5×09 Christian’ın Beraberindeki Kadın

Christian‘ ın Sun‘ ı içeri aldığı sahneyi yeniden ve dikkatle izlerseniz, sahnenin sonunda, odanın içerisinde başka bir kadın olduğunu farkedeceksiniz.


Christian, ‘Önünüzde uzun bir yol var.‘ dedikten sonra, Sun‘ ın göründüğü kısa bir sahne giriyor. O sahne esnasında, Sun‘ ın omzunun üstünde, sarışın bir bayan suretinin başını oynattığını görebilirsiniz. Yoksa odada Christian‘la birlikte bir bayan bulunduğuna ve bu bayanın Claire olduğuna inanmalı mıyız?

(ninni)

haploo demiş,

20 Mart 2009 @ 01:54

muhtemelen o

renovatio demiş,

20 Mart 2009 @ 02:15

Claire biraz kilo almış heralde yada Charlotte olabilir mi acaba nasıl dizi bu yaa amannn kafayı yedirtcekler resmen

pesimist_kul demiş,

20 Mart 2009 @ 02:15

çok büyük ihtimalle claire saten bu kadar zaman ortadan kaybolmasını başka türlü açıklayamzlar ama bu ihtimali çok küçükte görsem kadın charlotte’ da da benziyor gibi..

ismrliyimm demiş,

20 Mart 2009 @ 02:39

nerden görmüşler de bulmuşlar bu sahneyi:D pes diyorum:) muhtemel bence de

Legend demiş,

20 Mart 2009 @ 02:54

kesinlik o bence elbise bile ayni claire nin elbisesi

umut demiş,

20 Mart 2009 @ 03:21

kesin claire yaww

Gökhan demiş,

20 Mart 2009 @ 04:33

benim tahminime göre de ya clarie ya da charlotte. 2side olabilir claire’de en son chirs. yanındaydı ama bence süpriz biri olmazsa charlotte olma ihtimali yüksek karanlıkta sac rengi koyu ve kızıla yakın. ama tabi belli süpriz beklicez :D

osman demiş,

20 Mart 2009 @ 06:55

Claire

Siyabend demiş,

20 Mart 2009 @ 08:09

Chris oraya Sun ve Frank ile beraber girdi. Başka kimse yoktu. Kapı açılıp duman içeri girdikten sonra o kadın görüntüsü ortaya çıkıyor. O kadın ya da sarışın her kimse siyah duman’ın insani görüntüsü olabilir.

sawyer demiş,

20 Mart 2009 @ 08:38

hiç dikkat etmemiştim izlerken:S

qKHan demiş,

20 Mart 2009 @ 10:20

bende Charlot onun fiziqine tam uyuo

ayaz_ll demiş,

20 Mart 2009 @ 11:05

zaten dikkat edilirse Christian konuşurken bakışları o taraflarda bir yerde gezinip duruyor…

mahoni demiş,

20 Mart 2009 @ 11:11

kulübeye girdiklerinde fırtına yoktu ama içerdeyken kapı açıldı ve dışarda fırtına vardı.. dikkatimi çekti paylaşıyım dedim

elessar demiş,

20 Mart 2009 @ 11:26

charlotte o yaw claire’e benzemio zaten hem charlotte’un bedeni kaybolmuştu belkide bulunduğu an (zaman) christian’ın bulunduğu andır artık.ideas.

sedatyy demiş,

20 Mart 2009 @ 11:37

kesinlikle claire yaa on hatırlatmak açısından yapılmıştır ama neden gizlice odadan çıktı acaba:DD

asiimeliisa demiş,

20 Mart 2009 @ 11:39

‘Önünüzde uzun bir yol var’ sanırım daha kimse bu söze takılmadı gerçektende zaman farkı yaşıyorlar sun şimdiki zamanda kaldı jin se 1977 de nasıl buluşacaklar herşeyden önemlisi buluşabileceklermi eğer bir buluşma olacaksa senaristlerin nasıl yapacağını çok merak ediyorum.

MrsWh1mper demiş,

20 Mart 2009 @ 11:59

iide neden sun falan görmü o zamn onu :S

lostr demiş,

20 Mart 2009 @ 12:13

ben bir set çalışanı olduğunu düşünüyorum..

Cengiz demiş,

20 Mart 2009 @ 12:28

Şahsi fikrim Sun’ın arkasındaki şahıs %70 tanımadığımız biri yada bir ihtimal Charlotte olabilir ama kesinlikle Claire değil.Daha da dikkatimi çeken elinin çekmecede olduğu ve hafifçe çekmeceyi oynattığı sanki birşey arıyor!Acaba kapıyıda rüzgar değilde o açmış olabilirmi?

gulden demiş,

20 Mart 2009 @ 12:48

aynen;
kadın claire arkadaşlar, saçlarının önü hep öle taralıydı hatırlarsanız.

utkan özgan demiş,

20 Mart 2009 @ 12:53

Claire olması büyük olasılık ama şunu da unutmamak lazım: lost bize çok az akla gelen ilk fikirleri sundu..yani biz Christian‘in yanında hep claire gördük o yüzden biraz şartlı reflekste olabilir…

lostisland demiş,

20 Mart 2009 @ 13:27

hakikaten yaaa nasıl görmüşler, bence de pes!! :)
claire olması muhtemel..

widmore demiş,

20 Mart 2009 @ 13:55

insana benzeyen bişe deilki orda duran süs eşyası bence

justwe demiş,

20 Mart 2009 @ 14:14

lostpediadaki yorumlarda black smoke’un mürettebatından biri de olablir demişler ama saçma geldi bana. Ayrıca şu resimde video ayarlarıyla oynayarak daha açık versiyonunu göstermişler görüntünün: http://images1.wikia.nocookie.net/lostpedia/images/9/9c/5×09_Claire_behind_Sun.jpg

Bi de o görüntüdeki artık herkimse elinde 15 numaralı tavşanı tuttuğunu söyleyenler de var.

metehan demiş,

20 Mart 2009 @ 15:11

evet elindeki şeyde tavşana benzemiyor değil

ömer faruk demiş,

20 Mart 2009 @ 15:37

Claire Shepard’ın yanında ve gayet rahat.

funda demiş,

20 Mart 2009 @ 15:40

ya orda biri olduğunu bile farketmemiştim ben izlediğimde:S
ama claire’dir herhalde

xaxaxa demiş,

20 Mart 2009 @ 16:00

çekim hatası olma ihtimalide war xD

LostManyaqı demiş,

20 Mart 2009 @ 16:16

claire ile alakası yok bence charlotte ordaki ama claire olma ihtimalide war tabii

sawyer demiş,

20 Mart 2009 @ 16:49

Lost bu sınırları zorluyo gene :D

yasemin demiş,

20 Mart 2009 @ 17:08

valla izlerken bende farketmemiştim ama justwe’nin verdiği linke baktığımda arkadaki şahıs artık her kimse (aklıma ilk gelen claire olabileceği) kucağında bebek tutuyomuş gibi geldi bana

zeynep demiş,

20 Mart 2009 @ 17:16

ay ilerken hiç görmedim ben hala orda bi insanın durup durmadığınıda anlamadım

ismrliyimm demiş,

20 Mart 2009 @ 17:37

charlotte kesinlikle gibime geldi. sarışın değil kızıl saçlı. tekrardan izleyip, sahneyi dondurunca farkettim.

Dilan demiş,

20 Mart 2009 @ 18:12

bende bir set çalışanı olduğunu düşünmekteyim…:D

funda demiş,

20 Mart 2009 @ 18:41

yasemin,

claire’in kucağında niye bebek olsunki:/

funda demiş,

20 Mart 2009 @ 18:42

ya bunun saçı düz gibi charlotte düz saçlı değil

ahmet demiş,

20 Mart 2009 @ 18:49

valla hiçte dikkat edemedim tüh

susceptible demiş,

20 Mart 2009 @ 18:54

linke bakinca bir kadin oldugu anlasiliyor ama korkutucu bir resim sanki gozlerinin ustunde bi sey var gozleri kaslari fln gozukmuyor boyle tam orasi bombos gibi duruyor ve cok urkutucu

f demiş,

20 Mart 2009 @ 19:29

bende claire’e benzettım

dinogalip demiş,

20 Mart 2009 @ 19:29

ilk bölümde ölen sari kizda olabilir(adi neydi ya abi kardesdiler ya ikiside öldü)..ama kiz cocugu gibi duruyo ancak kesinlikle charlot deil.

faraday demiş,

20 Mart 2009 @ 19:43

arkadaşlar ben bir ayrıntı söylemek ıstıyorum clair in dogum sahnesınde 5.sezon da 4 .bölüm 19.11 de sawyer kate le claıre bakıyor….dönelım 1.sezon 20.bölüme 29.54 te claırın ın sol omzunun ustunde arkada bırı gozukuyo…sawyer olabılırmı..

LoStKoLiK_aLpéR demiş,

20 Mart 2009 @ 20:21

dinogalip o kız Nicki Fernandez di ve susceptible tam açcaktım görüntüyü korkudan açmıom :D kızıl saç demişler,biraz kilo almış demiişler bence o Horeace mı ne o adam :D ayrıca claire ı 6.sezona kadar göremeyeCEktik bu ihtimal ile charlotte diom

J@NNN demiş,

20 Mart 2009 @ 20:35

Çekim hatası olması imkansız, hatta farkedilsin diye veya daha ürkünç olsun diye kız kafasını hafifçe oynatıp Sunların bulunduğu tarafa bakıyor. Yavaş çekimde izlerken tüylerim ürperdi.

musa demiş,

20 Mart 2009 @ 20:38

arkadaşlar ben bir şeye takıldım biri akıl versin (bende kalmadı) 6′lı adadan ayrıldıklarında tarih 2004 veya 2005 ti (burdaki yorumlara göre) sun zaman da atlama yapmadı aradan 3 yıl geçti yani tahmini 2007 veya 2008 DİKKAT aradan 3 yıl geçti peki bu 3 yılda ne oldu da diğerlerin den veya dharma dan kimse kalmadı SUN ve pilotun gittiği barınak lar bom boş ve uzun süredir kullanılmıyor gibiydi yani diyeceğim bizimkiler geçmişte ne yaptılarda barınaklar da uzun süre önce terk edilmiş gibi bir hava var (görüntülerden anladığım kadar en az 15 yıllık ağaçlar vardı bahçelerde) yorumlara açık bir yazı ……… herkese iyi ce LOST

60659 demiş,

20 Mart 2009 @ 21:59

claire dan başkası değil.

LOST815 demiş,

20 Mart 2009 @ 22:21

@LoStKoLiK_aLpeR

dinogalip’ in sorduğu kadın Nicki Fernandez değil Boon ve Shannon’ dan bahsediyor Shannon’ u soruyor.

namaste demiş,

20 Mart 2009 @ 23:37

her ne kadar 5.sezonda oynamıcak densede bi şekilde clairein dönüşünü bağlamaları lazım bi yere bn fotodakinin claire olduğunu düşünüorm..charlotteın olma ihtimali cok düşük bence

namaste demiş,

20 Mart 2009 @ 23:41

ya bide bişi sorcam sawyer 3 yıldır bulamadımı bu claire i yaa cok özledim artık!!!

lostisland demiş,

21 Mart 2009 @ 01:23

@faraday

bahsettiğin detaya ben de baktım.. çok etkilendiğim bir bölümdü, yayınlandığı akşam her iki bölümde de karşılaştrıma yaptım ama bişey göremedim.. Hatta açılarda farklılık vardı, Sawyer’ın Jin ve Charlie’yi de görmesi gerekiyor çünkü, ama bişey çıkaramamıştım..

Altan demiş,

21 Mart 2009 @ 01:28

Kesinlikle o Claire ve 5. sezon boyunca hiç gözükmeyecek.(Tabi Böyle Durumların Dışında )

Ogeday Batuhan ! demiş,

21 Mart 2009 @ 01:54

Arkadaşlar O Claire ! Kafasına Bakın Bant Gibi Beyaz Bir Şey Var ! Claire Kaybolmadan Öncede O Duruyordu !!! O Kişi Claireee

dezzie demiş,

21 Mart 2009 @ 02:11

arkada görünen charlotte dikkatli izlerseniz kızıl saçı ve fiziğinden anlaşılıyor

na maste demiş,

21 Mart 2009 @ 02:21

kesinlikle claire arkadaşlar. claire adada kaybolduktan sonra Locke Jacopla ( Christian) konuşmk için kulubeye grdiğinde christianın yanında yine Claire vardı. kızı ya berbaer çlışıyolar demekki :P

ismrliyimm demiş,

21 Mart 2009 @ 03:07

resimdeki kadının daha net hali buyrun
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Image:509_sun_woman2.jpg

ama ne clair ne de charlote gibime geldi. evet elindeki de tavşana benziyo:D

ismrliyimm demiş,

21 Mart 2009 @ 03:24

şimdi 1. sezon 1. bölümü izledim de; mantıklı ve mantıksız bazı şeyler var. eğr bunlar olacakları önceden biliyo olsalardı. ölecek olanları da bilir ona göre davranırlardı. ama sadece neden jack ordan oraya koşuyodu birilerini kurtarmak için? sanki uçağın hangi noktası düşecek ya da patlayacak biliyo gibiydi. iyice kafam karıştı…

ismrliyimm demiş,

21 Mart 2009 @ 03:54

faraday demiş,

20 Mart 2009 @ 19:43

arkadaşlar ben bir ayrıntı söylemek ıstıyorum clair in dogum sahnesınde 5.sezon da 4 .bölüm 19.11 de sawyer kate le claıre bakıyor….dönelım 1.sezon 20.bölüme 29.54 te claırın ın sol omzunun ustunde arkada bırı gozukuyo…sawyer olabılırmı..

sahneyi yavaşlatarak 3 kere izledim. orda birisi var ve sawyera çok benziyo. saç modeli ve gömleği. eğer öyleyse ben yuh derim bu senaristlere. 5 yıl önce şimdiki bölümlerin sahnelerini çekmişler.

ömer faruk demiş,

21 Mart 2009 @ 10:30

Birkaç kez daha izledim, izlerken bana da Charlotte gibi geldi ama yakınlaştırılmış görüntüde Charlotte’a benzemiyor. Claire de pek benzetemedim. Shannon mu yoksa???

laumexs demiş,

21 Mart 2009 @ 11:06

evet dogum sahnesindeki sawyerdi. 5 Sezonda sıçramalarda anlaşılıyor. Sawyer çilliyi doğum esnasında görüp duygulanıyordu. :D

_ALARA_ demiş,

21 Mart 2009 @ 11:43

bnce clair olma ihtimali yok. çünkü5. sezonda hç gözükmicek dediler yani bi bölümde olcak fln derlerid öle bişey olsa. bn bu bölümü daha izlemedim ama etraf karanlık ve o şey neyse çok küçük eğr oda çok büyk değilse kızın masa üzerinde duran bişey olma ihtimalide var(biblo,resim…vs.)

metehan demiş,

21 Mart 2009 @ 12:03

cs nin arkasındaki tarafımdan didik didik edilmiştir isteyen bakabilir

ama biraz bekleyin acılması için sonra güzelce çalışacaktır malum 3 mb gif ( isterseniz direk pcye kaydedin )

http://img25.imageshack.us/img25/2807/kimbu.gif

47 kare

charlieeee demiş,

21 Mart 2009 @ 12:27

bence de kesinlikle claire ve resmin linklerine tıklayınca daha da ii anlaşılıo.ayrıca elindekinin tavşan olması çok mantıklı gelmedi bence elindeki oğlu aaeron un bebekliği.olası gözkmüo olabilir ama bence elindeki başka bişi olamaz claire ın zaten babasının yanında olduğunu görmüştük lock ile kulübedeyken ve claire ın oğlunu bırakıp o kadar rahat olmasını da anlamamıştık aslında oğlunu da zaman olaylarından ya da tehliklerden korumuşlar yani cliare ın yanındaymış. diğer sawyerın bulduğu bebeği bilmiorum ama claire ın çocuğunu bırakmıyıcağını o zaman da düşünmüştüm.

funda demiş,

21 Mart 2009 @ 12:57

yok yok bu claire değil ama charlotte da değil.tamamen farklı biri bence

onur demiş,

21 Mart 2009 @ 13:06

ARKADAŞLAR DİKKATLİ BAKIN KOLLARI CLARİE NİN BU KADAR KALIN OLAMAZ VE CHARLOTTE BENCE TİP OLARAK CLARİE DAHA UFAK TİPLİ.

onur demiş,

21 Mart 2009 @ 13:06

alakası yok clarie ile… kesin charlotte

sawyer_hastası demiş,

21 Mart 2009 @ 15:45

charlot olduğunu düşünüyorum. çok mu uçtum bilmiyorum ama aklıma jacopun kızı olabileceği geldi zaten bu kız adada doğmamış mıydı?? yorumlarınızı bekliyorum….

lostr demiş,

21 Mart 2009 @ 17:22

ne claire ne de charlotte.. resimdeki set görevlisi..

http://www.lostfan.net/wp-content/uploads/2008/12/lost5_set_sayid.jpg

Ogeday Batuhan demiş,

21 Mart 2009 @ 17:25

Ya Aslında Shannon Olma İhtimalide Çok Yüksek.Hatırlarsanız 2.Sezonun Başlarında Shannon Ormanda Vincent’ı Ararken , Walt Islak Bir Şekilde ( Kara Duman ) Onu Uyarıyor !!! Vincent’ı Aramasından Vaz Geçmesini İstiyor. Ama Shannon Ölmeden Walt’u Son Gördüğü Sahneden Saniyeler Sonra Ana-Lucia’nın Kaza Kurşunuyla Ölüyor.Burda Anlatmaya Çalıştığım Kara Duman - Shannon Bağlantısı ! Bence Bu Resimdeki Shannon Değil ( Çünkü,Shannon Daha Uzun ) Ama Bence Böyle Bir Bağlantı Göreceğiz İlerki Bölümlerde… === O Kadın Claire ===

faraday demiş,

21 Mart 2009 @ 17:32

lostisland demiş,

bende 4-5 kere ızledım net olarak sawyer demıyorum ama orada bırısı var omuzu ve yüzü beliriyo karanlık ama orda insan vucudu oldugunu gorebılıyosun zaten 1-2 sanıyede goruntu gecıyo

LoStKoLiK_aLpéR demiş,

21 Mart 2009 @ 18:53

konuyla ilgisi yok ama şu nicki olayi nasıl anlatilacak ya da zaman geçsin die sıkılama karakter mi koydular???? bu arada baktım da tırsıom hala bence de set görevlisi gibi ya da baktım da küçük bir kız gibi duruo saçları iki taraftan toplanmış…Belkide claire dir birisi charlottte ceykıp ın kızıdır demiş aga yavas be :D

ismrliyimm demiş,

21 Mart 2009 @ 19:03

elindeki ne bebek ne de tavşan. üstündeki t-shirtün deseni:D:D dikkatlii izlerseniz anlarsınız. yani set göreclisi de olabilir. hatın baya kilolu. kilolu birisi yoktu. yani önemli karakterler arasında.

hüseyin demiş,

21 Mart 2009 @ 19:36

evet metehan teşekkürler

senin karelerine göre kimse

betrayaL demiş,

21 Mart 2009 @ 19:45

christian eve kız atmıştır belki

sedatyy demiş,

21 Mart 2009 @ 19:49

Ya bazı arkadaşlar o kişinin setten birisi olduunu söylüyorlar bu bana çok saçma geliyor böyle bir dizide bu hatalar olmaz bence o kişi CLAİRE…

zeyno laçin demiş,

21 Mart 2009 @ 19:57

lost iyice korku filmine bağladı işi.gicirdayan kapı ardındaki cs ve aradan süzülen duman. dumanın içeri girdiği an dışarıda kopan fırtına…
bana göre ordaki her kimse ölmüş bi kişi ve dumanın o kişinin kılığına bürünmüş hali.claer in de öldüğünü düşünüyorum.yani o da olabilir ama charlotte değil bence onun saçları dalgalıydı.veya ikiside değil.her kimse korkunçtu ama.kırklara karışmış gibiydi…

sedatyy demiş,

21 Mart 2009 @ 19:59

metehan demiş,
21 Mart 2009 @ 12:03

cs nin arkasındaki tarafımdan didik didik edilmiştir isteyen bakabilir

ama biraz bekleyin acılması için sonra güzelce çalışacaktır malum 3 mb gif ( isterseniz direk pcye kaydedin )

Süpersin valla saniye saniye tekrardan izledim arkasındaki kadın birde kafasını çevirip suna bakıyor ayrıca sanırım elinde tuttuğu tavşana çok benziyor

HK_Bgm demiş,

21 Mart 2009 @ 20:45

Ben de dikkat ettim izlerken. Kesinlikle Claire !

GKN demiş,

21 Mart 2009 @ 21:34

Bence dizi ekibinden biri olayı bozmiyim diye sindi köşeye :D

tırstım demiş,

21 Mart 2009 @ 21:40

bence kadın charlotte zaten öldüğü sahneye bakarsanız üzerinde ki koyu renkli tişörttende anlayabilirsiniz.. claire in daha önceki chirstian ile birlikte bir koltukta laubali şekilde oturduğu bi sahne vardı orada tişörtü daha açık renk…saçının rengi olarakta bence fotodaki bağyan charlotte ama yalan söylemeyim izlerken müziğin etkisiylede çok tırstımmm :S

tırstım demiş,

21 Mart 2009 @ 21:48

bir şey daha eklemek istiyorum charlotte un ölüm zamanıyla sun ben pilot ve lockun düştüğü zaman aynı bence ve bu tarihin 2007 olduğu söyleniyor… her ölen kişininde christianın etrafında gezindiğini (mesela claire) düşünürsek odaya beyaz dumanla birlikte kapıyı açıp sonradan giren kişinin yeni ölen kızımız charlotte olacağını düşünüyorum ..

cnr_91 demiş,

21 Mart 2009 @ 22:24

%100 charlotte herkes iyi incelerse görür kolları üstündeki tişörtü her şey çok net yeter ki bakın

sinan demiş,

21 Mart 2009 @ 22:47

eğer bunu farketmişlerse dizinin yapımcıllarına sorar insan abd’de öle değil mi?

sawyerrrrr demiş,

21 Mart 2009 @ 23:11

ya hiç farketmemiştim burda okuyunca o sahneyi tekrar izledim claıraya benzemiyo chorletto benziyo.saçları kızıl gibi ve gözünde gözlük var gibi siyah cerceveli bi gözlük.üstündede kısa kollu bi tisört var.ayrıca oraya oturmus sanki bilgisayarda bişeyler yapıyo. ya arkadaslar bence bu cekim hatası çünkü yapımcılar orda birinin görünmesini isteseler daha dikkat cekici yapmaları gerekmezmiydi.yani surda okumasam farketmicem ve yorumlara bakıyorum nerdeyse kimse farketmemiş.bence cekim hatası.gerci lost bu hersey olabilir………..

asdasd demiş,

21 Mart 2009 @ 23:46

@lostr
Çok haklısın, kafamızı boşuna yormayalım çok bariz çekim hatası. Çünkü her zaman çekimde arkada bir ekip olur. Kamera biraz saparsa bu görüntü ortaya çıkar. Bende 720p versiyonu var ve o görevli aynı resimdekine benziyor. Lost’u çok abartıyoruz gizemli bir dizi ama 4 saniyeliğine çok karanlıkta gözükmüş birinde de bir şey aramak yanlış olur diye düşünüyorum.

ademars demiş,

22 Mart 2009 @ 01:02

yaw yorumların bi ksımını okudum cok komik şeyler var yok set çalışanı yok çekim hatası yok charlotte :)) siz hiç lostun böyle bir hata yapabiliceğini düşünüyomusunuz.

charlota gelince onunla cs nin ne alakasın var.

arkadaki kucağında tavşan tutan bizim bildiğimiz cs nin kızı claire tabiki…

brc demiş,

22 Mart 2009 @ 01:32

yuhh ben görmemişim onu yaa şmdi daha da ürktüm :D

brc demiş,

22 Mart 2009 @ 01:46

ya da hatadır belki de

trancetor demiş,

22 Mart 2009 @ 02:19

faraday demiş,

20 Mart 2009 @ 19:43

arkadaşlar ben bir ayrıntı söylemek ıstıyorum clair in dogum sahnesınde 5.sezon da 4 .bölüm 19.11 de sawyer kate le claıre bakıyor….dönelım 1.sezon 20.bölüme 29.54 te claırın ın sol omzunun ustunde arkada bırı gozukuyo…sawyer olabılırmı..
tam olarak hangi anda görünüyor sein dediğin zaman aralığı bende aynı zamana denk gelmiyor. 3-4 defa izledim doğum anlarını ama ben öyle bir görüntü yakalayamadım

ilkergfb demiş,

22 Mart 2009 @ 07:37

Ben artık bu kadarına da pes diyorum..arkadas onu orda kimse farketmeyebilirdi bile bu nasıl bi şeyy..şimdi bu dizi izlenmezmi en 5 sezondur en beyenmediğim bölümde cıkan şeye bak..İnanamıyorumm…

Eğer vucuduna saclarına vs bakarsak hiç bi oyuncumuza benzetemeyiz..vucud claire benzemiyo saclar charlotte a benzemiyo..başka kim olabilir diye insan düsündükce birsürü kişi olabilir..ama bence orda claire i hatırlatmak istediler claire ide bukadar kücük bi sahne icin kullanmayacakları için dublor gibi bi set görevlisini oynattılar..benim düşüncem bu..

mensur demiş,

22 Mart 2009 @ 11:49

calıre ın dogum yaptıgı sahne yanı 1.sezon, kesınlıkle sawyer agacların orda onları ızlıyor…cok enteresan…

LostİnLost demiş,

22 Mart 2009 @ 12:02

saçma Lostta bir set görevlisi orada çıkamaz bu bir hata değil. Bilerek çıkarmışlar gibi hem olsa bizden önce onlar farkederler. BEn ordakinin NİKKİ olduğunu düşünüyorum.

LostİnLost demiş,

22 Mart 2009 @ 12:08

Nikki olduğuna dair bazı kanıtlarım var. 11.bölümün oyuncu listesinde Nikki Fernandezin ismide geçiyor. ve Hurleyin kulubeye girmeden önce duyulan fısıltılarda “inanması zor ama ben Nikki” diyor ve birkaç konuşma yine kanıtlıyor. Jacobun kulubesi ve Nikkinin orda Fısıltılarla Hurleye birşeyler söylemesi benim aklıma direk Nikki geldi

funda demiş,

22 Mart 2009 @ 13:16

metehanın verdiği görüntüye göre o kişi charlotte’a benziyo.defalarca baktım.ya tanımadığımız biri ya da charlotte.ama kesinlikle claire değil

namaste demiş,

22 Mart 2009 @ 14:45

bence jackin eski karısı sarah:))

_ALARA_ demiş,

22 Mart 2009 @ 16:28

demkki bida bölüm mü izlemeden yorum yapmicakmışım ama o kızın claire ile alkası yok bnce chorlotte olabilr elindede bişey yk gb. t-shırt deseni bencede.ayrıca claire ın saçları sarı o kızın kızıl yada kahverngi gb.

sawyer ve ben demiş,

22 Mart 2009 @ 16:32

ya ordaki insana benzemiyor yaw garip saçma sapan bişi amannnn onlamı yorayım kafamı bisürü soru varken…

herkes unutmuş gibi duruyor hatırlarsanız bir bölümde sun doğum yaparken jinin de doğum yapan başka birine hediye götürdüğünü gördük yani jin de adadan ayrılmıştı peki nasıl geri geldi ozaman ???????????????????

_ALARA_ demiş,

22 Mart 2009 @ 16:54

ama o bölümde zamanla oynamalar vardı snki yani san doğurduğu zmndaydı ama jin geçmişte öle bişeyler hatrlıom

sawyer demiş,

22 Mart 2009 @ 16:59

Bence Lock ın sevgiisi Helen :D

Surrenderr demiş,

22 Mart 2009 @ 17:19

Tabi ki claire kokusundan tanırım onu. Neden claire gibi dünya güzeli bi insan varken sürekli sun ın meymenetsiz suratını görüyoruz ki.

LosT demiş,

22 Mart 2009 @ 17:35

sawyer ve ben sen olayı tamamen yanlış anlamışsın o bolumde jin in flashbackini sun un flashforwardını izledik.zaten bolum sonundada anlaşılıyodu.yani jin adadan falan ayrılmadı…umarım anlatabilmişimdir

Tugo demiş,

22 Mart 2009 @ 17:36

hatta o bölümde jin tekrar evlenmişti, unutmayalım sawyerdan sonra jin ile ilgili tahmin etmediğimiz şeyler de olacak.

selahattin demiş,

22 Mart 2009 @ 17:43

@sawyer ve ben

canim o görütülerde jin in eskiden yaptıkları vardı.bu yapılan en basit oyun denilebilir.bunu çözemediysen diziyi nasıl takip edebiliyosun.

bu arada ordaki herhangi önemli biri değil.muhtemelen set görevlisi.

faraday demiş,

22 Mart 2009 @ 18:17

trancetor demiş,
22 Mart 2009 @ 02:19

1.sezondaki dogum sahnesınde kate claire e bişeyler soyluyo ve 1,2,3, it dedikten sonra kamera claire donuyo ve sol omzunun hizasında birisi var omzu bellı oluyo yüzünün yarısı karanlık, zaten bunların hepsi 1-2 sanıyede gelısıyo durdurarak ızlersen daha net goruluyo

merttt demiş,

22 Mart 2009 @ 19:45

gerçekten harika bir yorum admin

mesut demiş,

22 Mart 2009 @ 19:45

Çekim hatası olmaı mümkün mü sizce kamera önünde 3 kişi var gözden kaçması olası bile değil bu sahnede bence

tırstım demiş,

22 Mart 2009 @ 20:09

arkadaşlar set görevlisi demişsiniz :))öyle olsa orda özellikle dışardan gelen ışık huzmesinin kadının kafasında ne işi var :) özellikle parlaması ve dikkat edilmesi için kadının kafasında yansıyan ışık huzmesinin …böyle büyük milyon dolarlar harcanan bir yapımda evet set görevilisi emin olun arkada unutulur :)) bu avrupa yakası değilki yukardan sarkan mikrofon ekranda görünsün lüften yapmayın arkadaşlar …avrupa yakasınıda severim ayrıca sadece örnek olsun diye söyledim :)

trancetor demiş,

22 Mart 2009 @ 20:38

faraday demiş,
1.sezondaki dogum sahnesınde kate claire e bişeyler soyluyo ve 1,2,3, it dedikten sonra kamera claire donuyo ve sol omzunun hizasında birisi var omzu bellı oluyo yüzünün yarısı karanlık, zaten bunların hepsi 1-2 sanıyede gelısıyo durdurarak ızlersen daha net goruluyo
şimdi gördüm teşekkürler gerçekten şaşırtıcı. Helal olsun bu senaristlere

tırstım demiş,

22 Mart 2009 @ 20:59

arkadaşlar şimdi kadını bırakalım da bi gizli ayrıntı daha bulunmuş bakınız bakalım bişeyler görebilecekmisiniz ?

http://img27.imageshack.us/img27/6026/losts05e09hdtvxvidnotv0.jpg

ayrıca christian kapıyı açmadan önceki fısıltıların sonunda da “sorry sun ” diye bi cümle duyuluyomuş bakalım daha neler çıkacak öylesine denilen bu bölümden :)

HoimLearL demiş,

22 Mart 2009 @ 21:11

arkdslar oc. 6 lısından sadece claire in bebeği geri dönmedi.
Sun haric diğer 4ü sene 1977 deyken nie Sun aynı uçakta olmasına ragmen faklı bi zmnda?

sawyer ve ben demiş,

22 Mart 2009 @ 22:18

arkadaşlar o bölümü bir daha izleyin bence ne yani bir bölüm için bizimi yediler güya

lost-lost lost demiş,

22 Mart 2009 @ 22:19

sawyer ve ben

katılıyorum ya başka şeyler çıkacak bence ordan

sinan demiş,

22 Mart 2009 @ 22:22

bende o sahneyı bı kac kere ınceledım ve senın dedıgın anı yakalayamadım maleseff… ama eger ole bısı varsa muthıs olurdu;)ayrıca bısı daha eklemek ıstıyorum senın dedıgın 29,54 karesınde dogum sahnesı yanı kate ıle claıra yok jın ıle charlıe var…tekrardan baksan ıyı olur!?

burak demiş,

22 Mart 2009 @ 22:42

arkadaşlar christiane sun a fotoğraf uzatıyor o fotoda hurley nin yanında 5 kişi var arkada benim charlie ye benzettiğim biri var ama 2 saniye sonra foto çekiminde yok oluyo görünce direk buraya baktım ama bununla ilgili bişey göremedim

————————–
editör notu:
aslında bu gözümüzden kaçmadı, fakat olmadığını düşündügümüz kişi aslında orada (:
http://www.lostfan.net/img/lost_namaste_fotograf_karsilastirma.jpg

burak demiş,

22 Mart 2009 @ 22:44

yanlış yazdım hurley nin biz göre sağ tarafında 6 kişi var sonra 5 oluyor

funda demiş,

22 Mart 2009 @ 22:55

tırstım demiş,
22 Mart 2009 @ 20:59

arkadaşlar şimdi kadını bırakalım da bi gizli ayrıntı daha bulunmuş bakınız bakalım bişeyler görebilecekmisiniz ?

http://img27.imageshack.us/img27/6026/losts05e09hdtvxvidnotv0.jpg

ya ohaaa demek istiyorum ordaki şey de ne yaa resmen korku-gerilim filmine döndü bu lost.hakkaten ben de tırstım yani:S
ya korku demişken lostun oyununu oynuyamıyom bu yüzden pcde.o ne biçim bi oyun insan kafayı yiyo acayip geriliyosun sesler,grafikler falan..

baDgum demiş,

22 Mart 2009 @ 23:25

kesinlikle chorlote cunku hatrlarsnz chorlotn cesedi faraday ın yanndan esrarangiz bi sekilde yok olmustu christin yanına bi sekilde aldı onun aynen clarie e yaptıgı gbi

Alpaykaya demiş,

23 Mart 2009 @ 00:19

dizi de bir çok konu açıklandı ama bu dizideki ilişkiler berbat jack’in düştüğü durum ve sawyer’ın iki kadın iki adam ve kadınlar her iki erkekle sadakat bu dizinin yanından geçmiyor.

Canka demiş,

23 Mart 2009 @ 02:54

saç renginden ve yüz hatlarından anlaşıldığı gibi yüzde doksan o charlotte arkadaşlar.

dinogalip demiş,

23 Mart 2009 @ 03:18

tesekkürler lost815 dogru shannon du.bide ilk bölümlerde bunlar cocuk kaciriyorlardi,belki o cocuklardan biridir?bu resme benzeyen cocuk hatirlayan varmi arkadaslar…? cunku resim oturmus bi cocuk resmi gibi duruyor sanki.
birde charlotte un ölmeden once sag kolunda saat vardi bu resimdekinin sag kolu gözüküyor ama ben cok dikkatli bakmama ragmen göremiyorum.daha keskin gözlü arkadaslar bakabilirlermi lutfen..

Sheppard demiş,

23 Mart 2009 @ 10:20

claire christian ın kızı da charlotte kim yaa. Neden charlotte olsun ki o.Her öleni ya da her gördüğünüzü yanına mı alcak christian. Clarie bence o.zaten geçen sezon da chrisitan ın yanında kulubedeydi..

lostisland demiş,

23 Mart 2009 @ 11:14

benim anlamadığım arkadaşlar, dizide zaten yeterince soru ve bilinmez varken, bizler de teoriler üretirken, neden böyle detaylara takıldığımız.. ben diziyi izlerken, ne sun’ın arkasındaki kadına dikkat ettim ne de kapıdaki dumanın suretinde beliren yüze! bu kadar detayda didiklemek, asıl mevzudan koparır gibime geliyor.. kafa karıştırıcı noktaları zaten üzerine basa basa veriyorlar bize, zar zor görünen şeyleri de ortaya çıkarmak niye? kafa karıştırmaktan başka birşey değil bence. 100 küsur bölüm olmuş zaten.. herşey birbirine yeterince girmiş..

clair’in doğum sahnesinde mesela benim de aklıma geldi, 1. sezona baktım sawyer orda mı diye, 2 saniyelik belli belirsiz bir şey var, var mı yok mu, var sa var yoksa yok.. boşverin ya geçin o kısmı..

hatırlarsanız eski bölümlerde kate ve at sahnesinde de birileri görünmüştü.. şimdi onu da mı didikleyelim tekrar yani? nasılsa çıkar eğer önemli birşeyse.. yani demek istediğim, tartışılan bazı şeyler inanın ele alınmayacak bile.. 6 sezon diye diyorum.. ama dizi bitince seri şeklinde sinema versiyonu olur ve hikaye çözülmüş şekliyle bize yeniden tüm detaylarıyla sunulursa ne ala!

sawyer ve ben demiş,

23 Mart 2009 @ 12:44

burak helal sana yaw nasıl farkettin bir kişinin eksik olduğunu ben ot gibi mi izliyorum ya tekrar mı izlesem tüm bölümleri baştan öle didiklemiyorum ya en iisi baştan alam ben bu diziyi yaw:)

ama ordaki kişi claere benzemiyor kim o sarışın ozaman…???????????????????

sawyer ve ben demiş,

23 Mart 2009 @ 12:45

charlie ooooooooooooooooooo

wow:)

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 13:26

kate ve at sahnesinden bahsedilmiş… arkadaşım aslında birçok şey açıklığa kavuşmuştu o konuyla ilgili ..bizimkilerin genelde hayatlarında karşılaştıkları kötü durumlar karşısında suç işleyen insanlar olduklarını biliyoruz (kader mahkumu diyebiliriz :))..katein tacizci üvey babasını havaya uçurması, jackin alkolik babasına sırtını dönmesi yardım etmemesi, sawyerin anne ve babasının ölümüne neden olan kişi sandığı bir başka suçsuz insanı vurması, sun ın kendisine yeteri kadar ilgi göstermeyen kocasını başkasıyla aldatması, boone ile shannonun üveyde olsa kardeş oldukları halde birbirlerine aşık olmaları, charlienin eroin bağımlılığı ve buna kardeşinin sebep olması, saidin görevi gereği insanlara işkence etmesi, lockun uyuşturucu işine bulaşması, ana lucianın kendini vuran kişiyi öldürmesi, jinin eşi için mafya olması, hurleynin yemeğe olan aşırı düşkünlüğü bunun için çalıştığı yerde tavuk çalması, clairein genç yaşta hamile kalması yada istisna olarak rose gibi kanser hastası olupta tedavisi için getirilmesi vs… yani hayatlarının düzelmesi için adaya ihtiyacı olan kişiler..kötü hayatlarından alınıp adada arındırılmaları istenen seçilmiş insanlar. kısacası katein gördüğü at sawyeri kovalayan domuz onların vurduğu kişilerin ruhlarını taşıyan hayvanlardı yada hurleynin karşılaştığı hayal ürünü arkadaşı…yani gerçek hayatta yaptıkları hataların karşılarına başka bir görüntüde çıkmasıydı vs… zaten birçoğunun adada bu kötü kaderlerinden temizlendiklerinede şahit olduk…işte bunlar çoktan çözülmüş olan mevzular didiklemenin lüzumu yok yani yeni ve gizli kalmış şeylerin daha çok ilgi çektiğini görüyoruz…

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 13:30

birde şimdi yazınca dikkat ettim bizim kahramanların hepsinin babasıyla bi problemi olmuş yada birşeyleri babaları sayesinde başarmışlar… babalarından genelde nefret eden kişiler christianın da jackin babası olduğunu düşünürsek babalara geldik gibi bi his uyandı içimde :)) var bu babalarda bişeyler demedi demeyin :)

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 13:41

aşağıda bizim kahramanların babalarının onlara öğrettiklerinin adada ne kadar işe yaradığına bakalım :
jinin babsının balıkçı olması
katein babasının asker olması kızın iz sürmeyi avlanmayı öğrenmesi
jackin baba mesleği doktorluğu seçmesi
charlienin yüzme korkusunu babası sayesinde yenmesi
hurleynin babasından gelen araba konusundaki uzmanlığı (bi sahnede sahilde bizimkileri otherslardan minibüsle kurtarmıştı)
waltın babası zaten michael dı :)

şimdilik aklıma gelen bunlar bazı karakterlerin babalarından bahsedilmedi ama bence ilerde onlarda ortaya çıkacak bi şekilde diye düşünüyorum..

zeyno laçin demiş,

23 Mart 2009 @ 14:52

yeni bölümde sun cs ile konuştuktan sonra arkasını döner:
-aaa kız claer sen burdamıydın hiç sesin de çıkmıyo.gebermiyesice

dinogalip demiş,

23 Mart 2009 @ 16:02

arkadaslar bi aciklik kazandiralim lütfen su konuya.resimde görünen kizin,sag kolunda saaat var mi ??ben cok taktim oona…

lostisland demiş,

23 Mart 2009 @ 17:07

@tırstım

arkadaşım haklısın sonuna kadar.. “all guys have dad issues” sloganıyla da tartışılmıştı, baba sorunları ve bizimkilere kazandırdıkları.

ben kate ve at sahnesini söylerken şunu kastettim, yazdığın tüm mevzuları biliyorum, çok güzel yazmışsın, özetlemişsin diziyi :) atlı ve kateli sahnede hani birileri görünüyordu ben onu dedim.. onun için de çekim hatası mı, setten biri mi falan dendi ya onu söylüyorum..

hoş bu detayların henüz ortaya çıkmaması, çıkmayacağı anlamına gelmez zaten.. ben sadece zayıf ihtimal diyorum, sun’ın c.s. ile konuşmaları, hangi zamanda oldukları ve ne olacağı yönündeki tahminleri tartışmak benim daha çok hoşuma gidiyor.. öyle dideyim :)

MaTaDoR demiş,

23 Mart 2009 @ 17:11

Arkadaşlar o sahneyi dizinin HD versiyonu üzerinde defalarca detaylı şekilde inceledim ve o kişinin set ekibinden birisi olduğuna karar verdim. Yani çok amatörce hareket ediyor ve dizideki hiçbir karaktere benzemiyor, üstelik kızıl saçlı birisi yani olsa osla charlotte olur en iyi ihtimalle. İlaveten onun siyah duman olması mümkün değil çünkü siyah dumar odadan çıktıktan sonra o kişi kameraya yansıyor ve sanki set ekibindenmiş gibi önce önündeki herneyse, text veya başka birşeye sonra oyuna bakıyor.

Son olarak kapı açıldığında dışarı siyah bir duman çıkıyor. Büyük bir LCD’de rengi biraz açıp HD olarak izleyince kesinlikle siyah bir dumanın dışarı hareketini görüyorsunuz. Benim tespitlerim bunlar. =)

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 17:31

lostisland demiş,

23 Mart 2009 @ 17:07

@tırstım

arkadaşım haklısın sonuna kadar.. “all guys have dad issues” sloganıyla da tartışılmıştı, baba sorunları ve bizimkilere kazandırdıkları.

arkadaşım bu konu nerde tartışıldı ben okumadım ama okumak isterim.. çünkü dizinin bunun üzerine kurulduğunu düşünüyorum..ayrıca bütün olayların bilimden ziyade dinsel ve daha mistik bi şekilde açıklık bulmasını arzu edenlerdenim

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 17:36

lostisland arkdaşım birde sunların 2007 de olduğu söylentisi var çünkü dizi başladığında 30 yıl önce diye başladı ve bizimkiler 1977 de sunlarında şimdiki zamanda olduğunu ve 2007 de olduğunu düşünen büyük bi çoğunluk var. ben yukarda bi kare paylaşmıştım kapıdan giren dumanla ilgili onu jinin suratına benzettim, birde fısıltıların sonunda da sorry sun ! cümlesi açıkça duyuluyor onu söyleyeninde jin olduğunu düşünüyorum .kısacası jinin öldüğünü düşünüyorum …yada sun öldü bile …bu sezon da bizimkilerden birinin daha öleceği açıklandı zaten !

Yusuf demiş,

23 Mart 2009 @ 18:31

babalarıyla ılgılı olan o bolumu hatırlıorum 2ıncı sezondaydı galıba tam emın değilim bölümün adı

ALL THE BEST COWBOYS HAVE DADY ISSUES :)

metehan demiş,

23 Mart 2009 @ 18:43

tırstım demiş,

22 Mart 2009 @ 20:59

arkadaşlar şimdi kadını bırakalım da bi gizli ayrıntı daha bulunmuş bakınız bakalım bişeyler görebilecekmisiniz ?

http://img27.imageshack.us/img27/6026/losts05e09hdtvxvidnotv0.jpg

arkadaşım paylaştığın dosya fake

işte orjinali isteyenler bölümde 49001. sahneye bakabilirler

http://img17.imageshack.us/img17/6290/fakef.jpg

sawyer demiş,

23 Mart 2009 @ 18:57

@tırstım sen kendini aşmışsın dostum.Helal olsun:D

sawyer demiş,

23 Mart 2009 @ 19:00

http://img27.imageshack.us/img27/6026/losts05e09hdtvxvidnotv0.jpg

resimdeki silüeti görünce kendimi kaybettim :S

susceptible demiş,

23 Mart 2009 @ 19:03

tırstım demiş,
22 Mart 2009 @ 20:59

arkadaşlar şimdi kadını bırakalım da bi gizli ayrıntı daha bulunmuş bakınız bakalım bişeyler görebilecekmisiniz ?

http://img27.imageshack.us/img27/6026/losts05e09hdtvxvidnotv0.jpg

yok artik saka herhalde o ne korkunc bi goruntudur ya ve jin e de benzio ama bi deisik sevimli hayalet casper gibi duruo

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 20:21

metehan hocam artık feyk meyk bilmem biyerde paylaşılmıştı millette yorum yapıyodu o yüzden bende paylaşmak istedim…zaten görünce bi şok geçirdim sizler gibi. ya insanlar oturup bide feyk şeylermi üretiyolar bilemiyorum :S valla artık feyk falan benim için farketmiyo kaptırdım gidiyorum :)

zeyno laçin demiş,

23 Mart 2009 @ 20:52

çizgifilmlerde konuşan ağaçlar olur ya bu silüet de onlara benziyo.vay be millet ne uyduracağını şaşırdı

metehan demiş,

23 Mart 2009 @ 22:19

tırstım :

evet sana bişey demedim dostum ama orjinali budur isteyenler bakıp karar verebilir feykmi değilmi :)

http://img17.imageshack.us/img17/6290/fakef.jpg

metehan demiş,

23 Mart 2009 @ 22:21

birde eklemek istiyorum

cs nin bulunduğu bina bu bölümde yakılacak olan bina çünkü işeriyi dolaşırken yanık kalıntıları gördüm.

IndiePixie demiş,

23 Mart 2009 @ 23:26

Arkadaşlar muhtemelen resimdeki sarışın kız CLAIRE, biraz mantıklı düşünelim yok claire e benzemio daha çok charlotte gibi falan diosunuz ama sırf bu bölümde arkada bu belli belirsiz göründüğü sahneyi çekmek için Emilie de Ravin i çekimlerin yapıldığı yere getirecek değillerdir :) claire amaçlı duran herhangi biri işte. hatta belki sette başka uygun sarışın olmadığı için Rebecca Mader bile olabilir gerçekten :D ama bu ordaki kişinin Claire olduğu gerçeğini değiştirmez.. yeni yeni şeyler türetmeyelim:D

seno demiş,

23 Mart 2009 @ 23:43

kate claire e doğum yaptırdığı anı sawyer ışımalar sırasında tanık oluyor..şaşırıp kalıyor ama bundan kimseye de bahsetmiyor..hatırlamadınız mı?

seno demiş,

23 Mart 2009 @ 23:49

jack kate ve hurley adaya dharma girişim zamanına döndüler çünkü daha önce orada yoktular..benjamin dönemedi çünkü küçüklük hali vardı o yıllarda adada..mesela charlote un da ölü bedeni yok oldu son ışımada çünkü son ışımada döndükleri yılda charlote un küçüklük hali vardı..lock da dönemedi ve sun da….bence sun ve locke da adada daha önceden bulunmuştu gibime geliyor..

tırstım demiş,

23 Mart 2009 @ 23:51

olabilir metehan sağol aydınlattığın için. ben bi foto daha bulmuştum asıl feyk olan mizah unsuru olsunda biraz gülelim diye fakat editör başlığın ciddiyetine uygun görmedi sanırım. arada bazen biraz gülmek gerektiğini hatırlatırım. kolay gelsin..

lostisland demiş,

24 Mart 2009 @ 00:03

@metehan

haklı olabilirsin, çünkü cs.nin resimleri gösterdiği yer viraneydi, yanık, yıkık ve dökük.. hatta orası dharma’nın kabul yeri, kayıt işlemleri için kate ve jack bekleyip konuşurlarken gösteriyo, duvarda başka resimler gözüküyo o sırada.. aynı bina olması muhtemel!

@tırstım

merak ettiğin bölümü, @yusuf belirtmiş sağolsun :)
(Lost Nasıl? Bahadır İçel’in kitabına bakabilirsin ayrıca)

Bir de, Clair’in doğumunda Sawyer’ı gören arkadaşlar, tam doğum sırasında Sawyer’ın baktığı açıdan Kate’i gösteren bir sahne var uzaktan çekim hem de, arkada Charlie ve Jin görünüyor.. Peki Sawyer Kate’i görürken, neden arkada onları göremiyor en barizinden :)

Şöyle bir soru vardı, ada mı yer değiştiriyor üstündekiler mi, yoksa sadece Sawyer, Juliet, Locke vs.. ve neden?
Sawyer Kate’i gördükten sonra parlama oldu ve sadece onlar yer değiştirdiler. Kate’ler kumsala döndüler, bebeği gösterdiler, cenaze oldu, Jack’in Boone’un ölümü için Locke’ı suçladı, vs..

LOSTinLOST demiş,

24 Mart 2009 @ 16:57

arkadaşlar bence 2 side değil

claire in saçları sarı ama görüntülerdeki sanki kızıl gibi

charlotte da olamaz çünkü onun saçlarıda dalgalı kızıl

bence bu farklı biri

ilerleyen bölümlerde göreceğiz…

kskin34 demiş,

24 Mart 2009 @ 22:31

9. bölümde sawyer; jack,kate ve hurleyi karşılamaya gittiğinde gözlüğünü önce sol eliyle çıkarmaya başlıyor ardından kamera kate’i gösteriyor ardından tekrar sawyerı gösterince birde bakıyoruzki sawyer gözlüğü sağ eliyle çıkarmaya başlamış :))heralde kate’i görünce sağla çıkarayım bari demiştir:D

ii bakın önce 5:18 de ve ardından 5:22 de…

mertt demiş,

24 Mart 2009 @ 22:45

dikkat ettiyseniz orda kapı açıldığında siyah duman içeri doğru giriyor

dharma demiş,

25 Mart 2009 @ 00:15

Claire büyük ihtimal 5. sezonda gözükecekti zaten

dezzie demiş,

25 Mart 2009 @ 20:08

ben charlotte demiştim önceden ama tekrar izlediğimde sanki kulaklığı var muhtemelen set görevlilerinden birisi yani çekim hatası

sawyer yerli demiş,

25 Mart 2009 @ 21:26

clarire buyuk bı ıhtımalla zaten hersey suprız bu dızıde demı ark

Bentham demiş,

26 Mart 2009 @ 00:04

sizleri üzmek istemem ama bu görüntü tamamen çekim hatası.arkada görünen şahsın önünde bir monitör olduğu çok bariz.önce monitöre sonra da oyunculara bakıyor.ayrıca çekim hatası olamaması için hiçbir neden yok.bazı arkadaslar bu kadar kaliteli bir yapımda cekim hatası olamayacağından bahsetmiş.hatırlarsanız daha önceki bölümlerin birinde michael’ın yaptığı salla adadan ayrılmaya çalışırlarken denizde bir kameraman görmüştük.

dinogalip demiş,

26 Mart 2009 @ 02:17

arkadaslar kimseden bi cevap gelmedi.bi ilgilensek ya..
su kizin sag kolunda saat varmi diye sordum ama.
ben pek iyi göremedim,cunku charlotte n sag kolunda saat vardi,kaybolmadan yada ölmeden once.burda sag kol gözüküyor ama saati göremiyorum
görren olup bilgilendirirse sevinirim……………….birde!!!!
claire in ustundeki tshört daha omuza kadar acikti bu charlotte n tshörtüne daha cok benziyor

admin demiş,

26 Mart 2009 @ 09:37

aa

MrsWh1mper demiş,

26 Mart 2009 @ 10:45

tırstım demiş,
23 Mart 2009 @ 17:36

lostisland arkdaşım birde sunların 2007 de olduğu söylentisi var çünkü dizi başladığında 30 yıl önce diye başladı ve bizimkiler 1977 de sunlarında şimdiki zamanda olduğunu ve 2007 de olduğunu düşünen büyük bi çoğunluk var. ben yukarda bi kare paylaşmıştım kapıdan giren dumanla ilgili onu jinin suratına benzettim, birde fısıltıların sonunda da sorry sun ! cümlesi açıkça duyuluyor onu söyleyeninde jin olduğunu düşünüyorum .kısacası jinin öldüğünü düşünüyorum …yada sun öldü bile …bu sezon da bizimkilerden birinin daha öleceği açıklandı zaten !

e zaten ucak 2004 yılında düştü 3 yıl geçti sonra tabi 2007de olcaklar 2009da değil:)

Bentham demiş,

26 Mart 2009 @ 13:11

dinogalip demiş,
26 Mart 2009 @ 02:17

arkadaslar kimseden bi cevap gelmedi.bi ilgilensek ya..
su kizin sag kolunda saat varmi diye sordum ama.
ben pek iyi göremedim,cunku charlotte n sag kolunda saat vardi,kaybolmadan yada ölmeden once.burda sag kol gözüküyor ama saati göremiyorum
görren olup bilgilendirirse sevinirim……………….birde!!!!
claire in ustundeki tshört daha omuza kadar acikti bu charlotte n tshörtüne daha cok benziyor

evet arkadasım görüntüdeki şahsın kolunda saat yok.çünkü o ne claire ne de charlotte.sadece bir set görevlisi:)

Gr1my demiş,

27 Mart 2009 @ 14:30

kskin34 hll olsun bro haklısın.Orda(5:18) gözlüğünü ilk önce sol eliyle daha sonra(5:22) sağ eliyle cıkarıyor da bu fazla önemli bir şey değil =)

seyuu demiş,

27 Mart 2009 @ 17:50

çekim hatasıda olabilir yani setten biri de olabilir :D

Mrt demiş,

27 Mart 2009 @ 22:49

Büyük ihtimal claire çünkü 4.sezon babasının yanında kalacağını söylemişti başka kimse olamaz…

Mrt demiş,

27 Mart 2009 @ 22:50

bence claire….

gÜlÇiN demiş,

27 Mart 2009 @ 23:57

tabi eer gercekten babasıysa sözümona christian jacob da olabilir unutmayalım bu adam herkesin kılıına girebilio…ve bunu yapımcılar sölemişti..

EnOMaN demiş,

28 Mart 2009 @ 16:30

Christhian’ın duruşuna bakılırsa üzerinde bi mutluluk bi iyimserlik var.. Bence de o kadın Claire dır. Baba kız dertleşiolardır =)

zzeben demiş,

31 Mart 2009 @ 09:37

@ Faraday
arkadaşlar ben bir ayrıntı söylemek ıstıyorum clair in dogum sahnesınde 5.sezon da 4 .bölüm 19.11 de sawyer kate le claıre bakıyor….dönelım 1.sezon 20.bölüme 29.54 te claırın ın sol omzunun ustunde arkada bırı gozukuyo…sawyer olabılırmı..

Bende izledim 1-2 saniye görünüyor fiziği ve saç stili aynı sawyer zaten 5.bölümde baktığmızda sol omzunun açısından bakıyor ve konuşmalar tamamen üst üste gelmiş durumda
bu durumda senaristlere tekrardan yuh diyorum :)

zhr demiş,

31 Mart 2009 @ 20:12

kadın daha çok Charlotte a benziyo ama bence blacksmoke olabilir.

ashley demiş,

1 Nisan 2009 @ 18:47

arkadaşlar arkada görünen kişi nedir ne değildir bilemiyorum ama Christian’ın bulunduğu yer Dharma üyelerinin kabul gördüğü yer ile aynı. Hani Kate, Hurley we Jack’in listede isimleri kontrol edip üniformalarını aldıkları yeri kastediyorum. Duvardaki fotoğraflar, duwarda sarkan departman yerleri innoculations we uniforms yazılarından da anlarsınız. Yorumlara baktığım kadarıyla kimse bahsetmemiş bu görüntüden. Ne alaka anlayamadım zira :s. yorumda bulunursanız sewinirim

zaferrefik demiş,

20 Nisan 2009 @ 17:07

Benim anlamadığım Sun’da Ocean six’ten bir kişiydi ama niye diğerleriyle birlikte 1977 zaman boyutuna gitmedi de uçakta kaldı?

claireeee demiş,

3 Mayıs 2009 @ 09:33

arkadaşlar bence bu charlotte.ben ikisininde resimlerini karşılaştırdım ikisinede çok benzio ama charlotte daha fazla benzio saçları , penyesi…

sellwwer demiş,

6 Mayıs 2009 @ 23:52

claıre çünkü sanırım 3. sezonda hurley ormandakı klubeye gırmstı arada claıre ve jackn babasını görmstü…

mustafa demiş,

9 Mayıs 2009 @ 11:34

claire olamaz 5.sezanda ortaya çıkmıcakmış

mustafa demiş,

9 Mayıs 2009 @ 11:35

belkide tamamen farklı bir karekterdir

ahmet ali demiş,

25 Mayıs 2009 @ 21:54

sonunda hepimiz sıyıracağız!!!

ozcannn demiş,

27 Mayıs 2009 @ 11:37

claire ne arayacak orda bence alakasız..
başka birşey olabilir..

claireeee demiş,

9 Haziran 2009 @ 11:05

arkadaşlar elindeki tavşana benziyo.zaten bi tane tavşan lostun olmasına ilham vermişya belki onla ilgilidir

lostunherseyinibiliom demiş,

19 Haziran 2009 @ 15:22

%100 claire çünkü john locke en son kulubeye girdiginde hi john dıyo ve christianla konusuyo christian clairenin babası olduguna göre artık hertarafa yanında götürüyordur clairi …
!!

teoriler demiş,

13 Temmuz 2009 @ 21:02

benim gözüm heralde pek iyi görmüyo heralde :) göremedim ama bu kadar insanda yalan sölicek deil ya öle bişey varsa o kişi clarie dir.

lost fanı ece jack kate demiş,

27 Ağustos 2009 @ 21:17

bencede claire ya da 6. sezonda ortay çıkacak biri

Tögün demiş,

9 Eylül 2009 @ 20:54

kameraman o la

galvanizer demiş,

7 Ekim 2009 @ 18:33

Faradayın manitası ;) Ama ilk olanı

HuB demiş,

28 Ekim 2009 @ 15:43

Fazla detaylı izlemediniz galiba. Onun Claire olduğu zaten görülüyordu. Biraz yaklaşınca Claire’in yüzü görünüyordu. Filmde. Tekrar izlemenizi tavsiye ederim.

claire demiş,

21 Kasım 2009 @ 14:46

büyük ihtimalle o hem sarışın hem tek ortadan kaybolan sarışın claire’di ??

sawyer demiş,

21 Aralık 2009 @ 15:15

ilginç

Prison Break demiş,

1 Şubat 2010 @ 15:55

arkadaşlar resmen ortada çekim hatası kadın monitore bakıyo onundeki sonra oyunculara.. ama kapının açılması falan içeriye bişeyin girmeside dikkat çekici

Lost oLduk yoLunda demiş,

11 Nisan 2010 @ 20:40

arkadaşlar o kişi claire olamaz saçları daha koyu we daha kilolu charlotte a daha çok benzior ama o olduğunuda sanmıorum .. çekim hatası olacağınıda sanmıorumm .. ayrıca claire nin doğum sahnesindeki kişi sawyerr sonuçtaa bu kişiler adayla beraber geçmişe gidiolar weee bizim ilk sezondan beri şaşırıp anlam weremediğimizz FISILTILAR others a ait deil aksine bizim lostilerin geçmişe döndüklerinde aralarındaki konuşmaları üst üste bindiğinden biz onları esrarengiz fısıltılar olarak algılıyoruzz

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın