yani Kwon ikisini de kapsıyor. Şu an birbirlerinden ayrılar. Büyük ihtimalle de bu işe karışmamak isteyeceklerdir. Ya da Jack’in yanında kalırlar. Umarım ikisine de zarar gelmez. Çünkü adadaki masum sayılacak kişilerden onlar.

serena35 demiş,

5 Mart 2010 @ 03:18

__SPOİLER__

İlliana’nın Jacob’ın kızı olduğuna dair söylentiler var.Eğer doğruysa siyahın yanında yer alması pek de mümkün değil ve Richard da Jacob’a çok bağlı görünüyordu.Eğer İlliana siyahın tarafında yer alacaksa ona ihanet etmek alt etmek için olacaktır diye düşünüyorum.Kate de aynı kategoride o da siyahın ne olduğunu anlamak ya da Claire’i kurtarmak düşüncesiyle siyahın tarafındaymış gbi gözükecektir.

Kadından ADAY Olabilemezzzz demiş,

5 Mart 2010 @ 10:29

Arkadaslar hala sun için veya Kate için adaydır denılıyor.
Adaydan anladığımız Jacob veya Black’ın kullanacagı bedense Sun’la, Kate’in bedenini napsınlar. (Ki su ana kadarki bolumlerden adaydan yerıne gecılecek kısı anlasıldı) Sımdı bu durumda Kate ve Sun’a aday dıyenler acaba Jacob veya Black’ın erkek olarak gözükmekten bıktıklarını bundan sonra bırazda erkek ruhlarını bir kadın bedenınde tasımak ıstedıklerını mı ıddıa edıyorlar !

KADINDAN ADAY OLMAZ, OLABILEMEZ.

Nedenı yukardı yazdım, Peki bu kadınların rolu nedır dıye soran olursa bendekı tez su ki, bu kadınlar bı sekılde aday erkeklerı son dakıkada etkıleyerek taraf degıstırmelerıne sebeo olacaklar.

Yani Mesela Jın su an Black tarafında Son dakıkada Sun sayesınde-iknasıyla Jakob tarafına gececek. Ozellıkle dugunde ıkısıne dokunup asla ayrılmayın dıyen Jacob’a bu ıkılınin ayrılmaması ve bırlıkte olması yarar saglıyor-saglayacak bunun ıcın ıkısıne dokundu..
Kate’e gelınce ya son dakıka Sawyer veya Jack uzerınde etkılı olacak..
Claire gelınce oda oglu sayesınde bu oyunda yer alıyor.
Yanı bu dızıdekı kadınlar asıl oyuncu degıl asıl oyuncuları etkıleyecek ozellıklerdeler.

Kızan olacak bılıyorum ama Gercek hayatta bu boyle degılmı?

CharLie demiş,

5 Mart 2010 @ 12:39

Ewet Claire ve Sayidin Bs Yanına Gittigini bıLmıyordu Kapıdan cıktıgımında yuzundekı ıfade ztn herseyı analtıyorum Kete geri
içeride giremezdi Bs war :) kızda Mecbur onLarLa qıTTı bende oLsam oyLe yaparım :)

CharLie demiş,

5 Mart 2010 @ 12:40

Birde adaya beLki Aaron,Daqon oqLu,woLt,Jackı oqLu DaviD qeLıyor xD oLabıLır

KaanL demiş,

5 Mart 2010 @ 13:11

benim anlamadığım nokta kimse bs nin şeytan olduğundan bahsetmemiş dogen onun insan sulietinde bir şeytan olduğunu söylemişti üstelik kate’in ölümden son anda kurtulduğu sahnede bs üstünden geçerken bi sn lik kısmında içinden şeytan gibi bişeyler geçtiğini gördük zaten flocke kılığına girdiğindede şeytani bakışları var buradanda anlaşılabilir.

Sercan Işık demiş,

5 Mart 2010 @ 14:05

Bu zamana kadar hep jack’in seçtiği taraf mantıklı gibi göründü ama gerçek öyle deil.Bu sefer iyi olan taraf Siyah’ın tarafı Jacop ise herkesle oyuncak gibi oynuyo…Ayrıca dizide ki en kilit isim ve benim tek favorim “Ben” olayın seyrini yeniden değiştirecek…

burako_58 demiş,

5 Mart 2010 @ 14:53

ben şu last dinner meselesini anlamadım okadar uğraştım ama arsındaki bğıntıyı çözemedim yardımcı olunursa sevinirim

ada demiş,

5 Mart 2010 @ 15:54

benim anlamadığım black smoke niye taraftar topluyo ki.jacob ın adayı korumak için.black smoke neden?…

tek dost Lost :) demiş,

5 Mart 2010 @ 18:35

arkadaşlar 5. sezonda iliana nın yanındaki adamlar miles i bi minibüse sokmuslardı ve miles a yanlıs tarafta oldugunu söylemişlerdi..o sıralar miles’ı wildmore adaya gönderecekti..iliana ve ekibinin jacop ‘ın tarafında oldugunu düşünürsek ve aynı zamanda wildmore onlar için yanlıs taraf oluyosa wildmore sahte locke in tarafında oyuna girecek sanırım.
aslında sahte jonh locke deccal bile olabilir :)benjamin wildmore a düşman wildmore sahte john locke in tarafında ise benjamin jacop ‘ın tarafında..aslında taraflar belli fakat tarafların neyi temsil ettiği hala daha belirsiz..bide dizi bittiğinde hayal kırıklığına uğrayacağımızdan eminim çünkü cevaplanmayan bir cok soru olacak..çünkü 5 sezon boyunca o kadar sır vardıki bunların kalan 10 bölümde acıklanması imkansız üstelik her yeni bolumde yeni yeni sırlar ortaya cıkarken..

lostmanyağı demiş,

5 Mart 2010 @ 21:19

kate in bakısları hiç de iyi görünmüordu sankı oraya zorla gıdıo gıbıydı bi iş var orada

brc demiş,

5 Mart 2010 @ 23:02

hiç suç işlemeynler jacobın tarafına geçiyor denmiş ama benjamin de ilk an için ( şuan nerde belli değil :D ) jacobın tarafında gibi ( ya da sadece paçayı kuratarmka için) illana ile birlikteydi… benjaminde çok çelişki var.. jacobı hiç görmemiş ama ona sadık olmasının yanınad siyah dumanı kendisi daha önceden kontrol etse de ne olduğunu bilmiomuş gibi tarvırlar sergilerken aynı zaman da jacob ı öldürmesi yetmezmiş gibi illanaların peşine takılıo.. Sayidi görünce de korkuo… Ayrıca içine kötülük girenlerden biri de oydu ama onu öldürmeye kalkmamıştı the others yda tapınaktakiler işte…

brc demiş,

5 Mart 2010 @ 23:50

http://spoilerslost.blogspot.com/2010/03/getting-lost-richards-mysteries-will-be.html

şunu bi izlemenizi öneririm sanırım bundan sonraki bölümde richard hakkında bir sürü şey öğrenicez. bunun yanında jacob ve mib hakkında dabaya şey öğrenicez =)

burako_58 demiş,

6 Mart 2010 @ 09:04

last dinner yeni baktım sanırım taraflar belli fakat şunu söylemekisterim ki han gi tarafın iyi olduğu ne malum belki jak’in tarafı kötü taraf olamazmı(yani bide şu lostun ters köşe özelliğini dikkate alırsak)

dirayet demiş,

6 Mart 2010 @ 09:43

Şu an taraflar şekilleniyor demek doğru değil. Sawyer ve Kate karakterleri her zaman kendi bildiklerini yapan karakterler. Duruma göre taraf değiştirebilirler. Kate’in Sawyer üstündeki etkiside gözardı edilmeli ayrıca…

HaSSaN demiş,

6 Mart 2010 @ 13:11

Yaw anlamıyorum sizi; her soruya cevap istiyor bazı arkadaşlar… Hiç mi fantastik film izlemediniz, superman nasıl uçuyor açıklamak zorundasınız diyen bir insan olmamış daha! ki ilk film bilmem kaç yıl önce çevrilmiş… Şurada her soruya bir cvp isteyen tek bir vatandaş var mı ki izlediği bir bilimkurgu da mantık arasın…
Tabiki bazı sorular cevaplanmalı buna bende katılıyorum ama bu kadar dayatma çok saçma sadece… sadece zleyip zevk alalım derim ben….

deniz3838 demiş,

6 Mart 2010 @ 16:43

nemo demiş,

5 Mart 2010 @ 00:14 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::madem hepsini öldürebilirdi neden oldurmedi kara duman neden onlari yanina cekmek icin bukadar caba sarf ediyor istese jakopta öldü adadan cikabilir herkeside oldurebilir ama öldüremiyor niye dogeni sayite öldürttü cunki kendi yapamiyordu bence kesinlikle onlari yanina cekmesinin baska bi sebebi var cunki uzerine basa basa kac sefer dediler herkesi öldürecek diye yalan soyluyor adadaki herkesi öldürene kadar durmiycak dediler demekki bi sebebi var bazilarini oldurmemesinin lost bu hic bisey kesin diil tabiki hakli olabilir arkadaslar iyi bildigimiz kotu cikabilir. birde benim kafami karistiran sey neden darma girisimi varken kara duman onlara dokunmadi hic ozamanlar bagliydida o kulubede bizimkiler gelince bisey oldudami serbest kaldi acaba ama daha ilk ucak dustugunde pilotu parcalamisti ormanda ilk dustuklerinden beri karaduman dolasiyodu.ben onu cagirabiliyodu belkide onu jakop saniyordu olabilirmi acaba…….

amed21 demiş,

6 Mart 2010 @ 18:51

ya dizi ilk başladığında kutup ayıları merak ediyorduk ona kafa yoruyorduk şimdi ise tarafları merak edip iyilik mi yoksa kötülük mü kazanacak onu tartışıyoruz demek ki final de başka bir şeyi tartışmazsak iyi.abi daha taraflar belli değil sanki finale kadar da belli olmayacak gibi duruyor……………………

melekbanu demiş,

6 Mart 2010 @ 19:26

Taraflar Duman__ Sawyer(adayı terk etmek Karşılığıda)- Claire(oğlu aeron ile beraber olup onu büyütmek karşılığında) - Sayid(Nadia nın ölmemesi ve onu görebilmek karşılığında)Aslında bunlar seyrettiğimiz alternatif gerçeklikte oluyor????? Hadi hayırlısı.
Richard a teklif yapıldı ve Richard kabul etmedi Asla dedi. Ve duman onu öldürmedi????? Bizimkilerde teklifi kabul etmeseler acaba noolur Çook merak ediyorum. Sonraki bölümlerde teklifi kabul etmeyen birini bizimkilerden görmek istiyorum.
Jacop— Kimseye teklif yapmadı gizemini koruyor. Kendisini öldürmeden önce Ben e Hala seçme şansın var demişti. Bence bu çok önemli bir söz. Teklifler karşısında yada olanlar karşısında seçme şanslarının var olduğunu biliyoruz.
Hugo(Jacop için adaya bir gitar kutusuyla döndü)
Jack (dışardaki hayatı berbatlaşmıştı kendi isteğiyle adaya döndü- Henüz Jacopla bir ilişkisi yok)
Kate (Claire i bulup Aeron u ona geri vermek istediği için adaya geri döndü - kendi isteğiyle. su an için kendisine yapılan bir teklif yok. Dumanın yanındaki grupta ama birlikteler anlamına gelmiyor bu bence.)
Ben (Adaya dönmek için elinden geleni ardına koymadı. Adadaki yerli halkın lideriydi. Jacop u hiç görmemişti. Richard aracılığıyla Jacop a hesap veriyordu ve emir alıyordu.)
Dogen(açıkca Jacop un oğlunun yaşamı karşılığında onu adaya çağırdığını ve onunda bu ‘iş’(duman sawyerla konuşurken de ‘iş’ demişti)kabul ettiğini öğrendik maalesef öldü * tarafsız)
Ilıana(hastanede jacop tarafından ziyaretinden sonra iyileşiyor ve jacop kendisine yardım etmesini istiyor adaya geliyor. Jacop ve iliananın çok önceden adada bulunduklarını bu sezonda anlıyoruz. Tapınağı, külleri, gizli geçitleri,dumanın jhonun bedeninden başka beden kullanamyacağını,vs biliyor. Sayid i de adaya getirme işini polis olarak yapıyor)
Miles(faraday la adaya geliyor -bilimsel çalışma yapmak için sözde- çeşitli zaman dilimlerinden sonra şimdi öylece etrafta dolaşıyor tarafı belli değil. olanların da farkında değil)
Lapidus(pilot bizimkileri adadan çıkaran sonrada adaa düşüren uçağın pilotu)O da ne olduğunun çok farkında değil hatta iliana ve ekibinin onu silah zoruyla tuttuğu düşünülecek olursa her an duman tarafına geçebilir diyorum ben)
Unuttuğum varsa ekleyin ltf

melekbanu demiş,

6 Mart 2010 @ 19:51

unuttuğum varmış
Sun KWON (kendi isteğiyle adaya geri geliyor kocasını bulmak için. teklif yapılmadı olanların farkında değil)
Jin Kwon(Claire in kapanına takıldı ve görmedik ama herhalde dumanla mecburen birlikte iClaire tapınağa giderken Jin yada Sawyer da yapabilirdi dedi. Gördüğümüz kadarıyla kendisine yapılan bir teklif yok.)

melekbanu demiş,

6 Mart 2010 @ 19:56

kadın aday olamaz diyen arkadaş a

Söylediğin şey benim de dikkatimi çekti . Dumandan bahsederken hep (He) erkek diye bahsediyorlar. Jacop ta görünümü itibariyle erkek olduğuna göre haklı olabilirsin. Bu arada adaylığın bedenlerini kullanmak anlamına gelebileceğini söylemişsin. Duman öldü ve jhon da öldü ve onun bedenini kullanıyor. Bu durumda Jacop ta birisinin bedenini kullanacaksa o adayında ölmesi gerekebilir…. Jack olabilir mii

melekbanu demiş,

6 Mart 2010 @ 19:59

Jacop un kesin taraftarı Iliana richard ve hugo gibi gözüküyor. Diğerleri Ben dahil bir o yana bir bu yana koşturuyor. Kendilerine teklif yapılmış ve kabul etmiş olanlar hariç.

melekbanu demiş,

6 Mart 2010 @ 20:13

Sayid aracılığıyla dumanın ilettiği mesajda şöyle bişiy vardı. Dışardaki adam adayı sonsuza kaDAR TERK EDECEK. gELMEk isteyenleri de affetti.
Jhon bizimkilerle konuşurken suratının aldığı şekil çok samimi ne derse yapıyor dürüst.
Jacop ise bunların hayatına girdiğinde hep suratında kederli bir ifade var. AAAAhhhhahhh başınıza gelecekleri bir bilseniz der gibi.
bunların ikiside suçsuz. bence bunalrın üstünde başka bir güç var. Eğer biri iyi biri de kötüyü temsil ediyorsa. Birisinin var olması için diğerinin de var olması gerekmez mi? Bunların başka bir dertleri var.
Sahilde siyahlı adam Jacop a Hala yanlış olduğumu kanıtlamaya çalışıyorsun di mi dediğinde Jacop yanlışsın demişti. Siyahlıda
Hep aynı şey olur. gelirler yakıp yıkıp dökerler demişti
Jacop Ama sadece bir kere olur ondan öncesi ilerlemedir demişti.
Bunlar birbirlerine her ne kanıtlamak istiyorlarsa ada dışından gelenlerle bir ilgisi olduğu muhakkak.
Bir kere olan yaklaştığı söylenen savaş mı? Öylese ondan önce olan ve Jacop un söylediği ilerleme nedir allasen . Plaj kenarında koca bir heykel vardı . hadi Jacop ilerlemeden yapılan heykeli kastediyorsa diyelimm. Bizimkiler adaya geldi geleli ne yaptılar. Siyahlı adamın dediği gibi herşeyi yıkıp dökmekten başka. Bir de nükleer bomba patlattılar. İlerleme bu mudur?

utku demiş,

7 Mart 2010 @ 10:44

last dinnere baktım ama orası doğru tarafları gösteriyo gibi gelmedi bana.

FLockenin tarafındakiler: Kate,Sawyer,Sayid,Miles,Richard,Ilana

Jacobun tarafındakiler: Jack,Jin,Sun,Claire,Ben,Hurley,Lapidus

Bi kere milesla ilana en son bsden kaçtılar yani onların jacob tarafında olması lazım. Ayrıca Richardda Jacoba ihanet etmez diye düşünüyorum.Katede ise yanılgıdayım.

Öbür tarafa bakarsakta Clairenin Jacobun tarafında ne işi var.

comrade demiş,

7 Mart 2010 @ 18:57

jacob ile bs nin arasında sahilde geçen konuşmaya göre bir görüş farklılığı olduğu ortada. aslında mücadesini verdikleri konu da bu. dizi, o konuşmayı göstererek büyük olasılıkla bunu anlatmak istiyor bize. jacob adanın bir sonu olduğunu göstermek istiyor, bs ise döngünün sürekli tekrar edeceğine ve değiştirilemeyeceğine inanıyor. yani faraday, değişkenlerin insanlar olduğuna ve olanları bilerek olmamış ama olmasını istediklerini yapabileceklerine dair bir fikir ortaya atmıştı ve ardından öldü. jacob da olanları biliyor ve değişkenleri ise adaylar. onları kullanarak adayı sonsuza dek bs ile birlikte denizin dibine gömüp, bs nin evim dediği gerçek dünyaya, yani adanın dışına çıkmasını engelemek istiyor. final sezonun birinci sezonunda adayı denizin dibinde gördük. bu da jacob’ın kazandığını gösterir.

comrade demiş,

8 Mart 2010 @ 01:30

yorumlarda gördüğüm kadarı ile gerek sayid gerek sawyer yada bundan sonra bs tarafında olacaklarla alakalı yada benjamin aday olmasına rağmen jacobu öldürmesi ile ilgili olarak, jacob geleceği bildiği yada görebildiği halde neden bu insanları adaya getirdi diye söylenmiş.
bir başarı, beraberinde yanlışları, hataları, istenmeyen sonuçları da getirir. örnek olarak ajira uçağında adaya gelmesi gerekenler de vardı. illana ya karşılık sayid. sayidi jacob sayesinde tapınağa götürdüler. jacob, kurtarılması gerektiğini söyledi ama ölebileceğini ve enfeksiyon bulaşabileceğini biliyordu. fakat bu sayede tapınağa girmiş bulundular. sayid dogenı öldürdü bs tapınağa girdi ama jacob kendi adamlarını oradan çıkarttı ve jackin yapması gerekeni yapması yolunda biraz yol katetti. jacob bazı şeyleri gerçekleştirebilmek için bazı şeylerden de feragat etmek zorunda. bu da siyahın yada beyazın tek başına var olamayacağının bir göstergesi. her ikisi de aslında birbirine muhtaç yada birbirini ihtiva ediyor.

CharLie demiş,

8 Mart 2010 @ 12:28

Jacob=Jack,Huqo,Kate,ıLana RicHard

BLack=SawYer,Sayid,Jin,CLaire ,wiLdmore

CharLie demiş,

8 Mart 2010 @ 19:55

Bende Jacob Tarafında gibi qeLdi

WiLmoRe de adaya qeLcek BLack Smokeye Hızmet edecek

ve Ben vs WiLmoRe oLcak xD

CharLie demiş,

8 Mart 2010 @ 19:57

comrade demiş,
8 Mart 2010 @ 01:30

sana katılıyorum Doqru TeoRi

RaZoK demiş,

9 Mart 2010 @ 01:23

deniz3838 demiş,

5 Mart 2010 @ 00:14 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::madem hepsini öldürebilirdi neden oldurmedi kara duman neden onlari yanina cekmek icin bukadar caba sarf ediyor istese jakopta öldü adadan cikabilir herkeside oldurebilir ama öldüremiyor niye dogeni sayite öldürttü cunki kendi yapamiyordu bence kesinlikle onlari yanina cekmesinin baska bi sebebi var cunki uzerine basa basa kac sefer dediler herkesi öldürecek diye yalan soyluyor adadaki herkesi öldürene kadar durmiycak dediler demekki bi sebebi var bazilarini oldurmemesinin lost bu hic bisey kesin diil tabiki hakli olabilir arkadaslar iyi bildigimiz kotu cikabilir. birde benim kafami karistiran sey neden darma girisimi varken kara duman onlara dokunmadi hic ozamanlar bagliydida o kulubede bizimkiler gelince bisey oldudami serbest kaldi acaba ama daha ilk ucak dustugunde pilotu parcalamisti ormanda ilk dustuklerinden beri karaduman dolasiyodu.ben onu cagirabiliyodu belkide onu jakop saniyordu olabilirmi acaba…….

senin bu yorumunu okurken aklima bisi geldi acaba dedim ve sizinle paylasmak isterim…
simdi desmond hic durmadan su bildigimiz sayilara 4-8-15-16-23-42=108 dk. bir basiyodu. Bir gun bir kere basmayinca ne olacagini merak etti basmadi ve ucak dustu ayni zamanda belkide B.S. hapseden sayilar onlardi ve basmadigi zaman boyle kurtulmus olabilir. olabilirmi acaba?

deniz3838 demiş,

9 Mart 2010 @ 18:32

RaZoK demiş,

9 Mart 2010 @ 01:23 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..ama ben kara dumani uzun zamandir biliyo gibiydi eyer ozaman serbest kalmis olsaydi ben de ilk defa gormus olurdu ama karadumani cagirip adaya gelen askerleri oldurtmustu bence kara duman onuda kullandi

comrade demiş,

10 Mart 2010 @ 00:16

RaZoK. olamaz. çünkü tam tarihi hatırlamıyorum ama danielle russo ve ekibi adaya geldiğinde 1980lerdi yanlış hatırlamıyorsam ve karaduman ortalıkta geziniyordu. hatta bazıları enfekte olmuştu.

lost-/kate/sawyer/ demiş,

10 Mart 2010 @ 13:19

taraflar henüz belli değil ne olursa olsun en son sawyeri ikna etmiş gibi görünsede 3.bölümde sawyer kate ye gönderme yapmış sen beni bıraktın juliet bırakmadı demişti sanki… bence böyle birşey diyen biri dediği kişiyi adada bırKIP gitmeye teşeffüs etmez yani fikrini değiştirmiş olabilir hem henüz kate nin hangi tarafta olduğu da belli değil ama tahminimce jack hugo kate ılana belki ben de dahil olabilir jacop dan yana claire jin sayid de lock(siyahtan)yana gibi ama sawyer henüzz belli değil jinde belli değil ama herhalde siyahdn gibi düşünüom

CharLie demiş,

10 Mart 2010 @ 19:27

Bendedim Adaya wiLdmore qeLcek sımdı Savas basLıyacak

RaZoK demiş,

11 Mart 2010 @ 02:24

daniella ve ekibi adaya geldiklerinde karaduman ortalıkta geziniyordu. hatta bazıları enfekte olmuştu. tamam hatirladim evet ben orayi tamamen unutmustum yorumumu yazarken.

geronimo demiş,

25 Mart 2010 @ 20:45

bence belli güç odaklarınında kimin tarafında olduğu çok önemli
charles widmore,eloise hawking,bay paik bunlardan bazıları
dharma girişimi veya alver hanso halen aktifse dizide belirleyici olabilirler
bide cristian sheepard varki o ayrı muama zaten

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın