5×02 Kısa Kısa..

5×02 The Lie bölümünden ilginç görüntülerden seçmeler. Yukarıda Hurley‘in bir anlık hayali Ana Lucia‘yı görüyoruz..


Hurley cinayet zanlısı olarak aranmakta..


Benjamin yine gizli işler peşinde..


Nikki Fernandez‘inde oynadığı expose dizisi yine karşımızda..


Kazazedelere ateşli oklar ile saldırı..


Hurley polislere teslim olurken


Sawyer ve Juliet‘ e saldıran silahlı adamlar


kahin demiş,

23 Ocak 2009 @ 10:14

Ana lucia ‘nın gözüktüğü sahneyi dikkatli birdaha izledim. Hurley cadde’de çöp kutusuna çarpıyor, ardından arkasında polis arabası beliriyor ve Hurley kenara çekiyor. Ana Lucia’yla konuştuktan sonra camdan kafasını çıkarıp arkaya bakıyor, caddede değil, sokağın içinde duruyor arabası. Bu çekim hatası mıdır? yoksa Hurley’in dünyasıdır normal midir ? :D

Serhat demiş,

23 Ocak 2009 @ 10:25

sawywer ve juliete saldıran adamların birini 502 de karşımıza cıkan ve gousune ateşli ok yiyen Neill a benzettim ama yanılıor olablrm

kahin demiş,

23 Ocak 2009 @ 11:02

1. bölüm’de marvin candle’ın arrow istasyonuyla ilgili çekiminde yerlilerden savunma sistemi olarak bahsetmişti. Ama o istasyon’dan sahile ok atacak halleri yok herhalde. ama ne biliyim bi benzerlik var gibi.

Alper demiş,

23 Ocak 2009 @ 11:31

O neil de maldı Sawyer&Juliet i yakalayanlarda benzerlik budur

ferMANyak demiş,

23 Ocak 2009 @ 12:23

bence birinci bölümdeki doktorun bahsettiği savunma sistemi yle “kara dumanı” işaret ettiğini düşünüyorum.
lakin fransız pilicimizde kara dumana “savunma sistemi” demişti.
;)

kate28 demiş,

23 Ocak 2009 @ 12:47

çok hızlı bi bölümdü:))) gece düşünmekten uyuyamadım:)1.sezon ilk bölümde jack ikinci kez geliyo ozaman.kıyafetler aynı.ama hangi zamana orası belli deil.peki iki aynı kişi karşılasırsa ne olur????kesin magaradaki boş tabutta locke un.e peki dönünce ne olacak?ne deişecek?aradan gecen 3 senede adadakler ne yaptı çok uzun bi süre??yada 3 sene öncesine mi dönecekler??nasıl bağlayacaklar valla çok merak ettim?sanki izleyiciler senaristlerden daha yaratıcı ve daha detaylı düşünüyor.çünkü konular daha basit bağlanıyor birbirine.bide sadece 2 zaman arasında mı yoksa birçok zaman arasında mı gidip geliyorlar????yani bir çok zamansa çok karışır?
ayrıca bizimkilerin uçağı düşerken benjamin in şaşırmaması normal.çünkü locke ethana benjamin beni lider seçti dedi….

lostkoliq zeyno demiş,

23 Ocak 2009 @ 13:06

ana lucia’yı gördüğüme hiç bu kadar sevinmemiştim:D:D:D

hozer demiş,

23 Ocak 2009 @ 13:49

Ok saldırısı bence dharma istasyonundan yapıldı. arrow diye bir istasyon vardı sanırım oradan işte… Bunlar zamanda baya geri gitti. 1. bölüm başında Faraday’ı Orkidede görmemizi açıklar…

kahin demiş,

23 Ocak 2009 @ 14:08

Jack, Ben’e Lock öldü mü gerçekten demesiyle, Benin suratı garip bi hal aldı. Bide bu ben’i anlamıyorum bitürlü, nasıl bir piskopattır bu ya? 4.Sezon’da kızını öldürttürdü. Keamy’i öldürdü, o yüzden gemi patladı. düşünmedi mi acaba? Oceanic 6 o an üstünde midir değilmidir? Jin Ölebilirdi. Şimdide Adaya geri dönebilmek için bebek gibi, hawkins’le konuşuyor falan. Ama Jill ‘denilen kadınla’da gizli saklı işler çeviriyor bence. Ben rahat durmaz, çıkar kirli çamaşırları yakında. Bedava’ya adam taşımaz adaya. D:

Onurabi demiş,

23 Ocak 2009 @ 14:16

Jackin babası nasıl tabuttan yok olduysa Lock ta tabutla gelip ADAda ayaklanacaktır diye düşünüyorum.
Sawyer ve Juilete saldıran eski zaman tüfekli adamlar % 90 Fransız kadının ekibi. Ok atanlar Richard ın halkı gibi duruyor. Muhtemelen Richardların daha hiçbirşeyden haberi olmadığı zamanlar bi nevi taşdevri evresi :) Lock a da dediği gibi bi dahaki görüşmemizde seni tanımayacağım. Yani nedemek oluyor bu Dharma,Benjamin vs den önce bi zamana dönecekler ve Richard Locku öldürmeye çalışırken Pusula devreye girecek. Tonla şey söylenebilir bu 2bölüm üzerine.. Harikaydı bir sürü cevap aldık. Sanırım bu sezon cevap ağırlıklı ilerleyecek. 6 lının ADAya dönüş macerasıda bi yandan devam eder artık. Ben ADA tarafını daha çok merak ediyorum. Salak Kate ve Kinci Sun Tombiş Hugo, Katil Sayid saftirik Jack ve çakal Benjo ne halt ederlerse etsinler diğer tarafta :D

ReaLHerO demiş,

23 Ocak 2009 @ 15:21

Sezon son gaz başladı. Ve tabiki soru işaretlerimiz arttı yine. İlk muamma neden sadece kazazedeler ve onlara yardım edenler zaman atladılar hatırlarsanız Richard locke a sadece sen gittin dedi Ama en buyuk muamma neden benjaminin sadece 72 saati var. Sanırım faradayın ilk sahnede istasyonda olması bence zamanda geri gittikleri icin ya herseyi anlamak yada biseyleri olmadan onlemek icin olabilir.Tabi burdada karsımıza zamanın deistirilemeyeceği sozu cıkıyorsada oklu saldırıda ölenler nasıl acıklanacak orasıda tartısılır. Tüm bunların yanında Ana lucia nın bölümlerde olması çok güzel bence diziye çok erken veda etmisti. Umarım Charlie de döner.

LostinLost demiş,

23 Ocak 2009 @ 15:39

geçmişe gittiklerinde richard zaten geçmişde adanın herhangi bi yerindeydi lockenin yanında değildi. Bu yüzden Locke geçmişe gidince Richard ve tayfasının kaybolduğunu sandık ama aslında Richard ve tayfası o dönemde adanın diğer tarafında bir yerlerdeydi ve biz richard ve tayfasını lockenin yanında göremedik. Sahilde erzaklara olduğu gibi.

Yagız demiş,

23 Ocak 2009 @ 17:01

Hey Arkadaslar Ben Bisey Buldum Sanırım 5.Sezon 2.Bölüm 38:08 inci dk ya bakarmısınız bi o adam kim ? Ondan Sonra Oraya John Gelio Ama O Adam John Deil Kim Oldugunu Bilen Biri Varsa Bana Söyleyebilirmi=?

tahir demiş,

23 Ocak 2009 @ 17:27

5 sezon 1 ve 2. bölüm
Arkadaşlar tek link divix ve alt yazısını bulabileceğim adres var mı?

Onurabi demiş,

23 Ocak 2009 @ 17:46

@Yağız;
38:08 de Sawyerlara saldıran 3 kişiden birini gösteriyor. Anlından kan akan adamı diyorsun sanırım. Onlar 3 kişi rehin alıyorlar.

time travel demiş,

23 Ocak 2009 @ 18:03

arkadaşlar her şey iyi hoş tamam beklediğimdende iyi döndü lost ta bişey dikkatimi çekiyo düşünsenize bi ada dasınız bi sürü olay olmuş bilmem ne sona kampınız kayboluyo biri çıkıyo ve zamanda yolculuk ettiğinizi söylüyo ve herkes gayet olgunlukla karşılıyo haaa oyle desene demek zamanda yolculuk yapıyoz gibi yani bu tuhaf gelmedimi sizede zaman yolculuğu yaptığınızı öğrenseniz boyle sakin hadi ya gibi tepkiler verirmisiniz

reyhannn demiş,

23 Ocak 2009 @ 18:11

@ Yağız

o adam juliet ve sawyer a saldıranlardan biri, locke sonradan geliyor ve o adamı bıçaklıyor.

mujganbasak demiş,

23 Ocak 2009 @ 18:41

richard johna geri dünyaya gidebilmen için ölmelisin dedi yani john adada ölüp dünyaya gidecek

LoSt DeLiSi demiş,

23 Ocak 2009 @ 18:48

ya ben burdaki lost vdeolarını izlemek istiyorum eskiden izleyebiliyodum şimdi video açılmıo flash player falan da yükledim bi türlü olmuo yardım edermsiniz ne gerekiyo?

Yagız demiş,

23 Ocak 2009 @ 19:36

Saolun Arkadaslar Bende Adada Yasıyan Gizli Birisi Sanmıstım Sonra Ortadan Yok Oldu Sandım Yanılmısım Herhalde

Yagız demiş,

23 Ocak 2009 @ 19:37

Gezginler den At Bide Flash Playerı İstersen Bende 10. Sürüm Var Belki Calıstırır Yükle İstersen

Yagız demiş,

23 Ocak 2009 @ 19:42

Benim bu 2 bölümde izledigim ve merak ettigim seyler sunlar:
1)Adaya nasıl döncekler(Hurley hapisteyken Sun Jackten nefret ederken vede 70 saatleri kalmısken)?
2)O Atesli Okları Kim Yolladı?
3)Bu zamanda ileri Ve geri gidiolarya bunu neye göre belirliyorlar?

Alper demiş,

23 Ocak 2009 @ 19:52

http://www.canlidizi.com dan bak ya da http://www.diziport.com

Dilan demiş,

23 Ocak 2009 @ 20:29

Gerçekten sawyer ve juliet’e saldıran çok Neil’a benziyor Yoksa odamı haindi :) sss

Dilan demiş,

23 Ocak 2009 @ 20:30

pardon casustu :) sss

charlie'yi geri isteriz demiş,

23 Ocak 2009 @ 22:03

heyy.. Annalucia,yı gormek benide çok sevindirdi ..sıra Charlie de, yesinlerin onun Manchester aksanını ,hehe

haluk ates demiş,

23 Ocak 2009 @ 22:28

arkadaşlar bence ben herkese çok güzel bi oyun oynuyo john belkide ölmedi çünkü jack o ölü değilmi diyince ben in surat ifadesine dikkat edin edin yine pis bişeyler planlıyo başlarda onun için çalışan sayid bile onun dediklerinin tersini yap dedi hurley ve ben adaya dönmek için neden bu kadar istiyo bide kendi dönecek mi acaba sadece onları yollayacak adaya çünkü adayı taşıyan geri dönemiyodu bu jacob un kuralı olsa gerek o zaman ben adaya dönemeyecek

sawyer_hastası demiş,

24 Ocak 2009 @ 00:31

savunma sistemi kesinlikle kara duman bence. okları atanlarsa richardın ekibinin çok ilkel olduğu zamanlardı.

khellem demiş,

24 Ocak 2009 @ 01:55

zamanda yolculuğa inanacaklar tabi. seninde başına o kadar şey gelse daha nelere inanırsın kim bilir. gökyüzü parlıyor. birden gece oluyor. kamp kayboluyor. inanmak normal de kafama takılan başka birşey var.
Yanılmıyorsam uçağı Mr. Eko ve Charlie yakmışlardı dimi. ama nasıl oluyor da yere düşmüş örümcekler bağlamış uçaktan jhon kemer bulabiliyor. kemer yanmadı mı.

Sarper Saridal demiş,

24 Ocak 2009 @ 01:56

Bence adaya nasıl geri dönecekleri 1. bölümde kate oglu ile evdeyken çizgi film izlerken çuf çuf tren dediğinde tren tunele girer ama geri dönüşü olmaz gibi bir şey dedi. Ufak bir çocuğa söylenmeyecek bu söz acaba adaya geri dönüşün bir işareti mi? Acaba 70 saat sonra bir tren bir tünele girer ve çıktıklarında? bi şekilde kendilerini adada bulabilirler mi?

ismrliyimm demiş,

24 Ocak 2009 @ 01:57

şimdi, jack’in babası tabutla geldi adaya ve bi görünüp bi kaybolan jacob vari bişey oldu. eğer lock da tabutla gelirse o da öyle bişey olacak demek ki:) belki de o yüzden Ben, lock’u seçti lider olarak ve jacobla dialog kurabilmesi için. son 2 sezonun esrarengiz görünüp kaybolan şahsiyeti lock olacak galiba:D

Obi Wan Kenobi demiş,

24 Ocak 2009 @ 02:01

1) SUN KATE’İ NİYE ARADI???
2) SUN KATE’İ WİDMORE’UN İSTEĞİ ÜZERİNE Mİ ARADI???
3) WİDMORE’UN AMACI AARONU MU ELE GEÇİRMEK???
4) KATE’İN EVİNE AVUKATLARI BENJAMİN’Mİ GÖNDERDİ??
5) SAYİD HURLEY’E NEDEN “BEN NE DİYORSA TAM TERSİNİ YAP DEDİ”
6) SUN ACABA LOS ANGELES’E NEDEN GELİYORDU???
7) OCEANIC 815 DESMOND’UN HATASI SONUCU ADAYA DÜŞTÜ PEKİ YEMİ’NİN UÇAĞI ADAYA NASIL DÜŞTÜ
8) LOCKE ZAMANDA SIÇRAMALAR YAPARKEN GELİŞİGÜZEL Mİ SEYAHAT ETTİ YOKSA BU SIÇRAMALARI JACOB MU YOKSA BİZZAT ADANIN

Obi Wan Kenobi demiş,

24 Ocak 2009 @ 02:07

time travel’IN GÖRÜŞÜNE TAMAMEN KATILIYORUM… HİÇ OLMAZSA “A TAKIMININ” YAŞADIĞI ŞOK ANLARI DAHA GERÇEKÇİ YAPILABİLİRDİ… AYRICA JULİET AMBARDA DÜĞMEYE BASILIRKEN ORDA YOK TU Kİ ??? AMBAR HAVAYA UÇTUKTAN ÇOK SONRA JULİET SAHİL KAMPINA TEŞRİF ETTİ…. JULİET NASIL OLURDA 108 DK.DA BİR DÜĞMEYE BASILIYO DER…

fuzzy demiş,

24 Ocak 2009 @ 03:17

arkadaşlar, benim hatırladığım Julliet ” the others” grubundandı, yani ben’le richard la beraberdi, richard v.s. zamanda yolculuk yapmazken Julliet neden bizimkilerle beraber zamanda dolanıyor?

Ali demiş,

24 Ocak 2009 @ 04:17

”Kahin”

Haklısın kesinlikle ayni cadde değil..Hurley başını camdan dışarı uzatıp geriye doğru baktığı an bulunduğu yer daha küçük ve sakin bir cadde. Çekim hatası olabilir… Buna benzer birşey benim de dikkatimi çekti. Locke, adanın taşınmasından sonra orda tek başına yağmur altında yalnız kalıyor. Hemen ardından sawyer, juliet ve diğerlerini gösteriyor..Hava günlük güneşlik…

Bir de ben John Locke’un adada öleceğini düşünmüyorum çünkü ada Locke’u hep iyleştiriyor…Bir şekilde Richard’a sorup adadan ayrılacak..Ve büyük bir ihtimalle Amerika’da karşısına Abaddon çıkacak…O adamda birşey var..!!!

Fazla mı uçtum ?

desmond91 demiş,

24 Ocak 2009 @ 10:00

ben ilk 2 bölümüde izledim çok güzel ama anlamadığım bir şey var bunlar diğerlerinden daha önce zamana mı gitti çünkü bizim adamızda ne işimiz var dediler ya birde benjamin e biri 70 saatin var dedi ama nası dönücekler ki adaya neyse 28 ocak ğı sabırsızlıkla bekliyorum. 4 gün sonra 3 bölüm çıkıcak ama her ne olursa olsun LOST VAZGEÇİLMEZ bir dizi

desmond91 demiş,

24 Ocak 2009 @ 10:02

Yağız birde soruna cevap vereyim

1)ilk önce hapishaneden kaçırabilirler.
2)galiba bunlar diğerlerinden öncesine gittiler ve sonrasına onlarda bu ateşli okları atan silahlı adamlar.
3)kendileri belirlemiyor ada kendi yapıyor.

gizmosan demiş,

24 Ocak 2009 @ 10:05

daniel faraday desmonddan annesini bulmasını istedi ve özel olduğunu söyledi çünkü desmond “sabit” ti.bence faradayın anneside oxfordda olduğuna göre Mrs.Hawkingtir.Bu bayan Benjaminle görüştüğüne göre desmondun adaya nasıl geleceğini söyleyecek ve adadakilerin minkowski gibi ölmelerini engelleyecek (carlottenın burnu kanıyordu.)

desmond91 demiş,

24 Ocak 2009 @ 10:06

time travel ama sende diyosun okadar olay geçirmişler yani bu mu ilginç gelcek

LostinLost demiş,

24 Ocak 2009 @ 10:59

time travel
adamlar adada kaldığı sürede doğaüstü herşeyi görmüşler artık buna da alışsınlar

LoSt DeLiSi demiş,

24 Ocak 2009 @ 11:08

saol yagız kardeş

i have already lost öznur demiş,

24 Ocak 2009 @ 15:45

bence ada dünyanın merkezinde bulunuor ve bir çok fliozofun vs bilimadamlarının adının kullanılmasının sebebi bu ,adada insanlık yeniden başlıcak jacob trde yakup bunun hatılayın nese çok uçtum iiiyi attm

flik demiş,

24 Ocak 2009 @ 15:49

arkadaşlar merhaba;
dün gece tesadüfen farkettiğim bir bağlantıyı sizinle paylaşmak istiyorum.5×02 bölümünün sonunda gördüğümüz mrs.hawking karakterini ,3×17 bölümünde desmond un bağlı olduğu kilisenin keşişiyle yaptığı konuşma sırasında,keşişin masasının üzerindeki fotoğrafta gördüm.acaba ben mi bu bağlantıyı kaçırdım?sanki keşişin karısı gibi.yardımcı olursanız sevinirim.

http://i40.tinypic.com/155klu9.jpg
http://i42.tinypic.com/i4pyx0.jpg

karamik demiş,

24 Ocak 2009 @ 15:55

bence zamanda geri gidip dharmanın kuruluşunda çalışacaklar. çünkü 1. bölüm başında fizikçi Faraday orada. hepside orada olacak bence. sonra lock bişeyler yapacak ve ada 3 yıl atlayacak ileriye ve ocenic altılısı da adaya döndügünde aradaki zaman birleşecek aynı zamanda buluşacaklar. tabi adadakiler 3 yıl ileri atladıkları için sawyer halen tas gibiyken jack yaşlanmış olacak ve kate sawyer e dönecek:)

brc demiş,

24 Ocak 2009 @ 16:27

“Richard locke a sadece sen gittin dedi” …. benim de anlamadığım bu madem locke bu zaman değişimlerinden etkileniyor neden bir daha ki zaman değişiminde richard locke ‘a seni tanımayacağım dedi. öf çok karışık

brc demiş,

24 Ocak 2009 @ 16:27

ayrıca ana lucia nasıl geldi ? ya hurley hayal gördü ya da … ?

girll demiş,

24 Ocak 2009 @ 17:01

flik söylediğin şeyi seneler öncesi keşfettik :Dgizemi çözülemedi henüz ama yakındır

Lost manyağı demiş,

24 Ocak 2009 @ 17:05

arkiler 5.sezon başladımı yavvvv

time travel demiş,

24 Ocak 2009 @ 17:10

arkadaşlar çoğunuz inanırlar tabi o kadar şeyden sonra diyorsunuz tamam ona itirazım yokta obi wan demek istediğimi anlamış tamam inansınlarda bu rahatlık ne o bana tuhaf gelen gayet rahatlar juliet mesela gayet saki rahat oooo bak kapak da geri gelmiş diyo ne bilim zaman yolculugu yapıyorlar hatta bu yüzden sabitleri kalmayınca ölüyorlar çünkü akıl alacak bi olay değil bu mesela desmon zaman yolculuğu yaptı tamam durumu biraz farklıydı ama ne kadar inandırıcı gelmişti bana harikaydı o bölüm(4\5) ama bu kez yadırgadım biraz panik yapsalar bu nasıl olabilir deyip bi çıldıran olsa daha inandırıcı olurdu.bilmiyom bana katılan varmı başka haksızmıyımm?

Lost manyağı demiş,

24 Ocak 2009 @ 17:15

brc eğer yorumumu okusaydın öğrenirdin şimdi hurley deli ya hayaletlerle konuşmuyormu aslında en çok şu beni şok etti 5.sezonu izlemedim ama olsun nikki nasıl diziye giriyor sndey e o dizi için gitmişlerdi ve gömülmüştü ahhhhhh!!çok kafam karışık bir sırrı çöziim derken yeni bir sır çıkıyo bu neya bir ara deliriceğimi düşündüyorum arkiler son aldığım haberler var yalnış olabilir ama yinede sölicem bu yıl sayıların gizemi sanırım ortaya çıkacak birde hurley hani eko analucia gibi ölüleri görüyor ya ondan bahsedilecekmiş bişey sorarsanız ben burdayım:)

delgado demiş,

24 Ocak 2009 @ 17:28

Bence hurley hayal gordu

seda demiş,

24 Ocak 2009 @ 18:21

ya benim aklıma takılan bi kaç soru var..anlayan arkadaşlar açıklarsa çok sevinirim..Şimdi oceanics altılısını gösterirken hep 3 yıl sonrasından gösteriyor..Aeron büyümüş falan..ama adadakiler sezon finalinden devam ediyor..yani helikopterin patlamasından,adanın taşınmasından sonra devam ediyorlar.ancak 1 veya 2 gün geçmiş.bu nasıl oluyor?bunun sebebi adadaki zaman kayması mı?

seda demiş,

24 Ocak 2009 @ 18:24

Bir diğer merak ettiğim şey de şu:Hani zamanda geriye gittikleri bir anda desmond ın ambarda olduğunu gördük.Yani bu şu mu demek.Eğer uçak kazasının ilk yaşandığı zamanlara gidilirse ölen ve adadan kurtulan kişiler de adada görülebilecekler..Yani sawyer ın birden karşısında kate i gördüğünü düşünsenize:))Yani desmond geri geldiğine göre onlar da gelebilir…öyle değil mi?

kahin demiş,

24 Ocak 2009 @ 18:34

ya o rahip, jigsaw’dan ibaret biri bence. O fotoğrafta zaten ya fotomontaj yada kadının fotosunu kesmiş oraya koymuş. Karı koca falan değiller bence.

kahin demiş,

24 Ocak 2009 @ 18:36

o kemeri richard bırakmıştır. :D lock uçakta bulsun diye :D

blüppp demiş,

24 Ocak 2009 @ 19:47

fotorafta dikkat ettiğim şey arka planda oxford varr.. :)

LostinLost demiş,

24 Ocak 2009 @ 20:04

fuzzy
belkide o zaman Juliet adada olmadığı içindir. Geçmişe gittiklerinde juliet o zaman adada değildi. Kaç yıl geriye gidiolar düşünsenize ama bi soru daha çıkıyor ortaya Desmond’ın ne işi var orda. Desmond 3yıl önce adaya gelmemişmiydi yani bu durumda bunlar 4 değişik zaman dilimdemi dolaşıyorlar. Bi Dharmanın kuruluş zamanı. Bi Black Rock adaya geliş zamanı Bi de Desmondın adada düğmeğe bastığı zamanlar Bide gerçek zaman.
Bi yandan cevapları bulurken yeni sorular ortaya çıkıyor.

benimbenim demiş,

24 Ocak 2009 @ 20:35

İzlediğimiz üzere zaman atlamaları hep geçmişte ileri geri gitti yani daha bizim uçağımız düşmeden!!Bence 70 saat, o Mrs.Hawking’in hesaplamalırına göre adaya oceanic 815 in düşüceği zamana denk geliyor. Bizimkilerin de uçak düşmeden oraya varıp olup biteni düzeltmesii gerekiyor.. Adadakilerin tehlikede olmaları ise 70 saat sonra aynı zamanda kendileri ile karşılaşacak olmalarından…Bunun yaratacağı sonucu Ben bile bilmiyor Mrs. Hawkig’e ya gidemezsek ne olur gibi bir şey demişti sanırım .. bu sorunun cevabını bilse bilse o kadın biliyor.. aynı zaman diliminde kendileriyle karşılaşmak baya bir karışıklığa neden olur ama tabiki bizimkiler kesinlikle o saatte oraya varacaklar:) yoksa sawyer da alayı da maymuna döner:))

khellem demiş,

24 Ocak 2009 @ 21:58

Yok yok…. bende kemer çekim hatası…
Juliet others değildi. ben tarafından sonradan adaya çağırıldı. 108 dakikada bir basıldığından haberi var çünkü hatırlarsanız bir keresinde ben ile bütün istasyonları gözetleyen istasyona gidip bizimkilerin hareketlerini izlemişlerdi… bu da julietin neden zamanda yolculuk yaptığın açıklar demi…
Ayrıca bence sun widmore istediği için aradı kate i.zaten biraz da olsa jin in ölümünden kate i sorumlu tutuyor. bakma öyle dediğine. widmore aeron u almak istiyor ve kate evine giden avukatlar da widmore un avukatları diye düşünüyorum ben.

bulent demiş,

24 Ocak 2009 @ 23:17

eskı bolumlerde gordugumuz magaradakı tabut locke aıt olabılırmı ?

LostinLost demiş,

24 Ocak 2009 @ 23:17

widmore neden aaronu istesin ki

time travel demiş,

24 Ocak 2009 @ 23:42

eğer 70 saatlik süre 815 düşmesine kadar olan zamansa ve kendileriyle karşılaşmaları bi felaket olacaksa oooo ben bu senaryoyu hatırlıyorum geleceğe dönüş filminde :D yapmayın yaaa lostun gerçeği bu olmasın insan oğlu bunu 1985 de hayal etti bile lostta olacak iş mi yaw etmeyin eyy dizi ekibi bu mudur sizin orjinalliğiniz inşallh ole değildir

benimbenim demiş,

24 Ocak 2009 @ 23:42

ya yazdıklarımı tamamen düzeltiyorum istasyonun yok oluşunu atladım sanırım:) sadece geçmişte ileri geri gitmiyorlar tabi ama kendileriyle karşılaşma o saat için hala mantıklı geliyor..

derya demiş,

25 Ocak 2009 @ 00:50

brc demiş,
24 Ocak 2009 @ 16:27

“Richard locke a sadece sen gittin dedi” …. benim de anlamadığım bu madem locke bu zaman değişimlerinden etkileniyor neden bir daha ki zaman değişiminde richard locke ‘a seni tanımayacağım dedi. öf çok karışık
çünkü lockela geçmiş zamanda karşılaşmış olcaklar ve henüz tanışmamış olcaklar..

widmore un tek amacı adayı bulmak. sunın amacı kocasının intikamını almak.. ikisi işbirliği yapıor. sun widmore herşeyi anlatıo. widmore kate avukat gönderior hemen arkasından sun katei arıyo (katei benim kadar tanıosa kacacağını tahmin etmiştir heralde..) kate i adaya dönmeye ikna edicek. birlikte adaya dönmeye çalışcaklar?! bölece sun benjamine jacke ve herkese yaklaşacak. sevgili işadamımızda adanın yerini öğrenmiş olcak..

waaww çok uçmadım umarım :)))

khellem demiş,

25 Ocak 2009 @ 01:13

yok. güzel kontrollü bir uçuş oldu…mantıklı

flik e cevap demiş,

25 Ocak 2009 @ 01:26

sana katılıyorum flik emeğine sağlık bu dizi bizi paronayak yaptı yav

merih demiş,

25 Ocak 2009 @ 04:04

mrs. hawking laboratuvar gibi olan yerde, adanın 3 yıl sonra diye gördüğümüz zaman dilimindeki yerini belirliyor gibiydi, sarkacın bir merkez belirlemesi ve bilgisayar ekranında da benzer koordinatımsı şeyler görmemiz buna işaret olabilir. kalan 70 saat de adanın yer değiştirip durması nedeniyle ve adanın yerini hesaplamanın uzun sürmesi nedeniyle önemli olabilir.

gargara demiş,

25 Ocak 2009 @ 10:19

silahla saldıran adamlardan sarışın olan,john locke olabilir.sonuçta eğer zaman içinde gidip gelmelerde iki tane john locke varsa kendinin gençliğini öldürmüş olabilir.

yasinn demiş,

25 Ocak 2009 @ 10:24

fuzzy arkadaşım
julietin zamanda yolculuk yapmasına şaşırmamak lazım. zaten Ben de yapabiliyodu. Hatırlasana adayı taşıdıktan sonra çölde bulmuştu kendini. Fakat bu Richard’da başka bi şey var. Zaten adamın esrarengiz tavırlarından belli. yani the others zamanda yolculuk yapamaz diye bi kaide yok.

4815162342 demiş,

25 Ocak 2009 @ 10:32

polise yakalanma dedi.hurley teslim oldu..ne işş

yasinn demiş,

25 Ocak 2009 @ 10:37

seda arkadaşım
demişsin ki neden ada dışındakiler üç yıl sonrasını yaşarken adadakiler geminin patladığı zamanı yaşıyor?
Bu olaylar bağımsız. Yani o gösterdiği jack-ben konuşmaları,kasap,hurley-sayid diyalogları falan, işte onların hepsi flshforward.yani geleceklerini gösteriyor. hatırlasana 4. sezonun son bölümlerinde jack flashforwardlarda sakallıydı gelecekte. daha yeni 5. sezonda traş oldu ya.

Lost manyağı demiş,

25 Ocak 2009 @ 10:59

seda danilel önceden adaya gelmiş ve benjamin hani bir soğuk yere gelmişti bişey döndürmüştü ve ses ve ışık gelmişti ya onlar geleceğe gitti hepsi danilel defterinde var he 2.sorunu bende merak ediom

ifot demiş,

25 Ocak 2009 @ 12:39

bence alevli oklar savunma sistemi veya richard ın ekibi falan deil,blackrock gemisi nin mürettebatı sonucta alevli ok ahşap gemilere karşı savaşta kullanılcak en iyi silah

Ogeday Batuhan demiş,

25 Ocak 2009 @ 14:38

Arkadaşlar Sizce 1.Sezonda Magarada Görülen 2 Ceset ( Adem Ve Havva )!!! Onlarla İlgili Birşey Çıkar Mı Dersiniz ?

ece demiş,

25 Ocak 2009 @ 17:25

olabilir

jsph demiş,

25 Ocak 2009 @ 17:27

arkadaşlar yalnız şöyle bi nokta var çoğu kişi bunu düşünmeden yorum yapıyor..
adada yaşanılanlar sırasında bizim 6lı daha belkide penny’nin gemisindeler veya en olmadı bi kaç gün geçmiş işte belkide basın toplantısındalar burası önmli deil..
önemli olan bizim 6lı adaya geri gönme çabası içinde oldukları vakit yani benin 70 saati oldukları öğrendiği zamanlarda adada da 3 yıl geçmesi gerekmiyor mu..yani bnce henüz olanlar daha herşeyin çok başı adada 3 yılda kimbilir neler değişir…

ama şimdi aklıma geldi adada zaman farklı ilerliyor evet ama yinede çok uzun bi süre 3 yıl…
bilmiyorum baya karışık işler…

lale demiş,

25 Ocak 2009 @ 17:46

ya ben benin 6lının geri dönmesi gerekli mantığını kavrayamadım biri bana bunu anlatabilir mi çünkü bütün bu olanlara onların gidişi sebep oluyorsa neden helikopteri almalarına izin verdi ayrıca walt ve michealin gitmsine de izin vermişti ve şimdi waltu geri getirmek için bir şey yapmiyor aynı şey desmond için de geçerli onun da hiç geri dönmesi gerektiğini söylemedi bence ben tamamen yalan söylüyor başka planları var çünkü şimdiye kadar hiç ilk seferde doğruyu söylemedi

sfb demiş,

25 Ocak 2009 @ 20:02

bence sun widmore un yanında ve kate i de yanına çekmeye çalışacak. ben ise diğerlerini istiyor.
peki sayid başlarda ben için çalışırken şimdi nede ondaan kaçıyor??
ayrıca şu anda adada baya geriye gittiler galiba. çünkü bi yerde daniel faraday kayboldu ve sawyer 2 saattir neredeydin dedi. ben bu arada daniel orkide istasyonuna gitti. zamanda geride oldukları için onlara ateşli oklarla saldıranlarda orkide istasyonunun inşa edildiği sırada adada bulunana dharma girişim çalışanları..

lynx demiş,

25 Ocak 2009 @ 22:59

neden adamlar sayidi öldürmek yerine bayıltıcı iğne kullandılar.bence bu işide ben tezgahladı, hurly katil gibi gösterip adaya gitmeye mecbur bırakmak için.yoksa adamlar sayidi öldürmek yerine niçin bayıltsın?hurly hapse girince ana lucia yı sık sık görmeye başlayacak.Ana lucia ona hapisten kaçması için çeşitli şeyler söyleyip kafasını karıştıracak ve bir şekilde ana lucia nın yardımıyla hapisten kaçacak.Polis bunun peşine düşecek buda yakalanmamak için mecburen adaya gidecek.

-xyz- demiş,

26 Ocak 2009 @ 00:12

bence de hurley analucia sayesinde hapisten kaçacak. zaten analucia hurleye sakın polislere yakalanma demisti, onu uyarmıstı.
ayrıca said ben icin alısırken neden ona karsı guvenini kaybetti ve hurleyi o nerse tam tersini yap diye uyardı. artı jack saidi hastanede tedavi ederken said hurleyin benle oldugunu ögrendiginde neden birden endiselenmis gibi bi tepki verdi.
ayrıca ben Bene güvenemiyorum. gene biplanı var gibi. onları adaya götürmek degil de sanki baska biseylerin pesinde gibi. bunu da ortaya cıkaracak olan jackten sakladıgı o kutu.
ayrıca ben de normal hayatta oceanic 6lısı 3 yıl gecırmısken adadakiler 3 yıl gecirmeden, geminin patladıgı andan itibaren basladılar. bu 3 yıl adada noldu.bu 3 yıl gecerken adada hic zaman gecmedi mi.bunu SEDANIN yorumunu okuyunca farkettim,keske böyle bi yorum yapmasaydın seda, cok kafam karıstı.
bir de son olarak neden ille de 6 kisinin dönmesi gerekiyor onu anlamadım. neden desmond ya da walta kimse dön demiyor…

-xyz- demiş,

26 Ocak 2009 @ 00:17

bir de sunu söylemek istiyorum, ben artık daniel faradayın da richard gibi biri oldugunu düşünüyorum… o da hiç yaslanmıyor galiba … ve tüm dizinin kilit adamı da gene faraday bence. bütün sırları acıklıga kavusturacak olan o. ama kafası karısık sanırım biraz , kafayı bitoplasa yarım sezonda bitirir olayı da, kafa gidip geliyo sanırım :)

desmonde demiş,

26 Ocak 2009 @ 03:12

s05e02 de bi cekim hatası var bayan hawkins merdivenleri cıkarken arkasından bi sahıs geciyo tam dakikada 39:35…

LostinLost demiş,

26 Ocak 2009 @ 10:05

-xyz-
arkadaşım adada bize 3 yıl içinde ne olduysa onu anlatmak için geminin patlamasından adada zaman ilerliyor. Hatırlarsanız Locke Jacke adada çok kötü şeyler oldu demişti. Buınu bizede göstermek için adada 3 yıl geriden gösteriliyor zaman
ve Faraday olayına gelince Richard gibi değil faraday o zaman Sawyer,Juliet,Miles,Charletto,Rose,Bernard da faradayla beraber geçmişe gidiyor. Yani onlarda Richard gibi. Ada zamanda atlayınca Faraday adada neler olduğunu anlamak için o çarkın bulunduğu istasyonun kuruluş anına gidiyor. Sawyer ,Juliet ise de onlarda gemişde istediği yere gidebilirler Faraday gibi. Yani Faradayde diğerleri gibi aynı anda zamanda atlıyor ama Faraday bir şeyler bildiği için İstasyona gidiyor ve araştırma yapıyor.
Umarım anlamışsındır

orion demiş,

26 Ocak 2009 @ 11:41

peki arkadaşlar. bir soru da benden..
4. sezon son bölümde adanın yok olduğunu gördük değil mi?
bizim anladığımız anlamda zamanda yolculuk varsa ada nereye gitti. ada yok olduysa bu hem zaman hem de mekan değişikliği olur. bence burda bir terslik var. sizin fikrinizi merak ediyorum bu konuda. sizce ada nerdee???

xaxaxa demiş,

26 Ocak 2009 @ 12:54

arkadaşlar sadece ada zamanda yolculuk yapıyor yani JACKler şimdiki zamanda bunu nerden anlıyoruz 2 bölümün basında 3 YIL önce die bir yazı çıkmıştı iyi bir mantıkla anlaşılır bu

lost_bd demiş,

26 Ocak 2009 @ 14:56

valenzetti denklemi gibi birçok bilimsel düşüncelere,olaylara yer verilirken bir de karşımıza ‘kuantum düşünce tekniği’ çıktı. Mükemmel bir dizi.. Yeni bir bilimsel kurguya daha yer verilmiş

lynx demiş,

26 Ocak 2009 @ 15:35

sayid ben için çalışıyor gibi görünüyor bence.Sayid bene güvenmiyor fakat onun ne haltlar yediğini,ne yapmaya çalıştığını anlamak için onun adına çalışıyormuş gibi görünüyor bence.Bundan dolayı hurley e o ne dersi tam tersini yap diyor.dizide görünen bebek ise bence juliet.

Lostfan demiş,

26 Ocak 2009 @ 18:00

şimdi yukarda bahsedilenlere göre faradayın adadaki zman kayması sayesinde orkide istasyonunda bulunduğunu söylüyorsunuz ama o 5.sezon 1.bölümün başı daha benjamın zaman olayıyla oynamadan gösterilen bişey.. gerçi zmanları sırayla göstermiyorlar ama bi kişi de şey demiş “sawyer 2 saattr ortada yoksun diyo faradaya o sırada istasyonu gezmiştir” bu yanlış çünkü sawyerın faradayı görmediği süre zarfında faraday desmondın kapısını çalıo ona beni bul vs. diyo ve desmond dharma istasyonlarının inşaasından ve doktor marvin zamanından çok sonra o adaya geldi faradayın geçirdiği bahsedilen 2 saat desmondla knuşması vs.

orion demiş,

27 Ocak 2009 @ 10:52

ada zamanda yer değiştiriyor da.. dünya üzerinde de mi yer değiştiriyor. helikopterden adanın kayboluşunu gördüklerinde ne kadar zaman geriye ya da ileriye gittiklerini bilmiyoruz ki. bence adayı bulamamalarının sebebi de bu. adanın yeri de değişiyor. bu kutup ayılarından ve tunus meselesinden de anlaşılıyor zaten

seda demiş,

27 Ocak 2009 @ 17:50

ya arkadaşlar benim aklıma geçende bi şey daha geldi..ama yanlış hatırlıyor olabilirim.eğer yanlışsa beni uyarın lütfen..galiba 4.sezondaki bir bölümdeydi..Kate ve Jack in adadan kurtulduktan sonra sevgili olduklarını gösteriyordu.hani aeron a masal falan anlatıyodu jack galiba.Neyse işte o bir flasforward ı.Ve o flashforward ların birinde Kate telefonda konuşurken jack geldi ve kiminle konuştuğunu sordu, Kate de Sawyer la konuştuğunu,yanlış anlamamasını,ona yardım ettiğini falan söyledi ama Jack çok kızda tartıştılar ve evi terk etti sanırım..ve öyle de ayrıldılar..yani bütün bunlar o 3 yılın içinde oluyo.Ama Kate Sawyer la nasıl konuştu?Yani Sawyer adada değil mi?Öyle olması lazım.Umarım yanlış hatırlamıyodurum..

LostinLost demiş,

27 Ocak 2009 @ 19:46

lynx bebek juliet olamaz bebek mavi gözlü falan değil siyahmı kahverengimi ne yani juliette değil charllettoosa (kızıl ötesi) bence jacob

asos67 demiş,

27 Ocak 2009 @ 21:51

arkaşlar şimdi bu dizi hangi kanalda yayınlanıyo ben izledim bu iki blümü ama internetten izledim bu arada seda kate orda sawyerla konuşyorum demiyo sawyerin istediğini yapıyorum diyo!!! ayrıca hurley akıl hastası olarak görüldüğü için hapshaneye değilde akıl hastahanesine gönderilebilir bence ordan da daha önce kaçmıştı ve yine kaçabilir 70 saat olayıda bence adadaki zamana göre uçak o saatte düşcek ve buna yetişmeleri lazım

kipyolu demiş,

27 Ocak 2009 @ 22:20

seda demiş,
27 Ocak 2009 @ 17:50

ya arkadaşlar benim aklıma geçende bi şey daha geldi..ama yanlış hatırlıyor olabilirim.eğer yanlışsa beni uyarın lütfen…

Bence Kate orada Sawyer ile konuşmadı,hatırlarsan Sawyer’ın bir kadınla(adını hatırlayamadım) ilişkisi vardı ve bi ara bu kadın Kate annesiyle konuşması için yardım etmişti,daha sonra bu kadının hamile olduğunu da öğrenmiştik,bana göre Kate o kadınla görüşmüştü ya da ben yanılıyor olabilirim….

Lostsever demiş,

28 Ocak 2009 @ 00:44

Benim anlamadığım bir nokta var biri açıklarsa sevinirim!

Others denen elemanlar uçaktan düşen bazı insanları(mesela Hostes Cindy) aralarına almışlardı.John ve others birlikteydi sonra John Locke ilk ışıldamada tek başına kaldı. Etrafa baktı kimse yoktu.Uçaktan olup ta Others’e katılan kazazedeler nereye kayboldu. Onların da John’un yanında olması gerekmezmiydi. Çünkü bir tek uçaktan düşenler zamanda ileri geri gidiyor.

-xyz- demiş,

28 Ocak 2009 @ 03:44

LostinLost
tesekkür ederım …acıklamaların mantıklı, kafama bıraz daha yattı…

khellem demiş,

28 Ocak 2009 @ 09:06

kate sawyer ile konuşmadı…başka birisiyle konuştu. sawyer için konuştuğunu söyledi… sawyer helikopterden atlamadan önce kate’in kulağına birşeyler fısıldıyor. galiba orda söyledikleriyle alakalı birşey. hatta yorumların bazılarında arkadaşlar bu işi güzel çözmüşlerdi ama dizide aşk meşk işlerinden çok daha heyecanlı olaylar olduğu için pek ilgilenmemiştim…

seda demiş,

28 Ocak 2009 @ 15:15

Tamam arkadaşlar şimdi hatırladım..teşekkür ederim…

ada vapuru demiş,

28 Ocak 2009 @ 16:32

önceki sezonlardan birinde sawyer ın bir kızı olduğunu biliyoruz…benim düşüncem belki daha önce de dile getiren olmuştur, sawyer kate in kulağına kızı ile ilgilenmesi konusunda bişeyler fısıldadı…bu kadar muammanın içinde çok da üzerinde durulmaması gereken bir ayrıntı bence

zaman demiş,

28 Ocak 2009 @ 20:40

bence o fizikçi zamanla yolculuk yaptı. İlk dharma yıllarındanda gördük onu Tıpkı rchard gibi ve desmand la fizikçi birbirleriyle karşılaştı hatırlarsanız desmand fizikçinin sabitiydi. Kitabında öyle yazıyordu. bence asıl olay ben fizikçi ve desmand arasında olck + locke da olabılır cunku hepsi seçilmiş insanlar. Bir cok teoride üretilebilinir bir arkadas adaya düşenlerin hepsinin adada doğup sonradan evlatlık verilip tekrar bir araya toplandırıldıgını yazmıstı bence olabilitesi yüksek bişi. Üretilen bu teorilerden bi lost dizisi daha çıkardı yahu =) türkler yakında yaparlar bence.

LostinLost demiş,

28 Ocak 2009 @ 21:39

birşey değil -xyz- herzaman
LostSever
güsel bir soruda cindy ve çocuklar lockenin yanında değildi sankki yoksa yanındalarmıydı zamanda atlamalarda.

mstfzdn5 demiş,

28 Ocak 2009 @ 23:55

arkadaşlar dikkat ettinizmi 1. bölümde doktor marvin candel oryantasyon filmini çekerken arrow die bi istasyonu tanıtıo ama üstünde swan ın arması olan bi önlük var bu hatamıdır yoksa altında başka bişey varmıdır sizce?

see_you_next_time_brother demiş,

29 Ocak 2009 @ 02:26

sawyer’ın birlikte olduğu ve dolandırdığı cassidy phillips‘den bir kızı var. cassidy, sawyer’ın tutuklanmasını sağlıyor ve hapishanede ziyaret edip ondan bir kızı olduğunu söylüyor. kızlarının ismi clementine .

kate ve cassidy uçak kazasından önce tanışıyorlar. cassidy, kate’e hamile olduğunu söylüyor ama sawyer’ın ismini hiç söylemiyor. fakat kate’in sawyer için yapabileceği şey ne olabilir diye düşününce benim de aklıma ilk olarak kızı geldi…

asos67 demiş,

29 Ocak 2009 @ 12:55

aslında bencede mantıklı bir düşünce ben şunu çözemedim arkadaşlar neden richard ona bi daha ki zmn değişikliği olduğunda onu tanımayacağını söylüyor?sizde bilmiyosınıdur herhalde bu sorunu cevabını ama yinede sorıyım locke’un neden ölmesi gerekiyor!?!?!?!?!?!?!

HAKAN demiş,

1 Şubat 2009 @ 15:39

arkadaşlar benimde kafama birşey takıldı sedanın yorumunu okuyunca.daniel ambarın kapısında desmondla konuştuğunda git annemi bul falan diyor neyse.bu olay bizimkiler adadan ayrılır ayrılmaz oluyor.ama desmond uykudan uyanıp “bi anımı hatırladım” dediğinde penny ona adadan ayrılalı üç yıl oldu diyor.bu flashforward da olsa daniel desmonda annemi bul dediğinde desmond neden 3yıl sonra hatırlıyor bunu.penny nin teknesinde falan hatırlaması gerekmiyor mu?

Merve demiş,

8 Şubat 2009 @ 00:57

HAKAN a katılıyorum orası kafa karıştırıcı hakkaten ama benim merak ettiğim bi nokta daha var Faraday ambarın kapısına vuruyor ve desmond çıkıyor üstünde dışarıda karantina uygulaması olduğu için giydiği kıyafet var. danieli öyle gördüğünde hiç şaşırmıyor hiçbirşey sormuyor bu konuda sonuçta karantina olayı kendi çaplarında çok önemli doğru düzgün dışarı çıkamıyorlar bence burda bi ayrıntı ya atlanmış ya gizlenmiş :)

lostik demiş,

8 Şubat 2009 @ 02:39

“”kate28 demiş,

23 Ocak 2009 @ 12:47

çok hızlı bi bölümdü:))) gece düşünmekten uyuyamadım:)1.sezon ilk bölümde jack ikinci kez geliyo ozaman.kıyafetler aynı.ama hangi zamana orası belli deil.peki iki aynı kişi karşılasırsa ne olur????kesin magaradaki boş tabutta locke un.e peki dönünce ne olacak?ne deişecek?aradan gecen 3 senede adadakler ne yaptı çok uzun bi süre??yada 3 sene öncesine mi dönecekler??nasıl bağlayacaklar valla çok merak ettim?sanki izleyiciler senaristlerden daha yaratıcı ve daha detaylı düşünüyor.çünkü konular daha basit bağlanıyor birbirine.bide sadece 2 zaman arasında mı yoksa birçok zaman arasında mı gidip geliyorlar????yani bir çok zamansa çok karışır?
ayrıca bizimkilerin uçağı düşerken benjamin in şaşırmaması normal.çünkü locke ethana benjamin beni lider seçti dedi….”"

bu kadarı fazla gelir insana ancak olabilr ya.. of of..

lostik demiş,

8 Şubat 2009 @ 02:40

yani o zman hem babasını hem de jhonu taşıyodu jack:))

lostik demiş,

8 Şubat 2009 @ 02:45

@ time travel

o uçakla o adaya düşüp sağ kalmayı normal karşılayıp, o kadar şey yaşadıktan sonra zaman yolculuğuna mı inanmayacam ya:))

xxlostxx demiş,

11 Şubat 2009 @ 20:43

Bir Kere Hurley’in Kendisini Polislere Ele Vermesi Çok Kötü Oldu. Çünkü Adaya 70 saat İçinde Geri Dönmezlerse Çok Kötü Şeyler Olabilir. Bu Kötü Şey İse Adanın Sürekli Zamanda Değişmesine Neden Olur Bence…

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın