5×03 Jughead

lost, daniel faraday, miles, charlotte, richard, others

Bölüm Adı:
Jughead (Desmond merkezli)

Yayın Tarihi:
28 Ocak 2009


Konu:
Desmond adanın zamanda öngörülemeyen sıçramalarının durdurulabilmesi için Daniel‘in bahsettiği kadını aramaya başlar. Locke kazazedelere saldıranların kim olduğunu öğrenir.

Yazan:
Elizabeth Sarnoff & Paul Zbyszewski

Yöneten:
Rod Holcomb

Oyuncular:
Naveen Andrews (Sayid rolünde)
Henry Ian Cusick (Desmond rolünde)
Jeremy Davies (Daniel Faraday rolünde)
Michael Emerson (Ben rolünde)
Matthew Fox (Jack rolünde)
Jorge Garcia (Hurley rolünde)
Josh Holloway (Sawyer rolünde)
Yunjin Kim (Sun rolünde)
Ken Leung (Miles rolünde)
Evangeline Lilly (Kate rolünde)
Elizabeth Mitchell (Juliet rolünde)
Terry O’Quinn (Locke rolünde)

Misafir Oyuncular:
Nestor Carbonell (Richard Alpert rolünde)
Sonya Walger (Penelope “Penny” Widmore rolünde)
Alan Dale Charles (Widmore rolünde)
Rebecca Mader (Charlotte Lewis rolünde)
Tom Connolly (Jones rolünde)
Alexandra Krosney (Ellie rolünde)
Imelda Corcoran (Abigail rolünde)
Matthew Alan (Cunningham rolünde)
Dan Hildebrand (muhafız rolünde)
Mary Ann Taheny (Moira rolünde)
Raymond Ma Efren (Salonga rolünde)
Sarah Farooqui (Theresa rolünde)
Tuli Roy-Kirwan (sekreter rolünde)

Dikkat!
Jeremy Davies (Daniel Faraday) ve Ken Leung (Miles) daimi oyuncu kadrosunda yer alırken, Rebecca Madder (Charlotte Levis) hala misafir oyuncu olarak görünmekte.

Kaynak: abc
Paylaşan: Ginsberg


kahin demiş,

26 Ocak 2009 @ 05:27

Desmond’la ilgili bölümse, flashes before eyes ve the constant kadar iddialı bir bölüm bekliyorum.

_maydanoz demiş,

26 Ocak 2009 @ 07:14

Sarah Farooqui (Theresa rolünde)

”Theresa merdivenlerden yukarı düşer” ”Theresa merdivenlerden aşağı düşer”

sizce boone la bir ilgisi olabilir mi ?

iboberk demiş,

26 Ocak 2009 @ 08:47

Rebecca Madder (Charlotte Levis) yedek oyuncu listesinde olduğu için belki de ölücek zaten bu promoda charlotte un böle kıvrandığı bi bölüm var

LostinLost demiş,

26 Ocak 2009 @ 09:49

Rebecca Madder (Charlotte Levis) hala misafir oyuncu olarak görünmekte.Dahimi oyuncu kadrosunda değil çünkü bu bölümde ölecek bir yerden duymuştum. 3.bölümde önemli biri ölecekmiş diye belkide kızıl ötesi ölür.

LostinLost demiş,

26 Ocak 2009 @ 10:16

şu yukardaki resimde sadece Richardın üstü başı temiz diğerlerinin pislenmiş. Richardı her gördüğümüzdede başka bir köstümle karşımıza çıkıyo

xaxaxa demiş,

26 Ocak 2009 @ 11:11

arkadaşlar 5. sezon basın bildirisinde artık TEK MERKEZLİ olmucak denmişti ama bu hafta tek DESMOND merkezli saçma değil mi

khellem demiş,

26 Ocak 2009 @ 11:11

burdan da ateşli okları kimler atıyor belli oldu galiba. adamlarda ok yay teçhizatı mevcut… ama neden sadece adaya helikopterle gelenler yakalanmış…

xaxaxa demiş,

26 Ocak 2009 @ 11:14

bence boone kesinlikle ilgisi war 5. sezon açıklamasın ölen karakterler karşımıza çıkabilir denmişti
*BOONE
*CHARLİE
*ANA LUCİA
*LİBBY
*EKO
aklıma gelen en önemli karakteler bunlar bence karşımıza çıkacak

ismrliyimm demiş,

26 Ocak 2009 @ 12:34

belki de charlote ile ilgili bi şaşırtmadır bu misafir oyuncu olayı kim bilir. lost sonuçta bu:D

charlotte demiş,

26 Ocak 2009 @ 12:44

ya charlotte ölmesiiinnn. onla ilgili güzel hikayeler çıkabilir hatırlarsanız doğduğu yeri arıyodu. adanın sırrını bilen biri olabilir kendisi ölmesinn:(

lostkoliq zeyno demiş,

26 Ocak 2009 @ 12:52

yha boone ve charlıe’yi çok özledimm:(

kahin demiş,

26 Ocak 2009 @ 13:04

kızıl ötesi ölmez sanırım, imdb’de 10 bölümde de adı gözüküyor. Bu bölümde içine şeytan girmiş gibi davraniyor, zamanda yolculuk yaramadı kızımıza.

Ogeday Batuhan demiş,

26 Ocak 2009 @ 13:51

Ya Shannon Rutherford ( Maggie Grace ) !!! önemli değil mi ?
Ayrıca Walt’da O Ölmeden Önce Shannon’a Görünmüşdü !!!
Bence Adayala Walt’un —Waltla da Shannon’nun Alakası War !!!

Sizce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onurabi demiş,

26 Ocak 2009 @ 14:10

Nestor Carbonell (Richard Alpert rolünde)
Şu adam bi ana kadroya girse herşey hallolacak :)

blüppp demiş,

26 Ocak 2009 @ 15:58

charlotte i oyanayan aktirisimiz halen test aşmasında oyunculuğu test ediliyo diye okumuştum biyerde ölüm falan yokk

melüss demiş,

26 Ocak 2009 @ 16:43

ya ben şunu çok merak ediyorum hatırlarsanız biri kadın biri erkek olmak üzere 2 kişi vardı adlarını hatırlayamıyorum ama ormanda bişi bulup içmişlermydi neydi felç gibi bişey olmuşlardı bide değerli bişey bulmaya çalışıyorlardı sonra onları bulmuşlardı öldü sanıp gömmüşlerdi tam gömerlerken gözlerini açmışlardı ama felç oldukları için bişey yapamamışlardı onlara ne oldu adada ölenler dirildklerine göre onlarda geri mi dönecekler yorumu olan yapsın lütfen…

x51r demiş,

26 Ocak 2009 @ 16:58

Ya arkadaşlar claire nerede ?

LostinLost demiş,

26 Ocak 2009 @ 17:55

melüss niki ve paulo öldü artık geri dönemezler.
x51r o 5.sezon hiç olmayacal ama 6.sezon döncekmiş. ya öldü ya kaldı bilinmiyor orası

charlieee demiş,

26 Ocak 2009 @ 18:09

böle kadroyu görünce de olmuo ki
charlie ve claire yine yok işin merağı kalmıo böle

defy27 demiş,

26 Ocak 2009 @ 18:19

O ölenler Niki ve erkek arkadaşı..
bişi içmediler bişi akrebi tarafından sokulup sinir sistemlerini dondurdular…adada geçmiş zamanda bişi olmadıysa bunu değiştirme gücüne bir kişi haricinde kimse yok..oda Desmonda sadece olayları o değiştirebilir..

xaxaxa demiş,

26 Ocak 2009 @ 18:31

melüs anladım hatta kız export dizisinde oynuyodu

Desmond demiş,

26 Ocak 2009 @ 19:35

melüss doğru söylüor ya şu gömülen 2′li nerde?
2 bölüm geçti hala haber yok 3. bölümdede yoklar sanırım..

Mr Gambit demiş,

26 Ocak 2009 @ 19:45

Babasında

fırat demiş,

26 Ocak 2009 @ 20:00

melüss;kardeş onlar gömüldü gitti yani öldüler birdaha geri döneceklerini sanmıyorum isimleride:nikki ve paulo
x51r;kardeş claire nin bu sezon olmıcağına dair tahminler var en son jocopun yanında kalmıştı,6.sezonda ne yaşadığını görebiliriz…belkide bu sezon çıkar karşımıza kim bilir…

zeyno laçin demiş,

26 Ocak 2009 @ 20:23

theresa kesinlikle boone la alakalı bence boone nun küçüklüğünü görücez çünkü 1.sezonda dadısının adının theresa olduğunu söylemişti lock a.

zeyno laçin demiş,

26 Ocak 2009 @ 20:25

felç olanların adı nikki ve paulo idi.kesin mezardan çıkmışlardır.ummadık yyerden çıkarlar

Ogeday Batuhan demiş,

26 Ocak 2009 @ 20:34

Arkadaşlar Claire 5.Sezon Finaline Kadar Yok !!! Daha Onu Görmek İçin 15 Bölümümüz Var !!!

ilker demiş,

26 Ocak 2009 @ 20:40

claire 6 sezonda geri dönecek diye biliyorum..5.sezonda yok galiba…

Bu arada bence bu 3. bölüm fragmanında locke sanki helikopter gibi bişeyin içinde geri dön gibi bişeyler söylüyo cok merak ettim…

ozan demiş,

26 Ocak 2009 @ 21:22

desmond desmond desmond dizi için geçtiğimiz sezonda fovori ismimdi neden çünkü diziyi anlamaya başladık bu karekter ile bu sezonda öle olacak desmondun olduğu bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum…

dogacan.. demiş,

26 Ocak 2009 @ 22:02

geliyor arkadasım merak etme,ama 6.sezona kadar beklemek zorundasın:)

karamik demiş,

26 Ocak 2009 @ 22:15

bu bölümden pek bişiy beklemiyorum açıkcası. ama 3. bölümler genelde bomba olur ama bu dandik gibi

arda demiş,

26 Ocak 2009 @ 23:19

@x51r
Claire 5.sezonda olmayacak. 6.Sezonda tekrar gircek diziye.

bsbkev demiş,

27 Ocak 2009 @ 00:13

Bu arada hala JİN’de ortalarda yok!

kahin demiş,

27 Ocak 2009 @ 00:22

Niki Paul elmas arıyorlardı, seyirci onlara gıccıktı ondan öldüler.
aynı bu sezon mr kurba surat’a Neil adı sanırım. Ok’la öldü. 3. Bölüm’de de oynasa isyan çıkardı. Çok sivri bi tipti.

zeyno laçin demiş,

27 Ocak 2009 @ 00:23

bence clair öldü

Ali demiş,

27 Ocak 2009 @ 01:39

Nikki ve Paolo..geri döneceklerini sanmam..Cevaplanacak o kadar çok soru var ki bence onlara sıra gelmez…

Ali demiş,

27 Ocak 2009 @ 02:06

Bu arada çok önemli bir haber aldım..
Diğerleri diye tanımladığımız (s5 b2) kişiler Latince konuşuyor ve adadakilerden biri konuşulanları gayet iyi anlıyor..

Kim olabilir ?
Yoksa onlardan biri mi ?

time travel demiş,

27 Ocak 2009 @ 03:23

desmon la ilgili bi bölümse eminim harika bi bölümdür the constant bölümünü yüzlerce kez izlemişimdir yinede bıkmıyorum izlemekten :D umarım buda o tat ta bi bölümdür lostun hiç bi bölümü sıkıca olamaz ama desmondla ilgili bölümler diziyi yönlendiren dönüm noktası yaratan bölümler oluyo

EurosoftBilgisayar demiş,

27 Ocak 2009 @ 04:12

Richard in tayfasının elinde ok var demekki okla saldırı yapan richard ın adamları idi. Ve locke pusulayı göstererek bizimkileri kurtaracak

ronnie demiş,

27 Ocak 2009 @ 09:14

claire christian ve jacob ın yanında.

musa demiş,

27 Ocak 2009 @ 11:40

LostinLost benim de dikkat ettğim bir şeye dikkat etmişin adam ( Richard) her zaman temiz geziyor

LostinLost demiş,

27 Ocak 2009 @ 11:52

adam bakımlı adada yaşıyo olsa kendisine iyi bakıyo

LostinLost demiş,

27 Ocak 2009 @ 11:54

nedense hep siyah ağırlıklı giyiniyo adam

xaxaxa demiş,

27 Ocak 2009 @ 12:01

arkadaşlar dikkatlı bakarsanız sawyer ve juliet kovalayan adamların üstünde DHARMA TULUMLARI war bence onlar DHARMADAN bizimkileride DİĞERLERİ (SALDIRGANLARDAN SANDILAR) 5. sezon açıklamalarında DHARMA ve DİĞERLERİYLE ilgili açıklamalar yapılacak denmişti buda bir başlangıç olabilir

xaxaxa demiş,

27 Ocak 2009 @ 12:03

bi şey sorcam 4. bölümde bu hafta yayınlanmıcak mı e nie 4. bölümle ilgili bişey yoq

ferMANyak demiş,

27 Ocak 2009 @ 13:56

charlott gidici ben diyim size..

blüppp demiş,

27 Ocak 2009 @ 14:12

xaxaxa;
gönül isterki her hafta iki bölüm verilsin ama ilk haftaya mahsusutu 2 bölüm. bu hafta sadece 3.bölümü izliycez

atalay demiş,

27 Ocak 2009 @ 14:13

JİN NEREDEEE

defy27 ARKADAŞLAR KESİN OKUYUN demiş,

27 Ocak 2009 @ 14:59

ARKADAŞLAR İLGİNÇ ŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM.YOUMLARINI BEKLİYORUM

John Locke ve adada kalanların geçmişe gittiğini biliyoruz..Önceki sezonlardaki bölümleri hatırlayalım..örneğin birinci sezonda

1. Boone’un öldüğü uçağı rüyasında görüyordu(sezon 1) önceden yaşamış gibi
2. sanki daha önceden orada bulunmuş gibi havada ne zaman yağmur yağacağını ve duracağını biliyordu.(Sezon1-Sezon 4E02)
3. Ben’in onun vuracağını biliyordu ve böbreğinin orda olmaması sizce tesadüfmü?
4. S04E11 cabin fever’da Horace diye bir adamı rüyasında görüyordu ve o adam ona Jacon’un yerini söylüyorudu.Muhtemelen o adamla geçmişte karşılacasak.zaten 5ci sezon başlangıcında O oyuncu ile 2 bölümlük anlaşma yapmışlar diye okumuştum.
5. S01E224-25 john Locke ve jack aralarında bir konuşma geçiyor.
john Locke diyorki ‘sence adaya tesadüf eserimi düştüğümüzü zannediyorsun,kader diyor. Jack ise ben kadere inanmam diyor bunun üzerine John Locke hayır jack (İnanıyorsun ama daha bilmiyorsun diyor muhtemelen bu sezonda o konuşmanın devamını görebiliriz flash back’te.
6. Sezon 3 te john locke’un babasını öldürdüğü bölüm. Ricahard ona Sawyer dosyasını veriyor babasını öldürmesi için muhtemelen bu zamandan oraya gittiği için..dosyayı Kendisine vermesi için richardla konuşuyor..zamanı gelince bana ver diye zaten S05E01 John vurulduğumu nerden biliyorsun diyor Richard: sen söyledin yada söyleyeceksin diyor.

• Muhtemelen bu olaylar desmond’a olduğu gibi birden anı olarak canlanıyor yorumlarını bekliyorum…Çünkü adada john Locke ne zaman kitlense hep bir rüya görüyor ne yapacağını birileri söylüyor…ben bunların hepsini o zamana gelene kadar kendisi tasarladı..

defy27 ARKADAŞLAR KESİN OKUYUN demiş,

27 Ocak 2009 @ 15:04

Bunun gibi 10 tane daha John Locke olayı bulurum…

ı love you lost demiş,

27 Ocak 2009 @ 15:12

bence charlotte ölcek

ece demiş,

27 Ocak 2009 @ 16:39

yani yarınmı yayımlanıcak ne çabukkk

tknzcn demiş,

27 Ocak 2009 @ 17:28

Ali demiş,

27 Ocak 2009 @ 02:06

Bu arada çok önemli bir haber aldım..
Diğerleri diye tanımladığımız (s5 b2) kişiler Latince konuşuyor ve adadakilerden biri konuşulanları gayet iyi anlıyor..
—spoiler—-
latince konuşan kişi Juliet
2 kişi yakalıyorlar saldıranlardan ve bu ikisi latince konuşmaya başlıyor.Juliet anlıyor. John bu iki kişi nasıl biliyorlar diye soruyor
Juliet de benimle aynı şekilde çünkü onlar diğerleri gibi bişi diyor. ve bunların hepsi jughead sneak peeklerinde geçiyor.

http://www.nessima.com/lost/lost-503-jughead-iki-yeni-sneak-peek
link bu
ayrıca bu linkte desmond la penny nin kızı olduğunu da öğreniyoruz.
ve john’un elinde tuttuğu tüfeğin ismi M1 Garand rifle ve üretim tarihi 1936–1963.
bizimkilerin son gittiği zamanı siz düşünün yani…

—spoiler—

MAHMUT demiş,

27 Ocak 2009 @ 17:42

HEERKES 5. SEZONDAKİ OLAYLARI NERDEN BİLİO İZLEMDNZMİ YOKSA FARADAY ANNEMİ BUL NEZ AMAN DEDİ 5 .SEZONDAMI BN NASIL İZLEYEBİLİRM

fırat demiş,

27 Ocak 2009 @ 18:18

MAHMUT;kardeş 5.sezon bir çok sitede var alt yazılı şekilde tabii bizim konuştuklarımız ise 5.sezonun 3.bölümüne ait resmi site olan abc.go… sitesinde yayınlanan sneak peakler yani o bölüme ait kesitler ve bu sitede izleyebileceğin 3.bölüm promosu…

khellem demiş,

27 Ocak 2009 @ 18:26

defy27 bul yeterki… merakla bekliyoruz

see_you_next_time_brother demiş,

27 Ocak 2009 @ 19:02

charlotte muhtemelen 3. bölümde ölmüyor, daha ilerdeki bölümlerin oyuncu listesinde ismi asıl kadroda geçiyor.

atom demiş,

27 Ocak 2009 @ 19:23

bir sey buldum 00:43 de jackin babası gözüküyo dikkatli izleyin acaba kimle karsılasıcak?

Ogeday Batuhan demiş,

27 Ocak 2009 @ 20:42

ARKADAŞLAR BEN LOST 5.SEZONU İZLİORUM SİTELERDEN AMA KENDİM İNTERNETTEN İNDİRİP DAHA NET İZLEMEK İSTİORUM !!!
BİLDİĞİNİZ SİZİNDE İNDİRDİĞİNİZ GÜVENİLİR BİR SİTE VARSA BANA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ ? ( ALT YAZILI)
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

BU YAZIYI OKUYUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

time travel demiş,

27 Ocak 2009 @ 20:45

heyy site yöneticilerii size sesleniyorum site güvenliğinizimi arttırırsınız ne yaparsınız bilmem gecen günlerde trojandan giremiyoduk şimdide lost fan ı açıyom düşler sokağı gibi başka bi site açılıyo biraz denedikten sonra girebildim dikkatinizeeeee

Anladımmmmm demiş,

27 Ocak 2009 @ 21:10

Defy 27 nin yorumunu okuyunca beynimde şimşek çaktı.. Adada ki zaman atlamaları yüzünden eğer daha önce tanışmamış olan iki kişi daha sonra tanışıncaya kadar eğer karşılaşsalar bile birbirlerini hatırlamıyorlar… Bu örneği Desmond ile Faraday’ın istasyon önündeki karşılaşmalarında gördük… İşte gizli nokta burada… John Locke da daha önce Richardla bi şekilde karşılaşıyor ve başına gelenleri anlatıyor.. Ancak Richard onu görünce hatırlamıyor… Sebebide henüz onlar tanışmadılar… Jack - John - Walt ve Faraday’ın bu adada şu yada bu şekilde daha öncede bulunduklarını artık ben ANLADIM… çünkü henüz yaşamadıkları için hiçbiri bişey hatırlamıyor… Analayan anlamıştır… Saygılar.. Namaste..

sezin demiş,

27 Ocak 2009 @ 21:32

desmond merkezli bir bölümse çok güzeldir. ”brother” :)))

katherine demiş,

27 Ocak 2009 @ 22:51

charlie’yi özledim ya, desmond ona aaron ve claire’in helikoptere bindirildiğini gördüğünü söylemişti, aaron bindi ama claire yoktu.
desmond yalan mı söyledi yoksa başka bir durum var da henüz bize mi göstermediler…?
claire çocuğunu bırakıp gidecek kadar delirdi mi yoksa bedenine başka bir ruh fln mı girdi??? anlamadım yaa
4.sezon finalini beğenmemiş ve sırf o bölüm yüzünden lost’a ilgimi kaybetmiştim ama sanırım yeni sezon beni yeniden saracak

Sobi demiş,

27 Ocak 2009 @ 23:52

claire nerde hakikaten ya bi anda kaybettiler kızı alakasız şekilde niye göstermiyorlar ki nolduğunu

_maydanoz demiş,

28 Ocak 2009 @ 02:53

http://video.google.com/videoplay?docid=-2652321590638982162

arkadaşlar bu 5. sezonla ilgili bir promo bir çoğunuz izlemiş olabilir sadece bana ilginç gelen bir ayrıntıyı paylaşmak istedim
videonun 02:43 dakikasında bir piramit görüyoruz

aşağıdaki link tede bir piramit göreceksiniz

http://www.lescarta.com/wp-content/maya-piramidi.jpg

bu “MAYA PİRAMİDİ CHICHEN ITZA”
Meksika’nın Yucatan yarımadasında 11.Yüzyıl’dan kalma, Maya Uygarlığı’nın simetrik mimari şaheseri.

birbirine oldukça benzeyen bu piramitler hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
bu konu daha önce yeraldıysa kusura bakmayın ben farketmemiş olabilirim sadece mayalarla ilgili araştırma yaparken bu iki piramidin çok benzediğini farkettim o kadar

khellem demiş,

28 Ocak 2009 @ 09:01

Bu arada MAHMUT sen geçmiten mi geldin… Yoksa 4. sezon finalini izlerken sen de adayla birlikte zaman tüneline mi girdin… 1 hafta oldu dostum yayınlanalı… çeşitli sitelerde linkleri var. rahatlıkla bulabilirsin…

defy27 ARKADAŞLAR KESİN OKUYUN demiş,

28 Ocak 2009 @ 15:39

Maydonoz o izlediğin video fan club tarafından yapılan bir video..
oradaki tapınağın lostla alakası yok….dikkat edersen görüntüyü başka yerden almışlar..

khellem demiş,

28 Ocak 2009 @ 16:15

aslında biz kate için gelen avukatları widmore gönderdi diye düşündük. bugün aklıma geldi o avukatları ben’in gönderme ihtimali daha yüksek sanki. ben herkesi adaya döndürmek istiyor ve kate adaya dönmek istemiyor. bunun için keyfini kaçırmak gerek. çocuğun kate’in olmadığını da ben biliyor. tanıdığımız ben için çok basit bir plan…

blüppp demiş,

28 Ocak 2009 @ 17:17

bomba bir haber::
desmond çocuğunun ismine ne koyacak??
cevap basit:CHARLİE
lostforum.gen.tr den alıntıdır…..

beetlejuice demiş,

28 Ocak 2009 @ 17:52

alakası yok ama siz de dikkat ettiniz mi bilmiyorum?ben adanın yerini değiştiren kişinin bir daha geri dönemeyeceğini sölemişti.(belki blöf yapıyordu)bir de sizce adanın yerini değiştirdikten sonra ben nereye ışınlandı.dikkat etmediyseniz 4.sezon 9.bölümün başını izlyein.ben çölün ortasında uyanıyordu ve kolunda bir çizik vardı.hatırlarsanız 4.sezon finalinde çarkın olduğu bölüme inerken düşmüş ve kolunu çizmişti.yani ben adanın yerini değiştirdikten sonra tunus ta kendini buldu.bu da çölün ortasındaki kutup ayısı iskeletini açıklar.
yorumlarınız neler

burak demiş,

28 Ocak 2009 @ 18:14

beetlejuice senin dediğin gerçekten çok mantıklı sana katılıyorum

beetlejuice demiş,

28 Ocak 2009 @ 19:48

Ben’in adanın yerini değiştirdikten sonra çölde uyanması kesinlikle doğru.ayrıca hoteldeki görevliye bugün ayın kaçı diyor.kadın da 21 deyince ben 2005 dimi diyor ve benin suratın bir gülümse oluşuyor.

xaxaxa demiş,

28 Ocak 2009 @ 20:13

arkadaşlar benim hatırladığım bir şey war yani bu sitede okumuştum galiba yada yorumlarda okumuşta olabilirim oceanic altılısı adaya dönmek için dünyanın çeşitli yerlerindeki dharma istasyonlarına gideceklerdi galiba öle bişey hatırlıyorum

khellem demiş,

28 Ocak 2009 @ 20:30

beetlejuice dediklerin kesinlikle doğru ancak bunu taaaa 4. sezonun final bölümü yayınlandığında yine bu sitede birisi yorumlarda açıklamıştı…
Ama geçte olsa güzel tespit…

LostinLost demiş,

28 Ocak 2009 @ 20:40

beetlejuice zaten biz onu bulalı yıllar oldu çööl olayını biz çözdük senin dediğin gibi oluyo.
maydanozun videosuna gelince benjaminin richard ve tayfasına tapınağa gidin dediği bölüme göre adamlar onu oraya koymuş ama belkide öle bi yer dizide çıkar bakalım lostta herşey beklenir. hem 4 ayaklı heykelden sonra böle bi tarihi yapıt çıkabilir.

lale demiş,

28 Ocak 2009 @ 21:15

arkadaşlar dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama bence richardın arkasında duran sarışın kız diğerlerinin şerifi 3.sezon çıkmıştı hatta jackin dövmesini okumuştu

beetlejuice demiş,

28 Ocak 2009 @ 21:28

benim de yıllar oluyo bulalı o detayı.hatta sezon finalini izleyince anlamıştım:)
bu şekilde kutup ayılarının adada ne yaptığını anladık
fakat şu jacob neyin nesidir.bu sezon acaba onun hakkında da ipuçları verecekler mi?

LostinLost demiş,

28 Ocak 2009 @ 21:31

yo o kız değğil o şerif kadındı kız değildi. yaşlıydı yani bu kız genç

DeliKadirUlan demiş,

28 Ocak 2009 @ 23:25

Birşey aklıma takıldı. Şimdi sezon 2 ‘deki hatch’in altında desmond’ın anahtarı çevirdiği bi kapak vardı. Dediler son çare olarak anahtarı çevirmek. Desmond bebeim o anahtarı çevirdi. Zamanla ilgili şeyler yaşadı sürekli adada. Acaba diyorum. O anahtarı çevirdiği yerle, orkide istasyonun altındaki çark’ın bi alakası olabilir mi? Yani hatch’de otomatik anahtarla çevriliyor. Orkide’deki ilkel manuel, ben gibi biri çevirecek sadece :D Yani ikiside aynı yere mi çıkıyor? Sonuçta ikisindede gökyüzü aydınlanmıştı. ilki olduğunda adadaydılar uzaktan ne olduğunu tam görmedik. Belki ozamanda ada zamanda kaydı biyerlere. olamaz mı?

arda demiş,

28 Ocak 2009 @ 23:36

@lale o kadın yaşlıydı, burdaki genç baksana :)

lostgirl demiş,

29 Ocak 2009 @ 07:10

jackin dövmesini okuyan o değildi cnm..

Lostfan demiş,

29 Ocak 2009 @ 11:29

arkadaşlar 5.sezon 3.bölüm acayip bişey ben izledim şimdi tamamını charles widmore ile ilgili çok önemli bişey öğreniyoruz
ya lostun senaryosunu yazanlara her gün daha da bi hayranlık duyuyorum

lale demiş,

29 Ocak 2009 @ 12:26

ben o kadının gençliği olduğunu kastedmiştim

AIDS demiş,

29 Ocak 2009 @ 13:40

Arkadaşlar dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama Ethan John Locke a silahını doğrulttuğu zaman yine parlamalar olmuştu ve ada gelecek bir zamana gitmişti. Parlama esnasında John gözünü kapatıp ışığa tepki veriyordu ama Ethan hiçbir tepki vermiyordu. Sanki ışık yokmuş gibi. Acaba Ethan adanın yerlisi olduğu için mi tepki vermiyor. Yoksa öldürüldüğü için mi? Yerlileri tepki vermiyorsa Richard ada ilk taşındığı zaman niye tepki verdi? Ayrıca John ın bacağındaki kurşunu çıkardıktan sonra yine parlama oluyor-bu kez çok kısa sürüyor- Richard tepki vermiyor.(gerçi tam olarak Richard görünmüyor ama…) Bence Ethan gelecekte öldürülmüş olduğu için parlamaların farkına varmadı. Benim düşüncelerim bunlar. Daha önce biri bu fikri ortaya attıysa özür dilerim.

zejiye demiş,

29 Ocak 2009 @ 14:00

Offfffff bu bolum cok iyi yaa :) kesin izlemeniz lazim..

http://www.cucirca.com/2009/01/26/lost-season-5-episode-3-jughead/

mysteriousLost demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:23

nikki ve erkekarkadaşı lostsenaristleri tarafından gereksiz görüldügü için öldürüldü şimdiki konunun onlarla hiç bi alakası yok.

claire nerde?jackin babası nerde? geçmişe gittilerse ve ethan göründüyse charlie boone ana lucia libby eko bunların da görünmesi gerekmez mi peki onlar nerde?

serkan demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:26

Charles Widmore’un nerden geldigi anlasildi ? Cok guzel bolumdu, artik butun sorulara cvplar veriliyo. Gercek konu basladi simdi.. Richard’ta heralde 250 yasinda falan :) Onuda yakinda acikliga kavustururlar insallah.

mysteriousLost demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:29

ya şimdi desmondun gelecegi az çok görebilmesinin nedeni o hani 108dk bi bastıgı düğme wardı yaa onunla alakalı dharma istasyonuyla alakalı bi şey gibi.hani oceanic815in düşmesine kendisinin sebeğ oldugunu zannediyodu bi yerden duymuştum onla ilgisi war lost’un 5*2 bölümünün sonunda benjamin linus we bi kadın wardı(bu kadını desmondın ilk gelecegi gördügü zmnı farkettiginde tanıyoruz) o kadın da gelecegi görebiliyodu we benjamine 70saatin war dedii oceanis 6lısını adaya geri götürmek için.işte desmonın gelecegi görme hikayesi de bunla alakalı ama tam çözemedim:)

mysteriousLost demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:35

peki sizce jin’in akıbeti nedir?jin ölmedi o bariz çünkü 4.sezon da gelecege gittiklerinde sun dogum yapıyodu jin de sun’ın warlıgından habersiz dogum yapan başka bi kadına çiçek we ayıcık götürüyodu hatırlarsanızz peki jin şimdi nerde we naısl kurtuldu hani ada yer degiştirdi ışınlandı ya peki jin de mi ışınlandı noldu?yorumlar please..

can demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:36

john ve yanindakiler adada gecmise gittiklerinde charles widmore un genclik haliyle karsilasiyor. iyiden iyiye ilginclesti bu dizi ya.

serkan demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:39

dizi adada 1954′te geciyo. Desmond’la ise 2007 olmasi lazim 3 sene sonrasi..

lost ottoman demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:40

yaw ark lar ingilizce izledim. dizi taaaaa 1956 yılına gitti. widmore un gençlik yılları. bir amerikan askeri olarak. bizim richard oradada var. hemde hiç değişmemiş. türkçe altyazı varmı bildiğiniz?

lost ottoman demiş,

29 Ocak 2009 @ 15:49

desmond widmore un odasına gittiğinde duvardaki tabloya dikkat ettiniz mi?

lost ottoman demiş,

29 Ocak 2009 @ 16:06

işte türkçe altyazı yeni çıktı fırından :)

http://www.turkcealtyazi.org/sub/106168/lost.html

xaxaxa demiş,

29 Ocak 2009 @ 16:58

kafamac çok önemli bir soru takıldı bi bölümde RİCHARD GRUBU daha yeni kuruyor kuruduğ grub saldırganlar mı DHARMA mı ?
yoksa adaya gelen amerikan askerleri mi kurdu DHARMAyı İKİSİDE değilse DHARMA nerde

reyhannn demiş,

29 Ocak 2009 @ 17:41

o neydi ya öyle =D ufffffffffffffff

blüppp demiş,

29 Ocak 2009 @ 17:43

harikaydııı katesiz jacksiz benjosuz sayidsiz hurleysiz bölüm olduunu hissetirmedi sanki.
—spoiler—–
bölüm desmond’un penny için doktor aramsıyla başlar en sonunda doktoru bulur ve tekneye geterir penny erkek çocuk dünyaya getirmişti ilerki dakikalarda anlıyoruzki aslında çocuğun ismi CHARLİE
adamız son parlamsından bu yana 1954 yılına gelmiştir john’ın richardı bulup pusulayı ona vremesi gerekmektedir.bu arada faraday miles ve charlotte diğerleri tarafınadn yakalanmıştır ama diğerleri bizimkileri amerikan ordusu sanmaktadır faraday kardeş aşkıı charloote’E ilan eder ve ederken adada hidreolik bi bomba olduğunu dile getirir bi kızla birlikte bombayı kapatmak için yola çıkar bombayı bulurlar üzerinde JUGHEAD yazmaktatıır faraday bombaya el sürdükten sonra bir delik olduğunu görür ve içine kurşun sıkıştırmaları gerektirdiğini söler.ama kız daniel a ınanmaz danıel da ona gelecekten geldiğini söyler bu arada sawyer ve juliet faradaya yardıma gelirler
john richardı bulur ama juliet ve sawyerı kıstıran adamlardan birinin isminin CHARLES WİDMORE olduğunu öğreniriz richar lockle konuşur locke richarda adadan nasıl çıkacağını sorar ama richar cevap veremeden gökyüzü yeniden parlar bu arada charlote fenalaşır burnu kanar ve yere düşer faraday onu tutar ama charlotte kanlar içindedir ve bölüm biterr…..
desmondda faradayın annesinin adersini widmore dan alır faradayın annesi LOS ANGLES tadır
——spoiler——
izlemeyenler içindir …..

aslihan demiş,

29 Ocak 2009 @ 17:48

bu bölüm beni çokta heyecanlandırmadı yani herzamankinden daha az şeyler öğrendik. desmondun oğlunun adınında charlie olması cok güzeldi. widmore un 1954 lü yıllarda adada olduğunuda öğrendik. tabi şu ellie bu şarışın kadınlada ilgili şeyler görebiliriz. çok hareketli ve aşırı şaşırtan bir bölüm değildi. ama widmore la ilgili gerçekleri öğrenmeye başladık.

faradayın zamanda bıraktığı teresada ilgi çekiçiydi bakalım neler olucak

bende buradan izliorum demiş,

29 Ocak 2009 @ 17:56

http://www.mirliva.com bende buradan izliorum goruntu kaliteside iyi.
peki indirebilecegimiz adres varmi bildiginiz

tknzcn demiş,

29 Ocak 2009 @ 18:24

—spoiler s05e04—
arkadaşlar 4. bölüm promolarına göre bizimkiler 1.sezon da locke’un hatchın kapağında ağlarken desmond’ın ışığı yaktığı zamana dönüyolar hatta sawyer da ormanda kate’i gördüm falan diyo videonun sonunda izleyin:
http://www.sinetif.com/lost-5-sezon-4-bolum-fragmani-izle/
—spoilers05e04—

yer demiş,

29 Ocak 2009 @ 19:11

richard johun un bacağında mermi oldugunu neden biliyodu?
ÇüNkü john geçmişe gittiginde herseyi cadırda richarda anlattı..bacagında kursun oldugunu ve kendisinin ona yardım ettiğini felan..Böylece richardda geleceği öğrenmiş oldu :)
Yani birilerinin geleceği bilmesi için.. gelecekten gelen birinin söylemesi gerekiyor ?? ben bunu çıkardım..

uqR! demiş,

29 Ocak 2009 @ 19:19

Arkadaşlar 4.sezonun 11.bölümünde Richard ın Küçük John u test etmesi anlaşıldı bu bölümde.
5.sezon 3.bölümde john 50 yıl geriye gitti ve richard ile konuştu pusulasını göstererek buna bana sen verdin ve beni lideriniz olarak seçtin dedi richard buna inanmak istemedi ve john kendi doğum tarihini söyleyerek 2 yıl sonra beni görmeye gel falan dedi.2 yıl sonra richard küçük john a bunlardan hangisi senin eşyan diye sordugunda pusulayı seçmesi gerekiyordu ama john tırstıgından bilerek bıçagı seçti ve richard bu duruma bozuldu.(Neden bozuldugunu ben de anlayamadım ama bence john lider olamadı diye Ben i lider yapmak zorunda kaldılar)

Volkan demiş,

29 Ocak 2009 @ 19:36

4. bölüm inanılmaz güzel olacak sawyer kate i görüyor , locke ın kapagı yumrukladıgı zamana dönüyorlar oceanic 6 lısı geri dönmeye karar veriyor nerdeyse gibi bişi

mysteriousLost demiş,

29 Ocak 2009 @ 20:41

ben 3.bölümü izleyemedimm bildigin bi adres war mı izleyebilecegim?

LostinLost demiş,

29 Ocak 2009 @ 20:49

evt 3 bölüm süper diyebilecek kadar değildi ama ilk iki bölüm daha iyiydi. yine olaylar karıştı ama bazılarını çözdük gibi. widmore benide şaşırrttı. hiç aklıma gelmemişti. bayağı inatçı biriymiş. bence başını belaya sokuyo çok inatcı malumunuz widmore işte. richardın lockenin nasıl sakat olduğunuda bulduk. bakalım bombaya ne yapcaklar. widmore ordaysa o amerikan askerleri ne ayak. charlletoya ne olacak. faraday onu seviyor. faradayin annesi mrs.hawking olma ihtimali yükseldi los angelesdeymiş kadın.

gurthsul demiş,

29 Ocak 2009 @ 20:58

benım anlamadıgım wıdmorla otekılerın arasında ne olmuskı ayrılmıslar fraday annesı buyuk bır ıhtımal bombaya goturen kadın oyleyse neden o adadan ayrılmıs

Lostsever demiş,

29 Ocak 2009 @ 21:27

Bölümdeki(S05E03) silahlı kız MRS Hawking olabilir mi acaba? Çok fazla üstüne durdular…

Siyabend demiş,

29 Ocak 2009 @ 21:53

Benim aklıma takılan şeylerin başında Benjamin’in Wildmore önceki bölümlerde demiş olduığu “Seni öldüremem” lafı. Cevabının şu olduğunu düşünüyorum siz ne dersiniz acaba? ( Ada halkından birinin öldürülmesi jkarşısında ağır cezaların verilmesi)
Fısıltılara gelince sanırım çözdüm. Gelecektren gelip geçmişte ölen canlıların konuşmaları onlar. Sanırım ileride açıkca belli olacak bu olay. Wildmore ganç kalmak için adaya kavuşmak istiyor olabilir. Bu sezondan sonra bizler tekrardan Lost’u ilk bölümden itibaren izlemeye başlayacağız. Her bölümde yeni bir sır açıklanacak ve bu sezon bu şekilde geçecek gibi. Richard’ın yanındaki Faraday’ı bombaya götüren kadının ise Jack’ın dövmesini okumaya çalışan kadın olduğunu tahmin ediyorum.

HoimLearL demiş,

29 Ocak 2009 @ 22:14

lost ottoman,evt o tablo benim de dikkatimi çekti.kutup ayısı vardı en belirgin..
onun dışında ztn tablonun sağ kısmı gözükmüodu ztn..

charlieee demiş,

29 Ocak 2009 @ 22:32

bence charlie adının desmondun oğlunda anınmasından daha fazlasını hakediyordu.Ana lucia veya ethan pek bi vasıfları yokken bile geri dönebildiler ama charlie bu kadar hayranı olmasına rağmen hala ortalarda yok.Senaristler böyle ancaklarına anmasınlar daha iyi.

charlieee demiş,

29 Ocak 2009 @ 22:39

bu 70 saat olayından sonra 316 bölümünde geri dönecekler
kısa bi ara verilecek ve lefleur yani sawyer’ın resimlerdeki dharma kıyafetlerindeki adı olan bölümde de geri döndüklerinde hep beraber ne yapacakları gösterilecek bence.

lynx demiş,

29 Ocak 2009 @ 23:31

zamanda yolculuğu kişiler değilde insanın beynimi yapıyor acaba.Yolculuk sırasında görülen o parlamalar beyinde meydana gelen flashlar olabilir mi?

tilbe demiş,

29 Ocak 2009 @ 23:32

richard albert de hiç yaşlanmıyor. 4. sezonda john’nun doğumunda da, adada 3. sezonda diğerlerini keşfettiklerinde de 5.sezonda 1954de de hep aynı haliyle

mstfzdn5 demiş,

29 Ocak 2009 @ 23:35

uqr arkadaş o bölümde john pusulayla beraber bıçak ve kum dolu bi tüpü seçti richard ın bıçağa nie kızdığını ilerde anlıcaz bence

Ali demiş,

30 Ocak 2009 @ 01:57

Ana karakterlerden yoksun bir bölümdü ama inanın hiçbiri aklıma gelmedi.Yavaş yavaş sorular cevaplanıyor. İleriki bölümlerin biri sanki Faraday merkezli olacak.Bana öyle geliyor.

Sizce Ellie denen sarışın kız kim çıkacak ?

benjamin demiş,

30 Ocak 2009 @ 02:05

1954 te locke beni jacob gönderdi dedi richardda bunu anladı..büyük ihtimal herkesin düşündüğünün tersine jacob christian shephard diil..yada sadece bi hayalet cıkıcak jacob:d

ohannes demiş,

30 Ocak 2009 @ 02:44

hatırlarsanız locke diğerlerinin arasına ilk karıştığında diğerleri ona biraz garip bakıyodu bunun sebebi locke’u geçmişten tanıyo olmaları olabilirmi

lostgeldihoşgeldi demiş,

30 Ocak 2009 @ 12:05

zamanda yolculuğu konu alan filmlerde hep aklımı karıştıran fakat sözel olarak pekte dile getiremediğim bir sarmal var ve bunu yine düşündürdü bu bölüm bana. daha öncede geleceğe dönüş filminin serilerinde aynı karmaşayı düşünmüştüm. ,

zamanın sürekli aktığı insanın kendi yaşadığı zaman dilimi içerisinde yaşamış olduğu bir olayın, yaşantısının bir evresinde kendisinin geçmişe dönerek gerçekleştirdiği bir eylemin sonucunda tetiklenmesi olayını anlayamıyorum bir türlü. Bu bölümde buna göstereceğim örnek, önceki sezonda Locke’un doğumunda richardı görmüş ve şaşırmıştık. daha sonrasındada yine birkaç sefer karşılaşmıştılar. bu karşılaşmaları tetikleyen olay ise bu bölümde gördüğümüz üzre locke’un doğum tarihini vererek richard ı onu görmeye ve izlemeye teşvik etmesi oldu.
zaman süreklilik gösteren birşeyse yani geçmiş ve gelecek sürekli yaşanır haldeyse ve herkes bu zaman diliminde bir noktasından dahil oluyorsa ve o bizim yaşadığımız kendi zamanımızsa, zamanın illaki bir başlangıcı olmalı. yani süregelen yaşananların ilk sefer yaşanması olgusu. ve daha sonra bu ilk sefer yaşananın sürekliliği.
Zamanın ilk yaşanışını düşünürsek, locke richard’a gelecekten geri gelerek kendisine ulaşmasını söylemese,richard doğumunda vs. gözlemlemeyecek. ve bu izleme olmadığında ise locke adaya seçilerek getirilmeyecek. burada adaya gelenlerin getirilmiş olduğunu ve bir plan sonucu olduğunu varsayıyorum ki dizinin akışındada bu belirtiliyor. bu noktada bana büyük bir çelişki yada paradoks var gibi geliyor.
kafamdaki soru işaretini yeterince ifade edebildimmi bilemiyorum fakat bu konuda yorumu yada fikri olan arkadaşların yazılarını bekliyorum.

ismrliyimm demiş,

30 Ocak 2009 @ 12:07

yalnız bu bölümde, richard diğer bölümlerden daha bi yakışıklı ve bakımlıydı. o ıssız adada nasıl bir temiz ve bakımlı bir giyim kuşam şeklidir anlamadım. sanırsın, çadırda değil de malikanede yaşıyorlar:) ama bu bölümde desmomd ve richard yakışıklılık konusunda kendilerini aşmışlardı:D:D bir de desmondun boynundaki şal modası, orda olan tahmini yıll 2007nin modası değildi:) senaristler atlamış bunu:P

ismrliyimm demiş,

30 Ocak 2009 @ 12:13

bu arada widmore’un ofisinde asılı “Nameste” tablosu, yani claire’ın eski sevgilisinin yaptığı tablo yine gözümüze gözümüze sokuldu. büyük olasılıkla, Nameste bölümünde bu tablonun sırrı ya da hikayesine değinilecek. o tabloda da bi iş var. demedi demeyin:)
bir de desmondun yalan söylediğini penny nası anında anladı? ve desmond, neden bir anda widmore’un lafını dinlemeye karar verip bu olaydan vazgeçti? sanırım, faradaya 10 yıl maddi destek vermesinden dolayı, bu anının widmore’un oyunu sanması oldu.

namaste demiş,

30 Ocak 2009 @ 14:15

arkdaslar charlienin olmeden önce yaptıgı 5 en iyi an listesi vardı onlardan biride sokakta kurtardıgı kadının ona kahraman demesiydi o kadın nadya deilmi sayidin askı

namaste demiş,

30 Ocak 2009 @ 14:18

3 yıldır izliyorum sunu anladım surekli tekrar etmek lazım
locke ın annesinin gencliği claire cok benziyor yoksa benmi benzettim yardm pls

kate28 demiş,

30 Ocak 2009 @ 14:21

ellie faraday in annesi…..

Bro demiş,

30 Ocak 2009 @ 14:44

Dizinin tüm bölümlerini ve altyazılarını download etmek isteyen arkadaşlar için.. http://www.cshtr.com/lost-season-5-hdtv-download-s05-all-episodes-sezon-5-tum-bolumler-guncel-rs-p298596.html#post298596 ( ses, görüntü ve altyazılar, oldukça iyi )

preferst demiş,

30 Ocak 2009 @ 14:47

Lock pusulayı seçmeyince richard arkadaş boşuna 2 sene beklemişiz diye kızıyor kendi kendine :)

yok demiş,

30 Ocak 2009 @ 15:49

tahtaya bir şeyler yazan profesör faraday’ın annesi.söylemedi demeyin.

kezban demiş,

30 Ocak 2009 @ 16:02

–spoiller–

richard’ı açıklıyorum : richard düşündüğünüzden de çok önce adadaydı.. blackrock gemisiyle adaya çıktı..

gökçe demiş,

30 Ocak 2009 @ 16:52

“lostgeldihoşgeldi” nin yorumunu okudum aynı kaygıları taşıyorum ama olayların adadaki maceranın başlangıcı 815 uçağının adaya düşmesi olmayabilir biz şimdi senaristlerin bize gösterdiği geçmişi bugünü ve geleceği( buda şaibeli) gördük düşüncelerimizi bu şekilde bilinçli olarak yönlendirdiler. yani düyorum ki bu döngünün bir başlangıcı var ve biz bu başlangıcı henüz görmedik muhtemelen uçağın adaya düşmesinden önce bu insanların adayla heniz seyirciye gösterilmeyen ve oyuncularında farkında olmadığı ( hatırlayamadığı ) bir gizli geçmiş var .
bir de locke ‘u özel kılan ve lider olması gerektiğini düşündüren başka bir şey olması lazım ( 2. ve 3. bölümlerdeki pusula hikayesi yeterli bir açıklama değil )

uqR! demiş,

30 Ocak 2009 @ 18:16

Evet gökçe sana katılıyorum seyircilere sadece döngünün bir parçasını gösterdiler uçağın düşmesi dizinin başlangıç olayı değil John doğdugu anda richard john u izliyordu eğer jack,kate,sawyer adaya geri dönüp adayı eski haline getiremezseler bu döngü hep böyle devam edecek diye düşünüyorum…

Lost manyağı demiş,

30 Ocak 2009 @ 18:23

freeen soom

kate28 demiş,

30 Ocak 2009 @ 20:01

galiba richard 1920lerde falan doğdu.54 teki hali gerçek hali.2004 teki hali de geleceğe geldiği için mi genç?o zaman sadece geçmişe deil gelecegede gidiliyor…

bura demiş,

30 Ocak 2009 @ 21:38

hiç bir şey kaderin dışına çıkmıyor. Marvin Candle in dediği gibi kurallar var. yani kader değiştirilemez. john lider oldu çünkü richard ı gemişte ziyaret etti. john u özel biri sanmalarının sebebi geçmişte onları ziyaret etmiş olması. john widmore u vuramadı çünkü kaderlerinde widmore un adaya adamlarını göndermesi vardı. daniel, john ve diğerlerinin geçmişe gitmeleri kaderlerinde vardı.
geçmişi asla değiştiremezler. hatta geleceğide değiştiremezler, her ne kadar geleceği kendileri şekillendiro olsalarda…

ayrıca desmond un oğluna charlie ismini koyması beni derinden etkiledi. helal olsun desmond

kate28 demiş,

30 Ocak 2009 @ 22:46

bence bunlar daha önceden de adadaydılar.yani başlangıç uçağın düşmesi deil..

osman demiş,

30 Ocak 2009 @ 22:56

Richard’ın uzaylı ya. Göstersin ayak parmaklarını artık. Dere kenarında falan duş almaz mı bu adam? O gözlerindeki sürmeleri gözümüzün içine kadar soktular. Jacop’ın odasıda geçit gibi bişe belkide.

uqR! demiş,

30 Ocak 2009 @ 23:02

Bence gördüğümüz richard 2004 teki richard.Genç kalmayı 2004 te zamanda geriye giderek başarmış olabilir.Mesela 2004 ten 30 yıl geriye giderek(yani 1974) 30 yıl 2004 teki hali gibi genç kalabilir zaten böyle bir teori de vardı richard ın yaşı gizemini ilerliyen bölümlerde görücegiz..

MrsWh1mper demiş,

31 Ocak 2009 @ 11:47

bu arada desmond oğluna ‘ charlie ‘ adını vermiş :) son bölümde gördüm

lawyer demiş,

31 Ocak 2009 @ 19:37

dizi, konu epey dağılmadı mı arkadaşlar? bu gidişle 10 sezon daha sürer bu dizi.. önceki sezonlarda tek tük geçmiş/gelecek görüntüleri idare ediyordu.. ama işin iyice cılkını cıkardılar.. jin nerde? jack nerde? jin kayıp.. 6 tanesi gelecekte adaya geri dönmeye çalışıyor, diğer 4 tanesi geçmişte zaman yolculuğunda.. hafızam zayıf kusura kalmayın claire nerde şimdi?? (ölmüş müydü acaba?) help me :)

arda demiş,

1 Şubat 2009 @ 18:13

@lawyer
Claire kayıp en son babasını gördü gitti onunla daha da görmedik.

HAKAN demiş,

1 Şubat 2009 @ 18:14

arkadaşlar benimde kafama birşey takıldı sedanın yorumunu okuyunca.daniel ambarın kapısında desmondla konuştuğunda git annemi bul falan diyor neyse.bu olay bizimkiler adadan ayrılır ayrılmaz oluyor.ama desmond uykudan uyanıp “bi anımı hatırladım” dediğinde penny ona adadan ayrılalı üç yıl oldu diyor.bu flashforward da olsa daniel desmonda annemi bul dediğinde desmond neden 3yıl sonra hatırlıyor bunu.penny nin teknesinde falan hatırlaması gerekmiyor mu?

zeyno laçin demiş,

2 Şubat 2009 @ 17:16

“lostgeldihoşgeldi` yazdıkların benimde kafama takılıyor.gelecekten geçmişe dönme olayı bi kere mantıksız.yukarıda bi arkadaşın yazdığı mantıklı geldi ama.sadece beyinleri zamanda geziyor olabilir.desmondun ziyaret ettiği hasta kadın gibi.clear e gelince bence o öldü.çünkü sadece ölen oyuncular orda burda aniden görülüyo.bide umarım benjamin tekrar adaya döner.gıcık mıcık ama onsuz adanın tadı yok….

firenkeştayn :) demiş,

8 Şubat 2009 @ 21:37

ya bilmeyen bi boktn anlamayan su siteye yorum yapmasın lutfen… tamam soru sorun aq da nie yorm yapıosunz

Lamalas demiş,

8 Şubat 2009 @ 21:42

ya adam haklı. biri bise icmislerdi diyo.digeri yok bise icmediler akrep soktu diyo.biri hatta kız export dizisinde oynuyodu diyo… hayır bilmiyosanz yorm yapmayın bu kadar zor mu?

Lamalas demiş,

8 Şubat 2009 @ 21:58

ewt jin yasıyo ama bunun o sun ın dogum yaptıgı bolmle alaksı yok.o flashback ti forward deil.jin in sun ın babası icin calıstıgı zamalarda.jin oyuncak dukkanındaykn adam ejderha yılında oldklarını soyluyor we en son ejderha yılı 2000 deydi bidaki 2012 de…. uzun lafın kısası o flashback ti

brc demiş,

31 Mart 2009 @ 12:09

bir şey fark ettim çok fazla amerikan ordusundan bahsediliyor. örneğin bu bölümde silahlar amerikan ordusuna ait , hidrojen bombasını da büyük ihtimalle ordu bırakmış , miles ın da dediği gibi 3 amerikan askerini adaya gömmüşler .. hidrojen bombası orduya ait değil de başkaları tarafından bırakıldıysa others belki de ordudur(az ihtimal ) değilse de ordudan değiller ama ordunun da adaya geldiği kesin. hatta hatırlarsanız 2. sezondu sanırım ana lucia aralarında casus olduğunu anlamıştı ve bu kişi goodwin di . hatta goodwin nin üzerinde u.s. army yazan bir çakısı vardı. (?)

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın