5×11 Hurley ve Miles Zaman Yolculuğu Hakkında Konuşurlar

Lost, Hurley Hugo, Miles, Talk, Dharma, Room, Time

Bu bölümde, Hurley ve Miles arasında ileride daha çok görmeyi umduğum yeni bir arkadaşlık başladı. Elbette, Miles için biraz endişeleniyorum.


Ne de olsa, Hurley‘le yakınlaşanların başından pek de iyi şeyler geçmedi. Yine de bu bölümde, ikisi arasında, zaman yolculuğu üzerine müthiş bir konuşma yaşandı. Hurley konuşma sırasında söyledikleriyle, bu sezonun başından beri Lost fanlarının hissettiklerine tercüman oldu.

Lost, Hurley, Dharma, Chef

(ninni)

ismrliyimm demiş,

3 Nisan 2009 @ 03:03

valla en açıklayıcı bölümdü. birçok soru yanıtlandı. en azından haftalardır dönen zaman yolculuğu muhabbeti bitti. “back to the future” filminden de örnek vermeleri hoş bir ayrıntı olmuş:D:D miles da açıklarken faradayı aratmadı hani. adamımız faraday nereye kaybolduysa artık, bunlara güzel öğretmiş olayı. bundan sonra umarım zaman yolculuğu teorileri dönmez ortalıkta…
benjaminin de neden sayidi hatırlamadığı olayını da bölümün sonunda cevapladılar ya helal olsun. ayrıca neden kötü olduğunu da öğrendik. şimdi sayidin gelme amacı; benjaminin kötü olmasını sağmak olduğunu öğrendik. bi nevi kate de yardım etti. ama hurley, kate ve jackin dönme amaçları ne acaba ada için?:?

cihN demiş,

3 Nisan 2009 @ 04:13

miles-hurley başlığı altında sorulara cevap werme yöntemi pek saçmaydı sanki ,miles cvplarken kendileriyle çeliştiler ya da izleyicinin önüne yemi atıp daha fazla kamçılamaktı amaçları:)

richartla benjamin-sayid paradoksuna verilen cvpta oldukça sığdı beni hayal kırıklıgına ugrattı umarım bundan sonraki büyük sorulara ya da önemli paradokslara böyle tırt cevaplar vermezler yoksa intihar ederim lan ne bu gel sen bu kadar zaman harca bu kadar yıl izle böyle tırt cvplar gelsin,neymiş efendim yapcagım şey cok önemli herşeyi unutur o zaman dogum günlerine o tahtadan adamları kimin verdigini de unutsun her dogum gününde çıkarıp bakmasın onlara.ha dersenizki her yıl ,kim vermişti lan bunları bana diye hatırlamaya çalışıyo diye bakıyo o zaman eywallah derim:))

ilkergfb demiş,

3 Nisan 2009 @ 04:55

bölümde en sevdiğim sahneydi..gercekten buralarda konustugumuz herseyi bizim gibi konustular :D yine bizim gibi benin sayidi hatırlamamasında kitlendiler cok iyiydi …sunu anladımki onlar söylemeden biz dizideki zaman olayını anlamıyacaz.

lockkkefe demiş,

3 Nisan 2009 @ 07:59

milesı inanılmaz derecede marvin candle e benzetiyorum.. (şu dharma kasetindeki adam doğru mu yazdım adını bilmiyorum.)oğlu olduğunu düşünüyorum.. belki de sun ile bile bir alakası vardır.
bu bölüm sonu hariç çok durağandı. kate in oğlana vedası çok duygusaldı. diğerlerinin insanları iyileştirmek için ne gibi bir doğa üstü güç kullandıklarını da merak ettim. charles widmore karşımıza çıkmaya başlayacak. aslında bazı şeyler şekilleniyor ama tam o anda kafa karıştıracak bişey yapıyorlar.
tarihin en iyi dizisi lost.. bence bu sezon 20 bölüm olmalıdı. çok çabuk bitecek..

billy demiş,

3 Nisan 2009 @ 08:32

gerçekten en güzel anlardan biriydi. hurlerynin “peki sayid benjamine işkence falan yaparken neden Ben daha önce Sayid’in kendisini vuran adam olduğunu hatırlamadı” diyerek bizlerinde aklından geçen soruyu sorması süper oldu. ve Miles ın da bu soru üzerine kafasının allak bullak olmasına karşılık Hurleynin ona bakışı falan çok hoştu valla :)

ahmet demiş,

3 Nisan 2009 @ 08:35

Hurley ile miles arasındaki konuşmada bence yapımcılar izleyenlere tercüman olmadılar bizim dikkatimi bir yöne çektiler buda linusun neden sayidi hatırlamadığıydı.Peki sizce o bölümlerde linus gerçeten sayidi hatırlamamışmıydı yoksa hatırladı fakat hiç bir şey söylememişmiydi.Teorik olarak şöyle bir mantık yürütülebilir bu noktada linusun küçük yaşlarındaki dharma günlerinde demekki sayid,kate,sawyer,jacki,hurley,miles,daniel,juliet’itanımıştı ve onlar hakkında bilgi sahibi olma imkanı olmuştu. uçak kazasından sonra esir alındığı zamanlarda kim oldukları hakkında nasılda detaylı bilgi verdiklerini hatırlıyorsunuzdur eminim bu bilginin kaynağıda geçmişte onlarla tanışmış olmasından olabilir.

cumali demiş,

3 Nisan 2009 @ 09:23

evet bencede güzel bir konuşmaydı ben ençok ben’in uyandığında loke’yi karşısında ölmemeiş görüp şaşırdığı sahneye çok güldüm :):):) ama en çok merak ettiğim richert’ın neden ben içn söylediği hani onu alırsam saflığı kaybeder ve bizden biri olurdemesiydi peki nasıl olduda ben tekrar dharma tarafına geçti hatırlarsanız babasıyla beraber herkesi zehirleyip öldürmüştü??????????

gercek teori baska demiş,

3 Nisan 2009 @ 09:48

ben benjaminin saidi ve hatta herkesi hatırladıgına inanıyorum zaten bu yuzden herkesi biliyor ve tanıyor

filiz demiş,

3 Nisan 2009 @ 10:00

hurley sorduğu sorularla sonunda milesında kafasını karıştırdı :)

ayaz_ll demiş,

3 Nisan 2009 @ 10:06

hurley tam olarak benim istediğim soruları sordu ya…sanırım süper bir finalle karşılaşacağız bu gidişle

gmz demiş,

3 Nisan 2009 @ 10:49

cidden ya bizim en çok merak ettiğimiz konular adadakilerin de kafasını karıştırmış durumda.bi açıdan sevindim aslına bakarsınız.diziniz yazarları en azından bu zaman değişimleri konusunda kafamızın çok karışmış olduğunun farkındalalar :)

Nihat demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:11

Her ne kadar zaman yolculuğu karmaşasına bazı cevaplar aramaya çalışsalarda, bu bölümdeki bazı sahnelerin bizim kafamızı karıştırmak için konduğunu düşünüyorum.

Ben, Sayid’in onu vurduğunu hatırlamayacaksa bile yine de en azından Sayid’i görmüş ve onunla konuşmuştu. Sadece Sayid değil Sawyer, Miles ve en önemlisi Juliet’i de mi hatırlamıyor ? :)

Hepsini izleyip göreceğiz….

Cihan demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:27

Şu 5. sezonun en iyi güzel repliği idi.Sanki biz orada tartışıyor gibiydik.Hurley’in ”Ama bu senin tezini çürütüyor” sözü ile Miles’ın duraklayarak ”Ama ben bunu hiç düşünmemiştim” lafı gerçekten bu bölüme renk kattı.Senaristler gerçekten alem adamlar ya!

levent demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:27

çok vasat bir bölümdü

Tarhan demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:34

:) Acaip bir konuşmaydı gerçekten..Sanki dizi içindeki karakterler değil de ; dizi dışındaki lost severler konuşuyormuş gibi geldi :) .

Evet olan oldu ve geleceği değiştiremezsiniz bu kesindir..Fakat bunun oluş şekli değişebilir..Desmond kurtarmasa charlie normalde yıldırım çarpmasıyla ölecekti..Bi kaç kurtarıştan sonra bogularak öldü..Yine desmond ve eloise’nin oldugu bi bölümde ( adamın tepesine enkaz yıgılıyordu ve desmons neden uyarmadın diye eloise’yi azarlıyordu ) verilen yanıt ilginçti..Onu kurtarsam yarın banyoda elektrik çarpacaktı..Ondan sonra ise araba çarpacaktı..Yani olan oldu onu değiştiremezsin..

Yine olan olacak..dharma grubu ve adada yaşanan tüm olayların sonuçları yine aynı olacak..Fakat oluş şekli farklı olabilir..Atıyorum ; gazla zehirlenerek değil de silahlı bi çatışmayla dharma grubu yok edilecek..veya Başka bi şekilde..Fakat dharma’nın yok edileceği bi gerçek..ve ben’in adanın yönetimini ele geçireceği de bir gerçek..Bunun nasıl ve ne şekilde oldugunu ilerideki bölümlerde göreceğiz..

berke demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:37

hurley bi konuda miles a geçmişte ne olduysa oldu ama benjamin linus ın küçükken sayidi vurduğunu neden hatırlamadı yani gelecekte niye sen küçükken beni vurdun die hatırlamadı dedi miles orada hiç bişi söleyemedi acaba teoriler yanlış mı acaba geçmişte geleceğe karşı olayları değiştirebiliyorlar mı

£ren demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:43

vayyyyyyyyyyyyyyyy

HoimLearL demiş,

3 Nisan 2009 @ 11:53

miles, hurley in soruları karşısında deli oldu yalnız he =D

coy demiş,

3 Nisan 2009 @ 12:00

hurley le miles in sohbetleri cok eglenceliydi yaa.. sanirim miles hakli. benin kotu biri olmasinin sebebide bu olaymis demekki…yani bu olay oncedende yasanmis diorum ama yinede bilmiyorum:)

elif demiş,

3 Nisan 2009 @ 12:41

Hurley duygularımıza tercüman oldu da ne oldu?Merak ettiğimiz cevapları gene alamadık. Evet geçmiş bu şekilde yaşanmışsa, geçmiş ve dolayısıyla gelecek değiştirelemiyorsa, bu insanlar 1970lerde bir araya gelmişse, 2000lerde neden birbirlerini hatırlamadılar?

lostie demiş,

3 Nisan 2009 @ 12:47

bence çok zorlama ve yapay bir diyalogdu. bu zamanda kadar tonla ilginç olay oldu ama hiç bu tarz konuşmalar geçmedi. sanırım senaristlerin ” bakın nasıl da toparlıyoruz” çalışmalarından biri.

onlar için 2008, 1977den daha önce. bizim kafamızı en çok karıştıran yıllara göre düşünmemiz.

tarık demiş,

3 Nisan 2009 @ 12:53

hurley’nin büyük benjamin neden sayid’i hatırlamıyor diye sormasıyla miles neden bu kadar şaşırdı ki.. büyük ben’in sayidi hatırlamadığından nasıl bu kadar emin oldular? :)

ömer faruk demiş,

3 Nisan 2009 @ 13:07

Hurley bizi duydu galiba.. Zihinlerimizi sürekli meşgul eden soruları Miles’e sordu. Bazı cevaplar düşüncelerimizi de destekler mahiyetteydi. Geçmişte yaşananları değiştiremeyiz yani olan oldu. Şu anda 1977 yılında yapılanlar sonucu değiştirmeyecek. Jack de böyle düşündüğü için Ben’e yardım etmedi. Yardım etsem de etmesem de nasıl olsa yaşayavak diye düşündü. Tutarlılık da bunu gerektiriyordu zaten. Demek ki Richard’ın dediği gibi Ben masumiyetini yitirdi ve o zamanı da hatırlamıyor. Fakat buna sebep olan sanki Kate oldu. Richard’ın ısrarlı sorusuna evet cevabını vermesi ilginçti. Bu arada Kate’in niye adaya geldiğini de anladık; Claire’i bulmaya çalışacak. Aaron emin ellerde nasıl olsa…

Burak demiş,

3 Nisan 2009 @ 13:12

Bu miles bu kadar şeyi bildğine göre dr candle’in oğlu.

veysel demiş,

3 Nisan 2009 @ 13:41

hurley is a my man:D:D

Give Me Five ! demiş,

3 Nisan 2009 @ 13:55

Evet çok güzel bi diyalog oldu. Herkesin aklına takılan soruları hurley dile getirdi…

lostzede demiş,

3 Nisan 2009 @ 14:22

ah birde biz anlasaydık o zaman meselesini:))

geçmiş gelecek derken iyice manyak olduk çıktık:))

doruk demiş,

3 Nisan 2009 @ 15:34

bence lost yazarlarıda bizim kafamızın ne kadar karışık olduğunun farkında onun içinde böyle bi konuşma koymuşlar

Akrep5 demiş,

3 Nisan 2009 @ 15:39

ewt yaa merak edioduk ii oldu bu konuşma .

metehan demiş,

3 Nisan 2009 @ 15:47

benim çok hoşuma gitti bu tartışmalar

ern_sglm demiş,

3 Nisan 2009 @ 16:48

evet gercekten hurleynin sorduğu sorular ve aldığı cvplar bu zaman kargasasını acıkladı..

emre demiş,

3 Nisan 2009 @ 16:50

hurleyin üstünde yeni bi dharma logosu var

sarandal demiş,

3 Nisan 2009 @ 16:52

Hurley in benjamın ile ilgili dediklerine richard zaten cevap verdi.Sawyer,kate ve richard arasında ki diyalogları iyi süzelim.Ne diyor richard ben i almadan önce “olanları unutur ve masumiyeti kaybolur.Bizden biri olur”.

Yani jack,kücük ben e yardım etseydi,kate ve sawyer richarddan yardım istemeyeceklerdi bunun akabinde ben others olmayacaktı.Burda görüyoruz ki bizimkiler kendi elleriyle ben i others yaptılar.En azından ben böyle düşünmek istiyorum.

Geçmişe gidip geleceği değiştirebilirler mi,bu mümkün mü hala çözemedim.Böyle bir şey olursa gelecek yeniden yazılır bütün gördüklerimiz yalan olur belki ucak kazası hiç olmayabilir.

gökay başar demiş,

3 Nisan 2009 @ 17:36

jack orda ameliyata gitmeyerek zaten normal olanı yaptı ,cnkü ameliyata gitse BEN dharma da kalıcaktı ama yardıma gitmeyerek BEN in digerlerinin yanına gitmesini sagladı ve gelecegi degistirmedi .. gelecek hic bir sekilde degismior yani yasanan olayları onceden ya o6 lısı yapıordu yada o6 degl ama baska insanlar su anda o6 lısının yptıgını yapıordu :) cnkü hurley dedi biz daha once yasadıysak suan da ne soylıcegm peki? dedi miles da biz yasamadık dedi yani buda 06lısı yoktu onceden ama bu olaylar daha farklı seklde yasanıordu ve sonuclar yne aynı oluordu

nabukadnezar demiş,

3 Nisan 2009 @ 17:37

cihn

tek kelimeyle süper bir yorum olmuş:) ben de seyrettiğimde böyle düşünmüştüm, yazacaktım ama sen yazmışsın…

ismrliyimm demiş,

3 Nisan 2009 @ 18:11

birbirlerini hatırlamadılar, çünkü henüz olmamıştı. geçmişteki zamanda şimdiyi yaşıyorlar. gelecek dedikleri zaman da geçmişleri aslında. şimdi gelecek şekilledikçe bu olanlar anımsanacak. burda anlaşılmayacak bişey yok. sadece biraz dikkatli düşünmek gerekiyor.

emre demiş,

3 Nisan 2009 @ 18:13

yanlış noktalara önem veriyorsunuz ada zaman değiştirmeye başladığında bernard eşi ve bir süre kişi vardı şimdi onlar nerdeler????????????

yasmin demiş,

3 Nisan 2009 @ 18:15

bence olan oldu birinin cumlesi oldugu icin ve bizim kafamizi karistirmak icin ortaya atilmis bir yem. tamam arada ben de dusunmeden edemiyorum bu da nerden cikti simdi diye (zaman kavrami ve biseylerin degiscebilecegi teorisi) o zaman neden widmore adadan yeni ayrilan johna yardim ederek; gelecekteki savasta olmalisin aksi takdirde yanlis taraf kazanacak; dedi. ya da jack kate e ; belki ada biseyleri degistirmek istiyordur; dedi. bunlari da dusunmek gerek

yasmin demiş,

3 Nisan 2009 @ 18:20

oyle gordugumuz hersey de degismeyecek adada bi denge oldugu apacik sadece degisen kisim dharma nin girismilerine baska bir sekilde son verilecegi ve others in liderlerinin widmore ve ellie ile devam edecegi. ada kendisi icin ne iyiyse onu istiyor dogal olarak ve bircok denemeyle gecmise donulmus ve ayni olaylar bircok kere yasanmisve yine basarisizlikla sonuclanmis. ilk bolumlerde claire ucak enkazinda tarak aradiginda neden bulamadigi da bu tezi dogruluyor acikcasi

yasmin demiş,

3 Nisan 2009 @ 18:22

son olarak da evet ucak kazasi hic olmayabilir cunku bizim lostieler demek ki ada icin gorevlerini basariyla tamamlamis oluyorlar

daniel topatan demiş,

3 Nisan 2009 @ 18:33

peki fransız kadın jin uçakla adaya düştüğünde neden jin i hatırlamadı, bunu nasıl cewaplıycaklar?
hadi ben vuruldu ve richard onu iyileştirirse birşey hatırlayamıycağını söledi, tamam.
peki franzsı kadın??? (alex in annesi yani)

frank lapidus demiş,

3 Nisan 2009 @ 19:57

1977 önceden yaşandı ve 2004 lere gelindi . çark bir kaç kez çevrildi ve bizimkiler yaşanmış bitmiş 1977 ye döndüler , bizimkiler 77 de geleceği biliyor fakat olayları değiştirseler bile ki SONUÇlar asla değişmez .

1977 ki richard , dharma . bizimkiler niye hatırlamıyor .2004 te onları gördüğünü niye hatırlamıyor… çünkü olan olmuştur , onlar sonradan geldiler . şu an 1977 de olsalar bile bi zaman atlaması daha olup 2004 e dönseler , 1977 dekiler onları sanki hiç görmemiş gibi olacaklar .

olmayan bir şeyin hafızası kafada kalmaz ki .. bizimkiler 100 kere müdahele etse olaylara aynı sonuç olacak . faraday yeni bir formül bulmazsa ..

bizimkiler ve desmond niye herşeyi hatırlıyor , çünkü zaman yolculuğunun objesi onlar olduğu için .. zaman yolculuğunu yapan kişiler , ileri geri nereye giderse gitsin hatırlıyorlar .

örnek : 1950 ye gidip peleyle sohbet edip , tekrar 2004 e dönsen , sen yaptığını hatırlarsın fakat pele hatırlamaz (dizi mantığına göre) ve 1950 nin akışı değişmez görünüyor olsada …bu losttur belli olmaz ..

Cihan demiş,

3 Nisan 2009 @ 20:14

@ Tarhan

Yorumuna katılıyorum.Evet olan oldu o zaten değişmeyecek ti ama ben bizimkilerin eskiden de adada olduklarını düşünüyordum fakat senin yazdıklarından ve şu Charlie’nin ölümünü hatırlattıktan sonra bizimkiler adada değildi.Evet geçmişe gelip birşeyler değiştirdiler ama geleceği asla değiştiremeyecekler.Ethan’ın annesi diğerlerinin elinden başka bi şekilde kurtuldu,Sawyer oraya geldiğinde onun kurtuluş şeklini değiştirdi sadece.Belli ki Dharmacılar yine ölecek ama bu gaz ile değil başka bir şey ile olacak.Muhtemeln bizimkilerde bir şekilkde ayrılacak adadan.

neo demiş,

3 Nisan 2009 @ 20:40

faraday ın dediği gibi “Olan Zaten Oldu”…

idris charlie demiş,

3 Nisan 2009 @ 20:43

aslıda böle en gizemli kişiler yada adayı çözmüş kişiler ( hurley lock artık miles ben juliet ehh) toplansın konuşşunlar :d
jack hikaye o adayı önemsemiyor konuşşular bir şeyler öğrenelim rahatlayalım

idris charlie demiş,

3 Nisan 2009 @ 20:44

aslın
da böle en gizemli kişiler yada adayı çözmüş kişiler ( hurley lock artık miles ben juliet ehh) toplansın konuşşunlar :d
jack hikaye o adayı önemsemiyor konuşşular bir şeyler öğrenelim rahatlayalım

nameste demiş,

3 Nisan 2009 @ 21:01

peki ya o zaman bile bile niye verdiler beni olmaz diyemezler miydi hem şimdi dharmaya ve babasına beni nasıl açıklayacaklar daha mantıklı bi çözüm varken niye bu yolu seçtiler babası bile ölmesini tercih ederdi diğerlerinden olmasındansa çook saçmaydı bence

lostisland demiş,

3 Nisan 2009 @ 21:04

olan oldu tamam..
benim de aklıma şu geldi arkadaşlar..

charlie’yi ve desmond’ı hatırlayalım,
Bir görüşte yıldırım düşecek, bir görüşte boğulacak, bir diğerinde ormanda başına bişey gelecek… yani desmond engellemek için ne yaparsam yapayım ölmen gerekiyor, öleceksin demişti. (Hoş, ölürsen, claire’i helikoptere binerken görüyorum demişti ama henüz bunu anlayamadık, Claire sorunu bir sonraki sezona kaldı..). Charlie was supposed to be dead. Yani Charlie’nin ölmesi gerekiyordu. bu tabir dikkatiniz çektiyse şayet, çok fazla kullanılıyor.. geri dönmeleri gerekti, şu gerekti bu gerekti.. something was supposed to be!

Yani diyorum ki, küçük ben, Sayid vurmasa, ne biliyim ağaçtan düşecekti, yok yanlışlıkla o manyetik çitlere takılacaktı bilmem ne.. ve Richard zaten onu bulacak ve alacaktı gibi.. yani o çocukken başına bişey gelecekti, hatta geldi ama biz o zamanları görmedik, şimdi lostilerin adaya geri dönüşüyle görüyoruz, Sayid de küçük Ben’in başına her ne gelecekse o olaydan önce onu vurmuş oldu.. anlatabildim mi?

amy denen kadını kurtaran Sawyer oldu gördük.. onlar orda olmasaydı kadın yine paçayı kurtaracaktı bir şekilde.. öldürmek üzere olmaları, Sawyer kurtardığı için öldüremedikleri anlamına gelmiyor..

Juliet adaya dönmek üzere geldiğinde göya 6 aylığına gelmişti ya, mecbur orda kaldı ve Goodwin’le beraber yaşadılar.. Goddwin öldüi Şimdi yine denizaltıyla dönme şansını Sawyer’ın 2 haftalık süre istemesiyle reddetti, ve yine aynı konutlardan birinde onunla yaşıyor.. (Sawyer da olebilir bu durumda) 3 yıl olmuş..o kadının orda yaşaması gerekiyor gibi bir mantık yani..

Sawyer LaFleur olarak yetkili, onlar oraya gitmeselerdi, başka bir yetkili olacaktı zaten.. dolayısıyla sanki hep bir “yerine geçme” var..

nicole demiş,

3 Nisan 2009 @ 21:07

bence bircok soruya cvp veren bi bölümdü. ama ben pek miles ile hugonun konustuklarını anlamadım. kesinlikle ve kesinlikle ben 2004 yılında herseyı hatırlıyor. cnk ucgın dustugunu gorunce heyecanla ethan ve diğer adamı arastırmaları ıcın gondermıstı. o adamdar hersey beklenır. ben yınede beni seviyorum. bütün sorula ben ve richardla cözülcek.bu arada artık su richardada bi acıklama yapsalar ii olur.

LosT demiş,

3 Nisan 2009 @ 21:17

miles hurleye daha önce bu konuşmalar olmuştu dedi hurley de niye hatırlamıyoruz o zaman dedi .miles çünkü bu konuşmalar başka kişiler tarafından yapıldı dedi..yani aynı olayları geçmişte başkaları yaşadı!!geçmişte yaşanan olaylar arasına bizimkilerde giriyor yani o zaman eskidende birileri bizimkkilerin yaşadıklarını yaşadı..umarım anlatabilmişimdir.ve ayrıca sitede bi arkadaş dizinin finalinde sawyer kapıdan cıkıp jack ön kısma sayid sende kuyruk kısmına derse die bişi yazmıştı bu doğru olabilir bence.milesın dediğine göre bu olaylar konuşmalar başkaları tarafından yaşandıysa sawyerda ilerde benjaminin yaşadıklarını yaşayabilir…yorumlarınızı bekliyorum

xalpalp demiş,

3 Nisan 2009 @ 21:24

arkadaslar şunu unutmayın bır cocuk dogdu adı ethan dı … bu normal bı olay olarak verıldı ama altında yatan şeyi kimse anlamadı burda senaristlerin gizledikleri olay gecmişin gelecekden gelen kahramanlarımız tarafından şekillendirildiğini acıkladılar. şimdi herne karar verirseler versinler bu kararlar gelecegi hazırlıcak . bızım ızledıgımız bıldıgımız geleçeği hazırlıycak . ethanın dogmasına benjamının kotu olmasına neden oldular.. daha bırcok şeye neden olucaklar ama yapacakları hıcbırsey gelecegın yenı bı hal almasına neden olmuycak cunku. HERNE OLDUYSA OLDU [WHATEVERHAPENED HAPENED]

ceremi bentım demiş,

3 Nisan 2009 @ 21:52

zaman yolculuğuyla ilgili kaçırdığımız bir nokta var galiba. charlotte ölürken daniel a geçmişte ona adaya dönmemesi gerektiğini söyleyen kişinin kendisi olduğunu söylemişti. yani hatırlıyordu. bir de bu noktadan bakalım bu zaman meselesine….

lostdino demiş,

4 Nisan 2009 @ 00:21

olan oldu,deistiremezsiniz,ancak olus sekli deisebilir.nedemek bu ya,oldukca sacma bence.nasil olmussa öle olmalidir……
hurley alemdi ama.
bide jack ne kadar katiydi,bravo jacke,sevmeye basladim.
en yumusagi o en katisi kate di yer deistirdiler.

lostdino demiş,

4 Nisan 2009 @ 00:23

sarandal

ucak düsecek meraklanma.ben katilmiyorum.deisim olacaksa bosuna seyrettik abi okadar
bölümü o zaman

mehmetgeren demiş,

4 Nisan 2009 @ 01:46

sarandal geçmişe gidip geleceği deiştirebilirmi demiş.. dharma girişimcilik adanın üzerinde ilk deneyler yaptıkları zaman şöyle bi kavram vardı… ada da geçen yıl ile dışarı da geçen zaman kavramı farklı bi kere bunu biliyoruz.. ama ada da ki zaman kavramı yani 1977 yılı ise 1977 yılında ki kaderini yaşıyorsun şöyle bir örnek vereyim… John locke 2002 yılında babası tarafından sakat kaldı doğru deilmi ? adaya düştüğü zaman yıl adanın yılı kactı 1995 yani 1995de john locke yürüyebiliyordu ve 1995te ki kaderini yaşıyordu… ada da bilim adamları deney yaparken kutup ayıları üzerinde deneyler yaptılar… ada da yaşamalarnında sebebi buydu hangi yıldaysa ada o kaderi yaşıyorsun. yani şöyle diyim bu sitede de okumustum; eğer kaderinde varsa eninde sonunda olcak o olay… john locke binadan düştü sakat kaldı eğer 2002 yılına gelirse ada tekrar bu sefer atıyorum ağaç düşer sakat kalır… yani burdan şunu cıkartıyoruz ucağın düşmesini v.s değiştirmeyiz… mesela rose kanserdi dizide ama 1995 zaman diliminde işlediği için iyileşmişti ada da hatırlatırım ;)

saygılar

EurosoftBilgisayar demiş,

4 Nisan 2009 @ 03:00

richard eni tapınağa götütrreken kate vuruldupunu unutucak demişti. Yani kimin kendisini vurduğunu hatırlamıyor.
Uçak düşünce bir liste vermişti. O listede yer alanlar acaba adada daha önce gördükleri olabilirmi ?

abc_lost demiş,

4 Nisan 2009 @ 09:59

Bence Tarhan doğru söylemiş..Ne olduysa, oldu. Dharma her halükarda yok edilecek. Gaz’la olmazssa başka şeyle. Ben yine diğerlerinin lideri olacak öyle ya da böyle. Lost, eski heyecanından biraz sapmış olsa bile sanırım yapımcılar en güzel sahneleri son 2 bölüme saklıyorlar.

metehan demiş,

4 Nisan 2009 @ 11:37

mehmetgeren:

iyi güzel hoş anlatmışsın da john locke adadan çıktıktan sonra sakat olması gerekir di senin teorine göre?

metehan demiş,

4 Nisan 2009 @ 11:44

bişi dicem bu richard benim kafamı öle bi karıştırdı ki allak bullak oldum valla

şimdi john locke richardın yanina 1950lerde gittiğinde ellie ve charles richardın adına çalışıyodu yani richard onların patronuydu

noldu 20 senede de richard bu ikiliden korkabilecek biri durumuna gelebildi.?

FRİNGE demiş,

4 Nisan 2009 @ 12:33

ben in sayidi neden hatırlamadığı öğrendik(medik) bana göre öğrenmedik çünkü o zmn richard nie LOCKE fln hatırlamadı hidrojen bombasının olduğu bölümde yada neden SAWYER fln hatırlamadı

sarandal demiş,

4 Nisan 2009 @ 12:45

mehmetgeren arkadaşım dediklerin dogru tamam orasını geçelim de adaya dönmelerinin de bir amacı olması lazım çünkü charlie nin ölmesi locke un öldürülmesi felan mutlaka gelecekteki yanlış giden olayların değişmesi içindir.

Yani yaşanan olaylar değişmeyecekse biz boşuna izliyoruz demektir.Uçak yine düşebilir de belki olayın akışı farklı olur,çünkü bizimkiler gelecekten geçmişe geldi her şeyi hatırlıyorlar.Bir neden için o adadalar,jack in ada dışında babasını görmesi hurley in charlie yi görmesi felan bunlar jacob un işiyse hepsi adanın istekleri dogrutusunda yönlendiriliyorlar,adanın düzeltilmesini istediği bir şeyler olabilir.Oceanic 6 lısı adada kalanlar için geldi,o zaman en önemli soruya geliyoruz adadan kimler kurtulacak,ucagın enkazı bu ada olarak mı belirlenecek yoksa charles widmore yine okyanus un dibine ucak enkazı mı bırakacak.

Uçagın düşme sebebi desmond un sayıları gec girmesiyse,bu olay yine olacaktır,çünkü onun oraya düşmesi tesadüf değil charles widmore un adayı yani ben i bulmak istemesidir.Charles widmore adadan sürülecek o kesin,ucak %99 yine düşecektir.Ama ada bu olayın seyrini değitirebilir,bu ada normal değil :D

sedef demiş,

4 Nisan 2009 @ 13:12

lost teorine göre geçmişte bizimkilerin yerinde başkaları varsa…
o zmn ben in bizimkileri hatırlamaması çok doğal değilmi.yani la fleur sawyer değildi ki ozmn örneğin.şu durumda bizimkiler sadece daharma zamanına tanık oluyolar.yaşanmışları kendileri görüyolar.ve evet bişey değiştiremeyecekler.

asos67 demiş,

4 Nisan 2009 @ 14:31

arkadaşlar bu bölümde ben’in nasıl othera geçtiğini anlıyoruz bence bu bölüm baya açıklayıcı oldu yani biçok soru yanıtlandı bence çok gsüsel bi bölümdü!!!

dogukan demiş,

4 Nisan 2009 @ 15:19

e ozaman ada takılır bu zamanda.yani benin yerine başka biri widmorun yerine başka biri ,bu hep böyle değişir.saçma olur.hep adaya fizikçi gelir.hep çark çevrilir.o yüzden richad yaşlanmaz o yüzdeen ölenler ölmez.lürler ama çark çevrilince geçmişe dönüp yaşar ve gene ölrler.kısır döngü.hep bööle

aaquencas demiş,

4 Nisan 2009 @ 17:24

whatever happened happened
3.sezonun 8.bölümü flashes before your eyes’da desmonda eloise hawking le karşılaştıında olanları hatırlarsak;
eloise olacakları onceden görüyordu.

Ms. Hawking decides that Desmond needs persuasion and brings him outside. She buys some chestnuts from a street vendor and points out a man wearing red shoes. Desmond theorizes that she is really his subconscious but she only smiles. Desmond says he is determined to marry Penny, but Ms. Hawking is confident that that won’t happen. Suddenly, scaffolding falls on the man wearing red shoes, and Desmond accuses Ms. Hawking of knowing what would happen, asking why she didn’t try to stop it. She says it was his fate to die and that no one can change their fate. If she warned him about the scaffolding, he would have been hit by a taxi, and if she had warned him about the taxi, he would have fallen in the shower and broken his neck. If someone manages to forestall fate, the universe will “course correct” itself and find another way of forcing them back on their prescribed path. Desmond, however, refuses to concede that he is a slave to the universe, and takes the ring anyway.

yani eloise o kırmızı ayakkabılı adamı uyarmış olsa başına o kalas düşüp ölmicekti ama o zaman da bir taxiş altında kalıp ölürdü.onu da engellese başka bi şekilde ölücekti.çünkü kader kendini mutlaka doğruluyor.
desmonda charlie nin ölceğini görüyordu ve engelledi ama sonra başka bi şekilde yine olduunu gördü.yine engelledi.ama bu sonucu deiştirmedi ve charlie öldü.

yani whatever happened happened

berro demiş,

4 Nisan 2009 @ 17:35

Kesin bir karar verememekle birlikte ben de şimdiye kadar izlediğimiz bölümlerde olanların 77′de olan lostieler tarafından şekillendirildiğini düşünüyorum. Bunu düşünmeme sebep olan son iki bölüme ait spoiler sayılabilecek konu içeriğini yabancı sitelerden okumuş olmam. Oryantasyon videolarında bahsedilen bir şeyin de bizimkiler tarafından yapılmış olabileceğine dair bişeyler.
Arkadaşlar konu açılmamıi buraya yazıyım Aaron’ın aniden kaybolmasına dikkat ettinizmi. Yoksa istediği zaman istediği yerde oma durumu mu? Yanılmıyosam kinci sezonda Walt içinde benzer şeylerden bahsedilmişti. Hatta bu bölümün sonunda Sawyer Richard’a sen de nereden çıktın dedi. Yoksa bu Richard için de geçerli bişey mi?

Editör arkadaşlar bi bölüm açsanız şimdiye kadar neler cevaplandı neleri hala bilmiyoruz diye. Biz de yorumlarla katkıda bulunuruz.

smooth demiş,

4 Nisan 2009 @ 18:04

bu arada tapınak yakınamı geldi sizce geçen sezon ben kızını tapınağa yollarken iki günlük mesafeden bahsediyordu şimdi fransızlar richard falan bir koşuda tapınağa ulaşıyorlar bence bir iki bölüm sonra tapınak aydınlığa kavuşacak (ne sorular çıkacak ama:)) basit bir teori de ben den gelsin bence bizim lostiler hala deneyin bir parçası ve kaderi değiştirip değiştiremeyeceklerini izliyor dharmacılar

metehan demiş,

4 Nisan 2009 @ 19:01

smooth:

değişik bir yorum valla olabilir losttan herşeyi bekliyeceksin arkadaş:D

neo demiş,

4 Nisan 2009 @ 19:04

su gercekten de doğru. ethan ın doğmasında james in katkıları var benjamnın diğerlerine katılmasına james in kate nin yani bizimkilerin katksı var işte bu nedenle ada bu kişileri özel kıldı. bu nedenle dizinin kahramanları adaadan kurtuldukları halde geri dönmeyi isteediler. yani adanın geçmişinde rolleri vardı. şu an henüz görmedik ama en büyük katkı locke nin. bu yüzden bu adama bu kadar özel..

neo demiş,

4 Nisan 2009 @ 19:08

benjamin diğerlerinin tarafına geçiyor ama hatırlarsanız benjamnın babasını ve dharma insanlarını öldürdüğü sahne vardı. orada benjamn dharma kıyafetleri vardı. bu benm aklıma sunu getirior benjamn diğerlerine geçti ama bunu taki o ana kadar belli etmedi. yokda denildii gibi james ve kate beni diğerlerine verdiler bunu babasına nasıl açıklayacaklar ki. benjamin diğerlerinin yanında yetişecek ama dharmadakiler bunun farkındda olmıcak.

tarık demiş,

4 Nisan 2009 @ 20:15

mehmetgeren demiş,

4 Nisan 2009 @ 01:46

uçak düştüğünde adanın 1995′te olduğunu nerden biliyorsun?

brc demiş,

4 Nisan 2009 @ 22:14

neo demiş,

4 Nisan 2009 @ 19:08

benjamin diğerlerinin tarafına geçiyor ama hatırlarsanız benjamnın babasını ve dharma insanlarını öldürdüğü sahne vardı. orada benjamn dharma kıyafetleri vardı. bu benm aklıma sunu getirior benjamn diğerlerine geçti ama bunu taki o ana kadar belli etmedi. yokda denildii gibi james ve kate beni diğerlerine verdiler bunu babasına nasıl açıklayacaklar ki. benjamin diğerlerinin yanında yetişecek ama dharmadakiler bunun farkındda olmıcak.

katılıyorum

brc demiş,

4 Nisan 2009 @ 22:51

miles nasıl oluyor da hurley ‘e ben çarkı çevirip zamanı değiştirdi diye bir açıklama yapabiliyor? çarktan nerden haberi var?

charles widmore demiş,

5 Nisan 2009 @ 09:07

brc kardeşm adam dharma da çalışıyor.bırak haberi olsun.hem locke dediya herşey çarkın çevrilmesi ile oldu.orkide de.o yüzden orkideye gidelim dedi.oradn duymuştur

ibrahim361 demiş,

5 Nisan 2009 @ 10:57

benim anlamadığım miles adaya gelmeden gerçekleşen bi olay hakkında(sayidin benjamine işkencesi) nasıl bilgi sahibi olabiliyor..hurley ben’in neden sayidi hatırlamadığını sorunca olayı araştırmadan ben bunu hiç düşünmedim dedi bu adama 1.sezondan başlayıp herşeyi anlattılar da mı bu adam bu olayı biliyo… ilginç…

mine demiş,

5 Nisan 2009 @ 18:50

bence “olan oldu değiştirilemez” falan hikaye bal gibi de değiştirirler işte

Canimi demiş,

5 Nisan 2009 @ 19:46

Arkadaşlar başka bir siteye de yazdım.
NE OLDUYSA AYNEN İZLEDİĞİMİZ GİBİ OLDU. ALTERNATİFİ YOK BU OLANLARIN. AYNEN BU ŞEKİLDE OLDU HER ZAMAN. JACK AÖELİYAT ETSEYDİ BEN BAŞKA Bİ ŞEKİLDE OTHERS OLACAKTI, SAYDİ VURMASAYDI BAŞKASI VURACAKTI GİBİ ŞEYLER SÖZ KONUSU DEĞİL. NASIL OLDUYSA ÖYLE OLMUŞ HERŞEY. 1977 YILINDA GERÇEKTEN DE BEN SAYİD TARAFINDAN VURULMUŞ! JACK DE AMELİYAT ETMEMİŞ. ETSEYDİ DİYE BİRŞEY YOK, ETMEMİŞ İŞTE ! GELECEĞE DÖNÜŞ FİLMİNDEKİ SAÇMALIĞI UNUTUN…

Canimi demiş,

5 Nisan 2009 @ 19:48

bURADAKİ TEK GARİPSENEN DURUM ŞUDUR :
BİZİM LOSTIELERİN “ŞİMDİKİ ZAMANINI” İZLİYORUZ BİZ. LOSTIELERİN ŞİMDİKİ ZAMANI AYNI ANDA DHARMACILARIN DA “GEÇMİŞ ZAMANI” OLUYOR. YANİ ŞU ANDA İZLEDİĞİMİZ HERŞEY DHARMACILAR İÇİN BİR “ANI” LOSTIELER İÇİN ŞİMDİKİ ZAMAN.
MILES “THIS IS OUR PRESENT” DIYOR ZATEN. YANİ BU BİZİM ŞİMDİKİ ZAMANIMIZ DİYOR !!

ahmet977 demiş,

5 Nisan 2009 @ 20:08

fransız kadında jini hatırlması lazımdı

serena335 demiş,

6 Nisan 2009 @ 03:33

Fransız kadın Jin i hatırlayamaz eğer fransız kadın bugünde yani locke sun ve ben in olduğu zamanda ölmemiş olsaydı Jin i bir anı olarak o anda hatırlayacaktı yani Jin geçmişe gitmeden önce Russoue onu tanımıyordu hatırlarsanız Faraday Desmond a geçmişte yardım etmen gerek dedikten sonra Desmond şimdiki zamanda yatakta uyanmıştı penny bir rüya bi gördün diye sorduğunda hayır bir anı hatırladım demişti

Obi Wan Kenobi demiş,

6 Nisan 2009 @ 09:41

Arkadaşlar, şu ana kadar gerçek hayatta zaman yolculuğu yapan birini bilmiyoruz, tanımıyoruz… Yani bu durumda “what happened happened” teorisi Lost senaristlerine ait… Yani Lost kendi mantığını böyle kurmuş… Sırf Lost kendi matığını pekiştirmek için:
1- Sayid Ben’i vurdu…
2- Ben’i Jack ameliyat etmedi…
3- Kate ve Juliet büyük bir çabayla Ben’i Richard’a yetiştirdi…
4- Richard’ta Ben’i kabul etti ve iyileştirecek budurumda…
5- Sonuç olarak “what happened happened” Lost kanunu olarak pekiştirildi…

Belli ki bu durumda Lost’un mantığı bu ve dizi bunun üzerine şekillenecek… Yani şu an Kuantum fizikçilerinin ilgilendiği zaman yolculuğu ile Lost’un zaman kavramı bire bir örtüşmüyor, bunun altını bir daha çizelim… Zaten dizi yapmanın en güzel yanı da bu değil mi ???

Obi Wan Kenobi demiş,

6 Nisan 2009 @ 09:46

Ya ben soracağım soruyu soramadım… FARADAY nerede ??? neden Sawyer ekibi toplayıp, adam gibi olan biteni anlatmıyor….

drşafak demiş,

6 Nisan 2009 @ 11:25

hurley ve miles iyi bir ikili olacağa benziyor
ne de olsa biri ( miles) ölüleri duyuyor
öteki ise (hurley) görüyor ve konuşuyor

ronnie demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:13

serena335 sana katılıyorum.her ne kadar geçmişe müdahele edilmiyormuş gibi gözüksede bence var.hatırlarsanız sezonun ilk bölümlerinde sawyer swanın kapısını yumruklarken faraday da sawyer a bunun işe yaramayacağını söylüyordu.ama sonra faraday kapıyı kendi vurduğunda “lütfen,lütfen işe yarasın” diyordu ve yarıyordu.desmonda birkaç şey söyledikten sonra desmond normal zamanda bunu rüyasında görüyordu.yani demek istediğim faraday bunları söylemeden önce desmondun hafızasında böyle bir anı yoktu.söyledikten sonra hafızasında yer etti.üstelik faraday bunları söylerken o6 adadan ayrılalı bir gün bile olmamıştı ama normal zamanda 3 yıl geçmişti.danielle inde jini hatırlamamasının ve charlotte ın cesedinin kaybolmasının nedeni bu bence.faraday söylemicem,söylemicem diyordu.söylemedi ve charlotte da adaya hiç gelmedi böylece.

metehan demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:18

serena335:

çok güzel yorum yapmışsın fakat faraday neden desmonda sen özelsin dedi?

skywalker demiş,

6 Nisan 2009 @ 23:15

bence şu swan (kuğu) istasyonunda izlediğimiz orientation (tanıtım) filminde bahsedilen “kaza” bizimkiler yüzünden oldu ve o bilgisayara sayılar girilmek zorunda kalındı.biz su an sadece yasanan olaylara yani ilk sezondan beri gördüğümüz olayların gelişimine tanık olucaz.
ayrıca şunu da belirtmek isterim ki,lostu sonradan izlemeye baslayanlar ardara bikaç bölüm seyrediyorlardı.o zamanda vardı bazı sıkıcı bölümler.ama farketmiyorlardı.simdi ise bölümlerden zevk alamadıklarını söylüyorlar.illaki her bölümde entirika olsaydı dizinin adı “lost” değil “yaprak dökümü” yada “aşk-ı memnu” falan olurdu.bence lost’un senaritsleri aynı tempoda harika bir şekilde ilerliyolar.ancak bazı arkadaslar çabuk yoruldular.işte bu yüzden izledikleri ya çok sıkıcı geliyo ya da ellie kim, penny kim, benjamin’nin babası varmıydı gibi şaçma sorularda geliyo.

serena335 demiş,

7 Nisan 2009 @ 04:02

metehan:
onu tam olarak çözemedim işte:)

dcn demiş,

7 Nisan 2009 @ 16:20

içimi korku saldı.ya bu dizi tersten anlatılıyorsa?????adamlaar adaya pist yaptılar çünkü denizaltı patladı.adadan gitmek için uçak lazamıd.inreken uçak düştü.düşünce hafıza sıfırlandı.ada lockejack,kate felan var diye bi şey yapmadı.o zaman böyle olursa bir daha dizi seyretmem

brc demiş,

14 Nisan 2009 @ 21:45

vallaha ne olduğunu görücez ilerde.. :/ ama bence çekim biçimi eskisi gibi olmalı. yani gerilim yoğunluklu olmamalı.. gerçi demişlerdi bu sezon daha farklı olcak format filan diye yine de güzel sonuçta şu sıralar tek keyif aldığım şeylerden =)

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın