6×05: Jacob, Hurley ve Jack’i Koruyor

lost_6x05_jacob_hurley_ile_konusuyor

Bu bölümün son kısmında, deniz feneri fiyaskosundan sonra, Jacob ve Hurley konuşurlarken bir gerçek ortaya çıktı. Jacob, Jack’i ve Hurley’i Tapınak’tan çıkarmıştı çünkü Tapınak’a biri gidecekti. Bu kişinin Siyah olduğunu varsayıyoruz.



Jacob ise Hurley’in ve illa ki Jack’in Tapınak’tan çıkmasını istemişti. Bu nedenle Hurley’e görünmüş ve onları deniz fenerine yollamıştı.

Bu durumda Jacob’un Sayid’den umudu kestiğini anlamış bulunuyoruz. Sawyer’ı Siyah’a kaptırmayı is pek kafasına takmış görünmüyor. Kwon için ise kılını bile kıpırdatmıyor ki kendisi Siyah’ın arkadaşının yuvasında mahsur(Kwon eğer Jin ise).

Tüm bunların sonucunda ortaya çıkan tablo, Jack’in ve Hurley’in, hatta Hurley’le yaptığı konuşmaları da göz önünde tutarsak özellikle Jack’in, Jacob’un favori adayı olduğu yönünde.

Önümüzdeki bölümlerde bizleri Jack –Sawyer kapışması bekliyor gibi…

ninni

AslıHan demiş,

26 Şubat 2010 @ 02:45

Wallace ismini araştırırken bir yazıya rastladım. Senaristlerin diziye ilk aldığı oyuncu Hugo’ymuş ve senaryoyu ona göre yazmışlar. 2006 yılında Deck the Halls filminde Wallace rolünde oynamış. Zaten neden bu kadar oyuncu varken ileriki bölümlerden birinde direkt Hugonun isminin geçtiğini (everybody loves hugo) merak ediyordum. Bence Hugo önemli.

AslıHan demiş,

26 Şubat 2010 @ 02:57

ve de Jacobun bir tek Hugoya gözükmesini ölüleri gördüğü için gibi basit bir açıklaması olacağını zannetmiyorum.

Metin Diyadin demiş,

26 Şubat 2010 @ 03:04

Asıl önemli olanın Jack olduğu kesin. Hurley’in önemli olma sebebi ölülerle konuşabiliyor olması. Jacob bu sayede iletişim kurabiliyor Jack’le. Jack bütün diğer arkadaşına karşı yetecek bir güce (öneme) sahip olmalı ki onu koruma yoluna gidiyor.

108 - Wallace demiş,

26 Şubat 2010 @ 04:08

bu bölmde gördğmz en önmli şey 51-Austen yazısıydı bence.. ve 108-wallace üstü çizildiği için önmli olmayabilir.. neticede jacobun bunları takip ettğni biz biliorduk,bi şekilde bizim elemanlar hakkında bilgiye sahipti ve yanlarına istedği zman gidebiliyrdu.. yaşlanmayan birinin bunu nasıl yaptğla da pek ilgilenen oldğunu sanmıyrm.. yani bölümün adının fener olşnun fenerin bize gösterilişinin pek de önemli oldğunu düşünmyrm.. fener olmazdı da jacob bunları bir haleti ruhiye ile bilior olabilrdi yani çok hayıflanmazdk.. fener bana gerekli bi kurgu gibi görünmedi…

ayrıca bu jacob u hugo gibi Sawyer da görürse şaşırmam.. adam richardın görmedği çocuğu göryr.. hatırlıyoruz ki,, muhtemelen sadece Kate’in gördüğü siyah atı da görmştü..

ayrıca Dogen ın sideways te görünmesine şaşırdım .. o görnyrsa richard, jacob, siyahlı adam felanda görünebilirler.. netice bu Dogen da tapınak için önemli ve orda çok uzun kalmş kadar bilgili.. zaman kargaşası yüzünden bu adamların doğum tarihlerini de tam bilemiyrz tabi.. belki de lostier lerle aynı jenerasyona ait olabilirler..

ece demiş,

26 Şubat 2010 @ 08:14

Adada daha ilk andan beridir zaten bi Jack –Sawyer kapışması söz konusu

Dev Tatlı Su Vatozu demiş,

26 Şubat 2010 @ 10:27

Dizinin bitiş sahnesinde denizde balık avlayan Jack’in sahilde oturarak black stone gemisinin adaya gelişini izlemesi süper olur. Tıpkı Jackop ve siyahlı adamın yaptığı konuşmanın aynısı. Siyahlı adamın ise sawyer olacağı iddia ediliyor..

Lost--> demiş,

26 Şubat 2010 @ 10:40

Bencede Artık Hugo da Önemli Biri Bundan Sonra.Diğer Sezonlar Arka Planda Kaldı Ama Artık Sürekli Jack ve Diğer Başrollerle Aynı Kefede Oynayacak Bence.Jacobun İşinede Yarıyor Çünkü Sadece Hugo Onu Görebiliyor.Korumasına Gelince Bana Görede Favori Jack.

alizey demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:14

4 numaralı lock gitti. önümüzdeki bölümün adı sundown olduğuna göre muhtemelen 42 numarada gidecek gibi.

geriye
sawyer 15 + sayid 16 = 31 siyahlı

hugo 8 + jack 23 = 31 beyazlı

heralde kate i yanına çeken kazanacak

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:44

adaya Biri qeLecek dıyordu Deniz yoLuyLa Bence Desmond qeLecek adaya

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:45

Jacob dıger adamLarını nıye Korumadı Savas basLıyack dedi az adamı war ??

benjamin demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:46

Bence bobanın patlaması ile hayatları sıfırlandı baştan itibaren herşey değişti jack in bi çocuğu olması gibi locke ın babası ile iyi geçinmesi gibi hayatları tamamen olmasada değişti.
Ayrıca jacop ın kötü olduğunu düşünüyorum sahte john locke iyi mi onada emin değilim ama jacop yaptklarıyla bizimkilerin başını hep belaya sokuyor
bu bölümde de aynanın kırılmasını istiyordu bence o yüzden jack in gelmesini istedi.
yada o görünen jacop değilde siyah dumanda olabilir (hurleye)

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:48

Ewet AsLıhana KatıLıyorum dedigi mantıkLı MıLLesTe olulerle konusuyor

312 demiş,

26 Şubat 2010 @ 13:42

uçağın düşmediği zamanda gösterdiklerine göre jack, hurley, locke (karısı yoktu sanırsam ama şimdi var) hayatları değişmiş diğer şahısların kate, sawyer, jin sun ikilisi önünü kapa dediği gibi halen, charlie hakeza uyuşturucu durumları, rose halen kanser falan bunların hayatı değişmemiş bide o uzun bacaklı kız yoktu uçakta ama onun konuyla alakası olduğunu düşünmüyorum büyük ihtimal anlaşamadılar falan ondan yoktu . ve bence şu ana kadar izlediğimiz bölümdeki gibi jack ve hurley jacop un yanındalar daha doğrusu onları kurtarıcak heralde ve diğer uçağın düşmediği zamanda bunların hayatı nispeten iyi şekilde değişmiş olduğunu gördük. yani jack ve hurley iyi birşeyler yapıp diğer hayatlarını düzeltiyolar yada düzelticekler bakalım dediğim gibi gelişicekmi olaylar.

berroboy demiş,

26 Şubat 2010 @ 14:50

Jack-Locke kapışması değil de niye Jack- sawyer diyorsunuz. Ayrıca sawyer siyahlının yanında gibi gözükse de sadece öyle gibi gözüküyor de olabilir. Şimdilik siyahlıya Sayid ile Claire’i kaptırdık. Sawyer olayı net değil.

kaan demiş,

26 Şubat 2010 @ 16:11

tapınağa gelicek kişi siyah değil. Çünkü deniz fenerine götürdüğüne göre denizden birisi gelicek ve bence bu kişi Charles Widmore…

lost island demiş,

26 Şubat 2010 @ 17:07

bu wallace kara duman çıkarsa şaşırmam

zodyak demiş,

26 Şubat 2010 @ 18:48

arkadaşlar 108 numara desmond olacak…dediydi dersiniz…bi de geçmiş zamandayız heralde ..hani balık yerken yanına siyahlı adam geldi geliorlar dedi ya işte o zaman yeni geliyor galiba..gelenler de darma olacak diyorum….

DK 30:06 YADA 30:17 YE BAKN JACOB PARALEL EVRENDE demiş,

26 Şubat 2010 @ 18:57

JACK OĞLUNU DİNLEMEYE GİDERKEN YÜRÜDÜĞÜNDE ÖNÜNDEDE BİR ADAM YÜRÜU VE ADAMIN SAÇLARI SARI VE JACOBUN BEDENİ GİBİ DURUO. SENARİSTLER BOŞA GÖSTERMEMŞLERDİR O ADAMI BNCE. EĞER O JACOBSA MİLLETİN DEDİĞİ ”PARALEL EVREN JACOBUN OLMADIĞI ZAMAN” TEORİSİ ÇÖKMÜŞ OLUO. EE ZATEN UÇAK DÜŞMESEYDİ TEORİSİDE HAYATLARININ ÖNCESİNİN DEĞİŞMESİ NEDENİYLE ÇÖKMÜŞTÜ. ARKADŞLR YORUMLARINIZI BEKLIORM AMA DEDĞM DAKKALARA BAKIN.

allecra demiş,

26 Şubat 2010 @ 19:06

sayidin içinde karaduman olduğunu şuradanda anlıyoruzki jacop bütün adaylarını tapınaktan çıkardı birtek sayid kaldı zaten herzaman gördümüz gibi karadumanın 3 kafası vardı şimdi bu 3 kişide claire locke ve sayid,cerberus teorisinde olduğu gibi (3 kafalı canavar) ve ayrıca araştırırsanız tarihteki cerbe deniz savaşıda jacopun geliyorlar derken neyi kastettiğini anlatıyor ve bize neden herzaman tunustan bahsettiklerinide…

eser demiş,

26 Şubat 2010 @ 19:11

Bence Kwon dediği Jin çünkü eğer Sun olsaydı. İkinci uçağın düşmesinde O da geçmişe giderdi. Gitmediğine göre adaylardan biri değil. bence sadece adaylar geçmişe gitti.

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 20:01

4 numaralı lock gitti. önümüzdeki bölümün adı sundown olduğuna göre muhtemelen 42 numarada gidecek gibi.

geriye
sawyer 15 + sayid 16 = 31 siyahlı

hugo 8 + jack 23 = 31 beyazlı

heralde kate i yanına çeken kazanacak

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 20:01

guzeL TeoRi

berroboy demiş,

26 Şubat 2010 @ 21:03

alizey
bölümün adı sundown ama sayid merkezli bölü olacak.

hasan demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:01

Jacop tapınağa kötü biri geliyor diyor. Kötü birinden kastı black rock veya charles widmore değil bence. Jin, Claire tarafından yakalanınca yalan söyledi ve Claire’e oğlun orada deyip tapınağa götürmeye karar verdi. Sahte locke ve Claire kötü taraftalar yani siyah taraftalar. Jacop bundan endişeleniyor bence. Claire ve Sahte Locke tapınağa gidiyor oluşu jacop’ı rahatsız ediyor ve önlem alıyor.

ma demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:02

gelen kişi yada kişiler bu kadar önmLi mi

2323 demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:36

Bakın arkadaşlar az çok fizik bilen biri olarak bir kere herkesin aklını karıştıran bir görüntü var oda adanın batmış halini görmemiz.Şimdi bunu çok anlaşılır bir dilde anlatıcam lütfen okuyun.Adada çark çevrilirken ada birden hup diye kayboldu ve başka zamana kazazedelerimiz hep ışınlandı felan filan orda oda puff diye yok olsa suda hiç iz kalmazdı suyun içine gömüldüğü için ada suyun bir iz kaldı aynı bir damlanın bir su öbeğine düştüğü iz gibi yani o atlamalardada ada kaybolmuyordu suyun içine gömülüyordu.Ve bu sezon bize o halini gösterdiler herkesinde kafası karıştı.Ada şimdi biraz farklı zamanda olabilir adanın başka bi zamanda olması gördüklerimizin flasforward oldugunuda göstermez azıcık bu işten çakanlar anlıyacaklardır beni

kafası karışık demiş,

27 Şubat 2010 @ 01:03

2323 katılıyorum suyun içine göümlüyordu 1. bölümün katei ilk gördüğümüz sahneyi izlerseniz konuşma çabaları sanki su altında konuşmaya çalışıyormuş gibiydii !!!

BİRADER 6. SEZON HİÇ SARMADI BEAAAA demiş,

27 Şubat 2010 @ 02:34

312 demiş,

26 Şubat 2010 @ 13:42

uçağın düşmediği zamanda gösterdiklerine göre jack, hurley, locke (karısı yoktu sanırsam ama şimdi var) hayatları değişmiş diğer şahısların kate, sawyer, jin sun ikilisi önünü kapa dediği gibi halen, charlie hakeza uyuşturucu durumları, rose halen kanser falan bunların hayatı değişmemiş bide o uzun bacaklı kız yoktu uçakta ama onun konuyla alakası olduğunu düşünmüyorum büyük ihtimal anlaşamadılar falan ondan yoktu . ve bence şu ana kadar izlediğimiz bölümdeki gibi jack ve hurley jacop un yanındalar daha doğrusu onları kurtarıcak heralde ve diğer uçağın düşmediği zamanda bunların hayatı nispeten iyi şekilde değişmiş olduğunu gördük. yani jack ve hurley iyi birşeyler yapıp diğer hayatlarını düzeltiyolar yada düzelticekler bakalım dediğim gibi gelişicekmi olaylar.
—————————————————————-
katılıyorum sana belkide hayatları olumlu yönde değişenler yaşanacak olan savaşta kazanan tarafta olanlardır fakat ölü john locke ‘un her hangi bir tarafa müdahil olması da sözkonusu değil belkide bilinçsizce bile olsa hayatını feda etmiş olması ödüllendirilmiştir vede jack onu yeniden ayağa kaldıracaktır

sahi locke’un madem babasıyla bi problemi yok sakat kalmasına ne sebep oldu acaba

adamCliff demiş,

27 Şubat 2010 @ 03:07

DK 30:06 YADA 30:17 YE BAKN JACOB PARALEL EVRENDE demiş,
26 Şubat 2010 @ 18:57

JACK OĞLUNU DİNLEMEYE GİDERKEN YÜRÜDÜĞÜNDE ÖNÜNDEDE BİR ADAM YÜRÜU VE ADAMIN SAÇLARI SARI VE JACOBUN BEDENİ GİBİ DURUO. SENARİSTLER BOŞA GÖSTERMEMŞLERDİR O ADAMI BNCE. EĞER O JACOBSA MİLLETİN DEDİĞİ ”PARALEL EVREN JACOBUN OLMADIĞI ZAMAN” TEORİSİ ÇÖKMÜŞ OLUO. EE ZATEN UÇAK DÜŞMESEYDİ TEORİSİDE HAYATLARININ ÖNCESİNİN DEĞİŞMESİ NEDENİYLE ÇÖKMÜŞTÜ. ARKADŞLR YORUMLARINIZI BEKLIORM AMA DEDĞM DAKKALARA BAKIN.
———————
Ne alakası var arkadaş koskoca konser salonununun koridorunda yürüyen bi tek Jack mi olacaktı,Jacop falan yok sen rahat ol figüran olduğu besbelli..Senaristler özellikle falan göstermediler o adam ordan geçiyodu sadece..

mertcan demiş,

27 Şubat 2010 @ 11:05

Hurley ölüleri daha öncede gördü charlie mesela şimdide jacob ama bencede jack önemli olan

lostt da lost demiş,

27 Şubat 2010 @ 11:29

kafası karışık demiş,
27 Şubat 2010 @ 01:03

2323 katılıyorum suyun içine göümlüyordu 1. bölümün katei ilk gördüğümüz sahneyi izlerseniz konuşma çabaları sanki su altında konuşmaya çalışıyormuş gibiydii !!!

arkadaşım komik olma allah aşkına o sahnede hıdrojen bombası patladı ve ya zaman da atlama oldugu ıcın buyuk bır ses cıkdı kulakları sagır edercesıne ve bu zaman atlaması ve ya bomba patlamasından sonra uyanan kaıte de kulakları tam duymadıgı ıcın yanı kendı sesını duyamadıgı ıcın öyle garıp ses cıkardı:D

ayrıca bı arkadas da jacop neden hurleye gozukuyo da mıles la konusmuyor demıs mıles sadece ölülerin ölmeden önce dusunduklerını ve ya soyledıklerını duyabılıyor hepsı bu.

Pu239 demiş,

27 Şubat 2010 @ 11:40

adamCliff demiş,
27 Şubat 2010 @ 03:07

DK 30:06 YADA 30:17 YE BAKN JACOB PARALEL EVRENDE demiş,
26 Şubat 2010 @ 18:57

JACK OĞLUNU DİNLEMEYE GİDERKEN YÜRÜDÜĞÜNDE ÖNÜNDEDE BİR ADAM YÜRÜU VE ADAMIN SAÇLARI SARI VE JACOBUN BEDENİ GİBİ DURUO. SENARİSTLER BOŞA GÖSTERMEMŞLERDİR O ADAMI BNCE. EĞER O JACOBSA MİLLETİN DEDİĞİ ”PARALEL EVREN JACOBUN OLMADIĞI ZAMAN” TEORİSİ ÇÖKMÜŞ OLUO. EE ZATEN UÇAK DÜŞMESEYDİ TEORİSİDE HAYATLARININ ÖNCESİNİN DEĞİŞMESİ NEDENİYLE ÇÖKMÜŞTÜ. ARKADŞLR YORUMLARINIZI BEKLIORM AMA DEDĞM DAKKALARA BAKIN.
———————
Ne alakası var arkadaş koskoca konser salonununun koridorunda yürüyen bi tek Jack mi olacaktı,Jacop falan yok sen rahat ol figüran olduğu besbelli..Senaristler özellikle falan göstermediler o adam ordan geçiyodu sadece..
——————————————————————-
Çok alakası var arkadaşımız iyi yakalamış o adam ile beraber içeri giren kız, Jack ve oğlu bisikletin kilidini açarken arkalarından yanında bir bayan ve bir adamla dışarı çıkıyor, ve yanındaki hiçbir şekilde içeri beraber girdiği adam değil, o zaman diyeceksinizki o kız olduğunu nerden biliyorsun, elindeki çantadan ve elbisesinden çok net bir şekilde anlaşılıyor. Bence içeri girdiği adam kesinlikle Jakop…

jakoben demiş,

27 Şubat 2010 @ 12:52

Adada yeni jacop ve yeni siyahlı adam olacaksa bunlara da bir de yeni Richard’ı ilave edebiliriz. Bence bunlar için en muhtemel üç aday Jack-Sawyer ve Hurley

LosTüRk demiş,

27 Şubat 2010 @ 13:05

108-Jacob Wallece Jacob çok iyi korece biliyor peki nerden biliyor 108 derecede kore -çin-japon tarzı bir ev vardı.bu durumda locke+hurley+sawyer+sayid+jack+kwon(bence jin) anca bir jacob ediyor bence mantıksız değil tamamen kendi düşüncem

tarkan demiş,

27 Şubat 2010 @ 14:22

adamCliff demiş,
27 Şubat 2010 @ 03:07

DK 30:06 YADA 30:17 YE BAKN JACOB PARALEL EVRENDE demiş,
26 Şubat 2010 @ 18:57

JACK OĞLUNU DİNLEMEYE GİDERKEN YÜRÜDÜĞÜNDE ÖNÜNDEDE BİR ADAM YÜRÜU VE ADAMIN SAÇLARI SARI VE JACOBUN BEDENİ GİBİ DURUO. SENARİSTLER BOŞA GÖSTERMEMŞLERDİR O ADAMI BNCE. EĞER O JACOBSA MİLLETİN DEDİĞİ ”PARALEL EVREN JACOBUN OLMADIĞI ZAMAN” TEORİSİ ÇÖKMÜŞ OLUO. EE ZATEN UÇAK DÜŞMESEYDİ TEORİSİDE HAYATLARININ ÖNCESİNİN DEĞİŞMESİ NEDENİYLE ÇÖKMÜŞTÜ. ARKADŞLR YORUMLARINIZI BEKLIORM AMA DEDĞM DAKKALARA BAKIN.
———————————-

paralel evren de jack hugo ve locke un hayatlarının daha iyi oldugunu goruyoruz bunun nedeni ada olmadıgı ıcın korunacak bı sey yok jakob da yok hayatlarına mudahale eden birisi de yok (jakob) hayatlarına mudahale edip onları umutsuzluga itip adaya cekmeye calısan jakob olmadıgı ıcın de hayatları duzenli gdiyor
ben ce yani :))

ozan demiş,

27 Şubat 2010 @ 15:34

ben 6 aydır diorm diziyi dönüp dolaşıp hugoya bağlıcaklar die …çünkü dikkat edin hep sölüorm bu lafı bütün olayların altında ya hugo var yada desmond ben bikereisnde hugo da bişeler yakalamk için diziyi baştan son bölüme kadar izlediimi hatırlıorm teorimle ilgili bişey bulamadım asıl ilgincide bu bu adam her daim var ama hiçbişeyide yok aslında .. rakamlar kesnlikle hugoyla ilgili adanın şifreside hugoda çok önemli o

berroboy demiş,

27 Şubat 2010 @ 17:11

bu bölümün untagled’ında Jacob’un Hurley’e adaya biri gelecek demesinin sadece bir aldatma olduğu açıkca belirtiliyor. Ayrıca izlemenizi tavsiye ederim acayip komik.

Tabi Widmore ya da Des ya da başka biri oyuna dahil olmayacak anlamına da gelmez.

Ferhan demiş,

27 Şubat 2010 @ 20:24

yanlış hatırlamıyorsam finalden bir önceki bölüm ”Everybody loves hugo” ayrıca 2. sezon 4. bölümün adı da ”everybody hates hugo” acaba bir alakası olabilir mi bölümü izledim ama aklıma birşey gelmedi…

kayacan demiş,

27 Şubat 2010 @ 21:03

bazı arkadaşlar hurley ölülerle konuşa biliyo demiş bu nerden çıktı ? ben jacob istedigine görüne biliyo zannediyordum!

AslıHan demiş,

28 Şubat 2010 @ 00:07

ya nasıl Hugo charlie ile de konuşuyordu Jacoblada konuşur gibi basit bir açıklaması olacağını söylüyorsunuz? Jacob’ın nasıl biri ne olduğunu bile bilmezken charlie ile bir tutulur mu?
Ayrıca biz sayıları ilk hugo sayesinde tanıdık sonra o sayılar 6. bölüme kadar taşınıp ne kadar önemli oluğunu anladık. Miles ın ölülerle konuşmasıyla hugonun ki de çok çok farklı. Ve Dave de Hugo ya sayıları kullandın kutuyu açtın gibi bir şeyler söylemişti sezonlaaar öncee. Zaten senaristlerin bu dizide en sevdiği şey sağ gösterip sol vurmakken Jack önemini yitirecek gibi gelmeye başladı.

alpdemirr demiş,

28 Şubat 2010 @ 00:18

yok kayacan sadece jakop’u değil adayla ilgili bütün ölüleri görüyordu hugo ghostwhispoper gibi yani…. jakop öldükten şimdiye kadar ondan başka kimseye görünmedi.

berroboy demiş,

28 Şubat 2010 @ 13:03

The prisoner’ı izlediyseniz( izlemediyseniz mutlaka izleyin 6 bölüm zaten) 2 numara ile 6 numara arasındakileri hatırlatıyım. Burada Jacob’un herşeyi Jack’in kendi farkederek yapmasını istemesi gibi bir durum orda da dizinin ana temasıydı. İzlemeyenler için The Prisoner’dan fazla bahsetmiycem ama numaralandırılmış bireyler ve adaylık teması çok uygun birbirlerine.

cr7 demiş,

28 Şubat 2010 @ 13:46

Adaya gelecek kişi Desmond ve 12.bölümde ulaşacak,
___

Widmore da geliyor hem de kendisini F-Locke’dan koruyacak taşınabilir sonik bariyerlerle birlikte

___

bazı karakterlerimiz richard merkezli bölümde black rock gemisinde tutsak olacak,ya şuan 1800lerdeler yada zaman atlayıp sonra gidecekler
__

Milattan sonra 23 tuhaf,herşeyin 0 oldugu yılların o zaman yani HZ.İSA nın dogumu ile başladıgını hatırlatmak lazım

bilir kişi demiş,

28 Şubat 2010 @ 14:25

birisi Wallece kara duman yani fake john demiş bu yorum gerçekten ban çok mantıklı geldi çünkü fake john bende adaydım demişti sawyer a ve wallece üzeri çizili bide üstü çizili olmak sadece ölmüş demek değil aday lığı gitmiş anlamına geliyo bence

merve demiş,

28 Şubat 2010 @ 15:43

sayidin içinde karaduman olduğunu şuradanda anlıyoruzki jacop bütün adaylarını tapınaktan çıkardı birtek sayid kaldı zaten herzaman gördümüz gibi karadumanın 3 kafası vardı şimdi bu 3 kişide claire locke ve sayid,cerberus teorisinde olduğu gibi (3 kafalı canavar) ve ayrıca araştırırsanız tarihteki cerbe deniz savaşıda jacopun geliyorlar derken neyi kastettiğini anlatıyor ve bize neden herzaman tunustan bahsettiklerinide…

bnce daha sayidi kaybetmedik deniz fenerindeki numaralarda clairenin üstü çizilmişti ama sayidin üstü daha çizilmemişti zaten sayidin tapınaga götürülmesini isteyende jacop ;)

Burak Can demiş,

28 Şubat 2010 @ 16:46

bu dizide black rock gemisi ve jacop ile kara dumanın geçmişlerinde geçenleri anlatan bir bölüm olmadan soruların cevabı bulunamaz.. 6×05 sezonun en güzel bölümüydü ama John Locke o mağaradan nasıl çıktı anlayamadım.. merdiveni fln 4. bölümde kırılmıştı oranın…
en sonunda tapınaktaki japon adam bile normal dünyada Jack’in karşısına çıktı artık söylecek bişeyim yok.. benim kafam buradan sonrasında teori üretmez..
yani 4. sezonda jack apandisit ameliyatı olurken daha önceden kalma bir iz fln görmemiştik.. ama uçağın düşmediği zamanda jack’in çocukken ameliyat olduğunu öğreniyoruz.. yani avustralyadan uçağa binerken jack’in apadisiti zaten alınmış.. işler resmen arap saçı…

sayid demiş,

1 Mart 2010 @ 11:12

sayid ortalığı dağıtacak, yeni bölümün trailer ını izlediyseniz eğer sayid le doge kapışıyor, sayidde tapınaktan çıkıyor

elizabeth demiş,

1 Mart 2010 @ 13:42

BİR FİKRİM VAR !!!!!!

biraz daha dikkatli izlemeliyiz bu diziyi..
..
ben jhon locke un ilk adaya geldiğin de de black smoke olduguna inanmıyorum. zayıflığından faydalanıp onu yönlendirmiş olabilir ki bunu birçok kişiye yaptı karaduman.. ayrıca boone un gördüğü şey kabustu bunu ona gösteren tıpkı claire ın de bebeği ile ilgili gördüğü kabus gibi… black smoke göstermiş olmalı.. ve aslında bu bize senaristler tarafından gelecek sezonlarla ilgili ip ucu vermesiydi.. şimdi anlıyoruz neden o şekilde rüya gördüğünü clarie in .. bebeğim yoktu gitmişti beşikte kanlar vardı.. jhon locke ona bakıor bir gözünde siyah taş diğer gözünde beyaz taş vardı… hatırlatabildim umarım ? resmen şuanki durumu 1.sezonda ima etmişler bizlere :)

gelelim jack in babasına… bencede görüntü yine black smoke tu çünkü farkettiyseniz sadece görüntü olarak vardı cismen yoktu. bi hayal gibiydi jack in babası.. ama şuanki locke öyle mi hayır değil. cismen adada . çünkü ceset de adada ! şöle diim size fringe i izliormusunuz bilmiorum ama j.j abrams ın yine o dizide ve ordada bu konuya takmış durumda paralel evren ve şekil değiştiriciler.. ordaki şekil değiştirenler ölü bedenleri alabiliyorlar baska ölü beden olmadan şekil değiştiremezler.. black smoke ta da bu özellik var bence.. görüntü oluşturabiliyor ama cismen kolay kolay değişemiyor.. ıliana nın dediği şey bu.. artık öle kalıcak… peki cristian ın ceseti nerde diceksiniz…
paralel evrenimize baktıgımzda da ceset yok .. yani aslında uçağa hiç binmemiş bi kiişiden bahsediorz… hiç adaya gelmedi bence o ceset…
bu uçak düşmediğinde olan hayatlar Yani paralel evren.. onu da şu şekilde düşünün:
öss de mesela ben a üniversitesini seçtim (tabi çevresel mutlak etkenler de var ) ve o tercihi yaşadım, ona göre arkadaşlarım oldu , mekan olarak çok farklı yerlerdeydim… ama b üniversitsini seçseydim daha farklı mekanlarda olucaktım… yani o seçmediğim hayat bi şekilde alternatif olarak olasılıklarına devam edior. değişmeyen şey ise kader! yani iki seçenekte de değişmeyen şeyler … belki farklı yerlerde farklı şekillerde oluyor ama yine de gerçekleşiyor . kaçamıyorsun.. tıpkı karekterlerimizin bu uçak dşmeyen hayatlarında bi şekilde karşılaşmaları gibi… kate in claire le, jack in locke la.. boone un locke ,, locke un ben ile vs vs vs … juliet in ölürken işe yaradı dediği şeyde buydu ztn… sawyer la o hayatta karşılaşıcaklar ve bişier içip Alman hesabı öderiz demişti ölürken juliet… bu yanii kaderden kaçılmaz.. ama tercihler sizi farklı mekanlara götürür.. açıklamaya çalıştıkları şey bu… jacop da bunu anlatmaya çalışıor aslında.. hani adaya gelmeseydiniz de ztn bunlar olucaktı… sürekli adadan çıkma istekleri vardı.. alın çıkın görün yaşayın… ama mutlak sonuçtan Kaçamıcaksınız.. ! bizim bomba paralel evrenle bzim bu hayatımız arasında kapı açmış olabilir, ve ADA bu iki evren arasındaki KAPI… ve eger ki açılmışsa bi hayat aynı anda iki yerde olamaz brinden biri yok olmak zorunda kalır… ve ben açıkcası black smoke un paralel evrenden bu adaya geçiş yapıp burda sıkıştığını ve evine dönmek istediğini düşünüyorum… yani aslında ada bizim dünyamızı korumak için bulunan bi kapı ! jacop da özel yeteneği sayesinde ( bunun ne şekilde oldugunu tahmin edemiorum) bu iki evren de gezebiliyor ( yani seçeneklerde) bulunabiliyor.. amaç bu bence paralel evrenlerin birbiryle çarpışmasını engellemek… bu yzden jacoptan sonra adayı birilerinin koruması gerekior.. jack de en güçlü aday… benim naçizane fikrim budur ;) belki dogru belki deil.. ama tüm parçaları birleştirince bu bana gayet mantıklı gözüktü …
ii seyirler herkese

tarkan demiş,

1 Mart 2010 @ 18:50

peki size bi soru
magradaki ve fenerdeki liste aynı diyebilirmiyiz????
yoksa su lost un meshur sayıları mı sadece ortak her iki listede fenerde 51 numarada austen vardi yani kate ama magrada gorunmedi o hic en azindan sawyer ona dikkat edebilirdi belki dikkatli bakarsanız her iki listede acık ve net olarak gosterilen 4 8 15 16 23 42 sayiları mesela magrada net olarak gorulen 10 numaralı adam var ondan karsılastırayım dedim sahne fenerdeki sayilarda ozellikle 11 den baslamıs bu kasıtlı olamazmı yani her iki liste aynı mi diil mi anlamiyalim die veya 90nlu eleman da magrada net okunuyo ama fenerde de 90 kusur den baslıyo gostermeye yani ben ce her iki liste aynı diil ortak olan sadece lost un sayıları yani bu kisiler her ikisinin adayı digerleri farkli olabilir mi acaba die sormak geldi icimden :)))

nekroz demiş,

2 Mart 2010 @ 10:39

Karaduman istediği ölünün yerini alabiliyorsa neden locke’un bedeninde kalmak zorunda ki? Jacob da öldüğüne göre rahatlıkla jacob’un da yerini alıp hurley’i kandırabilir. bu sayede Hurley ve Jack bir tuzağın içine çekilmiş de olabilir… uzak bir ihtimal gibi gözükse de LOST’da uzak ihtimal diye birşey yoktur:) nasıl olacak bilmiyorum ama enteresan bir sona dogru ilerliyoruz, umarım hayal kırıklığı olmaz…

CharLie demiş,

2 Mart 2010 @ 11:38

eet Bencede Kate GizLi aday +Richard 604 de Sawyere Tapınaqa gitmeliyiz demişti ama 605 tapınakta yoktu Demekki adada baska tapınak daha war diye dusunuyorum…

kayıp demiş,

2 Mart 2010 @ 14:34

yahu sona doğru yaklaştıkça işler çözüleceğine daha da karmaşıklaşıyor, konuları takip etmekte zorlanır olduk

yasemin demiş,

2 Mart 2010 @ 15:28

Zamanda yolculuk mümkün değildir çünkü zaman diye bir şey yoktur! Çünkü zaman şimdiki anları birbirine ekleyerek aklımızın yarattığı bir yanılsamadır. Bu yanılsama yanan bir kibriti karanlıkta hareket ettirdiğinizde meydana gelen hayali çizgiye benzer. Aslında sadece alev vardır, çizgiyi oluşturan gözlerimizin yanılsamasıdır. Zaman sadece kavram olarak faydalı ve işe yarar bir şeydir. Ortak referans noktası sağlamak için kullandığımız zihinsel bir araçtır. Üstelik bunun mümkün olduğunu düşünürsek sebep-sonuç kuralına aykırılık etmiş oluruz. Geleceğe gidip piyango bileti numaralarını öğrenip geri döndüğümüzde o numaralara oynayarak zengin olabiliriz. Zengin olmak burada sonuç ise, sebep de bizim o rakamları öğrenmemizdir. Bu durumda önce sonuç, sonra sebep gelmektedir. Bu mantıksal olarak bir paradokstur.”
\

filiz demiş,

2 Mart 2010 @ 17:40

tarkan demiş,
1 Mart 2010 @ 18:50

valla çok matıklı geldi teorin olur mu olur…ortak adaylar yüzünden mi birbirlerine giriyolar adayları kendi saflarına çekmek için

cdkral demiş,

2 Mart 2010 @ 19:36

nekroz demiş,

2 Mart 2010 @ 10:39

Karaduman istediği ölünün yerini alabiliyorsa neden locke’un bedeninde kalmak zorunda ki? Jacob da öldüğüne göre rahatlıkla jacob’un da yerini alıp hurley’i kandırabilir. bu sayede Hurley ve Jack bir tuzağın içine çekilmiş de olabilir…

Şu yeni gelen kız Ilana sanırım Jacob’un öldürüldüğü bölümde Sun ve Pilotla giderken Lock’ın bedeninden artık çıkamaz diye bir laf etmişti.

yorumcu demiş,

5 Mart 2010 @ 01:28

Illana Sun’a artık beden değiştiremez dedi. Bu yüzden kara duman Jacob’ın biçimini alamaz. Şu an görünen o ki adada savaş başlayacak. Kara duman ya da Esau yandaş toplamaya devam ediyor, ancak amacı nedir anlayamadım. Sonuçta adadan ayrılmak istiyorsa tek başına yapabilir. Ya da Dogen haklıdır ve topladığı herkesi öldürecektir. Ya da 3.bir seçenek vardır ve senaristler bizim düşünemeyeceğimiz bir kurgu yaratacaklardır. Umarım böyle olur. Jack ve Hurley’ye gelince. Hurley bana göre saflığın doğruluğun timsali. “The Lie” bölümünde bile yalan söylemek istemiyordu. Arkadaşlarını korumak için bile. Bence kaptırılan arkadaşları geri kazanmak için yardımcı olabilir. Ya da sadece Jacob’la adadakiler arasında bağ oluşturur. Bu durum Lost’a uygun olmayacaktır. Bence Hurley konusunda da değişik bir şeyler çıkacak. Jack’e gelince. Adadaki en sağlam karakterli kişi. İnandığı şeye bağlı. Diğer karakterler üzerinde belli bir gücü var. Ya da benim atladığım veya bilmediğim özellikleri de var. Jacob, tapınağın kaybını Hurley’e söyledi ve pek de heyecanlı değildi. Sanki bu önemsiz bir kayıpmış gibi bahsediyordu. Ayrıca Dogen’in özelliğini merak ediyorum. Neden onun yaşaması Kara Dumanın içeri girmesini engelliyordu? Bence artık özel güçler aramak yerine kişiliklere bakmalıyız. Sayid hepimizin bildiği gibi tam bir katil. Bunu Benjamin de söylemişti. Bu adamın tapınakta yaptıkları çok da garip değil. Claire oğlunu kaybetmiş öfkeli bir anne tıpkı Fransız kadın gibi. Bilmiyorum gelecek bölümlerde neler olacak ama bahsedilen savaşın silahlarla değil de konuşmalarla ve yeni sırlarla ilgili olacağını düşünüyorum.
Ayrıca atladığımız şeyler var. Birincisi adada hala “others” grubuna dahil olup taraf seçmemiş kişiler var. Richard nerede ne yapıyor belli değil. Gerçi bu bölümde (Dr.Linus 06×07) görünecek. Richard neler anlatacak belli değil. Adayla ilgili yeni şeyler çıkabilir. Illana’nın aldığı küller ne işe yarayacak? Sadece kara dumandan kurtulmak için mi yoksa başka bir işlevi mi var? Charles Widmore savaş çıkacağını bildiği halde neden işe el atmıyor? Nerede ne yapıyor? Kimin tarafında? Desmond artık adadan tamamen kurtuldu mu? Yoksa geri dönecek mi? Ne de olsa gizemli sarışın çocuğun bahsettiği kurallar onun üzerinde etki etmiyor. Ayrıca bu sarışın çocuk kim? Bazıları Aaron, bazıları Jacob yeniden doğdu, bazıları da Aaron zaten Jacob’dı diyerek kafalarımızı karıştırdılar. Kim olduğunu bilmiyorum ama elbet bir şekilde ortaya çıkacak ne olduğu?
Ayrıca şu an kimse sezon finalini hayal edemiyor değil mi? Öyle bir durumdayız ki belki gelecek hafta bu yazımı okuyup dalga geçeceğim ne kadar saçma şeyler düşünmüşüm diye. Çünkü öyle bir dizi ki hiç bir şeyi kestiremiyorsun. Hani finalde birileri kapışacak desek kim olur belli değil. Daha Jack ve Hurley’in amaçlarını bile bilmiyoruz. Evet kara duman söyledi adayı terk etmek ve evime dönmek istiyorum diye. Ama ne kadar doğru belli değil. Ev derken neyi kastetti belli değil. Bazıları tapınak diyordu ama tapınağı yerle bir etti. Umarım tüm sorulara cevap alabiliriz artık. Heyecanla yeni bölümü bekleyeceğiz artık.

yorumcu demiş,

5 Mart 2010 @ 01:47

Ayrıca herkesin Esau ve Jacob’ın hikayesini okuması gerekir. Çok enteresan bağlantılar var.

xxlostxx demiş,

6 Mart 2010 @ 14:53

kwon jin..çünkü listedekilerin hepsi erkek eğer kız olsaydı katede olurdu..

lost-/kate/sawyer/ demiş,

10 Mart 2010 @ 13:34

bir düşünsenize oceanic uçağı düşüyor ve aralarından sadece sayılı kişiler kurtulyor bu biraz garip değilmi bana kalırsa kate sawyer jack ayid jin sun hugo ……… bu adada doğdular sonra adadan götürüldüler ve belki hugo ile jack ile bir bağı vardır jacopun özellikle onları korumak istiyordur

lost-/kate/sawyer/ demiş,

11 Mart 2010 @ 13:42

birde şimdi jacop ölünce bs onun bedenini ele geçirmiş böylece hurley ve jacki yönlendiriyor olmasın onların ölmesini istemedi çünkü onlar aday vekorunmaları gerek adaylar demmkii önemliler buna göre jacop şu anda bs oalbilir richard da 7.bölümde dedi yaw ona güvenmein die hepten uçtum bn

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın