6×04: Jacob’un Listesi ve Gizemli Sayılar

lost_6x04_magaradaki_rakamlar1

Altıncı sezonun 4.bölümü, Locke eksenli diğer tüm bölümler gibi Lost severlere Lost heyecanını yeniden yaşattı. Bu bölümün en önemli sürprizi gizemli numaralarımızın açıklanmasıydı.



Sahte Locke Sawyer’a kendisiyle birlikte gelmesini, böylece adaya neden geldiğini öğrenebileceğini söyledi. Sawyer bu teklifi kabul edince kayalar içindeki bir mağaraya gittiler. Elindeki meşaleyle mağarayı aydınlatan Locke, Sawyer’a duvarlarda yazılı ve çoğunun üstü çizilmiş isimleri gösterdi. Ancak üstü çizilmemiş isimler oldukça tanıdıktı. Üstelik numaralandırılmışlardı ve bu rakamlar da bizler için çok tanıdıktı:

4-Locke (Sahte Locke tarafından üstü çizildi.)

8- Reyes

15- Ford

16- Jarrah

23- Shephard

42- Kwon (Sahte Locke Sun ya da Jin olup olmadığını bilmediğini söyledi.)

Sayılar bir nebze açıklanmış olsa da hala soru işaretleri mevcut. Örneğin Desmond’ın bu sayıları girmesi bizim adaylarımızı nasıl etkiliyordu? Üzeri çizilen diğer isimler kimlerdi ve neden onların üzeri çizilmişti? Geriye kalan adaylar nasıl bir testten geçerek geriye kalmışlardı? Tüm bu adaylar neye göre belirlenmişlerdi?

ninni

Koala demiş,

18 Şubat 2010 @ 07:18

Desmond o sayilari girerek, Jacob`un bu 6linin -Flocke`unda dedigi gibi- kararlari uzerinde oynamasini sagliyordu.Boylece onlari bir araya getirebildi.

Bence Kwon Jin. Cunku adam gemi patlamasindan kurtuldu. Nasil kurtuldugunu hicbirimiz bilmiyoruz. Jacob`un parmagi var bu iste bence.

ece demiş,

18 Şubat 2010 @ 08:16

Üzeri çizilen diğer isimler kimlerdi ve neden onların üzeri çizildimi.
Hayatları ellerinden çalınmış, kaderleriyle, gelecekleriyle oynanmış diğer kurbanlar tabikide o kişiler ve malesef öldükleri için üzeri çizililer. Ben aday olarak falan göremiycem onları benim gözümde hepsi kurbanlar. Kendi iradeleri dışında hayatlarına müdahale edilmiş bi amaç (ki biz ne olduğunu bilmiyoruz) uğruna oraya hapsedilmiş insanlar hepsi

coju demiş,

18 Şubat 2010 @ 08:27

kate’in numarası nerde?

JacK demiş,

18 Şubat 2010 @ 09:22

Katy ve Desmond yoktu adaylar arasında, neden acaba?

berro demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:27

Numaraların açıklandığını tam olarak söylemek mümkün değil. Kim neye göre o numaraları almış örneğin.
Ayrıca Jacob’un evinin heykel olduğunu ve siyahlı adamın da başka bir yerde yaşadığını biliyoruz. Bu durumda kayalıklar onun evi olabilir. O duvardaki isimleri de o oluşturmuş olabilir. Onları tek tek ortadan kaldırma planı çerçevesinde. Nasıl beyaz taşı fırlattı(muhtemel Jacob’u temsil ediyor) tek tek onları da ortadan kaldıracak olabilir.

MUTLAK OKU demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:31

ARKADAŞLR SAYILARIN ANLAMI ÇÖZÜLDÜ İŞTE. BAKSANIZA SAWYER ATEŞLE İSİMLERE BAKARKEN HİÇMİ FARKETMEDİNİZ ORDA BASKA İSİMLER VARDI VE ONLARIN YANINDADA RAKAMLAR VARDI VE ONLAR ELENMİŞTİ. JACOB BİZİM LOSTİELERİ ELEMEDİĞİ İÇİN RAKAMLAR ÖNEMLİ OLDU BUNCA ZAMANDR O RAKAMLAR BİZİM LOSTİELERİ TEMSİL EDİOMUS YANİ. DİKKAT EDİN DERİM ATIORM 78 NUMARADAKİ BİRİNİN İSMİ KARALANMASYDI O SAYI ÖNEMLİ OLCKTI.YANİ SAYILARIN NE OLDUĞU ORTAYA CIKTI İŞTE. KATE MEVZUSUNA GELİNCE DEMEKKİ ADAY DEĞİLKİ ELENDİ

MUTLAK OKU demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:31

ARKADAŞLR SAYILARIN ANLAMI ÇÖZÜLDÜ İŞTE. BAKSANIZA SAWYER ATEŞLE İSİMLERE BAKARKEN HİÇMİ FARKETMEDİNİZ ORDA BASKA İSİMLER VARDI VE ONLARIN YANINDADA RAKAMLAR VARDI VE ONLAR ELENMŞTİ. JACOB BİZİM LOSTİELERİ ELEMEDİĞİ İÇİN RAKAMLAR ÖNEMLİ OLDU BUNCA ZAMANDR O RAKAMLAR BİZİM LOSTİELERİ TEMSİL EDİOMUS YANİ. DİKKAT EDİN DERİM ATIORM 78 NUMARADAKİ BİRİNİN İSMİ KARALANMASYDI O SAYI ÖNEMLİ OLCKTI.YANİ SAYILARIN NE OLDUĞU ORTAYA CIKTI İŞTE. KATE MEVZUSUNA GELİNCE DEMEKKİ ADAY DEĞİLKİ ELENDİ

Jester demiş,

18 Şubat 2010 @ 12:32

üstü çizilen isimler büyük ihtimal Black Rock’takilerdi. ayrıca Kwon mevzusuna gelirsek, bütün adaylar erkek onun için Sun olamaz Jin’dir.

Karışık kafa demiş,

18 Şubat 2010 @ 12:43

Arkadaşlar sayılar 4-8-15-16-23-42 yani bizim eski ambarda yazan aynı zamanda huga ya milyonları getiren vs sayılar… ama o sayılarla olanların ne alakası var ne anlama geldiklerini öle merak ediyorum ki….

serdar demiş,

18 Şubat 2010 @ 13:01

Bu rakam ve karsısındaki isimler ada dışında temas kurdugu kişiler ama rakamlarla ters orantılı birsey var oda KATE in dısarda kalması acaba söyle birsey olabilirmi
4-Locke
8- Reyes
15- Ford
16- Jarrah
23- Shephard
42- Kwon
108-Kate mümkün bence cünkü ada dısında 7 kisiyle temas kurdugunu gördük jacop ın ve bu kişilerin rakamsal karısılıgı varsa bence böyle olmalı

mustafa99 demiş,

18 Şubat 2010 @ 13:28

oldukça ilginç bir bölümdü
bu arada bizim siyah dumannın da şaşırabileceği şeylerle karşılaştığını gördük demek ki adanın hakimleri jackob ve karaduman değiller.onların üstünde de güçler var.

anlaşıldığı kadarıyla jackoba ve onun meşhur adaylarına dokunamıyor zarar veremiyor .ama başkalarını kullanarak öldürmesinde görüldüğü üzere bir sakınca bulunmuyor.jackob yazıyor karadumanımız öldürüp üstünü çiziyor…bu konuda da bayaa başarılı gibi…bu noktada karşımıza şu soru çıkıyor sawywerin ölmesine neden izin vermedi ne güzel düşüyordu aşağı kendi kendine :)

siyahinci demiş,

18 Şubat 2010 @ 13:41

Ayrıca Kate neden yok bu listede ??

çağdaş demiş,

18 Şubat 2010 @ 13:48

arkadaşlar isimlerin duvara yazılı olduğu kısımda “4 LOCKE” yazıyor
bu bize 3 defa gösteriliyor
birincisinde locke un numarası olan dört (4) ikinci defa gösterildiğinden farklı şekilde yazılmış ve arada tire işareti yok
4 LOCKE şeklinde
ikincisinde ise 4 rakamı ilk gösterildiği halinden farklı ve arada tire işareti var
4-LOCKE şeklinde yani jacobın yazım stiline uyuyor, 42 numaradaki 4 ün yazılışıyla aynı yazılmış,

blacksmooth un mağarada üzerini çizdiği isim ise “4 LOCKE”
dikkatinizi çekiyorum arada tire işareti yok,
yani adada 2 tane locke var, birisi şu an bize ceset olarak gösterilen ama her an için geri dönebilecek olan “locke” daha doğrusu mağaradaki ismiyle arada tire olan “4-LOCKE” diğeri ise blacksmooth,
bu teorimi destekleyen en önemli olaylardan biride blacksmooth un muhtemelen jacoba “bana ne yapamayacağımı sakın söyleme” demesiylede anlayabiliriz. Yani gerçek John LOCKE (4-LOCKE) adanın geleceğiyle ilgili kilit rolunu devam ettirmekte

42 numarada jin kwon mu yoksa sun kwon mu diye soracak olursanız bence kesinlikle sun kwon, çünkü eğer sarışın çocuk jacob sa , hurley sayid yaralıyken jacobla konuştuğu sırada, jacob hurley e Jin beni göremez dedi, ama sawyer jacob ın çocukluğunu görebildi.

derya demiş,

18 Şubat 2010 @ 14:25

bu isimlerin içinde kate nin adının geçmemesi beni şaşırttı. acaba neden?

yunus demiş,

18 Şubat 2010 @ 15:14

bide katein ismi niye yok

CharLie demiş,

18 Şubat 2010 @ 15:34

Sımdı sırada Huqo war o adayı Koruyacak

Mosemow demiş,

18 Şubat 2010 @ 16:10

bir diğer soruda bu isimler arasında kate nerede ?

ugurywz demiş,

18 Şubat 2010 @ 16:12

bence yeni jacob hurley oLacak hurley zaten sayılardanda haberdar eskıden kendıne şanssız dıodu ama Lax ta olan hurley şanslı locke yardım edıyor ve çogu kışı hurleyı tanıyor ve orda hepsı nerdeyse hurleyle bı baglantısı var jacobta zaten hurleyy’e gözükmüştü emınım gene önemlı bışey olursa hurleye gözükücek çünkü ölülerı görerek o konuşuyor bıtek

fikri cutter demiş,

18 Şubat 2010 @ 18:34

bizim kadronun uçaktaki koltuk numaralarına dair herhangi bir bilgi şimdiye kadar paylaşıldı mı?

umut demiş,

18 Şubat 2010 @ 20:20

aklıma bir şey takıldı. Yardımcı olacak arkadaşlar varsa sevinirim: Bu uçak neden 815 idi……………………

yani atmıyor isem acaba Hugo (8) ve James (15) i simgeliyor olabilir mi? çünkü son bölümlerden birinin adı “Herkes Hugoyu sever” ise, kazanan Hugo olacak anlamına gelebilir mi?
Ben de aslında bir çok kişi gibi Jack olarak düşünüyordum fakat Jack, yeni richard olabilir (mi)

melda demiş,

18 Şubat 2010 @ 21:51

ya evet kate neden yok ayrıca jacob ona da dokunmuştu o zaman neden dokundu ve onu da adaya getirdi numara meselesi de bence kolaya kaçılmış gibi o kadar teori yazıldı alın size adayların öylece numarası denildi

serdar demiş,

19 Şubat 2010 @ 01:38

Benim dikkatimi çeken şu numaraların bazıları farklı.Mesela koltuk numaraları uyuşalar ve uyuşmayanlar var. Normalde 42- Kwon görünüyor ama uçuş listesinde farklı
* 9F - Shannon
* 15D - Sawyer
* 16A - Sayid
* 23A - Jack
* 23D - Rose
* 23E - Bernard
* 29C - Charlie
* 42F - Ana-Lucia
* 55F - Claire
Ana Lucia 42 ise Kwonlardan biri neden en başından beri öyle gözüküyor.Sonradan mı değişti acaba ???

nemo demiş,

19 Şubat 2010 @ 01:59

bence in cunku goruntude ozellikle jine dokunuyor.kate yok cünkü black smoke john un bedenini terkedip ya kate in bedenine girecek adadaki beyz siyah taş ve kadın erkek cesedini hatırlayın iyi taraf jack kotu taraf kate veya iyi taraf kate kotu taraf james te olabilir.bence mantıklı

Cew demiş,

19 Şubat 2010 @ 09:45

Şimdi flocke oraya gidip eğer adaylıkdan düşersen burda ismin çizilir fln dedi yane ordaki isimlerin isminin üstüne çizen jacop mıydı yoksa o duman mıydı eskiden beri bunu bilemiyoruz. belki başka birini ele eçirince gidip duman çiziodu isimlerin üstünü yane flocke un sanki bu bi oyun hiç bi şey olmuycak diyerek sawyer ı kendi tarafına çekti yane jacopun yaptığı belki onları adada tutmak fln yada adaya geri gelmelerini sağlamak da olabilir işin içinde ama onların ölmelerini engelliodu gibi bişey yane onların adaya düşmeleri için gerekli nedenleri jacop biliodu ama onların sadece ölmelerini engelledi yane jacop eğer hiç bir şeye dokunmasa zaten o uçak düşcek ve içindeki herkes ölcek olabilirdi jacop onları sadece ölümden kurtardı yane aslında bizimkilerin adaya düşme nedenlerini oluşturan jacop değildi belki duman yada ilahi adalet,kader fln neyse oydu ve jacop onlardan asıl olayları düzeltebilecek olan insanı arıyordu dumanın kuralları bozup kendini yok etmeye çalışıcağınında farkındaydı ve ööle bir şey olursa kendi yerine geçebilecek insanı arıyordu

Cew demiş,

19 Şubat 2010 @ 10:12

Hızırla musanın bir hkayesi var isevi yada musevi kaynaklarda geçiomu bilmiyorum ama hızır diye bi nebi var bu tüm dünya bilimine sahip yane laplace şeytanı fln gibi düşünün biraz tüm olasılıkları biliyor gibi bir şey.musa tanrıyla konuştuğu için en bilgili kişi olduğunu düşünüyor ve tanrı akıllansın diye hızıra musayı karşılaştırıyor ve hızır musaya bi şeyler öğretmeye karar veriyor ama musaya sölüo benim yaptığım şeyleri sorgulamıycaksın diyo.neyse bigün bi gemiye biniolar gemide bi izzet bi ikram bunlara herkes iyi davranıyo ama hızır gemiden inerken geminin altına delikler açıyo musa karşı çıkıo napıosun dio onlar bize iyilik yaptı sen gemilerini batırıosun hızır sorgulama beni dio neyse sonra bunlar bi köye gidiolar aç flnlar yemek istiolar köy ahalisi sevmio bunları yemek vermiolar kovuyolar taşlıolar fln ama hızır gidip ordaki bi duvarı onarıyor musa gene soruyo sen napıon dio baksana bizi kovuyolar ama sen onlara iyilik yapıosun dio hızır gene beni sorgulama dio neyse bi yerde de hızır gidip bi bebeği boğazlıyor gene musa soruyo gene hızır cevaplamıo sonra hızır musanın yanından ayrılırken diyoki bak diyo o gemi varya dio ben o gemiyi batırdım ama eğer dio batırmasaydım o gemi yoluna devam etcek ve korsanlara yakalancaktı gemileri ve canları gitcekdi o adamların dio sonra o onardığım duvar yetim 2 cocuğun duvarıydı dio bir gün diyo o cocuklar köylerine geri dönmeye karar verdiğinde evlerini yaparken oranın altındaki hazineyi bulcaklardı ve o bebekde çok hayırsız bi bebek olcakdı aileyi dağıtıcakdı dio onu öldürdüm o aile onun yerine daha hayırlı bi bebek dünyaya getircek diyo burda kıssadan hisse iyiyle kötü bildiğin bilgilere göre baktığın yere göre deişir misal sayid bir sürü işkence yapmısş olmasına rağmen onu kötü diil diye sınıflandırabilecek bir sürü insan vardır yane burda jacop belki daha ilahi bi yerden olacakları biliyordu onları vekil seçen onların adaya düşmesine sebep olan jacop değildi belki o sayıları seçen jacop değildi belki ama biliyordu ve zaten ölücek olan insanları kurtardı yane jacop in hiç birisini öldürdüğünü görmedik veya birisinin ölümüne sebep olduğunu onları öldüren dumandı jacop korumaya çalışıyordu onları yane ilk gelen blackrokun gelme sebepi jacop değildi ama onun içinde ölmeyen insanlar varsa bunun sebebi jacop olabilir yane bu hikayede biraz jacop tüm bilgilere sahip bir melek ve dumanda onları yoldan çıkartmaya çalışan bi şeytan gibi duruyor ama iyi kötü çarpışması muhabbeti de kesin değil yane mistik kaynaklarda şeytanın oluşma muhabbetide bütün melekler şeytanda dahil insandan önce varlar ve mutlak bir sevgiyle tanıya tapıyorlar sonra tanrı insanı yaratıyor ve meleklerine insana tapmaları gerektiğini söylüyor ama şeytan tanrıyı herşetden çok sevdiği için tanrıdan başkasına tapmıycağnı söylüyor ve tanrı ona zamanın sonuna kadar mühlet veriyor insanların yanlış olduğunu kanıtlamaya çalışıyor şeytan yane şeytanın tarafından bakılabilecek olsa şeytan da kendine göre doğru bir şey yapıyor.Yane aslında şu anda olan herşeyin kaynağı, nedeni tanrı herşeyi yarattı ve herşeyi biliyor. salıyorum bi insan şeytan yüzünden ölüyor veya yanlış bir şey yapıyor ama yaratıcı zaten bunu biliyor.Bi bakımdan kıyametin kopmasını en çok isteyebilecek kişilerden biri şeytan.Eğer burdaki flocke siya tarafda kötü tarafda yada negatif tarafda ne diye isimlenidirisek isimlendirelim şeytan a yakın bir model çiziyor ve yapmaya çalışdığı şey hiç iyi bir şey değil.

CharLie demiş,

19 Şubat 2010 @ 10:24

4-Locke öLdü
8- Reyes
15- Ford
16- Jarrah
23- Shephard
42- Kwon

Sira bnce huqoDa die dusunuyorum…

CharLie demiş,

19 Şubat 2010 @ 10:25

ewet arkıLer Kate Yok war Bunda Bır sey :O

CharLie demiş,

19 Şubat 2010 @ 10:29

ewet arkadasLar Benimde dıkkatımı ceKtı uçakta koLtuq sayısına göre 4.8.15.16.23.42 oturaLan 6.sezona kadar yasıyor ama Ana Lucia oLdu 42F Bence bu da bır iLerki böLümLerde Karsımıza cıKabıLır dıe dusunuyorum…

LOST MANYAĞI demiş,

19 Şubat 2010 @ 13:58

artık sayılar açıklandı! ama arkadaşlar şunu söylemeliyim üstü çizilenler ölenler ve testi geçemeyenler olabir(sadece tahmin test ne bilmiyorum )) kate in neden yazılmadıını anlamadığımda aklıma şu geldi kate shaperd ve ford olabilir yalnız birde şu dikkatimi çekti isim neden yazılı deil (amaan neyse sonra açıklarlar:) )benden bukadar!!!!!!!!!

uqR! demiş,

19 Şubat 2010 @ 14:09

1-Kwon’lar ya evli iki kişi yada jin çünkü diğer adaylar erkek adayı bir bayan yönetemez diye bir kural vardır belki : ) yada
2-Kate’in isminin yazmaması adaylardan biriyle evlenecegini gösterir Kwonlarda oldugu gibi eğer böyle değilse jacob kate’i niye kutsadı??

Deniz demiş,

19 Şubat 2010 @ 14:33

Arkasalar bence kwon ne sun ne de jin olacak onların bebgi olacak ve herkes savastıktan sonra adayı korumak için geriye kalacak kişi o bebek olabilir. Sonraki buyuyeceği hali yani ya da finali bu sekilde bitebilir.

ceday9 demiş,

19 Şubat 2010 @ 15:36

berro demiş,
18 Şubat 2010 @ 11:27
MUTLAK OKU demiş,
18 Şubat 2010 @ 11:31
Karışık kafa demiş : o sayılarla olanların ne alakası var ne anlama geldiklerini öle merak ediyorum ki….
serdar demiş,
19 Şubat 2010 @ 01:38
nemo demiş,
19 Şubat 2010 @ 01:59

TÜM BU ARKADAŞLARIN FİKİRLERİNİ OKUDUM ..
arkadaşlar bu sayılar serdar demiş,19 Şubat 2010 @ 01:38 inde dediği gibi bu numaralar uçaktaki koltuk numaraları olabilir ,
şunuda ilk defa farkettim 6 ad sayı var 4-8-15-16-23-42 ve uçakta olupta adadan kurtulan 6 kişi var . ve bu 6 kişinin koltuk numaraları olabilir bu sayılar ,
eğerki öyleyse 42 numara Kwonlardan Jin değil , Sun olması gerekiyor çünkü adadan kurtulan Sun.

Tabi eğer bu teori doğruysa adadan kurtulan Kate 15 numarada olmalı Sawyer değil , Ve 4 numara Locke değil Aeron ( Claire ) olması gerekiyor ..

ceday9 demiş,

19 Şubat 2010 @ 15:48

birde 4. bölümde bitti Sawyer Locke la konuştular , sneak peek lerinde birinde şöyle bir sahne vardı , Sawyer uçurum gibi bir yere geliyor ve oradan demir merdivenle aşağı inmeye çalışırken demir merdiven kopuyor ve sawyer düşüyor ,
sanırım bu Locke ın kılığına giren siyah adam Sawyer ı kandırıp o uçuruma getirip öldürmek istiyor , çünkü Sawyer da Jacop un seçmiş olduğu Jacop a yardım edecek kişilerden biri ..

Yusuf demiş,

19 Şubat 2010 @ 16:50

@ Serdar

Benim dikkatimi çeken şu numaraların bazıları farklı.Mesela koltuk numaraları uyuşalar ve uyuşmayanlar var. Normalde 42- Kwon görünüyor ama uçuş listesinde farklı
* 9F - Shannon
* 15D - Sawyer
* 16A - Sayid
* 23A - Jack
* 23D - Rose
* 23E - Bernard
* 29C - Charlie
* 42F - Ana-Lucia
* 55F - Claire
Ana Lucia 42 ise Kwonlardan biri neden en başından beri öyle gözüküyor.Sonradan mı değişti acaba ???

kwonlar da 42 ama mesela 42F var 42G falan da var onun gıbı orneın 23 D E A var her sayının farklı sekılde harfi var ama neye gore ana lucıa dııl de kwon lar bilmeiyorum

berro demiş,

19 Şubat 2010 @ 17:37

cew
iyi sandığımız kötü, kötü sandığımız iyi olabilir bu konuda haklısın. Zaten dizinin güzelliği de burada değil mi. Ama bir bilgi hatan var.
“blackrokun gelme sebepi jacop değildi ama onun içinde ölmeyen insanlar varsa bunun sebebi jacop olabilir” demişsin ya
5. sezon final sahnesinde siyahlı Jacob’a o gemiyi sen mi getirdin dediğinde Jacob bunu kabul ediyor.

Siyahlı nerde yalan söylüyor olabilir.
Adanın gerçektende özel olmadığı korumaya ihtiyacı olmadığı konusunda
Bir de listeyi Jacob’un oluşturduğu konusunda
yalansöylüyor olabilir. Bence de zaten yalan söylüyor. O kendi yerine aday arıyor diye düşünüyorum.

Arkadaşlar koltuk numaralarıyla ilişki kurmaya çalışmayın çünkü 5 sezondur biz bu numaraları her yerde gördük. Saatlerde, tabelalarda, kapı numaralarında, sırt numaralarında nerde ararsanız yani. Ama kime neden o numara seçilmiş belki o önemli olabilir. Sun zaman yolculuğuna katılmadığı için Sun değil diyo bazı arkadaşlar ama o zaman Kate yok peki Miles da yok listede onu ne yapıcaz.

veys demiş,

20 Şubat 2010 @ 00:39

çağdaş demiş,
18 Şubat 2010 @ 13:48

çağdaş iyi yakalamışsın tebrikler.

CoNSuL demiş,

20 Şubat 2010 @ 10:16

Sevgili dostum ceday9 iyi hoş yorum yapmışsın ancak zaten son bölümde bu dediklerini izledik.

siyah adam dediğin black yani :)) black sawyer ı öldürmek istemediği gibi onu kurtarıyor ve hatta yorumunda belirttiğin gibi sawyer da jacob ın listesinde olanlardan birisi
sawyer a (James Ford) bir seçim yapması için onu mağaraya götürüyor 3 seçenek sunuyor izlediğimiz gibi…

Bir dahakine izlemeden yorumlamayalım :)) zaten yayınlanan şeylerdi bunlar önemli olan bundan sonrası sawyer ın neye karar vereceği bence aklı karıştı bakalım gelecek bölümde neye karar verecek hep birlikte izleyip göreceğiz.. :))

burako_58 demiş,

20 Şubat 2010 @ 10:53

ohh bee sonunda sayıların ne olduğunu öğrendik demekki jacob adanın korunması için bir sürü kişi seçti ve bi neden le kimisini eledi kalanların sıra numarası ise o bizim meşhur sayıların ta kendisi:
4-8-15-16-23-42

gülçin demiş,

20 Şubat 2010 @ 14:21

Ezber Bilgiler…:/ zaten bi cok kişi B.smoke un yaLan sölediği Konusunda Hem fikir!..:S ama asıL olan varsa asLında numaraLarın Baştan beri belli olduğu!.. oceanic 6′Lısı cıktığından beri..Bn anLamıştım biraz da olsa BunLarLa iLGiLi oLduğunu!..yani..oceanic aLtıLısına veriLen numaraLar!..4 8 15 16 23 42 zaen syıLarda 6 tane! :D Bi de Neden Numaralar?.. Bunu BiLmiorum işte!.. Daha Doğrusu da Bimioruzzzzzz! xD

Hume Ford xD demiş,

20 Şubat 2010 @ 16:24

kate nin ismi niye yok veya digerlerinden biri mesela benjamin ??

lostdelisi demiş,

20 Şubat 2010 @ 18:09

kate in evlatlık olduğunu biliyoruz. bu soyadı da üvey babasının soyadı. yani asıl soyadı bu değil. gerçek babası yani öldürdüğü adam wayne diye biri. onun da soyadını bilmiyoruz. belki neden bu olabilir. yani adı varsa da biz onu bilmiyor olabiliriz..

LOSTER x demiş,

20 Şubat 2010 @ 18:52

O isimler aday için tamam ama, bence üstünün çizilmesi adaylıktan elendiği anlamına gelmiyor, MIB öldürdüğü kişilerin isimlerini siliyor ki zaten oraya o isimleri jacob yazmadı, MIB mağarası orası, jacob kulubede yaşıyordu daha sonra heykele geçti

orrin104 demiş,

20 Şubat 2010 @ 21:43

çağdaş!! black smooth ne olum:):)

ozan demiş,

21 Şubat 2010 @ 02:32

tüm olaylar gelip gidip hügoda bağlanmassa bende ne olim :DD en azından ben senarist olsaydım ona bağlardım ve tabiki ne olrusa olsn desmond olmalıı her zman kilit noktalarda ya hugo var yada desmond..

ozan demiş,

21 Şubat 2010 @ 02:45

ya bide hepsini anladımda bu sayılar neden istasyona işlendi ve bu sayılar girildi yani dharma nerden biliodu yada bazı arakdaşların dediği gibi herşey bilinç altımı aacaba …

brc demiş,

21 Şubat 2010 @ 13:27

burda duvarda üstü çizilmiş çizilmemiş bütün isimler var http://lostpedia.wikia.com/wiki/Candidates

berroboy demiş,

21 Şubat 2010 @ 15:55

Gülçin,
yorumları eleştirmek ne kadar kolay değlmi. Kendin doğru yazdığını sanıyorsan bi de daha da kolay. Oceanc altılısını ben yazıyım mı buraya tek tek sen bakar mısın.

BU sitede daha önceki sezonlarda da bu yaşandı. Fikir üretmek yerine başkalarını eleştirmek. Ne kadar saçma olsada fikir üretelim ama yanlış ya da eksik bilgi ile değil. Sonra onu düzelt bunu düzelt nereye kadar.

Çağdaş
bahsettiğin yeri izledim ama fark göremedim. ama locke konusu ilginç gerçekten. Bazı tavırlar eski locke bunu üstüne basa basa gösterdiler. Dur bi daha izleyeyim şu sahneyi.

CharLie demiş,

21 Şubat 2010 @ 17:01

ArkadasLar oncedn dedigim gibi bunda bır sey war Cunku Kate yok ama HaLen adada yasıyor ama Jacob dıgerLerı gıbı sayıd huqo kwon Lock Jack sawyer bunları eliyle elledi +kateyi de elledi ama Kate nıye ısmı yok benım cok dıkkatımı cektı ???

Gök-Han demiş,

21 Şubat 2010 @ 18:42

paylaşılmadı ama çok güzel düşünmüşsün, belki paylaşılır, paylaşılmadıysa da bir yerde mutlaka alakalandırılmalıdır…

çağdaş demiş,

22 Şubat 2010 @ 03:44

blacksmooth ne harbiden ya:), uykusuz geçen bir geceden sonra blacksmoke bir anda blacksmooth olabiliyor:)

JacK demiş,

22 Şubat 2010 @ 10:55

oleeey, cew sahalara dönmüş:) cew kardeş cümlelerinin arasına virgüllerden koy ki daha rahat okuyalim, valla ilk senin yorumlarını okuyorum:)

JacK demiş,

22 Şubat 2010 @ 12:58

mağaradaki masanın üstünde bir tane de siyah zar var ve değeri 2

Found demiş,

22 Şubat 2010 @ 13:08

“Bence Ada’da bir mağara var, duvarda numaralar, isimler ve bir kefesinde beyaz ve diğerinde siyah taşların olduğu bir terazi.
Buraya John Lock ve Sawyer beraber gidecekler.” 06.06.2008.

ringside demiş,

22 Şubat 2010 @ 15:07

lostdelisi demiş,
20 Şubat 2010 @ 18:09

kate in evlatlık olduğunu biliyoruz. bu soyadı da üvey babasının soyadı. yani asıl soyadı bu değil. gerçek babası yani öldürdüğü adam wayne diye biri. onun da soyadını bilmiyoruz. belki neden bu olabilir. yani adı varsa da biz onu bilmiyor olabiliriz..

————————————

Pardon lostdelisi ama Wayne Kate’in gerçek babasıydı sanırım kaçırmışsın. Annesi ona daha sonra açıkladı o öldürdüğün senin babandı diye ama Kate üvey sanıyodu.

yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum?? arkadaşlar bu konuyu tam hatırlayan cevap yazabilirmi??

sirius demiş,

22 Şubat 2010 @ 15:43

OZAN DEMİŞ:dya bide hepsini anladımda bu sayılar neden istasyona işlendi ve bu sayılar girildi yani dharma nerden biliodu yada bazı arakdaşların dediği gibi herşey bilinç altımı aacaba …

AYNEN BENDE CEWAP ARIYORUM BU KONUDA…

Keytion demiş,

22 Şubat 2010 @ 17:26

Arkdşlar bilmem farkettinizmi ama dizi ne zamandır sanki Tanrı-şeytan ikilisinden bahsediyo gibi.
Jacob;iyiliği temsil ediyo gibi gözüküyor.Halkıda o ne dese sorgusuz sualsiz yapıyor.Jacob onlara gözükmüyor.Sadece istiyo ve insanlarda sorgusuz sualsiz yapıyo ve son bölümdede kötülüğü temsil ediyo dediğimiz BlackSmoke’de insanları kendi tarafına çekmeye çalışıyo akıllarını çelmeye çalışıyo.Mesela son bölümde Richard’ı kendi tarafına çekmeye çalışıyodu oysa ben böyle yapmazdım size herşeyi anlatırdım vs vs. diyodu.Ayrıca dizide sürekli bi amaç için geldik buraya gibi buna benzer şeylerde hep söylendi.Zaten blacksmoke bi yere hapsedilmiş Jacob ona sınır çizmiş ama öldürmüyoda.Tıpkı şeytanın başına geldiği gibi :) Dolaylı yollardan intikam almaya çalışıyo.

Bunu bi teori olarak söylemedim sadece benzerliklerden bahsettim dikkatimi çekti :)

LOOOAAASST demiş,

22 Şubat 2010 @ 21:13

Arkadaşlar dikkatinizi çektimi bilmem orda bi de 313 littleton yazıyor.tam olarak dakika 35.28 de yukarda görülüyor

TOGİBOY demiş,

23 Şubat 2010 @ 12:52

Arkadaşlar aday olarak bize söylenen kişilerin bulunduğu sayıların yanında neden soyadları var.Senaristlerin izleyenleri ters köşeye yatıracaklarını düşünüyorum bakın göreceksiniz herkes şaşıracak çünkü bence mesela 23-shephard dediği Jack in babası olamazmı yada 15-ford dediği bizim sawyer ın henüz bize gösterilmemiş babası olamazmı bunlar sadece benim aklıma gelenler…

tedy demiş,

23 Şubat 2010 @ 20:36

sayılar numarasına göre olmasın ??

tedy demiş,

23 Şubat 2010 @ 20:38

uçak koltuk numarasına göre demek istedim

çakma john locke demiş,

24 Şubat 2010 @ 00:07

ya şu sahte locke çakma locke falan filan kaldıralım ya.
black smoke diyelim sonuçta artık belli o olduğu

cew demiş,

24 Şubat 2010 @ 15:52

Bs nin yalan sölediği varsayımı kabul görüyorda neden jacopda yalan söylüyor olamasın ki ?

emoşşşş demiş,

25 Şubat 2010 @ 08:27

kısacası bu yazıLarda ne aRasan waRRRR:)

emoşşşş demiş,

25 Şubat 2010 @ 08:32

benim düşüncem uçakta ki koLtuk sayıLarının numaraLarı ….bunLar önceden kime ne yapıLacağını belirlemişLer :) kurbanlLk koyun misaLi;)

dr.jacko demiş,

27 Şubat 2010 @ 13:53

4+8+15+16+23+42= 108 KATE olabilir mi ki ?

nekroz demiş,

3 Mart 2010 @ 16:57

arkadaşlar yeni gördüm, kate 51 numara. 51-austen ve üstü çizilmemiş. diziyi boşuna seyretmediğimi biliyordum:) ninni’ye sevgilerle…

108 demiş,

21 Mart 2010 @ 17:41

yayınlanan son bölümlerde jack’in jacob’ın listesinde olduğunu adaylarından biri olduğunu öğrendik.ama tvde yayınlanan eski sezonlardan geçen rastladığım bir bölümde “shephard jacob’ın listesinde bile değil” diye bir cümle geçti!
3.sezon 6.bölümde jack ben’in ameliyatını yaparken diğerlerinden iki adam ameliyat masasına bakıyor ve sonra biri sinirlenerek “ben kendini onlardan birine teslim etti.shephard jacop’ın listesinde bile değildi” diyerek kafeslere,kate ve sawyer’ın yanına gidiyor…
bu durumda diğerlerine yanlış bilgi mi verilmiş? çünkü sonradan aday olması pek mümkün değil jacop uçak adaya düşmeden önce onları izleyip mutlaka hayatlarının bir bölümünde yanlarına gidiyor ve adayları önceden belirlemiş peki bu adam neden böyle dedi? adamın dediği liste başka bir liste olabilir mi? ya da acaba bir süreklilik hatası mı? senaristler sonradan fikir mi değiştirdiler?

kaan demiş,

21 Nisan 2010 @ 18:10

arkadaşlar bu numaralar uçaktaki koltuk numaraları.adayların oturdukları numaralar.zaten hangi numarada hangi kişinin oturduğu belli oldu.siyah dumanın adadan kurtulmak için bu kişilere ihtiyacı var.evet kate’in adı geçmiyor.ama arkadaşlar bir ayrıntıyı kaçırmışsınız.3-4 bölüm önce kate’in önemsiz olduğunu locke claire söyledi.claire kate’i sevmiyordu.locke adadan kurtulmak için jack,sawyer,jin,sun,hugo,sayid’e ihtiyacım var dedi claire.onlarla birlikte uçağa binip gideceğiz dedi.claire kate’e ihtiyacın varmı oda uçağa binecek mi dedi.locke hayır dedi.sadece 3 kişiyi ikna etmesi için ona ihtiyacın var dedi.bu kişiler jack,hugo ve sun.arkadaşlar bu sahneyi kaçırmışsınız.yani gerçektende kate’in adı yok.belkide kate adadan kurtulamıyacak.

lostik demiş,

13 Mayıs 2010 @ 13:38

jacob’ın ne kadar körü körüne bir inancın arkasından giderek öz kardeşini adada tutmak istemesi, bana dizide iyi ve kötü temasını vermedi. Jacob’ta pekala özkardeşini öldürdü. Jacob aptal, kardeşi ise akıllı biriydi. Hatta cehalet kötülüklerin anasıdır. Öyleyse adada kötülüğün doğmasındaki tek neden Jacob’tır. Karaduman bir kısımda annesinin deli olduğunu söylemişti. Kardeşi adadan gitmeyi hakediyodu. Ancak artık engelledikleri Jacob’ın kardeşi değil, bir tür kara güç. Bir zamanlar bu gücü adada tutmaya çalışan Dharma Girişimi ve yaptıkları doğrudur. (Hiçbiri ne yaptığını bilmeden öldü.) Benim basit bi tahminim şudur. ocean815 uçağının 8 ve 15 rakamları Hugo ile Sawyer’i gösteriyo. Adanın koruyucusu Hugo olacak. Locke bi şekilde Sawyer’ın bedenine girecek ve hugo ile Sawyer dışındakiler adadan kurtulacak.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın