5×14 The Variable

Lost, Dharma, Home, Jack, Daniel, Sawyer, Kate, Hurley, Miles

Bölüm Adı:
The Variable (Değişken)

Yayın Tarihi:
29 Nisan 2009

Bölüm Özeti:
Dizinin dönüm noktası olan 100. bölümde, Daniel‘in adaya ilişkin bildiği şeyleri itiraf etmesiyle hesaplaşma vakti gelir çatar.

Daniel‘ıin adaya dönmesi kazazedelerin Dharma Girişim‘e söylediği yalanların ortaya çıkması tehlikesini doğurur ve Dharma Girişim içlerinden bazılarına yönelik şiddetli tepkiler doğuracak şekilde kendi içinde ayrılıklar yaşar.

Desmond‘ın nasıl Daniel‘in sabiti olduğu ve kazazedelerin Desmond‘ı ilk buldukları yer olan gizemli ambarın The Varible‘dan nasıl etkilendiği de dahil olmak üzere Daniel‘in geçmişiyle ilgili daha çok şey açıklanacak.

Daniel‘ın annesi Eloise Hawking ve Charles Widmore ile ilişkisiyle ilgili açıklamalarda bu bölümde yer alacak.

Yazan:
Edward Kitsis & Adam Horowitz

Yöneten:
Paul Edwards

Oyuncular:
Naveen Andrews Sayid rolünde
Henry Ian Cusick Desmond rolünde
Jeremy Davies Daniel Faraday rolünde
Michael Emerson Ben rolünde
Matthew Fox Jack rolünde
Jorge Garcia Hurley rolünde
Josh Holloway Sawyer rolünde
Daniel Dae Kim Jin rolünde
Yunjin Kim Sun rolünde
Ken Leung Miles rolünde
Evangeline Lilly Kate rolünde
Elizabeth Mitchell Juliet rolünde
Terry O’Quinn Locke rolünde

Konuk Oyuncular:
Nestor Carbonell Richard Alpert rolünde
Sonya Walger Penelope “Penny” Widmore rolünde
Alan Dale Charles Widmore rolünde
Francois Chau Dr. Pierre Chang rolünde
Fionnula Flanagan Eloise Hawking rolünde
Patrick Fischler Phil rolünde
Eric Lange Radzinsky rolünde
Sarah Farooqui Theresa rolünde
Alice Evans genç Eloise Hawking rolünde

Wendy Pearson acil servis doktoru rolünde
Todd Coolidge yardımcı doktor rolünde
Peggy Anne Siegmund bakıcı rolünde
Jennifer Sojot acil servis hemşiresi rolünde
Spencer Allyn genç Daniel Faraday rolünde
Michael Dempsey ustabaşı rolünde
Maya Henssens genç kız rolünde
Ariston Green işçi rolünde
Marvin DeFreitas genç Charlie rolünde
Brad Berryhill endişeli adam rolünde

Kaynak:abc

Basın bildirisinde bu bölüm için dizinin 100. bölümü olarak kilometre taşı olduğuna vurgu yapılmış. Zaten bir hayli yüksek olan beklentilerim, doruğa ulaşmış bulunuyor bu sebeple. Bölüm özeti yayından önce ser verip sır vermeyeceklerinin kanıtı. Sadece bir cümleden oluşuyor. Promoda oldukça kısa ve belirsizdi zaten. Konuk oyuncu listesi hiç olmadığı kadar kabarık ve gizemli bir çok karakter aynı bölümde görünecekler. Gerçekten heyecan verici. Ayrıca genç Charlie karakterinden oldukça işkillendiğimi itiraf etmeliyim neden Charlie Hume değil de genç Charlie? Zaten çocuk niye genç diye ekleme ihtiyacı duydular anlayamadım.

Paylaşan: Ginsberg

ferMANyak demiş,

27 Nisan 2009 @ 12:08

genç çarli bizim sarışın rockçu çarlimiz olmasın?

mr.eko we charlie demiş,

27 Nisan 2009 @ 12:09

güzel bölün olur bence

hanso demiş,

27 Nisan 2009 @ 12:45

bence faraday widmore ile eloise nin oğlu…

Banu demiş,

27 Nisan 2009 @ 12:51

genç Charlie, Charles Widmore olabilir mi acaba???

Banu demiş,

27 Nisan 2009 @ 12:53

bu arada daniel faraday charles widmore’un oğlu mu oluyor, yani penny’nin erkek kardeşi mi?

doruk28 demiş,

27 Nisan 2009 @ 12:55

dalya dicez perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum

doruk28 demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:00

1970 yılında bildiğiniz gibi hiç black smoke ı görmedik bence black smoke patlamadan sonra ortaya çıkıcak ayrıca ben ve lock 1970 yılına gitmemeleri ben in yargılancak olması olabilir john ona refakat etmişti biliyorsunuz black smoke yargılıyacağı için 1970 e gidemediler diyorum tabiki eksik tarafları vardır ama bi kaç yeri doğru olduğunu düşünüyorum

tedy demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:11

paso aynı şeyler

başka bir olay yokmu?

TEDY

Akrep5 demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:13

ewet bencede çok önemli bi bölüm olacağa benziyor..

ghost_?? demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:31

Ne zamandır söyleniyor zaten danieL widmore ve eloisenin oğuLLarı. Ayrıca bölümüN adıda iLginç DEĞİŞKEN bu değişkenlik bir karekterlemi yoksa adaylamı iLgili acaba….

tknzcn demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:38

Sanırım genç charlie diye bahsettikleri desmond’ın oğlu arkadaşlar.

tknzcn demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:43

hatta öyle şimdi imdb’ye baktım 12.bölümde de gözüküyormuş.Charlie Hume diye yazıyor.12.bölümde de Ben’in Pen’i öldüreceği sırada gözüktüğünden bahsediyor herhalde.

aslıhan demiş,

27 Nisan 2009 @ 13:52

dehşet bir bölüm olacağı kesin..dizi bittinde kafamızda umarım cevapları verilen sorularımız olur..daha fazla soru sormak istemiyorum artık(:

desperado demiş,

27 Nisan 2009 @ 14:20

Bu sezon birçok şey öğrendik ama çoğu havada kaldı, bu bölüm daha önce öğrendiğimiz şeylerin beynimizde yerli yerine oturacağı bir bölüm olabilir. Kısacası, önce dosyaları yükledik şimdi de disk birleştiricisini çalıştıracağız :)

pierret demiş,

27 Nisan 2009 @ 14:40

aman daniela bısey olmasın da

yago demiş,

27 Nisan 2009 @ 14:47

100. bölüm güzel bir bölüm olacak sanırım

justwe demiş,

27 Nisan 2009 @ 16:42

Bence serinin şuana kadarki en güzel en canalıcı bölümü geliyo. Bence bu arayı bizi heyecanlandırmak için koydular. iyi de yaptılar:D

BİR TEORİ:nasıl olacak tam içini dolduramadım ama bence desmond ve penny’nin oğulları charlie, bizim driveshaft’taki charlie. Yani ufak charlie bi şekilde zamanda geri gitcek ve başka bi aile tarafından evlatlık edincek. Tabi altını doldurmak lazım:)

NOT: Ayrıca arkdşlar aslında bu bölümün 108. bölüm olması planalanıodu. Ancak 4. sezondaki senarist grevi yüzünden 21 bölüm planlanan sezon 13 bölüm çekildi. bu da bi dipnot olsun:)

coy demiş,

27 Nisan 2009 @ 16:50

arkadaslar bi suredir bi tartisma vardi.. ucagi okyanus batirip icine cesetleri koyan ben mi yoksa wildmore mu diye… gecen hafta yayinlanan ozel bolumde anlatici ucagi wildmore un koydugunu soyluyor dikkat ettiniz mi?

dcn demiş,

27 Nisan 2009 @ 16:50

adından belli.değişken.zamanı kastediyor.yani zaman değişken

elif demiş,

27 Nisan 2009 @ 17:21

Doruk28 black smoke hakkında haklı olabilirsin ama 1970lerde de Dharma köyünün etrafında sonic çit vardı. Bu çitler diğerlerini durdurmak için yapılmış olabilir ama Sawyer ve arkadaşları 1974te 2 othersı öldürdüğünde Richardın o çiti elini kolunu sallayarak geçtiğini yani çitin othersı durduramadığını gördük.

nabukadnezar demiş,

27 Nisan 2009 @ 17:39

Faraday’ın charles widmore’un oğlu olduğu bu sitede daha önce bir başlık altında yazmıştı zaten. hatta elloise’in faraday’ı vuracağı da… ben hala charlie’nin desmond’un oğlu olduğunu düşünüyorum.

alper18 demiş,

27 Nisan 2009 @ 20:23

bi şey hatırlatmamız lazım..
hepinizin dediği gibi charlie hume bizim charlie olabilir çünkü desmond charlie’nin ölümü görüp duruyordu.baba oğul ilişkisi olduğu için olabilir değil mi?

bilmezuydurur demiş,

27 Nisan 2009 @ 22:58

arkadaşlar Sun neden 1977′ye dönmedi allah aşkına? biri cevap versin, Admin’ler araştırın bulun, sööööööööööööyleyin!!! :D

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

27 Nisan 2009 @ 23:52

Bu bölüm süper olacak zaten. Perşembe gününü sabırsızlıkla bekliyorum. Ben de bazı arkadaşlar gibi Charlie’nin Desmond’un oğlu olduğunu düşünüyorum. Ama nedense aynı dönemde oynadıkları zaman Desmond’un oğlu yoktu ki? Bu bir çelişki. Ama genç Charlie dedikleri belkide Desmond’un şuan ki oğlu olabilir. Bildiğim kadarıyla oda sarışındı. Belki bu nedenle benzetme yapılmış olabilir.

munir demiş,

27 Nisan 2009 @ 23:55

bu bölümde desmondun ambarının neden 108e ayarlandığını göreceğiz, değişken adadaki zaman da olabilir ya da bizimkilerin biribirlerine karşı olan davranışları da olabilir..örneğin bir kısmı savaşacak bir kısmı savaşmayacak..gibi…black smoke 1970 de var çünkü bizimkilerr Amy adlı Ethanın annesini otherslerin elinden kurtardıklarında barakalara giderken Amy sonarlardaki şifreyi giriiyor ayağı yapmıştı yani sonarlar taa o zamanda da vardı bu da bize black smokenin varlığını gösteriyor..
Faraday Widmoore-Hawkingin oğlu bu kesin..çocuk Charlie’nin gitarcı Charlie olması mümkün değil..Buna ait bir zaman kırılması olmadı çünkü..bu bölümde ambarın olduğu böldede ortaya cıkacak enerji sonucudaq bizimkilerin hafızasında sorunlar olacağını düşünüyorum..yada anormal davranış sergileyecekler..Dr.Chang Milesi’in oğlu olduğunu öğrencek..Burdaki sorun bir kişinin aynı anda iki kişi olarak görünmessi..Oryantasyon filminde tavşanı elinde tutan Dr.Chang telaş içinde bağırıyorsu birbirlerini görmeleleri gerektiği konsuunda tavşanların..acaba bunun etkisi nedir*..

hardnemesis demiş,

28 Nisan 2009 @ 03:41

Ben yazmıstım sacma bi teori ama :/
acab adedim dalga gecmeyin dedim :P
Desmond’un oglu olan charlie acaba bizim charlie Olabilir mi gibi bi soru oldu içimde lostta neden olmasın mantıklı bi acıklaması da olabilir mesela. bizimkiler adaya dustugunde Desmond Zaten adadaydı ve ona oldukc ayakın davranıyordu bilmiyorum sacma gelebilir :D

gizemliii demiş,

28 Nisan 2009 @ 09:09

arkşlar kimsenin dikkatini çeçmemiş galiba eloisenin bir oğlu daha var fardayın kardeşi manastırdaki keşiş onun masasınsa elois ile bir fotosu vardı o keşişle olan bölüm 4.sezondaydı hume ve peninin tanıştığı bölümde…

çiçek demiş,

28 Nisan 2009 @ 09:18

arkadaslar desmond ambarada anahtarı cevirmek için asagı inmeden önce en son kimi gördü azcık düşünün lüffttten drive shaft çarliyi tamam anlaştık dimi bence o yüzden çarlinin ölümünü görebildi. ben ve diğerlerinin geçmişe gitmeme sebeplerini çözdüm sayılırım ama ifade edemiyorum bi türlü sadece bence hersey dizi bittiğinde yerli yerine oturacak. altıncı hissi hatırlarsınız orda bizim doktorun ölü olduğunu hatırlama anı vardıya ite öyle herşey çorap söküğü gibi gün yüzüne çıkacak.tamamda her gzel şey gibi lost da bitecek sorular cevaplanaqcak sonra ne olacak ne izlicez vvvvvvvvvvveeeeeeeeee kafamızı neyle meşgul edicez rüyalarımıza ne girecek neyden baskasını düşünemez olucaz pardon ağırmı kaçtı biraz haksız sayılmaz bi nevi uyusturucu işte kimse kusura bakmasın.

60,Yıl demiş,

28 Nisan 2009 @ 10:13

endişeli adam adam warmış ne güzel x)

marginale demiş,

28 Nisan 2009 @ 14:44

büyük charlie desmondun oğlu değil kesinlikle.eğer oğlu çıkarsa bu sitedeki herkese yemek ısmarlayacağım :)

Ceday demiş,

28 Nisan 2009 @ 14:46

çiçek demiş,
28 Nisan 2009 @ 09:18

çiçek kesinlikle katılıyorum hep te arkadaşlara söylerim lost bitmesin bu heyecan bu merak bitmesin…
hergüzel şey gibi lostta bitecek :( …

Ceday demiş,

28 Nisan 2009 @ 15:10

Banu demiş,
27 Nisan 2009 @ 12:53

bu arada daniel faraday charles widmore’un oğlu mu oluyor, yani penny’nin erkek kardeşi mi?
yani Allah aşkına artık bunu sormayın ya .. derler ya sağır sultan duydu bunu …
ama penny’nin erkek kardeşi olması enteresan , Dismond’un kayınçosu :)

Ceday demiş,

28 Nisan 2009 @ 15:28

Desmond ‘ın kayinçosu :) Desmond‘ın nasıl Daniel‘in sabiti ve Daniel adada zaman sıçramaları olurken Desmond’ın kapısını çalmış ondan yardım istemişti ..

musa demiş,

28 Nisan 2009 @ 16:11

marginale demiş,
28 Nisan 2009 @ 14:44

büyük charlie desmondun oğlu değil kesinlikle.eğer oğlu çıkarsa bu sitedeki herkese yemek ısmarlayacağım :)

—————————————–

kardeş bu melet LOST yani yinede iyi düşün herkese yemek biraz külfetli olur

twinssss demiş,

28 Nisan 2009 @ 16:16

burada anormal olan theresa charli yi o kadar takmayın bu theresa boone un theresa aşağı theresa yukarı daki theresa mı yoksa bu bi oyun mu

zeusonur demiş,

28 Nisan 2009 @ 16:35

Değişken, bu bölümde zamanla ilgili çok önemli şeyler öğrenicez sanırım, tıpkı sabit bölümünde olduğu gibi. Faraday kimin oğlu tartışmalarını da artık yapmayalım, dizi göstermeden tahimn etmek çok güç oluyor böyle şeyleri ama benim tahminim eğer bir aile ilişkisi varsa bu da Eloise ile Desmando arasındadır. Desmond anahtarı çevirip geçmişe gittiğinde Eloise karşısına çıkıp, Penny’den ayrılmasını, adaya gitmesini söylemişti. Hadi Desmond özel de Eloise nasıl biliyor geleceği?

dcn demiş,

28 Nisan 2009 @ 16:49

marginale demiş,

28 Nisan 2009 @ 14:44

büyük charlie desmondun oğlu değil kesinlikle.eğer oğlu çıkarsa bu sitedeki herkese yemek ısmarlayacağım :)

———————-

untma sözünü :))))

yago demiş,

28 Nisan 2009 @ 17:11

Charlie niye Desmond ın oğlu olsun ki?

yago demiş,

28 Nisan 2009 @ 17:13

pardon oğlunun adı Charlie ydi değil mi:) o kadar çok şey oluyorki, takip etmesi zor..

Elisa demiş,

28 Nisan 2009 @ 17:20

çiçek 6. histe bruce willes öldugunu anlamıştı son sahnede ve sen demek ıstıyordunkı bızım altılıda ölu
ozaman bır soru gelemzmı aklımıza ozaman claer nasıl dogum yaptı yada adada ölenler charles yenıdenmı öldu tmm lost bu ehrşey bekelnır ama bukadarıda olmaz sana daha amntıklı bır karşı acıklama getiremıyorum ama ölduklerınıde sanmıyorum şayet haklısın ve böyle oldu dıyelım bu çok buyuk bır düş krıklıgı olur kendı adıma sölıyım saygılar

doruk28 demiş,

28 Nisan 2009 @ 17:42

elif demiş,
27 Nisan 2009 @ 17:21

Doruk28 black smoke hakkında haklı olabilirsin ama 1970lerde de Dharma köyünün etrafında sonic çit vardı. Bu çitler diğerlerini durdurmak için yapılmış olabilir ama Sawyer ve arkadaşları 1974te 2 othersı öldürdüğünde Richardın o çiti elini kolunu sallayarak geçtiğini yani çitin othersı durduramadığını gördük.

________________________________________

walla elif bence o sonic çitler bi işe yaramıyo kaldırsınlar onu :) çünki locke ile kate de üstünden geçmişti(sanırım 4 . sezondaydı baakrsanız görürsünüz) belki richard da üstünden geçti artislik olsun diyede bizi durduramaz dedi :) ben hala black smoke un bu patlamadan sonra ortaya çıkacağını düşünüyorum

gizemliii demiş,

28 Nisan 2009 @ 18:29

konuyu toparlayalım….eloise ve charlesın 3 çocuğu var.penny,faraday,manastırdaki keşiş diye düşünüyorum.AMA eloise keşişin ablası yada arkadaşı da olabilir ki bu da masasınsaki eloise resmini açıklar.

nemo demiş,

28 Nisan 2009 @ 19:24

bende tam tersi back smoke adanın en buyuk gücü ve sonradan cıkamaz gibi geıyo.cunku o eski lahiterin ordan cıkıyo.biemiyorum sanki hep varmış gibi.ayrıca desmond un charie bizim charilie fikrine bayıldım.tebrikler seni lost ekibine alalım.tbrkler justwe…
birde u heykelin gogesini sorANLAR sizce widmore un adamları mı yoksa yepyeni bir grup mu

emoş demiş,

28 Nisan 2009 @ 23:05

Faraday,Sawyer,yanındakiler zamanda sıçradıklarında 1950 yılına geldiler,genç Charles inde içinde bulunduğu ”diğerleri”bunları yakalamış ve Faradayden bomba yla ilgili yardım istemişti,yanlarında ”elli”dedikleri bi kadın vardı,Faradayı o götürdü bombaya ve Faraday ona bakıp duruyodu kızda rahatsız oldu hatta,o kadın Elois yani annesiymiş ben şimdi farkettim iyimi:))Faraday bombayı gömün bana güvenin bişey olmayacak gelecektede var bu ada deyince kadın geleceken geldiklerini anladı :sBence bombanın gidişatıyla ilgili Ellois haberdar ve gömülen yerde ”heykelin gölgesi”bence o adamlarda Elloisin ekibi..
Birde Ben çarkı çevirmeden önce Jacoba sitem etti,Locke u istemedi,ç”arkı çeviren adaya gelemez” dedi,aa kendisi geldi o yüzden geçmişe gitmedi belki..

alpeyyy demiş,

28 Nisan 2009 @ 23:36

arkadaşlar benim en çok merak ettiğim şey sun, locke ve ben neden şimdiki zamana düştüde jack, sayid, hurley ve kate geçmiş zamana düştü. uçaktaki diğer kişilerde şimdiki zamana düştüğüne göre ben ve locke için açıklanabilir ama sun neden şimdiki zamana düştü. bu konuda adam akıllı bir teorisi olan varmı?…

justwe demiş,

28 Nisan 2009 @ 23:38

bu teoriyi ben uydurmadım dostum. bende başka bi yerde okumuştum ama yine de saolasın:)

Arkadşlar o manastrdaki rahipin onun oğlu olduğunu söylemişsiniz. Olablir ama her sakallı eloise’in oğlu die bişe yokki. Bnce o herif de eloise gibi özel bi insan. Ayrıca bir röportajda yazarlar eloise’in “zamanda bir polis” gibisinden birşey olduğunu söylemişlerdi. Yani zamandaki sapmaları değişimleri düzeltio deniodu ama tam hatrlamıorum..

justwe demiş,

28 Nisan 2009 @ 23:40

ayrıca o heykelin gölgesi grubu Benjamin’in grubu çnkü Bram, miles’ı siyah van’a alıp aynı soruyu (heykelin gölgesinde ne yatıyor?) sormuştu. Ve widmore’la iş yapmamasını, kendileriyle brlkte çlşmasını istemişti.

Juliet demiş,

29 Nisan 2009 @ 08:49

Arkadaslar lost un sonunda adadaki herkes (jack kate lock hugo james …hepsi digerlerinin halkından olacaklar ve bir daha geri dönmeyecekler 1980 li yıllarda yasıyacaklar ve jâck lider olacak widmor kazanacak fereday ölecek adadan sadece sun ve jin ayrılacak butun sırlar açıklanacak ama kara duman açıklanmayacak

hanso demiş,

29 Nisan 2009 @ 09:44

nabukadnezar demiş,
27 Nisan 2009 @ 17:39

Faraday’ın charles widmore’un oğlu olduğu bu sitede daha önce bir başlık altında yazmıştı zaten. hatta elloise’in faraday’ı vuracağı da… ben hala charlie’nin desmond’un oğlu olduğunu düşünüyorum.

spoilerleri okumadan yorum yapmıştım…hatta okumayan başka arkadaşlarda olabilir…bence spoiler içeren yorumları yapmamak en iyisi…

erakyol84 demiş,

29 Nisan 2009 @ 15:23

sun ın 1977 ye gıtmemesının sebebı olarak dusunebıldıgım tek sey 2007de cocugunun olması ama mıles ın dedıgıne gore gecmıs zamanda onların sımdıkı zamanıysa bunda da bır anlamsızlık cıkıyo ama ogreniicez bakalım sebebı neymıs

FRİNGE demiş,

29 Nisan 2009 @ 15:24

“Desmond‘ın nasıl Daniel‘in sabiti olduğu ve kazazedelerin Desmond‘ı ilk buldukları yer olan gizemli ambarın The Varible‘dan nasıl etkilendiği de dahil olmak üzere Daniel‘in geçmişiyle ilgili daha çok şey açıklanacak”
budan bişey anlamadım anlayan anlatsın nasıl Desmond Danielin sabiti oluyor sabiti nedemek?

Claire bu sezon olmuyacağı söylenmişti ama KONUK oyuncu olarak karşımıza çıkacakmış değişken oyuncu olarak değil konuk oyuncu olarak karşımıza çıkacakmış (bilgi wikipedia: http://tr.wikipedia.org/wiki/Lost_(5._sezon) )

SXS demiş,

29 Nisan 2009 @ 17:07

Arkadaşlar ,Bram denen herifin Benjaminin grubunda olup olmadığını miles 3,2 milyon dolar sorusu ile yoklamıştı.Eğer o bölümü izlerseniz (miles ve ekibinin adaya ilk geldiği bölümler)cevabı bulursunuz.Aslında benim size sormak istediğim bir soru var umarım cevaplarsınız…Kate neden ben e yardım etti.(tedavi olmasına )Sizce kate in bu işlerde hiç mi bir eli yok.Bu noktayı göz önüne alırsanız sevinirim

termit00 demiş,

29 Nisan 2009 @ 17:32

Acaba keşiş nerde var hatırlayamadım?,

sirius demiş,

29 Nisan 2009 @ 17:40

eğer bu bölümde daniel ölürse hayatımda en değer verdiğim dizi tamamen gözümden düşücek en sewdgm karakter desomond ve daniel şansa bak biri 5 bölümdür yok biri ölücek herhalde:(((

kite demiş,

29 Nisan 2009 @ 17:43

bakıorumda lost ne duruma geldi yhaa nerde o 2.sezondakı heyecean 1.sezondakı gizem çok ozledim bea inş 6.sezon en iyi sezon olurda özlemimi gideririm

Burak demiş,

29 Nisan 2009 @ 19:02

ya arkadaşlar bütün herkes lostun gizemi nerde ya felan diyo anlayamadğım sizler değilmiydiniz lost için cevaplar nerde ya diyen ? cevaplar geldikce doğal olarak gizem yokolmaya başlıcak yani

tuğçe cezzzzzzzzzzzzzzzza demiş,

29 Nisan 2009 @ 20:44

güzel film ya tam izlmedim ama benim bi arkadaş bağımlısı adı furki

Kru demiş,

29 Nisan 2009 @ 23:53

charlie desmondun oğlu, ben ilerde zaman sıçraması yapıp oğlunu alıcak evlatlık vericek yada başka bişi , bu yüzden birine desmonda yaptıklarım için özür dilerim dedi ( çoğu kişi bunu penny’yi vurmak için gitti ama dayak yedi olayı sanıyor, aslında oğlunu kaçırıp zamanda atlatıyor, desmond bunu bilmiyor tabi o zamana gelmemiş )

tahmin tebi :)

bu arada richard denen g-man kılıklı adam neyin neyi ben çözemedim her yerde her zamanda var adam.

MER33 demiş,

30 Nisan 2009 @ 10:20

millet adaya bir atom bombası atılmış peki bunu kim atmış olabilir ? adanın yok olmasını isteyenler , demek ki bu adanın varlığından haberdar olan bilmediğimiz kişiler var . olay onlara dönecek

doruk28 demiş,

30 Nisan 2009 @ 11:48

faraday öldü genel olarak heyecanlı bi bölümdü her an büyük bir sır otyaa çıkıcak diye bekledim ama mallsef internete dşen bilgiler oldu hep bi daha ki bölüm locke ın üstüne galiba richard ları bulmuş ve halkının başına geçmiş hadi bakalım 7 gün daha bekleyin .

Gurcan demiş,

30 Nisan 2009 @ 11:53

Sanırım dizinin sonu hakkında büyük bir ip ucu yayınlandı bu bölümde; Donnie Darko isimli filmi seyredenleriniz bu bağlantıyı kolayca kuracaktır. Yatağından kalkmayan Donnie nasıl geleceği değiştirdiyse öyle değişecek her şey. Sanırım dizinin sonunda uçaktakiler birbirlerinin yüzüne baygın baygın bakacaklar ve hiçbir şey olmayacak…

SeRKaN demiş,

30 Nisan 2009 @ 13:01

Arkadaşlar yapmayın böyle. O ilk dört sezon ki gizemler açıklanıyor işte. Zaten 6 sezon olacak deniyor dizi. Daha fazla gizem eklerlerse ne zaman açıklayacaklar. Beklenilen şekilde gidiyor dizimiz.

çiçek demiş,

30 Nisan 2009 @ 13:18

bu arada hiç düşündünüzmü diğerlerine ne olduğunu nerdeler gerçek zaman çizgisinde üç yıl boyunca neler yaptıklarını ne yediler ne içtiler en önemliside köylerine niye geri dönmediler
bu bölümde gerçek zaman yok herhalde yine yeni bölümde belkide artık diğerlerini görürüz
birde heykelin gölgesinde neyin gizli olduğunu
bu eloise de bi şeyler var gözüm pek tutmuyor bu günlerde bu kadını

ggdestek demiş,

30 Nisan 2009 @ 15:21

arkadaşlar.. vincent vardı waltun labrador cinsi köpeği.. shannon onu kaybetmişti hatırlarsanız.. o nerede ? fikriniz var mı?

Daniel demiş,

30 Nisan 2009 @ 15:45

kesinlikle 5. sezonda izlediğim en iyi bölümdü :)

shiva demiş,

30 Nisan 2009 @ 15:48

gayet mantıklı ve açıklayıcı bir bölümdü, beklentiler oluyor, cevaplar birer birer açığa kavuşuyor…
ben clairei bekler oldum son dönemde, jack ile kardeşlerdi babaları aynıydı…acaba dedim penelopenin de mi annesi eloise…olur mu olur, herkes kardeş :)

şaka bir yana lost mükemmel bir ürün :)

shiva demiş,

30 Nisan 2009 @ 15:52

ah bir de annesi tarafından vurulan faraday kesinlikle yeniden dirilecek…ve hiçbirşey eskisi gibi olmayacak onun için de…

bEn demiş,

30 Nisan 2009 @ 16:14

Richard Dan’i hatrladı ama Eloise nedn hatırlmadı..

Türk demiş,

30 Nisan 2009 @ 16:46

14.bölüm mükemmel ötesi ve aklımdaki çoğu soru işaretine cevap buldum eloise resmen oğlunu feda etmiştir charlesa sölediği gibi fedakarlık yapmıştır…

Türk demiş,

30 Nisan 2009 @ 16:53

SPOİLER!!!!!
15.BÖLÜM PROMASINDA GÖRDÜĞÜMÜZ KADARIYLA KAHRAMANLARIMIZ FARADAY IN ÖLÜMÜNDEN SONRA JACK LİDER OLARAK GELECEĞİ DEĞİŞTİRMEYE ÇALIŞIOLAR.VE HEPSİ GÖRDÜĞÜMÜZ KDADRIYLA TAPINAKTA BULUŞUYOLAR….

Elisa demiş,

30 Nisan 2009 @ 17:20

ya bide su ben’in çantasında ne var hiç çıkartmıyor onu :) bilen varmı

kipyolu demiş,

30 Nisan 2009 @ 17:50

5×14 Variable harika bir bölümde,sırlar çözülmeye devam ediyor,Faraday nerde diyenler şimdi onu bol bol görecek;)

safazx demiş,

30 Nisan 2009 @ 18:15

spoileri okumak farklı bi heycan kattı vurulcakmı vurulmicakmı falan ..

Neyse spoileri herkes okuduğu için olcakları bilsede benim düşüncem, Richard Alpert çok rahat Faraday’in ölmemesini sağlayabilir. Ben’i kurtardğı gibi onuda kurtarcak bence…

çiçek demiş,

30 Nisan 2009 @ 18:33

harika bi bölümdü dizifilm kolikte izledim gelicek bölüm dahada harika olacak bence gitti gül gibi daniel

frank lapidus fan demiş,

30 Nisan 2009 @ 19:33

off ya, daniel faradayla küçük charlottenin konuşması , sawyerlerin foyasının ortaya çıkması ve dharma da ortalığın karışması … faradayin dr cheng e yardım etme çabası ..

ayrıca daniel faradayi annesinin tanımayarak vurması .. faradayim acıların çocuğuna döndü iyice..

bu lost ömrümü yedi yahu … kalpten gidecektim az daha :)

faraday ölürse ki eloise in herşeyi öğrenip oğluna kendini affettirmek adına bizim lostielere sonuna kadar yardım etmesi lazım. … ama inşallah ölmez ..

yasmin demiş,

30 Nisan 2009 @ 19:37

daniel in dedgine gore jack hurley ve kate 1977 de olmamaliydi yani asil yanlis sun in 1977 ye neden gidemedigi degil bizimkilerin gecmise gitmeleriymis

karamik demiş,

30 Nisan 2009 @ 19:37

Eloise dehşet bir hatun umarım ilerleyen bölümlerde de görürüz;)

DANİEL FARADAY DİRİLECEK..!! demiş,

30 Nisan 2009 @ 20:01

RİCHART ALPERT DANİELİ ADANIN GÜCÜNÜ KULLANARAK DİRİLTECEK..!!

ADANIN GÜCÜ ÇOK ÖNEMLİ ZATEN BÖYLE BİR ADADA ÖLDÜ DİYE Bİ İNSANIN HEBA OLMASI YAZIK OLURDU GERÇEKTEN.

Cihan demiş,

30 Nisan 2009 @ 20:04

Daniel Jack’e buraya ait değilsiniz dedi ama hatırlarsanız Juliet Jack,Kate ve Hurley için yeni liste hazırlamasına rağmen Jack’in ismi eski listede de vardı.Eski listede Jack’in ismi okundu,daha sonra Juliet yeni listeyi getirdi.Bence çok önemli bir ayrıntı.Yani Jack zaten bişekilde o adaya galecekti,veya gelmişti.Diğerlerini bilmiyorum ama Jack oradaydı!

GarGameL demiş,

30 Nisan 2009 @ 20:09

Bu arada 14.bölümde konuk oyuncular kısmındaki genç charlie nin Desmond ve peny nin çocuğu olabileceğini unutmuşuz o kadar heveslenmiştik charlienin küçüklüğü die ama Desmond ın çocuğu çıktı off

gurthsul demiş,

30 Nisan 2009 @ 20:24

sezon sonunda buyuk ölüm alacak acaba kım ben onu merak edıyorum

kasırga demiş,

30 Nisan 2009 @ 20:59

daniel ın ilk teorisi doğru anlaşılan olayların akışını bozabilirim dedi yine değiştiremedi….güzel bölümdü……….

Tugo demiş,

30 Nisan 2009 @ 21:55

arkadaşlar, şu geçmişi değiştirme konusunda bi fikrim war;

şimdi öncelikle dizide de söylendiği gibi bizim kazazedeler kendi bugünlerine göre yaşıyorlar dedik bunu zaten tartışarak çözmüştük.
önemli olan şu ki, değişmeyen geçmiş konusu sadece her insanın kendisi için geçerli diye düşünüyorum. yani bi insan kendi geçmişine gidip değiştiremez, fakat başka biri o geçmişi değiştirebilir. bu tanım des’in faradayi rüyasında gördüü o sahnedeki kurguya da uyuyor. bizimkiler kendi geçmişlerini değiştiremiyorlar, fakat adanın geçmişini değiştirip kendi geçmişlerini dolaylı olarak değiştirecekler. bence faradayın düşündükleri de bu. bu durumda ada sabit, değişkenleri de insan olur dolayısıyla.

Kaçırdığım ya da atladığım şeyler warsa bunları da işin içine katıp ipuçları yakalayabiliriz.

ayrıca faradayın vurulması kötü oldu, ölür mü bilmiorum ama.

hardnemesis demiş,

30 Nisan 2009 @ 21:59

bazıları teorimi calıp böle olabilir demi Yorumları Okyun önce ben deli oalrak bi taş attım kırk akıllı cıkarsın diye ama sahiplenen oldu aksine :D

dee demiş,

30 Nisan 2009 @ 22:32

Faraday nerede diyordum,çok da güzel bölümdü ama sonu böyle olmasıydı yaa :(

esra demiş,

30 Nisan 2009 @ 22:53

faraday’in öldürceklerini hiç sanmıyrm onda çok fazla sır saklı.artık adadaki bazı soruların cevaplarını onun üzrnden alıcağımızı düşünüyrm o yüzden onu koly koly öldürmezler.hem jackde ordaydı gitsin kurtarsın eline mi yapışır:)ayrıca kate küçük ben’i albert’e ölmek üzere götürdü ve onu kurtardıysasa faradayi de öyle kurtarsın albert ya ölmesinn ooo

dee demiş,

30 Nisan 2009 @ 22:56

@ bEN

Richard da başta hatırlamadı,Hidrojen bombası ile ilgili olan olayları anlatınca hatırladı (daha önce tanışıyormuyuz demesinin sebebi Dan’in onu tanımış olduğunu hareketlerinden belli etmesiydi).O sırada Eloise olmadığı için duymadı anlattıklarını yüzünü bile görmedi,arkasından geldi.Görseydi de hatırlamazdı büyük ihtimalle Dan bombadan bahsetmezse.

omer demiş,

1 Mayıs 2009 @ 00:35

umarım lostun sonunda kendi geleceklerini değiştirip los angeles’a inmezler. umarım final bu değildir….

brc demiş,

1 Mayıs 2009 @ 23:45

bEn demiş,

30 Nisan 2009 @ 16:14

Richard Dan’i hatrladı ama Eloise nedn hatırlmadı..

Eloise hatırlamış da olabilir.. Ama o kadın (tipi zaten biraz ürkütücü olmakla beraber) bi garip ve baya zeki … ayrıca da baya bişi biliyo.. faraday ,bunların olacağını biliyordun dedi diye söylüyorum bunları… ama annesi madem biliyordu neden gitmesi için ısrar etti ? Faradayın buraya esas dönme amacı bu muydu ? yani widmore un buraya gelince iyileşirsin , annesinin de orda çalışmalarını ilerletebilirsin demesi sadece teşvik etme çabası mıydı? Bi de annesi bunca şeyi nerden biliyor? yani daha önceden de başka birisini mi aynı şekilde öldürmüştü … bence bi taraftan cevaplar alırken bi taraftan da yeni sorular ortaya çıkıyo =)
-****
Cihan demiş,

30 Nisan 2009 @ 20:04

Daniel Jack’e buraya ait değilsiniz dedi ama hatırlarsanız Juliet Jack,Kate ve Hurley için yeni liste hazırlamasına rağmen Jack’in ismi eski listede de vardı.Eski listede Jack’in ismi okundu,daha sonra Juliet yeni listeyi getirdi.Bence çok önemli bir ayrıntı.Yani Jack zaten bişekilde o adaya galecekti,veya gelmişti.Diğerlerini bilmiyorum ama Jack oradaydı!

o öyle değil.. Listeden Hurley nin adı da sorunsuz şekilde okundu… listeye eklemeleri juliet yaptı . Kate ‘inkini biraz geç getirdi o yüzden o sırada öyle birşey oldu…

—Neyse sonuç olarak benim 8. bölümde yaptığım yoruma benzer bi sonuç var. ada sabit ama zamanda yer değiştiren adanın kendiisiii… adanın sabiti jack,sawyer vs… kendi aralarındaysa onlar birer değişken oluyo işte.. neyse bu zaten belliydi ama geçmiş değişir mi değişmez mi sorusunun cevabını hala kesin olarak bulamadım .. :)

orkunonur demiş,

3 Mayıs 2009 @ 11:40

arkadaşlar bende şöle bir yorum ekliyim
bence bu son bölümde faraday herkonuda haklıydı onların o zamanda olmaması gerekiyordu hatta bence onların o zamana gideceğini eloise de bilmiyordu
nedeni ise onlar için şu an geçmiş olmadığından geleceği değiştirebiliyor olmalarıydı hatta örnek verecek olursak zamanda atlamalardan sonra faraday desmondı uyarmasaydı desmond oxforda gitmeyecekti ve vurulmayacaktı yani faraday geleceği değiştirmişti bi bakıma bu yüzden de eloise desmonda ne olacağını bilmiyordu

bu arada bence senaristler siyah duman ve sayıların gizemini açıkladılar siyah duman güvenlik sistemi sayılar da sadece salak bir seri numarası daha fazla bu konuya eğilceklerini sanmıyorum

awake demiş,

4 Mayıs 2009 @ 00:43

Merak ediyorum bu psikopat senaristlerin kafasındaki dusunceleri…

gelecekten gelmek isterdim Düşünün bir…

Kötü insan isen eğer Dünya yı istediğin gibi yönetirsin

İyi insan isen eğer Dünya yı Çiçek yaparsın…

Gelecekten gelmek iyidir…

:))

kafayı sıyırıcam yaa bitsin artık bu işkence :))

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın