5×08 Dört Parmaklı Heykel

lost, four-toed, statue, egyptian, island

4×08 LaFleur‘ da, uzunca bir bekleyişten sonra nihayet ‘dört parmaklı’ olduğunu zannettiğimiz heykeli bir an için gördük ancak ne yazık ki, yalnızca arkasından ve 3 saniye boyunca…

Resmi üstte ve çok fazla bilgi açık etmese de, Eski Mısır’la bağlantısı, adeta bağırıyor. Hiyeroglifler gibi Mısır’ı çağrıştıran diğer şeyler de hesaba katılınca, aklımızda soru işaretleri uyanıyor: Mısırlılar, bildiklerini adanın gerçek halkından öğrenmiş olabilirler mi? Ya da ada halkı Eski Mısırlılar mıydı?

(ninni)

kingtut demiş,

6 Mart 2009 @ 00:11

ewet mantıklı ama niye 4 parmaklılar???

-xyz- demiş,

6 Mart 2009 @ 00:24

ada halkı mısırlılar olabılır cunku eskı bolumlerde benjamın carkı cevırmeye calısırkenkı mekanda hıyeroglıf yazılar falan vardı, ayrıca rıcharda da surmelı gozlerle falan mısırlı tıpı vermeye calısıyolar en basından beri…

-xyz- demiş,

6 Mart 2009 @ 00:28

baska bi siteden alıntıdır” bu bölümde görülen heykel 4. sezonda yıkılmış olarak sadece ayağını gördüğümüz heykelin orjinal haliydi bu heykel mısır mitolojisinde hamile kadınları koruduğuna inanılan 4 ayak parmaklı tawaret heykeli.belki de heykel yıkıldığı için doğumlar gerçekleşmiyor diyebiliriz”

ismrliyimm demiş,

6 Mart 2009 @ 01:18

biz ilk gördüğümüz an bu bi kadının ayağı dedik. demek ki doğru tespitmiş. -xyz- doğru tespit gibime geldi. belki de bu bölümde doğum gerçekleşmesinin sebebi o heykelin yıkılmamış olmasıydı.

ali eroğlu demiş,

6 Mart 2009 @ 01:19

heykel bence arubis heykeli, ölülerin koruyucusu paul ün elindeki kulplu haç ta arubisin elinde tasvir ediliyor zaten.

ali eroğlu demiş,

6 Mart 2009 @ 01:19

paul ün elinde değil abi boynundan eşinin aldığı

sawyerrrrr demiş,

6 Mart 2009 @ 01:28

evet xyz gercekten cok mantıklı belkide o heykel gerceklesen savasta yıkılıcak ve o savastan sonra adada dogan çocuklar yasamıcak.

ucurum demiş,

6 Mart 2009 @ 01:32

Heykel benim anladığım kadarıyla Anubis heykeli. Anibus eski Mısır mitolojisine göre ölüleri korumak ve yüceltmekle görevliydi. Hatta ölüleri diriltme özelliği de varmış. Artık iyiden iyiye adadakilerin ölü olduğuna inanmaya başladım.

Lost108 demiş,

6 Mart 2009 @ 01:50

arkadaşlar lost wikide okumuştum bu 4parmaklı değil uzaktan biz öyle gördük sayidde öyle görmüş normalde 5parmak ama 5.parmağı çok küçük olduğundan belli olmuyor uzaktan. bi arada john lockeye 4parmaklı diyordunuz :)

ismrliyimm demiş,

6 Mart 2009 @ 02:01

ARKADAŞLAR Bİ GÜZELLİK YAAYIM BUYRUN HEYKELİN ÖNDEN GÖRÜNÜŞÜ:D
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:TawaretByEntrance_RosicrucianEgyptianMuseum.png

Karışık demiş,

6 Mart 2009 @ 02:20

-xyz- demiş,
6 Mart 2009 @ 00:28

Alıntı doğru çıkabilir fakat bu batıl inançtan öteye gitmez. Bence böyle bir şey olmayacak. Tabii bu benim fikrim.

Duror demiş,

6 Mart 2009 @ 03:09

sağ alttaki mavilik nedir arkadaşlar????

EurosoftBilgisayar demiş,

6 Mart 2009 @ 05:19

Mısır mitolojisinde ‘Tawaret’ (aynı zamanda Taurt, Tuat, Taueret, Tuart, Ta-weret, Taweret ve Taueret) hamile kadınların bebeklerin koruyucusu olan tanrıçadır. Yüzü timsah, vücudu hipopotam, ayakları ise ceylan şeklinde betimlenir.

Ayrıca Tüm suların tanrısı olarak kabul edilen Sobek’in kutsal hayvanı timsahtır. Şehri Crocodilopolis (El-Fayum)’dur.

Eşinin Tawaret,ve oğlunun Anubis,kardeşlerinin de Seth,Osiris,İsis ve Nephthys olduğu söylenir.

Gerçektende doğumları çok güzel bir yere bağlamışlar. Acaba o heykel ne zaman yıkıldı diye düşünüyorum. O heykeli o hale getirmek için baya güç lazım.

EurosoftBilgisayar demiş,

6 Mart 2009 @ 05:39

Heykelin ön yüzünü görünce tanıdık biri çıkmasında.
Arkadan bakınca sanki kulakları uzun gibi geldi. Ben hala kayıp kıtalarla bağlantı kurulacağını bekliyordum. İlk gördüğümde ELF sanmıştım heykeli :)

Selçuk demiş,

6 Mart 2009 @ 10:19

mini etek giymiş gibi :)
hatta gibisi fazla.

elizabeth demiş,

6 Mart 2009 @ 10:35

bu heykel gözüktükten sonra bi son parlama daha oldu diil mi? ve o parlamayla sawyer juliete fln adanın o zmanında kalmış oldular… ve 3 yıl sonra Amy bir bebek dünyaya getirdi.
heykeli ilk gördüğümüzde juliet in arkasında kalıyordu ama parlamadan sonra yoktu etrafta heykel fln :l haksızmıyım? o zaman o heykel, bebek doğumunu etkilemiyor demektir.
ama belkide heykel ordaydı da senaristler bize göstermedi ?!! bu da olabilr tabikide …

kalamam demiş,

6 Mart 2009 @ 11:26

bir bölümde de, kutup ayısı bulunuyordu, bi çölde. herkes şaşırıyordu, tarih öncesinden kalan kutup ayısı iskeletinin çölde ne işi var diye.

desmando demiş,

6 Mart 2009 @ 12:14

-xyz- soylediği tamamen gerçek.. araştırma yaparsanız anlayabilirsiniz juliet nasıl doğurtturdu bebeği çünkü 1970lerde idiler.ve heykel wardı..

mnrlt demiş,

6 Mart 2009 @ 12:37

küçük resimde heykelin arkasında hiç ağaç görmüyoruz ve bir tepe var. büyük karede ise heykelin arkası düzlük ve birçok ağaç mevcut. 180 derece ters açıdan bakıyoruz ama yine de bir tuhaflık var gibi.

cesiman demiş,

6 Mart 2009 @ 13:14

evet heykel tawaret heykeli.miles son parlama da bu çok şiddetli oldu sanki bir deprem gibiydi diyor.belki o zaman yıkılmıştır.

phonomania demiş,

6 Mart 2009 @ 13:18

@-xyz- eğer öyle bir şey varsa ve o heykeli tekrar yapacaklarsa yapmasınlar. izlemem valla :@ yoksa izler miyim :S

kukulkan demiş,

6 Mart 2009 @ 13:21

tawaret olduğunu sanmıyorum.tawareti bir hipopotam tasvir eder ve arkasında saçları aşağıya doğru çok uzun bir şekilde sarkmıştır ayaklarına kadar.Ama heykele baktığımızda bunu göremiyoz.Heykel kesinlikle Anubisi temsil ediyor.

1q demiş,

6 Mart 2009 @ 13:32

bu heykeli bir çok kişi uzaktan görebilir,belki dikat çekilmemesi için yılkılmış olabilir.

sedef demiş,

6 Mart 2009 @ 13:33

-xyz- bu yorumu bende okudum sitede.bencede çok mantıklı bişey.kesin heykelin sırrı bu.hem bebekleri hem hamile kadınları koruyormuş.başka bi yerdede ölüleri canlandırması için yapılan bi heykel olduğundan da bahsedilmiş.

sedatyy demiş,

6 Mart 2009 @ 13:33

En sonunda heykelin yıkılmadan önceki halini görebildik acaba merak ettim ne olduda bu hale geldi heykel ne olduda yıkıldı bu heykel -xyz- arkadaşın dediği gibi bencede ne olduysa bu heykel yıkıldıktan sonra oldu bence kötü şans gibi naletli gibi bakalım ne olucak:)

kukulkan demiş,

6 Mart 2009 @ 13:48

bu konuda yanılıyor olabilirim çünkü heykel bir tanrıçaya benziyor onun için bu İsis de olabilir.Dikkatimi çeken başka bi nokta da kadını kurtarıktan sonra Dharma ya giderlerken sonik savunma duvarının oraya geliyorlar.Juliet bildiği için Daniele durmasını söylüyor.Hatta kadın çitlerin ne olduğunu bildikleri için şaşırıyor ama Dharma ya vardıktan sonra hem 3 yıl boyunca hiçbir allahın kulu siz o çitlerin ne işe yaradığını ve nasıl kapatılacağını nerden bilyordunuz demiyor.

kukulkan demiş,

6 Mart 2009 @ 13:59

merak ediyorum da Richard o sonik duvarı nasıl geçti acaba?Hatta çitiniz bizi durduramaz diyor

Özgür Öz demiş,

6 Mart 2009 @ 14:04

http://www.ozguroz.com/modules/smartsection/item.php?itemid=24

adresinde heykel ile ilgili birşeyler karaladım.Dilerseniz göz atabilirsiniz..

Görüntüde izlediğim,iiz heykelin Horus’a ait olduğunu düşünüyorum

aykut demiş,

6 Mart 2009 @ 14:30

arkadaşlar dikkatli bakınca heykele bi elinde bu kolyeden diğer elindede erkekliği simgeleyen diğer kolyeyi tutuyor.dikkatli bakın tam halka yerlerinden tutuyor

ARZU demiş,

6 Mart 2009 @ 14:49

bu heykel mısır mitolojisinde çocuk ve kadınları koruyan heykeldir.
adı:taueret

göründüğü gibi o dönemde 1977 lerde heykelin tamamı var. ama 2000 lerde sadece ayağını gördük.
ve ilginçki bu heykelin tamamının olduğu bölümde amy nin doğurduğunu gördük:..
peki ne oldu da kadınlar doğurganlık larını yitirdi ve heykelde yıkıldı…
buna sebep olan mutlaka bir olay vardırki. ve buolayında adada halen sürdüğüne inanıyorum..

amynin doğurduğu çocukta kim onu merak ettim:))

kukulkan demiş,

6 Mart 2009 @ 15:14

bence heykel 77 de yoktu olsaydı onu yine göreceklerdi ve belkide bunula ilgili endi aralarında konuşacaklardı ama helkel 2. parlamadan sonra yani 74 te yıkılmış ki bu konuda konuşma gereksinimi duymuyorlar

SyLar demiş,

6 Mart 2009 @ 15:27

Amy’nin doğruduğu zaman heykeL orda değiLdi ki…HeykeL son parLamadan önce gösteriLdi, miLes de baya bi eskiye gittik demişti..baya bi eski 30 yıL öncesi oLamaz heraLde çünkü Jughead böLümünde 50 yıLdan daha geriye gitmişLerdi…O böLümde bu heykeL yoktu, göstermemiş oLabiLirLer dyosunuz gaLiba..Ama adanın her tarafından görüLebiLen br heykeL nasıL oLurda o kadar açık bir aLandan görüLmez…

yasemin demiş,

6 Mart 2009 @ 15:34

adadaki kadınların doğum yapamamasının heykelin yıkılmasına bağlanması saçma olur bence bilimsel bi dayanağı olmaz yazarlar herşeyin mantıklı açıklaması var demişlerdi heykele bel bağlamak telli baba’ya adak adamak gibi bişey olur o zaman

yasemin demiş,

6 Mart 2009 @ 15:38

son parlamadan sonra heykel yıkıldıysa eğer heykelin doğuma bi etkisi yok demektir zaten

DjSinoplu demiş,

6 Mart 2009 @ 15:41

Evet sonic duvarlar için richard bizi durduramaz diyordu kadın kulakları kapalı geçdiğine göre onu richard da biliyordur ve aynı şekilde geçebilir.

kukulkan demiş,

6 Mart 2009 @ 15:43

sylar ve yasemin olayı çok güzel açıklamış.Yani adanın her yerinden görülebilecek yükseklikteki heykel 74 te varsa daha önce de görülürdü.Çünkü 50 li yıllara da gittiler

Cihan demiş,

6 Mart 2009 @ 16:23

@ DjSinoplu

Kadın dikkat edersen duvarı geçmeden önce bir ayar yaptı ve duvarın etki derecesini düşürdü sanırım.Normalde duvar direkt radyasyon gibi bir etki yapıyor ve geçeni hemen öldürüyor.Bunu ilk sezonlarda görmüştük.Yani Richard’ın durumu kendi özelliğinden kaynaklanıyor.Ben hala Richard ve ekibinden bazılarını ölü olduğunu düşünüyorum.Yaşlanmama sebepleri de bu bence!

??? demiş,

6 Mart 2009 @ 16:28

BİRİSİ YARDIMCI OLAABİLİR Mİ BEN SADECE İLK 21 DK YI İZLEYEBİLİYORUM DEWAMI YOK HİÇ BİR YERDE !!!!!!! :((((

Özgür Öz demiş,

6 Mart 2009 @ 16:52

heykel 74′de yok!!!!

Heykel göründükten sonra bir parlama daha oluyor ve 1974′e ondan sonra gidiliyor.
74′de heykelin orada olduğunu kimse ispatlayamaz

deniz1386 demiş,

6 Mart 2009 @ 17:14

@cihan
kadın oradan bir çeşit kulaklık taktığı için geçiyor orda ayar mayar yapmıyor.galiba bu kulaklıklardan richarddada var

sedatyy demiş,

6 Mart 2009 @ 17:22

??? demiş,
6 Mart 2009 @ 16:28

http://www.diziport.com dan izleyebilirsin diziyi 2 kısıma ayırıyorlar 1. parça 2. parça die hemn diziyi izlediğin sayfanın en altında sağ tarafta görürsün…

mteam demiş,

6 Mart 2009 @ 17:37

bence ada halkı mısırlılardı adadaki gizemli şeylerin hepsi mısırı çağırıştırıyor:D

dark in dark demiş,

6 Mart 2009 @ 17:56

@ismrliyimm

senin verdiğin heykel resmiyle bunun alakası yok iyi bak:D

elizabeth demiş,

6 Mart 2009 @ 19:47

Cihan , bende richardın ve onlardan bazılarının ölü olduğunu düşünüyorum… hatta bu yüzden onlara diğerleri deniliyor.. belkide richard ilk adanın yerlilerinden biri ve mısırlı !! bu heykelden sonra daha da kuvvetli bi şekilde inanmaya başladım bu duruma.. ve tekrar söylüorum Amy bebek doğurduğunda heykel yoktu yani en azından bütün haliyle yoktu. Bebek doğumu bununla ilgili değil bence :
1.cisi doğum yapamayanlar DİĞERLERİ … yani richardın ekibinden, yani BEN in insanları … juliet in hastaları, Dharmacıları yok edip savaşıp onların yerine geçen insanlardan oluşmuyomuydu? bu insanların bebekleri doğmuyordu çünkü gerçek yaşlarıyla beden yaşları arasında tutarsızlık var yani richard belkide 80 yaşında ama 30 gibi gözüküyor… aynı durumu bir bayan için düşünürseniz 80 yaşındaki bir bayanın doğurganlık özelliği yoktur..
bu yüzden 25 yaşında gibi gözüken yada hiç yaşlanmayan bu insanların bebekleri olmuyor…bana şuanda bu düşünce ; bir heykelin buna sebep oluşundan daha mantıklı geliyor ..

elizabeth demiş,

6 Mart 2009 @ 19:52

bir de dikkatimi çeken bi nokta daha var Amy nin kocasının cesedini neden istediler ? richard öldüğünü görse ve diğerlerine söylese richard a inanırlardı… ama özellikle cesedin teslim edilmesi neden gerekti ki ? var bi iş bunda da !

ismrliyimm demiş,

6 Mart 2009 @ 20:12

dark in dark demiş,
6 Mart 2009 @ 17:56

@ismrliyimm

senin verdiğin heykel resmiyle bunun alakası yok iyi bak:D

benim verdiğim resimdeki heykel mısırdaki tawaret heykeli. tabiki aynısı olamaz. ama bi benzeri olarak yapılmıştır adada. eğer ki bağlantılıysa bu heykel adayla. ama şimdi düşününce mısırlılara bağlamak saçmalaştıracak olayı. ordan da konu uzaylılara kadar gider:D:D:D

alparslan demiş,

6 Mart 2009 @ 20:22

arkadaşlar bu konuda yapılan bir çok yoruma katılmıyorum birincisi heykeli gördükleri tarih bence 30 ya da 50 yıl gibi bi zaman dilimi değil belki binlerce yıl öncesi diye tahmin ediyorum flashtan sonra zaman değiştiğinde heykel orada yoktu doğum yapamayanlar diğerleri ya da dharmacılar değil adadaki herkes çünkü amyi de diğerleri gibi denizaltıyla anakaraya gönderip doğurtacaklardı ama doğum erken gerçekleştiği için böyle bir durum oluştu
sonic sınırla ilgili bi ayar da kesinlikle var çünkü tam ayar açıkken çok feci bir ölümle sonuçlandığını görmüştük yani kulaklıkla olacak bir iş değil kesinlikle ayarını düşürdü ve bizimkiler de ölmedi sadece bayıldılar

lale demiş,

6 Mart 2009 @ 20:40

ya benim anlamadığım o heykeli görünce jin neden hiçbir şey söylemiyor o heykelin tek bacak kalmış halini gören tek kişi o adada şimdiye kadar başka böyle bir şey görmediğine göre iksinin ilgisini kurabilirdi bence
ayrıca o heykelin doğumlarla ilgisi olduğunu da düşünmüyorum çünkü onlar john inerken gerçekleşen parlama ile çok eski bir döneme gittiler daha oraya kuyu bile yapılmamıştı ama çarkın çevrilmesi ile gerçekleşen parlama ile heykel kayboldu bundan 3 yıl sonra amynin çocuğu olabildi ama

jsph demiş,

6 Mart 2009 @ 21:36

bn bu bölüm sayesinde yazarlara güvendiğimin birkez daha doğru olduğunu anladım..
bakınız biz bile unuttuyduk ki hemen gösteri verdiler heykeli..
herşey açıklanacak bnce sonunda…

pontiş demiş,

6 Mart 2009 @ 21:44

ne diyim vallaha süpersiniz.kafamı kurcalayan şeylere birazda olsa cevap buldum.hele o heykelle alakalı görüntüler çok donanımlısınız teşekkürler

elcielo demiş,

6 Mart 2009 @ 22:54

bu dizinin sonu mu adasına bağlanacak çünkü mısır ve maya gibi uygarlıların mu dan geldiği düşünülür ve mu’luların teknolojik olarak çok geliştiğide söylenir ki zamanda yolculuğuda bulmuşlar…

SMOOTH demiş,

6 Mart 2009 @ 23:12

bu doğurganlık kaybetme işi dharma kasetlerinde bahsedilen kaza sonrası oluşmuş olabilirmi bence “mantık”lı heykelse belkide yüzlerce yıl önce yıkıldı bizimkiler bir anlık adanın çook öncesine gittiler

ismrliyimm demiş,

6 Mart 2009 @ 23:19

ARKADAŞLAR HEYKEL ADANIN HER YERİNDEN GÖZÜKMEYEBİLİR. ORASI DÜZ BİR OVA DEĞİL Kİ Bİ UÇTAN DİĞER UCU GÖZÜKSÜN. ARADAKİ YÜKSELTİLERİ UNUTUYOSUNUZ. AYRICA YKSEK AĞAÇLAR DA VAR. BU Bİ KISTAS DEĞİL.

oguz demiş,

6 Mart 2009 @ 23:19

ben bu heykeli görünce bi tırsma yaşadım belki bazılarındada olmuştur heykeli görünce:))

EurosoftBilgisayar demiş,

7 Mart 2009 @ 00:12

elizabeth adaya düşen uçaktakilerde de sorun oluyordu doğum konusunda. sadece richard ın ekibinde degil.

bu_ne demiş,

7 Mart 2009 @ 00:30

madem heykel tam iken kadınlar çocuk doğuruyordu ve yıkılıp ayak tek başına kaldığında doğruganlık olmadıysa Claire adada nasıl doğurdu ve bebeği oldu ?

MuTLu demiş,

7 Mart 2009 @ 00:30

Özgür Öz kardeşim,mükemmel bir araştırma cidden seni tebrik ediyorum.Arkadaslar konuyu tartısmanın hiç bir anlamı yok Özgür Öz’ün yazdıklarına bakarsanız %100 hak verirsiniz ona.Helal valla…

frederich demiş,

7 Mart 2009 @ 01:14

xyz dogum için getirdiğin yorum çok güzel ve mantıklı fakat senin dediğin tanrının resmina bakarsan ayakları çok kısa onun
Eski Mısır Mitolojisine Göre, Anubis bölümünde belirttikleri gibi bunun anubis olma ihtimalide var çünkü adaya ölü gelenler canlanıyo anubiste ölülerin tanrısı onları yeniden hayata döndürebiliyo

ama 4 sezondur lost u izliyoruz ben eminim ki bu tek bişey değil bende ikisinin karışımı bişey :D

bak görcez…

yasemin demiş,

7 Mart 2009 @ 12:06

elizabeth’e kesinlikle katılıyorum çok mantıklı geldi bana bu richard’ın ekibindeki insanların gerçek yaşı ve göründüğü yaşı ile ilgili bi problemi varsa eğer kadınların doğum yapamaması gayet normal.
eurosoft bilgisayar; uçaktan kimler doğum problemi yaşadı kimse hamile değildi ki claire dışında o da ada dışında hamile kaldığı için ya da diğerlerinden olmadığı için problem yaşamadı. sun adada hamile kaldı ama ada dışında doğum yaptığı için kalsaydı bi problem olurmuydu bilmiyoruz.

elizabeth demiş,

7 Mart 2009 @ 12:13

EurosoftBilgisayar demiş,
7 Mart 2009 @ 00:12

elizabeth adaya düşen uçaktakilerde de sorun oluyordu doğum konusunda. sadece richard ın ekibinde degil

hayır adaya uçakla düşenlerde yada adaya dışarıdan gelenlerde bisorun olmuyordu.. juliet e o şekilde söylendiği için sun ın bebeğini doğuramıyacağını zannediyordu… ben bu şekilde düşünüorum gerçekten. çünkü biri adada hamile kalıyo doğum olmuyo ama claire gibileri doğum yapabilior.. brz saçma olmuyo mu ?
kesinlikle yaşlarıyla bedenlerinin uyuşmayışından kaynaklanıor bu doğum olayı… ve bence bu durumda 108 dakikada bir aynı zamanı yaşamaya başladıklarında ortaya çıkabilir… şuan izlediğimiz ada zamanında 108 dakika olayı yok değil mi?? yani tarih ilerliyor..108 dakika nasıl ortaya çıkıyor acaba ?

elizabeth demiş,

7 Mart 2009 @ 12:15

yani ne zaman 108 dakikada bir o tuşa basılmaya başlanıcak ? ve neden ? bi bilgisi olan varsa söylerse sevinirim ..

charlieclaire demiş,

7 Mart 2009 @ 12:54

ben doğum konusunda elizabeth e katılıorum doğurganlığı kaybetmek sadece diğerleri için geçerli cok mantıklı bir acıklama yapmş elizabeth

ismrliyimm demiş,

7 Mart 2009 @ 13:47

elcielo demiş,
6 Mart 2009 @ 22:54

bu dizinin sonu mu adasına bağlanacak çünkü mısır ve maya gibi uygarlıların mu dan geldiği düşünülür ve mu’luların teknolojik olarak çok geliştiğide söylenir ki zamanda yolculuğuda bulmuşlar…
aynı şeyi ben de söylemiştim. mu kıtasıyla bağlantısı çıkacak gibime geliyo. Atatürk, türklerin mu kıtasından geldiğine inandığı için bu konuda araştırma bile yapmıştı. bildiğim kadarıyla kitap olarak yayınlandı ama ben bulamadım hiçbi yerde.
bir de mu kıtasının koordinatlarına bakınca bizim adayla uyuşuyo gibi

http://tr.wikipedia.org/wiki/Mu_K%C4%B1tas%C4%B1
http://www.gearthblog.com/blog/archives/2007/05/possible_lost_island.html

LostİnLost demiş,

7 Mart 2009 @ 13:48

o verdiğiniz resimdeki tawaret heykelinin ayağı bizim heykelinkine benzemiyo bizim heykel başka bir şey bence bence horu mudur anubis midir nedir bizim heykel ondan bence

metehan demiş,

7 Mart 2009 @ 14:43

arkadaşlar bence richard mısırlı değil sürmeleri olduğundan mı çıkartıyosunuz bunu anlamadım googleye adamın ismini yazın aratın eski filmlerinden görüntülerde bile sürmeli gözleri bıyıklıyken bile

kukulkan demiş,

7 Mart 2009 @ 15:08

arkadaşlar doğumun diğerleriyle falan alakası yok.Hele şu şaçma heykel hikayesini bir kenara bırakın.Yok heykel varken doğum oluyormuş falan filan.
Hatırlayın Juliet Sun ı ultrasona sokmuştu.Eğer adadayken hamile kalmamışsan sorun yok demişti.Yani buradaki ölçüt adada hamile kalıp kalmamaktır.Çünkü ada, doğacak olan çocuğu bir tehdit unsuru olarak görüyor ve daha 3-4 aylıkken anneler düşük yapıyordu hatırlayın.Yani Amy dışarda hamile kalmışsa zaten doğum gerçekleşcekti, Juliet in ekstra bir çabasına gerek yoktu.Ki zaten Amy nin çocuğu kaç aylık bakarsanız karnı bayağı şişmiş.Yani Amy adada hamile kalmış olsaydı bebeğini daha 3-4 aylıkken düşürmüş olacaktı çoktan.Amy dışarıda hamile kalmış belliki.Bu durumu henüz Dharma o tarihlerde bilmiyor demek ki çünkü Amy i ada dışında doğurtmak istiyor.

oopss demiş,

7 Mart 2009 @ 15:46

bende şöle saçma bir şey düşündüm..şimdi heykel yıkılıyor ve bir tek ayağı kalıyor..amy’nin bebeği de ters geliyor yani ayakları rahim ağzına dayanıyor..acaba bebeğin yaşama sebebi tersten gelmiş olması ve adada bebekleri koruduğuna inanılan heyelin sadece ayağının kalması olabilmi..çünkü dizide bebeğin tersten gelmesi bir ayrıntı.. direk olarak kadına normal doğumda yaptırabilirlerdi.. bu mesaj mı..

elizabeth demiş,

7 Mart 2009 @ 16:24

juliet i adada hamile kalanlarda bir sorun olduğuna inandırmışlar bence ,böyle bir sorun var ama herkes için geçerli değil… juliet ada hakkında diğerleri hakkında hiçbişey bilmiyor gibi … Ben kim bilir ne yalanlar söyledi kadıncağıza :D
richard ın mısırlı olup olmaması önenmli değil. önemli olan en başından beri adada oluşu yada başka bir deyişle hiç yaşlanmayışı !

ismrliyimm demiş,

7 Mart 2009 @ 21:31

bence kadınların düşük yapmasının sebebi adadaki yüksek manyetizma ve radyasyon. julietin geldiği dönemlerde, bu radyasyon üst düzeye çıkmış haldeydi. evet, Amy doğum yaptı. orda başka çocuklar da gördük onlar da doğabiliyodu. hatırlayın charlote ” ben bu adada doğdum dedi”. yani 74-79 dönemi arasında doğum yapılabiliyodu. adadaki radyasyonun sebebi de jughead bölümündeki nükleer füze ise; bu olay da 50lilerde olduğuna göre, demek ki çok fazla etkilemiyodu. ama birisi öyle bişey yapıp o radyasyonu ortaya çıkarınca bu olaylar gerçekleşti.

hani hamile kadınları, röntgen odalarından bile uzak tutarlar ya! bu da öyle bir sebep-sonuç ilişkisi.

gelelim kadınların genç, rahimlerin yaşlı olmasına. ada hastalıkları tedavi ederek kanser vb. şeyleri önlüyosa, (ama benjaminin de kanser olduğunu gördük) yan etki olarak kadınların rahimlerini yaşlandırıyor. sebep de radyasyon!!!
eğer senaristlerin gözünden olaya bakıp bilimsel yaklaşırsak olay böyle açıklanabilir diye düşündüm. yoksa mısır tanrılarını işe karıştırmaya gerek yok:D bilimsel bile değil o tanrlar. hem bizler değil miyiz çok tanrılı dinleri eleştirip dalga geçen. yok cart tanrısı yok curt tanrısı diye:D:D:D bu cart curt tnrıları bu kadar iş yapamaz adada:D

bekir diker demiş,

8 Mart 2009 @ 04:05

arkadaslar dizi cok farklı hal almaya basladı zamanda yolculuk sonra dirilme olayları sanki bu dizi gittikce yeni bir dini anlatıyor gibi geliyor bana yoksa ben mi yanılıyorumm

ceylin demiş,

8 Mart 2009 @ 14:10

bence heykeli daha eski bi zamanda görüyolar .hatırlarsanız daha kuyu bile yoktuortada.bide mısırla ilgili teoriler doğru olbilir.çünkü adadan çıkanlar direk çöle düşüyor.acaba ada ordan kopmuş bi parça olabilirmi .yani mısıra ait olabilirmi

reyhannn demiş,

8 Mart 2009 @ 15:58

kadınların rahmini 70 yaşındaki gibi gösterebilecek bir radyasyon etkisi insanı öldürebilecek seviyede olması lazım bu bana saçma geldi. ben hala doğurganlık probleminin sadece Richard ve ekibinde olduğunu düşünüyorum, tabi nedeninin birçok sebebi olabilir bu ayrı bir konu. Gelgelelim purge den sonra Richard lar Dharma elemanlarını yok ediyorlar ve herşeyi ele geçiriyorlar. Bundan sonra da doğumda problemler yaşanıyor olabilir. Çünkü hiçbir mantıklı neden durup dururken bir kadının rahmini veya bir insanın her hangi bir organını çökertip yaşlandırmaz. Bu genel bir problem olmalı, bir olaydan sonra oluşan birşey olmamalı diye düşünüyorum.

reyhannn demiş,

8 Mart 2009 @ 16:04

ayrıca bir konuya daha değinmek istiyorum. Heykeller insanlık var olduğundan beri birşeyleri sembolize etmek için kullanılmıştır, birşeyleri çözsün ya da hayat versin diye değil, işte o zaman bu dizi mantık dışı bir hal alır. zaten öyle diyenleriniz olaiblir, fakat senaristler yine de insanların araştırma yaptığı, henüz keşfetmese bile teori olarak kalan şeyler üzerinde hikayeyi devam ettiriyorlar. yani iş heykel sayesinde doğum oluyordu yıkılınca rahim 70 yaşına geldi filan olayı değil gibi :) biraz daha mantıklı düşünülse burası çöplüğe dönmez belki de daha eğlenceli ve mantıklı şeyler tartışılmış olur. lütfen kimse ama kimmmmmmmse üstüne alınmasın. ben lafımı ortaya korumi beğenen alır gider beğenmeyen bırakır gaççarrr xD

reyhannn demiş,

8 Mart 2009 @ 16:06

ARZU :
bu heykel mısır mitolojisinde çocuk ve kadınları koruyan heykeldir.
adı:taueret

göründüğü gibi o dönemde 1977 lerde heykelin tamamı var. ama 2000 lerde sadece ayağını gördük.

heykelin tamamı 1977 lerde yok, bizimkiler Locke kuyuya inerkenki flash la o zaman gittiler o zamanın hangi zaman olduğu belirsiz, yani heykelin tamamını gördüğümüz zaman. locke çarkı çevirince zaman son bir flashla sabitlendi, işte o zaman yine heykel yoktu, yani 1977 lerde. buna bir açıklık getirelim de yanlış teoriler doğmasın :)
teşekkürler

reyhannn demiş,

8 Mart 2009 @ 16:10

kukulkan demiş,
6 Mart 2009 @ 13:59

merak ediyorum da Richard o sonik duvarı nasıl geçti acaba?Hatta çitiniz bizi durduramaz diyor

son olarak ta bu yoruma katılıyor ve üzerinde düşünüyorum + bu konu üzerine yorumlarınızı merak ediyorum fikri olan varsa lütfen söylesin arkadaşlar ???

charlieclaire demiş,

8 Mart 2009 @ 17:47

reyhan bnde richardın sonik duvarı nasıl geçtiğini merak ediyorum yanlış hatırlamıyosam 4.sezonda black smoke bile geçmemişti duvarı

Cihan demiş,

8 Mart 2009 @ 18:26

@deniz1386

Evet kulaklık taıyor ve etkilenmiyor ama ilk bölümler gördüğümüz bir bölümde o duvardan geçen biri hemen ölmüştü.Bizimkiler gibi bayılmadı.Direkt suratında bir gariplik oluşmuştu.Muhtemelen kız orda duvarın gücünü azalttı.Ve bizimkilerin sadece bayılması sağlandı.Sonra Dharma ekibi duvarın gücünü yine artırmıştır kendilerini Richard ve ekibinden korumak için.Am Rİchard bi şekilde geçiyor o duvardan işte

Mr Gambit demiş,

8 Mart 2009 @ 18:39

reyhannn demiş,

8 Mart 2009 @ 16:10

kukulkan demiş,
6 Mart 2009 @ 13:59

merak ediyorum da Richard o sonik duvarı nasıl geçti acaba?Hatta çitiniz bizi durduramaz diyor

son olarak ta bu yoruma katılıyor ve üzerinde düşünüyorum + bu konu üzerine yorumlarınızı merak ediyorum fikri olan varsa lütfen söylesin arkadaşlar ???

Yanıt :
Richard ölümsüz olduğunu biliyoruz bkz Judhead bölümüne…

ıamkadev demiş,

8 Mart 2009 @ 20:07

beyler dikkat ettinizmi bilmem ama heykeli gördükleri zaman hangi zaman çünkü heykeli gördükten sonra bir parıldama oluyor ve 1974 e atıyor siz heykelin olduğu zaman m.ö ki zamanlar olabilirmi?

_maydanoz demiş,

8 Mart 2009 @ 21:45

taueret heykelinin başı timsah vücudu hipopotam ayağı ise ceylan ayağı olarak tasvir edilir lost daki heykelin vücudu hipopotama hiç benzemiyor
bu heykel ve elindeki işaret sonsuz yaşamı simgeliyor

_maydanoz demiş,

8 Mart 2009 @ 21:56

adada doğum yapamayan dharmacılar değil onlar gördüğümüz kadarıyla hamile kalıp doğum yapabiliyorlar asıl doğum yapamayanlar diğerleri bunun nedeni ise diğerleri çok uzun yaşabiliyorlar juliet bir röntgene bakmıştı richard bu röntgenin 70 yaşında bir kadına ait olduğunu söylemişti richard ın yaşlanmama sebebi bu aslında yaşlanıyor ama çok uzun yaşıyor olabilir juliet richard için aslında çok yaşlı demişti çok uzun yaşıyorlar çünkü adanın bunda etkisi büyük o heykelde sonsuz yaşamı simgeliyor hatırlayın adaya ölü gelenler bile canlanıyor peki çok uzun yaşayan biri neden doğum yapamıyor çünkü vücutlarının bağışıklık sistemi çok kuvvetli hamilelikte vücut çoçuğu belkide bir mikrop olarak algılıyor ve anında yok ediyor zaten uzun yaşamın sırrıda burda galiba umarım yetirince net anlabilmişimdir

reyhannn demiş,

8 Mart 2009 @ 22:42

Jughead de nerde anlaşılıyor Richard ın ölümsüz olduğu ? yaşlanmamasından mı anlayamadım ? zaten biliyorduk yaşlanmadığını :) ama tayfası da geçiyor nerden belli onların da ölümsüz olduğu ? hem vurunca gayet güzel ölüyorlar :)

elizabeth demiş,

8 Mart 2009 @ 23:02

evet bende bundan bahsediyorum işte… zaman ve beden arasında bi uyumsuzluk var yaşlarıyla bedenleri farklı . bu yüzden doğum olmuyor… ne radyasyon ne de heykel bunun açıklaması olamaz! mantıksız ve mistik bir olay olur.. tek nedeni aslında doğum yapacak kapasite omayışları … ilk başta richard ve ekibinde böyle bir durum olduğunu düşünmüştüm ama bu teorimde eksiklik olduğunu farkettim… bu durum başka insanlarda da olabilir… amy de de olabilirdi… AMA ( BURASI ÇOK ÖNEMLİ !!!) ama aynı tarihi , yani hep aynı yılıın sadece 108 dakikasını tekrar tekrar yaşasalardı, tarih normal akışında olmasaydı ozaman amy nin çocuğu doğmayacaktı… ama şuanda izlediğimiz zaman da böyle bir durum yok.. tarih akıp gidiyor …

bakın birde şöyle düşünün arkadaşlar , rose adaya düşmeden önce kanserdi 2004 yılında…
jhon locke sakattı adaya düşmeden önce 2004 yılında..
AMA adaya düştüklerinde ikisininde iyileşmiş olduğunu gördük.. yanii ada yılı 2004 te değildi… geçmişte bir zamandaydı… atıyorum 1998 yılındaydı ada ilk uçak düştüğünde ve her 108 dkikada aynı yılı yaşıyorlardı yani yıl sabitti.. ve bu hasta veya sakat olan kişiler normal hayatta ( bu sadece örnek yıl bilmiorum gerçek tarihi ) 1998 de o hastalığa yada sakatlığa sahip değillerdi bu yüzden biz iyileşmiş olarak gördük…

şimdi doğum olayını da bir hastalık gibi düşünün… ve hiç bir doğum geçmişte olmaz.. kader de buna izin vermez .. ozaman geçmiş değişmiş olur.. bir bebeğin ait olduğu yıl , normal dünya zamanında olmalıdır.. düşünsenize 2007 de doğması gereken bir bebeğin 1980 de doğduğunu !!!

naçizane fikrim budur, umarım anlatabilmişimdir… ve lütfen yorumları dikkatli okuyalım paragrafın içinden seçip diil, anlatılanın bütününe bakın ;)

tyrex demiş,

9 Mart 2009 @ 03:07

adadakilerin uzun yaşamasının sırrı bağıiıklılarının güçlü olmasından ziyade, adadaki zaman makinesi. desmond’ın daha önce belli araklıklarla numaraları girdiği şey zaman makinesiydi ve adayı devamlı geriye alarak insanların makinenin kurulduğu yaşta kalmalasını sağlıyordu. Joh locke’un bacakları ve zenci hatunun kanseri de bu şekilde iyileşmiş gibi göründü, aslında daha o hastalıları geçirmemeişlerdi. zaman makinesini de dharma üyelerini öldürdükten sonra benjamin yerleştirmişti. zaman makinesi insanların yaşlanmasını engellese de (richard yıllardır aynı richard mesela) kadınların rahimlerinin yaşlanmasını engellemiyor, bu nedenle de doğum yapamıyorlar. BU bölümdeki kadın (amy) ise zaman makinesinin kullanılmadığı bir dönemde doğurdurğu için sıkıntı olmadı. (( benim teorim, destekleyen çok örnek var , ama çok farklı da olabilir.))

elizabeth demiş,

9 Mart 2009 @ 10:32

tyrex , bir üstündeki yazıda da aynı şey yazıyor ;)

zeyno laçin demiş,

9 Mart 2009 @ 12:12

kadınlar 30 yaşında görünüyor.ama rahimleri 70 yaşında.bebek doğuramıyorlar.iyide o zaman hamile kalamamaları gerekmiyormu?başka bişeyler daha olmalı bence

ismrliyimm demiş,

9 Mart 2009 @ 19:35

yaşlanmayan sadece richard. diğerleri yaşlanıyo. bu da başka bi ayrıntı. yaşlanma olmazsa, büyüme de olmazdı ve zaman makinasıyla zamanı sabitledilerse o dönemki çocukların da büyümemesi lazımdı ama en basit örnek benjamin büyüdü. teoriniz mantıklı gibi gözükse de eksikler var gibi. sanırım bunu da ilerleyen bölümlerde görücez. bi de dirilmelerin olması saçma. hepsi dirilmesi lazımdı.
olan biçok olayda radyasyonun ve elektromanyatizmanın etkileri olduğunu hala iddaa ediyorum. durduk yere “jughead” diye bi bölüm yapmazlardı. zaten şu richardın sırrını çözsek gerisi çorap söküğü gibi gelecek de:D:D

doruk_gedikli demiş,

10 Mart 2009 @ 20:25

korkunç walla bu sahne

doruk_gedikli demiş,

10 Mart 2009 @ 20:30

bence şu çit bize birşey yapamaz diyo ya orda artislik yapıyo bi bölümde kate lockde geçiyodu o çitden (üstünden)o üstünden geçme olayınıda anlayamadımda o zaman ne işe yaradı :)

Xérion demiş,

11 Mart 2009 @ 11:41

Adada inanç sistemininin değiştiğini çok rahat görebiliyoruz. Others bu dizi de gelenekçiliği, Dharma ise bilimi temsil ediyor. Others’ın 54 yıllarındaki büyük Mısır Tanrısı heykeli de o yıllarda Mısır Mitolojisi Kültüne olan inançlarını sembol ediyor. Ama ilerki yıllarda bu heykelin yıkıldığını görüyoruz. Burda da anlatılmak istenen bence Dharma’nın adadaki bilimsel araştırmaları ve bilimsel açılımları Others’ı da bir nevi etkilemiş ve others’ın mitos kültü tamamen yıkılmış gibi…

Richard eskiden daha batıl daha geleneksel çizgilere sahip dikkat ettiyseniz. Geçen bölümde elinde ateşle gelip “halkım adalet istiyoruz” demesi tamamen halkının eski sistemlerle yönetildiğini gösteriyor. Ve bu düşünce yapısı da halkının gelenekçi yapısını göz önüne seriyor.. İlerki dönemlerde Richard daha saydam daha çağdaş bir görüşe sahip oluyor ama saygı duyduğu bazı değerlere olan inancı da devam ediyor. Halkı için aynısını demek şimdilik mümkün değil gibi. Çünkü John Locke’un babasını öldürmesi gerektiğini düşünüyorlar. Ayrıca Other Halkı birbirine bağlı bir halk. Bunu 3.sezonda John Locke omzunda babasını getirdiğindeki gözlerindeki umutta görüyoruz. Yani herkesin herşeyden haberi var. Çok farklı bir amaçları var, adayı korumak istiyorlar.. Bu da benim aklıma korkunç şeyleri getiriyor; Atlantis, Mu Kabilesi gibi….

kate28 demiş,

11 Mart 2009 @ 11:41

aylarca kafa patlattık dört parmak diye:))
adamlar uygarlıklarıyla ilgili heykeli dikmişler.hiç bi anlamı yok.aynı özgürlük heykeli gibi.yani sadece bi sembol!!
sadece geçmiş uygarlıklara dayandığının göstergesi olabilir.

frederich demiş,

11 Mart 2009 @ 19:38

reyhannn

Richard yaşlanmıyo bir şekilde bu elemanda bişey var ve çitte etkilemiyo bunu çünkü o gelmeden önce güvenlik seviyesini en üst düzeye çıkardılar saldırı olcak diye ve sadece richard geldi demekki sadece richard etkilenmiyo halkı normal.
Dharmalıları zehirledikleri bölüme bakarsak (03×20 sanırım) çitlerin şifresini benjamin giriyo yoksa öbür elemanlar gecemicek sadece richard gecebilcek

Çiti karaduman gecememişti richard geciyo?

Richard ı hala çözemedim:(

frederich demiş,

11 Mart 2009 @ 19:51

aklıma gelmişken;
3. sezonda kate john sayid ve russo (03×12)de çitin üstünden geçmişti, geçmeden öncede john mikhail’i ittirmişti elemanın agzından köpükler çıktı kulaklarından kan geldi yere yığıldı

tam olarak hatırmayorum bir bölümde de karaduman metrelerce yukarıda olmasına ragmen çiti gecemedi

03×23 te mikhail karşımıza bir daha çıktı demekki ölmemiş belkide çitin güvenlik seviyesi o zaman o kadar yüksek değildi

srgnn demiş,

12 Mart 2009 @ 13:01

bence kesinlikle heykelin mısırlılara ait olmsı büyük olasılık çünkü hatırlarsanız ben çarkı döndürdüğünde tunustan çıkmıştı johnda aynı şeklde mısır ve tunus yakınlığıda düşünülücek adanın çıkışıda o bölgede biyer sonucta .. sizce_?

Kuteybe demiş,

12 Mart 2009 @ 14:38

Belkide bu iki heykel farklıdır. 4 parmaklı heykel roma heykellerini andırıyor ve beyaz taştan. bu heykel sarımtrak. Hem 4 parmaklı heykelin arka tarafında dağlar var. burda ise dağlar yok rahatlıkla görülecek şekilde sahil tarafı düz ağaçlarla kaplı. heykel ne kadar büyük olsada o dağlardan görünmezdi. Adanın 2 yada 4 tarafında değişik medeniyetlerden heykel olması mümkün.

Belkide çeşitli mehedineytlerin temelini oluşturan atlantis medeniyetene ait birşeylerdir.

sophie demiş,

12 Mart 2009 @ 15:15

bence ayakla üstü görünen heykel aynı değil.. çünkü renkleri tutmuyoooo…

sophie demiş,

12 Mart 2009 @ 15:36

@elizabeth

teorin güzel de.. teorine göre anlayamadığım şey aeron nasıl doğdu?

brc demiş,

12 Mart 2009 @ 20:19

demek ki piramitleri de dharma yapmş =p

elizabeth demiş,

12 Mart 2009 @ 22:50

sophie demiş,
12 Mart 2009 @ 15:36

@elizabeth

teorin güzel de.. teorine göre anlayamadığım şey aeron nasıl doğdu?

aron un olması gereken zamanda doğduğuna inanıyorum.. elbetteki bende emin diilim sizin gibi sadece kendimce yorumluyorum farkettiğim şeyleri paylaşıyorum. ama bence aron normal değil.. yani bir özelliği var ama ne bunu henüz tahmin bile edemiyorum.. ve bence aron un özelliği jakop a kadar dayanıyor. bu yüzden aronla diğer doğumları ayrı tutmak daha mantıklı oluyo sanırım… emin diilim bende.. ;)

frederich demiş,

13 Mart 2009 @ 01:27

aeron doğdu çünkü claire ada dışında hamile kalmıştı adada hamile kalanlar dogum yapamıyo

xxlostxx demiş,

13 Mart 2009 @ 11:30

Hani sayid sun ve jin ile desmondun botuyla diğerleri gurubunu yok etmeye giderken bu heykelin ayağını görmüşlerdi…
(3. sezonda)şimdide beşinci sezonda tamamını gördük… ve jin bu heykelin ayağını görmüştü… bu heykelin o ayağa ait olduğunu biliyor…yani bu heykelin sırrını jin çözücek…

ozgur demiş,

13 Mart 2009 @ 15:45

evet jin daha önce kalıntıyı gördüğünden daha önde. ama binlerce sene önceye tekbaşına gitmedi. diğer arkadaşları da kalıntıyı sonradan görüp yorum yapabilir.

dizinin finalinin taa 1.sezon 1.bölümde çekildiğini ama o sahnelerin gösterilmediğini tahmin ediyorum.

lostisland demiş,

13 Mart 2009 @ 18:57

@ozgur

haklı olabilirsin, en azından 1. bölümde çekilen ama gösterilmeyen sahnelerin olduğunu biliyorum. Lost Missing Pieces diye bakarsanız netten, daha ilk dakikalarda Christian Shephard’ı görürsünüz..

Jack gözlerini açar. Bu esnada çalıların arasından köpek Wincent çıkar ve onu çağıran beyaz tenis ayakkabılı ve takım elbiseli (!) bir adamın yanına gider.. Adam baba Shephard’tır ve köpeğe der ki “hadi git oğlumu uyandır, onun burada yapacak çok şeyi var!”

yani birebir olmasa, da kurgulanan, çekilen ama izleyiciye gösterilmekten vazgeçilen şeyler var… kimbilir belki de son sahne yukarıda anlattığım gibi olacaktır.

elizabeth demiş,

13 Mart 2009 @ 20:09

Missing Pieces i bende izledim bir sürü kesilmiş parça var diziden….
aslında jin in o heykeli ilk farkettiği anda bi tepki vermesini beklerdim! bende o şekilde düşünüyorum. bunun peşinden jin gider.. ve belkide jin in bu ada için ne gibi bir önemi var anlamış oluruz..
ama artık şu sayılar,heykel, duman vs. açıklanması gereken okdr çok şey varki en azından dizinin reyting kaybetmemesi için herşeyi son sezona bırakmamalılar…2004 ten beri emek veriyoruz resmen , bazı cevapları hakettiğimizi düşünüyorm :D bu sezon heykel açıklanır mı sizce?

emoş demiş,

13 Mart 2009 @ 21:42

Ne acaip dizi yaa,hiç bir diziyi sürekli takip etmemiştim ben..

yorumları şöyle okudum güzel teoriler var,benim anlamadığım kırık ayak heykeli çıplak ama son bölümdeki heykelde bacaklar çıplak değil gibi,Anibus heykelindede bacaklar çıplak ama etek gibi olan kısım uzun..

Teueret hiç olamaz benzemiyo,adece kafası biraz benziyo daoğum yapamayan kadınlarında heykelle alakası olamaz bence,öyle olaydı Claire ve fransız kadın Danielle de doğuramazdı..

ismrliyimm demiş,

15 Mart 2009 @ 03:26

ona bakarsanız missing pieces kısmında micheal ve sun arasında bi ilişki olduğunu hatta öpüşmek üzere olduğunu da görüyoruz. sun da az değil yani:) kocasını 2. aldatışı ve hala aşık kadın gibi davranıyo bi de ölümünden başkalarını suçluyo. madem seviyosun ne 2 kere aldatıyosun kardeşim:D

nano demiş,

16 Mart 2009 @ 23:06

**************************************************

Ben farklı bişey söyliyim… Onu tartışalım…

Bu tip heykeller halkın ihtişamını göstermek için yapılır.. Yabancılar oraya ilgi duyar ve ticaret filan yaparlar..

Yabancıları karşılar bu gibi heykeller…

Benim teorim bu heykelin “” Adadan çıkışın/girişin yolunu gösterdiği”" dir…

Hatırlarsanız limanda micheal 305 (yanlış olabilir) dereceye gitmeye başladığında bu civarlardaydı..

lale demiş,

18 Mart 2009 @ 22:10

ya arkadaşlar daha önce konuşuldu mu bilmiyorum ama 5.sezon toplu resimlerinden birinde faradayın sol ayağı yoktu bu net gözüküyordu ve heykelinde sadece sol ayağı kalmış hiçbir bağlantı kuramadım ama faradayın ayağının olmayışına da bir açıklama getiremedim doğrusu siz de fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim

lostisland demiş,

20 Mart 2009 @ 01:00

@lale

dediğin gibi ne alaka acaba,
resmi bulursan ekler misin, bir görelim..
faraday kilit isimlerden biri bence ama bu şekilde değil…

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

1 Nisan 2009 @ 23:29

Arkadaşlarım anlattığınız şeyler çok güzel hepside mantıklı :D ama ”mnrlt” arkadaşıma çokkk katılıyorum. 2 resim arasında da çok fark var. anlayacağınız bence ada da belki birden fazla heykel olabilir. Birde 10. bölümde neden lock ve faraday görünmedi çok merak ettim :D Ben’in ölmesini canı gönülden istiyorum :D Sayid en iyisini yaptı.

Arzu demiş,

13 Nisan 2009 @ 04:22

kim sormustu unuttum…

108 nin anlami: 4, 8, 15, 16, 23, 42 yi toplarsan 108 cikar ;-))

bu sayilarin sirrini´da cözdüm..ama onu artik ayri yerde sizlerle paylasirim

ANA LUCİA demiş,

30 Nisan 2009 @ 23:30

heykeli adadaki eski geminin topları yıkmıştır bunu bilin şimdilik sadece..

reha demiş,

5 Mayıs 2009 @ 21:54

cok sacma olabilir ama su black rockla adaya gelp sonrasında adada yasamaya devam etmıs olamazlar mı

burak demiş,

19 Mayıs 2009 @ 16:46

arkadaslar heykel benım kanaatim tawaretin kocası sobek. sobek tüm suların efendisidir. heykelınde dızıde cok az yandan suratı gozukuo ve burnu uzun tımsaha benzıyor.

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın