5×12 Heykelin Gölgesinde Ne Gizli?

Lost, Frank Lapidus, ilana, Hydra, Statue

Frank, Hydra Adası‘nda yeniden göründüğünde; ilana, ona ‘heykelin gölgesinde neyin yattığını’ sordu. Böyle bir durumda en azından bir şeyler uydurmalıydı fakat bu, Frank‘in tahmin etmeye bile çalışmadığı bir çeşit şifre olmalı.

Öyleyse, İlana kim ve kimin tarafında?

(ninni)

kürşat demiş,

10 Nisan 2009 @ 00:45

bence bu kişiler yani ilana ve ekibi widmore tarafndan uçağa bindirildi.bunun kanıtları bzimkilere adaya gitmek için ajira uçağına binin diyen faradyın annesının adresinin widmore in adres defterinde olması,belkide sayidi yakalayan kızın benjamin i vuracağını bildiği için widmore tarafndan tutulmuş olabileceği düşüncesi.widmre önceki bölümlerde yakında bir savaş başlayack demişti ve işte savaş ilana nın toplanın mesajıyla start almış oldu.göreceğiz ilerde widmore in ne kadar kötü bir adam olduğunu ben onun yanında meleke gibi kalacak ve beni bu kahraman bile yapabilir ilerki bölümlerde bizlerin gözünde.heykelin gölgesinde widmore in adaya dönüş bileti diyebilceğimz bir sey olabilir……..

enes demiş,

10 Nisan 2009 @ 01:09

Ya saçma olacak belki ama heykel Anibus heykeli olduğuna göre, gölgesinde, yani altında kara duman var. Öyle çıkmadı mı son sahnede.. Aklıma o geliyor hep…

cihN demiş,

10 Nisan 2009 @ 03:52

evet enese katılıyorum benimde aklıma ilk o geldi dumur oldum löynn bu adamlar kara dumanla ne alaka fln dedim.
ayrıca iliana ve saz arklarının widmore un adamı oldugu aşikar yani sormaya bile gerek yok ,yani benjaminciimin adamları olamiyacaklarına göre uzaylilar göndermedi heralde bunları:)

hardnemesis demiş,

10 Nisan 2009 @ 05:38

Aklımda Soru işareti bırakan En buyuk olay bu oldu zaten öle olması gerekli ama Durup dururken Neden birden böyle 1 şey oldu … Bu arada o kadın Sayid’i yakalayıp patronuna götüren kadın herhangi bir şifre falan oldugunu sanmıyorum Heykelin altındaki Gölge ne derken …
orada ki herkes o şifreyi biliyo olması gerekıyo o duruma göre ama sadece oradan kaybolup geri gelen Kaptana sordu bu soruyu Belkide o an da bir şey gördüler …. bunu ilerki bölümlerde flashback olayında anlarızz eğer öle bir şeyse

yasemin demiş,

10 Nisan 2009 @ 08:37

heykelin gölgesinde kara dumandan başka bişey yatmıyodur heralde.

azul demiş,

10 Nisan 2009 @ 09:25

bence de karaduman var.

xalpalp demiş,

10 Nisan 2009 @ 10:02

BENCE WIDMORE ADAYA BIR EKIP YOLLADI AMA HEPSI BIRBIRINDEN HABERSIZ BU DA BIR KOD BIRBIRLERINI BU SORUYA VERDIKLERI CVP ILE TANIYORLAR.. WIDMORE BIRI YAKALANIRSA DIER YOLLADGI ADAMLAR BELLI OLMASIN DIE YAPMIŞTIR BU İŞİ .. ÇAKALL :D

marginale demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:07

ilana ve arkadaşları widmorun adamları.kendisi gidemesede tam teşkilatlı bir şekilde savaşa hazırlık yapmak adına adamlarını gönderdi.silahlarda bunu destekliyor zaten.heykelin altındaki muhabbette bir parola bence.uçağa benin bindirdikleri ve widmorun bindirdiklerini ayırt edebilmek için sorulan bi soru yani.ve savaş hazırlıkları başladı. şef ilana herkesi toplayın vakit gelmiştir falan dedi hatırlarsanız..

arda demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:07

ilaana ve yanıdakiler Charles widmore’un adamları. Böyle bir şifre sorma sebebleri isse uçağa binerken birbirlerinden habersizlerdi fakat br şifre verilmişt.i adada birbilerini tanımaları için, frank charles’ın adamı olmadığı için cevabı bilemedi. Zaten saydi de Hurlewy’ide uçağa bindiren charles’tı işi şansa bırakmadı oceanic altısı o tamaladı ve istediğini elde etti adaya ulaştı.

ömer faruk demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:10

Ilıana rastgele adaya gelmiş bir kişi değil. Heykelin altında bulunan önemli bir belgeyi ya da özelliği arıyor veya bu bir parola olabilir. Büyük ihtimal Vidmore tarafından görevlendirildi.

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:28

John locke nerden biliyordu dumanı nerede bulacağını ben oraya takıldım

asya demiş,

10 Nisan 2009 @ 11:29

bunların açmaya çalıştıkları büyük kutuda ne var bir bilen var mı

filiz demiş,

10 Nisan 2009 @ 12:34

bence de bu cümle bi parola arkadaşlar

çünkü bizim gördüğümüz heykel ana adada ama bunlar diğer adadalar..

60659 demiş,

10 Nisan 2009 @ 13:06

bence frank boş bir adam değil.birşeyler biliyor ada hakkında.ajira uçağında olması, bizimkileri görmesine şaşırmaması gibi olaylar frank’inde ada ile bir bağının olduğunu gösterir.

barakays demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:07

kutuda ne var diye soran arkadaşa ; çakma michelle rodriguez ve tayfasının savaş çıkarmaya yetecek kadar mühümmat olsa gerek cevabı acaba tatminkarmıdır:D

doruk demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:16

arkadaşlar dikkat ettiyseniz illana ve arkadaşları bi bagajı açmaya çalışıyolardı yani bunlar widmore ın adamları widmore yine bi ekip kurdu ve bagaja bazı eşyalar gizlendi bi arkadaşın dediği gibi widmore ın dönüş bileti olabilir

elif demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:24

Widmore, adaya bi gemi dolusu adam yollayabiliyor, şimdiki varsayımımıza göre uçakla birilerini yollayabiliyor da neden kendisi gelemiyor?

MBG demiş,

10 Nisan 2009 @ 15:43

heykelin gölgesinde ne gizli derken belkide bu amerikadaki bir atasözü gibi birşeydir ve anlamı bizim bilmediğimiz neyi biliyosunuz gibi bişey diğer arkadaşlarımın da fikirleri mantıklı ama bunun da olabileceğini düşünüyorum zaten ilana ve arkadaşları ben adamı öldürdükten sonra silahları alıp isyana kaklktılar ama widmore ın adamları olmasındada gerçeklik payı var çünkü merak ediyorum ilana ve grubu o silahları nasıl buldu ne kadar polis olsada öle silah getirmemişti yanında bu da tartışılır bi konu

kate28 demiş,

10 Nisan 2009 @ 16:47

bence bu bi ŞİFRE!!!!!

brc demiş,

10 Nisan 2009 @ 19:54

ya şifre ya da heykelin olduğu yerde arrow istasyonu vardı 3. sezondu sanırım onu diyosa bilemem

a demiş,

10 Nisan 2009 @ 21:34

WİDMORE GÖNDERMEDİ!!!!
Eğer o uçağın adaya düşçeğini anlasaydı kendi binerdi 20 yıldır her yolu denemiş çünkü!

reyhannn demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:00

haydaaa heykelin altında da bişeyler çıktı iyi mi xD

ben linus demiş,

10 Nisan 2009 @ 22:50

heykelin gölgesinde JUGHEAD YANİ ATOM BOMBASI. şimdi bu ilana ve arkadaşları charles widmore’un takımı ve adada savaş başlatacaklar. widmore locke’a yakında savaş başlayacak demişti hatırlarsanız. savaşı sadece ben’e karşı olmayacak sanırım, jacop’ı da kafasına takmış olabiir:)) bomba da bir nevi sigorta olabilir, ada bana yar olmazsa kimseye olmasın tarzından bir düşünceye sahip olabilir widmore

En_Ki demiş,

11 Nisan 2009 @ 01:46

arkadaşlar gelen adam Lapidus’a “silahları buldular” diyor.Yani kasada silah olduğunu O adam ve Lapidus biliyor anlaşılan.Bu da Lapidus’un adaya şans eseri düşmediğini gösterio.Bence Ilana ve grubu Widmor’un grubu değil.Şüphelenilmesi gereken kişi Lapidus!!Çünkü hatırlarsanız daha önce de onu bir helikopter pilotu olarak adaya gönderen Widmordu!Ilana ve grubu adada birşeyler arayan başka bir grubu temsil ediyor olabilir!

En_Ki demiş,

11 Nisan 2009 @ 01:54

Ilana ve grubunun birşeyler aramak için geldikleri kesin ama Widmorun adamları değiller.Silah dolu kasayı buluyorlar.Ayrıca Widmor daha önce seçkin bir özel tim deyim yerindeyse bir ordu gönderdi başarısız oldu çıkacak olan savaşta niye bu adamları göndersin ki:?Ama Lapidustan kimse şüphelenmedi,şüphelenmezde!

En_Ki demiş,

11 Nisan 2009 @ 01:56

onun için Ilana ve grubu başka bir tarafı da temsil ediyor olabilir.Çıkacak savaşta sadece 2 taraf olduğunu söyleyemeyiz.Bir 3. taraf da olabilir.

En_Ki demiş,

11 Nisan 2009 @ 02:54

Anlamadığım şey şu:Eloise ile Widmor arasıında bir bağlantı olduğunu gördük.Hatta bu bağ çok eskiye adaya kadar uzanıyordu.Adadan ayrıldıktan sonra da bu bağ kopmamış belliki.Peki bu kadın bizimkilerin -ki aralarında Ben bile var-adaya dönmeleri için yolu gösteriyorda Widmor için neden yolu göstermiyor???
Bu çok enterasan bir durum.!

kürşat demiş,

11 Nisan 2009 @ 10:05

bazı arkadaşlar soruyor niye widmore uçağa adamlarını yerleştirdide kendı gelmedi.ama şu unutulmamalıki widmore in adayı bu ilk buluşu değil adaya şuan kendi gelebilseydi tekne bulduğunda gelirdi.o zaman şu soru çıkıo ortaya niye widmore adaya kendi gelemio bunu bilmioruz ama herhalde adaya gelirse şuan ya karaduman yada jacop tarafndan istenmeyceğindendir.bnce bundan sonraki lost bölümlerinde ilana ve ekibi adada tapınak, karaduman yada jacop gibi varlıkları yok etmeye çalışacaktır widmore in gelebilmesi için…….

BlackMask86 demiş,

11 Nisan 2009 @ 13:46

bu ilana çok güzel ya aşık oldum

enesyas demiş,

11 Nisan 2009 @ 14:20

ben heykelin gölgesinde önemli bir mezar veya yazıt olduğunu düşünüyorum. büyük olasılıkla yazıttır. ilanayı bence mrs. hawking gönderdi.

matrax demiş,

11 Nisan 2009 @ 15:36

asya demiş,
10 Nisan 2009 @ 11:28

John locke nerden biliyordu dumanı nerede bulacağını ben oraya takıldım

arkadaşım john locke,hurley,roussau,kate,jack bunlar black rocktan dinamit almışlardı kapağı patlatmak için(desmondın bulunduğu) ordan gelirken yolda kara dumanla karşılaştılar ve orda kara duman locke ı tutup bi deliğe çekiyodu hatırladıysan orası tapınağın altıydı locke da oradan biliyo bi ihtimal

diğer bi ihtimalse şu:
john locke aslında bildiğimiz locke değil kara duman onun kılığına girdi ve adada canlanmış gibi gösterdi yani locke kara duman hatta tapınağın altına giderken ormanın ortasında benjamin sordu dedi ki nereye gitceğini nerden biliyosun o da bilmiyorum dedi yani onu başkası yönlendiriyodu

pınarjamin demiş,

11 Nisan 2009 @ 15:47

vidmore adaya dönemiyor çünkü ada ile kızı arasında bir seçim yapamadı adanın istemediği bişiyi yaptı gizlice adadn çıkarak hem bir kız yaptı hem de onu görmeye yanına gitti bu yüzden ada tarafından sürüldü…geri gelmesini ada istemiyor olcakki gelemiyor herkes geliyor da vidmorenin nesi eksik:DDDDDDDD

ama c.s bildiğimiz biri meşru diğeri gayrimeşru 2 çocuğu var o nasıl oldu ve de sonrasında geri geldi adaya bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

HoimLearL demiş,

11 Nisan 2009 @ 17:55

arkdşlar charls widmore neden adaya dönmedi die düşünmeyin..
adanın istemeyeceği bişyi yaptğnı bu bölümde denizaltı ya binmek üzereyken öğrendik.
adadan sık sık ayrıldığı ve ada dışından birinden kızı oldğu için adadan sürgün edildi.buraya kdr tmm.

Ben Lock a bu adaya dönmemem gerekiodu kuralları çiğnedm vs dedi ve yargılanmak için geldğni söledi.

çnkü Ben adayı tasıdı..kurallara aykırı olan adayı tasıyan kişinin adaya dönmesi.

charls adayı tasımadı ki..adadan sürgün edildi.yani bunu ada ya da jacop istedi.

enesyas demiş,

11 Nisan 2009 @ 21:35

ama christianın olayı daha belli değil. o kesin others üyesiydi ama ne yaptığını henüz bilmiyoruz. oda locke gibi tabutta geldi ve canlandı.

En_Ki demiş,

12 Nisan 2009 @ 00:19

arkadaşlar Widmor için adaya gelebilirdi ama gelmedi diyorsunuz katılmıyorum.Daha önce yıllarca uğraşıyor adanın yerini tam tespit etmişken Ben adayı taşıdı.Bundan sonra da Widmorun adayı bulabildiğini sanmıyorum.
Bence Widmor’un hala Eloise ile irtibatı var ama Eloise’un adanın yerini bulabileceğinden haberi yok.Belkide bunu Widmor’un öğrenmesini Eloise istememiştir.Nitekim Widmor’un düşmanı Ben’le ortak bir iş çeviriyor.Belki de bu savaşta Eloise 3. bir taraftır ve Ilana ve ekibi onun adamlarıdır.Çünkü Widmor’un adaya dönmemesi için hiçbir sebep yok onun yargılancak bir durumu yok ki.Onu adadan ada değil Ben sürdü bence.Çünkü denizaltıya giderken bunu yapmaya eminmisin die soruo Ben’e

others demiş,

12 Nisan 2009 @ 12:38

size bir teorim var.hurley ucak görevlisiyle konustugu sırada bütün biletleri aldıgını söylemişti,kadında bunları bekletmeyin falan diyerek onu yatıştırdı her neyse.widmoreda bu ucak şirketlerinin falan sahibi değilmi demekki ilana ya torpil varki bindi uçaga.bu ilana ve tayfaları kesinlikle widmoreun ekibinden görücez bakalım ileriki bölümlerde ne olacak

gokhalp demiş,

12 Nisan 2009 @ 13:11

belkide soru sadece bir şifredir (ÖRN:bir kardan adam diğerine ne demiş gibi) widmore birkaç kişiyi o uçağa bindirdi ve kişiler ekibini o soru ile topluyordur? olabilir mi

qazzaq demiş,

12 Nisan 2009 @ 15:05

bunda anlamıyacak birşey yok.gönderilen adamlar wildmor’un….
wildmore adaya geri dönemiyo! nedeni ada istemediği kişileri bir şekilde zaten yok ediyo.dönse ölücek.oda ölmeden bir dönüş yolu arıyo.karadumanın kontrolü jacob’un elinde 6. sezonun sonuna kadar açıklamama nedenleri bazir şekilde ortaya çıkartıyo bunu.

zamanda hiçbirşey değiştirilemezken ki bunu wildmore iyi biliyor! o zaman ne diye adaya boş adam göndererek vakit kaybetsin. adadan deniz altıyla ayrılırken linus’a seninde sonun benim gibi olucak ada senide birgün benim gibi istemiyecek diyodu. o zaman buda gösteriyo ki wildmore’un gerçek savaşı jacob ve yürekli richard’a karşı :) (koruma mekanizmasını saf dışı etme)
“heykelin gölgesi” sorusuna gelince bir şifrede olabilir, bir mağbette olabilir.

charless demiş,

12 Nisan 2009 @ 17:00

bence o cephaneyi charles widmore ilana ve ekibine adada karşılaşacakları sorun için önceden yolladı yani aslında ilananın bu mühimmattan haberi yok ve adada bir grup tarafından saldırıya uğramaları karşısında kendilerini korulmaları için ki bu grup benjaminin grubu olacağı için bunlara karş zaferi kazanırsa ada charles widmorun olmuş olur bir başka düşüncem se bence charles widmore uçağın ve uçaktakşi herkesin 1970 te adaya düşeceğini düşünerek bu cephaneyi uçağa koydu ama bu gerçekleşmedi bir savaş başlıyor lafının denmesinin sebebi de jeck stephardın zmn tünelinin kapanmasına az kaldığı ve adaya düştüklerinin yakın zamanlarında dharma üyelerinin saldırıya uğrayaklarını bilmiş olmasıydı işte bu cephane bu yüzden yoolandı benjamin saldırı yapmaya geldiği zmn dharma bu saldırıya karşı koyabilecek ve ada charles widmorein olabilecekti ama ilana ve diğer insanların bir kısmı zmnda yolculuk yapamadığı için plan suya düşte ki şimdi işleri lockun haledecğini düşünüyorum.

pınarjamin demiş,

12 Nisan 2009 @ 17:56

bende birçok arkadaşıma katılıyorum vidmorenin ya da eloisenin adamları olduğunu düşünüyorum….(eloise düşük ihtimal)
hatırlayalımmmm…
-5.sezonnun 4.bölümünde bizimkiler parıldama oluyr ve geleceğe gidiyorlar nerden biliyoruz ajira havayoluna ait su şişesini buluyr sawyer sonra yapılan kayığa binip denize açıldıklarında ilananın ekibi ateş açıyor(bence onlar)sonra yeni bir parıldama geçmişe poussonun geldiği ana dönüyorlar…
yani aslında bizimkiler günümüz zamanıyla bir ara buluşuyrlar o sıra da saldırıya uğruyorlar kim tarafından ilana ve ekibi tarafından..

eminim bende bir savaş çıkacak ve o savaşta vidmoreyi temsilen ilana ve ekibi bulunacak

LostİnLost demiş,

12 Nisan 2009 @ 19:13

lütfen dikkat edelim Ilana Sayid’in golfde oynayan adam için seni Guam’a götürüyorum diyor Sayid ise Benjamin tarafından Widmore’un adamlarını öldürmek için görevlendiriliyor. o zaman golf sahasındaki adam Widmore’un adamı o zaman Ilanada Widmore için çalışıyor.

Heykelin gölgesinde ne var bir şifre olabilir ama gerçekten heykelin gölgesinde ne olduğu tartışılır. Adaya gemi ile gelenler Heykele bir şey yerleştirmiş olabilirler (4.sezondaki askerler)

Bir şifreymiş gibi geliyor bana ama bu Lost ne olacağı belli olmaz.

LostİnLost demiş,

12 Nisan 2009 @ 19:15

Locke birini takip ediyordu kendi ağzı ile söyledi

LostMania demiş,

12 Nisan 2009 @ 23:07

ilana widmorenin adamları bu bariz belli.cok büyük ihtimalle sifre olmalı bu.lapidusun adayı bildigini varsayarsak,widmore de eski bi others olduguna göre ilana ve arkadaslarıda bana göre daha önce adada bulundular.peki widmorenin adamları ise neden bene saldırmadılar yada benle gitmediler yada locke’un pesini bıraktılar.cunku widmore de bilio lockun önemli bi insan oldugunu.widmore neden gelmedi bana göre gelmek istemedi.ben kadar cesur degil ve kaybedecek cok seyi var.adanın yerini daha önce kac kez tespit etti ve hedefi ben degil buda bariz..cunku öldürmek istese kac kez ben ofisine geldi,yok edebilirdi.demekki hedefi jacop.yani adayı temizlemek.adayı temizlemeden gelemiyor.ama dedim ya budur diyemiyorum cunku anti sıklarda cogalıyor.ama bu bölümün etkileyici sahnelerinden di.

alponzo86 demiş,

13 Nisan 2009 @ 02:14

ceaser öldümü acaba benjamin vurduktan sonra

faruk demiş,

13 Nisan 2009 @ 14:31

bence heykelin gölgesinin altında the others in gömdüğü hidrojen bombası var.
widmore onun oraya gömüldüğünü biliyor ve adayı yok etmek yani patlatmak için bombayı gömülü olduğu yerdebn çıkarmak istiyor…

mensur demiş,

13 Nisan 2009 @ 16:15

ilana ve ekıbını herkes sımdıkı zamanda dıye dusunuyor…ama tam olarak bılmıyoruz zamanı belkıde onlarda gecmıste bıyerdeler…

gülhan demir demiş,

13 Nisan 2009 @ 23:55

arkadaşlar Widmore o uçağın adaya gittiğini nerden biliyordu da ilana ve diğer adamlarını uçağa yerleştirdi,bence sun ile anlaşma yaptı ve bu olayın arkasından o çıkacak,biliyorsunuz sun jin’in ölümünden bizimkileri sorumlu tutuyor ve intikam almak istiyordu.Ayrıca sorunun adamların birbirini tanıması için bir parola olduğu açıkça ortada.

MrsWh1mper demiş,

14 Nisan 2009 @ 09:08

desmonda bişey olmadı dimii???

zzeben demiş,

14 Nisan 2009 @ 11:12

-iliana sayidi golf oynarken öldürülen adam için yakaladığını söylüyor.o adam wildmorenun adamıydı iliana ve ekipide wildmorenun adamları.
-hurley nezarethaneye girmeden önce kesinlikle adaya dönmek istemiyor ve de ekip tarafından umut kesiliyor bi şekilde havaalanına geliyor ve sadece burda olmam gerekmiyormu diyor.ve sonrasında kendi biletinden itibaren bütün biletleri aldığını öğreniyoruz.Acaba hurley!e birileri bir tüyomu veriyor belkide biletleri almsasa wildmore ordusu adaya inecek :)
-heykel’inb gölgesinde ne var sözü bir şifreyi andırıyor veya büyük bir heykelin gölgesi olduğu için diğer alanlardan daha soğuk bir yeri işaret ediyor.bu bir lahit mezar olabilir :)
-bi de birşey kafamı kurcalıyor atom bombasını bulduklarında bir kız danieli atom bombasını imha etmesi için götürüyor.o arada sawyer geliyor kızı vurmak için daniel heyecanlanıyor kız silahını bırakıyor vs…
o kızla eloise aynı kişi mi acaba ???

Kara Duman demiş,

14 Nisan 2009 @ 17:22

Benim anlamadıgım bir şey var.Ben ve Locke digerlerinin(Saywer gilin yanına Ben in eski evine) yanına gidiorlardı ve gittiler ama digerleri nereye gitti. orada yasıorlardı

TheBull demiş,

14 Nisan 2009 @ 17:59

ceaser ı zart diye öldürdüler senaristler :D yazık oldu…

yasmin demiş,

15 Nisan 2009 @ 00:43

aslinda bu cumlenin ne oldugu belli degil ama gercekte neyi ima ettigi belli. adada eskiden yasayan biri heykelden de haberdar olur elbetteki bu charles widmoredur ve butun yasami boyunca ada icin kararlar almis adadan da zorla gonderilmis birinin verdigi sifre de heykelin golgesinde ne gizli olur. bence heykelin golgesinde hidrojen bombasi gizlidir

zzeben demiş,

15 Nisan 2009 @ 07:53

iyi işte en son bölüm hidrojen bombasını patlatırlar herkes ölür adada kalmaz soru da kalmaz cevap ta kalmaz :)

pınarjamin demiş,

15 Nisan 2009 @ 12:21

ceaser bi şekilde ortaya çıkacak ya ölmedi bence çnkü jack 316ya binerken tam arkasında ceaser vardı…arkadaşın için üzüldüm dedi…öle fıs bi rolü olmadığı ordaki ses tonundan belli bence…ayrıca dikkat ettim de eloise bunlara uçağın geçmişe gittiğini sölemişşti..çnkü orda geçmişe açılan kapı olarak bahsetmişti manyaklar insan kıllanır azcık:)

asya demiş,

15 Nisan 2009 @ 16:07

Arkadaşlar şimdi aklıma bişi takıldı durduk yerde.Bakalım açıklayabilecekmiyim.Adadan ayrıldıklarında sawyer ve ekibinden başka adada birileri daha kalmıştı.

1.o insanlara ne oldu?kalanlar nerede yaşıyorlardı?

2.Uçak tekrar düştüğünde şimdiki zamanda olduğunu düşündüğümüz Sun ,Ben falan barakalara gidiyorlar ve çok uzun zamandır orda kimse yaşamıyormuş gibi bir halde görülüyor o evler.

Yani onlar da zamanda ileri bir yerlere mi gittiler?

Hakkaten ömrümü yedi bu lost….Bu kadar uzamaması gerekiyordu bence.Başa dönüp seyretmek zorunda kalıyoruz ve unutuluyor diğer bölümlerle bağlantı kurmak zorlaşıyor.

emoş demiş,

16 Nisan 2009 @ 00:03

Bence Widmore Benden gizli bomba veya aynı ayarda birşey saklamıştır oraya,ada ona yar olmayınca yok etmek için.Faradayın baktığı bombayı o koymuştur belki kime ait olduğu bellimiydi hatırlamıyorum ama,zaten bi kaç kişilik grupla nasıl savaştıracaktıki othersları,bombaya güveniyo..
Benim merak ettiğim Dharma grubu kime ait,Widmore un zannederdim ben ama Widmore others çıktı:))Alvar Hanso vakfına ait olabilir ama neden kimse bunlara ne oldu deyip takip etmiyo,sadece arada adaya erzakmı atıyolar eski bölümlerde öyle olmuştu::)

The_Chuck demiş,

16 Nisan 2009 @ 14:54

Tam olarak ne olduğunu bilmiş değiliz ama 5×13 dede Heykelin gölgesinde ne gizli ? sorusu var…

emoş demiş,

17 Nisan 2009 @ 16:59

13. bölümden anladığım,bu adamlar kimse Widmore la alakaları yok,dharmacılarmı acaba?

ANU demiş,

23 Nisan 2009 @ 17:05

Evet bence de bu bir şifre ancak diğer arkdaşlardan farklı olarak bir bölümü hatırlatacağım. Fransız ekibi adaya geldiklerinde bir arkadaşları duman tarafından tapınağa çekildi, ardından diğer 2 erkek bizimkini dışarda bıraktılar ve içeri girdiler. Geri çıktıklarında Danielle onlardaki farklılaşmayı gördü; (bu farklılaşma muhtemelen çocuk Ben Richard tarafından tapınağa sokulduğunda olan cinsten-hafıza kaybı-masumiyein yitişi vb). “hastalık” dediği aslında tapınağın ele geçirdiği insanların davranışıydı. Ya tapınağa girilerek “aydınlanılmalı yada öldürülmeli”. Danielle in sevgilisi onu öldürmek istemişti.
Bence Tapınakta değişen insanların kendi aralarında birbirilerini tanımak için kullandıkları bir şifre. Frank döndüğünde bu manzarayla karşılaştı, yani o sırada geride kalanların “hastalandıkları” nı düşünüyorum.

bahadır demiş,

23 Mayıs 2009 @ 14:34

jacob ile ılana ile arasında nası bir ilişki var acaba

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın