Yeni Bir Söylenti

Darkufo’da taze taze okuduğum bir söylentiyi paylaşayım dedim. Bu söylentiye göre:

1) Charlie (Dominic Monaghan),  6.sezonda geri dönecek ve 4 bölüm boyunca bizlerle birlikte olacakmış.
2) Shannon (Maggie Grace) , 6.sezonda 6 bölümde yer alacakmış.
3) Claire (Emily De Ravin) , bütün sezon boyunca bizlerle birlikte olacakmış.

kaynak:darkufo
çeviri:ninni

karamik demiş,

12 Temmuz 2009 @ 21:06

ohh bee nihayet yeni bişiyler yazdınız uyudunuz sandım tşkler:)

HER ZAMAN İLK YORUMU YAPAN :) demiş,

12 Temmuz 2009 @ 21:22

GAYET KAFA KARIŞTIRICI

by aslan demiş,

12 Temmuz 2009 @ 21:28

keşke charlie tüm sezon bizle olsa

M.r Lost demiş,

12 Temmuz 2009 @ 21:30

ilk yorum benden olsun hadi claire geri döner ölmedi çünki tmm.Shanon da vuruldu başka birileri tarafından kaçırılıp iyileştirip tutsak olarak tutulabilir.Ama Charli boğuldu anca flashbacklerde oynar die düşünüyorum siz neler diosunuz

burako_58 demiş,

12 Temmuz 2009 @ 21:49

ilk yorumu ben yapayım claire ve charlie sevdiğim karakterler ama shannon yerine kardeşi boone gelmeli bence shannon uyuzun tekiydi nie geri geliyo kii….

charlieee demiş,

12 Temmuz 2009 @ 21:54

SADECE 4 BÖLÜM İÇİN Mİ GELİCEKMİŞ CHARLİE YANİ???!!

LÜTFEN DOĞRU OLMASIN YHA ONU BU KADAR BEKLEYİP SADECE 4 BÖLÜMDE GÖRMEYELİM..

BU ARADA HEPSİNİN Bİ GERİ DÖNÜŞ OLASILIĞI VAR DA

SHANNON NE AYAK??

claireeee demiş,

12 Temmuz 2009 @ 23:30

cairein döneceğini ölmediğini biliyoruz ve charlienin öldüğüne dair bir kanır yok sadece gemi patlıo sonrası yok lostta neler oluo bence charlie ölmedi

johnlocke demiş,

13 Temmuz 2009 @ 10:28

bence gelmesinler kalabalıktan başka bişe yapmazlar

LoStKoLiK_aLpéR demiş,

13 Temmuz 2009 @ 11:03

OLEYYY Charlie geri dönebilir ; reklam,darkufo haberi,söylentiler OLEY BEE

ABC demiş,

13 Temmuz 2009 @ 11:20

Charlie Shannon ve Claire döndüğüne göre belkide geleceği değiştirdiler

tedy demiş,

13 Temmuz 2009 @ 11:23

neden diziden ayrılan kişiler tekrar diziye dönüyor?

cevap 6.sezon 1.sezon 1. bölümden başlayacakta ondan bazı arkadaşlar kısır döngü olmaz demişler beki neden olmazmış bakınız kısır döngü başlıyor yavaştan Charlie,Shannon ,Claire ,boon,mr.eko vs.vs

jacop”un dediği gibi COMES

TEDY

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

13 Temmuz 2009 @ 11:35

bu habere sevindim. charlie, shannon, claire gelirse çok sevinirim. onlarda kader oyununda büyük rol oynadılar. hepsine verilen görevleri yerine getirdiler. yalnız en çok claire nin nasıl ortadan kaybolduğunu düşündüm.

ronnie91 demiş,

13 Temmuz 2009 @ 12:09

charlie ve claire dönsün yeter.charlie 4 bölüm bizlerle olması çok az.keşke tüm sezon olsa.

charlie nin dönüşü büyük yankı uyandırır

Ogeday Batuhan demiş,

13 Temmuz 2009 @ 15:57

Arkadaşlar Kader Kelimesine Göre Charlide Görevini Yerine Getirdi ( İstasyonda Ölerek ) , Shannonda Görevini Yerine Getirdi ( Walt’ı Takip Ederek / Öldü / ) . Claire İse Ölmedi . Claire Ölmediği İçin Tüm Sezon Bizlerle Olacak . Bence Siyah Duman Shannonın Ölmesine Neden Olan Walt / 2.Sezonda Ölümüne Neden Olan Walt / Bunun İçin Shannonın Bir Bağlantısı Var …
SİZCE !!!!!!!!!!!

lostlost demiş,

13 Temmuz 2009 @ 16:58

hepsi geri dönecekse en basit yorum :bombanın patlamasıyla geleceğin değiştiği yönündedir. ama jake in düşündüğü gibi bütün sorunlar bitmeyecektir.
1.sezon diye diye banadayeniden seyrettirdiniz burda dikkatimi çeken bazı yerleri hatırlatmak istiyorum.
öncelikle şu var ki : dizinin geçtiği sahil pek çok sahnede doludur . sahildeki kampta , kahramanların arkasında genelde bir kaç figüran vardı.ama bazı bölüm başlangıçlarında oyuncuların gözbebeklerine odaklandıktan sonra kahramanların yanlız oldukları ilginç sahneler var mesela
-bölüm 1*1 jake sahile çıkar arkası boştur sonra br döner uçak enkazı vardır.
-bölüm başlangıcı jinin gözlerine odaklanır .sonra jin sahilde dir arkasında kimse yok .birden sun’un bikini giymiş görür .koşarak müdahale eder oda ne bütün kamp çevrelerinde onlara bakmaktadır .sahil boştu az önce?
-kate ,claire doğum yaparken bağırır .onu sal yapan jin duyar ..ilginç gene sahil boş oysa az önce ateşte balık pişirip jin’i yemeğe çağırıyorlardı.sesi jinin duyması yeterince garip …
-bölüm başlangıcı michael’ın gzlerine odaklanır .yanlız başına ormanda wat’a bağırıyor.sonra karşıdan charlie arkasında jake var ikiside ilginç biçimde odaklamışlar sanki gözleri yerde .ve konuşma
michael-wat’ıgördümmü
charlie -clairenin eşyalarını gördünmü ?
ikiside dalmış farklı dünyalardalar daha sonra özür dilerler
bu sahnelerde neredeyse farklı zamanlardaymış . belilgin bir olayla sanki nerde olduklarını hatırlıyor.yada boyut değiştiriyorlar gibi birşeyler var
yada bazıları öldüklerini idda etmişlerdi belkide öldüler .ruhları zaman içinde dolaşıyor belkide faraday ın deneyleri gibi zihinleri zamanda yolculuk ediyor

brc demiş,

13 Temmuz 2009 @ 19:14

vuhaa güzel güzel

mehmet demiş,

13 Temmuz 2009 @ 20:16

ilk sezonlarda yer alan charlie, shanon ve boone gibi kişileri göreceğimiz konusuna katiliyorum bence 6. sezon bir başlangiç gibi olcak ada zaman konusunda tekrarlar yaşiyo şuana kadar yaşanmiş olan olaylar 1. böülümden 5. sezon son bölüme kadar zaten daha önceden de yaşandi ancak bu tekrarlar jacob un da dediği gibi son buluyor bu yüzdende ilk bölümlerde adada kimler varsa onlari görme ihtimalimiz oldukça yüksek

ABC demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:38

M.r Lost demiş,
12 Temmuz 2009 @ 21:30

ilk yorum benden olsun hadi claire geri döner ölmedi çünki tmm.Shanon da vuruldu başka birileri tarafından kaçırılıp iyileştirip tutsak olarak tutulabilir.Ama Charli boğuldu anca flashbacklerde oynar die düşünüyorum siz neler diosunuz

—————————————————————–
dediğin şeyler doğru olamaz shannon ı sayid kendi eliyle gömdüğünü söylemişti charlie için şunu söyleyebilirim bence o patlayan pencereden çıkabilirdi çünkü charlie .ok küçük ve o pencereden geçebilir claire hakkında doğru söylüyor olabilirsin

ABC demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:43

black smoke madem kötü neden benjamin kızını öldürdü diye onu sorguladı mr.eko yukardeşini öldürmesinin nedeni ve onca hayatı mahfetti diye öldürdü bunları neden yapsın o zmn

4. sezonu izlerken aklımda bişi takıldı widmore black rock gemisinin kaptanın günlüğünü satın alıyor açık arttırmada yani widmore nasıl black rock ın adaya geldiğini biliyordu

ve widmore askerlerini gönderirken benjaminin orkide ye gideceğini nereden biliyordu demekki widmore da çok akıllı

kate demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:43

bence hane 3. sezondaa akrep ışırmıştıya 2 kişiyi felç olmuşlardı ama bizim kiler…… öldü zannedip gömdüler onlarda 6. sezonda gelme ihtimalleri yüksek……

charlie demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:47

ya charlie gelsin 6. sezonda……………….

ABC demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:48

bu adamların gerigelmesinin bir nedeni var oda jack ve diğerlerinin geleceği değştirmiş olmaları ve uçak düşmeyecek sonrada L.A inecekler, tabi jack sawyer kate falan onlar neler yaşandığını biliyorlar bence, yani uçağın düştüğünü durdurduklarını ,L.A a indiklerindede hayatları kötüye gidecek ve keşke değiştirmeseydik geleceğide böyle olmasaydı diyecekler ve belkide yeniden adaya gitmeye çalışacaklar

NASIL SENARYO KURMUŞUM O SİZE KALMIŞ AMA BENCE DOĞRU OLMA İHTİMALİ VAR!!!

geronimo demiş,

13 Temmuz 2009 @ 22:43

arkadaşlar bırakın charlieyi claireı da madem son konu bu bende şu beden değişimi hakkında bişeyler söylemek istiyorum bi okuyup değerlendirirseniz sevinirim

öncelikle son bölüme kadar hiç kimsenin kafasında böyle bişey yoktu ama locke olayından sonra hepimiz bazı bedenlerin başkası tarafından kullanıldığından emin bi şekilde bu konuda teoriler üretmeye başladık. beden kullanımını tamamen reddetmiyorum ama bu bana biraz saçma geliyo. bi düşünün gerçekten böyle bişey varsa her karakter aslında kendisi olmayabilir ve böyle bi durumda işin içinden kimse çıkamaz. konu lost bile olsa beden değişimi hiç mantıklı gelmiyo insana

peki ozaman lockeın hem ölüsü hem dirisi bi sahnede nası karşımıza çıktı diceksiniz. milesın bildiğimiz hali bebek halini camdan seyretmişti o sırada iki milestan birisi ölse diğeri yaşamıyacakmıydı? lockeın neden kendisi gibi davranmayıp jacoba kıl olduğunu açıklamakta çok zor değil. bizim görmediğimiz zamanlarda locke zamandan zamana gezmişti ve bu gezilerde ada hakkında richardtan bile fazla şey öğrendi aslında işlerin sandığı kadar ürkütücü olmadığını anladı ve kendisine güven geldi bu gezilerde ayrıca jacobun bildiği gibi bi adam olmadığını anlayıp onu öldürmek için uygun zamana döndü.
ayrıca şunlarda var locke adaya döndüğünde benjamin için beni öldüren adam demişti daha sonra onla sohbetinde ölümünden önceki ayrıntılardan bahsetmişti bütün bunları benle locktan başka kimse bilmiyordu
richarda o pusulanın hala yanında olup olmadığını sormuştu. hala dediğine göre pusulanın hafızasında bir yeri var yani o sahnede richardın yarasını diktiği korkmuş locke sahte locke olarak bildiğimiz lockeın geçmişi. yoksa o sahneyi ilk kez yaşıyo olsa neden illada pusulayı sorsun richard yaralı locke a başka bişeyde verebilirdi ama gelecekteki locke o sahnenin tekrarlanmasını istedi
suna kendisinden korkmamasını kendsinin hala locke olduğunu söylemişti bu bize mesaj olabilir(olmayadabilir)
benjaminin yargılanmasından “lockea itaat et” kararının çıktığından haberi yoktu yolda ben söyledikten sonra haberi olmuştu lockeın bundan hatırlarsanız. eğer alexin bedenine girip beni yargılayanla lockeın bedenine giren aynı kişiyse bunu bilmesi gerekezmiydi? (orda rolde yapıyo olabilir tabi ama pek bi anlamı yok orda rol yapmanın)
gerçek locke öldüyse sahteside lockeun bedeninde fazla kalmayacağına göre(foyası meydna çıktı çünkü) koskoca locke artık sadece flashbackleremi görünücek. kaldıki bi kaç bölümden sonra flashbackte olmıyacakmış locke son bölümlerde ve finalde görmicezmi şimdi. adamın gelecek sezonda olmıyacağı ile ilgili bişeyde duymadık bu tür şeyler açıklanıyo halbuki

lockeı geçelim sadece ölülerin bedeni kulanılabiliyorsa waltı lockela çukurda konuşturan kimdi? christianın tabutu neden
boştu?gerçekte kendi değilse lockea neden oğluma selam söyle dedi? gerçekte var olmayan davei hurleyle kim konuşturdu?
sorular sorular… daha birsürü örnek verilbilir.
saolun zaman ayırdığınız için

thelost_dharma demiş,

14 Temmuz 2009 @ 10:34

yaw 6. sezonda yeni dharma yı kim kurucak…………???? yazdıgım soruya cevap werirseniz sevinirim :D ok

thelost_dharma demiş,

14 Temmuz 2009 @ 10:35

bide şey 3. sezonda 2 kşiyi akrep ısırıp felç geçirmişlerdi ya bizim kiler öldü zannedip gömdüler ama………………… onların 6. sezonda gelmeleri çok yüksek………

tedy demiş,

14 Temmuz 2009 @ 11:48

beden kullanılmıyor

sadece onların kılığına giriyor

yami”nın cesedi çurumuştu o yami”nın kılığına büründü
benim kafama takılan soru şu cesetler nerede kimsenin ceseti yok ortada john”nun sandıktan çıktı yami uçakta peki jack”ın babasının ceseti nerede tabut boştu ve daha ilginç yaşayanlarında kılığına girebiliyor örnek WALT john vurulduğunda çukurda karşısına çıkmıştı hatırlarsanız

kılık değiştirme olayından sonra kim nedir necidir ben artık bilmiyorum belkide zannettiğimiz kişiler zannetmediğimiz kişilerdir belkide JACOP iyi bile değildir.

sadece 6.sezonun 1. bölümünü merak ediyorum bakalım nasıl ve ne şekilde nereye bağlıyacaklar merak ettiğimiz konular cevap bulunacakmı.?

TEDY :)

tedy demiş,

14 Temmuz 2009 @ 11:52

bence jack”ın babası ÖLMEDİ çok başka dümenler dönüyor

John Locke NAMASTE demiş,

14 Temmuz 2009 @ 11:54

ABC arkadaşımızın yorumuna aynı zamanda katılıorum ama jack fragmanda gözünü açtığında gözündeki yansıma ormanın yansıması .bu yüzden bence uçak yine de düştü.
BU ÖNEMLİ : Miles bişey demişti son bölümde : “ya bu kaza (incident) sizin arkadaşlarınızın bombayı patlatmasıyla gerçekleştiyse.”
Bence lost yazarları böyle bir sözü boşuna yazmazlar.Bence kesinlikle böyle olduğu için bu sözü yazdılar.

John Locke NAMASTE demiş,

14 Temmuz 2009 @ 12:05

GERENİMO ben şundan eminim ki son bölümde gördüğümüz Locke jacobun hasmı . ve şundan da eminim ki jacobun ölümüyle her şey değişir.(tabii öldüyse ki bence ölmedi ) dediğim gibi zaten jacob ölmedi bence.Gerçek John Locke ı da 6.sezonda göreceğimizden de eminim.çünkü john locke lostun olmazsa olmazı.Jacob ölmediği için de Gerçek John Locke geri döner.yani Richard yaşlanmıorsa ki bu jacob sayesinde , John locke da geri döner.
Burası ÇOOOOOOK ÖNEMLİ : jacob john locke 8.kattan düştüğünde öldü ve onu geri getiren kişi banklardan birinde oturan jacob.omzuna dokundu ve John locke canlandı.ve jacob bence bunu boşuna yapmadı john oldukça önemli biri. eğer jacob ölmediyse John Locke geri döner.

NAMASTE
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

John Locke NAMASTE demiş,

14 Temmuz 2009 @ 12:13

arkadaşlar kafama takılan önemli bişi war.Richard adada Black rock gemisinden beri war .black rock 1845 te adaya geldi.yani Richard adada 160 yıldır war.1950 de john geçmişe gittiğinde gördük ki ortada lider yok. Richard en üst konumunda.ama günümüze dönelim.3.sezonda benjamine pek söz geçiremior.ve çok arka planda kalıor. bu beni sinir etti. hatta 3. sezonda john locka “neden burda olduğumuzu bize hatırlatacak birini arıoruz” dedi.ama john locke için çok bir şey yapamadı.
ama şu anda ortada lider kalmadığı için richard en üst konuma yine geldi.

phonomania demiş,

14 Temmuz 2009 @ 15:05

shannon gelsin ya. gözlerimiz arıyor :))

kayıp demiş,

14 Temmuz 2009 @ 16:35

bnce los angeles’a inmeleri saçma olur.Sonra yine hayatları kötü olcak falan yine adaya gitcekler bnce lost senaristleri böyle yapmaz adamlar mantıklı düşünüyor.Hem yaparlarsa saçma olur.Tabi bu benim düşüncem.Öbür yandan charlie ve claire in gelmesi ii olduda shannon gelmesede olurdu yani…

..Defy27... demiş,

14 Temmuz 2009 @ 17:48

ABC demiş’e cevap ve herkese

Öncelikle şunu söyliyim bizimkiler geleceği ve olayları değiştirmedi tam aksine bütün olayların nedeni bizimkiler…örnelerden takip edin

Örnek 1 : Swan orientation filmeden Dr.Marvin Candle’ın tek kolu yok, ayrıca ambarı inşa ederken bir kazadan bahsediyor ve “The İncident” die teleffuz ediyor. ayrıca koluna ne olduğunuda 5×17 bölümden biliyoruz.

Örnek 2 : Daniel Faraday o kadar söylemicem diyip durduğu Cahrlatte mevzusunda gene dayanamayıp öleceğini söylemesi

Örnek 3: Sayid’in Ben i vurması Jack onu iyileştirmemesi ve ben’in vicdansız biri olması

Örnek 4 : John Locke’un meşhur pusulasını 5×3 bölümde richard’a vermesi sonra tekrar alması , richarda locke’u ziyarete gelmesi hepsini neden john ona doğum gününü ve yerini sölemesi

Örnek 5: Sawyer ın ormadan diğerlerinin elinden kurtardığı Amy’in onlara yardım etmesi ve dharmaya girmeleri.

Örnek 6: John Locke un devamlı kaderken bahsetmesi ve buraya bir neden için getirildik demesi.

Örnek 7: Faraday in hidrojen bombasının nasıl gömüleceğini richardlara söylemesi.

Örnek 8: Jin’in daniel roussuou kurtarması,çünkü jin olmazsa oda oradan içeri girecek ve muhtemelen ölecekti, daniel kurtardı alex oldu,daha sonra claire kurtardı ve sonra bizimkilere yardım eğer jin o zaman gitmeseydi roussue die biri olmucaktı.

Sonuçta bizimkiler adaya düştüğü anda bunların hepsi yaşanmıştı…ama bizimkiler 5. sezonda onları yaşamaya başladılar algısal olarak
geçmiş zamanı gelecekten sonra yaşadılar
kurgusal olarak dizi ters gittiği için anlamlandırılması zor..
ayrıca bunun gibi örnekleri daha çok bulurum.

İyi ve kötü yorumlarının beklerim…

aslı demiş,

14 Temmuz 2009 @ 18:23

ya shannon 6 bölümse charlie’ye 4 bölüm çok az değil mi hemde son sezon için:<

aslı demiş,

14 Temmuz 2009 @ 18:32

ya hani boone öldükten sonra locke bi hayal görmüştü hayalde havaalanındaydılar orda charlie de wardı o zaman geronimo’nun dediğine göre acaba charlie de kendisi değilmi yani sahte charlie mi sonuçta charlie de locke gibi ölmüştü olabilir mi?

Umut demiş,

14 Temmuz 2009 @ 22:29

Süper bu 3′lü ii bnce Shannon’ı Kara duman kurtardı Charlie de o camdan kaçtı Claire sadece kayıptı ama bnce o zmn deqişiminden etkilenmedi babasını görüp gitti ya işte o kara dumandı onuda Shannon gibi korumuştur ve bunlar özel kişiler …

publcia demiş,

14 Temmuz 2009 @ 22:37

ABC demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:43

4. sezonu izlerken aklımda bişi takıldı widmore black rock gemisinin kaptanın günlüğünü satın alıyor açık arttırmada yani widmore nasıl black rock ın adaya geldiğini biliyordu

ve widmore askerlerini gönderirken benjaminin orkide ye gideceğini nereden biliyordu demekki widmore da çok akıllı

—————————————
Ya arkadaşım 1.si Widmore, benjaminden de daha eski ada yerlisi,5.sezonu izlemedin sanırım. Yani widmore düşündüğün kadar akıllı değil , parası var

?????????????????????????????

kate demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:43

bence hane 3. sezondaa akrep ışırmıştıya 2 kişiyi felç olmuşlardı ama bizim kiler…… öldü zannedip gömdüler onlarda 6. sezonda gelme ihtimalleri yüksek……

—————————————

sende bi alemsin nasıl izliyorsunuz diziyi anlamadım,bide bayağı bayağı yorum yapıyorsun. Akrep değil o …

????????????????????????????

LoStKoLiK_aLpéR demiş,

15 Temmuz 2009 @ 10:40

gerçekten dave meselesi noldu ? neyse onu geçtim peki geronimo yu da okuduktan sonra aklıma küçük bir teori geldi.
________________

Hani Kate & Sawyer bir dereye girmişlerdi,bir çanta almışlardı.Kate orda öyle bir çantanın orada olduğunu nerden biliyordu? Belki de onları da kontrol ediyorlardı örn: locke ın pusulayı almasını zamanını yerini bir anda bulması gibi BELKİDE ÖLDÜLER VE RUHLARINI KONTROL EDİYORLARDIR AMA BU RUHLAR KANLI CANLILAR …….%0,0001 ihtimal ama yine de ihtimal

dr mev demiş,

15 Temmuz 2009 @ 11:43

nihayet yeni bilgiler yazdıınız:)çatladım burda:) lütfen mümkün olduğunca bizleri mahrum bırakmayın

Chalie-Erdinç-Ç demiş,

15 Temmuz 2009 @ 11:46

Biz zaten Claire nin dönceğini biliyorduk Shanon nun hiç bi daha görmüycem sanıyorduk…Ama galiba 6 bölüm dönmesigüzel olcak…
Bence en iyisi Charlie nin dönmesi olacak ama sadece 4 bölüm bu kötü olmuş…

Dilan demiş,

15 Temmuz 2009 @ 20:27

e ama canım erdinç’cim sen 4 bölümü bulmuşsun şükret bence

hadiyn namaste demiş,

15 Temmuz 2009 @ 22:38

arkadaşlar imdb lost profilini update etti 2010 kadrosunda yer alacakları karakter yanındaki (2004-2010) yazılarından anlayabilirsiniz zaten karakter ismine tıklayınca da şu an en üstte 6.sezonda yer alacağı fakat bölüm isimleri bilinmediği için ??? geçiyor.eskilerden geri dönüş yok aynı kadro devam ediyo imdb ye göre

ali demiş,

16 Temmuz 2009 @ 12:09

arkadaslar size önemli birşey söylemek istiyorum locke ın öleceğini 2.sezondan beri biliordum.çünkü okumuştum ayrıca sayid de ölecek ve en önemli ölüm haberi hurley de ölecek bunu baska yerde paylaşmadım sadece lostfan da. bilmek istediğiniz başka bişe varsa söleyebilirim zmanım az şu an kalkmak zorundayım

ali demiş,

16 Temmuz 2009 @ 12:10

nerde okuduğuma gelince fatih terim lost starlarımızla röportaj yapmıs ordan biliorum.inanmayanlar araştırabilir.şimdi şaşırdınız fatih terimmi saçmalama ne alaka die ama öleymiş

venom9292 demiş,

16 Temmuz 2009 @ 17:00

bence ya bomba patladıktan sonra uçağın ilk düştüğü zamana geri gidicekler ve herkes geri gelmiş olcak. yada jacobın düşmanı olarak görünen eleman lockeun bedene girdiği gibi bunların bedeninede girecek ve savaç başlıcak mantıklı neden olmasın:D:D

venom9292 demiş,

16 Temmuz 2009 @ 17:16

arkadaşlar bırakın charlieyi claireı da madem son konu bu bende şu beden değişimi hakkında bişeyler söylemek istiyorum bi okuyup değerlendirirseniz sevinirim

öncelikle son bölüme kadar hiç kimsenin kafasında böyle bişey yoktu ama locke olayından sonra hepimiz bazı bedenlerin başkası tarafından kullanıldığından emin bi şekilde bu konuda teoriler üretmeye başladık. beden kullanımını tamamen reddetmiyorum ama bu bana biraz saçma geliyo. bi düşünün gerçekten böyle bişey varsa her karakter aslında kendisi olmayabilir ve böyle bi durumda işin içinden kimse çıkamaz. konu lost bile olsa beden değişimi hiç mantıklı gelmiyo insana

peki ozaman lockeın hem ölüsü hem dirisi bi sahnede nası karşımıza çıktı diceksiniz. milesın bildiğimiz hali bebek halini camdan seyretmişti o sırada iki milestan birisi ölse diğeri yaşamıyacakmıydı? lockeın neden kendisi gibi davranmayıp jacoba kıl olduğunu açıklamakta çok zor değil. bizim görmediğimiz zamanlarda locke zamandan zamana gezmişti ve bu gezilerde ada hakkında richardtan bile fazla şey öğrendi aslında işlerin sandığı kadar ürkütücü olmadığını anladı ve kendisine güven geldi bu gezilerde ayrıca jacobun bildiği gibi bi adam olmadığını anlayıp onu öldürmek için uygun zamana döndü.
ayrıca şunlarda var locke adaya döndüğünde benjamin için beni öldüren adam demişti daha sonra onla sohbetinde ölümünden önceki ayrıntılardan bahsetmişti bütün bunları benle locktan başka kimse bilmiyordu
richarda o pusulanın hala yanında olup olmadığını sormuştu. hala dediğine göre pusulanın hafızasında bir yeri var yani o sahnede richardın yarasını diktiği korkmuş locke sahte locke olarak bildiğimiz lockeın geçmişi. yoksa o sahneyi ilk kez yaşıyo olsa neden illada pusulayı sorsun richard yaralı locke a başka bişeyde verebilirdi ama gelecekteki locke o sahnenin tekrarlanmasını istedi
suna kendisinden korkmamasını kendsinin hala locke olduğunu söylemişti bu bize mesaj olabilir(olmayadabilir)
benjaminin yargılanmasından “lockea itaat et” kararının çıktığından haberi yoktu yolda ben söyledikten sonra haberi olmuştu lockeın bundan hatırlarsanız. eğer alexin bedenine girip beni yargılayanla lockeın bedenine giren aynı kişiyse bunu bilmesi gerekezmiydi? (orda rolde yapıyo olabilir tabi ama pek bi anlamı yok orda rol yapmanın)
gerçek locke öldüyse sahteside lockeun bedeninde fazla kalmayacağına göre(foyası meydna çıktı çünkü) koskoca locke artık sadece flashbackleremi görünücek. kaldıki bi kaç bölümden sonra flashbackte olmıyacakmış locke son bölümlerde ve finalde görmicezmi şimdi. adamın gelecek sezonda olmıyacağı ile ilgili bişeyde duymadık bu tür şeyler açıklanıyo halbuki

lockeı geçelim sadece ölülerin bedeni kulanılabiliyorsa waltı lockela çukurda konuşturan kimdi? christianın tabutu neden
boştu?gerçekte kendi değilse lockea neden oğluma selam söyle dedi? gerçekte var olmayan davei hurleyle kim konuşturdu?
sorular sorular… daha birsürü örnek verilbilir.
saolun zaman ayırdığınız için

————————————-
dostum mantıklı şeyler yazmışsın ama finaldeki jacobla sahte locke arasında aradığın yolu bulmuşsun lafı her şeyi açıkladı. yani lockeun bedenine jacobın düşmanının girdiği kesin. o zaman şu sorularda sorulabilir. jacob neden kahramanlarımızın hayatlarındaki en önemli anlarında hep yanlarındaydı? niye onları seçti?
kahramanlarımız 77 yılına gittiler onların zamanları o oldu. ve küçük miles aynı şekilde yaşamına devam edicek çünkü etti geçmişte. ölürse büyük olan ölür:D tabii benimde yazarken beynim durdu

thelost_dharma demiş,

16 Temmuz 2009 @ 18:28

6. sezonda aklımıza takılacak çok şey olacak lost yapımcıları 23 bölüme nasıl sıgdıracaklar merak ediyorum açıkçası inşallah FİNAL güzel biter

İmtihan demiş,

16 Temmuz 2009 @ 20:55

Arkadaşlar bu arada eski bölümleri izlerken bir şey fark ettim,Jack ve Clair aslında kardeşlermiş!

susceptible demiş,

16 Temmuz 2009 @ 23:34

Defy27 arkadasim guzel seyler yakalamissin tesekkur ederim ya zaten cogu kisi biliyordu bunu ama bi daha yazman guzel olmus
John Locke NAMASTE de guzel yorumlar yapmis.
Ve Shannon ne alaka ki 6 bolumde oynayabiliyor.Charlie kiyida kosede kalmis da bunu da 4 bolumde oynatalim demisler gibi claire e lafim yok ztn bunu 5. sezon baslamadan once de lostfan yazmisti.

Umut demiş,

17 Temmuz 2009 @ 01:30

bncede Shannon ne ayak anlamadm qelsin bncede ne bilim napcak acaba güneşlencek :D

geronimo demiş,

17 Temmuz 2009 @ 02:27

şunları sormadanda duramıcam

ılana johnun sahte olduğunu biliyosa onu neden en başta öldürüvermedide jacobu öldürmesine göz yumdu. bu jacobun planıda olabilir gerçi

ben ilk kez lockeı jacoba götürdüğünü söylediğinde kulubede oturan adam lockeın kendisiydi bu ispatlanmadı ama öyleydi yani belli oluyo vede lockea “bana yardım et” demişti

peki senaristler bize jacobu ilk bölümde gösterdik dememişmiydi
hepimiz bin kere izledik o bölümü sarışın adam yok. bunlar nedemek şimdi?

ha bide sahte locke sun ben lapidus 4ü benin evindeyken locke bi ara ortadan kaybolduydu o sırada gidip jacobun kulubesindeki
toz çemberimidir nedir onu bozmuş olmasın

TheBull demiş,

17 Temmuz 2009 @ 11:57

nasıl ya… bütün sezonlar çöpe mi atıldı şimdi… herşey baştan mı başlicak… pffff

lost_kolik demiş,

17 Temmuz 2009 @ 15:38

yaw Shannon nasıl geri dönebilir ( tabi dönerse çok sevinirim ) ama sayid kendi elleriyle gömdü onu bence başka türlü bi dönüş olacak şunu söylemek istiyorum 5. sezonun finalinde bomba patlayarak bizimkinleri zmanda 1. sezon 1. bölümüne atacak ve o zmanda bu kişileri görebiliri tamam clair charli ölmemişler olabilirler ama Shannon kesinlikle öldü başka bakış açısıyla bakalım lütfen 6. sezon çok esrarengiz olacağı şimdiden belii … lost bu her şey olur :)

karamik demiş,

17 Temmuz 2009 @ 17:13

keşke LOST u hiç izlemeseydim. ne güzel şimdi birinci sezondan baslardım izlemeye.5 sezon bitene kadar 6. sezon yayın tarihi gelirdi bu kadar zaman beklemek zorunda kalmazdım

tedy demiş,

17 Temmuz 2009 @ 18:40

final

bence kimse memnun olmayacak herkessin kafasında bir soru işareti takılacak.

kimse öğrenmek isteyipte yıllardır merak ettiği ve seyrettiği sorunun cevabını alamayacak.

buna bende dahillim.

çünkü arkadaşlar her zaman yazdım cevaplanması gereken o kadar çok soru varki 6.sezonun her bölümünde soruları cevaplamaya çalışsalar bile yapamazlar.

bende istemezmiyim bir LOST fanı olarak

“” helal olsun be hakketten güzel bir final kafanda hiç bir soru kalmadı “” demeyi.

arkadaşlar unutmayın:

BÜYÜK BEKLENTİLER BÜYÜK HAYAL KIRIKLIKLARI YARATIR.

beklentilerınız BÜYÜK olmasın TEDY :)

thelost_dharma demiş,

17 Temmuz 2009 @ 19:14

yanlışsam düzeltin jack in babası + claire babasıda oluyo ya bunların babası jacop tanıdıgına göreeeeee ozaman jack ve claire nin babası uzun zamandır ada da jack onu tabutta getirmişti adaya sonra tabuttan gitmişti……… onun adaya düşmesi jacob ın emriydi yani jack in babası jacob ın en önemli admalarında bir………………… SAYGILAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :D

sesmondx demiş,

17 Temmuz 2009 @ 20:53

ya ben bilmiyorum ama bu sene tam bi karşılaşmalar sezonu olacak jack-babası,sawyer-jackinbabası,claire-charlie,charlie-herkes tabiki görürlerse birbirlerini ama bence görürler gibime geliyo hayatımız boyunca unutamıycağımız bi final bizi bekliyo bence ben son bölümü desmond gibi yapıcam o nasıl en kötü zamanında kitabı okuyacam dediyse bende final bölümünü bundan uzun yıllar sora çok canım sıkıldığı bi zaman okumayı düşünüyorum tabi gerçekleştirebilirsem

Lostçu demiş,

17 Temmuz 2009 @ 23:17

shannon saçma olmuş ama eminim ki senaristler onuda iyi bi şekilde olaya dahil edeceklerdir. tabiki flashlarla

Umut demiş,

18 Temmuz 2009 @ 03:32

Arkadaşlar Darkufo’da ve bazı Lost sitelerinde şöyle olcaak diyor tekrar baştan başlaycak ama uçak olmicak sahilde ve ormanda tesadüfen Shannon,Charlie,Claire qibi kişileri görcez ama Boone,Ana,Libby,Nikki,Paulo gibi kişileri görmicez çünkü onlar denk gelmicek yada görev gibi bişe olcak bişeler var ama Shannon ve Charlie ilqincime gitti

Umut demiş,

18 Temmuz 2009 @ 03:32

Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama bnce Shannon Dharmadan

!stranger! demiş,

18 Temmuz 2009 @ 13:16

Ya Claire nin gelip de oynaması mantıklı hatta gerekli1 sezon boyunca ne halt etmiş çok merak ediyorum ama charlie nin ve shannon un tekrar gelmesi umarım jack in babasının adada olması kadar abest kaçmaz

kim bu demiş,

18 Temmuz 2009 @ 15:20

inanması güç ama yazı nerde

pasa demiş,

18 Temmuz 2009 @ 16:23

evet bencede bir sürü şey öylece kalabilir mesela claire kaybolduğunda charlie günlüğünü okumuştu ve claire günlüğüne kara kayadayım felan yazmış rüyasında orayı gördüğünü felan yazmış yada bunun gibi bişi ben o kadar hatırladım mesela bu öylece kaldı ayrıca rüya görmüştü locke ın gözlerinde jackin bulduğu taşlar olan o da öylece kaldı ve eğer yapımcılar bize jacop ilk bölümde görüldü dediyse acaba diyorum jacop bizimkilerden biri felan mı çıkacak saçma ama ben jacopu bu ilk gördüğümde uzun saçlı felan olduğundan hurleye benzetmiştim çıksa ne kadar güzel olur

bebişhh** demiş,

18 Temmuz 2009 @ 16:34

arkadaşlar bence , bence dizi çok saçma ben bir profesörüm, fizikçiyim aynı zamanda öğretmenimm !böyle kafa karıstırıcı dizilerle sizi oyalıyorlar o arada da zamları veriyrlar.. siz daha odur budur deyin. hidrojen bombası patlasa ada die birsey kalmaz ayakta uyumayın. 6. sezonda bakcanız hepsi yasıyo olcak sacmalıktoır bu!!!! deli işi bu dizi.

ABC demiş,

18 Temmuz 2009 @ 21:04

ÇOK ÖNEMLİ!!!!

Jacobun evini gösterdikleri sahnelere iyi bakın arkadaşlar o evi ne zaman gösterseler yavaş çekimde izlerim ve evin içinde neler olduğuna dikkat ederim

şimdi hepinizinde bildiği üzere jacob un evine ilk girildiği anda jacob bi sahnelik göründü ve benjamini duvara itti ama bence benjamini duvara iterken çok yaavaş bir şekilde izleyin jacob eline bile kıpırdatmıyor benjamini iten başka biri çünkü ekranın en altında bir el var ve o el benjamini itiyor yönetmenler bizi evin içinde aslında iki kişi olduğunu anlayalım diye benjamini iten eli jacobtan baya uzağa koymuşlar yani o anda masanın altında biri var ve o itiyor benjamini.Bence sözde jacob teklonojidenden nefret etmesinin nedeni fenerle yada teklonoji aletleriyle gelen bir ışıkla onun orada olduğu anlaşılacak ya gölgesi birden duvara yansıyacak yada görünmezliğini kaybedicek ve herşey açığa çıkaca oradaki adam bence o sandalyedeki adamı esir almış o yüzdende sandalyedeki adam bana yardım edin diyor

Ve hurley nin evi gördüğü sahne orayıda tekrar tekrar izledim hurley içeri bakıyor bu sefer içerideki iki adamında görünmezliği yok ve sandalyedeki adam hiç hareket etmeden sallanıyor ve çaresiz gibi görünüyor ya evein içindeki diğer adamdan korktuğunda yada sandalyeye bağlı olduğundan ve hurley eve doğru bakarken birden bir adam evin penceresinden beliriveriyor ve sinirli bir şekilde hurley bakıyor ama yinede sandalyedeki adam hurleynin onu kurtarması için evi yeniden önüne koyuyor ama hurley “Burada bir ev yok”diye sayıklamaya başlıyınca ev kayboluyor

Diğer bir evi gösterdikleri sahnede evde yine iki kişi var biri Jack in babası diğeri ise Claire

Benim burada demek istediğim her evi gösterdikleri zaman evde iki kişi oluyor ilk gösterdiklerinde sandalyede oturan adam ve masanın altından gelen o el “Ve dediğim gibi o el kesinlikle sandalyedeki adamın eli olamaz”evi birdaha gösterdiklerinde bir adam yine sandalyede ve pencereden bir an biri gözüküyor ve bir daha gösterdikleri zaman yine iki kişi var jack in babası sandalyede ve yanında claire ve nedense claire in o sırada çok değişik bir gülümsemesi var sanki siz daha hiçbirşey bilmiyorsunuz gibi locke ı aşağılayarak bakıyordu yani claire de bir değişiklik vardı

BU BİLGİNİN ÖNEMLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN SİZİNLE PAYLAŞTIM!!!!

TABİ ÖNEMİ SİZE KALMIŞ :)

emre demiş,

18 Temmuz 2009 @ 22:59

Shannon ile Sayid arasında başlayan aşkı unutmuş gibiyiz nedense ?!

trickster demiş,

18 Temmuz 2009 @ 23:06

ya şöyle bir şey de var. desmond, charlie nin orda ölmesi halinde claire ve bebeğin kurtulacağını görmüştü gelecekte. fakat claire o şekilde kurtulmadı. buradan charlie nin oradan kurtulmuş olabileceği sonucu çıkabilir. ama bence böyle bir şey yok charlie sadece flashback halinde gözükücek. shannon son derece gereksiz belki eski bir oyuncumuzu onurlandıralım onu saçma bi şekilde öldürmüştük bir kaç bölüm çıksın takılsın öyle demişlerdir.

kayıp demiş,

19 Temmuz 2009 @ 11:44

thelost_dharma bnde sana katılıyorum jackin babasında bir şey vardı zaten hep.Aslında ben bütün stephard ailesini merak ediyorum.Bide 6. sezon kadroya bakın aynı 1. sezon kadrosu resmen bunlar kesin o kazanın olduğu ilk günlere gitçek ama bir şeyler değişmiş olcak bence

mesn3 demiş,

19 Temmuz 2009 @ 15:01

dönüşü en iyi ve soruları cevaplandıracak kişi clear
en çok onu merak ediyorum

drşafak demiş,

19 Temmuz 2009 @ 18:24

ya arkadaşlar herşey iyi güzel de aklıma takılan bişi:
faraday adaya geri döndüğünde bizimkilerin dharmaya kabul edilişlerinin fotosu yanındaydı
tıpkı sun ın elindeki gibi katlanmıştı bu foto?????????????????????????????????????

ersin demiş,

20 Temmuz 2009 @ 01:56

bence gelmeleri güzel olur fakat charlie ve claire’nin gelmesi olblirdi shannon nasıl tekrar olaca anlamadım ama eger jackin babası gibi görünü duracaksa bence de grksiz bir sahne olur bilen varsa adınlatsın

drşafak demiş,

20 Temmuz 2009 @ 11:27

aklıma takılan bişey daha
ben çarkı çevirdi ve adadan çıktı, ada taşındı,adadan çıkanlar için görünmez oldu ve adada kalanların bir kısmı zamanda bir ileri bir geri gitmeye başladı
bunun sebebinin ben çevirdikten sonra çarkın sabit kalmayıp sürekli dönmesinden kaynaklandığını gördük
sonra locke gitti çarkı birkez daha çevirdi ve son bir parlamayla zaman sabitlendi
soru1: çark sabit kalmadığı için mi zaman atlamaları yaşanıyordu?
soru2: zaman atlamalarının yaşandığı sırada çarkın hareketli olduğunu düşünürsek mesela lockun richard tarafından tedavi edilmesi ( ki bu olay 2008 de) boone ın ölüdüğü aaron ın doğduğu gece ( bu da 2004 de) ve tüm diğer zaman atlamaları öyleyse çark hep hareketli miydi neydi?

sayid demiş,

20 Temmuz 2009 @ 15:59

clare diziye tekrar dönmesin kendisini hiç sevmiyorum ama shannon ve charle diziye dönmeleri güzel olur shannon hemde güzel bir kız diziye dönmesi iyi olur

Sevde demiş,

20 Temmuz 2009 @ 18:50

charlie ve shannon a sevindim:D

jacklove demiş,

21 Temmuz 2009 @ 13:02

bence charlie ve claire dönücek ama shannon’un olması saçma olur. başlasın artk………..

ABC demiş,

21 Temmuz 2009 @ 21:02

1. sezonda uçak düştükten sonra Shannon hep they are coming diyordu bunu derken kurtarıcılardan bahsediyordu Shannon they are coming deyince benim aklıma jacobun fnal bölümündeki sözü aklıma geldi ve şöyle düşündüm ajirayı düşüren şey manyetik bir şey değildi bu yüzden nerede olduklarını bulabileceklerini düşünüyorum çünkü onların makinaları düşerken bozulmamıştı yani bu sefer jacob amacına ulaşmıştı çnkü onlar geliyorlardı ve adayı bulacaklardı bu yüzdende locke ın kılığına bürünmüş adam sinirlenip onu ateşe attı.çünkü o adam final bölümünün başındada söylediği gibi adanın bulunmasını istemiyordu ve jacoba kızıyordu.

Sizcede böyle değil mi arkadaşlar.

ABC demiş,

21 Temmuz 2009 @ 21:05

Aklıma iki şey daha takıldı 1. sezonun ilk bölümlerinde biri boğuluyordu ve charlie jack i çağırdı jack suya atlarken charlie 2 3 kere falan ben yüzme bilmem diyordu ama 3. sezonda baya iyi yüzmüştü

Daniel yani fransız kadına sayid alex kim diye soruyor danielde o benim oğlum diyor ama ilerleyen sezonlarda kız olduğu anlaşılıyor buralarda hata mı yapmışlar yoksa bilerekmi böyle söylemelerini istemişler orası size kalmış ben çözemedim

dahada böyle bir çok şey blursunuz

LostCan demiş,

21 Temmuz 2009 @ 23:43

İmtihan demiş,
16 Temmuz 2009 @ 20:55

Arkadaşlar bu arada eski bölümleri izlerken bir şey fark ettim,Jack ve Clair aslında kardeşlermiş!

SEN ŞAKAMISIN NERENLE İZLİYON DİZİYİİİ

can lak demiş,

22 Temmuz 2009 @ 23:01

bir teorim var.şimdi iyi dinleyin.şu an 2009 dayız ve bir ada da yaşayalım.farz edin ki 50 sene sonraki dünyayı düşününün.yıl 2059.şimdi o dönemde zamandaki insanlar teknoloji sayesinde zamanda atlamayı becermiş olsun insanlar.2059 daki bi kaç insan 1900 senesine döndüğünü farzedin.şimdi 2009 da ki insan ali olsun kısaca A diyelim. alinin yaşlanmış hali A.Y olsun.alinin iyiyce yaşlanmış hali yada bir sonraki kuşağı A.İ.Y olsun.formülize edecem.bakın;2009 olan A 2059 da A.Y olcaktır.2059 da zamanda geri giden A.Y 1900 senesine gider ve yaşamaya başlar.zaman ilerler ve A.İ.Y olur 2009 da.ancak zaten 2009 da A vardır.yani A 2009 da bi anda A.İ.Y yi görecektir ve diğerleri diye adlandıracaktır.aslında gördüğü kendisi ve ya kendiyle alakalı insanlardır.saçma gibi geldi dimi.peki şunu syleyim size.sawyer da 3 sene kaldı ve diğerlerinden oldu gibi sayılır.yani onlarla beraber kaldı 3 sene yani diğerleri oldu sonuçta.jackler gelecekten geldiğinden sawyer diğerleriydi onlar için.karışık biraz doğru ama çözen arkadaşlar olmuştur umarım.kısaca diyeceğim sanki bir döngü gibi bişey bu aslında kendilerini mi görüyorlar bunlar bir nevi…

enigma demiş,

23 Temmuz 2009 @ 05:01

bence locke ölüydü jacob un yanına giderken çünkü kendisi öldürmedi ben e öldür dedi bu işte bi terslik var ama herşey açıklanacak bence bu kadar atraksiyonu bulan senaristler onu da düşünmüşlerdir

phoenix00 demiş,

23 Temmuz 2009 @ 15:58

shannon’ın charlie’den bile fazla bölümde yer alması ilginç…

Undertow demiş,

23 Temmuz 2009 @ 17:21

Charli geri gelecek…. Az önce sezon 1 - bölüm 1′i izlerken gözüme çok çarpıcı bi şey takıldı. Jack, Kate ve Charlie ormanda duman yaratığından kaçıyorlar, sonra Charlie düşüyo ve bi kargaşa yaşanıyo. Bu arada Jack’e veya Charlie’ye nolduğunu göstermiyo sadece Kate’i gösteriyo. Daha sonra Charlie Kate’in yanına geldiğinde çok çarpıcı bir şey söylüyo:

Kate: Jack nerede?
Charlie: Bilmiyorum. BİZ ORDA ÖLMÜŞTÜK, YANİ BEN ÖLMÜŞTÜM, SONRA JACK GELİP BENİ ORDAN ÇIKARDI. SONRA ONA NOLDU BİLMİYORUM.

şeklinde bir konuşma geçiyo. Senaristler de dizinin sonunun sezon 1 de saklı olduğunu söylediğine bu çok fazla şey ifade ediyo.

kara..melek demiş,

23 Temmuz 2009 @ 22:43

Bence hepsi geri gelir :) hatta ve hatta ölen iti, böcüğü, kuşu, balığı :) bu adada hiçbirşey ölmüyorki. adanın kendisi ölmeli ki kimse geri gelemesin. Bumerang gibiler atıyosun geri geliyorlar. Sawyer a bişi olmasında kim gitmiş kim gelmiş çok sorun değil :)

peri.... demiş,

24 Temmuz 2009 @ 11:39

slm..sıkı bir lost hayranıyım ve 5.sezonu dün bitirdim..gözyaşım vardı bide…julietin ve sawyer ın ellerinin kopması ve julietin hidrojen bombasını patlatmak için gösterdii çaba..gerçekten müthiş bir diziydi.milyonları ekrana yıllarca bkilitledi.finali nasıl olacak bilmiyorum belki silbaştan uçak düşücek herkes ölücek belki hepsi hayal belki asla adadan ayrılamıyacaklar herşey yeniden yaşanıcak ama nolursa olsun bu dizi gerçekten özel bir diziydi..6.sezonu şimdiden iple çekiyorum …sizlerinde iple çektiğini biliyorum..gönlüm mutlu sonla bitsin ama benjaminin açıklamalarına göre lost mutlu sonla bitmeyecekmiş..neyse bekleyip görelim..sevgilerle..
perii..

jacop and black man demiş,

24 Temmuz 2009 @ 11:49

Bence böle giderse öldügünü sandıgımız tüm lost karakterleri dönecek final sezonunda :))

meLankoLiq demiş,

25 Temmuz 2009 @ 10:40

Arkadaşlar, senaritsler doğaçlama yapıyorlar da mı siz saçma olmuş,güzel olmuş diye yorum yapıyorsunuz ? Herifler en başından belirlemişler işte.Geleceksede FlashBacklerle yada o zamanla ilgili karışık olaylarla gelir.

symmm demiş,

25 Temmuz 2009 @ 11:55

dediğin şeyler doğru olamaz shannon ı sayid kendi eliyle gömdüğünü söylemişti charlie için şunu söyleyebilirim bence o patlayan pencereden çıkabilirdi çünkü charlie .ok küçük ve o pencereden geçebilir claire hakkında doğru söylüyor olabilirsin

bu yoruma katılıyorum hep aklıma takılmıştır…charlie orddan çıkabilirdi…

gÜlÇiN demiş,

25 Temmuz 2009 @ 15:43

ya tabi gelecekler ama buna nie şaşırılıo ki bu saten “lost” ve bahsettiimiz de 6.sezon yani herkes olacak ölen ölmeyen! :D xD diili mi? ben en asından öle düşünüom! ;) ve clair saten yoktu uzun zamandır artık gelmesi cok normal! cünkü dizi bitio! artıkkkkkk…….. 6.sezonnnn:((((((((((((

Umut demiş,

26 Temmuz 2009 @ 18:40

ÇOK ÖNEMLİ !!!Arkadaşlar ya biraz mantıklı düşünün ölenlerden bu kişiler haricinde Boone,Ana-Lusia,Libby,Michael vs felan qeri gelmicek bu arada Claire’ı hiç kafaya takmayın çünkü senaristler 3.sezonda Claire’ın 5.sezonda olmayacağını ve 6.sezonda qeri geleceğini belirtmişti peki asıl soru şu neden Charlie ve Shannon işte yanıtı çünkü onlar biliyorlardı Shannon uçak düştüğünde neden heyecanlanmadı ve qüneşlendi orda insanlar ölüyor ve Shannon güneşleniyor sonra tek Fransızca bilen o ve yardım etmiyo sadece belirli olanları gerisini çevirmiyor oysaki 1 sene Pariste kaldı ve bir sene kalıpta Fransızca bilmemek mümkün değil Walt aslında Siyah Dumandı ve Shannon öleceğini biliodu siyah duman ona işaret vermişti ve Shannon bunu yaptı o yüzden 6. sezonda bizle Siyah duman onu canlandıracak Charlie ise uçak düştüğünde şoka değilde öle aptal aptal etrafa bakıyordu çünkü o anda Jacop’ı arıyordu ama qöremedi ve sonra Claire ‘a sürekli ili gösterdi neden sölim mi çünkü asıl amaç bebekti diqerlerine bu bebeği vermekti.. Shannon Boone’la kardeş dersenizde şöle bir teorim var boone’u boş yere yanına çağırdı ve sonra boone L.A ye gidelim dediğinde tmm dedi ve öle oldu Boone ayakta uyuyodu yoksa Shannon ndn Avustrulyada olsun ki

Umut demiş,

26 Temmuz 2009 @ 18:49

Bu arada bişe buldum bunu görmeniz lazım Shannon Bale dersi veriyodu yah bir ara orda ders bitince bir anne ve baba geliyo veli bi sarışındı ve adam kimdi tahmin edin Jacop’tı aslında bu Shannon’a özel değil Jacop hepsinin yanına gitti …

lost-kolik demiş,

26 Temmuz 2009 @ 22:53

ARKADASLAR ISTERSENIZ BI BAKIN ! tekrar 5. sezon final sahnesini izledim gozume cok carpici sey takildi ve oha oldum… julyet o kuyuya dustu ve uyandi ve hemen oksurdu hemen agzindan kanlar bosaldi agzinin her yeri kan oldu birden kamera demirleri gosterdi ve sonra yine julyeti gosterdi aaaa bide ne goreyim o agzi kap kanli julyetin yerinde yuzu tertemiz sanki yuzune bakim yaptirmis julyet war :-) ondan sonra vurmaya basladi bombaya ve kamera vururken bombayi nasil wurdugunu gosterdi ve tekrar julyeti gosterdi oha artik bu kadarda olmaz dedim bu julyetin agzi eskisi gibi yine kanli dedim en sonunda patladi bomba… arkadaslar sizde bi dikkat edin YORUMLARINIZI BEKLIORUM!

darkman demiş,

26 Temmuz 2009 @ 23:55

arkadaşlar finalin başlangıcındaki iki adamdan siyah giyeni kötü beyaz giyeni iyi adam oluyo 6. sezon iyiyle kötü arasındaki savaş olcak.dikkatinizi çektiyse beyazlı adam hepsiyle önceden tanışmış.mesela jack ın hastahanede çikolatasını verdi kateyin çaldığı şeyin parasını ödedi hugoyu cezaevi çıkısında ziyaret vs vs
siyahlı adamsa duman yani canavar oluyo onu beyazlı adam küllerle çevrili bi kulubeye hapsetmişti ama dikkatinizi çekmişse külün bi kızmı kapanmıştı kaçtı. duman herkesin suretine bürünebildiği için lock ın kılığına girip beyazlıyı öldürmek istiyo ki zaten finalin başlangıcında siyahlı adamın beyazlıya seni bigün bi boş anında öldürcem demesinden bunu anlıyoruz bu durumda gerçek lock tabutta olan :) ve siyahl olan adaya gelen herkesi öldürme taraftarı iken beyazlı tam tersini düşünüyo yani 6. sezon tam bi savaş olcak tşk ediyorum birde diziyi uzatmak için konuyu çok dağıttıklarını belirtmek istiyorum hatta bazı yerlerde iyice saçmaladılar

tedy demiş,

27 Temmuz 2009 @ 11:17

neden diziden ayrılan kişiler tekrar diziye dönüyor?

cevap 6.sezon 1.sezon 1. bölümden başlayacakta ondan bazı arkadaşlar kısır döngü olmaz demişler beki neden olmazmış bakınız kısır döngü başlıyor yavaştan Charlie,Shannon ,Claire ,boon,mr.eko vs.vs

jacop”un dediği gibi COMES

TEDY

lost-kolik demiş,

27 Temmuz 2009 @ 12:55

arkadaslar bisey daha soylemek istiyorum 6. sezon tanitim fragmaninda bi goz aciliyo ya 1. sezondaki jackin gozuyle karsilastirin o kadar benziyo ki birbirine gozunun altindaki ufak kucuk ben bile her ikisindede var kirpiklerin dizilis sekli bile ayni kesinlikle bahse girerim o goz 1. sezondaki jackin gozu eger 6. zezon boyle basliyacaksa 1. sezonda uyanirlar ne demek istedigimi anlatabildimmi lutfen yorumlarinizi bekliyorum

Hürrem demiş,

27 Temmuz 2009 @ 17:39

http://www.hurriyet.com.tr/dunya/12157670.asp?gid=229

hurriyete yayınlanan bir haberi sizlerle paylaşıyorum.

Dünya genelinde merak ve ilgiyle izlenen Lost dizisinin final sezonunda, birinci sezondaki bazı karakterlerin geri döneceği ve merak edilen tüm soruların cevabını bulacağı bildirildi.

Dizinin yapımcıları Damon Lindelof ve Carlton Cuse, dizinin final sezonuyla ilgili olarak yaptıkları açıklamada, Juliet Burke ve Daniel Faraday adlı karakterlerin, birinci sezondan beri gözükmeyen başka bazı karakterlerle birlikte diziye geri döneceğini belirtti.

Final sezonunun bazı açılardan birinci sezonla benzerlikler göstereceğinin ipucunu veren yapımcılar, “İlk sezonda karakterler ormanda koşuşturuyordu, yoğun ve şaşırtıcı olaylar yaşanıyordu, karakterlerin duygusal olarak tanındığı bir dönemdi. Bunları final sezonunda da yaşayacağız” dedi.

Dizide Hugo karakterini canlandıran Jorge Garcia ise bunun, dizide yaşananları hiç olmamış gibi gösterecek bir final anlamına gelmediğini belirterek, “Bu hayranlarımıza büyük bir ihanet olur” diye konuştu.
Yapımcı Cuse da bu konuyla ilgili olarak, “Bize güvenin” mesajını verdi.

Lindelof, yeni sezonda zamanda yolculuk ve flash-forward kullanılmayacağını belirterek, “Farklı bir şey yapacağız. Merak edilen bütün soruların cevapları verilecek” dedi.

Dizide ayrıca final sezonuna özgü bir anlatım şekli kullanılacağı belirtildi.

charlieee demiş,

27 Temmuz 2009 @ 18:21

bu site bayaa geç kalmaya başladı bari haberleri ben veriim.

comicon da lostun senarist ve yönetmeni 6.sezona ait açıklamalar yaptı.17 bölüm olucakmış bayaa bilgi verdiler ayrıca panelin sonuna charlie de geldi o konuşmadı ama onun oraya katılması da işey ifade etti
ayrıca 3 tane video yayınlandı bunlarda kate amerikada en çok aranan kişi hurley bi tavuk reklamında kendi mekanını tanıtıo ve en ilginci oceanic reklamı var orda da 30 yıldır hiç kaza yapmamalarıyla övünüolar bu da demek ki bomba patladı ve kaza hiç olmadı kate hala aranıo hurley bi mekan sahibi ve oceanic 30 yıldır hiç kaza yapmamış…

ilgilenirseniz sevinirim özellikle trk altyazı olursa süper olur

kayıp demiş,

27 Temmuz 2009 @ 21:04

bncede zaten bu adada ölüm diye birşey yok ama kadroya bi bakın resmen 1. sezon kadrosu.Bnce 1. sezona gidip açıklanmayan sırları açıklıyacaklar ee tabi bide savaş başlıyacak.

tedy demiş,

28 Temmuz 2009 @ 09:35

Kate: Jack nerede?
Charlie: Bilmiyorum. BİZ ORDA ÖLMÜŞTÜK, YANİ BEN ÖLMÜŞTÜM, SONRA JACK GELİP BENİ ORDAN ÇIKARDI. SONRA ONA NOLDU BİLMİYORUM.

dün seyrettim ama Charlie Kate daha sonra tekrar “merhaba ben Charlie “diyor bu nedir ya

TEDY

ABC demiş,

28 Temmuz 2009 @ 19:22

5. sezon finalinde benjamin jacob u öldürmeden önce jacob benjamine
-bu adam sana ne dediyse yapmak zorunda değilsin bu yüzden buradan git de bizde sorunlarımızı konuşabilelim

orada ne konuşacaklarını merak ettim doğrusu acaba jack sawyer kate hurley v.s onlardan mı bahsedecekler yoksa adanın başka sorunlarımı var yorumlar size kalmış

Umut demiş,

28 Temmuz 2009 @ 19:27

Bu arada 5.sezonda John Locke yane o diildi Siyah Dumandı ya o orda Sawyer ağaçların arasında Claire’ın doğurduğunu gördü John Locke ‘da orda kimi gördün Sawyer? Shannon , Charlie ? ha Sawyer kimi demişti oda hiç kimseyi diyip yollarına koyulmuşlardır

tedy demiş,

29 Temmuz 2009 @ 11:12

juliet ve faraday 6.sezon finalinde tekrar geliyorlarmış

lost_bd demiş,

29 Temmuz 2009 @ 15:54

son haberler koyulsa ya artık Heryer bas bas bağırıyor bir, burası kaldı.. :)
bizim yapımcılar final bölümünde herşeyi açıklayacaklarını söylediler Bizi hayal kırıklığına uğratmayacaklarmış Final bölümde ilk bölüme ait görüntüler,heyecanlar olacakmış Finalde, (burda mutluluktan uçuyorum bennn) juLiet,faraday ve birinci sezondan beri gözükmeyen başka karakterlerin final sezonunda diziye dönecekleri belirtilmiş Final sezonunda zamanda yolculuk ve flash-forward kullanmayacaklarını belirtmişler En kısa haliyle bilgileri vereyim dedim..
henüz 175 gün 6 saat varkenn nereye kadar bekleyebilirim lostu bilemiyorum, çok özledim lostuu… :( bi an önce başlasa..
(öss zamanını hesaplayacağıma, lostun zamanını hesaplıyorum :S)

musa demiş,

30 Temmuz 2009 @ 09:05

“LOST“un son sezonuna henüz 5 ay var, hayranları bu son sezon için sabırsızlıkla bekliyor. Ve dizinin yapımcılarıyla sürpriz bazı oyuncuları, bu seneki yine San Diego’da gerçekleştirilen Comic-Con “LOST” paneline katılarak soruları cevaplandırdılar.

İlk olarak yapımcıların ağzından yeni sezon için çıkan bazı bilgileri verelim:

- 6. ve son sezon, 1. sezonla paralellik gösterecek. Burada yapımcı Damon Lindelof, 1. sezondan pek çok karakterin geri döneceği müjdesini veriyor! Diğer yapımcı Carlton Cuse ise, 6. sezonda ilk sezondan karakterleri geri getirmek için önemli bir keşif olacağını belirtiyor.

- Daniel Faraday 6. sezonda olacak! Faraday’i en son 5×14 “The Variable” bölümünün sonunda kaybetmiştik.

- Dizideki karakterlerin geçmişlerine, çocukluklarına dönülecek mi? Carlton Cuse bu konu hakkında, 6. sezonun farklı olacağını söylüyor, ancak bu ‘farklılığın’ ne şekilde olacağını belirtmiyor. Yani 6. sezonda flashback veya flashforward olmayacak, daha farklı bir plan olacak.

- Richard Alpert’ın geçmiş hikayesi 6. sezonun kapsayacağı konulardan biri.

- Damon Lindelof, Juliet’in 6. sezonda olacağını müjdeliyor!

- 5. sezon finalinde gözüken siyahlı adam hakkında bir teori: Bu adam “Esau” mu? Michael Emerson bunun fazla gerçekçi olduğunu belirtiyor, ancak bu fikir yine de hoşuna gitmiş.

- 2. sezonda karşılaştığımız gökten yiyecek paketi atılması olayı da açıklanacak. Damon Lindelof bu konuda “O olayı anlatacak bir şeyler geliştiriyoruz.” diyor.

- 6. sezonda çok fazla Dharma olmayacak.

- Jacob dizide hiçbir karakterin formuna bürünmedi, Claire de buna dahil.

- Dominic Monaghan (Charlie) panelde gözüktü. Bu, Charlie’nin son sezon için geri dönebileceği sinyalini veriyor.

Yapımcıların yanı sıra, panele Hurley’i canlandıran Jorge Garcia, Ben’i canlandıran Michael Emerson ve Richard’ı canlandıran Nestor Carbonell de katıldı. Üçlü, karakterleriyle ve diziyle ilgili sorular sorulara yanıt verdiler;

Nestor Carbonell, yapımcıların, oyunculara cevap verirken çok titiz ve çok gizli olduklarını belirtti ve kendi karakteriyle ilgili sorularda genellikle “Evet, öyle farz edecek olursan yanlış düşünmüş olmazsın” gibi kodlanmış cevaplar aldığını ekledi.

Şu an için, panele katılan oyunculardan hiçbiri yeni sezon hakkında pek bir şey bilmiyor, ancak bu konuda Michael Emerson’un panel boyunca oldukça sessiz olması da gözlerden kaçmadı. Jorge Garcia, Dominic Monaghan’ın diziye Charlie olarak geri döneceğini bile panele geldiğinde onu görmesiyle öğrendiğini söyledi.

Panelde soruları yönelten sunucu, dizideki bütün gizemlerin açıklanıp açıklanmayacağını sordu. Carbonell ve Emerson’un bu konu hakkında söyledikleri şöyleydi: “Esasında adayla ilgili bütün gizemleri öğrenemeyeceğiz, zaten bütün hepsini öğrenmenin bir anlamı da yok. Ufak tefek bazı gizemler izleyicilerin hayalgücüne bırakılmış olacak.”

Michael aynı konu hakkında şunu da ekledi: “Yazarlara güvenimiz sonsuz. Bence dizinin sonu son derece tatmin edici olacak.”

Nestor da adadaki gizemler hakkında şunlardan bahsetti: “Dizide birtakım gizemler ve mistik öğelerin öylece kalması gerekiyor. Bence dizinin ana soruları daha çok resme genel bir çerçeveden bakınca görülüyor; adayı kim kontrol ediyor, birbiriyle çelişki içinde olan güçler nedir, bunlar açığa çıkacak mı? Bir de “Neden” soruları var; neden Ben, Charles’la bu kadar alakalı, neden onu öldürmeyi bu kadar çok istiyor? Küçük şeylerin ise gizemini korumaya hakkı var. Ben mesela adanın her türlü özelliğini ve bilimsel nedenini bilmek istemiyorum.”

Panelde “LOST“un filmiyle ilgili bazı dedikodulardan da bahsedildi, Michael Emerson bunları kısaca, “Yapımcılar böyle bir şeye hayır diyor, o yüzden bunlar sadece spekülasyon,” demekle yetindi.

“LOST“la ilgili olarak bir başka haber de panelde ortaya çıktı: Dizide 1. sezonda Boone karakterini canlandıran Ian Somerhalder, CW kanalının “Vampire Diaries” dizisinde rol almakta ve bu sebeple dizinin panelinde konuktu. Kendisiyle yapılan röportajlar neticesinde verdiği bilgiye göre Boone 6. sezonda “LOST” dizisine geri dönüyor.

Bunların yanı sıra, panelde Oceanic Airlines’a, Hurley’e ve Kate’e ait bazı reklamlar yayınlandı, bu reklamlarda “Oceanic 815 düşmeseydi ne olurdu?” sorusuna yanıt veren görüntüler vardı; Kate “Amerika’nın En Çok Arananları” videosunda gözükürken, Hurley zengin biri olarak Mr. Cluck’s’ı satın almış ve şirketin reklamını yaparken görülüyor. Bir diğer video da Oceanic’e ait bir reklam videosu.

claireeeeeeee demiş,

30 Temmuz 2009 @ 21:45

arkadaşlar biryerde bişi okudum bunuda sizinle paylaşmak istedim dünya genelinde merak ve ilgiyle izlenen Lost dizisinin final sezonunda, birinci sezondaki bazı karakterlerin geri döneceği ve merak edilen tüm soruların cevabını bulacağı bildirildi.

Dizinin yapımcıları Damon Lindelof ve Carlton Cuse, dizinin final sezonuyla ilgili olarak yaptıkları açıklamada, Juliet Burke ve Daniel Faraday adlı karakterlerin, birinci sezondan beri gözükmeyen başka bazı karakterlerle birlikte diziye geri döneceğini belirtti.

Final sezonunun bazı açılardan birinci sezonla benzerlikler göstereceğinin ipucunu veren yapımcılar, “İlk sezonda karakterler ormanda koşuşturuyordu, yoğun ve şaşırtıcı olaylar yaşanıyordu, karakterlerin duygusal olarak tanındığı bir dönemdi. Bunları final sezonunda da yaşayacağız” dedi. Dizide Hugo karakterini canlandıran Jorge Garcia ise bunun, dizide yaşananları hiç olmamış gibi gösterecek bir final anlamına gelmediğini belirterek, “Bu hayranlarımıza büyük bir ihanet olur” diye konuştu. Yapımcı Cuse da bu konuyla ilgili olarak, “Bize güvenin” mesajını verdi. Lindelof, yeni sezonda zamanda yolculuk ve flash-forward kullanılmayacağını belirterek, “Farklı bir şey yapacağız. Merak edilen bütün soruların cevapları verilecek” dedi. Dizide ayrıca final sezonuna özgü bir anlatım şekli kullanılacağı belirtildi.

claireeeeeeee demiş,

30 Temmuz 2009 @ 23:16

arkadaşlar kate ve charlie evleniyorrrrrrrrrrrrrrrrrr

claireeeeeeee demiş,

30 Temmuz 2009 @ 23:30

arkadaşlar belki sayid yalan söledi onu gömmedi (ama naaptı)

claireeeeeeee demiş,

30 Temmuz 2009 @ 23:57

arkadaşlar hepinizin dediklerinden karışık bişiler düşündüm dinleyin.herkes eskiden dediği şeyler yaptığı şeyleri yapmamaya çalışıyor faraday gibi oda sölemicekti chorlattea söledi faraday bombayı patlatcaktı öldü patlatamıcaktı bu sefer jack patlattı ve bomba yüzünden uçak düştü hani bi hidrojen bombası patlasa ada kalmaz dediler ya işte uçakta bombadan etkilendi yani herşeyin sebebi(uçağın düşmesi)hidrojen bombası

ronnie demiş,

31 Temmuz 2009 @ 10:49

Yabancı bir sitede buldum.31 Haziran 2009 tarihinde çıkan bir haber.
———————-

Three Episodes for Charlie Pace on ‘Lost’

A deal reportedly has been signed to bring the dead character back for sixth season which is airing in 2010.

There is more scoop on which “Lost” characters will pay homage for the series’ last season. Apart from the confirmed Ian Somerhalder aka Boone, the show will bring back Dominic Monaghan aka Charlie Pace. This actually has been a speculation for months but E! Online ran a story which contains a confirmation.

The publication reported that his appearance is confirmed for the 2010 season because a deal has been reached. Charlie, who is a crack-addicted musician, will show his face in three episodes but there is no clue yet whether he is alive or returns as a flashback. Charlie was last seen drowning in a vault filled with water.

On July 25, creators Damon Lindelof and Carlton Cuse confirmed during the panel at San Diego Comic Con that there will be familiar faces from season 1 in the sixth season. Shortly after, Somerhalder, who was also at the event to promote his new show “The Vampire Diaries”, gave a nod to the question whether Boone is brought back to “Lost”. Boone is also a dead character on the show.

susceptible demiş,

31 Temmuz 2009 @ 16:49

charlieee nin dedigi seyler eer dogruysa fena bir final bekliyor bizi bence bi de bu videolarin nerde oldugunu soyleyebilir mi? ya da link falan…
umut arkadasim shannonla ilgili sahnenin hangi sezon hangi bolumu oldugunu solermisin

meLankoLiq demiş,

31 Temmuz 2009 @ 18:56

@charliee
Çok sağol kardeş bizi çok aydınlattın.Eğer kate,hugo eski hayatlarındalar ve oceanicte kaza yapmadıysa;zaman gerçekten geriye alındı ve hiçbiri yaşanmadı.

Bir arkadaşta Charlie ve Shanon’ın tavırlarından bahsetti onlarda gayet aydınlatıcı.Teşekkürler arkadaşlar.

PBL demiş,

31 Temmuz 2009 @ 22:39

boone dönsün ya çocuğu 1.sezonda öldürdüler :(

umut demiş,

1 Ağustos 2009 @ 13:18

arkadaşlar ben birşeyi merak ediyorum.. dizinin en başından beri flashbacklerde kahramanlarımız daha uçağa binmeden önce birbirleriyle bir şekilde havaalanında yada öncesinde konuşmuşlar yada sohbet etmişler. peki nasıl oluyorda adaya geldiklerinde hiçbiri birbirini hatırlamıyor. örneğin 1. sezonda daha havaalanındalarken sayid gelip shannon a bavulunu teslim ediyor şimdi gelirim göz kulak olurmusun diyor. peki bunlar adada aşk yaşamadılarmı nasl hatırlamıyorlar birbirlerini.. vee buna benzer birsürü örnek var aslında, ne dersiniz…………..

ABC demiş,

2 Ağustos 2009 @ 21:33

lost_bd demiş,bilgi için saol baya güzel bilgilermiş bencede son bölümd hepsinin dönmesi süper olur ama nasıl dönecekler acaba ve benced 6. sezonu sabırsızlıkla bekliyoruz peki dizi bittiğinde ne yapıcaz acaba inş. J.J Abrams yeni dizi yapar :D

ABC demiş,

3 Ağustos 2009 @ 11:03

Sahte locke ın benjamine ihtiyacı vardı o yüzdn onun geçmişe gitmesine izin vermedi eğer benjamin geçmişe gitseydi jacobu kim öldürecekti??? bu yüzden benjaminin gitmesine izin vermedi peki sun ın geçmişe gitmesine neden izin vermedi sanırım ona ihtiyacı var sun ın kocası için herşeyi yapabileceğini biliyoruz ve bence sahte locke ta sun ı bu şekilde kullanıcak micheali oğlunu alması için jack kate ve james i diğerlerine vermesi gibi sun ı da bir şekild kullanıcak ödül olarakta jini geri getirecem diyecek peki sahte locke sun dan ne isteyebilir ki???

YORUM SİZE KALMIŞ!

seydaa demiş,

3 Ağustos 2009 @ 11:03

ABC demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:48

bu adamların gerigelmesinin bir nedeni var oda jack ve diğerlerinin geleceği değştirmiş olmaları ve uçak düşmeyecek sonrada L.A inecekler, tabi jack sawyer kate falan onlar neler yaşandığını biliyorlar bence, yani uçağın düştüğünü durdurduklarını ,L.A a indiklerindede hayatları kötüye gidecek ve keşke değiştirmeseydik geleceğide böyle olmasaydı diyecekler ve belkide yeniden adaya gitmeye çalışacaklar

NASIL SENARYO KURMUŞUM O SİZE KALMIŞ AMA BENCE DOĞRU OLMA İHTİMALİ VAR!!!


bence okadar basit birşey değil..
sırlar açığa çıkacak ve herşey çözülecek..
yada sırlar yine sır olarak kalacak

ABC demiş,

3 Ağustos 2009 @ 11:05

tedy demiş,
28 Temmuz 2009 @ 09:35

Kate: Jack nerede?
Charlie: Bilmiyorum. BİZ ORDA ÖLMÜŞTÜK, YANİ BEN ÖLMÜŞTÜM, SONRA JACK GELİP BENİ ORDAN ÇIKARDI. SONRA ONA NOLDU BİLMİYORUM.

dün seyrettim ama Charlie Kate daha sonra tekrar “merhaba ben Charlie “diyor bu nedir ya

TEDY

—————————————————————–
İlginç birşey bulmuşsun ama charlie şok geçirdiği için öyle demiş olabileceğini düşünüyorum ama başka bir neden dolabilir tabi

ABC demiş,

3 Ağustos 2009 @ 11:08

charlieee demiş,
27 Temmuz 2009 @ 18:21

bu site bayaa geç kalmaya başladı bari haberleri ben veriim.

comicon da lostun senarist ve yönetmeni 6.sezona ait açıklamalar yaptı.17 bölüm olucakmış bayaa bilgi verdiler ayrıca panelin sonuna charlie de geldi o konuşmadı ama onun oraya katılması da işey ifade etti
ayrıca 3 tane video yayınlandı bunlarda kate amerikada en çok aranan kişi hurley bi tavuk reklamında kendi mekanını tanıtıo ve en ilginci oceanic reklamı var orda da 30 yıldır hiç kaza yapmamalarıyla övünüolar bu da demek ki bomba patladı ve kaza hiç olmadı kate hala aranıo hurley bi mekan sahibi ve oceanic 30 yıldır hiç kaza yapmamış…

ilgilenirseniz sevinirim özellikle trk altyazı olursa süper olur

—————————————————————–
Dostum süper demişsin ve beni okurken heycanlandırdın ama bu gördüğün video nun sitesini verseydin dahaiyi olurdu yotube tan mı izledin?Lütfen siteyide ver

lostcu demiş,

3 Ağustos 2009 @ 23:50

charlie neden sadece 4 bölüm bütün sezona oynamalı

blased demiş,

5 Ağustos 2009 @ 07:29

daha önce ölenlerin hepsi arada uğruyorlar zaten. ya birinin rüyasında, hayalinde, ya da flash back olarak. onlar da dönecekler zaten.
charlie konusunda bişi paylaşayım size. su altındaki istasyonda bulunan engelleyiciyi kapamak için kullandığı şifre sistemini charlie kendisi kurmuştu.. ölen kızlardan biri demişti zaten, bir müzisyen kurdu şifreyi diye…
neyse 6.sezonda izleyeceksiniz zaten ;)

Rk. demiş,

5 Ağustos 2009 @ 13:39

Gerçekten süper bi haber ama dominic’in 5-6 bölüm olmasını çok isterdim. Heralde flashbacklerle gelicekler bölümlere..

TwİLiGhT demiş,

5 Ağustos 2009 @ 13:57

emilie de ravin sakın geri dönmesin diziye nefret ediyorum o kızdan

Murat demiş,

5 Ağustos 2009 @ 14:10

Umut , o zamanlar john abimiz fake değildi :D. yane los angelese gitti, orda öldü sonra adaya geldiğinde gördüğümüz john locke sahteydi. Yani 5 .sezon da full john locke kara duman değildi!

mr.eko we charlie demiş,

5 Ağustos 2009 @ 21:42

eğer geri gelirlerse gerçekten çok güzel olur

ancak bana şöyle geliorki sadece bu 3 lü deil ölenlerin birçoğuda gözükücek

Mr_Gamnit demiş,

6 Ağustos 2009 @ 17:08

Yeni bir LOST’la ilgili ARG ( altenatif real game) başlayacak…
Daha ayrıntılı bilgi için http://www.lostuniversity.org/index.php ‘a bakabilirsiniz.

tatyos demiş,

7 Ağustos 2009 @ 09:41

J.J. Abrams’ın içinde olduğu Star Trek Fringe gibi yapımlara bakarsanız paralel evren konusuna bir hayli takıntılı olduğunu görürsünüz. Lost’un 6. sezonu da bahsedilen farklı yöntem bu şekilde olacak. 1977 de bomba patladığında bu paralel evren oluştu. Biz birinci sezonda izlerken de paralel evren vardır. Fısıltılar olmaması gereken görüntüler iki evren arasındaki geçişlerdi.Aynı zamanda iki farklı evrende geçen olaylar ve birbirlerine olan etkileri gibi. Desmond da bu evren arasında seyahet edebilen kişi olabilir.
Sanırım bu sezon diğer evren de geçen olayları ve izlediğimiz evrene olan etkilerini izleyeceğiz. Böylece boşluklar dolacak.

tatyos demiş,

7 Ağustos 2009 @ 10:45

J.J. Abrams’ın içinde olduğu Star Trek Fringe gibi yapımlara bakarsanız paralel evren konusuna bir hayli
takıntılı olduğunu görürsünüz. Lost’un 6. sezonu da bahsedilen farklı yöntem bu şekilde olacak diye tahmin
ediyorum. Yani paralel evrenler iki belki daha fazla. 1977 de bomba patladığında bu paralel evren veya evrenler
oluştu veya adada bir kapı oluştu. Bizler birinci
sezonda izlerken de paralel bu paralel evren vardı. Belki de Swan bu kapıyı açmak için inşaa ediliyordu.
Sonra kontrol edemedikleri için 108 dakikada bir kapının kapanmasını sağlayan bir mekanizma geliştirdi dharmacılar.
108 dakikanın son 4 dakika içinde de kapı açılmaya başlıyor Şayet kod girilmezse kapı açılıp bir zamanın akışında
bozulmalar oluyor.
(Mor ışık meselesi) (4-8-15-16-23-42 sayıları da pararlel evrenin koordinatları olabilir. Stargate filminde 6 tane
sembol vardı kapının üzerinde ve yedinci sembolü arıyorlardı belki de jakop ve diğer adam bu kapıdan geçerek
başka bir boyuttan adaya gelmiş olabilir mi? Adayı özel kılan da bu özelliği yani aslında bir geçiş kapısı
(stargate) olması olabilir mi?)
Bu 4 dakikalık esnada da Fısıltılar ve görüntüler görüntüler iki evren arasındaki geçişlerdi.
Desmond 2. sezonun sonunda anahtarı çevirdiğinde kapıyı tamamen kapatmış
olabilir. Zaten ondan sonra da paralel evrenler arasında seyahet edebilen kişi oldu sanki.
Sanırım bu sezon diğer evren de geçen olayları (belki uçak düşmedi veya düştüyse bile farklı seçimler
nedeniyle farklı bir hikaye olabilir hatch bulamamış olabilir gibi) ve 1. sezonda izlediğimiz evrene
olan etkilerini izleyeceğiz. Geçmiş Sezonlardaki olaylar tamamen açıklanabilir. Dizinin finalinde de iki farklı
son bekliyorum. Birinde adadan kurulup normal hayata dönecekler (hatırlarsanız Desmond Clair’in Helikoptere
binip kurtulduğunu görmüştü) diğerinde de kısır döngü içinde kalıp bu güne kadar ki izlediğimiz hiyaye kendini
tekrar edip duracak.

tedy demiş,

7 Ağustos 2009 @ 12:09

Umut demiş,

Charlie ise uçak düştüğünde şoka değilde öle aptal aptal etrafa bakıyordu çünkü

çünkü Charlie uçağın tuvaletinde uyuşturucu almıştıda ondan etrafa öğle bakıyordu sevgili arkadaşım

tedy :)

buR@k demiş,

8 Ağustos 2009 @ 00:13

bence dizide arkasında sır bırakarak giden herkes dönücek:adanın neden kurban istediğini açıklamak için boon ki boon la beraber shanoon da döner,rose u daha sık görüceğimizi tahmin ediyorm çünkü adanın iyileştirdiklerinden birisi,black smoke un neden ekoyu öldüedüğünü açıklamak için eko döner ,charlotte kesin döner çünkü virüsü açıklamaları ve boğulduktan sonra nasıl hayata döndüğünü açıklamaları gerekir ve medyum babasınınıda görürüz diye tahmin ediyrm çünkü claire i adaya o yollamıştı, benjaminin waltun özel olduğunu söylemişti kesinlikle bunada açıklık getireceklerdir ve babasıyla beraber döner, charlie yide görüceğimiz kesin çünkü değiştirilemeyen kader öldürmüştü onu ama bomba işe yararsa uçağın kaderi değişmiş olur…
bunu ayrı yazmak istedim çünkü en önemlisi -libby-
libby hugonun deli hastenesinde sayılarla tanıştığı sahnede arka masada oturan bir deli fakat adada pskolog olduğunu söylüyor bnce bu sezon sayılarla ilgisi olduğunu görücez…

Miss1907 demiş,

9 Ağustos 2009 @ 12:07

Çok güzel açıklamalar var, dikkat çekilmesi gereken yerler falan. Ama bunlardan öte kimsenin bahsetmediği bir şey de var; Locke ‘ı öldüren Benjamin ve adaya döndüklerinde sahte Locke yine Benjamin ‘e Jacob ‘ı öldürmesini söylüyor. Dizi boyunca Benjamin ‘in ne kadar zeki olduğunu gördük neden Locke ‘ın tekrar dirildiğine inandı, ya da Locke ne derse yap emri geldiğinde son emir Jacob ‘ı öldürmek olduğunda bunu herşeyi bilen Jacob ‘ın nasıl söylediğini sorgulamadı ?
Bir de belki benim dikkatsizliğim ama Locke ‘a Christian ‘ın bir eşyasını (ayakkabı) giydirmek ne amaçlaydı ? Biri açıklayabilir mi rica etsem ?

sert demiş,

10 Ağustos 2009 @ 01:53

son bolumde gordugumuz, jacob un kahramanlarimizin hayatlarinin bir aninda olma durumu bence daha yasanmadi. bu gelecek sezonun konusu.Yani kahramanlarimiz bombayi patlatarak zamanin akisini degistirdi. Ve yasananlar hic yasanmadi.Aslina bakarsaniz kahramanlarimiz bu izledigimiz ana kadar secilmis kisiler degillerdi.Ama onumuzdeki sezon hem bu zaman akisini tersine cevirmek icin hem de Jacobin hayatini kurtarmak icin buyuk mucadele verecekler. ve bunu bilmeden.
kucuk bir not: Jacobin kahramanlarimizin her birine teker teker bir sekilde dokunmasi onlarin adanin yani Jacobin cekim alanina girebilmesi icin yapilan bir hareket olabilir..

Mr On3 demiş,

10 Ağustos 2009 @ 12:48

Lost S06xE01′in ismi “LAX” olarak açıklanmış.

lost manyağı demiş,

10 Ağustos 2009 @ 13:29

arkadaşlar uzun süredir sizlerele değilim tatildeydim ve döndüm internette gezinirken lostfan a bakayim dedim bunu görünce çok sevindim doğrusunu söyleyim hoşlanmadığım shanoon ı bile özledim charlie yi çok özledim zanten claire biliyodum umarım keşke çok sevdiğim analucia da bütün sezon bizle olsa yorumlarınızı bekliyorum

ICE SUMMER demiş,

10 Ağustos 2009 @ 20:23

2 yıl önce 3 sezonu 15-20 günde izledim :) Sonra bakmadım, üstünden 2 yıl geçti tam.. Ben diziye geri döndüm, hatırlamıyorum hiçbişeyi diye tekrar başladım, TVde bir de baktım TR dublajı var, oh ne güzel :) orjinalleri de var zaten DVDde hergün yolda izliyorum… artık favorim LOST..

Benim diziyle ilgili 1. sezon başında 2 sene önce düşündüğüm şey, bu arkadaşların ölmediğiydi.. Yazılanlara göre en mantıklı gelen teori, hiçbirinin ölmemesi, kazanın olmamış olması… Ama sanırım, olayları hatırlayacaklar, bu nedenle Hurley ve Jack kimseye bahsetmemiş olmaktan söz ediyor… Sonra 4. sezonun başında (1.,2. veya 5. bölüm)Charlie Hurley’nin yanına gelmiş olmasına rağmen, Hurley görmüyorum seni diyerek sayıyor geriye… Aslında Hurley orada halüsinasyon görmüyor yani… Charlie kaza olmadığı için yaşıyor..

Bu olayları yaşıyorlar ama aslında bu olayların hiçbiri olmuyor…

Ada bir rüya mı? Cidden merak ettim epey diziyi:) Bölümleri daha dikkatle ve zevkle izleyeceğim :)

iyi seyirler herkese…

birkan demiş,

11 Ağustos 2009 @ 15:51

arkadaşlar ben az lost izleyenlerdenim ama yorumlarım var yanlışsam düzeltin

1)hastalık varya aday gelen bi gruba bulaşıyo bi gruba bulaşmıyo bence. bkz:yerlilere bulaştı, dharmaya bulaşmadı,gemiyle gelenlere bulaştı,uçakla düşenler iki gruba bölündü birine bulaştı birine bulaşmadı gördünüz mü

2)siyah duman bi makine bencetek fırfırı uçabiliyo ve makine deliklerinden hep siyah duman çıkardığı için herkese duman gibi gözüküyo hem ilk bölümde locke ı duman yakaladıda çekerken tır tır tır diye makine sesi çıkarmaya başladı

yorumlarınızı bekliom arkadaşlar

Nuri ALÇO demiş,

12 Ağustos 2009 @ 02:29

6.sezon finalinde ben de oynuyorum…

Tarık demiş,

13 Ağustos 2009 @ 01:36

sayın yönetici, mysteries of the universe videoları ile ilgili başlık ne zaman açılacak? ayrıca bu videoların türkçe altyazılarına ihtiyacımız var..

bahsettiğim videolardan haberi olmayanlar için:

Mysteries Of The Universe - Dharma Initative Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=i_K6tSOahf0

Mysteries Of The Universe - Dharma Initative Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=gho9qnlvOgY

Hürrem demiş,

13 Ağustos 2009 @ 04:27

videoları nerde izliyorsunuz arkadaşlar link yokmu?

emoş demiş,

14 Ağustos 2009 @ 10:33

Ölen karakterlerin 6.sezonda tekrar gözükmesi saçma değilki,adada eş zamanda yaşanmış am geçiştirilmiş olaylar flashback olarak yayınlanıyor,o karakterler ölmeden önce yaşadıkları ve henüz bizim görmediğimiz olaylarda var..
İlk bölümde yukarda bahsedilen sahne,yani Kate,Charli ve Jack in dumandan kaçtıkları zaman Charli ve Jack neler yaşadı bilmiyoruz,Jone Locke dumanla karşılaştı neler yaşadı bilmiyoruz onları gösterecekler mutlaka..Dizinin taa başından sonu yazılmış zaten konumalar hep şifreli,tnt de izledim 2.sezonun başını,Ana Lucia ve Sayid arasındaki bir konuşmada Sayip ”biz zaten ölüyüz”diyor,kafa karıştıran buna benzer o kadar çok sahne varki..

emoş demiş,

14 Ağustos 2009 @ 12:06

ABC demiş,
13 Temmuz 2009 @ 21:38

M.r Lost demiş,
12 Temmuz 2009 @ 21:30

ilk yorum benden olsun hadi claire geri döner ölmedi çünki tmm.Shanon da vuruldu başka birileri tarafından kaçırılıp iyileştirip tutsak olarak tutulabilir.Ama Charli boğuldu anca flashbacklerde oynar die düşünüyorum siz neler diosunuz

—————————————————————–
dediğin şeyler doğru olamaz shannon ı sayid kendi eliyle gömdüğünü söylemişti charlie için şunu söyleyebilirim bence o patlayan pencereden çıkabilirdi çünkü charlie .ok küçük ve o pencereden geçebilir claire hakkında doğru söylüyor olabilirsin
***********************

Bu karakterler 6.szonda flashback olarak oynayabilir demiştim,ama ille dirilerek normal zamanlarında olacaklarsa şunu söylemek isterim,Shannon ı gömdüler doğru,ama Sayid mezara bakarken ceset komple sarılıydı yüzü bedeni komple kapalıydı 2.sezonun başlarıydı bir bakabilirsiniz..

Dilan demiş,

15 Ağustos 2009 @ 12:22

lost_bd saol be senin sayende bende sevindim doğruysa süper…zaten charlie’nin kaç sezondur gelmesini bekliyordum…

lives demiş,

16 Ağustos 2009 @ 13:41

geçen akşam Dannie Darko ‘nun dvd sini almıştım tekrar izledim beğendiğim bir filmdi.. konusu çok enteresan… şöyleki…
Darko’nun evine bir uçak parçası düşüyor ve tam o sırada zamanda kırılma oluyor ve paralel bir evren oluşuyor ancak biz bu evrenin sadece birini görüyoruz…. Kadere göre Darko’nun o anda odasında olması lazım ve bu kaza sonucu ölmesi gerekiyor.. ancak Darko o sıra odasında değil başka bir yerde kader gerçekleşmediği için paralel evren oluşuyor ve biz bu evreni izliyoruz ve ölmesi gereken Darkoya kaderin gerçekleşmesi için yardım eden biri var tabi tüm bu olanları Darko anlayamıyor ama o ne derse onu yapıyor tabi sonunda anlıyor ve kaderin gerçekleşmesi için ölmesi gerektiğini biliyor bunu yapabilmesi için oluşan ve sadece kendisnin görebildiği solucan deliği denilen havda oluşan hortuma benzeyen bir şey bu bu deliğin içine giriyor ve hoppp kendini yatakta buluyor ve o an uçak düşüyor ve bir parçası da olması gerektiği gibi Darkoyu öldürüyor… tabi bu arada zamanın kırılması ile yaşanan zaman geçmişe gidiyor bunu kimse farkedemiyor onlar geleceği yaşıyorlar??? sonuçta darko ölmeseydi bir çok kişi ölüyordu annesi sevdiği kız kızkardeşi ve ablasının sevgilisi gibi ama zaman kaderin belirlediği gibi dönüştürülünce sadece darko ölüyor….. bu filmde lostun mantığına çok yakın noktalar var..
ve çocukların okulda okudukları kitapta şu meşhur Sawyer’in okuduğu taşvan kitabı???

izlemeyenlere tavsiye ediyorum bu filmi bir izlesinler…

ABC demiş,

16 Ağustos 2009 @ 16:04

Aaron u neden claire in büyütmesinin sebebini buldum aaronun iyi biri olması lazım ve clire de çok iyi biiri olduğu için aaron u iyi biri olarak yetiştirecektir yani aaron iyi biri olacaktır ama aaron doğduğundan beri üzerinde bir kötülük olduğunu biliyoruz örneği clire in ilk flashback inde claire hamilelik testi yağıyordu sonra claire nekadar zaman geçti diye sevgilisine sordu sevgiliside 66 saniye geçti sonra bir konuşmadaha oldu ve yine 6 sayısını söylediler bu sayıları bir araya getirirsek 666 değilmidir yani kötü sayı uğursuzluk sayısı eğer bu sayıyı araştırırsanıız öğrenebilirsiniz(bilmeyenler için söylüyorum) ve sonra claire aaronu büyütmesi diye jack in babası onu aldı yani bence jack in babası kötü biri yada onun kılığına girmiş olan kişi kötü

Şimdi sorulması gereken soru şu Aaron un iyi biri olması neden bu kadar önemli aaron büyüyünce jacob olacağını sanmıyorum ama yinede önemli biri vce adada doğan bebeklerin bir şekilde adaya yine geldiklerinide biliyoruz yani aaron da büyüyünce gelir diye düşünüyorum çünkü miles ve charrlota adada doğdu ve geri geldiler

Yorum size kalmış!!

lost_bd demiş,

16 Ağustos 2009 @ 17:26

son zamanlarda elime stephen king in(karakule 3 çorak topraklar) bi kitabı geçti. Bu kitabı okurken yer yer kendimi lostta hissettim. ormandan içinden gelen sesler ve ağaçları devirerek büyük bir gürültüyle hareket eden şeyler, yeraltında herşeyin bulunduğu gizli oda, orada yaşayan insanların birinin isteği doğrultusunda öldürücü bir gazla öldürülmeleri, mıktanıs gibi manyetik güç kaynağı, birbirini hatırlatan kişiler olaylar… Bir de lostun ilham kaynağı olduğu söylenen tavşanlar kitabını ismi ve yazarı geçti :) tıpatıp aynı değil kesinlikle. fakat bu tip olaylar kendimi lostta hissettirdi bi an. paylaşayım dedim :)
Hala onu bu kadar takip edebilmem bazen saçma gelse de, onu bana hatırlatan her şeye helal olsun :D

Lost hakkında hiç haber yok mu??

lost_bd demiş,

16 Ağustos 2009 @ 17:32

eklemeyi unuttum , kitabın ismi ‘kara kule’ ama “KaRanlık kuLe” olarak da geçebiliyor
henüz daha serinin sonunu getiremedim ama sonu nasıl bitecek çok merak ediyorum

idris charlie demiş,

17 Ağustos 2009 @ 13:51

eğer doğruysaa madem charlie dönecek nie 4 bölümden sonra gidiyor yahu nese belki gittikten sonra herşey anlaşılır ve dizi güzel biter….. off nie öldürdülerki güzelim charlieyi:D

Charli fann demiş,

17 Ağustos 2009 @ 19:35

charli geri dönsün en sevdiğim karakterdi…

Hürrem demiş,

18 Ağustos 2009 @ 02:23

daha geçen gün yeniden izledim. Shannon ı gömdüler evet yüzü kapalıydı tüm bedeni tamamen kapalıydı ama sanmam ki ölmemiş olsun sonuçta vuruldu ve sayid uzun süre ana lucia tarafından bağlı kaldı sonra ana onu çözünce Shannonnın cansız bedeninin yanına geldi hatta hatırlayın Jackte geldi yani Shannon ı ölü olarak hepimiz gördük bembeyaz bir yüzü vardı mesela zaten Sayidin kollarında öldü. bence ölülerin tekrar gelmesi ancak ilk tartıştığımız gibi heykel eğer Anubis ise olabilir yani o şekilde bağlayabilirler diye düşünüyorum.

ABC demiş,

18 Ağustos 2009 @ 13:58

Önemli kişilerin isimleri neden hep J ile başlıyor yani

Jack,Jhon,James(Sawyer),Jacob,Juliet

Bu bir rastlantı mı yoksa bilerek yapılmış bir şeymi yani bunların bir ortak özelliği mi var

cumali demiş,

20 Ağustos 2009 @ 19:41

bende sert arkadaşın dediğine katılıyorum mantıklı

shineogi demiş,

21 Ağustos 2009 @ 19:44

ya artik yeni haberler bekliorum lutfn kac zamndr ayni sey vr bnm gibi bu sitenn bagmlisi oln birisi icn bu ck uzucu..ya bu arada iki sevgili vardi..adlarini hatrlayamiorm..elmaslar icn birbirleriyle savasmislrdi..snra ikisini de bock isirp felc gecirmis ve herkeste onlari olu snmisti..charlie ve shannon geri gerlebilirse onlarda geri gelebilir..gomulmus olmalarina ragmn..cnku lostta hersey mubah:D

murat demiş,

22 Ağustos 2009 @ 19:51

ya admın benim yazdıklarımı sılene kadar yeni bir şey yazsana yapımcılar bı konferansa katılmıs bunun vıdeoları falan war koy onları cok fan kaybedion demedı deme

betül demiş,

24 Ağustos 2009 @ 16:11

bence charlie we shannon flashback olarak dncek claire inde dönüşü zaten bekleniyordu kate claire için dndm diodu yani

pınarjamin demiş,

24 Ağustos 2009 @ 16:19

arkadaşlar yayınlanan 3 video hakkında neler düşünüyosunuz ocenicin 30 yıldır kazasız hizmet verdiği ile hugo nun chicken salonunun reklamı ve katenin aranan suçlu olduğu haberi… herşey değişti ama patlayan bomba ile değil bence…bu sezon herşeyin değişiminde geçirilcek süreci izlicez ama bütün merak ettiklerimizin giderilceği bir sezon olması çok güzel yaaa

LoSt_KoLiq_BaTuHaN demiş,

25 Ağustos 2009 @ 10:09

charlie çok seviyorum 4 bölüm mü oynayacak hep oynasa ama lost 6. sezonda inşallah ölmez

LoSt_KoLiq_BaTuHaN demiş,

25 Ağustos 2009 @ 10:11

charlie geri dönecek oleyy inşallah 6. sezonda ölmezzz LOSTTA EN SEVDİĞİM ADAM CHARLİE İLE Desmond

LoSt_KoLiq_BaTuHaN demiş,

25 Ağustos 2009 @ 10:13

inşallah söylenti doğru değildir shanon nerden çıktaya uyuz ooo claire nin yerine charlie olsun bütün sezon

pınarjamin demiş,

25 Ağustos 2009 @ 22:33

uyuyor burası ya

Dikkatten kaçan! demiş,

25 Ağustos 2009 @ 22:42

charlie’nin gelmesi iyi olur çok sevilen bir oyuncuydu

umut demiş,

26 Ağustos 2009 @ 14:48

ya charlie, claire, shannon geri dönüyo da diğer ölenler neden geri gelmiyo?
mesela boone, o 2 tane çift vardı artz ın örümcekleriyle felç kalmışlardı ama diri diri mezara gömülmüşlerdi hani, sonra ana lucia, libby???

tedy demiş,

29 Ağustos 2009 @ 09:27

?

aslı demiş,

30 Ağustos 2009 @ 14:55

thelost_dharma demiş,
17 Temmuz 2009 @ 19:14

yanlışsam düzeltin jack in babası + claire babasıda oluyo ya bunların babası jacop tanıdıgına göreeeeee ozaman jack ve claire nin babası uzun zamandır ada da jack onu tabutta getirmişti adaya sonra tabuttan gitmişti……… onun adaya düşmesi jacob ın emriydi yani jack in babası jacob ın en önemli admalarında bir………………… SAYGILAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :D
demişsin acaba buna göre jack’in babası ve jacop bu insanları adaya getirmek için bi oyun mu kurmuşlar yani birbirlerini tanımayan babaları aynı olan 2 insanın aynı uçakta düşmeleri ne kadar normal? hem bu jack’in babası sawyerlada görüştü öyle değil mi? bence adaya düşecek olan herkesi kendi elleriyle resmen seçmişler çünkü rachael locke la görüştü jacob kate le görüştü aslında yıllar önce bu kaza ayarlanmıştı tek sorun jack bütün olayları en başından beri bildiği söyleniyo ama nasıl lütfen yorum yazın

aslı demiş,

30 Ağustos 2009 @ 15:04

ICE SUMMER demişsin ki charlie hurley’in yanına geldiğinde kaza olmadığı için yaşıyor. peki ama öyleyse charlie hurley’i nerden tanıyor da yanına gidiyor? konuşuyor?

siteee demiş,

31 Ağustos 2009 @ 17:40

Nerdeyse 1 ay oldu insan bi günceller siteyi bi yeni yorumları gösterir artık güncellesen iyii olur yeni konular mı arıyosun bilmiyorum ama güncelle

lost_bd demiş,

31 Ağustos 2009 @ 18:04

bazı lost oyuncularından kehanetlerrrrrr….. (kimse birşey eklemiyor bari ben ilgilenenlerimize, elime geçenleri ulaştırayım. Birbirimizle paylaşsak ya, doğruluğu olan bildiğimiz haberleriii…)

Josh Holloway (Sawyer)
Patlamadan sonra insanlar arasında büyük bir savaş çıkacak ve insanlar birbirlerini öldürecekler.Geriye kalan çok az insan ise gitmek ile kalmak arasında tercih yapmak zorunda kalacaklar.

Elizabeth Mitchell (Juliet)

Tıpkı Stephen King’în “Karanlık Kule” kitabındaki gibi bir son.Bence patlamadan sonra , izlediğimiz herşeyin yaşanmamış olacağını göreceğiz.Juliet adaya getirilmemiş olacak , uçak kazası asla olmyacak , bu yüzden bu insanlar birbirleri ile karşılamşmamış olacaklar.Ancak zamanın garip doğası yüzünden insanlar bir şekilde bomba patlamadan önceki hallerine geri dönecekler.Basitçe anlatmak gerekirse dizinin finali , yeni bir başlangıç olacak.

Dominic Monaghan (Charlie)

Cast kadrosunda kalanlar iyi mi yoksa kötü mü olmak konusnda bir karar vermek durumunda kalacaklar.Evangeline Lilly yılın performansını sergileyecek ve Golden Globe kazanacak.

Henry Ian Cusick (Desmond)

Ölümün dirilişi

Daniel Dae Kim (Jin)

Hepimiz Dharmaville’e yerleşeceğiz orayı kalkındırıp turizme açacağız ve bu sayde milyon dolarlar kazanacağız.
(alıntı)

lost for ever beyza demiş,

1 Eylül 2009 @ 13:37

bence lost çok ileri gitti eğer o bomba patlayıp hiç bir şey yaşanmamış gibi olursa seyirci büyük hayal kırıklığına uğrar.

lost for ever beyza demiş,

1 Eylül 2009 @ 13:39

her şey jack in gözlerinde başladı onun gözünde bitecek biz bu olaya o gözle başladık tabi bu benim düşüncem

ABC demiş,

2 Eylül 2009 @ 20:36

Bence locke ın ölüsünü tapınağa götürecekler orada canlanıcak jacobuda belki öyle yaparlar

Çünkü benjaminin küçüklüğünde benjamini kimse kurtaramadı koskoca dharma da iyi bi doktor yokmuydu yani ama richard tapınağa götürdü ve iki dakkada kurtuldu

İlana ve adamlarınında başka bir grup olduğunu düşünüyorum
Jacob o grubun başı ve o grubu o yönetiyor bence adada geçmişte nasıl bir olay oldu ise ilana yüzü yaralanmış bi şekilde adadn çıkmıştı ve çıktığı yer bana locke ın adadan kurtulup gittiği hastaneyi anımsattı
Hatta benjamin locke ve hurliey ile birlikte giderken bi kutu bulmuştu ve o kutunun içindeki bir ayna ile birilerine işaret gönderiyordu geçiş izni ister gibiydi ve işaret geldikten sonra yollarına devam ettiler
Ayna ile izin aldığı kişiler ilana nın olduğu gruptakiler ve o topraklar onların hatta belkide ada onların çünkü benjaminlerin grubu çoğunlukla diğer adada işlerini yürütüyor

Saygılar….

Yorumlarınızı bekliyorum….

J.L. demiş,

2 Eylül 2009 @ 23:27

arkadaşlar birşey farkettim…5.sezon 12.bölümde Ben’in geçmişini gösteriyor ve geçmişte Alex’i Danielle’den alıyoruz…sonra bakıyoruz ki 3-5 yıl sonra Alex 5-6 yaşlarına geldiğinde Others Dharma köyüne yerleşmişler…ama 3.sezonun The Man Behind The Curtain bölümünde Others Dharma köyüne yerleşmek için Ben’in Dharma’yı öldürmesine ihtiyaç duyuyorlar ve o zamanda Ben Dharma için çalışıyor ve ortalıkta Alex yok… Yani Olan Olmuştur mantığı burda kalkıyor…bence bizimkiler yani Jack Sayid Kate Juliet Sawyer Jin, geçmişte olayları değiştirdiler, o yüzden de zamanda bir açıklık meydana geldi. Sahte Locke ise o yüzden Jacob’a bi açığını buldum diyordu…Olaylar değişti…6.sezonda uçak düşüş sahnesiyle uyanırsak olaylar farklı olacaktır bence.. ve şöyle bir şey de var.. hangi zamanda olursak olalım biz şimdiyi yaşıyoruz.yani Jack vs geçmişe döndüklerinde gelecekte yaşadıklarını unutmadılar çünkü gelecek onların geçmişiydi;)

lostdelisi demiş,

3 Eylül 2009 @ 12:31

aslında dizide bugüne kadar yaşananlar hep fasafiso asıl mevzu bu iyiyle kötü arasında bi savaş anakarakterlerimiz jacop ve hasmı anladığım kadarıyla şimdiye kadar jacop önde gidiyodu şimdi dengeler değişti 6. sezonu ağzımız açık izlicez bence

J.J. ABRAMS demiş,

4 Eylül 2009 @ 01:49

5. sezon 110. bölümde çok ilginç bir detay var. Sun dharma girişimiyle fotoğrafları bulunan Jack, Kate ve Hugo nun resimlerini Richard’a gösterip onları tanıyıp tanımadığını soruyor ve Richard da çok iyi tanıyorum çünki 30 yıl önce hepsinin ölüşünü izledim diyor. Bu da 6. sezonun üzücü son olduğunu ve başından beri bunların hepsi ölüüü diye bağırmamın bir göstergesi olabilir.

ABC demiş,

5 Eylül 2009 @ 02:14

Losttaki Jacob karakteri supernaturelde şeytanı oynıyacakmış buda demek oluyor ki jacob öldü arkadaşlar

İyiydi be rahmetli xD

mens3 demiş,

5 Eylül 2009 @ 19:50

“charlieee demiş,
27 Temmuz 2009 @ 18:21

bu site bayaa geç kalmaya başladı bari haberleri ben veriim.

comicon da lostun senarist ve yönetmeni 6.sezona ait açıklamalar yaptı.17 bölüm olucakmış bayaa bilgi verdiler ayrıca panelin sonuna charlie de geldi o konuşmadı ama onun oraya katılması da işey ifade etti
ayrıca 3 tane video yayınlandı bunlarda kate amerikada en çok aranan kişi hurley bi tavuk reklamında kendi mekanını tanıtıo ve en ilginci oceanic reklamı var orda da 30 yıldır hiç kaza yapmamalarıyla övünüolar bu da demek ki bomba patladı ve kaza hiç olmadı kate hala aranıo hurley bi mekan sahibi ve oceanic 30 yıldır hiç kaza yapmamış…

ilgilenirseniz sevinirim özellikle trk altyazı olursa süper olur ”

bahsini ettiğiniz promoları nerenden izlediniz nette araştırdım yorumuzu okuyunca ama hiç bişey bulamadım izlediğiniz sitenin url ünü yazarsanız sevinirim

mens3 demiş,

5 Eylül 2009 @ 20:05

yukardaki yorumu yaptıktan sonra iyice araştırdım ve buldum buyrun sizde izleyin çok güzel ama maalesef alt yazısı yok

http://go-blog.ozar.net/mevzu/lost-sezon6-spoiler/2/

ABC demiş,

6 Eylül 2009 @ 17:31

1- 6.Sezon 2010′un ilk ayında başlayacak.
Kaynak : yorumla.net - Lost 6.Sezon Spoiler 2- Juliet ve Sayid 6.Sezon’da dizide olacaklar.
3- Tüm karakterlerin kaderi sonuna kadar açıklanacak ama diziyle ilgili cevaplanmayacak olan sorular olacak.
4- 6.Sezon’da Charlotte geri dönebilir.
5- Adada nasıl iki ayrı Locke olabildiğini ve adanın gerçekten Locke’tan onu canlandırarak ne istediğini göreceğiz.
6- 4 ayaklı heykel, 6.Sezon’da 5.Sezon’dakinden daha fazla görünecek.
7- Caesar 6.Sezon’un ilk 6 bölümünde görünmeyecek fakat daha sonra dizi finaline kadar hep göz önünde olacak. Çünkü yapımcıların söylediğine göre Caesar’ın finale önemli bir katkısı var.
8- Ilana 6.Sezon’da da dizide olacak.
9- Charles Widmore ve Christian Shephard 6.Sezon’da dizide olacaklar.
10- Emilie de Ravin(Claire) 6.Sezon’da geri dönecek fakat onu çok sık görmeyeceğiz.
11- 6.Sezon, Oceanic 6′lısının adaya döndüğünde ve olaylar olduktan sonra neler olduğunu açıklayan bir sezon olacak.
12- Karaduman 6.Sezon finaline kadar açıklanmayacak.
13- 6.Sezon 16 veya 17 bölüm olarak ara verilmeden bitecek.
14- Yapımcılar Carlton Cuse ve Damon Lindelof sezon finaline kadar herşeyi planladıklarını, sadece hangi parçanın hangi bölüme oturacağına karar vereceklerini söyledi.

ABC demiş,

6 Eylül 2009 @ 17:58

6.Sezon 1.Bölüm Oyuncu Kadrosu

Naveen Andrews … Sayid Jarrah

Nestor Carbonell … Richard Alpert

Henry Ian Cusick … Desmond Hume

Emilie de Ravin … Claire Littleton

Michael Emerson … Ben Linus

Matthew Fox … Jack Shephard

Jorge Garcia … Hugo ’Hurley’ Reyes

Josh Holloway … James ’Sawyer’ Ford

Daniel Dae Kim … Jin Kwon

Yunjin Kim … Sun Kwon

Ken Leung … Miles Straume

Elizabeth Mitchell … Juliet Burke

Evangeline Lilly … Kate Austen

Terry O’Quinn … John Locke

Zuleikha Robinson … Ilana

Juliet claire ve desmond oynuyo çok dğişik bir bölüm olucak

list_kolik demiş,

6 Eylül 2009 @ 19:59

site yöneticilerine sesleniyorum yeni haberler bulup konu açın ya her gün giriyom buraya kimse yorum flan yapmıyo offf

_lost_ demiş,

7 Eylül 2009 @ 13:53

bence geri dönmeleri çok iyi olcak

ABC demiş,

8 Eylül 2009 @ 14:22

J.L. demiş,
2 Eylül 2009 @ 23:27

arkadaşlar birşey farkettim…5.sezon 12.bölümde Ben’in geçmişini gösteriyor ve geçmişte Alex’i Danielle’den alıyoruz…sonra bakıyoruz ki 3-5 yıl sonra Alex 5-6 yaşlarına geldiğinde Others Dharma köyüne yerleşmişler…ama 3.sezonun The Man Behind The Curtain bölümünde Others Dharma köyüne yerleşmek için Ben’in Dharma’yı öldürmesine ihtiyaç duyuyorlar ve o zamanda Ben Dharma için çalışıyor ve ortalıkta Alex yok… Yani Olan Olmuştur mantığı burda kalkıyor…bence bizimkiler yani Jack Sayid Kate Juliet Sawyer Jin, geçmişte olayları değiştirdiler, o yüzden de zamanda bir açıklık meydana geldi. Sahte Locke ise o yüzden Jacob’a bi açığını buldum diyordu…Olaylar değişti…6.sezonda uçak düşüş sahnesiyle uyanırsak olaylar farklı olacaktır bence.. ve şöyle bir şey de var.. hangi zamanda olursak olalım biz şimdiyi yaşıyoruz.yani Jack vs geçmişe döndüklerinde gelecekte yaşadıklarını unutmadılar çünkü gelecek onların geçmişiydi;)

—————————————————————–
Bu yorumu okudum ve çok mantıklı geldi evetr J.L. bence dğru söylüyorsun okurken benimde aklıma geldi iyi bulmuşsun bu ayrıntıyı ;)

Umut demiş,

8 Eylül 2009 @ 23:16

Arkadaşlar Shannon ve Charlie sahnesi 5.sezonda galiba 7.bölüm diğer o Jacop Shannon’a görünme sahnesi 2.sezon 6. bölüm arkadaki velilerin arasında Jacop var sanki..

ABC demiş,

15 Eylül 2009 @ 22:20

Umut demiş,
8 Eylül 2009 @ 23:16

Arkadaşlar Shannon ve Charlie sahnesi 5.sezonda galiba 7.bölüm diğer o Jacop Shannon’a görünme sahnesi 2.sezon 6. bölüm arkadaki velilerin arasında Jacop var sanki..
—————————————————————–
Galiba yanlış yazmışsın çünkü 5. sezonda shannon ve charlie gözükmedi doğrusunu yazarmısın çünkü dediğin sahneyi merak ettim bakıcam

halil demiş,

16 Eylül 2009 @ 00:05

evet bu öenmli doğrusunu yazrsanız bakarız

Umut demiş,

23 Eylül 2009 @ 18:44

Hayır Arkadaşlar Hane Locke 5.Sezonda Black Smoke ya aslında ha diyorum ki Sawyer bir rüya görüyor orda sonra Locke diyor ki Sawyer ‘a orda kimi gördün diyor sonra Locke diyor ki kimi Sawyer Kimi Shannon ?? Charlie?? kim diyor Sawyer da kimse diyor .. O Shannon sahneside şey 2.sezon 6.bölümde Shannon bale dersi veriyor dikkat ederseniz arkada Jacop var yada ona benzer biri..

lost!! demiş,

24 Eylül 2009 @ 14:59

bence 5.sezon finalinde patlayan bombayla bir döngü başlayacak ve ölenler geri dönmeye başlayacak ama claire zaten ölmedi

GÜHER demiş,

24 Eylül 2009 @ 18:09

Shannon ve charlie öldüğü için az gösterilecek:(keşke charlie daha çok kalsaydı.gene zaman kayması gibi bi durum olacak ve ölenleride göreceğiz neyse hiç yoktan iyidir.

berkay demiş,

25 Eylül 2009 @ 12:11

sadece boone dönsün çünkü o çok işe yarar shannonda güneşlenmede işe yarrar charlei de komiklikte işe yarar claria da aaronda işe yarar

berkay demiş,

25 Eylül 2009 @ 12:12

jack gebersin o yeter

berkay demiş,

25 Eylül 2009 @ 12:13

charlei nie 4 bölümlüğüne dönüoki hiç olmucak kişiler öldü bu lostun yönetmeni hakiki salak

melissa demiş,

25 Ekim 2009 @ 13:30

bence charlie ve shannon u iki bölüm aralıkla öldürmezler… yani o kdr yardımc ouncu varken(???)

.The_SuN. (erkek) demiş,

28 Ekim 2009 @ 20:50

ya bence shannon dönebilir boone ile birlikte çünkü adanın cok gizemli güçleri var bişeyler uydururlar. clair dönmesin ben pek sevmiom onu. charli kesinlikle gelsin. ağlıodum onun o ölüm sahnesinde :(

aslı demiş,

5 Kasım 2009 @ 13:50

J.L. demiş,
2 Eylül 2009 @ 23:27

arkadaşlar birşey farkettim…5.sezon 12.bölümde Ben’in geçmişini gösteriyor ve geçmişte Alex’i Danielle’den alıyoruz…sonra bakıyoruz ki 3-5 yıl sonra Alex 5-6 yaşlarına geldiğinde Others Dharma köyüne yerleşmişler…ama 3.sezonun The Man Behind The Curtain bölümünde Others Dharma köyüne yerleşmek için Ben’in Dharma’yı öldürmesine ihtiyaç duyuyorlar ve o zamanda Ben Dharma için çalışıyor ve ortalıkta Alex yok… Yani Olan Olmuştur mantığı burda kalkıyor…bence bizimkiler yani Jack Sayid Kate Juliet Sawyer Jin, geçmişte olayları değiştirdiler, o yüzden de zamanda bir açıklık meydana geldi. Sahte Locke ise o yüzden Jacob’a bi açığını buldum diyordu…Olaylar değişti…6.sezonda uçak düşüş sahnesiyle uyanırsak olaylar farklı olacaktır bence.. ve şöyle bir şey de var.. hangi zamanda olursak olalım biz şimdiyi yaşıyoruz.yani Jack vs geçmişe döndüklerinde gelecekte yaşadıklarını unutmadılar çünkü gelecek onların geçmişiydi;)

—————————————————————–

demişsin bnce doğru bi ayrıntı tebrik ederim.

Wentworth demiş,

26 Ocak 2010 @ 16:38

kasımdan beri kimse yorum yapmamış ama ben yinede sormak istiyorum

basında yeni yer alan lostun son yemek resimleri bize ne gibi ipuçları veriyor ???

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın