4×13 Botun akıbeti…

lost, daniel faraday, boat

Gemi patladıktan sonra, Jack Frank’e helikopteri adaya götürmesini söyledi. Fakat o da ne? Ada bir anda yok oldu. Üstelik yanındaki diğer küçük adayla birlikte. Bu durumda akla birkaç soru daha geliyor. Taşınmasından hemen önce adadan ayrılan bota ne oldu? O da adayla birlikte zamanda ve mekanda değişiklik yaşadı mı? O da adayla birlikte taşınmadıysa, nerede olabilir?

lost, boat


Haberi Paylaş
[Ask] [Bloglines] [BlogMarks] [del.icio.us] [Digg] [Facebook] [Google] [Mixx] [MySpace] [Reddit] [StumbleUpon] [Technorati] [Windows Live] [Yahoo!]

PenChe demiş,

1 Haziran 2008 @ 11:30

Gemidekilerde ölmedi ki :)

Çarşı zaman yolcuğuna karşı

karakızıl demiş,

1 Haziran 2008 @ 12:11

jin ölmediyse eğer bota onuda alırlar artık sonra ne olur bilinmez belki bir adaya sürüklenirlen tabi botun benzini bitmezse

benjamin demiş,

1 Haziran 2008 @ 12:22

bence bot adayla birlikte taşındı. yanındaki adayı götürüyorsa ki (botta o alanda olmalı), botu da taşımıştır. bot adaya gemiye olduğundan çok daha yakındı.

aLexmk demiş,

1 Haziran 2008 @ 12:35

Bot büyük ihtimalle taşındı çnkü ne helikopterdekiler botu nede bottakiler helikopteri gördü helikopterden geniş bi bakış açısı vardı orda bot fln yoktu taşındı bence

fermanyak demiş,

1 Haziran 2008 @ 22:53

du bakalım daha onu görecek vaktimiz olmadı. helikopter düşerken defalarca baktım görünmüyorlar. ama onlarda kurtulup bu olayı saklamadan anlatabilirler.

LOST BABY demiş,

1 Haziran 2008 @ 23:14

BOT BENCE DURUYO JIN OLMEDIYSE ILLAKI BOTA BINECEK
AMA HEPSI NE YAPAR O DA MUALLAK
KOCAMAN OKYANUS NEREYE VARICAKLAR YANI
KURTULMALARI ZOR BENCE
DANIEL IYI COCUKTU UZULDUM YANI

jigsaw88 demiş,

2 Haziran 2008 @ 19:01

onlar da taşınmış olabilir..sanırım onlar da taşınan cemberin icindeydiler.

josh demiş,

3 Haziran 2008 @ 07:16

arkadaşlar tam olarak kimler oceanic 6 lısı jack kate hurley sayid sun jin olarak biliodm ama jin öldü

pippiadalı demiş,

3 Haziran 2008 @ 12:24

josh’a
oceanic 6lısı jack,kate,sayid,hurley,sun ve aaron.

Yuh be Ferhat.. demiş,

3 Haziran 2008 @ 13:14

jack kate hurley sayid sun ve bebek aaron

LOST815 demiş,

3 Haziran 2008 @ 13:41

josh’a
oceanic 6 lısı JACK KATE HURLEY SAYID SUN VE AARON

kate fan-idil demiş,

3 Haziran 2008 @ 16:34

jack kate aaron sayid hurley sun

hadoouken demiş,

4 Haziran 2008 @ 22:20

yahu yazık bunlara gemi patladı adayı taşıdılar herifler sap gibi okyanusun ortasında kaldı puhahahaha çok komik ya napcaklar acep çok merak ediom

seyhmus demiş,

6 Haziran 2008 @ 14:51

daniel ve yanındakiler kurtuldu daniel faraday in bölümünü izlerseniz anlarsınız uçak haberi geçtiğinde gözü yaşlı şekilde habere bakıyodu

pippiadalı demiş,

6 Haziran 2008 @ 20:44

seyhmuz arkadaşım o flashback ti flash forward diil…

brc demiş,

7 Haziran 2008 @ 11:31

ama bot taşındıysa da suyun üstünde die mi taşındı yani ozaman helikopter de taşınabilirdi :S

ahmet demiş,

8 Haziran 2008 @ 23:52

jin o gemide ölmüş olamaz.önceki bölümlerde sun ve jin’in ilerdeki hayatlarına gittiler.jin panda alıp hastaneye gitmeye çalışıyordu.jin büyük bi ihtimal korede ölücek.

pippiadalı demiş,

9 Haziran 2008 @ 00:01

ama helikopter o sırada adaya bottan daha uzaktı bot adaya daha yakındı.

burcu demiş,

10 Haziran 2008 @ 13:33

bot adayla birlikte kaybolmayacak.daniel desmound gibi zamanda yolculuk yapıyor o yüzden onun sabiti desmound
günlüğünüde herşeyi kayıt yaptığı için daniel botu günlüğü sayesinde bulacak

ufukcan demiş,

13 Haziran 2008 @ 16:55

4+8+15+16+23+42= 108

ı love you lost demiş,

14 Haziran 2008 @ 16:09

bence jin patlama sırasında atladı ve patlamanın etkisiyle ve yüzerek bota biraz yaklaştı ve ada ile birlite o da taşındı

moandor demiş,

16 Haziran 2008 @ 14:09

Ahmet; Jin’in panda aldığı bölüm gelecek değil geçmişti.

ada demiş,

20 Haziran 2008 @ 15:04

ahmet’e

ilk baş bende senin gibi düşünüyordum ama şöyle bir teori okudum:

aslında jin öldü ama o görüntü flashback ile flashforwardın birleşimi.. dikkat ettiysen jin sun’a yaklaşamıyor..

desmond demiş,

21 Haziran 2008 @ 20:45

merak etmemız gereken ıkı bot yok mu? yoksa ben mı yanılıyorum. bırı adadan gemıye gıtmek uzere ayrıan bot tama . pekı gemı patlamaya yakın gemıden bota bınenler????

angelll demiş,

22 Haziran 2008 @ 13:23

yanlış hatırlıyorsun desmond.sadece bir bot var o da adadan gemiye giden danıelın kullandığı bot.ona ne olduğundan haberimiz yok.gemiden bota binenler yok.çünkü o botu helikoptere binenler almıştı.orda jacklere çok kızmıştım.çünkü zaten helikoptere biniyosunuz bari botu bırakında gemideki insanlarda kurtulsun demiştim.ama onlar kendilerini düşündü.helikopter düşüncede o botla kurtuldular hatırlarsan.

aysenur demiş,

22 Haziran 2008 @ 20:31

gemi patlamaya yakn bota bınen olmadıkı helıkopter havalandı sonra bummmm ben görmedım öle bişi..!!

beachlove demiş,

24 Haziran 2008 @ 23:16

bence ada yı taşımak demek tavşan gibi zamanda yolculuk yaptırmak demek ve yine orkidenin orientation filminde dediği gibi zamanda yolculuk yapında belli bir süre görünmez oluyor işte adada öyle oldu belli bir süre sonra görünür hala geldiler faradayın botundakiler de adaya geri gittiler tabi jin de o botta

freckles demiş,

26 Haziran 2008 @ 15:00

ya iki bot var evet. resimdeki botta adanın ışıgından gözleri kamaşmış bir sekilde duran daniel faraday, charlotte..vs birileri var…

ama jack ,pilot, kate, aaron…. helikopterin içinden denize attıkları şişme bir bota biniyorlar. ikisi farklı bot.

sawyer demiş,

28 Haziran 2008 @ 14:54

konuyla ilgili diil ama 4×13′te benjamin ve john locke dış dünya’ya nası geliolar :S

ALPER demiş,

30 Haziran 2008 @ 16:32

freckles arkadaşım….1. charlotte ada da kaldı bota binmedi..2. onların dediği farklı senin dediğin farklı….3. yukarıda ahmet adında arkadaşta hala Jin ölmedi sun a panda alıyodu bir bölümünde diyor…ya kusura bakmayında siz nerenizle seyrediyosunuz bu diziyi….eğer aşıyosa seyretmeyin, bu kafayla bu diziden hiç zevk alamazsınız….siz daha, çok açık olan yerleri anlamamışsınız…detayları nasıl anlayacaksınız…işin kötü yanı lost tamamen detay dizisi…bazı arkadaşların yorumlarını okuyunca kahkaha atmadan geçemiyorum…artık şunu anlayın….Jin ve Sun odaklı 4. sezondaki “Jin Yeon” adlı bölüm…sun açısından flashforward Jin açısından flashback olarak kurgulanmış…basit bir akıl oyunu…bu oyun ,Jin in hasteneye gitmesiyle anlaşılıyo zaten Sun babası adına çalıştığı ve daha 3 aylık evli olduğu açıkca belli ediliyo ama hala bazı arkadaşlar Jin ölmedi o bölümde Sun a panda alıyodu falan diyor…dahası Jin e oceanic 6 lısından birisi bile diyenler var.. anlamayan arkadaşlar lütfen diziyi baştan seyretsin…mesela size bir detay vereyim….sawyer ve kate 1. sezonda yüzmek için bir gölete giriyolardı, hatırlarsınız o göletten kate bir çanta buluyodu uçağın koltuk bagajından…çanta kate i tutuklayan polise aitti..hepiniz hatırlarsınız…çantanın üzerinde oturana dikkat ettinizmi…??…çantanın üzerinde bir adam oturuyo yanında da bir kadın…zaten kaza anında o çantanın oraya girme ihtimali yok o çanta zaten oradaydı….cesetler çürümüştü ama orada bir detay var….adamın yanında oturan kadının elleri kelepçeliydi…şimdi size soruyorum orada oturanlar polis ve kate değilde kim??…

mr.eko charlie demiş,

30 Haziran 2008 @ 22:23

bottakiler bnce jini bulucak we öbür can yeleklileri bnce jin ölmedi micheal bile ölmemiş olabilir we birde c4 lerin yanında jack in babası cıktı ndn o geldi we micheal artık sn gidebilirsn dedi biri bana söyleyebilir mi??

Kate demiş,

1 Temmuz 2008 @ 19:06

Bişey dicem. michael ben’e yardım etmeden önce dünyaya dönmüştü hatırlarsanız. Kendini öldürmeye çalışıyodu. Ama ada onun ölmesini istemiyodu. O zaman Michael gemi batlayınca da ölmedi..

angelll demiş,

3 Temmuz 2008 @ 13:48

ben mıchaelin öldüğünü düşünüyorum.yani jackin babasının artık gidebilirsin demesi ölme zamanın geldi demekti.ama jinin kesinlikle kurtuuduğunu düşünüyorum.4 sezon boyunca oynamış birinin ölümünü bu kadar basit ve saçma yapamazlar heralde.ayrıca sunun adaya dönmesı için tek seçenekte jinin yaşaması

Mami demiş,

4 Temmuz 2008 @ 12:41

Moandor:Ozaman Sun ne doğuruyodu??:D
Kesinlikle flash foward.

Mami demiş,

4 Temmuz 2008 @ 12:42

Angell;doğru ama adadaki görevini başarıyla tamamladı gemi patladı ve askerler öldü belki gerçek dünyaya gitmiş olabilir.

Murat Danar demiş,

7 Temmuz 2008 @ 20:14

Adaya hepsinin geri dönmeleri için sağlam sebepleri olmalı, Sun ın sebebide Jin in yasaması olabilir. Belkide bir sekilde Jin kurtulmustur.

ALPER demiş,

8 Temmuz 2008 @ 07:38

arkadaşlar michael kesinlikle öldü…oradan sağ çıkması imkansız ama dediğim gibi ada da ne olduğu hala belirsiz…ölümsüzlük olduğu kesin richard ve tayfasi 100 yılı aşkındır hiç yaşlanmadan duruyo adada…benjamine de dikkat edin…oda hiç yaşlanmıyo…babasını zehirlediği sahneyi hatırlıyorsunuz dizinin geçtiği tarihten 20 sene falan önce…baktığımız zaman dış görünüşü aynı…ama enteresan olan ada da herkez hastalığından kurtulurken…hatırlayın rose kanserden kurtuldu,locke felçten kurtuldu ve jin kısırlıktan…dahası, ada da sakatlananda çok çabuk iyileşiyo…herkez hastalığından kurtulurken benjaminin nasıl oluyoda omuriliğinde tümör çıkıyo…bu başka enteresan bir olay…nasıl oluyoda 3. sezonun başlarında jack in flashforward ında hastanenin baş cerrahıyla tartışırken üst katı göstererek babasını ima edip onun kendisinden daha çok içki içtiğini ima ediyo…yani babası da ölmemiş ve adadan kurtulmuş…daha jackin ilk sezonda bulduğu tabutun içi boştu…şahsen ben o tabutun locke a ait olduğunu düşünüyorum…dikkat ederseniz tabut aynı…zaten jack in görevliyle tartıştığını hatırlıyoruz ama tabutu uçağa aldıklarını görmedik…tabutu ilk gördüğünde çok şaşırdığını hatırlıyorum…dahası 3. sezonun 20. bölümünde ben ve locke jacob u ziyarete gittiğini hatırlıyorsunuz locke jacob u göremedi ama sesini duymuştu “help me” o sesi duyduktan sonra kafanı çevirip jacobu 1 saniyeliğine görmüştü…eğer o sahneyi bir daha seyrederseniz jacob un göründüğü o 1 saniyelik sahneyi donsurursanız jacob a doya doya bakma fırsatı bulursunuz ve kim olduğunu da yeterince baktıktan sonra anlarsınız…yan profilden şu anda adadakilerden birine çok benziyo…ama söylemiycem siz izlerseniz daha güzel olur…yani demekki ada zamanı sürekli baştan sarıyo ama sadece jacob sabit kalıyo diğer herkes richard,ekibi ve benjamin…vs. herkes baştan sarıyo devamlı o yüzden yaşlanmıyolar…işte benim teorim..jacob da zaten ölümsüz…değişik bir kimyası var kendisinin…ama jacob zaten ada da olan birisi ben o sahneye baya baktım ve kim olduğunu anladım….bu arada ada taşınmadı zaman içinde yolculuk yaptı o yüzden görünmedi o an yani 5. sezona başladığımızda yok olan ada tekrar aynı yerinde olacak..böylece botla gidenler, geri dönecekler…zaman içinde yolculuk yaptığı içinde adanın bulunan koordinatları yeniden değişecek ve wildmore işe tekrar baştan başlayacak bu adanın en büyük savunma mekanizması….herkese saygılar

MertoQ demiş,

8 Temmuz 2008 @ 19:07

O bot Jin’in hayatını kurtaracak söliym size eminim Jin ölmedi patlamadan önce geminin güvertesinde en uçtaydı ve denize atladı arkadan gelen botta o gemidekileri kurtaracak,Belki Micheal de ölmemiştir

NoTe demiş,

10 Temmuz 2008 @ 20:13

micheal öldü jin ya öldü ya yaralı ama
düşününce adanın taşınması gibi bir şey yok bence ada sadece görünmez oldu büyük olasılıkla ayrıca Ben akılı adamdır Sun ın gelmesi için Jini kulanıcaktır. John da adaya geri dönerlerse canlınacakktır

anda_pro demiş,

11 Temmuz 2008 @ 00:03

Jin’in adada kalmış ya da ölmüş olma ihtimalini zayıflatan bir sahne var. Flash forward yapılan bir sahnede Sun ve Hurley bebeği de yanlarına alarak Jin’in mezarına gidiyorlar. Eğer patlamada ölmüş olsaydı ya da kurtulup adada kalmış olsaydı mezarı olmazdı. Jin sadece patlamadan kurtulmakla kalmamış adadan da kurtulmuş.

Mr.On3 demiş,

11 Temmuz 2008 @ 00:48

Burada bir de MANTIK HATASI VAR!!! Zaman sıralamasına sokarsak (eskiden-yeniye)

1. Juliet Sawyer adaya ulaştığında dumanı çıkan gemiye bakıyor.

2. Adadan uğultu ve ışık geliyor (taşınma alameti).

3. Bottakiler uğultuyu duyup kafalarını adaya çeviriyorlar.

Buraya kadar her şey normal. Peki Juliet taa adadan geminin patlamış halinden çıkan dumanı görüyor da şu Faraday ve botu nasıl göremiyor o dumanı hayret…

Ek olarak doktorun ölümünden ve Faraday’ın roket deneyinden gördüğümüz zaman farkı neden işlemiyor? Patladıktan hemen sonra(adanın yok olmasıyla arada fazla zaman farkı yok) adadan gemiden çıkan duman nasıl görünüyor???

hande demiş,

11 Temmuz 2008 @ 14:17

alpere katılıyorum gerçenten de çok mantıklı yorumlar yapıyor we diziyi cok dikkatli seyretmiş
evt gercekten de jack atlayacagı zaman kadını kurtarmış ve o görevliyle tartısmaya baslayınca babasından bahsetmişti bu da babasının hala yasadıgını gosteriyor
ayrıca claire ne oldu? hayal mı gordu yoksa gercek miydi? gercekten de babasını görüp onunla mı gitti? jahn claire gördüğü halde neden kimseye bahsetmedi? bu konuda bilgisi olan aydınlatsın lutfen

altair demiş,

12 Temmuz 2008 @ 01:16

ya alper arkadaşım dediğin yerde durdurdum jacob ın kulübesinde ama tam yan profilden seçemedim ya kim olduğunu sölermisin çatlıcam meraktan:D

ALPER demiş,

13 Temmuz 2008 @ 19:36

altair arkadaşım 4. sezonun 1. bölümünde hurley sawyer önderliğnide ki bir grupla ormanda yürürken, kabini görüyor…hatırlarsınız….kabinin içinden ışığı görünce oraya doğru yaklaşıyo…kırık olan bir camdan içeri bakıyo, önce sallanan sandalyede jacop ı görüyo ondan sonra bir anda o kırık camdan bir göz hurley e bakıyo…..o gözün jack e ait olduğu kesin…dikkatli bakarsanız….bu arada saçları da baya uzamış jack in….yani normal zamnından 5-6 sene sonra

Kittyx demiş,

14 Temmuz 2008 @ 14:14

sacma olucak belki ama acaba jacob jack olabılırmı? ben kulubedekı 1 sanıyelık goruntudekı kısının o oldugunu dusundum ve ayrıca 1.sezonun başı jackin uyanmasıyla başlıyo nıye baskası degıl de jack?? bu yuzden de jackin kilit bi isim oldugunu dusunuyorum

Brother demiş,

14 Temmuz 2008 @ 18:15

Faraday onları (jack,kate,sun,hurley,sayid) adada bekliyor olacak.

ALPER demiş,

14 Temmuz 2008 @ 19:03

ama yanlış anlama bence jakop locke…ama hurley nin gördüğü o kabinde iki kişi vardı biriside jack kesin eminim jackten…jakop a dikkat edersen büyütülmüş haline burnu kemerli..locke un burnunda da aynı kemerden var…

angelll demiş,

15 Temmuz 2008 @ 08:38

alper anlamadığım bişey var şimdi sence jacop jack mı lockemu..

Çağla demiş,

15 Temmuz 2008 @ 14:05

peki eğer jacop john lockesa nasıl tabutta? jacop ada için bu kadar önemli bişeyse ölmesine ızın verılebılır mı sence? off bu jacop kim ya =) aynı zamanda kara bulutunda o oldugunu dusunuyorum ben..bi de jackli flashforwardlarda hatırlarsan jack hastanede rontgen fılmlerını ızlerken içerden duman susturucu devreye gırdı jack onu kapatmaya çıktı ve sonra babasını gördü bu ne iş pekı =) ya kesın jackin bu olaylarla en yakın baglantılı kişi oldugunu dusunuyorum ben..

angelll demiş,

15 Temmuz 2008 @ 14:25

biraz önce hugonun kulubenın içine baktığı sahneyı izledim.içerde gördüğü kişi kesinlikle chırstıan sheapard.yani jackin babası.bu çok belli oluyo.ama johnun gördüğü kişi bambaşka.hugonun gördüğü gerçek bir görüntüydü ama johnun kı sadece bir gölgeydi.jackın babsının bır aracı olarak kullanıldığını düşünüyorum.jacop görünmek için jackın babasının bedenını secmış olabılır.

Çağla demiş,

15 Temmuz 2008 @ 14:30

Aaa bi saniye alper aklımda şimşek gibi bişi çaktı sımdı =) o zmn o kabinde lockeda vardı çünkü hatırlarsanız hurley sawyerlarla yürürken onları kaybetti ve daha sonra kabini buldu kırık camda bırını gordu ki ben orda durdurmadım o yuzden o esrarengiz kişiyi çözemedım halıyle ama sonra ne oldu da sanki kabının yerını bılıyomus gıbı birdenbire locke beliriverdi hurleyın karsısında?

ALPER demiş,

16 Temmuz 2008 @ 13:43

angell bence jakop locke….hurley kabine baktığı zaman önce jakop u sonra jack i görüyo …çünkü kabinde 2 kişi var..bu arada bence jakop kesinlikle jack in babası olamaz…çok basit olur çünkü….o gördüğümüz gölge de en belirgin organ burun…o burunda locke un burnuna çok benziyo….bu yoldan locke olduğunu düşündüm…çağla…hurley nin gördüğü kabin…baya ileri bir tarih….dikkat edersen jack in saçları uzamış…benim sürekli söylediğim birşey var…ada da zaman kırılması oluyo sürekli….faraday ın roketi 31 dakika geçikmeli geldi….yani o an geçmiş yaşandı….gemide ki doktorun kara ya vurmasında ise gelecek yaşandı yani ada da hem geçmiş hemde gelecek yaşanıyo…bu arada angell lockun gördüğü de hurley nin gördüğü de aynı kişi arada bir fark yok yani o gerçekten jakop tı….

angelll demiş,

17 Temmuz 2008 @ 13:09

ya alper aklım karıştı ben youtubeden izledim hurleynin kabın sahnesını resmen jackın babasıydı.acaba bızı yanıltmak için sahne uzerinde oynamış olabılırmı diye düşünüyorum şimdi.sende bi izlesene youtubeden.

ALPER demiş,

19 Temmuz 2008 @ 13:36

angelll onu izledim ben youtube dan izlemene gerek yok 4. sezonun 1. bölümü direk diziden izlesen daha iyi…evet ilk bakışta jack in babası gibi duruyo..ama buna inanmak istemiyorum eğer jack in babası çıkarsa çok saçma olur….bence orada oturan locke….hatta sawyer yada desmond bile olabilir ama kesinlikle c.sephard olamaz bence….dikkat edersen locke un gördüğle hurley nin gördüğü kişi aynı….yani o jakop onun adına konuşan birisi değil..buda jackin babası olamaz…o profilden görünen en belirgin yeri burnu ve bence o burun locke un burnunun aynısı…bide bişey dikkatimi çekti….jack 4. sezonda bir bölümde arkasında insanları takmış radyo istasyonuna doğru gidiyodu…hepiniz hatırlarsınız….en önde jack insanlar arkasında jackin elinde baston misali bir değnek….valla o sahne bana musa peygamberin aynı o sahnede olduğu gibi arkasına mısır halkını alıp elinde bastonla halkına öncülük yaptığını hatırlattı…enteresan olan…musa peygamberin küçük kardeşi hz. bünyamin (benjamin), büyük kardeşi hz. harun (aaron) babaları hz. yakup (jakop)

@LOST@ demiş,

20 Temmuz 2008 @ 11:36

alper bu sölediğin musa perygamber olayı gerçekten ilginç.

ALPER demiş,

21 Temmuz 2008 @ 07:52

bu arada jack in soyadı “shephard” türkçe çoban demek…musa peygamberin mesleği neydi??… cevap: çoban….

angelll demiş,

21 Temmuz 2008 @ 10:44

bencede jackın babası çıkarsa jacop çok saçma olur ama bılemıyorum bu dizide herşey olabilir.jackın radyo kulesıne gidişteki durumuna gelince gerçekten enterasan biçimde senin dediğin olayla bağlantılı gibi duruyor alper.ben zaten dizide dinin bir rolü olduğunu düşünüyorum ama nasıl bağlıcaklar orası meçhul tabii.

grkn demiş,

21 Temmuz 2008 @ 23:45

bottakiler okyanus un ortasında kaldılar… babalara geldiler…

LostFan.AngeLove demiş,

22 Temmuz 2008 @ 13:24

Ben musa peygamber olayını çooooook ilginç buldum lost be ne ilginç dizisin

emre.a demiş,

23 Temmuz 2008 @ 12:56

sun’ı bota alcaklar sanırım,bot altı kişilik denmişti ama 5kişi binmiş.herkes kurtulmak isterken niye 5kişi binmiş ?

ALPER demiş,

24 Temmuz 2008 @ 08:06

İYİDE BOTTA 6 KİŞİ VAR

mr.eko charlie demiş,

25 Temmuz 2008 @ 15:36

bottakiler bnce ölmüş olabilir çünkü dan hariç hepsi figürandı yada gemideki insanları kurtarmışlardır

tolga demiş,

27 Temmuz 2008 @ 23:35

bot 31 dakika olayıyla yırıtcak gibi:)

surat.sız demiş,

30 Temmuz 2008 @ 12:01

bence jin ölmeyecek..
bota alacaklar ve tolganın dediği gini 31 dakika farkla olayı kurtaracaklar..bana göre ada yer değiştirmedi..tavşan olayında olduğu gibi kayboldu ve geri geldi…
şu 5.sezon başlasada bizde rahatlasak..:))

erol demiş,

2 Ağustos 2008 @ 18:27

alper demişki: tabutun içi boştu !

alper jack ne için avusturyaya gidiyordu ?

angell demişki: .jacop görünmek için jackın babasının bedenını secmış olabılır.

Süper Teori

ALPER demiş,

3 Ağustos 2008 @ 20:10

erol kardeşim…

1. jack avusturya değil…avustralya ya gidiyordu…ve gidiyordu değil..zaten gitmişti…
2. kaza avustralya dan dönerken oldu giderken değil…
3. jack uçak biletini zaten almıştı..ama oceanic havayolları bazı prosedürler yüzünden tabutu uçağa almadı…daha doğrusu ben öyle düşünüyorum..çünkü tabutu uçağa alsalardı mutlaka bir flashback le bunu gösterirlerdi diye düşünüyorum…
4. erol kardeşim neticede bunlar bizim teorilerimiz muhtemelen de doğru olmayabilir…o yüzden varsa senin teorin onu paylaş…
5. angell in teoriside mantıklı…sonuçta jakop senin benim gibi etten kemikten değil..değişik bir kimyası var istediği şekle girebiliyor diye düşünüyoruz…eğer jakop la da ilgili bir teorin varsa seve seve dinleriz…
6. “Alper demiş ki , tabutun içi boştu” demişsin….bilmiyorum tabutun içi dolumuydu….ilk sezonda ki o tabutun içini dolu gören oldumu arkadaşlar…jack tabutu bulup açtığında içi boştu…4. sezonun finalinde ki tabutun içinde locke vardı da ada da bulduğu tabut boştu….ÖYLE DEĞİLMİ EROL KARDEŞ??

yasin demiş,

4 Ağustos 2008 @ 11:10

arkadaşlar 2. sezonda michael, şifre girilen bilgisayarla walt ile konuşmuştu fakat orientation filminde bilgisayar başka amaçlar için kullanılmamalı deniyor. o zaman walt ile nasıl konuştu ya da konuştuysa neden herhangi bir sorun ortaya çıkmadı? acaba çıktı da ben mi kaçırdım? çünkü o filmi hazırlayan dharmacılar boş laf söylemez herhalde bi bildikleri vardır…

lostmaniac demiş,

6 Ağustos 2008 @ 11:18

ya dizinin sonunda bot yabancı insanlarla dolu bir adaya düşmedi mi yoksa ben mi yanlış gördüm? adadakiler de tanıdık değil o zaman bunlar kurtuldu.

dizide bir mantık hatası daha var:
benjamin in adaya ilk gelişini anlatan flashback ten bu hata.
jack benjamin in omurilik röntgenlerini gördüğü zaman bu röntgenlerin 40 YAŞLARINDA bir adama ait olduğunu söylemişti. adadaki hikayeleri de 22 eylül 2004 tarihinden itibaren anlatmaya başladılar o zaman bunlar olsa olsa 2005 yılındalar. e 2005 yılında 40 yaşında olan bir kişi ya 1965 ya da daha önceki yıllarda doğmuştur.
buraya kadar anladıysanız okumaya devam edin…
ben bu adaya gittiğinde olsa olsa 11-12 yaşındaydı. ve adaya gittikleri gün onlara bir dharma vidyosu izlettiler. vidyonun sonunda da vidyonun ‘80 de çekildiği yazıyordu. demek ki yıl 1980 veya daha sonraki yıllar… e benjamin in 1965 te doğduğunu var sayarsak adaya 15-16-17 yaşında gittiği görülüyor. ama hiç te öyle göstermiyor…
adada kalan hiç kimsenin yaşlamaması bu sorunun yanıtı olamaz. çünkü ben adaya gittiğinde bu vidyoyu izledi. yani adaya giriş yaptığı yıl 80ler.vidyo da 80 yılında çekilmiş.
BUNU BANA AÇIKLAYABİLECEK OLAN VAR MIIII :S

lostmaniac demiş,

6 Ağustos 2008 @ 11:18

emre.a arkadaşım botta 6 kişi var sen aaron u saymadın herhalde…

arda demiş,

7 Ağustos 2008 @ 11:43

bence gemide patlamadı. zaman atlaması olduğu için gemi yine sapasağlam ortaya çıkacak..:) çok önemli bir kaynaktan öğrendim.:)))

lostfans demiş,

7 Ağustos 2008 @ 17:54

alper harbiden çok kral yorumlar yapıosun
diziyi çok dikkatli seyretmişsin

recep demiş,

8 Ağustos 2008 @ 17:36

Bence botda aynı oceanic altılısına olduğu gibi başka bir
gemi tarafından bulunucak.Oceanic altılısının söylediği
yalan ortaya çıkacak.Ortalık karışacak…

ALPER demiş,

8 Ağustos 2008 @ 19:16

rica ederim kardeş..saolasın…

jack demiş,

9 Ağustos 2008 @ 03:11

lostmaniac.. benjamin dizide 41 yaşında galiba. dediğin doğru mantık hatası var. o benjaminin adaya geldiği bölüm hangisiydi hatırlıyomusun? bidaha izliyim.

...x.ra... demiş,

18 Ağustos 2008 @ 23:37

ALPER WALLA BENDE SENİ TEBRİK EDERİM.teorilerin bana da çok mantıklı geldi.bende adadaki zaman aşımaına katılıorum. Bİ DETAY BENDE PAYLAŞMAK İSTEDİM; YİNE 3.SEZONUN 20. BÖLÜMÜNDE BENJAMİNİN ÇOCUKLUĞUNA YER WERİLMİŞTİ ORDA KAÇARKEN RİCHARTLA KONUŞURKEN BENJAMİN ÇOCUKKEN RİCHARTIN HALA AYNI YAŞTA OLDUUNU FARK EDEBİLİRSİNİZ…

brother desmond demiş,

19 Ağustos 2008 @ 11:01

bence gemi patladıktan sonrasını görmeden konuşmamak gerek çünkü orası seezon finali bekleyip görcez

ninni demiş,

20 Ağustos 2008 @ 01:59

lostmaniac,
bahsettiğn konuda haklısın (gerçi o bölümü çok net hatırlamıom)
hani o kaset 80lerde geçio demişsin.
eğer ada 2005 yılında ise haklısın hesaplayınca bi aksilik oluo.
ama ada 2005 yılında değil??

marqha demiş,

20 Ağustos 2008 @ 02:51

desmond ve faraday zaten yıllar öncesinden tanışıyorlar.. faraday en son tayfayı götürmek istediğinde charlote ve miles a “hazırlanın gidiyoruz” derken baya endişeli gibiydi..

bana kalırsa olacakları az çok biliyordu..
hatta charlote la vedalaşırken sanki birdaha görüşemeyecek gibi sarıldı..

yani benim fikrimce faradayın botunda bir şekilde kurtulacak..

yada? faraday adadan ayrılmayanların başına çok kötü şeylerin geleceğini gerçekten biliyor??

(son bölümde tabuttaki kişinin
locke olduğunu ve bir şekilde adadan ayrılıp meşur altılımızın yanına gelip onlarla konuştuğunu ve onlar adadan ayrıldıktan sonra çok kötü şeyler olduğunu söylediğini biliyoruz)

hatta birazdaha ileri gidersek.. faraday olacakların bir kısmını önceden görmüş ve adaya gelmeden önce bot kullanmakla ilgili bir kaç ders bile almış olabilir.. :)

ne dersiniz..? :)

Previously On Lost demiş,

20 Ağustos 2008 @ 23:22

Öncelikle hala Jin’in malum sahnesi için flashforward diyen arkadaşlara iki çift sözüm var.

Jin’in flashforward sanılan ama flashback olan sahnesinde pandayı aldığı satıcı adam “ejderha yılında bunlar çok moda” gibi birşey demişti. Bunu “Sun değişti mi ?” başlığında da yazdım tekrar yazıyorum, Çin takvimine göre Ejderha yılı her 12 yıldan biridir. Son Ejderha yılı 2000 yılında olduğuna ve bir sonraki Ejderha yılıda 2012 yılında olacağına göre sonuç malumunuz, kesinlikle ve KESİNLİKLE Jin’in panda alıp hastaneye gittiği sahne flashback’tir.

Sevgili ALPER arkadaşıma da söyleyeceklerim yok değil. Evet, çoğunluğa göre daha dikkatli ve olması gerektiği gibi bir izleyici profili çiziyorsun arkadaşım fakat seninde eksik ve yanlış bildiğin noktalar var. İzninle açıklayayım;

ALPER demiş ki;

sawyer ve kate 1. sezonda yüzmek için bir gölete giriyolardı, hatırlarsınız o göletten kate bir çanta buluyodu uçağın koltuk bagajından…çanta kate i tutuklayan polise aitti..hepiniz hatırlarsınız…çantanın üzerinde oturana dikkat ettinizmi…??…çantanın üzerinde bir adam oturuyo yanında da bir kadın…zaten kaza anında o çantanın oraya girme ihtimali yok o çanta zaten oradaydı….cesetler çürümüştü ama orada bir detay var….adamın yanında oturan kadının elleri kelepçeliydi…şimdi size soruyorum orada oturanlar polis ve kate değilde kim??…

Mevzu bahis sahne 1×12. bölümde evet, lakin bahsettiğin kişiler Kate ve polis değil. Zira dikkatli izlenirse orjinalde, uçakta Kate solda polis sağda otururken cesetlerde tam tersi. Ayrıca kadının cesedinden Kate olmadığı bariz anlaşılıyor. Henüz %50’si çürümemiş yüze ve saçlara dikkat!

Ayrıca bir diğer öne sürdüğün iddia da Christian Shephard’ın tabutunun uçağa alınmadığını söylemişsin. Buna katılmıyorum, eğer böyle birşey ortaya çıkarsa fanlar isyan eder. Ben ederim şahsen, zira havaalanında Jack görevliyle münakaşa ettiği kadarını gördük sonrasında uçağa binmeden hemen önce Ana Lucia ile kısa bir sohbeti vardı. Eğer cenazeyi Los Angeles’a yetiştirmeye çalışan Jack babasının tabutunu uçağa alamasaydı yolculuğa devam eder miydi ? Ederse aptalca olurdu. Ha, eğer dersenki Jack’in bilgisi dışında tabut uçağa alınmadı, bunu anlayabilirim zira Others’ın kalifiye elemanı haline gelen hostes Cindy’den halen derin bilgilerimiz olmaması dolayısıyla şüpheleniyorum. Oceanic Airlines’ı da içine katacağımız farklı bir boyutu olabilir işin. Ama Jack’in bilgisi dahilinde olmadığından eminim. Kendisi tabutu boş gördüğünde gayet şaşırmıştı zaten…

Jacob’un Christian Shephard olduğu iddiaları var. Jacob’un Jack olduğu iddiaları da bundan çok önce ortaya atılmıştı. Misal, 2.sezon bonus DVD’sinde bir teori videosu var. Orada Jack için “herşeyin başlangıcı olan tek bir adam var” gibi bir söz söyleniyor ve diğer tüm Lostie’lerin ekrana gelmesinden sonra farklı bir labirent düzeneği şeklinde birbirine bağlanmış Lostie’ler ortada Jack’e bağlanıyor. Söylediklerimden bir anlam çıkarmayın elbette, 2.sezon ve 3.sezon bonus DVD’lerine bakın.

Son olarak hastanede ki sahnede de babasının baş cerrah olmasından dolayı sadece masum bir örnek verdiğini düşünüyorum Jack’in. Eğer Christian Shephard’la ilgili bir gelişme olduysa ve halen adaya hepsinin geri dönmesini konuşan bizler Jeremy Bentham’ın da dönücek olmasıyla ters köşeye yatırılıyosak Lost o kadar da iyi bir dizi değildir. Zira Christian Shephard gibi büyük bir soru işareti oluşturan bir karakterin şimdiye dek afişe edilmemesi, sezon sonu bombası yapılmaması saçma olurdu.

marqha demiş,

22 Ağustos 2008 @ 00:49

Previously On Lost
sana katılıyorum…

bazı arkadaşlar dediin gibi jin ve sun ın sahnesindeki o duygusal ufak şaşırtmayı pek anlamış deiller..

(bu arada dua edelimde lost senaristleri ileriki bölümlerde bunu da flashforward gibi göstermesinler :) ki ozaman inanılmaz hayal kırıklıına uğrarım…sinema tarihinde az rastlanılır bir sahneydi…o sahnenin kurgusunu mahfetmiş olurlar.. )

hatta bununla ilgili…
4×13 Sun Değişti mi? adlı konuya bi yorum yazmıştım :)

ALPER demiş,

23 Ağustos 2008 @ 07:37

1. previously on lost….jin in sahnesini bazıları gibi tamamen yanlış anlamışsın….hastane odasında ki kapıda da duran koruma görevlisine mr. paik ten bebeğe bir armağan getirdiğini söylüyordu…o siyasetçi artık valimi tam hatırlamıyorum…panda yı aldıktan sonra….mr. paik e teşekkürümü ilet diyordu…hala bu konuda neden tartıştığımızı hatırlamıyorum….orda kurgulanan jin in flashback i sun ın flashforwardı idi…bu kesinlikle böyle yok, eğer farklı olmasını isterdim dersen anlarım…ama kusura bakma bu dizinin senaristleri böyle uygun görmüşler…

2. sawyer ve kate in göle girdiği sahneyi ele alacak olursak :

o sahne tamamiyle bir teoriydi…muhtemelende doğru değildir…yalnız o çantanın oraya nasıl girdiğini bana açıklayabilirmisin??…eğer kaza anında o çanta oraya elle güzelce yerleştirilmiş giibi girmiş…denk gemiş..kaza sırasında sarsıntıyla oraya girivermiş dersen…bu fizik kuralarını altüst etmiş olur..bu da benim “o kate ve polis” teorimden daha mantıksız bir teori olur…ayrıca kaza sırasında yer değişmiş olmaları o çantanın o bagaja denk gelmesinden daha inandırıcı bir teori olurdu….üstelik gene 1. sezonda jack in ormanın içinde bulduğu mağarada ki cesetlerin birisinin cebinden biri siyah birisi beyaz 2 tane zar çıktı….bu zarların oynadıkları tavlanın zarları olduğu açıkça beli..bunada bir yorum yaparsan sevinirim…

3. c. shephard ın tabutunun uçağa alındığını hiçbirimiz görmedik…sen gördüysen kaçırdığımız bir sahne varsa bizi aydınlat…en az 5 flashback te işlediler bu konuyu…ama nedense tabutu uçağa aldıklarını göstermediler…sence bu kadar önemli bir konuda bu olayı göstermemelerinin nedeni ne olabilir…
büyük ihtimalle (bu benim tahminim doğru olmayabilir)…o tabutu uçağa almadılar….hadi tabutu uçağa aldılar diyelim…o tabut o kazadan sonra nasıl olduda adaya hiç bir yeri kırılmadan düştü..neticede tahta parçası…üstelik locke un yattığı tabutla büyük benzerlikler gösteriyo…buradan yola çıkarak o tabut locke un tabutu olabileceğini öne sürdüm…

4. jakop ın c. shephard olduğu iddalarına katılmadığımı söylemiştim…c. shephard olması çok saçma olurdu…bence jakop locke…tabi bu sadece bir teori…benim teorim : jack musa olduğuna göre benjamin de bünyamin..(jackin musa olduğunu soy adından ve radyo istasyonuna giderken elinde bir değnekle insanlara öncülğk yapmasından çıkardım…bildiğiniz gibi shephard çoban demek…musa nında mesleği çobanlık olduğuna göre..) yani jakop jack olamaz…geriye kim kalıyor locke..bu benim nacizane teorim….

umarım yazdıklarına bir cevap verebilmişimdir..sonuçta lost insanları paranoyaklaştıran bir dizi…fazlasıyla realist olanlar bu diziden pek bir zevk alamazlar…previously on lost arkadaşım…beni eleştirne kadar benim yaptığım teorilerinin 10 da 1 ini yaparsan burada ki yazdıklarının ve seyrettiğin dizinin bir anlamı olur….burda yazdıklarımız sadece tahmin ve fikir alışverişi….ama sen hala jin in o sahnesi flashback değildi diyorsun…dizi yi nasıl seyrettiğin ve seyrettiğini nasıl anladığın ortada…sen otur bütün diziyi baştan birdaha seyret ondan sonra konuşalım…

ALPER demiş,

23 Ağustos 2008 @ 08:16

previously on lost arkadaşıma yazdığım cevap niteliğinde olan yazının son paragrafı başkasına dır….okadar çok kişiye cevap veriyorum ki….karıştı..kusura bakmayın….previously on lost arkadaşla bu jin mevzusunda aynı düşünüyoruz zaten….

herkese saygılar…

yaramaz demiş,

23 Ağustos 2008 @ 09:37

Arkadaş atladığınız bişey var. Sun, Wildmore’a yardım edeceğini söylerken. “Unutmayın, adadan sadece biz kurtulmadık.” dedi. demek ki bottakilerde kurtuldu. ve onlarda başka bir yerde mücadele veriyor. belki de rakip olacaklar???

PreviouslyOnLost demiş,

24 Ağustos 2008 @ 10:56

Öncelikle sevgili ALPER, kişileri karıştırmışsın sanırım, üslubun biraz sert kaçmış, benim niyetim zaten polemik değildi, ki kişileri karıştırdığından kelli es geçiyorum; önemli değil. :)

Kate ve polis mevzunda söyleyecek pek birşeyim yok. Açıkçası bilemiyorum nedir ne değildir, bir teorim yok. Ama öyle değildir diye düşünüyorum.

Jack’in mağarada bulduğu cesetlerde zar bulduğunu hatırlamıyorum bile. İleri-geri ket vurma sağolsun. :)

Fakat Adem ve Havva olarak bilinen bilinmezden bahsettiğini biliyorum. Bir meşhur teoriye göre onlar Jack ve Kate’miş. Mutlaka duymuşsunuzdur, sanırım intelligent theory idi.

İsrailoğullarıyla ilgili de Ekşi Sözlük’ten uçan adam nickli yazarın 4. sezon öncesi girdiği bir entry’i kopyalıyorum;

israiloğulları vadedilen topraklar olan kenan’a giderken,
hz.musa tur dağına çıkıp allah (c.c.) konuşmuştu.
daha sonra israiloğulları vadedilen topraklara girerken,
o topraklarda yaşayanlarla epey bir savaştılar.

hz.yakup’un oğullarından iki tanesi kur’an’da da geçer
hz.yusuf ve bünyamin.
kardeşleri hz.yusuf’a ihanet edip onu kuyuya atmışlardı.
hz yakup oğlunun hasretiyle kör olmuştu.

jack’in de ahaliyi toplayıp, tepeye çıkıp nereden geldiği belli olmayan bir sesle bir telefon konuşması gerçekleştirmişti.
benjamin (as bünyamin) locke’ı öldürdüğünü sanıp kuyuya atmıştı.
benjamin (as bünyamin) sürekli, ben bu adanın çocuğuyum diyor.
adanın ruhu olarak da jakob (as yakup) gösteriliyor.
jakob (as yakup) adadaki klübede tek başına yaşayan bir ruh.
locke’u gördüğünde “bana yardım et” dedi.
bu sezon joseph (as yusuf) diye yeni bir karakter diziye girebilir.
4. sezonun trailerinde “defend the island or die” yazıyor, yani yeni bir düşman olacak.

http://www.youtube.com/watch?v=kmr8lxsvs6w

Anlaşılan o ki Benjamin’le John Locke kardeş olmalı. Bunu daha birçok kez duymuştum fakat aslı astarı nedir bilemiyorum. Bu arada ek olarak, Aaron’un adının Harun olduğunuda belirteyim.

Sevgili yaramaz arkadaşım; Sun’ın Widmore’a “unutmayın, adadan sadece biz kurtulmadık” demesi akla ilk Desmond’ı getiriyor. Widmore Desmond’ı kızından uzak tutmak istediğinden gayet mantıklı. Bir diğer seçenekse Benjamin elbette. Ama Sun Benjamin’in ada dışında olduğunu biliyor mu biz bilmiyoruz. Kaldı ki Benjamin Widmore’u ada dışına çıkar çıkmaz Penny’i öldürme tehdidi maksadıyla ziyaret etmişti. Bu daha zayıf bir ihtimal.

PreviouslyOnLost demiş,

24 Ağustos 2008 @ 11:15

Pardon arkadaşlar John Locke ve Benjamin’in neden kardeş olacaklarına dair bölümü anlatmayı unutmuşum. Benjamin John’u kuyuya atıp ölüme terkettiğine göre hikayemizdeki Hz.Yusuf John Locke’tur. Jeremy Bentham yerine Josaph olsaydı yeni ismi teorimiz de elle tutulur bir kanıt olacaktı fakat olmadı.

Bir diğer konuda Benjamin ile John Locke’un anneleri. İkisinin de ismi Emily. Fakat ikisinide gördüğümüz kadarıyla birbirlerine benzemiyorlar.

ALPER demiş,

24 Ağustos 2008 @ 19:14

previously on lost arkadaşım….öncelikle locke kesinlikle hz. yusuf olamaz…evet benjaminin locke a vurup o çukura attığı doğrudur…ama hz. yakubun 12 oğlundan biri hz. bünyamin birisi de hz. yusuf dur…ama diğer 10 oğlunun annesi ayrı hz. bünyamin ve hz. yusufun annesi ayrıydı….ve hz. yusuf u o çukura atanların içinde hz. bünyamin yoktu…zaten diğer oğullarının amacı önce hz. yusuf u daha sonra hz. bünyamin i öldürmekti…çünkü hz. yakub hz. bünyamin i de hz. yusuf kadar büyük muhabbetle seviyordu…benjamin bünyamin olduğuna göre…ve locke u çukura attığına göre locke hz. yusuf olamaz…ama bunun yanında hz. bünyamin ve hz. yusuf ikiside anne şefkatinden mahrum büyüdüler…çünkü ikiside daha bebek sayılacak yaştayken anneleri öldü….locke un annesi hala hayatta….bide harun peygamber var….o da hz. yakub un soyundan geldiğine göre ve dedesi c. shephard olduğuna göre…hz. musa ve hz. harun ,hz. yakubun soyundan geldiğine göre…bu sonuç bize, c. shephard ın jakop olduğunu gösteriyo ama buna inanmak dahi istemiyorum…

bu arada eğer hatırlamıyosan birdaha seyretmeni öneririm…jack değil zaten locke o zarları buluyo cesedin cebinden….ve şu ikili varya elmas için kapışan onların elmasları koyduğu kasenin içinden buluyo zarları…o kase en son sawyer ın elinde olduğuna göre o ceset sawyer olabilir…ama benim teorime göre ada zamanı sürekli baştan sarıyo…olaylar hep başa sarıyo ve her defasında yaşananlar değişiyo….desmond la alakalı bölümü hatırlarsın….

ALPER demiş,

24 Ağustos 2008 @ 19:34

bu arada arkadaşlar…sun ın wildmore a gelip ada dan sadece kurtulan biz değiliz demesi…bence benjaminin bir oyunu..hatırlarsınız 4. sezonun finalinde benjamin jack e bir planı olduğunu söylemişti…sun ın jack e kızgın olması bizim yanılmamıza ve sun ın bu yüzden wildmore a yardım ettiğini düşünmemizi istedi bence senaristler…ama aslında sun, jin nin hayatta olduğunu öğrendi ve benjaminin planı dahilinde wildmore la konuştu…siz ne dersiniz??

Gözde demiş,

28 Ağustos 2008 @ 00:08

Ada taşındıysa içindekiler de mi taşındı yani?

PreviouslyOnLost demiş,

4 Eylül 2008 @ 13:50

Arkadaşlar seviyeli olmanızı rica edicem.

ninni demiş,

4 Eylül 2008 @ 22:56

marqha,
bahsettiğin olaya katılıyorum.bence daniel not defterine yaptığı zaman yolculuklarına dair notlar düşüyor, ve onu her ihtimale karşı yanından ayırmıyor.
senin yazdıkların bana, ilk bölümlerden birinde yaptıkları bir konuşmayı hatırlattı.jack kate’e uçuş dersleri aldığından bahsetmişti, hatta sonra’aslında bana göre değildi’ gibi bişeyler söylemişti.
jack kazadan önce aslında hiç ona göre olmamasına rağmen uçuş dersleri alması bana tuhaf gelmişti…

lostdelisi demiş,

6 Eylül 2008 @ 10:46

alper arkadaşım bayağı eski bir yorumuna cevap vericem belki zaman içinde sende farketmişsindir ama.. kate ve sawyerın gölde bulduğu çanta ve o cesetlerin onlara ait olduğu söylemişsin. ama polisin flashback ine bakarsan orada amiri ile geçen konuşmada, (s1e23 20. dk.) polise şefimi neyse diğer polis neden 5 silah diyor ve sonra bunları ön taraftaki mürettebat bagajına yerleştirmelisin diyor..
yani polisin koltuğunun altında değilmiş.. zaten oturan kadının üstünde de forma gibi bir giysi var.

cesetlerdeki pulları da locke değil jack buldu. o sırada geldi locke ama taşları görmedi. ayrıca onlar locke un taşları olamaz çünkü locke un tavla pulları plastiktendi. bunu da sanırım 2. bölümde walta tavla öğretirken üzerine basarak söylemişti. eskiden taşlar kemiktenmiş bizimkiler plastikten demişti.
ayrıca adanın sürekli baştan sarması gibi birşey sözkonusuysa bile bunun aynı kişilerle olması mantıksız. hem birbirini bile hatırlamayan insanların önceki deneyimlerinden tecrübe edinmesi gibi birşey beklenemez ve hep aynı hatalar tekrarlanır. hem de geridönüşü olamayacak şeyler yaşandı. mesela aaronun doğumu.. döngü olayı varsa da farklı kişilerle olması daha mantıklı bence..

ALPER demiş,

8 Eylül 2008 @ 04:42

lostdelisi onlara ait olduğunu söylemedim…olabilir dedim….

ben hep olabilirlik üzerinden konuşuyorum…teori yani…senin bahsettiğin şeyi hatırlıyorum…ama o uçaktaki diğer polislerle alakalı değil…kate i yakalayan polisin amiri neden 5 silah alıyosun gibi birşey sormuştu…sadece konuşma buydu…uçakta başka polislerle alakalı hiçbir konuşma ve bölüm görmedik..senin söylediğinde teoriden öteye gitmiyo..eğer benim kaçırdığım birşey olmadıysa ki zannetmiyorum…sonuçta mevzubahis bölümü seyredeli 2 yılı aşkın bir zaman geçti…yanılıyo olabilirim…

tavla zarları ile alakalı birşey söylemişsin…eskiden taşlar kemiktenmiş şimdi plastikten diye….işte buda benim ada zamanı sürekli baştan sarıyo teorimi destekleyici bir ifade olmuş…aynı insanların baştan sarması çok normal çünkü hepsi de bir anlamda seçilmiş kişiler…..ada bu insanları bir amaç için getirdi…ve o amaç gerçekleşmeyince baştan sarıyor olabilir demiştim..şimdi düşününce de çok saçma gelmiyor…bu arada walt a tavla oynarken üzerine basa basa söylemişti plastikten diye demişsin…walt a üzerine daha çok basa basa birşey daha söylemişti….zarların birisi beyaz diğeri siyah..(black and white ) diye…cesetten buldukları zarlarda siyah ve beyazdı…bilmiyorum da benim bildiğim zarlar hep aynı renk olur…birinin siyah ve birinin beyaz olma olasılığı ayrı iki tavla da ve aynı ada ya düşmüş farklı insanların üzerinden çıkma olasılığı ile birleştiği zaman bu bana şanstan öte birşey gibi geldi…sana saygılarımı sunarım kardeş…

lostdelisi demiş,

8 Eylül 2008 @ 23:03

alper kardeş polisin konuşmasını malesef tam hatırlayamamışsın doğal olarak 2 yıl geçmiş üstünden . ben yeni izledim ve eğer bendeki çeviri farklı değilse tam dakikasını yazmıştım zaten.
tavla zarları meselesi ise döngüyü destekliyor diyorsan eğer yani aynı kişiler daha önce de geldi ve objeleri çağa mı uygundu yani. yani locke daha eskiden gelişinde plastik yoktu taş tavla pulunu kullanıyordu. bu durumda o zaman walta ne demiş olabilir. şimdi bizim pullar taştan ileride başka bir maddeden olacak mı? bu bana saçma geldi açıkçası.. benim düşüncem burada dikkat çekmek istenen nokta bulunan cesetlerin sandıklarından çok daha eski olabileceği. jack enaz 50-60 yıllık demişti sanırım onlar için. locke da tavlanın ilk kalıntılarının binlerce yıl (tam hatırlamıyorum sanırım 5000 di) öncesine ait olduğunu söylemişti. yani cesetlerin jack in sandığından çok daha eski olabileceği (zamanın farklı işleyişi nedeni ile) iması olabilir gibi geliyor bana.birinin siyah birinin beyaz olmasının üzerine basmasının da nedeni bence locke un beyaz waltun siyah olması sadece. ve basit bir dostluk kurma çabası olduğunu düşünüyorum bunun. ayrıca eğer ada da olabileceği düşünülen döngü gerçekten varsa bile bunun aynı insanlarla ve hiçbirşey hatırlamadan, yani tecrübe kazanmadan/ kazandıkları tecrübeleri hatırlamadan , olması bana anlamsız geliyor. döngü ancak yeni kişilerle olursa bir anlam ifade edebilir bence.. ayrıca başkalarınında söylediği gibi aaron tekrar tekrar mı doğacak herseferinde… sana da saygılar kardeş . baka bir mesajda görüşmek üzere… :)

bu arada bende bunlar kesin demiyorum. benim yorumlarım sadece. ama (s1e23 20. dk.) kesin :)

ALPER demiş,

9 Eylül 2008 @ 04:29

lostdelisi sadece tek birşey söyleyecem….eğer burada bir döngü var ise…bu kesinlikle farklı insanlarla olmaz…eğer farklı insanlarla olması bana daha mantıklı geliyor diyorsan bu düşünce bana çok mantıksız geliyor bilesin…belki amaç aaronun doğmasıydı…doğamadığı için döngü baştan sarıyodu…bunu 6. sezonda görecez benim tahminim, 5. sezonda da değil…hurley nin cadırda jack i gördüğünü unutma….4. sezonun ilk bölümüydü galiba…o zamandan çook sonra geçiyodu çünkü jack baya sakallıydı…kırık camdan suratı 1 saniyeliğine görünmüştü….ada zamanla sürekli oynuyo zaten…bence herşeyi baştan saracak gücü var…

lostdelisi demiş,

9 Eylül 2008 @ 15:10

sevgili alper jacobun kulübesinde kırık camdan görünen tek gözü diyorsan onun jack olduğuna nasıl eminsin ? hurleyin orada gördüğü cristian kesin ama tek gözün kime ait olduğu hala soru işareti. jack olması sadece varsayım ve ben jack olduğunu da düşünmüyorum. sonuç olarak bir fikri,varsayımı ispatlamak için yine başkabir varsayımı kullanmış oluyorsunki bence bu ispat sayılmaz..

ALPER demiş,

10 Eylül 2008 @ 07:27

onun jack olduğunu düşünüyorum kesin diye birşey yoktur ama defalarca seyrettim ve jack olduğuna emin oldum diyebilirim…o sahneyi dondurup sağlıklı gözlere sahip dikkatlice bir kaç dakka bakan herkes onun jack olduğunu düşünür şüphesiz….bazı durumlarda varsayımla emin olursun işte bu onlardan biri…üstelik diyorsun ki…hurley nin orda gördü cristian kesin diyorsun…yok sen benimle dalga geçiyosun…açıkca gözü görünen ve ışığın altından bakan göz sence jack olamaz lakin sandalyede bir karartı biçiminde yan profilden görünerek oturan cristian bu kesin cristian yani senin için…haha….biraz ciddi olalım lostdelisi lütfen….bu arada yazdığın son cümleye bittim….aynen kopyalıyorum…

“sonuç olarak bir fikri,varsayımı ispatlamak için yine başkabir varsayımı kullanmış oluyorsunki bence bu ispat sayılmaz”.

bu dizinin adı lost… yaptığın edebiyatı bir kenara bırakıyorum…zaten dizinin her saniyesi varsayım….bu dizide kesin hiçbirşey yok..sadece herbirimiz tahminde bulunuyoruz…elimizde biraz malzeme (bünyamin,yakup,harun,shephard=çoban,musa,the others,adanın taşınması,vb…) var, dizinin felsefesini çözmeye çalışıyoruz ve bundan zevk alıyoruz…..

lostdelisi demiş,

10 Eylül 2008 @ 13:01

neyse boşver seninle tartışmak gibi bir niyetim yok. ama biraz araştır istersen cristian olayını. neyse dediğim gibi sen bu fikre inanmışsın birkere tartışacak birşey yok. söylediğin gibi sadece yorum yapıyoruz ve bundan keyif alıyoruz. ben sadece farkettiğim bazı noktaları paylaşmak istedim ama saldırgan davranacağını hesaplayamamışım. başka bir mesajda görüşmemek üzere. saygılar

ALPER demiş,

12 Eylül 2008 @ 04:25

arkadaşlar o mesajlarda saldırgan bir tavır farkeden oldumu…yoksa bu lostdelisinin cevap veremeyince suçlama taktiğimi???..ahhh yurdum insanı nezaman değiştirecek şu huyunu…

lostmaniac demiş,

12 Eylül 2008 @ 20:19

arkadaşlar şu jack in bir çift zar ve cesetler bulduğu bölümleri (1. sezondaydı) ben kaçırmışım. lütfen biriniz bana bunların hangi bölümlerde geçtiğini söyleyebilir mi?

selahattin demiş,

13 Eylül 2008 @ 11:43

magaralari buldugu bolumden sonrakiydi galiba 6-7-8 arasındadır muhtemelen.

zeytin demiş,

21 Eylül 2008 @ 19:45

bence arkadaşlar bu karakterlerin hepsi ölüüüüüüüüüüü

gÜlÇiN demiş,

24 Eylül 2008 @ 15:52

bence de bu karakterlerin hepsi zaten ölü!

gÜlÇiN demiş,

24 Eylül 2008 @ 16:31

farkında mısınız benjamin her ne kadar önemli weya önemsiz dense de bence bayağı akllı we insanları kontrol etme gibi yeteneğide war bu işi iyi bilio we gercekten başarıyla milleti kullanabilio örn:alex locke ababasının kendi düşüncelerini o kişinin düşüncesi gibi gösterdiini sölemişti we onu uyarmıştı bir keresinde de miles içerde sizinle oturup konuştuuna göre size istediini nyaptırabilio demişti! soora bide jack olayı war ki sormayın onu kendi tarafına cekememişti ama yine de kendisi hakkında ki düşüncesini biran için bile olsa deiştirtmişti ve onların yanında yaşayıp taa ki denizaltıyla adadan gidene kadar gayet iyi gecirmişti günlerini tabi locke denizaltını yıkn edene kadar ! locke ın bu yaptıı da ben in işine yaramıştı hatta yaptıı şeyin aslında onun istedii şey olduunu (jack ve julliet in gitmesine engel olmasını)sölemişti yine burda ikna yolunu bile kullanmadan elde etmişti bide sun olayna bi arkadaşımız olduuna dikkat cekmiş olma olasılığı war bana da mantıklı geldi cünkü bu adadm gercek bi kontrol delisi! son olarak bi de sayid in durumu war gelecek bölümlerde gösteriliodu ben sayid e bunun kendi savaşı olduunu onun bu işe karışmaması gerektiini sölemişti sayid de ısrarla kendine haklı nedenlerle bu işe en azonun kadar girme hakkı olduunu sölemişti dikkat ettiyseniz ben cok ısrar etmedi we kabul edip kendisini nerede bulabileceini, söledi we yürürken yine pis bi sırıtışla yürüdü ki sayid bunu görmedi bu da demek oluyoki ben herkesi kontrol etmek gibi bi yetenee sahip hatta bi keresinde de locke ın hurley i öle kandırdıını zannetmiş ve gercekten ii taktik demişti locke da ben senn gibi diilim demişti ki bunu üzerine ben de ewet gercekten diilsin demişti..şimdi bu onun bi tanrı mı bi ilah mı olduu anlamına gelmez sadece doğuştan gelen bi yetenek biras da richard ın karakterindn almış olmalı cünkü hatırlarsanız ben küçükken onlarla gelmek istemişti richard da ona gercekten gelmek istior musun demişti ona ne zorlama ne ısrar ne de hayır demişti sadece istio musun gercekten demişti anca bööle kabul edebilirim demişti ve aslında richar da onu orda kontrol etmişti ve ben de istedii için büyüünce babasını öldürmüştü cünkü richard bunu böle istemişti son olarakta locke ın babasını öldürmesini istemişlerdi ki orda da richar daha bi kontroldaydı ve locke a sawyerin dosyasını werdiinde artk ben in gereksiz işlerle uuraştıını gercek bi lider istediklerini (ki bu kesinlikle locke dı)) sölemişti yani bu durumda da richard ı da unutmamak gerek cünkü en başta o soora da ben bunu bööle dewam ettirdiler insanları kontrol altında tutarak..

gÜlÇiN demiş,

24 Eylül 2008 @ 16:37

ALPER
sen nerde jack i gördün?? hurley nin jacob ın kulbesinde gözlerini kapatıp orda hiç bişi yok dedii ve kulübenn de yok olduu (ki bu da neden bööle olduu halen bilinmio) bölümü mü sölüosun?? anlamadım yani ne kadar dikkatli izlediysem de orda hiç kimse görmedim ayrıca jack bunlarla bu kadar alakalı diil ki cünkü jacob hep locke istemiş! nese cevablarsan sevinirim cünkü gercekten cok merak ettm!..

ALPER demiş,

25 Eylül 2008 @ 14:05

gülçin kardeş…hurley korkup gözlerini kapatıp kaçmadan önce kulübenin kırık penceresinden içeriye baktı….kulubenin içinde 2 kişi vardı birisi sallanan sandalyede oturuyodu..hurley sandalyeye bakarken kırık camdan bir kafa göründü ve hurley e baktı, bir saniyelik bir sahne….o sahneyi dondurup dikkatli bakarsanız onun jack olduğunu anlarsınız…ben öyle anladım ve yorumladım….olay bu….

gÜlÇiN demiş,

26 Eylül 2008 @ 14:15

alper o görüntü sezon 4x? ve ayrıca kaçıncı saniyede ???

Musa demiş,

2 Ekim 2008 @ 17:43

gÜlÇiN ve ALPER E HİTABEN ARKADAŞLAR BAHSİ GEÇEN BÖLÜM (HURLEY İN GÖRDÜĞÜ GÖZÜN SAHNESİ) 4 SEZON 1 BÖLÜM 23.DAKKA 54.SANİYE DE..! gerçekten bende biraz benzettim jack e AMA LOST bu ne olacağı belli olmaz

Musa demiş,

2 Ekim 2008 @ 17:47

bu arada des’e de benzettim ben ö gözü

lostmaniac demiş,

2 Ekim 2008 @ 21:39

ben o görüntüyü bir aralar gördüm ama görüntüdeki gözün rengi ile jack in göz rengi birbirini tutmuyor.

AyŞiN demiş,

4 Ekim 2008 @ 17:37

Ya da jacob tır ama christianın kılıına girmiştir ne dersiniz:D

cvplarınızı bekliom ! ! !

gÜlÇiN demiş,

5 Ekim 2008 @ 13:57

saol Musa bu ALPER den cevap gelene kadar.. :D XD şaka şaka ilk cevabı içinde ALPER e tşkrlr!!

ya şimdi baqtım gercekten de jack e benzettim dediin gibi des de olabilir bi de iki kişi acaba oturan kişi kim hiç görülmüo ! bende ayşin gibi christian dır die düşündüm tabi jacob kılık deiştirmiş haliyle :D

ALPER demiş,

6 Ekim 2008 @ 17:59

arkadaşlar o kesin jack…iddaya giren varmı:D:D…..göz rengide jackinkiyle aynı birisi farklı demiş…sakallı hali..büyük ihtimalle hurley oraya baktığında gene zaman kayması oldu….6. sezonun son sahnelerinen biri diye düşünüyorum….

AyŞiN demiş,

8 Ekim 2008 @ 13:15

ALPER

AYNEN BENCE DE O JACK.. ÇÜNKÜ JACKLE JACOB UN Bİ İLİŞKİSİ WAR (NE OLDUUNU Bİ TÜRLÜ ANLAYAMADIIMIZ..)

BELKİ DE Bİ AKRABALIK İLİŞKİSİ..BELKİ DE GERÇEKTEN CHRİSTİAN SHEPARD IN BABASIDIR JACOB E DOĞAL OLARAK JACK WE CLAİRE İN DE BÜYÜK BABASI OLMUŞ OLUR….

HER NEYSE BEN Bİ YORUM YAZMIŞTIM AMA SANIRIM GÖRÜNMÜO ONDAN TEKRAR YAZIORUM:

BİİİRR : “O KULÜBEDEKİ ADAMIN GÖZÜ VE KAŞIYLA JACKİN Kİ BİREBİR TUTUOR ÇÜNKÜ 2SİNİNDE GÖZÜ YEŞİL 2SİNİNDE KAŞLARI DAĞINIK ŞEKİLSİZ DİKKAT EDERSENİZ.. BEN Bİ JACKİN RESMİNE BAKTIM Bİ DE O GÖRÜNTÜYÜ DURDURDUMM BİLGİSAYARDA ONA BAKTIM ARADAKİ MÜTHİŞ BENZERLİİ SİZLER DE FARKEDECEKSİNİZ EMİNİM..”

İKİİİİİİ : “AZ ÖNCE DE YAZDIIM GİBİ JACKLE JACOBUN BİZ İZLEYİCİLERİN ANLAYAMADII Bİ İLİŞKİSİ WAR ARALARINDA Bİ BAĞLANTI OLDUU KESİN BU KANIYA ŞÖÖLE WARDIM.. EĞER JACOB SİYAH DUMANSA İLK SEZON İLK BÖLÜMDE JACK GÖZÜNÜ AÇTIINDA SİYAH DUMANI GÖRÜOR(BİZLER SİYAH DUMANI JACKİN GÖZÜNDE YANSIMA OLARAK GÖRDÜÜMÜZ İÇİN BAŞTA GÖZ BEBEĞİ KÜÇÜLMESİ SANMIŞTIK) YANİ JACOB VEYA BLACKSMOKE HERNEYSE :D İŞTE O NEDEN JACKİ ENKAZDAN DİKKATLİCE ÇIKARIO KUMSALDAN BİRAZ UZAK Bİ YERE YANİ ORMANIN İÇ KISMINA GÖTÜRÜO VE SADECE KENDİNİ GÖSTERİP BİŞEY YAPMADAN ÖLDÜRMEDEN GİDİO ?? DEMEKKİ ONLA Bİ ALAKASI WAR BU DA KULÜBEDEKİNİN
JACK OLABİLECEİNİ DESTEKLEYEN Bİ AYRINTI

ÜÜÜÜÇÇÇ : DESMONDA DA BENZİO O GÖRÜNTÜDEKİ KİŞİ AMA OLACAINI SANMIORUM ÇÜNKÜ DESMONDLA JACOB IN İŞİ NE? DİİLMİ ARKADAŞLAR.. ZATEN PEK BENZEMİO SADECE BAKIŞI BENZİO (ŞAŞKIN ŞAŞKIN :D)

DÖÖÖRTTT: O BELİRSİZ KİŞİNİN GÖRÜNTÜSÜ ÇIKMADAN HEMEN ÖNCE SANDALYEDE BİRİ SALLANIO MUHTEMELEN JACOBTIR FAKAT CHRİSTİANA DA BENZETTİM YANİ ZAYIF VE PEK DE UZUN SAÇLI OLMAYAN BİRİYDİ ACABA DİOM YİNE JACOBTIR AMA KENDİ GÖRÜNTÜSÜNDE DİİLDE CHRİSTİANIN KILIIINDA WE İŞTEEE YANINDA DA JACK WAR

MANTIKLI DİİL Mİ ;)

ALPER SEN NE DİOSUN ?? BAŞKALARI DA CVP WEREBİLİR !!!

Sezgin demiş,

8 Ekim 2008 @ 21:37

Sevgili arkadarslar;

1. Umarim olup biten hersey Hurley in bir akil oyunundan ibaret degildir. 6. sezon sonunda akil hastanesinden cikmaz :))

2. Hic kimse Walt dan bahsetmiyor. Guvercin sahnesi kilit nokta (Guvercin ucup cama carpip oldugu sahne) Walt kilit adam olabilir!!!

3. Ben in yaslanmadigida yanlis. Cunku adaya geldigi tarih belli, su andaki yasida. Eger yaslanmasa zaten cocuk olarak kalirdi :))

4. Faraday ve bottakiler kesinlikle adaya geri donebiliyorlar. Niyemi;

5. sezon ile ilgili ilk fotograflar bu lostfan sitesinde yayinlandi. Orda Faraday adada :))

Bu arada arkadaslar Lost un 6. sezonda bitecegi kesinmi? Bilen varsa lutfen yazsin

Sezgin Cu-Dere

ALPER demiş,

9 Ekim 2008 @ 10:30

NE DİYEİM AYŞİN..AYNEN BENİM GİBİ DÜŞÜNÜP KONUŞNUŞSUN ZATEN…..AMA O SALLANAN CRISTIAN SHEPHARD YALNIZ JAKOP BANA SORARSANIZ CRISTIAN SHEPHARD OLAMAZ…..GENE SÖYLÜYORUM BENCE JAKOP LOCKE UN TA KENDİSİ…BEN ÖYLE DÜŞÜNÜYORUM….DESMOND DA ÇOK SÜRPRİZ BİR ŞEKİLDE GELİŞEBİLİR….O ELEKTROMANYETİK AKIMA KAPILDIKTAN SONRA GELECEĞİ FALAN GÖRMEYE BAŞLAMIŞTI….DAHA DOĞRUSU ZAMAN İÇİNDE GİDİP GELİYODU…ADANIN ZAMAN KAYMASI SİSTEMİ DESMOND DAN SONRA OLABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM…ZATEN ADA TAŞINDIKTAN SONRA ÖLÜLERDE TEKRAR DİRİLMİŞ OLABİLİR ÇÜNKÜ ADA TAŞINDIKTAN SONRA TEKRAR SAYILARIN GİRİLMESİ GEREK O YÜZDEN SAYILARIN GİRİLDİĞİ DAHA DOĞRUSU PATLAMADAN ÖNCEKİ ZAMANA GİTMİŞ OLABİLİR….

gÜlÇiN demiş,

9 Ekim 2008 @ 14:38

Sezgin

LOST 6.SEZON KESİN BİTECEK!

AMA KİMSE ZTN BEN İN YAŞLILIINDAN BAHSETMİOR O KİŞİ RİCHARD ! WE BENCE KESİNLİKLE KİLİT KARAKTER WALT BU DA KESİN CÜNKÜ JACOB LA İLGİSİ ASLINDA GÖRÜLDÜÜ GİBİ İLGİLİ DİİL CÜNKÜ O KİŞİ JACOB TA OLABİLİR YANİ WALT LOCKE A GELDİİ ZMN JACOB O KİŞİN KILIINA GİRMİŞ OLMALI Kİ SANIRSAM SENARİSTLER JACOB IN KİŞİLERİN KARAKTERİNE BÜRÜNDÜÜNÜ SÖLEMİŞLERDİ BU DA HERŞEYİ ACIKLIO!

DANİEL ZTN ÖLMEDİ CÜNKÜ O VE CHARLOTTE 5.SEZON COK CIKACAKMIŞ..

gÜlÇiN demiş,

9 Ekim 2008 @ 14:45

ALPER

iddiaya girmeye gerek yok olay ortada bence de o kişi kesin jack ama ben bi de başka bi yerden baqıorum o kişi aynı zamanda sadece matthew fox da olabilir yani senaristler orda sadece matthew fox u da oynatmış olabilir ki kafamız karışsın ya da gercekten o kişinn jack olduunu %100 düşünelim die .. belkide o kişi bi başkası sadece bizler annamayalım die matthew fox oynamış olabilir cünkü o sahnede sandalyede oturan kişi de aslında hurley miş ve bunu jorge garcia kendi acıklamış ama daha sonra john terry ( christian ) ı oturtmuşlar ki jorge orda “galiba kendimi görmektense jack in babasını görmem daha ilginç olabileceini düşünmüşler “demiş.. ve bu acıklamadan da bişi daha kesinleşti ki o kulübedekiler her kimse (!) zaman döngüsü farklı ve bence gelecekten ve 6.sezonun bi görüntüsü!

gÜlÇiN demiş,

9 Ekim 2008 @ 14:49

bence 6.sezon 1 sezonun başıyla başlayacak yani tekrar ilk sezonu izleyeceiz! ama daha ayrıntılı bi şekilde yani olaylar görüldüü gibi olmayacak olmadıını gösterecekler.. her iddiasına warım hatta ilk sahne yine jack in gözüyle başlayacak ;)

ALPER demiş,

11 Ekim 2008 @ 11:03

GÜLÇİN SEN 5. SEZONU DİREK ATLAMIŞSIN…6. SEZON ONUNLA BAŞLAYABİLİR AMA BİRDE 5. SEZON VAR:)….5. SEZON BENCE ADADAN PEK BAHSEDİLMEYECEK…4. SEZONUN SON BÖLÜMLERİNDE FLASHFORWARD LARLA HIZLI ÇEKİM GÖSTERDİKLERİ ADADAN KURTULDUKTAN SONRAKİ OLAYLAR ZİNCİRİNİN AYRINTILARINA İNECEKLER…VE BUDA DİZİYİ 5.SEZON İTİBARİYLE SIKICI YAPACAK…Bİ SÖYLENTİ DAHA VAR ODA…DİZİNİN ASIL KARAKTER OYUNCULARI 5. SEZONDA DAHA AZ GÖRÜLECEK (SAWYER,JACK,KATE,SAYİD GİBİ) FARADAY,CHARLOTTE VE DİZİYE 5. SEZON İTİBARİYLE GİREN YENİ OYUNCULAR DAHA ÇOK GÖRÜLECEKMİŞ..(UMARIM BÖYLE OLMAZ)

manyax demiş,

12 Ekim 2008 @ 06:21

arkadaşlar hurley in görüpte korktuğu o gözler walt ın olamaz mı çünkü saçlarına bakarsanız uzun ve kıvırcık gibi duruyo yani waltın enson haline benziyo jack in ise saçları daha kısa

AyŞiN demiş,

12 Ekim 2008 @ 13:41

ALPER !

SEN YANLIŞ ANLAMIŞSIN BENİ.. BEN ZATEN JACOB: “CHRİSTİAN” DIR DEMİYORUM BENCE DE SENİN DEDİİN GİBİ LOCKE OLABİLİR..

BEN SADECE DEDİM Kİ: SANDALYEDE SALLANAN CHRİSTİAN GÖRÜNÜMÜNDE JACOBTIR..

YANİ O SANDALYEDE SALLANAN JACOB(VEYA LOCKE)
AMA CHRİSTİANIN KILIĞINA BÜRÜNMÜŞTÜR..

JACOB IN ÇEŞİTLİ VARLIKLARA (İNSAN-HAYVAN-DUMAN VS.) BÜRÜNEBİLDİĞİNİ SENARİSTLER KENDİLERİ AÇIKLAMIŞLAR ZATEN… YANİ Bİ BÖCEK Bİ YAPRAK Bİ KURBAĞA KILIĞINA BİLE GİREBİLİRMİŞ…

BEN ONU DEMEK İSTEMİŞTİM YANİ AYNI FİKİRDEYİZ JACOB LOCKE IN YAŞLILIĞI OLABİLİR (ZAMAN DÖNGÜSÜNDE SIKIŞMIŞ OLABİLİR) HAKLISIN…. :D

gÜlÇiN demiş,

13 Ekim 2008 @ 16:07

ALPER ben beşinci sezonu atlmadım bile bile üstünde durmadım cünkü bicok kişi zaten artık beşinci sezonla ilgili olanları tahmin ediyor ben sadece 6 sezonun nasıl olabilceğini düşündüm ve yazdım :)) ama senin dediin doğru 5.sezon da ada pek görülmeyecek ve biraz sıkıcı olabilir ama ben yinede umutluyum lost bu senaristlerin ne yapacağı belli olmaz! :D

bide sen ana karakterlerin pek cıkmayacağını sölemişsin walla ben pek üzülmedim cünkü artık onların bölümleri sıkmıştı! en azından ben öle düşünüorum ;) hem faradayleri ben cok sewdim! yine karakterlerdemde kesin bi favorim cıkar.. yeni karakterlere hep şüpheyle yalkaşıyoruz ama bunu dierleri içinde yaptık ben bu kadar diğerlerini sevebilceğimi düşünmemiştim! ama baq şiödi onların bölümleri daha güzel gelio en azında bana! ;)

ALPER demiş,

16 Ekim 2008 @ 11:24

GÜLÇİN VALLA BEN HURLEYSİZ SAYİDSİZ VE LOCKE SUZ BİR LOST DÜŞÜNEMİYORUM….(KATE OLMASA DA OLUR ONU PEK SEVMİYORUM ZATEN:))….AMA NE OLURSA OLSUN GÜZEL OLACAĞI KESİN…

gÜlÇiN demiş,

16 Ekim 2008 @ 15:49

bi de 6.sezonun sonuda hani şu adadaki fısıltılar wardı ya işte onun acıklığa kavuşmasıyla bitebilir! yani adaya sonradan gelenlerin bu olanlarında cok gecmiş olduunu varsayarsak o kişiler jack,kate fln ölmüş olsa o adadaki kişilerin bişiler hakkında araştırma yapmaları, konuşmalarıda fısıltılar ollabilir!..ve bu da son sahnelerden olabilir yani günümüzün bi parçası ya da daha da gelecek zaman belki..:D

gÜlÇiN demiş,

17 Ekim 2008 @ 13:01

bu dizide cok ESP olayıda war özellikle desmond hurley locke hatta jack te bile.. yani ne kadar bilimsel bi dizi deselerde biraz metafizik de işlio bu dizi ! en azından bana öle geldi..

ALPER demiş,

18 Ekim 2008 @ 15:35

GÜLÇİN

METAFİZİK GARANTİ VAR:)

DİZİNİN TAMAMI METAFİZİK ZATEN……

ALPER demiş,

18 Ekim 2008 @ 15:41

BİLİMSELLİĞİ FALAN GEÇSİNLER….KOSKOCA ADAYI IŞINLIYOLAR…KANSERLİLER FELÇLİLER FALAN İĞLEŞİYO…BİRTANESİ GELECEĞİ GÖRÜYO…HELE BİRDE DUMAN BULUTU VAR Kİ SORMAYIN….

YANLIŞ ANLAMAYIN ARKADAŞLAR…LOST MÜKEMMEL BİR DİZİ ELEŞTİRMİYORUM…BİLİMSEL OLSAYDI BUKADAR SEVMEZDİM ZATEN….:)

gÜlÇiN demiş,

21 Ekim 2008 @ 20:14

evet:))

gÜlÇiN demiş,

21 Ekim 2008 @ 20:16

ama benm kast ettim şey daha da öte yani ESP olarak düşünüorum bu olayı! herkes telepatlık yapıo bu dizide en cok des,locke,hurley,hatta jack bile cünkü son bölümde 4.sezonda babasıyla olan konuşmaları ve düşünceleri bu duruma gidiyor! :)

gÜlÇiN demiş,

21 Ekim 2008 @ 20:46

bi de daha önceden dediim gibi bu black smoke jacob kadar jacob ın köpeğide olabilir! ya da dumanın vahşi kafasında köpek diğer kafasında alver hanso diğer kafa da jacob olabilir! nese yaaaa abarttım galiba ama köpek olyınıda mantıklı olduunu düşünmüo diilim..

gÜlÇiN demiş,

27 Ekim 2008 @ 17:59

bu dizi felsefeden esinlendii gercek ama en cok da konu olarak bilimselklilkten her an cıkmamak için mi olsa gerek, bilgi felsefesinden almışlar olayı cünkü blgi felsefesinde bilim kadar metafizik de war örn din felsefesi ki bu da bi bilgi türüne girer felsefede din felsefesinde en cok zaten metafizik işlenior bi şeye körükörüner bağlanmak da cabası yani dogmatik olması ve normatif yani kuralcı olmasıda öle..

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın