5×13 Kısa Kısa..

yasmin demiş,

17 Nisan 2009 @ 23:33

tek kelimeyle harika bir bolumdu

arda demiş,

17 Nisan 2009 @ 23:43

Daniel farday döndüya başka bişi istemem:D:D Adamım benim ya AKILLI ÇATLAK sewdirdi kendini:D:D

achilles demiş,

18 Nisan 2009 @ 00:07

faraday olmazsa olmaz!hersey bu adamın basının altından cıktı bence dharmanın kader deneyı fln hepsi danin fikriydi??herkese zaman bi caddedir deismez dedi ama deismesini en cok kendi istedi

blue demiş,

18 Nisan 2009 @ 00:49

arkadaşlar benim bi teorim var, bizimkiler geçmiş zamandayken geleceğe yön veriyorlar geleceklerini değiştiriyorlar ve uçak adaya değil de o okyanusa düşüyor. Bence o okyanustaki uçak gerçekti ve faraday tv de izlerken bu yüzden ağlıyor.

neo demiş,

18 Nisan 2009 @ 03:08

BLUE,,
aslında çok farklı ama hoş bi teori bu..

Quaresm demiş,

18 Nisan 2009 @ 07:49

gercekten güsel bi teori ya bravooo !

_maydanoz demiş,

18 Nisan 2009 @ 08:29

blue

widmore un bir uçak kiraladığını onlarca mezar boşalttığını ve o uçağı okyanusa koyduğunu bilmesek hoş bir teori olabilirdi

Elisa demiş,

18 Nisan 2009 @ 08:35

o ucak gercek olsa ıdı mıles ölu ıle konusurken ucagı wıdmorun satın aldıgını sölemıştı ve 4. sezon sonundada o ucagı oraya widmor un koydugunu ögrenmıştık ucaktan kımsenın sag kurtulamıycanı sanmalarını ıstedı widmor ama anlıyaamdııgm onlaruın adaya düşecegınnı nerden bılıyordu adayı kımse bulmasın dıye bır ucak kazası ayarşladı adam tam bır çılgın acaba o ucagı adaya widmormu göndermıştı ay bilmıyorum

yasemin demiş,

18 Nisan 2009 @ 08:38

dizi içindeki önemli şeylere arada küçük göndermeler yapmaları çok hoşuma gidiyo beyaz tavşan, 4 numaralı kapı vs. altlarında bi anlam yattığını düşünmüyorum ama ara sıra hatırlamak güzel oluyo

Elisa demiş,

18 Nisan 2009 @ 08:41

ya bu tavsanın kulagındada 8 rakamı var adadakı tavsandada 8 vardı demı baanmöı öle geldı

yasemin demiş,

18 Nisan 2009 @ 09:11

roger’ın ben’in kaybolduğunu anlamadan önce kurduğu cümle aklımı karıştırdı elinde koca bi sepet (içinde ne olduğunu anlamadım) içeri girdi ve dışarda kutup ayıları vardı dedi????anlamadım..

peynir demiş,

18 Nisan 2009 @ 09:15

Bu bölümde de izlediğimiz gibi o batan uçak ve cesetler tamamen Widmore un işi.

olamaz demiş,

18 Nisan 2009 @ 10:41

hayr blue arkdaşm öle bişi olamaz çünkü ztn ordaki cesetlern widmore tarfndan bilerk konuldğnu biliyorz;)) bişileri kaçrmişsn galba

60659 demiş,

18 Nisan 2009 @ 10:42

blue
miles, naomi’nin gösterdiği ölü ile konuşurken,eski bir uçağın belgeleri filan diyordu.

jack demiş,

18 Nisan 2009 @ 11:20

blue dediğin doğru olabilir ama bu bölümdede söğlendiği gibi o uçağı widmore koydu kafalar iyice karıştı ama yinede o uçağın sahte olduğunu düşünüyorum

Cihan demiş,

18 Nisan 2009 @ 12:04

Demekki bebek Miles’mış.Bir çoğumuz bebek Sun olabilir diye düşünmüştük geri döndüklerinde 77 yılına gelmediği için ama değilmiş.Peki Sun,Lock ve Ben niye gelmediler 77 yılına?Bunun mantıklı açıklaması nasıl olabilir acaba?

hasannx demiş,

18 Nisan 2009 @ 12:10

evet blue olabilir şimdi düşündümde olabilir

twinssss demiş,

18 Nisan 2009 @ 12:19

daniel geri döndü cnm bnm ya

tedy demiş,

18 Nisan 2009 @ 12:20

blue

pravo gerçekten iyi teori

tedy

lives demiş,

18 Nisan 2009 @ 12:31

izlediğimiz son bölümde benimde dikkatimi çekenler oldu aşağıda sırasıyla yazıyorum.
1. adad 2 tane aynı insandan olamaz diye fikir yürütttü bazılarımız bu bölümde bu hayal oldu çünkü Miles kendi küçüklüğünü izledi ( çok duygusal bir andı aslında)…
2. genelde geçmişten gelenler birbirini tanımadı yani Fransız kadın Jini tanımadı ama Faraday Milesi tanıdı çünkü Faraday başka şekilde adaya geldi ..
3. Faradayı en son mağaralarda gizlenerek yürürken görmüştük.. ondan öncede kızıl saçlı ölmüş Juliet Miles ve Sawyer le beraberdi.. daha Sawyer adada 3 yılını geçirmemiş Fleur olmamıştı.. bu 3 yıl içinde faraday onlardan ayrı neler yaptı? bence faraday adaya giriş çıkışları öğrendi bi şekilde çıktı ve adaya deniz altıyla geri döndü…
4. tabi burdada bir soru var neden çıktı ve neden geri döndü…
5 sezon oldu ve hala bişeyin netleşmemzi gerçekten çok sinir bozucu… bu kadar insan izliyoruz ama bi sonuç yok:))))

evet öle demiş,

18 Nisan 2009 @ 13:16

ya öle bi teori olamaz çünkü o enkaz ztn düzmece widmore koydu onları oraya;)

lost_kolik demiş,

18 Nisan 2009 @ 13:19

guzel hoş bir bolumdu ama daha iyi olabilirdi

yasemin demiş,

18 Nisan 2009 @ 14:00

lives demiş,
2. genelde geçmişten gelenler birbirini tanımadı yani Fransız kadın Jini tanımadı ama Faraday Milesi tanıdı çünkü Faraday başka şekilde adaya geldi ..
faraday’ın miles’ı tanıması o yüzden değil faraday denizaltıyla geçmişten gelmedi ki zaten onlarla birlikteydi bilim adamı olduğu için araştırmalarına devam etmek amacıyla ada dışına çıkmış zaten bölüm sonunda söylediler bilim adamları geldi diye.

yasemin demiş,

18 Nisan 2009 @ 14:02

arkadaşlar okyanusa o uçak enkazını ve cesetleri widmore’un koydurduğunu 4. sezonda sahte sakallı beyden öğrenmiştik zaten belgeleriyle bu yeni bişey değil

coy demiş,

18 Nisan 2009 @ 14:02

adada iki insandan olamaz teorisi çok önceden yalan olduğu belliydi zaten hatırlarsanız zaman atlamarı sırasında locke ambar ışığını görmüstü yani adada 2 tane locke vardı zaten…
ama van damme ınn bı filmine göre ismini hatırlamıyorum şimdi geçmış ve gelecekteki aynı kişiler birbirine dokunursa ikiside yok olur madde ve antimadde belkı ole bısey cıkar vardır:)

achilles demiş,

18 Nisan 2009 @ 14:05

blue haklı bence.hatta bunların nedeni desmondın anahtarı cevırmesı.anahtri cevirnce alterntf zaman olustu.ozamanlrdn birinde desmond adada deildi ve oyuzden ucagı adaya dusuremedı.ucak suya dustu bızımkılern hepsi öldu.ama tabı bı zamnda

termit00 demiş,

18 Nisan 2009 @ 15:04

Bence tavşanın üzerinde ki 8 değil.Sonsuzluk işareti.

ömer faruk demiş,

18 Nisan 2009 @ 15:43

Miles2in kendi bebekliğini görmesi teorimizi altüst etti. Demek ki vhatever happened, hapened doğru değilmiş!!

Lil_Lost demiş,

18 Nisan 2009 @ 16:27

bölümün tüm özeti ayrıntısıyla yer almaktadır . ilgilnenler okusun ;)

5×13-Some Like It Hoth[Review][18 Nisan 2009]

Daha önceki yazılarımdada LOST ile ilgili incelemelerimin olacağını belirtmiştim.Şimdi ise 5×13 ” Some Like It Hoth” (Bazıları Sıcak Sever ) adlı bölümü
inceleyeceğim ve önemli noktalarını sizlere aktaracağım umarım beğenirsiniz.(Lan bu yazıyı yazmak için 3 kere uğraştığımı belirtiyim pc kilitlendi 3 kere yazıyı yazmamı istemiyor mudur nedir ? :D )

Bölüm Adı:
Some Like It Hoth (Bazıları Sıcak Sever*)
Miles merkezli olduğu tahmin ediliyor.

Yayın Tarihi:
15 Nisan 2009

Bölüm Özeti:
Ben‘in revirden kaçırılması olası bir güvenlik ihlali yaşandığı yönündeki şüpheleri artırır. Miles üst düzey bir Dharma çalışanına önemli bir teslimat yapmak için Hurley ile çalışmaya mecbur kalır.

İnceleme : -Bölümün başındaki flashback te Miles çocukluğunu ve adaya nasıl geldiklerini öğreniyoruz.
-LeFleur ise Miles ın yardımıyla güvenlik şeridini geçiyor ve Miles Horace a yalan atmak zorunda kalıyor.
-Horace Miles tan Radnizsky e bir teslimat yapmasını ister.
-Radnizsky bir onu karşılar ve Miles durumu anlatır ve paketi Radnizsky e verir.Paketten bir ceset torbası çıkar.
-Bu Miles ın bölümün başıdnaki flashback te öldüğünü gördüğü adam olabilir.Miles sorular sormaya çalışıyor fakat cevap alamıyor :D
-Daha sonra adamı kamyonete koyarlar ve bu sırada Miles cesedin kim olduğuna bakar onu hatırlar.Annesine bölmün başında adam ölü yerde yatarken onu duyabildiğini söyler
-Şimdi ise aynen şu lafı diyor ” Söyle bakalım gerçekte ne oldu ?”
-Bir sonraki flashback te ise Miles ın gençliğine dönülür.
-Miles ın annesi hasta bir yerde yatıyor.Ve babasının adada öldüğünü öğreniyor galiba operasyonada bunun için katılıyor.
-Hurley ve ekibin sandiviçlerini götüren arabaya binen ve cesedi onunla Miles götürüyor.
-Roger Ben ‘ in kayıp olduğunu anlayınca panikliyor.
-Hurley in bu sahnede “hey you know just this things” diyor Miles ise ” Hayır dostum ben osurmadım diyor”
-HUrley çok geçmeden durumu farkediyor.
-Bu arada da Miles ın ölülerle konuşabildiğini öğreniyoruz.Ve Miles ın bu işten para kazandığını 4.Sezon Eko nun annesinin evine niçin geldiğinide anlıyoruz.
-Roger kendini içkiye veriyor Kate onu teselli ediyor.
-Hurley ve Miles Swan ın inşa edildiği yere geliyorlar.
-Vee çokj önemli bir gelişme Miles ın babasının Dr.Chang(Marvin Candle) olduğu doğrulanıyor.
-Ve aklımıza hemen bir soru takılıyor Widmore neden Dharma cesetlerini istiyor ???
-Tabi Miles başta reddediyor ama parayı görünce hemen yola geliyor :D :D(Naomi ona teklif ediyor Ben Linus u yakalama operasyonuna katılmasını)
-Ve Miles ın kafeteryada annesini gördüğünü o zamandan beri babasının o olduğunu bildiğini Hurley e itiraf ediyor.
-Roger ise Kate den süpheleniyor ve Kate i ihbar etmek istediğini Jack e söylüyor.Jack ise onu bundan vazgeçirmeye çalşıyor.Aynı sahnede tahtada adanın eski mısır lada bağlantılı olduğunu görüyoruz.
-Bu arada Dharma nın ottan kapılarınıda görmüş olduk çok süper gizlemişler vallahi ne yalan söyleyim :D
-Swan inşaatında o karantina yazılı kapağı yaparlarken adam numaraları söylüyor 4,8,15,16,23 ve son olarak ta Hurley 42 diyor bu sahnede çok can alıcı bir yer ;)
-Ve Bram denilen eleman Widmore için Miles ı balıklı taco yerken kamyonete atıp kaçırıyor.
-Ve bu Bram ın Yeni kazazedelerden biri oldğunu anlıyoruz.Demekki diğer kazazedeler Widmore un adamıymış.Ve Heykel in altında ne yattığını biliyon mu muhabbetine de biraz olsun açıklık getiriliyor.
-Ve 4. sezondan hatırladığımız Miles ın Bene e sorduğu 3.2 Milyon dolar yine gündeme geliyor.
-Sonra beklenmedik bir şekilde Milesı kamyonetyten atıyorlar.
-Ve Miles Hurley in babası hakkında konuşmasına sinirlenip ona bi tane indiriyor. :D
-Ve Hurley in Star Wars ın yeni filminin senaryosunu yazdığını görüyoruz.
-Sawyer ortaya çıkıyor ve Jack onu olay hakkında bilgilendiriyor.
-Phil Ben i Sawyer ın götürdüğünü kamera kayıtlarından öğrenir ve Sawyer hemen Phil e bi tane patlatır ve onu bağlar.
-Hurley Miles a Star Wars : Emperor dan bir örnek vererek babsıyla konuşmaya teşvik eder.
-Miles babasının kendisinin bebeklik haliyle oyun oynadığını görür.(Bunnla beraber iki insanın çeşitli yaşlarda aynı zamanda bir arada olabildiklerinide öğrendik.)
-Son sahnede ise Daniel i tekrar görüyoruz.Ann Arbor dan gelen bilim adamı kılığında.

_ALARA_ demiş,

18 Nisan 2009 @ 16:34

eet en sonda ki tavşan resmin kulağında 8 sayısı var.

elif demiş,

18 Nisan 2009 @ 16:46

Dharmalılar 1974 yılında Sawyer’a ekibini de alarak ertesi gün adadan ayrılacak bir denizaltıyla ayrılmasını teklif ettiklerinde Sawyer iki hafta daha kalmayı istemiş ve sonra yerleşip,3 senesini adada geçirmişti. Acaba Faraday o denizaltıyla mı ayrıldı? Eğer öyleyse 1974 yılının anakarasına gitmez mi?O yıllara gidip kim olarak, nerde yaşamış ve nasıl adaya gelmeyi hakedecek özel bir bilim adamı olmuş olabilir?

elif demiş,

18 Nisan 2009 @ 16:47

Bence tavşanın kulağında 8 değil de B yazıyor. Belki de Benjamin Linus’tan geliyordur.

tırstım demiş,

18 Nisan 2009 @ 16:54

blue demiş,

18 Nisan 2009 @ 00:49

arkadaşlar benim bi teorim var, bizimkiler geçmiş zamandayken geleceğe yön veriyorlar geleceklerini değiştiriyorlar ve uçak adaya değil de o okyanusa düşüyor.Bence o okyanustaki uçak gerçekti ve faraday tv de izlerken bu yüzden ağlıyor.

güzel teori katılmak istiyorum..:) ama biraz imkansız gibi görünmüyorda değil hani ;) zaten bizim lapidus haberlerdeki uçağın pilotunun başka biri olduğunu anladığı için oceanic şirketini aramıştı yanlış hatırlamıyorsam yani o çakma uçak 108 sefer sayılı olan değil diye…

bide bi yerde okudum bu kate arkadaşımız benin babasının yanında otururken bira ikramı sonucu birayı şimdi bizim içtiğimiz şekilde açmış. oysaki o dönemde kutu içeceklerin kapakları eskilerdeki gibi çekilerek açılmış olmalıymış…böylede bişi var artık ben okuduğumu yazdım yorumu size kalmış :)

canpol demiş,

18 Nisan 2009 @ 16:59

bunların hepsi düzmece hepsi ölüler bi diri benim …A bi de bunların hepsinin babalarıyla bi problemi var bu da ortak yanları…

ali demiş,

18 Nisan 2009 @ 19:43

ben lock ve sunun niye geçmişe gitmediğine dair 2 değişik düşüncem var
1. ben lock ve sunda bi gariplik var
bildiğimiz gibi lock zamanda yolculuk yaparken yanındaki others zamanda yolculuk yapmadı benin othersden olduğunu biliyoruz lockda ölüp dirilince bi gariplik oldu ama sun nasıl oldu onu anlamadım yani bizim haberim yokken othersle bi ilişkisi olmuş olabilirmi
2. geçmişe giden arkadaşlarda bi gariplik var
yani bu geçmişe giden jack kate ve hurley nasıl diğerlerinden farklı bi şekilde geçmişe gitti yani uçaktaki diğer kişilerden farkları ne idi adada daha önce bulunmaları ise uçağın kaptanıda daha önce adada bulundu yani onada bişi olmadı….
2 gruptan birinde bi gariplik var ama çözemedim

lostcu demiş,

18 Nisan 2009 @ 19:51

bir noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum..eğer sahte uçağı widmore koydurduysa (ki bir çok kişi bunun böyle olduğunu düşünüyor eski bölümlerden izlediğimiz kadarıyla doğal olaran) neden boş mezarların ve ölülerin fotoğraflarını çektirerek ortada delil bıraksın, bu bana biraz garip geldi. bu sahte uçağı koyduran her kimse ki bu kişi veya grup ben de olabilir veya miles’ı minibüse bindiren kişilerin bağlı bulunduğu kimselerde olabilir. miles’ın konuştuğu ölü widmora fotoğraflar ve bazı belgeler teslim edeceğini söyledi bunların arasında eski bir uçak için bir satın alma emrinin de bulunduğundan bahsetti.widmore neden kendi verdiği satın alma emrini geri istesin ki?muhtemelen bu adam bu belge ve fotoğrafları başka bir yerden çalıp ona getirecekti. çünkü adaya sahip olmak isteyenleri göz önünde bulundurursak işlerin daha farklı yürüdüğünü görebiliriz.hele ki ben çarkı çevirip adandan çıktıktan sonra sayid’e birçok kişiyi öldürttü ve bu işi sayide bu kişiler arkadaşların için tehlike diyerek yaptırdı. uçağı widmorun koydurduğuna kesin gözüyle bakanların biraz daha düşünmeleri gerektiği kanısındayım.. ha birde şu var ki sayidi yakalayan kadının da sayid tarafından golf sahasında öldürülen adamın ailesi için çalıştığını söylediğini düşünürsek, o sahte uçak konusunun hakikaten ucu açık kalır………

kipyolu demiş,

18 Nisan 2009 @ 22:24

Sahte ucak olayının bir an için gercek olduğunu düşünelim tamam ama jack ve kate in (1.sezondu galiba) adadaki gölün dibinde gördüğü ucak parcaları ve oradaki cesetler neyin nesi oluyor,hatta ordaki kadının kate olduğunu bile düşündüğümüz zamanlar bile olmuştu…

enver demiş,

18 Nisan 2009 @ 23:05

kadaşlar benim bi teorim var, bizimkiler geçmiş zamandayken geleceğe yön veriyorlar geleceklerini değiştiriyorlar ve uçak adaya değil de o okyanusa düşüyor.Bence o okyanustaki uçak gerçekti ve faraday tv de izlerken bu yüzden ağlıyor.

güzel teori katılmak istiyorum..:) ama biraz imkansız gibi görünmüyorda değil hani ;) zaten bizim lapidus haberlerdeki uçağın pilotunun başka biri olduğunu anladığı için oceanic şirketini aramıştı yanlış hatırlamıyorsam yani o çakma uçak 108 sefer sayılı olan değil diye…

bide bi yerde okudum bu kate arkadaşımız benin babasının yanında otururken bira ikramı sonucu birayı şimdi bizim içtiğimiz şekilde açmış. oysaki o dönemde kutu içeceklerin kapakları eskilerdeki gibi çekilerek açılmış olmalıymış…böylede bişi var artık ben okuduğumu yazdım yorumu size kalmış :)
daniel aglamaklı olmasının sebebi desmond gecmişte onu ziyaret edip olaylar hakkında bilgi vermesi ve sölenen bu olayların bir bir gercekleşmesi bence onun için tv karşısında aglıyordu

muhiddin demiş,

18 Nisan 2009 @ 23:35

Heykelin altında ne avr grubu kime çalışabilir?

1- Bence Sun’ın babası da var bu işin içinde..çünkü babasının şirketinde Widmoore’un çalışma odasındaki resimlerden vardı…Bence Sun’ın babası göndermiş olabilir..

2- Eloise HAwking olabilir..Benjamin ve Widmoore dışında alternatif bir grup oluşturmaya çalışıyo olabilir..

qaashif demiş,

18 Nisan 2009 @ 23:46

LOSTFAN grubundaki tartışmalara yeni yeni katılıyorum. Merak ettiğim acaba bu haritayı daha önceden göreniniz oldu mu? ve ayrıntılı bir şekilde incelediniz mi? Harita için tıklayınız… http://fathershood.com/wp-content/uploads/2009/03/blastdoormapoverlay.jpg

ayrıca “Secret candle” videosunu izlediniz mi? izlemek için buraya tıklayınız. http://www.youtube.com/watch?v=ZvGnPlADR9o videonun Türkçe metni şöyle oluyor ki;
“Merhaba, ben Dr. Marvin Candle ve ben… biliyor musunuz? Unutun gitsin. Artık oyunlar yok, tamam mı? Eğer bu videoyu seyrediyorsanız adımın, gerçek adımın Pierre Cheng olduğunu zaten biliyorsunuzdur ve ben… (Bir bebek ağlar ve doktor o tarafa bakar. Kanepeden kalkıp: “ Jennifer! Lütfen onu dışarı çıkar. Bunun için tek fırsatım bu!” Yerine oturur.) [ Parazit]… Ann Arbor, Michigan’dan kuramsal astro-fizik profesörü. Kerr ölçü denklemini ve Einstein alan denklemini araştıran çalışmaları yönetmek için…. [Parazit] yıl önce getirildim. Eğer bu küçük deliği yeterince açık tutabilirsem, kabaca otuz yıl… [Parazit] mesajımı alıyor olacaksınız… [Parazit] Eğer siz… [Parazit] Amerika başkanı George W. Bush adında bir adam ve internet denilen dijital bilgi kaynağını kullanıyorsunuz. Ne yazık ki iş arkadaşlarım ve ben, hepimiz vahşi tasfiyede öldük… [Parazit] açıkçası kaçamayacak kadar güçsüzdük. (Normal görünen sol koluna üzgünce bakar ve sağlam olan diğer eliyle onu kavrar) [Parazit] Bu bilgi bana güvenilirliği kanıtlanmış bir kaynaktan geldi.

Diğer adam (Daniel Faraday olabilir) : O konulara girme. Bir önemi yok. Sadede gel, lütfen! [Parazit]

Dr. Cheng : Eğer bu ileti başarılı olursa, bu, burada yapmakta olduğum işin değerli olduğunu kanıtlar. Bu yer eşi benzeri olmayan özellilere sahip. Size yalvarıyorum, ne olursa olsun Dharma Girişim’in yeniden kurulması mecburidir. Araştırmalara devam etmek zorundasınız… [Parazit] ve bunu şimdi yapmaya mecbursunuz. Zaman sadece kritik bir öneme sahip değil, zaman hakikattir. Belkide bizi kurtarmanın, geçmişi değiştirmenin… [Parazit] bir yolunu bulursunuz. Böyle olmasına izin vere…

Diğer adam :Bu bir işe yaramaz, tamam mı? Hiçbir işe yaramaz. Bunu hiçbir zaman izlemeyecekler. Nereden kapatıyorum bunu?

Dr. Cheng : Hayır, hayır! Ne yapıyorsun?

Diğer adam : Nasıl kapanıyor bu?

Dr. Cheng : Hayır! Ne yapıyorsun? [Parazit]

..
..
..
.
.

qaashif demiş,

18 Nisan 2009 @ 23:47

birde izlemeyenler varsa, izlediklerinde “Nooluyo beeeaa” diyecekleri bir video var. Adı: Lost Experience: Sri Lanka Video (FULL)

izlemek için

http://www.youtube.com/watch?v=E-eHEYswgK8

bu konularda fikirleriniz var mı?

bluester demiş,

18 Nisan 2009 @ 23:54

katılıyorum sana (lostu demiş)

daniel topatan demiş,

19 Nisan 2009 @ 00:17

bu naomi ne hoş kadın yaw :)))

asya demiş,

19 Nisan 2009 @ 01:31

Arkadaşlar ltf kızmayın am herkesin kafası efpey bir karışmış gözüküyor.

tahir demiş,

19 Nisan 2009 @ 11:39

“”"”"”"”"”"”"qaashif demiş,
18 Nisan 2009 @ 23:47

birde izlemeyenler varsa, izlediklerinde “Nooluyo beeeaa” diyecekleri bir video var. Adı: Lost Experience: Sri Lanka Video (FULL)

izlemek için

http://www.youtube.com/watch?v=E-eHEYswgK8

bu konularda fikirleriniz var mı?”"”"”"”"”"”"”

bU VİDEONUN TÜRKÇE ALTYAZISI VEYA ÇEVRİ METNİ VAR MI?

namaste demiş,

19 Nisan 2009 @ 12:18

Ve Bram denilen eleman Widmore için Miles ı balıklı taco yerken kamyonete atıp kaçırıyor.
-Ve bu Bram ın Yeni kazazedelerden biri oldğunu anlıyoruz.Demekki diğer kazazedeler Widmore un adamıymış.Ve Heykel in altında ne yattığını biliyon mu muhabbetine de biraz olsun açıklık getiriliyor

arkadaşım bu noktada bi yanılgın var widmore’un adamları değil tam tersi widmore karşıtı adamlar kaçırıyor. naomi widmoredandı vr miles naomi ile birlikte adaya gitti bilmem anlatabildim mi yani kazazedeler bu sebeple widmorun adamı diyemeyiz

burakcan demiş,

19 Nisan 2009 @ 16:15

marvin candle veya dr. chang nerede.. heyecn işte orada.. bu bölüm süperdi

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

19 Nisan 2009 @ 16:17

‘qaashif’ arkadaşım bu video süper sana katılıyorum. değer adam faraday olabilir. Ve ‘lostcu’ arkadaşımada katılıyorum dedikleri güzel. Bu iki arkadaşımın teorileri gerçekten harika :D

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

19 Nisan 2009 @ 16:19

Tahir arkadaşım dikkatli bakarsan ‘qaashif’ arkadaşımın koyduğu videonunu türkçe çevirisi zaten altında var. Bir daha bakmanı tavsiye ediyorum:D

skywalker demiş,

19 Nisan 2009 @ 16:28

ya arkadaslar.kimsenin sormadığı soru şudur:bu adadaki dharmacılar öldü de, ada dışındaki dharmacılar ne oldu?orientation filmini hatırlayın.alvar hanso, degroots ve lamp post u yapanlar neredeler?bence bram ve ilana dharmacıların devamı adamlar.ayrıca sahta ucağı koyanın widmore oldugu hala belli değil.sadece widmore’a belgeleri götüren bi adamın oldugunu biliyoruz o kadar.ama bu sahte ucagı onun koydugunu acıklamaya yetmiyor.hatırlarsanız,4. sezonda tabuttaki adam için john locke dısında herkesin adı gecti ama kimse onun oldugunu tahmin etmedi.bence bu olayda sürprizli açıklanacak.

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

19 Nisan 2009 @ 16:33

Birde ‘qaashif arkadaşımızın koyduğu 2. video olan ”Lost Experience: Sri Lanka Video (FULL)” ın türkçe çevirisi olsaymış güzel olurmuş ama malesef elimizde böyle imkan olmadığı için tam olarak bir yorum yapamayacağım. Ama video da kısaca gördüklerimi anlatmak isterim. İlk başta gördüğümüz gemiler ,uçaklar, denizaltıları, atom bombası ve nükleer bomba gibi savaş silahlarının sahip olduğu gücün bu adada bulunduğunu anlatmaya çalışıyor. Ve adanın böyle bir güze sahip olduğu için onu korumamızı istiyor olabilir. Bir süre sonra 4-8-15-16-23-42 sayılarını görüyoruz. Bu sayıların özelliğini hala çözemedik ama dizide önemli rol oynuyor. Daha sonra adada bir takım insanları görüyoruz. Direkler,helikopterle denize inen insanlar, kuyudan su taşıyanlar vb. neyse buradaki görüntüdede adaya ilk gelişleri veya ilk keşif anını görebiliriz diye umuyorum. Benim anladıklarım bunlar daha ayrıntılı bilgi verbilecek olan arkadaşlarımız varsa lütfen bizimle paylaşsınlar.

çiçek demiş,

19 Nisan 2009 @ 17:00

videoları nasııııııııııııııııııııllllllllllll izlicez yardımcı olurmusunuz üstüne tıklayın demeyin sakııııııınnnnnnnnnnn

Bahachine demiş,

19 Nisan 2009 @ 22:26

Miles’ın tip bişi olduunu öğrendik :/

Lost demiş,

19 Nisan 2009 @ 22:46

Blue arkadaşın teorisi güzel ve bu yüzden Faraday adaya dönmüş olabilir onları kurtarmak için.. Lapidus da uçağı görünce pilot yüzüğünü hep takar gibi bişi demişti..Ben olacaktım demişti..Zaten kendisiydi o ölen pilot da bence..yani geleceğe yön veriyor olabilirler ve Faraday da o yüzden sanki gelecekten geldi..

1kan demiş,

20 Nisan 2009 @ 02:10

http://tr.wikipedia.org/wiki/Hoth

Hoth: Yıldız Savaşları filminde asilerin Lord Darth Vader’den saklanmak ve hazırlanmak için üs kurdukları buzul gezegenidir.

-”Hurley Miles a Star Wars : Emperor dan bir örnek vererek babsıyla konuşmaya teşvik eder.”demiş bölümü özetleyen arkadaşımız (ki güzel bir detay ve bölümün adını tekrar düşünmeye teşvik eden nokta); ve bölüm adı “Bazıları Sıcak (hot) sever” diye çevirilmiş.
Ama bence şöyle bir durum var (-ki yazım yanlışı olmadıgını göz önünde bulundurarak yazıyorum) HOTH olarak yani: Some like it Hoth;’ın böyle bir çevirisi yok; ‘hot’ bile olsa “Bazıları Onu Sıcak Sever” olurdu ki ben burdaki “Hoth”un starwars ile ilişkilendirildiğini ve alışılagelişmiş lost göndermelerinden biri oldugunu düşünüyorum. Sonuç olarak:
- *some like=gibi; “Hoth gibi birşey” (hoth’a benzer birşey)
- some=bazı ve like=sevmek; Bazıları Hoth sever

nacizane fikrimdir, saygılar…

1kan demiş,

20 Nisan 2009 @ 02:13

-Ve Hurley in Star Wars ın yeni filminin senaryosunu yazdığını görüyoruz.; üstteki yorumdaki esas alıntı burasıydı, pardon

ggdestek demiş,

20 Nisan 2009 @ 03:12

okyanusun altında bulunan uçak sahte değildi. gerçekti. bakın göreceksiniz.. bizimkiler geçmişe giderek kaderlerini değiştirdi ve uçak adaya değil okyanusa düştü. ve hepsi öldü. cesetlerde onlara aitti.. dan o yüzden ağlıyordu ;)

Cengiz demiş,

20 Nisan 2009 @ 10:41

Arkadaşlar daha önce küçük Ben’in vurulduğu sahnede çekim hatası yakalamıştım.Yine ilginç bir sahne yakaladım.

1) http://img26.imageshack.us/img26/8051/87283154.jpg
2) http://img26.imageshack.us/img26/1395/60380404.jpg

1.resim’de elinde liste olan arkadaki kişi açıkça göründüğü gibi bir bayan ve 2.resimdeki eleman ile alakası yok. Şimdi iki sahne arasında yalnızca 2 saniye fark var.(O 2 sn. içinde kamera Hurley’i gösteriyor.) Yani 2 sn içinde bayan elemanın uzaklaşıp diğer elemanın elinde listeyle oraya gelmesi mantıksız.Tabi ikiside koşmadıysa
Sizce bu da bir çekim hatası mı?

Ayrıca bilmiyorum daha önce bahsedildi mi? Sawyer ve Juliet’in bölüm 8’de Amy’i kurtarmak istedikleri sahnede Sawyer, adama silahını at diyor fakat o kişi silahını Sawyer’a doğrultup ateş ediyor.(Silahı ateşlediğini namlunun ucundan çıkan dumandan ve sesten anlıyoruz.) Hatta Sawyer da üzerine bakıp kısa süreli bir şaşkınlık geçiriyor.
Peki nasıl oluyor da Sawyer vurulmuyor?Ateş eden kişi kör nişancı mı?

widmore demiş,

20 Nisan 2009 @ 12:42

Daniel Faraday 70lerde sıkışıp kaldığını kendi üzerinde deney yaptığını falan farzedersek sürekli de bişeyler kurtarma peşinde kişileri olayları kurtarma peşinde Jacob da bi şekilde insanları ve olayları kendine göre şekillendiriyor. neyse uzun lafın kısası faraday daha önce söylenmişse affola ben rastlamadım ama umarım benim gibi düşünenler vardır.Faraday bence Jacop ve buna adım gibi eminim…burayada yazıyorum:)

chucky demiş,

20 Nisan 2009 @ 16:15

Blue nun teorisine karşı çıkanlarda peki faraday neden ağlıyordu sorusu akıllarına gelmişdir.Şu olabilirmi lapidus haberleri izlediğinde o o pilot olamaz çünkü o uçakta bende olucaktım diyor yani pilot olarak faraday lapidusu önceden tanıyorsa ve o uçağı süreceğini biliyorsa arkadaşı öldü diye ağlıyo olabilir mi ??

pınarjamin demiş,

20 Nisan 2009 @ 16:15

ya tıpkı michale olan şey gibi sawyer da vurulmamıştı evt oraya dikkat ettim ve diyorumki bizimkilerin adada ölmeleri imkansız yani bence hiçbir şekilde bizimkiler o zamanda orada ölümsüzler…

ayrıca o uçağın uydurma bir uçak olduğuna eminim…gerçekti onlar bizimkilerdi yorumlarına katılmıyorum…
ama vidmore konusuda şüphelerim var gerçektende…

danielin adaya dönmesinde günlüğünün bir etkisinin olduğunu düşünüyorum.çünkü günlüğünde olaylara göre bazı değişmeler oluyrdu.bence dan günlükteki gösterilen yola göre hareket etti yine kendi yazdığı yola göre

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

20 Nisan 2009 @ 17:54

Arkadaşlar hot muş hoth muş bunlarıa değindiniz peki thoth’ değindiniz mi?

http://tr.wikipedia.org/wiki/Thoth

Bakın ve öğrenin. Belki karşımıza bir mısırlı daha çıkabilir :D

qaashif demiş,

20 Nisan 2009 @ 23:49

tahir demiş,

19 Nisan 2009 @ 11:39

“http://www.youtube.com/watch?v=E-eHEYswgK8″

bU VİDEONUN TÜRKÇE ALTYAZISI VEYA ÇEVRİ METNİ VAR MI?

————————————–
evet var, buyrun… :))

1. alvar hanso 1975 yapımı bir oryantasyon filmini* seslendiriyor: © 1975 the hanso foundation * [müzik çalar...]
2. * orientation * [müzik çalar...]
3. “ben…” [müzik çalar...]
4. “…alvar hanso.” [müzik çalar...]
5. “bu filmi izliyorsanız, gerald ve karen degroot’u zaten tanıyorsunuzdur ve onlarla çalışmışsınızdır”
6. “…onlar dharma*’nın kurucuları ve beyin adamlarıdır. şu anda, ortak girişimimiz için bir çok araştırma hedefimiz olduğunu da biliyorsunuz.”
7. “muhtemelen bilmediğiniz şey ise, neden dharma’yı bir araya getirdiğimiz.”
8. “neden dünyadaki en gelişmiş beyinleri bir araya getirdiğimiz ve onlara sınırsız kaynak ve erişim verdiğimiz.”
9. “daha önceden de söylendiği gibi, az sonra duyacağınız şeyleri sır olarak saklamaya şerefiniz üzerine söz veriyorsunuz.”
10. “birkaç hafta içinde, göreve başlama ve bu görevi sürdürme eğitimini aldıktan sonra, siz ve meslektaşlarınız amacınızı gerçekleştirmeniz için kurulan çok gizli bir yere gönderileceksiniz.”
11. “gideceğiniz yerin tam yerini sadece ben,”
12. “degrootlar ve örgütümün yüksek kademedeki bazı üyeleri biliyor.”
13. “neden tüm bu güvenlik ve gizlilik? yanıt son derece basit.”
14. “araştırmanız bildiğimiz kadarıyla dünyayı kurtarmaktan başka bir şey için tasarlanmadı.”
15. “1962′de, sadece 13 yıl önce, dünya nükleer savaşın eşiğine geldi. abd ve sovyetler birliği neredeyse el ele verip her yeri yıkıyorlardı. bu tutumlarını yıkıcı soğuk savaş ile sürdürdüler.”
16. “küba füze krizinden sonra, iki devlet de bir çözüm bulma konusunda anlaştılar. sonuç…”
17. “valenzetti denklemi* idi.”
18. “birleşmiş milletler güvenlik konseyi aracılığıyla, en yüksek güvenlikte yürütülen çalışmalar sonucu”
19. “denklem italyan matematikçi enzo valenzetti tarafından bulundu.”
20. “bu denklem, insanlığın kendi sonunu getireceği zamana kadar kalan yıl ve ay sayısını kesin olarak bildiriyordu.”
21. “insanlığın kendi sonunu getirmesinde nükleer, kimyasal ve biyolojik savaşlar, geleneksel savaş metodları, tüm dünyayı saran salgın hastalıklar, aşırı nüfus artışı gibi etkenler etkili olacaktı.”"
22. “sonuçlar ürkütücüydü ve önlem alınması gerkiyordu.”
23. “valenzetti, denkleminde temel çevresel ve insansal faktörlere sayısal değerler vermişti.
bu sayılar: 4, 8, 15, 16, 23 ve 42*idi.”
24. “sadece çevreyi akıllıca kullanarak ve problemlerimize bilimsel çözümler bularak”
25. “bu temel faktörleri değiştirebilecek ve insanlığa hayatta kalmaları için bir şans verecektik.”
26. “buna rağmen denklem insanlıktan gizlendi.”
27. “her zaman insanlığın kendi tehdidini görmezden geldiğine inandım ve böylece dharma kurulmuş oldu.”
28. “dharma -maddesel uygulama deneyleri ve incelemeleri departmanı-nın kısaltmasıdır.”
29. “aynı zamanda tek gerçek yolun tarafını tutar.”
30. “ve araştırmanız sırasında siz de insanlığa yardım edeceksiniz.”
31. “adaya bir kaç istasyon inşa ettik”
32. “yer altındaki laboratuvarlarda araştırmalarınız için gerekli tüm olananklara sahip olacaksınız.”
33. “düzenli kullanmanız gereken ilaçlar ve yiyecekler gibi ihtiyaçlarınız aksatılmadan adaya paraşütle atılacak.”
34. “ayrıca adaya sadece bizim tarafımızdan”
35. “şifresi ve yayın frekansı bilinen bir radyo verici dikildi.”
36. “verici sadece valenzetti denkleminin temel sayısal değerlerinin yayınını yapacak.”
37. “araştırmanız sırasında, bilimin ışığında,”
38. “bu sayısal faktörlerden herhangi birini değiştirmeyi planladığınızda”
39. “tek gerçek yolun bulunduğunu bileceğiz.”
40. “üstlendiğiniz iş işte bu. valenzetti denklemi’nin temel değerlerini değiştirin ve böylece
insanlığın kaderini de değiştirmiş olun.”
41. “insan soyunun akıbeti sizin ellerinizde.”
42. “teşekkürler and namaste (hoşçkalın?).”

thomas mittelwerk bir gruba konuşuyor:
43. [müzik çalıyor, muhtemelen ilk 42 bölümün bitiş müziği]
44. “hepimiz ne olduğunu biliyoruz, dharma başarısız oldu.”
45. “hanso vakfı’nın tüm çabalarına rağmen, zorba 6 sayıya takıldık kaldık.”
46. “çevreyi akıllıca kullanarak bu sayıları değiştirmeyi bir çok yolla denedik.”
47. “şu ana kadar elimizden gelenin en iyisini yaptık ama”
48. “bu esrarengiz denklem bizi bilinen sayılara döndürüp durdu.”
49. “bu yüzden, radikal çalışmalara başlamak zorundayız”
50. “ve sizin en iyisini yapacağınıza güvendiğimi söylemek istiyorum.”
51. “filan ve vetul-milani köyleri aşımızı onların üzerinde denememiz için izin verdi.”
52. “yerel maymunlar tarafından taşınan bir virüsten etkilendiklerini düşünüyorlar.”
53. “ve onlara tedavi getirdiğimize inanıyorlar.”
54. “bu yüzden, oraya gittiğinizde hikayeyi devam ettirin.”
55. “bunun en doğrusu olduğunu kalbinizle biliyorsunuz, tereddüt etmeyin.”
56. “ölümler başladığında herkesi şevkat ve empati ile rahatlatmalısınız.”
57. “ondan sonra cesetler genetik çalışmalar için derhal istasyona getirilmeli.
58. “virüse atadığımız genetik hedeflerimize ”
59. “tam olarak ulaşmak zorundayız.”
60. “en uygun ölüm oranı yüzde 30.”
61. “vik enstitüsündeki adamlarımız bu sayının kesinliğini ispatladılar.
62. “eğer daha fazla ya da az insan ölürse, başarısız oluruz.”
63. “kesin olarak gerekli olan sayıdan daha fazla insanı öldürmemeliyiz. efendim?”
64. “ama tom, bu insanlar, masum insanlar ve biz sadece-”
“eğer matematiksel kesinlikle, tüm kıtlığı, savaşları, yoksulluğu bitireceğini bilsen ne yapardın?”
65. “aynen öyle. bunu yapmanın en doğru yolunu bulurdun”
66. “kesin olarak gerekli olandan daha fazla acı çekilmesine izin vermeden. [iç çekmeler]”
67. “virüsü mükemmelleştirebilmemiz için masum insanların ölmesi adil değil”
68. “ama size söz veriyorum, biri cehenneme gidecek.”

rachel blake izleniyor:
69. mittelwerk: “arkada ışık yansıtan bir şey mi var?”
rachel: “aman tanrım!”
mittelwerk: “biri onu yakalasın!”
70. mittelwerk: “hey! hey! yakalayın onu!”
[bağırtılar]
rachel: “hayır! bırakın beni! bırakın! hayır!”
adam: “onu yakaladık.”
rachel: “bırakın beni!hayır! bu-”

Ayrıca;

çiçek demiş,

19 Nisan 2009 @ 17:00

videoları nasııııııııııııııııııııllllllllllll izlicez yardımcı olurmusunuz üstüne tıklayın demeyin sakııııııınnnnnnnnnnn

ne deyim o zaman… başka bi yol bilmiyorum. Ha şu olabilir :)) yazdığım adresi kopyalamak ve adres barına yapıştırıp “enter” tuşuna basmak. Sıkıntının ne olduğunu anlayamadım.

Elisa demiş,

21 Nisan 2009 @ 09:36

ya bu ne vıdeosu anlamadımkı bişiler okudum ama anlamadım :) nerde çekılmış nezaman cekılmış youtube den ıslıyemıyorum ben oyuzden ıslemedım vıdeoyu :(

zeus23 demiş,

21 Nisan 2009 @ 12:53

bu videoların fake olduğunu düşünüyorum zira gizli kamerayla çekilenler de hep aynı şey oluyo sonunda sanki yakalanmış gibi gösteriyorlar,kaçıyo falan.oysa böyle bi şey olsa o cihaz veya kaset anında imha edilir.youtube a sızdırılmaz bence.

lostisland demiş,

21 Nisan 2009 @ 14:44

ben youtube da verilen görüntülerin dikkate alınmaması gerektiğini düşünüyorum. Dizi bölümlerinde ne gösteriliyosa olay odur bence.. bu sadece lost sektörü, dikkat çekmek için.. ve eğer o videoların dizi ile ilişkisi varsa zaten gösterilmeliydi veya gösterilecektir.. daha fazla kafa karışıklığı yaratıyolar..

internet aracılığıyla çok izlenen bir dizi olduğunu kabul ediyorum ama yani sadece internetten izlenen bir dizi değil ki yan dal olarak videolarla desteklensin.. böyle bir yapım da görülmemiştir ayrıca, pek pek sinema versiyonu ile bitirirler.. insanlar memleketlerinde tv den izliyorlar..

sonuç olarak dharma olsun,alvar hanso, sayılar, ajira ve oceanic havayolları olsun, her ürün ve net sayfası bir ek sektördür derim.. dizinin popülaritesi ne durumdadır bilemem, bizde revaçta gerçi de alternatif bir sürü yabancı yapım var, reklam amaçlıdır diyebilirim bu videolara..bu benim yorumumdur.

pınarjamin demiş,

21 Nisan 2009 @ 16:33

rachel kim ya

pınarjamin demiş,

21 Nisan 2009 @ 16:35

arkadaşlar phedelpia deneyini yorumlayanınız oldu mu kaçırmış olabilrim bence lostun bu deneyle ilgisi var aslında anlattığı bu deneyin bir uzantısı olabilir çok mantıklı çnkü araştırın bir çok tanıdık şeyle karşılaşacaksınız lostta izlediğiniz ben lostun sırrının yavaş yavaş çözüldüğünü düşünüyorum

lostcu demiş,

21 Nisan 2009 @ 18:42

chucky demiş,
20 Nisan 2009 @ 16:15

Blue nun teorisine karşı çıkanlarda peki faraday neden ağlıyordu sorusu akıllarına gelmişdir.Şu olabilirmi lapidus haberleri izlediğinde o o pilot olamaz çünkü o uçakta bende olucaktım diyor yani pilot olarak faraday lapidusu önceden tanıyorsa ve o uçağı süreceğini biliyorsa arkadaşı öldü diye ağlıyo olabilir mi ??

faraday’in neden ağladığına dair benimde söylemek istediğim bikaç şey var. faraday geçmişte yaşanmışyaşanmıştır hiç bir şeyi değiştiremeyiz diye diretiyor bunu görüyoruz.yalnız bi çoğumuzun kafasına takılan yada bu yazıyı okurken aklına gelecek bi sahneden bahsetmek istiyorum. sezon 5 bölüm 1 dakika 36 ve 40 arası.bu süre zarfında sawyer ve diğerleri ambarın geri geldiğini ve desmond’ın içerde olduğu varsayıp oradan bi şeyler almak için harekete geçiyorlar bilhassa sawyer çok istekli bu konuda.faraday ise ona bunun imkansız olduğunu çünkü geçmişte yaşanmamışsa bunun şuanda da yaşanamayacağını anlatıyordu. buraya kadar herşey normalken diğerleri sahile dönmek için harekete geçtiğinde faraday çantamı unuttum bahanesi ile geride kalarak ambarın kapısını yumruklayıp desmond’ın kapıyı açmasıyla ona oxforda gidip annesiyle konuşması için bazı şeyler söylediğini gördük. burada bişeylerin garipleştiğini görüyoruz; ya faraday geçmişte yaşanmadıysa şimdide yaşanamaz dediğinde yalan söylüyordu ki bu zamanın ve yaşananların değiştirilebileceğinin bi kanıtıydı yahut da bizim dikkatimizden kaçan başka bir nokta vardı. ben ikinci seçenek üstünde durmak istiyorum,yani faraday söylediklerinde haklı.peki nasıl oluyorda hem yaşanmayan yaşanamaz deyip hem de desmondla konuşabildi. faraday ambarın kapısını çalmadan önce günlüğünü açıp bakıyor ve günlüğü kapadıktan sonra umarım işe yarar deyip kapıyı yumruklamaya devam ediyor. bana göre o görüşmenin daha önce olduğu o günlükte yazıyordu, yani daha önce o görüşme faraday ve desmond tarafından yapılmıştı. bu yüzden de faradayın söylediklerine ters bi durum olmadığı ortaya çıkmıştı.peki nasıl olurda o görüşme o günlükte yazar?şöyle ki; sawyer, miles, faraday ve diğerlerinin 1977 ye gittiklerini düşündüğümüzde faradayın başından geçen herşeyi bir günlüğe kaydedip bu günlğüüde 80 li veya 90 yıllarda daha bu olayları yaşamamış halinin tekrar bulup okuması ve araştırma yapması için bıraktığı kanısındayım.bu günlükte uçak kazasından tutun da desmond’ın gemiye ulaştığında zaman bocalaması durumunu yaşayıp penny’i aramasıyla bundan kurtulması ve faradayın günlüğünde yazan “desmond hume benim sabitim” nota kadar bi çok şeyin yeraldığını düşünebiliriz. bu düşüncelerim gerçekse bu bize faradayın ada ve uzay-zaman üzerine nasıl bu kadar çok şey bildiğini ve tabiki uçak kazasını televizyonda gördüğünde neden ağladığını açıklar sanırım…

pr.faraday demiş,

21 Nisan 2009 @ 19:09

Arkadaslar son bölümü bence tekrar izleyin burda okyanusa düşen diğer ucak tamamen widmoore un oyunu.Bunu milesın geçtiği sınavda yeterince bu iş için delilimiz var.Adaya gidecek rehberle miles arasında ki konuşma

322
00:22:20,250 –> 00:22:22,080
Bana bu adamla ilgili ne söyleyebilirsin?

323
00:22:47,290 –> 00:22:48,650
Adı Felix.

324
00:22:51,700 –> 00:22:52,740
Bir şey…

325
00:22:53,840 –> 00:22:56,200
…teslim etmek üzere yoldaymış.

326
00:22:59,400 –> 00:23:01,580
Widmore isimli bir adama.

327
00:23:02,510 –> 00:23:03,610
Ne teslim edecekmiş?

328
00:23:07,430 –> 00:23:11,460
Boş mezarlara ait, bir grup…

329
00:23:12,740 –> 00:23:16,840
…evrak, fotoğraf ve resim.

330
00:23:17,370 –> 00:23:18,730
Eski bir uçak için…

331
00:23:19,620 –> 00:23:21,880
…satın alma emri.

332
00:23:31,350 –> 00:23:32,350
Peki…

Konusmada gecen boş mezarlar ve esk bir ucak için satın alma emri geçiyor.. Buda su demek Widmore eski bir ucak alıp içindeki yolcuları mezarlardan aldıgı cesetlerle doldurup okyonusa düşürüyor..Zaten bunu daha öncedende biliyoduk tekrar öğrenmiş olduk..

Benim asıl öğrenmek istediğim konuysa faraday adadan nasıl ayrıldı..

Sawyer ın Richardla gecirdiği konusmadan sonra onu ortalıklarda göremedik.Muhtemelen denizaltıyla geri dönmüş olabilir. Faraday in milesi birbirlerini tanıdıklarına göre bence dharma calısanlarınında faraday i tanıma olasılıkları var sonucta faradayi dharma calısanları sawyer jim miles la geldikleri zaman gördü..

Dilan demiş,

21 Nisan 2009 @ 19:31

ben anladım..youtube’den izledim..Çok ilginç bir videoydu…Dharma’nın dünya Savaşlarını durduracaklarını ama bir şekilde yine birkaç insanın öleceğine dair bi video idi..Ordan birisi dioki masum insanları öldüremeyiz..diğer adam da dio ki”eğer matematiksel kesinlikle, tüm kıtlığı, savaşları, yoksulluğu bitireceğini bilsen ne yapardın?” e doğru dio ama sanırsam başarısız olacaklar..çok karışık anlamak için bilim adamı olmak lazım ama belli ki bilim adamları bile bizim Sayıların anlamını çıkaramamışlar…

en eski yenilik demiş,

21 Nisan 2009 @ 23:27

Yorumlarımız hep mış miş üzerine kurulu olan yorumlar ama hala kimse bu yorumların gerçek ile olan bağlantısını yani günlük yaşamımızda şu zamana kadar yaşanılıp yaşanılmayan konularmı kimse düşünmüyor, bakın arkadaşlar hep bir mantık arayışı içerisindeyiz fakat ne yaparsanız yapın hangi teorileri üretirseniz üretin gene sizi şaşırtacak yeni bir bölümle karşı karşıya kalacaksınız nedenmi; çünki bu dizinin anavatanı A.B.D de bizim paylaşım yaptığımız bu site gibi yani lost fanclub adını taşıyıp sürekli üzerinde Lost hakkında teoriler üreten ortalama 60 site var bu da demek oluyorki bu konu bizdende fazla tartışılıyor,işin garip olan tarafıda ne biliyormusunuz,benim newyork ta yaşayan arkadaşımın söylediğini söyleyeceğim size,geçen konuşmamızda dediki bu dizinin çok izleniyor vede takip ediliyor olması aksiyon,macera,gerilim vs içermesinden dolayı kaynaklanan sürükleyiciliğidir bende dedim( e olum onu bizde biliyoruz :) nasıl bir çalışmayla dünyada bu kadar izleyici kitlesi yakalayabilirki bu dizi ?) dedim oda bana; - normalde onun kadar sürükleyici ve heyecan uyandıran bir çok dizi yayınlanmıştır abd de ama Lost un alt yapısı biraz daha farklı yani farklı dediğim sürekli izleyiciyi ve onun yorumlarını teorilerini takip eden bir ekibi var ve çalışma stili harika.yani bu şu demek oluyo fazla uzatmayayım biz burada tartışıyoruz ve bizim tartışmalarımız sürekli takip edilip ona göre daha dikkat çekecek ve ilgilenmemizi sağlayacak bir senaryo türetiliyor buda yaa bu kadarda olmaz … nasıl tahmin edemedim ….tühh biliyodumm yaaa… gibilerinden şaşırtılacak durumlara sokabiliyor bizi.
Yani anlatmak istediğim tabiki yorum yapıcaz teoriler üreticez ama bunu dizi izler gibi kendimizi kaptırıp araştırmalar yaparak,değil her izlediğimiz bölümün tadını çıkarıp heyecanlanma içgüdümüzü açığa vurarak adrenalin seviyemzin çok yüksek seviyede olmasada orta yüksek seviyelere çıkararak tadını çıkarmalıyız Yoksa biz burda bu kesin A dır desek görecek bakacağızki o A olsa dahi muhakkak sağ bacağı sol bacağına göre biraz kısa olarak bize vurgulanacaktır ve biz gene nasıl bu ayrıntıyı kaçırdık diye halbuki burnumuzun ucundaydı dercesine hayıflanacağız neyse galiba gene biraz fazla uzattım :) herkeze iyi geceler diler diler yeni güne kara dumansız Jacop marka (bilen bilir) nescafenizi sağlıkla yudumlarken hayata dair en güzel hoşlukların sizlerle olmasını dilerim….

qaashif demiş,

21 Nisan 2009 @ 23:30

Benim burada paylaşmış olduğum videolar, sahte değildir, aldatmaca değildir. Çünkü, LOST sadece bir TV dizisi değildir. Lost hayranları olarak nasıl ki LOSTFAN.net sitesinde buluşup, TÜRKÇE tartışıyorsak, bunun LOST ekibi tarafından hayranlarına ip uçları vermek için açılmış İNGİLİZCE bir sitesi var.

Bilmeyenler var sanırım, “http://www.thelostexperience.com/”;

Örneğin; 3 ile 4ncü sezon arasında kayıp parçalar yayınlandı Amerika’da. Nasıl mı? Yanlış hatırlamıyorsam VeriZone (bizim Turkcell, Avea gibi bir operatör) abonesi olanların, sadece cep telefonları aracılığı ile izleyebileceği, gizli, eksik kareler yayımlandı.
ve bu videoları da cep telefonundan RİP edip internette paylaşanlar oldu :)) Bu bölümlerede Episode değil “Mobisode:Missing Pieces” dediler yani “Mobilbölüm:Kayıp Parçalar” Toplam 13 bölümden oluşuyor…

Benzer şeyi şuan bu site üzerinden yapıyorlar. Yani, bu sitedeki videoları dizi de asla izleyemeyeceksiniz. Ama kesinlikle geçerlilikleri var. Paylaştığım video gizli kamera çekimi yaratılmış imajı verilmiş bir promo.

LOST sadece bir TV dizisi değil, bir fenomen, felsefe, paradox, kuram, karma, milat vs. … artık ne derseniz? ama en önemlisi bir ticaret eğlencesi ve reklam gelirlerine ek kaynak sağlıyor bu sayede. Dolayısıyla “http://www.thelostexperience.com/” sitesini bir dolaşmanızda fayda var. Benim paylaştığım bu videodan çok daha fazlası var sitede. 3 May 2006′dan beri burada doğru bilgiler paylaşılıyor, küçük ipuçları veriliyor.

ilgili video hakkında “http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=sri+lanka+video” buradan bilgi alabilirsiniz…

LOST:Adamın beynini yerinden söküp, darma duman eden ve her bölüm sonunda paçavra gibi fırlatan dizi… :) Boşuna kasmayalım, son bölüme kadar hiç birşey anlayamıyacağız. Ama özet olarak Mısır Uygarlığı, Elektro Manyetizma, Uzay-Zaman yolculuğu 3geninde seyredecek ve Gökkuşağı Deneyinin yandan yemiş veya daha fantastic bir fikriyle son bulacak gibi geliyor bana LOST… iyi seyirler…

Infinite demiş,

22 Nisan 2009 @ 02:11

Tavşan Kulağındaki Sonsuz İşareti:
Adada kırılamayan sozsuz döngüyü anlatıyor.

Vurulan Şahıs:
Bu bölümde vurulan kişi şişman dostumuzun adadaki farklı bir hali (Farklı bir yaşamda ve zamanda olan zayıf hali).

Miles:
Adadaki gizli gerçekleri ortaya çıkarabilecek tek kişi. Adada farklı zamanlarda ölen ve aslında ayni kişiler mevcut. Ancak her biri tekrar adaya geldiğinden farklı bir görev veya amaç için gelebiliyor. Ayrıca her adaya gelişte farklı bir kimlikle gelebiliyorlar. Miles bunu çözebilecek kadar zekaya sahip değil, tek düşündüğü para.

Ada:
Kabına sığmayan dört tarafı denizlerle çevrili yaramaz çocuk. Adadan çıkmak istiyor ancak bunu bir türlü başaramıyor. Bu yüzden insanları kullanıyor ancak şimdiye kadar başarılı olamamış. Kullanılan insanlar kendi çıkarlarını ön plana çıkardığında ada başarısız oluyor. Adanın güçünü fark edenler adanın dışından veya merkezinden adayı yönetmeye çalışıyor. Ada, ölülerin bedenine girebiliyor ancak anladığım kadarıyla onu yönetemiyor olayları sadece zamanın akışına bırakabiliyor. Ada bizim daha önce hiç bilmediğimiz doğa üstü özel bir güç. Dikkatli kullanmayanın elinde patlıyor.

Hoth:
Each Other in kısaltılmış hali. Yani bazıları ne olursa olsun yinede birbirlerini seviyor. Daha farklı zamanlarda ve mekanlarda birbirlerine kötülük yapmış yada öldürmüş olsalar bile.

Zaman:
1. Ada tarafında kullanılmak isteniyor.
2. Adanın kullandığı insanlar tarafından kullanılabiliyor.
3. Adayı yönetmek isteyenler tarafından kullanılmak isteniyor.
4. Bilim adamları tarafından kullanılmak isteniyor.
5. Zamanın kendi akışı içerisinde yapması gerekenler var (Kader değiştirilmemeli).

Gizemli Rakamlar:
Adanın, insanların ve zamanın yönetilmesi veya düzeltilmesi için gerekli bilgiyi barındıran özel bir sistemin anahtarı. Henüz göremediğimiz heykelin gölgesinde belki bu sistemi yada gerçekleri göreceğiz.

Buda Benden Olsun:
Kldbo8VatG86WWg=

Kenan KIRANER demiş,

22 Nisan 2009 @ 09:15

Bir sürü yorum yapmışsınız. Bence önemli konu olan Miles ın taşıdığı ceset ne alaka. En önemli nokta burası bölümün. Bir kişi bile dile getirmemiş ya.

yasemin demiş,

22 Nisan 2009 @ 09:52

bence, felix adlı ceset, widmore’un sahte uçağı organize eden kişi olduğunu öğrendi belgeleride ona gösterip belki şantaj belki başka bişey yapacaktı doğal olarak widmore kendisini öldürdü. bu ben’in işi olduğunu düşündürdü bana. yada tam tersi felix widmore’un adamı belgeleri widmore’a teslim etmek için götürürken ben’in eline geçti ben belgeleri aldı ve felix’i öldürdü.

quareizma demiş,

22 Nisan 2009 @ 11:11

tüm yorumları, teorileri okudum. hiç derin mevzulara girmeyeceğim. dizi bir-çok/kaç mantık hatası içeriyor (bence). örneğin; flashbackler yaşandığında, charlotte “yok” oldu, daha sonra faraday kayboldu. ada flashbacklerle 1977 (yoksa 1974 mü?) yılına geri döndü. son bölümde Faraday adaya denizaltıyla geldi. Peki o flashbacklere (en azından son flashbacke) yakalanmadığına göre normal zamanında akan “dış dünyadan” adaya nasıl geldi. uçakla nasıl gelindiyse öyle diyecek arkadaşlara; uçağın flashbacke yakalandığını ve 4 kahramanımızın (jack, kate, sayid ve hurley) ana-adaya, diğer 2sinin (sun ve ben-lapidusu saymadım) diğer adaya düştüğünü hatırlatmak isterim. bakalım senaristler bu işin (bu kadar sorunun) altından nasıl kalkacak. inşallah bağla mısıra-uzaylıya kurtul “fiyaskosu” yaşamayız. (not: dizinin son bölümü ilk bölüm olabilir (jackin gözünü açtığı-kara dumanı gördüğü)…bu ihtimali düşünmek bile istemiyorum)

Amytis demiş,

22 Nisan 2009 @ 22:28

arkadaşlar, henüz lostun son iki bölümünü izlemedim. birazdan izleyeceğim. s05e11′i izlerken şunu düşündüm:
the others dediğimiz kişiler, başta richard alpert olmak üzere (değiştirdiği tüm zamanlarda hiç yaşlanmadığı dikkatinizi çekmiş olmalı) aslında ölüler. adanın iyileştirici gücü, ölen ama gömülmeyen kişileri diri tutuyor. çünkü gömülseler çürüyecekler. ben’in iyileşmesi de bu sayede oldu. richard’ın ben’i alıp girdiği oda, adanın gücünün en şiddetli olduğu yeri. the others’ın hepsi ölü. yani ölmeleri gereken ama ölmeyen kişiler. bu yüzden the others’ın yaşadıkları yerin çevresinde çok şiddetli bir frekans yayan bir koruma var. böylece dharma girişiminin üyeleri, aslında ölü olması gereken kişilerle ilişki kuramıyorlar. juliet, sawyer’ın zamandaki son yolculuk yaptıklarında amy’i kurtardılar. orada vurulan kişileri gömmediler ve richard alpert gelip ölüleri istedi. çünkü ölülerin gömülmeyeceklerse the others olması ve orada yaşaması gerekiyor.
gelelim bizimkilere… oceanic 815 uçak kazası olduğunda aslında herkes öldü.. uçağın içinden suya düşenler kurtalamadılar, çürüdüler. fakat adaya düşenler gömülmedi ve yaşadılar. fakat dediğim gibi pratikte yaşıyorlar ama aslında ölü olmaları gerekiyordu. yaşayacaklarsa da adadan çıkmamaları gerekiyordu. bu yüzden ben, onları adadan ayrıldıktan sonra geri dönmeye çağırdı. ve bunu başardı. john locke’u boğarken bir an bile tereddüt etmedi çünkü john zaten ölüydü.
dikkat ederseniz, oceanic ekibinden adaya gidip de oradan günümüze gelip geri dönmeyen sadece Aaron ve Sun’ın kızı. onlar zaten uçak kazası olduktan sonra doğdular. Henüz doğmadıkları için ölemediler.
son olarak bir şeye daha dikkat çekmek istiyorum. lost zaten bize baştan beri bu kişilerin aslında ölü olduklarına bir yolla gönderme yapıyor.. ilk bölüm uçak kazasıydı, yani hepsinin ölümü ile başladı hikaye. dizide bir çok filozofun ismi karakterlerin ismi. rousseau, john locke, edmund burke, david hume.. bu kişilerin hepsi ölü..

Undescovered demiş,

22 Nisan 2009 @ 22:57

büyük bir ihtimallede quareizma arkadaşımızın söylediği gibide sonuçlanabilir dizimiz,yani ada aslında gizemli bir yere değilde herkez tarafından bilinen biryere düşmüş olabilir,tabiki bizim Jack te aralarındaki tek kurtulan olmasada başı çekiyor olabilir ve şuandaki dizinin ruh halide gene bizim Jack in komadaki rüya gördüğü ve yaşam savaşı verdiği haliolması mühtemel olasılıklardan hatırlarsanız Türkiye de Sağır Oda diye bir dizi yayınlanmıştı,o diziyi sürekli takip edenler olduysa aramızda son bölümünü hatırlasın Aynı ona örnek alınmış bir final düşünmüşte oolabilirler çünki mantıklı bir final olacak diye sürekli demeçler veriliyor dizi yöneticileri tarafından,e yani böyle olmasada muhakkak buna benzer bir senaryo sonu finaliyle karşılaşacağız ve büyük ihtimallede hayal kırıklığına uğrayacağız bu kadar serüvenin içinde yoksa mümkünatı yokturki akla ve kayda değer bir fantastik finalle bitsin.
Birde hep mısır,anibus,karaduman,jacop,geçmiş ,gelecek,zaman döngüsü gibi bilinmeyen ve bilinmesi muamma olan şeylerden teori yürütüyoruz bu yüzden kendimizi bu konulara kaptırdığımız için gerçekte akla yatkın hiç bir final bizi tesiri altında bırakmayacak ve buna şaşıracağız bu yüzden bence bırakalım hayalgücü şu dizilerde seyir halindeki bölümlerde olan olaylar la sınırlı kalsın boşuna aklımızı beynimizi senaristlerin saçmalıklarına yormayıp bilim kurgu havasında izleyelim vede heyecanımızı buna göre yaşayalım,boşu boşuna küçümsediğimiz mantıklı final teorileriyle şimdiden kendimizi hayal kırıklığına uğratmayıp dizi yönetmen ve senaristlerinden bir mucize beklemeyelim,yani;bırakalımda Jack (misal)komada geçirdiği bilmem kaç gün içerisinde gördüğü rüyalar olsun şu 5 sezon boyunca yaşananlar. Biz şu zamana kadar heyecan doruklarının zaten hep zirvelerinde seyretme imkanına sahip olduk bu diziyi ve de çokta zevk aldık(kendi adıma ben müthiş zevk aldım vede hiçte merak etmedim bir sonraki bölümü) hepinize iyi seyirler diler sağlık ve mutluluk içerisinde hayatın karmaşık düzeninde Lost olmassınız işallah :)

Elisa demiş,

23 Nisan 2009 @ 08:53

bır arkadaş lost un ilk bölumunun son bölumu oldugunu düşünmek bile istemıorum demiş kesınlıkle katılıyorum sana arkadaşım çunkı ilk bölumu hatırlarsanız herkes saskın nereye geldıklerını anlamaya calışıyorlar adayı keşfetmeye calışıyorlar kara dumanla karşılaşıyorlar herşey yenı baslıyordu yanı şayet bu son bölum olursa bu bır dönguden öteye gidemez haksızmıyım

zeus23 demiş,

23 Nisan 2009 @ 17:51

tekrar söylüyorum o videolar tamamen reklam amaçlı ve kafa karıştırmak için yayınlanıyo,izleyicilerin senaryoyu başka boyutlardan yorumlayıp teorilerin çeşitlenmesine yardımcı olmak için bence.yayınlanan bölümlerin dışınca hiçbir videoya takılmamak gerekir diye düşünüyorum.

nabukadnezar demiş,

23 Nisan 2009 @ 18:09

amytis,

yazdıklarının benzerini bir ara ben de düşünmüştüm ve burada da çok kısa yazmıştım ama senin gibi detaylandıramamıştım. okuduğum en güzel yorum diyebilirim. tebrikler:) bu arada nickin de ilgimi çekmedi değil. umarım anlamını biliyorsundur:)

nabukadnezar demiş,

23 Nisan 2009 @ 18:11

amytis,

yazdığın şeyleri bir ara ben de düşünmüştüm ama kafamda soru işaretleri vardı, sen detaylandırarak soruları kaldırdın. okuduğum en güzel yorum diyebilirim. tebrikler… bu arada nickinin anlamını biliyorsundur umarım:)

Arzu demiş,

23 Nisan 2009 @ 23:17

Daniel Faraday, Charles Widmore un oglu..

benden de bukadar

asdasd demiş,

23 Nisan 2009 @ 23:26

@quareizma

Faraday parlamalardan sonra, Sawyerlarla beraber 1974 yılına gidiyor. Sonra arada geçen 3 yılda bir sebepten dolayı adadan ayrılıp başka bir yere gidiyor. Daha sonra ise gördüğümüz üzere 1977 yılında adaya denizaltı ile geri dönüyor. Yani onlar o zamanın bir parçası olduğundan, o sıralarda dış dünyada da 1970′ler yaşanıyor. Gidip gelmek zaman kargaşasına yol açmıyor.

MrsWh1mper demiş,

25 Nisan 2009 @ 10:56

:D richard mumya bence xdxd

lost demiş,

27 Nisan 2009 @ 11:39

adayı günümüz zamanına getircek kklişi benjamin çünkü daha adanın 1977 de oluduğunu bilmiyo öğreninde bişeyler yapacaktır

TerrametricS demiş,

20 Mayıs 2009 @ 13:46

Arkadaşlar bu dizi fiyasko ile sonuçlanır.
Çünki Soruların %60′ı halacevapsız…
6 ncı sezonda da %30 u ancak cavaplanır…
Yani
:( F İ Y A S K O ):

Evangeline Lilly demiş,

29 Mayıs 2009 @ 16:06

yha bn hurley nin defterine takıldım.Kesin o defterde gizli bir ayrıntı var.

HuB demiş,

28 Ekim 2009 @ 16:13

Evangeline , Hurley’in defterinde bir ayrıntı yok. Orada Star Wars’un devamı olan Imparator’u yazıyor. Ve bu arada şu beyaz tavşan olayı iyice çığrından çıktı. Açıklasınlar artık.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın