4×13 Gemi patlaması

lost, kahana bomb

Dün geceki bölümü koltuklarımıza yapışmış bir şekilde seyrederken, gemi, hepimizin gözleri önünde patladı. Birçoğumuz, elimizden bir şey gelmese de, kocası Jin’in patlayan gemide öldüğünü gören Sun’ın çığlıklarını paylaştık.

Fakat patlama gerçekleşmeden hemen önceki sahne, Jin’in son görüldüğü yer olan geminin arka tarafında kimse olmadığını gösteriyor. Şimdi bir soru soracağım. Sizce Jin, bir şekilde, patlama gerçekleşmeden önce kendini gemiden kurtarmış olabilir mi? Bu LOST ve kimse Jin’in öldüğünü gerçekten görmedi. Şimdi sıra sizde. Jin’in kaderinin ne olduğu konusunda siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlar bölümünde düşüncelerinizi bizimle paylaşın lütfen.

lost, kahana michael

lost, christian shephard, kahana

lost, kahana jin

lost, kahana bom

lost, kahana battı

lost, sun helicopter


Serkan D. demiş,

31 Mayıs 2008 @ 11:26

Biraz daha fazla para harcayarak daha güzel bir patlama sahnesi yapılabilirdi.
Ayrıca Jin kurtulmuşta olabilir.
Because
Adaya dönebilmeleri için Hep beraber gitmeleri lazım
Jin eğer yaşıyorsa Sun ikna olabilir.
Adaya dönmek için…
8 ay uzun bir süre bu arada ne yapacağız.

fosil13 demiş,

31 Mayıs 2008 @ 11:33

bence jin ölmedi gemiden kendini kurtarmıştır diye düşünüyorum ama ondan sonraki akibeti hakkında en ufak bir düşüncem yok bekleyip görecez.

Yusuf Akay demiş,

31 Mayıs 2008 @ 12:37

Çocuk filmlerinde bile daha iyi animasyon sahneleri var beeee…

Altı üstü bir gemi bir helikopter…

Paranız mı yoktu!!!??

Ve artık dizi öldü bence…İyice saçmalayacaklar 5. sezonda…

Son bölümden belli oldu ne halt yiyecekleri…Artık ben 1. ve 2. sezon bölümleriyle idare edeceğim… :(

ismrliyimm demiş,

31 Mayıs 2008 @ 12:41

ya orda CS ne demek istedi michale? şimdi gidebilirsin derken. ya hala şoktayım tüm soruları cevapladılar allah razı olsun. yeni sorular o kadr kafayı yedirtecek şekilde deil:) ama o tabutu göstermeselerde feci küfrederdim. hoş görünce de ettim nası ya lock nası çıktı adadan:S

aLexmk demiş,

31 Mayıs 2008 @ 13:00

ve Locke nie jeremy bentham diolar onuda anlamadım biri açıklarsa sevinirim :D

Lorn demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:03

Bence Yine o patlama olayında zaman muhabbeti var michael hepsini kurtardı bir şekil ama helikopterdiler zaman muhabbetinden dolayı göremediler. (Bakalım daha neler saçmalayacağız, Saçmalamakda güzel yahuuuu :)) )

LOST BABY demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:09

GEMININ PATLAMA SAHNESI REZIL HELIKOPTERIN OKYANUSA CAKILMA SAHNESI DAHA REZILDI HAKKATEN COK UCUZ OLMUS

HERNEYSE JIN KURTULSA NEREYE YUZCEK HANGI KARAYA VURCAK ADA YOK KI O KADAR DA SACMALAMASINLAR

ALLAH RAHMET EYLESIN TADINDA KALSIN DIYORUM AMA SUN’I ADAYA DONMEYE IKNA ETMEK ICIN MANTIKLI BIR SEBEP OLURDU ORASI DA VAR

DAHLİA demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:28

Arkadaslar hanı fılmlerde hep olur ya patlama olunca arkadan gelen basınc etkısıyle mı artk nedense ınsanlar hafıf bı ucusa gecer bence jın ıı ce kuyruk kısmına dogru ılerledı ve patlama olunca da denıze uctu yanı olmedı :s

DAHLİA demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:34

Ölmediyse nerde bu zamana kadar peki neden sun mezarın başında aglıyordu dıe sormayın lutfen bılmıyorum:s

ama sunu soyleyebılırım danıel faraday in adadan ayırmak ıcın aldıgı son gruptakı ınsanlarda gemı patladıgında ve ada yok oldugunda onlarda denızın ortasındaydılar bu zamana kadar onları da gormedık belkı onlar jıni gorup yanlarına almıslardır ama bu kezde sun widmore a adadan kurtulan sadece bız degılız derken 6 kısıden harıc baskalarınında oldugu anlamına gelmez mı?

of bence o kadar soru vardı kafamızda gorundugu kadar da cok cvp vermedı bu bolum

siriusblck demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:51

ya ben bunların adaya nasıl dönceklerini fazla merak etimiorum daha çok 3 yıl sonra adada noldu sawyera locke fln inş 5.sezonda bu adaya dönme işini fazla abartmazlar

sölemem demiş,

31 Mayıs 2008 @ 15:15

arkdşlar jin ölmedi..hatırlarsan önceki bölümlerin birinde flashforwardlarda,sun çocuğunu doğuruyordu,ve aynı anda jin de bebek için hedie falan alıordu,ama bi bakıoduk ki aldıı bebek sun ın bebei deil,başka birine götürüordu..yani jin bi şekilde yaşamalı ve adadan kurtulmalı..tahminimce locke da adaya dönünce bi şekilde ( jackin babası gibi) canlanacaktır…

hadoouken demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:16

son sahnesi haric berbat bir sezon finaliydi özellikle gemi ve helikopterin patlama sahneleri çok kötüydü.locke u tabuta koyma sebepleri de insanın aklını karıstırmak merak uyandırmak ondanda bişey cıkmaz eminim Allahtan tabuta 3 kişi fln koymamıslar iyice insanı cıldırtmak icin

InSomNia demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:26

Arkadaşlar bunun bir dizi olduğunu unutuyorsunuz bazen.

Bırakın, keyfine varın. Yok ada nasıl taşınır yok bilmemne. Sırlar dünyası izleyip adam nasıl domuza dönüştü diye düşünmek dahamı akla yatkın yada eğlenceli ??

Ben söylüyorum, nasıl biterse bitsin, izlediğim en HARIKA ve SIRADIŞI dizi Lost’tur..

Kendine bağlıyor izleyeni.. Teşekkürler bu diziyi yapanlara..

Umarım daha güzel dizilerde ekranlarda yer alır bu vasıtayla..

benjamin demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:29

jin ölmedi. lost da öldüğünü gördüğünüz biri bile ölmemiş olabiliyor:)))
bu yüzden % 101 jin yaşıyooo

eyuptoraman demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:46

ya gemiden kurtalmak için tek çaresi denize atlamaktı bence jin in ama bunu da görebilirdik o yuzden jin öldü bence

josh demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:56

ı haven’t watched 13th and 14th episode yet, but I’m sure that jin didn’t die. because he is in oceanic 6
kate
jack
hurley
sayid
sun and
jin

nur demiş,

31 Mayıs 2008 @ 17:10

bence jın de michael ölmedi..ikiside son anda kurtuldu diye düşünüyorum….

fredie413 demiş,

31 Mayıs 2008 @ 17:44

bence jin ölmedi, gemiden atladı ve hafızasını kaybetti yada o türlü birşey oldu zaten bundan bir kaç bölüm önce sun’nın nin ileride yaşayacakları hakkındaki videoda doğum yaptıktan sonra jin hastaneye geldi, ve odalarına girince onları sahiplenmedi, benim teorim böyle varmı bana katılan???

-lost- demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:10

jin-sun odaklı bölümde sun jin’nin mezarına gidiodu. ölmüş olabilir.

oğuz demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:13

ya bence o gemide kimse ölmedi ya mümkün deil çünkü, 1.’si: orda jack’in babası warken we michael’a gidebilceğini söylerken o bombanın patlaması saçma olur. 2.’si: yine final bölümünde walt ile hurley’nin konuşmasında babasının hala ada için çalıştığı ima edildi.. kısacası ŞİMDİLİK jin de michael da yaşıyo bence..

oğuz demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:14

ada buharlaşarak birden nasıl yok olduysa gemi de patlayarak yok olmuş olabilir.. ;)

ignotus demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:19

yaw kemy geldi ölmeden çok gıcık oldum, adamın başında 20 kişi vardı biribile nabzını kontrol etmedimi bi de yarası da vardı ayağa kalkıp geldi, acaip saçmaladılar :s

falcon demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:42

Jin muhtemelen öldü,
Önceki bölümlerde birinin doğumuna panda alıp götürüyodu ama götürdüğü kişi sun değildi, Hemşire çocuğunuz nasıl gibi bişey sorunca ben daha iki aylık evliyim demişti.
Ama o da kesin birilerine gözükecektir…
tak tak tak
tırstım :)

h.i.mert demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:50

ya zaten jinin ölmesi imkansız sonuçta adadan kurtulan 6kişiden biri bunu önceki bölümlerde gördük

kal-el demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:54

arklar christian’ın maykıla artık gidebilirsin demesini düşününce iki durum gelio aklıma

1-gemi patlamadı christian bi şekilde icabına baktı ve helikoptekilerde hayali bişe gördü(nası kazazadeler ölüleri felan görüyolarsa ööle… mesela ekonun yemiyi görmesi gibi)

2-hatırlarsanız ada maykılın ölmesine izin vermiodu iki kez kafasına tabanca sıkıldı ama ikiside çalışmadı..Belki christian orda ona artık ölebilirsn demek istedi ve gemi patladı..

başka bi durum düşünen var mı?

fizikçi demiş,

31 Mayıs 2008 @ 20:27

arkadaşlar kemy i ilk vurulduğunda neden nabzını kontrol etmediler söyleyim the others lar kimseyi öldürmek istemiolar da ondan dikkat ettiyseniz diğer askerleri de hep bayılttılar michael bence öldü artık çünkü o adadan ayrıldıktan sonra intihar girişimlerinde bulundu ama ölmedi yani gidemedi ve bence artık gidebilrisin derken de öldüğünü söyledi jack in babası ve adada jack in babasını neden john gördü hiç kimse bundan bahsetmiyo bence john da bi ölü olduğu için gördüü adada ki zaman farklı bi zaman olduğu içinde yani bence geçmiş zaman dalar ve jack in babasıda yaşıyo gözüküyo ve zaten jack ini babasıda bu adanın kurucularından biri (ada zaten olan bi ada ama deneyler bu adada yapıldığı için ada kurucusu gibi oluyo) ve o adayı taşıma olayı da herkesin bildiği ve tahmin ettiği gibi zaman değişikliği
desmond un o anahtarı çevirdikten sonra ambarın patlaması da o adanın koruma kalkanını bozdu yani radarlara yaklanmasını sağladı bundan dolayı zaten widmore buldu o adayı
ve tabii kii de o adaya geri gitcekler orası kesin ve adayı en sounda bence normal bi ada yeri ve zamanı sabit bir düzne sokcaklar ki onların da başına adadan dökdükten sonra bi dah kötü şeyler gelmeyesin
açıkcası beni en çok sayid şaşırttı benle işbirliği yağması çok ilginç ama ben in her zaman ki gibi yine bi planı var ve o altılıyı çıkarları doğrultusunda kullanacak
ve jack adanın ben gibi en büyüğü olcak ve adayı 6 lı düzene sokcak ama aron gitmeyebilir daha doğrusu götürülmeyebilir çünkü clarie gelmemesini istedi
bide sun un widmore ye dediği bizden başkak kurtulanların olduğundan onlar bence botla mahsur kalan fizkçi nin botundakiler fizikçi widmore nin adamı olduğu için bi şekilde onla irtibata geçmiş işte belli
ve son olarak bence 5 ve son sezon mükemmel olcak nedeni adaya yeni gelenler ve adayı artık bilmeleri artık ona göre davrancaklar yeni gelnlerin birini doğa üstü güçleri var fizkçi adaya ayak basar bazmaz hemen bi roket deneyi yaptı o roket deneyi bize aslında gerçek zamanda olmadıklarını gösteriyordu adanın zamanı ambar patladıktan sonra kontrolden çıktı bence ve adanın etrafında elektro manyetik koruyucular mahvoldu adaya o kalkanın öle yerlerinde giriliyorki her bir girilen yer adanın başka bi zamanına denk geliyo hatılarsanız fizikçi lapidusa kesinlikle aynı rotadan gitmesini söledi nedeni aynı geldiği zamanda geri dönmesi için
bence son sezonlar mükemmel olcak arkadaşlar işin biraz bilim ve felsefe konularına bakın bilmiyorum ama arkadaşlar b dizinin artık benzerini anca yapabilriler bundan ötesi yok çünkü
çünkü ada zaten tamamen metafizik (fizik ötesi)(biraz uzun oldu ama ilk yorumum aklımda olanları yazdım…

SLaYeR demiş,

31 Mayıs 2008 @ 20:45

Arkadaşlar adadan kurtulan 6. kişi jin yerine aeron değilmi? Basın toplantısında o 6 kişi tanıtılıyor jin nerde niye bahsetmiyorlar o zaman.

Bence jin ölmedi patlamadan bi şekilde kurtuldu arkadaşın dediği gibi hafızasını kaybetmiş olabilir o yüzden sun doğum yaptığında onun yanında değil ve hemşireye yeni nişanlı olduğunu söylüyor. Kendine yeni bir hayat kurmuş olmalı.. Ama adadan nasıl kurtuldu john gibi 5. sezonda inşallah gösterirler..

Tarık demiş,

31 Mayıs 2008 @ 21:50

peki charlie de kesin öldümü acaba? ölmediğini düşünen var mı?

GOLLUM demiş,

31 Mayıs 2008 @ 22:01

jin ölmemiş olabilir hatta sun adaya döndüğünde yeni birisini bulmuş bile olabilir :) yani son zamanlarda jake ,sawyer bile önemini kaybetti deniyordu.jinnin oynadığı rol ne .öldüğünü görmediysek her şey olabilir .bana sorarsanız oyuncu kadrosunda renk katacak yeni birini bulurlarsa onu çıkarılar .

DAHLİA ....dikkat demiş,

31 Mayıs 2008 @ 23:14

Arkadaslar ya ben baska bı yerde de okumustum sun ve jın ın flashword u ıcın sun un gelecegını jın ın gecmısını anlatıyorlar dıye bı arkadas yorum yapmıstı bence cok mantıklı yanı o oncekı bolumde sun dogum yaparken adadan kurtulmus ve cocugunu doguruyo ama jın gecmıste ve sunla ıkı aylık evlı oldugu zamnlar sun un babasının adına calısırken baskanın mı ne kızına hedıye goturuyo yanı kafa karıstırmak ıcın bole yazmıslar dıodu bı arkadas bence mantıklı

kalamar demiş,

1 Haziran 2008 @ 00:07

dahlia ben mantıklı degil baskasının bebegi icin illaki buyuk 1 panda alması sart degildi dikkat ettiyseniz pandayı almak icin her seyi yaptı telefonu kırdı parasının 10 katını odedi demekki kisisel bisey sun un babasınının sanmıyorum illaki panda alcan diyecegini :)

ignotus demiş,

1 Haziran 2008 @ 00:22

Herkesin kafadan bir ses çıkıyor, lostun en kötü sezon finalini izledimi düşünüyorum, niye diceniz?

Öncelikle bir şeyi izlemeye veya okumaya başlayınca ondan haz duymamızdaki en önemli etkenlerden biri onun KENDİ İÇİNDE TUTARLI OLMASIDIR. Finalde ilk defa lostu sıradanın altında gördüm, şimdiye kadar yapımcılara senaristlere hiç bir şey demedim. Ne kadar fantezi bilim kurgu olsa da kendi içinde tutarlı birşey izlemiştik, Reyting için sanırsam tum bunlar, uzatmadan yazıyorum, eksik bulduğum kısımları

1- En önemli senaryo hatası :(
Keamy vurulduğunda yanında eğitimli askerleri bile profesyonel bir şekilde öldürebilen ada halkı vardı(20 kişinin üzerinde sanırsam)Bir tanesi de bu adam öldü mü diye nabzına bakmadı mı? Bir de tam donanımlı giyinmiş aşırı tehlikeli bi asker!!!

2- Gemide bomba var, kimseye bişey söylemiyorlar yarım saat orda uğraşıyorlar son 5 dakika “arkadaşlar çok pardon gemide bomba var kaçın” diyorlar ve herkes ölüyor acayip saçma birşey…

3-Bombayı akuyu dondurarak yani ateşlemeyi önleyerek yavaşlattılar sanırsam peki neden ateşleme yapması akuye bağlı bi düzenekte akuyu devredışı bıraktıktan sonra diğer kabloları kesmediler nasıl olsa patlamaz diye? Bomba olayı biz anlamıyoz diye karambole getirildi sanırsam ki biri mantıklı bi açıklama yaparsa itiraz etmem…

4- Jin en son güverteye çıktı bombanın patlıycağını bile bile neden denize atlamadı da aptal aptal bağırdı güvertede?? Patlama sahnesi de çok ucuza yapılmış :)

5-Helikopterin yanında silahlı çatışma oluyor, bombalar patlıyor, kimse helikopterde bi hasar mı var diye bakmıyor, sanki lunaparkta oyuncağa biniyorlar.

6-Çarkı çevirip çöle düşen Benjamini gördük, burdan biraz kafamızda yorum yaptık.Güçlü ve akıllı kutup ayılarının insanlar yerine çarkı çevirip çöle düştüklerini(Charlotte kutup ayısı kemikleri bulmuştu çölde) anladık. Peki niye şimdiye kadar kenarda bir yedek kutup ayısı tutmadılar bu iş için?

7-6lı Membataya çıktıklarında onları fotoğrafı çekenin bulunduğu yerde fotoğraf çeken kimse yoktu,?

Biri yorumlarsa sevinicem?

pasta demiş,

1 Haziran 2008 @ 01:28

bencede jin ve michael ölmedi walt babasının öldüğünü hissederdi o kadar özelse:))

Murat Can demiş,

1 Haziran 2008 @ 01:29

ucuz patlama sahneleriyle komedi filmi tadı verilen iğrenç bir finaldi bence… ayrıca 225 kg’lık c4′ün neler yapabileceği hakkında sanırım hiçkimsenin bir fikri yok… bazen diyorum ki iyi düşünüyorlar… ama bazende çok basitleşiyorlar…. 5. sezonu beklicez… umarım daha çok soru ve saçmalık yerine eskimiş bölümlerin tazeliğini koruyan sorularını cevaplamayı seçeler…

emwayti demiş,

1 Haziran 2008 @ 04:51

tek ve en güzel yorumu fizikçi yapmış ,ağzına saglık dostum olay budur,arkadaşlar ufak detaylara takılmayın derim..

Barış AYDIN demiş,

1 Haziran 2008 @ 09:38

Murat Can’a katılıyorum.istanbuldaki patlamalarda 5 kiloluk patlayının neler yaptığını bilenler çoktur.225 kg. patlayıcı ile desmond’ın dediği gibi uçak gemisi patlatılabilir hatta daha fazlası o gemiden jin in atlayacak veya herhangi bir şekilde kurtulması imkansız.Kurtulursa zaten çok saçma olur ki suya atlasa o bombanın blast etkisi ayrı bi etki yapar.Zaten geminin patlamasında kullanılar bilgisayar efekti çok ucuz ve kötü olduğundan jin i oraya koymayı düşünmemişlerdir. Jin öldü bence arkadaşlar.

hikmet demiş,

1 Haziran 2008 @ 12:05

arkadaslar paralarımı yoktuda bi patlama sahnesi cekemediler diosunuz o sahnenin uzaktan çekilmesi lazımdı yani gemide olanların görülmemesi için belkide kurtulanlar var içerde hemde parasımı yok diyenlere: bu dizinin ilk bölümü için harcanan para 14 milyon dolar yani türkideki cekilen dizilerim hepsinin bütçesinden daa fazla

benjamin demiş,

1 Haziran 2008 @ 12:11

sun ve jin odaklı bölümde bir ileri bir de geriye dönüş söz konusuydu. sun’ın ki gelecek, jin’in ki ise geçmişti. yani jin yaşıyo çünkü 7.bölümde gördük panda aldı diyemeyiz, o geçmişti, sanırım yeni doğan çocuğa panda alınması korede adet olabilir:)) . hatırlarsanız jin sun’ın babası için kendini paralayarak çalışan biriydi, yani ısrarla panda aramasına şaşmamak lazım.

sonuç olarak jin yaşıyo, çünkü öldüğünü görmedik.

losty demiş,

1 Haziran 2008 @ 14:15

arkadaşlar
bencede sun ve jinle ilgili bölümde jinin geçmişinden bahsedildi, panda almak için o kadar çabalamasının nedenide pandanın bir anlamı olmasıydı. şu an çok net hatırlamıyorum ama zaten pandayı verirken anlamınıda söylerek verdi o bölümü dikkatlice bir daha seyretmenizi tavsiye ederim. Ayrıca jin, micheal ve chralie 5.sezonda karşımıza çıkacak eminim çünkü adada ölüm diye birşey yok özellikle çok dikkat ettim öldükten sonra GÖMMEDİKLERİ her adam ya ortalarda hayalet gibi geziniyo ya da iyileşiyor. onlarında adayla birlikte kaybolduğunu düşünüyorum. daha doğrusu adayla bağlantısı olan ve o an su üzerinde olan herşey adayla birlikte yokoldu farkındaysanız suyun içine doğru bi delik açıldı ve gömüldü resmen. helikopterdekilerin orda kalmasının nedeniyse havada olması..

lostfans demiş,

1 Haziran 2008 @ 14:26

hatırlarsak sun doğum yaptığında (bir flashbackte 4.sezona ait) kocamı çağırın adı jin demişti .jin bi panda alıp büyükelçinin yeni doğan kızna götürmüştü.ve çıkarken hastaneden bi hemşireye bekar olduunu ve genç olduunu sölemişti.bnce jin adadan kurtulcak hafızasını kaybetcek desmond gibi.çünkü flasckbacklerde jinin yaşadığını gösterdiydi.

esra demiş,

1 Haziran 2008 @ 15:36

az önce izledim dikkatimi direk şu çekti: micheal o gemiye getirildiğinde bi bomba düzeneği hazırlattılar ve ona oyun oynayıp henüz değil diye adamı beklemeye aldılar. Aslında adamların bahsettiği bomba final bölümünde patlayan bombaydı. Benjamin ve o adanın diğer yerlileri gelecekteki herşeyi planlayıp istedikleri noktaya getirebiliyorlar. Bu yüzden micheal ordaydı aküyü soğutarak insanlara kaçması için gereken süreyi sağladı ve zaten sonrasında jackin babası gelip artık gidebilirsin dedi yani görevinin bittiğini ima etti. Benjamin bunları daha önceden planladığı için kemy i rahatlıkla öldürdü.
Benjamin onları koruyor çünkü widmore a karşı onlara ihtiyacı var, neden onlara ihtiyacı var derseniz? daha fazla insanın bilmesi onun işine gelmez, onlar bildiği için onlardan yararlanıyor. O yüzden psikolojik oyunlar oynayarak ve de adanın mistik güçlerinden yararlanarak insanları dize getiriyorlar. michealda olduğu gibi.. aynısını şu anda jack e ve sayide de yapıyor. Zaten sayide birbir istediği adamları öldürtüyor. İşi bittiğinde hepsini adaya toplayıp öldürecek çünkü adayı korumak için adadan haberdar olan kimsenin kalmaması gerekiyor (kendi halkı hariç). Farkındaysanız şu anda yapmaya çalıştığı da bu hepsini tekrar adaya götürmek!

losty demiş,

1 Haziran 2008 @ 15:40

ama atladığın bir nokta var LOSTFANS jin büyükelçiye gittiğinde sun ın babasının adını veriyor yani onun için çalışıyor. Jin hafızasını kaybedip yeni bir hayata başlasa bile gelip sunın babasının işyerinde çalışacakta sun da onu görmeyecek bi de üstüne gidip mezarının başında ağlayacak.. bence çok saçmaa!!
jin ölmemiş olabilir ama adadan çıkmış olabileceğini sanmıyorum.
Atladığın bir noktada orda hemşireye bekarım demiyor 2 aylık evliyim diyor… kısacası canım o geçmişti!!!

ignotus demiş,

1 Haziran 2008 @ 19:39

esra bi oda dolusu C4 vardı orda, oysa ki michael’a verilen kutu ufak bişey, ayrıca oraya o düzeneği kuran Keamy kendini zor bir durumda garantiye alsın diye, dikkatli izlemelisin

benjamin demiş,

1 Haziran 2008 @ 20:02

esra ya tamamen katılıyorum, keamy i hemen oracıkta öldürmedi, orkid istasyonunda öldürdü. böylelikle sun’ın ve tabiki aeron’ın gemiden ayrılması için zaman kazanmış oldu. Benjamin geleceği önceden bildiği için (belki defalarca aynı döngü yaşandığından) istediği şekilde zamanı yönlendirmek için planlı hareket ediyor.

net anlaşılması için büyük harfle yazıyorum.
BAZI ARKADAŞLARIN DA DEDİĞİ GİBİ JİN’İN PANDA ALIP HASTANEYE GİTTİĞİ KISIM BİR FLASHFORWARD DEĞİL, FLASHBACK Dİ. JİN O DÖNEMDE SUN İLE YENİ EVLENMİŞTİR VE SUN’IN BABASINA YARANMAK İÇİN KENDİNİ PARÇALAMAKTADIR.

daniyel demiş,

2 Haziran 2008 @ 00:42

bence jin öldü ve bunu da hurley nin yine tek başına oynadığı bir oyun sırasında ‘ sıra sende jin ‘ demesinden anlıcaz nası teori ama =))

testament demiş,

2 Haziran 2008 @ 01:35

@sölemem; jin’in panda götürdüğü sahne flashforward değil flashback. hatta satıcı ejderha yılında (2000) olduğunu söylüyordu. ayrıca panda mr. paik adına götürülüyor, “sadece işimi yaptım” gibi bişey söylüyordu. jin onun için çalışıyor o yıllarda.

Murat Can demiş,

2 Haziran 2008 @ 01:39

patlama sahnesine dikkat ettiyseniz PATLAMALAR kısım kısım oluşuyor yani 1 kerede infilak etmiyor gemi… oysaki 225 kg’lık c4′ün patlaması esnasında oluşan basınçla en az 50 km2′lik bir alanda ki bütün oksijeni yutar ve bitkiler dahil olmak üzere birtek canlıyı sağ bırakmaz… tabi geminin yakıtı nı buna hiç katmıyorum… bu sahnede helikopterdekilerin bile sağ kalması dizinin ana fikri gibi tamamen mucize…

haventslfat demiş,

2 Haziran 2008 @ 10:41

son bölümün animasyonlarına laf edenlar var ama unutmamalı ki bu bir dizi.
bir dizi için yeterince tatmin ediciydi
animasyonlara 1-2 yıl zaman harcanmıyor harcanmamalı da

4 sezon başlarken nası toparlıcaklar diye merak ediordum ama cidden ne yaptıklarını biliyorlar

bakalım lost bittikten sonra nası bi projeyle karşımıza çıkacak ekip

süleyman demiş,

2 Haziran 2008 @ 12:17

ya arkadaşlar. millet bu diziyi göklere çıkarırken şimdi patlama sahnesi yüzünden yerlere vuruyo. bence çok ii yapmışlar. ayrıcana
gemidekilerden kimse ölmedi. jack in babası onları bi şekilde kurtardı ve adayla beraber onlarda zaman yada mekan değiştirdiler. benim merak ettiğim sawyer ile juliet arasında bişiler olcak mı? ve locke nasıl ölüyo

cansu89 demiş,

2 Haziran 2008 @ 16:08

bu son bölüm çok güzeldi ama bence jin öldü çünkü flashforwardlarda sun jin in mezarında ağlıyor. ayrıca anlamadığım tek soru şu claire öldü mü öldüyse nasıl öldü yoksa canlı şekilde adada mı yaşıyor babasıyla berabaer?

cansu89 demiş,

2 Haziran 2008 @ 16:16

jin kesinlıkle öldü çünkü 4.sezon flashbacklerin olduğu değil flashforwardların olduğu bir sezon ayrıca sun doğuruyor nasıl flashback olsun?

stalker demiş,

2 Haziran 2008 @ 18:55

sawyer ile juliet arasında bişeyler olucak gibi gelio bana da sawyer in tadına bakmadığı bi o kalmıştı….Ama kadında çok güzel gülümsüyo be kardeşim tahrik edici!!

stalker demiş,

2 Haziran 2008 @ 19:04

Bu arada arkadaşlar sun ve hurley in jin in mezarına gittiğinden yola çıkarak jin in öldüğünü yazmışlar ve buna da jin ve sun odaklı bölümde jin in hastaneye gidişini de kanıt olarak sunmuşlar ama atladıkları bişey var o bölümde sun için flashforward yapılırken jin için flashback yapılıodu yani adaya düşmeden önce sun ın babası adına çalışırken onun emriyle o hastaneye gidiodu şimdi gelelim mezar işine o bölümden anlıyoruz ki ikisi jin in mezarına gittiğinde hurley henüz keçileri kaçırmamıştı bu da adadan kurtulduktan kısa bi süre geçtiğini gösteriyor yani o mezar temsili bi mezar olabilir.Bence!

losty demiş,

2 Haziran 2008 @ 19:30

IGNOTUS o küçük düzenek patladı demiyorum, sadece öyle bişey yaparak böyle bir bombanın geleceğinin sinyalleri verildi micheala… İyi oku.. ayrıca bombayı yapan keamy olabilir ama kurtaran gene micheal oldu. yani aslında en başta bahsedilen bomba buydu. farkındaysan amaç aynı ARKADAŞLARINI KORUMAK!!. zaten jack in babasıda ona görevinin bittiğini ima etti. sende dikkatli izle olurmu

mirage demiş,

2 Haziran 2008 @ 20:52

ada kaybolurken bi dalga yayıldı ortalığa,bu dalga adadaki elektromanyetik dalgaydı ve yayılan bu dalga gemiye kadar ulaştı,adayla birlikte patlayan gemi de zamanda yolculuk olayına girdiler ve zaten jin (%100) gemiden atlamıştı,dalga onu da içine aldığı için o da zamanda yolculuk yaparak 4.sezonda gösterilen doğum sahnesinde hafızasını kaybetmiş şekilde yeni bir hayata başladı(hatırlayalım desmond bi ileri bi geri gidip duruyodu ve geçiş esnasında who are you people deyip duruyodu,kimseyi hatırlamıyodu),jin de zamanda yaptığı yolculukdan dolayı bişey hatırlamıyo,kıssadan hisse jin %100 yaşıyor..!

ignotus demiş,

2 Haziran 2008 @ 23:44

losty ben de başka bişey demedim,o görev için orda bekletildiğini öğrendik, ama bombayı kuran farklı, bomba da farklı…

tolga demiş,

3 Haziran 2008 @ 00:27

geçmiş bölümlerde sun’ın adadan kurtuldakdan sonra çocuk doğurduğunu görmüştük..o sırada jin’i sayıklıyordu..ve jinde başka birinin doğumuna gitmişti..ben öyle hatırlıyorum..yani jin kurtuldu fakat sunla görüşemediler

CnDnz demiş,

3 Haziran 2008 @ 10:29

Saçmaladılar artık yaa. Senaryo hataları ortaya çıkmaya başladı artık bariz şekilde… ! Sezonun başında DES ve SAYİD helikopter ile BOT’a 2 günde gittiler, sezon finalinde adadan ayrıldıktan 2 dakika sonra BOT’a vardılar, yakıt doldurdular hemen geri kalktılar. Saçmalık. Çığrından çıktı senaryo. Patlama sahnesi ve adanın yok olma sahnesi de çok dandikti. Helikopterin çakılması ve yine burunları bile kanamadan kurtulmaları da çok saçmaydı. Rezil ettiler diziyi !!

Aslıhan demiş,

3 Haziran 2008 @ 14:36

KAFA KARIŞIKLIĞINI GİDERMEK AMAÇLI HATIRLATMA:

“Ji Yeon” adlı bölümde, Jin’e ait görüntüler, kazadan öncesine, Sun ile yeni evlendikleri zamana ait “flashback” görüntüleridir. Bu görüntülerden yola çıkarak, Jin’in patlamada ölmediğini savunmak hiç anlamlı olmaz. Başka bilgilere ya da savlara dayandırılabilir ama Jin’in hastane görüntülerine değil.

“Jin, in the past, is running an errand for Mr Paik. Sun, a member of the Oceanic Six in the future, gives birth to a girl.” www.lostpedia.com sitesinin bölümle ilgili yaptığı açıklamadır ve şu anlama gelmektedir: Jin, geçmişte, Mr. Paik adına bir mesaj iletmek için koşturuyor. Gelecekte Oceanic 6′lısının bir üyesi olan Sun, bir kız çocuk dünyaya getiriyor.

kayıp demiş,

3 Haziran 2008 @ 16:27

Sun, jini bombadan sonra denize uçan bir parçacık zannetmiş olabilir, bu sebeple tepki vermedi ama jin gibi balıkçı,denizci birinin öyle bir durumda denize atlamamış olması saçmalık olurdu, hatta normal birinin bile.. öldüyse senarist saçmalığı derim geçerim, yaşadığı yakın bir tahmin, çünkü sun onu arıyor gibi , senaristler böyle birşeyi koymazlardı jin yaşamıyor olsaydı.

kate fan-idil demiş,

3 Haziran 2008 @ 17:25

@ismrliyimm

michael kendini öldürmeye çalışıyodu ya ada izin vermiyodu şimdi görevini yaptı ölebilir demek istedi CS.

losty demiş,

3 Haziran 2008 @ 17:25

hayır ya jin le ilgili bölümde jin in kısımları geçmişti orda tarih bile verdiler .. jin yaşıyo evet ama hala adadaki diğer insanların yanında.. o bölümü daha dikkatli izle MİRAGE ve TOLGA

daniyel demiş,

4 Haziran 2008 @ 00:03

ölmesin bence de yaa yazık ne güsel de ingilizceyi sökmüştü çat pat ‘boom’ diodu =))

murattt demiş,

4 Haziran 2008 @ 00:29

kusura bakmayın ama öle saçma yorumlar varki,biri demiş adadan 6 kişi kurtuldu biride jin bu arkadaş 6 rakamının neyi ifade ettiğini bilmiyoru herhalde:)) biride demiş sun jin in mezarına gitti ondan kesin ölmüştür.jin patlamada ölse bile ölüsü okyanusun derinliklerindedir.sun gidi kocasının ölüsünü alabilecek değil herhalde:)) ama kadın öldüğüne inandığı için temsili bir mezar yaptırmış.biriside jin hafızasını filan kaybtmiş diyor,orda gösterilern görüntülerde jin in adaya gelmeden önceki yaşadıkları gösteriliyodu ve jin in o sahnesiyle sun ın doğum sahnesini beraber yayınladılar kafaları azcık karıştırmak için ama görünüyorki bazı arkadaşlarının kafası hala karışık:)))

Lostçu demiş,

4 Haziran 2008 @ 20:55

Yusuf Akay demiş,

31 Mayıs 2008 @ 12:37

Çocuk filmlerinde bile daha iyi animasyon sahneleri var beeee…

Altı üstü bir gemi bir helikopter…

Paranız mı yoktu!!!??

Ve artık dizi öldü bence…İyice saçmalayacaklar 5. sezonda…

Son bölümden belli oldu ne halt yiyecekleri…Artık ben 1. ve 2. sezon bölümleriyle idare edeceğim… :(

ÇOOOOOOOOOK HAKLISIN KARDEŞİM

5. SEZONDA ADAYA DÖNÜCEKLER ORDA BİŞİYLER OLUCAK YİNE ADADA FİLAN KALICAKLAR

ARKADAŞLAR BİLİYOSUNUZ BU FİLME ADADA BAŞLADIK

FİLMİN ADA BİTECEĞİNDEN %999999 EMİNİMM

Lostçu demiş,

4 Haziran 2008 @ 20:57

ARKADAŞLAR KİMSE BİLEMEZ JİN’İN GEMİDEN ATLADIĞINI…

GÖRDÜĞÜMÜZ SON ŞEY JİN’iN “SUNNN” DİYE BAĞIRMASIYDI

BENCE ÖLDÜ

7418880 demiş,

4 Haziran 2008 @ 22:08

Ben Jinin öldüğüne pek ikna olamadım açıkçası öldüğüde geminin patlamasından sonra da kanıtlanmış değil bir şekilde patlamadan kurtulmuş olabilirki bence bu ihtimalin yüzdesi hayli yüksek patlamada akıbetini göstermeyerek ucunu açık bırakmak istemişler sanki…Mezar taşı vs. gibi şeylerin bi açılaması olabilir..Ama benim nacizene fikrim adadan ayrılmış olan Faradayın botunun gemiden sağ kalanları kurtarabilme olasılığının yüksek olmasıdır onları açık denizde bırakmıştık en son ben patlama öncesi denize atlayan Jinin Faradayın botuna çıkarak kurtlcağına inanıyorum…Çünkü dizinin önemli oyuncusunu bukadar sap gibi bırakarak öldürmek Jine acımasızlık olur….

hadoouken demiş,

4 Haziran 2008 @ 22:25

ne teoriler var gemi patlamamıs aslında christian patlamış gibi göstermiş aslında helikopterde kurtulamadı yönetmen kurtulmuş gibi gösterdi demi locke da ölmemiş aslında bayılmş yatağa die tabuta koymuslar ..tübee

brc demiş,

6 Haziran 2008 @ 12:26

jin ölmüş de olabilir ölmemiş de olabilir. ölmediyse neden ortada yok? ya adada kaldı sawyer gibi yüzdü bşi yaptı yda başka bi şekilde orda kaldı yada hatırlıyorsanız bunların esas uçma sebebi sun nın babasının jin e vermiş olduğu görevdi . görev de bi saatin mutlaka amerikada biyere ulaşmasıydı. o saatte de bi özellik var ama hala ortaya çıkmadı. sun nın babası ztn jin i sevmiyor sun da babasına bnu söyledi . oyüznden jin nin yaşadığının ortaya çıkmasını istememiş olabilir. çnkü hem saati ulaştıramadı ( saati micheal a vermişti sonradan) hem de babası sevmiyordu zaten. jackin babası ise ya orda micheal a yardım etti ama çok kısa bi zamanda ne yapabilir bilmiorum bi de neden yardım etsin? ya da o azraildi!

brc demiş,

6 Haziran 2008 @ 12:32

ya bi de bu benjamin ve windmore un alıp da veremedikleri nedir yani benjamin adadan gitse nolucak ki sanki ? :D

LoStQoliQ demiş,

6 Haziran 2008 @ 18:17

Ya bnm hep kafamı kurcaladı.Çünkü mantıken Jin patlacağını bilio geminin.koşuyo.helikpter almıo filan ama atlaması lazım yane.Lost gibi bi dizide eğer jin atlamamışsa gemiden hep çok üzülcem hem de çok kızcam valla.Bende arkadaşlkara katılıyorum jin gemiden atladı,dan da botla onu oldu.Jin ÖLMEDİ::!!

alicenes demiş,

6 Haziran 2008 @ 21:53

arkadaşlar bencede lost gerçekten şu ana kadar yapılımış en iyi dizilerden birisi.ben sawyera üzüldüm kate in öldüğünü düşündü geminin yandığını görünce..evet adada ne olur bilmem julietle ilişkisi olabilirde olmayabilirde..ama son bölümlerden birinde gördük kate jackle döndüğünde telefonla konuşuyor ve telefondakine gelicem birazdan diyor jack kim o dediğinde sawyer diyor..demekki sawyer adadan kurtuluyor ve katele bir şekil bağlantısı var….jin e gelince sabırım öldü..o patlamadan bencede sağ çıkması olanaksız ama lost bu her an herşey olabilir değilmi…tabuttan lock çıktı oda enteresandı …adını söylemiyorlar neden adanın uğursuzluğu diye..arkadaşlar yine aynı tezimdeyim ama bence herkes ölü..ve herkes bi şekil kaderiyle yanlışları ve doğrularıyla savaşıyo…hatta hurley jacke hepimiz ölüyüz demişti..charlide hurleye göründü ve ölğyğz dedi..iyicene incelersek bu adaya düşenlerin sayidten tutunda herkesle bir bağlantısı var yani kaderleri bişekil bağlı bunların..zamanında hepsinin birbirine bi zararı ve yararı dokunmuş ve hesaplarını bi şekil bu adada veriyolar…lostu bence böyle bağlıyacaklar…yok ada uçmuş yok efendim zaman tüneli falan yani bu widmore denen adam nasıl bu kadar güce sahipki kim bu adam …neyse herkese saygılarımla bu benim nacizane fikrim…bu yazıyı okursanız lostun ne zaman başlayacağını bilen varsa bana yazarsanız sevinirim..

brc demiş,

7 Haziran 2008 @ 12:22

bence sayid kurtulanların adaya tekrar geri dönmemesi için onları güvenli biryere topluyor ama aynı zamanda benjamin için çalşmıormuydu ? orası da karışık tabii… bi de jackin oraya geleeğini nerden bildi de benjamin de birden tabutun orda çıkageldi .. o niye oraya geliyordu ? locke u götürmek için miydi?

desmond manyağı demiş,

9 Haziran 2008 @ 15:54

ya kımse dogru duzgun ızlememısmı nasıl ızlıolar dızıyı ya.sun wıdmore’a gıdıp bızden baskası da war derken benjamın lınusu kastedıyo jack falan degıl patlama sahnesı cok kotu olmus dıyen arkadaslar da otursun kendı ewınde daha ıyısını yapsın o zaman yada begenmıyosanız bı daha ızlemeyın alla alla

brc demiş,

9 Haziran 2008 @ 20:22

babasına dediği diğer kişinin jack olduğnu söylüo onlar widmore a dediği değil

matthewfan demiş,

10 Haziran 2008 @ 19:36

Lost ta her an herşey olabiliyor diye düşünüyorum. Ve Jin’in kesinlikle ölmediğine inanıyorum. Çünkü Sun’ı adaya getirebilecek tek şey Jin’in hala yaşıyor olması. Gemi patlamasının ucuz olduğunu söyleyenler olabilir. Az da olsa katılıyorum fakat hiçbirşey kusursuz değildir. Lost senaristleri bizi mükemmelliğe o kadar alıştırdılar ki küçük bir kusurda hemen suçu onlara atıyoruz…Lost’un bu en kötü sezon finali dediğiniz bölüm şuan oynayan dizilerin en iyi bölümlerine belki de taş çıkartır. Dediğim gibi mükemmelliğe alıştığımızdan böyle ayrıntılar göze çok batıyor.. Ama üstünde çok durulmaması gerektiğni düşünüyorum.

zozobo demiş,

12 Haziran 2008 @ 06:41

jin öldü mü ölmedi mi bilemem ama patlama sahnesi çok kötüydü. hiç yakışmadı.

adam demiş,

13 Haziran 2008 @ 16:51

Jin %95 patlamada öldü.Çünkü daha önceki bölümlerde Jin’in Sun dogum yapmadan hayatını kaybettigini biliyoruz.Belkide ölmemiştir inşallah ölmemiştir hatta :)

lostfanatik demiş,

15 Haziran 2008 @ 15:18

Ben de bu diziyi acımasızca eleştirenleri eleştiriyorum. Beğenmeyen izlemesin kardeşim. Yok saçmalamaışlar, yok bomba güzel patlamamış. Yüzde yüz mantık arayan Lost izlemesin matematik problemi çözsün. bu bir dizi arkadaşlar ya. İzleyin , keyif alın. Bu kadar eleştirmenin alemi ne. bence bu zaman kadar yapılan en güzel ve sürükleyici yapım. mutlaka hatalar ve eksiklikler olacaktır. ama orjinal bir senaryo iyi oyuncular güzel bir manzara… daha ne olsun. ben sona az kaldığı için üzülüyorum ve acaba aynı kadro losttan sonra yeni bir çalışmaya imza atacak mı diye merakla bekliyorum.

fflost demiş,

19 Haziran 2008 @ 15:04

benim de naçizane bir kaç fkrim var bu konularda..

bence jin ölmedi. benjamin lineus oceanic 6 lısını bir amaç için adaya şu ya da bu şekilde geri götümek istiyor ve bunun için de geri dönmek isteyen herkesin bir sebebi olmalı. sun ın sebebi de jin olabilir çünkü o aşık bir kadın:) bu durumda jin in yaşama ihtimali yüksek. ama burda bir problem var. eğer yaşıyorsa nerde? adayla birlikte kayboldu mu. yoksa bazılarının dediği gibi patlamanın etkisiyle hafızasını kaybedip bir şekilde başka bir adaya ulaşıp gerçek zamanda yaşıyor mu? jin ile sun gelecekte birlikte değil bunda hemfikiriz zaten.sun, widmore a “bizden başka adadan kurulan var” derken bence bejamin i kastediyordu.

diğer düşüncem ise kate, jack ve sawyer a ait. hatırlarsanız kate ve jack, gelecekte kate’in bir telefon konuşması yüzünden kavga ediyorlardı. jack sorduğunda ise kate “for sawyer” diyordu yani “sawyer için”. yine hatırlarsanız adadan helikoterle ayrıldıktan sonra helikopter yakıt kaybediyordu ve bu sırada sawyer kate’in kulağına bir şey söyleyip suya atladı. sawyer kate ne söylemiş olabilir? bence her ne söylediyse kate sawyer ın bu söylediği için uğraşıyordu ve bu yüzden jackle gelecekte tartıştılar.

ve evet en çok kafa karıştıran şey faraday in botuna ne oldu? adayla birlikte yok mu oldu yoksa onlar da kurtuldu mu? gelecekte flght15 ten sadece 6 kişi kurtulduğunu bütün basın duyuruyordu ve başka kurtulan olmadığı söyleniyordu. eğer bot adanın koruma kalkanı içindeyse onlar da adayla birlikte yok oldular. eğer değillerse neredeler?

ve bir başka soru daha..aeron’ın sırrı ne? neden claire onun adaya geri dönmemesini istiyor? onu bu kadar özel yapan ne?bence ada düğümünün büyük bölümü aeron da gizli.

ve daha bir sürü soru var. ancak hepsi içi sezon 5 i bekleyeeğiz..

angelll demiş,

20 Haziran 2008 @ 11:40

bence jin kesinlikle ölmedi.çünkü geminin patlama anına dikkatli bakarsanız jinin bulunduğu kuyruk kısmına hiç bişey olmuyo.yani jin çok kolay denize atlamış olabilir.yüzerekte adaya dönmüş olabilir.sawyerda yüzerek dönmüştü çünkü.ayrıca adanın taşındığını sanmıyorum.sadece görünmez oldu bence.

Aytaç demiş,

20 Haziran 2008 @ 12:08

jin ztn ölmediki nasl lost izliosnz siz bi bölümde sun ı doğururken görüorz ve o anda jin in bir oyuncakçıdan panda aldığını görüorz

Aytaç demiş,

20 Haziran 2008 @ 12:09

bnm demek istediğim jin o patlamada ölmedi ama nerde öldü !!!!

Aytaç demiş,

20 Haziran 2008 @ 12:09

yada öldümü :D belkide ölmemiştir mezardaki başka biridir

angelll demiş,

21 Haziran 2008 @ 08:22

sunun doğurduğu sahne flashforwardtı, jinin panda aldığı sahne ise flasbackti.daha dikkatli izlemeni tavsiye ederim aytaç.ayrıca o mezar sadece temsili bir mezar.jinin ölüp ölmediğini bilmiyoruz sadece tahmınlere dayanarak yorum yapıyoruz

Aytaç demiş,

22 Haziran 2008 @ 11:29

ben ztn onları sölemeye çalıştım ama gerçek olma ihtimalide war onu ddm ben

UMUT demiş,

23 Haziran 2008 @ 01:06

Jin’in öldüğünü biliyoruz. Zira Sun, Jin’in mezarını ziyaret etmişti önceki bölümlerde. Ama bu Jin’in gemide öldüğünü kanıtlamaz. Aksine, eğer mezar bir anıt olarak yaptırılmamışsa, Jin’in adadan kurtulduktan sonra öldüğünü gösterir.

Öte yandan Michael’in de kurtulmuş olma olasılığı var. Jack’in babası Michael’e gidebileceğini söylemişti. Walt’un Hurley’i ziyaretini hatırlatırım. Hurley Walt’a “geride kalanları korumak için” yalan söylediklerini anlatınca Walt “babam gibi mi” diye sormuştu. Hurley de “evet baban gibi” şeklinde bir karşılık vermişti. Hurley ya Walt’a gerçeği söylemedi, ya da Michael hala yaşıyor anlamına geliyor bu da.

ALPER demiş,

23 Haziran 2008 @ 11:30

arkadaşlar…..dizide kimse ölmedi….nedenleri :

1. dizide şiddetle genetik kopyalama olduğuna inanıyorum….çünkü fransız kadının ismini hatırlarsınız..danielle rosauneu…bu dizide ki kurgu ismi….gerçek hayatta ise marsielle rosau adında bir bilim adamı 1988 yılında dünyada izin verilmediği için prototip bit tıbbi gemi hazırlayıp genetik kopyalama deneylerini ulusal okyanus sularında yapmış…..isim benzerliğine dikkat edin…dizide hepimiz biliyoruz ki fıransız kadın 16 yıl önce adaya düşmüş ve bazı bilim adamlarıyla beraber….dizi 2004 te geçtiğine göre adaya düştükleri yıl 1988 yani gerçek hayatta bir fransız bilim adamı olan mareseille rosaonue ile aynı tarih….bu bence ada da genetik kopyalama olduğuna dair yeterince kanıt….ben in johna sihirli kutu dan (magic box) bahsettiğini hatırlıyorsunuz john kutuyu açtığında babasını bulmuştu..zannedersem sihirli kutu dediği klonlama makinesi olabilir….zaten benin yardımcısı richard a dikkat edin adam hiç yaşlanmıyo…john un çocukluğunu gösteren flashback te bile görünüyodu…

2. sawyer ve kate in yüzmek için girdikleri gölette ne bulduklarını hatırlayın…kate i tutuklayan polisin çantasını buldular…çantayı nerede buldujları enteresan değil mi?…koltuk bagajında buldular…peki üzerinde kimin oturduğuna dikkat ettinizmi…ayakta bir adam ve yanında elleri kelepçeli bir kadın….ama cesetler çürümüş yüzleri net belli olmuyor…sizce kim olabilir..tabiki kate ve o polis…yani arkadaşlar ben klonlama olduğuna eminim…jack in babası…eco nun kardeşi…ve aklıma gelmeyen daha başkaları…ölenleride klonlayıp….beynini yıkadıktan sonra (fransız kadının kızı alex in sevgilisinin bir bölümde beynini yıkarken bulduklarını hatırlıyoruz) adaya hizmet etmek için kullanıyolar…..

İŞTE BENİM TEORİM….YANİ NE JIN NEDE BAŞKASI ÖLMEDİ…GENETİK KOPYALAMININ OLDUĞU BİR YERDE ÖLÜMDEN SÖZ ETMEK BİRAZ GARİP OLUR YETERKİ ÖLENİN BİR DOKUSU YADA KILI OLSUN…

....rebell.... demiş,

23 Haziran 2008 @ 11:34

ya herkes lost tadını kaybetti artık saçmaladılar diyo ama bi düşünün 1. ve 2.sezon gerçekten muhteşemdi yaşananlar ve bilmediğimiz birsürü olay olduğu için çk gizemliyd ama şimdi yavaş yavaş sorular cevaplanıyo ve zaman,mekan..vs birsürü teori okuyoruz ve bunları algılamakta zorlanıyoruz buyüzden tadının kalmadığını düşünüyosunuz bence lost hala çk çk güzel ve hala heycanla izlenebiliyo ama hala mantıklı gelmeyen şeylerle başetmeye çalışıyoruzz…
bu arada sawyerin diğerlerinin kurtulabilmesi için uçaktan atladığı sahnede nerdeyse ağlıycaktmm okadar güzeldikii ve kate salağıda öle baktı insan bi tepkii gösteriri snn sevgn bukadar iştte gıcık yaa:(jack te dahil kimse bunu yapmazdıı çk sewiyorum sawyer seni yaaa:(:(

offfffff demiş,

23 Haziran 2008 @ 11:35

insomnia;
çok haklısın katılyorumm..

ALPER demiş,

23 Haziran 2008 @ 11:40

GENETİK KOPYALAMA GİBİ BİR SİLAHINIZ VARSA İSTEDİĞİNİZİ ÖLDÜRÜR İSTEDİĞİNİZİ TEKRAR YAŞATIRSINIZ…ADA DA HASTALIKLARIN NEDEN GEÇTİĞİNİ, JOHN UN NASIL OLUYODA FELÇLİ BİR ŞEKİLDE YÜRÜYEBİLDİĞİNİ, ROSE UN KANSERİNİN NASIL GEÇTĞİNİ, JIN KISIR OLDUĞU HALDE SUN NASIL HAMİLE KALDIĞINI, DAHASI ADADA HAMİLE KADINLARIN NASIL HAMİLELİĞİN 2. DİLİMİNDE ÖLDÜKLERİNİ AÇIKLAYACAK EN MANTIKLI ŞEY BENCE GENETİK KOPYALAMA…..SİZCE??

Ismail demiş,

23 Haziran 2008 @ 17:05

“Ji Yeon” isimle bolumde (Jin’in Panda aldigi) Jin’in flasback’yle, Sun’un flashforward’ini algilayamayan arkadaslar Lost izlemeyi biraksin bence, sizi aşmiş bu dizi:)
Jin konusunda bende fikrimi soyleyeyim. Bir bölümde adada Jin Sun’la doğacak çocuklarının isiminden konuşmak istemiş, Sun ise çocuk doğmadan isimlerden konuşmanın uğursuzluk getireceğini söylemişti. Jin ise oralı olmamış kız olursa ismi Ji Yeon olsun demişti. Uğursuzluk malesef patmalaydi, Jin’in ölümü değil. Çünkü gemide Michael Jin’e “Sen artik git, Artik bir Babasin, unutma!” demisti, Ve LOST ‘ta söylenen çarpıcı sözler asla havada kalmadı. Jin yaşıyor ve Sun’in dönme sebebi olacaktır.

montezuma demiş,

24 Haziran 2008 @ 01:57

Tam gemi patlamadan önce görüntüyü dondurursanız Jin’in gemide, güvertenin sol kısmında olduğunu görebilirsiniz.

Yani gemi patladığı sırada Jin malesef gemideydi. Suya atlamamıştı.

Ama ölüp ölmediği konusunda yorum yapamayacam, belki patlamanın etkisiyle suya düştü ve ölmedi.

Ama gerçek şu ki, Jin patlama esnasında gemide :(

Tabi burada bir takım sorular ortaya çıkıyor…

1) Suyun altındaki haberleşme istasyonuna ne oldu? (Charlie’nin öldüğü) Belki Jin patlamanın etkisiyle suya düşüyor, ve suyun altındaki istasyonu bularak kurtuluyor. Çünkü adada ortadan kaybolduğuna göre Jin patlamada ölmese bile suya düştükten sonra kurtulması için ya denizin ortasında kalan bota ulaşması gerekiyor ya da suyun altındaki istasyona.

2) Charlie ölmeden hemen önce Desmond’u kurtarmak için kumanda odasının kapısını kapatmıştı. Yani içeri dolan deniz suyu sadece Charlie’nin bulunduğu kumanda odasına girmişti. İstasyonun geriye kalan yerlerine değil.

3) Eğer bu su altındaki istasyon adanın bir parçası ise o da adayla beraber mekan veya zaman değiştirmiş olabilir. Bu durumda Jin’in de kurtulmak için tek şansı Daniel Faraday ve figüranların bulunduğu bota ulaşmak olabilir. Tabii bot da adayla beraber yer değiştirmediyse. Çünkü hatırlanacak olursa helikopter suya çakıldığında bottakilerden hiç haber yoktu. Birbirlerini hiç görmediler. Bu da büyük ihtimalle bottakilerin de adayla beraber yer değiştirdiğini kanıtlıyor. Yoksa Oceanic 6′lısın dışında başkalarının da kurtulmuş olması gerekirdi. Bottaki isimsiz kahramanların yani :))))

4)Bu durumda ya Jin gerçekten öldü ya da su altındaki istasyona ulaşarak kurtuldu.

montezuma demiş,

24 Haziran 2008 @ 02:07

Yukarıdaki yazımı tamamlayıcı ispat:

http://img148.imageshack.us/my.php?image=jinrt7.jpg

mr.eko charlie demiş,

24 Haziran 2008 @ 16:03

görüceksinz jin kurtulacak onu da öldürdükleri takdirde az kişi kalacak we onunla röpörtaj yapmıslar yaptıklarına göre ölmicektir bnce sonuç olarak ölenlerin hepsi son bölümlerde bir sekilde geri cıkacak

beachlove demiş,

24 Haziran 2008 @ 22:42

benimde acizane birkaç yorumum:
jin ölmedi gemiden atladı ve gemiden kurtulan birkaç kişiyle faradayın botuna bindiler.ve hatırlarsanız son bölümde lock orkidenin tanıtım videosunu izlerken tavşanı 100 milisaniye ileri götüreceğiz görünmez (diseppear) olacak diyordu işte ben adayı taşımadı aslında daha kuvvetli olması için o buzlu yerin içine girdi ve adayı da tavşan gibi belli bir süreliğine görünmez hale getirdi ve farklı bir zamana götürdü ve faradayın botundakiler belli bir süre denizde durduktan sonra ada görünür hale geldikten sonra adaya geri döndüler zaten helikopter kazasından sonra hurley bottayken vay canına lock adayı taşıdı diyordu ama jack hayır diyordu sonra hurley o zaman daha iyi bir açıklaman varsa dinleyelim demişti işte konuyu bağlayayım jin ve faradayın botu adaya döndü ve jin de lock gibi anakaraya döndü ama dediğim gibi ada taşınırken farklı bir zamana taşındı taşımak tan kasıt bu jinde anakaraya döndüğünde geçmişte yani o yüzden hala sun ın babası adına çalışıyor iki aylık evliyim derken sun la evli…

ALPER demiş,

27 Haziran 2008 @ 12:10

beachlove yaptığn yorum tamamen atmasyon…o sahnede jin in eski hayatına flashback yapmadıkları ne malum….ne malum deil kesin öyle…jin yeon adlı jin ve sun odaklı olan bölüm de…sun ın hayatı flashforward jin in hayatı flashback olarak kurgulanmış…lütfen artık şunu anlayınnn….dizide o kadar mistisizm varken takıla takıla jin in aldığı pandaya takılıyosunuz…hayret yaww..:D

jackkkk demiş,

1 Temmuz 2008 @ 21:15

jin don’t death. Absoullty.Jack is my uncle;) I am trust xD

isimsiz demiş,

2 Temmuz 2008 @ 14:40

bence michael öldü çünkü cristain shephard ona artık gidebilirsin dedi. hatırlarsanız michael önceki bölümlerde kendini öldürmeye çalışıyordu ama öldüremiyordu birisi gelip ona daha görevinin bitmediğini söylemişti yani gidebilirsin demesi onun ölebilirsin demesi anlamına gelir.Görevi gemideki diğer kişilerin helikoptere binip kurtulması için patlamayı yavaşlatıp zaman kazanmaktı ve görevini yaptıktan sonrada patlayan gemide öldü.Çünkü jack,kate,sun,hurley ve sayid’in yaşaması gerekiyordu.Jin için birşey söyleyemiycem çünkü bana iki durumda mantıklı geliyor ama Charlie’nin boğulduğu istasyona gitmesi fikri saçma geliyor.Yinede bence 4 sezon oynamış olan birisini daha dramatik bi biçimde öldürürlerdi onun için kurtulmuş olabilir.ayrıca 5.sezonun ana konusu jack ve diğerleri gittikten sonra adada yaşanan olaylar olacakmış.
Benjamin Locke’ın cesedininde adaya gitmesini jackten istedi bence locke adaya gidince yeniden canlanıcak hatırlarsanız Jack in babasının cesedi adaya düştükten sonra kaybolmuştu ve jack babası ile ilgili halüsünasyon görmüştü.4.sezonun sonlarında adam Jacob un evinde görüldü bence Locke da o adam gibi canlanabilir

Mami demiş,

4 Temmuz 2008 @ 11:52

Bence artık zor toparlarlar diziyi.Ocean-6tısı karayaçıktı bile artık bizim anlamdığımız ve saçsapan bir zaman muhapbet yapacaklar…

Sercan demiş,

8 Temmuz 2008 @ 01:02

Arkadaşların dediklerine inanmadım da deil fakat michael silahı kafasına dayayıp ateş etti birşey olmadı.ada onun ölmesine izin vermedi bence michael o patlamada da ölmez.jin i de kurtarsa kurtarsa bi mücize kurtarır onuda adadan bekliyorum oda olmadı artıq michael e bi görev düşüyo bi işe yarasın kerata :D:D:D:D

Çağla demiş,

16 Temmuz 2008 @ 12:29

ben oceanic altılısındaki bir kişinin yerinin bol olduğunu düşünüyorum.. jack,kate,hurley,sayid,sun ? dieri aaronın sadece kafa karıştırmak ıcın kullanıldıgını dusunuyorum..sonucta uçakta annesinin karnındaydı bu önceden tasarlanmış bişese..altıncı kişinin kım oldugunu sıze bırakıyorum şahsen benım bu konuda bi fikrim var

angelll demiş,

17 Temmuz 2008 @ 14:30

ARKADASLAR DİKKAT ETTİNİZMİ BİLMİYORUM AMA KURTULAN ALTI KİŞİNİN BİNDİĞİ UÇAKTA ARKADA SAKLANAN BİRİ DAHA VARDI.KURTULDUKLARI UÇAKTAN BAHSEDİYORUM.HOSTES İNİŞE HAZIRLIK İÇİN ONLARI UYARMAYA GELDİĞİNDE BİR SANIYELIĞINE ARKADA TARAFTA BİRİNİN DAHA OTURDUĞUNU GÖSTERMİŞTİ.ÇAĞLANIN YORUMUNDAN SONRA KAFAM KARIŞTI.ACABA BIR KIŞI DAHA KURTULMUŞ OLABİLİRMİ.EĞER KURTULDUYSA BU KIM OLABILIR????????????????*

necip içer demiş,

19 Temmuz 2008 @ 17:51

jin ölmedi.önceki bölümlerde ileriye flash yaptıklarında jini göstermişlerdi.panda alıyodu hani hatırlarsınız.ama ne yazikki arkadaşlar jin kurtuldu ama karısını hatırlamıyor.diğer sezonda sun büyük ihtimalle jinin yaşadığını öğrencek.ama hafızasını kaybettiğini öğrenince ne yapacak çok merak ediyorum.ha tabi bide evlendiğini

ALPER demiş,

21 Temmuz 2008 @ 07:09

necip içer sana hiçbirşey söyemiyorum……

angelll demiş,

21 Temmuz 2008 @ 10:50

necip içer yorumun tamamen hayal kırıklığı.çooook yanılıyorsunnnn…..(((((((((((

kate demiş,

21 Temmuz 2008 @ 17:23

bence çok güzel bi dizi çekemeyenler var

sebile kutsal demiş,

21 Temmuz 2008 @ 20:10

valla ben jin’in öldügüne kesinlikle inanmıorum ..çünkü o zaten patlamanın kısa bir süre sonra gerçekleşecegini bılıordu neden bile bile kendini tehlikeye atsın ki???*

Ronnie demiş,

22 Temmuz 2008 @ 21:20

Bence de jin ölmedi.Zaten kendisi usta bir balıkçı ve denizde bir süre hayatta kalabilir.Ada taşındıktan sonrada daniel’in botu onu kurtardı.zaten danielde gemiye doğru gidiyordu.juliet adadan gemi patlamasının dumanını görüyorsa oraya yaklaşan daniel de görmüştür ve enkazdan kurtarmıştır.

merwe demiş,

24 Temmuz 2008 @ 12:05

ya ne o öle ölmicek ama hatırlamicak karısını fln aman türk filmlerine çevrmeyn şunu be:D
micheal öldü o kesn baksanıza çağrdılar diğer tarftan:D
gönl isterdiki jin de ölmesn ama sanırm oda gitti:D

Çağla demiş,

24 Temmuz 2008 @ 23:03

Angelll Bu kişi sonuçta oceanıc uçağında düşenlerden biri..şimdi düşünelim hep beraber kim olabılır dıye ıhtımaller üzerinde..öncelikle helikopterdekiler kaç kişiydi.. jack,kate,aaron,hurley,desmond,sun,sayid.. desmond geride kaldı onun oldugunu dusunmuyoruz,ayrıca zaten düşen uçakta da diildi.. ben açıkcası tabuttaki kişinin yanı locke’un kurtulan 6.kişi oldugunu dusundum ama işte benjamın’ın çarkı cevırdıgı esnada locke’ın adada diğerlerıyle oldugu ıhtımalı bu tezimi çürüttü..flashforwardlarda oceanıc altılısı olarak bılınenlerden başka kimler var? Benjamin(ki asla olamaz diyorum ben),tabutta olarak görünen Locke,Hurley’i hastanede ziyarete gelen Walt.. Adada ölen ama Hurley’e görünen Charlie,ve yine hastanede görünmeyen ama Hurley’le satranç oynadıgı Hurley tarafından belirtilen Mr. Eko? 5.sezon ipuçlarından okudugum kadarıyla Mr.Eko’nun flashback yada forwardlarla değilde normal bi şekilde diziye döneceği söyleniyor..kimbilir belkide 6.kişi Eko’dur..

ayşegül demiş,

25 Temmuz 2008 @ 13:33

arkadaşlar ama yetti ya tmm ne oolduysa oldu biz 5.sezonda görücez tartışmaya gerek yok

mr.eko charlie demiş,

25 Temmuz 2008 @ 15:19

umarım 6. kişi eko dur bnim adamım bir yerden çıkmalı diyordum bu arada sawyer helikopterden atladığında amerika daki arkadasımın sölediğine göre kate’ e bnim alabama da bir cocuğum var onu bulmalısın demiş bu da sölenilenlere göre doğru olabilir
bu arada çağla yorumun gzl olmus

Çağla demiş,

27 Temmuz 2008 @ 00:55

teşekkur ederım mr.eko charlıe… benım dusunceme gore bu sezona damgasını vuracak kişi mr.eko olacak,ztn 5.sezon tuyolarında geri donecegı ve bu dönüşün de flashforward olmayacagı soylenıyor,izleyip göreceğiz..bu arada aklıma gelmişken söylıyım desmond’ın daha önce gerçekleştiği anlık goruntuler charlie ili ilgili olarak gerçekleşmedi oceanıc altılısından bırının claıre olma ıhtımalı de cok yuksektı..eğer o ölürse claıre ve aaronun helikopterle kurtulacağını söylemişti desmond..bunu düşünecek olursak charlie’de ölmemiş olabılır..ıstasyon bulunduğu zaman charlıenın 4 dakıkaya yakın bi süre nefesını tutabıldıgını ogrenmıstık..neyse dalmıyım fazla derıne ben bogulucam yoksa:D

GuNNeS demiş,

31 Temmuz 2008 @ 17:55

Arkadaşlar oceanic 6 lısının 1′i Aaron ,Jin değil.Ayrıca Jin’in panda aldığı bölüm kafa karıştırmak içindi yani flashback le flashforward ı eş zamanlı göstererek Jin’in kurtulduğunu sanmamızı istediler sanmıştık,ama hemşireye 2 aylık hamile olduğunu söyleyince flashback olduğu anlaşıldı.Bi de 5.sezon tüyolarında yapımcıların dediğine göre Jin büyük ihtimalle yaşayacak!

GuNNeS demiş,

31 Temmuz 2008 @ 18:04

Ayrıca Jin yaşıyo hafızasını kaybetti yok yeni bi hayata başladı diyip jin in doğuma gitmesini flashforward sananlar nasıl izliyo diziyi acaba?Olanları anlamamışsınız ki nasıl teori üretiyosunuz?

GuNNeS demiş,

31 Temmuz 2008 @ 18:12

Ben de Jin’in kurtulacağına inanıyorum ama o 250 kg C-4 patlarken Jin suya atlasa bile ölmesi lazım.Yanlışsam düzeltsin biri.

GuNNeS demiş,

31 Temmuz 2008 @ 18:21

Bi de ada gözden kaybolmadı gerçekten taşındı dikkatli izlerseniz ada yok olduktan sonra ilerde tekrar beliriyor ama kamera tam ada oluşmadan helikoptere kayıyor

GuNNeS demiş,

31 Temmuz 2008 @ 18:27

Son olarak Çağla arkadaşım Charlie 4 dakika nefesini tutma konusunda sanırım yalan söylemişti Jack izin versin diye.Sonra bottayken Desmond sordu çünkü “Gerçekten ne kadar tutabilirsin nefesini” diye ama Charlie cevap vermedi.%99 geberdi gitti Charlie:D

geronimo demiş,

12 Ağustos 2008 @ 21:27

ya jin in ölüp ölmediğini hiç merak etmiyorum ama kafama şunlar takıldı
sawyer geminin patladığını adaya çıkınca jüliette den öğrendi nası duymadı denizde koca patlama sesini duymaması imkansız gibi belki yukardan atladığı için kulakları falan tıkanmıştır gerçi
bi de o bölgede hani bi ada yoktu jacklari tutsak ettikleri ada falan vardı hep ada kayboldu falan diyoruzda tek bi ada yokki onu unuttu heralde herhes benim hatırladığım kadarıyla ama taşınma esnasında büyük ada kayboluyo diğer ada nereye kayboldu
ya bi de locke ın öldüğüne hala inanmak istemiyorum belki başka bi iş vardır onda

peacesince91 demiş,

12 Ağustos 2008 @ 23:54

Jin gemi patlamadan önce atlayıp kurtuldu ve ada kaybolurken denizde olduğu için adayla birlikte gitti… tıpkı adanın taşınmasından hemen önce adadan ayrılan faraday önderliğindeki bot gibi oda adanın gittiği yere benim tahminimce…:p ve önümüzdeki sezonlarda Jin Sun’ın adaya geri dönmesinde etkili olcak…

mr.eko charlie demiş,

13 Ağustos 2008 @ 11:02

bnce charlie mikhail bombayı attığında şoka girdi ama ölmedi kurtulabilir bu arada mikhail e ne oldu ? adanın öbür tarafında kalmıs yada kurtulan altı kişiden 6. sı olabilir arron u saymazsak

isimsz demiş,

13 Ağustos 2008 @ 13:07

bence fizikçi arkadaşımızın dedikleri çok mantıklı.bende öyle düşünüyorum.bence jinden bahsetmemelerinin sebebi hatırlarsanız locke jacke ada ile ilgili hiç birşeyi anlatmamasını istedi.çünkü adanın deşifre olmasını istemiyor.ona bakarsanız desmondda kurtuldu ama 6lı içinde yok.sayidin benle iş birliği yapmasının sebibi adadakileri korumak.geronimo bence o adalar farkettiysen birbiriyle bağlantılı ve hep beraber yer değişikliği yaşadılar.peki siz albert hanso falan onları biliyo musunuz ben onlardan hiç birşey anlamadım kafam çok karıştı:S

ALPER demiş,

15 Ağustos 2008 @ 08:59

en son yorum yazan arkadaşlar…michail ve desmond 6 lıdan olamazlar….çünkü zaten uçakta değillerdi…o 6 lı “oceanic six” olarak geçiyo…yani sadece oceanic hava yollarının uçağından kurtulanlar…mantık bu…..alvaro hansonun büyük babası magnus hanso black rock adlı geminin kaptanı….o büyük babası adaya gemi ile düştükten sonra zaten gemidekiler bilim adamı oldukları için ada da elektromanyetik bir gücün farkına varırlar ve bu elektromanyetik akımın yapamayacak hiçbirşeyi olmadığını anlarlar..daha sonra magnus hansonun torunu olan alvaro hanso dharma girşimini kurup ada da deneyler yapmaya başlar…ama hala anlamadığımız ve oraya nasıl geldiklerini bilemediğimiz….diğerleri dharma girişimini benjaminin yardımıyla çökertip ada da egemenliklerini ilan ettiler…ama dharma girişimi wildmore aracılığıyla ada dan vazgeçmedi ve hala ele geçirmeye çalışıyor…dahası 4. sezonda hepimiz gördük ki neredeyse ele geçiriyolardı…ama benjaminin anlamadığımız gizemli kalan bir yanı daha var….şimdi asıl soru…wildmore neden benjamini öldüremiyor….ve benjamin neden wildmore u öldüremiyor….birbirlerini öldürmelerini engelleyen şey ne….işte benim asıl merak ettiğim….

herkese saygılar…

ALPER demiş,

15 Ağustos 2008 @ 09:02

bu arada mr. eko charlie..arkadaşım…bomba michail in elinde patladı zaten o parçalara ayrıldı…bana sorarsan charlie ninde kurtulma şansı yok….ama benim tahminim ada geçmişe gittiği için sayıların girildiği zamanda yaşayanların hepsi tekrar gelecek….mr eko dahil…

turkish lack demiş,

18 Ağustos 2008 @ 11:44

hatırlayın arkadaşlar adada hala yaşıyanlar vardı sewyer patlamadan sonraki dumanları gördü sizce durup seyredecekmi bence hayır birçok kişi kurtulacak. mackel artık gidebilirsin dedi jack ın babası yanii lostu 4 sezondur izliyorum derin tecrübeler edinmelisiniz :)

Roc Boys demiş,

19 Ağustos 2008 @ 11:45

” Artık Gidebilirsin Michael ” da ne demek

ALPER demiş,

20 Ağustos 2008 @ 07:44

“artık gidebilirsin michael” demek : artık ölebilirsin demek

fuku demiş,

20 Ağustos 2008 @ 10:28

Birde işin şu tarafından bakın yeni sezondaki yenilik daha doğrusu değişiklerden biriside gemiş hatıraları yaerine gelecek hayatlarından kesitler olmasıydı işte bunu için biz gördük ki sun doğum yaparken jin ona oyuncak panda getirmişti ve onu soran görevliye onun çocuğu olmadığını ve iki aylık evli olduğunu söylemişti.
Ayrıntı var bide Sun’ın doğum sırasında sayıkladığı kocasını doğumdan sonra mezarında ziyaretine gitmesi
BUNA DİKKAT===Jİn pandayı götürdüğünde içerdeki adam ona oğlan demişti ama Sun da mezarın başın “sen haklıydın kız oldu”
demişti????????????????*

isimsz demiş,

21 Ağustos 2008 @ 19:29

bncede charlie veya eko olamaz bence kurtulan sawyer değil çünkü adanın yeri değişirken sawyer adadaydı.hangi ara gitti de kurtuldu?:S bencede widmorela ben birbirilerini bulabiliyolarsa neden öldürmüyolar???? kafa karıştırıcı

ALPER demiş,

22 Ağustos 2008 @ 18:27

fuku kardeş….jin in o pandayı alması flashback…sun ın doğum yapması da falshforward dı…yani…küçük bir yanıltmaca…jin hastaneye gittiğinde zaten kayınpederini temsil ettiiğini söylemişti….kayınpederinden hediye götürdü o torunu olan siyasetçiye…daha 2 aylık evli olduğunu söylemesi..sun ile evli olduğunu kastetti zaten…yani jinin o pandayı aldığı kişi sun değil kayınpederinin yalakalık yaptığı bir adamdı….(inşalah bu açıkladığım son kişi olur…lütfen biraz daha dikkatli izleyin yoksa zevk alamazsınız… bu dizi zaten yetiri kadar karışık)

richard demiş,

27 Ağustos 2008 @ 18:06

bence gemi patladığı sırada micheal öldü ama jin kurtuldu

asiliseli demiş,

29 Ağustos 2008 @ 16:11

bence jin ölmedi ama oceanic 6 dan biri de deil çünkü jin yerine aaron var 6 lıda 6 lıdan biri olsaydı gazetecilerle konuştukları bölüm orda olurdu

mr.alpert demiş,

5 Eylül 2008 @ 18:13

arkadaşlar yani son bölümü izlemişsiniz ve hala oceanic 6nın kimler olduğunu charlie ve ekonun 3.sezonda zaten öldüğünü (geri gelip gelmeyeceklerini bilmiyorum ama) kurtulma ihtimallerinin olmadığını bilmiyomusunuz allah aşkına. ayrıca jin’in o pandalı sahnesinde hala nasıl tereddütler yaşıyosunuz onu da anlamadım.bence bir kere daha izlemeniz gerekiyor

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın