6. Sezon 1. bölüm oyuncu kadrosu

Lost, Set, Hurley, Jack, Beach

Lost 6.sezon için geri sayım devam ederken, bölümler ile ilgili haberlerde bir bir gelmekte. 1.Bölüm olan “LA X” oyun kadrosunu görmek için haberin devamına göz atabilirsiniz.

q1 demiş,

15 Eylül 2009 @ 17:43

hele şükür claire’da görcez..

Can demiş,

15 Eylül 2009 @ 17:49

demekki 6 sezon 1 sezon 1. bolum gibi kazayla baslamıcak bu teori curumus oldu :D cunku Desmond Ben Ilana vs. bunların hic biri yoktu bence kazayla baslamıcak

LOST demiş,

15 Eylül 2009 @ 18:11

CLAİRE GELECEK DİYORLARDI ZATEN GELMİŞ. FLASHBACKLERDE OLMAYACAĞINA GÖRE BİR FLASHBACK DE DE YER ALMAYACAK

Onur* demiş,

15 Eylül 2009 @ 19:45

poff ! daha çok war..

shineogi demiş,

15 Eylül 2009 @ 19:51

ya sayide hakettigi onem verilmedi bnce serinin tamaminda herkes hata yapti ama o asla…. bilmiyorum bnce en onemli sahislardan biri o olmaliydi..ama jack bnm ilk siradaki favorim..umarm ilk bolumde zorda kalmaz..ve locke…. ondan nefret ediyorum cok merak kotu biseydr der buyuklerimiz onada birilerinn ogrtmesi lazmdi..=) pis ya ne geldiyse o sapsal yuzunden geldi milletn basina…locke elime dusme…hele bi kasik suya asla..=)

claireeeeeeee demiş,

15 Eylül 2009 @ 21:04

oleyyyyyyyyyyyyyyyyy claire gelmiş ay onu setlerde ne zaman görcez acepp

mehmet demiş,

15 Eylül 2009 @ 21:59

imdb nin oyuncu kadrosu genelde yanlış çıkıyor inanmayın habere

FRİNGE demiş,

16 Eylül 2009 @ 00:16

konuk oyuncalar yazılmamış ayrıca imdb oyuncu kadrosu genelde yanlış ama zaten bu oyuncuları tahmin etmek için kahin olmaya gerek yok imdb seda sayanı(hülya avşarda olabilir) bile Lostta oynatmıştı

drşafak demiş,

16 Eylül 2009 @ 04:41

ya ilk sezondan bikaç bölümü izledim (şimdi de moda bu önceki bölümleri izleyip yeni sezona hazırlanmak ) bi sorum olacak kurtulan kadın bi hostes vardı hatırlarsanız bu hostes uçak düşmeden az önce jackle konuşmuş ardından charlie nin peşine düşmüştü charlie tualette kokain kullanırken o da diğer hosteslerle tualet kapısında bekliyordu derken uçak düştü charlie uçağın ön tarafındakilerle kurtulurken bu abla nasıl oldu da kuyruk kısmından çıktı?
bi açıklaması olan varsa sevinirim…

GÜÇLÜ Bİ TEORİ demiş,

16 Eylül 2009 @ 14:27

hatrlayn ilk bölümlerde jackin babası gözükuodu yada ne bilym öldüğü halde hurleye charlie gözüküuodu bunlar bence zamanda yolclk esnasnda o kişilere uğradlr yani bizim o zmanlar izlerken ya ölü adamın orda ne işi var ne saçma derken aslnda onlr zamanda yolclk esnasnda uğradlr.5.sezonda sürekli zaman yolculuğu yaparken sawyer katei gördü ama yanına gidemedi. işte jackin babasınn yada charlinn hurleye gözükmesi sawyerın o anda katein yanına gidememesini yapmasydı bence. desteklioymusnz beni fikirleri alalm. YORUM YAPALM DOSTLAR YORUMUMA

CAN SENİN YORUMUNA demiş,

16 Eylül 2009 @ 14:29

bence kazayla baslyablr hala. belki kazayı gösterrken aynı zmanda diğer oyuncuylara ne oldgunu gösterblr

ronnie demiş,

16 Eylül 2009 @ 20:27

imdb ye göre 18 bölümde de bu kadroyu gösteriyor.daha abc den resmi açıklama yok.

osmancan demiş,

16 Eylül 2009 @ 21:37

claire dönüor
ama
carli yok:(

Murat demiş,

17 Eylül 2009 @ 07:48

drşafak hostes ve 1 kaç kişi charlinin arkasından gitti evet ama uçakta şiddetli sarsıntı olunca büyük ihtimal hemen arkaya doğru kaçtılar önde boş koltuk yok zaten.Nitekim charlie de tuvaletten çıkınca karşısında hostesleri görmedi değil mi : )Ama güzel bir detayı yakaladın.Benim sorum ise o hostes ve sarışın çocuklar vardı uçağın arkasında olan onlar en son 3.sezonda jacke göründüler istasyonun orda.Peki zamanda geriye gittiler onca olay yaşandı ama onlardan ses çıkmadı nasıl yaşıyor bunlar noldu bunlara senaristler unuttu mu sorusu geliyor insanın aklına : )

furkan demiş,

17 Eylül 2009 @ 11:14

richard 2. sırada yazıldığına göre demekki daimi oyuncu olacak ve bu sezon onun sezonu olacak zannımca

Burak demiş,

17 Eylül 2009 @ 15:59

LA X
Los angelas X demek.. ?

drşafak demiş,

17 Eylül 2009 @ 22:05

murat
olayı bir de kate e ait bölümlerden incele kate kuyruk kısmının koptuğu yerde oturuyordu uçak sarsılmaya başlayınca hiç kimse oradan arkaya geçmedi sadece bi kaç kişi kuyruk kopunca hava akımın etkisiyle uçup gitti

LOST demiş,

18 Eylül 2009 @ 13:59

drşafak murat o soruyu sormadıki?:S unutulan bi konuyu anlattı uçağın arka tarafındakiler noldu :S

xxxxxx demiş,

19 Eylül 2009 @ 00:05

claire and ilana

FRİNGE demiş,

19 Eylül 2009 @ 09:48

BURAK
hava yapmak için X koyuyorlar :D yada GALAKSİ demek olabilir yada X stüdyoları olabilir

lost!! demiş,

19 Eylül 2009 @ 14:19

hani charlie de 6 bölümlük gelcekti

ABC demiş,

19 Eylül 2009 @ 19:10

Sayid in fotosundaki sayid değil geliba çünkü fotodaki kişi sayidden daha beyaz biri xD,

drşafak demiş,

19 Eylül 2009 @ 21:55

yanlış bilmiyorsam LAX los angeles havaaalanının uluslararası kodu

Aggressive-Passive demiş,

20 Eylül 2009 @ 08:33

Havaalanında bir taksiyle çekimler yapıldığını, önceki bir haberimizde de söylemiştik. Bu hafta da o çekimler yoğunlukla devam etti.

Emilie de Ravin ( Claire) ‘in havaalanı çekimlerine katıldığı haberini aldık.

Ve sette görünenler şöyle : Claire ve Kate aynı taksiye biniyorlar. Ama en önemli soru şu : Neden aynı taksiye biniyorlar ve birbirlerini tanıyorlar mı ?

İşte görülenlerin devamı : Claire ve Kate aynı taksiye biniyorlar. Ve bir evin önünde taksi duruyor. Ağzı burnunda Claire ve Kate ( Büyük ihtimalle taksiyi o sürüyordu.) taksiden iniyorlar.

Sonrasında, bir evin kapısına gidiyorlar ve kapıyı çalıyorlar. Sette “Jenni” diye çağrılan bir kadın kapıyı açıyor. Claire kendisini tanıtıyor ve kadın birden ağlamaya başlıyor ve şöyle diyor :

“Çok üzgünüm, gerçekten çok üzgünüm. Bunu gerçekten istedim ama kocam reddetti. Bebeği alamam.”

Claire, birden çöküyor ve hantallıyor. Buna rağmen, kadın onları içeriye davet etmiyor. Birkaç bir şey daha konuştuktan sonra, Claire ağlamaya başlıyor. Ve aniden, doğum sancısı tutuyor. Ardından Kate, “Doktor çağırın !” diye bağırıyor. Yorum sizin…

Aggressive-Passive demiş,

20 Eylül 2009 @ 08:36

Ve bunlar “6. Sezon 3. Bölüm : What Kate Does” bölümünden.2.sezon 9.bölümün ismi What kate did ‘di.Herşey çok karmaşık oldu sette tekerlekli sandalyede olan locke de görünmüş, ben jaminle bir sahneleri varmış.Site yeni haberleri koymuyor ben size aktarıyım dedim :D

publica demiş,

20 Eylül 2009 @ 21:32

hepsini boşverin adamım geliyor ”See you in another life , brother”
Desmond Hume - Dizide en samimi bulduğum karakter, Ne hatası oldu ne de bi başkasına yamuğu tam bizim mahallenin ortam çocuğu :D

lost_kolik demiş,

21 Eylül 2009 @ 13:39

arkadaşlar michael emerson yani losttaki benjamin linus emmy ödüllerinde en iiyii yardımcı erkek oyuncu ödülünü aldı çooookkk sevinçliyim çok mutlu oldum seyrederken…..

asdasd demiş,

21 Eylül 2009 @ 16:12

@Burak
LAX, Los Angeles Havalimanın kodudur.

drşafak demiş,

21 Eylül 2009 @ 16:50

‘it does not look like LAX’
‘burası los angeles havaalanına benzemiyor’
sawyer ın jack bombayı kuyuya atıp da bomba patlamadığında söylediği söz
ne dersiniz LAX yeni bir başlangıç olabilir mi????

GÖZ demiş,

22 Eylül 2009 @ 16:35

ya 6.szon 1.bölümde o göz kimin olabilir jack üzerinde duruyolar ama bence o göz benjamine ait

J.L. demiş,

22 Eylül 2009 @ 17:24

LA X deki X ölüm anlamına da gelebilir..X oldu gibisinden o yüzden La x los angelesa dönüş öldü yani la’a dönemedik anlamına gelebilir.:)

drşafak demiş,

23 Eylül 2009 @ 16:16

Aggressive-Passive in verdiği bilgiler ve yazarların açıklaması doğrultusunda geliştirdiğim fikir:
şimdi juliet bombaya vurarken bir ışık gördük bu ışık iki farklı olaydan birinin sonucuydu
1- bomba patladı
2-bomba patlamadı son bir zaman atlamaası oldu
(3)- ya da bu iki olay içiçe geçti

AYŞİN demiş,

23 Eylül 2009 @ 21:27

ohh ii bari Julliet’i görebilcez:D 6.sezonun son bölümünün son karesinde ölmüştü..gerci orası muamma xD unutmayalm burası Lost adası!!

AYŞİN demiş,

23 Eylül 2009 @ 21:42

ayyy!! 6.sezon demişim :D:D 5.sezon dmek istedm arkdaşlar! düzeltiorum..

Namas'te! demiş,

25 Eylül 2009 @ 10:07

drşafak’ın yorumuna katılıyorum:
Hatta Juliet’in; bombaya vurarken gördüğümüz ışığın, “son bir zaman atlaması” olduğu kanaatindeyim.

kırmızılostttt demiş,

26 Eylül 2009 @ 13:26

Demedi Demeyin bence bütün olay vincent da :D vincente bağlıcaklar lostu Bu da benim teorim her şey vincent da başladı vincent da biter.

drşafak demiş,

26 Eylül 2009 @ 16:22

arkadaşlar yanlışsa düzeltin
1. sezon 2. bölüm
sahne1: jack kate ve charlie pilot siyah duman tarafından öldürükten sonra sahile geri dönerler
sawyer ve sayid kavga etmektedirler kavga sona erer kate verici bulduklarını söyler sayid tamir edebileceğini söyler derken boone jacke kokpiti bulup bulmadıklarını yaşayan olup olmadığını sorar jack kokpiti bulduklarını ama kimsenin yaşamadığını söyler
sahne2: sayid kate charlie sawyer boone ve shannon vericiyi denemek üzere dağlara çıkarlar ormanda bir kutup ayısı üzerlerine gelir sawyer ayıyı vurur hep beraber ayının başında toplanırlar ve boone sorar pilotu öldüren şey bu muydu charlie cevap verir onunla karşılaştırıldığında bu çok küçük kalır
şimdi jack pilotun nasıl öldüğüne dair hiç bişey anlatmazken boone nasıl olurda pilotun büyük bişey tarafından öldürüldüğüne dair fikiir sahibi olabilir

berk** demiş,

26 Eylül 2009 @ 21:07

heh. sawyer, adamim..

issimsiz demiş,

27 Eylül 2009 @ 12:20

- 815 sefer sayılı uçuş yeniden inşa edildi.

- Jack ve Cindy’nin içkiler hakkındaki konuşması gerçekleşti.

- Rose da uçakta, Bernard’ı bekliyordu.

- Türbülans olur, ancak bu sefer uçak düşmez ve uçmaya devam eder.

- Bernard gözükür ve elbiselerini değiştirmesi gerektiğiyle ilgili bir espri yapar.

- Charlie rahatsızlanır, Cindy onun yanına koşar ve bir doktor ister.

- Uçak havaalanına iner.

- Uçaktan ilk inen Charlie olur.

- Hurley uçaktan iner ve Dr. Arzt tarafından tavuk restoranı reklamlarındaki rolüyle tanınır. Arzt Hurley’den o “meşhur sloganını” duymak ister.

- Sawyer ikisi arasındaki konuşmayı izler.

- Boone ve Locke aralarında bir iki laf ederler.

- Boone Birinci Sınıf koltuklarda gelmedikleri için üzgündür.

- Locke tekerlekli sandalyesine yerleştirilir.

- Jack, babasının cenazesinin 2 saate başlayacağını öğrenerek çılgına döner.

- Christian’ın tabutuna bir şeyler olmuştur.

- Jin ve Sun konuşurlar ve Jin’in hareketleri ilk sezondaki gibi kaba sabadır.

- Jin sadece Korece konuşur.

- Kate kelepçelidir ve polis Marshall’la birlikte ilerler.

- Kate tuvalete gitmek ister, tuvaletteyken kaçmaya yeltenir.

- Kaçarken dışarıda Hurley’le karşılaşır ve “Hey” der.

- Kaçtıktan sonra bir taksiye biner ve şoförün kafasına silah doğrultur.

- Claire aynı takside oturmaktadır.

- Başka bir çekimde Kate arabayı sürerken ve Claire arabaya binerken görülür.

- Marshall taksinin arkasından koşar.

- Hurley’nin bir zamanlar yaşadığı büyük ev gözükür. Kate ve Claire taksiden inerek eve giderler ve kapıyı çalarlar.

- Bilinmeyen bir kadın kapıyı açar ve çığlık atar. Claire’in bebeğini, onun kocası sebebiyle evlatlık edinemeyecektir. Bu kadın, 1. sezonda medyum Richard Malkin’in bahsettiği kadındır.

- Birkaç laftan sonra Claire çığlık atıp bağırmaya başlar.

- Claire doğurmak üzeredir.

- Kate “Doktor çağır” der. ALINTIDIR dizidizi

issimsiz demiş,

27 Eylül 2009 @ 12:21

bunlarıın hepsi 6. sezonun ilk bölümüyle ilgilidir

mertcan demiş,

29 Eylül 2009 @ 02:00

charlie yok mu ?

paralel evren demiş,

3 Ekim 2009 @ 16:15

Lost ister istemez paralel evrenlere dayandırılacaktır. Nedenine gelirsek;
“Whatever happened, happened.” ve “What’s done, is done.” cümleleri Lost’un anafikirlerinden olmuştur.
Bu fikirler, içinde zaman yolculuğu bulunan birçok filmdeki mantık hatalarını engeller. (Deja Vu, Sıradışı, Geleceğe Dönüş gibi filmlerde düşünürseniz mantık hatası bulundurduklarını görürsünüz.)
Aslında gerçekte olması gereken de budur. Düşünün, şu anda zaman yolculuğu yapabilecek durumdasınız ve geçmişe gidip bazı olaylara müdahale ettiniz. Bu durumda aslında bir şeyi değiştirmiş olmazsınız. Çünkü zaten geçmişte gelecekten gelip olaylara etki etmişsinizdir.

Ancak Lost’ta anladığımız kadarıyla Faraday’in hesabı tutmuş, bizimkiler LAX’e inmişler. Bu durum bahsettiğim filmlerdeki hataya sebep olur.
Yani Jack ve Sayid bombayı patlatıyorlar ve uçakları adaya düşmüyor. Adaya düşmüyorlarsa bombayı nasıl patlatacaklar? Adaya düşmeyen insan, adada yaşanan olaylara etki edemez değil mi?
Böyle bir hatanın gerçekleşmemesi için bir yol vardır. Bu da zaman çizgisinin ikiye bölünmesidir. 1977′de ikinci bir alternatif gerçeklik oluşmuştur. Yani ikinci bir evren meydana gelmiştir. Birinci evrenimizde Richard’ın bahsettiği gibi bütün karakterlerimiz ölmüştür. İkinci evrenimizde uçak düşmeden yoluna devam etmiştir.
John Locke’ın da bir ölü, bir de canlı olarak adada bulunmasını buna bağlıyorum ben.

(alıntıdır)

DAHA DEMİN YAZDIĞIM TEORİYİ ÇÖKERTTİM demiş,

3 Ekim 2009 @ 19:26

daha demin yazdığım teori bi bakıma yanlış ama miles abi bize bu konuyu bu bizim şimdiki zamanımız diyerek her zaman birşeyler olur ben ölürse siz gelmemiş olursunuz demedi,yani onlar adaya yine düşmedi ama bence bir şekilde adaya dönüp bu döngüyü GERÇEKTEN kıracaklar Fraday’ın yardımıyla…

LosT _ KoLiK _ 67 demiş,

3 Ekim 2009 @ 21:19

Charlie olmaz mı ya adamım kesin gelir :D

idris charlie demiş,

3 Ekim 2009 @ 21:20

Şu listede keşke charlie yide görseydik :S inşallah çıkar …

ahmet03 demiş,

4 Ekim 2009 @ 17:38

john locke en sevdiğim adam :D ölse bile

derya108 demiş,

5 Ekim 2009 @ 21:46

drşafak 1.sezon 2.bölüm hakkında doğru yazmışsın.Boone şöyle fikir sahibi oluyor. Bu kazazedeler adaya bir kez düşmüyor. Her düşüşte ana olaylar aynı ama küçük olaylar farklı ceryan ediyor.
Bize gösterirlerkende bazen ilk düşüşü bazen diğer düşüşleri gösteriyorlar. Tabi biz hep ilkkez düştüklerini düşündüğümüzden kafamız karışıyor.

derya108 demiş,

5 Ekim 2009 @ 21:59

drşafak hostes cindy ninde charlie ninde olayı aynı. Hatırlarsın charlie uçak düşerken kokpitin olduğu en ön kısımdaydı ama düştüğünde gövdenin düştüğü yerde ortaya çıktı yani sahilde. Oysa uçağın ön kısmı(kokpit) ormanın içine düşmüştü.

issimsiz demiş,

7 Ekim 2009 @ 20:28

yok sanırım

bekleyıp_gorucez demiş,

9 Ekim 2009 @ 21:13

drşafak demiş,
26 Eylül 2009 @ 16:22

arkadaşlar yanlışsa düzeltin
1. sezon 2. bölüm
sahne1: jack kate ve charlie pilot siyah duman tarafından öldürükten sonra sahile geri dönerler
sawyer ve sayid kavga etmektedirler kavga sona erer kate verici bulduklarını söyler sayid tamir edebileceğini söyler derken boone jacke kokpiti bulup bulmadıklarını yaşayan olup olmadığını sorar jack kokpiti bulduklarını ama kimsenin yaşamadığını söyler
sahne2: sayid kate charlie sawyer boone ve shannon vericiyi denemek üzere dağlara çıkarlar ormanda bir kutup ayısı üzerlerine gelir sawyer ayıyı vurur hep beraber ayının başında toplanırlar ve boone sorar pilotu öldüren şey bu muydu charlie cevap verir onunla karşılaştırıldığında bu çok küçük kalır
şimdi jack pilotun nasıl öldüğüne dair hiç bişey anlatmazken boone nasıl olurda pilotun büyük bişey tarafından öldürüldüğüne dair fikiir sahibi olabilir

vallahı dogru soyluyorsun hadı dıyecem adamlar bı unutkanlık yapdı ıyıde bu adamlar amator degıl eeger hataysa cok buyuk sacmalık hata degılsede nasıl acıklayacaklar orasıda buyuk merak bravo ama

yalın demiş,

9 Ekim 2009 @ 22:37

dharmanın krucusu kimdir arkadaşlar…bu kadar adamın araya getirilmesinin amacı nedir…adada jakob ile karadumanın savaşı olduğu çok açık belli oldu… sonradan gördüğümüz ölen karakterkerler gerçektende ölü aslında karaduman onların kılığınıa giriyor sadece..

Emre demiş,

12 Ekim 2009 @ 20:09

Arkadaşlar selamlar,

Bölüm ismi aldatıcı bunu baştan söyleyeyim. Gerçek “Los Angeles Havaalanı”nın adı “LAX”dir, “LA X” değildir. Yani senaristler yine ters köşeye yatıracak izleyenleri. Hazırlıklı olun. :)

saug demiş,

22 Ekim 2009 @ 15:53

Sawyer nerdeeee?

cryl demiş,

23 Ekim 2009 @ 19:14

eğer dedikleri gibi sidney den havalanan ucak la gidecekse ve bunların hiçbiri yaşanmaycaksa desmond hala tek başına ve kafayı yiyerek düğmeye basmaya devam edecek.acıdım şimdi adamın haline

nicole demiş,

30 Ekim 2009 @ 00:12

drşafak arkadaşım cok iyi tespitler yapmışsın tebrikler

FanatikLost demiş,

31 Ekim 2009 @ 19:26

Katılıyorum “cryl” sana. Bunu zaten 3. sezonda bayan Hawking açık açık söylemişti Desmond’a senin için Peny ile birlikte mutlu bir hayat yok demişti hatırlarsanız… Herşey sıfırlanacak Desmond adada dügmeye basmaya devam edecek ama bence en can alıcı konu adadakilere ne olacak. Birden ortadan kaybolup geçmişe gidip hiç bir şey olmamış gibi uçagamı binecekler yoksa hem adada hemde açaktamı olacaklar…

Emre demiş,

5 Kasım 2009 @ 00:02

—–
saug demiş,

22 Ekim 2009 @ 15:53

Sawyer nerdeeee?
—–

Adı var listede. :)

LOSTGHOST demiş,

5 Kasım 2009 @ 21:21

LA X denmesi LA havaalanını ima edilmesidir(LAX).
X kelimesiylede bir gizemi ifade etmek istemişler(X-Files gibi).
Muhtemelen hava alanına uçak inecek.
Bu arada düşüncem Jacob ve karaduman melekvari yaratıklar.Ve birbirlerini direkt olarak öldüremiyorlar.Jacob ismi zaten dini bir isimdir.(Yakup).Karaduman olan diğer sahsın adını bilen varmı?Eger dini bir ismi varsa o zaman o da melek gibi bir şey olmalı.Bence bu işin sonu dinle açıklanacak.
Son bölümde Jacob ,locka dokunup canlandırmıştı bunu ancak bir melek yapabilir.

LOSTGHOST demiş,

5 Kasım 2009 @ 21:55

En mantıklı teori budur(ALINTI;)

Bence Jacob ve Esau tanrısal güce sahip. Jacob’un içinde bulunduğu beden ise sadece bir beden, tıpkı Esau’nun John Locke’un bedeninde olması gibi. Ilana ve ekibi ise bu adanın eski sakinlerinden ve bence onlar da Robert gibi yaşlanmıyor. Onlar Jacob’a inanıyor ve Esau’yu düşman olarak görüyorlar. Ben Jacob’u öldürürken John’a “geliyorlar” dediği için ne kadar sinirlendiğini hatırlarsanız gelen ekibin ve muhtemel adayları Lapidus’un önemini kavrayabilirsiniz. Esau’nun John Lock’un bedenini alabilmesi için John’un ölmesi gerektiği gibi, artık ölü olan Jacob’un da Lapidus’un bedenini alması muhtemel gibi.

Kerem demiş,

12 Kasım 2009 @ 01:39

Ben desmondu merak ediyorum.Şimdi bomba patladığı için düğmeye bastığı yer asla inşa edilmeyecek ama yinede ”purge” denilen olay yani dharmanın sonu olucak.desmond teknesiyle gezerken yine adaya düşecek ama bu sefer dharma çalışanı tarafından bulunmucak çünkü adada dharma olmucak.belki bizim lostiler gibi adada yaşamaya başlıcak belki de diğerlerinin arasına karışacak.Sizce nolucak bu adama?

DOUKAN demiş,

29 Kasım 2009 @ 20:41

ya szce nikki geri döner mi elmasları adaya verdiler yani bi çeşit fedakarlık ne dersnz???

Clairee demiş,

18 Ocak 2010 @ 18:27

ya bnmde bi sorum olcak (her ne kadar konuya uymasas da )
bernard tuvalete gidiyorum diye koltuktan kalkmıştı ama hatırlarsanız goodwinle ana lucia ağaçta bi koltuğa asılı bi şekilde bulmuslardı biligisi olan biri varsa açıklayabilir mi ??

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın