5×12 Duman’ın Gizli Barınağı

Lost, Temple, Benjamin Linus, Fire

Ben, Duman‘ın Barınağı’na ya da Tapınak‘ın yeraltı koridoruna ilk girdiğinde, orada çok sayıda hiyeroglif ve Mısıra aitmiş gibi görünen heykeller olduğunu gördü.

Ben‘in orada gördüklerini fotoğraflarda görebilirsiniz.

(ninni)

Lost, Temple, Benjamin Linus

ismrliyimm demiş,

10 Nisan 2009 @ 01:10

hiyoralif yazı okumayı bilsek diziyi çözmüştük ama maalesef bilmiyoruz. saçma, saçma diyorum defalarca. hayal kırıklığına uğrattı beni. hani bilim, hani mantık? mısıra sonra da uzaylılara bağla bitsin bu dizi:D

ataking demiş,

10 Nisan 2009 @ 01:16

ismirliyimm.. yorumunu pek anlayamadim, olayın mısırlılara baglanması mı bilim dışı ve mantıksız? kaldı ki.. okyanusun ortasında bulunamayan bir ada var ve bu ada yer değiştiriyor filan yani olayda mantık aramak için biraz geç kalmadınız mı?.. biraz düşünerek hareket etmek lazim.. bazı şeyler mantık çerçevesinde olsaydı lost - lost olmazdı zannımca, sonucunda düşünüp görmedeğimiz şeyleride gösteriyor bu dizi bize ve ben bu halinden oldukca memnunum. lost tam hız devam!

hardnemesis demiş,

10 Nisan 2009 @ 01:35

ismrliyimm demiş,

10 Nisan 2009 @ 01:10

hiyoralif yazı okumayı bilsek diziyi çözmüştük ama maalesef bilmiyoruz. saçma, saçma diyorum defalarca. hayal kırıklığına uğrattı beni. hani bilim, hani mantık? mısıra sonra da uzaylılara bağla bitsin bu dizi:D

Alakası yok oradaki yazılar Diziye açık verebilecek yazılar değldir kesinlikle biz bilmiyoruz diye kimse bilmiyo değildir. Öyle bir riske giirmezler yazarlar :)
bazı arkdaslar black smoke Locke Diyor ben İnanmıyorum ama su da var Ben Aşşağıya Düşütüğünde John hemen yardım etcem bekle der demez kayboldu gitti o gider gitmez black smoke’den ilk sesler gelemeye basladı ve yazılara baktıktan sonra black smoke yuvasndan cıktı Ben’le yuzleşti . Black smoke tekrar gitiği anda Locke’in sesini Duyuyruz yani arasındaki zaman farkı oldukça ilginç … Ama ben Gene de İnanmıyorum su yuzden Sonuçta Filmin belli sezounundan ber iJohn liderliği Eline almış gözüküyor Otherslerin bunu ona veren de adadaki gizli güçler jacob , (anubis, black smoke de olabilir mesela ) şimdi onun yerine geçip kendi yapmaz o kadar görevi … Oradan gizlice Cıkmasının sebebi Yönetmenlerin sizi Şaşırtma yöntemleri olabilir Diye düşünüyorum …

locke daha gizemli olmadı o adam zaten Ben gibi sürekli gizemli olan biriydi :) Hatta adadaki bir çok kişi hurley dısında o ii dışı bir :))

EurosoftBilgisayar demiş,

10 Nisan 2009 @ 01:50

Ben bir ara baya bir hiyeroglif yazısı araştırdım. Kendi danışmanları farklılaştırmış tam okunmuyor. Hiyeroglif tercüme siteleri bile var aslında

4 8 15 16 23 42 demiş,

10 Nisan 2009 @ 02:14

arkadaslar bız hıyeroglıf yazıları bılmıyoruz dıe kımsede bılmıcekmı
bencede bu rıskı goz onunne alamazlar dzi biter

cihN demiş,

10 Nisan 2009 @ 04:10

ataking hislerime tercüman olmuşsun;)

CEYLİN demiş,

10 Nisan 2009 @ 07:16

ya ben o tapınağa daha önce gelmedimi acaba o kadar şaşkın bakıyoduki ilk defa görmüş gibi. o kadar sene adada yaşadı , onlara liderlik yaptı,jakob la görüşüyodu da .bi o tapınağa giremedimi ki

Elisa demiş,

10 Nisan 2009 @ 08:08

bende tam tersi çok byendım heleki bitiş sahnesını diziyi biraz yavaşlamışlar belki ama düşiünce aslında dızı hep böle ıdı ama biz eskı bölumlerı genelde bilgisayara atıp oradan ard ard ısledıgımız için ve şimdde 1 haft beklemek zorunda oldugumuz için bıze temposu düştu gibi gelıyor şu 5. sezounu yenıden ard arda ızlıyın bakalım uyıne aynısını düşünecekmısınız

geroy demiş,

10 Nisan 2009 @ 08:47

Jack’in babası ne ayak, jacop necidir hala muamma

yasemin demiş,

10 Nisan 2009 @ 08:51

her ne kadar varlığı kanıtlanmamış olsa da burdaki görüntüler kayıp kıta atlantis tezini kuvvetleniyor gibi geliyo bana

yorum demiş,

10 Nisan 2009 @ 08:55

İzleyenlenler ‘Jonh kara duman’ olabilir düşünülsün diye ortadan kayboldu diye düşünenlerdenim. Zira yardım etmeye gidiyorum dedi ve yardım etmek için bi ağaç dalı getirdi bu arada. Bence karaduman Ben’le bu olayı birebir çözmek için yaptı. İkincisi dumanın Alex’i gösterip Ben’e yine Jonhu oldurmek istediğini biliyorum eger bunu yaparsan seni yok ederim dedi. Yani eger duman olsaydı olduremezdi ve Ben’e bu sekılde bı uyarıda bulunmazdı. Haksız mıyım ?

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 09:33

Black smoke ölmüş kişilerin şekline girip etten kemikten hale gelebiliyor.Bu bağlamda Locke’ın, C.shephard’ın , hatta jin (en azından öldüğünü düşünmüştük.)in şekline girip aralarında dolaşıyor bu black smoke bence.Hatırlarsanız hastanede Hurley’i ziyarete adını unuttum ama ölen müzisyen çocuk da gelmişti.Yani ölü ölüdür.Ortalıkta gezen bizim gaz ve toz bulutudur:))

Silverstein demiş,

10 Nisan 2009 @ 09:41

hardnemesis sana katılıyorum.”Locke bizim Locke”

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 09:48

Birde Ben’in evinden kuyu gibi bir yere giden gizli geçit vardı.Dharmacıların eski evleri orası olduğuna göre Dharmacılar böyle bir geçiş ya da bağlantıyı bilmiyorlarmıydı.Ya da biliyorlardıysa bunu nasıl ve ne için kullanıyorlardı.Hadi yorum yapın lütfen uyumadım bütün gece düşünmekten.

tırstım demiş,

10 Nisan 2009 @ 10:13

benjamin hepimizin yerine okudu o yazıları merak etmeyin :) alacağı bilgileri almıştır o ordan :)ayrıca bişeye daha dikkat çekmek istiyorum!!! benjamin evinde blacksmokeun tıpasını açarken (ki buda nası bi eylemdir neye bağlayacaklar bunu acaba liderlerin kullanması gereken bir yolmuydu blacksmokeu çağırırken!!) 22.20 de kapının üzerindeki yazıya bi dikkat edin sanki kapının üzerinde 815 yazıyor gibi öyle deilmi :)

serap demiş,

10 Nisan 2009 @ 10:22

bence süper bir bölümdü

ömer faruk demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:01

Tek kelimeyle müthiş bir bölümdü. Bazı sorulara cevaplar bulduk.

1) Ben, zannedildiği kadar kötü biri değil. Charles Vidmore’un emri olmasına rağmen Danielle Rousseau’yu öldürmedi. Alex’i öldürmesi söylenince “O, bir çocuk.” cevabı kendi çocukluğunu hatırlamasıyla bağlantılıydı. Penny’i öldürmeye gitti; fakat çocuğunu görünce vazgeçti. Desmond saldırmasaydı belki de hiçbir şey yapmayacak ve ne yapmaya çalıştığını açıklayacaktı. Cesar’ı öldürüp Locke’u kurtarması biraz farklı gelişti. Locke’un tehlikeli olabileceğini söylemişti, belki de Locke’un gerçekten ölmesini istiyordu ama sonradan vazgeçti ve Locke’u kurtardı. Bir can borcu vardı ve onu da ödedi.

2) Charles Vidmore sık sık ada dışına çıktığı için ve kızı da ada dışında olduğu için adadan gönderildi.

3) Locke adada dirildikten sonra önceden bilmediği bazı şeyler hakkında bilgi sahibi oldu. Bu da Jakop’un ve adanın isteği ile olabilir. Ada ya da Jakop, Locke’un yaşamasını ve adanın lideri olmasını istiyor, son sahnede Kara Duman’ın Alex şeklinde görünüp söylediği sözler de bunun kanıtı. Belki de Locke, Jakop’un ta kendisi hatta kara dumanı yönlendiren kişi bile olabilir. Çünkü Locke Ben’e yardım için gittikten sonra Kara Duman çıktı. Locke ile Ben yan yana iken yoktu Kara Duman.

4) Kara Duman, tapınağın koruyucusu ve değişik kişilerin şeklinde fiziki bir vücut kazanabiliyor. Adada yaşanan her olayı kaydetmiş ve yeri geldiğinde bunları gösterebiliyor.

5) Ilıana rastgele adaya gelmiş bir kişi değil. Heykelin altında bulunan önemli bir belgeyi ya da özelliği arıyor. Belki de Vidmore tarafından görevlendirilmiştir.

6) Ethan sonradan bir şekilde diğerlerine katılıyor. Büyük ihtimalle Ben, onu yanına çekiyor. Ben, Dharma içinde Diğerlerinin ajanlığını yapıyor ve zamanı gelince onları ortadan kaldırıyor.

Desmondo demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:01

Locke’un Black Smoke yada Jacob olmadığı çok açık çünkü Alex Ben’e -Locke’u tekrar öldürmek istediğini biliyorum.Ama bunu aklından bile geçirme gibi bişeyler diyor. Yani Black Smoke’un Alex aracılığıyla konuştuğunu varsayarsak Ben’in Locke’a yardımcı olması gerektiği gibi bi durum ortaya çıkıyor. Locke Black Smoke yada Jacob olsa zaten Ben’e ihtiyacı yok ayrıca -onu tekrar öldürmek istediğini biliyorum lafıda Locke’un tekrar ölebilir olduğunu gösterir.

lavla demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:16

bazı arkadaşlara inanamıyorum. sanki dizi ilk bölümünden beri gerçek hayatı anlatıyordu da sonradan fantaziye döndü. bu bir robinson cruso dizisi değil ki ya. adaya düşüp yaşam savaşı versinler falan. bu yüzden dizi daha fantazi bir şekle büründüğünde bu senaristlerin cozutması değil.

bu arada dikkatimi çeken hiyeroglifler ilk gösterilmye başladığından beri çok az bilgim olsada bunlar mısır hiyeroglifleri değil gibi benziyor ama değil.

bir de şunu merak ediyorum dizi içinde gerçekten ben locke a tabi olacak mı. ben herzaman 2. bir plan yapıyor. duman a verdiği sözü tutar mı acaba

tedy demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:20

herkese selam

bu bölüm çok güzeldi ve dizi daha da gizemli oluyor.
Ben”e resmen acıdım yaptığı en büyük hata ile yüzleşti üzüldüm.ama hak etti
Ada john”dan ne istiyorki onu bu kadar önemsiyor.
yeni gelenler pilot amcama heykelin altından bahsediyor dört ayaklı heykelin altı Ben”nin gittiği tapınak herhalde

izlemeye devam

saygılar TEDY :)

lost_microp demiş,

10 Nisan 2009 @ 12:33

öyle ya da böyle lostu her hafta büyük bir heyecanla izliyorum fringe de izlemeye başladım ama lost kadar keyif vermiyor:S

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 12:44

Saatelerdir hierogliflerle uğraşıyorum.Arkeolog olmama rağmen hiç merak edip de bakmamıştım hieroglif yazıya.Bir şeyler var ama tam çıkmıyor.Hayır uydurmuşlar diycem ama o da diil.Mesela anubisin karşısındaki canavarın arkasındaki çember köy şehir ve yerleşim için kullanılıyor.Bir de çözebildiğim bir yerde “house of sun rising” çıkıyor.Bu bir bölümün adıydı bildiğim kadarıyla.Ama emin diilim.

60659 demiş,

10 Nisan 2009 @ 13:30

bence muhteşem bir bölümdü.duman etrafını sarınca dedim LOST’un gizemi çözülüyor.ama çözülmedi henüz ;) duman locke değil.çünkü 1. sezonda john duman ile karşılaştı.

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 13:51

Yani ben bu hierogliflerde yazanlar sadece bölüm adları galiba.Bir yerde de mouth çıkıyor.Oda bölüm adıydı.

meri1331 demiş,

10 Nisan 2009 @ 14:00

“heykelin gölgesinin altı” diye bahsedilen,acaba önceki sezonlarda sadece dev ayaklarını gördüğümüz, bu sezon da bir bölümde uzaktan arkasından gördüğümüz dev heykel olabilir mi?

lostgirl demiş,

10 Nisan 2009 @ 14:13

bence black smoke insanların kılığına girebiliyor..bu bölümde de john locke kılığındaydı..çünkü başka türlü locke’ın black smoke’u nerede bulacağını bilmesi,bukadar kendinden emin olmasını açıklayamayız..artı bene yardıma gittiğinde de alexin kılığına girdi bu sefer…yani john locke adaya düşünce dirildi mi bilemem ama bu bölümde izlediğimiz john locke black smoke’un ta kendisiydi..

brc demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:18

birisi şöyle yazmış :

İzleyenlenler ‘Jonh kara duman’ olabilir düşünülsün diye ortadan kayboldu diye düşünenlerdenim. Zira yardım etmeye gidiyorum dedi ve yardım etmek için bi ağaç dalı getirdi bu arada. Bence karaduman Ben’le bu olayı birebir çözmek için yaptı. İkincisi dumanın Alex’i gösterip Ben’e yine Jonhu oldurmek istediğini biliyorum eger bunu yaparsan seni yok ederim dedi. Yani eger duman olsaydı olduremezdi ve Ben’e bu sekılde bı uyarıda bulunmazdı. Haksız mıyım ?

bunu düşününce haklısın diyesim var.

idris charlie demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:37

bence lock adanın başkanı aslında bir ara locke ı jacob sandım baştan beri o yönetiyordu sandım ama olmaz dedim ama hakkattende locke önemli ve benjamın bunu yediremiyor hainlik yapıyor ama kızı ona cezasını verdı artık locke a dokunamaz xd xd ohh içim rahatladı locke koruma altında

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:59

yapımcılar dalga geçiyorlar herhalde delikleri sayanlarla, benim gibi oturup hieroglif tercüme edenlerle :P

kate22 demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:00

arkadaşlar kesinlikle şunu çok ii anladım bütün olay john locke da bitiyo o adam baştan beri normal davranmıyo ztn.

MBG demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:12

eğer locke block smoke ın ta kendisiyse nerden biliodu ada dışında yaşananları bu smoke o kadarda deildir yani sanımıyorum ama şu da varki locke gitti smoke geldi smoke gitti alex geldi aralarında bir bağ olabilir yani hakılık payı var ama yinede smoke locke hakkında bu kadar şeyi nedren biliodu ona hiç dokunmadı bile bu bölümde locke ın ortadan çok kaybolması ve adayı çok ii tanıması baya bi dikkat çekti tabi

ama smoke nie locke dinle dedi zaten locke kendisiyse böle bişi demiş olamaz sanmıyorum

senaristlerde zmn kavramını kaybetti sanırım çünkü bu kadar geçmiş gelecek gösterildi izleyenlerin bile kafası karıştı ama adamlar çok akıllı bu diziyi ortaya koymadan önce bizim geçmiş die izlediklerimizi önceden yazım sonra uçzk düşmesinden yani onların sonradan yazdıkları seneryolardan başlamaları çok akıllıca zaten bu dizide herkesin ilgisini çeken geçmiş ve gelecek olması ve bu dizide geçmişe gidilmesi olayı var bu da halkımızın inanmadığı bi teoriyi gerçekleştiriyor ve bu yüzden izleniyor doğa üstü olaylar is yani jacob tapınaklar fln bu dizinin tuzu biberi oluyor adamlar bu dizinin nasıl tutacağının tılsımını bulmuşlar kardeşim bizim halkta göl die bişi yaptı fragmanını izledim pek tutacağını sanmıyorum trt de yayınlanacakmış ilk bölümünü izlerim belki

yorumumu okuyanlara tşk ederim

MBG demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:29

bişi daha sorcam dumanla ilgili deil ama benjamin demond ın karısını öldümeye gittiğinde desmond onu dövdü ve deinze attı daha sonra önceki bölümlerde benin kanlı bi şekilde telefonla konuştuığunu gördük yani olaydan sonra peki bu widmore kızı demond ın karısı olan penolope yi öldürdü mü bunun cvabını hala bilmiyoruz

MBG demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:35

bu arada yine konumuzla alakalı olmayacak ama 13. bölümün fragmanında hurley çinli adama jin deil diğrei insanların ölümü ile ilgli bişi sölüyo ingilizcem pek ii deildir anlamadım ve çinli adamla bi ceset buluolar body die sonra çinli adam ölü adamın yada kadının yüzüne bakarken gerçekten olabilirmi dio çok ciddi işler oluo jack bu arada öğretmenli kapıo galiba artık jack adayla pek ilgilenmio artık bu bölümdede hurley ve o çinli adam la ilgili biraz galiba fragmanı izlerseni görebilirsiniz

MBG demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:36

jack öğretmenlik yapıo dicektim pardon

haylaz_sawyer demiş,

10 Nisan 2009 @ 17:12

arkadaşlaar johna adanın liderliği çok öceden verildi hatırlarsanız o göreve layık olduğunu göstermesi için babasını öldürmesi istendi nasıl charless widmore beni kçk düşürmek için bebeği öldürmesini söyledği gibi ben’de jonh locka aynı şeyi yapmıştı.ama ben daha ii kıvırmıştı ya nese..black smoke bambaşka bişi onu vucütlara indirgemek yakışık almaz.ama jacob konusunda başka bi teizm var ben jacob için bizim biraz mal doctot jack diyorum.niye mi??bunun çok sebebi var ama şimdi bi kaçını açıklıyım.öncelikler jack in dövmeleri:yapan kız diorki ben insanları damgalarım dövme diyor ki ‘bizimle bearber yürüyor ama bizden biri değil”gerçekten de jack nede kazadan kurtulanlarlayken onlardan biri gibi olabiliyor nede yakalandığında the others la oyun oynarken.kaldı ki babası adada çeştli zamanlarda çıkıp görünüyor ve kız kardeşide babasıyla fln fln..ikinci olarak adada ki john lock la jack çekişmesi:john jacob ı görmeye gittğinde jacob ondan yardım istiyor azzda olsa görülüyor.o sahnede durdurup bakınca sakallı bi adam görülüyo jack in kate e geri dönmeleri gerektiğini anlatırken ki hali gibi..adaya skı skı bağlı ona kendini adamış bir adam john lock ve adadan ölesiye nefret adip kurtulmaya çalışan bir adam doc jack ..jacob a yardım edebilecek tek kişi john lock yani jack a her zmn yardım etmeye çalışn john lock gbi.bu bölüme gelince asıl soru şu olmalı nedn sun lock ve ben şimdi ki zamanda da jack kate hurley sayid 1977 de?olaylar nerde geçiyo?evler yıkık dökük ??sanırım john ormanın içinde black smoke la karşılaştı ve nereye gitmesi gerketğni örenmiş olmalı sırtında taşıdığı sopa da mr ekonun sopasına benziyodu yada ben benzettm..

hardnemesis demiş,

10 Nisan 2009 @ 18:04

MBG demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:12

eğer locke block smoke ın ta kendisiyse nerden biliodu ada dışında yaşananları bu smoke o kadarda deildir yani sanımıyorum ama şu da varki locke gitti smoke geldi smoke gitti alex geldi aralarında bir bağ olabilir yani hakılık payı var ama yinede smoke locke hakkında bu kadar şeyi nedren biliodu ona hiç dokunmadı bile bu bölümde locke ın ortadan çok kaybolması ve adayı çok ii tanıması baya bi dikkat çekti tabi

ama smoke nie locke dinle dedi zaten locke kendisiyse böle bişi demiş olamaz sanmıyorum

Eğer devamını okursan benim asıl fikrimi görebilirdin :)
o bolumu yazdm ki İzleycileri Nasıl bir şeye inandırmaya calıstıkalrını göstermek için :)

4B8A15R16I23Ş42 demiş,

10 Nisan 2009 @ 18:20

5. sezonun en iyi bölümlerindedi heykelin sırrı çözüldü sanırım ama kara dumanın geçmişi göstermesi biraz saçma gibi olmuş

zeusonur demiş,

10 Nisan 2009 @ 18:34

Hiyeroglifler sallama değilse bu dizi uçuyor derim, bunca ayrıntıyı bir arada başa hiç bir yerde bulamayız heralde. John karaduman mı muhabbetine gelince, bence imkansız çünkü saçma, Karaduman lider olmak isteseydi ya da böyle bir yetisi olsaydı john gibi görünüp de milleti kandırmaya çalışması gerekmezdi. John’un çok şey bilmesine gelince, adam öldü de dirildi, bırakın da bir şeyler bilsin. Bir ara zaten ortadan kaybolmuştu, büyük ihtimal CS ile konuşmuştur. Belki ileride John’un dirilirken neler yaşadığını da görürüz. Son bi not, john kayıkla giderken özellikle ayakkabılarını çıkardı falan, bunlar Jack’in verdiği ayak kabılar, bi işler dönüyo yine.

tahir demiş,

10 Nisan 2009 @ 19:01

karaduman’ın John olması tuhaf değil mi? Çünkü 1. sezonda karadumanla Jhon iki kez karşılaştı.Gördük hepimiz. Hatta yeraltına çekiyordu neredeyse.Jack kurtardı.

Kısaca Jhon karaduman değildir derim. Ama Alex kılığındaki kişi Jacop olduğu kesin. Zira adam Jack’ın babası kılığına da giriyor.

Karaduman ve Jacop bir ikili …

brc demiş,

10 Nisan 2009 @ 20:03

belki de benjamin locke u öldürdüğünü sandı ama ölmemişti …

haylaz_sawyer demiş,

10 Nisan 2009 @ 20:13

hiyerogliflere bakacak olursak bir sütunda horus ve diğer sutünde set görebilriz:)..mitolojiye merklı olanlar bu iki kavramı çok ii bilir horus güneş tanrısı ve set te karanlıkların efendisi her gün bunların arasında bi savaş olur ama kazanan olmaz her sabah horus galip gelirken her akşam set galip gelir..belki de adada ki iyi kötü çekişmesine vurgu yapmak istemişlerdir..kazanan olur mu bilimiyorum..

tırstım demiş,

10 Nisan 2009 @ 20:48

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 12:44

Saatelerdir hierogliflerle uğraşıyorum.Arkeolog olmama rağmen hiç merak edip de bakmamıştım hieroglif yazıya.Bir şeyler var ama tam çıkmıyor.Hayır uydurmuşlar diycem ama o da diil.Mesela anubisin karşısındaki canavarın arkasındaki çember köy şehir ve yerleşim için kullanılıyor.Bir de çözebildiğim bir yerde “house of sun rising” çıkıyor.Bu bir bölümün adıydı bildiğim kadarıyla.Ama emin diilim.

arkadaşım bende epey bi uğraştım bugün bu hiyerogliflerle..ama o cember olan şeyi ben güneş,ışık,zaman olarak buldum hatta biyerde zaman birimlerinde gün olarakta geçiyor ama diziye uyarlarsak zaman olabilir…bu anubisle karadumanın fotosunun olduğu başlığada bi yorum yazmıştım istersen bi bak orayada ben iki figürün arkasındakileri şekilleri ikisinin yönettiği güçleri olarak düşündüm (birinde zaman figürü diğerindede ölümsüzlük ifadesi olan ankh) aralarındaki şekilleride ikisi arasındaki bağlantılar olarak düşündüm (ranın gözü var onun richard olduğundan şüpheleniyorum zaten sürmeli gözleriyle) fakat yılanların ne anlama geldiğini bulamadım bide anubisin arkasında yunanca harfe benzeyen bi figür var onuda bulamadım umarım sallama bişiler yazmamışlardır :))eğer fikriniz varsa arkadaşlar paylaşın lütfen…

desmondo demiş,

10 Nisan 2009 @ 20:50

kim ne derse desin güzel bi bölümdü

constantıne demiş,

10 Nisan 2009 @ 20:50

Black smoke ölmüş kişilerin şekline girip etten kemikten hale gelebiliyor.Bu bağlamda Locke’ın, C.shephard’ın , hatta jin (en azından öldüğünü düşünmüştük.)in şekline girip aralarında dolaşıyor bu black smoke bence.Hatırlarsanız hastanede Hurley’i ziyarete adını unuttum ama ölen müzisyen çocuk da gelmişti.Yani ölü ölüdür.Ortalıkta gezen bizim gaz ve toz bulutu

yha sız dıyosunuz kı karsa duman olu ınsanların bedenıne gırıyor ve etten kemıkden oluyor “benım anlamadıgım abı walt shonone gorunuyordu ama walt olmedı eyer walt kara duman onun kılına gırıyosa demekı sadece olulerın kılına gırmıyor mantıken ” ayrıca 5.sezon 5ve12 bolum harıc pek zevk vermedı ama sonucta lost merak uyantırıyo …”saygılarımla”

biri demiş,

10 Nisan 2009 @ 21:26

hatırlıyor musunuz? 4. sezon başlarında yayınlanan bir röportajda senarist 5. sezonun sonlarının çavdar(ya da buğday) tanrısı ile ilgili olacağını söylemişti. onun ingilizcesini hatırlayan varsa yazsın belki kelime oyunudur orda anubise gönderme vardır. anubisin özelliklerini düşündüğümde bana buğday yada çavdarı çağrıştırmıyo ama bunla bir ilgisi olmalı o boş yere verilen bir spolier değildi.

HakikiLostSever demiş,

10 Nisan 2009 @ 21:28

Lost ve kötü adam deyince aklımıza benjamin geliyordu. Bu bölümde yargılanma olayını çok basit yapmışlar! Benjaminin amel defterine bakınca :D
1)Keamyi öldürdü bir gemi dolusu insanın ölmesine neden oldu!
2)Çoğu insanı amacı doğrultusunda kandırdı
3)Sayide sayısız cinayet işlettirdi
4)Bu bölümde silahla ceasarı vurdu
5)Sürüyle yalan söyledi
6)John locku 2 kere öldürmeye çalıştı, sonuncusunda başarılı da oldu
7)Julieti zorla adada tuttu, “benim olacaksın lan” dedi
8)Dharmacıların ölümünü saymıyorum çünkü ben istemedim demişti
…daha da sayabiliriz…
Bunca icraati varken sadece kızı Alex odaklı bi yargılanma acayip saçma olmuş bence…

ronnie demiş,

10 Nisan 2009 @ 21:38

benjaminin meselesi hallolduğuna göre asıl meseleye geldik.şimdiki zamanla 1977 nasıl birleşecek?

yasinn demiş,

10 Nisan 2009 @ 21:54

ömer faruk arkadaşım
Benjamin Locke’un ölmesini istemiyodu bu caesar’a oynanan bi oyundu. Ben caesar’da silah ya da herhangi bir saldırı aracı olup olmadığını öğrenmeye çalışıyodu.Caesar’ı manipüle etti.Silahı öğrendi ve sonra çaldı. Bu adam olayları lehine çevirmeyi gerçekten iyi biliyo.

yasinn demiş,

10 Nisan 2009 @ 21:58

Locke’un tapınağı nerede bulacağını bilmesi bence şöyle gerçekleşti:
Ben avin arka odasında tıpayı açıp suyu boşaltmakla meşgulken locke ortadan kaybolmuştu daha sonra ormandan çıkıp geldi Ben’le konuştu. O kaybolma sırasında ormanda CS (Christian) la konuştu bence o da tapınağın yerini söyledi. Locke kahin değil ben buna yoruyorum. Bu sahnelerin perde arkasının daha sonra flashbacklerde kesinlikle ortaya çıkacağını düşünüyorum.Ormanda lock’un ne yaptığı falan

rav3nian demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:02

evet Jack’in babası ne ayak Jacob necidir Yeni kralımız Locke mı oldu MUAMMA ! bence eski takım artık biraraya gelsin ve bu adadan kaçsınlar herkesin adayla hikayesini görmekten kal geldi :D

namaste demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:07

@ ASYA
sana katılıyorum aynı şeyi ben de merak ettim bi de şu dharmayı oraya gönderen insan veya dernek her neyse bu adamlara ne oldu die hiç merak etmez mi deniz atılarını bile diğerleri kullanır olmuş baksana haa aklıma gelmişken widmore giderken yanındaki askerler de neydi öyle yaa bi yanda ilkel bi kabilenin üyesisin çadırlarda kalıyosun sonra seni askerler alıp götürüyo ve çook zengin bi iş adamı olarak dünyada yaşamına devam ediyosun çok garip

namaste demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:08

@ asya

Birde Ben’in evinden kuyu gibi bir yere giden gizli geçit vardı.Dharmacıların eski evleri orası olduğuna göre Dharmacılar böyle bir geçiş ya da bağlantıyı bilmiyorlarmıydı.Ya da biliyorlardıysa bunu nasıl ve ne için kullanıyorlardı.Hadi yorum yapın lütfen uyumadım bütün gece düşünmekten

hangi konuda katıldığımı yazmamışım:)

namaste demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:11

@ ömer faruk

1) Ben, zannedildiği kadar kötü biri değil. Charles Vidmore’un emri olmasına rağmen Danielle Rousseau’yu öldürmedi. Alex’i öldürmesi söylenince “O, bir çocuk.” cevabı kendi çocukluğunu hatırlamasıyla bağlantılıydı. Penny’i öldürmeye gitti; fakat çocuğunu görünce vazgeçti. Desmond saldırmasaydı belki de hiçbir şey yapmayacak ve ne yapmaya çalıştığını açıklayacaktı. Cesar’ı öldürüp Locke’u kurtarması biraz farklı gelişti. Locke’un tehlikeli olabileceğini söylemişti, belki de Locke’un gerçekten ölmesini istiyordu ama sonradan vazgeçti ve Locke’u kurtardı. Bir can borcu vardı ve onu da ödedi

demişsin ancak sana hatırlatırım ki kara duman benin kızının kılığıa büründüğünde locke’ı yine öldürmek istediğini biliyorum ve bunu yapmayacaksın dedi yani ben kötü işte ve kötü olduğu için de yargılandı

penny demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:41

tapınaktaki hiyeroglifler mısıra ait değil, mu yazıtlarıdır, zaten mısır kültürünün temeli mu kültürüdür.mu tabletlerinde özellikle dare içinde nokta şeklinde (tanrıyı temsil eden simgedir)bi şekil vardır. 3 nokta veya 3 çizgi (mu’nun sayısal değeridir), + şekli, lostatki tablerdede olduğu gibi. bunlar mu alfabesinde en çok kullanılan şekillerdir.

ben linus demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:44

bölümü beğenmeyenler, hatta tatmin olmayanlar ne istiyo anlamadım. şu açıdan haklısınız evet dizi çok uzadı, uzadıkça da beklentilerimiz arttı, arttı arttı…:))
ama adamlar şimdi nasıl bitirseler de TATMİN olamayacaksınız, “bu muydu yani” diyeceksiniz. unutmayın lost son bikaç senedir televizyon olayına heyecan ve kalite katmış bir dizidir. neticede bir dizidir. büyük beklenti yapmaya gerek yok:))) enjoy it!!!

f demiş,

10 Nisan 2009 @ 23:02

harika bır bolumdu nefesımı tutarak her ayrıntıyı kacırmamak ıcınde gozlerımı kocaman acarak ızledım
yavas yavas sonuca yaklasıyoruz gıbıme gelıyor kafamızdakı butun sorular tek tek acıklanmaya baslıcak bu da benı daha cok heyecanlandırıyor yıllardır merak edılen soruların cvplarını alabılmek gercekten cok guzel bır duygu :D

ismrliyimm demiş,

10 Nisan 2009 @ 23:06

arkadaşlar benim mantık aramamın tek sebebi lost dizisinin gidişatı değil. senaristler tamamen mantıksal ve bilimsel bir final olacak dediler bikaç sene önce. o yüzden hala mantık arıyorum:D:D

melisa07 demiş,

10 Nisan 2009 @ 23:44

lost soyle olmus ,lost boyle olmus diyenleri anlamiyorum,nasi lost fanatigisiniz siz.ya da dikkat cekmek icin mi yaziyosunuz.ben lost’un her bolumunu beyeniyorum,hepsini.hatta bazen yeniden eski bolumleri izliyorum,lost benim icin gelmis gecmis en iyi dizi,filmdir.ve lost’un en genc hayrani kesin benim oglumdur :)),5 yasinda bi lost fanatigi.acayip seviyo,benden beter.beyenmeyenler lutfen izlemesinler

neo demiş,

10 Nisan 2009 @ 23:57

anlamadığım nokta su. 2.sezonda russo benjamini bir ağ içinde yakalamış ve bizimkilere teslim etmişti. bilmem hatırladınız mı ı sahneleri, benjamin ilk kez ortaya cıkmıstı henry adında. russo orada beni nasıl tanımadı çocuğunu alan kişi ben idi..

neo demiş,

10 Nisan 2009 @ 23:58

ve dizi gerçektende yavaş yavaş çözülüyor artık…

En_Ki demiş,

11 Nisan 2009 @ 03:09

asya güzel bir konuya değinmişsin.Ben’in evinin altındaki tüneli Dharmacılar o evleri yaparken farketmediler mi?Zira o tünel sonradan yapılmış olamaz çok eski yazıtlar var falan.Bence bunu Dharma kesinlikle farketmişti.En azından lider kadro.Mesela:Horace!!!!Çünkü hatırlarsanız Horace’ın daha önce cebindden Jakob’ın kulübesinin çizimleri çıkmıştı.
Zaten Others’ın Dharma’ya adada kalmalarına bile izin verdiklerini düşünmek insanı şaşırtıyor.Yani sen adaya her geleni düşman göreceksin adayı korumak için türlü yollara gireceksin dharmaya izn verecek anlaşma imzalayacaksın.Yani Horace ile Jakop arasında birşeyler vardı gibime geliyo.

papi demiş,

11 Nisan 2009 @ 04:55

yasemin demiş,
10 Nisan 2009 @ 08:51

her ne kadar varlığı kanıtlanmamış olsa da burdaki görüntüler kayıp kıta atlantis tezini kuvvetleniyor gibi geliyo bana
——————————————-

Kayıp Kıta Atlantis hakkında bilgi toplamış ve de sunum yapmış biri olarak şunları belirtmen isterim; Yanlış hatırlamıyorsam, Mısır’dan oldukça etkilenmişlerdir yerleşimlerine baktığınız zaman Mısır’da olduğu gibi piramit inşa etme gücü vardır Kent çok güzel imar edilmektedir.Evleri belirli bir düzen ve uyum içinde yapılmaktadır.Evlerin çok güzel olmasına özen gösterilmektedir.-ki bu da şunu doğruluyor o hireoglif yazıların olması mümkün Atlantise bağlarsak, e o zaman mumyacılık,eczacılık anlayışları gelişmiş oluyor( ki bu dizide aslında bunu birçok şekilde görüyoruz) ! Ama şu bir gerçektir ki Atlantis’te teknoloji konusunda son derece güçlenmişlerdir ve de öyle hale gelmişlerdir ki doğa güçlerini bile kontrol edebilirler yıldızların yerini kontrol edebiliyorlardı ya da yer değişmelerini sağlıyorlardı vb. (ki o zaman yaptığım araştırmaya göre-ne kadar doğru bilemiyorum) Kıtanın kayboluş sebebi: birincisi ilerlemiş oldukları teknolojiden dolayı. Diğeri de Bermuda şeytan üçgeninden (ne kadar doğrudur blemem) ve de son olarak büyük bir tufan ya da doğa olayalrından dolayı bu kıtanın tamemen kaybolduğu söylenir.
(Dipnot:Atlas Okyanusunda olduğu tahmin edilmektedir.Kıtadaki yaşayan insanlara bakacak olursak 2 metre boyunda insanlardır-ki adadakiler bayağı kısa kalıyor o zaman )

Şu benzerliği de göz ardı etmemek lazım: “Platon, Atlantis’le ilgili ‘Timea’ adlı eserinde bu konuyu çok detaylı ele almıştır. Ama bu tradisyona birbiri ile ilgisi olmayan pek çok uygarlıkta da rastlanmaktadır. Öne sürülen ifadelerin çoğunun birleştiği nokta, bu uygarlığın çok yüksek bir evrim seviyesine erişmiş olduğu. Tip olarak siyah saçlı ve çıkık elmacık kemikli olan Atlantisliler, maddeye hakim olacak güçte sihirli bilgiye sahiptiler. İnanılmaz derecede yüksek bir teknolojileri vardı, başkentleri olan Poseidon ’da altın tapınakları vardı. Tunçtan yapılmış geniş bir sur ile çevriliydi ve bolluk, bereket içindeydiler. Atlantis’in yok oluşuna, işte bu ileri teknoloji ve o doymak bilmez iktidar hırsı neden oldu. Atlantisliler, dikkatsiz davranarak, “negatif güçleri” uyandırdılar ve kim bilir, belki de atomik bir bir tufan sonucunda dalgalar arasında yok olup gittiler. Atlantis, üzerinde yaşayan halk ile birlikte bir gün ve bir gece içinde volkan ateşleri, yer sarsıntıları ve her şeyin yutan suların arasında kayboldular… (alıntıdır)ve http://www.antrak.org.tr/gazete/111998/mutlu.htm sitesine bakmanızı öneririm.

Yalnız benim kafamı ku şöyle bir durum var. Eğer hatırlarsanız 4.sezonda Charlotte ile ilgili bilgi(flashback yada flashfoward) verilirken, bir arkeolojik araştırma sırasında onunda bir hiyeroglif yazılar bulduğunu ve de kutup ayısı kemiklerini bulduğunu görüyoruz. O zaman bütün bunları düşünürsek, ada nasıl kayıp kıta Atlantis oluyor ??? Yani bu ada ya da kıta (her ne ise)sonradan çöle mi dönüşüyor ???Bunu biri açıklayabilir mi??(çok mu uçtum ne?? )

grenadier demiş,

11 Nisan 2009 @ 08:23

neo ben russoyu tehdit etti oyuzden soylememiş olabilir.soylerse ben’in alex’i ve kendisini öldürmesinden korkmuştur.alex’i öldürmez ama nereden bilsin?.ayrrica 16 yil adada yanlız kalmiş kara duman gormus kendi ekibini kocasını öldürmüş.Delirip unutma ihtiamlide var.

antares demiş,

11 Nisan 2009 @ 08:39

jacop un arkasından da dharma çıkabilir. 4. sezonda john bir rüya görmüştü ve horece birağacı kesip duruyodu ve bu olay sürekli tekrar ediyordu.sonra ölü dharma elemanlarının arasından horece in cesedinin cebinden jacop un kulübesinin bir taslağı çıkmıştı.yani jacop un kulübesini horece ve ekibinden birileri inşa ediyordu . birde şu juliete hatun jacop u biliyor .bir bölümde ben julieti adada kalmaya ikna etmek için jacaopa güvenmiyormusun diye soruyordu .yani jacop un sırrı çözülürse lostun sırrıda çözülür. şunu belirteyim jack in bende önemli bir karakter olduğunu düşünüyorum dizi için ancak daha önce jack in ilk sezonda öleceğini ancak sevilen bir karakter olması dolayısıyla işlem yapıldığını okumuştum . o yüzden bu ihtimali yani jack in final için önemli olabileceğini gözardı ediyorum şuan.

yasemin demiş,

11 Nisan 2009 @ 08:53

HakikiLostSever;
bence ben’in senin saydığın sebeplerden değil de sadece alex için yargılanmasının sebebi, sıraladığın maddeleri ada için yada ada istediği için yaptı ama alex üzerine resmen kumar oynadı ve göz göre göre öldürüldü kızcağız ben’in inadı yüzünden. onun için ben’in tek pişmanlık duyduğu olay da bu kendide itiraf etti zaten. o yüzden sadece ondan yargılanmış olabilir diyorum ben.

yasemin demiş,

11 Nisan 2009 @ 08:57

neo;
belki tanımıştır. dialogları tam hatırlayamıyorum şimdi ama ona inanmayın, güvenmeyin o yalancıdır tehlikelidir falan diodu galiba zaten daha sonra da çocuğunu kaçırdıklarını söylemişti hatta o da aeron’u kaçırıp diğerlerine verip kızını geri almayı planlamıştı. ama olmadı tabi.

daniel topatan demiş,

11 Nisan 2009 @ 09:02

neo güzel bir konuya değindin

FRİNGE demiş,

11 Nisan 2009 @ 10:12

belki çoğu kişi fark etmemiştir ama ben fark ettim;
genç ben alex almaya gittiğinde :
BEN:BENİ TAKİP ETME ve ORMANDA FISILTILAR DUYDUĞUN yolunu değiştir demişti buda fısıltıların gizeminin yakında çözüleceği demek ayrıcak ROSUESES midir nedir işte o fransız kadının sesi olmadığını anladık

Cihan demiş,

11 Nisan 2009 @ 11:30

@ ataking

Arkadaş senaristlerin dizi sonu mantıklı bir şekilde bitecek ve herşeyin bir açıklaması olacak şeklindeki söylemlerinden sonra bu tepkiyi vermiş ki sonuna kadar haklı.Bu saatten sonra olan onca şeyi açıklamak çok zor ama senaristlerinde söylediği şeyler var.Eğer dediği gibi bu dizi uzaylılara,mısırlılara yada aslında herşey bir rüyaydı gibi saçma şeylere bağlanırsa hiç bir inandırıcılığı kalmaz ve bir çok kişiyi hayal kırıklığına uğratır!

Cihan demiş,

11 Nisan 2009 @ 11:47

@ haylaz_sawyer

Olabilir arkadaşım.Dizinin ilk bölümlerinde cesetlerin cebinde siyah ve beyaz taş bulunmuştu.Bununlada alakası olabilir.Ama inşallah bu sadece bir göndermedir.Daha mantıklı bir teorisi olması lazım Lost’un!

sarandal demiş,

11 Nisan 2009 @ 12:30

neo arkadaşım çok önemli bir noktaya parmak bastın.Danielle ben i yakaladıgında nasıl oldu da bebeğini çalan adamı hatırlamadı aklım almıyor.Bir anneden bebeğini çalıyorsunuz ve o sizi hatırlamıyor,yani bunun olması için hafıza kaybına uğramış olmanız lazım..

Elisa demiş,

11 Nisan 2009 @ 13:04

13, bölum fragmanını ıslıyen arkadaşlar bırınız tercume edebilirmı plsss

doruk demiş,

11 Nisan 2009 @ 13:11

CEYLİN demiş,
10 Nisan 2009 @ 07:16

ya ben o tapınağa daha önce gelmedimi acaba o kadar şaşkın bakıyoduki ilk defa görmüş gibi. o kadar sene adada yaşadı , onlara liderlik yaptı,jakob la görüşüyodu da .bi o tapınağa giremedimi ki

dikkat ettiyseniz tapınağa girmediler alttaki gizli bölmeye girdiler bence fark var tapınak dedikleride bence anibus heykeli ama ben duvarı sizin gibiler görmesin diye yaptık dedi dediğim gibi anibus heykeli olsa görülmemesine imkan yok :) ama belki yine bir ben yalanı olabilir

ataking demiş,

11 Nisan 2009 @ 13:15

@Cihan

ya bu bir dizi, neden birseylere bu kadar inanmak zorunda hissediyorsunuz kendinizi? ben başına yada sonuna bakmıyorum arada geçirdigim güzel vakitlere bakiyorum.. sonunda hurleyin rüyasıda çıksa bu olaylar hayal kırıklığına uğramam şahsen.. çünkü garip beklentilerim yok.. anı yaşayıp zevkini çıkarıyorum.. bazı arkadaşlar ise bu zaman çizelgesinde yaşanan olayları izleyip hoşça vakit geçirmek yerine dizi eleştirmeni kesiliveriyorlar (: işin garibi bu arkadaşların bi kısmı iki türkçe kelimeyi bile yan yana getiremiyor ki, 5 sezondur yayında olan bir diziyi eleştire dursunlar.. bana gereksiz geliyor bu hareketler ve işin aslı birileri sever birileri sevmez artık bunuda tartışacak değilim….. dileğim yaşamında herkese mutluluklar (:

BlackMask86 demiş,

11 Nisan 2009 @ 13:44

arkadaşlar fısıltılar hakkındada konuşuldu bu bölümde benjamin rousseye eğer bi fısıltı duyarsan hemn diğer tarafa git dedi acaba ne bu fısıltılar

enesyas demiş,

11 Nisan 2009 @ 14:10

maya ve mısır alfabesi hakkında bilgisi olan arkeolog arkadaş olsaydı keşke sitede süper olurdu valla.

ben birkaçını çözdüm o hiyerogliflerden ama sadece harflerinin birkaçını. 4. resimdeki net taş görüntüsünde sağ ortada bir zikzak var o hem maya alfabesi hem mısır alfabesinde n anlamına geliyor. üstte artının solundaki göze benzer harf ise sadece mısır alfabesinde ra harfi oluyor.

yazarların kolay çözülcek bir yazı vermesini beklemiyorum şekillerin çoğu belli olmuyor ve çok değişik alfabelerden geliyora benziyor.

kate28 demiş,

11 Nisan 2009 @ 14:41

arkadaşlar onu bunu bırakın da şu benin gizli bölmesindeki küvetten bozma pis sulu yer neydi???yani ne alaka.önceden ordan çıkıyodu galiba duman.
ben in de ilk defa görmesi (aşağıdaki tüneli) garip geldi.acaba adadakiler belli bi zamandan sonra unutuyorlarmı bazı şeyleri?örneğin fransız kadının ben i yakaladığı zaman tanımaması gibi.
bide ben tapınak için locke’a:beni küçükken buraya getirdiler demesi.yani yaralandığı kesin ama kim tarafından yaralandığnı bilmiyor…..

sedatyy demiş,

11 Nisan 2009 @ 15:37

Sanıırım bizim gibi bende bu tapınağı yeni gördü heralde o kadar şaşkın bakıyordu ki neler olduğunu anlamaya çalışır gibi sanırım arkadaşların dediği gibi ben sadece tapınağın içine girdi heralde aşağıya hiç inmedi sanırım çok enteresan olaylar yaaa kocaman duvar yapmışlar sırf sizin gibiler tapınağımızı görmesin diye diyor ben merak ettim şu tapınağı içinde ne varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr görmek istiyorum:))):)))):))))

pınarjamin demiş,

11 Nisan 2009 @ 15:58

ya bu john en başından beri liderlik geyikleri yaptı durdu herkesin sen farklısın deyip adamı iice kandırdığını düşünmeye başlamıştım daha babasını bile öldüremdi sawyeri yaptırıp ben öldürdüm dedi…en son çarkı çevirirken c.s fedakarlık dedi ölmen gerekecek ada için dedi…işte john öldü yaptığının karşılığını ada tarafından verilen liderlik vasıfları sayesinde aldı..yoksa lock fostu ya birleri lider olcaksa eski john en son olacak kişiydi…hurley bile daha iyiydi yaw:D4.sezonun sonlarına doğru napacağını bilemedi durduk yere mola verip uyuyr ne yapacağını görüyr sonra kalkıp yapıyor… formül=uyu+kalk+yap

aynını ben de yapsam dünyanın lideri olurum tabi herkes yemişim böle liderliği:DDDDDDDDD

oceanic demiş,

11 Nisan 2009 @ 16:00

artık gerçekten cvp vermeye başladılar ama ilk soruların cevabı hala yok bu arada bir arkadaş kara dumanın geçmişi göstermesini çok ilginç bulmuş sanki kara duman olayı çok normal bişiymiş gibi:) daha o var ondan sonra geçmişi göstermesinide öğreniriz

pınarjamin demiş,

11 Nisan 2009 @ 16:00

benim arkeolog bir arkadaım var ona ulaşınca çözmesini istiycem ama kolay bilinen bişi değildri hatta bilinen bişi bile değildir ipucu olur en fazla bişi öğrenirsem anında burdayım:D

others demiş,

11 Nisan 2009 @ 17:38

benjamin lockeu öldürmez umarım.yoksa kızından fırçayı yedi sonnu kötü olur :)

Blacksmoke demiş,

11 Nisan 2009 @ 17:40

5. sezonun en iyi bölümüydü bana göre, gerek görsel anlamda gerekse içeriği ile.

Blacksmoke’un o şekilde görünmesi saçma imiş. İzlediğiniz bir dizidir arkadaşlar her şeyi akıl ve mantığa dayatmaya gerek yok. İşin büyüsünü yaşamak yerine açıklarını bulmaya çalışırsanız yapılan işten 1gr zevk almazsınız.

Blacksmoke’un Benjamin’i o şekilde sarması ve geçmişten görüntüler göstermesi beni çok etkiledi, ilk defa benjamin gerçek duygularını gösterdi.

ggdestek demiş,

11 Nisan 2009 @ 17:56

Merhaba arkadaşlar,

Fotoğraflardaki Mu yazıtlarını okuyabiliyorum.. Fakat hepsi bir bütün halinde anlam ifade etmiyor. Bu sebeple çıkardığım iki satır yazının Türkçe’si şudur:

—-

bir göktaşı düştü ve bilinmez bir akımın…

bir kabileye ait sığınak, özgürlük

—-

brc demiş,

11 Nisan 2009 @ 18:17

bazen adnın yerlilerinin kötü kalpli olduğunu düşünüorum… jacob filan da kötü olabilir

Ogul demiş,

11 Nisan 2009 @ 19:56

Düşününce Adadaki Dümen Çevrildiğinde Afrikaya Düşülüo Onla Bi Bağlantısı Olablir

freeman demiş,

11 Nisan 2009 @ 19:56

Bence dizinin sonunu hidrojen bombası ile fizikçi belirleyecek çünkü bu adada neler döndüğünü ondan daha iyi bilen yok…

arda demiş,

11 Nisan 2009 @ 21:03

BEYLER RİCARD BU BÖLÜMDE ÇOK ÖNEMLİ BİR SÖZ ETTİ NİYE BUNDAN HİÇ KONUŞULMUYOR BİLMİYORUM. BEN O KONUŞMADAN ANLADIM Kİ JACOP=ADA, KONUŞMAYI AYNEN YAZIYORUM

(Ricard ve Charles’in Benjamin hakkında konuşması)

Charles : O zaman onu ölüme terk etmeliydin.
Ricard : JACOB BÖYLE OLMASINI İSTEDİ, ADAM KENDİ SEÇİMLERİNİ YAPAR BİLİYORSUN.
Charles : Evet tabi…

Bu büyük harfle yazdığım ricard’ın sözünden Jacob=ada çıkıyor..

arda demiş,

11 Nisan 2009 @ 21:04

Oraya “Adam kendi seçimlerini yapar” yazmışım “adam” “ada” olcak :)

enesyas demiş,

11 Nisan 2009 @ 21:07

eğer doğru okuyabildiysen göktaşı çok anlamlı geliyor. göktaşı düşer bazı frekanslar ve kimyasallar ile adanın mistik güçleri falan oluşur.

volkan demiş,

11 Nisan 2009 @ 22:31

arkadaşlar konuyla alakali değil ama bizimkiler daha zamanda yolculuk yaparken denizin ortasında arkalarindan saldırıya ugramislardi ve son anda zaman atlamis kurtulmuşlardi sanırım arkadan saldiranlar da şu bizim yeni
vahşi cazibe ve arkadaşları
yani widemorun bahsettıgi savaşın ortasına düşmüşler:-)

volkan demiş,

11 Nisan 2009 @ 22:57

ada benin kendisi için yaptığı kötülükleri göz ardı ediyor ama kızın ölümüne sebep olmasi ve jhon öldürmek istemesinin hesabını soruyor bu arada ben yine yalan söyledi jhonun dirilecegine inanmiyordu onu öldürmek istemesinin nedeni diğer 6liyi ikna edip adaya dönmek istemesiydi ve tabi en büyük rakibini ekarte etmek istemesidir eğer dirilecegine inansaydi niye öldürdükten sonra odadan çıkarken seni özleyeceğim falan diyor sanki ebediyen veda ediyor gibiydi

Beyazad demiş,

11 Nisan 2009 @ 23:23

arkadaşlar “ggdestek” arkadaş yazıtları çözdüğünü iddia ediyor. sözüne güvenerekten orada ilgimi çeken”göktaşı düştü” kelimesi. Siz bir anlam verdiniz mi?

rdvan44 demiş,

11 Nisan 2009 @ 23:48

o hiyegrafide ki kurt kafalı insan anubis (ölüm tanrısı) o ölüleri mumyalama ,mezarları(ölüleri) koruma ve diriltme gücü var..locke ölüydü adaya gelince dirildi anubisin bilinen bi gücü..orda şekilde yılanlar mezar anlamı taşır buda anubisin mezarlrı koruduğunu biliyoz.Siyah dumanın arkasında yuvarlak bi şekil var bu adanın yerini deiştren sistem kırık gibi göüküyo ama deil ana karaları sol taraf sağ ise adayı bide merdiven var
buda yer altından dünyaya açılan kapı.şimdi bu hiyegrafiden ne çıkarılır onu anlatayım “siyah duman yer yüzüne kötülük getirmek için gelecekti fakat anubis onu yakalayıp adaya hapsetti..siyah duman yer altın dan dünyaya açılan merdivenin en alt basamağında görüyoz.ada yer yüzüyle yer altının arasındaki bağlantı noktası olduğunu gösteriyo ve dah çoğuda var oda yarın gelen isteğe göre açıklanacak”

TaMeR demiş,

12 Nisan 2009 @ 00:10

Losttan bu bölümde acaaip soğudum tıpayı çekti dumanı serbest bıraktı :) tüm sezonların en rezil bölümü harry potter daha mantıklıydı hayal dünyasına geçti lost anubis olayı girdi dumanın koruyucusumu bekçisimi belli değil duman insanı kendisiyle yüzleştiriyor hesapta Mr Eko yada aynısını yapmıştı yemi olarak görünüp tövbe et demişti etmeyince Mr ekoyu öldürmüştü benjamin pişman olduğu için ona dokunmadı
dikkat edilirse duman ada üzerinde birileri kavga edince veya bir kötülük olduğu zaman ortaya çıkıyordu adanın koruyucusu gibi

neo demiş,

12 Nisan 2009 @ 02:05

adanın benjamine su mesajı verdiğini de unutmamamk gerekir. alex in sözleri bunu ortaya koyuyr. “john locke önemli onu öldürmeyi sakın düşünme ve sözünden cıkma..” locke nin sırrı gerçekten merak edilen bi durum.

MertoQ demiş,

12 Nisan 2009 @ 04:25

Arkadaşlar…size en büyük Spoiler’ı veriyorum :) John aslında yaşamıyor o şu anda ölü.Bu fikre nerden kapıldığını düşünüyorsanız söliym.Adadaki tapınak koruyucusu her neyse ölen kişilerin şeklini alıyor.Daha önce Jack’in babasının şeklini aldığını gördük tabutu adaya düşünce.Cesedide bi şekilde yok ediliyor yada tapınağa saklanıyor.Ayrıca black smoke horace’ın da şeklini almıştı bi kereliğine.Black Smoke’un ardında daha büyük mistik bir güç var.Black smoke onun o gücün koruyucusu ve bu kişide Jacob.Jacob black smoke’u bir silah gibi kullanıyor , insanların beynine girip tüm anılarını okuyor , beyninde en çok yer eden kişinin şekline bürünüp insanların karşısına çıkıyor.Jacob’ın bu adaya Black Rock ile geldiğini düşünüyorum ya da çok daha eskiye belki mısır imparatorluğunun adada yaşadığı dönemlere dayanıyor.Richard’da olduğu gibi Jacob’da yaşlanmıyor ve adanın bir bütünü haline gelmiş.Bu bölümde bu teorimi biraz daha desteklemeye başladım….Jacob olayını bilemem ama bence Locke hala ölü ve tapınağın arkasındaki güç Locke şeklinde şu anda….

heyyy yayinla demiş,

12 Nisan 2009 @ 04:45

losttan soguyanları eleştirenler:dizi final sezona yaklaşrken basit aciklamalar sizeride tatmin etmeyince bizleri anlarsiniz.ben asla ve asla dirilme mevzusunun acklamasiya tatmin olmicam.

enver demiş,

12 Nisan 2009 @ 06:43

selam az önce star gate filmini seyrederken aklıma geldi daha dogrusu filmde yaşanan oalylarla dizide yaşana olaylarda paralellik gözüme çarptı mesela uzaylı yaşamlar ların mısırlıların zamanında gelip onların gelişmesinde yardımcı olmaları kapılarla acılan paralel evren ler sizde seyrederseniz belki bu tarz benzerlikler yakalayabilirsinizi

therockula demiş,

12 Nisan 2009 @ 09:35

bu bölümün bu anı bize büyük sırlar verdi bu sırlardan bir taneside locke un ben e yol vermesi benin canavarın mabedine düşmesi locke tarafından taktiksel bir olguydu o bunun olacağını biliyordu ve locke un ortadan kaybolup alex yok oluncaya kadar gelmemesi locke acaba canavar dumanın bir parçasımı sorusunu aklıma getirdi. olasılık yüksek çünkü bölümün adı “ölü ölüdür” ama locke artık dumanın bir parçası yada ta kendisi

ümit demiş,

12 Nisan 2009 @ 09:38

arkadaşlar aslında siyah duman her insanın şekline girebiliyor hatta ölmüş kişilerin bile burada aslında john locke öldü şuan adadaki locke aslında siyah dumanın ta kendisi çünkü yolu buldu ve dikkat ederseniz benjamin siyah dumanı beklerken bi ara gözden kayboldu, ada locke’u istiyor zaten richard’da küçükken locke’u ziyaret etmişti…

mali demiş,

12 Nisan 2009 @ 11:06

arkadaşlar benjamin,richard,widmore bunların üçününde the others olduğu anlaşıldı peki dharma girişimin sahibi kim?…..

musa demiş,

12 Nisan 2009 @ 13:15

öncelikle YORUMLARIN hepsini okumadım ama bir iki şey demeden edemeyeceğim. Birincisi widmore un çarkı çevirip bizimkilerin şimdiki zamana dönecek teorisi yanlış mışşş birde senaristlerin herşeyin mantıklı bir (yada bilimsel demeliydim galiba) açıklaması var demişlerdi galiba. Olayı MISIR ATLANTİS veya MU uygarlığına bağlıyacaklar gibi bir izlenim edindim (yani kesin gibi yorumlara açık) neyse daha yazacak ÇOOOOOK ŞEY var AMA zamanım kısıtlı yarına inşALLAH herkese iyi LOST ta kaybolmalar……..

enesyas demiş,

12 Nisan 2009 @ 13:40

göktaşları düştükleri yerlerde türüne göre çok değişik kalıntılar bırakır. sanırım bu göktaşı düştükten sonra dünyada görülmeyen kimyasallar ve antimadde karışıp karadumanı meydana getirmiş olabilir. mayalılar veya mulular ise kara dumanı anubise benzeterek anubisin kara dumana itaat ettiğini gösteren o hiyeroglifi çizmiştir.

egemen demiş,

12 Nisan 2009 @ 13:41

arkadaşlar13.bölümün promosunu görmelisiniz heyecanmı yaptım bilmiyorum ama promonun sonunda jakopa benzeyen biri görünüyo benmi tanıyamadım o kişiyi bilmiyorum ama tipi tıpkı kulübede johnun konuştuğu kişi bide miles torbadaki bi cesetle konuşuyo jackte arkasında mısır yazan bi tahtanın önünde duruyo

enesyas demiş,

12 Nisan 2009 @ 13:46

bu arada atlantis hakkında bir yazı yazan papi arkadaşım. atlantis bizim adanın yerine göre çok ama çok uzakta kalıyor. ayrıca bahsettiğin astronomi ve matematik teknolojisi mayalılarda daha yüksek. Mayalılar şuanki matematik bilgilerini m.ö kullanıyordu. Bazı insanlar ispanyol işgalinden kısa bir süre önce mayalılardan birkaç kişinin uzaya çıkabildiğini bile düşünüyor.
ayrıca bide bermuda hakkında bildiğim birkaç şey var. bermuda şeytan üçgeni mistik birşey değildir tamamen doğasaldır. Şuanki bahama adalarının oralarda şiddetli akım ve frekanslar bazı gemilerin ve botların batmasına uçakların düşmesine ve hiç bulunamamasına yol açabiliyor. bunun hakkında bir belgesel vardı ama sonunu izleyemiştim. ama atlantisin bermuda ile hiç alakalı olmadığını düşünüyorum atlantis avrupada bermuda amerikada.

Çetin Savaş demiş,

12 Nisan 2009 @ 14:32

Bu dizi hakkında kendi yürüttüğüm bir fikri sizinle paylaşmak istiyorum. Öncelikle dizinin yönetmeninin ”bu dizinin akla yatkın mantıklı bir finalle bitecek” sözlerinin bunun olasılıksız olduğunu düşünen arkadaşların aksine akla yatkın bir mantıkla bitebileceği kanısındayım nedeni ise aslında bana göre çok basit,bu dizide her ne kadarda kayıp kıta atlantisten bahsedilmesede esas final hep bu kıta üzerine kuruluyor,araştırması olanlar olmuşmudur bilmiyorum ama günümüzdeki mısır medeniyetinin bu kıta üzerindeki insanların göçü ile kurulduğu kabul ediliyor yani geçmişteki 100000 yıl öncesinde teknoloji açısında kendini günümüzün teknolojisinde kat ve kat geliştirmiş bir medeniyetin aynı dizimizdeki gibi garip ve akıl almaz olaylar yaşayıp yok olmadığını veyada kendini farklı amaçlar doğrultusunda günümüz koşullarına dönüştürülmediğini nereden bilebilirizki,zaten bu yüzdendirki her defasında bizi şaşırtan ve gerçek yaşamda asla benzeri olmayan bir düzende bir seyirle olayları izleyip şaşırmakla beraber kendimize dalga unsurları yaratıyoruz :) ama şuda kabul edilmesi gereken gerçeklerdendirki kayıp kıta atlantis gerçeği araştırın ve bakınki gerçekten düşüncelerimizi alt üst eden gelişimlere sahne olan bir gerçektir,buradada şunu düşünelim bence;Ortalama dinlerin ilk başlangıcından bu yana atıyorum 5000 yıl geçmiş fakat yaşı 4405milyar olan dünyamızda bundan 100000 yılı geçmiş olan kalıntılara ve bunların anlamlarına şahit olabiliyoruz,işte bu atlantis gerçeğide dizideki yaşananların saçma olmadığı gerçeğini göz önüne seriyor. en azından bana göre öyle yanlış düşünme payım da olabilir ama dünya insanlara hep olmadığı şeyleri göstermekten müthiş bir zevk almıyormu Bunada Lost un yapımcılarını kendine ufak bir malzeme olarak kullanmış vede insanlara harika heyecanlar yaşatması bence saçma değil bence çok hoş birşey. Dizi içeriği hakkında pek bir yorum yapmadım birdahaki yazımda onada değineceğim saygılarımla….

FRİNGE demiş,

12 Nisan 2009 @ 15:03

çetin savaş sana katılıyorum sonunda mu kıtası ile atlantise bağlayabilirler mısırla ilgli şeyler maya uygarlığı ilgili şeyler dharma fln baya mantıklı geliyor aslında

Çetin Savaş demiş,

12 Nisan 2009 @ 15:16

Benjamin Linus konusunda bir fikrimi sizlerle paylaşmak istiyorum benim tezimce bu adam kötü veya iyi ile sembolize etmek yanlış olur çünki Ben in her ada yerlisinin bir özelliği olduğu gibi oldukça önemli bir özelliğe yani denge unsuru olduğuna inanıyorum peki neden denge diyebilirsiniz açıklıyayım;Ben in adanın tek hakimi olma gibi bir gayesi olduğunu düşünmüyorum çünki ada zaten mutlak gücü sembolize eden kara dumanın ve sürekli itaat edilen Jacop un hakimiyeti söz konusu,bu yüzden ben bu adada sadece denge faktörünü yöneten bir görevli ki;İnsanları kandırarak adadaki diğer insanların yönlendirilmesini sağlamak buradada şunu sorabilirsiniz neden kandırarak? bu soruya şu şeklide bir türk atasözüyle cevaplıyayım ” Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar” gülmeyin sakın :) bu doğru bir kanı nedeni Ben ne yaparsa yapsın adadakilere ne kara dumanı ne Jakop u nede dharma girişimini anlatamaz anlatsada bunların adaya düşenler tarafından saçmalık olduğuna inanılırdı yani ben ada ya düşenlere aslında hepsinin bunları yaşayarak görmesini sağladı Tabi burada kendi çıkarlarıda söz konusu bu yüzdende Jack i öldürdü ve adaya düştüklerinde Jack in yaşamasına sevindi vede oldukça şaşkınlıkla karşıladı yani demek istediğim bu dizide herkezin adada daha önceden belirlenmiş bir takım görevleri var bunu ilerleyen bölümlerde göreceğiz bu yüzdendirki her bir bölümde özellikle tek bir kişinin yaşadıklarına değiniliyor

Emre demiş,

12 Nisan 2009 @ 17:43

Bence john kesinlikle öldü. Karaduman olduğu apaçık ortada. Öncelikle ben dışarda bekliyorum dediğinde sadece johnu görüyor. Karadumanın özellikleri arasında ölen kişilerin şeklini alabilmesi var ve onlara ait bütün anılarıda alabiliyor. Christian Alex karadumanda neden lockda onlardan olmasın? Kaldıki Richardında karaduman olduğuna inanıyorum. Çünkü benin hayatını kurtarırken kimseye sormadı ama sonradan Charlesa bu jacobun emri dedi. Aynı zamanda yaşlanmıyor. Bu karaduman ise bence çok ileri bir teknoloji ile üretilen ve zamanda yaşananların değişmesini engelleyen bir çeşit robot olarak görüyorum. İleriki bir zamandan çok eski bir zamana yollanmış. Böylece adadaki zaman kavramını koruyor. Bizimkiler ise zamanda kısır bir döngüdeler. Bu döngüden çıkmaya çalışacaklar.

Emre demiş,

12 Nisan 2009 @ 17:51

Adanın seninle işi bitmedi diyaloğuda bunun bir gereği yaşananların tekrar yaşanması lazım. Yaşanmadan kara dumandan kurtuluş yok. Charlesın Bene dediğide aslında bunla alakalı. Bu adanın emri ise o kız illaki ölecek ve sende kendini benim bulunduğum yerde bulacaksın. Aslında Elonoise ile Desmondun diyaloğuda ve desmondun charlie ile yaşadığıda bunun kanıtı. Charlinin ölümünü engelliyor ve hep bi seçimleri var ama bir şekilde charlie ölüyor ve bunu kendi seçiyor. Demekki olaylar ötelenebiliyor ama sonuç değişmiyor. Yani aslında zamanın değişmemesinin sebebi seçimler olmuş oluyor. Bir kişi olması gerekenden erken ölürse duman onun yerini alıp süreci devam ettiriyor olabilir.

mervejack demiş,

12 Nisan 2009 @ 20:02

Ya arkadaslar 12.bölüm bence çok onemli konular içeriyor. Burda başlık olarak açılmamış bi iki konuya dikkat cekmek istiyorum. Birincisi John Locke’ın ayakkabıları. Bu adamın uçağa binerken ayağında Jack’in babasının ayakkabıları vardı. Bacıklı ve şık ayakkabılardı. Ama adadayken Locke’ın ayagında o ayakkabılar değil kendi ayakkabıları vardı. İki sahnede bunun vurgusu yapıldı birinci sahne Ben’in ofisinde Locke ayaklarını masanın üzerine koydu ve ayakkabılar vurgulandı. İkincisi de Ben ve Locke ana adaya gidelerken sandala binmeden locke ayakkabılarını cıkardı sonra ana adaya gelince tekrar giydi. Buralarda bence ayakkabılar vurgulanıyor ve ne demek isteniyor??

Başka bi konuda Aaron ve Kate. Supermarkette Aaron’u sadece 1 sn de ortadan yok eden kadınının yuzunu çok yakın planda gördük. Bu kadın hani Juliet’in bi yasak aşkı vardı adaya ilk geldiinde adını tam hatırlamıorum bizimkiler bunu öldürdüler. Hatta karısı psikologdu. Juliet’e kocamla beraber olduunu biliorum falan demişti bi terapilerinde. İşte o kadın Aaron’u kaçırmaya çalışan kadın bence. Kate’in adaya dönmesi için kaybolma süsü verilmiş bi kaçırılma olayıydı.

Bu Jack’in babasının da adaya düştüğünde olü olup dirildiğini biliyoruz ve özelliklerini bütün gizemini bence öldükten sonra dirilmekle kazandı. Aynı şu an Locke’ın kendinden çok emin esrarengiz davrandığı gibi.

lostfan555 demiş,

12 Nisan 2009 @ 21:52

Ya bişey sormak istiyorum bu adamlar o kadar süre adadaydılar ve hiçbir zaman bu tapınağı görmediler nasıl oldu bu iş? Bu tapınak dharma köyünün yakınında çitlerin içinde mi yoksa dışında mı? Dışındaysa kesin görmüş olmalıydılar ama bunun yanısıra dumanın çitlerden geçemediğini de gördük.

doruk28 demiş,

12 Nisan 2009 @ 22:48

MertoQ demiş,
12 Nisan 2009 @ 04:25

Arkadaşlar…size en büyük Spoiler’ı veriyorum :) John aslında yaşamıyor o şu anda ölü.Bu fikre nerden kapıldığını düşünüyorsanız söliym.Adadaki tapınak koruyucusu her neyse ölen kişilerin şeklini alıyor.Daha önce Jack’in babasının şeklini aldığını gördük tabutu adaya düşünce.Cesedide bi şekilde yok ediliyor yada tapınağa saklanıyor.Ayrıca black smoke horace’ın da şeklini almıştı bi kereliğine.Black Smoke’un ardında daha büyük mistik bir güç var.Black smoke onun o gücün koruyucusu ve bu kişide Jacob.Jacob black smoke’u bir silah gibi kullanıyor , insanların beynine girip tüm anılarını okuyor , beyninde en çok yer eden kişinin şekline bürünüp insanların karşısına çıkıyor.Jacob’ın bu adaya Black Rock ile geldiğini düşünüyorum ya da çok daha eskiye belki mısır imparatorluğunun adada yaşadığı dönemlere dayanıyor.Richard’da olduğu gibi Jacob’da yaşlanmıyor ve adanın bir bütünü haline gelmiş.Bu bölümde bu teorimi biraz daha desteklemeye başladım….Jacob olayını bilemem ama bence Locke hala ölü ve tapınağın arkasındaki güç Locke şeklinde şu anda….

__________________________________________________

arkadaşlar hala şunu savunuyorum locke ölmedi şimdi o kara duman olsa niye alex ben e onu öldürme dedi koskoca kara duman kendini savunamıcakmı ayrıca şunu atlıyosunuz locke sadece bu bölümde görmedik bu bölümde size tavırları garip gelebilir ama ondan önce 2. uçak ilk düştüğünde de gördük adamın mango yiyişi bile aynıydı :)

dezzie demiş,

13 Nisan 2009 @ 00:06

konuyla alakasız olacak ama benim dikkatimi çeken şey daniel faradayın hiç gözükmüyor olması son bölümlerde sizlerde dikkat ettinizmi

neo demiş,

13 Nisan 2009 @ 00:33

su gercektende benmde gözümden kaçmış ve burada okuyunca farkettm. gercetende ayakkabılara yapılan bir vurgu var. yani bu john un eski john olmadığı anlamına gelior. john locke öldü ve su an yerinde olan kara duman. nitekim ben ın hesaplaşmasında da bu açıkça belli edildi.

ggdestek demiş,

13 Nisan 2009 @ 03:04

Benden size sağlam bir teori..

Şuan dikkat ederseniz kimse kimseyi geçmişte karşılaşmış olmasına rağmen tanımıyo. 1970li yıllarda çekilen fotoğraflarda ise 2004 yılında adaya düşen insanların fotoğrafları yer alıyor fakat bu kazazedeler bu adaya daha önce gelmediklerine eminler..

Teorim şu:

Tüm bu olanların hepsi birer varsayım. Yapımcılar tarafından Bize anlatılmak istenen şu.. Geçmişte ne yaşanmışsa yaşansın, gelecekte olaması gereken herşey aynı kalır ve değişmez, sadece isimler değişir. (örnek: Atatürk TC kuran kişi olmasaydı ve o doğarken ölmüş olsaydı, Mehmet TC’ni kuracaktı, belkide cumhruiyet değilde daha ufak bir devlet olacaktık ama sonuçta Türkiye diye bir yer olacaktı) Yapımcılar şöyle bir hayal kurdu: Eğer bizim kurduğumuz gibi bir güç olsa ve geçmişe gidip birşeyleri değiştirmek elinizde olsaydı inanın bu gelecekteki olayları değiştirecek bir kelebek etkisi yaratmazdı. Sadece roller değişirdi fakat insan yine doğar ve ölürdü..

Hatırlayın; Jin’in elinde çiçeklerle bir kadının doğumuna gidişini ve yan oda da karısı sun’ın da doğum yaptığını fakat onu tanımadığını.. (geçmiş değişti jin ile sun hiç tanışmadı ama sun’ın çocuğu yine doğdu, sun yine evliydi ve jin de evliydi, birbirleriyle olmasalarda..)

Hatırlayın; Charlie bir sokak çalgıcısıydı.. Ünlü bir rock yıldızı değildi.. Geçmişte şansı yaver gitmeseydi sokak çalgıcısıda olabilirdi, yaver gitseydi rockstarda olabilirdii. Ama işin özü değişmedi.. o yine bir müzisyen..

Yapımcılar şuan bizi detaylarla yoruyor.. Hiç birinizin aklı alıyor mu bu kadar soru işaretini ve detayını 6.cı sezonda komple açıklayabileceklerini? Bana inanın son 2 bölüme kadar hiçbir soruyu cevaplamayacaklar.. Öyle bir şey yapacaklarki, tüm bunların bir varsayım olduğunu, eğer böyle bir olay olsa ve geçmişe dönseniz değiştireceğiniz olaylar sadece gelecekteki rolünüzü etkiler fakat sonucu değiştirmez diye genel bir açıklama yapıp diziyi bitirecekler..

Yok uzaylıymış yok kayıp mu adasıymış yok karaduman locke’a girmiş :) bunlar tamamen fantastik kurgular.. Tamamıyla bir varsayım.. Anlatılmak istenen tek basit ana konu var..

Ve şunu unutmayın.. Yapımcılar şunu söyledi.. Öyle birşey yaptıkki herşey mantıklı bir sonuca bağlanacak

mattparkman demiş,

13 Nisan 2009 @ 09:17

arkadaşlar 12. bölümü yeni seyrettim. bence iliananın sorduğu (lapidusa) bir parola. ve bence de widmore un adamları olarak adaya geldiler ve ekibi toplamaya çalışıyor illiana. ve bence bundan sonra ki bölümleri sanki ilk uçak kazası ben ve john un adaya düştükleri kaza olarak düşünsek ve 1977 de ki olayları -artık ne olduysa göreceğiz ama- ada bu kez de 2. uçak kazasını (oceanic 815) 2004 yılında geçmişi telafi etmek üzere gerçekleştirdiyse? yanı biz başlangıçta aslında son kısımı izlediysek ve asıl hikaye 1977 ile başlıyorsa? olamaz mı?

sedatyy demiş,

13 Nisan 2009 @ 10:27

Yaaa ben gerçekten eski lostu çok özledim keşke othersları hala görememiş olsaydık önceden hep bişeyleri çözümlemek için grup halinda adanın içine dalardı her defasında bişey öğrenirdik ama şimdi bambaşka bir lost izliyoruz yaaa:(:(

tedy demiş,

13 Nisan 2009 @ 11:33

duman ada”daki ölen kişilerin kılığına girebiliyor saaa cesetler nerede? kimse john veya jack”ın babasını cesetlerine ulaşamadı.
alex”sin cesedide yok ortada belki bir şekilde tekrar hayata döndüre biliyordur.

jocop duman ise neden her fırsatta john”dan yardın istiyor
bir ara jack ada ile bütünleşmişti şimdi niye alakasız konularda

bence jack ve john”nun aralarında daha sonra öğrenebileceğimiz çok önemli bir şey var.Kader ve şans

Şimdi herkes konusunda haklı ok.

bana göre dizi bilimsel ama mantıksız bitecek umarım yanılıyorumdur

saygılar TEDY :)

lives demiş,

13 Nisan 2009 @ 12:40

kara dumanın şekil aldığını anladık iyice.. özellikle ölenlerin şeklini.. bu dizide ölenler kim charlie hurleye göründü..
anna lucia ki oda hurley göründü.. ve john.. jack in babasınıda unutmayalım..vee desmond ben vurdu tamda göğsünden ama sonra birden hop ayakta orayı geçiştirdiler bence…..

LOST815 demiş,

13 Nisan 2009 @ 14:14

@mervejack

Kesinlikle ayakkabılarda bir püf noktası var ilk izlerken düşünmüştüm o kadar gözümüze soktular ki ve burada hiç söz edilmiyor. John’ un ayakkabıları eski ayakkabıları. Christian’ ın ayakkabıları değil. Buna yorumu olan arkadaş var mı?

Aaron’ un elinden tutup kasaya doğru götüren kadın Goodwin’ in karısı değildi.

musa demiş,

13 Nisan 2009 @ 14:24

“LOST” bu hafta 5×12 “Dead is Dead” bölümüyle ekranlara gelecek, ancak 5. sezon finali çoktan yazıldı bile ve dizinin iki yazar/yapımcısı Damon Lindelof ve Carlton Cuse, sezon finalindeki süper gizli sahne için geçen seneki “Donmuş Eşek Çarkı” şifreli ismi gibi bir isim üretmeye başladılar; ancak bu sefer, dizinin hayranlarından şifreli isimler istediler, en sonunda da içlerinden bir tanesini seçtiler: “Prize Çubuk Sokmak”.

Orijinal ismi “Fork in the Outlet” olan şifreli isimden de anlaşılabileceği üzere, 5. sezon finalinin “prize sokulan bir çubuk gibi çarpma etkisi”yaratacağını söyleyebiliriz - ya da yazınsal karşılığı yerine direk olarak prize sokulan bir çubuk veya kablo da görebiliriz; hatırlarsanız 4. sezon finali için “donmuş eşek çarkı” demişlerdi ve gerçekten donmuş bir eşek çarkı görmüştük.

“Prize Çubuk Sokmak / Fork in the Outlet” kod adıyla ilgili yapılmaya başlanan bir sürü teori ve spekülasyon var, bunlardan biri de, prize bir çubuk veya herhangi bir madde sokmanın insanı çarpmanın yanı sıra ölüme kadar götürebilecek bir etkisi de var, yani ya “ölümcül bir çarpılma” yaşayacağız, ya da finaldeki bir ölüm üzerine “çarpılmışa” döneceğiz, bunun hakkında bir sürü teori üretebilirsiniz.

dizidizinet ten alıntıdır

musa demiş,

13 Nisan 2009 @ 14:27

toto başladı ARKADAŞLAR SİZCE KİM ÖLÜRSE ŞOK olursunuz jack ölürse ben beynimden vurulmuşa dönerim benim için en süpriz ism beşkası beni bu kadar şaşırtmaz ….

4 8 15 16 23 42 demiş,

13 Nisan 2009 @ 14:34

arkadasım su ıkı addeye vurgu yaptıgın ıcın senı tebrık edıyorum bende aynı yerde takıldım 1. soyledıgın ama ıkıncısınde locke kayıgı ıtıyor dıe ayakkabısını cıkarıor

nicole demiş,

13 Nisan 2009 @ 15:31

ya arkadaslar 4. sezondada askerleri kovaması için ben dumanı cagırmıstı ve lock ta vardı o sırada orda dumanın gelişini gordu. allahaskına duman nasıl lock olsun yaaa. duman lock fln degıl yaa. bence o hiyorogliflerde sdc eskiden beri orda yasam oldugunu belırtmek için var okdr

enesyas demiş,

13 Nisan 2009 @ 15:40

arkadaşlar mu kıtası hakkında james churchward(doğru yazdım ı bilmiyorum) ın kitabının özetini ve bir türk yazarın makalesini okudum artık kesinlikle eminim ki bunlar mu kalıntıları. mu kıtası battığında ardında hawaii fiji ve samoa gibi adalar bıraktı bizim lost adası da bunlardan birisi. hawaide ve fijide gemiler icat edilmeden önce yerliler vardı. bu anlattığımdan başka nasıl gerçekleşir. bu arada şimdi aranızdan birinin çıkıp hawaii volkanik ada dediğini duyar gibiyim. ama hawaii adaları 70 milyon yıl önce oluşmuştur. muların ise 200000 yıl önce yaşadığı düşünülüyor. Bence bu alfabe kesinlikle teknolojide yüksek olan muluların.

asya demiş,

13 Nisan 2009 @ 17:04

@mervejack
Ayakkabılara bende çoktandır takıldım kaldım.Ne alakadır hala bilemiyorum ama önemli bir detay olsa gerek.

kaizar demiş,

13 Nisan 2009 @ 17:43

benjamin kuralları kabullenemiyor. widmore’a da karşı çıktı (rousseau’yu öldürmedi) jacob’a da.. (adayı taşıma görevini locke’a vermişti oysa ben kendi yaptı gibi..)
zannımca ben yine kafasına göre hareket edecek ve bi zaman sonra yine locke’ı öldürmeyi deneyecek. ve bu onun sonu olacak :(

emre.... demiş,

13 Nisan 2009 @ 17:43

mısırla ne alakası var diyen arkadaşlar olmuş benim bi hocamın kocası ”muu” kıtası (atlantis) hakkında kitap felan yazmış o hocamdan bu konuda bilgi almıştım zamanında bu muu kıtasında yasayanlar Olağanüstü yeteneklere teknolojiye ulaşmışlar yerçekimine hükmetme uçma vb gibi ve bu muu kıtasında yaşayanlar her yere piramit yaparlarmışş bi gün bu teknoloji o kadar gelişmişki… savaşlar çıkmış kötüye kullanmışlar bu teknolojiyi..kıta tanrıları olan varlıklar tarafından cezalandırılıp okyanusun dibine göndermişler … bu kıtadaki kurtulanlar rivayete göre amerika asya brazilya vb gibi yakın kıtalara kaçmışlar bi kısmı brazilyadaki kabileler halinde bi kısmı göktürklere katılarak bi kısmıda amerikada yaşamaya devam etmişler… bu annlatığım konu taş devri ve gerisi zamnında yaşanmış şimdi gelelim Losttaki bağlantıya anubis bu kıtadan kopup kendi uygarlığını kurmuş bi komutan tanrı vb diğer kurtulanların bu güçlerini neden gizli tuttuğu merak konusu lakin bizim atalarımızda göktürklerdede bahis konusu olan muu kıtasından gelen insanlar varmış bu anubis çok büyük savaşlarla bütün mısırı fetetmiş ve muu mitalojisine uygun piramitler inşaa etmiş amaçın ne oldugu bilinmemekle beraber piramitlere günümüze kadar hiç bi giriş sağlanmamıştır hep bir şekilde çalışmalar aksamış robotlar ın istemi çokmuş vb gibi şeyler olmuş bizim kara duman gibi bi sistem piramit in sırrını korumakta dır … adamızda bahsedilen tapınak büyük bi ihtimalle anübis in yaptıgı piramitlerden biri çıkıcak ve bu ada anübis in bütün sırlarını taşımaktaydı ? anübis güçlerini kullanarak adanın yer deiştirmesi kara duman vb . sistemler oluşturup gerek görülen elçi insan bu bilmeceyi çözerek anübis in güçlerine sahip olucak… kara dumanın sorgulama olayına gelince anübis bu adayı gerekli koruyuculara emanet etmis ve bahis konusu olan insan gelinceye kadar kendi sistemlerini kurup adayı korumalarını emretmiştir…benjamn linusta adanın güvenlik kurallarını ihlal etmesi sebebiyle günümüzdeki koruma sisteminin sahibi olan jacobs tarafından kızının öldürülmesiyle cezalandırılmıştır…

yorum yapıyım derken kısa bi teori attım galıba ortaya yorumlarınıza açığım sormak istediğiniz bi soru varsa buyrun…

Emre Akyüz

emre.... demiş,

13 Nisan 2009 @ 17:48

daha yazıcak çok şeyim var ama kafam dağınık şimdi :D yoksa bi iki katı kadar ddaha yazarım …

namaste demiş,

13 Nisan 2009 @ 19:14

locke ölü diyenlere soruyorum o zaman neden benin kızı kılığına girmiş kara duman lockeı öldürmek istediğini biliyorum asla ona zarar vermeyeceksin(gibi bişi tam hatırlamıyorum) dedi. yani ölüyü bi daha öldüremiceğine göre locke ölü değiil ve bence bunu tartışmak bile gerksiz

zzeben demiş,

14 Nisan 2009 @ 09:21

ada atlantis kıtasının son kalesi diyorum
arkadaşın belirtiği star gate oluşumu ile bir bağlantısı olabilir
birileri duvarlara resimler çizmiş demek ki böyle şeyler olmuş
belki de zamanın mısır tanrıları,firavunları bile adaya gelip hesap veriyordu.
ayrıca mümkünse şu ayakları olan heykelin tamamının göründüğü zamana bir kez daha gitmeleri mümkün mü :)

kara..melek demiş,

14 Nisan 2009 @ 13:15

benim bu bölümden anladığım en iyi şey Ben her ne kadar insan hayatını pek önemsemiyor gibi görünüp tuttuğunu vursada çocuklara oldukça değer veriyor. ki pennyde sırf çocuğunu görünce vurmadı. ve alexide bebekken vurmadı. seviyo adam çocukları ya :)

orrin demiş,

14 Nisan 2009 @ 13:40

arkaşlar yine çok iyi bi bölüm geliyor…. adaya sonradan ayak basan, elinde telsizle gelen kadın ajan bu bölümde oynuyormuş. imbd de listede yer alıyo. ne alaka görücez…

orrin demiş,

14 Nisan 2009 @ 13:42

ayrıca genç miles ta oynuormuş ilginç flashbaklare geri dönüyoruz anlaşılan. belkide adaya sonradan gelen bilim adamlarına odaklı bi bölüm olucak…

orrin demiş,

14 Nisan 2009 @ 13:46

ark. horace goodspeed’in ‘yeşil yolda’ki(tom haks’in oynadığı) kötü adamı oynadığını biliyormusunuz şok oldum:)

dilaraa demiş,

14 Nisan 2009 @ 17:08

lock asla eski lock degil dediydi dersiniz bakışları bile değişik özellikle vurguladıda ben aynı adam ım die ama lock lock degil bunu unutmayın çok şaşırtıcı şeyler bekliyorum onun hakkında.daha sonra burada black smok hakkında biraz daha fazla fikrimiz olduda hala yığınla bilinmedik olay var tapınak ne iştir anibüs çıkardılar bide şimdi black smok un ölüm le yada ölümlüler dünyasıyla ilişkisi kesin artık ama nasıl nereye bağlanack heyacan ve merakla bekliyoruz ne olursa olsun her şekilde beni şaşırtıyo dahadA BÖLE DİZİ BULUNMAZ BİDE BEN JACK I ÖZLEDİMM YAAAAAA NİE ÇIKMIYOOO:D

TheBull demiş,

14 Nisan 2009 @ 17:59

oof of… 2. sezondaki tat kalmadı.. o kara dumanı ilk gördükten sonra lostun gidişağtının değiştiğini anlamıştım.. ama bu kadar abartıcaklarını bilmiyodum…

brc demiş,

14 Nisan 2009 @ 21:41

tapınak gibi sri lanka isimli hatch de hala yok ortada

brc demiş,

14 Nisan 2009 @ 21:42

bir mervejack ‘e katılıyorum ayakkabılarla birşeyi vurgulamaya çalışmışlar ama ben de tam olarak çıkaramadım. yani yoksa bak tabuttakinde jackin babasının aykkabsı vardı bunlar başka o o değil mi demek istiolar … :/

Elisa demiş,

15 Nisan 2009 @ 08:11

ya arkadaşlar çogunuz lock öldu o karaduman dıyorsunuz ama eyer bu kara dumansa ölumlumu yanı ben’e kızının suretınde görunen kara duman jakc ı öldurmeye çalışma dıyor yapmayın bu lock un ta kendısı ve hatta sun a demıştı bır karede hakkımda ne düşündugunu biliyorum ama ben benım ınan bana demıştı ve kaldıkı bu adad ne normalkı jack ın dırılmesı enteresan olsun sız hiç ıstedıgı kılıga girebılen bır duman gördunuzmu ama bu ada oda var yanı lost u laost yapanda bu saten herşey mantık paralelınde ılerlesın dese ıdık bu dızıyı 5 yıldır ıslemesdık zaten

Elisa demiş,

15 Nisan 2009 @ 08:12

yıne lock yerıne jack yasmışım sory :)

nabukadnezar demiş,

15 Nisan 2009 @ 08:37

ggdestek,

yazdıklarını nereden başlayıp eleştireyim bilmiyorum. ama temel bir hata var: hiçbir şey değişmiyor mu yoksa değişiyor mu? ikisini birden söylüyorsun. hiçbirşey değişmez ama ufak değişiklikler olur diyorsun ve kendi düşüncelerini kendin çürütüyorsun. bir akıl yürütelim seninle; senin verdiğin örnekler üzerinden gidelim: Atatürk TC’yi kurmasaydı Mehmet TC’yi kuracaktı diyorsun. bu aynı şey midir? sonuçta TC’nin kurulması hiçbirşey değişmedi anlamına mı geliyor? Bambaşka kişilikte bir adam olacaktı bu Mehmet, belki daha uzun, belki daha kısa yaşayacaktı. Belki 1924′te ölecekti ve biz şu an kullandığımız alfabeyi kullanamayacaktık. belki 1952de ölecekti ve biz 2. dünya savaşına girecektik. menderes diye biri hiç başa geçmeyecek ve asılmayacaktı. belki daha küçük bir devlet olacaktık demişsin, mesela belki benim yaşadığım izmir yunan devletinin bir parçası olacaktı ve ben bu yazıyı hiç yazamayacaktım. edirneli olan babamla annem hiç karşılaşmayacaklardı ve ben doğjmayacaktım. diyeceğim şu ki ufak da olsa hiçbir değişiklik olamaz…

jin olayına gelince, o bölümü unuttun herhalde. orada yönetmen bir oyun yaptı, iki çok farklı zamanda meydana gelen olayı aynı anda göstererek kafa karışıklığına yol açtı. jin’in çiçek götürdüğü doğum bir büyükelçinin torununun doğumuydu ve jin kendi kayınpederi adına götürdü o çiçeği. ayrıca doğum sırasında sun jinin adını sayıklıyordu sürekli. 4. sezondaydı, bir daha seyretmeni öneririm.

Charlie örneğine hiç girmiyorum, Atatürk örneğinde yeterli açıklamayı yaptım.

şimdi de locke’un black smoke olduğu yönündeki düşüncelere gelelim. locke bence kesinlikle ölü değil. eğer bu smoke istediği bedene girebiliyorsa niye illa ki locke’un adanın lideri olması istensin ki? sürekli “adanın locke ile işi bitmedi” savı işlensin ki? locke’u özel yapan bir şey olmalı… eğer smoke istediği bedene giriyorsa herhangi birinin bedenine girip liderlik yapabilir, locke ya da bir başkası…

drşafak demiş,

15 Nisan 2009 @ 10:35

ggdestek sen losttan hiç bişey anlamamışsın
hala jin ile sun la alakalı bölümün aynı zamanda geçtiğini sanıyorsun
oysa ki bu sitede basbas bağıra bağıra söylendi
jinle alakalı bölümler adaya düşmeden önce jin sunın babası için çalışırken
sunla alakalı bölümler ise sun adadan çıktıktan sonra
ayrıca charlie önceleri bir sokak çalgıcısıydı evet ama daha sonra abisi ve diğer arkadaşlarıyla yaptıkları albüm tuttu ve rockstar oldu

coşkuluk demiş,

15 Nisan 2009 @ 11:24

kara duman lock filan değil önceki bölümlerden hatırlarsak genç danialleın sevgilisini duman tapınağın altına çekerken lock’ta ordaydı ve sonra zaman değişimiyle birlikte lock ortadan kayboldu.kara dumanın lockla değil ama jack’in babasıyla bir ilgisi olduğunu düşünüyorum ki hatırlarsak ben kuyuya düştüğündede önceki bölümlerde lock jacop’u görmeye gittiğindede jack’in babası karşımıza çıkmıştı.yani bence jacop,kara duman ve jac’in babası arasında büyük bir bağlantı var sonra ki bölümlerde göreceğiz.

coşkuluk demiş,

15 Nisan 2009 @ 11:34

ya bide faraday ortadan kayboldu o nereye gitti anlamadım fakat daha 2.sezondayken sölemiştim jack yada sawyer hikaye olay john locke’da bitiyor diye.bence bütün olay ben linus,john locke ve Richard Alpert arasında bağlanacak.ve sanki MR. EKO, Claire ve CHARLIE gibi önemli karakterler önümüzde ki bölümlerde karşımıza çıkacakmış gibi gözüküyor.

emre.... demiş,

15 Nisan 2009 @ 11:39

zzeben demiş,
14 Nisan 2009 @ 09:21

ada atlantis kıtasının son kalesi diyorum
arkadaşın belirtiği star gate oluşumu ile bir bağlantısı olabilir
birileri duvarlara resimler çizmiş demek ki böyle şeyler olmuş
belki de zamanın mısır tanrıları,firavunları bile adaya gelip hesap veriyordu.
ayrıca mümkünse şu ayakları olan heykelin tamamının göründüğü zamana bir kez daha gitmeleri mümkün mü :)

————————————————————–
atlantis konusunda bana katıldığın için tşkk
heykelin olduğu zamana tabikide dönebilirler ama bu çark yoluylamı orkide istasyonu yoluylamı olur bilmiyorum… kullanmasını bilmeli….

asya demiş,

15 Nisan 2009 @ 15:49

Ayakkabı olayı dizinin 1. sezon birinci bölümünün ilk sahnelerinde bir yerlerde de var.Ağaca asılı duran beyaz bir sneaker ayakkabıya zoom yapıyor kamera.Jackin babasını tabutta ayağında olan ayakkabı.

lostgirl demiş,

15 Nisan 2009 @ 16:47

hala yeni bölümün promosunu koymadınız lostfaaaaaaan….hey kimse var mı??

dcn demiş,

15 Nisan 2009 @ 17:55

arklar bu yeni bölümün promosu ne zaman siteye girecek.bir çok sitede yayınlanmış

ayrıca bölüm adı

some like ıt hoth
biraz hoth gibi

hoth = Hoth Yıldız Savaşları filminde asilerin Lord Darth Vader’den saklanmak ve hazırlanmak için üs kurdukları buzul gezegenidir.

bilmem bağlantıyı kurdunuz mu??

Lord Darth Vader= dharma olabilri,widmore olabilir

asi= diğerleri olabilir.bizim 815 liler olabilir fakat adaya düşünce hafıza gitti

üs kurdukları buzul gezegenidir.= kutup ayısı diyorum

Okan demiş,

15 Nisan 2009 @ 18:53

Neden her yerde 13. bölümün videoları dönüyorda bu sitede hala herhangi bir video filan yok neyi bekliyorlar neden ilgilenmiyorlar site ile anlıyamadım. İki tane konu açıyolar yorumlar yapılıyor yüzlerce öyle doluyo site. Hadiyin adminler site ile ilgilenmiyormusunuz heyyy?

doruk demiş,

15 Nisan 2009 @ 19:25

bence kesinlikle Philadephia Deneyi - Gökkuşağı Projesi ne bağlanıcak. Sezon finali için yayınlanan resimlerde de bu deneyde kullanılar gemiye benzer bi geminin resimi var . Philadephia Deneyi - Gökkuşağı Projesi mutlaka araştırın çok benzerlikler var hatırlarsanız adaya dönmek için giddikleri kilisede bi resim vardı amerikan donanması çok gizli yazıyodu kesinlikle eminim bence lost un sırrı çözülmüşdür gerçekten herşey mantıklı geliyo mutlaka araştırın

Zeynep Başaran demiş,

15 Nisan 2009 @ 20:24

13. bölüm bugun yayınlanıyor ama sitede promo bile yayınlanmadı site yöneticisi neden acaba?

asiimeliisa demiş,

15 Nisan 2009 @ 22:55

emre akyüz ‘e
ben bu atlantis hakkında internet çapında araştırma yapmaya çalıştım bazı bilgiler okudum ilgimi çok çekti ve bende seninle aynı fikirdeyim bu ada şu kayıp imparatorluk atlantis olabilirmi diye çok düşündüm ama bu kayıp kıtayla ilgili çok fazla bilgiye hakim olamadım belgesellerinden bahsediyorlar ama ben ulaşamadım eğer internetten indiren yada izleyen birileri varsa kaynak olarak bilgilendirebilirmi son zamanlarda lost yüzünden bu atlantis’e iyice takmış durumdayım kaynagı olan varsa paylaşabilirmi lütfen

tolga demiş,

15 Nisan 2009 @ 23:23

jack in babası adaya ölü olarak gelmişti ve daha sonra jacob onun bedenine girmişti. şimdi ise john ın bedeninde olabilir. ama kendi tezime bir karşı tezim de var :) john yeni hayatının ilk günlerinde kafası karışık bir şekilde denize bakıp duruyordu. nasıl ölüp te canlandığı konusunda gerçekten bir fikri yok gibiydi. ben “bu ada herşeyi yapar ama bu kadarını hiç görmemiştim” gibisinden bir şeyler söylemişti john ın dirilesiyle ilgili. her şey olabilir. belki de hepsi bir rüyaydı. jack gözlerini bir açacak evinde yatağında :D o değil de clair vardı eskiden o nerede yahu?

Allinpieces demiş,

15 Nisan 2009 @ 23:28

öncelikle yorumların çoğunu okudum

blacksmoke’un locke olduğu bence çok saçma çünkü bir arkadaşın belirttiği gibi dördüncü sezonda locke blacksmoke’u görüyor.
bir arkadaş faraday’ı sormuştu yanlış hatırlamıyorsam onuda bir sonraki bölümde göreceğimizi bir yerde okumuştum 14.bölümde.
jacob’ı zaten bu sezonun sonunda sawyer’ın babasının cenazesinde görecekmişiz. 6. sezonu iple çekmemizi istiyorlar gene :P
ben esas claire’imi merak ediyorum :P
bu arada miles’ın profesör’ün oğlu olduğunu düşünüyorum…

Charm demiş,

16 Nisan 2009 @ 02:24

Konuyla ilgisi yok ama jacop ilgili ortalıkta dönen yeni bir iddia paylaşmak istioyurm.Birinci sezo birinci bölüm 4. dk ile 4.35 arasındaki yani jack’in ayakları uçağın bir parçasının altında kalan adamı kurtarırken jack’e yardımm eden 3 kişi var.Biri locke biri mavi tişörtlü biride kahverengi gömlekli adam.Ve işte dikkat kahverenkli gömlekli adamı iyice inceleyince ve jacob’un tam görünmeyen fotusuna bakınca fazlaca benzerlik çıkıo özelliklede saçları.Olabilir mi?

mervejack demiş,

16 Nisan 2009 @ 11:47

Arkadaşlar bu ayakkabı olayında; 1.sezonun 1.bölümündeki ayakkabı ağaçta takılıydı jack gördü zoom yaptı kameera beyaz bi spor ayakkabıydı bölümü dün izledim daha taamamen merka ettiğim için. Birde arkadaş demiş ki sandalı itmek için ayakkabıyı ayağından çıkardı. Lostiler şimdie kadar çok sandal ittiler ama hiç ayakkabı çıkarmadılar:) ben hala tezimi savunarak vurgulanmak istenen bişe var diyorum

emre.... demiş,

16 Nisan 2009 @ 13:06

asiimeliisa demiş,
15 Nisan 2009 @ 22:55

emre akyüz ‘e
ben bu atlantis hakkında internet çapında araştırma yapmaya çalıştım bazı bilgiler okudum ilgimi çok çekti ve bende seninle aynı fikirdeyim bu ada şu kayıp imparatorluk atlantis olabilirmi diye çok düşündüm ama bu kayıp kıtayla ilgili çok fazla bilgiye hakim olamadım belgesellerinden bahsediyorlar ama ben ulaşamadım eğer internetten indiren yada izleyen birileri varsa kaynak olarak bilgilendirebilirmi son zamanlarda lost yüzünden bu atlantis’e iyice takmış durumdayım kaynagı olan varsa paylaşabilirmi lütfen

————————————————————-

ATATÜRK ÜN ARAŞTIRMALARI

http://www.ircforum.net/ataturkun_tarih_arastirtmalarig_mu_ve_atlantis_kitalari-t4636.html?s=4fdc39691b06dcb7b25aa53285d577a2&

VİKİ

http://tr.wikipedia.org/wiki/Atlantis

Bide ağızdan dinlediklerim var tabii % 80 ini anlattım yukarıda …
ama ATATÜRK ÜN yaptığı ve söylediklerine göre Türklerin 35.000 yıllk tarihi varmış … atlantis konusundaki anlatımıylada viki sana yardımcı olucaktır die düşünüyorum

Emre Akyüz

emre.... demiş,

16 Nisan 2009 @ 13:07

atlantiste de buzul çağı yaşanmışş … kutup ayılarının ataları :D xD

emre.... demiş,

16 Nisan 2009 @ 13:18

Muhtelemen teorilerim doğru çıkarsa tapınakbuna benzer bişey olucak
http://tr.wikipedia.org/wiki/Dosya:Chichen-Itza_El_Castillo.jpg

mayalılar… tarihlerini kısaca gözden geçirirseniz ne demek istediğimi anlıcaksınız….

http://tr.wikipedia.org/wiki/Maya_uygarl%C4%B1%C4%9F%C4%B1

mu kıtası
http://tr.wikipedia.org/wiki/Mu_k%C4%B1tas%C4%B1

ilginizi çeker belki araştırın bakem bulduklarınızı ve teorilerinizi paylaşırsanız sewinirim

Elisa demiş,

16 Nisan 2009 @ 16:08

arakdaşşın dedıgı gibi philadephia deneyı-gökkusagı projesi ile lolt baglantılı gibi görunuyor gemının bırden yok olması muretebatı ıle sonra 100 lerce mıl uzakta ortaya çıkışi ve murettebatın daha sonra normal hayatlarındakı garıp davreanuısları yanı bırde yok olma ve baska yerde ortaya çıkma psişik gucler bencede sonu amerıkan ordusuna baglanacak gibi çunkı suanda bıle einsteın ın bazı bulguları yer almıormu bu dızıde ,gökkusagı projesınde yer alan bilim adamlşarından bırıde einsteın her nekadar bunu amerıka yalanlasada hemen bır tukk atasözu ilişiyor kulagıma (ateş olmayan yerden duman çıkmazz ) dımı ama :):):)

lostgirl demiş,

16 Nisan 2009 @ 21:18

allinpieces..

black smoke locke demiyoruz ki…12. bölümde izlediğimiz locke black smokedu diyoruz..yani 12. bölümde black smoke locke kılığına girdi..yoksa lockeun tabiki black smoke olma ihtimali yok..hem ayakkabıların da farklı olmasından bunu anlatmaya çalışıyo yapımcılar bence..

:)

lostmania demiş,

17 Nisan 2009 @ 14:43

bu mu kıtası hakkında yazılanların çoğu dizide oldu bu kadar fantastik bi dizi die baktığımız yaşanmış bir gerçeğe bağlanması ihtimal fakat her sorunun cevabı verilip ki canavarda açıklanıo ilk bölümden beri kafaları karıştırıodu ,lost final bölümünde herşeyi açıklayıp yepyeni bir soruyla bitirmesi muhtemel ve bölece hakkında yıllarca konuşulmaya devam edicek.

oğuz demiş,

17 Nisan 2009 @ 18:24

Bakıyorum da kimse bahsetmemiş. 12. bölüm zaman 30:30′da Locke, Ben ve Sun tapınağa (The Temple) giderken Ben diyor ki “Nereye gittiğimizi biliyorum. BENİ İYİLEŞTİRDİKLERİ YERE”

İyileştirdikleri? Sanırım Sayid’in onu vurmasını ve sonrasında Kate ve Sawyer’ın onu diğerlerine vermesini kastediyor.

Sizce?

Böyle bir haber başlığı açılsa iyi olurdu.

urfalı emin demiş,

17 Nisan 2009 @ 18:38

arkadaşlar john kara duman diyorsunuz bölümün birinde kara duman john ‘un ayağndan tutup kaçırmaya kalkmamışmıydı sonra da jack onu kurtarmıştı hatırlayın

ALPER demiş,

20 Nisan 2009 @ 08:49

arkaşlar mısırlıların bu adayı ilk keşfedenler olduğunu anlamak zor değil…büyük ihtimalle milahtan baya önceleri…ama benim anlamadığım…ada dışında zaman normal işliyor ama ada da 1977 yılında çakıldı kaldı…demekki duvardaki fotodan da anlıyoruz…dizi finalini bu tarihlerde yapacak…büyük ihtimalle bu tarihlerde ölecekler….sonuçta ada 1977 de olabilir..ama jack sawyer ve diğerlerinin küçüklükleri dış dünyada şuanda…yani o kaza zamanı geldiğinde yeniden olacak…ve bizimkiler oralarda olacak…peki ozaman ilk kaza olduğunda neden orada değillerdi…john locke ilk sezonda jackle beraber ormanın derinliklerinde tatlı suyu keşfettikleri yerde cesetler bulmuşlardı ve locke bir kasenin içinde 2 zar bulmuştu…onun ne kasesi olduğunu biliyoruz şu elmas hırsızları çiftin kasesiydi…o kaseyide sawyerin cebine koyduğunu biliyoruz…ve lockun bulduğu cesetin isimliğinde la… yazıyordu yani “la” geri kalan silinmiş yanmış gibi ne yazdığı belli değildi…burdan yola çıkarsak orada “lafleur” yazdığını anlarız..yani o ceset sawyera aitti…demekki zaten yaşanmış şeyler bunlar…ama ya richard: ozaman adada şu anda 2 tane richard var….ve aynı yaşta…çünkü richardda adayla beraber zamanda geriye gitti…ve hiç yaşlanmadığına göre zaten aynı konumdaydı…yani şu an adada 2 tane richard var…bakalım bu konuya açıklık getireceklermi….ve ben richardın taaaa mısırlılardan geldiğini düşünüyorum…çünkü dikkat edin….gözleri sürmeli esmer tenli…aynı mısırlılara benziyor…

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

osim demiş,

21 Nisan 2009 @ 01:00

arkadaşlar hala biri çözemedimi bu hiyeroglifleri ???

MEHMETT demiş,

21 Nisan 2009 @ 16:12

aslına bakarsanız ben bazı gizemleri çözmekle değil de şu 5. sezonda daga farklı bir şeye takıldım; evet bende bir huzursuzluk yaratan şey kahramanlarımızın arasındaki soğukluk! Eskiden her şey daha güzeldi. birbirleriyle zaman zaman kavga etseler dahi kenetlenmişlerdi. şimdi aralarında çok soğuk bir hava var. Kate ve jack neden öyleler, daha ne kadar sürecek bu durum. Sawyer sanki ciddi ciddi dharmacı oldu. Jin hakeza! yani birbirlerin karşı çok soğuklar… başlarından onca şey geçti oysa. ben 5 ay askerlik yaptım ve askerlik arkadaşlarımla kardeş gibi oldum… bir adada onca zaman birlikte kalacağım da o halde olacağım. neler oldu o insanlara öyle arkadaşlar. dağıldılar yahu…

lpismet demiş,

6 Mayıs 2009 @ 13:49

ya aslında mantıklı son olması için yapmak gerekeni daha önce yaptılar hurleyi anlatırken bu ada hikayer gerçek değil sen bunları rüyanda görüyorasun kafanda canlandırıyorsun lotoyu kazandığını canlandırdığı gibi herşeyin mantıklı olması için dizinin sonunu buna bağlamak lazım yoksa zaten dizi tamamiyle saçmalık zaten dizi zamanda yer değiştirmekmiş bence bu adayı istemelerin tek nedeni ölümlük vermesi insanlara neden richart albert hiç yaşlanmıyor çünkü ada insanlara ölümsüzlük veriyor adayı bu yüzden çok istiyorlar dizinin sonunuda buna bağlıyacaklar beni hayal kırıklığına uğrattı 5. sezon

jacker demiş,

12 Mayıs 2009 @ 16:34

ya arkadaşlar dikkatinizi çektimi bilmem ama yukarıda benin yargılamasını fotoğraflarla anlatmış ya sondan bi önceki fotoğrafta benin arka tarafına dikkatli bakarsanız dört parmaklı heykeli var sanki size de öyle geldi mi?

Dilan demiş,

12 Mayıs 2009 @ 19:14

Yok ben göremedim Jacker..

fahreddin demiş,

5 Haziran 2009 @ 18:35

dizideki kulubede o jakop un yanındanki esmer yasıyordu…
ve zannımca o adamın vucud bulması için beden gerekiyor…
kaldı ki bu ilk once jack ve clarie nin babasıydı..
horace bile oldu vakti zamanında…
walt oldu …

şimdi ise : j.locke
j.locke kulbeye gidip ona sen jakop musun dediğinde HAYIR ! AMA ONUN ADINA KONUSABİLİRİM DEDİ…

olay siyah beyaz savası olacak gibi…
ve j.locke yani siyahlar kazanıyor gibi gosteriliyor…

faraday ölmese çözer bu düğümü ama hakkın rahmetine kavuştu :d

fahreddin demiş,

5 Haziran 2009 @ 18:37

he bu arada kulubenin etrafındaki küllerin aralığı
yani jakop ça konusursak eger GÖZETLEME DELİĞİ :d

j.locke (yani esmer adam) tarafından bulunmus ve o adam dısarı cıkabilmiştir…

duvarda bıcaga saplı duran heykel resmi esmer yakısıklının hedefini kolayca belirtmiş…
hepimizi koruyan kişi…

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın