5×10 Genç Ben Vuruldu

Lost, Sayid Jarrah, Benjamin Linus, Gun, Shot

Bugünkü bölüm, tam dizi filmlere yakışır şekilde, Sayid‘in genç Ben‘i göğsünden vurmasıyla son buldu. Görüntülere bakılırsa, kurşun yarası, kalbine fazlasıyla yakın.


Lost, Sayid Jarrah, Benjamin Linus Dead

Böylesi bir yarayla bir çocuğun yaşayabileceğinden ciddi şüphelerim olsa da, içimde iyileşeceğine dair bir his var. Belki de kurtulur ve belki de adanın dirilttiği ilk insan Locke değildir.

Siz ne düşünüyorsunuz?

(ninni)

lives demiş,

27 Mart 2009 @ 13:34

11. promolarda yerde yatan çocuk Ben’in yanına birisi geliyor ve Ben’in sırtında hiç kan lekesi yok.. sanırım Ben’in koynunda arkadaşının ona verdiği bebek saklı ve onun hayatını kurtardı…
Jüllietin isyanını görüyoruz Jack sizi kurtatmaya geldik diyor oda ona bizim kurtarılmaya ihtiyacımız yokki diye bağırıyor.. Sawyer bizimkileri ev hapsine atacak gibi görünüyor… acaba Sawyer de Jülliyet gibimi düşünüyor anlayamadım…Home ABC sitesinde 5.sezon kapaklarında kazazedeler ikiye bölünmüş gibi gösteriliyor…

sawyer
jin
jülliyet
miles
daniel
ve de john ki bu çok enteresan john daharmacıların tarafındamı şimdi…

diğer tarafta ise
Ben
sayid
jak
hurley
kate
desmond

böyle 2 gruba ayrıldılarsa gerçekten dharmacılar ve diğerleri diye
john neden dharmacıların yanında kaldı acaba john un amacı dharmacıların hayatınımı kurtarmak…

Aziz demiş,

27 Mart 2009 @ 13:34

Eğer Küçük Ben ölürse büyüğü de yaşayamaz.Bu yüzden ben öldüğünü düşünmüyorum.İleriki bölümlerde bunu öğreneceğiz. Belki de Benjamin ‘in göğsünde buna benzer bir yara olabilir.

oopss demiş,

27 Mart 2009 @ 13:46

bence richard genç ben’i diriltecek..çünkü bi dahaki bölümün adı ‘ne olduysa oldu’gibi bişey işte..ben’in intikamı daha kötü olcak..

Tarhan demiş,

27 Mart 2009 @ 13:47

Ben’in ölmesi mümkün değil..o ölseydi zamandan silinirdi..ben olmasaydı da çarkı çevirmezdi ve olan olayların tümü olmazdı..Haliyle de sayid geçmişe gidip beni vuramazdı v.s..

Dizi yapımcıları paralel zaman teorisini tamamen inkar ettiler..Yani zamanı tek bir çizgi gibi düşünmeliyiz..Geçmişte ne olduysa oldu..Bunu değiştiremezsin..Biz geçmişte yaşanan bi olayı izledik sadece..Ben ölmeyecek muhtemelen yaralanıcak ve kurtulacak..

Bir de herkes desmond örneginde takılıp kalmış..Geçmişe gidip de yaşananları ,etki görenin ”bir anı gibi göreceğini” düşünüyorlar..Halbuki faraday desmond’a sen farklısın demişti..Gerçekten de desmon dügmeyi çevirdigi için farklıydı..Diğer türlü olsaydı widmore ve richard da locke’u bir anı gibi hatırlarlardı fakat hiç de öyle olmadı..charlotte da faraday’i anı gibi hatırlamadı zaten..Anı gibi hatırlamayan hatta hiç hatırlamayan sadece rousseu idi ( jin’i )..O da zaten delirmiş bi haldeydi..

Cengiz demiş,

27 Mart 2009 @ 13:48

Jack gibi harika bir cerrah adada bulunuyorken küçük Ben’in ölme ihtimali nedir acaba? 3.Sezon bölüm 9′da Jack’in de dediği gibi (Sana bir doktor gerek,Ben. Yanında kalacak,sağlığına kavuşturacak biri gerek.)

IndiePixie demiş,

27 Mart 2009 @ 13:56

Daniel Faraday’in sözünü hatırlayalım:) ne yaparsak yapalım geçmişi, yaşanmışlıkları değiştiremeyiz.. ne olduysa olmuştur… demekki bu da oldu, ama Ben bi şekilde yine yırttı:) dirilme olduğunu sanmıorum, belki de tam kalbine isabet etmemiştir ve richard o şekilde onu bulmuştur, bi şekilde iyileştirmiş olabilirler, çünkü diğerlerinin kendilerine has yöntemleri olduğunu bilioruz…

Gamze demiş,

27 Mart 2009 @ 14:01

selam arkadaslar, lostu her izledigimde biraz daha siyirmaya basladim. olaylar cigirindan cikmis bi sekilde gidiyo:D son bolumde Genc Ben`in vuruldugunda kan gelmedigini farkettiniz mi:S acaba hata mi yoksa senaristler yine bisey mi dusunuyo?

kara..melek demiş,

27 Mart 2009 @ 14:17

bence işte bu vurulmadan sonra ben omuriliğinde ur oluşumu olabilir, yani geçmişte çok iyi tedavi edilemeden hayata döndürülünce belkide bu yüzden ilerleyen yıllarda ortaya jackin ameliyat etmesi gerektiği o bölümler oluşmuş olmuştur diye düşündüm ama ne derece doğru bilemiycem :)

yasemin demiş,

27 Mart 2009 @ 14:17

evet tam isabet kalbinden vurdu yani çok şaşırtıcı bi sondu bence şok oldum ama benjamin’in öleceğini sanmıyorum. ama ninni’nin “Belki de kurtulur ve belki de adanın dirilttiği ilk insan Locke değildir.” cümlesi baya düşündürdü beni.

hüseyin demiş,

27 Mart 2009 @ 14:19

benjamin linus acayip bi zekaya sahip o yaşta bile kendini savunmayı akıl etmiştir eminim

cennn demiş,

27 Mart 2009 @ 14:29

genel yargı aynı ve bende katılıyorum

unutmayalımki bunlar zaten olan şeyler

sadece biz daha yeni görüyoruz

sayıd zaten küçük beni vurucaktı bu olacak birşeydi ve korkarım ben bunu biliyordu yaşı ne olursa olsun kendisi öldüren insanı hatırlayacaktır

aslında bizim altılı birşeyleri engellemeye çalışmıyor (kendileri öyle düşünüyor) olacak olanları gerçekleştiriyorlar

Betty demiş,

27 Mart 2009 @ 14:30

Küçük Ben bi şekilde kurtulacak, çünkü daha babasını öldürecek..;)

yaman demiş,

27 Mart 2009 @ 14:31

olan oldu diyoruz ve her şeyi ona göre düşünüyoruz senaristler bizi basit düşünmeye sevk ediyor ve sonra karmaşayı karşımıza çıkarıyorlar bu kadar basit düşünmeyelim bence…

Orhan demiş,

27 Mart 2009 @ 14:33

Arkadaslar acaba dikkatli izlemiyomusunuz diye dusunmeye basladim,Gamze arkadasimizinda belirttigi gibi, eger Ben’in vuruldugu yeri bir daha izlerseniz, Sayid ates ettigi zaman Ben gogusune yakin bir yerden vuruluyo “kan gelmiyo hic” bikac saniye ayakta duruyo hala kan yok, sizce vurulan bir insandan bir sure kan gelmemesi mumkunmu? Ben ölmüs olamaz.

mr.eko we charlie demiş,

27 Mart 2009 @ 14:46

bnce lost sole gelişicek
ölen insanların ölmemesi için suan ki karekterler onları kurtarıcak ve zamanı deiştirmiş olucklar bölece
boone charlie shannon eko vs. ölmemiş olucaklar zamanı deiştirebilcekler yni

ozgur demiş,

27 Mart 2009 @ 15:20

cennn, doğru söylüyor.

olan olmuştur ve biz bu olanlar olmadan önce yani adaya düştüklerinde (2004′te) 5.sezonda yaptıklarının neticesi olanları yaşıyorlar.

yani bir şeyi yapmaktan vazgeçtiklerinde zaten vazgeçmişin geleceğini 2004′te yaşadılar ve yine yapmaya karar vermişlerse yine 2004′te onun sonucunu yaşadılar.

ve türk filmi gibi kan fışkırmaz öyle diye tahmin ediyorum. abartmayalım o kadar kansızlığı. o kadar çok kanama olsaydı ölürdü ve ben’i tanımamış olurlardı adaya düştüklerinde.

Ben’in büyümüş halini gördüklerine göre mutlaka kurtulmuştur.

ozgur demiş,

27 Mart 2009 @ 15:21

ve ne yaparlarsa yapsınlar dharma’dakiler ölecek…..

elif demiş,

27 Mart 2009 @ 15:32

Bence de Ben ölmedi, sadece yaralandı. Hatta kan gelmemiş olması yaralanmış olabileceğinden bile şüphe ettiriyor. Ben bir şekilde kurtulacak ama asıl merak ettiğim Sayid nasıl kurtulacak?Dharmalılara ne diyecek?Ben büyüdüğünde hepinizi öldürecekti,diğerleriyle birlik olacaktı, ben de o yüzden onu çocukken ortadan kaldırayım dedim mi diyecek?

Cengiz demiş,

27 Mart 2009 @ 15:49

cennn demiş,

sayıd zaten küçük beni vurucaktı bu olacak birşeydi ve korkarım ben bunu biliyordu yaşı ne olursa olsun kendisini öldüren insanı hatırlayacaktır

Katılıyorum Ben bunu biliyordu.(Hayatın boyunca yaptığın tüm seçimler aslında aslında pek seçim sayılmaz.Sen bir katilsin Sayid bu senin doğanda var.) ve sonrasında (O zaman özür dilerim.Hakkında yanılmışım.) deyip çekip gitmesini çok manidar bulmuştum zaten.

lostmania muro demiş,

27 Mart 2009 @ 17:10

öldürmeyen allah öldürmüyor işte :)))

muro demiş,

27 Mart 2009 @ 17:11

genc ben olecekkı yaslısı yerıne gelsin

HK_Bgm demiş,

27 Mart 2009 @ 17:12

Jack büyük ihtimalle kurtaracaktır Ben’i..
Fakat ben şöyle birşey de söylemek istiyorum. Ne kadar doğrudur saçmadır bilmiyorum ama teori işte :D
Büyük olan Ben’in adaya geldiği için öldüğünü düşünüyorum. Aynı iki kişiliğin aynı adada bulunmaması gerekiyor olabilir. Zaman kavramına biraz ters gibi ama neler çıkacak bilemeyiz.. Ya da iki tane ada olduğu biliyoruz. Bir adada ( yeni uçak kazazedelerinin olduğu) normal zaman yaşanırken; diğer adada ( othersın bulunduğu) izlediğimiz gibi zaman kayması yaşanıyordur.

Gökhan demiş,

27 Mart 2009 @ 17:58

Eğer Ben ölmez ise ve Büyük ihtimal onu o gögsündeki yaradan kurtarıcak kişi Jack olursa aklima gelen ilk sezonlardaki Ben’in ciddi bir amelyat geçirmesi gerektiginde bunu Adada Jack’ten istemesi acaba geçmişte küçük ben’i o kurşundan Jack’in kurtarması mı olacaktı diye düşünüyorum

zeus23 demiş,

27 Mart 2009 @ 17:59

bence küçük ben öldü,büyük ben in o zamana gidebilmesinin tek yolu bu ama sun nasıl gider o şimdilik muamma.dharma elemanlarının ölümünü büyük ben gerçekleştirebilir.

sawyer demiş,

27 Mart 2009 @ 18:00

Bence gelecek değişti arkadaşlar Ben in ölmesiyle.Faraday gelecek değişmez diyerek yalan söylüyordu.3 farklı kişiyle tabut sahnesi çekilmişti hatırlıyorsanız.Sonra tabuttakinin John olmasına karar verdiler.Belkide ilerde gelecek değiştiği iiçin tabutta Sawyer ya da Sayid i görebiliriz.Benim baştan beri savunduğum bi teori var.Bence geçmişi olumlu yönde değiştirecekler ve bu da geleceğe yansıyacak.Ve Oceanic 815 düşmeyecek bu sefer.Ve dizi mutlu sona bitecek.Bakınız; Butterfly effect serisi…

darklaz demiş,

27 Mart 2009 @ 18:05

bir ustteki arkadasa katılıyorum,

ben vurulacagını biliyordu ve muhtemelen kendisini yaralı halden saglıgına kavusturacaklarda bizim ekipteki elemanlar (doktorlar), bu sebepten dolayı ben bizim milletin tekrar adaya donmesini istemis ve yol gostermistir. Donup beni kurtarsınlar diye..

opdrdeveci demiş,

27 Mart 2009 @ 18:08

Sevgili arkadaşlar,
1. Bu geçmiş yeni yazılıyor. Önceden yaşanmadı. Çünkü kahramanlarımızın 70li yıllarda zaten yaşanmış bir geçmişi var ve ada ile alakası yok. Bu yeni geçmiş yaşandıkça geleceği değiştiriyor.
2. Faraday, Desmonda annemi bul dedğinde gelecek değişti ve Desmon bunu gelecekte hatırladı ve söyleneni yaptı.
3. Lostiler darmaya katıldıklarında gelecekte fotoğraf şekiilendi ve jackin babası bu fotoğrafı Suna gösterdi.
4. Russonun Jini hatırlamamasının nedeni 2004′te Jini gördüğünde geçmiş farklı idi. Jinle daha sonradan geçmişe gittiğinde tanıştığı için.
5. Ben ölmeyecek. Ya kurşun geçirmez bir koruyucu giydi ya da silah öldürücü değil. Bu son sahne yalnızca düşünmeye sevk etmek için.
6. Sonuç, geçmişte bu yaşananlar geleceği elbette değiştiriyor. Zaten Benin lostileri adaya götürmek istemesi bazı şeyleri değiştirmek için. Neyi değiştirmek istiyor bilmiyoruz. Belki geçmişteki Widmoru yok etmek istiyor.
7. Ancak Ben gelecekten de önceden haberdar oluyor. Bunun yolunu henüz bilmiyoruz ancak uçak pistini yaptırması bunu düşündürüyor.
8. Richard ve diğerleri adadaki bu zamansal olayları 50li yıllarda bilmiyordu. Sonradan öğrendiler.
9. Adadaki diğerlerinin çocuk sahibi olmamasının nedeni bedenleri genç görünse de rahimlerinin yaşlı olması. Bu Julietin yaptığı ultrasonda anlaşılıyordu. Claire ve Sun bebeklerini sağlıklı doğurdu çünkü genç rahimlere sahipler. Muhetemelen 108 dakikalık devinimler adayı sabit zamanda tutuyordu ve diğerleri bu yüzden yaşlanmıyordu.
10. Bizimkiler sonuçta geleceği değiştirecek. Umarım yeni gelecek herkesi tatmin edecek bir senaryodur.

dinogalip demiş,

27 Mart 2009 @ 18:12

cocuk ben ölsede ölmesede hic birsey degismez.cünkü iyice cividi hersey.ölen diriliyor,dirilen ölüyor.bi gecmisteyiz bi gelecekte.neolacaksa olsun artikta sorulara cevap versinler nerdeyse 5.bölümde bitecek.sIkIldik artik yaaa.. bune yaaa.. nerdeyiz biz.. kimizzz…dünyadamiyiz yoksaaa?…!siyirdim ben arkadaslar

nicole demiş,

27 Mart 2009 @ 18:27

ewet ewet bende farkettım kucuk ben vuruldugunda kan gelmedi. ölmez o yaaaaaaaa.

dharmanyak demiş,

27 Mart 2009 @ 18:39

elif demiş,
27 Mart 2009 @ 15:32

Bence de Ben ölmedi, sadece yaralandı. Hatta kan gelmemiş olması yaralanmış olabileceğinden bile şüphe ettiriyor. Ben bir şekilde kurtulacak ama asıl merak ettiğim Sayid nasıl kurtulacak?Dharmalılara ne diyecek?Ben büyüdüğünde hepinizi öldürecekti,diğerleriyle birlik olacaktı, ben de o yüzden onu çocukken ortadan kaldırayım dedim mi diyecek?

bence de ben ölmedi ama sayid zaten koşuyordu sonunda yani kaçıcak diğerlerinin yanına gitcek richarda anlatcak olanları richard zaten herşeyi bildiği için durumu anlayacak ve sayid diğerleriyle yaşıcak(bizimkilere düşman)

ogamelost demiş,

27 Mart 2009 @ 18:42

hatırlarsanız benin omurgasında bir tümör vardı ve jack onu ameliyat etmişti. bence o tümör bu kurşundan kaynaklanıyo.

nunuk demiş,

27 Mart 2009 @ 19:15

süper yahu ama akıllar icene karıştı

nunuk demiş,

27 Mart 2009 @ 19:38

kısacası olay aynen şöyle gelişiyor ben en basit şekilde açıklicam,elin adamı bunu karıştırmış önümüze muhteşem sunmuş:

-yıllar yılı öncesinde bir adada 2 farklı gurup yaşarmış,birisi adanın yerlileri(diğerleri),diğeri ise kültür zengini olan darma girişimi denilen grup,,,,diğerlerinin amacı adayı sadece kendilerine mülk etmek ve huzur içinde kendi çöplüklerinde yaşamak,bu bilim adamlarıyla dolu gurup ise(darma) dümen şeklindeki zaman makinasına güç veren esrarengiz gücü açığa çıkartmaktır,,,,bu 2 grup anlaşma yapmıştır kimse kimsenin çöplüğüne girmicek,ve işte tam ozamanlar bi grup insan adaya girer(bunlar bizimkiler)inmesiyle ortalığı karıştırması bir olur,çünkü sayid denilen diğerlerinden biri diye tanıdıkları aradaki dostluğu bozmuştur ve küçük beni yaralanmıştır,,,savaş yeniden çıkacaktır ve bu savaşı tek lock durdurabilecek,,,çünkü lock jackin babasının tahtına aday:))güce kavuşacaktır,,yani eğer adaya bizim gariban uçak düşmemiş olsaydı adada savaş çıkmicaktı yani herşeyi sayid başlattı,,ben aldığı yara neticesinde boynunda ur olacak,zaten zamanla bu amaliyatı yeniden bizim doktor yapacak,,,,sayid diğerlerine katılmicak adanın 3.grubuna geçecek yani yeni kazazedelere,,,ve yakın zamanda doktor ve kate de kaza zedelere katılacak,,,,yani arkadaşlar bizler lostun 1.sezonunda aslında son bölümünü izledik,asıl şimdi lost başlıyor,yazarlar ilk senaryoyu burdan yazmaya başlamış,sonuncu olarak uçağı adaya düşürüp sezon 1 demiş:))valla helal olsun yazarken ben bile karıştırdım hep

ilkergfb demiş,

27 Mart 2009 @ 20:23

Arkadaslar kan gelmemesi yaralanmadığını göstermez kalbine yakın bi yerden yaralandı eğer kalbine gelmediyse ölmeyebilir cünki bende şahsen kendim onun tam tersi tarafından vuruldum ve hayattayım :)) yere düstükten sonra göremedik zaten yere düsene kadar birkac saniye gecti o kadar zamanda kan akmaz.koruyucu bişey olsa ben o sekilde etkilenmezdi.Nefesi kesildigi icin bayılırdı.Yani eğer gercekci bi yapımdan söz ediyorsak vuruldugunu size garanti edebilirim.Sayid de öldürme amaclı vuruyo ve vuracağı yeri cok iyi biliyo.Ölmüş olabilir jinde baygın.

LostİnLost demiş,

27 Mart 2009 @ 20:26

RİCHARD’a GÖTÜRECEKLER BENNJAMİNİ O DİRİLTİCEK BENJAMİNİ RİCHARD DİRİLTECEK.

lostisland demiş,

27 Mart 2009 @ 20:44

@sawyer’a ve @opdrdeveci’nin bazı düşüncelerine katılıyorum.

Ben Sayid’in kendini vuracağını bilse, onu neden adaya geri getirmek istesin.. Herkes bir şekilde yanıltıcı ifadelerde bulunuyor, Faraday niye yapmasın? Faraday ile ilgili bölüm yakında, o zaman işler biraz daha ortaya çıkar. Geçmiş de gelecek de değişti. neydi sloganımız lost’ta herşey değişir…benjamin öldü, en son yaralılar bölümünde gördük orda mefta olabilir işte yolunu yapmışlar :) ve bence yeni bir gelecek yazılıyor.. ve mutlu son olacak.. bizimkiler adada yaşamaya devam edecek.. ayrıca bu kadar iyi bir bölüm beklemiyordum, hem çok güldüm hem çok duygulandım..Sırası karışık verilen olaylar artık çözülmeye başladı ve insan baştan sonra doğru bir sıralama yapıp olayları bağlayabiliyor..

umut demiş,

27 Mart 2009 @ 21:11

bence sayid diğerlerine katılıp onlardan olacak ve bir şekilde bizim tayfadan biri onu vuracak sawyer olabilir…..

Kuteybe demiş,

27 Mart 2009 @ 21:13

jack o adadayken ölmez o Ben. Hemen ameliyata alır bizimki :)

ahmet demiş,

27 Mart 2009 @ 21:14

benim aklıma şu soru yatmadı.hatırlarsanız şu zengin adam widmore diğerlerindeyken lockela falan muhabbetleri olmustu.locke gercek dünyaya geldiğinde seninle görüşmemizden ne kadar geçti falan dedi.peki bu benjamin nasıl oluyorda sayidi tanımıyor…yada tanıyorda bellimi etmiyor

60659 demiş,

27 Mart 2009 @ 21:15

başka bir yolculuğa çıkdılar.ben öldü.

yavuz demiş,

27 Mart 2009 @ 21:25

bence burda ana karakterlerin yaptıkları herşey aslında geleceği şekillendiren şeyler olacak….

Faradayın dediği gibi yolu değiştiremezsiniz.

elizabeth demiş,

27 Mart 2009 @ 21:42

küçük olan Ben ölmicek!!! Ama geçmişi değiştiriyolar bu çok açık !! , bi etkileri illaki olucakk geleceğin işleyişi değişicek belki.. ama HER TERCİH FARKLI SONUÇLAR DOĞURACAKTIR! kader bişeyin olmasına izin vermiosa tercih ne olursa olsun bu olmıcak!! a yoldan ölmicekler de b yolundan ölcekler gibi düşünün!! ayrıca Fraday ın söylediklerini yanlış anlıyor bi çoğumuz!! fraday geçmişi değiştiremezsin dediğinde bizimkiler sürekli yolculuk yapıyorlardı yani o zamana hiç ait olmadılar .. SABİT değillerdi!! ve sawyer in kate i clarie gördüğü zamanda bi etki yapamayışının sebebi o zamanda iki tane sawyer in oluşuydu yani onları etkileyemezdi… geçmişi değiştiremezsinden kasıt buydu bence.. ama şu anda bizimkiler artık 1970 te yaşıyorlar o zamana aitler ve o zamana zaten aitlerdi bu yüzden geçmiş dediğimiz zamana etkileri olabiliyor!! benjamin en başından beri biliyordu küçüklüğünden beri tanıyordu hepsinii… bu kısır bi döngü halinde devam edicek sanırımm… iyi sonuç mutlu son çok göreceli kalıcak !!

LoStKoLiK_aLpéR demiş,

27 Mart 2009 @ 21:43

..Ve bence bizim büyük Benjomuzun gelmesi için Juniorun Hıkık demesi gerekti
Sevgilerle
LoStKoLiK_aLpéR

Kenan Kıraner demiş,

27 Mart 2009 @ 22:08

Küçük Ben ölmesi lazım ki, GElecekten Ben in gelmesi için bu kadar basit. Babasını öldürmedi ki daha diyorsunuz. Zaten hepsi beraber ölecek. Zaman ÇizgisI yine değişmedi.

halil demiş,

27 Mart 2009 @ 22:24

minik ben ölmezse saçmalarlar aynen sayidi bi kadının dize getirmiş olması gibi kocaa katil adamı sen bi tekmelen yık olurmu böle iş ben de ölmeli… ama tabiki geçmişi değiştirememe muhabbeti var birde..

LostManyaqı demiş,

27 Mart 2009 @ 22:57

Başka bir yorumumda büyük Ben in Sayid i ilk gördüğünde tanıması gerektiğni söylemiştim şimdi bu görüntüyü izledikten sonra BüyükBen’in 5.Sezon başlarında neden boyle içkence gibi görevler verdiğni ve kendi kendine “Ben Katilim” dedirttiğini öğrendik.-Geçmişin İntikamı- :D

flz demiş,

28 Mart 2009 @ 00:04

çeviri yapanlara gerçrkten tşk ediyorum.her hafta sizlerin çeviri yapmasını bekliyorum. öyle izliyorum.her kimseniz sizi seviyorum keşke arkadaşım olsaydınız.

mensur demiş,

28 Mart 2009 @ 00:23

nunuk su olayi biraz daha acarmiisn???cumlenin sonunu 50 kere okudum anlamadim…son sezon 1 sezon olayini???

ismrliyimm demiş,

28 Mart 2009 @ 00:53

lostpedia’da bi yorum vardı. benjaminin şimdiye kadar ölmesi gerekiyodu. beklenmedik olaylar yüzünden ben hep kurtuldu. jackin adaya düşüp kanserini iileştirmesi gibi. sayin küçük beni vurduğu anda, sun da benin kafasına kürekle vurup paralel zamanlarda aynı anda ölmüş olabilir. bana gayet mantıklı geldi. ama mantıksız kısmı olayların çok fazla değişecek olması. gerçi bizimkiler 3 yıl dharmaya dahil olaraktan geleceği çoktan değiştirmiş oldular!!!!! bu sayede küçük ben ölürse, richardla iş birliği yapamayacak, dolayısıyla dharmacılar yani bizimkiler ölmeyecek. nası teori ama:D

Bentham demiş,

28 Mart 2009 @ 00:54

opdrdeveci demiş,
27 Mart 2009 @ 18:08

“1. Bu geçmiş yeni yazılıyor. Önceden yaşanmadı. Çünkü kahramanlarımızın 70li yıllarda zaten yaşanmış bir geçmişi var ve ada ile alakası yok. Bu yeni geçmiş yaşandıkça geleceği değiştiriyor…”

Tezinden anladığım kadarıyla 5. sezonda 77 yılından itibaren yaşanan her olay geleceği silip yeniden yazıyor. Yani artık olaylar ilk 4 sezonda izlediklerimiz gibi gelişmeyecek. Ama bu tezde boşluklar ve hatalar var.Bir kere tezinden anlaşılan, suan bizim O6′ya göre adada zaman yeni başlamıs oluyor.Yani şuan yaptıklarıyla artık olaylar yeniden şekillenecek. O zman belki de 2004’te adaya uçak düşmeyecek. Belki de Ethan Charlie Boon sheron vs.. ölmeyecek. Ama peki o zaman 77 yılına dönen karakterlerin hafızaları, yani geçmişlerini (geleceklerini) bilmelerini neyle açıklayabiliriz. Sonuçta 2004 yılında Oc. Hava yolları ile bu adaya düştüklerini,bu adada 3 ay zaman geçirdiklerini,ne bileyim bi çok seyi biliyorlar. O zaman bunların hafızaları da mı değişicek? Pek mantıklı görünmüyor. Burada en mantıklı açıklama genel olarak herkesin yaptığı yorum,yani “olan oldu” biz ilk 4 sezonda, geçmişte olanların etkilerini izldik. Herşey olmustu.

Bentham demiş,

28 Mart 2009 @ 01:00

dharmanyak demiş,
27 Mart 2009 @ 18:39

“…bence de ben ölmedi ama sayid zaten koşuyordu sonunda yani kaçıcak diğerlerinin yanına gitcek richarda anlatcak olanları richard zaten herşeyi bildiği için durumu anlayacak ve sayid diğerleriyle yaşıcak(bizimkilere düşman)”

Richard bişey bilmiyor suan zamanla ilgili ya da çaktırmıyor Daha önce john ona anlatmaya çalıştı,gelecekten geldiğini söyledi,hatta doğum tarihini verdi ama o bişey anlamadı. Ayrıca Sowyer 77 yılında Richard ile anlaşma yaptığında Richard’ın daha önce yaşadığı bir olaydan, John’dan bahsetti, yine bişey anlamışa benzemiyordu. Ve yine john ethan tarafından vurulduğunda Richard ona birşey vermişti (neydi hatırlayamadım) geçmişe gittiğinde bana bunu ver, muhtemelen seni hatırlamayacağım demişti. Yani Sayid richard’a gidip ne anlatırsa anlatsın Richard hiçbir şey bilmediği için yine anlamıcaktır.

ravenian demiş,

28 Mart 2009 @ 01:06

aziz in dediğine katılıyorum !

eser demiş,

28 Mart 2009 @ 01:46

Herkesin yorumlara şöyle bir baktım. Bence geçmişte yaptıkları olaylarla gelecek değişiyor. Yine bence en son adaya inen uçakla beraber Sun, Lock ve Ben’in olduğu şimdiki zaman değişmiş zaman o yüzden jack’in babası resmi gösterdiğinde evler terkedilmişti. Şimdiki zamanda Ben yaşadığına göre bence ben ölmedi.

Bentham demiş,

28 Mart 2009 @ 02:04

nunuk demiş,
27 Mart 2009 @ 19:38

“sayid diğerlerine katılmicak adanın 3.grubuna geçecek yani yeni kazazedelere,,,ve yakın zamanda doktor ve kate de kaza zedelere katılacak,,,,…yani arkadaşlar bizler lostun 1.sezonunda aslında son bölümünü izledik,asıl şimdi lost başlıyor,yazarlar ilk senaryoyu burdan yazmaya başlamış,sonuncu olarak uçağı adaya düşürüp sezon 1 demiş:))valla helal olsun yazarken ben bile karıştırdım hep…”

“lostun 1.sezonunda aslında son bölümünü izledik”.

Buna tamamen katılıyorum. Geçen sezon sanırım senaristler bununla ilgili bir şey söylemişlerdi. Yanlış hatırlamıyorsam soruların yoğunlaşması üzerine “her şey ilk bölümde vardı” dediler. O zaman bundan bir şey anlamamıştık. Bu sezon yaşananlar olayların bu yönde geliştiğini gösteriyor. Senin teorin de buna cuk diye oturuyor. Yalnız bazı soru işaretleri var kafamda. En önemlisi bu nasıl olacak?

Senin dediğin gibi olacaksa bazı şeyler tutmuyor, yani bizimkilerin gidip yeni kazazedeler katılma işi pek oturmuyor buna. Çünkü 1. Sezon 1. Bölümde 2004 yılında OC hava yollarına ait bir uçağın düştüğünü izledik. Dizinin son bölümünde de bunu izlememiz gerekiyor. Bu uçağın içinde Sayid, Jack , Kate vs.. vardı. Fakat yeni kazazedeleri adada daha önce görmedik. Yani bizimkilerin yeni kazazedelere katılması bunu açıklamıyor. O zaman 77’deki karakterlerin bir şekilde adadan dışarı çıkıp 2004’te uçakla adaya tekrar düşmeleri, 1. Bölümü tekrar izlememiz gerekiyor. O zaman uçak düşecek ve LOST olacak, dizi bitecek. Biz de daha ilk bölümde aslında dizinin son bölümünü izlemiş olacağız. Ama işte sorun burada. Eğer yazarlar senaryoyu buradan yazmaya başladılar ve aslında daha ilk bölümde bize son bölümü gösterdilerse, izlediğimiz ilk bölümde uçak düştükten sonra adada yaşananlar ne oluyor? Daha sonra yaşanan olaylar bize ilk bölümün son bölüm olmadığını düşündürüyor. 2004 yılında OC havayolları ile adaya düştüklerinde 1. Bölüm içinde adayı tanımaları gerekmiyor muydu? Hadi tanımadılar herhangi bir ada diye düşündüler diyelim. Daha sonraki bölümlerde tanımaları gerekir. Ayrıca daha sonraki 2. 3. ve diğer bölümler 1. Bölümün devamı niteliğinde. 1. Bölüm eğer dizinin son bölümüyse dizi orada bitmeli. Yani diğer bölümlerin bu bölümden tamamen alakasız ve bağımsız olmaları gerekiyor. 1. Bölümü gösterip 2. Bölümde tamamen alakasız bir bölümden devam edip 6. Sezonun son bölümünde bize o 1. Bölümü göstermeleri gerekirdi. Daha sonraki bölümlerde adadan kurtulmaya çalışmaları, others ve ambarlarla tanışmaları ve olayları 5. Sezona kadar bu şekilde gelişmesi -eğer 1. Bölüm son bölümse- bunun bir döngü olduğunu gösterir bize. O zaman bunlar yerine oturuyor. Fakat bu sefer de soru işaretleri geçmişlerini hatırlamama konusunda ortaya çıkıyor. Bu döngüde 2004 yılına adaya uçakla tekrar düştüklerinde adayı tanımaları, olacakları bilmeleri diğerlerini tanımaları gerekir. Bunlar, diğerlerini geçtim birbirlerini bile tanımıyorlar. Ama Benjamin hepsini hatırlıyor gibi. Bunu, birkaç olaydan anlayabiliyoruz. Bunları bir şekilde açıklayacaklardır. Ben her şeye rağmen son bölümde ilk bölümü izleyeceğimizi ve her şeyin bir döngüden ibaret olduğunu düşünüyorum..

ismrliyimm demiş,

28 Mart 2009 @ 02:10

arkadaşlar kan olayına takılmayın.
1.si karanlıktı.
2.si küçük benin üstünte kalın ve koyu renkli kıyafetler vardı.
3.sü yakın mesafeden ateş edilmediyse, kan hemen fışkırmayabilir. silahın kalibresi, vurulduğu bölge bunlar hepsi kanın fışkırma şeklini etkiler.
4.sü ve en önemlisi, ayaktayken vurulan bir insanın kanı aşağı doğru süzülür. silahın kalibresi büyükse ya da yakından ateş edilmişse ve mermi vücuttan çıktıysa fışkırma arkaya doğru olur. asla ve asla ön tarafa, yan tarafa fışkırma olmaz. eğer arka tarafa fışkırdıysa, o mesafeden ve karanlıkta bizlerin görmesi imkansızdı zaten.

desmond demiş,

28 Mart 2009 @ 02:55

Junior Ben,kesinlikle olmedi.5×11 & 5×12`de gorecegiz kendisini.Bizimkiler ne yaparsa yapsin daha once izledigimiz bolumlerde olan hersey birsekilde yine olacak hicbirsey degismeyecek.

lostdino demiş,

28 Mart 2009 @ 04:02

eser yanilma !!!faraday sadece gecmisi yasariz degistiremeyiz demisti.suan gecmisi yasiyorlar.gelecekte Ben yasadigina göre mantik olarak ben tabiki ölmedi.ucagin adaya dustugu ani 2004 yasadilar,simdi gecmisi yasayacaklar1977.ancak bi degisilklik olacagini sanmiyorum gelecekle ilgili.asil olayi daniel koparacakta bi gözükse piyasada.

lostdino demiş,

28 Mart 2009 @ 04:04

yada ben öldü adadan cikarttilar onu,sonra tekrar getirdiler locke gibi yeniden dirildi.bide baskasinin öldürmesi lazimdi yeniden yasayabilmesi icin sayid yapti bunu.

lostdino demiş,

28 Mart 2009 @ 04:13

ya arkadaslar vurulmak ile ur un ne alakasi var yapmayin ya…lütfen.

rdvan demiş,

28 Mart 2009 @ 09:31

benjamin yaşayacak çünkü zaman mekanizması ilginç bir şeydir geçmişte bi olaya müdahale etiysen tüm zamanı etkiler.yani şunu çıkartıyoz benjamin ölseydi sayidn kurşunuyla zaman çizgisi farklı bir yöne kayacaktı.bu değişiklik benjaminin filmde tek sahnelik ölümünü görürdük .buda saçma olurdu bence benjamin yaralandı ve iyileşecek..jack mi iyleştiri diğerlerimi bilemeyizz.fakat benjamin yaşayacak..

rdvan demiş,

28 Mart 2009 @ 09:36

yada ada benjaminin ölmesini istiyo bunun için bizizmkileri geçmişe yolladı ada ve görev başarıyla tamamlandı.bundan sonra bence ışık patlaması olabilirr çünkü ada görev bitmiştir diyip belki zamanı normale çevirip 2009 yani jacklerin geldiği uçağın zamnına gidebilirler.ve belki geldiklerinde benjamin yok olmuş olabilir….yani benjamin tarihten silinmiştir

rdvan demiş,

28 Mart 2009 @ 09:51

size bişey soracam şimdi Juliet ada üç yıldır yaşıyo ve duvarda 1970 senesinde resmi var hiç mi görmedii..yada belki hiç o resim yoktu Juliet in zamanında. Sonrdan yani 1970 yılına dahil olduktan
bu da nedem oluyo: yaşlı benjamin bilmiyordu vurulacağını bilseydi sayidi o uçağa bindirmezdi……yada belki bu vurulma benin planıydı …filmin sonunu anlamaya başaldım

paravana demiş,

28 Mart 2009 @ 10:03

faraday geleceği değiştiremezsin dediği için ben ölemez zatn=)

xaxaxa demiş,

28 Mart 2009 @ 10:17

JACK küçük ben i kurtarır bencik dharmaya karşı koymaz bundan sonra dharmanın yok olmasında rol oynayamaz

35_nessen_35 demiş,

28 Mart 2009 @ 10:32

herkez geleceğin değiştirilemeyeceğinden bahsediyo…peki bizim 6 lı daha adaya gelmeden ada da kalanlar zamanda yer değiştirdiler ve locke richard la karşılaştı ve ona beni doğduğum gün bul dedi..(doğum tarihini de vermişti ama hatırlayamadım)…locke doğduğunda küveste yatarken camdan richard onu izliyordu…kimse geleceği değiştiremiyorsa nasıl oluyorda sırf 1950 yılında locke söyledi diye richard yolculuk yapıyor…hatta daha sonra locke çocukken onu ziyaret ediyor…1950 de sizin liderinizim gibi bi sözler etmişti…locke geleceği bu şekilde değişti bence….eğer zamanda atlamalar yaşamasalar locke-richard la hiç görüşemicekti…

keremmerek demiş,

28 Mart 2009 @ 11:12

Dünde yazmıştım ama silinmiş ABC nin official web sayfasında lost untangled diye komik bir mini hatırlatma dizisi var onu izleyin.Ben ölmüyor yatakta yatırken gördüm :)

metehan demiş,

28 Mart 2009 @ 12:15

bence richard john locke yanıma gel doğduğumda dediği için gitmedi.

çünkü richard daha onu uyarmaya gelen kel adamı bile hatırlamıyor. nasıl o dediği için gidip baksın. :)

faradayın dediği gibi geçmiş değişmiyor arkadaşlar yada farklı bişeyler oluyo

LostİnLost demiş,

28 Mart 2009 @ 12:22

Desmond’ın rüyada gördüğü anı gibi Faraday yaşamadığı için Desmond hatırlamadı demi o anısını. Peki benjamine de öyle olmayacak mı? Sayid küçük beni vurduğu an Benjamin bunu hatırlar yani 2.3.4. sezonlarda bunu hatırlayamazki.
Ayrıca genç Benjamin ölmedi onu Richardda götürecekler. Büyük BEnjamin de bir şekilde ölecek ve onuda Richarda götürecekler. Rİchard zaten ne olduğu belirsiz Jacobdan gelecekteki haberleri alırsa mutlaka Küçük BEnjamine ve Sayid’e bir şekilde yardım edecek. Yani JACK BENJAMİNE YARDIM ETMİYECEK RİCHARD BENJAMİNE YARDIM EDECEK BUNU BİZE 5.SEZON BAŞLAMADAN ÖNCE SPOİLER OLARAK SÖYLEDİLER ZATEN

cem demiş,

28 Mart 2009 @ 12:48

‘Dextro Kardi’ yani kalbin sağ tarafta olması durumu olabilir.
ben linus john ‘u vurduğunda burada bir böbreğim olsa ölmüştüm demişti. sağ tarafta bir kalp taşıyorsa dr’muz tarafından olayı yırtacaktır. imdb ‘ ye de bakarsak diğer bölümler de genç ben oynuyor.

fox demiş,

28 Mart 2009 @ 14:36

benim bir teorim var. zamanı akan bir nehir gibi düşünelim. bu nehirin bir yerinde akış yönünü değiştirdiğimizde ancak o andan sonra gelen su damlaları yeni açılan yönden hareket edrler. Akışı değiştirdiğimiz noktadan ve andan önce o noktadan geçmiş olan su damlaları yine eski yoldan yollarına devam ederler ve denize doğru haraket ederler. eski yoldan denize giden bir damla için bu geçtiği yol geçmiştir değiştirilemez. akışı değiştirdiğimiz noktadan önceki bir damla için ise bu eski yol sözkonusu bile olamaz yeni yoldan yoluna devam eder. bu yeni yol eski yoldan giden damlaları etkilemez ancak sapma noktasından öncekileri etkiler. Yani bu değişim noktasından sonrak açılan yeni yol yeni damlalar içn artık gelecektir. değiştirilebilir. Eski yol ise oradan giden damlalar için geçmiştir. Değiştirilemez. Şimdi kahramanlarımız geçmişte yaptıkları her şey bu noktadan sonra artık onların geleceğidir yani yeni bir yoldur. ee onlar gelecekten geldikleri için yani eski yoldan geldikleri için bu yaptıkları kendi geçmişlerini değiştirmez. biraz karışık oldu ama umarım anlatabilmişimdir. Kısacası ben ölse bile ancak bu andan itibaren ben diye biri haytata olmaz. Ama eski yoldan giden ben yine yoluna devam edebilir yani eski geçmişi yaşayarak günümüze gelebilir. İlla ben öldü diye gelecekten gelen ben de ölmez. böyle olsa birden ben ortadan kalkar hiç bir kahramanımız ben’i hatırlamazdı.

Cengiz demiş,

28 Mart 2009 @ 14:38

keremmerek demiş,

Dünde yazmıştım ama silinmiş ABC nin official web sayfasında lost untangled diye komik bir mini hatırlatma dizisi var onu izleyin.Ben ölmüyor yatakta yatırken gördüm :)

Çok sağol sayende haberim oldu ve izledim arkadaşım.Çok eğlenceli bir video çekmişler.İzlerken baya bir güldüm :D Ben’in ölmediğine dair bahsettiğin sahneyide ekledim.
http://img25.imageshack.us/img25/4469/bensbr.jpg

Cengiz demiş,

28 Mart 2009 @ 15:01

Lost untangled video:

http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=index

ben demiş,

28 Mart 2009 @ 15:39

bencede ben ölmedi ama 2.kez adaya düştüklerinde
hem ben in 12 yasındaki, hali vardı hemde biraz yaslıyken hali vardı 2 tan ebn vardı

lives demiş,

28 Mart 2009 @ 16:32

Sayın arkadaşlar…
herkes neden o , şunu gördü madem niye sonra hatırlamadı.. yok Sayid Beni küçükken vurdu onun içinmi katil dedi deyip duruyorsunuz… lütfen geçmiş yani 77 yılını bizim kazazedeler şimdi yani yeniden yaşıyor bu yüzden kimse kimseyi tanımıyor of yani anlayın lütfen şunu…
Ayrıca arkadaşımız Opdrdeveci ‘nin yazısını okuyun ..
Eline sağlık arkadaşım çok güzel yazmışsın bende tıpkı senin gibi düşünüyorum..

ilkergfb demiş,

28 Mart 2009 @ 17:50

Bu resimdeki olamaz ki kursun gögsüne girdi resimde gögsünde hiç bi yara yok..Arkadaslar bu cocuk eğer locke gibi c.s gibi doğa üstü olaylara bağlanmadan ölmezse cok büyük aptallık olur onu ne jack kurtarabilir ne richard yakın mesefeden oraya giren bi mermi delip gececektir hele ki kalbe geldiyse hiç sansı yok..o şekilde kurtarırlarsa lostun gercekciliğine leke düsürmüs olurlar.

mete demiş,

28 Mart 2009 @ 18:09

çok basit düşünüosunuz bence benjamin öldü mesele de şimdi başlıyor

keremmerek demiş,

28 Mart 2009 @ 18:55

saol cengiz

ferMANyak demiş,

28 Mart 2009 @ 19:27

adanın dirilttiği ilk insan tabiki locke değil. flight 815 de jackin babasıda dirilmiş ve jacob gibi takılıyo piyasada. unutmayalım ;)
o çocuk ben linus değil…
aslında ben linusun geçmişini hiç izlemedik.
3. sezonda bize izletilen dharmadaki ben adındaki bir çocuktu. o çocuk ölünce bizim ben linus onun yerine geçti. ben linus bizim richardın adamı. 10 15 sene sonra büyüdüm diye dharmaya geri döndü… babası zaten alkolik nerden anlicak oğlu olup olmadığını…

Cengiz demiş,

28 Mart 2009 @ 20:45

35_nessen_35 demiş,

herkez geleceğin değiştirilemeyeceğinden bahsediyo…kimse geleceği değiştiremiyorsa nasıl oluyorda sırf 1950 yılında locke söyledi diye richard yolculuk yapıyor…hatta daha sonra locke çocukken onu ziyaret ediyor…eğer zamanda atlamalar yaşamasalar locke-richard la hiç görüşemicekti…

Söylediklerini ve diziyi ele alırsak sonuçta konuşarak dahi bir etkide bulunuyorsun ve ortaya değişik bir tepki çıkıyor.Evet bir anlamda bazı şeyler değişmiş oluyor fakat bunu geleceğin tamamen değiştiği (yani sonuçları bir öncekinden daha farklı yeni bir gelecek) olarak mı algılamalıyız? İşte bu noktada Ms. Hawking’in o meşhur (Ne yazık ki,evrenin olayların akışını düzeltme yöntemi vardır!) sözü aklıma geliyor.

Gerçek hayatta ise zaman mevzusuna dair şöyle düşünüyorum:
(fox’un da yukarıda konuyla ilgili bir yazısı var.)

Zamanda geçmişe yolculuk edip geçmişe etki ettiğimiz andan itibaren artık diğerinden hem farklı hemde bağımsız yeni bir gelecek oluşturmuş oluruz.Bunada zaman da kırılmaya yol açma diyebiliriz.Basitçe ele alırsam zamanı bir çizgi gibi görürsek geçmişe etki ettiğimiz o andan itibaren çizgi kırılır ve 2.yeni bir zaman çizgisi ortaya çıkar.

Zamanda sonsuz sayıda kırılma gerçekleşebileceğini düşünüyorum.Yani ne kadar çok geçmişe yolculuk edip etkide bulunursak o kadar çok kırılmaya sebebiyet veririz.

Ben,içinde yaşadığımız bu evrende zamanın tek bir doğrusal düzlemden oluştuğunu düşünmeyenlerdenim.Dolayısıyla Ms. Hawking’in o meşhur sözünede(evrenin olayların akışını kendince düzeltme yöntemi vardır) katılmıyorum.

Tek gerçek var.O da, ancak zamanda yolculuk yapabilirsek söylenenlerin ne kadarının doğru,ne kadarının yanlış olduğunu öğrenebileceğimizdir.
Peki zamanda yolculuk mümkünmüdür? İşte orası tam bir muamma:D

metehan demiş,

28 Mart 2009 @ 20:56

fermanyak güzel bir yorum tebrik ederim ayrıntı için :)

Moonshield demiş,

28 Mart 2009 @ 23:23

Zamanda yolculuk olan filmlerin hepsinde bir mantık hatası yaşanıyor… ne yaparlarsa yapsınlar iş çığrından çıktı… hatta suyu çıktı, daha düzgün bir senaryoyla zaman meselesine girmeden devam edebilirlerdi….

Kerim demiş,

28 Mart 2009 @ 23:37

yasemin demiş,

27 Mart 2009 @ 14:17

evet tam isabet kalbinden vurdu yani çok şaşırtıcı bi sondu bence şok oldum ama benjamin’in öleceğini sanmıyorum. ama ninni’nin “Belki de kurtulur ve belki de adanın dirilttiği ilk insan Locke değildir.” cümlesi baya düşündürdü beni.

================================
Adanin ilk dirilttigi zaten locke deil.Christian da var jack babasinin tabutunu sydneyden LA a goturuyodu. adada tabutu buldugunda ise tabut bostu.

EurosoftBilgisayar demiş,

29 Mart 2009 @ 02:57

1- Galiba Zamanda yolculuk sadece adada oluyor
2- Adanın görevi olması gerkenleri yaşatmak olmaması gerekenleri temizlemek. Benjamin dizinden gördüğümüz kadarı ile adanın geçmişsinde de geleceğinde var. Adanın geleceğinde de var olduğu için gerçmişde de ölmemesi gerek galiba
3- Locke öldüğünde de ada onu yaşatmıştı. Beni de tekrar hayata döndürür
4- Belkide Gerçek kurşun yerine eğitim kurşunu kullanıyorlar ada görevlileri (pek mantıklı değil)
aklıma ilk gelenler bunlar

dharmanyak demiş,

29 Mart 2009 @ 12:01

ferMANyak demiş,
28 Mart 2009 @ 19:27

adanın dirilttiği ilk insan tabiki locke değil. flight 815 de jackin babasıda dirilmiş ve jacob gibi takılıyo piyasada. unutmayalım ;)
o çocuk ben linus değil…
aslında ben linusun geçmişini hiç izlemedik.
3. sezonda bize izletilen dharmadaki ben adındaki bir çocuktu. o çocuk ölünce bizim ben linus onun yerine geçti. ben linus bizim richardın adamı. 10 15 sene sonra büyüdüm diye dharmaya geri döndü… babası zaten alkolik nerden anlicak

teorin hiç fena değil ama bence benjamin ölmicek bi şekilde yaşıcak

dharmanyak demiş,

29 Mart 2009 @ 12:12

bence benjaminin pisti falan yaptırtması geleceği bildiği içindi geleceği nerden biliyo diyo sorarsanız bence o da zamanda yolculuk yaptı hem de daha ileriki bir zamandan bu yüzden geleceği biliyoduve geleceği değiştirebilecekti

benjamin... demiş,

29 Mart 2009 @ 13:14

arkadaşlar bunlar olan şeylerdi sadece biz yeni izliyoruz yorumlarından sıkıldım ya naparsak yapalım geçmişi değiştiremeyiz herşey yeniden şekilleniyor fakat olanlar aynı kalıyor yani ben otherslere katıldı yine katılacak ama başka şekilde belki onu richard gelip kurtaracak…sawyer emyi kurtardı emy yine kurtulcaktı bir şekilde ve eathen doğacaktı çünkü biliyoruz gelecekte eathen vardı…herşey yeniden şekillerniyor ama temelde olacaklar yine aynı…ne yaparsan yap geçmişi değiştiremezsin sözünü düşünün…

ama belki de bu imkansızı başarmak için adaya döndüler yani geçmişte olanları değiştirmek için adadalar ki böyle olacağını düşünüyorum bende

benjamin... demiş,

29 Mart 2009 @ 13:17

o çocuk ben linus değil…
aslında ben linusun geçmişini hiç izlemedik.
3. sezonda bize izletilen dharmadaki ben adındaki bir çocuktu. o çocuk ölünce bizim ben linus onun yerine geçti. ben linus bizim richardın adamı. 10 15 sene sonra büyüdüm diye dharmaya geri döndü… babası zaten alkolik nerden anlicak
fermanyak tam isabet :DDDDDDDDDDDD

Dante demiş,

29 Mart 2009 @ 15:26

@Lives “Sanırım Ben’in koynunda arkadaşının ona verdiği bebek saklı ve onun hayatını kurtardı…”
Bende buna aynen katlıyorum.

nunuk demiş,

29 Mart 2009 @ 18:40

mensur arkadaşım son cümlemi anlamamış ben bi uzun yorum yazim kendimce,büyük ihtimallede boyle olduğunu düşünüyorum:

-lost adasında abd askerleri bir nevi zamanında bir çıkartma yapmıştır ve zamanla bu yeri mülk haline getirmiştir(siz onları diğerleri olarak tanıyosunuz)bu kanıya askeri kıyafet ve tüfeklerinden bide adadaki nükler bombadan dolayı çaktım:)

-2.grup dharma denilen bilim adamları ise tapınağın saçtığı enerjiyi açığa çıkartmak maksadıyla bu topraklara lost adasına yerleşmiştir(bu kanıya ise,lostun bi bölümünde bu bilim adamlarının ,enerji duvarın arkasında.. muhabbeti yaptığı bi sahneden yola çıkarak söylüyorum.

-gelelim bu 2 grup arasındaki anlaşmaya,arada kan davası olmasın diye birbirlerinin bölgesine girmiyorlar o yüzden diğerlerini duman korurken,dharma üyelerini ise elektirik çiti koruyordur,,,,

-ve işte nereden geldikleri belli olmayan bi grup insan(bunlar bizimkiler) gelir ve adada daha önce yaşadıklarını,gelecekten geldiklerini söylerler,sawyer denilen kişi ölmek üzere olan bir kadını kurtarırki bu kadının çocuğu gelecekte diğerlerinin yanındaki iri kıyımlı eleman olacaktır,yani bu kadını sawyer kurtarmasa bu çocuk doğmicaktı vede lost adasında bu (ismini unuttum yeni doğan bebeğin son 10.bölümde) adam uçak düştüğünde hiç olmamış olurdu?bu çocuğun doğmasına sawyer izin verdi ve zamanı gelince sawyer öldürdü(sanırsam) herneyse bu tezimden şu sonuç çıkıyor bizim bu elemanlar lost sezon 1 deyken adaya 2.gelişiydi belkide 100. gelişi:))

-her neyse bu iki grup arasında küçük ben in diğerleri sanılan gelecekten geldiği sayid diye tanıdığınız bi arap:))göğsünden vurmasıyla 2 grup arasında kan davası çıkmıştır,,küçük beni yerde yatan jin kurtarıp doktorumuza(jack) götürür,ve tedavi olur,ama doktor o an anlarki zamanında boynunda bi ur oluşumu gözlene bilir bu yüzden küçük çocuğa şunları fısıldar.

-korkmana gerek yok,zamanı geldiğinde adaya bi uçak düşecek,iyi bi doktordur seni tedavi edecek der:))demesede bunu içinden mırıldanır,,,

-ve savaş kapıya dayanır,sawyer hayatından memnundur ve sayidin diğerlerinden olmadığını söylemez,çünkü gelecekten geldiğini söylese başı belaya girecektir

-benjamin ise sayidi serbest bıraktığını anlayan babasından bi düzüne dayak yemesiyle piskopat olur çıkar ve zamanı gelince babasını kendisi infaz edecektir,işte bu zamanlarda lock denilen kişi hala ortada yoktur ama bi rivayete göre bu lock denilen avcı:))zamanında diğerlerinin başındaki kişiye pusulasını verip zamanı gelince onların lideri olacağını söyler ve pufff birden kaybolur,ve lock gelene kadar diğerlerinin başında benjamin vardır,benjamin hırsından dolayı babasını vede dharmayı tümden götürür ve işte zaman orda durur…..artık adanın lideri diğerleridir ve bu sawyer vs kişilerin hepsi katledilip öldürülmüştür:))yani bizimkiler şuan gerçek dünyada 3 yaşındayken lost adasında dharma üyesi olarak 40 yaşında hepsi ölmüştür:))bu savaşı yalnızca adayı almak isteyen desmandın kız arkadaşının milyoner babası:)) lockun durdura bileceğini bilmektedir bu yüzden locu uyarır bu döngüyü kırsınlar diye,çünkü bu olay bir çok kez tekrarlanmıştır,işte bu kanının ispatı( doktorun babası kulubenin içindeyken,jinin eşi ona:

-jin i arıyorum yani eşimi

dediği zaman doktorun babası arkasındaki duvarda duran 10 tane fotonun içinden o seneyi buluyor yani jin şimdiye kadar dharma üyesi olarak çok kez öldü ve yeniden adaya düştü,,,zaten fotoda ise 1977 vs yazıyordu yanında ise başka bi seneden resim vardı…..

-gel gelelim bazı ip uçlarına,adadaki kişilerin çocuğu olmaması rahimleri yaşlanıyor,bu yeni bölümlerde çocuk doğmasının sebebi henüz rahimleri genç,,,

-lock sezon 1 de dumanın öldürmemesinin sebebi ise diğerlerinin başına geçecek olması

-benjaminin henüz çocukken, lockun diğerlerini ziyaret etmesi ve başlarına geçeceğini söylemesi ve kaybolmasından henüz benjaminin haberi yok sebebi ise ozamanlar benjaminin babasıyla adaya gelmemesi,yada diğerlerine katılmamış olmasıdır

-diğerlerinin başı (ismini unuttum affola) lockun ziyaretinden sonra,5 yaşındaki halini görmeye gider ve onu testlerden geçirir bu sahneyi görmüştük zaten,,,,,arkadaşlar inanın aklımda yazacak lostla ilgii bir çok cvp var ama yoruldum yazmaktan,,,,işte kısaca bu benim görüşüm ve büyük ihtimallede boyledir arada bir ben bazı şeyleri gene yazarım,,mesela o rakamları 4 8 vs rakamlarıyla milli piyango kazanma olayını çözdüm gibi bişey 2 ihtimali var:))

hmceliko demiş,

29 Mart 2009 @ 21:09

giderek karmaşıklaşıyo dizi diğer sezonlarda merak ettiklerimizi unutturdular başka şeylere kafa yoruyolar arkadaş nedir bu kara duman eko niye öldü bu diğerleri meğer kimmiş amaçları neymiş ne zaman öğreneceğiz ben öldüyse gelecek değişir ada diriltir onu soru yapmıyorum bile bir dahaki bölüme bambaşka konulara daldırırlar bizi sun falan ben aklımıza bile gelmez eminim hehe

Mesut TURAN demiş,

30 Mart 2009 @ 14:56

bir arkdaşımın teorisine göre ben,sun ve lapidus başka bir zamana düştü, diğerleri başka bir zamana düştü, çünki christian fotoları gösterirken harabe olmuş bir yerde geçmişe ait fotoları gösterdi, iki farklı zaman kırılması oldu diyor….

SEYYAH62 demiş,

30 Mart 2009 @ 15:10

BEN in ölmesine imkan vermiyorum…eğer öyle olsaydı şimdiye kadar gelişen hir bir olay olmazdı çarkı çeviren olmazdı herşey başladığı noktaya dönü verirdi…Jack bununda icabına bakacak ve kurşunu girdiği yerden başarı ile çıkaracak…tabi BEn in öfkesi dahada büyüyecek olaylar çok karışacak çoookk..

SEYYAH62 demiş,

30 Mart 2009 @ 15:30

bu arada ”nunuk” isimli arkadaş çok yakın tahminler ve yorumlar yapmış aklımdan geçen ama soru işaretleri ile dolu pekçok şeye karşık vermiş teşekkür ederim kendisine bu yormlarını bekliyoprum..ilgiyle takip ediyorum

funda demiş,

30 Mart 2009 @ 18:13

keşke ben ölse yaaaa

ne olur ölme ben:( demiş,

30 Mart 2009 @ 21:24

ben ölse deyip durmayın ya dizinin direği ben ölürse olacakları tahmin edin ya bi

lamo demiş,

30 Mart 2009 @ 22:22

Whatever Happened, Happened
Wednesdays 9/8c

Kate goes to extreme measures to save Ben’s life when Jack refuses to help. Meanwhile, Kate begins to tell the truth about the lie in order to protect Aaron..

Kate , Jackten Ben’in hayatını kurturmak için yardım ister fakat jack bunu kabul etmez ve bunun üstüne kate Ben’in hayatını kurtarmak için aşırı önlemler almaya başlar.Bu arada Kate ,Aaronı korumak için uydurdukları yalan hikaye hakkındaki gerçekleri anlatmaya başlar…

hüseyin yücel demiş,

31 Mart 2009 @ 02:51

zaman yolculuğu hakkında dedelerimizin (en azından benim tanıdığım dedelerin) :) bir sözü var arkadaşlar “eğer dünyaya yıldızlardan bakarsan İstanbul’un fethini görürsün” derler buda bir fikir

ekoo demiş,

31 Mart 2009 @ 10:18

Ben’in kederli ailesine allahtan sabır diliyorum,ruhu şad olsun…

nunuk demiş,

31 Mart 2009 @ 10:20

arkadaşlar siz hala gelecek vede geçmiş arasında takılıp kalmışsınız,lost dizisi sizin düşünce makanizmanızı inanın bu şekilde kırıyor,aslında çok karmaşık deil,bakın ben senarist olsam kesin şu şekilde bir sahne koyardım diziye ve sizi gene şaşırtırdım:

dharma girişim videosunu çeken koreli beyaz önlük giymiş adamın konuşmasını kayıt etmek için kamerayı tutan kesin sawywe yada bizimkilerden birisi olur,lostilerden yani:))ve eminim izleyici ise şu tepkiyi verir:

-ohaa ya demekki bu koreli bilim adamını bile bizimkiler çekmiş…..ama sezon 1 de adaya düşüp bu vidyoyu ambarda bulup izlediklerinde olayı anlamaya çalışırken hiç düşünmedilerki,vidyoyu çekenin kendilerinden biri olabileceğini…

arkadaşlar lost bi denklem gibidir ben size denklemi veriyorum lakin deişkenler farklı olabilir kesin olan bişe varsa buda adadaki soykırımın asıl sebebi lostilerin düşmesidir:))ve şuna kesin emin olun,bu lostilerin tüm fertleri kader üzerindeki(gelecek zaman)etkisi olduğu için adada yaşamış sağ kalmışlardır,önemsiz ve gelecek için işi bitmiş olanlar ise duman tarafından seçilip öldürülmüştür,mesela zenci iri kıyımlı msr eko nun dumanı ilk gördüğünde ölmemesi,adadaki görevini hemen tamamlamamış olmasıydı,sonraları yaptığı her neyse adada görevi bitti.gelelim lockun görevine:

-lockun adadaki görevi çoook çoook farklı çünkü lock ambarın kapağını açacak,oradaki sayıları girmicek ve adanın zaman mekanizmasında kırılmalara sebep olacak,eğer o sayılar girilse idi ve adadan ayrılsalardı zamanda sürekli kırılma ve gökyüzü beyaz olmazdı,zaten farkındaysanız sayıları girmeyincede aynı şey oldu gökyüzü beyazlaştı,ama sayıları girmeyerek adanın çapından 45 dk da kaçmak olanaksız olduğu için bu sayılar bir nevi adadan toplu halde kaçmayı olanaksız kılıyordu,benjaminde başta olmak üzere bu ambarı tahmin edemediler,eğer o gün o sayıları lock girmiş olsaydı gelecek deişmiş olurdu,her neyse lockun görevi henüz bitmedi o yüzden duman bunu ilk gördüğünde dokunmadı ama diceksinizki sezon 2 de olsa gerek duman locku tam öldürecekkken yardım ettiler ozaman neden öldürmeye kalktı dimi:))şimdi ozamana geri dönelim size onuda anlatim:))

-benjamin bu gelecek olayını düşünüp durdu,çünkü yıllar önce bu locka benziyen bir adam gelip diğerlerinin başı olacağını söylemişti ve benjaminin yerini alacaktı,,,eğer gerçekte kader diye bişey varsa vede lock diğerlerinin başı olacaksa bu zaman diliminde ölmemesi gerekirdi,ve benjamin denemek için dumana gizli odasından komut verdi:

-atıl kurt:))pardon atıl duman

ve hakkaten tek ölmeyende lock oldu yaşadı,lakin benjamin bu işe kıl oldu,ve herseferinde locku öldürmeye kalkışmasının sebebi bu,çünkü ölmüyordu kaderinde diğerlerinin başına geçmek vardı,benjamin bunu anladı,işte bu yüzden benjamin locku 3 kez öldürdü,yada kalkıştı diyelim,hatırlarsanız adadan ilk giden zenzi baba ve oğlu(isimleri unuttum) gerçek dünyada iken babası silahı kafasına dayadı sıktı ama ölmedi sizce neden??çünkü kaderde o adamın hala adayla olan işi bitmedi,zaten onada söylediler;

-”adanın senle işi henüz bitmedi” dediler ya hatırlarsanız.

bu adamın görevi gemiyi yok etmek ve patlamasını geciktirerek milletin helekoptere binip kaçmasını sağlamaktı,yerinede getirdi sonra geberdi gitti,adanın işi bitti:))

arkadaşlar inanın aklımda daha çok teori var,her şey çok mantıklı yapmışlar,şimdi gel gelelim sizin sorularınıza;

şunu kesinlikle unutmayın şuan adada ne yapılırsa gelecek deişirmi demeyin tabiki deişir lakin,bunlaryaptıkları şeyle geleceği deiştirdim sansada aslında aynı şeyleri gene yapmıştır,aptal sayid sözde küçük beni vurarak şunu düşündü:

-her şeye son verim,ölsün kader deişsin dedi ama halbuki geçmiştede vurmuştu salak herif:))

bi sonraki yazımda desmontı paylaşacam,kimdir nedir peki adanın ondan isteği nedir?:))bunlar deişkenler ama denklem aynı arkadaşlar

zzeben demiş,

31 Mart 2009 @ 10:25

Küçük ben,richard ile ilk karşılaştığında sabretmelisin demişti
vurulma olayından sonra richard bence küçük beni bulup hayata döndürecek ve orda bırakıp sanki sayid küçük beni yaralamış gibi bir izlenim oluşacak ve savaşın temelleri atılacak veya bi şekilde ada ile ilgili bir özellik (siyah duman,jacop vs..) ben’in ölmesini engelleyecek.

Sabır olayından kastetiğim ise küçük ben ilk kez o gün adanın özelliklerini ve gücünü tanımaya başlayacak ve muazzam bir öğrenme hazzı duymaya başlayacak^^

^^Büyük ben’i görünce küçük ben çok mücadele etmiştir adayı çözmek için.
(Richard bu olayın olacağını biliyor olabilir.)

nunuk demiş,

31 Mart 2009 @ 10:39

unutmadan hatırlatim,çok zeki senaristler bu gelecek geçmiş olayını çakmayalım diye bizlere bu ölümsüzlüklerin vede birden iyleşmelerin sebebini taaa öncelerden adanın iyleştirme gücü var diye aklımıza sokmuşlardı uyanıklar:))bizde sanıyordukki;))ada bazılarını çabuk iyleştiriyor bazılarını ise iyleştirmiyor diyoduk:))bunla alakası yok zaten lock kesin yaşicak biri,adamın kellesini kessende birleşip ayağa kalkar:)çünkü gelecekte o ölmemişti,,,zaten bu jacop denilen şahıs 1970 li senelerde mi ne çıktı:))nasılmı:))

-kel bi adam elinde psulası ile diğerlerinin yanına gidip pufff diye kayboldu,kaybolmadan öncede bu salak benjaminden bahsetti,diğerleride bu benjaminin bunla konuşabildiği kanısında,o yüzden benjamin bu lock denilen herife güzel bi isim taktı jakop:)))yıllar sonra ise 2 kafadar klübeye girdiğinde benjamin sırf yüzü gözükmesin diye,ışığı(lambayı)söndür gir diye locku bilerek uyardı,sözde rahatsız oluyormuş,,,,zaten teknolojiyi sevmiyormuş jacop,tesadüfe bakın lock gibi:))yahu peki doktorun babası kim derseniz,sadece şunu söyliyim kader deişmesin diye lock kendisinin jacop olduğunu anlamasın diye,adadaki doktorun babasının şeklini almıştır,çünkü bi sahnede jakop bene şunu söylüyor:

-benjamine adanın yerini deiştirsin demedim,ben sana söylemiştim diyor..

ve gel gelelim locka,lock tabuttan dirildimi sanıyorsunuz belki şuan bile yeni jacop olmuştur o gezen hayalettir:))yakında klübeye kapanırsa şaşmayın:))belki şimdi deil ama ilerleyen bölümde dediğim olay çıkacak…hatırlarsanız jacopla lockun ilk konuşmasının ardından benjamin şunu söyledi?

-seninle ne konuştu,sana ne soyledi,onu gördünmü(yani kendini gördünmü) demek istedi,,,,aklınıza takılan bişeler olursa hep birlikte yorum üretelim dostlar,paylaşım güzel bişeydir nede olsa

erdinc demiş,

31 Mart 2009 @ 15:56

nunuk kardeşim yorumların bayaa akla yatkın gese de bazı çelişkiler var sanki. Geçmişte yapılan iş geleceği değiştiriyor diyorsun sanırım ve bu değişikliği geçmişte aynı kişilerin yaptığını fakat hatırlamadığını mı söylüyorsun. Bu yüzden kendisi alınacak belki ama Sayid’e salak bile dedin sanırım. Doğru mu anladım acaba senin savını. Yani gelecekte ki aynı değişikliği başkasının geçmişte yaptığı birşeyler değil de sadece o kişinin kendisi mi değiştirebiliyor demektesin?

nunuk demiş,

31 Mart 2009 @ 21:45

erdinc demiş,

…..Yani gelecekte ki aynı değişikliği başkasının geçmişte yaptığı birşeyler değil de sadece o kişinin kendisi mi değiştirebiliyor demektesin?

1)güzel bi konuya değindin,adada daha önce bulunduğunu söyleyen genç kızın burnundan ağzından kan geldiği vakit,olayları hatırladı dimi

2)desmond ambardan kurtulup,adadan kaçtıktan sonra sevgilisiyle yıllar sonra yatta geçmişini hatırladı dimi?

peki sen söyle bu 2 kişi daha yeni hatırladıda benim dediğim tezde sonradan hatırlamalarımı saçma olur?kesinlikle olmaz….

işte bu 1.tezimi kanıtlıyor,yani sayid arkadaşımızda şuanki zaman diliminde hatırlamıyor olabilir,ama ada birden zaman atlasa yeniden ve benjamin karşısına çıksa emin ol hatırlicak:))

gel gelelim senin bana sorduğun sorunun cvbına,zaten sen onu yazmışsın ama ben gene söyliyim,,,bizimkiler ne yaparsa yapsın kaderi deiştiremiyorlar,yani kader gene gitmek istediği yere gidecek,mesela misal veriyorum:

-benjaminin ölmesi için kırmızı butona basınız yazsa vede sen bu tuşa bassan,,benjamin ölecek vede jacop onu diriltip arkadaş olacak,ama sen bu tuşa geçmişi deiştirmek için bastığını sandın ama,halbuki yapmasaydın belkide benjamin ölmicek,jacopu tanımicak vede sıradan biri olacaktı,sırf sen o tuşa bastın diye,tüm bu olanlar oldu,,,,,yani burda anlatmak istediğim bizim bu lostiler geleceği deiştirmek istiyolar,dharma üyelerini kurtarmak amacıyla her şeyi yapacaklar halbuki haberleri yok,yaptıkları her şey dharma üyelerini kıyıma sürüklicek,,,demek istediğim bu,,,bu savaşı boşuna demiyolar lock yalnızca önler diye:)))belki çok az ihtimal ama,lock arkadaşımız jcopun ta kendisi olacak,

nunuk demiş,

31 Mart 2009 @ 21:50

erdinç demiş;

….Geçmişte yapılan iş geleceği değiştiriyor diyorsun sanırım ve bu değişikliği geçmişte aynı kişilerin yaptığını fakat hatırlamadığını mı söylüyorsun.

bu arada,evet geçmişte yaptıkları geleceği deiştiriyor lakin bu herifler geçmişte hiç bi deişiklik yapmıyolar yaptıklarını sanıyorlar,halbuki hareket ve hamleleri aynı?

tamer demiş,

1 Nisan 2009 @ 00:19

ya herşey iyi güzelde
richard jhonun ayağını tedavi etmeye geldiğinde bana söyleyeceksin ozaman senı tanımıyorum diyor pusula veriyor yani gelecekteki richard olay yaşanmamışken olayın olacağını biliyor ama faraday desmonda gelip anneme git dediğinde desmond bu olayın anılarında yeni oluştupunu söylüyor yani ikisi tezat birbirine

küçük benjamin ölebilirde ölmeyebilirde eğer ölürse bu olaylar benin anılarında oluşacak
bu arada sun ın jackin babası ile karşılaştığı sahnede dharma yerleşkesi bomboş darmadağın olmuş bir halde muhtemelen benjamin ile sun ın ve diğerlerinin yapacakları farklı şeyler var

ibrahim i.k demiş,

1 Nisan 2009 @ 02:37

Ben vuruldu ve Said ormana kaçtı. Fakat Diğerleri Ben’i bulacaklar diye tahmin ediyorum. Dikkat ederseniz hiç yaşlanmayan bir karakterimiz var :)) Ben’e de bu vurulma olayında yardım edeceklerdir. Said ise Ben’î adadakileri öldüreceği için en azından çocukken öldüreyim ve olay hiç gerçekleşmesin die düşündü. çünkü adaya dönüşüne bir anlam vermeye ugrasıyordu. Bunuda kader ile bağladı.

LostMania demiş,

1 Nisan 2009 @ 03:11

nunuk abi sen naaptın (: acaip yorgunum ama uykum acıldı okuyunca cok mantıklı ve zekice yazılmış teoriler (: şimdi tek tek üstüne gidelim tartısalım beraber.
1. bence locke jacop kesinlikle bir deil.söyle ki ben locku jacopa götürürken seninle görüşmek istedi artık lider sensin tarzında konustu.hepimiz cok ii biliyoruzki ben cok zeki bir adam.kendi kendisiyle konusmasını söyleyecek kadar yanlıs bi hamle atmaz diye düşünüyorum.en azından o konusmadan sonra ben defteri kapandı dikkat ederseniz.ben’in adada tek bi amacı var karizmasını kurtarmak.aslında benle ilgili cok soru var ama bana göre lock kesinlikle jacop diil.

2.önemsiz kisilerin ölüp kalanların görevi oldugu düşüncesine gelince.bana göre bu adada en son görevi olacak insanlar rose bernard jin’dir.yada ilk sezonun esas oglanı charlienin ölmeside senin dedigine göre imkansızdı.dedim ya esas oglanı die.flasbackleri cok önemliydi,hurleye sürekli görünüyordu akıl hastanesinde,lockun en cok ilgilendigi insandı ve aaronu bi nevi kurtaran adamdı.bu adamın görevleri bunlarla sınırlı olmasa gerek.yada jack.dizinin ana karakterlerinden birisi.ne düşünce yapısı bilim adamlarına uyuyo.nede digerleri dediklerimize uyuyor.ortada bi adam ya.geldi geleli liderlik yaptı bi nevi.ada icin yaptıgı tek sey ne ? ben’in ameliyatı.belki bu yorumun dogrudur ama eksik yada fazla biseyler var gibi geldi bana (:

3. lockun görevi kapagı acması dügmeye basması dumanın onu öldürmemesi olayına gelince.şayet ben’se dumanı yöneten ki dedigine göre o böyle bişeyin olacagına ihtimal dahi verse öldürürdü locku.ama öldürmedi.yada öldüremedi.bence bununda kapagı acması sayılara basmasıyla bir alakası yok.cünkü oraya yerlestirdigi bi adam vardı.desmond.ve bu desmond hatırla bu sezonda faradaya kapıyı acmadı ısrarla.actıktan sonrada silah dogrulttu.demekki desmond birilerinin varlıgından haberdar.birileride desmondun varlıgından haberdar.yani o istasyonun var oldugunu ve bana göre nerde oldugunuda biliyorlardı.burdada su soruyu cevaplamak gerek.bizimkiler adaya düsmeden önce digerleri adada napıyordu?bana göre bu sorunun cevabı daha dogrusu gercek cevabı filmin şifresini cözecek.kapakta o sayılar vardı.dharma istasyonlarının hicbirinde yoktu.demekki o istasyonu yapanda digerleri.yani lockun hayatta kalması yada sürekli dirilmesi yada ölmemesi emin ol o istasyonla alakalı diil.benin öldürmedigindende diil.lock dirildiyse tekrar suanda gecmişte oldugu icindir.ve dedigin gibi işliyorsa olaylar 2007 ye geldiginde lock ya ölecektir ya tekerlekli sandalyede olacaktır.
ve son olarak o zenci adam herhalde adı michael di digerlerini helikoptere bindirmekti yaptı geberdi gitti dedin.adamın orda yaptıgı tek sey zaman kazandırmaktı.süreyi uzatmak icin sürekli sogutucu sıktı.bu süre zarfında helikoter geldi bindiler patladı.e jin de ordaydı o kurtuldu kıyıya vurdu.zenci adamın öldügünün garantisi yok.ve bence onda o cocuk varken dizide en son ölecek adam odur (: yani demek istedigim onun görevi digerlerini helikoptere bindirip kurtarmaktı dedin de onun bu görevi daha dogrusu gemiye binmesinin tek nedeni var.oda arkadaslarını satmıs olmasıdır.pişmanlık yani.o zaman arkadaşlarını sattıranda bi güç var (: acaip sacma sorular cıkartabilirim buradada (:

dedim ya acaip yorgunum uykum far die ondan oluyo bunlar((: neyse toparlayım (:

diziyi bana göre cözecek bi kac insan var.1. jackin üvey kardesi.aaronun annesi..2.hurleye sayıları söyleyen akıl hastanesindeki arkadası..sun’un babası..desmond ben ve faraday.bu isimleri şunun için saydım.ana karakterlerden hiçbiri yada jacop olmadıgını söylemek icin saydım.ama kardes eline saglık cok mantıklı ve güsel teoriler üretmişin kimse sana diyemezki ya bunu neden söyledin.hepsi yerinde ve hesaplanmış teoriler bana göre (: sen yazmaya devam tam destek (:

ALPER demiş,

1 Nisan 2009 @ 08:17

sayid sadece adada kalanlar için benin emrine girip cinayetler işledi..en azından o öyle olduğunu sanıyor…neredeyse sayidi öldürecek sawyer…yani 4. sezon dahil bu adadan ve dharma girişiminden nefret eden insanlar bir anda onlara bağlanmışlar…kurgu saçma olmuş…bu kadar gizemli bir dizide havayı kaybetmeye başladılar…

ALPER demiş,

1 Nisan 2009 @ 12:47

arkadaşlar hurleye sayları söyleyen akıl hastanedekini tanımadığını söylemeyin…10 bölümdeki razinsky varya istasyonun maketini yapan sayidi jinle beraber yakalayan bana o gibi geldi…ama tekrar söylüyorum lost artık çizgisinden çıktı önceki sezonlarda ki gizemini kaybetti bence….jack çok yüzeysel kaldı sawyer ne yaptığını kendi de bilmiyor…juliet deseniz aptal aşık…kate ve hurley nin hiç bir varlıkları yok…bence dizinin kurgusu bozuldu…valla ben kendimi bu aralar supernatural a vurdum…hakkaten mükemmel bir dizi olağanüstü…seyretmenizi tavsiye ederim…lost prison break gibi diziler çok güzel başlıyor ama sezonlar ilerledikçe düşme ivmesine girip ilk sezonlardaki albenisini kaybediyor…supernatural tam tersi 4.sezonun sonu geldi ama hala yeni bölümü biröncekinden daha iyi…en son seyrettiğiniz bölüm en güzeli diyorsanız bir sonrakini seyredene kadar bekleyin derim….
saygılar

TuRko34 demiş,

1 Nisan 2009 @ 16:28

Lostmania benden önce davranmış. Bencede Aaorıun bir özelliği var. Ayrıca Walt u unutmamak gerek. Adadan ayrılan herkesin adaya dönebileceğini söyleyebilirim. Kilit isim bence aaron. İlerleyen bölümlerde görücez.

orion demiş,

1 Nisan 2009 @ 17:15

belki tekrar eve dönecekler. ve daha sonra 77 den de öteye gidecekler. belki de lostun ilk bölümündeki adaya düşme sahnesi, aynen bu son bölümdeki 2004 den 1977 düşme gibi birşeydi. belki başka bir zamandan 2004 e düşmüşlerdi.

LostMania demiş,

1 Nisan 2009 @ 22:40

helal nen orion (: takdir ettim güsel bi soru (:

erdinc demiş,

1 Nisan 2009 @ 22:56

Benim asıl merak ettiğim, geçmişi değiştiremiyorlar gibi olaylar koymuşlar senaryoya (lock u richardın kurtarması, saldırı anında kanodakileri parlamanın ve zaman atlamanın kurtarması gibi) ancak, bir de geçmiş te yapılan bir değişiklik geleceği değiştirmiyo gibi verilse de paralel bir evrende başka bir hayatta farklı şekilde olaylar devam ediyo durumu mu var acaba. Ya Hu Kimse hatırlamıyor mu geçen sezonun sonunda Jin Kore de bir hasteneye doğum kutlaması için gidiyor ve hepimiz Sun için gittiğini düşünürken patronu için bir büyük elçinin kızına doğum armağanı getirdiğini gördük. Yani bu forward da ikinci bir jin mi oluştu ve paralel evrende hayatına devam ediyor da aynı anda diğeri ada da mı oluyor (ulan kafayı yedik galiba).Yoksa farklı evrenlerde mi yaşıyorlar. Yani kişi geçmişe gittiğinde kendisinin o dönemdeki haliyle karşılaşabilir mi ve kendine müdahale edebilir mi (yani filmde)? benim anlamaya çalıştığım bu. Geçen sezon sonundan beri bu konu işlenmedi farkındaysanız. Aynı zamanda kimse de bu durumu sorgulamıyor bile…Fikri olan var mı?

ALPER demiş,

2 Nisan 2009 @ 15:03

erdinc jin in hastaneye doğumu kutlamaya gitmesi flashforward değil flashback ti….

nunuk demiş,

2 Nisan 2009 @ 19:42

arkadaşlar,ben bu teorileri sezon 2 de yapmıştım(sonunda)şimdi size bişeler anlatıyorum farklı geliyor,benim üste yaptığım bir çok yorumu bölüm 11 de söylediler izlediyseniz:))resmen yadıklarımı hurley ve ölülerle konuşan herif arasında diyaloğ geçti,,,:

-ozaman bu olanları neen ahtırlamıyoruz? dediği şeyi ben sizlere çok önceden yazdım,kusura kalmayın ama aranızda bir kaçınız hariç beni anlayanın olduğunu sanmıyorum,benim dediğim şeyler başka sitelerde yazılıyor yahut oralarda daha önceden yazılmış oluyor?ozaman hiç bir sitede yazılmayan bi olayı söyliyim,bu son yorumum(anlatmaktan usandım:);

-bu lock neden önemli biliyomusunuz,kim olduğunu biliyomusunuz peki?neden jokop doctorun babası ?neden doctorun kardeşi(sarışın kız) jocopun yanında geziniyor,odamı hayalet yoksa:))yahu dünyada okadar insan vede adada okadar ölü insan varken jacop neden doktorun babası kılığına bürünmüş sizce?yahu sizler daha bunu bilmiyosunuz,lostun 4 parmaklı heykelini tartışıyosunuz,keşke sizlerle canlı sohbet edebilseydim,yazınca uzun oluyor,lostu en başından sonuna kadar çook çoook mantıklı bi şekilde yazdım,çizdim ve yaklaşık 30 bölümdür dediğim herşey çıkıyor,açıklasam gene güzel teori der geçersiniz ama eğer olumlu talep gelirse lockun neden eorun(yanlış yazmadıysam adada doğan sarışın kızın oğlu yani doktorun babasının torunu,siz onu jacop diyosunuz ben lock diyorum,savaşı bitirecek bebek yani:))siz gene aksini idda edin,lost sonunda beni hatırlayın fazla deil 1 sezon sonunda anlarsınız…tıpkı benjaminin adada doğmadığına sinir olduğu sezon 2 deki diyaloğlar gibi:))sizlere bunu uzun bi hatrı sayılır tezle açıklarım ama gereken ilgiyi göremem,çoğunuz okumuyorsunuz bile,,daha benjaminin öleceğine bile inananlarınız varken bu yorum çoğunuzu aşıp saçma gelir,,eğer kardeş haklısın paslaşalım diyen varsa bu tezi kanıtlarım,,,

bilmezuydurur demiş,

2 Nisan 2009 @ 23:06

Nunuk tezini 4 gözle bekliyoru(m)z..

nunuk demiş,

3 Nisan 2009 @ 19:07

arkadaşlar inanın başka sitelerden okuyup yazmadım,ben buraya ne yazdıysam,bi kaç kişi onları başka yerden alıp yazıyorsun dediler,yada bunları zaten biliyorduk dediler,önemli deil….sonuçta ben burda yeniyim,sizlerin nekadar bilgisi var emin olmasamda benimde kendime göre yorumlarım var?hatta yorum demek yanlış olur,ben tüm senaryoyu çok önceden tamamladım,şimdi lostu izlerken çok şaşırmıyorum,sizlere c.tesi gecesi (rahatsız olan es geçsin okumasın uzun olacak)en baştan (kendi düşüncem) aklımdaki lost dizisini başından sonuna kadar yazacam,baya uzun olacak,maksat hııı??evet ya olabilir,şimdi çözdüm?dedirte bilmek,,,,tabiki 100 de 100 tuturmasamda emin olun 30 sapma payıyla 70 lik yerini sunuma hazırlicam:)başka bildiğiniz bi site varsa oraya yazabilirim,burdakiler biraz alıngan,herşeyi zaten biliyorlarmış:))4 parmaklı heykeli tartışan dostlarım için yazacaklarım çocuksu kalabilir:))o yüzden onlar nunuk ismini görünce es geçsin,,,,,adayı tanımaktan daha önemli olay varsa onlar için 4 parmaklı heykelin 5.parmağının neresinde olduğudur:))söylerdim ama yeri deil:))neyse bana müsade verin dostum ben sizlerle kendi senaryomu paylaşim sonra hatalı olan yerleri yorumlayıp lostu hafta sonu bitirelim:))yoksa bu tutku 2010 a kadar devam etmesin rahatlıyalım dimi:))

brc demiş,

4 Nisan 2009 @ 11:18

“sayid diğerlerine katılmicak adanın 3.grubuna geçecek yani yeni kazazedelere,,,ve yakın zamanda doktor ve kate de kaza zedelere katılacak,,,,…yani arkadaşlar bizler lostun 1.sezonunda aslında son bölümünü izledik,asıl şimdi lost başlıyor,yazarlar ilk senaryoyu burdan yazmaya başlamış,sonuncu olarak uçağı adaya düşürüp sezon 1 demiş:))valla helal olsun yazarken ben bile karıştırdım hep…”

-birisi öyle yazmış. 1. sezondaki uçağa kate jack, vs sonradan katılmış olamaz 1. uçağın içinde görüntüleri var , 2. uçak yolcu listesinde isimleri var.

-merak ettiğim şu uçağın kara kutusu nerde hala belli değil. uçak hakaten de desmond ın gecikmesi yüzünden mi düştü? yoksa başka bişi olabilir mi? - ayrıca ada dış dünya tarafından bulunamıo olsa bile uçağın rotası adann üstünden(ya da yakınından) geçiyo sonuçta .benjaminin deiği gbi ada çok büyükmüş(ki hatta 2 ada var ) bu ada yukardan hiç mi görünmüo? -

Kafası Karışık demiş,

4 Nisan 2009 @ 20:22

nunuk bütün teorilerini bütün herşeyi bi mesajda toplarsan çok mutlu oluruz. bekliyoruz.

* * * * * * * * * * * * * * *
editör notu:
nunuk arkadasimiz veya diger arkadaslarimiz teorilerini toparlayip lostfan.net@gmail.com adresine mail atarlar ise ise, haber olarak yayınlamaktan memnuniyet duyariz.

nunuk demiş,

5 Nisan 2009 @ 13:06

-haydi bismillah)arkadaşlar baya bi uzun olacak yazdıklarım,çünkü 3,4 sene süren bi dizinin senaryosunu 2,3 satırla tahmin etmek imkansızdan öte bişeydir,kaldıki jacop gelse bile yazamaz)

Lost sezon 4(aslında sezon 1)yani sondan başa gitmeli bi dizi olduğu için dizinin bitiş yeri 815 nolu uçağın adaya düşmesiyle son bulabilir)

-lost denilen adada bulunan yerli halk,adanın içindeki(not:zaman makinesi olarak bildiğimiz dümen şeklinin saçtığı enerji) gücü korumak amacıyla vede bunu en iyi kulanabilmek amacıyla çok uzun bir zamandır,yaşamaktadır,,,

-bunları sizler diğerleri olarak tanıyorsunuz..(mısırlılar buranın ilk sahipleriydi,tapınak vede sembollerden zaten belli oluyor,sezon 4 te sawyer ve juliete ateşli ok atanlarda yerli halktı,zamanda baya bi geri gittikleri dönem,4 parmaklı heykelin olduğu dönem yani)

-daha sonraları bu adaya başka misafirlerde geldi,bunların amacı adadaki enerjiyi dünya barışı ve iyliği adına kulanabilmekti(mısırlıları araştırdılar,zaten dharma ilhamını onlardan aldı ve onların sembollerini kulandılar,ambarlarda ve üslerde)

-diğerleri dediğimiz grup,bunları kabul etti,kendi çıkarları adına,ürettiği fikirlerde beklide dharmanın yardımı olabilirdi,kendilerini dharma üyelerine vahşi vede saldırgan tanıtsalarda aslında diğerleri zeki bilim insanlarından oluşmaktaydı(richardın sezon 4 dede söylediği gibi;elektirikli çitleri geçemiceğimimi sandın demesi,onların nekadar zeki olduğunu gösteriyor aslında)her neyse bırakın dharma üyeleri diğerlerinden korksun vahşi sansın bakalım)

-zaten şunu açıkca söyliye bilirimki,diğerleri denilen grubu duman dediğiniz şey korurken,dharmayı aptal elektirikli çitleri koruyordu,böylelikle 2 grup kendi bölgelerine giremiyor hatta ve hatta duman bile çitleri geçemiyordu(sezon 3 temi ne zaten şahit oluyoruz dumanın geçemediğine),,,,aradaki anlaşma ise bölgelere girildiği an,öldürme yetkileri mevcuttu,,,

-adada her nasıl bir güç varsa artık,zaman dilimi gerçek dünyaya nazaran çok çokçok farklı işliyor,adada ölüpte gerçek dünyada hala hayatta olan hatta doğmamış olan kişilerin vede ada yüzeyinde yaşamış tüm herkezin zaman bükülmesinden dolayı seslerini duymak çoğu zaman bizi ürkütmüştür bile,,,,hele hele adanın havaya uçan ambarındaki dev mıknatıs olayını düşündükçe vede bu dev mıknatısın (104 dk damı ne sürekli rakamların tuşlandığı ambarın altındaki devasa mıknatıslı makine) çok çok daha büyüğünün adanın altında bir yerlerde bulunması ve mini benjaminin iyleşmesine sebep olacak tapınağı korumak için hareket etmesi bizleri biraz daha heycanlandırıyor,,,,sonuç olarak unutmamak lazımki duman bir mekanizma(jacop deil),duyulan sesler ise adaya gelecek olan insanların tapınak bölgesinden uzak durması için duman gibi bir koruyucu sistem(korkutmak,tedirgin etmek için)yada zamanında ada üzerinde yaşıyan vede ölen kişilerin daha sonraki zamanlarda doğmasıyla veya günümüzde yaşamasıyla ilgili,zaman bkülmesiyle ortaya çıkan sesleri olabilir,en azından 2 sinden biridir

-her neyse gel gelelim asıl sohbetimize en son nerde kalmıştık adada artık 2 grup vardı ve bunlar arasında bir nevi kan davası çıkacaktıki,katliam olsun ve Benjamin babasını öldürsün dimi,daharma üyelerinin kökü kurusun….işte tam bu olayın olması için bize ortalığı karıştıracak birkaç piskopat lazım….

-ve beklenen an geldi çattı,Richard denilen elemanı görmeye gelen kel kafalı bir avcı(lock) birden bire ortaya çıkıp,gelecekte diğerlerinin başına geçeceğini söyleyip(kendilerinin) bugünden 2 sene sonra doğacağını idda etmiş ve onu ziyaret etmesi gerektiğini söylemiştir,,,bunu dediği zaman ise ortadan kaybolmuştur…..şimdiye kadar kimse ortadan birden kaybolmamıştı,bu kaybolmayı lock nasıl yapmıştı,ozaman üstün bi özelliğimi vardı….ricard ve arkadaşları bunu düşünüp durdu,ve 2 sene sonra ise bu çocuğu ziyarete gittiğinde annesi ve babasının olmayışı( lost dizisinde her kezin annesini vede babasını gösterirken,en önemli karekter olan locku neden es geçtiler sizce)elbet bi annesi yokmudur,tabiki vardır,,Allahın jin denilen kişisinin balıkçı babasını bile gösteren lost yazarlar lockun sahte babası yerine orijinal ailesini neden es geçti,,,,,yada sawyerin bile ölen ailesini gösterirken locku neden es geçti,,,Benjamin kadar önemli olan kişinin ölen annesini gösterirken,locku neden es geçti,,,ARKADAŞLAR LOCKU ES GEÇTİKLERİ FALAN YOK,lock daha 5 yaşındayken ricard onu ziyarete gitiğinde duman resmini çiziyordu,yahu bi tez yürütsenize?bu çocuğu kıskanan Benjamin adada doğduğu yalanını söylerken aslından locku kıskandığı içindi,,,çünkü lock adada doğan bebekti,siz onu Aaron diye biliyosunuz,zaten büyümüş hali(sarışın) 5 yaşında locku , ricard ziyarete geldiği zaman,üvey annesi kate adadadaydıher neyse şimdiye kadar neyi öğrendik ozaman:

-adanın bilindik bir zamanı yok,jacop bir robot(yani duman)deil,aaronun annesi(clair) vede dedesinin(christian) neden sürekli locku yardım et demesinin sebebiclairin oğlunu terk edip babası christianın yanında mutlu olmasının sebebini öğrendik,claireye ne söyledide ikna etti,klubede kaldığını öğrendik,,,oğlunun adanın geleceği vede kurtarıcısı lock olacağı gerçeğini öğrendik,tıpkı jacop sanılan christianın aslında aynı şekilde tabutta geldiği ve adaya düştüğü(ayakkabısını bile giydirdiler) tekrarlama ile lockun asıl hak ettiği yere geleceğini görevi devralacağını öğrendik,,,,yahu arkadaşlar size bunla ilgili okadar tez sunarımki alın içinizde uhte kalmasın:

-lock köpekleri seviyor(avcı köpeği ve waltırın köpeği) zaten klubedede yer alıyordu resmi

-lock teknolojiyi sevmiyen biri,oyüzden jacopumuzda sevmiyor,,

-jacopun tüm olacakları bilmesinin amacı daha önceden bunları görmüş olması,zaten şuan sezon 4 te lock diğerlerinin başı olsa,yıllar sonra adaya uçağın düşeceğini söyler,alın işte size güzel bir güç gösterisi

-inanın bunla ilgili 300 madde yazar çıkarım lakin her konuya bukadar değinirsem sayfa yetmez,hele hele desmond olayı başlı başına bi kaos nasıl anlatacam diye düşünüyorum)konuşmak yazmaktan çok daha kolay çünkü

-gel gelelim adada lockun kaybolmasından sonraki sahneye(orda kalmıştık en son) öncelikle şunu kesin bilinki bizimkiler 815 sayılı uçakla(sezon 1 de) düştüğü zaman,aslında adaya 2. yada 3. kimbilir(1000kez tekrarlanmış bi döngüde olabilir matrix 3 lemesini izleyenler anlar,tıpkı neonun zionu kurtarmak için bir çok kez dünyaya gelmesi gibi

Gel gelelim bizimkilerin adaya 2.kez düştüğünü sizlere ispatlamaya:

-diğerlerinden 2 kişi, 2 daharma üyelerinin kafasına çuval geçirmiş tam öldürecekken,sawyer ve juliet gelip kadını kurtarır,,,ve o kadının zamanla 1 çocuğu olur imside(yanlış hatırlamıyorsam)ethan olur,,,lost uçağı adaya düştüğü zaman ethan baya bi büyümüştü,yani ethanın büyümesi için doğması lazımdı,doğması için annesinin ölmemesi lazımdı,annesinin yaşaması için ise,diğerlerini birinin durdurması lazımdı bu kişide sawywe oldu,,,yani kısaca sawyer zamanında ethanın doğmasına sebep olan kişiymiş,,,815 uçağı ile düşen sawyer zaman döngüsünde dolayı bu olanları hatırlamıyor(bu muhabbeti hurley ve ölülerle konuşan elemanda yapmıştı sezon 4de,neden hatırlamıyoruz diye) aslında bazıları hatırlıyor,oda tek tük olan bişey,,,mesela bone uçağın altında kalacağını,lock görmedi sadece hatırladı,,,,bazı olaylar olmadan önce görmeleri mistik bi olay deil,aslında yalnızca oan hatırlamaları,,,,bu arada size unutmadan şu burundan kan gelme olayınada değinim:

-beyin hattinden fazla uyarılırsa,hatıralar hattinden çok yüklenirse,sinirsel olarak ölüyorlar mesela charlotte nin ölmesinin sebebi,eğer ölmeyip danielle birlikte geçmişe dönselerdi kendi çocukluğunu görecekti ve beyin şunu hatırlicaktı:

-kendi çocukluğumu hatırlıyorum,,,,küçükken ise kendi büyüklüğümü hatırlıyorum diye düşünüp beyin 2 ye ayrılıyor ve infilak ediyor zaman ve ada buna izin vermiyor,tıpkı benjaminin ve sunun adaya gidemeyip(jhon lock zaten ölüydü o sıralar) kendi çocukluğunu görememesi gibi,zaten tezimden birisi sunun adadan biri olması,,yani sunun babası aslında o Korelimidir nedir dharmadaki bilim adamı(ambardaki video çeken kişi) sunun asıl babası çıkacak,demedi demeyin,,,,Benjamin ise uçakta,jack,hurley ve kate ile ışınlanıp gidemedi çünkü o tarihte kendiside vardı adada(mini ben),locka gelince diceksinizki:

-tamamda güzel kardeşim lock adada kendi çocukluğunu gördü neden burnundan kan gelmedi(aaron),,,derseniz açıkcası vereceğim cvp şu olurduadam boşuna jacop olmuyor işte der çıkardım,,,işin şakası bi tarafa,jhon lockun bebekliği kendisini göremediği kadar ufaktı,beyin hatırlamayı anımsamicak olabilir,ve zaten adada fazla kalınmadan çocuk kurtarıldı,ama charlotte daniellanın bidaha bu adaya gelme demesini hatirlicak kadar beyni gelişmişti,,beyin bu zaman döngüsünden sıçrıyamadı,,,,

-evvveett nerde kaldık,dostlar?en son sizlere lostilerin adaya 815 sayılı uçakla düşmediğini daha önceleride bulunduğunu ama bi sebetten ötürü hatırlamadıklarını söylemiştik,,,sıra geldi,2grup arasında kandavası çıkacak sebebe,

-….adaya gelecekten gelen bir grup eleman,hayatından memnun bi şekilde sürdürürken,sayid denilen kişinin mini beni vurmasıyla her şey mahfolur,,,sawyer yalanı ortaya çıkmaması için bunu diğerlerinin üyesi olarak tanıttığı sayidin peşine düşen dharma üyeleri anlaşmayı bozup diğerleriyle barışı bozar ve savaş kapıya dayanır(eğer bizimkiler adaya düşmeseydi savaş çıkmicaktı belkide dharma ve diğerleri birleşecekti)… ozamana kadar bizim lostiler bi sebepten ötürü bu savaşı çıkartanların kendileri olduğunu anlayınca,kaderi deiştirmek isterler ve dharma üyelerini kurtarmak için her şeyi yaparlar ama nafile,kaderi ve zamanı deiştirdiklerini sandıkları tüm eylem aslında daha önceleri kendileri tarafından yapılmıştır,mesela:

-aptal sayid,mini beni vurduğunda kaderi deiştirmek istedi,ölsün vede tüm zaman deişssin istedi ama halbuki daha öncedende aynı şekilde vurmuştu,eğer sayid ateş etmese beklide kader deişecekti,,,,dahada açıklayıcı yazim,

-örnek= sawyer makarnayı yicekken birden durup diyorki;

-ben daha öncede adadaydım ve bu masada bu zamanda makarna yediysem,ozaman geçmişi deiştirim ve makarnayı duvara atıp amuda kalkıp burnumla çorbayı içerken,aynı anda kate yi julietin üstüne koyup..2 sine birden yüklenim diye düşünür ve uygular,lakin haberi yoktur çünkü daha öncede aynı şeyi yapmıştır,aslında her şeyi yoluna bırakıp çabalamasa ve sadece makarnayı yeseydi zaman döngüsü deişirdi lakin bunlar zamanı deiştirmek ve dharmayı kurtarmak için attığı adımları farklı sanırken aslında yaptıkları şey daha önceden yaptıklarının aynısıydı….yani dharma üyeleri kurtarılamaz çünkü katliyamı zaten lostiler başlatmıştı,,,,

-bir sebepten ötürü bizim lostiler adadan kurtulur yada ayrılır yada başka bi zamana ışınlanırlar,,,aradan 20 sene geçer ve mini ben babasını öldürecek yaşa ulaşmıştır(sanırsam bu zamana ışınlanmanın yolunu aricaklar)bunun için (adanın asıl sahibini ve karısı )widmor ve hawkingi bi sebepten dolayı gönderir(benjaminin sivri zekasıyla bunu nasıl yaptığını göreceğiz,ne şart koştu onu bilemem,beklide hamileydi Hawking ya kızı penye(desmondun sevgilisi) yada oğlu danielle ya,babası peniyi aldı büyüttü,annesi ise oğlu danielleyi büyüttü,herneyse çok önemli deil ailevi meselelere girmiyelimdevamını anlatacam inanın yoruldum şimdiye kadar size sadece lost adası nedir ve savaş nasıl başlamıştır jacop kimdir onları anlattım,,,buralar anlatması kolay olan yerlerdi,,,sizlere bu akşam yada yarine diğer kısımlarıda yazacam….beğeninizi merak ediyorum nasıl gidiyorum diye,,,,tamamladıktan sonra hepsini birleştirip tekrardan koyacam,,,ilginiz için teşekkürler

nunuk demiş,

5 Nisan 2009 @ 20:31

Kafası Karışık demiş,
4 Nisan 2009 @ 20:22

nunuk bütün teorilerini bütün herşeyi bi mesajda toplarsan çok mutlu oluruz. bekliyoruz.

* * * * * * * * * * * * * * *
editör notu:
nunuk arkadasimiz veya diger arkadaslarimiz teorilerini toparlayip lostfan.net@gmail.com adresine mail atarlar ise ise, haber olarak yayınlamaktan memnuniyet duyariz

dostum tek bir msjda toplanmicak kadar uzun,o yüzden ben şuan 1.kısmı yazdım toplam 4 kısımda sizlere sunacam gibi bişey,,,ama masa üstünde yazılarımı birleştirip sana en kısa sürede birleştirip gönderecem,,,

brc demiş,

6 Nisan 2009 @ 10:49

locke un annesni önceki sezonlardan birinde görmüştük…

nunuk demiş,

6 Nisan 2009 @ 10:55

vallahi ya millet siteye girmiyor yada bizim tezi beğenen olmadı:))2.kısmı oturup(tezimin devamını)yazssam boşa yorulmuş olacağım hissine kapıldım;))neyse bakim sağlık olsun,,,zaten uzunluğu gören okumaz diye 4 kısımda yazacaktım,lakin 1.kısmı bile uzun bulmuşsunuz,yahu ne bekliyodunuzki fıkramı:))

-benjamin ve lock bir gün adaya düşerler ve vücutları buz tutmaktadırlar,ateş yakarlar ısınmak için,gene ısınmayınca başlarlar birbirlerine….. tövbe tövbe,,illaki böyle kısa bişelermi yazsaydım yani:))

-arkadaşlar heralde kimseyi sarmadı benim şu teorilerim,,,daha 3 kısım vardı ama 1.kısım bile tutmadıki onları yorulup yazim,,,,

nunuk demiş,

6 Nisan 2009 @ 12:39

brc demiş,
6 Nisan 2009 @ 10:49

locke un annesni önceki sezonlardan birinde görmüştük

sen diziyi en baştan bidaha izle:)gerçek annesi deildi sandığın kişi,,

brc demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:19

ben o yaşlı kadını demiyorum locke un ilk doğumunun olduğu bölümü diyorum . (ayrıca kaç kere izlediğimi nerden biliosun ki =))

brc demiş,

6 Nisan 2009 @ 17:23

herneyse o kadın için de aynı şeyler yazıo http://lostpedia.wikia.com/wiki/Emily_Locke sen neye göre öz değil dedim anlamadım.. neyse…

zeyno laçin demiş,

6 Nisan 2009 @ 18:33

nunuk demiş,
2 Nisan 2009 @ 19:42

-ozaman bu olanları neen ahtırlamıyoruz? dediği şeyi ben sizlere çok önceden yazdım,kusura kalmayın ama aranızda bir kaçınız hariç beni anlayanın olduğunu sanmıyorum,benim dediğim şeyler başka sitelerde yazılıyor yahut oralarda daha önceden yazılmış oluyor?ozaman hiç bir sitede yazılmayan bi olayı söyliyim,bu son yorumum(anlatmaktan usandım:);

nunuk galiba bu sözler bana.cevap vermiyim dedim ama duramadım.teorimi kimse anlamıyor demişsi anlamıycak bişey yok tekrar söylüyorum bütün sezonların üzerinden özet geçmişsin.ben 2.sezonda çözdüm senaryoyu diyosun valla bravo.herşeyi açıklıyım diyosun 2010 a kadar beklemeyin diyosun.aralarada benim teorilerimi siz anlamazsınız siz heykeli tartışın diye sıkıştırıyosun.şimdi kim ayıp etmiş oluyor.eleştiri kabul etmiycek olan yazmasın kardeşim.bu arada kimsede benim gibi çıkıp noluyo neden aşağılar tavırda konuşuyosun demiyo.

6.sezonu nolur açıklamada spoiler olmasın.

burdaki bazı arkadaşlar bu sezon takılmaya başladı anlaşılan.o yüzden asıl benim demek istediğim anlaşılamadı.benim seni rencide etmek gibi bi amacımda yoktu yani heryorumunda anlaşılmıyorum diye dert yanmışsın.bu kadar umursayacağını bilsem yazmazdım ya çok pardon.ama sen vay be dedirtecek şeyler yaz bende bravo lostu nunuk çözdü be diyim.bütün dünya tartışırken türk kardeşimi ben alkışlamazmıyım.

editöre:burdaki son mesajımdır.eski günlerin hatrına lütfen silmeyin.

nunuk demiş,

7 Nisan 2009 @ 10:43

arkadaşlar 2.kısmı yayınlıyorum,okumak isteyen kişiler için yazıyorum:))bildiğiniz üzere 1.kısmı yukarıda yazmıştım,buda devamı;

Hawking ya kızı penye(desmondun sevgilisi) yada oğlu danielle ya,babası peniyi aldı büyüttü,annesi ise oğlu danielleyi büyüttü,herneyse çok önemli deil ailevi meselelere girmiyelim……..(devamı);

-*2.kısım;

-ve beklenen kıyamet günü yaklaşıyor,lost kahramanlarımız,her nekadar dharma üyelerini kurtarmaya çalışsada başarılı olamıyor,,,bunu deiştirmek için zamanda yolculuk yapıp,benjaminin gençlik çağlarında ışınlanmaları lazımdır,,lakin henüz zaman makinesını icat edememişlerdir,,,bunun için çılgın bilim adamı danıell in yardımıyla,adadaki enerjiyi açığa çıkarmak için çalışmalara koyulmuşlardır,yoksa ebediyen bu zamanda takılıp kalacaklardır,,,(sahnenin birinde sezon 4 te,daniellin dharma üyeleriyle mağrada elinde ekipmanlarla olan kısa bi görüntüsü vardı)bu konudan uzaklaşmamak amacı ile yavaş yavaş tezimize odaklanalım:

-(adanın yılını yanlış hatırlamıyosam,) 1977 lerde yaşıyan sawyer ve çetesi(sayid,daniel,kate vs) olaki adadan ayrılmazsa dharma yesi olarak öldürülecekler yada 2.seçenek olarak adadan uzaklaşacaklar,tartışalım bakalım bu mümkünmü,fikir yürütelim;

-adadan kesinlikle denizaltı ile çıkamazlar çünkü adanın asıl evlatları yani zamanı yaşıyan insanları deiller,çünkü gerçek hayatta hala doğmadılar yada kendi çocuklukları da vardır,o yüzden dünya üzerinde 2 kişi bulunamazlar,lakin ricard olayı çok başka,çünkü ricard çok daha önceden doğmuştur,1977 de zaten ada haricinde deildir,yani tezat bi görüntü oluşamaz,ricard ve diğerleri yada dharma üyeleri şu zaman konumu ile 1977 de ada dışına çıkabilir lakin bizimkiler çıkarsa bu ölümle(beyin infilak edip burnundan kanların gelmesi) sonuçlanabilir,,,tek çareleri 815 sayılı uçak adaya düştükleri yıldan ileriye gitmeleridir,çünkü 2010 yılında henüz onlar kayıptır yoktur gerçek dünyada(zamanda)bunun içinde zaman makinesinin yapılması gerekir….ve kendilerinin 2010 yılına ışınlanmaları için dharma üyelerinin katledilmesi ve her şeyin zamanda olması gerektiği gibi işlemesi lazımdır,danıelle bunun farkındadır,,,,bunlar 2010 yılına büyük ihtimalle gidecekler çünkü 2008 yılındaki uçak düştüğü vakit bunlar ölmedi,ölenler ise 2010 da hayatta deillerdi,,,,

–2010 yılına gitmeden önceki 1977 yılında olan fizikçi danielle nin aklında yatan soru şu;
-ben şuan adadan çıkıp denizaltıyla londraya gitsem (1977 de ada dışına) ,doğduğum vakit beynim infilak eder,2 aynı karekteri taşımaya bilir,ozaman sonsuzlukta bedenim hapsolur bu döngüyü her zaman yaşarım,,,,ozaman ben bu not tuttuğum kitabı babam ve anneme yolıyim,onlar ilerde bu defteri bana ulaştırsın ki sezon 3 te 815 sayılı uçak düştü haberini televizyonda izlediğim vakit şok olmuş vaziyette gemiye atlayıp adaya gidim,,,)böyle demese bile hakkaten hatırlayın haberleri izleyince yüzü nasıl olmuşu,sanki tanıyormuş gibi uçaktakileri,,,,,,

-bu arada gerçek dünyada bulunan widmore ise,banjamin onu yolladıktan sonra birtürlü adanın yerini bulamamış olup,çeşitli testlerke kordinatlarını çıkartmaya çalışmıştır,,,(Hawking kilisede uğraştığı yapıt)

-oğlunun bu defterini okuyan annesi(Hawking) ise defterde bi isme odaklanır;

Desmond diye birisi gelip bundan yardım istiyecektir gelecekte,çünkü adadan geldiğini idda eden bu kişinin,kendisinin onu geçmişte ziyaret etmesini istemektedir,,,,ozamanlar desmondın burnundan kan gelip ölmemesinin sebebi,,,gerçek hayatta hep adada idi,eğer adada olmayıp 2 karakterde aynı zamanda olsa,beyin bu kasılmayı atlatamazdı ve desmond ölürdü,,,,

-desmondun en belirgin özelliğide bu işte)özel güçlerinden yanı sıra her zaman adada bulunduğundan dolayı gerçek dünyadaki tarihe dönebiliyordu,,,,,beyin bunu birkaç kanla atlatabiliyordu,,,,

-anne Hawking ve baba widmorenin aklında şu isim yer alıyordu kim bu desmond?zamanla kızları penny nin sevgilisi olduğu gerçeğini öğrenen anne Hawking,zamanda deişim olmaması vede desmondun 2 zaman çizelgesi arasında iletişimi vede msjları taşıya bilmesi için kuyumcu dükanında zamanında desmonda akıl verende kendisiydi,hatırlarsanız,senin kaderin bu diyordu?yelkenliyle açılmak,,,,

-Ellie = Eloise = Ms Hawking = Daniel’in Annesi
-alıntı yaparak desmondu tanıyalım
‘’Desmond dünya etrafındaki bir yarışa katılmak üzere Amerika’ya gider. Yarışmayı düzenleyen Bay Widmore’un gözünde kaybettiği onurunu geri kazanmak istemektedir. Yarışma için bir tekneye ihtiyacı vardır ve Amiraka’ya gelişinden kısa bir süre sonra karşılaşıp tanıştığı Libby ona teknesini verir. Libby, kocası David ölünce teknenin sahibi olmuştur ve onun sahibinin Desmond olması gerektiğine inanmıştır.
Daha sonra yarış esnasında, Desmond’ın teknesi Elizabeth(adadaki karısının adaı,büyük ihtimalle libbyi widmore tuttu) bir fırtınaya yakalanır ve darbe alarak bilincini kaybeder. Desmond uyandığında artık adadadır.

dostlarım yoruldum son 3.kısım kaldı onuda yarin birgün yazarım koyarım,,,sonra hepsini birleştirip editöre gönderrim yayınlamak ona kalmış….bunları sırf sizler için oturup yazıyorum emeğe saygı gösterenede teşekkür,göstermeyenede,,,okuyup geçen olursa diye diyorum,,2 cümle bişeyle yorumunu alırsam mutlu olurum…umarım beğenmişsinizdir,,son kısımda rakamların nerden geldiği ve orkide istasyonu(vs)üzerine değinecem,,bazı ufak sır perdelerini hatırlatıp kendimce yorumlicam,zaten geriye bişey kalıyormu?heykeli vede katenin gördüğü siyah atı ise boş işlerle uğraşan arkadaşlar anlatsın:))atla itle işimiz olmasın:))

nunuk demiş,

7 Nisan 2009 @ 11:06

zeyno laçin demiş:

editöre:burdaki son mesajımdır.eski günlerin hatrına lütfen silmeyin

:))yahu sen zaten en güzel cvbı vermişsin,alemsin ya:))) ben onlara söylerim silmezler msjı,gezinip dur böyle arada:)) bu arada waltır seni arıyordu:)

Kafası Karışık demiş,

8 Nisan 2009 @ 16:37

nunuk lütfen devam et hiç kimse dinlemese ben dinliyorum :D. hotmailimi msn’e ekleyeblrsin beko1445@….

Kafası Karışık demiş,

8 Nisan 2009 @ 16:46

nunuk açık söyliyeyim kafamda çok iyi toparlandı lost çok dağınık izlettikleri için diziyi çok dağılmıştı kafam böyle iyi oldu. ama zeynep’in de dediği gibi aşağılayıcı tavırda konuşma lütfen. ama çok iyi gidiyosun geri kalan 2 kısmı da bekliyorum.

nunuk demiş,

9 Nisan 2009 @ 18:44

Kafası Karışık demiş,
8 Nisan 2009 @ 16:37

nunuk lütfen devam et hiç kimse dinlemese ben dinliyorum :D. hotmailimi msn’e ekleyeblrsin beko1445@….

eyvallah dostum saolasın,,,en yakın zamanda diğer kısımlarıda yazarım,,,,

bilmezuydurur demiş,

12 Nisan 2009 @ 18:16

nunuk devammını bekliyoruz.. iyi gidiyor, ama biz Lock’un annesini gördük, onu doğurduğunu gördük.. hatırlarsan annesi trafik kazası geçirmiş, erken doğum yapmış ve hatta Alpert onu ziyarete gitmişti.. buna bi açıklık gtirisen seviniriz…

lost demiş,

27 Nisan 2009 @ 11:35

bu bölümde ben’in neden locke a düşman olduğu ortaya çıktı bence

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın