6.Sezon LA X Set Görüntüleri ve Haberleri

6. Sezon çekimlerimiz bu Pazartesi yani 24 Ağustos ‘ta başladı. İlk çekimler çoğunlukla “Hawaii Film” ve “Diamond Head” stüdyolarında geçti. İlk önce Michael Emerson ( Ben ) ve Terry O’ Quinn ( Locke ) ‘ın “Diamond Head” stüdyolarında çekimlere başladıklarını öğrendik.

Görülenlere göre bir uçak seti hazırlanıyordu.

Ve bunlardan sonra Salı ve Çarşamba günleri gecenin geç saatlerine kadar çekim yapıldı. Yani karanlık bir ortam gerekliydi. Bildiğiniz gibi 5. Sezon finalimizde, Locke, Ben ve Jacob ‘ın olduğu sahneler geceydi. Yani büyük ihtimalle 6. Sezon bıraktığımız yerden devam edecek.

Ve Perşembe gününe geçelim. Perşembe günüde çekimler geç saatlerde sona erdi. New York ve Brezilya ‘dan gelen hayranlar Jacob ‘ın tapınağının etrafında çekilen sahneleri görebildiler. İşte bir hayranın ağzından o sahneler :

” Biz oraya vardığımızda Terry O’ Quinn ( Locke ) tek başınaydı ve kumun üzerine uzanmıştı. Sonrasında sete Nestor Carbonell ( Richard ) ve Yunjin Kim ( Sun ) geldi. Sonrasında Richard ve Sahte Locke kumsaldan aşağı doğru iniyorlardı. Ve “Diğerleri” sahte olduğu ve Richard ‘a karşı geldiği için Locke ‘a silahlarını doğrulttular. Sonrasında O’ Quinn birkaç hareketi prova ettikten sonra, gördüğümüz sahne gerçekten çok şaşırtıcıydı. “Sahte Locke”, Richard ‘a bir yumruk atıp yere indirdi. Richard, yere düştükten sonra, “Sahte Locke”, onu izleyen kalabalığa döndü ve ellerini havaya kaldırarak şöyle dedi :

” Hepiniz, beni hayal kırıklığına uğrattınız.”

enver demiş,

7 Eylül 2009 @ 21:20

hele şükür yeni konular inanın hergün giripte aynı konuları görünce baya üzülüyordum sezon 6 geliyor bence daha sık konu acılsın ve seyirci sezona ısıtılsın

aykutfblost demiş,

8 Eylül 2009 @ 00:56

cok haklısın her gun hevesle sıteyı acıp yeni konu gorememek adama bayaa koyuyodu bu konuda resmen yenı sezonun bi bolumu verılmıss enteresan

akrep5 demiş,

8 Eylül 2009 @ 01:07

evet yaa gerçekten merak ediyoruz,daha sık güncellerseniz seviniriz.

ABC demiş,

8 Eylül 2009 @ 15:03

Sahte Locke a silah dayadıktan sonra ne yapıcaklar merak ettim doğrusu onu öldüreceklermi yoksa Sahte Locke Blacksmoke olup kaçıcakmı

ronnie demiş,

8 Eylül 2009 @ 15:58

diğer arkadaşlara katılıyorum.sık sık güncellenirse çok memnun oluruz.

Can demiş,

8 Eylül 2009 @ 20:21

evet gercekten haklısınız kac zamandır yeni 1 konu gelmismidir die lostfan.net i sürekli check etmekten usanmıstım ve her defasında hala en son baslık durdugunu gordugumde ohh shit diyordum :D

welcome back :D

lostgirl demiş,

8 Eylül 2009 @ 22:36

oh be yeni konular lostfanda..ben de katılıyorum..ama uçak sahnesinin o uçak benzeri şeyde çekilmesi hayllerimi yıktı..

aslıJack demiş,

8 Eylül 2009 @ 22:54

Evet ya çok ölü bi site biraz araştırın bilgi koyun sık sık güncelleyin yoksa niye var ki bu ite!

BeLLs demiş,

9 Eylül 2009 @ 17:53

Çok merak ettim ne demek hayal kırıklığı ????

thelost_dharma demiş,

10 Eylül 2009 @ 18:43

arkadaşlar dharma işatertinin içten dışa dugru yuwarlakları sayarsak her biri 12 oluyo yani hepsi 12 aluyo çubukları sayarsak sizde bakın

paul nettor demiş,

10 Eylül 2009 @ 19:33

sahte locke jacob un kardeşi.dikkat ederseniz 5.sezon final bölümünde benjamın çok şaşırtıcı bir kelime söyledi ve sahte locke için musa benzetmesi yaptı.yani film eninde sonunda yahudi tarihine geldi.

J.J. ABRAMS demiş,

11 Eylül 2009 @ 04:04

Ayrıca siyahlı adam Jacob la konuşurken gelen gemiyi istemediğini ” gelecekler, savaşacaklar ve yozlaşacaklar” ifadesini kullandığını duyduk. Bu da siyahlı adamın iyi olma ihtimalini düşündürüyor….

J.J. ABRAMS demiş,

11 Eylül 2009 @ 04:07

thelost_dharma
çubukları saydım oniki oldu eeee noldu?

eloise demiş,

11 Eylül 2009 @ 13:20

arkadaşlar 2. resme dikkatle bakarsanız tapınak görünmüyor yani yıkılmıs oysa sezon finalınde oyle değildi.

FanatikLost demiş,

11 Eylül 2009 @ 18:52

Arkadaşım o sadece set adamlar kocaman taşı getirip koyacak degiller ya sonradan efek yapacaklar :D Birde benim aklıma takılan soru var aslında sorular varda neyse, walt adadan ayrıldı ayrılalı onun adı anılmaz oldu hatırlarsanız walt un güçleri vardı yada bize öyle gösteriyorlardı mesela kuşlar onun sayesinde ölüyordu 3. sezonun kesilmiş sahnelerinde ben ve juliet arasında geçen konuşma sonrası juliet kuşları ben e göstermişti ayrıca micheal a oglu verilecegi zaman (hatırlarsanız kaçırılmıştı) siyahi bi kadın çadırda walt hakkında sorular sormuştu onu hiç olmaması gereken yerde gördün mü gibisinden, bence 6. sezonun dügümü walt ve aaron çözecek…

thelost_dharma demiş,

11 Eylül 2009 @ 20:02

j.j. ABRAMS
ANLAMADINMI BU TESADÜF DEGİL ORADA YA GÜN YADA AY ANLATIYO AYSA 1 YIL OLUYO 12 AY SAYDIKLARIMIZDA 12 OLUYOYA ONLAN VEYA DK VE YA SANİYE İFADE EDİYO HLA ANLAMADIM

termit00 demiş,

12 Eylül 2009 @ 00:04

Sahte Locke hangisi şimdi? Hangisi gerçek kim karar verecek.

via domus demiş,

12 Eylül 2009 @ 09:48

bu inanılmaz bişey.la x’in senaryosunun küçük bir kısmını 5 ay önceden öğreniyoruz:Dama yazının başında keşke spoiler yazısı konsaydı.

Yunus Emre Karatekin demiş,

12 Eylül 2009 @ 15:39

BENİ BU HAYRETE DÜSÜRDÜ.ÇÜNKÜ UÇAK FİLAN HEYKEL GERÇEKTE YOK

yorumcu demiş,

12 Eylül 2009 @ 18:41

arkadaşlar söyle bişey düşündüm doğru olabilir. siyah duman neden kötü tarafta olsun ki kötüleri yargılıyo ör : mr.eko
siyahlı adam dharma girişimini kuracak adam olabilir ve jacob da buna karşılık richard ve diğerlerini adaya getirir savaşırlar. savaştan jacobun adamları galib gelir. charles önceden jacoba calısıyodu hatırlarsanız adadan sürülmüştü. adadan sürüldüğü için kızıp karşı tarafa geçip siyahlı adama yardım etmiş olabilir bunu 6. sezon flashbacklerinde görebiliriz. (sezon 5 bölüm 13 : flashbacklerde miles siyah bir minübüs tarafından kaçırılır minibüsteki adamlar charles widmorunla çalışmamasını, bir savaş çıkacağını ve kazanan tarafta olmasını soylerler. bunu söyleyen adamlar son bölümde gördüğümüz gibi illana ve arkadaşları yani jacobun adamları. savaşın taraflarından birisi jacob. demekki charles widmorun diğer tarafla bir alakası var.)

MUTLAKA OKU demiş,

13 Eylül 2009 @ 18:11

hey lostcular dinleyin beni. 1.sezon 15 ve 16 dakiklar arasnda bir yerde sayid ve charlie konusuorlar ve sayid aynen şöle diyo ”tesadüfen hayatta kaldıklarını düşünürdüm” charli ne kim diye sorunca cevap vermio. sizcede bu ilginç bi ayrınıt değlmi. hidrojen bombası patlaynca muhtemelen ucağn düştüğü zamana döndüler ama belkide hatırlıyorlardı.sayid böle dedğne göre hatılıo ama chqarlie sordgna göre hatılrmıo. belkide h.bombası patladgnda oordaki insanlar hatırlodr. benm yorumuma yorum yapmanızı rica ediorm sizden.

SAHTE LOCK FİLAN DEĞL O demiş,

13 Eylül 2009 @ 19:17

arkadslar o sahte locke filn değl onn ta kendisi ölende lock ama nasıl anlataym hemen. hatrlayn 5.sezonda sürekli zamanda oynuyorlardı bi o tarihe bi bu tarihe. locke gerckten öldü ama kendi yasadıgı tarihte öldü. 5.sezonda zamanda sürekli oynarken su anda o zmnda yani sahte locke diye dedğnz zamanda. hatırlaSAnıza sawyer bi bölümde katei gördü ve yanına gitckti ama vazgecti işte düşünün sawyerın ghecmş zamanda konusamdğını locke yapti insanlarla konsuor. çaktnz mı lostcular. size bi şey daha söleyeym desmond sürekli charlinn ölecgni görüodu ya onu anlatym. 5.sezonda h.bombası patladı ucağn yeni düştüğü bölüme geldiler ve desmonda eskiden aslnda yasadklrını bi anı olark gördü ve charlieye öleğni sölüodu sürekli.

MUTLAKA OKUYUN DİZİYİ ÇÖZDÜM demiş,

13 Eylül 2009 @ 19:26

1.sezon 1.bölümde sayid ve charlie konusyorlr ve sayid aynen şöle diyo ” TESADÜFEN BU ADAYA DÜŞTÜKLERİNİ SANIRDM charli kim oldugunu sorar ve sayid HEPSİ der. sizcede bu ilgnç değlmi yani hidrojen bombası pataldktn sonra uçağın yeni düşecgi ana geldiler ucak düştü ve aslnda sayid ve belkide diğerleri herseyi hatırlıolardı muhtemelen h.bombası patladgı anda kim varsa onlar hatırşlıyor olabilirler. düşünsezniz arkadşlr ASLNDA 1.BÖLÜMDEN BERİ HEPSİ NELER YASANACGNI BİLİYORLARDI

KESİNLİKLE OKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU demiş,

13 Eylül 2009 @ 23:19

Bilindiği üzere bombayı patlattılar ve acaba geçmiş değişecek bizimkiler sağ salim evlerine mi ulaşacaklar diye bi soru işareti bırakıldı kafalarda. Bu ihtimal, set fotoğrafları, posterde tüm karakterlerin yer alması, oceanic uçağının yeniden oluşturulması gibi set haberleriyle de doğrulanır nitelikte.

Ama kazın ayağı öyle değil işte.

6. Sezonda ben 1. sezonda yaşananların içyüzünü göreceğimizi düşünüyorum. Yani böylece tüm karakterleri görebileceğiz. Michael, Shannon, Boone gibi arkadaşlarımızın da başka projelerde yer alacak olması Lost’ta oynayamayacaklarını gösteriyor. Yani bölümde olacaklar ama yeni sahneleri çekilmeyecek. Mesela örnek verelim. Uçak adaya düştüğünde, Jack gözlerini açana kadar neler yaşanmış, Jack uçaktakileri kurtarmaya çalışırken Jacob köşesine oturmuş neler planlıyordu. Boone uçağa çıktığında Richard tapınakta ne yapıyordu mesela. Yani böylece soruların cevaplanması daha kolay bir hal alabilir. Aynı zamanda bu tanıtım tekniğiyle de 2004e geri dönüleceği hissi oluşturuluyor.

Ama kazın ayağı öyle değil işte.

Lost bu tekniği hep kullanıyor. Mesela, 1. sezonda bizimkilerin neler yaşadığını görmüşken, 2. sezonda uçağın kuyruk kısmı “aynı zaman diliminde” neler yaşamış, 3. sezonda ise yine “aynı zaman diliminde” Others neler yaşamış neler yapmış onu gördük. Ben diyorum ki 6. sezonda uçak adaya ilk düştüğünde yaşanan ama görmediğimiz diğer kişileri ve diğer olayları izleyeceğiz. Mesela Christian’ın adayla alakası nedir, adaya düşmeleri nasıl sağlanmıştır?

Alınan bilgilere göre Pilot karakteri Seth Norris de geri dönüyormuş.

Alias’ı (Lost’tan önceki J.J. Abrams harikası) izleyenler bilir ki Seth Norris karakterini oynayan Greg Grunberg J.J. Abrams’ın yakın arkadaşlarından. Bu yüzden pilotun da önemli bir yeri olacağını ve uçağın düşmesinden önce vs. pilot ile ilgili yaşanan olayları izleyebileceğimizi söyleyebiliriz.

Sonuç olarak diyebiliriz ki;
O kadar karakteri kavgalı ya da kavgasız öldürmek, diziden çıkarmak, yurtdışına yollamak, sonra da hepsini pat diye birden bire yeniden diziye almak öyle kolay iş değil. Bakın görün, benim dediğim gibi çıkacak. LAX’i Oceanic 815′i ve The Island’ı 2004 tarihine göre, fakat farklı bir bakış açısıyla izleyeceğiz. Yani yaşananlar değişmemiş olacak. Değişen bakış açısı olacak sadece.

Serhat demiş,

14 Eylül 2009 @ 00:41

Arkadaşım olaya biraz mantklı bakarsak teknik olarak böle bişe mümkün değil.Çünkü kahramanlarımz yaşayacakları şeyi bilselerdi onlara oynanan oyunlara gelmezlerdi veya yaptıkları hataları yapmazlardı misal olarak bikere adaya sonradan gelenleri tanırlardı bunlara benjamin ve uçağın kuyruk kısmındakiler dde dahil fakat önceki sezonlarda onlarla sonradan tanıştılar eğer yani örnek olarak verilebilcek cok sey var bi çok seyi sonradan öğrendiler söylediğin şey bana biraz saçma geldi fakat bi fikirdi saygı duymak lazım teşekkürler…

yorumcu demiş,

14 Eylül 2009 @ 10:08

evet arkadaş doğru söylüyor olabilir. 6.sezon fragmanındaki göz jackin gözü ve 1. sezon 1. bölümdeki jackin ilk gözünü açtığı sahneye bakarsanız aynı göz ve gözündeki yansımaya bakarsanız aynı yerde. neden mi ? çünkü hidrojen bombası patlayınca havalimanına dönüyolar. jack uçağın düşmeyeceğini düşünüp uçağa tekrar biniyor.( faraday demişti) lostun 6. sezon çekimlerini görenlerin sızdırdıgı bılgı : kate havaalanında polisten kaçıyor. işte kate inanmadıgı için uçağa binmek istemiyor. ve uçak tekrar düşüyor. jack aynı yerde yine aynı sekılde gözünü açıyor. aslında 1. sezon ilk bolumlerı ızleyın jack hiç korkmuyor sankı olanları bılıyormus gıbı herkeze yardım edıyor sahılı hıc aramadan hemen buluyor. kate ormana giderken ona dayanıklı bir ayakkabı giymesini soyluyor bu adam nerden bilecek adanın engebeli yapısını ? işte arakdaslar jack her şeyi biliyor ve zaten 1. sezondakiler 5. sezondakilerden sonra yaşanıyor 6. sezonun ilk veya son bolumunde bunu gorecegız.

yorumcu demiş,

14 Eylül 2009 @ 19:34

SADECE OKU!!

İncil’de Genesis süresinde geçen hikayeye. Hikayeye göre Esau ilk, Jacob ise ikinci doğan çocuktur. Gelenek/görenekler ile İbrahim peygamberin verdiği müjdeye göre en büyük çocuk olarak doğan erkek evlat, İshak peygamberin ölümünden sonra ruhani olarak önde olacaktır. Anneleri Rebeka Jacob’ı, baba İshak ise Esau’yu daha çok sevmektedir. Aralarındaki doğum sırasını belirleyebilmek için avlanma oyunu oynamaları ve eve yemek getirmeleri testine tabi tutuluyorlar. Esau da Jacob’ı hiç sevmemektedir. Esau, doğduktan sonra aç kalırım korkusuyla, Jacob’a ilk çocuk olarak doğum hakkını kaynamış kırmızı mercimek karşılığında satmak istiyor. Jacob ise bunu kabul etmiyor. İshak peygamber de kendisinin ölümünden sonra Jacob’ı öldürmeyeceğine ya da ona saldırmayacağına dair Esau’yu yemin etmeye zorluyor. Esau bu konuda yemin ediyor.

İshak peygamberin ölümünden sonra, Esau’nun oğulları bir şekilde babalarını ikna ediyorlar ve kendilerine liderlik etmesini, Jacob’ı ve ailesini öldürmek için kiralık bir adam tutmalarını, Jacob’ın malına ve mülküne el koymaları gerektiğini belirtiyorlar. İzleyen olaylar sonucunda Jacob, Esau’yu bir ok ile öldürüyor. Jacob’ın oğulları, çok üstün olan karşı tarafı yeniyorlar. Esau’nun oğullarının bir kısmı öldürülmüyor, Jacob’a hizmet ve sadakatleri maksadıyla yemin ettiriliyorlar.

Evet, yukarıda anlatılanlar hikayemizde çok tanıdık bir durum sanırım. Jacob ’sonunda yolunu bulmuşsun’ diyor. Sanırım, babasına verdiği yemin nedeniyle kendisine dokunamayan Esau ve Yakup gibi bir durum mevcut ve bu durumda kiralık adam olarak Benjamin kullanılıyor. Homer’de geçen ifadeye göre de sadece ölenler savaşın sonunu görür ifadesi de sanırım Jacob’ın bunu Esau yani bizim düşmanımıza hesabını soracak olduğunu gösteriyor.

Bu kadar tesadüf olamaz çok mantıklı!

Serhat demiş,

14 Eylül 2009 @ 21:58

yorumcu demiş,

14 Eylül 2009 @

ewet arkdasm dediğn Jack için geçerli olabilir fakat Jack en basitinden 1. sezonda Kate’in kanun kaçağı olduunu bilmesi gerekmezmi fakat izlediğimiz zaman Jack bunu sonradan öğreniyor ve bunun gibi birçok şey.

SERHAT VE YORUMCU OKUYUUUUUUUNNN demiş,

15 Eylül 2009 @ 01:39

serhat dostm sana saçma gelmş olablr ama şöle bişede olablr belki anı şeklnde hatırlıolardr hatıtlasana desmonda ne oldgnu charlenn sürekli ölecğni anılar halinde hatırlıo ve kurtarmaya calısıodu demem o ki anı halinde hatrılıolr. ve yorumcu dostm bana inandı ve kaybetmck :D ::Dbu teori dogru olablr

KESİNLKLE OKU DİYEN DOSTUMA demiş,

15 Eylül 2009 @ 01:42

senn teoride cok mantklı geldi bana belki 1.sezondaki ayrntıları anlatıo olablrler 6.sezonda. yalnz aklma şöle bişede geldi ben dedm ya aslnda ana karakterler basndn beri herseyi biliolardı diye. düşünsenze ya bunlar tekrr o kdr zman gecrckler tekrr bomba patlck tekrr 1.sezon tekrr 6.sezon terkrr 1.sezon. tam bir kısır döngü amanın!!! beklyp görecğz

GÜÇLÜ Bİ TEORİ demiş,

15 Eylül 2009 @ 01:44

birşey daya söleyym dostlar tekrar hatrlayn ilk bölümlerde jackin babası gözükuodu yada ne bilym öldüğü halde hurleye charlie gözüküuodu bunlarda bence zamanda yolclk esnasnda o kişilere uğradlr yani bizim o zmanlar izlerken ya ölü adamın orda ne işi var ne saçma derken aslnda onlr zamanda yolclk esnasnda uğradlr. LÜTFEN YORUMLARIMIA CEVAP VERN OLUMLU YADA OLUMSUZ YALNZ HİSSETRMEYN BENİ LOST DÜNYASNDA :d ;:d :d

yorumcu demiş,

15 Eylül 2009 @ 09:47

SPOİLERRRR!!!

Hikayeye göre Esau ilk, Jacob ise ikinci doğan çocuktur. Gelenek/görenekler ile İbrahim peygamberin verdiği müjdeye göre en büyük çocuk olarak doğan erkek evlat, İshak peygamberin ölümünden sonra ruhani olarak önde olacaktır. Anneleri Rebeka Jacob’ı, baba İshak ise Esau’yu daha çok sevmektedir. Aralarındaki doğum sırasını belirleyebilmek için avlanma oyunu oynamaları ve eve yemek getirmeleri testine tabi tutuluyorlar. Esau da Jacob’ı hiç sevmemektedir. Esau, doğduktan sonra aç kalırım korkusuyla, Jacob’a ilk çocuk olarak doğum hakkını kaynamış kırmızı mercimek karşılığında satmak istiyor. Jacob ise bunu kabul etmiyor. İshak peygamber de kendisinin ölümünden sonra Jacob’ı öldürmeyeceğine ya da ona saldırmayacağına dair Esau’yu yemin etmeye zorluyor. Esau bu konuda yemin ediyor.

İshak peygamberin ölümünden sonra, Esau’nun oğulları bir şekilde babalarını ikna ediyorlar ve kendilerine liderlik etmesini, Jacob’ı ve ailesini öldürmek için kiralık bir adam tutmalarını, Jacob’ın malına ve mülküne el koymaları gerektiğini belirtiyorlar. İzleyen olaylar sonucunda Jacob, Esau’yu bir ok ile öldürüyor. Jacob’ın oğulları, çok üstün olan karşı tarafı yeniyorlar. Esau’nun oğullarının bir kısmı öldürülmüyor, Jacob’a hizmet ve sadakatleri maksadıyla yemin ettiriliyorlar.

Evet, yukarıda anlatılanlar hikayemizde çok tanıdık bir durum sanırım. Jacob ’sonunda yolunu bulmuşsun’ diyor. Sanırım, babasına verdiği yemin nedeniyle kendisine dokunamayan Esau ve Yakup gibi bir durum mevcut ve bu durumda kiralık adam olarak Benjamin kullanılıyor. Homer’de geçen ifadeye göre de sadece ölenler savaşın sonunu görür ifadesi de sanırım Jacob’ın bunu Esau yani bizim düşmanımıza hesabını soracak olduğunu gösteriyor. Bunlar sadece yaptığımız araştırmalardan çıkardığımız sonuçlar

BySunNysa demiş,

15 Eylül 2009 @ 10:39

Jack’in herşeyi bildiğini sanmıyorum çünkü ilk bölümlerde polisin Kate’in bir kaçak olduğunda şaşırıp kalmıştı.. hatta daha sonra Kate’e imalı imalı şeyler söylemişti.
sanırım 6 sezonda herkes aynı zaman diliminde olacak. sanırım Oceans ekibi ve sonradan adaya gelen o sirret kadın ve ekibinin savası baslayacak

arkeolog demiş,

15 Eylül 2009 @ 10:54

merhaba arkadaşlar tam bir lost manyağı olaraktan 1. sezon 1. bölümü defalarca izledim ve aklıma takılan bişe var size sormak istedim. 1. sezonun 1. bölümünün sonunda Charlie ve Kate Jacki bulmak için geri dönerken yolda Charlie bir kadın çığlığı duyuyor ve arkasına bakıyor biraz duruncada Kate’e ‘Bağırdığını duydum Jack dediğini duydum’ diyor. izlerseniz sevinirim.

arkeolog demiş,

15 Eylül 2009 @ 12:06

bişey daha var 1. sezonun 5. bölümünün ilk başlarında Charlie Jacke doğru koşup denizde boğulan bir kadın gösteriyor ve yüzemem ben yüzemem diyor oysaki charlie yüzme şampiyonu değilmiydi yoksa benmi yanlış hatırlıyorum bu lost yüzünden kafayı yicem . yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.

ABC demiş,

15 Eylül 2009 @ 21:37

Bence sayid in söylediği sözle teori yapmamız saçma çünkü orda sayid tesadüfen hayatta kaldıklarını sanırdım derken heberlerdeki büyük facialardan kurtulanlardan bahsediyor

reyhannn demiş,

16 Eylül 2009 @ 14:43

paralel evrenlerrrr derim başka bişey demem onlarca kez izledim her sezonu tek çıkış bu gibi ne düşünüyorsunuz ?

yorumcu demiş,

16 Eylül 2009 @ 19:16

arkadaşlar jack in olacakları bildiği teorisi sizce de mantıklı değil mi ??? gözünü acınca karsısında sıyah duman var goz bebeklerınden anlayabılırız ama hiç birşey yokmus gibi davranıyor???

REYHANA KATILIORM demiş,

16 Eylül 2009 @ 23:26

evt reyhan bu kadr olayn tek bi açıklamassı olacaksa o da paralel evren olur. cunki ölen insanlarn diğerleriyle konusması yada ne bliyim desmondın bi geçmş bi geleckte sürüklenmesi bunlar tek bir evrende gercklesmsi imkansız. aynı anda farklı yerlerde olmak gibi. bilenler bilir schödingerin kedisi deneyini. o hesap buda.

LÜTFEN YORUM YAPIN.LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN. demiş,

17 Eylül 2009 @ 00:19

Arkadaşlar bu aklıma yeni gelen bir şey ve sizden yardım bekliorum.Adada bir sürü grup var; Jacop,diğerleri,dharmacılar,jacop’ın düşmanı,karaduman,Widmore’un adamları (faraday,miles,charlotte,lapidus,İlena ve yanındakiler) ve Oceanic mağdurları.Bunalrı neden yazdım?Çünkü bunlar arasındaki bağlantıları bir araya getirirsek faydalı şeyler bulacağımıza inanıyorum.Hepimizin daha önceki sezonlar ile ilgili farkettiğmiz ancak yeni sezonlarla ilgili bir bağı olmadığı için buraya yazamadığımız bir çok ayrıntı var bundan eminim.Mesela yeni sezonda yiyecek paketlerinin nasıl geldiğini anlayacakmışız bu ince bir ayrıntı ve şu ana kadar pek kafa yorduğumuz bişe değildi ama 6. sezonda olucağı açık. bu Lost ekibi tarafından söyelendi ama az önce bahsettiğim bizim farkettiğmiz önemli olduğunu düşündüğümüz fakat şu zamana kadar izlediğimiz bölümlerde bi sonuca ulaşmayan ayrıntıları paylaşırsak ve bunu ilk başta belirttiğm grupların birbiliyle olan bağlantılarını birleştirirsek eminim ki çok çok sağlam bi teori üretebiliriz.
Yahu niye bukadar kasıyosun 4 ay kalmış sonra hepsini zaten öğreniceksin diyebilirsiniz ama ben uğraşmak istiyorum ve daha önceki sezonlarda yakaldığım önemli ayrıntıları sizinkilerle birleştirerek bu olayı ilerletmek istiyorum.İnanıyorumuki benim gibi öönceki sezonlarda yakaladığı ayrıntıların 6. sezon için büyük önem arz ettiğni düşünen ancak izlediğimiz bölümlerde bahsi gecmeyen bir sey olduğu için buraya yazmayı saçma bulan ve bu yüzden yazmaktan cekinen bir cok arkadas var.Lostfan.net ekibine sesleniyorum bence Kategoriler bölümünde böyle konuları paylaşabilceğimiz bir Kategori olmalı.Benim şimdi buraya 2.sezon 15. bölümde benjaminin Eko yla bir konuşması var ve ben orada bir şey yakaladım onu buraya yazmam saçma olur.2. sezon 15. bölümün konusuna yazsam kimse okumaz ve yorum yapamaz çünkü son 6 altı yorum bölümünden 1 gün içinde çıkmış oluyor ve benim merak ettiğm şey havada kalıyor. Burası çok yoğun ve müptelası(ben ve bir çok arkadasım) çok olan bir lost bilgi paylaşım sitesi.Ben bu konuyla ilgili bir şey yapılmasını istiyorum.Diğer yorumcu arkadaşlardanda vardır elbet benim gibi düşünen ve istediğim şeyi isteyen.Eğer böyle arkadaşlar varsa rica ediyorum isteklerini dile getirmelerini istiorum çünkü sadece bnm isteiğmle yapılacak bir şey değil bu elbetteki.Yazdığım isteği nereye yazacağımı bilmediğim için buraya yazdım.İNŞALLAH BU İSTEĞİM HAVADA KALMAZ BUNUNLA İLGİLİ BİR ÇÖZÜM BULUNUR.
Sagılarla…

arkeolog demiş,

17 Eylül 2009 @ 10:26

evet paralel evren teorisini okudum mantıklı gerçektende

zeus-onur demiş,

18 Eylül 2009 @ 23:27

Paralel evren teorisi ne ki? Bir çok yorumda geçiyor ama ne olduğunu açıklayan yok. Bence dizi böyle bir sonla bitmeyecek kadar kaliteli. Çünkü zaman tek bir sokaktır, yeni sokaklar yaratamassın. Geçmişe gidip bir şeyleri değiştiremezler çünkü bunu yapabiliyor olsalar gelecekte geçmişe gelmesi gereken kimse olmaz. Bence herşey kazanın yeniden yaşanması ile de başlamayacak. Jack’in babasının görünmesi zamanda yolculuk ediyor olması ile ilgili olabilir. Kaçırdığımız bir konu var, Eloise de zamanda yolculuk konusunda çok şey biliyor. Oğlunu öldürdükten sonra öğreniyor bunları heralde ve bunlar öyle etkiliyor ki onu oğlunu feda etmesi gerektiği gerçeğini bile kabul edebiliyor. Neyse konudan sapmıyım; bizimkilerin patlattığı bomba hiçbirşeyi değiştirmedi çünkü zaten o bomba Orientasyon videosunda bahsedilen olayın ta kendisi. Bence de geldikleri gibi geleceğe dönecek bizimkiler.

FanatikLost demiş,

19 Eylül 2009 @ 18:38

Katılıyorum sana ZEUS-ONUR dizi başladıgı yerde bitecek tezine bende inanmıyorum söyledigin gibi dizi çok kaliteli zaten senaristlerde ilk beş sezonun yaşanmamış gibi gösterilmeyecegini bunun sadece seyircileri aldatmak olacagını söylemişlerdi, sadece güvenin bize diyorlardı. Senaristler gerçekten çok yaratıcı eminim bizi tatmin edecek bir sezon bekliyor, bence düğümü walt ve aaron çözecek çünkü ilk sezondaki kahin (veya falcı nasıl algılarsanız) claire e bebegi evlatlık vermemesi onu kendisinin büyütmesini söylemişti şu anda tam olarak evlatlık vermiş gibi görükmesede yanında degil vs vs. Bir diger konuda walt hatırlarsanız onu kaçırmışlar ve bir süre hapsetmişlerdi, aslında digerlerinin lideri olan ben i kurtarmak içinmiş gibi görünsede çok önemli bir ayrıntı bence, walt un bir takım güçleri olduguna inanıyorum hatırlarsanız kuşlar üzerinde olumsuz etkisi vardı ve kuşlar ölüyordu, son olarak john adadan ayrılanları geri getirmeye çalışırken walt u da ziyaret etmiş ve walt ona (5. sezon 7. bölümde) “Seni rüyalarımda gördüm, Adadaydın. Takım elbise giymiştin, Etrafında insanlar vardı, Sana zarar vermek istiyorlardı John” diyor ve john onu adaya götürmeyi teklif etmekten vazgeçiyor sezon finalini izleyip john un tabut içinde takım elbiseli oldugunu görünce hemen walt aklıma geldi, dizide walt un önemini görme vakti geldi sanırım…

cagsdas demiş,

19 Eylül 2009 @ 23:43

eet mantıklı

DOSTUM ZEUS ONUR SANA =) demiş,

19 Eylül 2009 @ 23:54

paralel evren birçok evren demektr.basit bir örnekle açılkayaym.insanlarn yaptgı her hareket baska bi evren doğuru teoriye göre.mesela bugn evden dısarı cıkcktn ama vazgectn diyelm. işte paralel evren TEORİsine göre evden cıktığın ve cıkmadgn baska evrenler var. sen cıkmadğn evreni yasadın.ama cıksaydın diğer evrende yasaycktn. bunlar aslnda cok derin konulr.zamannda fizikçi amcalarmz cok tartşmşlar bu konuyu bn sadece özet gecym dedm. yani aslnda biildğmzin dısında baska cok evrenler var işte bazen (( zaten orasını bilmiorz )) evrenler arası geçiş oluo. sanırm ölen insanlrn nası göründklerini böle anlatacklar tahmnime göre. işte onur dostm böle.acıklaybdlsem sevinrm. bu da böle bi teori işte adı üstünde teori =))

DOSTUM ZEUS ONUR SANA =) demiş,

19 Eylül 2009 @ 23:57

ayrıca yeni sokaklar yaratamazsın demşn ama aynı sokağı düzenleyp yenileyiblrsin aslnda buda bi çest sokak yaratmadr dimi =) sadece yok olan bir sokağı yaratamazsn yani buda ölümü değştremzsn oluo =)

susceptible demiş,

20 Eylül 2009 @ 17:36

Ilana ve yanindakiler widmore un adamlari degil jacob in adamlari

tedy demiş,

8 Ekim 2009 @ 17:56

Lost Via Domus

brc demiş,

15 Ekim 2009 @ 21:03

off çok heycanlı

ANU demiş,

16 Ekim 2009 @ 18:57

Lost sanıldığı kadar koplike değil ve ipuçları gözümüzün önünde

Dizi Jack in gözlerini açmasıyla başlıyor. Simgeciliği sonuna kadar kullanan bir dizi bir “göz” ile başlıyor, ve o Jack in gözü. 1.bölüm de Jack diğer insanlardan daha uzakta bir yerde uyanıyor. Bayağı koştuktan sonra sahile geliyor. Sizce bu nekadar mümkün? Bence değil, Jack oraya ya kendi geldi, ya da biri (bişey) tarafından getirildi. Teorim Kara duman üzerinden onun oraya getirildiği yönünde. Jack dizi boyunca kazazedelerin “lider” i konumunda. Ama bir de Locke var, o sonradan others ın lideri oluyor. Locke yine ilk bölümde walt a “tavla”dan bahseder. Orada iki taraf ve bir de “zar” dan oluşan oyunu anlatır. Taraflar az çok belli, zar da Kara duman, eskiden “zar kemikten yapılırmış”. Ayrıca yine ilk sezonda Locke kara dumanla karşılaşması hakkında Jacke sembolik şeyler anlatırken “adanın gözünün içine baktım” diyor. “göz” argümanı tekrar önümüzde, göz görme organı, adanın görme organı da kara duman, mekanik sesler çıkarması da adayı aslında bir bilinç tarafından yönetilen bir alan tanımlamasına itiyor.

Çok uzatmadan olayın sonuna gelelim, pilot sahnesinde hatırlayalım, jack geride kalmıştı, muhtemelen karadumanla karşılaştı, ve “yargılan”dı. Unutmayalım, ben yargılandıktan sonra “liderlikten” alınmıştı. Bu “yargılanma” aynı zamanda bir görev tayini anlamına geliyor, çünkü Locke da karadumanla karşılaştıktan sonra ilginç bir bilinç sahibi oldu, olgunlaştı.

6. sezon nerede başlar bilmem, ama jack in gözünü açmasıyla biteceğini düşünüyorum. Yani 1. sezon 1. bölümle.

Bu sefer Jack in uyandığı gibi neden koşmaya başladığını, sahilin nerede olduğunu nasıl bildiğini anlayabileceğiz. Biliyor (veya hissediyor) çünkü bu ilk kez yaşadığı bir olay değil..

nihat demiş,

11 Kasım 2009 @ 21:06

ölü john lock ve jacopun hasmı olan john lock aynı kişiler diye düşünüyorum. John lock çarkı çevirirken kayıp 3 senesi vardı. bence bu 3 sene boyunca geleceğe gitti ve ne olduysa jacopun hasmı oldu.

temel fıkraları demiş,

25 Kasım 2009 @ 22:31

Çok teşekkürler çok sağolun,oldukça güzel bir site ve emekler boşa gitmemiş çok teşekkür ediyoruz emekleriniz için, emeğe saygı. Sizde web sitemizi ziyaret etmek, Komik Fıkralar Okumak istiyorsanız adresimiz: http://www.fikrablog.com , iyi günler dileriz.

ClaireeviLLy" demiş,

27 Ocak 2010 @ 15:11

bence siyah duman ben’e oyun oynadı . çünkü sezon finalinde jacob’un yanındaki adam jacob’u öldürmek istediğinden bahsetti . ( muhtemelen siyah duıman ) sonra ben af dilemeye gittiğinde john locke’un sözlerine uy falan dedi ve onu ben’e öldürttü . zaten sonrada ılanayla bramın getirdiği tabutta john locke vardı ..
konuyla ne kadar alakalı bilmem …

ahmet demiş,

5 Şubat 2010 @ 17:35

vay be sahne harbiden böyleydi dogru demiş söyleyen :D

sayid demiş,

23 Temmuz 2011 @ 19:21

aradan çok çok zaman geçti ama yazacağım Ahmetçiğim bu giden kişiler çekimleri izlemişler tabi bilecekler sen bir film çekiminde olsan gördüklerini söylesen filmi bilmişmi olursun yoksa çekileni söylemişmi olursun….

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın