6×05 Lighthouse

lost_6x05_hugo_tapinakta

Bölüm Adı:
The Lighthouse

Yayın Tarihi:
24 şubat 2010


Yazan:
Damon Lindelof & Carlton Cuse

Yöneten:
-

Oyuncular:
Naveen Andrews Sayid rolünde
Henry Ian Cusick Desmond rolünde
Jeremy Davies Daniel Faraday rolünde
Michael Emerson Ben rolünde
Matthew Fox Jack rolünde
Jorge Garcia Hurley rolünde
Josh Holloway Sawyer rolünde
Yunjin Kim Sun rolünde
Ken Leung Miles rolünde
Evangeline Lilly Kate rolünde
Elizabeth Mitchell Juliet rolünde
Terry O’Quinn Locke rolünde

alpdemirr demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:14

bu bölümün cevapları:
1. jakop gerçek jakopmuş.
2. jakop’un favori adayı jackmiş.
3. Claire ile ilgili söylenen hastalık doğruymuş,ayrıca bu duruma göre sayid’i de kaybettik.
4. savaş artık çok yakın ve tapınakta olacak,bs’nin evim dediği tapınakmış,jakop oraya gideceğini söyledi.
5. jakop jack ve hugoyu kurtarmak için tapınak ahalisini feda etti. “kendi adamlarını öylece feda etmesi garip mutlaka onlarla ilgili bir planıda vardır yoksa jakop iyi adam olmaktan çıkar.”
bölümün yeni soruları:
1. jakop adaya gelecek olanlar var dedi acaba kimi kastedyordu?
2. deniz fenerini neden şimdiye kadar göremedik,acaba daha neler göreceğiz?
3. çekik gözlü adam hugoya tapınak dilinde neler söyledi.
4. jakop neden diğer adayları kurtarmadı yada şimdiye korumaya çalışmadı baştan beri sırf jack’i mi destekliyordu.
5. belki de en çok merak edilen soru gelecek bölümde çıkması muhtemel savaşta,yani tapınak ahalisi ve bs ahalisi arasında çıkacak savaşta neler olacak ve gerçekten bs tapınağı geri alabilecek mi yoksa jakop’un tapınak içinde ayrıca bir planı var mı?

sanırım sorular ve çıkarımlar herkesde aşağı yukarı aynıdır. farklı düşünenlerde lütfen paylaşsınlar farklı yorumlar çıktıkça diziyi çözmesi daha kolay oluyor.

semsgeh demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:15

güzel bir bölümdü özellikle kate ismi niye duvarda yazmıyo diye merak ediyoduk deniz fenerinde 51-AUSTEN yazıyodu ve üzeri çizilmemişti……………

http://lost.protest.web.tr/51_austin.png

ahmet demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:18

harika bir bölümdü.jack ve hurleyin deniz fenerindeki sahneleri etkileciydi.jackin en önemli kişi olduğunu ve sayıların gizemini daha ikna edici açıkladılar.heyecan fırtınası devam ediyor. Ayrıca jackin oğlunu gördük. Tek eleştirim jackin yara izini annesine sorması senaryo kusuruydu.daha güzel bir şekilde anlatabilirlerdi küçükken ameliyat olduğunu.Arkadaşlar koreli adamın dediklerini tercüme edebilirseniz o merakımı giderirseniz sevinirim.

charlieee demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:19

inamıorum o nası bi finaldi öyle ya:O:O bunca zamandır siyah dumanla mı arkadaşmış claire??o isimlerin yazdığı şey ne?? kim geliodu??katei öldürürdüm dedi bi de off anlamıorum her şeyi açıklıo gözüküolar ama hala anlamıorum..Jackin çocuğunun annesi kim??Vasiyette claire için ne yazıodu??Sayid de claire gibi mi olucak??Tapınağa gidince nolucak??

2323 demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:20

Yine ayrıntılarla dolu güzel bir bölümdü kate in aday numarasını öğrendik 51-Austen yazıyordu çarkta 108 dede değişik biri vardı.özellikle jackin ada dışındaki hali şaşırtıcıydı.

muro demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:36

herşey 1 2 3 uncu sezon guzeldı cok fazla soru vardı ama sonra bu soruları nası cevaplandırılacak dıye dusunulmeye başladı ve ınsanustu doğaustu olaylara başvuruldu işte lostun yazarlarının gozumde bıttıgı bolum bu bolum…(herşeye ragmen guzel bır bolumdu)

muro demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:38

oyuncular orda gormedıgım oyuncular war Henry Ian Cusick Desmond rolünde
Jeremy Davies Daniel Faraday rolünde
Michael Emerson Ben rolünde
Josh Holloway Sawyer rolünde
Yunjin Kim Sun rolünde
Elizabeth Mitchell Juliet rolünde

bunları ben gormedım yoksa eksık mı ızledım

LosTüRk demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:42

allah kahretsin 108 derecede ne vardı yha her bölüm gittikçe daha güzel oluyor

cabbar demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:49

alpdemirr sordugu soru icin cevab
soru 3. çekik gözlü adam hugoya tapınak dilinde neler söyledi.
cok onemli birsey demiyor. yanlis hatirlamaiyosam
“eger baska bi cevap vermis olsaydin seni oldururdum” gibi bir sey diyor

güverteLOSTromosu demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:50

Herşey dumana dönüyo Dharma duman oldu.biz de…

ONUR demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:55

108-wallece

Süleyman demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:56

108 derecede benim okuyabildiğim kadarıyla “wallace” yazıyor. Soyadı wallace olan kim vardı bu dizide bilen var mı?

Till We Meet Again demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:59

108 de WALLACE mı yazıyor acaba?

ADAY kelimesinin anlamını DOGEN biliyor ama RICHARD bilmiyormuydu?

Lost--> demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:11

Gğzel Bölümdü Gerçekten.Jacobu Tekrar Görmek Beni Mutlu Etti :) ve Güzeldi. Deniz Feneri Hayret Yeni Eklenmiş Gibiydi Onca Zaman Adayı Talan Ettiler Ona Neden Denk Gelmedilerse.Claire Belliydi Zanten Karanın Arkadaşı Olduğu Şimid Gelelim Asıl Meseleye Savaşa Jin Onları Götürdü Tapınağa Diyelim Ne Olacağı Tam Bir Muamma??Sayide Ne Olacak Kara Tapınağa Gidip Ne Halt Edecek Evi Orasıysa Yandı Herkes.Kimler Geliyor Adaya Ne Oluyor :) Gelecek Bölüm Ne Olacağı Belli Olmaz Sorular Çoğalabilir ki Gitgide Çoğalıyor.

hasaniuM demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:12

Dogen’in Hurley’e japonca söylediği şey:

“you’re lucky that i have to protect you. otherwise i’d have cut your head off”

“şanslısın ki seni korumak zorundayım. yoksa kelleni keserdim”

————————–

daha önce başka bir yerde ve ya burada yorumlarda bir teori okumuştum kısaydı ve aynen şöyleydi ;

dizinin finali —-

(Jacob)Jack denize gidip balığı alır sırtını taşa dayar ve balığını yerken arkasından (MiB)sawyer gelir ve aynen jacob ile mib arasındaki geçen diyalog geçer.

—————-

lighthouse bölümü beni bu teoriye inanmaya zorladı.çünkü baktığımızda sawyer Flocke’ın yanında Jack ise Jacob’ın yanında.
belkide şimdilik öyle gözüküyor her zaman yaptığımız gibi gelecek bölümleri bekleyip göreceğiz.

bowe demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:15

108 derece wallace var bu walt olabilirmi acaba????

bowe demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:17

ayrıca 117 derce de linus var üstü çizilmiş 108 de ki wallace ın da üstü çizili

DOGENİN SÖYLEDİĞİ demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:26

”ŞANSLISIN Kİ SENİ KORUMAK ZORUNDAYIM. YOKSA KELLENİ KESERDİM”. AYRICA 108.DERECEDE WALLACE ADINDA BİRİ. SU ANDA KENDİSİNİ TANIMAMAKLA BERABER COK MERAK EDİYORUZ.

ringside demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:35

Alpdemir arkadaşımın sorularından bazılarına olası cevaplar;

1) Jacop’un “Adaya geliyorlar” dediği grup İlana ve ekibidir. Ada dışında İlana’nın yanına gitmişti hatırlarsınız yardım istemişti. İlana adayı kararlaştıracak kişi gibi geliyor bana. (hatırlayan var mı bilmem ama İlana, Christian Shephard’ın alkollü haldeyken ameliyat ettiği ve hastaneden atılmasına neden olan kişidir. Ameliyathanede 3-4 sn lik görüntüsü var.)

2) Denizfenerini görmedik hiç evet bence de çok garip nasıl farkedilmedi acaba. Ama şu da var gördük ki denizfeneri asıl işi dışında bir görev üstlenmiş. Adamların geçmişlerini gösteriyor. Gemilere yol gösterme amacının olmadığı açık.

4) Diğer adaylar derken kastettiğin zaten Kwon, Ford ve Kate. (onu dahil edelim çünkü fenerde 51 olduğunu öğrendik yani o da aday) Bu üç kişi de tapınak dışındalar. Bence Jacop tapınaktaki adayları korumaya çalışıyor. Diğerleri kaçtı ya da şimdilik Sawyer gibi BS yanına geçti. Bi de şu var BS duvarında 51 numarayı ya yazmamıştı ya da bize o an göstermediler. Eğer yazmamışlarsa o zaman Jacop öne geçmiş sayılır sanki.
Bu arada sadece Jack i desteklediğini düşünmüyorum. Sadece Hugo’ya bişey yaptırmak için ona görünmesi yeterli oluyor. Ama Jack’i çok iyi bir şekilde ikna etmesi gerekiyordu -ki bunu fenerin önünde Jacop Hugo ya da söyledi. Sayid i saymıyorum zaten artık enfeksiyonlu yani adaylığı düştü :)

5) Tapınak zaten Sayid’in enfeksiyon kapmasıyla düşmüş oldu. yani BS içeri giremese de içerde bir adamı var artık. Bu nedenle de sağlam kalan adayların kurtulması gerekiyordu. Bunun içinde diğerlerinin feda edilmesi gerekiyordu.

Ahmet arkadaşım Jack’in ameliyat izini annesine sorması bence senin dediğinin aksine üstüne basılmış sahnelerdendi. Çünkü Jack apandist ameliyatını adada geçirdi, dışarıda değil. Belki de bu senin gözünden kaçmıştır hatırlatayım dedim ;-)

Başka gözümüzden kaçan, sizlerin yakaladığı ayrıntılar varsa arkadaşlar bekliyoruz fikirlerinizi.. :)

karamik demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:36

Jack gelir dizi izlenir. işte lostun babası jack.dışarda da kral adada da oğlu bile yetenekli

bowe demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:37

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Candidates bu adresten lighthouse/cave de yazan isimler ve açıklmaları…sömürün :D

Ghost demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:39

bence 6.bölüm fragmanı sanki dharmayla ilgili olacağını belirti.

Ayrıca diyer yorumlarda yazan jacobun adaya birileri geliyor sözü jack’i deniz fenerine getirmek için söylediği yalandı.
İnanmıyorsanız jacob’la hurley’in deniz fenerindeki konuşmasına bakın

CeLiSKi__ demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:52

valla benim bikkatimi ceken cok nokta oldu da kafami bir toparlayabilsem..
oncelikle ilk olarak, jackin dinledigi telefon kayidindaki cumleler ile, hangi bolumdu animsiyamiyorum ama, CS nin olmeden bir gun once barda sawyerla yaptigi konusmadan sonra jacki arayip da ona soyledigi cumleler neredeyse ayni…
ve claire in sozlerinden anlasilacagi uzre, CS , blacksmoke ve siyahli adam ayri seyler

melda demiş,

24 Şubat 2010 @ 19:58

hakkaten güzel bi bölümdü… jack gerçekten en önemlileriymiş ve kate de listeye dahilmiş zaten öyle olması gerekiyodu onu da ziyaret etmişti sonuçta ama neden onu temsil edilen rakam diğerlerininki gibi vurgulanmadı??? paralel evrende herkesin hayatı yoluna girmiş gibi görünüyo… her bölümden sonra diziyi nasıl bitireceklerini daha da merak ediyorum

xenon26 demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:08

Bence gelen kişi kesinlikle Desmond..6. sezon bölümlerinde adı geçiyor ama daha adada gozukmedi..Eloise ona adanın onunla işinin daha bitmedigini soyledi..ayrıca deniz yoluyla gelebilcek bi tek o geliyo benim aklıma..ayrıca asıl aday JACK ti..Desmond da jack e katılacak,cunku onunda Hurley gibi ozel bi yetenegi var..

ismrliyimm demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:27

LosTüRk demiş,

24 Şubat 2010 @ 18:42

allah kahretsin 108 derecede ne vardı yha her bölüm gittikçe daha güzel oluyor

108 numarada Wallance ismi yazıyordu.

her şeyi geçtim de bu bölümde jack kendine feci küfür ettirmiş:)) şahsen hala küfrediyorum kendisine. ne vardı sanki o aynayı kırıyo. bak bakalım başka ne görüntüler var. dünya senin etrafında mı dönüyo kardeşim…

bowe demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:31

william wallace olması o :)))))))))) diziye başka bir boyut kazandırır yemin ederim :D

Sergen demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:34

(Jacob)Jack denize gidip balığı alır sırtını taşa dayar ve balığını yerken arkasından (MiB)sawyer gelir ve aynen jacob ile mib arasındaki geçen diyalog geçer.

Harika Teori.

MUTLAKA OKU demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:36

ARKDSLAR 33.48DE 51 NUMARADA AUSTEN YAZIYOR VE ÜSTÜ KARALANMIŞ NE DEMEK BU ŞİMDİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM…

Cihan Ceyhan demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:42

Beyler bayanlar 6.bölüm Sundown çok güzel bir bölüm olacağa benziyor aşağıdaki linkte kısa bir görüntüler var

http://www.youtube.com/watch?v=6qUIYzcO-aU

bezanardo demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:48

4.sezonda sanırım tam olarak hatırlamıorum ben bir yere aynayla ışık yansıttı ve oradan da cevap olarak tekrar ışık geldi belki de orada lighthouse vardı …….

Cihan Ceyhan demiş,

24 Şubat 2010 @ 20:58

Lost Sneak Peek Epi 6×06#1

http://www.youtube.com/watch?v=wtpNTQaEQOo&feature=player_embedded

Sayid psikopata bağlayacak sanırım.

sıkıcı bir bölüm demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:02

bence cok sıkıcı bir bölümdü. claire kısımları zaten cok tahmin edilebilirdi.

ayrıca dizi sawyer ve jackin sahilde black smoke ve jacob gibi oturmasına benzer bir sekilde bitmez. sahilde o sekilde jack ve john locke otururken bitebilir dizi. jack ve john birbirinin zıttıydı. sawyer ve jackin zıtlıgı ise diziye eglencelik olsun diye koyulmus bir sey

re con bolumu demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:05

ilerki bolumlerin isimleri yayılanmıstı.

re con yani bir kac bolum sonra sawyerin black smoku da kandırdıgını goreceğiz bence

lostturca demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:20

o aynayı kırdığı demirin üzerinde dharma girişiminin işaretyi vardı farkedeniniz varmı?

berroboy demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:29

ya arkadaşalar hani “the question is over” dı.
Soru soru üstüne. Evet Jack aynayı kırdığında çıldıranlardan biri de benim. Yahu baksana bi brother 108 de ne var. 108 doğru gelirken gözükenler neydi arkadaşlar ben tapınağa benzettim. Buradan da diyorum ki 108 Wallace bizim siyahlı tapınakta onun evi olabilir mi? Al bi soru daha…

zidane demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:30

merhaba arkadaşlar, çok heyecanlı bir bölümdü, bence bilindiği üzere BS yanına adam topluyor, çünkü o koruma küllerini kendisi açamıyor, seçtiği kişi-kişileri bu külleri ayırmak için kullanacak sonra hepsini öldürecek gibime gelior.
Jacob ise iyi taraf olduğunu bu bölümde kanıtlamış oldu, tapınağa gidenin kötü olduğunu söyledi, benim kafama takılan soru hugo+jack+(birde belki desmond) Bs ye nasıl kafa tutacaklar BS çatır çatır adamları öldürürken bunları da öldürememesi için jacob nasıl bir önlem-koruma düşündü bunlara?
bence sawyer da kötü taraftan değil BS nin yanında gibi gözükü her zamanki kurnazlığını konuşturacağa benziyor. gelecek bölümleri merakla bekliyoruz saygılar…

berroboy demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:30

Bu arada Jack Sawyer teorisi güzel de Jack’i öyle sakin sakin balık yerken düşünemiyorum:)

Naginni demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:33

yaw su claire ya sinir oldum siyah adamı öldürdü

Jack bitane japon mimarisi gördü aynada o kesin dogene ait
en cok merak ettiğim sey wallance kim

çiçek demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:48

yuh bezanardo ne alaka  onlardadad küçük bi ayna yada benzeri bişey vardı iletişim kurdular  okadar deniz feneri falan değildi. ş   şu paralel evren kafamı karıştırdı. belkide bomba patlayınca ada ve jacop yok oldu bizimkilerin hayatını yönlendiren bi jacop kalmadığına göre hayatları farklı şekillendi bi ölçüde ama. çünkü john sevgilisinden ayrılmıştı hatırlarsınız şimdi bakıyoruz düğün hazırlığı içindeler sonra jackin çoçuğu yoktu ki baba olmaktan ödü patlıyordu şimdiki paralel midir diky midir kuantum mudur işte o evrende boyunca çoçuğu olmuş kesin bişey anlamadınız yazdıklarımdan. neyi anlamadığımı biliyorumda başkasına aktarmak zor oluyor

alpdemirr demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:57

bezanardo senin dediğin bölümü hatırladım ama benjamin’e ışık yansıtılan yer dağın tepesinde bir yerdi. yani yüksek bi bölgeydi deniz feneri daha aşağıda kalıyor. ben tapınağın o tepede olduğunu düşünüyorum yani ışık yansıtanlar tapınaktakilerdi tahminim. ama deniz feneri değil eminim. deniz feneri daha aşağıda kalıyor yükselti olarak, ışık bir dağın tepesinden yansıtıldı.

coy demiş,

24 Şubat 2010 @ 21:58

MUTLAKA OKU demissinki 51 numarada austen yazio ve ustu cizili diye evt yazdigi dogruu ama ustu cizili degil dikkatli bak bence…

mozdeniz demiş,

24 Şubat 2010 @ 22:07

108 derece neden merak ettinizmi?

4+8+15+16+23+42 = 108 yapar

4 = John Locke
8 = Hugo “Hurley” Reyes
15= James “Sawyer” Ford
16= Sayid Jarrah
23= Jack Shephard
42= Jin Kwon (Muhtemelen)

108 = Wallace

Goddess. demiş,

24 Şubat 2010 @ 22:14

Jin Claire’i en zayıf noktasından vurarak tapınağa girme fikrini düşürdü aklına. Bir de John kılığındaki BS ile arkadaş olmuş. Biliyor onun John olmadığını ki kendide diyor zaten; işin garip yanı da bu çünkü sahildeki kampta kaldıkları süre boyunca kaçıp durdular bundan. Şimdi arkadaş olmaları biraz ilginç geldi.
Neyse, bu garip olayları birdahaki bölümde açığa kavuşturabiliriz ancak. :D

berzerker demiş,

24 Şubat 2010 @ 22:34

Arkadaşlar Dogen’ in Hurley’e söylediği şey:

You are lucky you are protected.
Because if you were not protected, i would cut your head off.

Yani ;

Korunduğun için şanslısın.
Çünkü eğer korunuyor olmasaydın, senin kafanı koparırdım.

Zumur demiş,

24 Şubat 2010 @ 22:39

Bir sey cok aceip dikkatimi cekti…jack flashlarinda bi aile resmi gosterildi…resimde babasi jack ve annesi yanyanaydi ve babasinin ustunde beyaz kiyafet vardi…jack ve annesi siyah giyinmislerdi…

nemo demiş,

24 Şubat 2010 @ 22:45

claire kotü gosermeye calısıyorlar ama bence claire daniel rassue gibi olmuş kacırmışlar ve işkence etmişler ve cocugunuda aldıklarını dşünüyor.ayrıca koreli adam sorgu sual etmeden milletin kafasını kesiyor nasıl iyi taraf olabilir ki unutmayın faradayı bile sorgusuz sualsiz vurmuşlardı.jack inde aranan aday oldugunu düşünmüyoum bence sag gösterip sol vuracaklar…

adali demiş,

24 Şubat 2010 @ 22:48

1—Alfred Russel Wallace (8 Ocak 1823 – 7 Kasım 1913), Britanyalı doğabilimci, coğrafyacı, antropolog ve biyologdur.
Charles Darwin ile aynı zamanlarda evrim kuramı konusunda çalışmıştır. Darwin, dinsel ve muhafazakar çevrelerden tepki çekeceğini düşünerek çalışmalarını ölümünden sonra yayınlanmak üzere rafa kaldırmışken, benzer bir çalışma hazırlayan Wallace’dan 1858 yılında aldığı bir mektup çalışmalarını yayımlaması için ona cesaret vermiştir. Darwin ile Wallace evrim teorisi ve doğal seçilim üzerine beraberce bir tez yazıp yayımlamışlardır.

2— William Wallace (d. 1272 - ö. 23 Ağustos 1305), Kral I. Edward’ın döneminde İngiltere’ye karşı yapılan direnişte vatandaşlarına önderlik eden İskoç şövalyedir. İskoçya’nın en büyük ulusal kahramanlarından Sir William Wallace ülkenin İngiliz egemenliğinden kurtulması için yürütülen uzun mücadelenin ilk yıllarında İskoç direniş kuvvetlerine önderlik etti.

secilen isimler hep bi acayip oludu ve anlam içerikli nedense…

Süleyman demiş,

24 Şubat 2010 @ 23:05

Gelenin desmond olabileceği teorisine bende katılıyorum.Kilidi çözmede önemli bi adam olacak bence des.

ost_L demiş,

24 Şubat 2010 @ 23:12

Bir detay: David müzik çalarında Jack’in bilmediği(!) hangi grubu dinliyordu? “Drive Shaft” tabii ki :)

sinan demiş,

24 Şubat 2010 @ 23:36

bence sayid enfeksiyon kapmaz çünkü adaylardan birisi.düğüm yine jackte anlaşılan 2 sezondur liderliği bırakan jackin geri dÖNÜŞ SİNYALLERİ VERDİĞİ ve daha az düşündürren daha çok cevaplayan bir bölüm olmuş.böyle jackin babasının claerden haberdar olup vasiyetine aldığını öğrendik.
anlasılan spooiler resmi gibi herkes bir tarafa ayrılıcak

karamik demiş,

24 Şubat 2010 @ 23:49

çiçek demiş,
24 Şubat 2010 @ 21:48

ben anladım ne dediğini :)

ceykıp demiş,

25 Şubat 2010 @ 00:01

1-uçak düşmedi ve normal hayatlarına döndüler herşey normal.

2-paralel evrende hala adadalar ve gelen kişiler dharma !
bilimsel araştırmalar yapmaya geliyolar. yani 1977 de değiller daha da geriye gittiler.bunu tapınaktaki tercümanın hippi giyiminden anlayabiliriz(hippi = 1960 lar) bence bu şekilde ilerler herşey.

ayrıca ayakta duran bi deniz feneri varsa, tawaret heykelide var demektir.ve adada 2 heykelin olduğuna dair çok laf edilmişti.

bugraa demiş,

25 Şubat 2010 @ 00:15

bence esau wallace yani MiB

ertuqrul demiş,

25 Şubat 2010 @ 00:18

mozdeniz demiş,
24 Şubat 2010 @ 22:07

108 derece neden merak ettinizmi?

4+8+15+16+23+42 = 108 yapar

4 = John Locke
8 = Hugo “Hurley” Reyes
15= James “Sawyer” Ford
16= Sayid Jarrah
23= Jack Shephard
42= Jin Kwon (Muhtemelen)

108 = Wallace

aklıma bişey takıldı burada kate nerde 51 noldu ? :D

comrade demiş,

25 Şubat 2010 @ 00:21

Adaya birileri geliyor demiyor jacob. adaya biri geliyor diyor. bu, hurleyi oraya götürmek için söylenmiş bir yalan olabilir -jackin bundan zaten haberi yok- ama hurleyi biryerlere götürmek için yalan söylemeye de pek gerek yok aslında. bu yüzden bence adaya gerçekten de biri geliyor ve o kişi paralel evrenler arasında seyahat edebilen tek kişi olan desmond. jack’in görevi ise öteki dünyadan bazı şeyler hatırlamak. tatucu kızın lider olacağı ile ilgili söylediği birşeyler vardı. artık adada bu şekilde davranması gerektiğini farketmesi gerekiyor.

Bu arada enfeksiyon denen şeyin de tam olarak ne olduğunu anlamış olduk bu bölümde sanırım. Tıptı Jacob’ın dokunarak yaptığı şeyi karaduman ise yaradan nüfus ederek gerçekleştiriyor. Bölümün sonunda Jin’i kontrol altına geçirdi zaten. O sözler ona değil karadumana aitti.

Deniz fenerini daha önceden görmedik ama aslında vardı. Görmedik, onlar da görmedi. Normal şartlarda etrafına yaklaşmaları yeterli öyle birşeyi görebilmeleri için. Tabi Jacob onca şeyi Hurley’nin koluna boşuna yazdırmadı. Oraya gidip o kule ile karşılaşabilmek için yol tarifi gerekli yani. Tıpkı adadan çıkış ve giriş gibi. Yani yine pencere-kapı meselesi.

Linus’ın üzeri çizili tabi ama Linus’ın kim olduğunu bilmiyoruz. Benjamin Linus da olabilir Roger Linus da olabilir. Benjamin Linus ne karaduman ne de Jacob tarafından ele geçirild. Aday olduğu görevden sapıp sapmadığını bilmiyoruz. Belki Jacob’ın ölmesi planın bir parçasıydı. Bu yüzden Roger olma ihtimali daha yüksek gibi bence.

sparrowhawk demiş,

25 Şubat 2010 @ 00:22

wallece ile ilgili çin tapınagı beliriyor hemen aynada

CeLiSKi__ demiş,

25 Şubat 2010 @ 00:32

mozdeniz demiş,
24 Şubat 2010 @ 22:07

”108 = Wallace”

demissin, yani bizimkileri toplasan ancak bi wallace mi yapiyor:)
olabilir tabii ki , nihayetinde lost bu..
ben de claire nin bi sozune takildim, burada zaten bi enfeksiyondan ölunur diyo… enfeksiyon kapmamis hic kimse olemez anlamina da geliyor olabilir mi bu cumle?
biri de demis ki, iki liste var, deniz fenerindekiler jakop un listesi 360 tane isim… e bu isimler aday ise, onlarin icinde black smoke tarafindan oldurulen bir suru isim var, hani black smoke yada siyahli abi (ikisinin ayni oldugunu bi onceki bolumde sawyeren oldugu evin camindan bakarken ve sonra ormanda dolasirken gorduk diye diyorum) adaylari olduremiyordu bu kural disiydi.bir suru isim olduruldu blacksmoke tarafindan?bu celiski de neyin nesi?

mustafa99 demiş,

25 Şubat 2010 @ 01:13

bu bölümde adada dolaşan jack ın babasının siyah duman olmadığının cevabının da verildiğini düşünüyorum.
claire şöyle söylüyor;
önce babam söyledi sonra da arkadaşım.
kuşkusuz john kılığında gezenin karaduman olduğunu biliyor.
bu konuda bir ayrıntı daha . hatırlarsanız jackın babası ,john çarkı çevireceği zaman (ayağı kırılmıştı) john`a yardım etmemişti .dokunmaktan çekinmişti.
ama geçen bölümde john kılığındaki kara duman sawyere merdivenden düşerken dokunmakta herhangi bir sakınca görmedi.

emreee demiş,

25 Şubat 2010 @ 01:21

mozdenız sen o sayıların toplamının 108 oldugunu yenı mı kesfettın? ben o sayıları 2. sezon sırasında bırbırıyle topladım cıkardım carptım böldüm karelerını aldım, karsılastırdım,arastırdım, her şeyi yaptım ama bı sonuca ulasamadım :)

velmius demiş,

25 Şubat 2010 @ 01:46

Deniz fenerindeki ayna, 110′dan 108′e doğru giderken çin-japon mimarisine benzer bir yer gözüktü.

Ya sun-jin’dir, ya tapınaktaki gabadayı japon ağabeyimizdir.

Ha bu arada denilmiş ki;

Sawyer siyah, jack beyaz olucak.

Kate’de artık bi gece diğerinde bi gece diğerinde yatar durur paso:D

ARtık bir siyah bi beyaz takıla takıla grileşir lan hatun ^_^ xD

Cash37 demiş,

25 Şubat 2010 @ 02:08

ZİL NEDEN ÇALAR Kİ?
Dr. Hanson’ın tezini değerlendiren University of Illinois-Urbana-Champaign uzmanı Dr. Michael Weissman, evrenlerin sürekli genişlediğini ve bu nedenle de evrenler arasındaki bitim noktalarının bu genişlemeyle denge içinde değişmesi gerektiğini aksi takdirde evrenlerin anatomisinin bozulacağına işaret ediyor. Dr. Weissman’a göre, evrenlerin genişlemesine ayak uyduramaması halinde bitim noktası kavramının anlamını yitireceğini ve evrenlerin gözlemlenebilirlikten çıkacağını ifade ediyor.

Oxford Üniversitesi Kuantum Felsefesi uzmanı Dr. David Wallace ise, her tür Kuantum fiziği teoreminin şu soruyu dikkate alması gerektiğinin altını çiziyor; “Zil neden çalmama olasılığına karşılık çalıyor.”

Cash37 demiş,

25 Şubat 2010 @ 02:09

108WALLACE

lostie demiş,

25 Şubat 2010 @ 02:28

6. bölüm fragmanında dogen sayid’i boğuyor sanki. ancak bunu 1 saniyeden kısa görebiliyoruz.

amex demiş,

25 Şubat 2010 @ 07:33

ya lütfen yardım edin nerden indiriyoz bunu bulumadım ….

j.ford demiş,

25 Şubat 2010 @ 08:41

arkadaşlar claire ın baba dediği adam, yani jackin babası, ile kara duman bir değil. jackin babasının tabutu adaya düştüğünde içinde yoktu. fakat locke adaya geldiğinde içindeydi. kara duman onun kılığına girdiğinde cesed eski yerinde kaıyordu. fakat jackin babası için bu durum olmadı. bu ikisi farklı kişiler mi?. zaten claire de jin ile konuşurken bunların farklı kişi olduğunu teyit etmişti. peki şimdi jackin babasına noldu?…

Dev Tatlı Su Vatozu demiş,

25 Şubat 2010 @ 08:53

Ben görüntüyü dondurup 108 dereceye kimin denk geldiğini okumaya çalıştım ama okuyamadım, okuyabileniniz var mı?

Bir de deniz fenerinin içinde yine hiyeroglifler var, acaba Mısır uygarlığı ile bu diziyi nasıl bağlayacaklar çok merak ediyorum.

Bu da bir eleştiri, Jack in adaya gelme nedeninin cevabını bulması gereken bir soru olması saçma olmuş. O kadar deniz fenerine geldiler, niye, Jack okyanusu görebilsin diye.

MrsWh1mper demiş,

25 Şubat 2010 @ 09:21

ceykıp demiş,
25 Şubat 2010 @ 00:01

1-uçak düşmedi ve normal hayatlarına döndüler herşey normal.

2-paralel evrende hala adadalar ve gelen kişiler dharma !
bilimsel araştırmalar yapmaya geliyolar. yani 1977 de değiller daha da geriye gittiler.bunu tapınaktaki tercümanın hippi giyiminden anlayabiliriz(hippi = 1960 lar) bence bu şekilde ilerler herşey.

ayrıca ayakta duran bi deniz feneri varsa, tawaret heykelide var demektir.ve adada 2 heykelin olduğuna dair çok laf edilmişti.

daha geri gitmiş olamazlar sıun, ben ve frankın olduğu zamandalar yani uçak 2004 te düştüğüne göre ve 3 yıl geçtiiğine göre herkes 2007de çünkü 2 bölüm önce fln tapınaktan işaret fişeği attılar sahildekilerde gördü bunu aynı yerdeler buluşmaları yakındır .d

Ardenne demiş,

25 Şubat 2010 @ 09:44

1) Wallace eski İngilizce’den gelen bir İskoç soyadıdır ve “Welsh” yani “Galli, Galyalı” anlamına gelmektedir. Dizide bilinen tek safkan İskoç da Desmond. Dolayısıyla Wallace olarak kastedilen kişinin Desmond olduğunu düşünüyorum. 108 rakamı da ironik, çünkü Desmond adada iken 108 dakikada bir düğmeye basıyordu :)

2) Çark dönerken görünen ilk görüntü Jin ve Sun’ın düğünün yapıldığı Kore mabedi, ikinci görüntü de Sawyer’ın anne ve babasının cenaze töreninin yapıldığı kilise.

3) Mağarada Charlotte 140 numarada, ancak çarkın üzerinde 104 numarada yazıyor.

4) 5×06′da gördüğümüz içinde sarkacın olduğu kilise de bir DHARMA yapısıydı ve logosu deniz feneri idi. Zannımca o sarkaç ile adadaki deniz feneri arasında bir ilişki var. Hurley o çarkı çevirmeye başlayınca kilisedeki sarkaç da yerdeki dünya haritası üzerinde tebeşirle adanın “olabilecek” yerini gösterdi. Adada Hurley çarkı çevirirken muhtemelen Eloise de adanın yerini gördü ve düşünceme göre Desmond ve Charles Widmore’u bir şekilde adaya gönderecek.

atakan demiş,

25 Şubat 2010 @ 10:17

muhtemelen adaya gelen kişi desmond.. bıde desmond istasyonda da her 108 dakıkada bır düğmeye basıyodu.. adamlar durmadan kafa karıştırıyolar.nasıl toparlıcaklar çok merak edıyorum

Ardenne demiş,

25 Şubat 2010 @ 10:29

UYARI: Bu mesaj ciddi anlamda spoiler içermektedir!

Bundan sonraki bölümlerde olacaklar…

Alternatif Zaman:

- Ben, Sayid ile bir kilisenin mutfağında görülecek. Bu sahnede ayrıca adada Dogen’in çevirmeni Lennon var. Ancak daha da ilginci 4.sezonda adaya Ben’i öldürmeye gelen Keamy ve Omar da bu sahnede yer alacak.

- Ben, Arzt ile aynı okulda öğretmendir. Alex de Ben’in en sevdiği öğrencidir. Bir sahnede Alex, Ben’e “sen en iyisisin” diyor.

- Rose da aynı okulda görünecek, ancak yanında Bernard olmayacak.

- Roger, oğlu Ben’e “senin için istediğim hayat bu değildi” diyecek.

- Sayid ve Nadia, bir şekilde Jack’in çalıştığı St. Sebastian Hastanesi’ne gidecekler.

- Sawyer ve Charlotte bir restoranda yemek yiyecekler. Kimin kimi dolandırmaya çalışacağı belli değil.

- Sawyer ve Miles, bir polis merkezinde görülecekler. Bu sahnede Liam adında bir karakter de var. (Muhtemelen Charlie’nin abisi Liam, ancak yeni bir karakter de olabilir)

- Sawyer ve Miles, 1977′de DHARMA’da olduğu gibi birlikte çalışıyor görünüyorlar. Miles alternatif zamanda bir polis. Sawyer ile işbirliği yapıyorlar. Bir arabada konuşurlarken arkadan Kate’in kullandığı araba onlara çarpıyor. Kate kaçmaya çalışırken Sawyer onu yakalıyor.

- Başka bir sahnede Sawyer ve Charles Widmore birlikte görülüyorlar.

- Jin ve Sun; Sayid, Keamy, Omar ve Mikhail ile golf sahasında görülecekler. Bu sahnede Desmond da olacak.

- Charlie kafayı bulmuş bir şekilde caddede yürürken Desmond arabayla ona çarpacak. Daha sonra Desmond, Charlie’yi arabaya alacak ve bir şekilde tartışmaya başlayacaklar. Charlie direksiyona atlayacak, araba bir marinadan denize uçacak. Daha sonra ambulans gelecek ve içinden Jack çıkacak.

- Desmond bir çeşit seramoniye katılacak. Bu seramonide Eloise de olacak, ancak parmağında yüzük var ve “Bayan Widmore” olarak karşımıza çıkacak. Bu sahnede aynı zamanda Charles Widmore, Daniel Faraday, Minkowski de (4.sezonda gemide Desmond gibi gelgitler yaşayan ancak ölen adam) olacak.

- Hurley, Santa Rosa rehabilitasyon merkezinin bir çeşit yardım yemeğine katılacak. Orada Libby ve Dr. Pierre Chang de (oryantasyon filmlerindeki adam) olacak. Libby ile Hurley yakınlaşacaklar ve öpüşme sahneleri var.

- Hurley’nin fast food restoranında Desmond görülecek.

- Ayrıca “İspanyol Johnny’nin lokantası” gibi bir yerde Hurley ve Libby yemek yiyecekler. Bu sırada Hurley’nin kafasında yarattığı kel kafalı karakter Dave gelecek ve Libby’i alacak.

Adadaki Zaman:

- Claire ve sahte Locke, Jin’i de alarak tapınağa gelecekler.

- Karakterleri tapınaktaki insanların kıyafetleri ile göreceğiz.

- Mısır ve Hint kültürüne ait unsurlar ve tutukluların konulduğu bir kafes göreceğiz.

- Hurkey, Jack, Kate, Richard, Ben, Sun, Miles ve Ilana sahilde bir kamp ateşinin etrafında buluşacaklar. Sayid, Cindy ve Zoey isimli bir karakter de daha sonra görülecek. En ilginç an da sahte Locke ile Charles Widmore’un görünmesi olacak. Birbirleriyle konuşacaklar.

- Sawyer, Hydra adasındaki kafese geri dönecek.

- Hurley, Michael’ın hayaletini görecek. Ayrıca Richard’a çok önemli bir şey söyleyecek (muhtemelen Jacob ona söylemesini isteyecek)

- Desmond adaya bir şekilde dönecek.

- Siyahlı adamın düşmanını göreceğiz ama bu Jacob olmayacak.

Ayrıca “Ab Aeterno” bölümünde 1800′lere gidiyoruz. Bu bölümde Black Rock gemisi adaya geliyor; içinde Richard, Peder Suarez ve Kaptan Withfield var. Jacob ve hasmının Richard ile sıkı bir ilişkisi var. Richard’ın flashback’lerinden birinde Jacob ile “özel bir bıçak” ile kavga edecekler.

astro demiş,

25 Şubat 2010 @ 10:39

dogen’in hurley’e japonca söylediği şey:

“you’re lucky that i have to protect you. otherwise i’d have cut your head off”

“şanslısın ki sen korumak zorundayım. yoksa kelleni keserdim”

ndn demiş,

25 Şubat 2010 @ 10:51

flocke un heykelin altına geldiği bölümde jacob a ‘gözetleme yaptığın yer demek burası ha’ gibi bişey diyordu şimdi anladık ki heykelin altı değilmiş gözetleme yaptığı yer fenermiş.
ayrıca adadakilerin zamanda daha geriye gitikleri yorumu yapılmış
olamaz çünkü richard heykelin yanından tapınaktan gönderilen havai fişeği görmüştü.

B.Güven demiş,

25 Şubat 2010 @ 11:22

MİB diye bahsettiğiniz ne anlayamadım. acıklar mısınız?

legolas demiş,

25 Şubat 2010 @ 12:04

William Wallace (d. 1272 - ö. 23 Ağustos 1305), Kral I. Edward’ın döneminde İngiltere’ye karşı yapılan direnişte vatandaşlarına önderlik eden İskoç şövalyedir. İskoçya’nın en büyük ulusal kahramanlarından Sir William Wallace ülkenin İngiliz egemenliğinden kurtulması için yürütülen uzun mücadelenin ilk yıllarında İskoç direniş kuvvetlerine önderlik etti.

Burda sanki desmond ı anlatmıyomu bizim desmond da iskoç ve adaya karşı bi ayaklanma var ayrıca ingilterede bi ada ülkesi

B.Güven demiş,

25 Şubat 2010 @ 12:08

iki önceki bölümde galiba, kate’ in yanına verilen iki kişiden biri dediya
“beni hatıralamadınmı bir kaçış planın vardı ve başıma silahla vurup beni bayıltmıştın”
orda ne demek istedi. ben şahsen o sahneyi hatırlayamadım..
hatırlayan var mı?

walla-ce geliyo demiş,

25 Şubat 2010 @ 12:45

108 wallace

ve wallace geliyor adaya.. bence
wallace de dogabılımcı olan olabılır…

semsgeh demiş,

25 Şubat 2010 @ 12:55

Lost 6×06 Sundown Sneak Peek 1:

http://www.youtube.com/watch?v…..re=related

LOST 6X06 “Sundown” - Sneak Peek 2:

http://www.youtube.com/watch?v=r7_fE6EDNaw

sayid de evlenmiş görünüşe görede mutlu…………………

birde 1. videodaki konuşmaları biri çevirirse iyi olur………

Salazar demiş,

25 Şubat 2010 @ 12:56

black smoke ilk magaraya girdiklerinde johnu ciziyor ama sayidi nden cizmedi o zaman ??

alpdemirr demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:10

mustafa99 demiş,
25 Şubat 2010 @ 01:13

bu bölümde adada dolaşan jack ın babasının siyah duman olmadığının cevabının da verildiğini düşünüyorum.
claire şöyle söylüyor;
önce babam söyledi sonra da arkadaşım.
kuşkusuz john kılığında gezenin karaduman olduğunu biliyor.
bu konuda bir ayrıntı daha . hatırlarsanız jackın babası ,john çarkı çevireceği zaman (ayağı kırılmıştı) john`a yardım etmemişti .dokunmaktan çekinmişti.
ama geçen bölümde john kılığındaki kara duman sawyere merdivenden düşerken dokunmakta herhangi bir sakınca görmedi.

kardeş yanlış düşünüyorsun. john ölmeden bs hep cristian olarak görüldü. faraday’ın annesi eloise jack’ o kilisenin altında sarkaçın olduğu yere gittiklerinde john vekil olacak başkasının yerini alacak dedi. ona babana ait birşey ver dedi. jack de babasının ayakkabılarını john locke’a giydirdi. sonra ne oldu cristian son kez dharma evlerinde göründü ve john locke geldikten sonra bir daha onu göremedik. yani john cristian’ın yerine geçti ve bsnin vekili oldu.

comrade demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:21

108 bence adanın dışındaki çocuklardan biri. çünkü soyadlarının şuan ne olduğunu bilmiyoruz. onlardan birinin soyadı wallace olabilir şuan.

Volkan demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:24

Son zamanlarda izlediği en sıkıcı ve saçma sapan bölümdü. Buradaki birçok kişi nedense saldıracak ama öyleydi. Adada fener varmış ordada ayna herkesin adı yazılı kime çevirsen onu izliyorsun. Yok deve, bu ne lan? Sadece ne olacak diye merak ediyorum ve ondan izliyorum, iyice saçmalamaya başladılar.

sawyer demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:24

Deniz feneri bence adada bulunan daha da önce gördüğümüz gemiyi çağırmak için olabilir ayrıca deniz feneride görmedik çünkü daha yapılmamıştı yani şu an biz çok eski bir zamana atladık………

aydenizsun demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:35

jacop un yerine adayın jack olduğu bence artık kesin.siyah dumanın yerine adayın ise sawyer olduğunu düşünüyorum.tahminimce yaklaşan savaşta tapınak ahalisi(jakop taraftarları)kazanacak ve siyah dumanda ölecek.böylece siyah ve beyazların yerlerine yeni adaylar gececek.finalde jack ve sawyer i sahilde oturup konuşurlarken göreceğimizi umut ediyorum.sawyer jack e onu öldürmek istediğini ve eve gitmek istediğini söyleyecek…

aydenizsun demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:36

finalde jack ve sawyer sahilde konuşurlarken göreceğiz.sawyer onu öldürmek istediğini söyleyecek

CharLie demiş,

25 Şubat 2010 @ 13:53

arkadasLar Fraqmanandamı ızLedınız? warsa Lınq pLs

cevap verin ltfn demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:00

nerden indiriyoruz bunu ltf yardım

black smoke demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:04

ya herşey güzel hoşta ben bu jack in babasının ne tarafta olduğunu hala çözemedim jacobun klübesinde gördük kendisini ilk ozaman black smoke olamaz ama son bölümdede claire ye yalan söleyip tapınaktakileri kötü gösteriyo çözemedim adamı yaa zaten tabuttada yoktu =) babasında var bişeyy tabi oğlu jacobun favori adayı :)

özgüürr demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:05

adali arkadaşım dediğin doğru…108 deki wallace william wallace a hitaben yazılmış..bu adam iskoçtu…yani 108 de iskoç olan desmond olmuş oluyor…evet kesin böle…desmond çok önemliii…..

nemo demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:17

akadaslar yapmcılar surekli bu dizi bastan beri sonu belli diyorlardı degil mi?ve vikipedia da sole bir bilgi var jack karekteri aslında ilk bolum oleceki kazazedelrin lideri kate olacaktı…o yuzden aday kate olabilir…

nemo demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:32

Most likely Kate Austen, who met Jacob as a child when she was caught trying to shoplift a lunchbox. Jacob helped her, paying for the lunchbox, and touched her on the nose. Her name was not seen on the cave, but was later seen in the Lighthouse
————-
kısaca tercümesi jakop kate dokundu onun adını magrada gomedik ama deniz fenerinde adını gorduk

nemo demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:34

http://lost.protest.web.tr/51_austin.png
buna katein üstü çizilmiş diyenler nasıl bir gözünüz var yuhhh!!! bariz çizilmemiş

lostgirl demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:38

şu adandisit ameliyatı kafamı çok karıştırdı..
özellikle jackin 8 yaşında ameliyat olduğunu gösterdiler..ozaman bu izlediğimiz paralel evren sahneleri UÇAK DÜŞMEZSE NE OLUR alternafi değil..başka bir hayat..çünkü jack 8 yaşından beri o hayatı yaşamış..

lostgirl demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:40

ama bu çok ilginç değil mi?kaç farklı hayat var..hangisi gerçek?

bir de karakterler ne kadar meraksız ya..hep bu yüzden sorularımız havada kalıyo zaten..insan sadece kendini mi merak eder?adam bi bakar sawyerda hugoda kate de 108de ne var diye..

aptal jack

lostgirl demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:44

claire çoktan black smokeun tarafına geçmiş gördüğümüz gibi..bu durumda sayidi de kaybettik..adadaki kahramanlarımız sırayla 2 ye bölüncek ve savaş başlıcak..

hakeden kazansın :)

CharLie demiş,

25 Şubat 2010 @ 15:02

Bana Yardım edeceq kımse yoq mu ?

CharLie demiş,

25 Şubat 2010 @ 15:11

Dr.chanq + MicHeaL +woLt+Desmond BunLar nereye kayboLdu…?

MMK demiş,

25 Şubat 2010 @ 15:32

bencede yeni Jacob jack yeni BS sawyer.
savaş dedikleri sey adaya hükmetme savaşı.Jacob uzun zamandır adaya hükmediyordu ve bu şekilde ölümsüzdü çünkü ada “ADAY” ı kutsuyor ve ölümsüz kılıyor BS nin de adayları var Jacob ında adayları var kim tapınağı ele geçirirse adayı ele geçiriyor.

CharLie demiş,

25 Şubat 2010 @ 15:37

Fraqmanda izLedim arkıLer Jackın koLunda dövme war oncekı böLümLerde yok acaba adada dövmecimi war ? xD

muro demiş,

25 Şubat 2010 @ 16:12

oncekı bolumlerde jackın oglu oldugunu gotmusmuyyduk yardım edersınız sevınırım o bolumu atlamıs olabılırım

elissa demiş,

25 Şubat 2010 @ 16:14

yasan oldumu bilmıorum ama şu bızım gizemli sayılar meyer bızım kazazedelerın kod nolarıymış fark eden oldumu

AslıHan demiş,

25 Şubat 2010 @ 16:24

Ya inanmıyorum. Yok dk 51 şunun ayağı göründü 21 kafasını salladı parmağını şıklattı. Adamlar orda bas bas bağırıyorlar tık yok. John Locke patronuna avustralyayla ilgili kaçamak cevaplar verdi Jack oğluna telefonda Avustralya yı anlatırken ağladı. Bunlar Avustralya dan bir şey yaşayarak döndüler ama çok bilinçli değiller gibi bu konuda. John Locke hariç. Artık şu sahnelerede biraz takılın ya.
yani bir kişi de çıkıp desin ki Jacob’un Jack için Hurley’e söylediği ve Jack’in de çok şaşırdığı onda bir şey olduğunu söyle ne demek.? En azından bu sahneye dakikalar ayırdılar.

buuuzzz demiş,

25 Şubat 2010 @ 16:37

arkadaşlar benim anladığım kadarıyla şu an adanın dışındaki sahnelerde yaşananlar uçak düşmeseydi ne olurdu sorusunun cevabı değil. patlamanın olduğu yıldan sonraki yaşam tamamiyle değişmiş oldu yani patlamanın 1970 lerde olduğunu varsayarsak 1970 den sonrası değişmiş oldu. ondan dolayı jack apandist amleyiyatını çocukken olmuş. bence en fazla dikkat edilmesi gerekende hugonun söylediği adem ile havva nın cesetleri için bunlar belkide bizleriz dedi. sonuç olarak adaya gelecek olanlar yine kendileri olabilir. biraz karışık oldu ama idare edin.

orrin104 demiş,

25 Şubat 2010 @ 16:54

millet sanki 60 numaranında üstüde çizili değil gibiydi farkeden warmı?? 33:47de bir bakın derim ben..

orrin104 demiş,

25 Şubat 2010 @ 16:57

simdi gördüm hakkaten üstü çizili değilmiş en azından lostpedia ya göre bakınız.. isimde “Kysea”
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Candidates

DHARMA demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:03

DHARMA ADADA BULUNAN MADDEYLE DENEYLER SONUCUNDA ZAMAN MAKİNESİ YAPMAYI BAŞARMIŞTI. ANCAK HER YOLCULUKTA TARİHİN AKIŞI SÜREKLİ DEĞİŞİYORDU VE BUNUN ENGELLENMESİNİ İSTEYEN İLE İSTEMEYEN İKİ KİŞİ YA DA GRUBUN MÜCADELESİNİ İZLİYORUZ……………….PARALEL EVREN YADA KIRIK ZAMAN DİYE İZLEDİKLERİMİZ DHARMA ZAMANINDA MAKİNENİN YAPILIŞININ ENGELLENDİĞİNİ VE NORMAL HAYATIN OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ YANİ MÜDAHALESİZ DEVAM ETTİĞİNİ ANLATAN BİR SONUÇ NİTELİĞİNDE …

requiem demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:03

20 numarada da danielle rousseau(fransız kadın) var arkadaşlar

Kemal demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:15

ceykıp demiş,
25 Şubat 2010 @ 00:01

1-uçak düşmedi ve normal hayatlarına döndüler herşey normal.

2-paralel evrende hala adadalar ve gelen kişiler dharma !
bilimsel araştırmalar yapmaya geliyolar. yani 1977 de değiller daha da geriye gittiler.bunu tapınaktaki tercümanın hippi giyiminden anlayabiliriz(hippi = 1960 lar) bence bu şekilde ilerler herşey.

=====>

Peki o zaman dharma köyü neden var ??

DHARMA demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:16

JACK İN ADADA APANDİSİTİ PATLADIĞI ZAMAN ADADA ZAMAN ATLAMASI OLMUŞ VE JACK İN NORMALDE ÇOCUKLUĞUNA DENK GELMESİ GEREKEN BİR SORUN BÜYÜMÜŞ JACKİN BAŞINA GELMİŞTİ. ÇÜNKÜ ADADA ZAMAN PATLAMADAN ÖNCE SABİTLENMİŞ BİR HALDEYDİ VE SEKSENLERİ YAŞIYORDU O TARİHLERDE SABİTLENMİŞ ZAMANDA ÇOCUK DOĞAMIYOR ROSE UN O TARİHTE OLMAYAN HASTALIĞI ONU RAHATSIZ EDEMİYOR. JACK İN APANDİSİTİ PATLAMASI GEREKEN ZAMANDA PATLIYOR BÜTÜN İNSAN VÜCUTLARI SABİT BİR ZAMAN ARALIĞINDA BAŞINA NE GELECEKSE YAŞIYOR.DESMOND KUĞUYU YOK ETTİĞİNDE ADADA ZAMAN YENİDEN AKMAYA BAŞLAYINCA CLAİRE BEBEĞİNİ DOĞURABİLDİ YOKSA CLAİRE SÜREKLİ HAMİLE OLARAK KALABİLİRDİ BELKİ BUNA LOCKE UN YÜRÜYEBİLMESİNİ EKLEMİYORUM ÇÜNKÜ ONUN AYAKLARININ TUTMASI MUCİZE BENCE ŞOK ETKİSİ

DHARMA demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:26

ÖLMÜŞ İNSANLARIN SÜREKLİ GÖRÜNMESİ İSE OLAYLARI HER DEFASINDA DÜZELTME İSTEĞİYLE ZAMANDA YOLCULUK YAPILMASI MESELA JACKİN BİR YERE GİTMEMESİ NEDENİYLE OLAY ÖRGÜSÜ DEĞİŞİYOR İSE BUNA ÇÖZÜM BULMAK İÇİN BİRİ ZAMANDA YOLCULUKLA ORADA BİR SÜRE GÖRÜNÜP ONU ORAYA YÖNLENDİRİYORLAR HEDEF AYNI ZMAN ÖRGÜSÜNÜ MÜDAHALESİZ HALE GETİREBİLMEK ZAMAN KAYMASINI NORMALE GETİRİP BİR DAHA BOZULAMAMASINI SAĞLAMAK YANİ HAYALET TE YOK ADADA

DHARMA demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:47

ANLATTIĞIM BU ZAMAN PARADOKSUNA NEDEN OLAN ADADA BULUNAN BİR MATERYAL OLSA GEREK VE BUNU TAMAMEN YOK ETMENİN YOLUDA ZMAN MAKİNESİ HALİNE GETİRİLİŞİNİ ÖNLEMEK OLMAYABİLİR Mİ YANİ BİR ŞEKİLDE YİNE AYNI MAKİNE YAPILABİLİR ENDİŞESİYLE ADANIN SU ALTINDA KALMASI SAĞLANMIŞ OLABİLİR Mİ ? DAHA ÖNCE DE SU ALTINDA KALDIĞINI DÜŞÜNEBİLİRMİYİZ BLACK ROCK ADANIN ORTASINDA DURUYOR ÇÜNKÜ ???
…….YORUM YAPARMISINIZ ??? …OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

lostlost demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:51

sahildeki jake -sawyer muhabbetini çok tuttum .belkide bs-jacob arasında böyle birilişki vardır .düşünsenize sawyer sonsuza kadak julietin ölümünden jake i sorumlu tutar .
JAKE JACOBUN YERİNE GEÇERMİ? bir açıdan zorki jacob çevresindeki ölüm vs olayları karşısında çok duygusuz .hatta her olaya karşı öyle ,yüzündeki ifade hiç değişmiyor .hugo bir istisna galiba son bölümde ona karşı sempatik bir ifade var.belkide uzun yaşamı buna alıştırmış kim bilir .jake bir ölüm karşısında yıkılıyor önce buna alışması lazım …bs ise duygularını belli ediyor .geneldede öfkeli tabiki .
burda birşeye dikkat çekiyorum JACOB BEN’İ ADADA İSTEMİYORDU .belki biz bunu başlangıçta göremedik .ama önce bir omurilik tümörü çıktı .jake onu ameliyat etmeseydi adadan gitmesi gerekirdi .daha sonra naomi ve diğer ekip geldi naomi adayı nasıl buldu .onun ekibinin asıl amacı ben i adadan götürmekti .hatta 4. sezon finalinde ben çarkı çevirirken -madem öyle istiyorsun jacob adadan gidiyorum- benzeri şeyler söyledi.
BENin adaya dönmemesi gerekiyordu .döndü ve sonuçta jacobu öldürdü .

TURTUR demiş,

25 Şubat 2010 @ 17:55

sonunda kusura bakmayın biz bu dizinin sonunu getiremicez diyip bitirirlerse artık hiç şaşırmam.

NotDead demiş,

25 Şubat 2010 @ 18:00

@ceykıb
1-uçak düşmedi ve normal hayatlarına döndüler herşey normal.

2-paralel evrende hala adadalar ve gelen kişiler dharma !
bilimsel araştırmalar yapmaya geliyolar. yani 1977 de değiller daha da geriye gittiler.bunu tapınaktaki tercümanın hippi giyiminden anlayabiliriz(hippi = 1960 lar) bence bu şekilde ilerler herşey.

ayrıca ayakta duran bi deniz feneri varsa, tawaret heykelide var demektir.ve adada 2 heykelin olduğuna dair çok laf edilmişti.

Çoğunuz yanlışa düşmüş. Jacob adaya birileri geliyor lafını Hurley’i ikna etmek için söyledi. Bölümün sonlarına doğru yalan olduğunu Hurley bile anladı.Kimsenin geldiği falan yok! .

Ayrıca 1960 da falan değiliz. 6×2 de tapınaktan işaret gönderilmişti ve Richard’lar bunu görmüştü. Heykel de hala yıkıktı. Ayrıca zaman atlaması olsa onlar niye flash görmedi ? Dolayısıyla herkes 2007′de .

Goddess. demiş,

25 Şubat 2010 @ 18:25

Sun ile Jin’in evlendiği biryer vardı hani, ordaki evin aynısı sanırım deniz fenerindeki ayndada yansıyan 108-Wallace’da gösterilen. -Yanlış hatırlamıyorsam tabii. :D

BlackJacob demiş,

25 Şubat 2010 @ 18:43

black smoke yada esau herneyse işte o çok güçlü ve telikeli olabilir fakat bir önceki bölümde yere düştü ve o eli kanlı çocuk ki bence o jacob ona kuralları hatırlattı yan. bs nekadar tehlikelide olsa asla jacob kadar zeki değil ve özgürlüğüde jacobun elinde yani binevi ona itaat etmek onun kurallarına uymak zorunda. jacobun ise olaylara doğrudan müdale etme şansı yok kurallar gereği çünkü bene heykelin altında onu bıçaklamadan önce seçim şansın var dedi… fenerin dibindede hurleye olması gerekenler doğal olarak gelişmeli anlamında bişeyler söyledi. yani jacob sadece yönlendirme yapabiliyor bs ise kurallar dahilinde istediği şekle girip istediğini yapabiliyor brada önemli olan bizim bilmediğimiz aralarındaki o anlaşma yani kurallar..

ve Aaron u unutmayın bence kilit Aaron da

”onu sen yetiştirmemelisin Jack” ben bunu kötülük senin ellerinde büyümemeli olarak yorumladım bilmem siz ne düşünürsünüz..

Stete demiş,

25 Şubat 2010 @ 18:43

Rasheed Wallace

Washington Bullets

Washington Bullets’da çaylak olarak oynadı. 1995-96 sezonunda 65 maçta oynadı. Chris Webber sakat olduğu için onun yerine 51 maç oynadı. O sezon takımın en skorer 6. ismi ve en çok ribaund alan 4. ismi oldu. Wallace Washington’daki çaylak sezonunda 655 sayı attı ve 1,788 dakika oynadı.
Portland Trail Blazers [değiştir]

Sezon sonunda Rod Strickland karşılığında Portland Trail Blazers’la takas edildi.

Seçilen isimlerin hep anlamları olur alın size wallace nin anlamı

BlackJacob demiş,

25 Şubat 2010 @ 18:48

bide desmond uçakla gelmesede bence dizinin başından beri en dikkat çekici karakterlerden biriydi hatta widmore ie olan bağlantısı falan ve eloise nin ona adanın seninle işi bitmedi cümlesi.. bunlar desmondun artık bişekilde adaya gelmesinden geçiyor ve widmoreda yakında çıkar ortaya artık çünkü onun dizinin başından beri gelen gayreti sonuçlanmadan olmayacak gibi görünüyor.

eloise widmorun karısı ve faraday çocukları bunu nasıl bağlayacaklar acaba

lost manyağı demiş,

25 Şubat 2010 @ 19:50

bence bu bölüm biraz karışıktı(hangi bçlüm karışık değilki:))
bu bölüm pek beğenmedim pekte fikrim yok

tapirtahir demiş,

25 Şubat 2010 @ 20:06

108 de ki WALLACE bence JACOP’un ta kendisi. Üstü çizik çünkü o öldü.

alpdemirr demiş,

25 Şubat 2010 @ 21:06

bence jakop yalan söylemiyor gelen kişinin desmond olduğuna katılıyorum eloisenin sözü,iskoç asıllı olması,faraday’ın sen özelsin demesi vs onu işaret ediyor.

liamangelus demiş,

25 Şubat 2010 @ 21:25

rakamların sırrı ortaya çıkıcak gibi gözüküyor. bilgisayara sürekli girilmek zorunda olunan rakamlarla fenerde görünen rakamlar arasında bi ilişki varmı acaba?

melihk demiş,

25 Şubat 2010 @ 22:10

adadakilerin deniz fenerini daha önce görmemelerine niye şaşırıyorsunuz ki? jack-kate-sawyer kaçırılana kadar karşılarındaki koskoca adayı bile göremedi bunlar, küçücük feneri nerden görecekler :)

jacop_123 demiş,

25 Şubat 2010 @ 22:21

http://lost.protest.web.tr/51_austin.png buna iyi bakın 42 numara kwonunda üstü çizilmemiş

jacop_123 demiş,

25 Şubat 2010 @ 22:22

yani bu üstü çizilmeme durumu kate ve jacke ait olan birşey değil

nemo demiş,

25 Şubat 2010 @ 22:24

Richard Malkin’i ilk olarak Claire’in sevgilisi onu hamileyken terk ettiğinde bir arkadaşının götürdüğü, kişiler hakkında geleceklerini görebilen bir medyum olarak tanıdık. Richard Claire ile yaptığı ilk seansta onun geleceği hakkında yorum yapmamış, doğacak bebeği kendisinden başka hiçkimsenin elinde büyümemesi gerektiğini söylemiştir

Lost demiş,

25 Şubat 2010 @ 22:37

Stete demiş,

25 Şubat 2010 @ 18:43

Rasheed Wallace

Washington Bullets

Washington Bullets’da çaylak olarak oynadı. 1995-96 sezonunda 65 maçta oynadı. Chris Webber sakat olduğu için onun yerine 51 maç oynadı. O sezon takımın en skorer 6. ismi ve en çok ribaund alan 4. ismi oldu. Wallace Washington’daki çaylak sezonunda 655 sayı attı ve 1,788 dakika oynadı.
Portland Trail Blazers [değiştir]

Sezon sonunda Rod Strickland karşılığında Portland Trail Blazers’la takas edildi.

Seçilen isimlerin hep anlamları olur alın size wallace nin anlamı

Lost demiş,

25 Şubat 2010 @ 22:38

akşam akşam beni güldürdün Allah’da seni güldürsün :))

CharLie demiş,

25 Şubat 2010 @ 23:05

Birde Penny cocuqLarı

jakoben demiş,

25 Şubat 2010 @ 23:21

vay arkadaş hangi ara izlediniz de yorumu bastınız bu kadar, maşallah size!

Mehmet demiş,

25 Şubat 2010 @ 23:37

Bir Teori.. BS nin kılıgına girdiği kişinin kılığında kalabilmesi için Cesedinin ada içinde olması ve yakılmamış olması gerekiyor..

Sadece Teori..

Bu yuzdendirki Lockın cesedini tekrar adaya getirdiler…

DK 30:06 YADA 30:17 YE BAKIN JACOB PARALEL EVRENDE demiş,

26 Şubat 2010 @ 00:18

JACK OĞLUNU DİNLEMEYE GİDERKEN YÜRÜDÜĞÜNDE ÖNÜNDEDE BİR ADAM YÜRÜU VE ADAMIN SAÇLARI SARI VE JACOBUN BEDENİ GİBİ DURUO. SENARİSTLER BOŞA GÖSTERMEMŞLERDİR O ADAMI BNCE. EĞER O JACOBSA MİLLETİN DEDİĞİ ”PARALEL EVREN JACOBUN OLMADIĞI ZAMAN” TEORİSİ ÇÖKMÜŞ OLUO. EE ZATEN UÇAK DÜŞMESEYDİ TEORİSİDE HAYATLARININ ÖNCESİNİN DEĞİŞMESİ NEDENİYLE ÇÖKMÜŞTÜ. ARKADŞLR YORUMLARINIZI BEKLIORM AMA DEDĞM DAKİKALARA BAKIN.

warisnear demiş,

26 Şubat 2010 @ 03:09

lighthousedaki hiyerogliflerde ne yazıordu ???????

deniz demiş,

26 Şubat 2010 @ 03:54

Volkan demiş,
25 Şubat 2010 @ 13:24

Son zamanlarda izlediği en sıkıcı ve saçma sapan bölümdü. Buradaki birçok kişi nedense saldıracak ama öyleydi. Adada fener varmış ordada ayna herkesin adı yazılı kime çevirsen onu izliyorsun. Yok deve, bu ne lan? Sadece ne olacak diye merak ediyorum ve ondan izliyorum, iyice saçmalamaya başladılar.

Volkan Bey,
dizide bugüne kadar olan her olay oldukça gerçekçi ve olağandı zaten. (zaman yolculukları, ölülerin canlanması, ortalıkta siyah bir dumanın gezmesi, alternatif zaman dilimleri vb) Çok haklısınız adaya konulan ayna her şeyi mahfetti, dizinin tüm gerçekçiliğini ve inandırıcılığını aldı. zaten ben de bugüne kadar diziyi oldukça gerçekçi bulurken şimdi nedense birden diziden soğudum. Bu kadar da insanla dalga geçen bir sahne ve kurgu olamazdı. Ama ben ve benim gibiler sanırım bundan sonra diziyi gerçekçi bir gözle (sayenizde) izlemekten vazgeçeceğiz, ama içimizdeki merak diziyi izletecek.

Bu önemli analiziniz için saygılarımı sunarım.

Hayalperest demiş,

26 Şubat 2010 @ 08:48

Bence gelen kişi yada kişiler. Kara kayamıydı neydi. Bir gemi vardı adanın içinde tahminim onlar olabilir.

altair46 demiş,

26 Şubat 2010 @ 09:03

jack bu adam bu dizide olmasa izlenmez.gerisi hep yan oyuncu.locke mış sawyermış adam harika ya

B.Güven demiş,

26 Şubat 2010 @ 11:14

eğer herkesin kaderi bir sekilde değişmiş ve Jacop bizimkilerle ilişki kurmamış ise; uçaktan inince John neden hala tekerlikli sandalyeye mahkumdu, malum Locke babası tarafından itilince onun ölmeden kurtulmasını sağlayan bizim Jacoptu.
Ayrıca adaya ilk düşüldüğü zaman aslında geçmiş bir zamanda olunduğu ve zamanın durağanlaştığı tezi aklıma yattı. bu sayede Locke hiç sakat kalmadığı için, Rose hiç kanser kalmadığı için vb. sağlıklı bir şekilde adada yaşadılar.

B.Güven demiş,

26 Şubat 2010 @ 11:18

————————–
MİB diye bahsettiğiniz ne anlayamadım. acıklar mısınız?
—————————-
iki önceki bölümde galiba, kate’ in yanına verilen iki kişiden biri dediya
“beni hatıralamadınmı bir kaçış planın vardı ve başıma silahla vurup beni bayıltmıştın”
orda ne demek istedi. ben şahsen o sahneyi hatırlayamadım..
hatırlayan var mı?

LÜTFEN BU SORULARIMIN CEVABI HAKKINDA YARDIMCI OLURMUSUNUZ ARKADASLAR…

cew demiş,

26 Şubat 2010 @ 12:30

a wrinkle in time. kitap 1962 yilinda madeleine l’engle tarafindan yazilmis. 14 yasindaki meg murry, erkek kardesi Wallace murry ve en iyi arkadasi calvin kaybettikleri astrofizikci babalarini ariyorlar. daha sonra dunya disi mahluklar tarafindan uriel gezegenine goturulen cocuklar karanlik, golgeli ve evrende suruklenmekte olan siyah bir bulut halindeki the dark thing’i gorurler. kisaca iyi ile kotunun savasinin anlatildigi hristiyan unsurlar iceren bir kitap.meg ile Wallace in annesinin ismi kate bu kitapda.

DHARMA demiş,

26 Şubat 2010 @ 13:36

ARKADAŞLAR GÖSTERİLEN UÇAK SAHNELERİ “ADA OLMASAYDI UÇAK DÜŞMEYECEKTİ” TEZİNE TAMAMEN UYGUNDUR. AMA ANLATAMADIĞIMIZ OLAY ŞU Kİ HERŞEYİN NORMALE DÖNME OLAYI UÇAĞIN DÜŞME ANINDA GERÇEKLEŞMİYOR YANİ UÇAK ADANIN ÜZERİNDEN GEÇTİĞİ SIRADA ADA BELKİ YİRMİ OTUZ YILDIR SU ALTINDA ÇÜNKÜ ADADAKİ ZAMAN DÜZELMESİ DHARMA ZAMANINDAN İTİBAREN OLACAK

MAHLET demiş,

26 Şubat 2010 @ 14:24

Lost dizisini yakından takip edenler için sırrı bir türlü çözülemeyen rakamlar ve özellikle 108 rakamının esrarı üzerine sizlere yoruma açık bir bilgi veriyorum. Tarih ve din araştırması ile ilgilenenler incil de yer alan elçilerin işleri bölümü hakkında bilgi toplarlarsa bu bölümün yakup un 12 oğluna emirlerini içeren ve toplamı 108 ayet ten oluşan elçilerin işleri bölümünden uyarlanarak senaryolaştırıldığını çözeceklerdir. Dizinin ise hangi amaca hizmet etmeye çalıştığı hala soru işareti taşımaktadır…

MAHLET demiş,

26 Şubat 2010 @ 14:29

Üstte yazdığım bilgiye ek olarak ilcildeki elçilerin işleri bölümünün 108 ayetten oluşması dışında dizide esrarının sürdüren 4+8+15+16+23+42= rakamlarınında toplamının 108 olduğunu görüyoruz.

CharLie demiş,

26 Şubat 2010 @ 15:04

pARDON Dizi :)

Volkan demiş,

26 Şubat 2010 @ 16:00

Deniz bey

Gerçekçi olup olmamasından bahsetmedim ki ben, zaman yolculuğu vesaire, alternatif gerçeklik gibi bilimkurgu kalıplarının yanında ayna muhabbeti çok aptalca durdu, hoş olmadı, ayrıca sizin beğendiğinizi beğenmek zorunda değilim, değiliz. faşizminizi başka platformlara saklayın burası yeri değil.

mr eko :) demiş,

26 Şubat 2010 @ 17:34

warisnear demişki

hiyeroglifler de ne yazıyoooo

bende arkadaşa katılıyorum o hiyeroglifler bence önemli çevirebilecek bi arkadaş yokmu
yardımcı olursanız sevinirim.
ben bi kısmını çevirdim
ölüm tanrı toth ölümle birlikte büyük bi binaya geleceği gibi şeyler var
tam çevirebilecek birisi yokmuuuuu

bektasibo demiş,

26 Şubat 2010 @ 19:08

bide jacob fenerin önünde hurleye tapınaktaki diğerleri için çok geç dedi ama kate ve sawyer hala tapınağın dışındalar yani jini saymassak emniyette olan 4 aday var kate hurley sawyer ve jack

blueberries demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:09

Arkadaşlar çok mantıksız bir teorim var ama yinede yazıcam :),
şimdi hayırlarsanız Ben Linus Lock’ı bir kulübenin içinde olduğunu düşündüğü jakop a götürmüştü ve kulübedeki kişi Lock dan yadım istemişti. Kulübeninde etrafı nedense küllerle cevriliydi. Şimdi ordaki adamın jakop olmadığını artık biliyoruz öleyse o adam kim? Bence o adam black s. ‘un gercek yaşlanmış bedeni. ve yine hatırlarsanız orada oturan adamın elleri zincirliydi. Yani black s.unda sawyer a dediği gibi tutsak tı. Ben orada oturan ve lackdan yardım isteyen adamın black s. un yaşlı bedeni olduğunu düşünüyorum. Ormandaki sarışın çoçuk da black s. a onu öldüremessin derken bence kendi bedenini ölüremessin demek istedimiş olaabilir yani tabii bence. Herneyse böle bile olmasa sizce kulübedeki bir an için gördüğümüz adam kimdi?

2323 demiş,

26 Şubat 2010 @ 22:38

Bakın arkadaşlar az çok fizik bilen biri olarak bir kere herkesin aklını karıştıran bir görüntü var oda adanın batmış halini görmemiz.Şimdi bunu çok anlaşılır bir dilde anlatıcam lütfen okuyun.Adada çark çevrilirken ada birden hup diye kayboldu ve başka zamana kazazedelerimiz hep ışınlandı felan filan orda oda puff diye yok olsa suda hiç iz kalmazdı suyun içine gömüldüğü için ada suyun bir iz kaldı aynı bir damlanın bir su öbeğine düştüğü iz gibi yani o atlamalardada ada kaybolmuyordu suyun içine gömülüyordu.Ve bu sezon bize o halini gösterdiler herkesinde kafası karıştı.Ada şimdi biraz farklı zamanda olabilir adanın başka bi zamanda olması gördüklerimizin flasforward oldugunuda göstermez azıcık bu işten çakanlar anlıyacaklardır beni

brc demiş,

27 Şubat 2010 @ 00:12

B.Güven demiş,

26 Şubat 2010 @ 11:18

————————–
MİB diye bahsettiğiniz ne anlayamadım. acıklar mısınız?
—————————-
iki önceki bölümde galiba, kate’ in yanına verilen iki kişiden biri dediya
“beni hatıralamadınmı bir kaçış planın vardı ve başıma silahla vurup beni bayıltmıştın”
orda ne demek istedi. ben şahsen o sahneyi hatırlayamadım..
hatırlayan var mı?

LÜTFEN BU SORULARIMIN CEVABI HAKKINDA YARDIMCI OLURMUSUNUZ ARKADASLAR…

hemen cevaplıyım.. 4. sezondu galiba tam hatırlamıyorum. bir bölüm vardı hatırlarsın , the others alexin(benin kızı) sevgilisini(karl) götürüp onu 23 numaralı bi odaya kapatmışlardı. bu aynı zaman walt un üzerinde deney yaptıkları oda.. bu odada da karl ‘a bi video izletiyorlardı. işte o binaya girebilmek için kate kapıda gözetmen görevini üstlenmiş olan adamı bayıltmak için kafasına silahla vurmuştu. işte o adam bu adam :)

brc demiş,

27 Şubat 2010 @ 00:28

blueberries , senin teorini daha önce ben yazmıştım ama geçen hafta filan yazmıştım =) yine de çocuk hakkında bi fikrim yoktu.. yani demek istediğim saçma değil bence:D

dilara demiş,

27 Şubat 2010 @ 15:29

B.Güven demiş,
26 Şubat 2010 @ 11:14

eğer herkesin kaderi bir sekilde değişmiş ve Jacop bizimkilerle ilişki kurmamış ise; uçaktan inince John neden hala tekerlikli sandalyeye mahkumdu, malum Locke babası tarafından itilince onun ölmeden kurtulmasını sağlayan bizim Jacoptu.
Ayrıca adaya ilk düşüldüğü zaman aslında geçmiş bir zamanda olunduğu ve zamanın durağanlaştığı tezi aklıma yattı. bu sayede Locke hiç sakat kalmadığı için, Rose hiç kanser kalmadığı için vb. sağlıklı bir şekilde adada yaşadılar.

eğer gercekten adaya ilk düşüldüğü zaman geçmş bir zaman olsaydı walt olmazdı çnkü daha doğmamış olurdu. bu yzden katılmıyorm

ma demiş,

27 Şubat 2010 @ 15:35

bzm milletin kafasnda war ha. gizemli sayılarn toplamının 108 oldgnu yeni mi anlıyorsnz krdsm.

brc demiş,

28 Şubat 2010 @ 11:17

—-SPOILER UYARISI !!!!!!! gelecek bölümlerle ilgili birşeyler öğrenmek istemeyenler okumasın !!!!! ——–

şurda okuduğum spoilerlara göre http://spoilerslost.blogspot.com/#axzz0gou9lImU içlerinden en dikkat çekenleri :

-Terry O’quinn(Locke) , bizim final bölümüne kadar göremeyeceğimiz başka bir kararkteri canlandırıyormuş O_O

-Walt ve vincent geri geliceklermiş

-Hurley diye bağıran kuşun ne olduğu açıklanıcakmış.

-Jacob ın Bene verdiği liste yalan mı değil mi öğrenicekmişiz. belki de o liste Benin tedavi olabilmek için uyduruğu bişi olabilirmiş . (way way way :d ) ( yani Ben deki listeden bahsediyorum. Diğer aday isimleri zaten gördük yazıldığını)

- Miles, Sayid’e seni hayata döndüren tapınak insanları değil başka birşey diyecekmiş

——

Vector demiş,

1 Mart 2010 @ 08:57

Sawyer’ın emniyette olduğunu nerden çıkarıyorsunuz anlamış değilim en son BS ile mağaradaydılar daha sonra BS Claire’in yanına geldi Sawyer’ı görmedik ya hala orda yada başka bir yerde …

B.Güven demiş,

1 Mart 2010 @ 09:13

iki önceki bölümde galiba, kate’ in yanına verilen iki kişiden biri dediya
“beni hatıralamadınmı bir kaçış planın vardı ve başıma silahla vurup beni bayıltmıştın”
orda ne demek istedi. ben şahsen o sahneyi hatırlayamadım..
hatırlayan var mı?

B.Güven demiş,

1 Mart 2010 @ 09:28

sorumu tekrar sorduğum için üzgünüm zaten cevap verilmiş. cevap için tesekkürler.

alpdemirr demiş,

1 Mart 2010 @ 11:29

Bs’nin yeraltında yaşadığını biliyoruz. özellikle tapınağın altında bulunuyordu. Bs siyahlı adamın ruhu yada benzeri birşey. bedeni kulübede hapisken ruh yeraltında hapis 77 de bizimkiler yeraltında bombayı patlatınca ya da dharmacılar enerjiyi serbest bırakınca bs elektromanyetik alan olan ve bombayla birlikte açık veren kuğunun altından kaçtı. sonra bedenini kurtarmak için külleri claire bozdurdu. bedenini de kurtarıp john’un bedenini ele geçirdi. jakop’u öldürmeye gidince jakop john’a bir boşluk bulmuşsun dedi o boşluk birincisi küllerin açılması ikincisi kuğunun altında ki elektro manyetik alanda oluşan boşluk.
“bs elektro manyetik alanlardan geçemiyordu sonik çit gibi”
kronolojik olarak 1977 öncesi öncesi bs hiç görünmedi 77′de kuğu patladı bizimkiler şimdiki zamana döndüler. ama 77 sonrası ilk defa fransız ekibin gelişiyle bs görünüyor. yani bs yi yeraltında serbest bırakanlar bizimkiler oldu. siyahlı adamı yani bedeni serbest bırakanlar ise claie ve cristian oldu, cristian söyledi claire külleri dağıttı. daha önce john locke ve benjamin gittiğinde help me diyen siyahlı adam yani beden di. ruh ise serbest şekilde ortalıkta dolanıyordu.

Dev Mersin Balığı demiş,

2 Mart 2010 @ 17:37

adada elektromanyetik çitler vardı hatırlarsanız, karadumanın geçişini engellemek için olabilir.

B.Güven demiş,

3 Mart 2010 @ 10:29

alpdemirr demiş,
1 Mart 2010 @ 11:29

… sonra bedenini kurtarmak için külleri claire bozdurdu …

————————————————

demişte benle hatırlayamadım böyle bir olayı. hatırlayan varsa hatırlatabilir mi?

Kırdın Kırdın demiş,

30 Nisan 2010 @ 08:40

jackin ada dışındaki hali şaşırtıcıydı.

Lost Lost Diye Nicesine Sarıldık demiş,

30 Nisan 2010 @ 08:43

Lost u izlerken üzülüyorum artık . Final sezonu hem olsu hem olmasın istiyorum. 2007 de izlemeye başlamıştım. Hiç sıkılmadım ancak; merak ettiğim soruların cevaplanması lazım. seyirciyi yerle bir eden bir final bölümü olmasını istiyorum.
Lost lu Günler!!

Berk Batur demiş,

17 Aralık 2010 @ 13:09

Severek izliyoduk lostu neden bitti yahu

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın