5×14 Daniel ve Küçük Charlotte

Lost, Daniel Faraday, Charlotte

Daha önce, Charlotte‘un Daniel‘e, çocukken adada gördüğü bir adamın ona adadan gitmesini ve bir daha asla geri dönmemesini söyleyerek onu korkuttuğunu anlatırken görmüştük. Ona göre bu adam Daniel‘di.

Lost, Daniel Faraday, Charlotte, Game

Daniel, Charlotte‘un söylediği bu sözler nedeniyle, ona adadan gitmesi gerektiğini bu kez söylememeye karar vermişti. Ancak, adada gerçekleşecek kazadan Charlotte‘u korumak istedi ve söylemekten kaçamadı.

(ninni)

esgi demiş,

30 Nisan 2009 @ 23:36

ben bu işi anlamadım gitti…faraday ne dedi bu bölümde bu bizim şimdiki zamanımız..kaldı ki charlotte faradaya o adam sendin dediğinde faraday daha bunları yaşamamıştı..bu sonsuzluk içinde bi kısır döngümü yani? geçmişe gittiler gelecek zaman geldiğinde olaylar değişmesse uçak yine düşeçek ve bizim tayfa yine adaya düşecek ve yine aynı şeyler yaşanacak..sonra tekrar geçmişe gidecekler yine aynı şeyler tekrar tekrar tekrar…peki o zaman bunlar daha önce yaşandıysa ve tekrar adaya düştülerse demekki faradayın söylediği hidrojen bombası kullanarak olayları değiştirme işe yaramayacak..yarasaydı bundan önceki seferde yarardı..neden bundan öncekinde düşünemedi olayları değiştirmeyi..yada düşündü ama işe yaramadı..bu zaman kavramı çok karışık algılanması çok güç bi kavram..:)

RichardAlpért demiş,

30 Nisan 2009 @ 23:39

napılırsa yapılsın öyle yada böyle geçmiş değişmez ;)

Ve o olanlar bence geçmiştede oldu …

Benjamin Linus demiş,

30 Nisan 2009 @ 23:40

Daniel Faraday bu bölümde çok önemli açıklamalar yaptı. Mesela uçak kazasına neyin sebep olduğundan. Ayrıca her 108 dk da bir basılması gerekli olan düğmenin gerekli olduğu ortaya çıktı. Bunlar da alınabilirdi.

DaNiEl FaRaDaY demiş,

1 Mayıs 2009 @ 00:09

lostun güzelliği burda, geçmişelerini gelecekte yaşıyorlar…

tari demiş,

1 Mayıs 2009 @ 00:19

ya chorlotte 1979 da dogmamışmıydı?

kasırga demiş,

1 Mayıs 2009 @ 00:33

daniel ın bu konuşmayı yapması geçmişin değişemeyeceğinin göstergesi– okadar da kendine söz vermişti yapmıyacam diye…daha böyle küçük bi olayı değiştiremiyo bütün döngüyü değiştirmeye çalışıyor –ama dediği gibi jack ve tayfası oraya ait değiller ve belki tam olarak değiştiremeselerde geleceği etkileyebilirler bi sonraki bölüm çok heyecanlı olacak promoyu izledim jack in etki edeceği olay ın başlangıcı sanırım..

aslıhan demiş,

1 Mayıs 2009 @ 01:16

bu sahnelerde duygulanmamk elde değildi..tesedüf demiyorum bu kader..bi noktadan sonra anlamaya çalışmıyorum öylece izliyorum..harika bi bölümdü..ve gerçekten ölmemeliydi fraday yazık oldu.

others demiş,

1 Mayıs 2009 @ 01:31

yalnız bişe aklıma takıldı.hurley ile miles gecen bölümde arabayla giderken kendi ambarlarının inşa edildigini gördüler.faradayın dediğine göre cıkacak enerjiyi durdurmak için kurulacaktı bu dharma istasyonu.dr chang cıkacak enerjinin cok fazla olacagını biliptemi kurdu bu istasyonu.çünkü faradaya göre enerji acıga cıktıktan sonra kurulacaktı istasyon

Bentham demiş,

1 Mayıs 2009 @ 01:40

esgi demiş,
30 Nisan 2009 @ 23:36
ben bu işi anlamadım gitti…faraday ne dedi bu bölümde bu bizim şimdiki zamanımız..kaldı ki charlotte faradaya o adam sendin dediğinde faraday daha bunları yaşamamıştı..bu sonsuzluk içinde bi kısır döngümü yani?
—————

Evet tamamen bi döngüden ibaret, ama bu döngü değiştirilebiliyor. Sadece bu zamana kadar bu döngüyü değiştirebilen olmadı.1977′de bulunan faraday normal zamanını yaşıyor, Charllotte de normal zamanını yaşıyor ve o zaman daha çocuk. Faraday’ın anlattığı gibi, bu döngü değiştirilemediği sürece enerji açığa çıkacak, Desmond düğmeye basmayacak, uçak adaya düşecek, faraday ve ekibi adaya gelicek, Charlotte ölecek ve ölürken Faraday’a aynı konusmaya yapacak.
Bu zaman yolculuklarını, geçmişte John’un kendisini ziyaret etmesi sebebiyle Widmore da biliyor ve işi çözmüş durumda. Yani bir döngünün olduğunu biliyor. Hatta John adadan ayrıldıktan sonra ona bu döngüyü sen değiştirebilirsin diyor ve ona yardım ediyor. Döngü kırılamazsa adaya dönemeyeceğini biliyor.

Emre demiş,

1 Mayıs 2009 @ 06:45

Burda birşeye dikkat etmenizi istiyorum. Charlotte adaya dönmemesi gerektiğini söylememiş olabilir çünkü o sırada görüntü başka yöne çeviriliyor. Belki geçmişteki kendisine mesaj yollamak için charlotte u kullanmış olabilir. Burada aslında önemli soru acaba faradayın geleceği değiştirmesi için çabalarıda geçmişin değişmeyen bir parçasımıydı.

Gurcan demiş,

1 Mayıs 2009 @ 08:01

Bu sefer adaya gelme dediğini sanmıyorum, başka “tiyolar” vermiş olabilir. Ayrıca Faraday’ıın teorisinin yani uçağın hiç düşmemesi sayesinde herşeyin düzeleceği zannının sonucunda kazanın mutlak şekilde gerçekleşeceği ve bundan şarlot dahil kurtulanın olamayacağı gerçeğidir, bu kadar akıllı bir adamın bunu düşünememesi garip olacağından çok başka bir plan dahilinde hareket ettiğini farz ediyorum. Böyle olmazsa çok evrenlilik ve bilinç transferi gibi fantastik cevapların esiri olmaya devam edebiliriz :)

Mr. Heko demiş,

1 Mayıs 2009 @ 09:22

charlotte’nin yaşı ile ilgili bir mantık hatası var tari gibi düşünüyorum

nep demiş,

1 Mayıs 2009 @ 09:30

04×02 de Benjamin Charlotte için 1979 İngiltere doğumlu diye anlatmaya başlamıştı, ama görüyoruz ki 1977 yılında Charlotte 7-8 yaşlarında :) Hatta yapımcılar aynı kişi olduğunu anlayalım diye yemekten önce çikolata yemem gibi bir replik bile koydular bölüme..

safazx demiş,

1 Mayıs 2009 @ 09:57

Charlotte nin konusması aynıydı… Lost kalitesini bundan bile belli edebiliyor…

P.S : Kız da acaip tatlı yaw =)

marginale demiş,

1 Mayıs 2009 @ 10:47

Faradayın söylemeyeceğim dediği konu; olayların akışına müdahale edeceğim ve başaracağım ama başarılı olamama ihtimaline karşı adadan gitmen lazım diyor.bu sözü ilk söylediğinde de sana bunu söylemek zorunda kalmayacağım yani gitmene gerek kalmayacak olayların akışını değiştireceğim anlamında söylemişti zaten..

yago demiş,

1 Mayıs 2009 @ 10:53

Bence söylemiştir yine, bu bölümde bize göstermemişlerdir, çünkü bir süre konuşmaya devam ettiler ama ne konuştuklarını biz duyamadık, ayrıca Daniel o yaştaki bir insanın anlayamayacağı çok karışık şeyler söyledi, burada abartmışlar bence bu konuşma ile..

OrKN demiş,

1 Mayıs 2009 @ 11:10

faradaye annesi küçükken çok baskı yapmış ve büyüdüğündede bu değişmemiş… faradyın annesiyle ”benimle gurur duyacakmısın” sahnesinde bayağı duygulandım:(

coby demiş,

1 Mayıs 2009 @ 11:22

lost senaristleri zamanda yolculuk hikayesine girdiklerinden beri bütün zaman teorilerini alt üst edip bir fizikçi edası ile yeni teoriler ortaya atıorlar ve mantık hatalarının arkasıda kesilmior

senaristlerin bel bağladığı süreklilik kanununda geçmişi değiştiremezsin diye bir şey yoktur zira süreklilik kanununda geçmiş’e yolculuk yapılamaz (imkansızdır) eğer karakterlerini geçmişe yolluyorsan hala bu kanuna bağlaı kalmak mantık hatalarını peşinden getirir

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

1 Mayıs 2009 @ 11:23

Bencede bunlar kaderlerini değiştirmeye çalışıyor bu bölümde. Faraday hidrojen bombasının yerini öğrenip kuğu istasyonundaki manyetik gücü kapatmaya çalışacak işte. Charlotte ye de yaşanabilecek faciadan korumak için adadan gitmesini söyledi.

erakyol84 demiş,

1 Mayıs 2009 @ 11:32

ewt arkadaşlar lost ta boyle hata olurmu yaw Ben charlotte u tanıtırken 1979 doğumlu diye tanıtıyor ama görüyoruzki 1977 de charlotte 5 yaşlarında felan saçma oldu şimdi

doruk28 demiş,

1 Mayıs 2009 @ 11:55

benim zaman konusunda kafam burda karışıyo faraday bu bizim zamanımız diyo ama charlotte onu daha önce gördüğünü söyledi ? burda bir yanıltmaca olabilir

LostİnLost demiş,

1 Mayıs 2009 @ 12:21

Farady bu bizim zamanımız dedi doğrudur. Charletto ölmeden önce hatırladı zaten ölecekti ve hatırladı. Bence 815 uçağının düşmesine neden olacaklar. Zaten uçak kaza yaptı ve bütün olanları yaşadılar bir daha asla bunu unutamazlar. ;Faraday eğer ölürse Jack bu işe el atacak ama başaramayacak ve Hatchi yine yapacaklar Desmond yine gelecek ve düğmeye basmayacak uçak ta düşecek

cumali demiş,

1 Mayıs 2009 @ 19:48

evetya çok duygusal sahneler vardı bu bölümde ama önemli konu faraday’in ölebilirsinizmi ölebilirizmi ne öyle bişey demesi

kıvanç1907 demiş,

1 Mayıs 2009 @ 23:44

kız çok şeker yaw :)

kate_ fan demiş,

2 Mayıs 2009 @ 00:16

ben anladım charlotte bu olayı önceden yaşadı ama bu faradayın şimdiki zamanı (bence yani :D)

desperado demiş,

2 Mayıs 2009 @ 09:49

widmore adaya neden geri dönemiyor çok enteresan. Faraday hidrojen bombasıyla nasıl bir önlem düşündü o da bi muamma.

Bi de son sezonun son bölümünün son sahnesin de oceanic 815 sorunsuz bi uçuş yapacak ve bizimkiler birbirlerini hiç tanımıyor olarak hayatlarına devam edecek diye düşünüyorum..

LostİnLost demiş,

2 Mayıs 2009 @ 10:33

evet kate_fan aynen öyle
kızda çok tatlı :D

zzeben demiş,

2 Mayıs 2009 @ 10:33

ya evet eğer çeviri yanlış değilse (ingilizcesini kontrol etmedim) ben charlotte için 1979 doğumlu diyor
-tabi bi de şöyle bir durum var benjamin yalancının,kurnazın önde gideni bunu da aklımızdan çıkarmamak lazım.
-şimdi şayet charlotte hatırladıysa mantık olarak benjamin’in bizimkileri,eliosie’nin faraday ve sawyeri,Richard albertin alayını,daniellenin de jin’i hatırlaması gerekirdi.
ama kimse charlotte gibi açıklamadı veya söylemedi

yalnız charlotte da bir parlama sonucu danieli hatırladığını söyledi
salıncakta konuştukları mevzu biter bitmez paralel zamanda parlama olmuş olması lazım
desmondda geçmişte yaşamamasına rağmen parlamalar sonucu faraday ile konuşmuş ve rüyasında anıları canlanmıştı.

- bi de charlotte ne şeker çocukmuş al mıncıkla yani o derece

ömer faruk demiş,

2 Mayıs 2009 @ 10:38

Demek ki geçmiş değiştirilemiyor.

Hani Charlotte 1978 doğumluydu???!!!

y_a demiş,

2 Mayıs 2009 @ 10:48

bence bu bölüm en çuvalladıkları bölümdü…. şu an 1977 yılındalar. charlotte min. 6 yaşında hadi abartalım 5 yaşında olsun…
benjamin 4. sezonun 2. bölümünün sonunda kendini kurtarmak için charlotte un kimliğini deşifre ediyor ve doğum tarihini 1979 olarak veriyor. charlotte 1979 da doğup nasıl oluyorda 1977 de 5-6 yaşında oluyor. Acaba bunu atladılarmı yoksa saçma sapan bir kılıf uyduracaklarmı ? merak ediyorum :)

Tiger demiş,

2 Mayıs 2009 @ 10:59

Eğer Lost, Charlotte un yaş olayını düzgün bağlayamazsa büyük bir pot kırmış olur…
Bu bölümdeki tüm görüntüler, küçük kızın konuşması ,çikolata yemesi vs vs charlotte olduğunu gösteriyor ama yıl 1977 ve en azından 5-6 yaşında…Fakat önceki bölümlerde 1979 doğumlu olduğu biliniyor…

a.a.s demiş,

2 Mayıs 2009 @ 13:32

Charlotte konusunda yapımcılar bir hata yaptıklarını itiraf ettiler. isteyenler detaylı olarak buradan okuyabilir.
http://the-odi.blogspot.com/2009/03/official-statement-from-rebecca-mader.html
Kısaca özetlemek gerekirse, Charlotte’u oynayan oyuncu Rebecca Mader’in doğumgünü 2 Temmuz 1979′muş. Sette bir karışıklık olmuş ve aslında senaryoda yazan 2 Temmuz 1971 tarihi, (charlotte’un doğum yılı) 1979 olarak söylenmiş.
Adamlar fena çuvallamışlar yani….

dolunaymy demiş,

2 Mayıs 2009 @ 13:44

Bu bölümde bana yanlış kurgulanmış gibi gelen şu arkadaşlar eğer birşey kaçırıp böyle düşündüysem lütfen beni uyarın.Faraday ın annesi hastane çıkışı wildmore a dan i adaya göndererek yaptığı fedakarlıktan bahsetmesi faradayın annesinin ve wildmore un geçmişte onu vurduğunu bildiklerini gösterir.Bunu biliyorlarsa yani dan in adaya geri gittiğinde başarısız olacağını biliyorlarsa neden gönderiyorlar?Öyle değilmi?

LostİnLost demiş,

2 Mayıs 2009 @ 15:16

Charlettonun suçu bu sette 1979 demiş aslında 1971 demesi lazım tamamen charlettonun suçu

brc demiş,

2 Mayıs 2009 @ 16:44

bi de başta suçu Rebecca Mader’a atmışlar o da bi komik :D

kilimcinin koroglu demiş,

2 Mayıs 2009 @ 17:05

others demiş,

1 Mayıs 2009 @ 01:31

yalnız bişe aklıma takıldı.hurley ile miles gecen bölümde arabayla giderken kendi ambarlarının inşa edildigini gördüler.faradayın dediğine göre cıkacak enerjiyi durdurmak için kurulacaktı bu dharma istasyonu.dr chang cıkacak enerjinin cok fazla olacagını biliptemi kurdu bu istasyonu.çünkü faradaya göre enerji acıga cıktıktan sonra kurulacaktı istasyon

—————————————

bneimde aklima takilan sey bu.
Faraday cernobil ornegini verdi bu enerjiyi durdurmak icin betonlarla ortecekler die buda kugu istasyonunu gosterior ama enerji aciga cikmadan betonlarla ortmeye baslamislar bile(kugu insaasina baslamislar) o kisim biraz karisik.

Ama soyle bisi olabilir kugu once farkli bi amac icin insaa ediliyordu sonra enerji aciga cikinca bunu ortmek icin kugu istasyonunu kullandilar yani bi nevi dogaclama yaptilar.

tari demiş,

2 Mayıs 2009 @ 17:26

sadece chorotte nin yaşı mı hata ucagın bulunuş sahnesinde faraday aglarken sacları daha kısa widmore geldiginde uzuyo aglarken faradayın yanındaki kadın zayıf sonra daha kilolu oluyo ayrıca pantolonunun rengi daha koyu o kadının sonra acık renk oluyo caroline ismi sanırım. bizim üzerinde beyin fırtınası yapıp 1 haftayı zor getirdigimiz dizide bu ayrıntılara dikkat etmemeleri üzdü beni. ya birde desmond un yanındaki zenci kadın doktor 1.sezondaki waltı kacırdıkları zaman ki bölümlerdeki zenci kadın degilmi benmi benzettim ….

kilimcinin koroglu demiş,

2 Mayıs 2009 @ 17:39

ya admin is basinda sanirim, su soruya bi cevap verseniz kafayi yedim faradayda cennete merhaba dedi zaten

others demiş,

1 Mayıs 2009 @ 01:31

yalnız bişe aklıma takıldı.hurley ile miles gecen bölümde arabayla giderken kendi ambarlarının inşa edildigini gördüler.faradayın dediğine göre cıkacak enerjiyi durdurmak için kurulacaktı bu dharma istasyonu.dr chang cıkacak enerjinin cok fazla olacagını biliptemi kurdu bu istasyonu.çünkü faradaya göre enerji acıga cıktıktan sonra kurulacaktı istasyon

—————————————

bneimde aklima takilan sey bu.
Faraday cernobil ornegini verdi bu enerjiyi durdurmak icin betonlarla ortecekler die buda kugu istasyonunu gosterior ama enerji aciga cikmadan betonlarla ortmeye baslamislar bile(kugu insaasina baslamislar) o kisim biraz karisik.

Ama soyle bisi olabilir kugu once farkli bi amac icin insaa ediliyordu sonra enerji aciga cikinca bunu ortmek icin kugu istasyonunu kullandilar yani bi nevi dogaclama yaptilar.

kugunun yapilmasi biraz erken degilmi daha enerji aciga cikmadi

sarandal demiş,

2 Mayıs 2009 @ 20:03

Tari arkadaşım dediğin sahnede faraday ın saçları kökten değişikliğe ugruyordu.Bunun Sebebi o sahne 4.sezon 2. bölümde gördüğümüz sahnedir.Blmiyorum dediği yerden sonrasını görmemiştik,yeni cektikleri için mantık hataları oluştu.Ama böyle bir detayı gözden kaçırmamaları gerekirdi yani en azından komple baştan cekebilirlerdi.

ravenian demiş,

2 Mayıs 2009 @ 23:11

BENİ BİTİREN SAHNE BUYDU İŞTE ABİİİİİİİİİİİİİİİİİİ !

orkunonur demiş,

3 Mayıs 2009 @ 11:36

arkadaşlar bence bu olay çok mantıklıydı çünkü faraday başta hiçbirşeyin değişmeyeceğini varsayıyordu şimdi ise
faraday ve diğer losties için şu anda kendi şimdiki zamanında yaşadıklarından geleceği değiştirebileceğini biliyor ve bu umutla söylüyor
açıkçası ben olsam bende belki giderler diye konuşurdum

tari demiş,

3 Mayıs 2009 @ 12:26

sarandal arkadaşım işte bende onu diyorum böyle bir dizide bu ayrıntılara dikkat etmeleri gerekirdi diyorum:)

lost demiş,

3 Mayıs 2009 @ 13:20

2 hafta boyunca bekledik iğrenç bi bölüm yaptılar anlamıyorum bu yapımcıları yaa lost hayranıyız idye bukadarda işkence olmazki:dxd

zzeben demiş,

4 Mayıs 2009 @ 00:17

tari demiş,

2 Mayıs 2009 @ 17:26

sadece chorotte nin yaşı mı hata ucagın bulunuş sahnesinde faraday aglarken sacları daha kısa widmore geldiginde uzuyo aglarken faradayın yanındaki kadın zayıf sonra daha kilolu oluyo ayrıca pantolonunun rengi daha koyu o kadının sonra acık renk oluyo caroline ismi sanırım. bizim üzerinde beyin fırtınası yapıp 1 haftayı zor getirdigimiz dizide bu ayrıntılara dikkat etmemeleri üzdü beni. ya birde desmond un yanındaki zenci kadın doktor 1.sezondaki waltı kacırdıkları zaman ki bölümlerdeki zenci kadın degilmi benmi benzettim ….

belkide bilerek öyle gösteriyorlar
düşünsene 1000 lerce kez belki aynı şeyi yaşamışlar
farklı kurgulardan,zamanlardan görüntüleri birleştiriyorlardır belki :))

All New Lost on ABC demiş,

4 Mayıs 2009 @ 15:54

zzeben demiş,

4 Mayıs 2009 @ 00:17

Çok haklısın. Bu olaylar bir döngü içinde olduğundan, kahramanlarımız aynı olayları farklı şekillerde defalarca yaşıyorlar. Mesela Faraday bir döngüde saçını uzatmış, diğerinde gelişen olaylardan etkilenerek saçını kestirmiş. Ayrıca Faraday tv. izlerken arkasında görünen Caroline isimli kadın, bir döngüde zayıf, diğerinde de çok zıkkımlandığı için şişman oluyor. :))

gÜlÇiN demiş,

4 Mayıs 2009 @ 20:20

faraday in ölmesine coq üzüldüm! yani neden “jack” diilde o! xD $aka tabi jack de ölmesin! tabi daniel ın ölmesinin bi adayla ilqisi olmalı! yani bu kadar kolay olamaz! yrıca widmorunda oğlu! :S ona saten hala şaşıom! :S xD.. bide “daniel” “des” in “sabitiydi!” neden????!!!! :((((((( xD

orion demiş,

5 Mayıs 2009 @ 13:38

şu ana kadar geçmişten bu ekiple ilgili birşey hatırlayan tek kişi charlotte oldu. neden acaba? bu mantıkla Ben in de herşeyi hatırlıyor olması lazım. tabi blacksmoke ve tapınak ona unutturmadıysa. yine de Ben i orta yaşlarında ethan ın çocukluğuyla beraber alex i kaçırırken gördüğümüze göre, benjamin diğerlerine katıldığı halde bir şekilde dharma ya geri döndüğüne göre hatırlıyor olmalı. bence ilk günden bu yana ben herkesi tanıyordu. bizim ekip adanın 1977 sine gittiler. haliyle o zaman orda yaşayan herkes şimdi onları hatırlıyor.

oğuz aktaş demiş,

5 Mayıs 2009 @ 20:19

charlotte faraday’a bnm adadan gitmemi söyleyen sndin diyor…peki neden benjamin(o zamanlar daha çocuk) büyüyünce hiçbirisini hatırlamıyor…
yoksa charlotte geleceğimi görüyor?…kafa iyice karıştı gitti yine..

idris charlie demiş,

5 Mayıs 2009 @ 23:41

arkadaşlar bence şöle olsaydı tam doğrulaşırdı … charlotte daniele dedi ya ölürken sen benim burda öleceiğimi söylemiştin diye işte o çocukken daniel onun öleceiğini biliyordu gidip öleveksin bir daha bu adaya dönme deseydi tam olurdu :D

akin demiş,

11 Mayıs 2009 @ 13:02

ben linus gemide casusum var hatta charlotte 1979 dogumlu demişti bunu ispatlamak için, 1977 yılına gittiğimizde charlotte’u en az 7 yaşında bir kız olarak görüyoruz. zaten j.j. abrahamda burada yaptıkları mantık hatasını kabul edip özür diledi.

HK_Bgm demiş,

16 Mayıs 2009 @ 07:41

Kız çook tatlı ya :)))

merve demiş,

2 Ağustos 2009 @ 01:03

esgi demiş,
30 Nisan 2009 @ 23:36

ben bu işi anlamadım gitti…faraday ne dedi bu bölümde bu bizim şimdiki zamanımız..kaldı ki charlotte faradaya o adam sendin dediğinde faraday daha bunları yaşamamıştı..bu sonsuzluk içinde bi kısır döngümü yani? geçmişe gittiler gelecek zaman geldiğinde olaylar değişmesse uçak yine düşeçek ve bizim tayfa yine adaya düşecek ve yine aynı şeyler yaşanacak..sonra tekrar geçmişe gidecekler yine aynı şeyler tekrar tekrar tekrar…peki o zaman bunlar daha önce yaşandıysa ve tekrar adaya düştülerse demekki faradayın söylediği hidrojen bombası kullanarak olayları değiştirme işe yaramayacak..yarasaydı bundan önceki seferde yarardı..neden bundan öncekinde düşünemedi olayları değiştirmeyi..yada düşündü ama işe yaramadı..bu zaman kavramı çok karışık algılanması çok güç bi kavram..:)

BEN BUNA ÇOK KATILIYORUM.AYNI ŞEYLERİ BENED ÇOK DÜŞÜNÜYORUM VE BENE MANTIKLI Bİ DÜŞÜNCE.NASIL TOPLAYACAKLA ÇOK MERAK EDİYORUM6.SEZONDA

eren demiş,

15 Eylül 2009 @ 12:28

Arkadaşlar şu şekilde bir döngü var:

- Gelecekten gelen Faraday çocuk Charlotte’a bu sözleri söylüyor
- Eloise’in karnındaki Faraday büyüyor.
- Adaya geliyor.
- Küçük Charlotte da büyüyor, adaya geliyor.
- Charlotte ölmeden önce bu sözleri söylüyor.
- Fakat Faraday daha geçmişe gidip bu olayları yaşamadığı için anlamıyor.
- Faraday geçmişe gidiyor
- Charlotte’a bu sözleri söylüyor
- Eloise’in karnındaki Faraday büyüyor, adaya geliyor
- Charlotte büyüyor, adaya geliyor
Charlotte ölmeden önce Faraday’a bu sözleri söylüyor
- Ancak Faraday, o Faraday olmadığı için yine anlamıyor

Aslında Charlotte bu sözleri her seferinde bir önceki döngüde yaşayan Faraday’dan duyuyor. Bu da adada döngü olduğunun başka bir kanıtı. Ayrıca Charlotte’un yaşı konusu da çok enteresan.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın