5×12 Dead Is Dead Promo


DIŞSES: O hayatlarına girdiği andan beri…

(Elinde meşaleyle tapınağın içini araştıran Ben’in görüntüsü)

BEN (Locke’a): Kuralları çiğnedim John.

(Sawyer, Kate, ve Jack’in görüntüleri)

DIŞSES: …kazazedelerin hepsi bu anın gelmesi için dua ediyordu…

(Locke’ın taş bir duvarı iten, Ben’in elinde Ajira su şişesiyle sahilde duran görüntüsü)

BEN: Yargılanmak için adaya döndüm.

DIŞSES: …gelecek Çarşamba…

BEN (Elinde silahla iskelede yürüyerek): Tek kelime bile etme.

(Locke ve Ben’in meşalelerle tapınakta yürümesi, Ben’in bir fenerle bir tünelde emekleyerek ilerlemesi ve bir grup insanın denizaltıya doğru ilerleyen görüntüleri)

DIŞSES: …adadaki en tehlikeli adam için…

(Genç Daniel’in ağlayan görüntüsü)

BEN (Genç Danielle’e): Hayatta olduğun için şükretmelisin.

(Tapınağın zeminindeki bir delikten düşen Benjamin Ve Locke’ın görüntüsü)

DIŞSES: …hesap verme günü…

BEN: Ormandan gelmekte olan şey benim kontrol edemediğim bir şey.

paylaşan: Ginsberg

Desmond_ demiş,

6 Nisan 2009 @ 12:32

Çok güzel bir bölüme benziyor..Bazı şeyler açığa çıkacak gibi..

LostManyaqı demiş,

6 Nisan 2009 @ 14:31

Bence artık BlackSmoke yi daha yakından tanıyacağız.
Ve inş Benjamin e birşey olmaz bu gidişle ölücek gibi. O diziden ayrılırsa ben ne yaparım?? Daha diziyi izlemem herlade :D

sanane demiş,

6 Nisan 2009 @ 15:11

Olmaz böyle bir dizi senaristleri canı gönülden tebrik etmek gerek AYRICA sezon finali için teorileri okusanız iyi olur

Elisa demiş,

6 Nisan 2009 @ 15:17

yada hepten karısacak umarım sorusuz ama bol cvp lı bır bölum olur yoksa hıkık hıkık gidecem kalpten mezar tasımada lostzede yasdırıcam

timlost demiş,

6 Nisan 2009 @ 15:21

Ben’in silahla yürüdüğü sahnede sanırım Penny var :( öldürecek galiba. Penny ile Desmond limandalardı çünkü. Ayrıca adaya dönmeden öncede Ben yine bir liman gibi yerde telefon kulübesinde yüzü gözü kan içinde Jack’i aramıştı. Başka bişeyde olabbilir o sahnede ama benim aklıma bu geldi…

aykut demiş,

6 Nisan 2009 @ 15:43

desmond nerde ya ! ne zamandan beri göstermiolar adamımı diziden mi çıktı acaba bilen varsa sölesin

widmore demiş,

6 Nisan 2009 @ 15:50

Bu bölüm Benjaminin ve kara dumanın bölümü olucak.Tapınağın sırrı ortaya çıkıyor,Kara dumana benjamin hükmedemediğini kendisi söylüyor,5 bölümün ardından gerçek losta kavuşuyoruz heyecanlı,kafada binlerce soru işaretli,süper bir bölüm bizi bekliyor.Ama şu geçen 5 bölümü at çöpe gitsin 5 para etmezdi bence.Dizinin sonuna yaklaştıkça richardın önemini anlıyıcaz.Hakkında birtane promo bilgi hiç bişe yok bu adamda bişiler var bekleyip görücez…

benjaminerrrrr demiş,

6 Nisan 2009 @ 15:55

benjaminli olan her bölüm gibi buda harika bir bölüme benziyooo
benjamin filmin belkemiği o var diye ben bu filme okadar bağlıyım ve izliyorumm….heran nefesimi tutup izliyorumm ya ölürse diyeeee………nebiliyim yargılanmak için döndüm diyoo sanki bitür günah çıkarıp ölcekmiii neeeee::::::((((((((

murat demiş,

6 Nisan 2009 @ 16:23

SİYAH DUMAN IN SIRRI TAMAMEN bu bolumde cıkacak dıe dusunuyorum

twinssss demiş,

6 Nisan 2009 @ 16:25

yaa iyice sarpa sardı işler zaman yolcuğunun altından nası kalkcaklar sun nası jinin yanına gitcek çoooook merak ediyorum fikri olan cevap yazsın lütfen

nabukadnezar demiş,

6 Nisan 2009 @ 16:38

uçuk biraz ama konu biraz zombi hikayesine dönebilir mi? şöyle ki bu others denen insanlar bir şekilde adada ölen insanlar olmasın?? adada ölüp dirilen insanlar? locke’un ölmesi gerektiği, richard alpert’in ısrarla cesetleri istemesi, yine alpert’ın yaralı benjamin için “bundan sonra bizden biri olacak, masumiyetini kaybedecek” demesi?? bilmiyorum, aklıma takılıverdi birden…

dcn demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:06

artık sıktılar.soru üzerine soru.biraz cevap.ve cavaplar çabuk geçiyor mve bazı şeyle unutuluyor.parıldamalar,faraday,ambar falan hepsi unutuldu.biraz CEVAPPPPPPPPPP

mertlostcharlei demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:23

ben ölmesin o aslında iyi biri sadece hep çok büyük şeyler yapmaya çalışıyo

lostfan demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:42

bence kötü bir bölüme benziyor ben black smoke u hiç merak etmiyorum ben şu sawyer kate ilişkisini merak ediyorum bakalım ne olacak

lostfan demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:44

Hey All,
I know we already have spoilers that reveal we will see Smokey again this season and I believe even some of the promos hint at the return of the Smoke Monster.

However, every time we see the monster we are still left wondering if we will ever find out what it is!? Ever!?

Well Jorge Garcia recently had an interview with our friends Cabin Boy and SBK over at Real Radio 104.1 in Florida. When he was asked if we will ever find out what the smoke monster is!? Garcia revealed that in the current script he is reading that we will “get more info”!!

He did confirm recently working on Episode 5×11 so expect this information about Smokey to appear in around Episode 5×12.

MrsWh1mper demiş,

6 Nisan 2009 @ 18:09

ya bencede uçağa neden geç kaldığını falan anlicaz ben’in

doruk demiş,

6 Nisan 2009 @ 18:39

murat demiş,
6 Nisan 2009 @ 16:23

SİYAH DUMAN IN SIRRI TAMAMEN bu bolumde cıkacak dıe dusunuyorum

diziniz senaristleri siyah dumanın sırrının son bölüme kadar açıklanmicanı söylemişlerdi

baris demiş,

6 Nisan 2009 @ 18:50

çok güzel bir bölüme benzio mısır tapınakları felan hepsi aydınlancak gib bişey :D

constantıne demiş,

6 Nisan 2009 @ 19:02

black smoke adamım gerı donuyor sanırım ben olmesın taratarıyom bende o adamaı n tavırları yasayıs bıcımı super ….

desmondo demiş,

6 Nisan 2009 @ 21:00

benjamine bişeyy olmasınn

60659 demiş,

6 Nisan 2009 @ 21:58

sezonun en iyi ilk bölümü olacak gibi.ikincisi final olur sanırım.

kayhan demiş,

6 Nisan 2009 @ 22:02

Bu bölüm Ben ile ilgili galiba.Bakalım güzel bir bölüm olacak gibi ama Faraday ı göremiyoruz ne zamandır Desmond öle özlettiler kendilerini.

serena335 demiş,

6 Nisan 2009 @ 22:18

kara dumanın dharma yla bi ilişkisi olması gerek çünkü kızının öldürüğü gün benjamin dharma evlerinden birinden bir geçit kullanarak kara dumanı çağırmaya gitmişti dharmacılar kara dumanın sırrını çözmeye çalışıor olabilir belki de 1977 döneminde evlerinden birinde(şimdiki zamanın othersville inde benjaminin evi) sanki tapınağa açılıyormuş gbi görünen bir geçit vardı

kate22 demiş,

6 Nisan 2009 @ 23:06

benjaminin bütün pislikleri bu bölümde ortaya çıkcak dharmalıları nasıl öldürdüğü widmore u nasıl adadan sepetlediği fransız kızın çocuğunu nasıl elinden aldığını…günah çıkarma dediğine göre bunlar dökülcek ortaya.benjaminli bi bölüm olcak diğerlerini çok az görcemiz belli yani.

namaste demiş,

6 Nisan 2009 @ 23:24

ben ” ormanın içinden çıkmak üzere olan şey benim koontrol edebileceğim bir şey “diyor edemeyeceğm değil!

volkan demiş,

6 Nisan 2009 @ 23:37

sonunda adam gibi bir bölüm izleyecegiz…kuralı çiğnedim derken:
1.peniyi öldürdüğü için
2.saidin eliyle widmorun adamlarini öldürdüğü için
3.adayi johonun taşıması gerekirken kendisi taşıdığı için
yada başka bir neden
ya peki kim yargılayacak: diğerleri mi???

volkan demiş,

6 Nisan 2009 @ 23:55

julyette beni 3 sezon ameliyat masasında öldürme çalıştıktan sonra yargılanmıştı kedilerinden birini öldürünce yada tesebbus edince bu yargılama oluyor sanırım hata ben 5. sezon widmorun yatak odasına girmiş ve aralarındaki konuşmada ben widmora seni öldüremeyecegimi biliyorsun demişti o zaman widmor hala diğerleriinden biri…???

volkan demiş,

7 Nisan 2009 @ 00:26

…ve tabi ben widmora kizimi öldürdün yani sen suçlusun kuraları çiğnedin diyor widmorda yok sen kendin sebep oldun yani sen öldürdün ayağına yatıyor… bende widmorun kızınin peşine düşeceğini söylüyor acaba diyorum biri diğerlerindense onun çocuğuda mı diğerleriinden sayılıyormudur yani jeck babasi dedesi üvey kız kardeşi yani sülalesi bir şekilde adayla bağlantılı…tabi bu benin peniyi öldürmüş olması ihtimaline dayanıyor yani ben diyecekki o benim kizimi öldürdü bende onun kızını öldürdüm…yani kısasa kısas o başlatı diyecek tabi bunlar tamamen ihtimal:):):)

Matrax demiş,

7 Nisan 2009 @ 01:06

Arkadaslar bence kuralları cığnedim derken carkı cevıren adaya donemıcektı ama benjamin döndü bunu kastediyo ve yargılancam diyo ama john locke da carkı cevirdi onun da yargılanması lazım dersenız de onun hakkındaki dusuncem sudur john locke kendi isteğiyle olmedi benjamın bu kuralı bılıyodu ve johnu kurtarmak ıcin onu oldurdu ve johnun adada dirilecegını biliyodu bu teorim hakkında yorum yaparsanız sevınırım ayrıca bolum süpere benziyo ve baya sır acıklancak gibi

lostisland demiş,

7 Nisan 2009 @ 08:36

arkadaşlar o ağlayan kişiye
daniel’ın gençliği denmiş çeviride,
penny olduğunu düşünen bi arkadaşım da var..
bana juliet gibi geldi ! :)

gmz demiş,

7 Nisan 2009 @ 10:54

benjamin merkezli bir bölüm.ben güzel olacaağını düşünüyorum.geçen bölümde merak edilen bir kaç soruya cevap bulmuştuk.umarım bu bölümde bazı bilinmeyenlere açıklık getirir.merakla bekliyorum…

filiz demiş,

7 Nisan 2009 @ 11:12

volkan demiş,
6 Nisan 2009 @ 23:37

juliet yargılanırken yanlış hatırlamıyorsam yargılayanlardan biri eliose idi hatta ben bi not göndermişti ona kapıya çıkmştı oda o notu almak için..
ama şu an beni kimin yargılayacağını bilmiyorum çünkü eliosenin adada olmadığını biliyoruz..

lockkkefe demiş,

7 Nisan 2009 @ 11:56

benjamin bu dizinin en karizmatik karakterlerinden biri.. gerçekten ben merkezli bölümler çok heyecan verici oluyor. bu öyle olacağa benziyor. karadumanı nasıl açıklayacaklarını çok merak ediyorum.. çünkü dizinin en fantastik yönü karaduman bence. benjamin 4. sezonda karadumanı kontrol edebilmişti. bence şimdi kontrol edemeyeciğini söylemeye çalışıyor. ama kafama takılan şu karadumanı kontrol edebiliyosa uçak ilk düştüğünde neden pilot u öldürdü.. karaduman çok muamma ???

HoimLearL demiş,

7 Nisan 2009 @ 12:10

said nerde yaa ortalıkta yok Ben i vurduktan sonra nereye gitti acaba.diğer Lerine yakalanmş olablr mi. yoksa o güvenlik çitini geçemedi de hala dharmalıların topraklarında mı?

desperado demiş,

7 Nisan 2009 @ 12:17

nabukadnezar arkadaş güzel bi noktaya parmak bastı bence, jack in babası da yanlış hatırlamıyosam tabutuyla beraber uçaktaydı ve uçak adaya düşünce o da dirilerek diğerlerinden biri oldu (yada olmadı sadece yalnız takılıyo :) ) ayrıca lock’un ölümü diğerlerinin lideri olabilmesi için de gerekli olan bişeydi, yinede bu konu üzerinde çok soru işaretleri de var, eğer çocuk ben ölüp tekrar dirildiyse nasıl yaşlanıp büyük ben oldu/olacak yada her ölenin tekrar dirilebilmesi için tapınağa gitmesi zorunluysa locku ne ara tapınağa götürdüler?

nabukadnezar demiş,

7 Nisan 2009 @ 14:07

desperado, haklısın tabii, çok kaba taslak bir fikirdi benimki. böyle düşünmeme 12. bölümün adı da neden oldu: dead is dead…

orrin demiş,

7 Nisan 2009 @ 15:17

arkadaslar bölümü sindire sindire izleyin:) bu bölümden sonra 2hafta ara war. kötü haberi veren sewilmez deniz ama söyllim dedim:)

tarık demiş,

7 Nisan 2009 @ 15:25

yaygın bir teoriye göre adada ölenler ancak tapınakta canlanabilir ancak dışarıdan ölü olarak tabut ile gelen birinin canlanması için sadece adaya gelmesi yeterlidir. ada dış dünyadan daha geçmiş bir zamanda olduğu için ölüler geçmiş zamana geldikleri için ve geçmişte ölü olmadıkları için canlanıyorlar. jack’in babası ve lock da öyle canlanmış.

umut demiş,

7 Nisan 2009 @ 15:41

evet güzel bölüme benziyor …. film tadında bir bölüm bence..umarım iyi zevk alrım..

omer demiş,

7 Nisan 2009 @ 15:42

smoke dan çok sawyer ve kate in akibetini merak eden arkadaş türk insanının bilinmeyene olan merakının nasıl söndürülüp yerine içi boş ayrıntılara önem verilen bir ilgi türünün yerleştirildiğinin en güzel örneği bence….(o kişiyi tanımıyorum bile sadece bu halimize kızıyorum brezilya dizisi gibi izlemeyin şu diziyi)

Ceday demiş,

7 Nisan 2009 @ 16:37

nabukadnezar demiş,
6 Nisan 2009 @ 16:38

nabukadnezar helal olsun gerçekten bravo , nasılda aklına gelmiş böyle bi düşünce .. okuduğumda beynimde şimşekler çaktı birden :) .. mesela herkez merak ediyo dimi Richart amca neden hiç yaşlanmıyo ??!! bundan sebep olabilirmi acaba ? yani aslında herif yaşadığımız hayatla bağlantıyı çoktan kesmiş ve bundan sebep hiç yaşlanmıyo

ASLI demiş,

7 Nisan 2009 @ 16:42

vallaaa aciyyppp kafamm karıştı benim enteresan şeyler oluyor hala hiç birşeyyy tam açıklanmadı diğerleri iyi mi kötü mü nasıl güçleri var, o adanın özellikleri kimler biliyor jack babası ölüüü ama eski yaşananları gösteriyor!! Ben adadakilerinin ölmesinin verdiği pişmanlıkları gidermek için mi o kadar kurduuu anlatamamam kendime gelmem zaman alacakkkk gibii :S

onur demiş,

7 Nisan 2009 @ 20:38

arkadaşlar bir video var youtubede izledim sonunda bi ev patlaması var sawyer eve doğru koşuyo ev patlıyo sawyer eve giriyo orda bitio acaba daha önceki bölümlerde böyle bi olay vardı da ben mi kaçırdım yardımcı olursanız sevinirim

http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/127eea18fabf5c9203d93fbbdc25888f874fcff7c95f23b3daffd98c302339e679d45ce56f3440eb187372b0d330fb446e4687830455ca7716344

elllone demiş,

7 Nisan 2009 @ 21:29

zombi teorisi gerçekten ilginç ve mantıklı geldi bana.
benjamiinn…
bu kadar etkilendiğim bir dizi karakteri olmadı şu ana kadar.lost’u onsuz düşünemiyorm.ölürse bu diziyi izlemem.bu bölümün ben merkezli olacağını öğrendiğimde harika bir bölümün bizi beklediğini anladım.promo da bize bunu kanıtlar nitelikte…
richard benjamin için masumiyeti kaybolur dedi ama ben’in juliete duyduğu aşk ve alex için ağlaması,intikam yemini etmesi…masumiyet olmadan sevgi olmaz ki!!!
sadece kate-sawyer aşkıyla ilgilenen arkadaşa tavsiye:sen bu diziyi izleme!!!ortalarda ‘lost izliyorm’diye gezinme…

cihN demiş,

7 Nisan 2009 @ 21:38

mükemmel ilk 3 bölümden sonra oldukça sıkıcı ve duragan geçen sezona tekrar renk getircek bölüm diye düşünüyorum bence biçok soru cvplanacak ayrıca benjaminin yüzü gözü dagılma sebebi bencede penny e bişi yapmış olması olabilir.ayrica matrax yanlış bi teori benjamin dirilcegini bilmiyodu john locke nin bilseydi uyandıgında öyle hayalet görmüş gibi bakmazdı heralde.ve de benjaminin bence yargılanma sebebi o çarkı john locke çevirmesi lazımdı ve o yine kandırdı hatta cs de demişti “ben senin çevirmeni söylemiştim john” .bazı arkadaşlarda yargılanmayı julietin yargılanma sebebiyle bagdaştırıyo arkadaşlar adada bi hukuk söz konusu ve bu yargılanma olayı sadece bi olay gerçekleştiginde olmuyo ki günümüz anayasasında da öyle yani adam öldürmekte suçtur hırsızlıkta vatan bütünlügünü tehdit etmekte bence juliet 1.sucu işledi benjamin 3.söyledigimi:)

others demiş,

7 Nisan 2009 @ 22:45

harika bir bölüm bizi bekliyor gibi.ve sanırım blacksmokeyi yakından görücez

others demiş,

7 Nisan 2009 @ 22:50

bu bölümde galiba benjamının kımden dayak yedigi falan flashbacklerle acıklanacak.bide liman gibi bi yere gidyo.pennyi öldürmesin bu namıssız:l

You me demiş,

7 Nisan 2009 @ 23:30

Richard ın hayat la yada gerçek dünyayla bağlantıyı kesmesi yalan bişi :D çünkü jhon lock u bebek ken ziyaret etmek için uzaya gitmio :)

Hardnemesis. demiş,

7 Nisan 2009 @ 23:33

http://www.youtube.com/watch?v=g-hZpoDefWk

buldugum bi göruntude desmond var felaket bi durumda alla alla

kasırga demiş,

8 Nisan 2009 @ 00:31

geçen bölümlerde çoğu karakter merkezli bölüm izledik bir tek jack merkezli bölüm olmadı sanırım final bölümü jack merkezli olacak adaya niye döndüğünü bilmeyen de o…jack ten kate e : Ah yeniden başlamalı dersen zaman daha yavaşlamalı dersen beklemek eskisi gibi kolay mı zaman geçmiyor zaman yalan mı?

:)

Desmond demiş,

8 Nisan 2009 @ 01:10

Hardnemesis. demiş,

7 Nisan 2009 @ 23:33

http://www.youtube.com/watch?v=g-hZpoDefWk

buldugum bi göruntude desmond var felaket bi durumda alla alla
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
jack,desmond ve sawyer in oynamis olduklari filmlerin goruntuleriyle olusturulmus bir video.Lostla bi alakasi yok=)

desperado demiş,

8 Nisan 2009 @ 08:51

bu bölümde benjamin yargılanırken belki jakob ı da görebiliriz ve kara dumanın tam olarak nasıl bir işlevi olduğunu ve nasıl meydana geldiğini öğrenebiliriz. Widmore la ellonise in adadan gitmelerinde benjaminin nasıl bir etkisi olduğunu daniell ın babasının kim olduğunu ve adadaki hiyerarşinin nasıl olduğunu öğrenebiliriz. Ayrıca penny adaya denizaltıyla geliyosa mutemelen sawyer ların olduğu zamana geliyo acaba genç babasıyla karşılaşacakmı (iskelede penny adaya gelirken babasıda gerçek dünyaya dönmek için denizaltına gelirken belki). Hem adanın şimdiki zamanının hemde bütün olayların cereyan ettiği 74 yılının ben in üzerinden anlatıldığı bir bölüm, birsürü soru yanıt bulacağa benziyor tabi çok merak uyandıran bir şekilde biteceğide kesin..

..Defy27.. demiş,

8 Nisan 2009 @ 09:05

Arkadaşlar bu bölümde benjamini siyah duman yargılayacak…. efsane geri dönüyor…:))

ayaz_ll demiş,

8 Nisan 2009 @ 10:39

BENJAMİNLER ÖLMESİN!!!

LOST815 demiş,

8 Nisan 2009 @ 11:10

@Hardnemesis

Link verdiğin görüntüler Lost oyuncularının geçmiş filmlerinden alıntılar. Lost’ la alakası yok boşuna heyecan yapma.

Sawyer & Kate aşkını merak edene: Tabi ki herkes her şeyi merak ediyor ama kara dumanı merak etmiyorum bu aşkı merak ediyorum demen gerçekten sen Lost’ u izleme dedirtecek cinsten..

Bir de sırf yazmış olmak için yazmayalım arkadaşlar yüzlerce mesaj arasından gerçek teorileri kaçırıyoruz “bakalım bu hafta ne olacak” “ben bilmemkimi çok seviyooom” türünden yazılara neden ihtiyaç duyan oluyor?

ömer faruk demiş,

8 Nisan 2009 @ 11:18

Ben, büyük ihtimal Penny’e zarar verdi. Öldürdü veya yaraladı. Vidmore’a öyle demişti çünkü.

DEMON demiş,

8 Nisan 2009 @ 12:12

Her ne kadar Ben’ i sevmesem de dizinin olmazsa olmazı bu da bir gerçek.harika br bölümmmmmmmmm olacak

liliii demiş,

8 Nisan 2009 @ 12:26

lost neak peak te ben ssorgulan maya geldim dio locke ta kime dediği zmn sizin değiminizle canavar(black smoke)dior ve locke şaşırıor önceki bölümlerde de jacob un adanın lideri olduklarını söylediklerine göre ve ben black smoke a hesap vermeye geldiğine göre black smoke jacob olabilir die düşünüyorum

MBG demiş,

8 Nisan 2009 @ 12:36

dizi çok yavaş gitmeye başladı iyice sıktılar sanırım böle yavaş yavaş gidip son bölümde öyle bi olay yapıcaklar ki 6. sezon u bekleyemicez bu arada son sezonun set fotoğraflarına baktığımda bot gemi gibi taşıtlar vardı acaba 5. sezonun sonunda adadan ayrılıyorlarmı ve fotoğraflarda richard elinde telefonla sanırım sinyal varmı diye bakıyordu sinyale bakmamış olabilirde ama bir şeyi test ettiği kesin 12. bölümün fragmanlarında neredeyse hiç jack ve kate fln yoq sanırım bu bölüm sırf locke ve ben üzerine yapılmış yani bu bölümde çok şeyler olucak locke ve ben tapınağa fln giriolardı ve eski bölümlerde flash tan sonra sawyer fln heykel görmüştü şu 4 parmaklı heykel ve herkes mısır heykeli olduğunu ve adada eskiden mısırlıların yaşadığına dair yorumlar yaptılar ve bu bölümde ben locke ile tapınaklara giriolar acaba ben tapınakları önceden biliomuydu yoksa bu bölümde mi tapınakların olduğunu farkettiler ve eğer ben tapınakların var olduğunu önceden biliosa ne aramak için tapınağa girdiler ve ben in tapınağa ilk defa girdiği belli çünkü önceden girseydi fragmanında gördüğümüz gibi tuzağa düşmezlerdi tabi fragmanda gördüğümüz tuzak deilde bi odaya giriş te olabilir sizce?

mermaid_08 demiş,

8 Nisan 2009 @ 13:49

herkes dizide aynı şeyi merak edicek diye birşey yok kimse kimseye boşuna izleme diyemez herkes komplo teorisi yapacak diye de bir şey yok ben de kate-sawyer ilişkisini merak ediyorum ne var bunda yani insanların düşüncesine saygılı olun biraz lütfen

onur demiş,

8 Nisan 2009 @ 14:59

ellone ve lost815 arkadaşım 1 bilip bilmeden laf sokmaya gerek yok 2 size hesap verme zorunluluğunda değilim ama videoyu bana başka bi arkadaş yolladı oda sonundaki patlamayı merak ediyomuş 3 isteyen istediği sebebten izler sizene adam gibi cevab yazmıcaksanız yazmayın

Hardnemesis. demiş,

8 Nisan 2009 @ 15:55

vay be öle mi youtube de iyi birbirine bağlamış kim videoyu yapmıssa :d

Hardnemesis. demiş,

8 Nisan 2009 @ 16:03

bekliyoruz Lost’a Son bir gün … Black Smoke Umarım bu bölümde Açıklanmaz Biraz ip ucu verecekler gibime Geliyor sadece.
Filmin Temellerinden birini Şimdi AÇıklığa Kavuşturmaları Benim için Büyük Hayal Kırıklığı Yaratır. Daha görecek bir çok teori var onun hakkında :)
Bu sezonda Oyuncuların Gecen sezondakiler gibi bir bir yaşadıkalrı veriliyor flashbacklerle bu sefer 3 geecn 3 senede neler yaptıkları vs. güzel gidiyordu ama son iki bölüm hayal kırıklığı yarattı bende acaba diyorum bu kadar teorinin üstüne verilen bazı yanıtlar tatmin etmedi mi beni diye …

Neyse görcez bakalım ben nelere kadirmiş bu bölümde

marginale demiş,

8 Nisan 2009 @ 16:24

Eğer günümüzde ışık hızından daha hızlı bir alet icat etmiş olsaydık; onunla geçmişe gidebilirdik.ama sadece geçmişte yaşanılan şeyleri aynı bir film seyreder gibi seyrederdik (bence) yada müdahale edebilsek bile sonucu değiştiremezdik.Yani herhangi bir şeye müdahale etmemiz anlamsızdır.Bunu anladık…
Şimdi biz dharma nın geçmişini izliyoruz.zaten yaşanmış olanları.bunlar olmuş geçmişte 1977 de buna da tamam.sayid beni vurmuş kate ve sawyer götürmüş richarda teslim etmiş falan.peki bu adamlar şimdi değilsede dharmanın geçmişindede olsa olanlara müdahale etmiş.geleceği şekillendiremeseler de bir takım müdahalelerde bulunmuşlar.ama sonuç değişmemiş yani olan olmuş.onlar gitmese gene sonuçlar değişmeyecekmiş.bence tüm bunlar bazı teorilerde geçtiği gibi birileri (dharma girişimi bilim adamları) tarafından yapılan kaderin test edilmesi deneyleri.aynı zamanda the others in ne olduğu konusundaki araştırmaları ve dharmacıları kurtarma çabaları.Bizim kahramanlarımızda sadece birer denek.küçük benin solundan kurşun yiyip sağ tarafından ameliyat edilmesi gibi bu olaylar tekrar tekrar yaşanmış ya aynı kişiler yada farklı yetenekteki kişiler tespit edilip yollanmış.ama sonuç değişmemiş.ama acaba bu defa değişirmi diye deneyler yapılmaya devam ediyor.bundan sonra olacak şu bir şekilde biri daha çarkı çevirecek muhtemelen widmour bizimkiler günümüz zamanına ve anakaraya ışınlanacak.sonra bilim adamları tarafından hafızaları silinecek.sonra tekrar uçak kazasıyla adaya yollanacaklar.bu adamlar her seferinde bir amaç için gönderiliyor ve dediğim gibi bu amaç ta dharmacıları kurtarmak adayı ele geçirmek ve the othersı çözmek hatta belkide yok etmek…
Böylesine doğaüstü güçlere sahip bir adanın varlığından haberdar olan dünyevi çıkarlar peşindeki güç odaklarının bu adaya sahip olabilmek için neler yapabileceğini tahmin etmek hiçde zor değil kanımca..ama işte karşılarında ölümü dirimi belli olmayan gene doğaüstü güçlere sahip adanın gerçek sahipleri (diğerleri) var.Ve bu bir savaşsa sonunda kazanan umarım adanın yerli halkı olur…

Elisa demiş,

8 Nisan 2009 @ 16:33

arkadaşlar ben hala bişiye takıgım adaya dönmeden önce ben lack a bu dunyadan almak ıstedıgın bişi varsa acele et çunkı bır daha dönemeyeceksın dıyor du bu ne demek onlar öldumu 2. kez adaya dönduklerınde bır fikri olan varsa sölesın plssssssss

Elisa demiş,

8 Nisan 2009 @ 16:35

pardon jack a dıyecektım

FRİNGE demiş,

8 Nisan 2009 @ 17:03

yha bişey merak ediyorum bir bölümde tamamen DHARMA zmnın gösteriyorlar daha önceki bölümler olduğu gibi bu bölümdede tamam LOCKE ın fln bulunduğu zmnı izliyoruz bunun ortası yok mu

bişey sorcam uçak düştüğünde ben sapasağlamdı hatta diğer adaya geçmek için gitti ama sun vurmuştu hatta ama ilk kez gördüğümüzde beni yatıyordu bu bölümdede görmüştük bunu çözemedim

sedatyy demiş,

8 Nisan 2009 @ 17:17

Evet bencede ben pennye zarar verdi sanırım widmoredan intikam almak için çünkü vidmoreda adamları sayesinde alex i öldürdüler ve bende hangi bölümde bilmiyorum vidmore a bunu söylemişti sen kuralları çiğnedin diye ama böyle bişeyse eğer desmonda çok üzülürüm:((:((

yasinn demiş,

8 Nisan 2009 @ 17:39

genç rousseau’nun göründüğü sahne alex’in ondan alındığı zaman olabilir; fakat o zaman Ben aynı şu anki tipinde. 16 yıl öncesi falan diil. Yani aslında hani faradayın charlotte’ı uyarması mantığında olduğu gibi Ben de rousseau’dan bebeğini zaman atlamaları sırasında almış olabilir. Kadın niye hatırlamadı o zaman 4. sezondaki bölümlerde görünce, kadın zaten kendinden geçmiş üzüntüsünden napıcağını bilemiyo bi de kızını almaya çalışan adamlara mı dikkat edicek, ayrıca zaten kadın yarı deli mimikleri şaşkınlığını göstermemiş olabilir

yasinn demiş,

8 Nisan 2009 @ 17:44

namaste ayrıca yanlış anlamışsın
Ben orada ” what’s about to come out of that jungle is something I can’t control ” diyor. yani tam olarak çeviride olduğu gibi “ormandan gelmek üzere olan şey benim yönetemediğim bi şey”

asos67 demiş,

8 Nisan 2009 @ 19:26

arkadaşlar bence kuralları çiğnedim dediği benjaminin çiğnediği kural adanın yerini değiştirdiği halde adaya dönmesi çünkü bildiğim kadarıyla adanın yerini(zamanını)değiştiren adaya dönemiyo bu yüzden kuralı çiğnedi ve nedense canavar dediği black smoke’a hesap vermek zorunda ayrıca bence jacop=black smoke oda istediği şekleikılığa girebiliyo!!!!

Elisa demiş,

9 Nisan 2009 @ 09:32

öle ise lock da çignedı kuralları oda adanın yernı degiştirdı ama döndu

pınarjamin demiş,

9 Nisan 2009 @ 11:58

arkadaşlar şuan 74 yılında değiller 3 yıl geçti ve 77 yılına geldiler yukarda bazı arkadaşlar sanırım kaçırmışlar…ben çarkı çevirip ada dışına çıktığı için geri dönmemesi gerekti yorumuna katılıyorum yoksa dönmemesi için bir sebep yok.ayrıca vidmore de demekki bu yüzden adaya geri dönemiyoryoksa nie tekne yollasınki kendi giderdi…c.s ile john var onlar bence daha önce adada yaşayan biri tarfaından öldürüldüler ki geri gelebildiler.cs yi kimin öldürdüğü ise…………..

lost delisi demiş,

9 Nisan 2009 @ 12:58

http://lix.in/-3f9166
http://lix.in/-429ea8
http://lix.in/-48b92c
http://lix.in/-3e0acf

12. bölümü indirebileceğiniz linkler… kesinlikle temiz ve hızlı

tekila 47 demiş,

9 Nisan 2009 @ 18:38

bence bu dizinin sonu kayıp sandığa dayandırılacak şu musanın ünlü kayıp sandığı sadece safların dokunabildiği çünkü en son mısır firavnu kudüsü işgal ettiğinden beri kayıp yakalşık 3000 yıldır dizinin genelini düşünürsek ve mısırlılarla bağlantı heykel gibi hiyeroglifler gibi bağlantıları düşünürsek olabilir bu düşünceyi geliştirip dahada ayrıntılı hale gelebilir kayıp sandık kayıp ada ve adanın gizemini korumak isteyen insanlar içlerinde yaşlanmayanlar var rıchard iyileri kötüleri ayıran duman

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın