5×08 LaFleur Promo

SES: Gelecek Çarşamba Lost’ta.
Kate: Şimdi ne yapmamız gerekiyor?
SES: Sürpriz karşılaşmalar…
Juliet: Onlar kim sence?
SES: …şok edici gerçekler…
Sawyer: Silahı bırak.
SES: …ve kalbinizi durduracak açıklamalar var.
Sawyer: Tamam, sorun yok.
SES: Fakat hiçbir şey uzun zamandır beklediğiniz o anla kıyaslanamaz.
Sawyer: Birini unutmak için üç yıl yeterince uzun mu?

Paylaşan: Fesleğen
Çeviri: Ginsberg

tedy demiş,

2 Mart 2009 @ 17:13

fragmana bakılırsa bu sezonunun en hayecanlı ve en güzel bölümü salwer”i özlemişiz yavvv

TEDY

arda demiş,

2 Mart 2009 @ 17:20

SAWYER KIMI GORUNCE KILITLENIYOR ACABA :)))))

Halliwax demiş,

2 Mart 2009 @ 17:33

Bir şey anladıysam Abaddon olayım… Bu bölüm haftaya gelecek olan bölüm olsa gerek. Gelecek Çarşamba dediğine göre.

mustafa demiş,

2 Mart 2009 @ 17:33

süper bir bölüm daha bizi bekliyor…………perşembe günü lostu diziport tan izliiye bilirsiniz

AIDS demiş,

2 Mart 2009 @ 17:41

Hani 1 hafta ara vardı:S next wednesday diyor. Yoksa ara bu bölümden sonra mı?

safazx demiş,

2 Mart 2009 @ 17:52

wow.

OrigamiTB demiş,

2 Mart 2009 @ 17:52

her zamanki gibi heyecanlı bir bölüm bizi bekliyorr

çiğdem demiş,

2 Mart 2009 @ 18:14

paylaşımlar için teşekürler..tüm gelişmlerden anında haberdar olabildiğimiz yegane site..gerçekten minnettarım bu hususda sizlere..

MuTLu demiş,

2 Mart 2009 @ 18:15

waaauw! sonunda karşılaşıyorlar kate ile sawyer.

MuTLu demiş,

2 Mart 2009 @ 18:16

bu arada ara falan yok arkadaşlar.10.bölüme kadar ara yok.

Burak demiş,

2 Mart 2009 @ 18:43

Ara ne zaman ya :S

hilary_jack demiş,

2 Mart 2009 @ 19:00

offffff bu ne yha nasıl dizi bu heyecandan walla bir gün lostu izlerken ölcem.

aşk üçgeni demiş,

2 Mart 2009 @ 19:01

sawyer ve julietin aralarında kesin birşey var

desmond demiş,

2 Mart 2009 @ 19:15

yeni bölümü bu çarşamba izliyebilicez.1 haftalık ara kalkmıs

elizabeth demiş,

2 Mart 2009 @ 19:21

çok emin olmamakla birlikte Ara yok. gittikçe dozajı arttırıyorlar… umuyorum ki her sorunun cevabını verirler dizinin sonunda vay be deriz umarım :)

serhat demiş,

2 Mart 2009 @ 19:59

bence sawyer’ ın başından çuval cıkardığı kadın Nikki Fernandez olabilir.Çünkü Sawyer bu promo’da aradan 3 yıl gecti diyor, adada olupta ona benzeyen tek kişi nikki galiba.Ben başka birini hatırlayamadım ayrıca Sawyer 3×14 de Nikki ve Paolo’ dan İtalyan göçmleri diye bahsediyor, bu yeni bölüm ün ismide italyanca bir kelimeye benziyor.(LaFleur)

Bu nedenle o kişi nikki olabilrmi? Siz ne dersiniz?

LoStKoLiK_aLpéR demiş,

2 Mart 2009 @ 19:59

mustafa doğru sölemiş bir hafta ara yok mu idi? Neyse Charlie den sonra favorim Sawyer ın ana oyuncu olacağı bu bölümü SABIRSIZLIKLA bekliyorum.Tnt de dediği gibi,”VE TÜM ZAMANLARIN EN İYİSİ,LOST …” dön be charlie

Altan demiş,

2 Mart 2009 @ 20:25

bu bölüm şimdi 4 mart ta mı 11 mart ta mı yayınlancak ? next wednesday diyor

gurthsul demiş,

2 Mart 2009 @ 20:27

bence sawyerın cuvaldan cıkardıgı kısı faradayın ennesı elısa mısydı ne ıse okadaın olabılır

ozan demiş,

2 Mart 2009 @ 20:34

gzl bi blm olack
bu arada o türk oyuncu hikayesi yalanmıs

108lost108 demiş,

2 Mart 2009 @ 21:00

arkadaslar su sayfadaki resimlere bi bakın
http://www.lostfan.net/lost-yeni-set-goruntuler-sawyer-kate-juliet-sayid-izle.html#more-1735

LaFleur dharmanın güvenlik şefinin adı…
Ve sawyer onun tulumunun içinde…

barakay demiş,

2 Mart 2009 @ 21:02

promoyla alakalı değil ammaaaa canım buraya yazmak istedi:P şimdi bizim jin kate jack hurleyi buldu mu? buldu sorun yok ama neyle geldi oraya? drahmanın gıcır gıcır vosvosuyla mı? evet hatırlayın şimdi hurleyin bulduğu eski vosvosu bayırdan aşağıya ittikleri zamanı heeh işte o zaman bu jin abi neden hatırlamadı bu vosvosu bunu ben daha önce kullandım falan diye açıkla bunu hey JJ abraham:)) bu zamnda yolculuk şaftını laydırdı bu dizinin :(((

ahmet demiş,

2 Mart 2009 @ 21:40

merak ettim inş ara falan yoktur :) sabırsızlıkla bekliyorum perşembe gününü…Bu arada o sakallı eski çağ insanına benzer adam kimdi?

karamik demiş,

2 Mart 2009 @ 21:58

bence promonun sonunda gözlüğünü çıkarırken gördüğü kişi kate jack ve hurley. jin onları getirdi. kafasında cuval olan kişi de kızının annesi.çünkü kate adadan kurtulunca sawyer için gidip sawyer in kızını gördü ve orada diyaloglardan sonra o kadında adaya döndü.

zeyynepp demiş,

2 Mart 2009 @ 22:07

anaaamm herşey kopuyoooooo

xaxaxa demiş,

2 Mart 2009 @ 22:11

arkadaşlar ben TNT de tr dublajlarıda izliyom alt yazılı bitirdim yani HER PERŞEMBE izliyorum ama eski bölümleri izledikçe kafam karışıyor…

charlieclaire demiş,

2 Mart 2009 @ 22:12

bnc kafasına cuval geçirilen kadın penny bn en cok penny e benzettm..

karamik demiş,

2 Mart 2009 @ 22:13

lafleur almanca anlamı die blume yani türkçesi ölüm çiçeği demek .ayrıca sawyer in üstünde yazan isimde bu. belki bir istasyon belki de sawyer e verdikleri bir isim. o millete lakap takıyordu ya ona da takmış olabilirler. ayrıca bu çiçeğin resmi de var bu link te :
http://www.jimmillergallery.com/guyol/la_fleur.jpg

Karışık demiş,

2 Mart 2009 @ 22:52

Bence bu hafta işler epey bi karışacak. Dışsesin en son söylediği cümle çok gizemli.Lost aklımızı alacakmış gibime geliyor.

ferMANyak demiş,

3 Mart 2009 @ 00:52

ara verilmiyor arkadaşlar. 4ünde 8. bölümle devam edilecek.
LOST hızlı bir reyting kaybı yaşıyor. bu yüzden ara vermeden devam edecekler. acilen bişiler yapmaları lazım.

MESELA;
sezon başından bu yana sneek peaklerde locke bir bayana are you jacob diyor bu sahneyi hala izleyemedim ben. butür konulara girmeleri ve en azından sayıları olsun black smoke olsun bazı gizemleri çözmeleri lazım. 5. sezonda çözülen bir gizem var mı alla aşkına?

tek aklıma gelen örnek fransız pilicin bahsettiği hastalığın ne olduğu ve o hastalıktan onun nasıl korunduğu. birde adaya geri dönüş pencereleri olabileceğini öğrendik.

daha adanın şifacılık gücüde yok ortalarda :S

simgese demiş,

3 Mart 2009 @ 01:39

bence sawyer’ın çuvalı çıkardığı kadın kızıl ötesi(charlot) daha önce de adada olduğu için bunlarda geçmişe gittiği için karşılaştılar

jacob demiş,

3 Mart 2009 @ 03:58

adanın şifa olayı onlar adaya düştüklerinde 2004 yılıydı ama adadaki yıl 2004 değildi ada sabitlenmişti herhangi bir yılda dolayısıyla ne locke kötürümdü nede rose kanser çünkü onlar adanın olduğu zmnda daha hasta değillerdi adanın şifa falan verdiği yok yani tamamen zamanla alakalı

togiboy demiş,

3 Mart 2009 @ 11:07

Arkadaşlar bende bu siteye yeni göz atanlardanım aslında çok farklı teoriler var insanı dahada çok meraklandırıyor bu fikirler ancak ben yinede bu gizemlerin 6.sezon sonuna kadar kalkacağını zannetmiyorum biraz sabır lazım:)
Bu arada ben bugün biryerde okudum kaynak sağlam olmakla birlikte LOST dizisinin senaristleri diziye izleyenlerden gelen yorumlara göre yön vermeye başlamışlar herkese duyrulur…

MrsWh1mper demiş,

3 Mart 2009 @ 11:37

patlıyolar mı yavaş yavaş ne xD
bencede o kadın Nikki olabilir sezon başlamadan birinci sezondan ber ihep sözü edilen birini görücez die bişey hatırlıyorum
bu bölümde Katein Sawyer ın kızıyla görüşüp görüşmediğini de öğrenicez sanırım
bu arada Faraday nardee Charlotte Teyze öldü bidaha göremedik Danieli :(

Dilan demiş,

3 Mart 2009 @ 13:23

çuvalı başından çıkan kız charlotte bence….ayrıca 17.saniyeye bakarsanır samırsam jin araba içinde kate i filan getiriyor soldakide james olabilir…

nicole demiş,

3 Mart 2009 @ 13:48

ya bunlar nasıl dharma calısanı oluyorlar cok merak ediyorummmm acıklasınlar artıkkk..

OSMAN demiş,

3 Mart 2009 @ 13:54

evet gerçekten daha doğru durust bir cevap verilmedi hiçbir şeye…sürekli sorular geliyor fakat cevaplar yok….iyice kafa karışıyor..sıkmaya başladı bence….artık cevaplara geçseler daha iyi olur..ömür bitiyor….lostun süresi doluyor…

mstfzdn5 demiş,

3 Mart 2009 @ 14:19

arkadaşlar bence sawyer ın çuvalı kafasından çıkardığı kişi kate deil,locke gittikten sonra oluo o olay sawyer kate die heyecanlanıo ama o deil bence,ki sonra büyük ihtimalle zamanda ileriye gidilecek dizide yani lock un gidişinden sonra dierlerinin adaya gelişi arasında adada kalanlar (miles,faraday,sawyer vs.) 3 sene geçecek ,sawyer ve dierli drahma ya katılmış olacaklar,ki görmüştük jin i,bölümün adıda zaten ordan gelio,sawyer lefleur adına almış ve güvenlik biriminin başında,bi foto vardı orda yazıodu sawyer ın üstünde drahma üniforması var,göğsünde lefleur yazı altında da head of security yazıo, bakalım ne kadar doğru tahmin edicez izleyince anlaşılacak:)

mstfzdn5 demiş,

3 Mart 2009 @ 14:22

fermanyak arkadaşım anırım senin izlediğin çakma bi sahne locke u canlandıran kişinin oynadığı bi filmden alınmış bende izlemiştim onu heyecanlandım ama sonradan anladım alakası yok yani bence boşuna bekleme:)

alcatraz demiş,

3 Mart 2009 @ 15:54

arkadaslar sanırım onemli bi noktayı atladık sawyer gözlük takıyor !!!

kim oldugunu tahmin etmek güç lost bu

..Defy27.. demiş,

3 Mart 2009 @ 15:54

Bence o kafasına çuval geçen Horace die biri vardı,
- S04E11 john locke’un rüyasında görülen dharma çalışanı,
- Ben’in babasını adaya davet eden kişi..
Muhtemelen onun karısı dicem veyada charletto’un annesi büyük ihtimalle onlarda birisidir.Şu an miles,sawyer,jin,juliet,daniel 1970 yıllarda sabit kaldı artık zamanda atlayamadıkları için orada takıldılar muhtemelende o kadını kurtardılar die dharma girişimine alındılar.zaten bu sezonun S05E10 bölümünün ismi “namaste” bence bu bölümde dharmaya nasıl girdiklerini açıklayacaklar…
Acaba sawyer dharmadaki profösörü(Edgar Halliwax) görünce ne diyecek yaa çok merak ediyorumm:))

zapotocny demiş,

3 Mart 2009 @ 16:55

Arkadaşlar bu da yabancı bir siteden alıp çevirdiğim 5X08 dan küçük bir diyalog:

Juliet : Charlotte nerede ?
Faraday : Burada değil….. o ….. gitti.
Juliet: Nereye ?
Faraday : O…. öldü. Bir parlama daha oldu ve o gitti. Vücudu birden kayboldu. O gitti ve biz kaldık.
Juliet : Çok üzgünüm.
Sawyer: Bekleyin… durun bir dakika, biz kaldık mı ? Artık zamanda yolculuk yapmıyor muyuz? Bittiğini mi söylüyorsun ?
Faraday : Evet bitti, neredeysek, ne zamandaysak, artık burada kalacağız.

(Buradan anladığıma göre sanırım Charlotte ölmedi. Tekrar karşımıza çıkacak.)

zapotocny demiş,

3 Mart 2009 @ 16:58

Belki de kafasında çuval olan kişi Charlotte

xaxaxa demiş,

3 Mart 2009 @ 17:57

bu hafta LOST var ABC TV sitesine girip bakı

lale demiş,

3 Mart 2009 @ 18:41

bence o kız sawyerın tanıdığı biri değil çünkü şaşırıyor ama tanımış gibi bakmıyor belki de onu kate sanmıştır kate de bir kere mıchealın peşinden giderken kaçırılmıştı ve başına çuval geçirilmişti onu hatırlayıp kate olduğunu sanmış olabilir ayrıca başka bir fragmanda izledim o her kimse sanırım onu daha sonra jin de görüyor ve şaşırıyor

lale demiş,

3 Mart 2009 @ 18:48

yeni bölümden bazı diyaloglar (alıntı)
Juliet: Charlotte nerede?
Daniel: Burada değil. O.. o gitti.
Juliet: Nereye?
Daniel: O öldü. Bir parlama daha oldu ve o gitti. Vücudu kayboldu, o zaman değiştirdi ama biz kaldık..
Juliet: Çok üzgünüm.
Sawyer: Bekle bi dakika.. biz kaldık mı? Artık zamanda yolculuk yapmıyormuyuz yani? Artık bittiğini mi söylüyorsun?
Daniel: Elbette bitti. Şu anda neredeysek veya hangi zamandaysak, artık buradayız

başka bi yerde
Juliet: Sence kim bunlar?
Miles: Kim oldukları kimin umrunda? Daha hangi zamandan olduklarını bile bilmiyoruz.
Miles: Hey Dan, bu işe karışmıyacağız değil mi? Sen böyle demiştin.
Daniel: Ne yaptığımızın önemi yok, ne olduysa oldu.
Sawyer: Evet yinede sağol, Plato.
Sawyer: Ben oraya gidiyorum, beni korur musun?
Juliet: Kesinlikle.
Erkek: Dizlerinin üstüne çök hemen!
Sawyer: Silahını bırak!

xmetrox demiş,

3 Mart 2009 @ 19:19

sawyer silahını bırak diyor adam ateş ediyor sawyer a ama sawyer adama ateş edemiyor silah tutukluluk yapıyor juliet adamı vuruyor ama kesin adam sawyera ateş ettğinde kesin o durumda sawyer yaralanması gerekirken hiç bir şey olmadı bir kıllık var bence.

leyla demiş,

3 Mart 2009 @ 19:24

bence kafasında çuval olan kişi kate değil bölümün adından yola çıkarsak fleur fransızca çiçek demek bölüm danielle rousseau dan bahsediyor olabilir

şipşak osman demiş,

3 Mart 2009 @ 20:08

Sawyerin yerine olsam Kate’i 3 yıldır görmedin götür bir istasyona veya mağaraya,orda 3 yıllık hasreti gideriririm..

munir demiş,

3 Mart 2009 @ 20:17

bir sorum olcak; son bölümde Widmoore, John Locke “seninle en son adada karşılaşmıştık” diyerek o anı hatırladı..AMa Fransız kadın Rousseau, bizim koreli Jin’i gördüğü halde neden daha önceki sezonlarda hatırlamadı..Eski bölümlerde bilen-gören oldu mu?..çünkü bu sezon Rousseau adada Jin’le karşılaştılar..hatta onun denizde baygınken hayatını kurtardılar ama daha önceki sezonlarda yani kadının kızıyla ölmediği bölümlerde Jinle hiç diyalogu filan olmuş muydu?..niye birbirlerini hatırlamadılar…Bakın bu çok önemli.belki burdan yakalaırız bişiyler

Black Smoke demiş,

3 Mart 2009 @ 21:05

Sawyer’ın silahı tutukluk yapmıyor, adama sadece silahını indir diyor. Kendisi ateş etmediği için şaşırıyor o anda ne oldu diye…

4B8A15R16I23Ş42 demiş,

3 Mart 2009 @ 21:24

cuvaldan çıkan kesin charlot :D:d

claire demiş,

3 Mart 2009 @ 21:27

sanırım bu sezonun en heyecanlı bölümü bizi bekliyor.

Melis demiş,

3 Mart 2009 @ 21:39

kesinlikle sawyer kate’i grdü… yha bu lost kafamızda soru işaretleri bırakmaktan başka bişe ypmıo artık cevapları öğrnmk istiyorum!!!

lostfan demiş,

3 Mart 2009 @ 22:09

Sawyer: Birini unutmak için üç yıl yeterince uzun mu?

bence sawyer burda kate’e diyor.

lale demiş,

3 Mart 2009 @ 22:32

orda sawyer adamlardan birine ateş ediyor adam yere düşüyor 2.si de sawyera ateş ediyor sawyer bir an kendine bakıyor vurulmadığını fark edince şaşırıyor juliet de ona bakıyor ve şaşırıyor yani onlar geçmişte oldukları için ölmüyorlar bence zaten orda faraday da ne olmuşsa olmuştur diyor hep söylediği gibi geçmişi değiştiremezler

sawyerrrrr demiş,

3 Mart 2009 @ 22:33

bence sawyer bi insanı unutmak için 3 yıl yeterlimi derken kateden bahsediyo çünkü biliyoruzki kate ada dısında 3 yıl geçirdi.o kadında bence tanındık biri degil.

blacksmoke demiş,

3 Mart 2009 @ 22:50

Arkadaşlar,Şimdi Fransız kadın Rousseau ile jin karşılaştığında,Gelecek zaten yaşanmıştı.Yani O genç Rousseau ile jin karşılaştıktan sonra ,tekrar Rousseau ile jin karşılaşsaydı o zaman,Rousseau Jin’i hatırlardı.Ama gelecek geldi geçti.Geçmiş zaman şimdi’ye ait artık.Gelecekte geçmişe ait.O yüzden böyle bir mantık var.Ha diyeceksiniz ki,Desmond Nasıl hatırladı Faraday’in söylediğini.Yani Desmond yaşıyor.Ama Rousseau öldü.Eğer ilerleyen bölümlerde Rousseau hortlar ise.Jin’i muhakkak hatırlayacaktır.;) Umarım anlatabilmişimdir.

burakcan demiş,

3 Mart 2009 @ 22:59

arkadaşlar dizideki zaman kaymaları benimde beynimde kaymalara yol açtı resmen.. 50 yıl önce olmuş bitmiş olaylar nasıl oluyorda tekrardan yaşanıyor.. hadi yaşanıyor diyelim bizim kahramanlarımız nasıl bu olayların içine dahil oluyorlar.. mesela danielle 1988 yılında adaya düştüğünde jin muhtemelen japonyada bir çocuktu ama 20 yıl sonra zamanda gerçekleşen kaymalar ile jin 1988 yılında adadaymış gibi gösterildi ve danielle ile konuştu.. hatta onun tapınağa girmesini falan engelledi.. yaşanmış olaylara tekrar dönmeyi anlıyorum ama karakterlerimizin olayların içine nasıl dahil olduklarını bi türlü çözemedim..

pro_metheus demiş,

4 Mart 2009 @ 00:29

her bölümü beklerken “sanırım bu bölümde cvplar alacağız diyoruz” ama sorulara sorular ekleniyor :) ….kimse heveslenmesin bence bu bölümde de yeni sorular çıkıcak ..hadi kolay gelsin :)

we have to go back demiş,

4 Mart 2009 @ 01:36

bence libby geri dönüyor.

we have to go back demiş,

4 Mart 2009 @ 01:45

neden fransız ölmeden önce jini gördüğünde daha önce karşılaştıklarını hatırlamadı diye soranlara: çünkü o zaman daha karşılaşmamışlardı ki, belki Ben geçen sezonun sonunda orkide istasyonundaki çarkı çevirmeseydi adadaki ışımalar ve zaman değişimleri hiç olmayacaktı ve o karşılaşma da hiç olmayacaktı. haliyle fransız ölmeden önce henüz gerçekleşmemiş bir tanışma idi.

çiçek demiş,

4 Mart 2009 @ 09:12

münir, bence sorunun cevabı şu noktalı virül
alexin annesi hayatta olsaydı dediğin gibi jin’i hatırlardı. kadın öldüğü için geçmiş tekrardan yazılmadı.adada johnla widmoore karşılaştıktan sonra geçmiş tekrardan yazıldı.widmoore yaşadığı için john’u hatırladı.anlatabildiysem sevindim.aslında çok karmaşık kısır bi dngüde olabilir. bence dizi nasıl biterse bitsin birilerini yinede tatmin etmicek.

çiçek demiş,

4 Mart 2009 @ 09:19

bişey daha var desmond kiliseden ayrılmadan önce rahibin odasına gidiyorduya hatırladınız ı pennyle tanışmadan hemen nce ha işte orada bişey yakaladım rahibin masasının üstünde kimin resmi var (belki birileri farketmiştir) faradayın annesinin kim olduğunu biliyorsunuz değil mi.lamp post fener direğini açıklayan kadın

kalamam demiş,

4 Mart 2009 @ 09:30

arkadaşlar, kafama bişi takıldı. O6′lısı kurtulduktan sonra kate, jack ve diğerleri için 3 yıl geçerken, adada kalan sawyer ve diğerleri için daha 4-5 gün geçti. hatırlarsanız Lock, Wildmore daha 4 gün önce seni gördüm demişti. Şimdi bunlar Dharma zamanında adada karşılaştıklarında kate vediğerleri için 3 yıl geçmişken, sawyer ve diğerleri için 4 gün mü geçti, böyle olursa saçma olur.
Şöyle de olabilir, sawyer ve diğerleri dharma zamanına gittikten sonra, orada 3 yıl geçirdiler ve 3 yıl sonra kate ve diğerleri ile karşılaştılar.

lives demiş,

4 Mart 2009 @ 11:46

biraz önce bazı resimler gördüm.. dizi başlamadan önce 24 dizisinde oynayan bayan oyuncunun losttada oynayacağı söylenmişti bize işte o oyuncunun resimleri kadın hamile dharma istasyonunda doğurmak üzere ona bakan dr. ile sawyer da konuşuyor… bu resimlerden sonra 8 bölüm promolarını izledim birkere daha ve başına çuval geçirilen kadının o olduğunu düşünüyorum… ve bu kadında adaya düşmeden önce sawyeren sevgililerinden biri olabilir… ayrıca sawyer helikopterden atlamadan önce kate in kulağına birşeyler fısıldadı.. kızını bulmasını istedi belki…şimdi teorilerime gelince.. sawyer bir kızı olduğunu bilmiyordu hapishanede öğrendi sevgilisi söyledi ona ve biz kızın ondan olduğunu sandık belkide değildi oda öğrenmişti sadece ve sawyere söylemeye geldi.. dizi kader olgusuna fazlası ile dayandığı için söylüyorum işte o doğuran kadın sawyerin kızını doğuruyor… sawyer geçmişi yaşıyor çünkü daharma henüz yok edilmemiş.. kate, jak,ve hurley vede diğerleride tabi bu zamana geldiler… kadere bakki sawyer kızını doğduktan sonra öğrendi ama şimdi doğumunu görecek…

Nilgün demiş,

4 Mart 2009 @ 12:55

Kafasına çuval geçirilmiş kadın Claire. Yanlış hatırlamıyorsam önceki bölümlerde Claire diğerleri tarafından tam da bu şekilde kaçırılmıştı. O küçük sebze bahçesinde…

elif demiş,

4 Mart 2009 @ 12:59

Kalamam

dediğin gibi olamaz.Çünkü, o zaman Locke ın cesedinin çürümesi lazımdı. Hatta hatırlarsan Widmore Locke a, arkadaşların 3 yıldır ada dışında dedi. Yani Locke adada 4-5 gün geçirip ayrıldıgında, dışarda çoktaaan 3 sene geçmişti.

şehrazat demiş,

4 Mart 2009 @ 13:08

evet bncede bu mantıklı.

losting demiş,

4 Mart 2009 @ 14:10

Zaman ve mekan kavramı dizide birbirine girmiş vaziyette. Hal böyleyken ben de şunu sorayım size… 3. sezonun TNTde bu hafta yayınlanan bölümünde Jack kafesteyken. Küçük bir kız çocuğu ona gizemli kadın aracılığıyla Anna Lucia nasıl diye soruyor. Jack de sinirleniyor… Bu sorunun neden sorulduğu, o kızın Anna Luciayı nereden tanıdığı vs. diğer bölümlerde havada kalıyor mu? Tüm bölümleri izlemiştim ama bu sorunun cevabını bulamadım…

GÜLDEN demiş,

4 Mart 2009 @ 15:29

NAMASTE BÖLÜMÜ İLE İLGİLİ DARK UFO DAN ALINTI

Jin and sawyer see the first half of the oceanic 6;
The reaction is emotional to the return,
Jack talks to Marvin candle,
Juliet and sawyer are living together..

yasemin demiş,

4 Mart 2009 @ 16:36

bence o6′lının ada dışında geçirdikleri 3 yılın hiç bi önemi yok bu saatten sonra. sonuçta adada dharma zamanı yaşanıo (yada biz öle sanıyoruz) ve onlarda o zamanda yaşayacaklar dolayısıyla

leyla demiş,

4 Mart 2009 @ 17:36

losting
ya çocuklar zaten ana lucia yı tanıyolardı ana lucia da onları tanıyodu sonra diğerleri kapmtan çocukları kaçırmışlardı 2. sezonda

metehan demiş,

4 Mart 2009 @ 17:59

losting :

çok basit o kız anna lucianin sizin annenizi bulacağım dediği çocuklardan hatırlarsam o yüzden soruyor işte

108lost108 demiş,

4 Mart 2009 @ 18:17

Arkadaşlar çuvaldan çıkan kızın adı AMY…
Gerçek adı Reiko Aylesworth…
http://www.imdb.com/name/nm0043855/ burdan bakabilirsinizzzz

lale demiş,

4 Mart 2009 @ 18:23

losting 2.sezonda ilk bölümlerinde vardı o çocuklar ve anna lucia kaza sonrası onlarla ilgilenmişti onlar da anna luciayı sevmişlerdi ama daha sonra diğerleri tarafından kaçırıldılar o yüzden jacke anna luciayı sordular

karamik demiş,

4 Mart 2009 @ 18:49

yaww arkadaşlar 1970 ye dönüyorlar Charlotte kaç yasında ya da dünyada mı kafasına cuval gecsin. hadi onu da gectim bu kızın sacı kızıl oradaki sarışın PLEASE ;)

karamik demiş,

4 Mart 2009 @ 19:21

losting
o cocuklar 2. sezonun basında kuyruk kısmında olan cocuklar. o ız cocugu annesinin yanına gitmekte olan cocuk.onu ana lucia kurtardı.diğerleri kaçırmadan önce ana lucia nın yanındaydılar. kızın yanondaki kadında hostes kadın.

karamik demiş,

4 Mart 2009 @ 19:23

asıl o hostes charli eroin çekerken uçagın tuvaletinde kazadan heöen önce tuvaletin kapısındaydı ama uçak düştükten sonra kuyruk bölümünde cıktı ben de onu anlamadım

mymoon demiş,

4 Mart 2009 @ 19:44

sawyerin görüpte en çok şaşıcağı kişi .. onu korumakla sorumlu olduğunu zannettiği anda ortadan kaybolan ve kendini suçlu hissettiren kişi yaniii CLAİRE.. çünkü ada zamanına göre aradan fazla bir zaman geçmedi. bi şekilde claire hayatta kaldı.. o yuzden saçlar falan biraz dağılmıştı. şimdi biraz düşündümde mantıklı geldi

karamik demiş,

4 Mart 2009 @ 20:02

evet arkadaşlar adı amy ve 4 bölüm anlaşmış sanırım

lale demiş,

4 Mart 2009 @ 21:33

hostes charlinin yanındayken uçak sallanınca kemerlerin takılması için duyuru yapmaya gitmişti yanlış hatırlamıyorsam

Dharma-DumaN demiş,

4 Mart 2009 @ 22:49

arkadaşlar siLah tutukLuk faLan yapmıyor JuLiet arkadan sawyeri koruyor ve adamı vuruyor yanLıs anLasıLma oLmasın:D:D

bu da sneak peek#2
http://tr.truveo.com/LOST-5×08-LaFleur-Sneak-Peek-2flvaT/id/1063726086

Karışık demiş,

4 Mart 2009 @ 23:20

@karamik

Doğru tespit etmişsin.Şimdi ben de hafızamı kurcaladım.Sanırım bu durum açıklanmadı.Belki de açıklanmıştır da biz kaçırmışızdır.Bilgisi olan arkadaşlar yazabilirler mi?

Karbonat Erol demiş,

4 Mart 2009 @ 23:37

Vehbi Koç’a sormuşlar sandıktan kim çıkacak? o da ben çıkacam demiş.Çuvaldan babam çıksa yerim abi. St. Joseph lisesi mezunuyum boş zamanlarımda cirit atıp zamanda yolculuk yaparım.Benjamin abi çok tehlikelisin abi nası boğdun öle locke’ı çok etkilendim doğrusu.

mymoon demiş,

5 Mart 2009 @ 00:08

şimdi arkadaşlar.. çuvallı kız bence sawyer ın sorumluluğunda iken ortadan kaybolan ve suçluluk hissediyor olduğu kişi kim.. tabiki CLAİRE.. bi şekilde hayatta kalmayı başarmış. ve karşısını çıkmışdır.

duygu.. demiş,

5 Mart 2009 @ 00:26

nilgün haklı olabilrsin hangi sezondu hatırlıyo musun

derya demiş,

5 Mart 2009 @ 00:26

@karamik
asıl o hostes charli eroin çekerken uçagın tuvaletinde kazadan heöen önce tuvaletin kapısındaydı ama uçak düştükten sonra kuyruk bölümünde cıktı ben de onu anlamadım

yanı şeyi bende düşündüm. 5×7 de hugonun kaybolduunu büyük ihtimalle uçak düşmeden önce karaduman yada bizim henüz bilmediimiz başka bişi yolcuları başka yerlere taşıdı. çünkü hatırlarsan jack de diğer yolculardan uzak bi yerde kendine geldi. bide 5×7 de hugonun kaybolduunu sölemişti yeni eleman.. öle bişiler işte yada adamına göre ayırdılar :p

khan_turk demiş,

5 Mart 2009 @ 00:45

çuvalın ardından çıkacak olan yüz yeni biri bu kişide büyük ihtimalle dharma sistemine dahil olmalarına yardımcı olacak olan anahtar konumundaki kişi yoksa biz geldik hadi bizide dharmaya dahil edin diyemezler..

ashley demiş,

5 Mart 2009 @ 02:33

bence başına çuval geçirilen kadın juliet. ki zaten adama ateş eden tahmin ettiğim kadarıyla sawyer değil juliet. juliet’in ateş etmesinin nedeni ise geçmişte yaşadığı bu olayın intikamını almak.

LOST815 demiş,

5 Mart 2009 @ 10:37

Arkadaşlar çoğunuzun kafası karışmış “haftaya” denmesini yanlış anlıyorsunuz. Bu Promo ve sneak peak ler dün akşam Amerika’ da yayınlanan 8. bölüme ait son hafta sürekli internette dönen reklamlar zaten. Bir hafta ara yok demişsiniz bir hafta ara var. 18 Mart gecesi 9. Bölüm “Namaste” yayınlanacak. Kafa karıştırmayalım.

lives demiş,

5 Mart 2009 @ 12:13

ho ho.. yukardaki yorumumda epeyce uçmuşum zira biraz önce başka promolar görünce bunu anladım.. Sawyer ile Juliet in yakınlaşması beklenen birşeydi.. anlaşılan Locke kuyudan düşdükten sonra Sawyer ,Juliet ve diğerleri dharma çalışanı oluyor düzenli bir hayatları olmuş evleri var işleri var… ve….Jak ile kate geliyor adaya Sawyer onu görünce ınının.. güzel bir bölüm.. bölümün adı lafleur çiçek demek sarı bir çiçek ve bu çiçek Sawyerin Juliete hediyesi..

losting demiş,

5 Mart 2009 @ 12:24

Aydınlattığınız için teşekkürler arkadaşlar. Bölümleri üst üste seyredince beyni sulanıyor insanın. Herşeyi hatırlayamayabiliyor.

tedy demiş,

5 Mart 2009 @ 12:47

kafam daha çok karıştı lost”un eski tatımı yok yoksa ha bire soru var cevap yok o sebebtenmi?

sorular yavaştan cevaplansa daha iyi olur çünki hangi konuya adapte olucağımı karıştırdım

sevgiler TEDY

GÜLDEN demiş,

5 Mart 2009 @ 13:23

http://www.kyubz.com/2009/03/lost-season-5-episode-8/
full izleebilirsiniz

mnrlt demiş,

5 Mart 2009 @ 13:31

yeni bölümü izledim. izleyince hayal kırıklığını uğrayabilirsiniz çünkü aksiyon ağırlıklı bir bölüm değil. locke’un kaybolduğu andan hemen sonrası ve bu olaydan üç yıl sonrası işleniyor gelgitlerle. bölümün esas adamı sawyer elbette. bölüm boyunca bol bol ikili diyalog izleyeceksiniz. 6′lıyı sonda sadece 1 dakikalığına göreceksiniz. ve yine çok fazla yanıt verildiğini düşünmeyin. senaristler düğüm atmaya devam ediyorlar. başına çuval geçirilmiş ablayı da 24 dizisinin 1.2. ve 3. sezonlarından hatırlayacaksınız. daha fazla anlatmayayım, keyfi kaçmasın :)

mnrlt demiş,

5 Mart 2009 @ 13:35

diziyi yayınlandıktan hemen sonra alt yazısız olarak izlemek isterseniz vereceğim linke bakabilirsiniz arkadaşlar: http://www.free-tv-video-online.info/internet/lost/

dilencikral demiş,

5 Mart 2009 @ 13:49

8 bolumun adı bence hayal kırıklığı olmalı. Sezonun degıl gelmıs gecmıs sezonların en fıyasko bolumlerden bırıydı bence. Ada dısı anlatımda bı heyecan vardı azda olsa oysa bu bolumde adada yasananlar hızlı bı sekılde gecıstırılmıs sankı cok aceleye gelmıs.

ferMANyak demiş,

5 Mart 2009 @ 15:45

vay vay vay :D sawyer şimdi yedi ayvayı işte.

ben beğendim bölümü. sonuçta çok önemli dir soru vardı “JIN DHARMAYA NASIL GİRDİ” bu soru akıllarsa soru işareti bırakılmadan cevaplanmış.

ricard’ın kampa gelişi herkesi ürkütüyor buda güzel bir sahneydi.

SANIRIM BAZI ARKADAŞLAR SADECE KV TARZI DİYE DÜŞÜNÜP İZLİYOR LOSTU :D

onlarında son bölümü olur artık izlemezler bi daha :P

gul demiş,

5 Mart 2009 @ 15:50

hala altyazılı bir sitede izleyemedim bilen var mı?

selahattin demiş,

5 Mart 2009 @ 17:19

@@@@dilencikral

nerde izledin link var mı?

widmore demiş,

5 Mart 2009 @ 17:53

artık savaş fitili ateşlenmeye başlıyor.çünki dharma üyesi olan biizmkilerle benin öğrencileri savaşa giricekler bence geçmişe dönmelerinin nedenide adayı ilk kurulduklarında benin alma çabasıdır.enteresan olansa richard ın bizimkileri ilk adaya düştüğünde samimi karşılıamalarıydı.şimdi anlıyoruzki geçmiştede tanışıklıkları varmış sawyer ve juliet birlikteler bakalım çilli kıskanıcakmı ve doğan bebekte çok önemli birisi olucak üstünde çok fazla duruldu

ilkergfb demiş,

5 Mart 2009 @ 18:20

Bu senaristler gizemi korumak işini biraz abarttılar…birazda cevap vermeleri lazım ama sonuçta bu sezonun yarısına geldik..önümüzde sadece 1.5 sezon kaldı ve hala cevap bulamıyoruz hala yeni sorular yeni sorular…
——–Spoiler——
şimdi zaten 4 sezon da birikmiş üstüne 5.sezondakileri de ekleyin bide benim kafama faradayın charlotte ın basında neden ‘’söylemiyeceğim,yapmayacağım” gibi şeyler sayıkladığını anlayan biri varmı..
——-Spoiler——-
Yeter ama ya bunu insanların izlediğini unutmasınlar :S bide işin yoksa 18 ine kadar bekle …

ilkergfb demiş,

5 Mart 2009 @ 18:22

———Spoiler———
Arkadaslar bide benim beynim uçmuş vaziyette doğan bebeğin
annesini ve babasını geçmiş bölümlerde nerden hatırlıyoruz..
———Spoiler———

..Defy27.. demiş,

5 Mart 2009 @ 18:27

Arkadaşlar yorumlarımı takip edin çünkü sanki önceden biliyorum :)) daha önceden locke mevzusundada benim dediğim çıktı bakıcaz inşallah sonunu tahmin etmem:)).inanmayanlar yukarda ayın 3de yaptığım yorumu okuyabilir…
3 Mart 2009 @ 15:54

losssssttt demiş,

5 Mart 2009 @ 18:30

her siteyi denedm hiç birinde açılmıo başka nerden bulablrm
8.bölümü

karamik demiş,

5 Mart 2009 @ 18:34

lale’ye cevap: duyuruyu ön tarafta yapıyor charlie yi takip ederken onu izledim şimdi.
derya öyle bişiy oldu diyeceğim ama hostes ipek dikkate almıyorlar bence atladılar Karışık arkadaşımızın dediği gibi en öndeki hostesi kuyruk bölümünde cıkarttılar:)
ayrıca ilk sezon en iyi sezonmuş şimdi bakınca farkettim

ondevay demiş,

5 Mart 2009 @ 18:45

bence doğan bebek desmond.

onur demiş,

5 Mart 2009 @ 19:12

çok güzel bölümdü sawyer 3 yıl boyunca lock i beklemiş gerçekten güzel bölümdü

duygu.. demiş,

5 Mart 2009 @ 19:49

kim ne derse desin dizide bi yanlışlık var bi düşünün locke giderken adada yıl 2007 olsun ancak tunus da ona widmore ne dedi arkadaşların adadan ayrılalı 3 yıl oldu dedi yani locke adadan ayrıldığında 2007 değil 2010 olmalı ama değil,çünkü zaten adada 4 veya 5 gün geçirdiler bunu locke da söylüyor ve son bölümde de sawyer 3 yılı locke’ı bekleyerek yaşıyor.umarım iyi anlatabilmişimdir arkadaşlar yorumlarınızı kesinlikle bekliyorum

mermaid demiş,

5 Mart 2009 @ 20:29

deliriceeeeeeeemm türkçe altyazılı olan yok muuu helllpppp

mermaid demiş,

5 Mart 2009 @ 20:30

arkadaşlar 8.bölümün türkçe altyazılısını nerden izlicem ben :(

Zeynep Başaran demiş,

5 Mart 2009 @ 20:34

Güzel bir bölümdü. Bildiğimiz gibi Horace dharma girişime Ben ve babasını getirmişti peki 1974 yılından sonramıydı bu? yoksa bu tarihte çocuk ben orada mı? Eğer zaman patlamaları artık yaşanmayacaksa Ben’in durumunu çok merak ediyorum.Bu arada 9. bölümün promolarında sun, ben ve pilotumuz bizimkileri bulamamış gibi. İki hafta nasıl geçecek bilemiyorum..

safazx demiş,

5 Mart 2009 @ 20:38

aşk’ın en yoğun aksiyonun en az gizemlerinin çok önemli ama detaylı olduğu bir bölümdü.

Ben hiçbirşeyi kafama takmadım. Ama tek birşey.

Miles arkanıza bakın gibi birşey diyor we hepsi birden dönünce Dharma kuruluş zamanlarında, Daha önce Sayid le gördüğümüz o 4parmaklı heykel.

4parmaklı heykeli arkadanda olsa tam olarak gördük. Demekki o heykele 1974-2006 yılları arasında bir şeyler olucak.

We geriye ayağı ve 4 ”minik” parmağı kalıcak =)

Hadi haayırlısı… Görmek beni sevindirdi, boş bir Lost gizemi olmadığını gösterdi ;)

idris charlıe demiş,

5 Mart 2009 @ 20:47

beyler şimdi anlamadım şimdiki zamanda sawyer dharmadan ve horace ölmedi ölemi nolur cevap verin. arkadaşlasr burada birbirimize soru cevapda yardım edelim biri soru soruyor cevap olmadan başka soru oluyor :d lütfen

idris charlıe demiş,

5 Mart 2009 @ 20:52

şimdi anladım tmm cvp vermenize gerek yok düşündüyseniz bile saolun ama yinede bir açıklama bekliyorum :d

lostsever demiş,

5 Mart 2009 @ 21:00

arkadaşlar ben şu ana kadar hep internetten izledim.Ve tv ile aynı gidiyorum şu anda.Ama 5. sezonun hangi kanal hangi gün ve hangi saat olduğunu bilmiyorum.Bilen biri yazabilir mi acaba???

mermaid demiş,

5 Mart 2009 @ 21:00

ya arkadaşlar kıvranıyorum lütfen yardım edin 8.böümü altyazılı nerden izleyebilirim

musa demiş,

5 Mart 2009 @ 21:23

mermaid demiş,
5 Mart 2009 @ 21:00

ya arkadaşlar kıvranıyorum lütfen yardım edin 8.böümü altyazılı nerden izleyebilirim

arkadaşım alsana internet sitesi adresi. Dizi ABD’de yayınlandıktan sonra 24 saat geçmeden izleye bilirsin

http://www.diziport.com

musa demiş,

5 Mart 2009 @ 21:27

lostsever demiş,
5 Mart 2009 @ 21:00

arkadaşlar ben şu ana kadar hep internetten izledim.Ve tv ile aynı gidiyorum şu anda.Ama 5. sezonun hangi kanal hangi gün ve hangi saat olduğunu bilmiyorum.Bilen biri yazabilir mi acaba???

kardeş LOST TÜRKİYE’de sadece (ABD ile aynı anda diyeyim) dijitürk dizimax kanalında yayınlanıyor ama oda 4 veya 5 bölüm geriden veriyor (TNT tv de yayınlıyor ama ŞU anda 3.sezon 9.bölüm yayınlandı)

musa demiş,

5 Mart 2009 @ 21:30

idris charlıe demiş,
5 Mart 2009 @ 20:52

şimdi anladım tmm cvp vermenize gerek yok düşündüyseniz bile saolun ama yinede bir açıklama bekliyorum :d

kardeş daha bölümü herkes izlememiştir az sabret gelir yorumlar(izleyemeyenler den biride benim) hemen küsmeeee…. :-)

ankakusu demiş,

5 Mart 2009 @ 21:37

diziport tan izleyebilirsiniz :)

duygu.. demiş,

5 Mart 2009 @ 21:46

diziport.com türkçe alt yazılı izleyebilirsin arkadaşlar avaba zaman kavramıyla ilgili fikri olan yok mu

MrsWh1mper demiş,

5 Mart 2009 @ 21:50

diziport.com a geldii çoktan

claire demiş,

5 Mart 2009 @ 22:14

bence çok güzel bir bölümdü.sawyer kate i unuttuğunu söyledi ama gördüğü zaman ki bakışı pek de unutmamış gibiydi.

9.bölüm haftaya yayınlanacakmı bilgisi olan varmı?

esra demiş,

5 Mart 2009 @ 22:18

arkadaşlar lost türkçe altyazılı olarak diziport.com dan seyredebilirsiniz.benim merak ettiğim bişey var;sanırım 4.sezonda oluyodu bu olay alpertin tayfası bu dharmadaki Ben hariç herkesi öldürüyolardı hatta sonra bi çukura atıyolardı ve Ben locke vurduğu bi bölümde locke onların cesetlerinin bulunduğu çukura düşüyodu ve hatta horacenin cebinden bi harita fln alıyodu.sonuç olarak zaman ilerliycek ve alpert tüm dharma çalışanlarını öldürücek ve bu sefer dharmada jack jin falanda olucak onların ölüceğini hiç sanmıyorum ama senaristler onları öldürmemeyi nasıl başarıcak merak ediyrm

kukulkan demiş,

5 Mart 2009 @ 23:09

arkadaşlar bölümün başındaki dev heykel daha önce dört parmaklı ayak olarak gördüğümüz heykel parçasının orjinal halidir.Bu heykel etekli tasvir edilmiş,dolayısıyla bir kadın.Elinde bir şey tutuyor,yuvarlak halka şeklinde.Paul’un öldükten sonra eşinin,boynundan çıkardığı kolyenin ta kendisi.Bu eski Mısırda tanrılarla özdeşleştirilmiştir.Bir çeşit asa.Bu asayı elide tutması ise heykelin eski Mısırda bir tanrıçayı tasvir ettiğini gösreriyor.Ayrıca Horace’nin çocuğu belliki önemli bir zat olacak,tahminim ise Widmore!

kukulkan demiş,

5 Mart 2009 @ 23:12

mitolojiye girmişken şunu da belirteyim istedim senaristler bu ada ile tamamen Atlantis efsanesine gönderme yapıyorlar.Yani ada bence kayıp uygarlık Atlantis’tir

duygu.. demiş,

5 Mart 2009 @ 23:18

bu senaristlerden her şey beklenir

kukulkan demiş,

5 Mart 2009 @ 23:22

buarada Safazx yanılıyorsun.SAwyer vs. heykeli 1974 te görmüyorlar.Ondan önce dikkat edersen bir parlama daha oluyo işte o zaman 74 e geliyorlar.Yani heykeli gördükleri tarih o uygarlığın olduğu dönem.Dolayısıyla çok eski bir tarih olması gerekir bunun

sawyerrrrr demiş,

6 Mart 2009 @ 02:25

kukulkan

düşün bakalım dogan çocogun widmore olmasına imkan varmı sawyer richarta 2o yıl önce locke size gelmişti diyo yani 1974te olduklarına göre 1954te ve o zaman widmore gençliğinin baharındaydı tabi eger 20 yıl sonraya gidip tekrar dogmadıysa yani o widmore olamaz tahmin yapcaksak düşünüpte yapmalıyız değilmi yani bu bi tahmin olmadıda sallama oldu sorry.

elif demiş,

6 Mart 2009 @ 10:01

Kukulkan,

Horace in çocugu bence de önemli ya da en azından tanıdığımız biri olacak ama Widmore olacağını sanmıyorum. Çünkü, hem Widmore Dharmadan değil Diğerlerinden hem de 1950lerde Richard ve Locke konuştuğunda Widmore 20li yaşlarında. Yani 1974te doğuyor olması pek mümkün değil. Ama Lost bu herşeyi heryere bağlayabilirler :))

widmore demiş,

6 Mart 2009 @ 11:54

ALTYAZIYI divxplanet.com adresinden indirebilirsiniz

Mete demiş,

6 Mart 2009 @ 12:56

Lütfen fikri olan varsa paylaşsın.Geminin havaya uçtuğu sırada botta olan ve tekrar adaya dönen diş doktoru,karısı ve bir kaç kişiye ne oldu.Onlardan bahsedilmedi,yok sayılmaları çok saçma değil mi?

kukulkan demiş,

6 Mart 2009 @ 14:36

sawyerrrr ve elif kesinlikle haklısınız doğru düşünemedim biraz aceleyle yazılmış bir yazıydı kafa bulandırdığım için sorry

idris charlıe demiş,

6 Mart 2009 @ 18:59

evet arkadaşlar bende şu ana kadar diziport dan izliyordum amma size heyecandan diyemedim kusura bakmayın :s musa kardeş aldım mesajını ok beyler lost.fanı seviyorum :d

idris charlıe demiş,

6 Mart 2009 @ 19:02

bu arada diziport da 9. bölüm yok şu an çıkardı hep :s

bebs demiş,

7 Mart 2009 @ 00:17

bence doğan çocuk benjamin olacak.hislerim onun sandığımız gibi kötü bir karakter olmadığını söylüyor.eğer doğan bebek oysa benjaminin amaçları ve samimiyeti hakkında fikir sahibi olabiliriz.benjamine inanıyorum.nedense??????

sawyerrrrr demiş,

7 Mart 2009 @ 03:04

bebs

dogan cocuğun benjamin olacagını düşündüğüne inanmıyorum sen önceki bölümleri izlemedinmi?benjamin adada doğmuyo ve benjaminin doğum dahnesini diğer bölümlerde gördük ormanda bi yerde doguyo yani imkansız.benjamini gözünüzde büyütmeyin serefsizin teki bence…..

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın