6×03 What Kate Does

lost_6x03_kate_sawyer_iskelede

Bölüm Adı:
What Kate Does

Yayın Tarihi:
09 şubat 2010


Yazan:
Damon Lindelof & Carlton Cuse

Yöneten:
-

Oyuncular:
Naveen Andrews Sayid rolünde
Henry Ian Cusick Desmond rolünde
Jeremy Davies Daniel Faraday rolünde
Michael Emerson Ben rolünde
Matthew Fox Jack rolünde
Jorge Garcia Hurley rolünde
Josh Holloway Sawyer rolünde
Yunjin Kim Sun rolünde
Ken Leung Miles rolünde
Evangeline Lilly Kate rolünde
Elizabeth Mitchell Juliet rolünde
Terry O’Quinn Locke rolünde

lost_6x03_japon

lost_6x03_said_iskencede

lost_6x03_said_jack_oturuyor

lost_6x03_eathan

lost_sawyer_kate_deniz_kenarinda

lost_6x03_clarie_ormanda

zumur demiş,

10 Şubat 2010 @ 12:40

yuh artıkya kafam hepten karıştı :D…

kubishbjk demiş,

10 Şubat 2010 @ 12:44

claire geri döndü..

diop demiş,

10 Şubat 2010 @ 12:54

claire aynı fransız kadın gıbı oldu

isimsiz demiş,

10 Şubat 2010 @ 12:58

kafa karısacak bısey yok. eloise’in desmond’a dediği gibi olan olmus yada olanı engellerse baska bı sekılde yıne olacak.. veya olacak ıllekı olacak bı sekılde olmassa baska bı sekılde olacak. charli icinde aynı seyı soylemıstı desmond sen oleceksın ne yaparsam yapıyım oleceksın evren kendını bı sekılde duzeltır dıye.. sımdı bu soylenılenı ucak dusmesse olacaklarla anlatıyorlar.

Bence bu bolunmde tek olay acıklandı oda enfeksıyon olayı fransız ekıbının basına gelmıs olay.
Ancak bundan cok daha fazla ve merak edılen soruları var ızleyenlerın cevaplarını bekledıklerı. ve bırden cok soru var onun ıcın tek bolumde tek soru sahsen benı tatmın etmedı ozellıkle son sezon oldugunu dusununce.. dedıgım gıbı ben her bolumde bırden fazla soru ve az merak edılen soruların yerıme gercekten merak edılen soruları…

Taraflar belirginleşiyor demiş,

10 Şubat 2010 @ 13:05

Gerçek izleyenlerinde fark ettiklerini sandıgım şu ki adada taraflar yavas yavas belirginleşiyor..
Bana göre lock, sayid, sawyer, kate, jin bır tarafta dıgerlerı dıger tarafta olacakmıs gıbı..
Sankı gecmısınde bıleyerek yada bılmeyerek ısteyerek yada ıstemeyerekte olsa suc ısleyen yada kotuluk edenler bı sekılde bı tarafta toplanıyor.
Mahsum bı gecmısı olanların tarafı ıse jakob ve jack gıbı gelıyor..

Claire’de bı sekılde annesıne kotu davrandıgı ıcın kazasına sebep oldugu ıcın bence mahsumlardan sayılmıyor ve onun ıcın karanlık ve sıyah tarafta yer alacak..

Lost--> demiş,

10 Şubat 2010 @ 13:26

claire artık kötü biri olmuş olabilir.adamın adı neydi işte jack e dediğin gibi tüm iyilikleri kaybolmuş.belki jini tanımayaca belki tanıyor gibi yapıp kullanabilit veya iyileri bulup öldürmek için kullanabilir.belki claire sahte locke nin adamlarından biri olabilir.sayide gelince testi geçmedi ve adamın dediği gibi içinde karanlk var kalbine doğru ilerliyor bunun tek çaresi sayidin ölmesi peki bu karanlık nedir? eğer kara duman öylese kara duman birden fazla kişinin şeklini alıyor yad bir şekilde içine giriyordur??

bekir demiş,

10 Şubat 2010 @ 13:29

lostun son sezonu ama gercekten cok sıkıcı bi bölümdü ne zevk aldım ne de bişi

reyhannn demiş,

10 Şubat 2010 @ 13:53

oha artık ya xD güzel bölümdü ama artık bişeyler açıklansın yalvarıyorum bu kadar fermuarı çekilmiş ağızla dolaşmasın bu adırzlar artık ! sinir bozmaya başladı !

Süleyman demiş,

10 Şubat 2010 @ 13:56

Arada bi geçiş bölümü gibi olmuş.Ethan’ı farklı bi şekilde gördük.Goodspeed ismi çok ilginç çünkü dharmada Horace Goodspeed diye bi adam vardı.Claire’nin doğumunda kate vardı yine böyle bi olayda kate oradaydı.Farklı evrenlerdede olsa, olması gereken bir olay mutlaka aynı kişilerle olmalı mesajı vardı.

chucky demiş,

10 Şubat 2010 @ 14:30

Süleyman demiş,
10 Şubat 2010 @ 13:56

Arada bi geçiş bölümü gibi olmuş.Ethan’ı farklı bi şekilde gördük.Goodspeed ismi çok ilginç çünkü dharmada Horace Goodspeed diye bi adam vardı.
…….
zaten onun oğlu.. 5nci sezonda doğumunu izledik çünkü..

Serhat demiş,

10 Şubat 2010 @ 14:31

Goodspeed Ethan’ın soyadı.Ethan Horace ın oğlu o yüzden soyadları aynı olması normal değilmi sence.

Alyy demiş,

10 Şubat 2010 @ 14:49

ethan goodsped babasının soyadını taşıyo claire doğum olayları flan aman tanrımmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Fikir demiş,

10 Şubat 2010 @ 15:25

Ethan la aynı hastanede Julieti görecekmişiz gibi geliyor.

Süleyman demiş,

10 Şubat 2010 @ 15:26

işte ben onu unutmuştum:D

Burak Can demiş,

10 Şubat 2010 @ 15:35

az önce bölümü izledim.. gerçeği söylemek gerekirse ilk iki bölümün havasından uzaktaydı. özellikle birşeylerin cevabı tam verilecekken japon adamın ingilizce konuşmaması ve tercümanın çevirileri çok saçma oluyor..
locke,ben,richard olmadan lost pek cazip gelmiyor.. hele final sezonunda bu karakterlerin daha çok yer alması lazım..
bölümün adı what kate does idi fakat bölüm boyunca claire ile ilgili şeyler gördük hep..
yok sayidin için kötülük varmış falan filan.. çok havada kalan laflar ediliyor.. açıklama yapılacağına her bölümde insanın kafasını iyice karıştırıyorlar..
mesela jin ve katenin yanındaki zenci muhafız tam bişileri anlatacak, diğer onu susturuyor fln.. şimdi anlatmayacakta ne zaman anlatacak kardeşim, dizi bitti bea…

Ouzy demiş,

10 Şubat 2010 @ 15:48

Rousseau’nun dediği doğru çıktı “Onlar hastalandı”.

Tapınaktaki lider “Sayid’in kardeşine de aynı şey oldu” derken Claire’ı kastetmiş olamaz herhâlde, acaba kimi kastetti?

Ayrıca, Sayid’in vücuduna siyah duman girmiş, onu öğrendik. Gerçi Locke’ın vücuduna girmemiş, onun görüntüsüne bürünmüştü ama bu sefer vücuda girmiş demek ki. Yapımcılar, siyah dumanı son bölümde açıklayacaklarını söylemişlerdi. Bakalım, artık ne ise o siyah duman ama bence tatmin olamayacağız final sezonundan.

cew demiş,

10 Şubat 2010 @ 15:53

Dizinin yapımcıları sadece kafamızı karıştırmak istiyorlar bir bilgi veriyorlar ama doğru olup olmadığı belli değil.Nerden biliyoruz tapınakdakilerin iyi olduğunu yada saidin kötü olduğunu. aynı ben e olan gibi oldu galiba bu suda yıkanıp ölümden dönünce içinde iyilik adına bi şey kalmıyor adaya sahip olmak mı istiosun nedir :S Ve olaylar kendi içinde tekrar etmesinden ciddi bi şekilde adanın içinde doğan aaronın sachma bi şekilde mevzuyla çok yakından ilişkisi var gibi. yane lockun aslında claire ın oğlu olduğu fikri bile olabilir gelio artık bana yada sadece ada içinde hamile kaldındığı fln adayla bi şekilde doğumlarının ilişkisi olmuş gibi :) neden benler aaron ı claire ın içinden almaya çalışıodu neden ona enfeksiyon kapmışın diye ilaç veriorlardı aslında orda dedikleri gerçekden yalan değilmiydi (innecenddan sonra bebek doğma olayından bahsediorum) richard beni o suda yıkadıktan ve babasını öldürdükten? sonra beni neden dışardaki liderleri gibi gösterdiler ve sonra locka lider muamelesi yaptılar ve sawyer a neden diğerlerinden daha çok değer veriorlar acaba. kim lan bu diğerleri kendi içlerinden olmayan herkes için diğerleri diyolar neden ben alex ölünce bu kadar manyadı yoksa oda adanın içinde doğduğu ve belki ilerde bi lider olabileceği için mi.Ve jack iyice tırlattı zaten sayid ölmüştü eğer o suya sokmasalardı sayidi. adamlar neden hem kurtarıp hem öldürmek istesinlerki bırak herifler ne isterlerse yapsınlar sayide :P.Ve bizim orda sayide işkence ederken görüp anlamadığımız hangi belirtiden dolayı onu tekrar öldürmek istediler.Ve tamam hurley hiç karşılık vermiyor ama neden hep bizimkileri bol bol dövülüp kakılmalarına rağmen hurley e iyi davranıolar.Yane neden babasının bir şekilde ölüme sebep olmuş insanlara ihtiyaç duyuyolar gibi davranıolar yada ada içinde doğanlara.Yane bizim lostielerin hiç birinin doğum anını görmedik belki hepsi adanın içinde doğdu yada ilişkileri var ve bi şekilde soylarından birinin ölümüne sebep oldular:S Ajira hava yollarıyla gelip geçmişe ışınlananların hepsi sanki soylarından birinin ölümüne sebep olmuş gibiler.(hurley çekinceli :P)

cew demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:02

Cidden çok saçma geldiğini biliyorum ama tekrar söliim bare bölümler ilerledikce bu sölediğimin saçmalık değeri azalıcak gibi gelio bana.O uzak doğulu amca Jin len sun ın couğu ve locke de claire in cocuğu :S.Claire ada dışında hamile kaldı içerde doğurdu sun ada içinde hamile kaldı dışarda doğurdu ve artık jacopla esau yerine geçecek olan lockla, uzakdoğulu amca ama hangisi iyi veya kötü sorgulaması artık mantıksız.Çünkü en iyi olarak nitelendirebileceğimiz hurley bile 23 kişinin ölümüne sebep olmuş bunu bide o ölen kişilerin ailelerine sorun :P

alper moscow demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:13

Anladığım kadarıyla Dogan Jacke ben adaya getirildim diyor ve Jack te nasıl yani diye soruyor.Dogan da ne demek istediğimi çok iyi biliyorsun diyor.Burdan Jackın babası tarafından daha küçükken adaya getirildiğini tahmin ediyorum veya jackin bir şekilde herşeyden haberi var.
Claire de russo gibi orman kaçkını olmuş.Dogan dediği gibi enfeksiyon kapmış anlaşılan çünkü silah tutamıyan claire iki adamı hakladı.Bence enfeksiyon kapanlar kara dumanın safına geçenler ve Said de bunlara bir aday.Ama asıl sorun şu Enfeksiyonu NASIL KAPTILAR?

preferst demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:28

cew dediğin teori olamaz çünkü biliyorsun sun ve jin’in kız çocukları oldu. yani samuray onların çocugu olamaz (tabi sonradan cinsiyet değiştirdiyse bilemem)

4815162342 demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:30

Ouzy demiş,

10 Şubat 2010 @ 15:48

Rousseau’nun dediği doğru çıktı “Onlar hastalandı”.

Tapınaktaki lider “Sayid’in kardeşine de aynı şey oldu” derken Claire’ı kastetmiş olamaz herhâlde, acaba kimi kastetti?

Hocam “Sayid’in kardeşinede aynı şey oldu” demedi. Jack’e bakarak “Kardeşine de aynı şey oldu dedi. Yani Claire’i kastetti ve Claire’in Jack’in kardeşi olduğunu biliyor ve ondan bahsediyor. Aydınlatabildiysem ne mutlu bana =)

Reen1903 demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:54

Crew gerçektende saçmalamıssın.jin ve sun ın çocukları kız bikere.

tunkay demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:55

Bu bölüm bence saçmaydı. Lost’un son sezonunda, önceki sezonlardaki kafa karışıklıklarına cevap vereceklerine ya da açıklayacaklarına, işi iyice saçma sapan ediyorlar…

Metin Diyadin demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:55

Enfeksiyon olayı çok enteresan geldi bana. Karaduman adada ölen insanların kılığına giriyor. Öyleyse Danielle, erkek arkadaşını öldürdüğünde, erkek arkadaşı yaşıyordu. Yani o zaman Karaduman, Danielle’nin erkek arkadaşını öldürüp kılığına girmemişti. Bu da demek oluyor ki enfeksiyon kapan kişiler kötü kişiler oluyor ve Karaduman’ın oluyorlar. Karaduman onların kılığına girmiyor. İlk iki bölümü izledikten sonra Sayid’in Jacob için çalışacağını düşünmüştüm ama gördük ki öyle değilmiş.Bu bölüm bize kimin hangi safta olacağını, hatta o saflara nasıl geçildiğini gösteren güzel! bir bölüm oldu. Sayid sadece tüfekle vuruldu. Gözdüğümüz kadarıyla vurulduktan sonra Karaduman’la bir ilişkisi yok. Enteresan bir enfeksiyon öyleyse bu..! Her yara enfeksiyon kapabilir. Bunun sonunda tamamen kötü birine dönüşmek bana saçma geldi.

Bence Sawyer, Kate, Jin de kötülerden yana olacaklar. Sadece tahmin. Onun dışında vasat bir bölümdü ama enfeksiyon ve kimin iyi kimin kötü olduğunu anlamak açısından fikir yürütmemizi sağlayacak bir bölümdü.

Ouzy demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:56

Aa orayı kaçırmışım. Orayı diyorsun :)

Ouzy demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:56

Doğru diyorsun diyecektim. Kafam iyi galiba :)

cew demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:05

Lostieleri kendileri yapan özellikleri(yada takıntıları diyelim) adada bi şekilde bundan kurtuluyorlar. artık jack bile sayid öldükden sonra iki yalandan üfledi sonra bıraktıydı 1.,2. bölümde ama bu bölümde yeniden hortladı sanki :).Ve bizimkiler takıntılarından kurtulup yada kurtulmayıp öldüklerinde bilemiyorum artık yada belki buna gerek yokdur dizinin sonunda bizi iki farklı zamanla bırakıcaklardır :P başka olasılıkların yaşandığı zaman diliminde de mutluluğa kavuşuyorlar.Hurley şanslı olduğunu, Locke izcilik yaptığını, Boone kardeşinin peşini bıraktığını … iddaa ediyor ve mutlu gibiler o zmn çizgisinde.

cew demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:06

prefest Yada hanso yada miles fln neyse adada doğan yada bi ilişkisi olan başka uzakdoğulu bulamadığım için onu sölüorum :S

PsychoRocker demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:07

pek iştah acıcı degildi… teori yazılacak bir bölümde degildi…

anlamadıgım su ?

adamlar enfeksiyon kaptıgını ögrenince neden direk öldürmediler veya zorla o hapı içirmediler ? yemegine veya suyuna atabilirlerdi…

bakalım nasıl bir mantıga baglıcaklar

cew demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:09

Hem samurayın erkek olduğunu nerden biliyoruz. ben ne dişiler gördüm içinde dişi yok, ne erkekler gördüm içinde erkek yok :P

ümit demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:15

bence bunlar 5.sezonu unutalım diye yeni şeyler çıkartıyolar.zaman yok cevaplayamayacaklar zamanları fln.

2323 demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:16

Arkadaşlar black smoke un genelde adayla ilgisi olan ölmüş kişilerin içine yada şekline büründüğünü biliyoruz.Bence burda aaron çok önemli bir rol oynuyor.Bana görede jacob adada doğanların içine girebiliyor yada bürünüyor.adadaki jacob ın mekanının yıkılmamış hali tawaret yani hamile kadınların bebeklerin koruyucusu olan tanrıça.Zamanında black smoke un tawaret yapısını bi şekilde kırıp dökerek jacob ı bir kere öldürüp bir daha kimsenin vucuduna girememesi yada bürünememesini sağlamış.Heykel yok olduğu içinde kimse adada çocuk doğuramıyor.

Sobi demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:25

aslında bu dizi paradoks ya şimdi bomba patladı bunlar alternatif bi gerçeklikte sağ salim indiler dolayısıyla 1977 ye dönüp bombayı patlamıcaklar ve tekrar uçak düşecek yeni bi gerçeklikte tekrar uçak düşünce yeniden bombayı patlatacaklar ve yeniden uçak düşmücek bu böyle sonsuza dek gidecek

karaduman demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:39

bence kara duman kötü bir rolde değil ama bi şekilde jacob la bir mücadelesi var..

Kodalite demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:49

Benim anladığım enfeksiyon sadece john lock yani jacopun hasmı ya da onun tarafı sebep oluyor.
Johnun yerine geçmesi, jackin babasının johna bu görevde yardım etmesi, yine jackin babasının clairle beraber olması, fransız ekibinin kara duman tarafından kaçırılıp “hastalanıp” dönmesi vs. vs. hepsi bu “siyah” tarafdan.
Bu yüzden jacop herhangi birinin yerine geçmez gibime geliyor.

ducker demiş,

10 Şubat 2010 @ 17:55

kafalar daha çok karıştı ya bu jacob öldüya black onun vücuda bürünüp hurleye gözükmesin:D apın içindeki madde blacksmoke var mı yok mu diye test eden bişey galiba içindeki siyah toza benziyordu

LosTüRk demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:07

walla anladığım Jack’e tapınakta senin kardeşinin içinede kötülük girdi dedi yani Claier kast etti en anlamadığım şey ise eskiden adada iki grup vardı Others ve Dharma halkı peki o tapınaktakiler nerden çıktı onlarda OTHERS ait ama Jacob yanında olanlardan peki BEN kimden büyük ihtimalle BEN ESSEU tarafında yer alcak sonra taraf değiştircek peki Claier Sayid Locke onlara nolcak onlar öldü veya hastalık bulaştı (Ben bu hastalık ROUSSOnun dediği hastalık) 3 sezondur söylenen savaş yaklaştı bu kesin ama Ben hep karadumanla iyi anlaştı yani her zmn karaduman Ben’e yardım etti peki BEN kara dumanı satacak mı?Ethan bence aaron her türlü adaya götürecek

LosTüRk demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:09

neden zorla içirmediler hapı şu şekilde yorumlanabilir bence o hapı kendi isteğiyle içseydi içindeki Kötülükler savaşıp kazanabilir ve tekrar yaşayabilirdi ama zorla içirilirse ölebilir

LosTüRk demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:12

şunuda söyliyeyim savaş olacak ya orda hayal kırıklığına uğrayabiliriz bazı karakterler Black Smoke yanında yer alabilir Jack’in babası sayid locke cleair ben hatta sawyer

LosTüRk demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:15

en sonunda dostuk kazancak adada kol kola birlikte yaşıcaklar Jack Locke Sawyer Kate fln Dharmayı yeniden kuracak mutlu mesut adada yaşıyacaklar

mehmet demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:28

3. bölümün en gizemli ve bana göre en önemli sahnesi:

dogen: ne demek istediğimi çok iyi biliyorsun!!!

Cihan demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:43

Lost Season 6 Episode 3 – What Kate Does

Tek Link halinde,hızlı bir şekilde indirebiliriz.

http://x7.to/f0nf85 350 mb

L0ST.S06E03.720p.DIMENSION

http://x7.to/ak3zv4 1.09 GB

Reen1903 demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:44

@ducker

adam söyledi ya hapın içinde zehir var diye.siyah toza benzıyor dıyo hahhaha

sarper demiş,

10 Şubat 2010 @ 18:57

Tmm da daha jackin babasının bile adada ne aradığını bilmiyoruz jack in babası hakkımdaki yorumum şu siyah duman jack in babasının kılığına bürünmüş olabilir veya jack in babası adaya uçak ilk düştüğünde canlanmış ve black smoke la erken tanışıp onun tarafına geçmiş olabilir. Gerçek dünyada jack in babasıyla zıt bir karakter olduğunu zaten biliyoruz hastanede yaşadıkları birbirinezıt iki düşünceler içerisindeydiler. Bu yüzden adada da 4. sezondan beri süregelen çoğu olayların sebebinin projesinin jacobun projesi olduğunu da biliyoruz johna yol göstermeler çarkı çevirmesinin sağlamalar fln jack in babasının john’ yol göstermesi… Buradan diyorum ki diziyi çözecek olna adam jack olacak çünkü kolundaki dövmeye göre hem babasına olan zıtlığı hem de liderliği hep ön plandaki siyah dumanın tarafına olan babasını ya da onun şeklini alan jacobun hasmıyla olan mücadeleyi jack sonlandıracak. Bölüm olarak iç açıcı bir bölüm değildi dümdüz bir bölümdü sadece adaya düşmeseler neler olacak bunları gösteriyolar eee biz ztn adaya getirilimeyenlerden ethanın dünyada olduğunu biliriz çünkü 1977 de patlayan bombo onların hiç biinin adaya düşmemesine sebep oldu bu arada bizimklerin ölmemesi bomba patlaadan kısa bir süre önce zamanda yolculuk yapmaları saliseler mesela bu yolculuktan sonra oluşan yeni bir paralel evrendeki görüntüler ise uçak düşmezse ne olur onu anlatıyor.

Hüseyin demiş,

10 Şubat 2010 @ 19:03

ya bence baştan sona dizide çok havada kalan şey olacak zaten okumuştum herşeyi açıklamayacaklarını zamanda yok gibi her bölümde biraz daha fazla karmaşaya sürükleniyoruz size de sanki geçmiş sezonlar boşunaymış gibi geliyormu bilmem ama herşey havada kalıyor ve 6.sezondan istediğimizi kesinlikle alamayacağız.
İşin yoksa 1 hafta daha bekle

NOT:Bu sezonun kaç bölüm olacağını yazısına not olarak düşecek bir yardımsever varmı

ozi demiş,

10 Şubat 2010 @ 19:35

Üzülerek söyleyeceğim ama ne yazıkki 5 sezondur deli gibi takip ettiğimiz dizimizi tahmin edici bir sonla bağlayamayacaklar …..

Eski Sezonları hatırlayın sezon finallerini ve ilk bölümleri ağızımız açık kalırdı . Gün boyu etkisinden kurtalamazdık. Ama şimdi….

Neyse Cıkmadık candan umut kesilmez daha 15 bölüm var bakalım göreceğiz…

siriusblck demiş,

10 Şubat 2010 @ 20:12

walla dizi nerden nereye geldi nerde 1-2 sezonun gizemı sürükleyiciliği şimdide oturmuşuz zamanmış düşmeselermiş saçma sapan seylerle ugrasıorz lost tamamen bir gerileme dewri içinde inş düzelir…

Yusuf demiş,

10 Şubat 2010 @ 20:25

arkadaslar 4 uncu bölüm promosunu izledım locke herseyı anlatcam dıor sawyer’a ve arkadan gelen adamın sesınde de artık soruların bıtme vaktı dyor sanırım artık cevapları verecekler umarım :d

1LostFan demiş,

10 Şubat 2010 @ 20:30

bu enfeksiyon dedikleri olay bi tür bulasıcı hastalıktan ziyade iyi insanların içindeki duyguları kötüye dönüştüren bişey bence.sayidde öyle bişey olucak clairede öyle olmuş besbelli.ve hala söylüyorum şu LA ‘de cekilen sahneler adadan kurtulsalardı neler yaşanacakti olay tamamen böyle olması gerekiyo.bi insan 2 yerde olabilirmi cok sacma olur.bide su din olaylarına karıştırmayın diziyi belki esinlenmiş olabilirler ama milletin kafası karışıyo.4. sezon fragmanını izledigimde ise sahte locke ile sawyerin sahneleri var dharma evlerinin oralarda önümüz bölümler cok heycanlı geçecek gibi…Ama hala bu kadar soru nasıl yanıt bulcak merak ediyorum doğrusu.14 bölüm kaldı hala izleyicilerin kafasında soru bırakmaya devam ediliyo umarım hayal kırıklıgına ugramayız…

lost island demiş,

10 Şubat 2010 @ 20:38

daha fazla beklentimin olduğu bir bölümdü final sezonuna pek yakıştıramadım nerede lax bölümü nerede bu umarım haftaya daha güzel bir bölümle karşılaşırız

blakesmoke demiş,

10 Şubat 2010 @ 20:38

bence sayidin içine kara duman girmedi.kısmen karadumanın adamları gibi oldular aynı şekilde claireda.tıpki jacobın adamları olduğu gibi.ayrıca adaya hep geçmişte kötülük yapmış kişiler geliyo birkaçı hariç acaba adaya gelme sebeblerinden olabilirmi

Yusuf demiş,

10 Şubat 2010 @ 20:39

@ Hüseyin
NOT:Bu sezonun kaç bölüm olacağını yazısına not olarak düşecek bir yardımsever varmı

17 bölüm dendi ama kesınlıkle acıklayacaklarını dusunmuorum herşeyı kafamız bi dünya oldu nası yetısecek bu bölumler bakalım gorucez

alper moscow demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:01

John Locke bir promoda adadaki en önemli soruya cevap vereceğini söylüyor Jacke:
NEDEN BU ADADASIN?

Birde Jack tapınakta bir yerde kendi adının yazıldığını görüyor ve çok sinirleniyor.

CaN demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:01

Bu sitede bir spoiler vardı ordakilerin hepsi şu ana kadar çıktı..Demekki doğru bilgilermiş bundan sonraki olayların akışına ordan bakabilirsiniz =)

HAYVAN GİBİ AYRINTI demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:09

HATIRLARSANIZ ETHAN 1977DE ADADA DAHA YENİ DOĞMUSTU. VE BİZE GÖSTERİLEN PARALEL EVRENDE ( YADA DİZİNİN SONU UCAK SAHNELERİNN OLDUĞU EVREN) ADA SULAR ALTINDAYDI. VE COĞU İNSANIN BOMBA PATLADI DİĞER EVREN OLUSTU ADA O ZMN SU ALTINDA KALDI DİYORDU. İİDE KARDEŞİM O ZMN O EVRENDE ETHAN NASI OLUO Kİ. O ZMN BEBEK YENİ NASI KURTULSUN ORDAN.

Jeogenc demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:19

fark ettiğim bir detay geldi. Paylaşayım sizinle:
Bu bölümde (S4×09) Widmore’un adamları Dharma köyüne saldırıyorlar ve bu esnada Claire’in içinde bulunduğu ev havaya uçuruluyor. Sonra Sawyer Claire’i enkaz altından çıkarıyor. Daha sonra (akşam olunca) Benjamin BS’u çağırıyor ve hep birlikte ormana kaçıyorlar. Ormanda John, Ben ve Hurley Jacob’un klübesini bulmaya, Sawyer, Miles ve Claire(Aaron’la birlikte) sahile dönmeye karar veriyorlar.
Buraya kadar her şey normal gibi ama aslında Claire’de bazı gariplikler var (baş dönmesi, küçük bir baş ğarısı ve bazı şeyler görme). Bu gariplikleri fark eden kişi de Miles. Hatta Miles dikkatli dikkatli Claire’i süzmesi yüzünden Sawyer’dan fırça yiyor. Claire’in sersemlemiş halini hepimiz evin patlamasına yorarken Miles sanki başka bir şeyler hisseder gibi. Hatta sık sık sendelemesi yüzünden bebeği tutmasına yardım etmek istiyor ama Claire buna yanaşmıyor. Claire “en azından artık bir şeyler görmüyorum” dediğinde Miles ona neler görüyordun diye soruyor ama cevabını öğrenemiyoruz. O gece yarısı Miles, Claire ve Christian’ı beraber ormana giderlerken görüyor ama buna müdahale etmiyor ve Sawyer’a haber vermiyor.
Şimdi 1. Ve 5. Sezonlarda gördüğümüz Rousseau sahnelerini hatırlayalım. Rousseau’nun ekibi tapınağa giden deliğin içinde BS tarafından saldırıya uğruyordu ancak bir şekilde tekrar kadının yanına geri dönüyorlardı. Fakat daha sonra (birlikte 2 ay sığınakta yaşadıktan sonra) “bir hastalık tarafından ele geçirildiklerine” inanan Rousseau onları öldürmek zorunda kalıyordu (S5×05). Yıllar sonra Sayid ormanda yalnız başına takılırken tuzağa yakalanıyor ve Rousseau onu sığınağına götürerek elektroşok tedavisi uyguluyordu (tanıdık geldi mi?). Rousseau Sayid’e ekibine bulaşan (tek kişiyle –Robert’la- başlayan ve diğer üyelere yayılan) bir hastalıktan bahsetmiş ve onları öldürmek zorunda kaldığından bahsetmişti.
Sayid’in içinde büyüyen karanlık BS değil, henüz açıkça bize gösterilmeyen bir başka “şey” bence. Danielle Rousseau’nun Fransız arkadaşlarının ve Claire’in de başına gelen şey aynı.

BOONE JACKİN HASTASI OLCK demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:24

3.BÖLÜMDE ANLADIK Kİ ADADA YASANLMŞ OLAYLAR BİR ŞEKİLDE UÇAĞIN DÜŞMEDİĞİ YERDEDE YASNIYOR VE BENM TAHMİNEİME GÖRE BOONE Bİ BÖLÜMDE YÜKSEK Bİ YERDEN DÜŞCK VE JACKİN OLDUĞU HASTANEYE GETRLP JACKİN HASTASI OLCK. HAA YASAR MI YASAMZ MI ORASINI KESTİREMIORM. BAALIM İZLEYP GÖRRZ

blackkte demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:28

BEYLER Bİ SİTEDE 6.SEZON SET FOTOĞRAFLARI WAR FOTOĞRAFIN BİRİNDE MİCHAEL İLE HURLEY KONUŞUYORLAR VE SONRA JACK FALAN GELİYOR YANI KISACA MİCHAEL GERİ DÖNÜO……

HAYVAN GİBİ Bİ CLAİRE AYRINTISI demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:34

CLAİRE ADAYA DÜŞTÜĞÜNDE 8 AYLIK YANİ 323 HAFTALIK HAMİLEYDİ ANCK 3.BÖLÜMDE GÖRDÜKKİ ETHAN 36 HAFTALK HAMİLESN DİYOR. YANİ İLK UCAĞIMZ ADAYA 22 EYLÜLDE DÜŞMÜŞTÜ FAKAT DÜŞMEYEN UCAĞIMZ İSE 22 EKİMDE YOLCULUĞA CIKMIŞ OLUYR.

mskl demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:52

şu bombanın patlaması olayını bir daha düşünmek laazım. eğer bomba patladıysa (ve ada battıysa) Ethan’ın da orada sulara gömülmesi gerekmiyor mu? (daha kundakta küçük bi çocuktu o zaman!) bu demektir ki; bomba adayı batırmadı –belki başka bişey yaptı ama hayat devam etti! değil mi?

lostisland demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:56

Final bölümü 23 mayısta,
yine iki bölüm peşpeşe verirler herhalde.. (finalde yani)
Bu için sonu sinemaya kalacak gibi..
Düşünsenize lost serileri!!! LOST 1 …Ekim’de sinemalarda..
LOST 2… ocak 2012! şeklindeki geyiklerden sonra,

zaman sorusu,
şimdi bunlar adada kaç yılında arkadaşlar?
Hani ne bileyim sawyer eve gitti, herşey yerli yerinde falan, kaldıkları yerden devam gibi.. eğer öyleyse köye ne olmuş, hadi bunlar inşaatın başında bomba sahnesi, derken kate ağaçta diğer insanlara ne olmuş peki.. yine kala kala bizimkiler mi hayatta kalmış? zaten bomba olayından önce gündüzdü sonra gece oldu.. bir şey var ama.. ben tam anlayamadım, kaçırdığım bişey mi var acaba?

ilk sezonda da yanlız bunlar vardı derken the others çıktı, zamanda sıçrama derken dharmayı gördük, şimdi de tapınak sakinleri… ve dogen’dan o düşündürücü cümle “adaya nasıl getirildiğimizi sen çok iyi biliyorsun…”

kate yine doğum sırasında clair’in yanında..
belli şeyler eninde sonunda “olması gerektiği gibi oluyor” yani, ister adada, ister Amerika’da..

Sawyer kapıda duruyor, Kate diyor ki “inanılmaz, adam az önce ölmüştü şimdi yaşıyor..” peki neden akıllarına gelmiyor Juliet’i de getirelim, bir dirilttirelim, ağlamasın Sawyer, üzülmesin Kate diye anlamadım.. Her şeyi de biz mi düşünecez yaaa :)

kaan demiş,

10 Şubat 2010 @ 21:59

aslında çok güzel bir bölümdü. Bölümde 2 şey çok önemliydi;

Birincisi Jack’e söylenen ‘kardeşinin de karanlık yanı kalmıştı.’ sözünde bence Jack kastedilmişti. Claire, Jack’in kardeşi olduğuna göre Claire in iyi yanları gitmiş. Bu bölümde Claire i fransız kadın benzeri bir halde gördük. Yani Claire e olan Sayid e olmasın diye Sayid i öldürmek istediler…
İkinci önemli şey ise ormanda buldukları tuzak. Tuzak fransız kadın’ın olmadığına göre kimin? Claire’in tabii ki!! Claire Fransız Kadın öldükten sonra onun benzeri bir hal almış. Aslında üstü kapalı çok açıklama yapılmış bu bölümde…

Kate odaklı bir Claire bölümüydü. Ama her bölüm gibi oldukça iyi bir bölümdü.

23 demiş,

10 Şubat 2010 @ 22:08

en çok sevdiğim karakterler Locke, Benjamin, Desmond ve Christian(evet christian bana göre çok önemli bir karakter birkaç bölüm ilerde görücez) in bulunmadığı bir bölümdü. Ayrıca Jacop ve mib de yoktu..

Ama ana karakterlerin olmamasına rağmen güzel bir bölümdü

bombacı mülayim demiş,

10 Şubat 2010 @ 22:58

Episode 4: The Substitute
Episode 5: Lighthouse
Episode 6: Sundown
Episode 7: Dr. Linus
Episode 8: Recon
Episode 9: Ab Aeterno
Episode 12: Everybody Loves Hugo
17 bölüm + final chapter bunlar da acıklanan bölüm adları

bezanardo demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:03

hakkaten şunu söyleyebilirimki bu zamana kadar izlediğim en kötü lost bölümüydü resmen 42 dakikam yazık oldu dedim ilk defa lostda lütfen yaa biraz daha heyecan katın şu diziyee 1 hafta beklioz beklenen ne bir hüsran yazık!!!!!!!!!!!!!!!

bezanardo demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:07

milyonlarca soru war ya olmaz böle daha o gömülen kadın erkek çifte nooldu onu bilmioz kadın gözünü açtıı ee sonraa yok ….daha bunun gibi niceleri deli olmamak elde deil yaa:D

lost6 demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:18

Bence tapınaktakiler herkesi test ediyor jackede hapı vererek test ettiler tabi sonuç ne bizler bimiyoruz. Dizi dahada karışmaya başladı dizinin sonunda bize söylenen herşeyin bilimsel olarak açıklanmasıydı bunu nasıl yapacaklar merrakla bekliyorum HATTA hiç açıklama yapacaklarmı daha hiç bir şey öğrenemedik.

mustafa99 demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:19

sayidin öldüğüne kesinlikle inanan kim var adadakilerden ???
miles ….
said uyandığında ne kadar şaşırdı gözlerine dikkat ettiniz mi.
sorup duruyor öbür tarafta ne gördün diye …
muhtemelen saidin cesedi ile konuştu da ondan…
bakalım sonunda ne çıkacak……..

Sergen demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:26

İlk kez lostu izlerken sıkıldım

lostisland demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:29

sevgili admin, güncellemeler gecikiyor lütfen!!

yukarıdaki yorumlarda “birileri birilerinin çocuğu” tarazında yorumlar vardı. ben bir spoiler okudum, Locke merkezli olacak olan önümüzdeki bölümde gerçek olup olmadığını görecez (Locke’un iş yerindeki sahneleri var):
Jacob’ın çocuğu varmış!

Jack, Sawyer, Kate, Juliet, Hurley, Locke, Michael, Bram, Desmond, Caesar, Illana, Ben, Richard, Sayid’den biriyimiş…
Ne alakası var şimdi?

Ne dersiniz Hurley olabilir mi?
Clair olsa tamam Aaron da torun, ondan kıymetli diyecem ama :)

Ugur demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:29

Bence sayid tapınağa ilk geldiğinde gitar kutusunun içinden çıkan yazı öyle deildi.Bence yalan sölediler.Sayidi öldürmek istiolardı çünkü içine jacob girecekti.Ve jacob onun bedeniyle kara dumanla savaşacaktı.Sayidi öldürdüler ama tekrar canlandı.Ben bunu kara dumanın yaptığını düşünüorum çünkü sayid ölmeden jacob bedenini alamaz.Şimdide zehirli hap veriolar.Öldürmek için direnecekler.Elektrik ve Ateş basma testini bu yüzden yaptılar.Sayidin bedenini jacob alsa acı çekmicekti ama sayid olduğu için acı çekti ve jacob olmadığını anladılar…

termit00 demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:30

Bence ada da iyi ve kötü diye iki grup yok. Ying-yang ı bilirsiniz. İyliğin içinde kötülük kötülüğün içinde iylik vardır. Ada da bütün karakterler iyi ve kötü özellikleri birlikte taşımıyor mu? J

Bu arada Sawyer ı hiç sevmedim anladık bunalımda haklıda ana ben eski Sawterı istiyorum.

Bu arada hap vermesi bana Matrix i hatırlattı. Kırmızı hapı içersen adadan kurtulursun siyah hapı içersen kendini blacksmoke la bulursun gibi…

Bu bölümü beğenmedim. Bu arada tek Eathanı görmedik. Sanırım Kate in kelepçelerini çıkaran adam da Waltu kaçıranlardan dı sakalı vardı. Jacke le maç yapan adam değil miydi yanlış mı düşündüm?

Yakında kesin Julyetide görücez e nasıl olsa harkes orda. İçerler artık Sawyerla bir kahfe.

Kürşat demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:33

Paralel evren falan yok hepsi aynı zamandalar,

Yani adada olan insanların aynısından adanın dışında da var.

dr mev demiş,

10 Şubat 2010 @ 23:43

bölüm bence de vasat bi bölümdü.yıllarca sadıkça izleyerek bugüne getirdiğimiz bi dizinin final sezonunun her bölümünün yürekleri ağızlara getircek tatta olmasını istediğimi belirmeliyim.ayrıca yapımcılar final sezonunun ilk sezona çok benzeyeceğini söylemişlerdi ben ilk üç bölümde yüksek bi benzerik göremedim.uçak düşmeseydi hikayesinden başka.siz???
şimdiiiiii…anlamadığım şey enfeksiyon kapma olayıyla ilgili.danielle in arkadaşlarını ele alalım:enfeksiyon ilk önce sarışın adamın temple ın dibindeki delikten zorla içeri çekilmesiyle bulaşıyo.ardından delikten çıkarılan sarışın adam diğerlerine bulaştırıyo.danielle kendini onlardan uzak tutmaya çabalıyo bu sayede enfekte olmaktan kurtuluyo oalbilir(ayrıca tawaretin gebeleri koruduğunu düşünmeden de edemiyorum :D)
sayidi düşündüğümüzde enfekte olması için benzer bi senaryo-yani karadumanla karşılaşma sonradan sapıtma olayını göremiyoruz-bulamıyoruz.sayid benjaminin babasının vurması sonucu yaralanıyo ve o arada bissürü zamanda yolculuktan adam iyileşemiyo.bence sayidin kötü özellikler kazanması içinde iyiliğin kalmaması-yani enfekte olması-temple daki suyun bulanıklaşmış olmasıyla ilgili.sonuçta suyun bulanıklaştığını görüyolar ama gene de sokuyolar şaşkınlıkla.suyun bulanması da jacopun hasmının işi olabilir bence.zira temple dakiler sayidin tamamen öldüğüne kanaat getirdikten sonra kapıların önünü külle kaplıyarak karadumandan korumaya alıyolar.belki de suyun bulanması bu külle kaplama olayından önce gerçekleşti:S??? ama içerdekilerin haberi olmadan nasıl olmuş olabilr bilemicem :D :S
yine de ben hala senaristlere dair içimde umut taşıyorum soruların kısmen cevaplanacağını düşünüyorum .

Einstein demiş,

11 Şubat 2010 @ 00:03

3.bölümde locke çıkmadı berbat bir bölümdü ben lockeın richardı sayidle takas etceğini dşünüyordum bu bölümde olmadı ama gelecek bölümlerde olur gibi şimdi lockeın üç çalışması var bunlar kate sawyer ve jin kate ve sawyer darmvillede ve locke oraya gidip kendini gösterecek ve onları kendi tarafına çekcek diğer yandan lockeın tarafında olan claire de jini getirir zaten lockea sahte locke demiyorum ben çünkü locke o adam olsa bile lockın beynine sahip ve duıum şundan ibaret sahte locke die tabir edilen kişi (jacobın arkadaşı+locke) zaten karışım locke normal lockeın tüm geçmişini biliyor bunu konuşmalardan da anlıyoruz bence burda en önemli nokta şu kara duman herhangi birini beden olarak kullanmak için seçmedi özellkle lockeı seçti çünkü locke hepsinden üstün özelliklere sahipti zeka,duygu vs gibi ama lockın özel bişeyi yoktu lockın adada iyileşmesinin sebebi ise yine kara dumandı ona lazım olduğu için böle oluyodu zaten karaduman lockı görünce bişey yapmamıştı her neyse dizi üç türlü bitebilir…….aman çok uzun ya:D

birgünbirküçükçocuk demiş,

11 Şubat 2010 @ 00:06

imdb de bu sezon 18 bölüm olarak gösteriliyor.

bu arada dikkat eden var mı bilmem ama paralel evrenler, aynı anda 2 farklı gelecek diyip duruyoruz ama lax de geçen zaman uçağın düştüğü zamanken, adada geçen zaman ise şimdiki zaman (2. uçağın (ajira) düşüşünden sonra) diye düşünüyorum. belki, lax sonrası süreç farklı olarak yaşansa da varılacak nokta aynı mesajını vermek istiyorlardır, ne de olsa “kader” sözcüğüne yeterince vurgu yaptılar. ilerki bölümlerde görcez zaten.

dogen (japon amcamız) jack’e buraya getirildik, nedenini sen de çok iyi biliyorsun gibi bi cümle kurdu. burda, zamanında lock’un jack’e adada bulunmalarının bir anlamı olduğunu söylemesi ve jack’in de bunun başlarda saçmalık olduğunu düşünmesine rağmen özellikle 5. sezonda buna inanmasına bağlanabileceğini düşünüyorum. yani yine “kader” ön planda gibi.

bir de “enfeksiyon”un ne olduğunu bilmesem de sayid’in dirilmesi, uygulanan işlemler, olayın bir tapınakta gerçekleşmesi gibi durumlar yine kader, din, mitoloji gibi soyut kavramları akla getiriyor.

dizinin sonunu dine mi yoksa bilime mi bağlayacaklar bilemem, ama bu kadar dinsel boyutu ön plana çıkardıktan sonra işin içine nasıl bilimi sokacaklar bilmiyorum ve bence bu iki kavramdan biri diğerinin aracı olacak gibi. bunun da din olacağını sanmıyorum.

bu arada 4. bölümün promosu yayınlanmış. baya hareketli geçeceğe benziyor. sonunda jin ve sun kavuşacak sanırım :)

http://www.youtube.com/watch?v=Fvf70iXtJuc

Einstein1 demiş,

11 Şubat 2010 @ 00:13

3.bölümde locke çıkmadı berbat bir bölümdü ben lockeın richardı sayidle takas etceğini dşünüyordum bu bölümde olmadı ama gelecek bölümlerde olur gibi şimdi lockeın üç çalışması var bunlar kate sawyer ve jin kate ve sawyer darmvillede ve locke oraya gidip kendini gösterecek ve onları kendi tarafına çekcek diğer yandan lockeın tarafında olan claire de jini getirir zaten lockea sahte locke demiyorum ben çünkü locke o adam olsa bile lockın beynine sahip ve duıum şundan ibaret sahte locke die tabir edilen kişi (jacobın arkadaşı+locke) zaten karışım locke normal lockeın tüm geçmişini biliyor bunu konuşmalardan da anlıyoruz bence burda en önemli nokta şu kara duman herhangi birini beden olarak kullanmak için seçmedi özellkle lockeı seçti çünkü locke hepsinden üstün özelliklere sahipti zeka,duygu vs gibi ama lockın özel bişeyi yoktu lockın adada iyileşmesinin sebebi ise yine kara dumandı ona lazım olduğu için böle oluyodu zaten karaduman lockı görünce bişey yapmamıştı her neyse dizi üç türlü bitebilir…….aman çok uzun ya:D

Can demiş,

11 Şubat 2010 @ 00:15

Güzel bir yer yakaladım sanırım.(Allahım nolur paralel evrene bağlamasınlar :D)

Bu kısmı Kate nin Claire hastanedeyken yakaladım

http://img402.imageshack.us/img402/7580/losts06e03hdtvxvid2hdav.jpg

Bu kısım da Kate le Sawyer konuşurlarken
http://img402.imageshack.us/img402/7373/losts06e03hdtvxvid2hdavz.jpg

:huh:

Valla garip bir durum yani adadaki Kate de olan iz Uçağın düşmemiş halindeki Kate de de var.Kate ölse diğeri de mi ölecek. Ama öyle bişerşey olsaydı Boone ölü olurdu.

Siz ne diyorsunuz :D:huh::hmmm::hmmm:

swam demiş,

11 Şubat 2010 @ 00:42

dogen nasıl oluyoda clairen jackın kardeşi olduğunu biliyor

burak demiş,

11 Şubat 2010 @ 00:53

bence bunlar öldü cehennemdeler :D

ozan demiş,

11 Şubat 2010 @ 01:08

valla bana sorarsanız 15 bölüm herşeyi açıklamaya yeter senaristlere bırakalım ben yinede geride çok az soru işareti bırakcaklarını düşünüormm (umut ediorm:))

EurosoftBilgisayar demiş,

11 Şubat 2010 @ 01:25

Sayyidin kardeşine demedi orda hatalı tercüme var. Seyyid e olan şey kardeşinede oldu demek istedi jack e yani hastalanan claire

awsalli demiş,

11 Şubat 2010 @ 01:26

Arkadaşlar bence ada ikiye bölünmeye başladı aslında baştan beri olan ama bizim yeni gördüğümüz birşey.Mesela jacobun adamları vardı mesela richard gibi.Ayni şekilde siyahında adamları var satranç gibi düşünebiliriz.Siyahlı adam istedigi kişinin kılığına girebiliyor.Ama şuan ki stratejisi tahminimce claire kullanarak dışarda kalanları ele geçirmeye çalışıyor.Eski bölümde clairede babası tarafından götürülmüştü.Bence jacob ile siyahlı adam arasında bir oyun var.Ama şöyle demişler hurleye görünenin siyahlı adam olduğunu söyleyenler olmuş eğer öyle olsaydı elinde gitar kutusunu işaret edip onu vermesi gerektiğini söylemezdi.O yüzden bence jacob dı o görünen kişi.ikisi arasında bir oyun var.Heykel neden yıkık.Blacksmokeun evi neresi aslında bunların hepsi bu oyunyada olayı başlatan şey olabilir.

ygzlpsncl demiş,

11 Şubat 2010 @ 01:42

arkadaşlar olay şu ki bu J.J. Abrams denilen adam FRİNGE dizisinde de takıldıı gibi burada da paralel evren muhabbeti var bombayı patlatarak 2 evren arasındaki kapı açıldı ve uçak düşmeden yoluna dvm etti diğer evrende burada ise bildiğiniz gibi zaten uçak düştü ethanın hastane de claire ile karşılaşmasıda bundan sebep hatırlarsanız ada da claire ı bi odaya kaçırıp iğne yapmıştı diğer dünya da da claire hazır diilm diyip iğne yaptırmak istedi olay paralel evrende sanırım ama tabi cvp istiorz hepsine çok bilinmeyenli denkleme döndü ama çözülecek gibi diil hepsini bi anda açıklamasalar bari yoksa komaya gireriz yavaş yavaş açıklarlar inş yeterki açıklasınlar :)

Süleyman demiş,

11 Şubat 2010 @ 01:47

18 bölüm imdb den bakarsanız 18.bölüm final gözüküyo.

ismrliyimm demiş,

11 Şubat 2010 @ 03:14

arkadaşlar sun ve jin güney koreliydi dimi? peki miles nereliydi? japonsa bu dogan abimizi anlıyo olmalı hoş onun da japon olduğu kesinleşti mi? kesinleştiyse ben kaçırmış olabilirim:))))yani aynı ırktansa bunlar miles da anlıyo olabilir o niye çevirmiyo:) bu nası dizidir anasını satayım çekik gözlülüleri doldurdular hiçbir hiçbirinin dilinden anlamıyo. dünya karması gibi oldu ada:D:D

2323 demiş,

11 Şubat 2010 @ 03:26

jack herşeyi biliyor lost izleyenler ve bir kere değil birsürü düşüş yaşıyor jack 1.sezon pilot bölümünü izlediğinizde anlıyacaksınız herşeyi bliyor ve yaşaması gereken kişilere bakıyor claire görünce ciddi yarası olan birini bırakıp kardeşi oldugunu bildiği için ona koşuyor ve tanıdığı birine hurleye emanet ediyor önceden olacakları biliyor ucukta 2 şişe neden alıyor birisi yarası için 6 sezonda gösterdiği uçak sahnesinde düşmeyeceğini biliyor ve 1 şişe içki var farkındaysanız desmond ı gördüğünde ise şaşırıyor çünkü desmondı görmeye alışık değil ve deniyor desmond ı onu tanıyormu diye nedeni ise desmond zamanda yolculuk ettiği için.richard yaşlanmıyor değil yaşlanıyor ama habire zamanda yolculuk ettiği için bize öyle gösteriliyor.

Okanca demiş,

11 Şubat 2010 @ 03:29

ARKADAŞLAR ÇOK FAZLA SORU VAR NASIL CEVAPLANCAK BUNLAR SAÇMALANDI ARTIK DİYORSUNUZ.
TAMAM HAKLISINIZ AMA ZATEN ADAMLARIN ŞUAN BÖLÜMLERDE YAPTIKLARI VE YAPMAYA ÇALIŞTIKLARIDA BU..
BENCE BÜTÜN SORULARI 10 DKLIK BİR FRAGMANDA BİLE AÇIKLARLAR. ÇÜNKÜ ZATEN BÜTÜN OLAYLARIN OLMASINA NEDEN OLAN BİR KAÇ SEBEP VAR

İLERLİYEN BÖLÜMLERDE SADECE BİRŞEYİ BİLE ÖĞRENDİĞİMİZ ZAMAN BENCE ÇOK FAZLA SORU YERLİ YERİNE OTURCAK. DAHA SONRA FİNAL..

lothlorien demiş,

11 Şubat 2010 @ 03:52

claire jack in kardeşi zaten babaları aynı senin kardeşğin gibi derken ondan bahsetti ayrıca cabinde lock jackin babasıyla claire gördü orda jackin babası kılığındaki kim olduu belli zaten yani claire kötü tarafta

alpdemirr demiş,

11 Şubat 2010 @ 03:52

arkadaşlar sayid’in içine siyah adam girmiyor. aynı benjaminde olduğu gibi kötülüğün hizmetçisi oluyor. hatırlayın benjamin iyilik perisi gibi bir çocukken nasıl korkunç bi adam oluyor. babasını bile öldürüyor. yani sayid de öyle olacağı için onu öldürmek istediler. haftaya cevapları almaya başlarız gibime geliyor,jhon herşeyi anlatıcam dedi.

lothlorien demiş,

11 Şubat 2010 @ 04:19

arkadaşlar john locka yol gösteren cabinde jackin babası kılığında olan şey jacob değil lock onu jacob sandı ama o aslında karaduman yani esau. locku otarafa yolaayıp gerekirse ölmen gerekecek diyen de esau dur amacı okadar belliki jacoba buraya gelmek için neler çektiğimi bilemezsin dedi hatta.. yani benim fikrim uçak ilk adaya düştüğü andan itibaren esau jacoba ulaşıp onu yok edebilmek için harekete geçmişti bil, yaşanan herşey ama herşey kesinlikle jacob ve esau arasında geçen şeylere bağlanacak…
bizim elemanlar maşa bi kısmı esaunun bikısmıda jacobun maşaları bu ejn sonunda ortaya çıkacaktır..

lothlorien demiş,

11 Şubat 2010 @ 04:21

onu bunu bilmemde bu sezon bittikten sonra kesinlikle 6 sezonu en baştan sırayla izliceğim kesin :)))

lothlorien demiş,

11 Şubat 2010 @ 04:24

dizimax de yapımcıların roportajını izledim

soru: diziye başladığınızda tasarladığınız sonla bu sezon aynımı ilerliyor yani ilk düşündüğünüz sonla şimdiki arasında ne farklar var ???

yapımcılardan cevap: kesinlikle ilk başladığımızda planladığımız sonla aynı olacak hiçbir değişiklik yok… :))

Burak Can demiş,

11 Şubat 2010 @ 09:46

bu bölümdeki hap olayı matrix’i , sayidin içindeki kötülük vücudunu sarıyor geyikleri ise starwars episode3 ‘ü anımsattı..
yukarıda da yazmıştım.. final sezonuna yakışmayan bir bölümdü..

LOSTER X demiş,

11 Şubat 2010 @ 10:22

ya şu CEW’in teorilerine kopuorm çok komik bir kişiliği sahip ne biçim teoriler onlar :D, adam sırf yazmak için yazıyo neyse bizim için önemli değil nede olsa bir teori yayınlamış saygı duymak lazım.

Yabancı bir kaynaktan Dogan’ın 1200 lü yıllarda doğduğunu okudum ne kadar doğru bilemem.
Jack’ bende senin gibi getilrdim diyor.Nasıl olduğunuda biliyosun diyor. Şimdi jacop ada’ya gelicek olan kişileri ada dışındaki hayatta bir şekilde seçer.Seçerken dokunakarak o kişileri kutsar.Ve bu kişiler arasında kutsandıkları için kaderleri kesişir.Ve bir gün hepsi aynı uçağın yolcusu olur.Ve işte o zaman hepsi ada’ya düşer.Tabii ki seçilmeyenlerde vardır. ÖR : hugo ada’ya gelmeden önce seçilmemiştir. fakat ada’da zamanla jacop un ilgisini çekmiştir.Ve ada dışına çıktığında kutsanmıştır.Yani bunlar ada’ya getirilmek için seçilmiş kişilerdir jacob’un sadıkları gibi.Dagon ve orda yaşanların çoğu bir şekilde gerçek hayatta yine jacob tarafından kutsanmış ve ada’ya getirilmiştir. Black rock ile. Black rock ada’ya gelmeden önce ada’Da jacob ve siyah adam dışında başka kimse yaşamıyordu.Tabi bunların ataları dışında olabilir. Ki bu bir süreçtir. black rock’ın ada’ya gelip bu zamana kadar olanlar bir süreçtir.Geilişimdir. ” They come,fights,destroys and go ” . gelirler savaşırlar yıkarlar ve giderler
Bu süreçlerin başlangıcı gelmektir ve Black rock ile bu tamamlanmıştır.Daha sonra dharma gelmiş ve ada’ya ilk gelenlerde kavga başlamıştır dövüşmüşlerdir, Yıkma ” destroy” ise oceonic kurtulanları sayesinde başlamıştır, swan ve diğer yerleri yıkmışlardır, diğer bir yıkım ise geçmişte sahildeki heykelin yıkımıda olmuştur. Şimdi ise kavga süreci iyi ve kötü taraflar arasında tamamlancak, ve hepsi gidicekler. , eğer izlediğimiz Los angels sahneleri final bölümü ve kurtulmuş oldukları bölümler ise kaderleri değişmemiştir çünkü kader belirlenmiştir. ve hayatta bir şekilde kaderleri kesişçektir. Örneğin kate in claire’in yanında olması ismini aaron koyması, Kate’in kelepçelerden kurtulmak için girdiği yerde Tom’u gördük sonra jack ile kate’in dejavu gibi bir şekilde birbirlerini hatırlaması, Desmond’un uçakta olması, Ethanın clairein doğumunu kontrol etmesi.. vs vs vs

mustafa demiş,

11 Şubat 2010 @ 10:33

daniel faraday nerede acaba

ozan demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:18

arkadaşlar nasıl oluoda kara dumanın kötü olduğu ve jakopun iyi olduğu kanaatine varıyosunuz…dikkat edin adayı korumaya çalışan karaduman madem rousso enfeksiyon kaptı madem karadumanın entikisindeydi ki bunuda bilmiyoruz rousso kötü değildiki .. yada claire 2 kişiyi akladı ama niyeti kötü değildi jin i kurtardı..hatırlayın ben i öldürmye gelen askerleri karadumanla savunmuştu orda bizimkilerin hayatını kurtaran yine karadumandı..evinden atılan yine karaduman sora jakop un çağırdığı ilana ve ekibi hakkında dikkat edin lapitusun sözlerini hatırlayın bana iyi olduklarını söylediler ama ben inanmıyorum dedi tamam karadumanın kötü olduğu ok olay oldu ama bence bu ortada bişey ama bana sorarsanız bu sadece bi his ama olaylar hurley ve ben de patlarsa şaşırmam hurley de zaten dikkat edin sanki bütün olaylar hep onun altından çıkıomuş gibi bi izlenim verio senaristler :) bide benm çözmekte zorlandığım bişey var ya bu tapınağın orda hatırlayın ben blakesmoke u kızı olarak görmüştü fransız ekibten birini tapınağın altına doru çekmişti atırlayın peki benm anlamadığım tapınağa bu kadar yakınken neden tapınaktakiler sanki o herzamn kilometreerce uzaktaydı şimdi gelicek muhamelesi yapıolar ben bunu anlayamadım .

lostt da lost demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:18

Can demiş,
11 Şubat 2010 @ 00:15

Güzel bir yer yakaladım sanırım.(Allahım nolur paralel evrene bağlamasınlar :D)

Bu kısmı Kate nin Claire hastanedeyken yakaladım

http://img402.imageshack.us/img402/7580/losts06e03hdtvxvid2hdav.jpg

Bu kısım da Kate le Sawyer konuşurlarken
http://img402.imageshack.us/img402/7373/losts06e03hdtvxvid2hdavz.jpg

:huh:

Valla garip bir durum yani adadaki Kate de olan iz Uçağın düşmemiş halindeki Kate de de var.Kate ölse diğeri de mi ölecek. Ama öyle bişerşey olsaydı Boone ölü olurdu.

Siz ne diyorsunuz :D:huh::hmmm::hmmm:

guzel bır fotograf yakalamıssın da ya bu bir izse kate de dogdugundan beri felan varsa o zaman anlamsız kalır

6.SEZONDAKİ UÇAK 8:15 DEĞL. KESİNLEŞTİ 3.BÖLÜMDE demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:21

ARKADŞLAR CLARİE HASTANEDEYKEN ULTRASON FOTOĞRAFINA BAKIO.ORDA TARİH ZATEN 22 EKİM OLMASI UÇAĞIN 1 AY GECİKMELİ DÜŞTÜĞÜNÜ GÖSTERIO AMA ASIL OLAY SAATİN 9:29 OLMASI. EE ARKADŞLAR BU UCAK 8:15 SEFERİYSE NASI OLUODA 1:14 DK İÇİNDE BU UCAK HEM LOS ANGELESA İNIO. ÜSTÜNE CLAİRE KAÇIRILIO FİLN HATTA DOKTORA DIO 20 DAKKADIR SANCI VAR DİE. YANİ BU UCAK 8:15 SEFERİ DEĞL. CLAİRE SYDNEYDEN O HASTENEYE GELİŞ SÜRECİ 1:14 DK OLAMAZ. YORUM BEKLIORM

ozan demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:47

ya dikkat ettinizmi aldo aynen alvar hansoya benzio

lostt da lost demiş,

11 Şubat 2010 @ 12:53

mskl demiş,
10 Şubat 2010 @ 21:52

şu bombanın patlaması olayını bir daha düşünmek laazım. eğer bomba patladıysa (ve ada battıysa) Ethan’ın da orada sulara gömülmesi gerekmiyor mu? (daha kundakta küçük bi çocuktu o zaman!) bu demektir ki; bomba adayı batırmadı –belki başka bişey yaptı ama hayat devam etti! değil mi?

Arkadasım jack bombayı patlatmaya çalıştığı zaman dharma gırısımınde calısan elemanlar deniz altı ile ada dısına kacırıldı ve ethan da dharma gırısımındekılerden profun oğluydu oda kaçıp kurtulmuşdu hoş bana adanın patlayıp sular altına gömülmesi de saçma geliyor madem o bomba koca dayı sular altına gömuyor bı tane heykelı mı yıkamıyor adanın sulat aldında gozukmesının degısık bı sebebe dayalı ışınlama olabılır ..

MrsWh1mper demiş,

11 Şubat 2010 @ 13:22

uçak düşmediği zamn hayatları çok kötü bunların .s tekrar mı gelcekler adaya nolcak .s

ozan demiş,

11 Şubat 2010 @ 13:40

lostt da lost a katılıorm zaten hidrojen bombası patladıını düşünelim ada sular altında neden kalıoki artı orda ki dharma evleri falanda ayakta hala ve köpekbalığından diğer balıklara kadar her canlı yaşayabilio hidrojen bombosı bu bu hayvanlar yaşıyamaz orda

fikir demiş,

11 Şubat 2010 @ 14:32

lostt da lost demiş,
11 Şubat 2010 @ 12:18

Can demiş,
11 Şubat 2010 @ 00:15

Güzel bir yer yakaladım sanırım.(Allahım nolur paralel evrene bağlamasınlar :D)

Bu kısmı Kate nin Claire hastanedeyken yakaladım

http://img402.imageshack.us/img402/7580/losts06e03hdtvxvid2hdav.jpg

Bu kısım da Kate le Sawyer konuşurlarken
http://img402.imageshack.us/img402/7373/losts06e03hdtvxvid2hdavz.jpg

:huh:

Valla garip bir durum yani adadaki Kate de olan iz Uçağın düşmemiş halindeki Kate de de var.Kate ölse diğeri de mi ölecek. Ama öyle bişerşey olsaydı Boone ölü olurdu.

Siz ne diyorsunuz :D:huh::hmmm::hmmm:

guzel bır fotograf yakalamıssın da ya bu bir izse kate de dogdugundan beri felan varsa o zaman anlamsız kalır

Bencede güzel yakalmışsınız ama ben şöyle düşünüyorum. Paralel evrendekilerle 6. sezon bölümleri aynı anda çekiliyor. Dolayısıyla Kate in elindeki morarmadan bence diziyi çekenlerinde haberi yok.Birde dikkatimi şu çekti adadakilerin yüzleri tenleri eski bölümlerdeki kadar kirli değil ve güneş tenlerini çok fazla yakmamış sanki.

cew demiş,

11 Şubat 2010 @ 15:13

Açıklanamayan mevzuları doğumla bağlıycaklar bence çünkü doğum tamamen bir mucize bol protein kaynağı olan sperm ve yumurta (Yane bu proteinlerin yapı taşı dna dnaların yapı taşı atomlar atomların yapı taşı kuarklar ve aslında kuraklar yoklar yada saniyenin 1 bölü sonsuz diliminde bir var olup yok oluolar :P Kuantum Fiziği hakkında bi şeyler biliodur herhes herhalde) Bu adada bence zaman yok :D Yada bu zamanda atlamalarına sebep olan her nasıl bir enerjiyse bu enerji o adada cocuk oluşumunu engelleyici etki yapıoyordu)Burdaki enerjinin antienerji(yane eksi enerji olamıycak gibi birşey gözüküor ama)olabilceğini düşünüorum.Kainat üzerindeki her şey(paralel evren teorisinede var dersek bütün kainatlar)Dönmekde Evren kendi etrafında gök adaları evren etrafında galaksiler gök adalar etrafında yıldızlar galaksi etrafında … elektronlar proton etrafında ….. Yane bu adadakilerde bi şekilde var olmalarını (yada doğumlarını) bu adaya bağlı insanlar ve döngü şeklinde bu adada var oluyorlar:Kainat üzerinde var olan bütün pozitif kavramlarla bütün negatif kavramların savaşı gibi bu adada da pozitif olanlar la negatif olanlar var ve gerçekliğe bir şekilde etki edecekler yane dizinin sonunda bizimkiler tekrar adaya düşer ve 1.sezonun birinci bölümü olusa şaşırmam.

LOSTER X demiş,

11 Şubat 2010 @ 15:42

o iz seneryoyla paralel evrenle alakalı değil, kate i canlandıran oyuncu çekimelr sırasında elini morartmıştır, çekimlerde ard arda yapıldığından bu sahneler oyuncunun eli morarıkken çekilmiştir, alakası ilişkisi yok

PsychoRocker demiş,

11 Şubat 2010 @ 15:50

Aaaaah aaaah
dizi Dharma varken daha güzeldi…. daha ilgi cekiciydi….bitirdiler Dharmayı :D o istasyonlar evler … xD

cew demiş,

11 Şubat 2010 @ 16:23

Ölede olabilir Loster x ama ben adadaki sahneler le ada dışındaki sahnelerin bir birine yakın zamanda çekildiklerini düşünmüyorum en azından arada bir 2 gün fln vardır Yane yeşillikde çimenlikde çekilen sahneler carsamba çekiliorsa medeniyetde çekilen sahneler cuma çekiliodur ve bu morluk farkedilip makyajlanırdı bi an o sahilde oturuolarken yarım saat sonra hastane çekimi olmuyodur hiç film çekimi gördünüz mü bilmiyorum ama.Ve uçakda jackin boynunda bir yara vardı jackin o an neden olduğunu hatırlamadığı.Boone öldü diyenler içinde boone 2004 de öldü ama bizimkiler bi 1977 e gidip geldiler o zmn diliminde boone ve diğer herkes(herkes olmayabilir) ada dışında doğup büyüdüler zaten :S

Murat ALTAŞ demiş,

11 Şubat 2010 @ 17:50

Sevgili Lost izleyicileri
Herkesin kendine göre güzel düşünceleri var. Olaylar karışık ve karmaşa devam ediyor. Resmin bütününe baktığımızda zaten bazı olaylar açıklanamayacak.
Benim aklıma takılan şu, Bu heykeli ve tapınağı o adaya kimler ve ne amaçla yapmış? Adaya Gelen bir elektrik kablosu vardı. O elektrik nereden geliyor? Yoksa o ada bir truman show mu?Bunu düşünmek lazım. Mistik öğeler var ama bir yandan da zaman atlaması, paralel evrenler vb. gibi bilimsel olaylar da var. E Bilim var sa mistisizm i niye ha bire pompalıyorsun? hangisi olayları çözecek merak ediyorum.
Bence o heykelin yıkılmış olması ile bu olayların bir ilgisi var.

CeRiMLi demiş,

11 Şubat 2010 @ 19:30

2. sezonun başlarında olması lazım bir bölümün ismide “What Kate did” idi. Bağlantı varmıdır bilemem ama bu dizinin sonu pek parlak görünmüyor, sardıkça sarıyor.

mrv demiş,

11 Şubat 2010 @ 21:19

bence kara duman ada dışında ölüp cesedi adaya gelenlerin şekillerine bürünüyor… CS ada dışında öldü aynı şekilde locke da öyle, mr.eko’nun kardeşi yaralıydı ada gelmeden ölmüştür o da :9

AMEX demiş,

11 Şubat 2010 @ 23:41

arlar bunun alt yazısı nerde

deniz3838 demiş,

12 Şubat 2010 @ 01:29

arkadaslar dogan üzerine basa basa diyorki onun vurulmasina kim sebep oldu nasil vuruldu dor jake de benim yuzumden oldu diyor ozaman hatani telafi et diyor jake eyer iyilerdense yani onlardansa gecmistede demekki birbirlerini oldüremiyorlar yada buna sebep bile olmamalari gerekiyor olabilir belkide karaduman bu sekilde oldugu zaman onlari elegeciriyordur sacma olabilir ama bu geldi aklima cunki ilk sayiti yarali getirdigindede sordular nasil yaralandi ye cewap verirseniz sevinirim

Ömer demiş,

12 Şubat 2010 @ 05:37

Çinli garip lider jacke kardeşinde bu enfeksynu kaptı derken claire’ı kastetti zaten gördk kapmış kapıcanı yavrum tarzana dönmş :)

uqR! demiş,

12 Şubat 2010 @ 06:15

1-Sayid enfeksiyon kaptı tıpkı russo nun ekibi ve claire gibi.
2-Bu enfeksiyonu black smoke çıkardı bi çeşit kendi tarafına çekme yöntemi(jacob ın da dokunarak kişileri kutsaması ve bu hastalıga yakalanmamasını sağlaması)Dikkat ederseniz jacob sayide harita soruyordu ama tam bu sırada sevgilisine araba çarptı sayide dokunamadı.
3-Bu enfeksiyon kesik yaralardan bulaşıyor tapınak liderinin özellikle jack’e sayid vuruldugu zaman başka biri vuruldu mu diye sorması buna örnek
4-Ayrıca 3.bölümde russo nun 1.sezonda niçin hasta dediği kişilere elektirik verdiğini öğrendik şok yöntemiyle hastalıgı tespit ediyor
5-Testin ilk iki maddesi içine black smoke girip girmediğini öğrenmek içindi çünkü black smoke elektirik gibi manyetik bir güç bu yüzden koruma çitinden geçemedi. kumları koydugunda nötrlemesinden dolayı kumdan tırsıyor olabilir : ) (Bu biraz sallama oldu)
6-Ayrıca desmond’ın hatch de kendisine hergün aşı yapmasının ve dışarı gaz maskesiyle çıkmasının enfeksiyonla ilgisi olabilir.
7-BS den korunmak için çıplak ayak dolaşıyorlar bi çeşit kendilerini topraklama yöntemi olabilir

uqR! demiş,

12 Şubat 2010 @ 06:57

bu arada mrv ve 2323 süper yorumlar.

Jack in babası adaya ölü geldi tabutla-Black Smoke babasının şekline girdi
John adaya ölü geldi -Black Smoke john un şekline girdi
Mr.eko nun kardeşi yami’idi galiba o da adaya gelmeden ölmüş olabilir çünkü onun da şekline girdi

Black Smoke ada dışanda ölüp adaya gelenlerin şekline,
Jacob Adada dogan kişilere giriyor olabilir ve bunu öğrenen black smoke tawaret’i yıkıyor(taa dharma zamanında) bu sayede adada dogum gerçekleşmiyor.sonra jacob’ı öldürüyor ama aslında bu planların hepsi jacob’ın BS jacob’ın planınnı oynuyor ama farkında değil.

Richard niçin sun’un gösterdiği dharma zamanında çekilmiş fotografa hepsinin ölümünü gördüm dedi???

DHARMA demiş,

12 Şubat 2010 @ 11:49

Biraz kül biraz duman biraz su Black Smoke dediğimiz şeyin aslı bunlar hatırlayın benjamin bu dumanı serbest bırakmak için bir karanlık odaya geçmiş ve elini suyun içine sokarak tıpa gibi bir yeri açmış ve su o delikten akarak yer altına inmişti sonra da Widmore un adamlarını öldürmüştü. Tapınaktaki suyla arasında bağlantı var gibi geliyor bana ne dersiniz ?

LOSTER X demiş,

12 Şubat 2010 @ 13:20

hmmm çok iyi bir görüş,

evet olabilir, suyu açarak kara dumanın dolaştığı ada altındaki delikleri su ile doldurdu ve duman dışarıya çıkmak zorunda kaldı, tapınaktaki pınar ile bağlantısı olabilir mi bilmiorm ama siyah dumanla bağlantısı olduğu kesin sayidimiz enfeksyionu ordan kaptı

cew demiş,

12 Şubat 2010 @ 14:03

Şu çıplak ayakla dolaişma muhabbeti deişik geldi bana elektrik fln muhabbeti. ve o döktükleri tozda manyetik etkiyi emen bi metalin tozu olabilir mi ?

hakan demiş,

12 Şubat 2010 @ 15:01

fransız kadın da ilk bölümlerde diğerleri hastalandı diye vurmuştu diğer arkadaşlarını

orrin104 demiş,

12 Şubat 2010 @ 20:18

umarım bu alternatif zamanın üzerine bu bölumde oldugu gibi cok gitmezler artık sıkmaya başladı..

orrin104 demiş,

12 Şubat 2010 @ 20:23

Can demiş,
11 Şubat 2010 @ 00:15

Güzel bir yer yakaladım sanırım.(Allahım nolur paralel evrene bağlamasınlar :D)

Bu kısmı Kate nin Claire hastanedeyken yakaladım

http://img402.imageshack.us/img402/7580/losts06e03hdtvxvid2hdav.jpg

Bu kısım da Kate le Sawyer konuşurlarken
http://img402.imageshack.us/img402/7373/losts06e03hdtvxvid2hdavz.jpg

:huh:

Valla garip bir durum yani adadaki Kate de olan iz Uçağın düşmemiş halindeki Kate de de var.Kate ölse diğeri de mi ölecek. Ama öyle bişerşey olsaydı Boone ölü olurdu.

Siz ne diyorsunuz :D:huh::hmmm::hmmm:

———
benzer bi iz uçak düşmeden önce jackte’de vardı. hatta bakıp şaşırmıştı bi anlamı olabilirmi acaba???

brc demiş,

12 Şubat 2010 @ 23:28

alper moscow demiş,

10 Şubat 2010 @ 16:13

Anladığım kadarıyla Dogan Jacke ben adaya getirildim diyor ve Jack te nasıl yani diye soruyor.Dogan da ne demek istediğimi çok iyi biliyorsun diyor.Burdan Jackın babası tarafından daha küçükken adaya getirildiğini tahmin ediyorum veya jackin bir şekilde herşeyden haberi var.

—-

bana da jack bişiler biliyor gibi geldi…

bi de hastalık kaptıklarını öğrendik ama jacob neden böle bişi olmaısnı istedi ki …. kötü o kötü :p

brc demiş,

12 Şubat 2010 @ 23:41

ygzlpsncl demiş,

11 Şubat 2010 @ 01:42

arkadaşlar olay şu ki bu J.J. Abrams denilen adam FRİNGE dizisinde de takıldıı gibi burada da paralel evren muhabbeti var bombayı patlatarak 2 evren arasındaki kapı açıldı ve uçak düşmeden yoluna dvm etti diğer evrende burada ise bildiğiniz gibi zaten uçak düştü ethanın hastane de claire ile karşılaşmasıda bundan sebep hatırlarsanız ada da claire ı bi odaya kaçırıp iğne yapmıştı diğer dünya da da claire hazır diilm diyip iğne yaptırmak istedi olay paralel evrende sanırım ama tabi cvp istiorz hepsine çok bilinmeyenli denkleme döndü ama çözülecek gibi diil hepsini bi anda açıklamasalar bari yoksa komaya gireriz yavaş yavaş açıklarlar inş yeterki açıklasınlar :)

—-

paralel evrense hakaten o zaman şuanki zaman 2004 olmalı bence :S ya adamın babası 2 kere mi ölüo çok akrıştı =p

emre demiş,

12 Şubat 2010 @ 23:43

bence bu dizi hiçbişeye cevap vermeden sonlanacağa benziyo :) her bölümde cevap ararken yeni bir soru işareti çıkıyo karşımıza :)

lostisland demiş,

14 Şubat 2010 @ 23:30

2323

Jacob’ın, adada doğan kişilerin bedenine bürünmesi fikrini beğendim.

Ve şöyle yorumladım. Jacop yeni doğanın yerini aldığında, yerini aldığı kişinin yaşamı da sonlanıyor dolayısıyla. O zaman bazı yorumlara benzer olarak, Jacob’ın kötü olduğunu da düşünebiliriz. Şu adam iyi mi kötü mü kafam karıştı yine.. Fikirlerinizi bekliyorum

Uqr

“aslında bu planların hepsi jacob’ın BS jacob’ın planınnı oynuyor ama farkında değil.” demişsin, bu da ilgilmi çekti.. Biraz açar mısın, yani bu durumda Jacob’ın planı, biraz kendini, adayı ya da ada üzerinde yaşayan her canlıyı sonlandrımak olmuyor mu?
Düşünceni yazarsan sevinirim

mahlet demiş,

15 Şubat 2010 @ 15:44

Arkadaşlar lost u ilk sezonundan itibaren dikketle izlerseniz şifrelenmiş bir bilginin bize sunulduğunu göreceksiniz, tıpkı jakop un türkçe karşılığının yakup olması ve aslında yakupoğulları yani israil in verdiği bir mücadeleyi anlattığını ve luka incilinden ve tevrattan alıntılarla hazırlanmış dizide her karakterin musevi yada hıristiyan anlayışına göre kutsanmış ve bizimde isimlerine aşina insanlar olduğunu çözeceğinizi düşünüyorum. bu dizi sonucu nereye bağlayacak merak ediyorum ama her karakterin adını inceleyin latince ve arapça karşılıklarında peygamber ve kutsanmış kişilere rastlayacaksınız.

drmev demiş,

15 Şubat 2010 @ 18:05

nolur paralel evran falan olmasın lostun çooook çok çok farklı havası ve senaryosu olduğunu düşünüyorum……..bilim felsefe din inanç batıl inanışlar tılsımlar tanrılar……tıpkı insanlık tarihi gbi,tıpkı tarih boynca gelmiş biçok tarikat ve din gibi.o yüzden nolur paralel evren olmasın

uqR! demiş,

16 Şubat 2010 @ 01:32

İpler jacob ın elinde çünkü jacob BS den daha güçlü.

Jacob BS nin kendisini öldürecegini zaten biliyordu.(öldürüldüğü zaman gayet sakindi,ölünce bişey olmuycakmış gibi) bu yüzden kendine göre planlar yaptı.Daha öncesinden kate,jack.. bunları kutsaması,hurley’e gitar kutusunda not bırakması,gelecegi bildiğinin kanıtı ve hazırlıklar yaptı kendi tarafına savaşı kazanmasında önemli rol oynayan kişileri seçti.(Kilit adam Jack)

Bence,

BS ve jacob ın amacı adada bir denge kurmak ama kendi aralarında lidere karar veremiyorlar

Her iyinin içinde bir kötülük,her kötünün içinde de bir iyilik var(Jacob-Bs Açılımı)BS jacob’ın korumalarını hemen öldürmüyor onlara gitmeleri için şans tanıması buna örnek.

Bs adaya bir daha insanların gelmesini istemiyor(savaşırlar,yıkarlar..) bu yüzden bu yüzden jacob’ı öldürüp kendi dediğini yaptırmaya çalışıyor ve evinde olmak istiyor

Jacob’ın tam olarak ne istediğini bilmiyorum ya kendi tarafına adam çekiyor Bs den korunmak için çünkü Jacob-Bs konusurken Bs adaya bunları sen getirdin diyor

lostboat demiş,

16 Şubat 2010 @ 13:58

Arkadaşlar basit kronoloji ve taraf sırası yapıyorum itirazı ve eklemesi olan cvp yazsın
1800-Adaya black rock isimli gemi gelir. Jacob ve siyah giyen adamın tartışmasından anladığımız kadarıyla gemi jacob tarafından çağrılmıştır fakat jacob bunu doğrulamaz. Gemi bir şekilde adanın içlerinde bir yerde durmaktadır(henüz nedenini bilmiyoruz) .Geminin içinde dinamit olduğunu ve köle gemisi olduğunu ve Widmore’un geminin günlüklerini müzayede de satın aldığını biliyoruz (bu da geminin içindeki insanlarla adanın geleceğini değiştirmek için widmore tarafından plan yapıldığını gösterir–Not:Bu arada Widmore ada hakkında herşeyi bilmesine rağmen adaya bir türlü dönememektedir bu da bilmediklerimizden) ayrıca Sawyer John Locke’nin babasını gemide öldürmektedir fakat niçin bunu gemide yapmıştır bilmiyoruz. Son olarak sahte John Locke Richard ile konuşurken o kelepçelerinden kurtulduğundan beri demişti ve farkettiyseniz geminin içinde kelepçeler içinde bir ceset vardı nedense yerliler diye tabir edilen arkadaşların bu korsanlar olduğunu ve sahte john locke hepiniz beni hayal kırıklığına uğrattınız derken daha önce black smoke ile birlikteyken onu yüzüstü bıraktıklarını ve bu yüzden Richard’a kızgın olduğunu düşünüyorum
1950′ler.Adanın içinde amerikalı bir askeri grup bulunmaktadır ve başlarında Richard vardır. Hidrojen bombasına sahip oldukları ve ada içinde kamp kurduklarını görüyoruz Richard,Widmore ve Hawking ordalar ve zaman yolculuğu sonunda hepsi hayatlarını değiştirecek bilgilere sahip oluyorlar. John Locke Widmore’un ölümünü engelliyor.Faraday hidrojen bombasını gömmelerini söyleyerek adayı kurtarıyor. Bu arada Widmore adaya göndereceği ekibi seçerken bu deneyimden yararlanıyor olmalı (Gönderdiği herkes geçmişte gördüğü insanlar-lapidus hariç ilginç!!!)
1970′ler
Adada iki grup var dharmacılar ve yerliler
(hanso vakfı tarafından kurulduğunu ve dünya barışı ile ilgili deneyler yapmak üzere adaya geldiklerini biliyoruz fakat adayı nasıl buldukları ada üstünde nasıl bu kadar tesis inşa edebildiklerini,çalışanlarını nasıl seçtikleri bir sır. Ayrıca hansonun kim olduğu ve kimin tarafında çalıştığını bilmiyoruz. Ada içinde güçlü bilimsel ve lojistik imkanlarına rağmen yerliler tarafından baskı altında olduklarını biliyoruz ama niçin böyle bilmiyoruz.Black smoke’dan korunmak için yüksek enerjili emniyet hattı ördüklerini biliyoruz fakat bu bilgiyi nerden aldıklarını bilmiyoruz sanki biri gelmeden adadanın bütün sırlarını yazılı olarak vermiş???(Not:bu arada black smoke’un oceanic 815 tarafından canavar,juliet tarafından bir tür ada güvenlik sistemi olarak tarif edilmesi ilginç) ve Benjamin Linus tarafından yapılan kimyasal saldırıyla tüm dharmacılar(bence bir kısmı çünkü ethan gibi bazı arkadaşları da benjamin’in yanında görüyoruz.Büyük ihtimalle ben Dharma’nın bir grubunu kendi yanına çekmiş ve komployu birlikte planlamıştı) ada tarihinden çekiliyorlar
Yerliler:Dharmacılar ile savaş halindeler ve en ufak fırsatta adayı onlardan temizlemek istiyorlar 1950 lerden farklı olarak Tüm yetki Richard’da değil Hawking,widmore ve richard adayı beraber yönetiyorlar ama sanki Richard nedenini bilmediğimiz bir olydan dolayı 3.planda bu arada Richard benle tanışıyor, yakınlık kuruyor ve ölümden kurtarıyor ve dharma girişiminin sonunu çeken planı uygulamaya başlıyorlar (Not bu arada ben küçük bir çocukken gördüğü annesinin hayaleti muhtemelen black smoke iidi ve beni kendi için manipule etmeye çalışıyordu diye düşünüyorum) daha sonra ben Widmore’u safdışı edecek ve yıllar sürecek düşmanlığı başlatacaktır bu arada Hawking’in nerde olduğunu bilmiyoruz ve İlginç bir şekilde Ben lider ve richard yeniden ikinci planda aslında lider olmaması için hiçbir neden yok ve ilginçtir John Locke’u da Benjamin’i devirmesi için kışkırtacak…
İşte şimdi asıl soru
Yerliler emirleri Jacob’dan aldıklarını söylediklerine ve adamımız Richard ,Jacob’un has adamı olduğuna göre yerliler Jacobcu
Adada Black smoke’dan korunmak için duvar ören adada sürekli deney yapan ve insan getiren Dharmacıların da Black smoke tarafında olduğunu söyleyemeyiz o zaman neydi bu iki tarafın paylaşamadıkları……..
1981 Fransızlar
Adaya kazara geldiklerini sanıyoruz. Fransızın ekibindekiler black smoke tarafından tapınağa çekildikten sonra birbirlerini vurmuşlar Roussue haricindekiler mefta olmuşlardı. Erkek arkadaşının fransıza düşündüğün gibi değil harika bir yerdi demesiyle John Locke’nun blake smoke ile karşılaştıktan sonra adanın kalbini gördüm sözleri arasındaki benzerlik enterasan ….
2004 Oceanic 815
Yolcularımızla beraber diziyi götürdüğümüz için taraf olmadıklarını bazılarının adadan kaçmak için herşeyi yapmaya hazır olduğunu bazılarının ise adada kalmaya çalıştıklarını biliyoruz .Dizinin bence iki önemli ekseni inançlı-metafizikçi-her şekilde adada kalmacı John Locke ile inaçssız -bilimsel-her şekilde adadan kaçmaya çalışan Jack arasındaki uçaktakilerin toplanması.
Ayrıca kilisede şüpheci Thomas ile Jack arasında benzerlik kurulması ,Aaron’un doğumu ile isanın doğumu arasındaki benzerlikler vs vs
bunun yanında her karakterde manipulasyona açık Richard John Locke bıçağı seçtiğinde aradığı kişinin John Locke olmadığını anlamıştı ama bilmesine rağmen inancı onu yanlışa sürükledi, John Locke Ben’e güvenilmeyeceğini bildiği halde ona inandı ve bedelini ödedi.Jacob ölmeden önce Ben’e hala seçimini değiştirebilirsin demişti vs vs
Bu arada hala okuyan varsa bence black smokedan Eko ve John Locke’ın kurtulma nedeni karadumanın insanların geçmişini görme yeteneği olduğundan dolayı bu insanların geçmişini gördüğü ve zaaflarını kendi yararına kullanabileceğini bildiği içindir yoksa çıplak ayak teorisine inanmıyorum:)))
2007 Ajira uçağı
bizimkiler ve Jacob’un adamları uçağın içindeler ve black smoke’un kozu ölü John Locke da burada anlamadığım iki durum var 1.herşeyi hesaplayan Widmore hawking’i nasıl gözden kaçırır ve ben ile işbirliğini görmez,Hawking ve widmore ne zaman ayrı düşmüşlerdir 2.Hawking ve ben John locke’un tabutunun uçakta olmasında niye bu kadar ısrar etmektedirler ve sonucunun ne olacağını bilmekte midirler?
Ayrıca uçağa binen ve karadumanın Jacob’un koruma görevlisi diye isimlendirdiği arkadaş daha önce miles’ı kaçırıp miles’a yanlış tarafta olduğunu ve milyonlarca doları olsa bile içindeki boşluğu(yani babasının yerini) dolduramayacağını söylemektedir.Bu durumda karşı taraf varsa bu Widmore ve ekibinden başkası olamaz ve Widmore’da Locke’a asıl iyi olan bizleriz deyince bu taraf mevzusu iyice sarpa sarar.Önerilerinizi bekliyorum

2323 demiş,

17 Şubat 2010 @ 04:43

jack in herşeyi bildiğinin yada beni öle düşündüren bir kısım daha söyleyeyim size 2.sezon 22. bölüm dakika 40 larda sayidle babasının öldüğünü felan onu götürdüğünü söylüyor ne diyeceğimi bilmiyordum gömülürken felan diyor sonra tekrar buradayız diye bir iç geçiriyor çok dikkatli bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız sonra hemen laf değişiyor sayid micheal la ilgili birşeyler söylüyor.

Velmius demiş,

17 Şubat 2010 @ 21:13

Ya o değil de bütün detayları, tezleri, o can alıcı ufak kısımları falan unutmuşum ya. :( Çok geç geldi 6.sezon.

Şuan indiriyorum ilk 2 bölümü ama diğer 5 sezonu baştan izleyesim geliyor şimdi.

Neyse yorumları okuya okuya hatırlamaya başladım ama nereye kadar.

İsimleri bile unutmuşum. Christin’ı, rousseu’yu falan zor hatırladım.

lost demiş,

20 Şubat 2010 @ 00:21

uçak adaya düştüğü sırada ethan adadaydı ama bu bölümde kate clair ı hastaneye götürdüğünde ethanda hastanedeydi uçak adaya düşseydide düşmeseydide ethan adadaydı nasıl hastanede olabiliyor?

diyen demiş,

20 Şubat 2010 @ 20:12

eloise abla, ne demişti desmodcuğuma…

kaderi önleyemezsin…herşey olucağına varır tarzında konuşmuştu.
clair ve kate daha ilk çarpıştıklarında, dedimki bu çocuğu yine kate doğurtucak…sonra vereceği ailede istemeyince, bunu kate yetiştirecek dedim…

acaba damon ve cartlon amcalar bunu dşünmemizi istiyorlarda mı böyle yapıyorlar…ama sonuç öyle olmayacak mı?

claire nasıl kötü tarafta olabilir ki?
ve sayid alında masum içine hiçbişi felan girmedi…
o sarışın çocukta bence yakup’un küçüklüğü…

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın