6×05: Christian Kimden Yana?

lost_6x05_christian_shephard

Altıncı sezon beşinci bölümde Claire’in babası ve ‘arkadaşım’ dediği Siyah tarafından kandırıldığını öğrendik.

Siyah’ın amacının insanları kendi yanına çekmek olduğunu artık biliyoruz. Ancak Christian’ın ne yapmaya çalıştığını, kimden yana olduğunu hatta yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyoruz.



Christian’ın Siyah’la ağız birliği etmişçesine aynı yalanı söylemesi Christian’ın onunla aynı tarafta olduğu izlenimini uyandırıyor.

Hatırlarsanız Claire’i babasıyla birlikte Jacob’un kulübesinde görmüştük. Eğer Christian, Siyah’la aynı taraftaysa, neden Jacob’un kulübesindeydi?

Eğer Christian Jacob’un tarafındaysa neden kendi kızını tıpkı Siyah gibi kandırsın ve Tapınak’takilere düşman etsin?

Acaba Christian da mı hastalandı ve karanlık tarafından ele geçirildi?
Tüm bu ihtimallerin dışında bir ihtimal daha var ki o da Christian sandığımız kişinin aslında Christian’ın bedenini kullanan başka bir kişi olduğudur ki bu kişinin kim olduğunu hepimiz biliyoruz…

ninni

Metin Diyadin demiş,

26 Şubat 2010 @ 03:11

Bana öyle geliyor ki kötü kişi Siyahlı adam değil Jacob. Jack’i, babasına karşı kullanarak kötü işler yapmaya çalışacak. Tabii biz bu adamların geçmişini bilmediğimiz için emellerinin ne olduğu hakkında en ufak bir bilgimiz yok.

ece demiş,

26 Şubat 2010 @ 08:27

(Acaba Christian da mı hastalandı ve karanlık tarafından ele geçirildi?
Tüm bu ihtimallerin dışında bir ihtimal daha var ki o da Christian sandığımız kişinin aslında Christian’ın bedenini kullanan başka bir kişi olduğudur ki bu kişinin kim olduğunu hepimiz biliyoruz… )

Ya Christian ın hastalanması gibi, kötü veya iyi tarafa geçmesi gibi bi durum olamaz, adam zaten ölü ve bedeni kullanılıyordu. Yeni sezonda hiç görmedik daha kendisini. Ama altarnatif gerçeklilik dediğimiz zamanda Christan ın cesedinin ortalarda olmaması kaybolmuş ve bulunamıyor olması gerçekten çok ilginç ve kafa karıştırıcı

Ender demiş,

26 Şubat 2010 @ 09:13

Bence Siyahla ayni kisiler. Sonucda bu adam ölü, adada ölülerin dirildigini görmedik. Ayrica Jacop’un klübesindeki de Siyahdi. Etrafinda küller vardi ve bir bölümü acikdi, Illanave ekibi orayi yakarken Jacop uzun zamandir burayi kullanmiyor demisdi.

Dev Tatlı Su Vatozu demiş,

26 Şubat 2010 @ 10:16

Jack in cevabını bulması gereken soru, Christian nın arada bir Jack e görünmesiyle ilgili bence..

Lost--> demiş,

26 Şubat 2010 @ 10:31

Normalde Babası Kara Duman Diyorduk Ama Bu Olaydan Sonra İhtimaler Doğuyor.
Çünkü İlk Önce Christianın İçine Kara Girmiş Diyorduk Fakat Claire Arkadaşım ve Babam Dedi. Bir İkincisi Eğer Kara Christian Şekline Girmiş Olsaydı Christianın Naaşı Taputta Olurdu Ama Taputta Yoktu.Diğer Olasılık Eğer Kara ille Girmiş Olsaydı İlananın Dediği Olurdu ve Artık Christian Şeklinde Kalırdı.Christianın Cesedine Ne Olduğu Tam Bir Muamma:S Ama Karadan Yana Olduğu Kesin Çünkü Sun Ajira 316 Uçağıyla Adaya Düştükleri Zaman Eski Eve Gittiği Zaman Christian Ona Locke Beklemesini ve Onunla Gitmesini Söylemişti.Eee Locke da Kara Olduğuna Göre 2 İHtimal var. Ya Kara Christian Oldu Önce Sonra Locke Olup Artık Şekil Değiştiremedi..

asd demiş,

26 Şubat 2010 @ 11:29

christian’nın ölü olduğunu biliyoruz zaten karaduman olduğu aşikar nedense hep ölü olanların kılığına giriyor ayrıca o kulübede kalan karadumandı ama şöylede bişey var 1977′de orda rose ve eşi yaşıyorlar yanlış hatırlamıyosam demekki o dönem daha o kulübeye kilitlenmemiş buda çok düşünülmesi gereken bişey sonuçta 1977′de orda değilse 2004′te orada kitli bulunuyosa demekki dharma bağlantılı birşey söz konusu ozamanda şöyle bişey ortaya çıkıyor acaba dharma kimin tarafında?

ahmet demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:04

Dostum Bunu Kim Yazdıysa Lostu İzlemiyor.. Böyle Saçmalıkmı Olur Cristian Kimin Tarafında?….

Adam Zaten Ölmüş… Sİyahlı Onun Kılığına Girdi Ve Claire yı Kandırdı …Cristian ın Ada İle Bağlantısı YOk….

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:58

Bence Cristian KotuLerın Yanına qecmedi cunku adam oLu ama durLa adamın Cesedi adaya dusmedimi oLabırLır sıyah yıne gırmıstır xD

312 demiş,

26 Şubat 2010 @ 13:27

ya bu christian john locke adanın çarkını çevirirken oğluma selam söyle demedimi. demekki adamın tabutu adaya düşünce canlandı falan ne olduysa cesedide tabutta değildi zaten. bedeninin canlandığını anladık ayrıca oğluma selam söyle dediğine göre ruhuda değişmemiş. ama kimden yana olduğunu tam olarak anlamadık. ama bence jakoptan yana çünkü ben i yakalamak için adaya gelicekleri zaman christian locke adayı korumak için kuğu istasyonuna gidip adanın zamanını değiştirmen lazım falan demişti. demekki adayı korumak istediğine göre siyah tarafında adada korunucak birşey olmadığını söylediğine göre christian beyaz tarafta. ama ne alaka babası anlamadım gitti.

berroboy demiş,

26 Şubat 2010 @ 14:12

ece’ye katılıyorum. Christan’ın cesedi aday düştüklerinde de düşmediklerinde de kayıp. Bu durumu çözebilirsek bişeyler yerine oturabilir.
Claire arkadaşını ve babasını iki farklı kişi olarak tanıttı. Bu durumda onun siyahlı olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca adaya düşmeden öldüğünü biliyoruz. Bu nedenle enfeksiyon da kapmış olamaz. Yani sayid veya claire gibi.
Yine hatırlıyorsanız Sun Dharma evlernde iken siyahlı John Locke gelmeden Christan ile görüşmüştü. Falan filan nedir bu adamın durumu

Ardenne demiş,

26 Şubat 2010 @ 15:28

Oceanic uçağı adaya 2004′te düştüğünde Siyah Christian’ın bedenine girdi. Oğlu olan Jack’i manipüle etti, ona sürekli göründü. Kızı Claire’e de göründü, Sawyer ve Miles ile sahile dönerken. Onu da kandırdı ve onu kulübeye götürdü.

Kulübede Christian, Locke’a “adayı taşımalısın” dedi. Locke’un ada dışına çıkmasını isteyen kimdi? Tabii ki Siyah. Onun ada dışına çıktığında öleceğini biliyordu. Adaya döndüğünde onun bedenine gireceğini de biliyordu. O yüzden sürekli Locke’u ada dışına çıkması için teşvik etti.

Yani Siyah ve Christian bir tarafta, Ben onun adamı (ya da tetikçisi); Jacob ile Ilana’nın tayfası bir tarafta, Charles Widmore da onun adamı.

Ardenne demiş,

26 Şubat 2010 @ 15:28

Jacob’ın adayının Jack olduğunu artık neredeyse öğrendik. Siyah’ın adayı da Sawyer olacak. Bu süreçte Siyah, Locke’u harcadı. Onun bedenine girdi ve onu kullandı. Sayid’e enfeksiyon kaptırdı. Kwon’ı da harcayacak. Ve adaylar arasında elinde sadece Sawyer kalacak. Jacob da Jack’i kontrol edebilmek için Hurley’i kullanacak sürekli, onunla işi bitince elinde sadece Jack kalacak. Böylelikle adayların sayısı 2ye inecek. Jacob görevini Jack’e, Siyah da görevini Saywer’a teslim edecek. Dizinin finali de 5. sezon son bölümünün başındaki gibi Jack-Sawyer diyalogu ile bitecek :))

Asimox demiş,

26 Şubat 2010 @ 16:42

Christian’ın bedenini kullanan başka bir kişi olduğudur ki bu kişinin kim olduğunu hepimiz biliyoruz… demişsin ama ben bilmiyorum

mustafa99 demiş,

26 Şubat 2010 @ 16:47

Ender demiş,

26 Şubat 2010 @ 09:13

Bence Siyahla ayni kisiler. Sonucda bu adam ölü, adada ölülerin dirildigini görmedik. Ayrica Jacop’un klübesindeki de Siyahdi. Etrafinda küller vardi ve bir bölümü acikdi, Illanave ekibi orayi yakarken Jacop uzun zamandir burayi kullanmiyor demisdi.

acaba siyahduman kulübedeydi de o çıkamasın diye mi konuldu
yoksa siyah duman kulübeye giremesin diye mi konuldu???????

yanlış hatırlamıyorsam hurley kulübeden korkup kaçarken küllerin bütünlüğünü bozmuştu ama daha önce de jackın babası sağda solda görünüyordu.

tapirtahir demiş,

26 Şubat 2010 @ 17:27

“”"”"”"Sonucda bu adam ölü, adada ölülerin dirildigini görmedik. “”"”"”"”"
Said dirildi.
Benjamin de çocukken Said tarafında vurulmuş ve Others onu diriltmişti.

siya demiş,

26 Şubat 2010 @ 18:27

evet endersana katılıyorum christian zaten siyah duman. siyah dumanın daha önce de ölü birinin kılığına girdiğini görmüştük(benin kızı alex in kılığına girerek john un bütün dediklerini yap diyerek jacob ı öldürttü.) o kulübede daha önce john un gördüğü işi christian kılığındaki siyah dumandı çünkü ya orayı kullanarak bene jacob olduğunu düşündürdü ya orda tutsaktı (kül yüzünden) ya da orayı ev olarak kullanıyordu ama sonuncusu biraz saçma oldu:)))

Yiğit Tay demiş,

26 Şubat 2010 @ 18:44

Ilana Jacob’ın kulubesine gittiğinde başkası tarafından kullanılmış olduğunu söylemişti.

Muhtemelen Siyah, Christian gibi görünüp Claire’ı kandırdı. Christian’ın yaşaması fikri bana komik geliyor.

eser demiş,

26 Şubat 2010 @ 19:07

Black Smoke daha evvel Jack ve Claire’in babasıydı. 2. uçak düşünce John Locke oldu. Babası ve Locke ikiside uçakta ölüydü. Sonra Black Smoke onlar gibi oldu. Bence adadan birine de babasının cesedini saklattı.

nymphea demiş,

26 Şubat 2010 @ 19:57

Jack eve girerken gözümüze soktukları resimde babasının siyah ceketi,jack in beyaz ceketi bi anlam taşıyor olabilir mi? Sonuçta hiç bir zaman anlaşamayan baba-oğul şimdi aynı tarafta mı olacaklar?

Black_Fire demiş,

26 Şubat 2010 @ 20:18

ya christian tapınağa gidip şifalı suya girdiyse

alpdemirr demiş,

26 Şubat 2010 @ 20:49

5. sezon 6. bölüm de olması lazım kilisenin altında sarkaçın olduğu yere benjamin sun jack ve desmond gittiler. eloise jack’e john birinin yerine geçecek dedi, o vekil olacak dedi. john’a babana ait birşey ver dedi,jack de babasının ayakkabılarını john’a giydirdi. sonra dharma evlerinde cristian son kez göründü john geldikten sonra o kayboldu. eloise’nin geleceği görme yeteneği vardı. oğlunu bile bile adaya gönderdiğini söylemişti,yani faradayı. faraday ölürken biliyordun hep biliyordun dedi. yani john’u adaya yolladı kimin yerine geçti cristiaanın kimin vekili oldu bsnin. sonuç cristian bs idi john onun yerini aldı ve de eloise de bs nin tarafında tıpkı wildmore’un olduğu gibi. wildmore miles’i kiraladığı zaman jakop un koruması miles’i bi minibüse aldı,yanlış takımdasın dedi. koruma jakop’un takımında olduğuna göre widmore bs nin takımında ve bunu büyük ihtimalle jakop onu adadan sürdüğü için yaptı.

PsychoRocker demiş,

26 Şubat 2010 @ 21:49

KİMİN TARAFINDA OLDUGUNU ANLAMAK COK KOLAY.
Hangi bölüm oldugunu hatıırlarmııyorm … birgün jack hastanedeyken içerden bir ses duyar ve gider … babasıı ordadir aralarinda knsma gecer vs vs :D daha sonra yangıın alarmi öter. yangin alarmida ates veya duman benzeri birsey gördügü zaman öter. jackin babasinin içinde duman vardiki o alet öttü :D

2323 demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:37

Bakın arkadaşlar az çok fizik bilen biri olarak bir kere herkesin aklını karıştıran bir görüntü var oda adanın batmış halini görmemiz.Şimdi bunu çok anlaşılır bir dilde anlatıcam lütfen okuyun.Adada çark çevrilirken ada birden hup diye kayboldu ve başka zamana kazazedelerimiz hep ışınlandı felan filan orda oda puff diye yok olsa suda hiç iz kalmazdı suyun içine gömüldüğü için ada suyun bir iz kaldı aynı bir damlanın bir su öbeğine düştüğü iz gibi yani o atlamalardada ada kaybolmuyordu suyun içine gömülüyordu.Ve bu sezon bize o halini gösterdiler herkesinde kafası karıştı.Ada şimdi biraz farklı zamanda olabilir adanın başka bi zamanda olması gördüklerimizin flasforward oldugunuda göstermez azıcık bu işten çakanlar anlıyacaklardır beni

jack demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:59

bence…

siyah duman ölenleri yeniden canlandırıyor Sayid örneğindeki gibi…

christian adaya ölü olarak düşünce onun ruhunu ele geçirip canlandırdı, cesedi ortada yok, eğer içine girseydi locke gibi cesedi olması gerekirdi

claire de bence ölmüş, diğerleri vurmuş - ki bir yerde vuruldum dedi- ruhunu ele geçirmiş onun da

şimdilik üç kişinin ruhu ve bedenini ele geçirmiş durumda

önceki bölümde bir çocuk locke(siyah dumana) kuralları unutma öldüremezsin demişti sawyer için belki öldürüp kontrol edecekti ama artık yapamayacak ikna etmesi gerekecek

ve dizinin başında -gözümüze sokulan- resimde jack siyah baba beyaz ceketli idi
bence jacop kötü, siyah duman grubu iyi gibi duruyor saçma gelse de
belki de öyle düşünmemizi istiyorlar

brc demiş,

26 Şubat 2010 @ 23:14

Hatırlarsanız Claire’i babasıyla birlikte Jacob’un kulübesinde görmüştük. Eğer Christian, Siyah’la aynı taraftaysa, neden Jacob’un kulübesindeydi?

çünkü orası daha önce de yazdığım gibi büyük ihtimalle bs in hapsedildiği kulübeydi. ( gerçi bir çok kez dışarı çıkmıştı ama insan formunun hapsedilmiş hali olabilri )

O zaman çok önceki bölümlere gidip yeniden bazı şeyleri düşünmemiz gerek. demek ki jacin babası jacob ın adına konuşabilirim dediğin amacı sadece locke u kandırmaktı.. Yani bs aslında ona istediğini yapmasını, yani çarkı çevirmesini sağladı. Çark çevrildikten sonra olanları da hatırlarsak bs in amacını biraz olsun anlayabilirz belki :)

uqR! demiş,

26 Şubat 2010 @ 23:37

Christian black smoke çünkü jacob kulubesini kullanmıyordu BS bunu fırsat bildi ve kulubede kaldı bizimkileri çıkarları için kullandı zaten kulubenın etrafındaki küller dagınıktı galiba.
(Hatırlarsanız Locke kuğu’dan aşağıya düştü ayagı burkuldu sonra Christian gözüktü ve dedi ki adayı kurtarmak için çarkı çevirmen ve ölmen gerekiyor.)

desperado demiş,

27 Şubat 2010 @ 00:36

Cristian ın cesedinin ada da olduğunu ve kara dumanın da ada da ki ölü bedenlerin kılığına girebildiğini biliyoruz. bu durumda cristian da kara dumandır.
Ayrıca jakob ın kulübesinin çok önceden kara duman tarafından ele geçirildiğini öğrenmiştik (Iliana nı kulübeyi ziyareti sırasında). yine bu durumda kulübe de cristian ın kılığına girmiş kara dumanı ve yandaşı claire i görmüş olduk

lostgirl demiş,

27 Şubat 2010 @ 00:38

kesinlikle black smoke..

richard demiş,

27 Şubat 2010 @ 02:16

siyah giyen adamın oglu degildir ama torunu olabilir,duman dedektörü böyle açıklanır.Ada daki gibi hastanede de ortalıkta gözüküp kaybolması tesadüf olamaz

PsychoRocker demiş,

27 Şubat 2010 @ 10:21

oceanic ne dedi babanızın cesedini bulamıyoruz dedi :D belkide ilk ucustada ceset ucaga bindirilmemişti…o yüzden jack cesedi tabutta görmemiştir

lostt da lost demiş,

27 Şubat 2010 @ 11:48

312 demiş,
26 Şubat 2010 @ 13:27

ya bu christian john locke adanın çarkını çevirirken oğluma selam söyle demedimi. demekki adamın tabutu adaya düşünce canlandı falan ne olduysa cesedide tabutta değildi zaten. bedeninin canlandığını anladık ayrıca oğluma selam söyle dediğine göre ruhuda değişmemiş. ama kimden yana olduğunu tam olarak anlamadık. ama bence jakoptan yana çünkü ben i yakalamak için adaya gelicekleri zaman christian locke adayı korumak için kuğu istasyonuna gidip adanın zamanını değiştirmen lazım falan demişti. demekki adayı korumak istediğine göre siyah tarafında adada korunucak birşey olmadığını söylediğine göre christian beyaz tarafta. ama ne alaka babası anlamadım gitti.

arkadasım bu bolumde jacop ”gereklı olan sende var ” dedı bu da babasının sözuydu amac jack ı ıkna etmek dı black someke de lock a bunu soledı kı jack ı ıkna etsın sonucda lock jacke bunu soyleyınce jack ıkna oldu ve donmek ıstedı

emrerere demiş,

27 Şubat 2010 @ 14:55

ya yapmayın arkadaşım christian o kulübedeydi ama o kulübe jacobın kulübesi değildi hatırlayın ben, locke a yalan söyledim orası jacobın kulübesi değil dedi… o kulübe de hatta claire in de olduğunu iddia edenler var tam aksine orası flockeun olabilir.

Zumur demiş,

27 Şubat 2010 @ 19:32

ARKADASLAR BIR SEYE TEKRAR DIKKAT CEKMEK ISTIYORUM DIZININ BASINDA GOSTERILEN BI AILE RESMI VARDI JACK IN BABASI JACK VE ANNESI YANYANAYDI JACKIN BABASI BEYAZ GIYINMISTI JACK VE ANNESI SIYAH GIYINMISTI VE 2SAHNEDE BU RESIM OZELLIKLE GOSTERILMISTI

gizemliii demiş,

27 Şubat 2010 @ 21:18

diziyi nerenizden seyrediyonuz anlamadım…..halen o kulübenin jacop un olduğunu sööleyenler var…orası hiç onun olmadı

B.S.nin küll
erle hapsediği yerdi orası

ÇETO demiş,

28 Şubat 2010 @ 12:14

Arkadaşlar hatırlarsanız micheal vildmore’un gemisinde bombayı etkisiz hale getirmeye çalışıyordu fakat başarılı olamamıştı tam bomba batlayacağı anda christian görünüp micheal’a ”artık işin bitti” tarzı bişeyler sölemişti ve tam o anda bomba batlamıştı…

1LostFan demiş,

28 Şubat 2010 @ 13:19

o tapınak jacobun deil hala anlamadınızmı bunu ..

cr7 demiş,

28 Şubat 2010 @ 13:31

Adaya gelecek kişi Desmond ve 12.bölümde ulaşacak,
___

Widmore da geliyor hem de kendisini F-Locke’dan koruyacak taşınabilir sonik bariyerlerle birlikte

___

bazı karakterlerimiz richard merkezli bölümde black rock gemisinde tutsak olacak,ya şuan 1800lerdeler yada zaman atlayıp sonra gidecekler
__

Milattan sonra 23 tuhaf,herşeyin 0 oldugu yılların o zaman yani HZ.İSA nın dogumu ile başladıgını hatırlatmak lazım

lost_toprak demiş,

28 Şubat 2010 @ 15:02

1-”"Gerekli olan sende yok…”" sırf bu cümle bile bize :Jack’ın babasının siyah adamın yanında olduğunu veya en iyi ihtimalle onun tarafından şeklinin kullanıldığını gösteriyor.Cleari de bebeğin diğerlerinde diyerek inandırması bir başka neden…

2-bir başka gerçeklik ise jacop’un kulübesi denen yerin siyahlı adam tarafından kullanıldığı .bunu adaya gelen İlona ve ekibinin kulübeyi yaktığı bölümde çok net şekilde anlamıştık.kulübenin etrafındaki demir tozu veya siyah tozun bir kısmının bozulduğu görmüştük.bu toz ki siyahı uzak tutan madde.siyah tozdan oluşan çemberi bozmuştu

3-son olarak john Lock’un Jacop’un kulübesinde bir anlığına gördüğü ve “bana yardım et” diyen adamda siyahtı.siyah taa o zamandan beri kulübeyi kullanıyordu.ve tee o zamandan Lock’un üzerine oynamaya başlamış olarak karşımıza çıkıyor.

poseidon demiş,

1 Mart 2010 @ 05:29

siyah duman christian değil…

http://www.lostfan.net/lost-5×09-namaste-kara-duman-ve-christian.html

CharLie demiş,

1 Mart 2010 @ 11:36

Bu adamın Cesedi bir sekıLde adaya dusmedımı BLack Smoke bunun da ıcıne qirmiştir

esra demiş,

1 Mart 2010 @ 12:58

Kimse Christian’ın ölü bedenini gördümü hayır!! adam sidneyde tabuttaydı ada’ya düştü tabutu Jack buldu ama içinde Christian yok. Ortalarda ruhu dolaşıyor ama benden kayıp ben mi yanlış hatırlıyorum acaba???

volkan demiş,

2 Mart 2010 @ 02:18

Bir de 5.sezondaki bir bölümde kate rüyasında Claire ile Aaron un aynı yatakta olduğunu görüyordu ve Claire orda “oğlumu sakın geri götürme” gibisinden bir şeyler söylüyordu. Bence BS bir şekilde claire vasıtasıyla Aaron u da adadan uzak tutmak istiyor. Bunun kokusu da yakında çıkar

schenoll demiş,

2 Mart 2010 @ 09:37

Şimdi anladığım kadarıyla siyah,adaya ada dışında ölüp gelen cansız bedenlerin içine girebiliyor sadece.bunu zaten Ilana nın sözlerinden de hatırlayalım “o bedene şimdilik hapsoldu” gibisinden bişi söylemişti.Christian’ın adaya düşen naaşından sonra onun kılığında gezmeye başlamıştı ve insanları yönlendirdi.taa ki locke’un bedeni cansız adaya düşene kadar.Yani yeni bi cansız beden adaya gelene kadar black smoke bu halde dolaşacak.bu da demek oluyor ki Locke=Christian=Black Smoke zaten aynı hepsi

kilikya demiş,

3 Mart 2010 @ 16:58

Bence Christian öldü. Black Smoke ölü kimselerin yerine geçebildiğine göre Black smoke Christian kılığına girdi ve öyle göründü. Christian = Locke = Black smoke

frhrid demiş,

6 Mart 2010 @ 11:29

_______(„„„_____________(„„„________
‾‾‾‾‾‾‾”"”)‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾”"”)‾‾‾‾‾‾‾‾

kara duman sadece ölülerin şekline giriyorsa shanon walt gittikten sonra onu gördü ve kimse inanmadı. walt yaşıyor öyleyse onun gibi görünen kim
_______(„„„_____________(„„„________
‾‾‾‾‾‾‾”"”)‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾”"”)‾‾‾‾‾‾‾‾

yorumcu demiş,

8 Mart 2010 @ 20:11

Arkadaşlar bir şeyi unutuyorsunuz. Bu başlıktaki açıklamalar tamamen yanlış. Christian zaten siyahlı adam. Bu adam anladığım kadarıyla -sebeplerini açıkalayacağım- ada dışında ölen insanların görünümünü alıyor. Yani Christian ne kötü biri oldu ne de hasta. Zaten kötü adam. Jacob’ın klübesinde yaşama olayıysa, orası siyahlı adamın tutsak olduğu yer. Fark ettiyseniz 3.sezonda Ben ve Locke oraya gittiklerinde klübenin çevresi külle çevriliydi. Yani oradan dışarı çıkamazdı. Ancak uçak adaya düşünce siyahlı adam Christian görünümünü aldı.

Ölen insanların görünümünü alma olayına gelirsem, Mr.Eko’nun abisi olarak göründü. Böylece ona cezasını verebildi ve kandırdı. Şimdi asıl olaya geliyorum. 5.sezonda Oceanic 6′lısının adaya dönmeleri gerektiği sırada Eloise ile konuştu Jack. Eloise şunu söyledi Jack’e : “Adaya geldiğin koşulları oluşturmalısın.” Jack adaya geldiğinde yanında bir ceset taşıyordu. Babası Christian. Uçak düşünce siyah duman onun görüntüsünü almıştı. Eloise bu sözü söylediği anda ben Locke’ın canlanacağını biliyordum. Ancak Jacob-Esau düşmanlığını bilmiyordum. Benim için şok olmuştu. Neyse 5.sezonda adaya geri döndüler ve siyah duman bu defa Locke’ın görünümünü aldı. Locke görüntüsünde Jacob’ın ölmesini sağlayabildi. Christian görünümünde bunu yapamazdı çünkü kural gereği kardeşini öldüremezdi. (kardeşi dememin sebebi Jacob-Esau hikayesi internette arayın) Kardeşi Jacob ölünce siyahlı adam serbest kaldı şimdi aralarındaki mücadele devam ediyor.
Ayrıca siyahlı adam inanılmaz zeki biri. Öncelikle tapınakta Ben’i tehdit etti. John Locke senden ne isterse yap dedi. Onu öldürmeye çalışırsan seni öldürürüm dedi. Bunların sebepleriyse, Ben, Locke’ı öldüremezdi çünkü Locke aslında siyah dumandı yani ölümsüzdü. Ölmediğini görünce Ben, onun Locke olmadığını anlayacaktı. Böylece Jacob’ı öldüremeyecekti. Her istediğini yap demesinin sebebi de Locke, Jacob’ı öldüremeyeceği için kiralık bir katile ihtiyacı vardı. Ben’i seçmişti bu iş için. En sonunda plan işe yaradı ve hakimiyet şu an siyah adamda.

sayid demiş,

6 Mayıs 2010 @ 18:56

aynen yorumcu arkadaşa katılıyorum gerçekten çok güzel açıklamışsın

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın