5×06 Kısa Kısa..

lost_toprak demiş,

20 Şubat 2009 @ 02:07

ilk yorum benden gelsin.bölüm fena değildi ama daha ii olabilirdi.birde dizinin sonu yaklaştıkça ve sırları öğrendikçe basit gelmeye başladı dizi.keşke bi ömür sürse…)))
bu bölümden aklımda kalan en büyük ayrıntı ve gelecekte öğreneceğimize inandığım şey Ben’in Penny’i (Penelope Widmore,Desmond’ın karısı) öldürmesidir.Ben o sahnede limandaydı ve üzerinde kendisine ait olmayan kan ve bir kavgadan arda kalan yara izleri vardı.bence %99,99 penny’i öldürdü.keşke bu doğru olmasa ve ben yanılsam.çünkü pennynin ölümü My brother Desmond’umu çoook ama çoook üzecek.Desmond kardeşimi üzeni bende üzerim lannn!!!ben yaptığın kötülüklerin hepsinin cezasını çekeceksin!!!
ayrıca Desmond’la Penny’inin 4.sezondaki telefonda konuşma bölümü beni bukadar etkilemişken,kıyılırmı bu aşka,bu aşıklara Ben adisi demekten kendimi geri alamıyorum.Ben’in kötü olduğunu ve Charles Vidmor dahil bütün others’ın kötü ve ada için herşeyi yapabileceklerini birkezda gördüm…birde others’a karşı omuz omuza hareketini başlatmayı öneriyorum…

lost_toprak demiş,

20 Şubat 2009 @ 02:07

şu ana kadar 5.sezondan aklımda kalanlar ise;…
1.charles vidmorun othersdan biri olduğunu biliyoruz.fakat nsl bu hale geldiklerini daha öğrenmedik.ama en azından charles vidmorun drahma girişimini kurmadığını ve sahibi olmadığınıda öğrenmiş olduk gibi.fakat hala nsl bukadar zengin ve güçlü olduğu belli değil
2-charles vidmor 4. sezonda ben’e “evlat o ada benim ve sen onu benden çaldın” ” adayı geri alacağım” derken neye güvenerek bunu dediğini hala öğrenemedik.hali hazırda ben’in bile bağlı olduğu Jacob efendi varken,bu iki arkadaş neylerine güvenerek ada benim senin tartışmasını yapıyolar.yoksa yacob okadarda güçlü değilmi?
3-ilerleyen bölümlerde öğreneceğiz fakat aklıma takıldığı için söylim gene;bence Ben ile Jacob arasındada bazı sorunlar var.bunu Yacob’un John’a “bana yardım et”demesinden anlayabiliriz.Ben ya Yacobu kontrol edebiliyor veya ada üzerindeki eğemenliğinin bir kısmını engelliyor,yada Jacob Ben’den kurtulmak istiyor.çünkü Ben adayı kendi istekleri veya Jacob’un istekleri dışında yönetiyor olabilir.ayrıca “ada benimdi” diyen Charles Vidmor’da zamanında Ben’in yaptığını yapmış olabilir ve others’es lideriyken Jakob’le ters düşmüş ve adadan uzaklaştırılmış ve onun yerine Ben lider olarak getirilmiş olabilir.
4- son bölümde Ben’in anlatığı Aziz Thomas hikayesinde geçen “…yeniden dirilişe inanmadı…”cümlesi çoook önemli olduğunu düşünüyorum.bunun adanın veya Yacob efendinin yapabildiğini,others üyelerinin neden adaya bukadar önem verdikleri ve bağlı olduklarını gösteriyor.birde tapınağa girip çıkan ve değişen insanları bunun etkisiyle kandırdıklarını veya inandırdıklarını düşünüyorum.ilerleyen bölümlerde tapınağın ve yeniden dirilişin ve ölümsüzlüğün daha önem kazanacağını düşünüyorum.bunların hem Richard’ın neden yaşlanmadığıyla hemde adada hamile kalan kadınların neden ve nasıl öldüğüyle ilgili olduğunu düşünüyorum.
5-bence John’un çarkı dönderdiği ve zamanın değiştiği o anda, ada sabitlenecek ve çark eskisi gibi hareket etmiyecek halde olmuştur.bizimkiler adaya döndüklerinde drahma girişimi adada bulunduğu zamana gelmiş olcaklar ve drahmada çalışacaklar.bunu daha önce set resimlerinde görmüştük.bana göre burda en önemli olan şey bizkilerinde artık bir others olmasıdır veya olacaklarıdır.bence bizim jack ve tayfasıda othersdan olacak ve drahmanın adadan tasviyesinde rol oynayacaklarını düşünüyorum.Ben bunu arkadaşlarınızın kurtulması veya adadan kurtulmak için yapmalısınız diyecekmiş gibi geliyo bana…
şimdilik bukadar yeter….birzda sonraya kalsın….

oopss demiş,

20 Şubat 2009 @ 02:38

jackin gözünde black smoke var gibi görünüyor yine

canmez demiş,

20 Şubat 2009 @ 02:49

ben in ağzını yüzünü kırmışlar, biri de demedi ki sana noolmuş!? bu komikti bence:D jin de dharma yla içli dışlı olmuş bayaa. acaba sawyer vb. de katıldı mı? bir de katılmış olmaları için ada zamanının bayaadır deişmemiş olması gerekir. john çarkı çevirdiinden beri deişmio demek ki adada zaman yani 3 yıldır.

QwErTyU demiş,

20 Şubat 2009 @ 02:58

1-Charli’nin gitarı Hugo’da ne arıyor?
2-‘John vekil olacak ve birinin yerine geçecek.Orijinal uçuştaki olayları mümkün olduğunca yeniden canlandırmanız gerekiyor.Bu yüzden John’a babana ait olan birşeyi vermen gerekiyor.’Mrs. Hawkins’in bu sözlerinde John ‘un, Jack’in babasının yerine geçeceğini anlıyoruz ama neden böyle olmak zorunda ve neden önceki sebeplerin tekrarlanması zorunlu? Yoksa Hurley, Sayid bu yüzden mi tekrar uçağa binebilecekler?Bu da kulağa saçma gelmiyor mu?
3-Jack’in büyükbabası ‘Bir gün gerçekten kaçacağım ve beni asla bulamayacaklar.’ dedi.Acaba Ray’in adayla bir bağlantısı mı var?Adaya gitmekten mi söz ediyor?Jack, Ray ‘in bavulunda babasının ayakkabılarını buldu.Lost’ta tesadüf olmadığına göre bu ne anlama geliyor?
4-Benjamin,Penny’i öldürdü mü?Yüzünü kim kanlar içinde bıraktı?
5-Havaalanındaki adam kim?Bizimkilerle aynı yerde oturuyor.
6-Hurley ve Sayid nasıl o uçaga bindiler?
7-Lapidus’un o uçağa binmesi tesadüf olamayacağına göre bir şeylerden haberi var mı?İlk uçağın pilotu da o olmasına rağmen uçuşu arkadaşı yapmıştı ve kendisi böylelikle kahramanlarımızla birlikte adaya düşmemişti.
8-Uçak adaya düştü mü?Yoksa başka bir şeyle mi karşı karşıya geldiler?Ayrıca diğer yolcuların uçağın arkasında olma sebepleri?(İlk kazada uçak ikiye ayrılmıştı.)
9-Jin neden direkt olarak gölün kenarına geldi?Arabayı park etti,silahını aldı ve Jack’lere doğrulttu.Sanki orada olduklarını biliyormuşçasına.Ayrıca Jin’in üniformalı şekilde ne işi var?Yoksa adadaki kahramanlarımız kendilerine Dharmadanız süsü mü veriyorlar?
10-Adaya düştüler.Bundan sonraki görevleri ne olacak?
Benim merak ettiğim sorular bunlar arkadaşlar.Gözden kaçırdığım şeyler olabilir.

alponzo demiş,

20 Şubat 2009 @ 03:46

arkadaslar şu 5. resimdeki kişi sayid in ıraktaki komutanı onun ne işi var burada

qazzaq demiş,

20 Şubat 2009 @ 04:35

Gerçekten çok güzel bir o kadarda kafa karıştırıcı bölüm yapmışlar.Bazı sorular cevap buldu ama yeni sorular ortaya çıktı.Ben gene oyunculuğu konuşturmuş.şahsen yakaladıklarım! ben kitap okurken okumayı kimden yanıtına annemden dedi.biliyoruz ki o doğarken annesi öldü.ayrıca odysse adında bir kitaptı galiba okuduğu. Mr.hawkins’de kapıdan bahsetti.Boyutta kapı açmak için ya söylenen birşeyler var malum belli zaman atlaması söz konusu veyahutta ben’in elindeki kitap’ta geçmişte olanların çetelesinin tutulduğu, bir tarih kitabı gibi nelerin yapılacağı yazılı(çok kalın bir kitaptı).mektup için jack’in bilinçli ikna edilip yanından tüyülmesi gibi……

qazzaq demiş,

20 Şubat 2009 @ 04:39

bu arada ben’in yüzündeki yaraların nedenide;
acaba penny’i kötürüm bıraktıda desmond şifalı ot için adaya zoraki dönüş mü yapıcak :))))))

yusag demiş,

20 Şubat 2009 @ 05:09

bence jack jakobun varisi olacak.oda adanın ruhanileri arasına giriyor artık.adayla bağı tamamlanmış olacak jackin.lost toprak çok akıllı değerlendirmelerde bulunmuş ve olacak şeylerde bencede bunlar.yani adanın zaman atlamaları jacklerin dönüşüyle sabitlendi.ve dharma girişimin orda bulunduğu zamanda kaldılar.bunu kanıtlamak için bir diğer örnek 5. bölümde daniel fraday ve charlotte nin son konuşmalarında charlotte danieli çoçukken tanıdığını ve onu birdaha adaya dönmemesi ve döndüğü taktirde öleceğini söylediğinin ve döndüğü taktirde öleceğini söylemiş olduğunu hatırlamıştı.buda daniel ve bizim kahramanlarımızın dharma zamanında kalmış olduğunu destekler nitelikte.nitekim bir diğer kanıtta danieli dharma girişimle orkide istasyonunda daha önce görmemizdir.

yusag demiş,

20 Şubat 2009 @ 05:48

birde ben geri döndüğünde onun çoçukluğu orda olmuş olacak.bakalım karşılaşıcak mı ben çocukluğuyla.bizim kahramanlarımızın öle bi derdi yok çünkü zaten uçağın düşmesine daha çok sene var :)

yusag demiş,

20 Şubat 2009 @ 05:51

bir de desmond olayı var.bence desmond da dönecek.çünkü oceanic uçağıyla aynı anda düşmedi o adaya ve bu yüzden oceanic uçağıyla düşünlerden ayrı bi zamanda tekrar adaya düşücek.bu yatıyla bi yerden bi yere giderken olabilir bence.

yusag demiş,

20 Şubat 2009 @ 05:52

ama aaronla sunın kızı ne olacak yada ne zaman dönücekler veya dönecekler mi hiç bi fikrim yok.ama mutlaka onlarında adaya dönmeleri lazım bence.çünkü hepsinin dönmesi gerekiyo.bize söylenen bu dizide :D

SaWYeRcıyız demiş,

20 Şubat 2009 @ 06:15

merhabalar önce
bu bolum biraz sakin ve durgun geçsede genede harikaydı..
aklıma takılan birkaç şeyi belirtmek istiyorum..
ilk uçak kazasında jack tabutta babası c.sheppardı taşıyordu.bu kazadaysa john lock’u.burdan duşunursek.c.sheppeard okazadan sonra yakopsun yerine geçmiş olablir.ve şimdiyse yine cesedi adaya duşen john locke bu göreve gelmiş olabilir.mrs.hawkingsin john locke vekil oldu demesi hala kulagımda.belkide
john locke vekil olunca busefer c. sheeperadın ruhu özgur kalmıştır.hatırlarsınız 5. bölumde c.sheeapeard yardım istiordu j.locke dan.

ayrıca 5.sezon başlamadan bölum isimleri açıklandıgında.6bölumun adı the live and dead of jeramie bentham ve 7. bolum de 306 olarak açıklanmıştı.yani bölumlerin yerini degiştirmişler..busayede merak uyandırmak istemişler olabilirler.yani sayid ve hurleyin uçaga binmeye nasil ikna oldugu,SaWYeRimiizin ve jinlerin nasıl dharmaya dahil oldukları 7.bolumde belli olıcak ama bu aslında 6.bölumdu…

ve kötu bir haber…lost yayına 1 hafta ara veriormuş yani 7.bölumden sonra 8.bölum 11 martta yayınlanacakmış::(
yaşasın SaWYeR…

SaWYeRcıyız demiş,

20 Şubat 2009 @ 06:26

7.bölumun promosunu izledim internetten demin.john locke sanırım birkaç kaza geçiriyor ve ölmuor.ama ensonunda kendini asarken göruluor ve yanındaki kişiyse hiç şaşırmıyacaksınız ben..ve ona diorki ada için nekadar önemli oldugununfarkında degilsin..demekki intihar için bu gazı veren gene yalan sihirbazı olan ben…
ve ayrıca şaşırtıcı ama john locke bir sahnede c.wildmore ile konuşuıor…ve wildmoreda john locke önemini anlatıor…
son dikkat ettigimse johnun sayidi kelepçeli göturen polis kızla yanyana görulmesiydi…
ii sabahlar

cengiztan demiş,

20 Şubat 2009 @ 08:26

Hawkins’in “İlk kazada düşen uçağın şartları neyse aynı şartların bu uçakta da olması gerek.” demesi bana nedense Kemal Sunal’ın “Atla Gel Şaban” filmini hatırlattı. Hani şu minibüste altılıyı tutturduğıu zamanki şartları oluşturmaya çalıştığı film..))))

Kerim demiş,

20 Şubat 2009 @ 10:09

Bu arada arkadaşlar John’un Jack’a yazdığı intihar notunu da unutmamak gerek.
Jack bölüm sonunda notu okuduğunda notta, tam emin olamasam da, çünkü John’un el yazısı çok kötüymüş; “Jack, beni hayata döndürmen için seni bekliyorum.” yazıyor.
Bu da demek oluyor ki John adaya döndüğünde tekrar yaşayacak.

erkan demiş,

20 Şubat 2009 @ 10:33

Jack in dedesi jacop olabilir mi

yasemin demiş,

20 Şubat 2009 @ 10:47

bence son derece sönük bi bölümdü hiç heyecan yoktu 5.sezonun şuana kadarki en kötü bölümüydü bence.

Yusuf demiş,

20 Şubat 2009 @ 11:21

kerim demiş,

Jack bölüm sonunda notu okuduğunda notta, tam emin olamasam da, çünkü John’un el yazısı çok kötüymüş; “Jack, beni hayata döndürmen için seni bekliyorum.” yazıyor.

kardeş o notta “I wish you had believed me” yani “keşke bana inansaydın Jack” yazıyo… :D

35_NesseN_35 demiş,

20 Şubat 2009 @ 11:41

bir önceki bölümde jacop un jack ın babası olduğunu çarkın yanında öğrenmiştik yani dedesi olamaz…
bence de ben penny değil desmond u öldüdü…çünkü jack ı vaz geçirmeye çalışmıştı…ben de sinirlendi çekti elini kavga etti…

haftaya kadar nasıl beklicez yaww….

Lost in translation demiş,

20 Şubat 2009 @ 11:41

Jack’ın okuduğu notta, keşke bana inansaydın yazıyor ki…

Umarım Ben, Penny’e dokunmamıştır…

yasemin demiş,

20 Şubat 2009 @ 11:55

benim izlediğim alt yazıda da John’un mektubunda “Jack, keşke bana inansaydın” yazıyodu

serdar demiş,

20 Şubat 2009 @ 11:56

gerçekten çok kötü bölümdü okadar download ile uğraştım çok aydınlatıcı sahneler bekliyordum zmanda yolculuğu uçak seyahatine vermeleri çok basit kaçmış,aynı görüntüleri 2 şer kez izledik desmond çok önemli bir şey söyledi: bizi piyon gibi kullanıyorlar ! burda bir çıkar var ben ve wlidmore arasında.bazı arkadaşlar baya abartmış penny hiç kimse öldüremez,ayrıca aoruna ne olduda kate bukadar tırsmış durumda kaçıyor adaya.sayid nie ikna oldu,burda bir ölümsüzlük söz konusu,adadakiler ölmüyor,gerçekten işler baya karışmaya başladı

Black Smoke demiş,

20 Şubat 2009 @ 11:57

@ I wish you had believed me, yazıyor.

yasemin demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:00

arkadaşlar bi de gelecek bölümlerle ilgili spoiler içeren bilgi yazacaksanız yazmadan önce uyarı yaparsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. ben şahsen onları okumak istemiyorum. zevki kaçıyo.

j&j demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:14

Kerimcim John’un Jacke yazdığı notunda ” Keske bana inansaydın! ” yazıyor..

türk demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:15

arkadaşlar john un vasiyetinde keşke bana inansaydın yazıyordu….

kara..melek demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:18

@qazzaq çok güzel bir ayrıntıya değinmişsin cidden ben in annesi ona nasıl okuma öğrettiki, annesi ölmüştü. acaba zamanda yol alırken annesinidemi görmeye gitti, yanında kaldı falan olabilirmi acaba…
@Kerim ve kerimcim o notta sanırım “keşke bana inansaydın” yazıyordu. yani izlediğim online sitesinin çevirmen arkadaşımız öyle çevirmiş yazmıştı alt yazıyı. Keşke bana inansaydın jack diye. ama bu çeviri yanlışsa hiç hoş olmaz çünkü beni hayata döndürmen için seni bekliyorum ile, keşke bana inansaydın arasında çok fark var. çok yanlış yönlere yönlenmiş oluruz. cidden doğrusu neki arkadaşlar

lives demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:21

John’un mektubunda ..keşke bana inansaydın Jack … yazıyor.

ismrliyimm demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:22

Kerim demiş;
kardeş çok yanlış okumuşsun o notu:) öyle bişey yazmıyo. hatta dediğin cümledeki kelimeler bile geçmiyo:D
” jack,
i wish you have believed me
J.L”
yazıyodu. anlaşılan o ki ingilizce bilmiyorsun. hemen çevireyim. ” jack, keşke bana inansaydın.” demiş locke amcamız:)

mermaid_08 demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:22

bu gidişle sezon sonu adaya dönerler diye düşünüyordum neyse sonunda gittiler pardon düştüler. Ben sayid’in adaya gittiğini bilmediğini sanıyorum diğerlerini gördüğünde çok şaşırdı.hurley’in hapisten nasıl çıktığını,aaron’a ne olduğunu,sayid’in nasıl ikna olduğunu gelecek bölümde öğreneceğiz galiba.Bence hepsi daha önce adadaydı şarlot korece konuşmayı da jin’den öğrendi

aydin demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:28

kerim, john’un el yazısı kötü de senin ingilizce daha kötüymüş be dostum.. orda “dilerim bana inanmışsındır.” yazıyor.

ismrliyimm demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:30

bence çok durgun ve ağır ilerleyen, fazla gereksiz ayrıntıya girilmiş bir bölümdü. daha iyi olabilirdi. onca kişiyi bi araya toplamışlar da, bi kişi çıkıp ” yaww 5miz burdayız. 6. kişi yani aaron nerde? onsuz olur mu bu iş? hem kate kardeş kime bıraktın çocuğu?” gibi sorular sormamaları ilginçti. bi de sun madem kocasını bulmaya gidiyo, kızını neden almıyo yanına. gei dönebileceğini mi sanıyo acaba:)

ismrliyimm demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:32

bi de neden bi tanesinin bile aklına vücutlarının bi yerine GPRS chipi falan yerleştirmek gelmedi. heroesta gördük. yerleştir vücuda, dünyada nerde olursan ol bulabilirler seni:) hem o kadar formüle hesaplamaya cart curt işlemlere gerek kalmaz:D:D

kate28 demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:33

ben des’i dövmüş olabilir mi yani bayıltıp uçaga atmıştır.bi kadın okadar zarar verebilirmi???:
))))))))

lives demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:39

7. ve 8. bölüm promolarında enteresan şeyler var paylaşmak istedim… John Sayidi tutuklayan kadınla adada konuşuyor vr kadın ona beni hatırladınmı diye soruyor.. sonra John Widmore la görüşüyor.. Jack’e ve Kate’e gidip adaya dönmeleri gerektiğinden bahsediyor…ve ardından intiharını görüyoruz yanında Ben var… tabi bu intihar çok anlamlı John ölmeyeceğini biliyormuş gibi…. 8. bölümde ise Sawyer bir dharma çalışanı olarak karşımıza çıkıyor… dharma kıyafetinin üstünde isim yerinde La Fleur yazılı anlamı.. çiçek.. demek …bu kelime parlamak anlamındada kullanılıyor ama genel anlamı çiçek…

bu arada hala bir çok kişi fransız kadının neden jin’i tanımadığını sorması çünkü Jin fransız kadının geçmişine yeni gitti.. tanımaması normal.. bundan sonra karşılaşırlarsa onu tanıyabilir..

serdar demiş,

20 Şubat 2009 @ 12:58

şimdi baktığımda BENİN yüzündeki o tırmık izleri bence kate iyaptı.çünkü auronu kesin alıp adaya gönderdi ve kate de adaya gitmek zorunda olduğunu söyledi.hugoyada kesin charlie yalanı söyledi ben.bu adam kesin piskopat

fade2black demiş,

20 Şubat 2009 @ 13:27

8-Uçak adaya düştü mü?Yoksa başka bir şeyle mi karşı karşıya geldiler?Ayrıca diğer yolcuların uçağın arkasında olma sebepleri?(İlk kazada uçak ikiye ayrılmıştı.)

demiş arkadaş..
Fakat burda şöyle bi konuyu gözden kaçırıyorsunuz.. uçak sadece o koordinatlardan (pencereden) geçecek ve daha önce adada bulunmuş kişiler veya bağlantısı olan kişiler, o ışıkla beraber ada üzerinde gözlerini açıyorlar.. yazni zaten adanın çekim alanına girdiklerinde ve ışık olup zaman değiştiğinde bizimkilerde zamanda geriye gitti, çünkü günümüzde bindiler uçağa ve dharma nın olduğu senelere döndüler ;) Anlaşılacağı gibi burada uçağın düşmesine gerek yok. ki zaten düşmemiştir…

kaan demiş,

20 Şubat 2009 @ 13:51

Bence hurley nin adaya gelmese johnla alakalı bişey.Bunu 7. bölümde anlıyacağız büyük bir ihtimalle.. Bu arada bu bolum çok iidi bence

Ali demiş,

20 Şubat 2009 @ 13:54

Hiç kimsenin Ben’in yüzüne ne oldğunu sormaması ilginç.. Kate Aaron’ı acaba Claire’in annesine mi bıraktı? Jack’e bana bir daha bir konu hakkında soru sorma demesi bunu biraz destekler gibi.

Uçakta ışık parlaması olduğu anda adada daha önce bulunanlar mu ışınlandı yoksa uçak yine mi düştü? Frank Lapidus kendine çeki düzen vermiş..

Arkadaşlar bu arada 7. bölüm olan ”the life and death of Jeremy Bentham”ı izledim ve küçük bir detay gözüme ilişti. John Locke kendini asmaya hazırlanırken kamera John Locke’un sağ ağanına yaklaşıyor ve JOnh Locke’un 4 ayak parmağı olduğunu görüyoruz.. Evet….Hepinizin ”Adadaki dört parmaklı heykel” dediğini duyar gibiyim…John intihara hazırlanırken yanında tahmin edeceğiniz gibi BEN var…

Son sahnede ise bizimkiler Jin ile karşılaşıyor.

blacksmoke demiş,

20 Şubat 2009 @ 13:55

@Kerim

Bende senin dediğin gibi çevirdim o notu.Ama bazı arkadaşlar,”Bana inanmalıydın,Jack” yazdığını söylüyor.ÖyLe birşey yani:D

pro_metheus demiş,

20 Şubat 2009 @ 13:57

desmond tabiki adaya geri dönecek desmondsuzz olurmu hiç :) büyük ihtimal de benin penyy e bişey yaptığı yada öldürdüğü için belki de benjamin charlie yi (yani desmondun oğlunu) bile kaçırmış olabilir eski alışkanlık nede olsa :) bu yüzden de desmond intikjam için adaya tekrar dönecek herhalde en basit yorumu bu olur :)

pro_metheus demiş,

20 Şubat 2009 @ 14:06

Kerim …notta şu yazıyor.. I wish you had bleved me…
yazıyor el yazısı okadar da okunaksız değil :) keşke bana inansaydın diyor…
“Jack, beni hayata döndürmen için seni bekliyorum.” böyle bişey de yazmıyor kerim….
hayata döndürme olayı olacakmı bilmem ama en azından bu kağıtta yazmıyor …

jack demiş,

20 Şubat 2009 @ 15:03

yusag Danieli dharma giriminde eskiden bulunmuş demişsin. daniel ve adadakiler bence zaman atlaması sırasında Dharma girişimi zamanına gitti ve danielde yüzünü kapatarak orkide ye girdi çünkü onun yabancı olduğunu anlarlardı.

tarık demiş,

20 Şubat 2009 @ 15:23

arkadaşlar, acaba aeron john locke’un çocukluğu olabilir mi?!?!

teori demiş,

20 Şubat 2009 @ 15:34

Jin ve diğer Juliet,sawyer,daniel… geçmiş zamanda tıkılıp kaldılar dharmaya bu yuzden sızdılar.

nicole demiş,

20 Şubat 2009 @ 17:05

arkadaslar hatırlarsanız bir kaç bölüm once sawyer julıet falan sahılde hindistan hava yollarına ait su şişesi bulmuslardı. yani o sırada bizimkıler zamanda yolculuk yaparken jacklerın bindigi ucak coktan dusmustu. cunku adaya hindistan hava yollarıyla donduler. ayrıca beni o hale getıren kate le ilgili bişi. ya kate le ilgili bişi cunku kate jackın yanına geldıgınde cok sınırlıydı ve aeronuda goremedık. ben yıne bi oyun oynayıp hepsini toplamayı basardı.4. sezonda da lockeye söledıgı gibi her zaman bi planı var:)

mse demiş,

20 Şubat 2009 @ 17:17

önümüzdeki bölüm Locke için pek hayırlı geçmeyecek :)

Kerim demiş,

20 Şubat 2009 @ 18:19

Yusuf demiş:
Jack bölüm sonunda notu okuduğunda notta, tam emin olamasam da, çünkü John’un el yazısı çok kötüymüş; “Jack, beni hayata döndürmen için seni bekliyorum.” yazıyor.

kardeş o notta “I wish you had believed me” yani “keşke bana inansaydın Jack” yazıyo… :D

Haklısın, yazı ok adar kötü ki okuyamadığım kesimleri uydurmuşum kafadan anlaşılan. :) :D

ismrliyimm demiş,

20 Şubat 2009 @ 20:21

kerim okuyamayacak ne var. gayet açık ve net şekilde okunuyodu. en azından ingilizce bilen biri rahat şekilde okuyabilir:) alt tarafı 6 kelime yazmış ve açık açık gösterdiler bize:) ama yine de anladığın cümleyi nası çıkardın ilginç:D

meldaa demiş,

20 Şubat 2009 @ 20:36

arkadaşlar jack in babası yanlış hatırlamıyorsam kendini öldürmüştü locke bu yüzden kendini asıyo olmasın

ozq3 demiş,

20 Şubat 2009 @ 20:42

ben hala 5.bölümde danielle’in arkadaşlarının hangi hastalıktan dolayı delirdiklerini merak ediyorum ne dumanmış ya birde birini tapınağa çekip diğerlerininde gelmesini sağlıyo…:D birde 6.bölümde benjamin yine kime ne yaptı umarım sonraki bölümde ortaya çıkar ve yine umarım ki penny’le ilgili bişi değildir:/ ve jack yine john’un lafına geldin biraz geç oldu ama:))

gurthsul demiş,

20 Şubat 2009 @ 21:39

jack basın sağolsun dıyen zat sayıdın komutanı degılmıydı yahu

benjamin linus demiş,

20 Şubat 2009 @ 21:45

bence gayet güzel bir bölümdü, adaya bu kadar çabuk döneceklerini düşünmüyordum.
jack adada gözlerini açtığında ne kadar da mutluydu. kate’in aaron hakkında soru sorma demesi ve jack’in bunu kabul etmesi sinir bozucuydu. yavrum Jack bi kız için daha ne kadar düşeceksşn, ki o kız sawyer’ı tekrar gördüğünde ne yapar bilinmez:)))

benjamin linus demiş,

20 Şubat 2009 @ 21:48

bu arada benjamin’in penny i öldürdüğünü sanmıyorum. ama o izlenim verilmeye çalışmış. benjamin daha zekice ve taktiksel davranan biridir. epeydir yüzü gözü dağılmamıştı:(( benjamin’e uzanan eller kırılsın!!!!

ismrliyimm demiş,

20 Şubat 2009 @ 22:55

lapidusa takıldım ben de. bu adamın o uçakta olması tesadüf ötesi bişey olsa gerek. valla ben o 6′lıyı uçakta görseydim feci tırsardım uçağım düşecek diye:D:D

madturk demiş,

20 Şubat 2009 @ 23:00

kardeş ne iş ise , jack’te var bi keramet . babasını christian sheperdi adaya o getirdi oceanic 815 le , ikinci ajira 316 uçak vakasında john locke u babası gibi adada diriltecek hemde babasının ayakkabılarıyla .:)

hurleyin elindeki charlie nin gitarı gibi , adaya geldi yoksa o damı dirilecek ?

hawkingte sen özelsin gibisinden laflar etti jacke .
bence 316 düştü ve uçaktaki diğer yolcular mevta .. belki frank lapidusta mefta olabilir . oceanicin düştüğünü öğrendiğindeki nedensiz ağlaması buna işaret olabilir . ölmesi gerekliydi belkide bu sefer kaderi bir course-correcting yapmıştır ona.

john lock demek istiyoki ben size kalmanızı söylemiştim , sizin yüzünüzden kendimi feda ettim diyor :)
desmond da sıyırdı artık . ama onuda tekrar çekerler oltaya getirip :)

gahoy demiş,

20 Şubat 2009 @ 23:37

ben in annesi onu doğururken ölmüştü,okumayı annesinden öğrendiğini söyledi.

duygu.. demiş,

21 Şubat 2009 @ 00:31

benin yalanları bitmek bilmez bu 1 2.si de acaba ben bütün dharmayı zehirlerken şimdi bizim tekrar adaya dönen karakterlerimizi de mi zehirlicek

karamik demiş,

21 Şubat 2009 @ 01:02

Konum: Okyanusya, Kuzey Pasifik Okyanusunda ada.
Coğrafi konumu: 13 28 Kuzey enlemi, 144 47 Batı boylamı
Haritadaki konumu: Okyanusya
Yüzölçümü: 541.3 km²
Kara komşuları: 0 km
Sahil şeridi: 125.5 km
İklim: Tropikal deniz; hava genellikle sıcak ve nemlidir, kuzeydoğu rüzgarlarının etkisi ile değişmektedir. Ocak - Haziran arası kuru mevsim, Haziran - Aralık ayları arasında yağışlı sezon yaşanır.
Arazi yapısı: Volkanik özellikli, mercan resifleri ile çevrilidir.
Deniz seviyesinden yüksekliği: en alçak noktası: Pasifik Okyanusu 0 m
en yüksek noktası: Lamlam Dağı 406 m
Doğal kaynakları: Balık, turizm
Arazi kullanımı: tarıma uygun topraklar: %3.64
daimi ekinler: %18.18
diğer: %78.18 (2005 verileri)

ahmet demiş,

21 Şubat 2009 @ 01:12

yav bu frank lapidus deişmişmi banamı öyle geldi? benzetemedim bizim elemana:)

jkluj demiş,

21 Şubat 2009 @ 01:58

ben de kate in fikrini değiştiren şeyin aaron olduğunu düşünüyorum kesinlikle…sayidin o uçaktan haberi yotu sahiden.polisin onu o uçağa bindirmesinin,jack in dedesinin bavulundan babasının ayakkaıblarının çıkmasının,uçağı lapidusun kullanmasının tesadüfle bi alakası yok.ve ben in taktik adamı olduğunu söyleyen arkadaşa katılıyorum.jack i vazgeçirmeye çalıştığı için des i öldürmeye gidecek kadar basit planları olamaz en azından ben yakıştırmam ona.

kate22 demiş,

21 Şubat 2009 @ 03:05

ben peny e falan dokunmadı bence bi kadını öldürmek bi adamı o kadar kana bulamaz ama eger bi ıraklıyla bogustuysa işte o zaman kana bulanabilir hatta az bile bulanmıs :)yani arkadaslar ben sayidle bogustu bana göre ama desmonda o kadın adayla işin bitmedi demişti eger pen ölürse gercekten desmondın adayla işi bitmedi ama ben in işi bitti :)

osman yerebakan demiş,

21 Şubat 2009 @ 06:40

1. Sezon’daki tahmin edemeyeceğimiz, böyle dizi sonunda oha yok artık dediğimiz bölümler olsun istiyorum. Artık Lost bölümleri 1. Sezon’un öncesi bölümleri gibi olmaya başladı. Daha çok zevk versin istiyorum. Yetkililere burdan sesleniyorum. Onlarda çok fifi der ya zaten :D

yasemin demiş,

21 Şubat 2009 @ 10:13

düz mantık yürtürsek benjamin o halde limanda olduğuna göre en mantıklı olan penny’e gitmiş olması, zaten gidecekti biliyoruz. ben penny’i öldürdüğünü düşünmüyorum boğuşmuş olabilirler ve eğer des’in de adaya dönmesi gerekiyosa ben penny’i ve charlie’yi bi yerde tutuyodur ve bu durumu des’e karşı kullanacaktır belki

yasemin demiş,

21 Şubat 2009 @ 10:54

john lock adadan oceanic 6′lıyı ikna etmek için ayrılmadı mı, benjamin’de aynı amaç için uğraşıyo. o zaman benjamin’in ikna edemediği (en azından aksini biz görmedik) kate, sayid ve hurley’i john lock ikna etmiştir belki. kendisini öldürmesinin ardından izleriz heralde öyleyse.

LostİnLost demiş,

21 Şubat 2009 @ 13:06

7-Lapidus’un o uçağa binmesi tesadüf olamayacağına göre bir şeylerden haberi var mı?İlk uçağın pilotu da o olmasına rağmen uçuşu arkadaşı yapmıştı ve kendisi böylelikle kahramanlarımızla birlikte adaya düşmemişti.
işte sen kendi ağızınla söyledin QwErTyU Orijinal uçuştaki olayları mümkün olduğunca yeniden canlandırmanız gerekiyor diye aslında Lapidus kullanmalıydı işte kullanıyor şimdi uçağı.
Birde bu Locke çevirdikden sonra ada geçmişde sabitlendi aslında locke en başından beri o yapmalıydı bu işi ama benjamin çevirdiği için ada zamanda atlamalara maruz kaldı yanlış kişi çevirdi çarkı asıl locke çevirmeliydi

pro_metheus demiş,

21 Şubat 2009 @ 13:15

yahu ben peny e desmond jak i wazgeçirmeye çalıştığı için bişey yapmayacak…ben in charles widmore a sözü var..sen benim kızımı öldürdün bende senin kızını öldürecem dedi yaa 4. sezonda olmadımı nekadar çabuk unuttunuz :)..zaten jack ten ayrılırkende bi arkadaşa sözüm var onu gerçekleştirmeye gidiyorum dedi…elbette ben sebepsiz yere peny i öldürmeyecek intikam ateşiyle yanıyor adam :)… umarım öldürmez ama …benjamin bu kafasına taktımmı yapıyor malesef ..neyse önümüzdeki maçlara (bölümlere) bakalım :)

meldaa demiş,

21 Şubat 2009 @ 13:56

arkadaşlar bence sayid hurley e atılan suçu itiraf etti ve tutuklandı eğer başka türlü olduğunu düşünürsek hurley havaalanında elini kolunu sallaya sallaya nasıl dolaşabilirdi yani büyük ihtimalle ben pen in yanındaydı sayid de bu şekilde tutuklandı

kaan demiş,

21 Şubat 2009 @ 14:17

tam olarak emin değilim ama fısıltıların kaynağınıda bulduk fısıltıları bizimkiler çıkarıyomus kate claire i dogurturken sawyer orda yoktu isteyen izlesin ama fısıltılar wardı yani fısıltıları bizimkiler cıkarıyor

cH3N@ß3th01 demiş,

21 Şubat 2009 @ 16:11

bide bişey sorcam bunlar gerçekten dharma zaamnına dondulerse benjamin yine kendiyle karşılıcak ama asıl soru o deil asıl soru benjamin zamanında temizlik yapmıştı dharmaya sorum mu acaba o zamanlara dönmüş olabilirlermi

desmond01 demiş,

21 Şubat 2009 @ 17:44

benjamın e ne oldu öyleya

desmond01 demiş,

21 Şubat 2009 @ 17:46

benjamın e ne yaptılar kım yaptı

Ogeday Batuhan demiş,

21 Şubat 2009 @ 20:23

Arkadaşlar : Oceanic 6 lısı Adadan 3 Yıl Önce Kurtuldu Şu Zamana Göre . Ama Ada Nasıl ? Odamı 3 yıl ilerde …O Ayrıntıyı Yakalayanınız Var Mı ? Adada mı 3 Yıl İlerde ?

Cihan demiş,

21 Şubat 2009 @ 21:40

@kate22

Evet sana katılıyorum.Ben Sayit’le dövüştü ve belkide bilerek dayak yedi.(Gerçi istesede dövemez ya Sayid’i)Çünkü Sayit’i tutuklatıp götürecekti,planı buydu.Kate nasıl tutuklu olarak geldi ise bir kişininde yine tutuklu olması gerekiyordu herhalde.Zaten Sayit’i başka türlü de götüremezsin.

see you another life brother demiş,

21 Şubat 2009 @ 23:59

arkadaşlar şunu farkettim;
eski bölümleri tekrar izleyin, herkes yerlerine geçerken birbirini tanıyromuş gibi gülümsüyor. selam veriyor. sonra uçak düşerken herkes oksijen maskesi taktıktan sonra dışardan çok beyaz bi ışık giriyor içeri. tıpkı 6. bölümde adaya ışınlanırkenki gibi.yani herkes ilk uçak düştüğünde adaya ilk defa düşmediler aslında.
sonra john locke tekrar canlanacak adaya düşünce. christian sheppard gibi yani. bi de bugün rastgele bi bölüm izledim 2.sezon 1.bölüm.orada desmond ile jack stadyumda karşılaşıyor ve dsmondun konuşmalarına dikkat edin, bi mesaj içeriyo sanki gelecekten gelmiş gibi. bence bir daha izlersek, eski bir çok bölümde gelecekten gelip bazı şeyleri düzeltmek için bişeyleri değiştirmeye çalışmış olduğunu göreceğiz adadakiler…
(çok devrik bi cümle oldu neyse :)

phonomania demiş,

23 Şubat 2009 @ 23:43

yukarda bir arkadaşımız söylemiş. 5. resimdeki adam Sayid’in eski komutanı ya da tertibi değil mi? ben de çok benzettim ona. yanlış olabilir ama sanki o gibi :S

darklaz demiş,

24 Şubat 2009 @ 19:29

Merhaba,
benim merak ettiğim bir husus var,
hadi adadan ayrılan bütün herkes bir şekilde döndü..

Peki adadan çoook önceden ayrılan Michael’ in çocuğu ne zaman dönecek sizce? (Kazık kadar adam olmuştu :)
onunda dönmesi gerekmez mi?

serhat demiş,

24 Şubat 2009 @ 23:51

arkadaşlar farkettiniz mi bilmiyorum ama Jack aynı John locke gibi konusmya ve davranmaya baslamıs mesela kate ile aralarında gecen bir diyalog da yine hepimiz aynı ucaktayız bu nasıl oldu diye soryor jack kate e. sanki locke gibi kadere inanmaya başlıyor. sanki kate de jack in daha once locke ile diyaloglarındaki gibi ”bir bilet satın aldılar” diyerek alaycı bir tavır sergiliyor bu da benim ilgimi ceken bir ayrıntı …

LOSTinLOST demiş,

25 Şubat 2009 @ 23:02

BENCEE BENJAMIM PENNY İ ÖLDÜRMEYE YATLARIN OLDUĞU LİMANA GİTTİ… ZATEN WİDMORE BENDE SENİN KIZINI ÖLDÜRCEM DEMİŞTİ

sawyerrrrr demiş,

26 Şubat 2009 @ 00:43

arkadaslar şimdi farkettim ben in suratındaki kan lekeleri sankı biri tırnaklarıyla yolmus gibi ve limanda olduğuna göre sanırım beni penn yolmus.dexterı çağırsaydık kan lekelerini daha ii yorumlardı ama benden bu kadar :)

LOSTinLOST demiş,

26 Şubat 2009 @ 19:05

bendeeeeee onu dedim zaman.. BENJAMIN ile PENNY birbirlerine girmişler

claire demiş,

1 Mart 2009 @ 18:11

benim kafama takılan bişey var.madem adadakileri kurtarmak için ocienic 6 lısının dönmesi gerekli.neden aaron dönmüyor.o da 6 lıdan birii.kate jack e “eğer dönmemi istiyorsan onunla ilgili birşey sorma” diyor.ve bu sahneden sonra aaron ın adı hiç geçmiyor..acaba kate aaron u nereye bıraktı?

brc demiş,

12 Mart 2009 @ 20:58

ya bi de işin komiği adamın kolu alçılı yine kimse sormuo noldu diye ya :D ne saçma bişeydir bu

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın