5×17 Faraday’ın Planı, Miles’ın Sorusu

Bu bölümde, Jack önderliğinde, Faraday‘ın ölmeden önce bahsettiği ve defterine ayrıntılı biçimde not ettiği planın uygulanışını seyrettik. Sawyer, Kate ve Juliet ilk başta kararın karşısında dursalar da, sonra onlar da bu planın bir parçası oldular. Bu uğurda, Sayid ağır yaralandı. Juliet ise vücuduna dolanan zincir yüzünden, Sawyer‘ın çaresiz bakışları eşliğinde manyetik alan tarafından aşağı çekildi.

Jack‘in Plütonyum çekirdeği boşluktan bırakması başta bekledikleri değişimi yaratmadıysa da, etkisini gösteren manyetizma ve manyetizmayla çekilen Julietin düştüğü yerde Plütonyum çekirdeğe vurması son hamle oldu ve bir parlamayla(?) final sona erdi. Faraday‘ın planının sonuçlarını görmek için 6.sezonu bekleyeceğiz. Bütün bunlar olurken, Miles o ana kadar kahramanlarımızın aklına gelmeyen bir şey söyledi: ‘Arkadaşınızın durdurmaya çalıştığı olayların nedeni, belki de bu nükleer bombadır.’

Senaristlerin böyle bir cümleyi yok yere yazacaklarını sanmıyoruz. Peki ya Miles haklıysa? Ya kaza Faraday‘ın planının neticesiyse? Ya kahramanlarımız yaşamaktan korktukları olaya kendileri sebep oldularsa?

(ninni)

Engin demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:08

2. sezonda hatch. buldukları zaman izledikleri oryantasyon filminde dr. cheng “there was an incident” diyordu. Bölümün adı da incident zaten. “Olay” demek. Yani ne olduysa artık orayı tekrar inşa edicekler dr cheng ve ekibi.
Bomba patlamamış bile olabilir. ya da patladı ama elektromanyetik boşalmayı önleyecek kadar. hadi bakalım 8 ay kafalar karışık…

beetlejuice demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:08

kesinlikle böyle olacaktır çünkü Benjamin nasıl ki ölmediyse bu da ona sebebiyet verecektir.

doruk28 demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:09

bence ambarın yapımını engellediler ama uçakları yine adaya düşücek bunu engelleyemeyiz baştan beri vurgulananda bu desmond charlli ölümden kurtarıyodu ama yine charlli öldü yıldırım çarpasından kurtuldu ama boğuldu bunun gibi birşey çıkıcak uçakları yine düşücek.senaristlerin 6.sezon 1.sezon gibi olucak demeleride buna bağlı bence 6.sezon 1.sezon gibi başlıcak ama yine ölen ölücek kalan kalıcak.

Elisa demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:24

arkadaşlar bir öncekı başlıkta yorum yazmıştım ama sanırım yayınlanmmış neyse burayada yazayım hanı 3. sezonda john ve ben jakop u görmeye gitmışlerdı kulubeye ve orada jakop john a yardım et demişti hatırlarsanız fınal bölumunde gördukkı o kulubedekı jakop degil bölumun basındakı sıyah gömlekli yanı namı dıyor karaduman izlerken farkettım ve emınım ve farkında olmadan john jakop a yardım edım derken karaduman a yardım etmış ve şimdiide john un bedenıne girdi john ona ölerek yardım ettı ve kım öldurdu ben bende bilmeden ona yardım ettı ve bır stede okudugum yorumde bır ızleyıcı tıpkı bızım gibi cemara hatalarında yakınıyordu yanı sizde fark etmışsınız dır juıyet ın bır göruntude yuzunde kanyok bırınde yuzu kan içinde ve bır arakdaşta ona şöle bir yanıt vermiş aynen aktarıyorum
——————————————————
Ben izledim hayal kırıklığı yaşadım. Julietin kuyunun dibinde bi sahnede ağzı burnu kan diğer sahnede tertemiz. Üstelik bu defalarca tekrarlanıyor. Çok bariz bir hata yapmışlar
————

Hata değil. Bunları kaç defa yaşamadık mı Lostta?

Çocuk Benjamin vuruldu, yarası bir sağda bir solda üstüste tekrarlandı.

Faraday Widmore ile konuşuyor, kıyafeti saçı değişip duruyor.

Alex, Benjamin’in evinde Lock’a Sayid’in çantasını getirecek 15 dakika içinde saatler 5 saat bir geri gidiyor bir ileri.

Faraday Miles’le minibüse biniyor kıyafeti bir gri bir lacivert….

Ve binlerce örnek daha var.
Artık hata demiyelim lütfen bunlara.

——————–
bu demekki bız döngulerı topluca görduk saten film başında kara duman jakop konuşurlarken açıkca söyledı o gemıyı sen cagırdın yanıldıgımı kanıtlamaya çalışıyorsun ama bu hep böyle oldu demekki o gemı oraya kım bilir kacıncı kez geldı bızım kazazedeler kaç kez bomba patlattılar geçmişi degiştirmek için ama bu sefer jakop olaya el koydu ve onların çocukluklarına gitti hepsıne resmen dokunarak ısaretledıi ve ajıra nın düşmesını sagladı hurley ı ıkna etmeye çalışmasında anlıyoruz bunu
bu sefer olaylar farklı gelıştı yanı ve said ı ölumden kurtardı onu bişi sormak maksatlı durdurarak ve onada dokundu ama nadia öldu belkide nadıanın ölmesını sagladı yada saıd ın hayatını kurtardı kırmızı ışıktı gecen o aractan orasını bılemıyoruz
ve gelıyorlar dedıklerınde johun yanı aslında onun bedenıne gren karaduman ın yuzunun şeklını görmuşsunuzdur panıkledı çunkı gelmelerını ıstemıyor benım merak ettıgım o cesedı acaba ıspat içinmı tasıdılar ılıana ve ekıbı yada yenıden dırılmesınımı umuyorlar ve 6. sezonun promosunu ızleyen varsa ben onu katemım gözu sanmıştım ama ıyıce baktım jakc ın gözu demekki ölmedıler pekı ölen kım said mı julietmı ben julıet dıyorum jakop ona dokunmadı geçmişine gitmedı ve faraday jack a sen buraya ait degilsın demıştı degilse ozaman jokop onuda zıyaret ettı neden etsın claer ı yada caharlie yı ve faradayı etmemıştı ve faraday olaya nasıl girecek bu sefer bır döngu olmıycak bellikı bılemıyorum sızın fıkrınız nedır

twinssss demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:25

iyi de faradayın planı gerçekleşmedi ki metalleri çekmeye başladı ve bu olay bittikten sonra juliet hidrojen bombasını patlattı

lafleur demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:35

bence locke ,lk sezondan beri kader diyordu olan kaderlerıydi kaderıde hiçbirsey degiştiremez olan olmuştur olen olmuştur ama 2.sezon sonunda ambar patladıgında desmond bir şekilde geçmiş hayatına donmuştu yani zamanda yolculuk yapmıştı wede ambarı hatırlıyordu olanları unutmamıştı bence aynı şekil olabilir

lafleur demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:41

bence o adam ben ile çlşıyordu richır onu yanı ben i kullanıyordu jacob ise neden yıllardır orada yaşıyor neden saklanıyor yada kaçıyor onemli nokta bence

frank lapidus fan demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:00

dizinin başından beri verilen mesajı hala unutamadım .. 23 nolu odada beyin yıkama video sunda bile ” we are the causes of our own suffering” yazıyordu . 3 sezon 7.ci bölümde .. ”not in portland” da .

çektiğimiz cezaların sebebi biziz anlamına geliyor .. aslında adada olanların bizimkilerin geleceği değiştirmek adına yaptığı şeylerin neden olduğunu , düşünmeye zorluyor .

döngüde bir değişiklik oldu ama sadece locke açısından oldu . o da jacobu haltetmek için , jacobun muhalifi tarafından kullanıldı .

incident in olması .. ve dr chengin kolunun kopması sonucun değişmediğine işaret değil mi ? yinede 6. sezonda öğrenicez .. her şey olabilir ..

LostManyaqı demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:03

-twinssss- bencede olmasını istemedikleri kaza oldu ve bombayı kazdan sonra patlattılar

blacksmoke demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:42

Hidrojen bombasının patladığını nereden biliyorsun ki twinss? Patlamaya dair bir şey mi gördün? Beyaz arka fon ile bitmesi bombanın patladığını mı gösteriyor?

phonomania demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:42

o patlayanın hidrojen bombası olduğunu nerden biliyoruz. ya da bir patlama olduğunu. hatırlarsanız hatch patladığında da her taraf bembeyaz olmuştu. gene o şekilde bir enerji boşalması olabilir. bombanın patlayıp patlamadığını bilmiyoruz. zaten sırf biz konuşalım diye o LOST yazısı beyazlar içinde geldi :))

!stranger! demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:54

bence miles’in dediği doğru çıkıcak. çünkü dizinin 7 sezon olcağı söyleniyor eğer bu plan tutarsa en fazla kaç bölüm devam edebilirki? ama şunu söylemeliyim bu olaylarla dizinin sonu belli oldu kahramanlarımız(nasıl olcak teorim yok) hiç adaya düşmemek üzere hayatlarına devam edicekler birbirlerini hiç tanımayacaklar.

ABC demiş,

16 Mayıs 2009 @ 18:01

bence miles ın söylediği soruyu bütün lost izleyenler de aynı şekilde içinden geçirmiştir saten miles ın ve hurley nin çoğu diyoloğu bizim dizinin çindi olup söylemek istediklerimizle uyuşuyor değil mi

zeusonur demiş,

16 Mayıs 2009 @ 18:15

Hidrojen bombasının patlamasından sonra düğmeyi inşa etmeleri için yetecek kadar bir zamanları olacak bence, bomba manyetik gücü bir süreliğine etkisiz kılacak.

4 8 15 16 23 42 demiş,

16 Mayıs 2009 @ 18:27

bencede aynı bu olayları yasayarak aslında geleceklerni yasamaya zemın hazırlıyorlar

ßyg€c€soğuk demiş,

16 Mayıs 2009 @ 18:29

Juliet düştügü yerde çekirdeğe taşla vurup sezonun sona ermesi bence dizinin 6 sezondaki finali olabilir yani faradayın planı dogru çıkmış ve oceanic 815 hiç düşmemiş yani olaylar değiştirilmiş ola bilir. Derseniz ki 6 sezonda neyi anlatıcaklar ordada bu sezonda aralarda saklı kalanları anlata bilirler ama tabi şöylede bir durum var izledigimiz dizi LOST olunca bu söylediklerim olmayada bilir.. yada çekirdegin patlaması adada bazı şeyleri degiştirir ve olayların bazıları yaşanmamış olabilir. Umarım Juliet tede bişey olmaz şahsen beni en etkileyen sahne onun düştügü sahneydi…

Indieee demiş,

16 Mayıs 2009 @ 18:35

eğer dr chang in swan oryantasyon videosunda bahsettiği incident buysa hiç biri ölmedi ve bu durumun sonucunda her nasıl olduysa swan “kontrol” için inşaa edildi..

ayrıca hatırlıyor musunuz 5. sezon yayınlanmadan önce dr changle ilgili bi video izlemiştik telaşla bi kayıt yapmaya çalışıyordu,hatta bi kolu yok gibiydi(yanlış hatırlamıosam) ben mi bir şey kaçırdım yoksa o sahne bundan sonrası için mi çekilmişti?

LostManyaqı demiş,

16 Mayıs 2009 @ 19:19

helal olsun Miles a çok super teori attı ortaya .. ßravoo

beetlejuice demiş,

16 Mayıs 2009 @ 19:24

bu bombadan yani bizimkilerin olayı müdalesinden dolayı swan inşa edildi,hatırlarsak desmond enerjiyi boşaltmak için swanın aşağısına inince boynundaki anahtar manyetik alan etkisi ile çekilmişti.ayrıca jacob geliyorlar diyerek kimi kastetti.

lostuce demiş,

16 Mayıs 2009 @ 19:54

elisa 6.sezon un promasını mı izledin bn mi yanlış anldım

LostİnLost demiş,

16 Mayıs 2009 @ 20:30

Miles çok haklı ya bakın görün hiçbir şey değişmeyecek Milesın babsı en büyük örnek böyle olmasaydı Dr.Changin eli orada kalmazdı
yani Faraday Milesin babasına biz gelecekteniz ve bombayı patlatmalıyız demeseydi Dr.Chagnın aklına böyle bir şey takılmayacak ve bu işe bulaşmayacakdı ve olay sırasında Swanda olmayacakdı ve eli orada kalmayacakdı

lostt delisiiiii demiş,

16 Mayıs 2009 @ 20:36

bence o göz julietin gözüydü şişliginden agladıgından belli onun gözleriydi

tuğçeelostt demiş,

16 Mayıs 2009 @ 20:51

arkadaşlar benim aklıma gelen bişi var şimdi bu hidrojen bombası patladı ama benim anlayamadığım 3 sezon 20. bölümde benjamin babasını ve diğer dharma ahalisini öldürdüğünde genç bir adamdı babasıda yaşlı bir adam yani hidrojen bombasından sonrada olaylar farklı bi şekilde gelişmiyo hatta kadınların doğuramamasıda bomba olayından sonra belliki çünkü ethan, miles adada doğmuştu o zaman doğumla ilgili bi sorunları yoktu anlaşılan julıet bombayı patlatarak kendisini adaya getiren olayı kendi başlattı.. anladığım bundan sonraki olaylar aşağı yukarı bizim bldiğimiz şekilde ilerliyoo yani çıcuklar doğmuyo dharmalılar yok oluyoo falann yanılıyormuyum ne dersinizz:)

charlieee demiş,

16 Mayıs 2009 @ 21:12

Elisa demiş,
16 Mayıs 2009 @ 16:24
yorumuna çoğunlukla katılıyorum ve ben de 6.sezonun promosunu izledim anlamadığım neden birinin öldüğünü söylüyorsun yani sayid mi juliet mi diyorsun birinin öleceğini nerden biliorsun açıklarsan sevinirim çünkü ben böyle bir teori duymamıştım:)

şimdiden teşekkürler

!!Komando!! demiş,

16 Mayıs 2009 @ 21:17

What happened, HAPPENED!!
bence bu cümle gayet açıklıyor.

esgi demiş,

16 Mayıs 2009 @ 21:40

evet elisa arkadaşımın dediğine kesinlikle katılıyorum..ve bu değişikliklere getirebileceğim tek açıklama şu ki uçuk senaristler ‘ döngü tekrarlandığı süre içinde artık kaç kez tekrarlandıysa arka arkaya olan sahneler olsa bile farklı döngülerin o sahnelerini birleştirip gözümüzün önüne sunuyor olabilirler..’ bir döngüde kıyafetin rengi gri mi diğerinde de mavi mi onu birleştirip bu şekilde sunduklarını düşünüyorum..ve burdan çıkarmamız gereken sonuç döngülerde herşey tıpatıp aynı olmak zorunda değil..renk şekil boyut hatta süre zaman bile değişebilir ama olan olmuştur ve yine olacaktır…eğer bu doğruysa bu değşimlerin sebebide gerçekten buysa senaristlerin akıl sağlığı ile ilgili sorunları var bence…:D:D böyle bir uçukluk yok ya :D

musdal demiş,

16 Mayıs 2009 @ 22:25

arkadaşlar bence ambarı yeniden inşa edecekler çünkü oryantasyon filmlerinde doktorun kolu yoktu sebebi ise açık final sahnesinde kolu kopacak şekilde demirlerin altına sıkıştı belkide sonra kestiler..

olması gerekn demiş,

16 Mayıs 2009 @ 22:30

olması gerekn oldu….
ispatı ise dr. Chang’in kesik kolu.
yani Miles haklı.
Asıl bu döngüyü kıracak olay ise Jacop un Ben tarafından bıçaklanmasıdır.

ilker demiş,

16 Mayıs 2009 @ 22:51

faradayın planıda zaetn o bombayı patlattıktan sonra o manyetik alanı durdurmaktı ve juliet bombayı patlattıktan sonra bi patlama oldu aynı desmondın ambarın altındaki anahtarı çevirdiği gibi.Bence faradayın dediği oldu yani.

en eski yenilik demiş,

17 Mayıs 2009 @ 00:20

Arkadaşlar bir laf vardır ünlü fakat şu an ismini hatırlayamadığım bir filozof amcamızın söylediği;İYİLİK VE KÖTÜLÜK,GÜÇLER ARASINDAKİ NAZİK DENGE dir gibi birşeydi.
Yani anlatmak istediğim sade ve yalın anlatmam gerekirse basit ve somut delillerle bir tez sunacağım sizlere ’siyahın karşıtı beyaz” birisi aydınlığın temsili diğeri ise karanlığın ve mitolojiden buyana değişmeyen bir kısır döngü içerisinde sürekli bir savaş halinde olan objetif benzeti renklerdir sıfatları iyilik ve kötülüktür kazananı ise belli değildir belkide sonsuza dekte belli olmayacaktır.
”0(sıfır)1(bir); Sıfır bilindiği üzre boşluğun sonsuzluğun sembolize eden bir rakamdır Bir ise;doluluğun varlığın çokluğu üreten İki sayısının yani bir nevi çoğalım ve üremenin sembolüdür sıfatları yokluk ve varlık tır önderi ve kazanan yada üstün olan tarafı bunlardada yoktur sebebi her iki rakamında kainatta bütün dengenin mihenk taşları olmasının sebebiyetinden olmasıdır(siz bunlara klasik matematik çözümlemesi ile bakmayınız bilmeyenler için sayılar ahkkında araştırma yaparsanız dahada iyi anlayabilirsiniz)
Son olarak uzatmadan vereceğim örnek ise Melek ve kovulmuş olan Şeytan bunlarda iki (2) dengeyi temsil eder melek;güzelliğin iyiliğin doğruya yönelimin bir varlığıdır şeytanise;çirkinliğin kötülüğün,yoldan saptırmanın gerçek tanrı (RAB) tarafından biz insanlara sundurumudur (Burada gerçek tanrı dememin nedeni mısrlı anubis veyada zeus gibi tanrı sıfatındaki mitolojik olaylar katmamam vede gerçeklilikle size bilgilerimi anlatmamdır) Bi nevi kendi mantık çerçevemde bu dizinin gerçeklilikle ancak bu şekilde bağlanabileceği konusundaki fikirlerimi anlatacağım fikirlerim size göre doğru olmayabilir anlayışla karşılamanızı temenni ederek sözüme başlamak istiyorum.
Adamızda hep var olan black smoke ve jacop (şeytan ve melek)biri kötülüğün (siyah) diğeri iyiliğin (beyaz) sembolüdür. birinin amacı dünyanın bir sebebten dolayı alt üst olmasından (hidrojen bombası,doğal afet v.s) tanrı tarafından adanın oluşturulması ve iki tanrı tarafından adaya,yeni gelen insanların kaderlerini belirlemeye yönelik üstünlük kurma çabalamalarıdır Biri kontrolsüz güç şiddeti temsil ederken diğeri kontrollü güç ile kötülükle başa çıkma iyiliğe yönelme ve insanlara bunu sundurmalarıdır gene bir parantez açmak gerekirse biri adamızdaki doğumları engellemeye yönelik çabaları neticesinde şu tez i yani; en iyi sonsuzluk sonluluktur çğnki kainat sonzuz içerisinde büyür ve herşeyi içine alan (0 sfır) dır yani yokluluktur Diğeri ise gene tanrının Jacop a verdiği özellik sayesinde insanları hayata döndürme ve adada çoğalmayı ve helak olan dünyanın sonunun gelmesi ile birlikte insanları adada her var tutmayı (1 Bir) sağlamasıdır.
yani bana göre dizinin amacı yükarıda belirttiğim güçler ittifakının üstünlük kurma çabalarının neticeleridir
Aslına bakarsanız daha uzun parantezler açıp bilgimi sizlerle paylaşmayı çok isterdim fakat fena halde uykum geldi işallah başka bir zaman bunları sizlerle paylaşacağım
Sağlıcakla kalın…

ferMANyak demiş,

17 Mayıs 2009 @ 01:09

olması gerekn e katılıyorum. zamandaki tek kırılma jacobun ölmesi. 6.sezon 1. sezon gibi başlayacak ve jacobsuz bir ada sürecinde ne olurdu ne olmazdi diye gelişecek ve LOCKE ile dizi neticeye kavuşacak ;)

LOST815 demiş,

17 Mayıs 2009 @ 01:17

6. SEZON PROMOSUNDAKİ GÖZ BARİZ JACK’ İN GÖZÜ…

ali demiş,

17 Mayıs 2009 @ 04:03

bana kalırsada miles haklı hidrojen bombası patlıyacak ve sanırım nasıl olduğunu bilmiyorum ama bi ışıma daha olacak ve tahminim bizimkiler jokob un öldüğü yani normal zamana gidecekler ve hidrojen bombasının etkisi ile çocuk doğumu olmuyor dr kolu kopuk dr kötü bi olay oldu burda felan diyodu yani ne yaparsan yap geleceği değiştiremiyosun aslında bu yaptıklarının yansıması yaşadıkları gelecek bundan eminim ama işıma sonucunda hangi tarihe gidecekleri konusunda tam emin değilim belkide jokup ın geliyorlar dediği bizimkilerdir

ali demiş,

17 Mayıs 2009 @ 04:08

bi şeydaha geldi aklıma sun ben e bizimkilerin dharmadaki resimlerini gösterdiği zaman hiç hatırlamıyorum ben bunları dedi ve wildmore ben uyuandıktan sonra sorduğundada hiç bişey hatırlamıyorum dedi richard da zaten beni alırken olanları hatırlamayacak dedi yani bu olaylardan sonra küçük beni tekrar babasına verecekler ama onunla irtibat halinde olacaklar

kasırga demiş,

17 Mayıs 2009 @ 10:07

bence miles haklı değil çünkü kaza zaten başlamıştı adadaki bütün metalleri içine çekiyordu ve buna bizimkiler sebep olmadı zemini delip enerjiyi açığa çıkarmışlardı zaten ve bomba bunu durdurmak umuduyla patlatıldı ve bomba patlatılması bence jacobun planının parçasıydı geliyorlar derken de bizim 77dekileri kastetti….

LostİnLost demiş,

17 Mayıs 2009 @ 10:09

yanlız ilker faraday bombayı patlatsydı ölmüş olmazmıydı bence geleceğe flashlahdılar ve MİLES haklı yukarda Dr.changın kolu örneğini verdim. Miles çok haklı ve olması gerekennlerin hepsini bizimkiler yaptılar

doruk28 demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:06

miles’ın teorisi kesinlikle doğru değil öyle olsa onlar geçmişi hatırlarlardı faraday dediği gibi bu bizim zamanımız herşey olabilir.

Can demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:11

bence faradayin planı işledi
çünkü yeniden adaya düştüler gibime geldi… ve lost gibi bir dizide bu kadar hata olmaz bu kesin döngülerle ilgili ve olması gerekenin dediği gibi jacobun bıçaklanması olayı bozar ve döngü değişir. ama olayda değişmeyecek şey işe olacaklardır uçak adaya tekrar düşmek zorunda ve zamanı değişsede charli shanon ve diğer ölenlerin hepsi ölecek faradayin annesi dedin kaderini değiştiremezsin olacak şey mutlaka olur…..
aklımdaki diğer teori ise kader değişebilir çünkü bir düşünün “whatever happened happened” dan sonra geçmiş değişebiliyorsa kaderde değişir çünkü insanların kendi seçimleri var kendi düşünceleri var …. yazmaktan yoruldum

Cihan demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:30

Miles zaten zaman döngüsüne inanıyor bunu her seferinde dile getiriyor.Olaya bomba mı sebep oldu bilemiyorum ama 6. sezonun ilk fragmanını izlediyseniz yine aynı 1.bölümde olduğu gibi yerde yatan bir kişi gözünü açıyor.Ve bu göz bana sanki bir kadın gözü gibi geldi.Bence nasıl ki Desmond ambarı patlattığında ormanda geçmişe giderek uyandı ise Juliette aynı şekilde uyanacak ve dediğim göz büyük ihtimal Juliete ait

live together die alone demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:38

bence de miles haklı. jack’ın baştan beri uğrşatığı şey aslında kendi başlarına gelen şey. bu dea demek oluyor ki patlamada kimse ölmedi.

beetlejuice demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:39

jacobın ölümü günümüzde gerçekleşti döngü ile alakası yok sanırım.

gestep demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:43

Mesele bence şu; bütünü bozmadan parçaları bir araya getirmek. Buradan hareketle sürekli olarak değişiklik gösteren durumlara da açıklık getirebiliriz. Mesela Ben’in önce solundan vurulduğunu görmüştük sonra ise yara sağına geçti veya juliet’in ağzını bir kanlı bir kansız gördük. Olması gereken olana kadar döngü sürdü demek oluyor bu. Yani artık döngüden çıkılıp kader başlayacak.

live together die alone demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:45

6. sezon promosunu ben de izledim. çok kısa bir promo.
ve göz kesinlikle juliet’in gözü.

priapos demiş,

17 Mayıs 2009 @ 13:38

6 sezon promosundaki göz kesin julliet’in gözü

widmore demiş,

17 Mayıs 2009 @ 13:46

6.sezon promosundaki gözler jacke aittir.Bu kesindir.Gözünün üstündeki hafif çizgi izi sol tarafındaki sarı tüyler gözünün içindeki bulut yansımaları 1.sezon ilk bölümü açın ve bakın görüceksinizki jack ve halen bazıları juliet kate diiyor anlamıyorum.

can demiş,

17 Mayıs 2009 @ 15:09

Bir şeyi yapmaktan vazgeçtiğimizde, zaten vazgeçmişliğin geleceğini yaşıyoruz ve yine yapmaya karar vermişliğimizin sonuçlarına gelecekte yaşayacağız… İnsanoğlunun en büyük halalylerinden biridir geçmişe gitmek. ama hiçbir şekilde değişiklik yapılamaz. bana göre lostun senaryosuda buna göre hazırlanmış,. tabi bunu net bir şekilde anlamamız için daha önümüzde teorilerle dolu bir 9 ay var.

mustafa demiş,

17 Mayıs 2009 @ 17:30

Evet ben Miles’ın dediğini zaten Faraday plandan ilk bahsettiğinde aklıma geldiydi. O zamanlar whatever happened happened diye düşünüyordum :)

Bir de bu hani çekim hataları denilen şeyler var ya. Mesela bi yüzü kan içinde bi hiç kan yok, ya da mesela yara bi sağda bi solda gibi. Bence bunlar gerçekten de hata yaa. Ne alaka böyle uyduruk minik ayrıntılarla mı dizi yapılır. Ben çoğunu farketmedim bile böyle sitelerden farkettim.

Merve demiş,

17 Mayıs 2009 @ 19:51

Jacob hurleyle takside konuştuğunda “ya lanetli değilsen ya kutsanmışsan” diyor ve sonra da koluna değiyor. Bence bu şekilde herkese dokunarak onları kutsuyor.İşaretliyor bir şekilde. Zaten john düşmesinden mucize bir şekilde kurtuluyordu. bu da jacob sayesinde oldu.

Ayrıca eğer dr.chang 2.sezon kuğu istasyonu oryantasyon filminde bir kaza oldu 108dk da bir basmanız gerekiyor tuşa diyorsa orda bomba patladığında ölmemiş dışarıdakiler.Ama juliete ne oldu bilemem. Ve miles ya bomba bu hale getirdyse durumu diye bir fikir atıyor ortaya. Ama bomba patlamadan önce bu çekim başlıyor. Yani bomba sebep olmuyor benim anladığım. Patlamayla neler oldu acaba??

sickness demiş,

17 Mayıs 2009 @ 20:32

juliet bombayı patlatana kadar miles’ın dediğini doğru sanmıştım.enerjinin yüzünden değildi bomba bomba yüzünden oldu gibiydi.patlamadığını görene kadar..

munir demiş,

17 Mayıs 2009 @ 22:24

- Siyah-taşların sembolik anlamı beyaz kıyafetli Jakop ile karadumanı simgeleyen adam olduğu anlşıldı.. Jakopla konuşan adam karaduman..bize bu kıyafetlerle verilmeye çalışıldı..

2- Karaduman ile Jakop arasında bir mücadele olduğu anlaşıldı. Bunlar arasında iyi-kötü, kaderci-kadere karşı, sonsuz-ölümlü gibi kavramlarla ifade edebileceğimiz bir mücadele var..

3- Jakop, kazazedeleri en önemli (en mutlu, en sıkıntılı) anlarında ziyaret ediyor.. Jakop kazazedelerden özellikle Juliet-kate-sawyer-sun-jin-jack Locke’un geçmişinde görünüyor..diğer kazazelerle bğlantısı ne?..

4- Black rock gemisinin adaya gelişi ve bunun Jakop tarafından getirildiği anlaşıldı..bu sezon 15.bölümde Richart şişe içinde gemi yapıyordu o black rock tı..Rişchart o gemide ya kaptan yada tayfalardan…Widmoore ve Eloise ler de o gemi tayfasından..

5- Geçmiş sezonlarda Benjaminin Locke yu Jakobun klübesine götürdüğü zaman sandalyade oturan uzun saçlı orta yaşlı adam sanırım o karadumandı Jakop değildi..Çünkü o adam Jakopa hiç benzemiyor..

6- Locke kılığına giren karaduman hatırlayın Rousseau’nun erkek arkadaşları ile kocasını da kuyuya cektikten sonra değiştirmişti..Hatta kocası Roussseauyu öldürmeye kalkmıştı da silahta mermi yoktu..Aynı karaduman Lockeun, Jackin babasının, Alexin kılığına girmişti..Burdan anlıyoruzki karaduman zihin okuyan ve ölü insanların kılığına girebilen birisi…

7- Adaya Ajira uçağıyla gelen İrinayı ve diğer silahlı ekibi Jakop getirtti..Jakop Widmoorla mücadele ediiyor..Widmoore karadumana çalışıyor..Benjamin ise Jakopa..Bunun nedeni Miles’in adaya gitmememesi ve Widmoora çalışmaması hususunda kaçırıp uyarmışlardı hatta Miles 2 katı para istemişti bunun karşılığında..

8- Yaygın hatamız insanların kılığına girebilen Jakop değil karadumandı..Locke’un ölmesi gerektiği konusunda Jackin babasının cesedine giren Jakop değil karadumandı..Nedeni ise, çarkı çevirdiğinde Locke’ya ölmesi gerektiğini söylemesiydi..Çünkü locke ölürse onun cesedine rahatça girecek ve onun kazazedelerin sözünü dinlemesi avantajını kullanmak istiyordu Jakopa karşı..o yuzden Lockeyu ölmesini istedi..Böylece Locke kılığına girerek insanları etkileme gücünü artıracaktı…

9- jakop ile karadumanın mücadelesinden anlaşıldığı kadarıyla kaderin yaniş geçmişin-geleceğin değiştirlebileceğini belirten Jakop ile ona karşı duran ne olduysa oldu kader bu bunu değiştiremeyiz diyen Karadumanın görüşlerii..Karaduman ne demişti hatırlayın Jakopa; insanları buraya getiriyosun ama onlar burayı yıkıyor yakıyor mahveiyor diyordu ..Jakopta geçmişin değişebileceğini belirten bir cümle belirtmişti..Jakop insanların tercihine ve hür iradesine inanıyor hatta bunu Benjamine de kendisini öldürmeden söylüyor..

10. Sawyeri küçükken cenazede ziyaret eden Jakoptan sonra gelen ve ondan mektubunu tamamlamamasını isteyen adam bence karadumandı..Jakopun isteginin tam tersini yaptı hatırlayın..Done is done lafını vurgulayarak söyledi..

DESMOND demiş,

17 Mayıs 2009 @ 22:51

Bence olaylar olması gerektiği şekilde devam ediyor herşey aynen tekrar ediliyor ve jack bunu yapmak için hep önde oluyor jack in adayı dış dünyaya açmaya çalıştığını sürekli kurtulmak maksatlı olarak dışarıyla bağlantı kurmaya çalıştığını düşünüyorum.jack tehlikeli biri gibi geliyor bana

En_Ki demiş,

18 Mayıs 2009 @ 00:29

tuğçeelostt demiş;
julıet bombayı patlatarak kendisini adaya getiren olayı kendi başlattı..

mantıklı bir yaklaşım.Bombadan sonra adada radyasyondan dolayı doğumlar gerçekleşmiyor olabilir.

Elisa demiş,

18 Mayıs 2009 @ 09:03

mustafa demiş,
17 Mayıs 2009 @ 17:30

Bir de bu hani çekim hataları denilen şeyler var ya. Mesela bi yüzü kan içinde bi hiç kan yok, ya da mesela yara bi sağda bi solda gibi. Bence bunlar gerçekten de hata yaa. Ne alaka böyle uyduruk minik ayrıntılarla mı dizi yapılır. Ben çoğunu farketmedim bile böyle sitelerden farkettim.

—————————————————–
arkadasım bunlar hata degil daha öncede 2 kez söyledım böyle ustalıkla yurutulen bır filmde böyle barız hatalar olmaz onlar kımbilir kaz kez düştüler adaya ben kım bilir kac kez vuruldu ve jıliet kım bilir kaç kez düştü o çukura ve bız bunların hepsının toplamını görduk bır karede ve bıze aslında ıp ucu ıdı bunlar dedım ya bu sefer bır farkla degişti herşey çunkı jakop geçmişlerine gitti ve hepsını dokunarak ışaretledı buyuzden şimdi bişiler degişti ama çekım hataları degil onlar

Elisa demiş,

18 Mayıs 2009 @ 09:13

charlieee demiş,
16 Mayıs 2009 @ 21
yorumuna çoğunlukla katılıyorum ve ben de 6.sezonun promosunu izledim anlamadığım neden birinin öldüğünü söylüyorsun yani sayid mi juliet mi diyorsun birinin öleceğini nerden biliorsun açıklarsan sevinirim çünkü ben böyle bir teori duymamıştım:)

şimdiden teşekkürler

çunki yanılmıyor ısem fınal spoilerınde senarıstler fınal öncesı ve buyuk fınalda 2 ölum olacak demişlerdı (ilki faradaydı ve ıkıncı içinde şok ölum demişlerdı yanılmıyorsam dıye altını çizim) buna dayanarak bır ölum dıyorum

TerrametricS demiş,

18 Mayıs 2009 @ 10:43

Bütün Arkadaşları Lost S06E01 ‘de Los Angeles’a Bekliyorum…

pınarjamin demiş,

18 Mayıs 2009 @ 12:04

arkadaşlar benim bir düşüncem var paylaşmak istedim…jacob ile siyahlı adam kesinlikle arkadaşlar!!!!!!!!!!!en başından beri hepimizin düşüncesi bir ksıır döngü olduğuydu(bazılarımızın)…

bakın şimdi bu kısır döngüyü değiştirmeye çalışan jacob diğeri ise değişmeyeceğini düşünüyor..şöyle bir sözü vardı siyahlı adamın:…gelirler savşa yaparlar mahvederler yakıp yıkarlar giderler(buna benzerdi)demekki bu sürekli tekrar eden bişidi…jacob değiştirmek için her defasında birilerini çağırıyor adaya ama hep siyahlı adamın dediği çıkıyor değişmiyor…bu bahsettiğimiz döngü jacobun öldürülmesiyle son buluyor… işte bu sebeple siyahlı adam seni öldüreceğim dedi jacoba…eğer böle olmasaydı salak mı jacob benin öle üzerine gitsin ya da geleceklerini biliyor da onu öldüreceklerini mi bilmiyor…dikkat ederseniz geliyorlar diyerek john kılığındaki adamı uyardı o da acele hemen jacobu yaktı böylece yeni oluşacak düzende jacob yine var olacaktı…olaylar başa sardıdan ziyade değişik bir şekil aldı şimdi bu değişik şekilde yine bazı şeyler değiştirilmeye çalışılacak ama jacob mu kazanır siyahlı adam mı belli değil!!!!!!!!!!!!!!!!

ben bu finalle siyahlı adamın kazandığını düşünüyorum hidrojen bombası patlamadan enerji zaten açığa çıkmıştı engellenemedi üstüne üstlük h.bombası da patladı geleceğin daha farklı şekillendiğini düşünüyorum adada…bence bu göz açışla şekillenen geleceğe gidecekler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yorumlarınızı bekliyorum

pınarjamin demiş,

18 Mayıs 2009 @ 12:07

ayrıca eğer bir ölüm olacaksa final sahnesinde bu sayid olur sözünü hatırlayın jack ona bizi kurtaracağım dediğinde ben nolursa olsun kurtulamam gibisinden bişi dedi hatırlayın orayı bece bu ölüm sayiddir…julieti öldürürlerse boğazlarım hepsini yaw o sahneyi izlerken zaten hüngür hüngürdüm zaten sulugözüm bide onca duygusallık ii gelmedi ogün üstüne bi de 8 aylık ara vah ki vah:D

elllone demiş,

18 Mayıs 2009 @ 12:20

son sahnede çekim hatası olması imkansız.sahne her değiştiğinde ya kan bi var bi yok,ya da ağzı kan dolu,dişleri tertemiz.bilinçli bir çekim kesinlikle.ama ne alaka?bu ne ya…

abcd.. demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:10

ali demiş,

17 Mayıs 2009 @ 04:03

bana kalırsada miles haklı hidrojen bombası patlıyacak ve sanırım nasıl olduğunu bilmiyorum ama bi ışıma daha olacak ve tahminim bizimkiler jokob un öldüğü yani normal zamana gidecekler ve hidrojen bombasının etkisi ile çocuk doğumu olmuyor dr kolu kopuk dr kötü bi olay oldu burda felan diyodu yani ne yaparsan yap geleceği değiştiremiyosun aslında bu yaptıklarının yansıması yaşadıkları gelecek bundan eminim ama işıma sonucunda hangi tarihe gidecekleri konusunda tam emin değilim belkide jokup ın geliyorlar dediği bizimkilerdir

sana çoğunlukla katılıyorum sonuçta jacop insanları adaya getirip duruyo anladıım kadarıyla ve gene aynı şeyi yapmış olabilir
yanlız mıles da aklıma takılıyo, adam o kadar bilgiyide bi hiç urunamı edindi .

forever lost demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:20

bi kere arkadaşlar juliet in gözü kesinlikle maviiiiiiii hemde canlı mavi nasıl oluyoda yeşil oluyo mutasyonamı uğradı kızzz…

lostcu demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:25

o göz jack in bencede ve patlama olmuş olacak hepsi los angeles’ a inecek ama kaderlerini silemedikleri için yine karşılaşacaklar…

abcd.. demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:55

mıles deilde faraday diicektim özür:)

abcd.. demiş,

18 Mayıs 2009 @ 14:02

bi şey daha var eer jacop ın arkadaşı şu an lock sa bu adam nasıl kendi bedenine geri dönecek?hep lock olarakmı kalacak illiana ve dierleri olayı annadıında neler olacak bide jack ve dierleri onların zamanına gelirlerse ki bence öyle olabilir ortalık iice karışacak yahu buyrun cenaze namazına…yorumlarınız?

step demiş,

18 Mayıs 2009 @ 15:33

Arkadaşlar 6. sezon promosunda “Destiny found” (Kader belli oldu, Kader bulundu) bir göz açılıyor ve sahne öyle başlıyor ve muhtemelen bu göz jack’e ait ,tekrar 1. sezona dönecekler bu belli oldu uyanıp gözünü açan kişide jack tabi bu da miles’ın haklı olacağı kazaya kendilerinin sebep olduğunu bişeyi değiştiremediklerini ve adaya tekrar düşeceklerini gösteriyor ama acaba herşeyi bilerek mi uyanacaklaryoksa sadece jack mi? bir arkadaş burda jack uçağa bindiğinde tedbirliydi adaya sanki ilk gelişi değildi falan demişti bence bu durumu ona bağlayabilirler yani jack herşeyi biliyor olarak adaya geri dönebilir bu mümkün bence sizce??

ODHARMA demiş,

18 Mayıs 2009 @ 15:45

6. sezon promosunda görülen göz kesinlikle ne Benjamin in Ne de Julliet in…

1- ben in gözleri iri ve mavi…(sawyer ona böcek gözlü diyordu hatırlayın…)

2.Juliet in gözleri açık mavi…yani yeşil değil…mavi…

3.Kate in gözü de olamaz…promoyu dikkatle bir kez daha izleyin ..Jack kısa bir süre 1. sezondaki gibi uyanıyor…lütfen dikkat…

buda bana patlamadan ziyade enerjinin açığa çıktığını ve kendi zamanlarına gittiğini düşündürtüyor…ölmediler….ama tekrar başa da dönmediler..döndüyseler bile bu sefer bilinçli olacaklarını düşünüyorum..özellikle Jack in…..

acaba babasının tabutu neden boştu…hala yaşıyor olma olasılığı nedir..?

pınarjamin demiş,

18 Mayıs 2009 @ 16:00

arkadaşlar yaw tutturdunuz 2 ölüm vardı biri oldu diğeri de juliet sayid falan die finalde de ölüm oldu işte….jacob ölmedi mi yaw john onu ateşe ettı alın size ölüm 2 ölüm zaten oldu senaristlerin dediği :S

jacob ölmedi diyenler var ii artık kimse ölmesin ozaman faraday da ölmedi jacobun ölmesi bir hada bahsi geçmeyecek görünmeyecek anlamına gelmiyor….bazıları döngünün jacobun ölümüyle kırıldığını söylüyorlar ama bence o döngünün sonuydu…döngünün kırıldığını 6.sezonda yada finalinde görücez

lostuce demiş,

18 Mayıs 2009 @ 17:21

önce juliet die düşündüm ama iyice inceledikten sonra gördüm ki o gözler kesinlikle jack e ait arkadaşlr kesinlikle…zaten 6.sezon 1.sezon gbi olacakmış böylece 1.sezonun başladığı gibi başlaması gayet mantıklı değil mi?ama gözler jackin…

dilara demiş,

18 Mayıs 2009 @ 21:10

eğer sahte lock jacob u öldürerek döngüyü kırıcak olsa neden bunu yapsınkii.. o ztn döngünün olmasını istemiyormuu?
yani döngüyü kırmak isteyen sahte locke deil jacobtu. bunu final bölümünün ilk sahnesinde ztn aralarında gecen konşmadan da anlamştıkk. eğer döngü kırılacaksa demekki jacob o yzden ben den hiç kaçmadı direnmedii ama sahte lock un bundan haberi yokmuydu eğer olsaydı öldürmezdi çnkü o döngünün olması gerektiğini düşünüyor

eser demiş,

18 Mayıs 2009 @ 21:53

ABCD Bence siyah giyen adam ölmüş kara duman olmuş ve çeşitli yetenekler kazanmış. Jacob’ta ölünce siyah duman gibi olup yetenekler kazanacak. (Beyaz duman olabilir.) O yüzden ölümüne ses çıkarmadı.

LostCan demiş,

18 Mayıs 2009 @ 23:35

Arkadaşlar Çok Önemli Bir Bilgi ;

6.Sezon promosu yayınlandı. Ve promonun sonunda bir çift göz görüyoruz başka sitelerde gözlerin juliete ait olduğu düşünülüyor ama 1.sezon 1.bölüm 14.sn de durdurun ve bakın gözler kime aitmiş..JACK..

Buda demek oluyorki ; 6.sezon 1.sezon gibi jackin gözlerini açmasıyla başlıcak jacop olmadan olaylar nasıl gelişecek onu göstericekler bize..

önemli demiş,

19 Mayıs 2009 @ 15:44

son yerlerde juliet in içeri düştüğüne yani manyetik enerjinin olduğu yerde bomba tam yerine ulaşmamıştı yada işe yaramadı ama juliet onu patlattı ve bitti bence bu iş işe yarıyacak çünkü 4. sezonda erkesin geleceğini gösterdi jin inkini gösterirkende jin bir hastanede patronunun torununa ayıcık götürüyordu ve hemşire ona bebekle ilgili bir soru sorduğunda ben henüüz nişanlıyım (emin değilim) demişti

önemli demiş,

19 Mayıs 2009 @ 15:45

yani bunlar hiç adaya düşmeyecek ve tanışmayacaklar olabilir
bence bunu dikkate alalım……

önemli demiş,

19 Mayıs 2009 @ 15:46

ama çok heyecanlı bitti….juliet öldümü o da heyecan verici olucak yani 6. sezonu çok istekli beklicez

önemli demiş,

19 Mayıs 2009 @ 15:51

ÖNEMLİ

jack in gözü diyenler bu yazı size:

bence o göz kate in çünkü bu son bölüme bakarsanız kate in gözüne benziyo çünkü jack in gözleri birazdaha kapalı bakın dikkat edinn…

lostlost demiş,

19 Mayıs 2009 @ 16:20

bence bombanın patlaması kazaya neden olmuş olabilir şöyleki .
kate küçük ben’i iyileştirmesi için diğerlerine götürdüğü zaman richard onun acımasız bir kişi olacağını söylüyor.5*10 bölümden sonra bu sitedede ben’in acımasız bir katil ollmasına bizimkiler mi sebeb oldu diye sorulmuş .böyleyse sayid onu vurarak jake de iyileştirmeyi rettederek onun hayatında önemli rol oynadılar
birde locke örneği var zaten geçmişte yaptıkları kaderi etkiledimi diye soruyoruz
bunlara bakarsak bombanın bir şey değiştirmeyeceğini düşünebiliriz tabi lost bu …..

ANU demiş,

19 Mayıs 2009 @ 19:51

Az evvel S1E01 i izledim. Bir teori Jack ‘in adaya 3. düşüşü (1. oceanic le, 2. ajira ile 3. yine Oceanicle) olduğunu ve dolayısıyla Jack in uyanması ve birden koşmasını ona bağlıyor ve herşeyi önceden bilerek hareket ediyor diyodu. Ben öyle bir iznenim edinmedim, olmaz demiyorum ama Jack oldukça şaşırıyor olanlar karşısında. Hadi böyle bişey mümkün olsun Kate niye hatırlamıyor? Ya diğerleri? Bence gözümüzden kaçan bişey var.

Yukarda konuşuldu 6. sezonun Jack’in veya herhangi yeşil gözlü birinin gözüyle başlasa ne değişecek anlamıyorum. Jack in ve diğerlerinin öleceğini mi düşünüyoruz ki? Elbette Jack ve diğer herkes gözlerini bir yerde açacaklar. Ve ozaman olaylar değişmiş değişmemiş mi göreceğiz.

LosT demiş,

19 Mayıs 2009 @ 20:47

arkadaşlar ben bombanın parlamadığını düşünüyorum ztn tam olarak göstermediler sadece beyaz ışık vardı.hatırlarsanız desmond 2.sezonda bu enerjiyi durdurmak için anahtarı cevirdiğinde de beyaz bir ışık cıkmıştı.bnce bu ışık zaman değişimi olabilir bence ada h.bombasının patlamasına dolayısıyla adanın yokolmasına izin vermedi.yine hatırlayın ılana kulübeyi yaktılar, lapidus sordu yangın etrafa sıçramazmı nası söndürcez die bunun nedeni adanın izin vermemesiydi bnce o zamanda jack bombayı atınca o kadar yükseklikten düştü patlamadı juliet taşla vurunca patlıcağını zannetmiyorum bnce zaman değişti ve jacob ın dediği gibi geliyorlar!!
lütfen yorum yazın yorumlarınızı merak ediyorum

Dilan demiş,

19 Mayıs 2009 @ 21:24

Miles, Dan’in iyi bir arkadaşıydı..Bence onunda aklından geçenleri söyledi..Afferin sana miles benimde aklımdan geçen buydu ve kesinlikle böyle olacak diye düşünüyorum…Sonuçta Kaderi değiştiremezsin bi şekilde o istasyon yine inşaa edilecek…Eğer 6.sezon yine Jack’in ormanda uyanmasıyla başlarsa bu sefer Uçak enkazı yerine,gitsin Ambar yapılmışmı Yapılmamış mı diye baksın…Ne olur ne olmaz xD

heyamet demiş,

19 Mayıs 2009 @ 22:47

hidrojen bombası patladı mı patlamadı mı bilmiyorum ama
o beyaz ışıkla jack,sawyer,kate….. benjamin,sun,lapidus’un olduğu zamana gidecekler.
jacop geliyorlar derken bunu kastetti.

Merve demiş,

20 Mayıs 2009 @ 00:15

Göz konusunda izlediğimde çok hızlı geçiyordu o sahne ama resmini koymuşlar o gözün. Kaşlardan jack olduğu anlaşılıyordu.

Juliet ve kan demiş,

20 Mayıs 2009 @ 01:18

juliet sonda bombaya taşla vurmadan önce dikkat edin 3 farklı görüntü var ve görüntü hep değişiyor..1.görüntü:ağzının kenarından kan akması..2.görüntü:ağzının kenarından ve çenesinden kan akması..3.görüntü:hiç kan yok..:S:S:S böyle bariz bir çekim hatası olamaz çünkü bi öyle bi böyle değişiyor görüntü izleyin görün..olaylar hep “döngü” şeklinde olmuş.. buna işaret ediyo dizi bence..kara duman o döngüde bi açık buldu ve o yüzden jacob ölebildi..ama önemli olan burda görüntü yanılmacası olduğu..

lostcu demiş,

20 Mayıs 2009 @ 10:07

bnce 1. sezona dönmezler los angeles e inerler.

anubis demiş,

20 Mayıs 2009 @ 14:40

evet bu kesinlikle miles’in soyledigi gibi oldu.. cünkü desmond sayıları girmeyi bıraktıgında da bütün metal esyaların merkezde toplandıgı ve patlamanın oldugu görülmüs, ucagın böylece düstügü iddia edilmişti..

muhtemelen plütonyum cekirdegini oraya fırlatmaları kazaya sebep oldu

JoKeR demiş,

20 Mayıs 2009 @ 21:37

Hatırlarsanız Sun Kocası jin i bulmak için kate,hurley,jack,jin…vs onların olduğu dharma kampındaki resimlerini Richard a gösteriyordu.Richard da ona hepsinin öldüğünü ve ölümlerini gözleriyle gördüğünü söylemişti…Buna göre düşünürsek; *richard yalan mı söyledi(ki hiç sanmıyorum)
*Yeni sezonda olayları farklı bi şekilde mi görücez?
*olaylar kesinlikle adada dewam edecek…
Fakat hangi zamanda dewam edecek?Geçmişte mi gelecekte mi…
*Bomba patlamadı görünen beyaz ışık flashtı!!!
*Bence geçmiştekiler şimdiki zamana dönmeyecekler ve 2 ayrı zaman izliycez.Büyük ihtimalle black rock ile ilgili zamana dönecekler…Bizde bu geminin ve richard ın gençliğinin sırrını öğrenicez…(çünkü bu kadar uzatıcaklarını sanmıyorum sırları açıklayacaklardır)ve black rock gemisinin final bölümünde boşuna gösterilmiş olduğunuda zannetmiyorum!!!
*Bence jacob u ve diğer adamın sırrını 6.sezon finalinde açıklayacaklardır…
*Adanın keşfi ve daha sonraki gelişmeler aydınlığa kavuşucaktır…
‘daha fazla uzatırlarsa bu diziyi izleyicilere saygısızlıktan başka bişey olmaz’ umarım sırların büyük kısmını öğreniriz.

J.L. demiş,

20 Mayıs 2009 @ 23:46

los angeles’a inmeleri bence saçma olur

dilara demiş,

21 Mayıs 2009 @ 00:40

yaa hala üstüne basa basa kesinlikleee gözz juliet in diyosunuzz anlayamıyorum arkadaşlar promodaki göz yeşil yaa :D julietinkise mavi yanii nasıı hala juliet dersinizz hadii kate deseniz anlarımda juliet nerden çıkıyoo
göz kesinlikle jackin 1.sezon 1. bölüm ilk sahne jack adaya düşer gözlerini açar.

Dilan demiş,

21 Mayıs 2009 @ 12:27

ya bide Benjamin’in diyolar..Yahu benjaminin gözü yusyuvarlak ve masmavi hiç mi google’da bakmadınız yahu…hadi sawyer da deseniz anlıcam ama Juliet ve Benjamin yuh artık ne biçim bir izleyicisinizz…

Dilan demiş,

21 Mayıs 2009 @ 12:28

Belkide o göz diziye yeni gelen birisinin gözüdür…gerçi Jack’inkinede çok ama çok benziyor ama nese…Önemli olan göz değil önemli olan o gözün nereyi gördüğü xD

önemli demiş,

21 Mayıs 2009 @ 12:32

bence göz kesinlikle kate in çünkü jack in o kadar ince kaşları yokk..hem o kirpikler falan kadına ait kesinlikle kate diyorum

step demiş,

21 Mayıs 2009 @ 15:03

Arkadaşlar 1. sezon 1. bölümü tekrar izleyin lütfen!!! o göz kesinlikle jack

linus27 demiş,

23 Mayıs 2009 @ 00:21

arkadaslar bence yanlsı bakıyoruz olaya en basta diyecegim 6. sezon promosunun 12. saniyesi ile lostun ilk bölümünün 14. saniyesindeki karelere baktıgınızda o gözün jack e ait oldugunu gözünün alt kısmındaki kanlanmadan anlayabilirsiniz
ayrıca lost gibi bi dizinin final sahnesinde juliet in agzındaki kanların bi gidip bi gelmesi ve jacob un ölüm sahnesinin amatör filmlerde bile olmayacak derecede kötü cekimlerle bitirilmesi cok feci oldu ama bence bunlar planlı(en azından öle olmasını istiyorum)
ve son olarak yukarıda kulübedeki adamın siyahlı adam olduu sölenmiş ilana oraya onun elini öpmeyemi gitti:D bence orada 3. bi kahraman vardı ve siyah duman onu oraya o tozlarla kapatmıstı ancak jacobun yerini bilmiyordu bu yüzden locke kılıgına girdi ve istedigini yaptı bence jacob öldü ancak o kulübedeki adam artık serbest ve siyah dumanın artık yeni bir düşmanı var yada jacob gelecegi görebilior ve ölmesi gerektigi için öldü

J.L. demiş,

23 Mayıs 2009 @ 01:12

ewt julietin kan sahnesi çok amatörceydi ama bilerek çekilmiş çok belli yaa çünkü bi var bi yok böyle bi çekim hatası olamaz çünkü onu farketmeyen kalmamıştır heralde bunu risk alamazlar

Dogukan demiş,

23 Mayıs 2009 @ 11:23

Ya nikkinin olmasını oyle kalpten istedm ama o kası gorunce ksnlkle Jack oldugunu anladm o kas kalın ve oyle b i kas sadece bi erkege ait olablr

jack my love demiş,

23 Mayıs 2009 @ 18:47

blacksmoke demiş,
16 Mayıs 2009 @ 17:42

Hidrojen bombasının patladığını nereden biliyorsun ki twinss? Patlamaya dair bir şey mi gördün? Beyaz arka fon ile bitmesi bombanın patladığını mı gösteriyor?
___________________________

kesinlikle katılıyorum bu sadce parlamanın olduğunu göstriyo bence gözlerini açıcaklar bence sadce parlama olmuş..ölmüşde olabilirler tabi LOST tan bahsediyoruz orda her şey olabilir…

burak demiş,

27 Mayıs 2009 @ 14:46

arkadaşlar 4.sezonun sonunda adayı taşırken benjamin linusun yaptığı yine metalleri çekilmişti bunla ilgili konuşalım bnla ilgili bi mantık kuralım bence 5.sezonun sonunda metalleri çektikten sonra ada taşıdılar terkrardan bence bomba patlamadı ve tekrar en başa döndüler yani hep bi döngü var her zaman aynı şeyleri yaşıyorlar belki şimdiye kadar 20 kere yaşadılar

daniel faraday demiş,

27 Mayıs 2009 @ 17:30

Arkadaslar final bölümünde anlasılan julieti final sezonunda anca flashbacklerle görebileceğiz.

daniel faraday demiş,

27 Mayıs 2009 @ 17:59

ayrıca jacop geliyorlar diyince dikkat ederseniz gökyüzüne bakıyor ordaki acıktan gökyüzünden bir şeyler gelebilir x)

mesn3 demiş,

30 Mayıs 2009 @ 22:14

aynen mıles ın dediği gibi
herşey baştan olacak vede ada içinde zaman geçecek diye düşünüyorum ben
sonuçta parlama oldu zaman değişti
black rock ın zamanına gidildiğini düşünüyorum
jakob da ölmemiş olacak böylece
jakob ın düşmamınını da bu sayede tanıyacağız

Hayati demiş,

1 Haziran 2009 @ 13:58

Faraday ın Planı demişsiniz de gerçekten Faraday ın planı mı bu?

Annesi defteri Faraday a verdiğinde hepsi içinde yazılıydı zannediyorum ben..

hume demiş,

2 Haziran 2009 @ 00:36

mılesın dedıklerı dogru dıyosunuz yanı yapılacak en ıyı sey belkıde beklemektır fakat bunu bılemezler ne yaparlarsa yapsınlar bu onceden olmus olcak yanı mılesı dınleyıp bekleselerdı gene ucak bu yuzden dusmus olabılırdı bu bılınemez ne yaparlarsa yapsınlar coktan yaptılar hangı tercıhı yapsalar kaderın goturdugu yere yanı ucak duscek

bahemre demiş,

5 Haziran 2009 @ 13:39

Olan olmuştur bomba patlamadı ve kuğu istasyonu kuruldu. Kurtulan manyetik enerji bundan sonra o adada sürekli olacak. En sondaki parlama da uzun süredir olmayan bir zaman atlamasıydı. Tüm karakterlerimiz geleceğe yani Ajira kazazedelerinin zamanına döndüler.

bahemre demiş,

5 Haziran 2009 @ 13:47

Hatta sezon 1 in ilk bölümü gibi sezon 6 nin ilk bölümünde Jack aniden gözlerini açacak ve kendini adada bulacak… Şöyle bir senaryo da var Miles’ın dediği gibi bombanın patlaması tüm herşeyin sebebi belki de. O yüzden bomba patlayacak, uçak düşecek ve Jack yine aynı 1. bölümdeki gibi gözlerini 6. sezona açacak.

tugce demiş,

13 Haziran 2009 @ 18:36

bence miles haklıı.zatenn bu kısır bi döngü sürekli adaya düşüyolar ve sürekl, olaylar yaşanıo.bazılarının çekimhatası die söylediklerişey jack in yarasının solageçmesi faradayn saçlarının modeli değişmesi vs..bu döngünün parçası.1. sezonda kate ile sawyer şelaleyi bulduklrında içinde kate in çantasınıda bulmuşlardı ve 2 tane ceset o çanta oraya nasıl gidebilirki.geçmiş döngülerdeki kate in çantası bence ve her seferinde ölüyorlar bu yüzden hiçbiri hatırlamıo ve bi şekilde tekrar yaşıolar ve kısmen aynı olaylar gerçekleşio…belki jacop bu döngüye bi son vermek istemştir ve herkese gidip dokunarak iletişime geçmiştir…..

önemli demiş,

17 Haziran 2009 @ 00:45

bide geri gözlerini açacak ve kendini yine adada bulucak tmmda 1 sezondaki gibi olursa saçma olur

önemli demiş,

17 Haziran 2009 @ 00:45

bnce jacob geliyorlar derken jack lerin geldiğini kastetti

juliet demiş,

7 Temmuz 2009 @ 10:29

juliet kesin ölücek o zincirleri bulursam teker teker kırıcammm çoooook üzgünüm :( :( :(

tiehrüteahtahrn demiş,

23 Temmuz 2009 @ 08:57

bence milesin dediği kesinlikle doğru çünkü, onlar yardımda bulunmasalardı ben ölecekti. şimdi de bombayı patlattılar ve uçağın tekrar düşmesine neden olacaklar.

Deli Emin demiş,

27 Temmuz 2009 @ 11:51

Bunlar Hepsi Bence Gecmistede oldu Jackın basını kasıması bile oldu
Hepsi Gecmiste Oldu.

sonra jacop Bence Ölmedi Sadece Yandı öle adam o kadar basit sekilde ölmez

Sawyer demiş,

25 Ağustos 2009 @ 21:32

beyler konu la ilgisi yok mama bizimkiler le ilgisi war biliosunuz hidrojen bombası patlattıalr we o bomba adayı sarsıcak kadar guclu bi bomba bi ark demişti el bombası diil farkındaysanız die hatırlamıorum kim olduunu o bomba bildiin nükleer di we biliosunuz hirosima ya da bi nukler atıldı we etkisi gunumuzde de suruo peki size şu iki soruyu soruyorum szce kate sawyer jack… ölmemeleri mümkün mü(bana diilmiş gibi gelio) vede o patlama kuğu istasyonunda oldu altında yer altında peki nası oluoda bizimkiler ambarı bulduunda we ondan sonra ki gelişmelerde ambarın heryeri bitkiyler kaplı olabilio? orda bitki nası yetişebilio ? (bolum X17 baslıı altında olduu için yorumumu buraya yaptım )

Sawyer demiş,

25 Ağustos 2009 @ 22:50

bu arda konuuy yeni fark ettim :D bncede miles haklı jack orda kaderini deiştirdiin zannedio ama kaderini uyguluo baska biş yaptıı yok onlar hala 1977 de olmanın kaderleri olduu we geçmişteki kate sawyer jack inde 1977 e gitceni, yani zamn dongusunu anlayamadı orda yaptıkları said in ben i wurması ben in dierlerine bu yollla geçmesi ambarın ( kuğu istasyonunun) bu sayede o tuşla 108 dakikada bir patlamadan kurtarabilmesi eğer orda hidrojen bombası patlamasaydı we enerji açıa çıksaydı o enerjiyi durdurmak için 108 dakikada bi basılması gereken düğme yapılmazdı çünk. kuğu istasyonu olmazdı enerji elde tutulamaz zaptedilemezdi radizsky we dr chang in konusmaları onemli çok hızlı geçio ama sezon finalini 5 kere izlediimden onemini fark ettim :D radizsky nin eğer edison sonuçlarından korksaydı hala kranlıkta oturuo olurduk dedii konusma

Sawyer demiş,

25 Ağustos 2009 @ 22:53

en son 1 ay once yorum yapılmıs umarım baskasından yeni yorum gelir…

Sawyer demiş,

26 Ağustos 2009 @ 11:14

7 Temmuz 2009 @ 10:29

juliet kesin ölücek o zincirleri bulursam teker teker kırıcammm çoooook üzgünüm :( :( :(
——————————————-

adadaki herkez öldü :@ ve de jack in gozu we jack herşei biliodu uçak kazasından once şimdiyse jacobsuz ada nası olcak 6. sezonun konusu bu olcak diyen garip arkadaşlara sesleniyorum jacob 2007 de öldü uçak 2004 de düştü we jacob un ölmesi de kaderin bir parçasıydı… jacob ölceini biliyodu… Lütfen mantıklı olun biraz :@

Sawyer demiş,

26 Ağustos 2009 @ 11:21

ya ni öldü ya da açıklayamıcağım gene yazarların üst seviyedeki zekaları sonucu ortaya çıkan başka bişi olucak…

Alper demiş,

8 Eylül 2009 @ 03:49

Bence Faraday öyle bir şey yapmaz çünki uçak kazası olursa Charlotte ölecek.Tabi bu benim tahminim.Neler olacağını göreceğiz.

mustafa99 demiş,

11 Eylül 2009 @ 12:24

miles sorduğu soruda bence yanlış.kendilerini adaya getirecek olan olayı yine kendilerinin başlatması paradaox olurdu.yani adaya gelmeliler ki bombayı patlatabilsinler eğer adaya gelemeseler bomba patlamayacak o zaman güç serbest kalacak kuğu istayonu kurulacak 108 dakikada düğmeye basılacak ,bir gün geç kalınacak oceanik uçağı düşecek .vs vs. yani bu ihtimal bir paradox la sonuçlanır.
yapılan kaza manyetik alanın matkap tarafından delinmesi zaten kuğu istasyonunda 108 dakikada bir düğmeye basılması olayını gerçekleştirdi
patlayan bomba ancak bizim zaman gezginlerini başka bir zamana ışınlayacak flasha neden olur.belki jackobun ölüm anına…belki de daha başka bir zamana…

mustafa99 demiş,

11 Eylül 2009 @ 12:44

patlayan bombanın adada kimseyi öldürmeyeceğini de söyleyebiliriz.dharma 1978 yılında yeni katılan çalışma arkadaşlarıyla hatıra fotoğrafı çektirecek ,razinsky yıllarca kuğu istasyonunda düğmeye basacak ,doktor chang kuğu için oriantasyon çekimleri yapacak.
o zaman bu hidrojen bombasını gücü nere gidecek ?
kaza sonrası açığa çıkan enerjiye ters yönde (madde -antimade gibi) bir enerji oluşarak bir süreliğine nötürleyecek.ve benzer bir işlem daha sonra 20 yıl tekrarlanacak her 108 dakikada bir.

eloise demiş,

13 Eylül 2009 @ 00:33

miles ın teorisinin doğru olduğunu düşünüyorum, desmond bunun en büyük kanıtı. desmond bir gün evinde odasının duvarlarını kırmızıya boyarken merdivenden düşmüş bir şekilde uyanıyor ve geleceği görmeye başlıyor. aslında bu geleceği görmek diil, desmond bunları daha önce de yaşamıştı…
biliyoruz ki desmond anahtarı çevirerek kuğu ambarını patlatmıştı, işte bu olaydan sonra yine en başa döndü, zamanda geriye gitti, eskiden yaşadığı olayları tekrar yaşamaya başladı ve biz desmondın geleceği gördüğünü sandık. sevgilisi penny için yüzük bakarken birden faraday in annesi eloise ile karşılaştı, eloise desmond a penny ile evlenemeyeceğini ve onun kaderinin bir adada dünyayı kurtarmak için 108 dakikada bir o numaraları bilgisayara girmek olduğunu söylemişti. hatta eloise in bir adamın inşaat kazasında ölceğini bildiğini de görmüştük, aslında eloise de geleceği görmüyordu o sadece daha önce yaşanmış bir olayın tekrarını vurguluyordu. ”bugün inşaat kazasından kurtulsaydı yarın ona taksi çarpacaktı, yine kurtulsaydı ertesi gün banyoda düşüp boynunu kırcaktı” diyor ve ne yaparsa yapsın kaderini değiştirimeyeceğini söylüyordu. buna benzer bir örneği en açık şekilde charlie de görmüştük. yani bizimkiler hidrojen bombasını patlarak kaderlerini değiştirmediler, yalnızca kaseti geri sardılar ve eninde sonunda yine adaya döncekler, bu bi kısır döngü…

mehmet demiş,

30 Ekim 2009 @ 21:41

olmuş olanı ve olacak olanı değiştiremiyceğimizi düşünürsek kesinlikle miles söylediği doğru

ahmet demiş,

5 Şubat 2010 @ 19:33

Arkadaşlar konuyla ilgisi yok ama televizyonda TNT kanalında yayınlanan LOST dizisi ne zaman yayınlanacak

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın