5×07 The Life And Death Of Jeremy Bentham

Bölüm Adı:
The Life And Death Of Jeremy Bentham
(Jeremy Bentham’ın Yaşamı ve Ölümü)

Yayın Tarihi:
25 Şubat 2009


Konu:
Locke’ın ada dışındaki yazgısal görevi meydana çıkıyor.

Yazan:
Carlton Cuse & Damon Lindelof

Yöneten:
Jack Bender

Oyuncular:
Naveen Andrews Sayid rolünde
Henry Ian Cusick Desmond rolünde
Jeremy Davies Daniel Faraday rolünde
Michael Emerson Ben rolünde
Matthew Fox Jack rolünde
Jorge Garcia Hurley rolünde
Josh Holloway Sawyer rolünde
Yunjin Kim Sun rolünde
Ken Leung Miles rolünde
Evangeline Lilly Kate rolünde
Elizabeth Mitchell Juliet rolünde
Terry O’Quinn Locke rolünde

Konuk Oyuncular:
Malcolm David Kelley Walt rolünde
John Terry Christian Shephard rolünde
Alan Dale Charles Widmore rolünde
Lance Reddick Matthew Abaddon rolünde
William Blanchett Aaron rolünde
Said Taghmaoui Caesar rolünde
Zuleikha Robinson Ilana rolünde
Ammar Daraiseh Hajer rolünde
Grisel Toledo Susie rolünde
Stephen Scibetta ustabaşı rolünde
John Jamal Bradley çocuk rolünde

kaynak: abc
paylaşan: ginsberg

berkay demiş,

24 Şubat 2009 @ 18:36

1 hafta ara yok murdu :S

asos67 demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:15

bir hafta ara bundan sonraki bölüm için bu yayınlandıktan sonra bir daha ki bölüm 11 martta yayınlanacak arkadaşım:)

Siyabend demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:18

HAni Jin nerede?

benjamin linus demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:22

nihayet şu karanlık efendi Matthew Abaddon u görecez. neyin nesi kimin fesi aydınlanır umarım…

constantine demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:25

harika bir bölüm olacağı kanısındayım, herkesten yardım isteyip kapıdan kovulan locke kendini feda edecek. perşembe gelsede izlesek…

lost dereamer demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:43

OOO AARON WE WOLT TEKRAR SAHNEYE ÇIKIOYR…

ankakusu demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:43

eee… 1 hfta ara olsun istiyosun herhalde … :)

musa demiş,

24 Şubat 2009 @ 20:09

cidden ya ara ne zaman olacak tı biri NOT: düşse

sawyer demiş,

24 Şubat 2009 @ 20:37

bu bölümden sonra ara olcak.11 martta yayınlancak bir dahaki bölüm.

arda demiş,

24 Şubat 2009 @ 20:39

7.bölümden sonra 1 hafta var,
Ayrıca şu ana kadar en ilgi çekici konuk oyuncular bu bölümde, Walt, Abbadon, Charles Wildmore, C. Stephard, Aaron vs.

LostManyaqı demiş,

24 Şubat 2009 @ 20:42

Bu bölümde Walt ın olması iyi oldu bazı soru işarelerini yokeder gibime geliyor

arda demiş,

24 Şubat 2009 @ 20:43

7.bölümden sonra 1 hafta ara var (4 mart boş, 11 Mart 8.Bölüm)

Halliwax demiş,

24 Şubat 2009 @ 21:01

Yahu Jin nerede? Charlotte gittikten sonra onun adı da yok oldu son 2 bölümdür.
Aslında bu basın bildirilerini de bir daha okumamak lazım. Mesela bölümü izlerken Abaddon’u görcek ve şaşıracaktım ama artık bu bölümde olacağını bildiğim için şaşırmayacağım…

justwe demiş,

24 Şubat 2009 @ 21:05

arkadaşlar yukarıda yazılmış ama görmediniz heralde ara 7. ve 8. bölümler arasında olacak ve 2 hafta sürcek..

charlieee demiş,

24 Şubat 2009 @ 22:15

aaron un sırrını öğreniriz umarım konuklar ilginç valla

crazy for jack demiş,

24 Şubat 2009 @ 22:22

en önemli soruyu bulacağız:Lock ada için gerçekten de önemli biri mi yoksa ada sadece onu kullanıyor mu?

crazy for jack demiş,

24 Şubat 2009 @ 22:36

Anlamadığım nokta Michael kurtulduktan sonra kendini öldürmeye kalkmıştı bir silahla.Ateş etmişti ama silah çalışmamıştı.Hatta Tom onu orada ziyaret etmişti.Resimde de görüldüğü gibi Lck kendini asıyor.O kendini asıp ölmesiyle Michael’ın ölmemesi çok tutarsız olacak.Sonucta ikisinin de ada için daha işleri bitmemişti???? Kafam karıştı valla..

LoStKoLiK demiş,

24 Şubat 2009 @ 22:39

Ya dediğin doğru Halliwax ama okudukçada insana bi izleme ilhamı gelio nese yine çok konuştum nese süper bölüm olcak o arap çocuğu ortaya çıkcam mathew i kastediyom gzl bölüm olcak hadi herkese bb xD

xaxaxa demiş,

24 Şubat 2009 @ 22:41

ya ben sneek peek izledim YEMİ vardı

ismrliyimm demiş,

24 Şubat 2009 @ 23:44

crazy for jack demiş,
24 Şubat 2009 @ 22:36
şimdi michael ölmedi çünkü ölmemesi lazımdı ada için. ama lock ada için ölmek zorundaydı. richard öyle söylemişti. kafanın karışacağı bişey yok. kiminin ölüsü kiminin dirisi işe yarıyo işte. ehh buna da 5 yıl sonra pek şaşırmamak lazım:D

abbadon kimdi ya:S:S valla aradan 5 yıl geçti. heralde walt 1.90 boyunda sakalı bıyığı çıkmış halde çıkar karşımıza:D:D:D

kate22 demiş,

25 Şubat 2009 @ 00:04

locke kendini asarken yanında duran adam sanırım richard.

EurosoftBilgisayar demiş,

25 Şubat 2009 @ 02:39

7. bölümden 3 dakikalık alt yazılı video izlemek isteyenler icin

http://rs16.rapidshare.com/files/202056321/LOST_5×7_Sneak.rar

murat demiş,

25 Şubat 2009 @ 02:39

yiyin birbirinizi yiyin şaka biyana harbiden sürükleyici bi dizi
bağımlılık yapıyor ama tahminime göre bu dizinin diğer bölümleri mistik olucak zira diğerleri diye bişey kalmadı tanıştılar kaynaştılar adada yaşamsal olarak gizli saklı yerkalmadı ben ile ortak çalışıyorlar ben adaile ilgili herşeyi biliyor çünki dikkat ettiyseniz benin azı burnu dağılmış durumda bunun sebebi çıkar ortaya ama artık adaile mistik olaylar meydana gelmeye başlıyacak ++++beni yakında gömerler diziden ayrılır

ferMANyak demiş,

25 Şubat 2009 @ 12:34

arkadaşlar widmore ve ben linus bence aynı tarafta :S kesün…

kate28 demiş,

25 Şubat 2009 @ 13:34

arkadaşlar bu dizinin sonunu nasıl baglayacaklar cok merak ediyorum.sanki hersey Des de bitiyor.ambar patladıktan sonra gözünü gecmişte acıyor.nasıl oluyor.iki tane ayrı fotoğrafın olması da bu yüzden galiba.aynı anda aynı yerde aynı kişi nasıl oluyor.yani mantık olarak saçma.ben anlayamadım.e sadece beyinleri gidiyosa o da olmaz .valla kafam karıştı bilen varsa anlatsın:)))

benjamin linus demiş,

25 Şubat 2009 @ 14:19

hayır bence widmore ve linus aynı tarafta olamaz. widmore Ben’i liderlikten indirmek için locke ın adaya gitmesine ön ayak olmuştur. (aboddon vasıtasıyla)

benjamin linus demiş,

25 Şubat 2009 @ 14:32

kate22 haklısın o adam kesinlikle richard

CEYLİN demiş,

25 Şubat 2009 @ 16:49

BENCE BEN İLE WİDMOR JAKOP U SAF DIŞI BIRAKIP ADAYI ELE GEÇİRMEK İÇİN SAVAŞ VERECEKLER.JAKOP TA BUNUN İÇİN JONH DAN YARDIM İSTEDİ.ADA DA PEK KİMSE KALMADIĞI İÇİN BİZİM KAZAZEDELERİ KULLANACAKLAR HERALDE.BAKALIM NELER OLACAK.PROMODA DA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ JONH UN ADAYA GİTMESİNE DE WİDMOR VESİLE OLMUŞ.YANİ BU BEN,WİDMOR ,VE JAKOP UN SAVAŞI BENCE.BİZİMKİLERDE KADERSİZ SEÇİLMİŞLER.

SMOOTH demiş,

25 Şubat 2009 @ 18:47

ufak bir yorumda ben yapayım adaya gelmeyen sadece desmond onu getirmenin yoluda pen i öldürmek ve des in intikam için adaya gelmesi ben ada için herşeyi yapıyor onuda yapmış olabilir (inşallah başarılı olamamıştır) hem widmor a bunu söylemişti

Yusuf demiş,

25 Şubat 2009 @ 19:43

arkadaşlar benim bir yorumum var ama ne kadar aklınıza yatar bilemem bu dizide biraz ingiliz tarihine de gönderme yapılmış.Örneiğin Jacop latince bir kelime ve ingilizcede James anlamına geliyo heralde sawyer Jacop değildir dimi :D(öle bişi olursa koparım artık:D puhaha) şimdi yapılan göndermeye geçelim ingiliz tarihinde Jaceobean Period var ondan sonra Charles I tahta geçiyo ve daha sonra Commonwealth-Puritan Interregnum periyodu geliyo yani diceem şu ki ilk önce adada jacop hüküm sürüyodu sonra charles widmore ele geçirdi daha sonra da ben ve richard alpert gaz salıp öldürdüler istediklerini ve bu bölümün adı da The Purity (Puritan Interregnum) çok benziyor dimi ayrıca ing tarihinde bu Puritan Interregnum olayını yapan da Richard Cromwell diye biri yani bizim Richard da ona denk geliyo ilginç değil mi ? ve daha sonra da restoratıon period var o da su anda kahramanlarımız dharmanın kurulusunda yer alıyolar yanı restore edılıo :D nasıl teori?

metehan demiş,

25 Şubat 2009 @ 21:59

ÇOK ilginç teori arkadaş tebirk ederim

EurosoftBilgisayar demiş,

25 Şubat 2009 @ 22:22

Yukarıda verdiğim linkteki videoya bakmayı unutmayın. 3 önemli sahne var orda

LoStKoLiK demiş,

25 Şubat 2009 @ 23:01

Yusuf iyi bi teori ama ben bişi anlamadım :D :p

lost_toprak demiş,

25 Şubat 2009 @ 23:04

slm arkadaşlar.lostu canlı izlemek isteyen varsa bu http://www.teiws.net/ siteden takip edebilir.sabada doğru 4 civarında bu site lostu canlı olarak yayınlıyacakmış.umarım reklam olarak anlamazsınız.sadece bilginiz olsun diye veriyorum.yaşasın lost kardeşliği…

LOST815 demiş,

25 Şubat 2009 @ 23:15

Hurley Charlie’ nin gitarı ile uçağa bindi. Ben’ in seni kim ikna etti diye sormasından onu Charlie’ nin ikna ettiğini anladık. Zaten sürekli Hurley’ e görünüyordu. Burada şunu düşündüm Jack babasının bir eşyasını John’ a verince onun dirilmesini mi sağlayacak artık neyse, Hurley de Charlie’ ye ait gitarla adaya giderek onu mu canlandıracak? Şİmdi bana Locke canlanmayacak eski tarihe gidildiği için onu tekrar yaşarken göreceğiz diyebilirsiniz ama bana ölen kişiye bir eşya verilerek bir şeyler olmasının sağlanmasını açıklayacak olan var mıdır?

vayme demiş,

26 Şubat 2009 @ 04:39

Sitede online kulanıcı varmı şuan bilemiyorum ama

izlemek isteyenler için lost şuan başladi

Canli
04.00
http://www.justin.tv/bojab3r

SİTE TR DEN KAPALI proys yada dns ayarlarınızı degiştirip gireblirsiniz

Kolay gelsin iyi seyirler

minyy demiş,

26 Şubat 2009 @ 11:14

arkadaşlar şu abaddon kimdi nerde vardı, siyah bi adammıy dı??

lives demiş,

26 Şubat 2009 @ 11:49

john un önünde diz çöken Ben.. ben le john konuşuyorlar sanırım john bir oğlu olduğunu söylüyor… ben john un intihar etmesini önlüyor ama görüyoruzki john buna rağmen ölüyor… nasıl olduğunu söylemiycem nasılsa kısa bir süre sonra izleyeceğiz… fazla birşey beklemeyin yine bir sürü soru oluşacak kafamızda…

Frank Lapidus Mr. kıllı hanzo demiş,

26 Şubat 2009 @ 12:48

Az önce izledim gerçekten çok güzel bölüm.

kate28 demiş,

26 Şubat 2009 @ 13:25

arkdaşlar gülmeyin ama bişi anlatcam.bu sabah bi profösör çamaşır makinesinin bile elektromanyetik alan yarattığını ve hamileleri etkilediğini söyledi.hatta istanbul çamlıcaya gitmeyin dedi.:))yani çamaşır makinesi bile hamileliği etkiliyorsa artık bizim şu adada neden çocuk doğamadığı belli oluyor:D

Lost in translation demiş,

26 Şubat 2009 @ 13:39

Ben bunu da yaptı en sonunda…
Vay be hiç tahmin etmezdim..
İzleyince şoke oldum

Dharmatel demiş,

26 Şubat 2009 @ 13:48

İnanılmaz bir bölümdü…Kafalar yine karman çorman. Bir önceki biölümde yada sezonda bildiğimiz yada tahmin ettiğimiz tüm gerçeklerin aslında ne kadar da değişken olabildiğini görüyoruz bir daha.. Ya C.C. ve D.L. manyaq mısınız siz ya :)

QwErTyU demiş,

26 Şubat 2009 @ 14:14

Evet Abaddon siyah adamdı.Bu arada Mrs. Hawkins yok sanırım bu bölümde. Bizim Sema Çelebi ye benziyor arkadaşlar google a sema çelebi yazın resimlerine bakın.

sevda demiş,

26 Şubat 2009 @ 14:30

Abaddon, Lock’u babası camdan attıktan sonra kaldığı hastanede hastabakıcı olarak karşımıza çıkmıştı. Lock’a geziye çıkma fikrini o vermişti. Birde kurtulduktan sonra hastanede hurley’i ziyarete gelmişti. Başka biryerde varmıydı hatırlamıyorum.

off yaaa demiş,

26 Şubat 2009 @ 14:35

hüseyin bekdemir öyle hars diye yazılır mı ya anladık izlemişsin de izlemeyenleri de düşünün biraz yada sen bi özet geç bizim izlememize gerek kalmaz :@

BlackMask86 demiş,

26 Şubat 2009 @ 16:20

arkadaşlar süper bi bölümdü

redak demiş,

26 Şubat 2009 @ 16:28

bu alt yazılımı 7. bölum

can demiş,

26 Şubat 2009 @ 16:38

yine bir sürü sorularla basbasa biraktilar bizi. isin yoksa bekle bir hafta daha.

ismrliyimm demiş,

26 Şubat 2009 @ 17:22

ama ne dediysem çıktı ya ben çözdüm bu işi:D:D lock adaya canlı gelecek dedim tuttu. o kadınla adada konuşuyo dedim. herkes hayır dedi çıktı:D burda dedim mi bilmiyorum ama, bizimkiler ışınlandı ötekiler düştü galiba demiştim bu da tuttu:D:D
5 sezondur favori adamım benjamindi. bu bölüm tiksindim bu heriften. bu kadar adi olunmaz. hadi locku öldürmesi neyse de, adamım abbadaon’u öldürdü yaa orda bitti:) ben o zenci için fringe dizisini izliyorum yapılır mı bu yaaa:@

ismrliyimm demiş,

26 Şubat 2009 @ 17:26

başında beri denilen, hepsi bi amaç için uçakta toplandı ve o uçak düşürüldü diye. bu bölüm öğrendik:D asıl soru widmore iyi mi kötü mü:D ben’in iyi adam olmadığını öğrendik. jacob’ın da:D

oopss demiş,

26 Şubat 2009 @ 17:38

bunların adaya dönme sebebi açığa çıktı…pislik benin dharma girişimcilerini öldürmeden önceki zamana gidecekler…zavallı widmore bunun peşinde, biz de adamı kötü die düşünmüştük…

Lostsever demiş,

26 Şubat 2009 @ 17:58

Fazla kasıntı olmuş Yusuf arkadaşım :) ozaman ismin YUSUF ingilizcede JOSEPH, harfleri değiştirirsek HOSE JUNİORa benzio ozman sen ispanyolsun ya da pembe dizide oynuyorsun :D gibi bi yorum yapsam senin yoruma yaklaşmış oluruz :D

arif demiş,

26 Şubat 2009 @ 18:08

Ben John u öldürüyor ama 7. bölüm son sahnede John adada yine ben e kavuşuyor 8. bölüm çok karışık geçeceğe benziyor

charlieee demiş,

26 Şubat 2009 @ 18:19

arkadaşlar çoğu insan johnu çok seviyor ama dürüst olmak gerekirse ben dizinin başından beri nefret ediorum.Bu nedenle bu bölümü sevmeyeceğimi düşünmüştüm.Az önce izledim ve john un yaşadığı kötü şeyleri kandırılmasını fln görünce hiç acımadım desem yeridir:D
tahmin ettiğim kadar sıkıcı değildi widmore lu kısım güzeldi.Sonu her zamanki gibi böölüm nası olursa olsun merak uyandırıcı ve şaşırtıcıydı zaten en çok lostun ilk ve son 2-3 dakikasını seviyorum.Kafa karıştıran şaşırtan şeyler hep o zamanlar oluo:D

bi de şimdi mi ara verilicek haberiniz var mı bu konuda???

serkan demiş,

26 Şubat 2009 @ 18:45

evet diğer bölüm 11 martta oynuycakmış :( bekle allah bekle şimdi

doruk demiş,

26 Şubat 2009 @ 18:50

arkadaşlar bu ada da canlanma olayı olabilir çünki jack in babası da adaya tabutla düşmüşdü sonra canlı olarak görülmeye başladı locke da böyle birşey olmuş olabilir

Yusuf demiş,

26 Şubat 2009 @ 18:57

Lostsever demiş,
26 Şubat 2009 @ 17:58

Fazla kasıntı olmuş Yusuf arkadaşım :) ozaman ismin YUSUF ingilizcede JOSEPH, harfleri değiştirirsek HOSE JUNİORa benzio ozman sen ispanyolsun ya da pembe dizide oynuyorsun :D gibi bi yorum yapsam senin yoruma yaklaşmış oluruz :D

yok o tarz değıl de dızıde herseye gonderme var bende baktım hersey ıng tarıhınde de tutuyo o bakaımdan dedım kronlojı bıle aynı

safazx demiş,

26 Şubat 2009 @ 19:16

Bu bölümden çıkarılıcak tek bir ders var.

Ne derseniz diyin bu dediğime çıkarsınız.

”Ben güvenilmez diyince akla gelen ilk insandır. ”

ben artık Ben’e 0 güveniyorum. İnşallah John orda boş bulmuşken Ben’e hakkettiği dersi verir…

ali demiş,

26 Şubat 2009 @ 19:50

herkez ben’e kızıyo ama belkide lock’un adaya gidince canlanacağını biliyodu ki bence % 100 biliyodu canlanabağını bide niye o kadının adını duyunca öldürdü onuda anlamadım

kate28 demiş,

26 Şubat 2009 @ 19:58

uçak düşerken herkes ışınlandı peki locke?acaba oda ışınlandıda denizemi düştü.yani bu uçak geçmiş zamana düştü.bizimkilerde adanın öbür tarafında.sanki biz ayrı zamanlara düştü sandık.çünkü 8.bölüm promosunda ben ve sun aynı karede yer alıyor.gerçi bu senaristlerin ne yapacağı belli olmaz.yada kanoyle pilotuda yanına alıp giden kişi sun dır.oda ışınlanmamıştır.aman çok karışık oldu:))))9

yavuz demiş,

26 Şubat 2009 @ 20:28

Bence ben e haksızlık yapılıyor. wildmore aslında güvenilmez olan, çünkü adaya gelen askerler ben`i değil adadaki çok sayıda sivili öldürdü. wildmore un kızı da babasından nefret ediyor. Ben nin öldürmesi ise john nun intahar etmemesi gerektiği için olabilir.

metehan demiş,

26 Şubat 2009 @ 20:32

keşke john locke canlanmasaydı biraz saçma oldu işte

metehan demiş,

26 Şubat 2009 @ 20:34

arkadaşlar birde 8.bölümün fragmanını izledim next wednesday yazıyor galiba ara olmuyacak?

neo demiş,

26 Şubat 2009 @ 20:34

benjamn mi widmor mu? şimdilik widmor iyi adam gibi duruo ama kafalar çok karışık. dizinn sonunda merak ediyorum benjamn iyi kötü mü çünkü daha ilk sezonlarda bile benjamınn iyi mi kötü mü olduğuna karar veremedm. sürekli değişio fikirler..
pilotla giden kadının sun olması bence de yüksek ihtimal. ki pilot zaten bildiğimiz bi adam lupides..
bence dizi kalitesini koruyor.

ilker kolukısa demiş,

26 Şubat 2009 @ 20:36

ali demiş,

26 Şubat 2009 @ 19:50

herkez ben’e kızıyo ama belkide lock’un adaya gidince canlanacağını biliyodu ki bence % 100 biliyodu canlanabağını bide niye o kadının adını duyunca öldürdü onuda anlamadım

gene kandırdı işte locke u ölmesi gerektigini biliyodu ama ona da bilgi gerekliydi..Bilgiyi aldı ve öldürdü böylece herkese size yardım ediyorum imajı verebilicekti ki öylede yapıp jacki digerlerini kandırdı…Şu ”Ben’in öldüğü bölümden sonra diziyi izlemeyi bırakıcam” hatta bi gün karşıma cıksa türkiyede Kurtlar vadisinde yasanan olayı gerceklestirebilirim..
Ayrıca 5.sezonda işi cok bozdular ama ya..daha önceki sezonlar böyle değildi en azından bi önceki bölümle ilgili cevaplar alıyoduk..Bu sezon bölümlerin bağlantısı yok pek ..6.bölümde jini gördük öyle bitti 7.bölümde jin falan hak getire..
artık bitsin şu dizi zaten bu saatten sonra bu diziyi bağlayabilen senaristin eli öpülür..
İngiliz tarihi şudur budur hepsine anti-tez üretebiliriz bu diziyi sadece tanrıya bağlayabilirler..Tabii katolik camiası izin verirse :S

ahmet demiş,

26 Şubat 2009 @ 20:50

bence benjamin lockeun kendisini öldüremeyeceğini biliyordu.ve ona yardım etti öyle olabilir.fakat eğer gercekten liderliği kaptırmamak için yaptıysa allah belasını versin tam o…..çoçugu olur.

gurthsul demiş,

26 Şubat 2009 @ 21:18

8 bolum fragmanında sawyer ben le karsılasıyor sılah falan cekıyor bır baska sehnedeyse sawyer sınek kaydı bır tarasla gozluklerını cıkarıp bızımkılerı goruyor sankı ıkısıde baska bırzamandaymıs gıbı geldı bana. bızımkılerın bır bolumu farklı bır zamana gıtmıs olabılırlermı

serhat demiş,

26 Şubat 2009 @ 21:29

o adam benjamin linus

serhat demiş,

26 Şubat 2009 @ 21:32

benjaminin locke saldırdığını gorunce kendimi tutamadım afedersiniz ama aağzıma geleni soledim acayip sinrlendim solemediğim laf kalmadı.locke işalla beni gebertir xD

ismrliyimm demiş,

26 Şubat 2009 @ 22:14

JACOB=YAKUB en azından bu ismin ilk geçtiği tevrat kayıtlarında bu anlamda:) jabub’un james ile uzaktan yakından alakası yok. hani JACOB=JACK desen daha mantıklı olurdu:) pronuance olarak benziyo en azından:)

gahoy demiş,

26 Şubat 2009 @ 23:54

7.bölümüde seyrettik.ölmeyenler dünyanın farklı yerlerinden göndeiliyor dmekki birtek o kadın gndermiyor.uçuşu bir kaç yer hesaplıyor.wildmor çok yatırım yaptım diyor adaya paramı kazanacak ki adadan ço büyük gücü varda adanın dünyayımı yönetecek.benin elindeydi onca yıl ne yaptı.100-150 insan on onbeş evden başka.hani gidip geliyordu ben sürekli niye bu sefer olabilir belki gidrriz gibi yapıyordu.ben niye bu adaya bu kadar bağlı orda doğmadı bile hele lider olmsını hiç anlamadım o hiç yaşlanmayan birader varken.jakop hapsetmesi falan nasıl olur,tozla demir tozu yla:)ötei beriki diğerki diğerleri.bakıyoruz wildmor çömez tüysüzü gençken tabi lider olmuş dharmayı ilk kuran kim?adanın yerlileri atlantisten orayamı göç etişler.ilkellermi çok ilerimi gitmişler.dünyanın çivisi bu adadanmı çakılmış.niye yuvarlak bir dünyada merkez orası olsn ki,tam ters yerde aynı adadan bir tane daha olsun o zaman olmalıydı.tek çivi tutmaz.neden getirebildiği kadar insanı adaya getirmeye çalışıyorlar.öyle demişti biri.neden lock seçilmiş kim seçmiş onu.ileri gidip gördülerse lock güzel şyler yapıyor zaten o gelecektir farklı gelecekler mi var diyelimki beş tane gelecek iyi olanda yaşanacak diğerleride bir yerde acı çekerken diğerinde mutlu olacak insan o öbürünü öbürü diğerinin acısını sevincini bilmeyecek o zaman birşeyleri değiştirme çabası niye.ben neden seyrediyorum bu diziyi hayal gücüm gelişsin diye sanırım

ilgi demiş,

27 Şubat 2009 @ 00:44

arkadaşlar valla sene geçtikçe dizi unutuluyor:) isimler bile karışıyor. Sizce ben mi iyi yoksa widmore mu bunun sonu çok bilimsel bir şekilde bitecek bence adada doğanlar ölümsüz gibi richard john doğduğunda gelmişti şu an ki haliyle aynı adam ölümsüz gibi birşey

ilgi demiş,

27 Şubat 2009 @ 00:51

bazen şu diziyi gene baştan izlesem diyorum valla kafam bazen karışıyor. Maşallah ada yol geçen hanına döndü:)yeni uçaktaki kişilerde var şimdi onlarda ne olduğunuda bilmiyor. Garipler :) ya birde bişey sorucam john ile sawyerin akrabalığı varmıydı

Cihan demiş,

27 Şubat 2009 @ 01:57

Beklediğim kadar iyi bölüm değildi.Ben diğerlerinin adaya gelmek için nasıl ikna olduklarından falan da bahsedilcek sanıyordum.Demekki o olayları görmek en az 2-3 bölüm sürecek.Herkes Ben’e laf etmiş,Ben’in sadece kendi çıkarlarını düşünüp düşünmediğini bilmiyorum ama Locke’u öldürme işini ada için yaptı bence.Hatırlarsanız Michael intihar edince ölmüyordu ada dışında.Belkide Locke’de öyle olacaktı veya ölse bile belkide ada da canlanamayacaktı.Eğer Ben gerçekten Locke’un kendi çıkarları için ölmesini isteseydi intihar etmesini niye engellesin ki?Ayrıca Lost’un senaristleri bu kadar basit şekilde Ben’in kötü olduğunu göstermezler.Bu kadar kolay ve erken açıklamazlar Ben’i.İlerleyen bölümlerde cevaplar belli olacaktır.Şu kafa karıştırma olayını anlıyorum da dizinin ara verilmesine anlam veremiyorum.Zaten 3-4 ay çalışıp 7-8 ay yatıyorlar.Bir de üstüne böyle gereksiz ara veriyorlar diziye,insanları bekletiyorlar!

qazzaq demiş,

27 Şubat 2009 @ 04:43

bu bölümde anlaşılmayacak birşey yok.richard lock’a ölmen gerekiyor dedi.wildmore’da lock’u korumak için uğraşıyordu.eski kazadaki şartlar sağlanması gerektiğine göre jack’in babası yerine lock, jack yerine ben geçti.Burada sanıyorum wildmore lock’un ölümüne engel olup, 6′lı ikna edildikten sonra kendine jack’in babasının yerini, lock’ada jackin yerini vermeyi düşünmüş olabilir.Diğer türlü olmuyor çünkü wildmore elindeki güçle hepsini zoraki tekrar bindirebilir uçağa!!!Buradan çıkan sonuç richard ve wilmore arasında bir savaşta var, richard wildmoru adada istemiyor…

———–

ayrıca çözdüğüm birşeyi daha paylaşayım.flashbacklerin birinde faradayı orkide istasyonu inşa edilirken sırtında tüp tarzı bişey taşırken ve hanso’ya çarpanken görüyoruz.jin’ide dharma giysisiyle gördüğümüze göre bizimkiler dharmanın inşasına zamanına döndüler.

f demiş,

27 Şubat 2009 @ 06:22

kim ıyı kım kotu ııce kafam karıstı olmesı gerektıgını wıdmore dısında kımse onaylamadı (oyle hatırlıyorum yanılıyorsam duzeltın)

kafamı karıstıran bısı ıse su alexın erkek arkadası karla ızletıldıgı vıdeoda tanrı seni Jacobı sevdıgı gıbı sevıyor yazısı
bıde eko olmeden once johna sıra sızde demesı
en garıbıme gıden baska bır ayrıntı ıse su dan mıydı neydı o adamın shephart Jacobın lıstesınde bıle yoktu demesı
Jacob ıcın yakup dıyorlar bıde
Jacob Johndan yardım ıstedı Ben hastalanmadıgı adada bırden tumoru cıktı
ben adadakı hakımıyetını guclendırmek ıcın mı bunu yapıyor widmore nasıl hakımıyetını kaybettı kı ben ne acayıp bır adam boyle ayrıca su achara jacke sen bır lıdersın demıstı dovmesını ısabel bızımle bırlıkte yuruyor ama bızden bırı degıl dıye okumustu kım lıder kım deıl bır turlu anlamadım ve de bırden fazla taraf olusucak ve bu kısıler onların mı lıderlerı olucak ııce kafam karıstı artık butun hepsının kullanıldıgını dusunmeye baslıcam ya da planlar suya dusucek bızımkıler adanın hakımıyetını alıcak :)

bırde walt ve aaron var onların pozısyonu neydı kı

bu arada hatırlıyan var mı johnun hıc kan ornegı alındımı

abdullah demiş,

27 Şubat 2009 @ 08:32

arkadaşlar belki lockun intihar sebebiyle değilde biri tarafından öldürülmesi gerekiyodu adaya dönmesi için .

maykılda intihar ediyodu ama ölewmiyodu

redak demiş,

27 Şubat 2009 @ 09:36

o kadının adını duyunca öldurdu çünki ilk önce kedısının ıntıhar etmesıne ızın vermedı yoksa gereklı bilgilerı alamazdı john dan ve görenegenı ögredıkten sonra öldurdu benın anlamdıgım winmor ıy mı kötumu bu bölum bayagı sempatık gelmıştı ve o ben’i elime verseler kızgın yagda haşlarım ne adı adam ya
tamamen kafam karıştı kım ıyı kım kötu anlamdım ya ama john harıka bır oyunculur sergiledıde benım anlaamdıgım digerlerı ile nıye aynı eyre düşmedı nıye adanın dıger tarafına düştu ay çıldırcam artık tek çözum filmin çekildigi adaya taşınacam set göruntulerını ıslıcem ve sızeen taze haberlerı yazıcam nası fikir ama :)

redak demiş,

27 Şubat 2009 @ 10:18

slm bu arada lost ta turk oyuncu felan yokmu ögrendıgıme göre çocuk ısmını kendııs eklemış öle bır olay yok ama bekleyıp görecez

kaan demiş,

27 Şubat 2009 @ 10:41

Bence kesınlıle BEn kötü birisi değil burda tek kötü widmore.Adayı ele geçirmeyi hedefliyor.BEN adayı korumak kimsenin ulaşamıyacağı bi yerde muhafa etmek istiyor zaten adayı widmore bulduğunda adanın yeri değiştrildi.Ve de widmorun adadan gönderilme sebebi illaki adayı ele geçirmek için bir şeyler yapmasıdır.

35_NesseN_35 demiş,

27 Şubat 2009 @ 11:57

bu benjamin ne serefsiz çıktı yaw :D adam bence liderliğini kaptırmak istemediği için john un ağzından kadının adını duyunca öldürdü…ben yaşlı kadının gözdesi olmak istiyo galiba…
yeni kazazedeler de karşı adaya düşmüş galiba…yani jack,kate ve sowyer ın kaçırılıp götürüldüğü adaya düşmüşler…6 lı takımımız aydınlanmayla kendi adalarına döndüler…çok ta heyecanlı bir bölüm değildi kanımca….ne bölümler gördük hop oturup hop kalktığımız…
bir şeyi fark ettim…john daha ilk sahnelerde sahilde bakınıyoo ama öncesinde ayakkabıları gösteriliyoo…jack ın ayağına giydirdiği ayakkabılar onlar değildiki…yoksa ben mi yanılıyorum…bunu bilen varmı…

cihan demiş,

27 Şubat 2009 @ 12:09

locke kendi assa bile ölmiyecekti cünkü hatırlarsınız michael adadan kurtulduktan sonra kendini öldürmeyi düşündü ve silah ile öldürmeyi denedi ama ölmedi locke kendini assa bile ölmiyecegi için ben onu öldürmüş olabilir.widmore ve ben ikiside adayı düşünmüyo lider lik için bunları yapıyolar.

lives demiş,

27 Şubat 2009 @ 12:15

dün izledim… bence gerçekten john fena halde aldatılıyor… widmore mu iyi ben mi henüz belli değil.. belli olan şu ki ben adaya dönüş yolunu bilmiyor…. ama widmore biliyor ancak o neden dönemiyor bilemiyorum.. adaya dönmek için bir araca ihtiyacı olduğu için mi? bu aracı john gibi görünüyor.. ama ben her zaman widmore’un elinden kapıyor.. belki widmore bu sefer john la birlikte adaya dönebilecekti.. birde ada iki farklı zamanı yaşıyor bir sawyer ve faradayın grubu ki eski dharmacılar var ve geçmişi yaşıyorlar.. adanın bu kısmına jak kate ve hurley düştü.. ama john ve diğerleri başka bir bölümüne…

Murat demiş,

27 Şubat 2009 @ 12:41

Ben o kadının adını duyunca neden öldürdü??
tek aklıma takılan bu şuanda

kayıppp demiş,

27 Şubat 2009 @ 13:31

çok traştan bir bölüm daha izledik dizi arap saçına döndü iyice önceden dizinin bi havası bi karizmaı vardı sizi şimdi yol geçen hanına döndü ne esrarengizliği kaldı nede başka bi özelliği .

Dilan demiş,

27 Şubat 2009 @ 13:59

cihan doğru söylüyorsun ama asıl soru BEN o adaya geri dönebildi hani dönemiyordu…bide Bernard ve diğerlerini hiç açıklamadılar…BEN sanırım kendisidnen başka bide kızını düşünüyordu oda ölünce hayattaki tek amacı kendisi oldu şimdi yaptığı şeyleri hiç düşünmüyor…başının dikine gidiyor…ayrıca bi ara Benjamin’in Mrs.Hawking in oğlu olabileceğini düşündüm ama değildir…herhalde…eğer 8.bölüm yani yeni bölümde Hala Bernard ve diğerleri açıklanmazsa Kesin öldüler diye düşüneceğim…lives snn en son yazdığın doğru değil bence hepsi aynı zamana düştüler…neyse bunu izleyip göreceğiz….işler hiç belli olmaz…

yasemin demiş,

27 Şubat 2009 @ 14:11

benim aklıma takılan bişey var herkes john’un jack’in babasının yerine geçtiğini ve ve onun gibi adaya dönünce canlandığını söylüyo ama christian’ı adada jack’ten başka canlı olarak gören yoktu yanlış hatırlamıyosam yani hayalet gibi bişeydi o ama john kanlı canlı herkesle de muhatap

deeeermiişiiiim demiş,

27 Şubat 2009 @ 14:45

bu ne şimdi hani adanın yerini değiştiren bir daha geri gelemiyordu buda Benin bir yalanımı ya da bu dizi sadece Benin yalanları üzerinemi kuruluyor ya da aslında sadece Hurley Kate ve Jack asıl adaya (Sun daha görünmedi ama Lipudus amcamla kaçan o olsa gerek) ışınlandı Ben ve John kankiler! Hydra istasyonunun olduğu adaya Black Rock misali el konulmuş gibi iniverdiler aslında evet yer değiştirenler gerçekten orjin adaya gidemiyorlarmı acaba sorusunu yine sorduruyor insana Bitmeeeeeeeez:))))

. Bu arada 8.bölüm LaFleur promosunda Sawyer ve Juliet hala eski elbiseleriyle gözükürken neden Jin Drahma beyaz tulum paynir misali giyinikli :Dzaman farkı mı var hala yaw!!?

Sphinx demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:02

dizi iyice cıgrından cıktı eskiden daha oturaklıydı simdi iyice karıstırdılar galiba boylece sonuda gümbürtüye gidecek

ismrliyimm demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:02

size sonraki bölümün açıklamasını söyliyim. abc kanalının lost promosu yanına yazdığı kısa ama açıklayıcı bi özet:)
” Sawyer perpetuates a lie with some of the other island survivors in order to protect themselves from mistakes of the past.”

” sawyer, geçmişteki hatalardan kendilerini korumak için adada yaşayanlar hakkında söylenen yalanı devam ettirme kararı alır”
arkadaşlar farklı zamanlar yok. burdan bunu çıkarıyoruz. sadece farklı yerlere düştüler. ayrıca başka bir sitede set görüntülerini gördüm. darma logoları esli logolardan değil. yeni bir logo. bu da demek oluyo ki kendilerine o görüntüyü verdiler.

tarık demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:31

arkadaşlar ben’in john lock’u zevk için öldürdüğünü mü sanıyorsunuz? john locke’un ölmesi gerektiğini richard da söylemişti. hem sizce ben neden öldürüp onu adaya getirdi? ben lock’a charles widmore’un adamının lock’u öldürmek istediğini söylemişti. bu tamamen charles widmore ve ben arasındaki bir rekabet ve savaş. locke’u mutlaka biri öldürüp adaya geri getirecekti ve lider o olacaktı.

kıvanç1907 demiş,

27 Şubat 2009 @ 16:41

8. bölüm 4 Mart 2009 da yayınlanacak. milletin aklını karıştırmayın ara verecek diye.

madturk demiş,

28 Şubat 2009 @ 01:26

şu aynı koşullar olayına koptum :) geçen bi arkadaşın dediği gibi kemal sunalın altılıyı tutturması için minibüste şiki şiki baba dinlemesi şartı gibi oldu :)

bide merak ettiğim .

abaddon john lockun senin gezintiye çıkman gerek demesi 815 kazasından önce geleceği bilmesini öngörür . o zaman yüksek ihtimalle 815 in düşmesini widmore ayarladı veya ayarlamasa bile geleceği biliyormuydu ?

oceanic altılısını 316 ile adaya geri döndürmekteki sebep widmorun onları kullanmasından korkmak bence dönmek için :) bide boyut kapısının kapanmasından korkmak aynı zamanda .

munir demiş,

28 Şubat 2009 @ 01:42

John dümeni çevirince zamanda ada çok geriye taaa istasyonların kurulduğu zamana gitti ve orda kaldı..Sawyer, Jin, Jukiet bunu bildiklerinden istasyonda amelelelik yapıyorlar..Faradayı da gördük, tüpçülük yapıyodu o da adada istasyonun kurulduğu zamanda vardı hatırlayın bu sezon..Dediğim gibi ada istasyonların zamanına takıldı, bizimkilerin dharma kıyafetleri giymeleri o yuzden.ayrıca istasyonlardaki koreli doktorun kızı Charlett..adada büyümesi,korece bilmesi ve de Faradayla çocukken karşılaştığını söylemesi de adada zamanın istasyonların kuruluş zamanında takılmış olmasının kanıtı….Faraday o yuzden yaşlanmadı..çünkü zamanda yolculuk yapıyordu..
Benjamin-wdmore kavgasında elaiso Hawkngin rolü nedir..bu bayan kimin tarafında yer alır.bunlar bilinmiyoor..
Lockeye adada savaş çıkacağını söylyen widmoore bunu boşa söylemiyor çünkü adada zamanın geriye gittiğini biliyor..

Benjamin linus demiş,

28 Şubat 2009 @ 16:06

Ben’in kötü adamımız olduğunu düşünmüyorum. widmore’u bu bölümde melek gibi göstermelerinin bir nedeni vardır elbet. John’un ölmesi gerektiğini söyleyen Richard dı, ben kötüyse Richard da kötüdür,tabiki de Jacop hazretleri de kötüdür bu durumda:)) ancak eloise’in adını duyduktan sonra öldürmesi garipti. ama benjamin elois’i mutlaka daha önce de tanıyordur.

benjamine güvenilmez diyenleriniz var, acaba adada tamamen güveneceğiniz kaç kişi var. herkesin her zaman birşeyler sakladığını unutmayalım. Ben’in adı çıkmış dokuza inmez sekize:)))

idris charlıe demiş,

28 Şubat 2009 @ 19:24

arkadaşlar bana şunu söyleyin JOHN LOCKE adlı kişiyi BENJAMIN LINUS öldürdü ve locke bi daha yaşamadı doğruumu doğruysa benjamin afedersinizzzz küfürleri pislikleri basıcam tabi içimden:))) gerçekten benjamini severdim ama locke yi öldrürünce hiç sevmiyorum aartık aşağılıkkk benjaminnnnnn :@ :@ çok sinirliyim kusura bakmayın hııııı!!!!!!!! :(:(:(:( locke yi o öldürdüüüüü:((((((((((( seni geberticem benjamin lınus

kıvanç1907 demiş,

1 Mart 2009 @ 14:26

abartma idris yaw :)

charlieclaire demiş,

1 Mart 2009 @ 14:45

ben locke ın ölümüne değinmek istiorm arkadaşlar bence lockeın intihar etmesi deil öldürülmesi gerekiodu.çünkü hatırlarsanız jack in babası öldürülmüştü ve şimdi locke jack in babası yerine adaya gidio anıların canlanması gerekio (ve bnc ayakkabı anıların canlanmasına yetmiyo)ben bu yüzden locke ı
öldürmek zorundaydı.. yorumlarınızı bekliorm

kıvanç1907 demiş,

1 Mart 2009 @ 23:55

lost 8.bölümden sonra 2 hafta ara verecek 9.bölüm olan “Namaste” 18 Martta

zapotocny demiş,

2 Mart 2009 @ 12:43

Ajira’nın herkesi adaya geri götüreceği bu kadar belliyken, adayı bu kadar çok isteyen widmore neden bir şekilde uçağa binmedi, herkesin bu uçağa bineceğinden onun haberinin olmaması düşünülemez, hatta yeni kazazedelerimizden bazılarının widmore’un adamları olduğu kesin. Öyleyse neden widmore’un kendisi adaya geri dönmüyor ?

GÜLDEN demiş,

4 Mart 2009 @ 15:30

NAMASTE BÖLÜMÜ İLE İLGİLİ DARK UFO DAN ALINTI

Jin and sawyer see the first half of the oceanic 6;
The reaction is emotional to the return,
Jack talks to Marvin candle,
Juliet and sawyer are living together..

GÜLDEN demiş,

4 Mart 2009 @ 15:51

birisi tercüme ederse:)

sardokar demiş,

12 Mart 2009 @ 17:19

arkadaşlar bu bölümü dikkatli seyrederseniz 19 ve 22. dakikalar arasında kazaklı büyük kemer tokalı at kuyruğu saçlı bir kadın 6 defa görünüyor arkadan geçerken ve konuylada hiç ilgisi yok, kimdir nedir acaba fikri olan var mı?

brc demiş,

12 Mart 2009 @ 20:13

ikinci sezon muydu neydi orda da walt için özel çocuk diytip duruolardı onun bulunduğu yerde kuşlar ölüodu filan o noldu? garip….

brc demiş,

12 Mart 2009 @ 20:14

Ajira’nın herkesi adaya geri götüreceği bu kadar belliyken, adayı bu kadar çok isteyen widmore neden bir şekilde uçağa binmedi, herkesin bu uçağa bineceğinden onun haberinin olmaması düşünülemez, hatta yeni kazazedelerimizden bazılarının widmore’un adamları olduğu kesin. Öyleyse neden widmore’un kendisi adaya geri dönmüyor ?

bu da mantıklı !
bir de naomi, daniel,frank lapidus filan da widmore un adamı ve onların da ne amaçla orda oludğu hala belli değil yani adam onlara ne diyip de yolladı adaya hala hiç biri bişi sölemedi…..

kate demiş,

18 Mart 2009 @ 11:39

arkadaslar son bölümü izlemidiniz sanirim resimde john’ın yanindaki Ben Linus! onun ölmesini sagliyor..
Ancak önce kurtarmak istedi sonra o kadina gideceklerini söyleyince öldürdü adamcagizi !! :(

kate demiş,

18 Mart 2009 @ 11:54

ben locke’dan kurtulmak isteseydi öldürdükten sonra adaya götürmezdi
onun adada dirilecegini bilidigi icin öldürdü
cünkü intihar etseydi ölmeyecekti
Ama herseye ragmen bu Ben’e güven olmaz
adam babasini bile öldürdü
hersey kendi liderligi icin bence!

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın