6×04: Gizemli Çocuk Jacob mu?

lost_6x04_jacob_un_ufakligi1

Bu bölümde, bir başka ada gizemiyle daha tanıştık. Sahte Locke, Richard’ı kendisiyle gelmeye ikna etmeye çalıştığı sırada; ormanın içinde sarışın ve kolları kan içinde bir çocuk gördü. Richard ise onun neye baktığını anlayamadı. Çocuğu ikinci kez gördüğü sırada Sawyer’laydı. İşin ilginci;



çocuğu Sawyer da görebiliyordu. Koşmaya başlayan çocuğu kovalayan sahte Locke yere düştü. Ayaklarının dibinde beliren gizemli sarışın çocuk ona; ‘Kuralları biliyorsun. Onu öldüremezsin.’ dedi. Sahte Locke’un cevabıysa sanki ona değil de gerçek Locke’a ait gibiydi: ‘Bana ne yapamayacağımı söyleme!

Bu sarışın çocuğun Jacob’a benzerliği dikkat çekici. Bu çocuk Jacob olabilir mi? Sarışınlığı akıllara Aaron’u da getirmiyor değil. Bu çocuk Aaron olabilir mi?

Peki, bu kurallar ve öldürememe mevzusu nedir? Kuralları kim koymuştu ve bu kurallar neyin kurallarıydı? Bu çocuğu Sawyer’ın da görebilmesi Locke’u neden şaşırttı? Locke çocuğu ilk gördüğünde, çocuğun kolları neden kanlıydı?

ninni

ece demiş,

18 Şubat 2010 @ 08:22

Biz son sezonda her hafta cevaplar bulmayı umarak diziye kitleniyoruz fakat cevapları hala bize kaşıkla verip kepçeyle geri alıyorlar. Kafamızın içine yeni sorular itekliyorlar.

Bu çocuk kim şimdi nerden ve neden çıktı, çık bakalım işin içinden çıkabilirsen. Aaron olduğunu düşünmüyorum pek açıkçası, onun olabilme ihtimali biraz saçma kalıyor.

Çocuk jacopa çok benziyor kendisi veya çocuğu olabilir diye düşünüyorum. Zaten jacop’un bir çocuğu olduğunu öğreneceğimiz söyleniyor ama ben o çocuğun ilana olduğunu duymuştum. Bekliyip görecez bakalım

ece demiş,

18 Şubat 2010 @ 08:29

Kuralları biliyorsun, onu öldüremezsin diyor. Ricardın söylemesine göre sahte loce hepsini öldürmek istiyor sadece sawyer’i değil. Ama çocuk onları demiyor onu öldüremezsin diyor. Neden özellikle sawyer bu durumda. Acaba cocuk sawyer’imı kastetti yoksa jacop’ı öldüremeyeceğinimi

coju demiş,

18 Şubat 2010 @ 08:29

çocuk aaron olamaz, kate ile birlikte adaya dönmedi çünkü…

JacK demiş,

18 Şubat 2010 @ 09:18

madem John Lock onu yakalamak için koştu, yere düştüğünde ayağına kadar gelen çocuğu o an yakalayabilirdi, ama çocuk arkasını dönüp yavaş yavaş uzaklaştı, koşma amacı ile son durum birbiriyle çelişiyor, senaristler hiçmi okumuyorlar yazdıklarını yaw..

Atahan bölük demiş,

18 Şubat 2010 @ 09:38

Eli kanlı çocukla koşan çocuk bana aynı degilmis gibi geldi.. Eli kanlı olan ruh gibi bisi.. Sawyerin gordugu etten kemikten bişey.. Ama emin deilm tam dikkat edemedm.. Yanlışım varsa düzeltn:D lutfen:D

rosin demiş,

18 Şubat 2010 @ 10:30

sayid’i kurtarmak için tapınak’a götürdüklerinde havuzun suyu
kanlıydı acaba ordaki akan kanla bu çocuğun ellerinin kanlı olmasının bağlantısı olabilirmi?!

Lost--> demiş,

18 Şubat 2010 @ 10:40

Bence Jacob Aaron Bi kere adada değil.jacob çünkü kurallar dedi kuralları jacob belirlemiş olabilir yada ikisi beraber.yada başkası 2 sinden daha yüksek rütbeli biri babaları mesela?kurallar ise jacobun dokunduğu kimseleri siyahlının öldüremeyeceği bence.bunu siyahlı da biliyor ve bundan dolayı jamesi kendi taafına çekmek istiyor.bi şekilde kötüler ve iyiler bir taraf olmalı buda yavaş yavaş gerçekleşiyor.

serap demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:25

çocuğun kolları kanlıydı sonrakınde deildi yıne bı soru?

BENCE OĞLU demiş,

18 Şubat 2010 @ 11:33

BANA KALIRSA O ÇOCUK JACOBUN OĞLU OLABLR. CUNKİ İLERKİ BÖLÜMLERE AİT VERİLEN SPOİLERDE JACOBUN BİR COCUĞU OLDUĞU SÖLNIYORU. AYRICA BAZILARI AERON DİE. İİDE SU ANDA ZAMAN 2007 VE KATE AERONI ANNEANNESİNE BNIRAKTI VE SU ANDA YAKLSŞ 4 YASINDA. BU OLMASI COK SAÇMA YANİ

Jester demiş,

18 Şubat 2010 @ 12:29

bence bu çocuk Siyah’ın hayatından birisi. çünkü çoğunlukla bu görünen ruhlar kişinin tanıdığı birileri oluyo. yani bence ne jacob ne de aaron…

nurullah demiş,

18 Şubat 2010 @ 12:38

Arkadaslar bu cocuk bariz jacab veeeee tabi ki aaron ayni zamanda. Bilmiyorum farkediyor musunuz ama lostta sanki hersey tekrar ediliyor. Bilmem anlatabildim mi ?

eylulcan demiş,

18 Şubat 2010 @ 13:32

bu cocuk imdb’de castta “david” roluyle geciyyor.
yani tahmin ettiğimiz gibi aaron yada jacob değil.

JULİETİN ABLASININ ÇOCUĞU demiş,

18 Şubat 2010 @ 14:30

TEVRATTA JACOBUN (HZ YAKUP UN) EŞİ RACHEL KISIRDI. AMA TANRI RACHELİN DUALARINI KABUL EDİYOR VE ONA 2 ÇOCUK VERİYOR. YUSUF (JOSEPH) VE BÜNYAMİN ( BENJAMİN) VE İŞE BAKIN Kİ JULİETİN ABLASININ İSMİ RACHEL.

melda demiş,

18 Şubat 2010 @ 14:38

daha izleyemedim:(

mehmet demiş,

18 Şubat 2010 @ 14:45

kesinlikle jacob ya yeniden doğdu yada geçmiş zamandan bu zamana atlayıp lock u uyardı.

benim merak ettiğim neden çocuk ilk göründüğünde elleri kanlıydı.

comrade demiş,

18 Şubat 2010 @ 15:14

bu çocuk aeron olamaz bence. bu çocuk ölü ve herkes göremiyor. bs, sawyerın çocuğu görmesine bu yüzden şaşırıyor ve aeronun ölü biri olarak karşımıza çıkacağını düşünmüyorum. o adanın bir sonraki nesli.

Mosemow demiş,

18 Şubat 2010 @ 16:06

ormanda gözüken sarışın çocukta kesinlikle jacob ın oğlu
aaron adada daha 4 yaşında birden böyle büyüyemez.
jacob olmasıda imkansz yoksa bs niye anlamasın?
ve the substitutenin spoilerinda yazan 25 madde vardı.onların hepsi gerçekleşti.ve o maddelerden biride

Adada jacob ın bir oğlu olduğunu öğreniriz.

doruk28 demiş,

18 Şubat 2010 @ 16:16

hala idda ediyorum çocuk uçağın arka kısmındaki kız kardeşiyle adaya düşen çocuk

muro demiş,

18 Şubat 2010 @ 16:19

tahmınen o cocuk jacop richard onu gordu ona bı işaret verdı oda oraya onun yanına gitti(cok hayalperestim nede olsa lost benı buralara getırdı)sorular donemı kapansın artık tamamen acıklayın yoksa bu gıdışle hiçnişey ogrenemeden lost bıtecek ama bu jacop sa nunlarında bı aga babaları var demektır o kım

karamik demiş,

18 Şubat 2010 @ 18:28

doruk28 demiş,
18 Şubat 2010 @ 16:16

hala idda ediyorum çocuk uçağın arka kısmındaki kız kardeşiyle adaya düşen çocuk

6×2 yi izlersen orada yemek ve içecek getiren cocuklar var. zeg ve ema.işte onlar o uçagın arkasındakiler.bu cocuk o cocuk değil.

Yinyag demiş,

18 Şubat 2010 @ 18:54

arkadaşlar peki sawyer olabileceğini hiç düşündünüzmü zaten bunun için şaşırmış olamaz mı ? Bence böyle

alpdemirr demiş,

18 Şubat 2010 @ 19:54

bence çocuk jakop’un oğlu veya kendisi. ama yazıları okurken aklıma geldi bs bende sevdiklerini kaybetmenin ne olduğunu bilirim dedi yani çocuk zayıf bi ihtimal ama bs nin oğlu olabilir mi acaba diye düşündüm. ellerinin kanlı olması öldüğünü düşündürebilir diye. ama tabii öyle olursa saçma olur.

CharLie demiş,

18 Şubat 2010 @ 21:21

Yok Doruq28 o deqiL bence ya Jacob yada Aaron die dusunuyorum

termit00 demiş,

18 Şubat 2010 @ 23:53

Kolu kanlı çocukla Jhon nun takip ettiği çocuk aynı değil Kanlı olan daha küçük gibi

Hürrem demiş,

19 Şubat 2010 @ 00:00

bence bu çocuk jacop ile black smokeun ortak paydası.
şöyleki kardeşleri olma ihtimali çok yüksek… çünkü kurallar var dedi çiğneyemezsin dedi ve black smoke ondan korktu. yani adanın bir diğer korucusu olabilir gibi geliyor bana.
ve ellerinin kanlı olması ölümü simgeliyor doğru ama çocuğun kendisinin değil bence jacopun öldürülmüş olmasınından dolayı elleri kanlıydı
Sawyer çocuğu görüncede şok oldu çnkü bence sadece kendisinin görebildiğini zannediyordu.

ama dizi çözülmek yerine daha çok karışıyor

1LostFan demiş,

19 Şubat 2010 @ 13:54

bu cocuk adanın öteki tarafına düşen 2 cocuk vardı bi kız bi erkek. erkek olanıdır belki diğerleri kacırmıstı o cocukları

CharLie demiş,

19 Şubat 2010 @ 17:13

ArkadasLar ben 3 kısı uzerınde duruyorum Ya Aaron yada Jacop kucukLuqu yada JuLiet abLasının cocuqu oLabıLır onada Benziyor Hatta abLası kanserdi Jacob iLeştirmişti …???

CharLie demiş,

19 Şubat 2010 @ 17:14

uçaktakı arka tarafta olan ıkı cocuq Ztn tapınakta…

neo demiş,

19 Şubat 2010 @ 20:34

hostesi de tapınakta gördük…

Barış108 demiş,

19 Şubat 2010 @ 20:42

‘Bana ne yapamayacağımı söyleme!’ bu lafı duymayalı baya olmuştu :D:D

gülçin demiş,

20 Şubat 2010 @ 01:22

Jacob dan başkası değil!..o kadar emin söledim ki sanki bn yazdım senaryoyu! :D Her nese değiLse BiLe aaron oLamaz cünkü normaL zamana DöndüLer! o zaman nie haLa cocuk eer bu aaron zamandan etkiLenmiorsa! :S yani.. o haLde.. aaron yetişkin oLmaLıydı! veya Bu kişi Jacob-M.I.B. BağLayan Biri! Ama Kim?..işte Bu soru da Kısa zamanda cözüLecek! :D cünkü FazLa BöLüm cekmemişLer! xD

brc demiş,

20 Şubat 2010 @ 01:28

ben bişi üretemiyorum bu konuda :D

CharLie demiş,

20 Şubat 2010 @ 09:53

ewet

waspsich demiş,

20 Şubat 2010 @ 10:57

Bence onu öldüremezsin dediği john locke tu çünkü içinde hala var ondan kalıntılar

sinan demiş,

20 Şubat 2010 @ 13:39

ellebetki jacop.yada jacopun sülileterinden biri.elleri kanlı.neden ? sebeb tabiki belli.kanlı el katili yada masumu temsil eder.burda bs yi katil olmakla suçuyor.gelelim.dizinin saçmalığı.bizim yüce bs bu çocugu koşarak yakalamaya çalışıyor.neden çünkü artık formunu değiştirmiyor.iyi güzel bunuda anladık. o halde dizini ilk başında herket edip sawyerın evinin önüne gelen şey ne.bs deilmi.malmıyız biz.hem form değiştireemez.hem değiştirir.sawyerın evine gidip ortalığı kolaçan eder sonra ufaklığı yakalayama .neden çünkü formunu değiştiremez.hadi bakalım bunu anladık.gelemlim.lockeun cenazesine.yani inanlır gibi.sun mezarda benjamini dinliyor.herif diyorki ben öldürdüm.karıda tık yok.yahu hiçni o adamla bir anın olmadı.hiçmi iyiliğini görmedin.o adam ilk sezonu boone ile ava çıkıp milleti beslemiyormuydu.yuh artık yaa.karıda tık yok.aslında arkadaslar dizinin en çok yaptığı ve benim sinirlerimi bozan seyi.bu olaylar.kimse kimseyi sahiplenmiyor.kimse kimseyle dost deil.yahu adada zaten nasıl bir yerse amip gibi devamlı yeni tipler türüyor.4 bölüm oldu tek düzgğn cevap jacopun kim oldugu ve gerçeği.başka birşey düzgünce açıklanmadı.anlamıyorumya. jack denile adam doktor.sen bir templa gitmişsin.orda bir adam var. lider belli. al kardeşim şu adamı yanınaa.deki kardeşim siz kimsiniz neden burdasınız.nerden geldiniz daha önce ne iş yapardınız.yok.hiç birşey anlatmak yok.hadi bunuda geçtim.orda sayid var. adam asker emek li başçavuş.bide işkenceci.arkadasım sen sor. ne iş ya siz necisiniz diyen yok.ve ençok aklımı kurcalayan başka birşey.arkadas bu benjamin yurt dışına felan seyahete gidiyor.kardeşim sen bu mali desteği nerdfen buluyosun. oda açık deil.parayı kim veriyor.onunda cevabı yok. paso yeni adamalr koyup çok daha fazla soru işareti .yahu dizi olayı bu deil.bu sezon son sezon.4 bölümde ele avuca sıgac ak bir şey vermediler.şimdi duvardaki isimleri felan gösteriyorlar.bs diyorki işte buraya adayların ismini yazardı.e kardeşim ismini o yazıyor.karalayan kim.belliki sensiz.sizin oynadıgızın oyun insanların hayatları üsütüne.aklıma gelen şey ne biliyormusunuz şeytanın avukatı adlı filmde al pacino diyodu ya tanrı sadece elindeki çomakla karıca yuvasını deşeleyen bir çocuk.jacop ve bs ninde bunlardan bir farkı yok.insanların hayatları üzernie oyun oynayan iki meket yada şeytan yada mısır tanrıları yada ikiside lanet politikacılar.

neyse iyi eğlenceler

CruelKiller demiş,

20 Şubat 2010 @ 14:23

yine saçma muhabbetler dönmeye başladı ilk sezonlardaki gibi. ilk sezonlarda da yok jacop john locke muş yok jacke miş. yok aaronmuş diye uzun uzun tartışılırdı. şimdi de bu çıktı. İlla tanıdığımız bi karakterin küçüklüğü mü olması gerekiyo anlamıyorum ki…

smooth demiş,

20 Şubat 2010 @ 18:25

sinan : sana

çocuğun jacop olma ihtimali bencede yüksek b.s. ye gelince form değiştiremdiği olayını yanlış anlamişsın değiştiriyor ama başkasının kılığına giremiyor ilana “bunda kaldı” derken onu kastetti belkide çocuğun yanına gelince güçlerini kullanamıyordur onun için koşarak yakalamak istedi hatta gerçek locke a döndü çünki locke un sözlerini söyledi

bu arada haklısın hepimizi manyak ettiler önceki sezonlardan istediğimiz cevapları unuttuk nerdeyse

CharLie demiş,

20 Şubat 2010 @ 18:51

Yada Jacob cocuqudur :P xD

LOSTER X demiş,

20 Şubat 2010 @ 18:56

BENCE OĞLU demiş,
18 Şubat 2010 @ 11:33

BANA KALIRSA O ÇOCUK JACOBUN OĞLU OLABLR. CUNKİ İLERKİ BÖLÜMLERE AİT VERİLEN SPOİLERDE JACOBUN BİR COCUĞU OLDUĞU SÖLNIYORU. AYRICA BAZILARI AERON DİE. İİDE SU ANDA ZAMAN 2007 VE KATE AERONI ANNEANNESİNE BNIRAKTI VE SU ANDA YAKLSŞ 4 YASINDA. BU OLMASI COK SAÇMA YANİ
————————
şu zamandan dolayı aaron olamaz demeyin, ADa ile gerçek hayat arasında zaman farkı var nasıl iziliyosunuz filmi

diyen demiş,

20 Şubat 2010 @ 20:16

bu çocuk, aynı bizim yeğen.

LOSTER X demiş,

20 Şubat 2010 @ 20:24

yukarda bir arkadaş demiş imdb den bakmış filan,

çocuğun dizideki ismi DAVİD, yani aaronda jacob da değil

jakoben demiş,

20 Şubat 2010 @ 23:40

Çocuğu niçin yakalamaya çalışıyordu ki, sonra çocuk ona postayı koyup gitti, Locke’un gıkı bile çıkmadı. Burası biraz anlamsız oldu bence..

ladybug demiş,

21 Şubat 2010 @ 11:37

Bence
1-bu çocuk Jacob’ın oğlu ve BS de çocuğu öldürdüğü için bir zamanlar insanken siyah bir duman olmaya mahkum edildi.
2-Mağaranın tavanında yazan Kwon, Jin. Çünkü Sun olsaydı Ajira uçağı ile diğer adaya düşerdi.
3-Orada Kate’in ismi de mutlaka yazıyordur (108 olabilir fikirlerine katılıyorum)

CharLie demiş,

21 Şubat 2010 @ 16:49

Çünkü cocuq sıradan bırı deqiL özeL bir cocuk…

ABC demiş,

21 Şubat 2010 @ 17:30

En önemlisi orada dururken elleri kanlı bu ne anlama geliyor acaba bnde seni öldürcem anlamında mı yoksa onu öldürmemeliydin anlamında mı??

Gök-Han demiş,

21 Şubat 2010 @ 18:39

diyen demiş,
20 Şubat 2010 @ 20:16

bu çocuk, aynı bizim yeğen.

yoksa sizin yeğen jakob mu? :-)

sinan demiş,

22 Şubat 2010 @ 03:38

biride demişki benim yeğen.arkadas kendini ramiz dayı zannediyor.

smoot kardeş senin fikrinde oldukça mantıklı ama yine sunu düşünmeni istiyorum.form değiştiremez diyor.benim kastım herhangi bir şekilde tekrar siyah duman olmamasıydı.bizim arap hatun ili de bunu kastediyor bence ama dizin başında bizim sahte lock yine kara duman olarak cirit attı adada.neyse ben sana bir fikir daha söyleyeyim belki fikrin değişir.hatırlarmısın locke ilk olarak benjaminle kulubeye gitmişti.jacopu bulmak için.oarada birini görmüştü.o kimdi.büyük ihtimalle siyahlı dayıydı deilmi.işte bizim siyahlı dayının mekan orasıydı diceğimi zannetme orasının olmadıgını biliyoruım.orası jacopun karı kız atmak için amcasında anahtarının aldığı orman evi:))))) kardeşim dizi çok açık veriyor.he3mde inanılmaz.şaka bir yana locke yalan söylüyor.gittikleri mağara siyah adamın mağrası.benjamin siyah duman için ne diyordu.adanın koruyucusu.hatıurla
dharma grubu bu dumandan korunmak için ne yapardı elektromagnetik alan.others ne yapardı siyah kül.ilk olarak jacop ve siyahlı dayı yanyana ike siyahlı ne dedi.buraya kaos getircekler.yani kardeş
jacop adanın koruyucusu deil
olsa bile adayı sahiplenen siyahlı dayı.
o duvardaki isimleri yazan
siyahlı dayı.üzerlerine çizen siyahlı dayı.
öldürende o.
kendine iyi bakasın beyaa:))))

salim demiş,

22 Şubat 2010 @ 13:16

arkadaslar bence cocuğu gecmişte dharma calısanı olarak gozlemlediğimiz yani bombayı patlama anında bulunanlar görebilir çünkü onlar geçmişte sabit bi zamandaydı richard ise her iki zmanda (hatta her zmanda var) var ve onun gercekliğinin olduğu zman bu zman deil o yuzden goremedi cocuğu ayrıca havuzun kirli olmasının nedeni faraday olamazmı o vurulduktan sora gormedik ustelik sayidle vurulmasında fazla fark yok faraday ölmedi yaşıyor yani bu bölümde onu bekliyorum(06×05 de yani) birde gecen sezondan tam hatırlamadığım bi yer var john locke diyorki “onların ölümünü gözlerimle gördüm” tam hatırlamıyom ama böle bişey vardı… herkesin bi yorumu var…. torba deilki büzesin:D::D

berroboy demiş,

22 Şubat 2010 @ 15:13

imdb david adlı karakteri lighthouse bölümü için gösteriyor. Substitute da yok david.
imdb’nin david olarak tanıttığı çocuk ile ormanda gözüken çocuğu ben benzetemedim bir de siz bakın.

berroboy demiş,

22 Şubat 2010 @ 15:26

arkadaşlar imdb’ye göre bi çocuk da bir sonraki yani sundown bölümünde gözükecek adı da sam.

LOSTER X demiş,

23 Şubat 2010 @ 22:45

Ya arkadaşım , http://www.imdb.com/name/nm1910255/ dikkatli bakın bu çocuk o , ismi david
imdb bölümleri yanlış yazmış tarihleride karıştırmış , 4 e lighthouse dio

alpdemirr demiş,

24 Şubat 2010 @ 02:35

salim demiş,
22 Şubat 2010 @ 13:16

arkadaslar bence cocuğu gecmişte dharma calısanı olarak gozlemlediğimiz yani bombayı patlama anında bulunanlar görebilir çünkü onlar geçmişte sabit bi zamandaydı richard ise her iki zmanda (hatta her zmanda var) var ve onun gercekliğinin olduğu zman bu zman deil o yuzden goremedi cocuğu ayrıca havuzun kirli olmasının nedeni faraday olamazmı o vurulduktan sora gormedik ustelik sayidle vurulmasında fazla fark yok faraday ölmedi yaşıyor yani bu bölümde onu bekliyorum(06×05 de yani) birde gecen sezondan tam hatırlamadığım bi yer var john locke diyorki “onların ölümünü gözlerimle gördüm” tam hatırlamıyom ama böle bişey vardı… herkesin bi yorumu var…. torba deilki büzesin:D::D

onların ölümünü gözlerimle gördüm diyen john değil richard’dı dharma zehirlediklerini kastediyordu 5/15 bölümdü sanırım sun 1977 fotosunu gösterip bunları tanıyon mu diyor o da bu cevabı veriyordu.

CharLie demiş,

24 Şubat 2010 @ 11:37

Peki bu cocuq Jacob DeqiLse Jacob ne oLdu ?

aaron demiş,

24 Şubat 2010 @ 15:39

gizemli cocuk aaRON

Selfo1 demiş,

26 Şubat 2010 @ 17:19

küllerle bağlntısı vr ilana külleri alınca bişeyler yaptı ve jac0bu tekrar dunyaya getrdı.Bence aeron deıl.

mlk demiş,

4 Mart 2010 @ 08:03

bence o çocuk ne Aaron ne de jacop! çünkü çocuk “rakibini öldüremezsin” diyor. bence bu çocuk jacop ve “siyah”tan daha önemli bir kişi. bir nevi oyun kurucusu gibi birşey!

gamze demiş,

21 Nisan 2010 @ 16:54

leya= rabil, şem’un,lavi,yehüda,isahar,zablun
rahel(rachel)= bunyamin, yusuf
belhe=dan,neftale
zulfa=cad, aşir
bunlar jacopun(hz yakubun) cocukları leya ve rahel öz kız kardesler jacop ikisiylede evli ve rahel en son bunyamini yani benjamini dogururken öluyor hatrlarsanız benin babası roger benjamın dogarken sozde karısına rachel diyordu jacobun cocugu olduguna inanaıorum benjaminn. ve bence dier bas karakterlerde jacobun cocugu olabilir. gercek yani ingilizce versiyonları anlamalarını bulamadıgım için tam olarak cıkaramıorum dierlerinn isimleri nedr bunyaminın benjamin oldugunu biliorum yardım ederseniz sevinirim ve işimiz kolaylasır die umuyorum. birde, aaron yani hz harun jacobun soyundan gelenlerin peygamberidr bnce buda bir ipucu

Onur demiş,

11 Mayıs 2010 @ 12:27

yahu millet, David dediğiniz çocuk; David Shepard. jack in gerçek dünyadaki oğlu nasıl izleyip nasıl yorumluyorsunuz yahu=)

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın