6×04: Kayalıklardaki Mağara

lost_6x04_locke_sawyer_terazi2

Bu bölümde yeni bir mağarayı daha keşfettik. Mağaranın duvarlarındaki numara ve isimlerden diğer başlıklarımızda bahsettik. Ancak mağarada ilgi çekici bir şey daha vardı: bir kefesinde siyah, bir kefesinde beyaz bir taşın olduğu bir terazi. Sahte Locke, beyaz taşı alıp denize fırlattı ve siyah taşın olduğu kefe ağır bastı.



Bu terazi ve iki kefesindeki siyah ve beyaz taşlar, dizinin ilk bölümlerinden beri aşina olduğumuz siyah/beyaz, iyi/kötü vs mücadelesine yapılmış en direkt göndermelerden biriydi.

ninni

Serkan demiş,

18 Şubat 2010 @ 08:48

Artık hiç tat alamıyorum bu diziden, önceki sezonları izleyince bu bölümler bayatlamış geliyor insana. Bölümler tamamen koptu.

ece demiş,

18 Şubat 2010 @ 09:24

Bilmiyorum ama, İyi gördüğümüz herzaman için iyi, Kötü gördüğümüzde herzaman için kötü olmayabilir

JacK demiş,

18 Şubat 2010 @ 09:28

Ne alemi var şimdi John Lock’un mağraya girip beyaz taşı alıp atmasının, gereksiz…

Lost--> demiş,

18 Şubat 2010 @ 10:48

Taşı Atması Kötülerin Öne Geçtiği Anlamında Olabilir :) Hani Jacob Öldü Siyah 1-0 Önde Gibi :)

AvaLioN demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:17

Bana kalırsa bu mağaranın Jacob la ilgisi yok.Jacob’un yaşadığı yer asırlardır heykelin altı.Bu mağara Siyahlı Adamın yaşadığı yer.Jacob belki yıllar belki asırlardır insan topluyordu adaya, Siyahlı Adam da bir şekilde bunlara ulaşıp Jacob a karşı kullanmayı planlıyordu.Onları direk öldüremiyordu kurallar gereği ama birşekilde yolunu bulup ölmelerini sağlıyordu.Hatta bu enfeksiyon denilen olayında bu planla bağlantısı var.

Dikkat ettiyseniz, birçok isim var ve 6 lı dışında hepsinin üstü çizilmiş.Ayrıyetten sahte Locke yerden tebeşiri alıyor ve 4 Locke ismini kendisi çiziyor. Yani Siyahlı Adamda bir liste tutmuş ve aday gösterilpte artık olamayacakların burda tek tek üstünü çiziyor.

UZUN AMA KESİN OKU. BS VE JACOBU HANGİSİ İYİ ANLA. (TEVRATTAN) demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:58

1 ishak yaşlanmış, gözleri görmez olmuştu. büyük oğlu esav’ı çağırıp, “oğlum!” dedi. esav, “efendim!” diye yanıtladı.
2 ishak, “artık yaşlandım” dedi, “ne zaman öleceğimi bilmiyorum.
3 silahlarını -ok kılıfını, yayını- al, kırlara çıkıp benim için bir hayvan avla.
4 sevdiğim lezzetli bir yemek yap, bana getir yiyeyim. ölmeden önce seni kutsayayım.”
5 ishak, oğlu esav’la konuşurken rebeka onları dinliyordu. esav avlanmak için kıra çıkınca,
6 rebeka oğlu yakup’a şöyle dedi: “dinle, babanın ağabeyin esav’a söylediklerini duydum.
7 baban ona, ‘bana bir hayvan avla getir’ dedi, ‘lezzetli bir yemek yap, yiyeyim. ölmeden önce seni rab’bin huzurunda kutsayayım.’
8 bak oğlum, sana söyleyeceklerimi iyi dinle:
9 git süründen bana iki seçme oğlak getir. onlarla babanın sevdiği lezzetli bir yemek yapayım.
10 yemesi için onu babana sen götüreceksin. öyle ki, ölmeden önce seni kutsasın.”
11 yakup, “ama kardeşim esav’ın bedeni kıllı, benimkiyse kılsız” diye yanıtladı,
12 “ya babam bana dokunursa? o zaman kendisini aldattığımı anlar. kutsama yerine üzerime lanet getirmiş olurum.”
13 annesi, “sana gelecek lanet bana gelsin, oğlum” dedi, “sen beni dinle, git oğlakları getir.”
14 yakup gidip oğlakları annesine getirdi. annesi babasının sevdiği lezzetli bir yemek yaptı.
15 büyük oğlu esav’ın en güzel giysileri o anda evdeydi. rebeka onları küçük oğlu yakup’a giydirdi.
16 ellerinin üstünü, ensesinin kılsız yerini oğlak derisiyle kapladı.
17 yaptığı güzel yemekle ekmeği yakup’un eline verdi.
18 yakup babasının yanına varıp, “baba!” diye seslendi. babası, “evet, kimsin sen?” dedi.
19 yakup, “ben ilk oğlun esav’ım” diye karşılık verdi, “söylediğini yaptım. lütfen kalk, otur da getirdiğim av etini ye. öyle ki, beni kutsayabilesin.”
20 ishak, “nasıl böyle çabucak buldun, oğlum?” dedi. yakup, “tanrın rab bana yardım etti” diye yanıtladı.
21 ishak, “yaklaş, oğlum” dedi, “sana dokunayım, gerçekten oğlum esav mısın, değil misin anlayayım.”
22 yakup babasına yaklaştı. babası ona dokunarak, “ses yakup’un sesi, ama eller esav’ın elleri” dedi.
23 onu tanıyamadı. çünkü yakup’un elleri ağabeyi esav’ın elleri gibi kıllıydı. ishak onu kutsamak üzereyken,
24 bir daha sordu: “sen gerçekten oğlum esav mısın?” yakup, “evet!” diye yanıtladı.
25 ishak, “oğlum, av etini getir yiyeyim de seni kutsayayım” dedi. yakup önce yemeği, sonra şarabı getirdi. ishak yedi, içti.
26 “yaklaş da beni öp, oğlum” dedi.
27 yakup yaklaşıp babasını öptü. babası onun giysilerini kokladı ve kendisini kutsayarak şöyle dedi: “işte oğlumun kokusu sanki rab’bin kutsadığı kırların kokusu.
28 tanrı sana göklerin çiyinden ve yerin verimli topraklarından bol buğday ve yeni şarap versin.
29 halklar sana kulluk etsin, uluslar boyun eğsin. kardeşlerine egemen ol, kardeşlerin sana boyun eğsin. sana lanet edenlere lanet olsun, seni kutsayanlar kutsansın.”
30 ishak yakup’u kutsadıktan ve yakup babasının yanından ayrıldıktan hemen sonra kardeşi esav avdan döndü.
31 esav da lezzetli bir yemek yaparak babasına götürdü. ona, “baba, kalk, getirdiğim av etini ye” dedi, “öyle ki, beni kutsayabilesin.”
32 babası, “sen kimsin?” diye sordu. esav, “ben ilk oğlun esav’ım” diye karşılık verdi.
33 ishak’ı bir titreme sardı. tir tir titreyerek, “öyleyse daha önce avlanıp bana yemek getiren kimdi?” diye sordu, “sen gelmeden önce yemeğimi yiyip onu kutsadım. artık o kutsanmış oldu.”
34 esav babasının anlattıklarını duyunca, acı acı haykırdı. “beni de kutsa, baba, beni de!” dedi.
35 ishak, “kardeşin gelip beni kandırdı” diye karşılık verdi, “senin yerine o kutsandı.”
36 esav, “ona boşuna mı yakup diyorlar?” dedi, “iki kezdir beni aldatıyor. önce ilk oğulluk hakkımı aldı. şimdi de benim yerime o kutsandı.” sonra, “kutsamak için bana bir hak ayırmadın mı?” diye sordu.
37 ishak, “onu sana egemen kıldım” diye yanıtladı, “bütün kardeşlerini onun hizmetine verdim. onu buğday ve yeni şarapla besledim. senin için ne yapabilirim ki, oğlum?”
38 esav, “sen yalnız bir kişiyi mi kutsayabilirsin baba?” dedi, “beni de kutsa, baba, beni de!” sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
39 babası şöyle yanıtladı: “göklerin çiyinden, zengin topraklardan uzak yaşayacaksın.
40 kılıcınla yaşayacak, kardeşine hizmet edeceksin. ama özgür olmak isteyince, onun boyunduruğunu kırıp atacaksın

jACK! demiş,

18 Şubat 2010 @ 12:27

bU Arada, ‘uçak düşmeseydi’ kısımlarında John’un duş sahnesinde küvette kullandığı bardağın da bir yanı siyah bir yanı beyazdı .

melda demiş,

18 Şubat 2010 @ 14:41

adem-havva iskeletlerini buna bağlayacaklar ama nasıl?

Emre demiş,

18 Şubat 2010 @ 15:31

Ya hepsi tamamda peki o hidrojen bombasi ilk patladiginda jack falan filan yeniden bu zamana geldiler peki dharmanin elemanlari nereye gitti? Gozdern kacirdigimiz bu soru bence cozumde olabilir cunku bu dharma elemanlari cok eski caglara gidip orda bu olaylarin ilk baslama sebebi olmus olamazmi?

aydın demiş,

18 Şubat 2010 @ 15:48

bütün sırlar john locke’ta saklı gibi.. siyah dumanın ne zman john locke kılığına girdiği çözülebilirse, olayların akış şekli çözülebilir belki. john locke’u jakop mı seçti yoksa siyah duman mı seçti? bu da muamma.. bir de tüm adadakileri sadece jakop mı getirdi?
benim merak ettiğim ise benjamin adada john’un babasını tuttukları yerde “onu sen getirdin john” demesini ne zaman açıklayacaklar.. sanırım siyah duman daha john yaşarken onun şekline büründü. yada uçak düşer düşmez onun şeklini aldı? s1e1′e bi daha bakalım.. tabut var jack’in babası yok.. john var john’un ayağında ayakkabı yok.. jack ormandan sahile doğru koşarken ağaçta asılı bir ayakkabı gözümüze sokuluyor.. tüm bunlarda birşey var ama çözemedim.. hadi hayırlısı.. :))

Hürrem demiş,

18 Şubat 2010 @ 17:05

“UZUN AMA KESİN OKU. BS VE JACOBU HANGİSİ İYİ ANLA. (TEVRATTAN) demiş,”
yazdıkların buldukların süper ve bencede dizinin ana teması budur.
hep Hz. Musa, İshak , Yakup ve Mısır üzerinde yoğunlaştı dizi ve kimin iyi olduğunu aslında hala bilmiyoruz.
bu bölümde gördük ki Black Smoke özgürlüğünü kazanmak istemiş, Sawyera yıllar sonra ilk defa özgürüm dedi ve bence o gördüğümüz küçük çocuk Jacop ve B.Su ortak kaderi. yani kardeşleri olabilir sadece Jacopa bağlamamamız gerekiyor o çocuğu…

ABC demiş,

18 Şubat 2010 @ 17:32

bazıları ne anlamı var diyeblir ama bence çok anlamı var

aramızdaki bir sakadı diyor demekki o mağaraya gelip konusuolarmıs ve biri iyiligi biride kötülüğü savunuyor hangisinin durumu daha iyiyse kendi terazisine biraz daha agır bi taş koyuyor olabilir ama iyiligin bası dusunce (Jacob ölünce) beyaz taş tamamen gidiyor ;)

yavuz demiş,

18 Şubat 2010 @ 17:50

Herşey Jacob’ın planı tıkır tıkır işliyor Jacob ölmeside aslınada onun planladığı birsey…

TARIK_ demiş,

18 Şubat 2010 @ 18:20

arkadaslar [img]images1.wikia.nocookie.net/lostpedia/images/f/f4/Hurley_bird.jpg[img] mutlaka okuyun diziyi ozetliyor.Lostpedia da bir açıklama var. Hurley Bird diye aramanız lazım Asıl ilginç olanı kuşun orijinal adı ” Altjira” fonetik olarak ” Ajira Airways”e çok benziyor. İng. bilgisi olmayanlar için kısa açıklama; Avustralya ve çevresi ( Oceania ) mitolojisinde dünyayı yarattıktan sonra gökyüzünde istirahate çekilen ve ve yine aynı mitolojide ” dreamtime” olarak geçen bir kavramın tanrısı. Daha da ilginci, “dreamtime” dedikleri. Aborjinlerin paralel iki zaman kavramına inanmaları; biri günlük sıradan zaman, ikincisi de ” dreamtime” adını verdikleri sonsuz, ruhani bir çember ki bu zaman kavramı gerçek zamandan bile gerçek. Dreamtime da olanlar Aborjinlerin değerlerini, sembollerini ve kanunlarını oluşturuyor. Vee bomba asıl şimdi geliyor; bazı çok özel, sıradışı ruhani güçleri olanlar ” dreamtime” la kontakt kurabiliyorlar.
Bu bilgilere ulaştıktan sonra dizinin bir hayli Avustralya mitolojisi içerdiğini düşünmeye başladım. Malum herşey zaten Sydney’de başladı.

alpdemirr demiş,

18 Şubat 2010 @ 19:07

johnun ayakkabısının teki yok diğeri var ağaçtaki ayakkabi jackin babasının ayağında görülüyor.

Zeynep Başaran demiş,

18 Şubat 2010 @ 19:45

Ya neden kate’in ismi yoktu?

sirius demiş,

18 Şubat 2010 @ 20:14

herşey ii güzelde 1×02. bölümde locke eline siyah ve beyaz tawla taslarını alıp bir sır bilmek istiyomusun dio buda demektir john baştan beri siyah-beyaz olaylarını bilio kafam almıo bi turlu buna:S

CharLie demiş,

18 Şubat 2010 @ 20:51

Serkan Kardes Sen manyakmısın yaw 1.3.4.5.6 en ıyı boLumLer HeLe 5.6 Mnyaq ızLedıkLerımı soyluyorum ama:)

CharLie demiş,

18 Şubat 2010 @ 21:05

UZUN AMA KESİN OKU. BS VE JACOBU HANGİSİ İYİ ANLA Ty

drşafak demiş,

18 Şubat 2010 @ 22:58

merak ettiğim o mağaradan nasıl çıkacaklar
malum bambu merdivenler koptu gitti
ister misiniz sahte locke kara duman haline dönüp sawyer ı da taşır olduğu halde ordan çıksın..:)

AslıHan demiş,

19 Şubat 2010 @ 00:38

Dizideki en büyük ayrıntıyı kaçırmayın arkadaşlar. Patronu veya herneyse John Locke’a neden hiçbir seminere felan katılmadığını soruyor. O da çok kaçamak cevaplar veriyor. John Locke baştan beri bu olayların içinde gibi. SİRİUS sana katılıyorum bu konuda.

AslıHan demiş,

19 Şubat 2010 @ 00:41

Ve lütfen artık bu Yakup ve Esav olaylarını yazmayın. Sadece bir gönderme olabilir bunlar dizide. Tıpkı Sawyer’in okuduğu kitaplar felan gibi daha fazla değil.

Ben tat alıyorum demiş,

19 Şubat 2010 @ 01:43

bu diziden artık hiç tat alamayanlar, lütfen buraya yazmasınlar !!!

TARIK_ demiş,

19 Şubat 2010 @ 04:11

arkadaslar benim düşüncem şoyle Dizinin en başından beri Locke’un cok ozel biri oldugu gozümüze sokuluor gerek richardın kücükken locke’u ziyaret etmesi gerek annesinin ona cok özel
birisin demesi gerek black smoke’un cıkardıgı sesle Locke’un kullandıgı yazar kasadan cıkan sesin aynı olması bize Locke’un kesinlikle kilit adam odlugunu anlatıyor.Ve bence Locke bu 2 evren arasında bağlantı kurabilicek tek kişi bunla ilişkili bir final izleyeceğiz büyük ihtimalle.Ayrıca Locke’un kessinlikle adadan kaçmak istedigini zannetmiorum.Locke Sawyer’i bole diyip kullanmak istiyor.Ve Tapınağa ulaşmak istiyor.Cünkü Ben Linus Locke’ a sormustu Asıl amacın ne diye Locke’ta ona evime dönmek demişti.O ev diye kastedilen yerin kessinlikle Tapınak oldugunu düşünüyorum.

Serkan demiş,

19 Şubat 2010 @ 08:56

“Ben tat alıyorum”

niye ki bir tek olumlu şeyler mi duymak istiyorsun :)

Dizinin önceki sezonlarının ne kadar mükemmel olduğunu anlatmaya gerek yok. Bahsettiğim şey eski sezonlara göre daha kopuk ve sönük geçmesi. Losttan beklentilerim çok yüksek ve bu sezon onu karşılamıyor. Yok yinede anlamadım diyosan daha detaylıda anlatabilirim :)

Cew demiş,

19 Şubat 2010 @ 10:23

Aslıhan doğru söylüyorsun çok yazıldı o sürekli tekrar yazılıyor ama lost bazı kitaplardan esinlenerek hikayesi yazıldığı kesin bir dizi burdaki olay tamamen doğru olmayabilir ama hikayeye bir yön verdikleri bunun gibi şeylerden hikayenin esinlendiği belli yane bir sürü bilim adamı, felsefeci isminde karakterler var burda yapımcıların amacı sanki biraz biz bunları araştırdık bunları biliyoruz ve bunlardan etkilendikdir herhalde ama sen gerçeği onlar gibi düşünürken onlara dayanan yada içinden geçen başka bi şey çıkardıp şaşırtcaklar fln bizi gibi ama bu tarz hikayelerden esinlendikleri kesin bence yazarların.

CharLie demiş,

19 Şubat 2010 @ 10:36

ya arkadasLar sacmalayın en Ben 2.3.4. Tat aLmıyordum ama 5.6 manyak yapmısLar SUPER Tat almayanLar artık bır sey dıyemem… :)

b_4 demiş,

19 Şubat 2010 @ 11:50

alvar Hanso ve wildmore işin içine ne şekilde dahil olacak acaba.bunlardan birisi siyah tarafı temsil eder mi sizce ?

sirius demiş,

19 Şubat 2010 @ 13:23

tsk aslıhan… bi konu daha warkı ben johnun ölmesine acaip üzülüdm yha yenı halinden nefret ettm resmen:(:(

ömer demiş,

19 Şubat 2010 @ 13:52

helal olsun ck gzel site ypmısınz elinize sglk

ozan demiş,

19 Şubat 2010 @ 14:47

ben tat alıyorum nedne öle diosn herkez eleştri yapabilir ben çok zevk alıodm diziden ama şu son bölümler bilimsellikten uzakklaştıkça nedense tadı kaçı gibime gelio bu sana öle gelmio olabilir kimsede bişe dmeio zaten bu benm fikrim tabi belli olmazda lost senaristler herzman şaşırtıyor..

erkut demiş,

19 Şubat 2010 @ 15:02

Sahte Locke bence kötü ve beyaz taş(iyiliği) denize attı.Çünkü
ona göre iyilik kaybeti

Ben tat alamıyorum demiş,

19 Şubat 2010 @ 15:22

hiç tat alamıyorum artık :(:(

hasan demiş,

19 Şubat 2010 @ 17:06

tat alamıyoruz diyen arkadaşlara katılıyorum

5 senedir takip ettim diye zorla izliyorum son sezonu drama dalıda ödül alan bir dizi bilim kurgu olarak devem ediyor.

flash back ler çok daha iyiydi hatta 1. sezonmuydu 2 de olabilir expose bölümü izlediğim en iyi bölümdü

herkeze sevgiler

neo demiş,

19 Şubat 2010 @ 18:08

DİZİ KALİTESİNDEN HİÇBİŞEY KAYBETMEDEN İLERLİYOR BENCE.

loster demiş,

19 Şubat 2010 @ 19:12

ARKADASLAR. 3 sezonda othersdan biri benjamine sormustu.

jack listede bile yok onu niye kacırdık diye. o da ameliyatı için kaçırmıstı. jack listede yoksa neden kayada ismi çıktı.

ayrıca jackin dovmesinde bizden değil ama bizimle yuruyor yazıyordu. bence kara duman kesinlikle yalan soyluyor. richardın dedği gibi tek amacı onları oldurmek. o da olum listesi. katie i oldurmek istemiyordur. belki onunla evlenecek. kendine saklıyor.

No name demiş,

19 Şubat 2010 @ 19:17

Arkadaşlar aklıma birşey geldi.. Hatırlarsanız birbirlerine sarılmış iki iskelet vardı.. Taaa lost un ilk bölümlerinde bir mağrada… Biri erkek biri bayan demişti Jack.. ve biri beyaz biri siyah kesenin içinden taşlar çıkmıştı.. Acaba bu özel sayıların toplamı 108. Kate mi.. Acaba jacop adayı koruyacak bir eş mi arıyor kendine.. Kadın..Yani şöle söliim acaba kate e ulaşmak için tüm o insanları geçmesi mi gerekiyor çünkü o sayıların içinde kadın yok.. ve toplamı 108 yani kate mi acaba diyorum.. Biraz karışık oldu ama rica ediyorum cvp yazarsanız..

TheBull demiş,

19 Şubat 2010 @ 19:49

1. ve 2. sezonların CD sini arka arkaya deli gibi izlerdim.. Şimdi aklıma gelirse yei bölümü izliyorum üstelik bu son sezon.. Black Smoke ilk çıktığında onu ilizyona bağlarlar bilimsel olur diye düşündüm ama… Ne zaman ada yok oldu (yer değiştirdi) o zaman LOST u tanıdığım üç kişi bıraktı bende hayal kırıklığına uğradım..

Yine de son sezon izlemek lazım o ayrı :D

Volkan demiş,

19 Şubat 2010 @ 20:39

Tat alamıyorum dersem yalan söylemiş olurum ama hala çok fazla sır var ve böyle olması için de kastırılıyor gibi duruyor. Yani madem ki bu sezon bitecek artık bazı soru işaretlerinin ortadan kalkmaya başlaması gerekirdi. Ama olmadı, o kadar çok soru işareti var ki bir çoğunu unuttum bile. Açıklasalar da fayda etmeyecek.

yusuf kenan demiş,

19 Şubat 2010 @ 20:59

Kayada bizim lostielerin isimleri var. Üstleri çizilmemiş.
Sahte Locke gerçek Lockeun isiminin üstünü çizdi. Yani gerçek Locke öldü.
Sayidin isminin üstü çizili değil. Demek ki Sayid ölmemiş. Tapınaktaki Sayid gerçek Sayid. (mi acaba???)

bekooo demiş,

19 Şubat 2010 @ 21:08

o john locke black smoke muhabbeti 1.sezonda hatırlarsanız eger domuz avında john ormanda gezerken agacların arasında cıkmıstı blacksmoke o anda bişiler olmustur kesin

AslıHan demiş,

19 Şubat 2010 @ 22:12

Ya ne bekliyorsunuz anlamadımki hala son sezondan. Yok 3. sezon dha iyiydi 5. sezon daha akıcıydı. Adamlar bile bir yrde durmayı bildi siz bilmiyorsunuz. Senaristler final sezonunu olayları açıklamak için parçalara bölmüşler. Bu sezonun amacı bu. Olayları biraz daha karıştıracak biraz daha sürükleyecek sonrada dünyanın en ileri düzey bilgisayar oyununna bağlıycaklaaar. Baştan beri takıldığım sonu yine bir şekilde siteye yazmayı başardım. Dizi bittiğinde tebrikleri alana kadar bi daha yazmiycam:)

AslıHan demiş,

19 Şubat 2010 @ 22:27

Cew bende onu söylüyorum. Sadece esinlenmişler ve göndermeler yapıyorlar. Yakup ve Esav fareler ve insanlar paralel evren bunlar dizinin parçaları ama sonu değil. Bakn sayılarn gizemi bile 4. bölümde kaldı.

zerdustt demiş,

19 Şubat 2010 @ 23:02

iyilik yap denize at=)))

xenon26 demiş,

19 Şubat 2010 @ 23:29

4 - John Locke
8 - Hugo Reyes
15 - James Ford
16 - Sayid Jarrah
23 - Jack Shephard
42 - Jin Kwon(buyuk ihtimal jin cunku hep erkeklerden secmiş)

acaba neden bu sayıları bunlara verdi???

Bana gore ucak kazasından kurtulacak 47 kişiyi Jacop önceden belirlemişti..sırayla hepsinin ismini yazdı,eleye eleye 6 tanesini secti..bu sayıların toplamı 108 ediyo bildigimiz gibi..dostlarımız adada 108 gun gecirmişlerdi..Bu da Jacopun olumu dahil herseyi planladıgını ortaya cıkarıyo..Black smoke un o sayılara yorumu ”jacop sayılara meraklıydı” oluyo..jacop herseyi planlıyo hatta black smoke u bile kullanıyo ama kendisi farkında deil..

Daha Fazla Geliştirirseniz sevinirim

xenon26 demiş,

19 Şubat 2010 @ 23:34

Bi de anlamadıgım bişey madem kara dumanın direkt birini öldürmesi kurallara aykırı,birilerine öldürtmesi gerekiyo kac sezondur mr eko falan filan hatta en son ilanayla gelen 3 elemanı da öldürdü..ilana artık dumana donusmez dedi jacop oldugu için buyuk ihtimal.. ama jacop oldukten sonra duman donustu

brc demiş,

20 Şubat 2010 @ 00:25

jacob’a kötü diyodum, ama sanırım deliymiş

d10 demiş,

20 Şubat 2010 @ 00:42

Bu arada birçok kişi demişki ara geçişlerdeki hikaye adaya düşmeselerdi hayatları nasıl olurdu. Aslında adaya düşmeselerdi nasıl olurdudan ziyade jacob onlara dokunmasaydı nasıl olurdu doğrusu olacak. Locke açık şekilde sawyer’a jacob hayatına girdikten sonra - ki sawyer ı çok küçük yaşta ziyaret etti- verdiğin hiç bir karar senin kararın değildi, seni bu adaya itti dedi.Acaba verilmek istenen mesaj sadece insanları adaya çekmek için jacob’ın herkesin hayatlarını mahvetmesi mi? Kate bi kaçaktı, Hugo uçakta açık şekilde ben dünyanın en şanslı insanıyım dedi ama aslında piyangoyu kazandıktan sonra başına gelmeyen kalmadı. Jin ve Sun’ın ilişkisi evlendikleri andan itibaren berabat gitmeye başladı ve jacob onları düğünde ziyaret etmişti. Locke’ın kız arkadaşıyla gayet iyi bir birlikteliği var daha önceden onu terk etmişti. Bu durumda Jacob kötü olan taraf olmuyor mu?

Ouzy demiş,

20 Şubat 2010 @ 00:44

Bu başlıkla pek ilgisi yok ama film hakkında değişik şeyler düşünmek isteyenler yazıyı okuyabilir.

2×09 dakika 29:00′dan başlayarak Mr. Eko, Locke’a bir hikâye anlatıyor. Judah’ın kralı Josiah bir mağarada bir kitap bulmuş ve onunla bir “tapınak” inşa ettirmiş (Adadaki tapınak?). Mr. Eko o mağaraya benzeyen bir mağarada bir kitap bulmuş ve onun içinden ne çıktı dersiniz, Orientation (3. film, Yönlendirme) filminin kayıp orta kısmı. Kayıp kısımda adamımız “Bilgisayarı iletişim amacıyla kullanmak kesinlikle yasaktır ve kötü bir şeye yol açabilir” demişti.

gülçin demiş,

20 Şubat 2010 @ 01:10

sanırım..Locke ın Birinci sezonda aLdığı siyah-beyaz taşLar onun Kaderinin bir beLirtisiydi!.. sanırım herşey ‘BiLinc ALtında’ oLuor!..ya da öle bişi işte!..: )

AslıHan demiş,

20 Şubat 2010 @ 02:59

Kim iyi kim kötü konusunda önemli bir ayrntı yakaladım:
Sahte John Lock Sawyerla mağrada konuşurken Jacob bir şekilde hayatınıza girdi ve sizinle piyon gibi oynadı v.s. laflar ediyor. Şimdi gelelim Jacob’ın hayatlarına giriş tarzına:
Sawyer’ın yanına gidip kalemi verdi. Sawyer o kalemle intikam mektubunu yazdı ve tüm hayatı bu yönde ilerledi.
Jin ve Sun’a mutluluklar diledi evlilikleri malumdu John Lock’ın düşeceği yerdeydi sakat kalacağını biliyordu ve üzgünüm dedi Sayid’e dokunduğu sırada karısı öldü. yorum sizin.

fırat demiş,

20 Şubat 2010 @ 03:34

Kim ne derse desin lostun tadını bu 6. sezonda alıyorum. en zevkli en keyif veren bu sezon…

siya demiş,

20 Şubat 2010 @ 06:49

benim yakaladığım bir kaç nüanslar var ve bunlara göre tahminde bulunuyorum yanılıyor olabilirim lütfen düzeltiniz…
1 bs esir olduğundan bahsetti..evet doğrudur diyorum çünkü geçtiğimiz sezonlarda bir bölümde hatırlarsanız ben john u jacob a götüreceğim diye bir kulübeye götürdü.benim dikkatimi çekti kulübenin etrafına serpilmiş kül yarılmıştı ve ben bunu farkedince korkmaya başladı.. bence jacob hiç kimsenin kılığına yada bedenine girmedi farklı görüntüler içinde olan hep b.s idi..adayları yönlendirmeye çalışıyordu kendi amacı için..yani ne zaman oldu bilmiyorum ama ilana uzun zaman önce kulübeyi terk ettiğni ve başkasının yaşadığını söyledi.. yani john nun kulübede duyduğu yardım et sesi ve görüntü b.s aitti. çünkü o zaten johnu seçmişti.
2 jacob bu olanları olacağını zaten biliyordu teorisine katılıyorum çünkü john düştüğü zaman jacob johnun omzuna dokunup bunların senin başına geldiği için üzgünüm gibi bir şeyler diyor…
yani jacob ölmedi çünkü o öldürülemez..bu sebeple de kendi ölümüne izin verdi..teori oarak kutsal su da yıkananlar ancak jacob u öldürebilir deniliyor eğer öyleyse ben o suda tedavi oldu içindeki iyiik öldü ama neden diğerlerine lider oldu.. bence ben itiraf ettiği gibi hiç jacob la konuşmadı jacob adına verdiği talimatlar kendisine aitti çünkü hastalık yada karanlık onu da aldığı için onu yönlendiren bs idi..bu arada hastalığın bs ilişkisi olduğunu düşünüyorum..
3 bence çok iyi kurgulanmış bir seneryo var otada..sadece mısır yunan vs. inançları işlenmemiş olaya bütün inanışları harmanlayıp evrensel bir boyut kazandırmışlr ..diyorum aslında pek çok soru cevap kazanırken yada ihtimal pek çok yeni soru oluştuğu gibi eski soruların da çoğunun muamma olarak kalması lostu izlemeye değer kılıyor..e tabi herkesin kafasında beliren belli sorular cevap kazanmazsa hepimiz hayal kırılığına uğrayacağız..o ayrı…
mesela:
biz dharma üyelerini benin yardımıyla gazla öldürüldüğünü gördük ama richard onların yanarak öldüklerini söyledi..
ben juliet i getirtmesini sebebi adaya başkaları gelmesin orada üremek mi yoksa jacob kendine bir eş mi arıyordu da hamile kadınlar ve bebeklerin bu kadar üzerlerine düşüyorlardı..
kaldı ki jacobun çocuğundan falan bahsdidiğini duymuştum
juliet işe yaradı dedi yani geçmiş yada gelecek değişti mi…
adad doğan tek çocuk anladığım kadaıyla ethan önemli olabilir mi..
desmond anahtarı çevirdi ambar patladı bizimkiler nasıl hayatta kaldı..
eloise kimin tarafında bence bs un…
ve bence jacobun olaylara fazla bir müdahelesi yok çünkü o iradeden yana…hep seçim olduğundan bahsediyor..
olaylar öyle karışık ki bazı parçalar oturdu derken insanın aklına neden şöyle o zaman gibi sorular geliyor ben lostun içinde kayboldumzaten bence ana fikir de bu insanlar kafa yordukça kayboluyorlar…bizim lotieler de aslında adad değil kendi iç dünyalarında kayıp yanii
aslında dediğim gibi ana temeya bakınca herşey anlaşılıyor :bizim yaşadığımız gerçek dünyada da hayatımız boyunca ilerlerken karşılaştığımız seçenekler kararlar bizi iyiye ya da kötüye iterken bazen neyin iyi neyin kötü olduğunu tam ayırt edmememizkarşımıza çıkan kötü olayların sonucunda iyi yada iyi olayların sonucunda kötü şeylerin olması-her şer de bir hayır her hayır da bir şer vardır- teması hem losta hem kendi dünyamız da şahit olduğumuz şeyler..yani inanç olarak evrensel bir tema işlemeleri lostu bence islamiyete götürmüyor mu…
daha fzla kafa karışıklığına sebebiyet vermeden herkesten özür dileyerek -bunca okuduğunuz için- teşekkür ediyorum…:)))

PsychoRocker demiş,

20 Şubat 2010 @ 10:00

kate neden yok cnkü adaylar erkeklerden olusuyor… Know jin :) sun degil.

Jack olmayabilir Jackin babasıda aday olmus olabilir. belki ilerdeki bölümlerde jackin babasının jacobla ilişksni görcez.

izledigim en güzel bölümlerden birisiydi.

forestxxfairy demiş,

20 Şubat 2010 @ 10:49

sahte lock o çocugu gördügünde “bana ne yapacağımı söyleyemezsin ” demişti gerçek locke da paralel evrende öle sölüo ve önceki bölümlerde ben’e de öle sölemişti hatırlarsanız..simdi bu ne demek? o aslında sahte deilmi?içinde gerçek loceke da mı var?yoksa sahte locke’ın bahsettigi tutsaklık locke’ın bedenine tutsak kalmak mı illiana ben’e bidaha şekil deiştiremez demişti

nemo demiş,

20 Şubat 2010 @ 12:53

no name ben oyle bir yorum coktan yaptım kesinlikle kate ya jakop un ya black smoke un varisi

Goddess. demiş,

20 Şubat 2010 @ 13:29

O mağaradan mutlaka bir çıkış olmalı.. O merdivenler hariç tabii. İçerlerden bir yerlerden kolay çıkış olmalı yani kim uğraşır o kadar merdivenle, dimi?

miless demiş,

20 Şubat 2010 @ 14:22

sahte lock eve birlikte gidecez dedı sawyere ve bu eve gitmekte tapınaktan geçmekle olacak ve burda bence iyi -kötü savaşı göreceğiz… jackop da sahte lock da büyük planlar yapmışlar artık savaş yakındır diye düşünüyorum… bence düğüm jack, lock ve en önemlisi desmond 3 lüsünde çözülecek

Smith-J demiş,

20 Şubat 2010 @ 15:45

Vay arkadaş bu nasıl bir dizi seyretmektir!!!Oturup mal mal diziyi seyrediyorlar!!!Yok bu niye böyle şu nasıl olmuş burası saçma falan filan saçmalamakta sınır yok yani!!!Bu soruları sorduktan sonra diziyi tekrar seyretse soruların cevabını bulacak!!!Öyle oturup Aşk-ı Memnu gibi izlersen diziyi mal gibi kalırsın!!!Boşuna mı herkes tartışıo bukadar ayrıntıları boşuna mı geziyo analiz ediyo hangi sezona hangi bölüme ya da herhangi bişeye gönderme mi var acaba diye merak ediyo?Artık hepinize birer Behlül lazım ki aklınız başınıza gelsin Lostu dizi izler izlemeyi bırakırsınız artık!!!!Ayrıca daha 3 hafta oldu koskaca sezon var daha herkes gayet iyi biliyor Lostun hayal kırıklığı yaratmayacağını azcık sabırlı olun!!!5 sezondur hala aynı şikayetler dönüp duruyo ama sonunda mal gibi kalıolar öyle!!!

smooth demiş,

20 Şubat 2010 @ 17:25

yav arkadaşlar izlediğiniz dizi fantastik bir bilim kurgu filmi yani yarısını onlar gösterir yarısını da siz hayal edersiniz/kurgularsınız son sezonda bilimsellik arayan arkadaşlar ne seyrettiklerinin yeni mi farkına vardılar dizi başından beri bu doğrultuda gidiyor lütfen saçmalamayın dizide normal akla mantığa sığmayacak binlerce öge anlatıldı şimdimi anlayabildiniz bilimsellik arayanlar ilk bölümde düşen bir uçaktan okadar insan nasıl kurtuldu der birdaha seyretmez açar trt yi açık öğretim’i seyreder al sana bilimsellik:))

bu arada mağaradaki yazılar bana göre siyah dumanın yazıları öldürdüklerinin ismini karalıyor 4-8-15-16-23-42 de jacop ın favorileri karaduman direkt olarak onlara müdahale etmesin diye onları “işaretledi”(belli kuralları var) onun için dolaylı yollarla onları da öldürmek isteyebilir
bu arada aklıma bir şey takıldı jacop la siyahlı adam sahilde konuşurken

siyah:Hala yanıldığımı kanıtlamaya
çalışıyorsun, değil mi?

jacop:Yanılıyorsun zaten

siyah:Gelirler. Savaşırlar.Yok ederler. Mahvederler.Hep aynı şekilde biter

jacop:Sadece bir defa biter Daha önce olan her şey gelişmedir
5×16-17
diye bir konuşma geçiyor bana göre adayı korumaya çalışan siyah adaya kimsenin gelmesini istemiyor kelimelerinden öyle bir izlenim edindim bence adadan bir yere gitmeyecek sadece evine kavuşmak istiyor yani tapınağa

xenon26 demiş,

20 Şubat 2010 @ 20:20

Bence Jacopun yerini jack alcak,Siyah adamın yerini john locke aldıgına göre..cunku john locke la jack hep karsı karsıya geliyo du bu yüzden..jack bilim adamı,john kader adamı..

xenon26 demiş,

20 Şubat 2010 @ 21:03

Her yerde 5. bölüm sneek peak var bi tek burda yok..cok geriden geliyo bu site..izledigimden aktarıyım biraz..Jacop tapınakta goruluyo adaya biri geliyo diyo..(Bence bu gelen eloise hawkin yada kocası,adaya gelebilmek için jack i kandırdı,ona babasının ayakkabsıını goturmesini soyledi belkide bu sayede siyah adam john locke un bedenini ele gecirdi,belkide adaya dönmek ugruna oglunu feda etti).Jack deniz fenerini kırıyo belkide adaya gelmelerini engellemek için..(bölümün adı lighthouse zaten)..Bi de her yerde Jacopun sayidin bedeninde canlandıgı konusuluyo sanırım bu tahminler dogruymus..tebrik ederim bu tahmini yapan arakadasları

jakoben demiş,

20 Şubat 2010 @ 23:35

Bence o mağara Sahte Locke’un dediği gibi Jacop’a ait değil, onun evi heykelin altıydı. Mağara kendisine ait. Zaten acayip bir yerde, bir dumanın rahat girebileceği bir yer gibi.
BS, Sawyer’i kandırıyor, eve gitme falan yok, onun amacı adanın hakimiyetini ele geçirmek. İsimleri aday olarak yazan ve sonra çizen de kendisi, çünkü Locke çoktan öldüğü halde ismi yeni silindi, Jacop bu işi yapıyor olsa çoktan silebilirdi. Locke adını da Sawyeri kandırmak için çizdi. Adaydan kasıt da bedenine girmek için aday olsa gerek.

nurullah demiş,

21 Şubat 2010 @ 00:19

Aslihan sen cok kaptirmissin kendini bence. Ne alakasi var oyunla falan boyle bise olursa var ya yikarlar o ABC binasini :D Arkadaslar bir yerde gordum lost cok ilginc bitcek hatta bitmis gibi bile olmayacak falan diyordu. Kaldi 13 bolum merakla bekliyoruz.

AslıHan demiş,

21 Şubat 2010 @ 00:40

Bencede o sayıları karaduman yazdı. Çünki dikkat ederseniz diğer isimler sönük ama listedeki sayılar bir tebeşire göre fazla belirgin yani yeni yazılmış gibi. Bir liste daha olabilir ortada.

Velmius (Bs'nin niye her dediğini doğru kabul ediyorsunuz?) demiş,

21 Şubat 2010 @ 02:01

Bir defa o mağaradaki yazıların hikayesinin cidden bs’nin anlattığı gibi olduğu ne malüm? Kanıtı nedir?

Adam hikaye anlatır gibi anlattı Sawyer’e. Yok jakop’un numaralara takıntısı vardı, yok adaydınız falan.

Sawyer’da kek gibi kandı. Adam zaten içmiş, sevgilisi ölmüş, psikoloji -108′lerde (=

İnsan bir sorar kanıtın nedir diye, neden sana inanayım diye.
Bs’nin mağarada söylediği herşeye şıp diye inanmayalım. Ya da ormanda sawyer’e söyledikleri herşeye.

Mesela dedi ki sawyer’e: bende sevdiğini kaybetmenin ne demek olduğunu bilirim.
Hadi canım! Bs direk sawyer’in o an ki durumundan faydalanıyor gibi.

Sawyer’e: “sevdiğini kaybetmenin nasıl olduğunu bilirim” diyor.
Richard’a: “aaa nasıl olur, jakop sana hiç birşey anlatmadı mı gel ben anlatayım” gibi şeyler söyleyerek kendine çekmeye çalışıyor.

İliana ne demişti bs için: Adam topluyor demişti. Evet bence haklı. Bs adam topluyor. Rol yapıyor. Ha bire konuştuğu kişilerin zayıf yanlarına basıyor.

Ha birde:

Bu sitede kimileri diyor ki: “bs’nin evi tapınaktır.”

E iyide bs sawyer’e ne demişti tapınakta: “3.seçenek ise sawyer, çekip gitmemizdir, bu ADADAN defolup asla geriye bakmamamızdır.”
Demişti.

Şimdi siz eğer bs’nin hiç ama hiç yalan söylemediğini ve sawyere hep doğruları anlattığını iddia ediyorsanız eğer, o halde bs’nin evinin tapınak değil, ada dışında bir yerde olduğu sonucu ortaya çıkıyor.

saygılarımla

ozan demiş,

21 Şubat 2010 @ 02:14

arkadaşım bilimsellik aramayın diosunda şöle bi izle yeniden diziyi ne kadar fantastik öğe varsa bir okadarda bilimsel öğre var daniel faraday başlı başına yetmiomu..

Zeka kübü demiş,

21 Şubat 2010 @ 12:09

bence losttakiler kaybolmuşlar. adından da anlaşıldıı üzere. bakınız (lost) kayıp demek. demek ki bunlarda kayıp. cevaplarınızı bekliyorum dostlar. bence 6 sezon ancak böyle özetlenir.

lostboat demiş,

21 Şubat 2010 @ 15:53

Listedekilerin hepsi Jacob tarafından dokunulan insanlar ve jacob, Jin ve Sun’a birlikte dokunmuştu. Yani 42 numara jin ve sun beraber olabilir. Ayrıca jacob kate’e dokunmuştu fakat onun ismi listede yok???

Gök-Han demiş,

21 Şubat 2010 @ 18:13

ben tapınakta dirilenin sayid değil jakob oldduğunu düşünüyorum. ayrıca jakob’un hugo’ya, “sayid’i tapınağa götürün” demesi de olayı açıklıyor…

polat demiş,

21 Şubat 2010 @ 18:32

uçak düşmeseydi bölümlerinin (6*1)desmond nenen uçakta.uçaak düştüğünde adada düğmeye basıyordu.basmadığından uçak düşmedimi?ozaman baştaki olatlar geçmiştemi oldu.yoksa henüz olmadımı*geçmişte olsa birbirlerini tanıyabilirdiler.

Gök-Han demiş,

21 Şubat 2010 @ 18:45

locke (yani black smoke) mağarada sayılar ada falan herşey hikaye falan gibi birşeyler dedi, muhtemelen delinin biri kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış gibi bir yanılgıya sürüklenmek istendi seyirci ama yemezleeeer!

Furkan demiş,

21 Şubat 2010 @ 19:57

ARkadaşlar bende ilk başta lockun adaya geldiği andan itibaren dumanın onu kullandığını düşndm yani sşöle uçak ilk düştüğnde lock öldü ama japocun lisetesi gibi bnce dumanın da bi listesi vardı ve bu listede kilit adam onun için locktu oda lockun suratne bründe siyah ve beyaz zar olaynda bunun sinyalini zaten veriolar ama bu tezimi çüreten şu oldu aklıma lockun incideki tekerleği döndrp zamanı durduğu sırada jackin babası cristian ın onunla konuşmasydı ama cristian ölmüştü cristianın şekline giren ve jacke gözüken ve onu etkilemeye çalşanda da duman dı bnce :S çok karışık D:

Kuantum demiş,

21 Şubat 2010 @ 21:14

Arkadaşlar bence………………………………………………………………………………….Jacop un amacı Sayid i iyileştirmek değil, o kullanabileceği bir bedenin istediği yerde olmasını istiyor.. Belki sadece tapınakta son nefesini veren kişilkerin bedenini kullanabiliyor..
Ve bu kullanmanın ”İYİ” yöndemi ”KÖTÜ” yöndemi olduğunu da zaman bize söyleyecek…
Yorumlarınızı yazın lütfen …

sinan demiş,

21 Şubat 2010 @ 23:28

1-bakın arkaslar hala yanılıyorsunuz jacop iyi deil.
richard iyi deil.
bu dizide tek gerçek iyi varsa oda dharma grubuydu.adamları benjamin katletmedimi.richardda benjamini lider yapmadımı.uyuyonuz ya nerenizle izliyosunuz.
2- adada herkes kindar ve bencil.güven ortamı yok.o adadan 2nci bir jacop çıkmaz.çıkartabilen varsa desin .şu karakter jacop olur desin.tüm dizi boyunca liderleri kimdi.kimse…
hiç kimse.
3– jacop inanınki bs den hiç bir farkı olmayan aksine daha kötü olan yaramaz bir tanrı.
ve en büyük olay geliyor. ada yok olucak .o adayı yok edicekller.

ucurum demiş,

22 Şubat 2010 @ 11:51

Adanın tek özelliği zamanı ve uzayı bükmesi. Başlı başına kendisinin zaman makinesi olması. Adaya gelecekten gelen insanlar yaşlanmıyorlar ta ki zaman, kendi zamanlarına gelene kadar. Hatta ölümden de korunuyorlar. Dizi boyunca ilk sezondan bugüne dahil sadece 2 paralel evren görmedik. Bu sayıyı 4e çıkarmak gerek. Ki sonsuz sayıda olabilir. Sürekli gördüğümüz Richard ve Ben, özellikle, farklı boyutlarda karşımıza çıktı. Richard en kilit nokta. Ada yok olacak. Bu kader. Zaman aktıkça bu olay olacak. Buna ne Jacop ne de BS itiraz ediyor. Hatta ikisi de olayların oluşumu için rol alıyorlar. Ben şahsen dini atıfların bolluğundan dolayı ikisinin kardeş olduğunu düşünüyorum ve geçmişten çok uzak gelecekten geldiklerini düşünüyorum. Hatta yakında anaları da çıkar karşımıza. Adanın özelliklerini ortaya Dharma çıkardı ve kadere meydan okumaya çalıştılar ama başarılı olamadılar. Ta ki Ben gibi bir dahi ortaya çıkana kadar. Zamanın sonunda ada yok olacağından ki nükleer bomba bunu sağlayacak, kaderi değiştiremeyeceklerinden zamanı durdurmayı sağladılar. Her 108 dakika mucizesinin sahibi Rezinski sayesinde… Ama kontrolü eline alan Ben Richard ile beraber bunu tek başına yapmak istedi. Tek sorun geçmişe gidenlerin kaderi değiştiremeyecekleri için bebek doğuramamaları oldu. Bu da ütopik BenVille’in kusursuzluğuna damga vurdu. Hele bir de olmaması gereken Kanser vakası. Şimdi dizinin en önemli yerine gelelim. Bunu 1. Richard 2. Richard bilmiyor 3. 4. Richard biliyor olabilir. Bu yüzden dizideki karakterlerin şaşkın bakışları bizi yanıltmasın. Hangi paralellikte oldukları önemli.

Found demiş,

22 Şubat 2010 @ 12:47

* Evet Kate’in numarası 108 olmalı ve Kate önemli olmalı.

* Sayid’in bedeninin Jacob ile alakası var.

* Biz aslında dizinin finalinide izliyoruz bir yandan ;
Patlama ile , kazadan 3 yıl sonrasına dönen kahramanlar olayları bir bir çözecek , ve bir şekilde tekrar geçmişe dönüp adayı yok edecekler. Finaldede şuan izlediğimiz gibi uçakları düşmeyecek ve hayatları devam edecek.

didem demiş,

22 Şubat 2010 @ 14:12

bence herşey Aaron’da. çünkü Claire’in gittiği medyum çocuğunu kendi büyütmesini,yanından ayırmamasını, kötülüğü yenecek olanın o olduğunu söylemişti.

sirius demiş,

22 Şubat 2010 @ 15:44

OZAN DEMİŞ:dya bide hepsini anladımda bu sayılar neden istasyona işlendi ve bu sayılar girildi yani dharma nerden biliodu yada bazı arakdaşların dediği gibi herşey bilinç altımı aacaba …

AYNEN BENDE CEWAP ARIYORUM BU KONUDA…

RainXeriA demiş,

22 Şubat 2010 @ 18:04

Yunancada phoneix (phoinós) (kırmızı, yahut kızıl kan) anlamına gelmektedir..

Jacob un da ellerinde kan vardı , ben açıkçası ilişkilendirebiliriz die düşünüyorum arkadaşlar ve yorumlarınızı beklıorum

ucak dusmeseydi bolumu mu? demiş,

22 Şubat 2010 @ 18:26

bence izlediğimiz bolumler ucak dusmeseydi ne olurdu bolumleri değil.

julliet ne dedi olurken. basardık. yani ucak gercekten dusmedi ve onlar yollarına devam etti.

ama arkadaslar farklı zamanlarda yasamaya devam ediyor.

ornek : ada zamanını bulamayıp ordan oraya gezerken richard , john lock, sawyer gecmisteki ve gelecekteki hallerini gormuslerdi.

yani. eğer basarili olmasalardi ve ucak yine adaya dusseydi. adada 2 jack , 2 sawyer, 2 kate, 2 hurlye olacakti.

benjamin ve desmondun neden adada olmadıklarını acıklayamıyorum. ambar olmasaymıs onlar da adaya gitmiyormus demekki.

ucak dusmeseydi bolumu mu? demiş,

22 Şubat 2010 @ 18:29

neden 2 tane olacaklarına gelince .

bu insanlar 1977 de adadayken. kucukluk halleri de ada dısında buyumuye devam ediyordu o yıllarda. aynı anda 2 kisiydiler. sawyer ne dedi jacke istesem yasadigim sehre donup olanları değiştirirdim. babamın annemi oldurdugum senedeyim falan demişti.

darkomer demiş,

22 Şubat 2010 @ 22:46

Acı Gerçek

lostieler birbirlerine ‘ne gördün orda’,'noldu’ sorularını sorsalar;biraraya gelip düşüncelerini paylaşsalar dizi 1 sezon sürerdi ve evlerimize dağılırdık

Bu adam James Ford :) demiş,

23 Şubat 2010 @ 01:32

Bazı arkadaşlar demiş Sawyer da iki lafa hemen kandı,BS’nin her dediğini onaylıyor,BS’de onu kendi tarafına çekti fln die arkadaşlar yapmayın 6 sezondur bize gösterilen sawyer tabi ki de öyle 2,3 lafa tav olup BS’nin tarafına geçecek değil bu bölümü yazan senaristler de sawyerın karakteri gereği BS’e 2 lafla gitmeyeceğini bilir ama james her ne kadar tehlikenin farkında olmasa da adamı kullanıyo farkındaysanız en son seçeneği seçti bu adadan nasıl gidebiliriz die sawyerın amacı neden bu olsun ki daha önce de birçok fırsat geçti eline adayı terketmek için ama amacı her zamanki gibi dolandırmak BS’den bazı bilgiler almaya çalışıyor

ndn demiş,

23 Şubat 2010 @ 10:21

yukarıdaki teorilerin bazılarını okudum benim de birkaç teorim var yazmak istedim
1-locke u zamanda geriye christian sheperd göndermişti ve biliyoruz ki ada hiç kimseyi diriltemez. yani o bizim black smoke du veya esau yani şu anda locke.
2 benjamin lns jack’a babasının bir eşyasını locke giydirmesini söylemişti 5.sezonda.black smoke vaya esau nesneyle mi geçiş yapıyor?

3.claire kaybolduktan sonra bir sahnede christianla beraber oturuyordu demekki çoktan iyi saate olsunlar a karışmıştı.

4.christian lock u zamanda yolculuğa çıkartırken talimatları vermişti oda buna göre richard a kendisinin yeni lider olacağını söylemişti.richiard da daha doğmamış locke dan aldığı tavsiye doğrumu diye onu çoçukluğunda ziyaret etmişti bunu kendisi locke a söylüyor.

ndn demiş,

23 Şubat 2010 @ 10:34

fransızlar adaya geldiğinde bs onları tapınağın içine çekiyordu ve orada haste oluyorlardı o zaman tapınağın hakimiyeti ondamıydı?

JACKİN SAÇLARI demiş,

23 Şubat 2010 @ 12:32

ARKADAŞLAR DİZİNİN İLK BÖLÜMLERİNDE UÇAK DÜŞERKEN JACKİN SAÇLARI KISA İDİ,FAKAT 6. SEZONUN 1. BÖLÜMÜNDE JACK UÇAKTAYKEN SAÇLARI UZUN…BUNA DİKKAT ETTİNİZ Mİ ACABA???

ideah demiş,

23 Şubat 2010 @ 13:45

Admin arkadaşlar!!!

Sizinde bildiğiniz gibi dizinin promoları ve sneak peak’leri bölüm yayınlandıktan hemen sonra abc’nin sitesine veriliyor. Bunları koymakta biraz geçikiyoruz gibi geliyor bana?

Sizler bölüm yayınlandıktan sonra koyuyorsunuz bu videoları…

Tabi geçerli bir nedeninizde oalbilir ama yeni bölüm yayınlanmadan 1-2 gün önce promoları siteye koysanız çok güzel olur…

En azından bize bunca hizmet veren sizlerde benim böyole bir talebim var….

Emeklerinize ve ilginize çok teşekkür ediyorum…iyi çalışmalar..

berroboy demiş,

23 Şubat 2010 @ 16:00

Lighthouse için başlık açılmadı hala. BU bölümle ilgili spoilerlar
OKumayın demiyorum okuyun da hatta az da izlemeden konuşalım. Böyle daha zevkli oluyo izlemek.

1.christian shephard’ın tabutundan söz edilecek.
2.jack,pizza seviyor.
3.jack,bir kayıttan kendini duyacak.
4.jack,dogen ile onun oğlu üzerine konuşacak.
5.bir yara izi,alternatif zaman ile adadaki zamanı birbirine bağlayacak.iz,büyük olasılık jack’te olacak.
6.jack,öncekinin umutlu olmasından hoşlanacak.
7.biri adaya gelecek.
8.”bütün yaşamım boyunca beni izliyordu.” bu sözü,büyük olasılık jack söyleyecek.
9.adam ve eve adlı karakterler mağaraya dönecek.
10.108 derecenin ne olduğu?
11.jack ve hugo,kate’in peşine düşecekler.
12.hugo’nun açlığı jacob’a önderlik eder.(ne açlığı?)
13.birileri şunu söyleyecek:”istediğimi yapabilirim;çünkü ben bir adayım”

5 numara bence çok önemli bir spoiler oluyor. Heralde Jack’in uçakta iken baktığı izi kastediyorlar.

Ve 10 numara önemli sonunda 108 ‘i de öğreneceğiz.
BU bölümü heyecanla bekliyorum.

KATE'IN NEDEN NO-SU YOK !!! demiş,

23 Şubat 2010 @ 17:29

Yazmış olmak yazılan yorumların çokluğu diğer yorumların okunmasınada engel oluyor. Yaş ortalaması bu sezon gerçekten çok düşük…
özellikle bazıları mal bulmuş mağribi gibi dikkatsizliğinden yada anlamamışlığından yada kıt kanaatinden doğan soruları alakalı alakasız bolumlere yazıyor.
örnek çok ama en basiti kate’in isminin niye mağarada yazılı olmadığı ve numarasının olmadığı, aday nedir diye soranlara bısey demıyorum zaten.
ama bılen bılıyorki aday jakob’ın yerıne bı sekılde gececek kimselere denıyor bunu daha nasıl acık acık soyleyecekler bılemıyorum. sımdı bu durumda Jakob kate’in bedenını ne yapsın? yanı sizce jakob etek mi gitmek istiyor bundan sonra? Erkeklık adamı sıktıda sımdı kadın mı olmak niyetinde..
Kate’in numarası olmamaz olabilemez aday olamayacı ıcın yanı acık acık yazayım anlamayanlar anlasın jakop erkek bı erkek bedenıne ıhtıyacı var….

brc demiş,

23 Şubat 2010 @ 19:03

richard- jacobların fln kötü oabileceğine bir diğer örnek de julieti adaya getiriş biçimleri olabilir. juliet ilk olarak gelmek istememişti ancak kocama otobüs çarparsa gibi bii demişti richard’a ve sonra kocasına otobüs çarptı ve öldü.

Lütfen CeVapLaYıNıZ...... demiş,

23 Şubat 2010 @ 19:59

Arkadaşlar ben de lostun sıkı bir takipçisiyim de hangi kanal oynatıyor bu filmi? Cevap atın lütfen…

Ouzy demiş,

23 Şubat 2010 @ 21:59

Anekdot 1:
2×09 dakika 29:00′dan başlayarak Mr. Eko, Locke’a bir hikâye anlatıyor. Anlattığına göre, Judah’ın kralı Josiah’ın tapınak inşa ettirmesi için altına ihtiyacı varmış ve yardımcısına emir vermiş ama yardımcısı bir mağarada bir kitap bulmuş ve onunla bir “tapınak” inşa ettirmiş (adadaki tapınak?). Mr. Eko’ya göre o mağaraya benzeyen bir mağarada bir kitap buldu. Onun içinden ne çıktı dersiniz, Orientation (3. film, Yönlendirme) filminin kayıp orta kısmı. Kayıp kısımda doktorumuz “Bilgisayarı iletişim amacıyla kullanmak kesinlikle yasaktır ve kötü bir şeye yol açabilir” demişti.

Anekdot 2:
3×07′de Juliet merkezli bölümde, Mittelos Bioscience Oregon’dan Richard, Juliet’i bu şirkete katmak ve araştırma yapmasını sağlamak istiyor ama Juliet “Eski kocam asla izin vermez, ancak otobüsün altında kalırsa izin verir” diyor ve iki gün sonra eski kocası otobüsün altında kalıyor, Juliet de işi kabul ederek adaya gidiyor.

BERKE ÖZPAKER demiş,

23 Şubat 2010 @ 21:59

john locke evınde kuvette kahve ıcerken fıncanın renklerı sıyah beyazxdııı

illuminati demiş,

24 Şubat 2010 @ 00:01

arkadaşlar filmin başından beri gördüğümüz uçak kazası görüntüleri onların uçağa ikinci binişleri. adaya düşmek için bindiler. dikkat ederseniz birbirlerine selam veriyorlar uçağa binerken bir de uçak düşerken beyaz bir ışık oluşuyor dışarıdan uçağın içine doğru giren. ajira uçağının düşüşünde olduğu gibi. bence EĞER UÇAK DÜŞMEMİŞ OLSAYDI kısımları hepsinin uçağa binmesiyle son bulacak ve dizinin son bölümü ilk bölümüyle birleşecek, bir döngü misali, kader döngüsü

bu şarkı jacoba gelsin demiş,

24 Şubat 2010 @ 00:09

ismail türütten plan yapmayın plan :D

BlackJacob demiş,

24 Şubat 2010 @ 00:54

eğer sayidde jacoba karşı bi tehdit varsa neden ormanda hurleye görünüp onu tapınağa götürmelisin dedi yoksa jacob görüntüsünde olan kaleyi içten fethetme amacında olan blacksmoke mudur. öyle değilse sayidde bi problem olmayacak demektir.ve jack in çok önemli bi rol üstleneceğini finali jack ve lock un belirleyeceklerini düşünüyorum bu onu tuutğumdan falan değil yani dizinin başından beri herzaman Jack LOck la birlikte en ön planda olan iki karakterden biridir !!!

ve senaristler ilk düşündüğümüz sona bağlı kalıcaz dediklerine göre ilk sezondaki lock ve b.s karşılaşması bana kalırsa çok büyük bi ayrıntı olacak gibi hatırlarsanız izleyenler dahil herkez öldü diye düşünürken ormandan bir anda sırtında domuzla geliyor ve sanki hiç birşey görmemiş gibi davranıyor. boone’un haliler görmesine neden oluyor asla adadan ayrılmak istemiyor, ve mutlaka ve mutlaka bi amaç doğrultusunda ilerliyor plansız kalmıyor. lock sahte olarak adaya döndüğünde haliyle gayet nomal tavırlar sergiliyor çünkü hiçde oraya yabancı değil ve biz yıllarca izlediğimiz için ilk gelişlerini unutabiliyoruz lock ilk uçak indiğindede aynı tavırlardaydı herkeze garip garip bakıyordu çok soğuktu taaki b.s ile ormanda karşılaşana kadar.

ve ilk geldiği andan itibaren jackde babasını görüp duruyor ve şunu hatırlayın jack ormanda babasının peşinden mağara keşfine kadar koşarken lock jack e onu takip etmelisin diyor.. hatırlayanlar bilir hatırlamayanlar ilk sezonun ilk bölümlerine baksın.
tabi bunlar hep laf teori varsayım vs vs bence ne olucaksa olacak ama lost benim hayatımda asla unutamayacağım bi yapım olacak ve büyük konuşmıyım ama bidaha böyle bi dizinin kolay kolay yapılabileceğini sanmıyorum evet çok kaliteli yapımlar olacaktır mutlaka fakat lost yer mekan senaryo olarak asla geçilemez. bi dizi düşününki nerdeyse 30 tane başrol oyuncusu var ve hepsini ayrı ayrı takip edip incelemek büyük keyif… artık bundan başka bişeyde söylenmez zaten

BlackJacob demiş,

24 Şubat 2010 @ 01:03

jacob adadan ayrılıp normal dünyaya geçebiliyor mesela hugoya kafayı yedirdi charlie kılığında falan yada ne biliym bütün karakterlere gitti sırayla pekala bi sorum olacak cevaplarsanız sevirim.. black smoke adadan ayrılamıyor diye bi kanıt varmı !!! özgürlükten kastı ada olamaz gibi geldide bana ondan bunu sordum ve richard nedir acaba b.s ona vurup omzuna almadan önce görüyorumki zincirlerinden kurtulmuşsun dedi ???

BlackJacob demiş,

24 Şubat 2010 @ 01:06

düşünüyorumda bence sadece bu son gelinen noktadan bile 2 sezon çıkarılır.. yani bana kalırsa isteselr mantklı bi şekilde bu diziyi uzattıkca uzatabilirler ama artık sanırım istemeyenler var bata yazarları yapımcılar sanırım artık tadında bırakalım mantığındalar ve yeni yapımlar falan filan işte yoksa raha uzatılır çünkü 10larca soru işareti tek yada birkaç konuya toplanmıyor heryönden dallandırılabilirler

HADİSİ ŞERİF demiş,

24 Şubat 2010 @ 11:23

Madem lost bu kadr evrensel içeriklere sahip,, bu da eklensin barii :) :) :) :)

Ömer İnu`l-Hattab (ra), Ashab`tan bir grup içerisinde Resulullah (sav)`la birlikte İbnu Sayyad`a doğru gittiler, Onu, Beni Megale şatosunun yanında çocuklarla oynar buldular. O sıralarda buluğa yaklaşmış durumdaydı. İbnu Sayyad, Aleyhissalatu vesselam, eliyle sırtına vuruncaya kadar (onların geldiğini) hissetmedi. Aleyhissalatu vesselam, omuzuna vurup: “Benim Allah`ın resulü olduğuma şehadet ediyor musun?” diye sordu. İbnu Sayyad ona bakıp: “Şehadet ederim ki, sen ümmilerin peygamberisin!” dedi. İbnu Sayyad da Resulullah`a: “Sen, benim Allah`ın resulü olduğuma şehadet eder misin?” dedi. Aleyhissalatu vesselam onu reddetti ve: “Ben Allah`a ve O`nun resullerine iman ettim!” buyurdu ve sonra sordu: “Pekiyi, ne görüyorsun?” “Bana bir doğru sözlü (sadık), bir de yalancı (kazib) gelmektedir” diye cevap verdi. Bunun üzerine Aleyhissalatu vesselam: “Sana bu iş karıştırıldı! (Sidkı kizb; kizbi sidk ile karıştırıyorsun)” buyurdular. Sonra da Aleyhissalatu vesselam ona: “Ben senin için (içimde) bir şey sakladım (bil bakalım!)” dedi. İbnu Sayyad: “O dumandır” diye cevap verdi. Aleyhissalatu vesselam: “Sus! Sen kendi kadrini hiçbir vakit aşamayacaksın!” buyurdular. Bunun üzerine Hz. Ömer (ra): “Ey Allah`ın Resulü! Bana müsaade büyürün şunun boynunu vurayım!” dedi. Aleyhissalatu vesselam da: “Eğer (Deccal) bu ise, sen ona musallat edilecek değilsin, eğer bu Deccal değilse onu öldürmekte sana bir hayır yok!” buyurdular. [Tirmizi, "Ben senin için (içimde) bir şey sakladım (bil bakalım!)" sözünden sonra şu ibareyi ilave etti: "Onun için (içinde) "O halde semanın ap aşikar bir duman getireceği günü gözetle (Habibim)" (Duhan 10) ayetini gizlemişti."]

DHARMA demiş,

24 Şubat 2010 @ 13:18

her şey dharma nın zaman makinesi yapmasıyla başladı. zamanda ileri geri gidip doğal gidişi bozmaya başladılar. bu sayede bir grup çok bütyük bir güç elde etti. ve bazıları bu durumu düzeltmeye çalışıyor. yani zaman makinesinin yapılmasını engellemek için geçmişe yolculuk yapıp amaçları için insanları yönlendiriyor. ama makine sayesinde güçlenmiş bir grupta bunu önlemek için gayret ediyor.lostun aslında gerçek konusu bu bence taşları yerleştirmek te bize kalıyor.

musa demiş,

24 Şubat 2010 @ 15:04

jack ın oğlu varmış vay be daha neler göreceğiz

birde ADMİN işlerin yoğun galiba siteyi biraz boşladın sanki geçensene anında burada böülm ayrıntılarını buluyoduk .

minyy demiş,

24 Şubat 2010 @ 15:59

yeni bölümü seyreden varmıı? neler oluyo biraz bahseder misiniz?

nemo demiş,

24 Şubat 2010 @ 16:00

KATE’IN NEDEN NO-SU YOK !!! demiş,
23 Şubat 2010 @ 17:29

Yazmış olmak yazılan yorumların çokluğu diğer yorumların okunmasınada engel oluyor. Yaş ortalaması bu sezon gerçekten çok düşük…
özellikle bazıları mal bulmuş mağribi gibi dikkatsizliğinden yada anlamamışlığından yada kıt kanaatinden doğan soruları alakalı alakasız bolumlere yazıyor.
örnek çok ama en basiti kate’in isminin niye mağarada yazılı olmadığı ve numarasının olmadığı, aday nedir diye soranlara bısey demıyorum zaten.
ama bılen bılıyorki aday jakob’ın yerıne bı sekılde gececek kimselere denıyor bunu daha nasıl acık acık soyleyecekler bılemıyorum. sımdı bu durumda Jakob kate’in bedenını ne yapsın? yanı sizce jakob etek mi gitmek istiyor bundan sonra? Erkeklık adamı sıktıda sımdı kadın mı olmak niyetinde..
Kate’in numarası olmamaz olabilemez aday olamayacı ıcın yanı acık acık yazayım anlamayanlar anlasın jakop erkek bı erkek bedenıne ıhtıyacı var….
—————————————————————–
cok sacmalamaşsın adadaki iskeletleri hatırla biri kadın biri erkek ve taşlar biri siyah biri beyaz…
ayrıca kate jin den yada hugodan daha atraksiyonlu bir kadın hatta jackten bile…
adanın mitolojik bir yapısı var tanrıça kavramıda olabilir yabana atamazsın bunu….
ayrıca bu gibi yapımlar bazı seyleri acıkca soylemez sag gosterir sol vurur orngin lock un aslında bs olması gibi….
drahma nın 4. sezonda ogrendigimiz üzere adanın gizemleri bi numarası olmaması gibi….
o yuzden aday kate de olabilir sende unutma jakop onada dokundu…
hugo olmaktansa kanun kacagı silahı iyi kullanan agaca iyi tırmanan kate olması ada ici bi lutu olurdu:D

nemo demiş,

24 Şubat 2010 @ 16:03

acaba hugoyla jacki tapınaktan yollayan jakop dgl bs miydi?bs sadece ölülerin kıllıgına girebiliyor.tapınaktan ayrılmalarını istedi belkide

nemo demiş,

25 Şubat 2010 @ 14:23

KATE’IN NEDEN NO-SU YOK !!! demiş,
23 Şubat 2010 @ 17:29

Yazmış olmak yazılan yorumların çokluğu diğer yorumların okunmasınada engel oluyor. Yaş ortalaması bu sezon gerçekten çok düşük…
özellikle bazıları mal bulmuş mağribi gibi dikkatsizliğinden yada anlamamışlığından yada kıt kanaatinden doğan soruları alakalı alakasız bolumlere yazıyor.
örnek çok ama en basiti kate’in isminin niye mağarada yazılı olmadığı ve numarasının olmadığı, aday nedir diye soranlara bısey demıyorum zaten.
ama bılen bılıyorki aday jakob’ın yerıne bı sekılde gececek kimselere denıyor bunu daha nasıl acık acık soyleyecekler bılemıyorum. sımdı bu durumda Jakob kate’in bedenını ne yapsın? yanı sizce jakob etek mi gitmek istiyor bundan sonra? Erkeklık adamı sıktıda sımdı kadın mı olmak niyetinde..
Kate’in numarası olmamaz olabilemez aday olamayacı ıcın yanı acık acık yazayım anlamayanlar anlasın jakop erkek bı erkek bedenıne ıhtıyacı var….

——————————-
arkadas millete hakaret diyosun ama asıl cahil sensin dizinin yapımcıları jack karekerini ilk bolumde oldurecketi asıl kazazedelerin bası kate olacaktı…ve kate rose a yakın bir karekteri canlandıracaktı karekeri lily degil bugu sun oynayan kadın canlandıracaktı fakat yapımcılar son anda değişiklik yaptılar.bu dizininde senayosu ve sonu en bastan belli olduguna gore adayın kate olma şansı buyuk belli olmaz sun bile olabilir.bu bir senaryo hemde klişe olmayan bir senaryo. ve bunuda jakop erkek adamlıktan sıkılıp etek giymez mantığyla emin ol yazmıyolar senin mantığınla yazsalardı zaten kadir inanır yaban ı yazarlardı

ncnk demiş,

26 Şubat 2010 @ 14:48

kwon diye ismi geçen bence jin. Öyle olmasaydı bs sahildeyken sun ı bi şekilde kendi tarafına çekmeye çalışırdı.

yasemin demiş,

26 Şubat 2010 @ 17:56

Yok yok sonu yok bu lostun malesef,bu sezon herşey daha da karıştı oysa yüzlerce soru vardı,çok karıştı çok allak bullak oldu,oysa ilk sezonları resmen ezberlemiştim izleye izleye ama bu sezon o tat hiç yok:=((

LoSTT demiş,

26 Şubat 2010 @ 18:06

Arkadslar Charlinnde 6.Sezon ilk bölümünde saçları kısa.

C E V A P !!! demiş,

26 Şubat 2010 @ 20:19

KATE’IN NEDEN NO-SU YOK !!! demiş,
……………..23 Şubat 2010 @ 17:29

Yazmış olmak yazılan yorumların çokluğu diğer yorumların okunmasınada engel oluyor. Yaş ortalaması bu sezon gerçekten çok düşük…
özellikle bazıları mal bulmuş mağribi gibi dikkatsizliğinden yada anlamamışlığından yada kıt kanaatinden doğan soruları alakalı alakasız bolumlere yazıyor.

………………..

(( Nemo ))) .. Sen insanların avukatı mısın? Kendini ne sanıyorsun?
İnsanlar sana mı sorucak yorum yaparken..
Asıl senin gibiler mantıksız mantıksız yorumlar yaparak dolduruyor burayı.. Ne düşünüyorsan yaz.. Elalemle uğraşma.. Hadi eyvallah..

tarkan demiş,

1 Mart 2010 @ 18:51

peki size bi soru
magradaki ve fenerdeki liste aynı diyebilirmiyiz????
yoksa su lost un meshur sayıları mı sadece ortak her iki listede fenerde 51 numarada austen vardi yani kate ama magrada gorunmedi o hic en azindan sawyer ona dikkat edebilirdi belki dikkatli bakarsanız her iki listede acık ve net olarak gosterilen 4 8 15 16 23 42 sayiları mesela magrada net olarak gorulen 10 numaralı adam var ondan karsılastırayım dedim sahne fenerdeki sayilarda ozellikle 11 den baslamıs bu kasıtlı olamazmı yani her iki liste aynı mi diil mi anlamiyalim die veya 90nlu eleman da magrada net okunuyo ama fenerde de 90 kusur den baslıyo gostermeye yani ben ce her iki liste aynı diil ortak olan sadece lost un sayıları yani bu kisiler her ikisinin adayı digerleri farkli olabilir mi acaba die sormak geldi icimden :)))

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın