5×16-5×17 Jacob Geçmiş Ziyaretlerinde…

Bu bölümde Jacob‘u, Kate‘in, Tom‘un ve Sawyer‘ın çocukluğunda, Sun ve Jin‘in düğününde Korece konuşurken, Locke‘un sakatlığına neden olan düşüşünden hemen sonra ondan özür dilerken, Sayid‘in karısının öldüğü anda ona soru sorarken, Jack‘in Lost‘un ilk bölümünde bahsettiği ameliyatının hemen sonrasında ve Hurley tahliye olduğunda takside gördük.

Gördük ki; Jacob da tıpkı Richard gibi yaşlanmıyor. Ayrıca insanların hayatlarının kritik noktalarında devreye giriyor. Örneğin Sawyer‘ın hayatını değiştiren kararı yazması için ona kalemini veriyor, Kate‘i hırsızlık suçundan kurtarıyor (Kate‘in çaldığı kutu, 1989′da Tom ile toprağa gömdüğü kutu (zaman kapsülü) olabilir mi?).

Bu arada İlana‘ya yaptığı ziyareti de unutmamalıyız. Ancak bu ziyaret diğerlerinden farklıydı,çünkü İlana Jacob‘u tanıyordu ve Jacob ondan yardım istedi.

Anlaşılan, Jacob‘un kahramanlarımıza olan ilgisi bildiğimizden çok daha eskiye dayanıyor. Maalesef, Jacobun bu ilgisinin sebebini öğrenmek için 6.sezonu beklememiz gerekecek.

(ninni)

doruk28 demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:16

önemli bir noktada herkeze bir şekilde dokundu

kate’in burnuna

sawyer ve jack’e birşey verirken

locke omzuna

jin ve sun’un kollarına

hurley’nin yine koluna

burda bir ayrıntı var kesin

İncident demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:26

bncde kesinlikle

lafleur demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:32

ewet onlnlara olumsuzluk gibi bir sans werdi bence dokunarak yada onların bendenını bir şelikde elegeçirme olabilir lock gibi saçmalık oldu biraz

emmaslover demiş,

16 Mayıs 2009 @ 16:54

bölümü izleyenlerden jacobun ölmeden önce benjamini iyice kızdırmasının bir plan olduğunu düşünenler var.ama jacob ılana’dan yardım istiyor ve ılana adaya gidince richarda locke’un cesedini gösteriyor.eğer biraz daha erken gelselerdi belki richard onun gerçek locke olmadığını anlayıp jacobu kurtaracktı.
peki bu jacob’un kendisini kurtarmak istediğini göstermiyormu?

LostManyaqı demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:06

benimde gözüme çarptı herkese dokunmasında bir iş war Acaba jin in cocugunun olmamasının sebebi o dokunuş olabilirmi??

LostManyaqı demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:10

Peki ya arkadaşlar Jacob gücünü nerden alıyor acabaa ???

bowe demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:21

lost iyice saçma sapan işlerle uğraşmaya başladı beynimiz sulandı artık… :@

!stranger! demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:48

bence bu kişilerin adaya gelmesini o sağladı yani aslında 815 seferindeki yolcular jacob tarafından seçilmişti. bu jacob’da büyük sırlar var hadi hayırlısı!

ABC demiş,

16 Mayıs 2009 @ 17:54

Hepsinin hayatı adaya düşmese kötüye gidiyordu oda onların adaya düşmesini sağladı ve hayatlarının mutlu olmasına yardım etti

Indieee demiş,

16 Mayıs 2009 @ 18:39

evet özellikle bu dokunma olayına locke a dokunduğu anda bariz bi şekilde dikkat çekmişler.. sanki locke ın o kazadan kurtulmasına sebep de o dokunuş gibi.. jonh derin bir nefesle gözlerini açtı.. vardır mutlaka bir şey..bekleyelim..

akachu demiş,

16 Mayıs 2009 @ 19:12

bence karakterlerin hepsi jacobun akrabası:)

lostuce demiş,

16 Mayıs 2009 @ 19:47

ewet ya burdan bişi çıkablr de ben en çok locke işini merak edyrm o ölüyse yaşayan ve lider olan locke kim nasıl brşy çıkacak nasıl bekleriz ki ya of walla

Hüseyin BEKDEMİR demiş,

16 Mayıs 2009 @ 21:40

Ya bu adam Dexter ile prison break’te oynamıyor mu?

ille qui nos omnes servabit. demiş,

16 Mayıs 2009 @ 22:47

bence sadece işaretledi onları koruma altına falan aldı,ama ele geçirmek bence jacob’a göre değil çünkü hep tercih senin diyor karşısındakilere.ayrıca daha görmedik ama jacob başkalarınada ziyarette bulundu,çünkü herşey planın bi parçası aslında.6.sezonda izleriz artık…
promodaki göz bence jack’in gözü ilk bölümdeki gözün renk ayarlarıyla oynadım biraz bence kesinlikle o…

en eski yenilik demiş,

17 Mayıs 2009 @ 00:25

Arkadaşlar bir laf vardır ünlü fakat şu an ismini hatırlayamadığım bir filozof amcamızın söylediği;İYİLİK VE KÖTÜLÜK,GÜÇLER ARASINDAKİ NAZİK DENGE dir gibi birşeydi.
Yani anlatmak istediğim sade ve yalın anlatmam gerekirse basit ve somut delillerle bir tez sunacağım sizlere ’siyahın karşıtı beyaz” birisi aydınlığın temsili diğeri ise karanlığın ve mitolojiden buyana değişmeyen bir kısır döngü içerisinde sürekli bir savaş halinde olan objetif benzeti renklerdir sıfatları iyilik ve kötülüktür kazananı ise belli değildir belkide sonsuza dekte belli olmayacaktır.
”0(sıfır)1(bir); Sıfır bilindiği üzre boşluğun sonsuzluğun sembolize eden bir rakamdır Bir ise;doluluğun varlığın çokluğu üreten İki sayısının yani bir nevi çoğalım ve üremenin sembolüdür sıfatları yokluk ve varlık tır önderi ve kazanan yada üstün olan tarafı bunlardada yoktur sebebi her iki rakamında kainatta bütün dengenin mihenk taşları olmasının sebebiyetinden olmasıdır(siz bunlara klasik matematik çözümlemesi ile bakmayınız bilmeyenler için sayılar ahkkında araştırma yaparsanız dahada iyi anlayabilirsiniz)
Son olarak uzatmadan vereceğim örnek ise Melek ve kovulmuş olan Şeytan bunlarda iki (2) dengeyi temsil eder melek;güzelliğin iyiliğin doğruya yönelimin bir varlığıdır şeytanise;çirkinliğin kötülüğün,yoldan saptırmanın gerçek tanrı (RAB) tarafından biz insanlara sundurumudur (Burada gerçek tanrı dememin nedeni mısrlı anubis veyada zeus gibi tanrı sıfatındaki mitolojik olaylar katmamam vede gerçeklilikle size bilgilerimi anlatmamdır) Bi nevi kendi mantık çerçevemde bu dizinin gerçeklilikle ancak bu şekilde bağlanabileceği konusundaki fikirlerimi anlatacağım fikirlerim size göre doğru olmayabilir anlayışla karşılamanızı temenni ederek sözüme başlamak istiyorum.
Adamızda hep var olan black smoke ve jacop (şeytan ve melek)biri kötülüğün (siyah) diğeri iyiliğin (beyaz) sembolüdür. birinin amacı dünyanın bir sebebten dolayı alt üst olmasından (hidrojen bombası,doğal afet v.s) tanrı tarafından adanın oluşturulması ve iki tanrı tarafından adaya,yeni gelen insanların kaderlerini belirlemeye yönelik üstünlük kurma çabalamalarıdır Biri kontrolsüz güç şiddeti temsil ederken diğeri kontrollü güç ile kötülükle başa çıkma iyiliğe yönelme ve insanlara bunu sundurmalarıdır gene bir parantez açmak gerekirse biri adamızdaki doğumları engellemeye yönelik çabaları neticesinde şu tez i yani; en iyi sonsuzluk sonluluktur çğnki kainat sonzuz içerisinde büyür ve herşeyi içine alan (0 sfır) dır yani yokluluktur Diğeri ise gene tanrının Jacop a verdiği özellik sayesinde insanları hayata döndürme ve adada çoğalmayı ve helak olan dünyanın sonunun gelmesi ile birlikte insanları adada her var tutmayı (1 Bir) sağlamasıdır.
yani bana göre dizinin amacı yükarıda belirttiğim güçler ittifakının üstünlük kurma çabalarının neticeleridir
Aslına bakarsanız daha uzun parantezler açıp bilgimi sizlerle paylaşmayı çok isterdim fakat fena halde uykum geldi işallah başka bir zaman bunları sizlerle paylaşacağım
Sağlıcakla kalın…

ANU demiş,

17 Mayıs 2009 @ 00:29

Jacop İlana’ya gittiğinde bana yardım et diyordu. Bunun gerçekleştiği zamanı bilemiyoruz. Şuana kadar gösterilen o ki İlana bir ekibin lideri, ve ikinci uçak kazasından sonra Locke un gerçek kimliğini deşifre edecek konumda. Yardım sadece bu kadarla kalmıyordur diye tahmin ediyorum. Jacop eğer o anda ölmesi gerekiyorsa ölecektir, ancak bir sorun var; dizi bize “olan olmuştur” dedi, yani bir gerçeklik değiştirilemez. Zaten siyah gömlekli abimiz de bunu savunuyordu, ama jacop bir kere bile değişse herçey değişebilir mantığıdaydı. Bizimkiler adaya düşmesiyle süre gelen olayın sonrasında en son Locke un budalaca kaderciliği sayesinde jacop ölüyor. Peki gerçekten Faraday ı teorisi gerçek ise ve bombanın patlaması Ocenic uçağının düşmesini engelleyecekse jacop yine ölecek mi? Peki kim öldürecek?

Bir de geçen sezonlarda daima ölenlerin adada takıldıklarını gördük, bu durumun sandığımız gibi olmadığını başka bir varlığın işi olduğunu Ms Eko nun karaduman tarafından öldürülmeden evvel kardeşi ile görüşmesi sırasında anladık. Yani jacop’u öldürme girişimi sürekli vardı, ama sadece Locke bu fikre bağlandı, ve ölümüne bile neden olacak sonuçları doğurdu.

dilara demiş,

17 Mayıs 2009 @ 00:57

evet göz kesinlikle jack in.. hatta 1.sezonun ilk bölümünde gözünü adada açtığı ilk sahne bile olablr..
ne dersiniz 6. sezon yine o şekilde uçaktan yine düşmş ve jackin gözünü açtığı sahneyle başlarmıı yada bitermii :S

LOST815 demiş,

17 Mayıs 2009 @ 01:02

JOHN LOCKE 8. KATTAN DÜŞTÜĞÜ ZAMAN BU ADAM NASIL OLDU DA KURTULDU DA ÖLMEDİ DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM. OYSA ÖLMÜŞ BENCE. AĞZINDAN BURNUNDAN KAN GELMİŞTİ BEYİN KANAMASI GİBİ GÖRÜNÜYORDU VE JACOP ONUN SOL OMZUNA BASINÇ UYGULADI (SADECE DOKUNMA GİBİ GELMEDİ BANA) VE JOHN RESMEN DİRİLDİ…. ŞOK İÇİNDEYDİ. TEKRAR HAYATA DÖNDÜ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

beyazad demiş,

17 Mayıs 2009 @ 01:11

Hayır arkadaşlar göz kesinlk e Ben’e ait

LOST815 demiş,

17 Mayıs 2009 @ 01:50

6. sezon promosunda dikkatinizi çekti mi acaba NUMBERS meselesi? Kimse bir şey yazmamış da…… Tarih: 04.08.1516 ve saat de 23:42 olarak bariz şekilde gösterildi. Bu tarih ve saatte ne oldu?

resetci demiş,

17 Mayıs 2009 @ 02:43

Ben jacopu charlie çok benzettim….İlk başta ne alaka demiştim ama hurley ile takside iken yanında bir de gitar olması kafamı karıştırdı….

caner demiş,

17 Mayıs 2009 @ 03:19

ya yaşayan locke o siyah gömlekli çıkıcak ama görevi ne seytan mı acaba

muro demiş,

17 Mayıs 2009 @ 08:38

konuşurkende sıcaklılıgını yansıtmak için olabilir dokunma
jack e dokundumuydu :)?

Emre demiş,

17 Mayıs 2009 @ 09:52

Jacop adadakilerden daha büyük ve uzun zamanlı bir loop içinde olabilir mesela. Aynı günü defalarca yaşayan adamın filmindeki gibi. Çünkü dizi boyunca insanların kıyafetleri yaraların yerleri değişip duruyordu demekki bu olaylar defalarca yaşanıyordu. Jacop burda bir seçim şansına inanıyor diğer elemanda inanmıyordu. Ufak değişiklikler asıl süreci etkilemiyordu mesela kıyafetlerin değişmesi yaraların farklı yerde olması. Faraday haklıydı ufak dalgalar değiştirmiyordu ama büyük bir dalga herşeyi değiştirebilirdi. Şimdi loop bozuldu orası kesin en azından jacobun ölmesi bunun kanıtı.

LostİnLost demiş,

17 Mayıs 2009 @ 10:05

ananın Jacobın kulubesine geldiğinde küllerin arasında boşluk olduğunu gördü
sizde görün (http://img269.imageshack.us/img269/7024/97070870x.jpg)
demekki buraya biri gelmiş ve geçmiş. Ilana içeri giriyor ve etrafa bakıyor heykelin resmini buluyor ama sanki kulübeyide iyi biliyor. tabi yerde yine köpek tablosu var.
Ilana dışarı çıkıyor ve Bram’a
–Jacob uzun zamandır burada değil diyor. başkası buradaymış diyor
Bencede 3.sezondan bu yana orada başka birisi vardı Lockenin 3.sezonda bir kaç snliğine gördüğü adam aslında sezon finalinin ilk sahnesinde gördüğümüz siyahlı adamdı.
işte onun uzun saçlı resmi
http://www.hbo.com/deadwood/img/castandcrew/actors/tituswelliver.jpg
burada Jacoba çok benziyor değilmi
yani bence 3.sezondaki JAcob değil o Mr.Black siyahlı adamdı.

ABC demiş,

17 Mayıs 2009 @ 10:28

ille qui nos omnes servabit. haklısın ben lost un ilk sahnesine baktım kesinlikle jack ın gözü ve hatta kirpikleri bile aynı dizilimi kontrol ederseniz görebilirsiniz kesinlikle jack in. ama ilk sahneye yani uçağın düştüğü sahneye okadar benziyor ki acaba 6. sezonda yine uçak mı düşecek yani başaramadılar mı ?

missy demiş,

17 Mayıs 2009 @ 11:36

bana mı öyle geldi bilmiyorum ama jacopun ilianayı ziyareti sanki çok eski bi tarih ama iliana şuanki haliyle. acaba iliana da yaşlanmıyor olabilir miii???

Cihan demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:25

Dikkat ederseniz hepsine bir şekilde dokundu ve söyledikleri ve yaptıkları ile normal hayatta sorunlu veya mutsuz olmalarını sağladı.Sırf adaya getirebilmek ve adada sorunlarını düzelterek adanın bir gücü olduğuna inandırmak.Ayrıca bence dokunduğu kişilere bir güç vererek uçak kazasında ölmemelerinide sağladı ve John Locke’un dirilmesini.Dikkat ederseniz Ilana ile buluşmasında ellerinde eldiven vardı.Ona o gücü vermek istemedi!

sedatyy demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:32

Asıl merak ettiğim sahte lockun oradan çıktıktan sonra locke ın ölü bedeniyle karşılaştığında vereceği tepki nasıl bir açıklama yapıcak çevresindekilere 8 ay nasıl beklenir yaa:(((((

LostManyaqı demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:36

Arkadaşlar farkettinizmi bilmem ama Jacob’un dokunduğu kişilerle 2.Sezonun sonlarına doğru Benjamin’in Jacob’tan aldığı ve Walt’ın babasınaa getirmesini istediği listedeki kişiler aynıı!!!!!!

mehmet akif yılmaz demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:44

sadece ufak bi detay sölemek istiyorum dizi yapımcıları ufak bişi vermişler locke pencereden düştüğünde jacop kitap okuyordu kitabı yakından gösteriyolar ufak bişi vermiş olabilirler….

Burak demiş,

17 Mayıs 2009 @ 13:05

__________________________________
admin arkadaş bir şeye daha değinmeni isterim. DİKKAT EDERSEN JACOB BÜTÜN OCEANİC ÜYELERİNE DOKUNUYOR…….
_____________________________________
*——****————-***-*-*-*-*

ferhat demiş,

17 Mayıs 2009 @ 13:36

locke da sezon başında adaya ddönme konusunda bizimkileri ikna etmeye çalışmıştı.. tabi ne alaka diyeceksiniz alakası şu, sun hariç uçağa bindiği her kahramanımızla birebir görüştü ve onlar uçakta kayboldu ama sun adaya 2007 de inmek durumunda kaldı.. bence dokunmak yada başka bir şey olayların gelişmesinde etkili…

locke domuz avlarken 1 sezon da dumanla karşılaştı korkulu bir ifadeyle geçti görüntü sonra yüzü gözü kanlı sırtında domuz leşiyle geldi… bence siyah gömlekli adam locke ile ilişkiliydi o zamandan beri
boone öldüğü zaman ada kurban istedi falan dedi..
ayağından duman mağaraya doğru çekerken içeri gitmekte istemişti.. ilginç değil mi..
locke başından beri yani uçak düştüğü andan beri siyah gömlekli tarafından kontrol edilmeye çalışıyordu..
bu yüzden felçli durumu ortadan kalkmıştı….

XThink! demiş,

17 Mayıs 2009 @ 13:39

Jacop ın en garibime giden hareketi Locke binadan düştüğünde kesinlikle bayılmıştı ve Jacop onun omuzuna dokunur dokunmaz uyandı bi anda garip…bunlar sana oldu için özür dilerim dedi.

LoStKoLiK_@lpéR_67 demiş,

17 Mayıs 2009 @ 13:47

Ya bu Jacop abi dokunarak falan böyle koruma altına aldı gibi teoriler sıkı ama benim başka bir teorim var
__________________________
Bence patlamalar beyaz renkte olmaz.Bilen varsa söylesin.Bu patlama ile zaman dengesi tutuldu <>Ayrıca Jacop önceden karakterlerin orasına burasına dokunmamıştır ya da göstermediler daha işte bu yüzden hani Widmore Vs. Benjamin savaşı vardı ya hani Jacop dokunarak ya ne biliyim bi halt yiyerek bişiler yaptı

Kafam ağrıdı

dyg_ylmz demiş,

17 Mayıs 2009 @ 14:02

Evet ya Jacop Dexter’da Rita’nın eski kocası rolündeydi. Ben de nerden tanıyorum bu adamı diyorum.

Ölen John gerçek John bu arada. Jacop’u öldürmeye çalışan ise final bölümünün en başında Jacop’la konuşan ve onu öldürmek istediğini söyleyen kişi. John Locke’ın ruhuna girerek cinayet işlettirmeye çalıştı ona. Ama nedense Ben’e yaptırdı bu işi. Hala çözebilmiş değilim nedenini. Yazık oldu John’a yaa şeker gibi adamdı. Cinayet bile işletiyo şimdi:) Zaten anlatmaya çalıştıkları da bu iyilikle kötülüğün savaşı. 1. sezonda Jack siyah ve beyaz iki taş bulmuştu hatrlıyosanz. Cebe attı ama noldu bilmiyoruz o taşlar. O da iyilik ve kötülğü simgeliyordu.

LostİnLost demiş,

17 Mayıs 2009 @ 15:18

http://photos-d.ak.fbcdn.net/p…..475847.jpg

Sanki yukarda verdiğim resimde bir şey sürüklenip götürmüşler.—
bence bu kulubede Mr.Black Siyah abi vardı 3.ssezonda Johun gördüğüde oydu.–

Johhn bilmeden ona yardım etmiş oldu :D:d
ayrıca Benjamin onu vurupda dharma ölülerinin içine attığında WALt geliyo ve diyoki daha işin var kalkmalısın—

KARADUMAN ise ölülerin kılığına girebiliyor.—

yani Walt aslında Karadumandı ve Johnu ölmeden kurtardı. —
Ardından Horacenin kulubesini yaptığı anı gördük ve herşeyi tekrarlayıp duruyoedu oradakide karaduman ve Karaduman için bir kulube yapıyor yani SİYAHLI ABİMİZE bir ev yapıyordu.—

Bu kulube ölüler ve yaşayanların sanki iletişime geçtiği bir yer gibi. —

daha öncedende demiştim 3.sezondaki Jacob değil aslında Mr.Black, siyahlı abi, Sahte Locke, artık siz ne isim veriyorsanız

< <>>

http://img40.imageshack.us/img40/9661/desktop1.jpg

lost hastası demiş,

17 Mayıs 2009 @ 15:49

arkadaşlar bence jacop bir baba ve bu adadakilerin yani bizimkilerin hepsinin onunla bir bağı var.Onlara dokunarak onları koruması altına aldı bir nevi.lock intahar ettiğinde ölmüştü ama ona dokunarak onu hayata geri döndürdü.Ve dikatinizi çektiyse jacop da jack in babası cristian da hepsinin hayatına girmiş çeşitli zamanlarda.Birşey daha dikkatimi çekti.Bizim kahramanların hepsinin babaları ile sorunları var nedense buda çok ilginç bir tesadüf olmasa gerek?

Levent Gd demiş,

17 Mayıs 2009 @ 16:36

Birde hurley ile takside konuştuğunda ona bi gitar kutusunda bişey bıraktı , onu uçaktadada hatta adada bile yanından ayırmadı .. onun içinde ne olabilir acaba ?

crazy for jack demiş,

17 Mayıs 2009 @ 17:28

Anladığım kadarıyla Jacob adaya insan topluyor.Zaten Jacob’ın konuştuğu adam onun adaya insan getirmesine karşıydı.Bizim lostie’lerde Jacob tarafından seçilmişler. Bu yüzden tek tek onları ziyaret edip eliyle dokunuyordu.

mustafa demiş,

17 Mayıs 2009 @ 17:33

Hadi herkes geçmişte birbiriyle alakadar çıkıyordu da, bu herifin son bölümde pat diye ortaya çıkıp hepsinin geçmişinde bulunmuş olması bi garip oldu:)

lebuin demiş,

17 Mayıs 2009 @ 18:19

daha önceki bi sezonda sayid’in karısı başka türlü ölmüyor muydu?

burak demiş,

17 Mayıs 2009 @ 18:44

bence olacakları biliyor jacob onun için seçim senin diyor kadere inanıyor bu çok önemli bi ayrıntı

xtarix demiş,

17 Mayıs 2009 @ 22:06

jacop ilanonın yanına gittiginde elinde eldiven var dokunmaması gerekiyormuş gibi…

munir demiş,

17 Mayıs 2009 @ 22:23

- Siyah-taşların sembolik anlamı beyaz kıyafetli Jakop ile karadumanı simgeleyen adam olduğu anlşıldı.. Jakopla konuşan adam karaduman..bize bu kıyafetlerle verilmeye çalışıldı..

2- Karaduman ile Jakop arasında bir mücadele olduğu anlaşıldı. Bunlar arasında iyi-kötü, kaderci-kadere karşı, sonsuz-ölümlü gibi kavramlarla ifade edebileceğimiz bir mücadele var..

3- Jakop, kazazedeleri en önemli (en mutlu, en sıkıntılı) anlarında ziyaret ediyor.. Jakop kazazedelerden özellikle Juliet-kate-sawyer-sun-jin-jack Locke’un geçmişinde görünüyor..diğer kazazelerle bğlantısı ne?..

4- Black rock gemisinin adaya gelişi ve bunun Jakop tarafından getirildiği anlaşıldı..bu sezon 15.bölümde Richart şişe içinde gemi yapıyordu o black rock tı..Rişchart o gemide ya kaptan yada tayfalardan…Widmoore ve Eloise ler de o gemi tayfasından..

5- Geçmiş sezonlarda Benjaminin Locke yu Jakobun klübesine götürdüğü zaman sandalyade oturan uzun saçlı orta yaşlı adam sanırım o karadumandı Jakop değildi..Çünkü o adam Jakopa hiç benzemiyor..

6- Locke kılığına giren karaduman hatırlayın Rousseau’nun erkek arkadaşları ile kocasını da kuyuya cektikten sonra değiştirmişti..Hatta kocası Roussseauyu öldürmeye kalkmıştı da silahta mermi yoktu..Aynı karaduman Lockeun, Jackin babasının, Alexin kılığına girmişti..Burdan anlıyoruzki karaduman zihin okuyan ve ölü insanların kılığına girebilen birisi…

7- Adaya Ajira uçağıyla gelen İrinayı ve diğer silahlı ekibi Jakop getirtti..Jakop Widmoorla mücadele ediiyor..Widmoore karadumana çalışıyor..Benjamin ise Jakopa..Bunun nedeni Miles’in adaya gitmememesi ve Widmoora çalışmaması hususunda kaçırıp uyarmışlardı hatta Miles 2 katı para istemişti bunun karşılığında..

8- Yaygın hatamız insanların kılığına girebilen Jakop değil karadumandı..Locke’un ölmesi gerektiği konusunda Jackin babasının cesedine giren Jakop değil karadumandı..Nedeni ise, çarkı çevirdiğinde Locke’ya ölmesi gerektiğini söylemesiydi..Çünkü locke ölürse onun cesedine rahatça girecek ve onun kazazedelerin sözünü dinlemesi avantajını kullanmak istiyordu Jakopa karşı..o yuzden Lockeyu ölmesini istedi..Böylece Locke kılığına girerek insanları etkileme gücünü artıracaktı…

9- jakop ile karadumanın mücadelesinden anlaşıldığı kadarıyla kaderin yaniş geçmişin-geleceğin değiştirlebileceğini belirten Jakop ile ona karşı duran ne olduysa oldu kader bu bunu değiştiremeyiz diyen Karadumanın görüşlerii..Karaduman ne demişti hatırlayın Jakopa; insanları buraya getiriyosun ama onlar burayı yıkıyor yakıyor mahveiyor diyordu ..Jakopta geçmişin değişebileceğini belirten bir cümle belirtmişti..Jakop insanların tercihine ve hür iradesine inanıyor hatta bunu Benjamine de kendisini öldürmeden söylüyor..

10. Sawyeri küçükken cenazede ziyaret eden Jakoptan sonra gelen ve ondan mektubunu tamamlamamasını isteyen adam bence karadumandı..Jakopun isteginin tam tersini yaptı hatırlayın..Done is done lafını vurgulayarak söyledi..

Pliples demiş,

17 Mayıs 2009 @ 22:59

Benjamine Jacob u öldüren Locke, Bence jacob la sahilde konusma yapan sakalllı arkadaşı hani gemiyi senmi çağırdın diyen ve xamanı gelince seni öldüreceğim kişi diyen bence o kii locke klıgında hatta öyleki ben in kızının kılıgına girip locke ne derse yapmasını söyleyende aynı kişi, sonuçta richardında dediği gibi ölenlerin geri geldiğini hiç görmedim:)

ahmet demiş,

18 Mayıs 2009 @ 00:43

işin ilginci aklıma takılan locke gözleri kapalıydı gidiciydi ona dokundu ve bir anda gözlerini açtı.adamın doğa üstü güçleri falan oldugu belli cok ilginç inş ölmemiştir.kaldıki dizinin basından beridir bu kadar güçlü gösterilen bir karakter 2 bölümlük 2 bıcak darbesine geberip gidecekse cok sacma olur:S

şşkım demiş,

18 Mayıs 2009 @ 00:59

Hatılarsanız Locke küçük bir çocukken Richard onu ziyaret etmiş ve seçilmiş olup olmadığını anlamak için ona bir takım eşyalar gösterip hangisinin kendisine ait olduğunu sormuştu.Locke da bıçağı seçmişti ve tüm dizi boyunca o bıçak hep yanındaydı.En sonunda da Jacob’ı aynı bıçak öldürdü.

Levent Gd demiş,

18 Mayıs 2009 @ 09:46

“xtarix” fark ettiğin olay çok doğru.. dokunduğu insanlar adaya kendi amacı doğrultusunda seçtiği insanlar… ilanaya ise yardımı için gitmişti ve belkide dokunmaması gerekiyodu :)

conlok demiş,

18 Mayıs 2009 @ 11:47

Locke u Jakob diriltti.

Ayrıca İlana dan istediği yardım ise, Locke un tabuttaki cesedini alarak, halıkna onun Locke olmadığını anlatmak istemesiğydi. Yani Jakob İlananın geçmişine giderek onun yardımını aldı.

Muhtemelen ona da dokunup iyileştirmiştir ;).

6.sezon ada halkının Locke a inananlar ve inanmayanlar olarak bölünmesi muhtemel. Çünkü kara suman da adanın liderliğini istiyordur.

pınarjamin demiş,

18 Mayıs 2009 @ 11:50

arkadaşlar benim bir düşüncem var paylaşmak istedim…jacob ile siyahlı adam kesinlikle arkadaşlar!!!!!!!!!!!en başından beri hepimizin düşüncesi bir ksıır döngü olduğuydu(bazılarımızın)…

bakın şimdi bu kısır döngüyü değiştirmeye çalışan jacob diğeri ise değişmeyeceğini düşünüyor..şöyle bir sözü vardı siyahlı adamın:…gelirler savşa yaparlar mahvederler yakıp yıkarlar giderler(buna benzerdi)demekki bu sürekli tekrar eden bişidi…jacob değiştirmek için her defasında birilerini çağırıyor adaya ama hep siyahlı adamın dediği çıkıyor değişmiyor…bu bahsettiğimiz döngü jacobun öldürülmesiyle son buluyor… işte bu sebeple siyahlı adam seni öldüreceğim dedi jacoba…eğer böle olmasaydı salak mı jacob benin öle üzerine gitsin ya da geleceklerini biliyor da onu öldüreceklerini mi bilmiyor…dikkat ederseniz geliyorlar diyerek john kılığındaki adamı uyardı o da acele hemen jacobu yaktı böylece yeni oluşacak düzende jacob yine var olacaktı…olaylar başa sardıdan ziyade değişik bir şekil aldı şimdi bu değişik şekilde yine bazı şeyler değiştirilmeye çalışılacak ama jacob mu kazanır siyahlı adam mı belli değil!!!!!!!!!!!!!!!!

ben bu finalle siyahlı adamın kazandığını düşünüyorum hidrojen bombası patlamadan enerji zaten açığa çıkmıştı engellenemedi üstüne üstlük h.bombası da patladı geleceğin daha farklı şekillendiğini düşünüyorum adada…bence bu göz açışla şekillenen geleceğe gidecekler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yorumlarınızı bekliyorum

nemo demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:05

bir teorim var arkadaslar benim.madem kara duman ölülerin kılıgına girebiliyor.bu zmana kadar dizide kim ölü kim değil bilemeyiz.belkide en bastan beri bildigimiz bazı insanlar ölüydü:D simdi napıcaz:D mesela juliet olabilir hic ada dısına cıkmadı yada micheal.ada dısında hatırlarsanız kendini oldüremedi.bilemicem valla.charlie boon shanon hepsi en bastan beri ölüydü danielle miles offffff….belki bunlar ucak düsünce öldü.

nemo demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:09

dedigim gibi ortadaonun bunun kıllıgına giren biri varsa kim olu kim degil bilemeyiz bence

happy_z demiş,

18 Mayıs 2009 @ 13:42

http://tr.wikipedia.org/wiki/1516

bilmemm :S

aslimoon demiş,

18 Mayıs 2009 @ 15:47

Older Juliet in 2007

http://i40.tinypic.com/33beq6g.jpg

HSABUNCU demiş,

18 Mayıs 2009 @ 17:24

JOHN YÜKSEKTEN DÜŞTÜGÜNDE ÖLMÜŞTÜ (GALİBA). JACOB ONA DOKUNDUĞUNDA SANKİ JOHN DİRİLDİ.

HASAN demiş,

18 Mayıs 2009 @ 17:34

CLAİRE TEHLİKEDE YANİ ARKADAŞLAR
CS KARADUMANSA CLAİRE AKİBETİ NE OLDU
BEN BURDA MUTLUYUM DİYORDU 4. SEZONDA

BUDA Bİ SORU ?

sirius demiş,

18 Mayıs 2009 @ 18:34

arkadaşlar farkındaysanız son sahnede john lock’ın konuşma şeklli deişior sesi deişior bilmem farkettinizmi bu arada hayatımda izlediğim en iyi lost bölümüydü

abcd.. demiş,

18 Mayıs 2009 @ 18:40

resme baktım juliete benziyo baya bi puzzle gibin

LostCan demiş,

18 Mayıs 2009 @ 23:06

Bence bu dokunma pek önemli bi detay değil. çünkü; bazılarına adadan önce bazılarına da adadan sonra dokunuyo. Ve şu ayrıntıyı söylemeden geçemicem sawyer ve kate in (bu arada kate in gerçek adı katie imiş ) küçüklüğünde de jin sun sayid hurley locke ve jackın bu gunki halındede jacop aynı yaşta ve görüntüde tıpkı richardsın adada yaşlanmadığı gibi. ki richards yaşlanmama nedenininde jacop olduğunu söyledi..

LostCan demiş,

18 Mayıs 2009 @ 23:35

Arkadaşlar Çok Önemli Bir Bilgi ;

6.Sezon promosu yayınlandı. Ve promonun sonunda bir çift göz görüyoruz başka sitelerde gözlerin juliete ait olduğu düşünülüyor ama 1.sezon 1.bölüm 14.sn de durdurun ve bakın gözler kime aitmiş..JACK..

Buda demek oluyorki ; 6.sezon 1.sezon gibi jackin gözlerini açmasıyla başlıcak jacop olmadan olaylar nasıl gelişecek onu göstericekler bize..

TerrameticS demiş,

19 Mayıs 2009 @ 01:24

Jack Bööle dedi; “Los Angeles’ta Görüşürüz”
kesinliklede ööle…
boşu boşuna söyletmezler çünki…

pınarjamin demiş,

19 Mayıs 2009 @ 08:11

nie söyletmesinler ki niyet oydu çünkü los angeleste uyanmak ama hiç öle olacağını sanmıyorum

Nephthys demiş,

19 Mayıs 2009 @ 10:28

Bencede John binadan aşağı düştüğünde ölmüştü ve Jacop omzuna dokunduğunda irkilerek uyandı zaten önceki bölümlerde Ben Locke a bi gökdelenin tepesinden düştün ama hala yaşıyorsun John bu bi mucize demişti..

olds90 demiş,

19 Mayıs 2009 @ 10:34

bence bu bölümde en doru lafı miles söyledi bu kaza ile birlikte uçaklarının düşmesine neden olanlar zaten jack-kate-sawyer-juliet yani bizimkileridi.eenerjiyi yok etmeyip açığa çıkardılar daha sonra razinky huge yaptı ve desmond 108 dk bir düğmeye basıp bu enerjiyi engelledi .bigün basmadı ve uçak düştü nedxen demeyin nasıl enerjiinin metalleri içine çektiğini gördüysek o şekilde de biizmkilerin uçağını düşürmüş olabilir bu rada bir soru ortaya çıkıyor buna göre enerji bir yerdeyken bomba ile bütün adayamı yayıldı.

nekroz demiş,

19 Mayıs 2009 @ 14:03

arkadaşlar john locke’un adaya gelme, daha doğrusu yönlendirilme aşamalarına bakarsak;
1) ilk binadan düştüğünde onu hayata döndüren ve herşeyin yoluna gireceğini söyleyen Jacob,
2) felç olduğunda tekerlekli sandalyesini süren ve John’u uçağa binmesi için ikna eden kişi Charles Widmore’un zenci adamı,
3) zaman makinasını çalıştırmasına yardım eden kişi Jack’in babası,
4) onu lider olduğuna ikna eden ve adaya ölüsünün döndüğünde yerine geçen de kara duman.

Baktığımızda bu 4 kişinin de birbirleriyle iyi geçinmediğini biliyoruz. Bir tek, ölülerin yerine geçebildiğini düşünürsek, sürekli Jack’in babası olarak gördüğümüz kişi de aslında kara duman olabilir. Bu sefer John Locke’u adaya yönlendirenlerin sayısı 3′e düşer. Sonuç olarak bu 3 kişinin ada konusundaki amaçlarının çok farklı olduğunu düşünürsek, neden hepsinin de john locke’un adaya yönlendirdiklerini anlamak zor. bakalım 6. sezonda bu olayları nasıl bağlayacaklar, yada bağlayabilecekler mi? bu konuda fikri olan varsa veya benim kaçırdığım bişeyler varsa yazarsanız sevinirim…

lives demiş,

19 Mayıs 2009 @ 14:41

son bölümle ilgili başka bir düşüncemi paylaşmak istiyorum..
adadan kurtulan 6′yı kim ikna etti ve adaya gelmelerini sağladı..
Jack Locke tarafından ikna edilmedi Ben Locke öldürmeden önce Jack uçakta yerini çoktan ayırdı dedi.. demekki BEN

Kate onu kim ikna etti belli değil….

Locke öldürerek adaya götürülmesi sağlandı kim tarafından BEN

Sayid İllana tarafından zorla getirildi .. İllana’dan kim yardım istedi JACOP

Sun başta amacı intikam almaktı ama Ben yüzüğü gösterince ona inandı yani ikna eden BEN..

Hurley Jacop tarfından ikna edilen tek kişi oldu yani JACOP

Görüyoruzki kazazedeleri tekrar dönmeye Ben ve Jacop ikna ediyor gibi görünüyor şu haliyle…şimdi ikiside aynı şeyimi istiyor sizce yoksa burada biri sahte olabilir mi? bunu iyi düşünmeliyiz insanların bedenlerine giren biri var BS veya Jacop’un arkadaşı..
seyrederken buna dikkat etmeliyiz…

Ben birde adadan kurtulan Desmond ve Aaron’un da önemini merak ediyorum bu sezon fazla işlenmedi sanki…

Eğer adaya dönmeleri gerekiyorsa onlar niye dönmedi…

abcd.. demiş,

19 Mayıs 2009 @ 15:14

bu arada jacop un john düşmeden evvel okuduğu kitabı araştırdım mary flannery o’connor diye bi kadın yazar.(1925-1964) yazarın seçtiği konular genelde din üzerine farklı bi bakış açısı.bu kitabında da siyah ve beyaz ırkın arasındaki ilişkileri bi anne ve kızının açısından anlatıyo.flannery o’connor lupus diye genelde kadınlarda daha çok rastlanan ve genelde hamilelik döneminde daha çok kendini gösteren kronik bi hastalık yüzünden ölmüş.bu hastalıkta vicudun bağışıklık sisteminin bi virüs yada aileden gelen genetik bi hastalıkla oluşuyor imiş.ve bencede göz jackin gene adada fakat bu sefer jacopsız bi ada siyahlı amcaya kolay gelsin

abcd.. demiş,

19 Mayıs 2009 @ 16:00

anne ve oğlu olacaktı özür:)

sphinx demiş,

19 Mayıs 2009 @ 20:41

Daha walt var:D

Dilan demiş,

19 Mayıs 2009 @ 22:05

Prison Break’te hem Jacop hemde “seni öldüreceğim Jacop” diyen arkadaş oynuyordu…e Görünce sevindim

heyamet demiş,

19 Mayıs 2009 @ 23:03

bu adamın adının jacop yani yakup olması ilginç bunun mutlaka önemli bir nedeni var
yakup’un anlamı “sonra gelen, yerine geçen” bu da jacob’ın birinin yerine geçtiğini gösteriyor olabilir.
john locke pencereden aşşağı düşerken jacob “Everything That Rises Must Converge” adlı bir kitap okuyor ismi ilginç geldi :) yükselen her şey birleşir gibi bi anlama geliyor galiba :)
ayrıca adaya düşenlerin çoğunun babasıyla arasında sorunlar olması da ilginç(john locke,jack,kate,miles,hurley,sun…)

abcd.. demiş,

19 Mayıs 2009 @ 23:20

daha cocuklar var evet bizim çocuklarımız:)yabancı sitelerdede görmüşsünüzdür kesin aeronun jacop olduunu iddia eden teoriler var bana saçma gelmişti .yada jacopın dıdısının dıdısı bence dizinin sonunda bi de soyağacı falan yapmalılar.kim kimin nesiydi :)

reyhannn demiş,

20 Mayıs 2009 @ 00:38

bu jacob un bizimkilerin küçüklüklerini ziyareti flashforwardmış arkadaşlar. yapımcılar açıklamış. bu durumda birşeyler yaşandı ve jacob şimdi de onların hayatlarını etkileyerek başka bir düzeni deneyecek gibime geliyor. yorum da yapılmıyo ki bu sezon finali üstüne ! :D yapıyım diyenler saçmalıyorlar zaten fazla kasmasınlar :p

yasemin demiş,

20 Mayıs 2009 @ 11:27

jacob un bizimkilerin küçüklüklerini ziyareti flashforwardmıymış?nasıl yani??

LosT demiş,

20 Mayıs 2009 @ 12:10

lebuin demiş,
17 Mayıs 2009 @ 18:19

daha önceki bi sezonda sayid’in karısı başka türlü ölmüyor muydu?

evet arkadaşım ya bnd sen söyleyince hatırladım karısını öldürüyolardı sayid intikam falan almaya calışıyodu.ama bu jacobun ziyaretleri flashforwardmış o yüzden bu sefer karısı böyle ölüyü o zamanda sayidin kaderi değişir bunu 6.sezonda görücez

LosT demiş,

20 Mayıs 2009 @ 12:13

arkadaşlar ben bombanın patlamadığını düşünüyorum ztn tam olarak göstermediler sadece beyaz ışık vardı.hatırlarsanız desmond 2.sezonda bu enerjiyi durdurmak için anahtarı cevirdiğinde de beyaz bir ışık cıkmıştı.bnce bu ışık zaman değişimi olabilir bence ada h.bombasının patlamasına dolayısıyla adanın yokolmasına izin vermedi.yine hatırlayın ılana kulübeyi yaktılar, lapidus sordu yangın etrafa sıçramazmı nası söndürcez die bunun nedeni adanın izin vermemesiydi bnce o zamanda jack bombayı atınca o kadar yükseklikten düştü patlamadı juliet taşla vurunca patlıcağını zannetmiyorum bnce zaman değişti ve jacob ın dediği gibi geliyorlar!!
lütfen yorum yazın yorumlarınızı merak ediyorum

LOSTinLOST demiş,

20 Mayıs 2009 @ 12:38

eğer bunlar flshforward ise, jacob onların geleceklerini değiştiriyor demekki..

kate hiç hırsızk-lık vb olaylar yapmayaca, yakalanıp 815 nolu uçağa binmeyecek,

sawyer o mektubu tamamlamayacak 815 e binmeyecek,

john locke, jacob sayesinde sakat kalmayacak, safari için oda uçağa binmeyecek,

jack in babasıyla arası açılmayacak, oda bi şekilde uçağa binmeyecek..

yani adadaki tayfa bi şekilde jacob a yardım ediyorlar, jacobda adada yaşananların tekrar yaşanmaması için geleceklerini değiştiriyor..

çok mantıklı..

sedatyy demiş,

20 Mayıs 2009 @ 15:18

Nasıl yani şimdi bu izlediklerimiz flashforward mı gerçekten ne alaka bu adamlar zaman ilerledikçe küçüldümü:):)) iyice anlamsızca teoriler ortaya atılmaya başlandı yaa:))))

yorums demiş,

20 Mayıs 2009 @ 15:26

LostİnLost demiş,

17 Mayıs 2009 @ 10:05

ananın Jacobın kulubesine geldiğinde küllerin arasında boşluk olduğunu gördü
sizde görün demekki buraya biri gelmiş ve geçmiş.

****
Şimdiki zamandaki uçakla gelenler sahilde takılırken bnji ortadan kayboluk duruyodu..sizce ben’in bu kaybolmalarının arkasında jacob’un arkadaşını aslında o serbest bırakmış olması yatıyor olabilir mi? çünkü hiç kimse onun dirileceğini düşünmüyordu..ben de zaten şok olmuştu locke’u görünce madem adam dirildi bu bulunmaz bir fırsat deyip kulübeye gitti tozu silip adamı serbest bıraktı..
Black Rock konusundaki teorilere de katılıyorum..Belki Jacob zamanında çok çaresiz kaldı ve adada iyi kötü dengesi yaratmak için bir grup insan çağırdıki richardında orda olduğunu düşünüyorum..Böylece black rockta bulunan insanlar aslında bizim şu anda bildiğimiz Othersları oluşturdu..olur mu olur..

Erhan demiş,

20 Mayıs 2009 @ 16:48

Jacob’un Ilanadan yardım istemesinin sebebi Sayid.

Çünkü Ilanadan sayidi 316 numaralı uçusa bindirmesini istedi.

DesMond demiş,

21 Mayıs 2009 @ 01:43

eğer bunlar flshforward ise, jacob onların geleceklerini değiştiriyor demekki..

kate hiç hırsızk-lık vb olaylar yapmayaca, yakalanıp 815 nolu uçağa binmeyecek,

sawyer o mektubu tamamlamayacak 815 e binmeyecek,

john locke, jacob sayesinde sakat kalmayacak, safari için oda uçağa binmeyecek,

jack in babasıyla arası açılmayacak, oda bi şekilde uçağa binmeyecek..

yani adadaki tayfa bi şekilde jacob a yardım ediyorlar, jacobda adada yaşananların tekrar yaşanmaması için geleceklerini değiştiriyor..

çok mantıklı..
****
demişssiniz ama hiç de mantıklı değil,
tüm bunların kaderinin değiştirmesinin bir anlamı yokki
çünkü onlar o ana kadar uçağın sıradan yolcuları,
uçağı düşüren bir etken ve bir kişi var ki o da adadaki kilit adamımız DesMond = uçağın düşmesine sebep olmuştur; bu yüzden jacop birinin kaderini değiştirecekse bu kişinin desmond oldugunun farkındadır herhalde; yoksa o gelmemiş bu gelmemiş önemli değil ki; çünkü uçaktan kurtulan tek kişi de onlar değil zaten…

enes demiş,

21 Mayıs 2009 @ 10:34

bence jacop aerunun ta kendisi hem geçmişte hemde gelecekte simasına bakarsanız aynı birbirine benziyorlar

Dilan demiş,

21 Mayıs 2009 @ 12:41

Zaten des diziden çıkmazsa öyle bağlarlar ve her olay des’de biter..

zaman demiş,

21 Mayıs 2009 @ 21:41

bence locke düştüğünde jacob ona can verdi
bir anda gözleri açıldı
bu arada jacob iyi
renk ilişkisini anladınız herhalde
beyaz=iyiliği siyah=kötülük
5.sezon 16. 17. bölümün başında jacob beyaz
jacob’un hasmı’sı siyah giyiyo
yani jacob iyi

birde ilana diğierlerinin yanına geldiğinde ricardus’u arıyorum diyor yani richard’ı arıyor demek ki richard ad değişimi olacak kadar ada’da

zaman demiş,

21 Mayıs 2009 @ 21:43

richard adının anlamı=”ric” yani kökeni lider ve kral
“hard” kısmı güçlü ve cesur anlamına geliyor

inanmazsanız vikipediye yazın richard diye

umut demiş,

22 Mayıs 2009 @ 14:06

arkadaşlar kafama takıldı yardımcı olacak biri varsa sevinirim. jacop sayid in karısına araba çarpacağı anda sayide birşey soruyordu bu olay şimdiki zamandamı oldu geçmiş zamandamı?

yasemin demiş,

22 Mayıs 2009 @ 17:48

umut demiş,
jacop sayid in karısına araba çarpacağı anda sayide birşey soruyordu bu olay şimdiki zamandamı oldu geçmiş zamandamı?

geçmişte oldu arkadaşım. arkadaşlar bi ben mi anlamadım acaba bu flashback flashforward olayını. jacob’un ziyaretlerine nasıl flashforward deniliyo bu görüntüler nasıl geleceğe ait olabilir. kate’in ve sawyer’ın küçüklüğü, jack’in seneler önce yaptığını bildiğimiz ameliyatı, sayid’in trafik kazasında öldüğünü bildiğimiz karısının kaza anı, lock’ın düşüşü bunlar nasıl flashforward oluyo?

linus27 demiş,

23 Mayıs 2009 @ 00:43

arkadaslar bu ilana pilotu getiriken yanındaki iri kıyım delikanlı onu neden getirdik dediinde aday o olabilir dedi demekki henüz bilmediimiz bişeyden dolayı bi aday aranıyor bunun sebebide bence jacob ilana ile konusurken ölecegini biliyordu ve john un ölüsünün sadece digerlerine gösterilip gercegi görmelerini saglamakdı jacob pilotun ruhuna girecek tıpkı john a olan gibi demiyorum ancak pilot artık daha ön plana cıkacak ve richard onun yetişmesine yardımcı olacak bizimkilerde gelenler olacak beyaz ısık zaten bunu gösterdi o dokunusların sırrıda tam olarak burada cünkü sadece dokundukları dönecek(sun hariç) ve cok sevdigimiz claire bildigimiz gibi 6. sezon kadrosunda artık onuda izliycez sonu ne olursa olsun claire ogluna kavusacak…

ANU demiş,

23 Mayıs 2009 @ 01:27

Yani bilmem çok mu ters köşe olduk da artık temkinliyiz ama artık Beyaza iyi, karaya kötü demeyi keselim. Kİme göre iyi, neye göre kötü? Jacop adaya bizimkileri düşürüyorsa, Jack in annesine göre Jacop kötüdür, adaya kimsenin gelmesini istemeyen çakma lock da iyidir. Ben iyiyim beyaz giyinirim, ben kötüyüm ben kara. Oradaki simge, rakiplik! Biri beyaz taraf biri siyah ve okadar.

Dizide zaman iki yönde ilerliyor; 70 li yıllarda ve 2007 de. 70 li yıllarda yaşayan Kate çocukluğunu gördüğünde direk gelecek oluyor. Niye kate atıyorum 80 doğumludur. Ama kate onu geçmişte yaşadığını düşünür.

Sayit de 70 e döndü, karısına araba çarptığında ise, adadan kurtulmuştu yani aslında gelecekte 2004 de oluyor. Falshforward denmesinin sebebi bu olsa gerek:)))

BLACK RoCk demiş,

23 Mayıs 2009 @ 21:28

İYİLER SİYAH GİYER…!!!

ReGGaE76 demiş,

29 Mayıs 2009 @ 08:27

Bir Lost Manifestosu bitti.

Son olarak bilenleriniz vardır diye umuyorum.
Adada kaybolan yani cesedi gömülmemiş olanlar ilerki bölümlerde tekrar teşrif edecek.

Charlie ( hurley in yanında getirdiği Akustik Gitarı çalmak için)
Claire (sıpasını büyütmek, Charlie ile gecelere akmak ve abisi olan nemli gözlü Jack ile Hastahane kurup sayman olarak çalışmaya başlamakiçin.)
vs…

Geliyorlar makalesindeki yazılarımdan buraya kopyaladım.
http://www.lostfan.net/lost-jack-kate-sawyer-juliet-sayid-hurley-miles-geliyorlar.html/comment-page-3#comment-37444

ABC demiş,

2 Haziran 2009 @ 12:31

ARKADAŞLAR
Farkındaysanız jacob herkesin geçmiş hayatına giderek onları adaya çekti

kate e o kutuyu aldı ve kate o kutuya sevgilisiyle beraber bi uçak koydu ve 20 yıl sonra bakacaklarını söyledi ve o uçağı erkek arkadaışyla araba kazası geçirince kaybetti sonrada polisler onu ele geçirdi ve bir bankaya koydu kate o bankayı soyarak uçağı almak istiodu ve kimliğini belli etti ve sonra polisler nerede olduğunu anladı ve arayıp buldular ve bu yüzden uçağa bindirildi yani jacob o kutuyu ona alarak adaya gelmesini sağladı

Sawyer a da aynı şekilde kalemi vererek mektubu yazmasını sağladı ve yazdıda sawyer mektubu yazınca intikam duygusuyla onu aramaya çalıştı ve onun gibi dolandırıcılık yaptı yani o mektubu yazdığı için adaya düştü

Hurley e de aynı şekilde adaya gitmesi için en sevdiği arkadaşı olan charlie nin gitarını verdi (sanırsam) ve oda bi amacı olacağını düşünerek adaya tekrar gitti

Jin ile Sun ın düğününe gitti ve asla ayrılmayın falan dedi eğer ayrılsalardı uçakla düşemiyeceklerdi

Locke babası yüzünden düştüğü zaman eğer ona hayat vermeseydi o da adaya gelemiyecekti hatta locke ın düşmesinide onun sağladığını düşünüyorum çünkü locke düşüp bacağını kırmasaydı o safari ye çıkacaktı ve uçağa binemeyecekti

Sayid in sevgilisini öldürdü ve jack e de çikolata verdi o yüzden onlara adaya düşmeleri için ne yaptı bilemiyorum ama jack e o ünlü çikolatamız APOLLO yu verdi bununla bağlantılı olabilir

Yorumlarını bekliyorum :)

lostik demiş,

2 Haziran 2009 @ 19:46

bnce cok uzun zaman oncejacob ve kara duman bu adayı keşfedio.buraya yerleşiolar.buyuk ihtimalle gercek dunyaan kacıyolar.cunku suclular(kate gibi).burda bişekılde guc elde ettıle(jacob iyilestirme.karaduman olulerın bedenıne gırme)(kara adamın jacoba senı oldurecegm derken asıl demek istediği senı oldrp senınde bedenını ele gecırecem)nese..jacob soraa halı dokumaktan sıkıldı ve bitakım insanlar getirdi adaya.bunlar adayı kotu kullandı yaktı yıktı.sora bişekilde olduler.kara duman buyuzden onları getırme yıne yakıp yıkacaklar dedı.bizim gordugumuz gemi 2.gelenler yanı diğerleri(richard,widmore vs.)bunlar iyi oldu adayı sevdıler.bu yuzden kara duman haksız cıkınca jacobla kavga ettiler.bir sure sora kara duman birilerini getirdi adaya .. dharma.. bunlar kotuye kullandılar(kısmen)yanı kara duman bikez daha haklı cıkarttı kendini.jacob da bu sefer oceanic 316 yı getirdi.bunlarda iyiydi.kara duman onları olduurmeye calıstı vs.en sonunda kara duman bunların ıcıne sızdı ve jacobaı oldurttu ama neden kendısı oldurmedı bılemıyorz.artık;jacobın bedenınıde ele gecırır…..bu arada solemeyı unuttum:fransz rossuieyuda jacob geitirrti

brc demiş,

3 Haziran 2009 @ 22:47

sedatyy demiş,

17 Mayıs 2009 @ 12:32

Asıl merak ettiğim sahte lockun oradan çıktıktan sonra locke ın ölü bedeniyle karşılaştığında vereceği tepki nasıl bir açıklama yapıcak çevresindekilere 8 ay nasıl beklenir yaa:(((((

-eheheh bu sefer de benjamini öldürüp onun kılığına girer :P

bölüm sonunda beyaz ışık hakkında yorumlar yapılmış. bence ya patlama oldu , ya tam o sırada 2007 yılında Jacob öldürüldüğü için bişi oldu ya da bunlardan apayrı bişi oldu =D

yasemin antalyadan demiş,

4 Haziran 2009 @ 16:02

Öncelikle 6.sezon promasındaki göz resmen yeşil ve hafif çekik .Julietin mavi ve yuvarlak iri gözleri var.O göz gene jACK in gözleri.
Patlama olmadı bence çünkü o kadar yüksekten düştü bişi olmadı da Juliyetin zar zor yalandan vurduğu darbeyle mi patladı?
Jacop un hasmı karaduman ve Christian Clare gibi Lock un da siluetine büründü.Yani ben hep zaten Clarein o patlamada öldüğünü düşünmüştüm.O yakılan kulubeyide Jacop un hasmı kullandı ve Locka da ‘help me” dedi ya dediğide oldu bizim saf sormadan herşeye inannan her yola gelen Lock”ölmem lazım” deyip durdu ve öldüde nihayet.
Jacop bile bile öldü yoksa Beni engelleyecek gücü vardı tabiki belkide zaten amacı ölmekti resmen.
İlana dn da Sayid için yardım istedi çünkü inatçı Sait kesinlikle hayır cevabı vermişti o halde geiyolar dediği İlana ve tayfası için değil,geliyorlr dediği yeni Dharmacılar ki 6.sezonda yeni dharmacılar diye bölüm varmış ki bunlarda olsa olsa çoçuklarımız:Ş=))
Zaten aile şirketi gibi oldu Lost belki Jacop ve hasmıda akrabadır ki balık ikramı falan ve konuşmalardaki samimiyet de böle hissettirdi bana.
ya faradayda widmorun oğlu çıktı ya kıl oldum sonunda herkes herkesle akraba çıkacak,kan davası mı var köken de acaba?
Ben şahsen lostun 1. ve 2. sezonunu en az 6 şar kez izlemiştim ama giderek daha az izler oldum ve artık 6. sezonunu bekleyebilirim çünkü çok sarpa sarıp usandırdılar heycanım azaldı.

cbc demiş,

11 Haziran 2009 @ 16:42

Sayid Benjamin’i vurduğunda Richard iyi olur fakat her zaman bizden biri olarak kalır dedi o zaman jacob johnu iyileştirdiğinde john da onlardan biri olmuş mudur

gÜlÇiN demiş,

6 Temmuz 2009 @ 22:06

ya bu adam nası bişi ya! :S yani insanken bu kadar!..:S nese..demek istediim insan üstü veya ötesi gibi bişi olduu kesin! :D xD ama!.. olay bunnarı neden yapotıı zaten bunu da 6.sezon öörenceaz bana öle gibi gelioki..hem şaşırtcaz hem de şaşırmayacaz!.. yaniş pek de dikkat cekici olmayabilir cünkü biras da olsa bende cıvıtıını düşünenlerdenim!..ama asla sıkılmadım! sadece abartılar kafa karıştırıcaz die!.. bunun tırı-vırıya dönüşmesinden korkuom! .. :D xD nese,demek istediim jacob bunnarı koruo da olabilir lanetioda diecem ama omayacak cünkü adam kötü diil besbelli!..ama bunnarı kobay da yapıo olabilir!..

Lazz_Boyy demiş,

2 Ağustos 2009 @ 18:42

jacob çok özel güçleri var benim kafama takıaln bu adaya nasıl gidip geliyo denizaltısını kullanmıyo ışınlanıyo olabilir.Ama o ölmeyecek bence zaten ada onun ama jacob sahte locke’nin abisi olduğunu anlamıştı ama niye karşılık vermedi istese kendini öldürtmezdi herşeyi en baştan jacob planladı tahminime göre

tansu demiş,

2 Aralık 2009 @ 11:45

bence jacob kahramanların hepsini dokunarak işaretledi.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın