4×13 Yeni Semboller

lost, benjamin linus signs

Ben, adayı taşımak için donmuş dümeni kullandığında, içinde hiyeroglifler olan eski bir mağarada bulunuyordu. Tabii ki, ilk olarak, ambardaki bilgisayarın bağlı olduğu kıyamet sayacında bazı semboller gördük.

Sonra, Ben’in gizli odasındaki gizli mağarasında da bazı semboller yakaladık. Bu semboller, dört parmaklı heykel, mabet ve gördüğümüz ya da duyduğumuz harabeler adanın yerlilerine bağlanacak gibi görünüyor. Tabii ki, bunların hepsinin neyle ilgili olduğunu bilmiyoruz ama bunları bulmak için 2 sezonumuz daha var. Eğer bunlara dair fikirleriniz varsa, yorumlar kısmında bizlerle paylaşın lütfen.

lost, benjamin linus signs

lost, benjamin linus signs


Haberi Paylaş
[Ask] [Bloglines] [BlogMarks] [del.icio.us] [Digg] [Facebook] [Google] [Mixx] [MySpace] [Reddit] [StumbleUpon] [Technorati] [Windows Live] [Yahoo!]

beetlejuice demiş,

31 Mayıs 2008 @ 12:22

dikkat ettiyseniz benin üzerindeki mont 9.bölümdeki ile aynı.ben in çöle ışınlanma işi bence bu olay ile alakalı.ayrıca ben’in çöle ışınlandığı sırada üstünden buhar çıkması donmuş dümenle alakalı.buda üzerinde kalın bir montla neden çölde olduğunu açıklıyor…böylece birçok şeyin sebebini bu bölümden anlamış olduk sanırım.

ismrliyimm demiş,

31 Mayıs 2008 @ 12:43

her şey açıklandı. en manyak ötesi bölümdü. aman önemli deil o semboller o kdr derine inmeye gerek yok. zaman makinası, 6′lı ve tabutta olanın lock olduunu gördük yeter:)

obelix demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:20

o semboller kayıp kıta Atlantis’e ait, ayrıca Atlantis’e açılan kapı bizim ada… çok mu uçtum???? :)

LOST BABY demiş,

31 Mayıs 2008 @ 14:40

CITIR AYRINTILARI ARTIK DUSUNEN KALMADI DIYE DUSUNUYORUM ZATEN O KADAR SORU CEVAP BEKLERKEN UFAK TEFEK SEMBOLLERIN CEVABI HIC GELMEZ

DES VE PENNY KAVUSTU YA GERISI 8 AY CEVAP BEKLESE DE OLUR YANI BENIM ICIN =))

HERNEYSE YANI KAC BOLUMDUR NASIL KURTULUCAKLAR DIYE KAFA PATLATTIK SIMDI NASIL DONUCEKLER DIYE MERAK EDIYORUZ SAKA GIBI YANI =)) AMA HERSEYIN AMA HERSEYIN 6.SEZON FINALININ ADADA BITICEGI BENCE BANKO

Fatih demiş,

31 Mayıs 2008 @ 15:07

Benjamin’in adayı taşıdıktan sonra gittigi yerin bir çöl olduğunu öğrendik.Ama aynı zamanda 4×02 de Charlotte’un da aynı çölde Dharma logolu bir kutup ayısı iskeleti bulduğuna da biliyoruz.Ve bide miles ın charlotte a dedigi “geri dönmek için bu kadar uğraştın ve şimdi gidiyorsun” sözü de bi ipucu olabilir.yani charlotte ada şimdiki yerine taşınmadan önce adada bulunmuş demekki.. Onun dışında kafamı karıştıran bişey var: benjamin 24 ekim 2005 e gidiyor.yani yaklaşık 10 ay ileriye. peki gittiği anda ona otel deki yeri ve pasaportu kim ayarladı ? Bi de claire in adada oldugunu varsayarsak,kate in rüyasına girdiginde,aaron u getirmemesini istiyor,ama son bölümde benjamin jack’e “hep birlikte gitmelisiniz” diyor.. bunu degerlendirirsek jacob ile benjamin in ilişkisinin bittigini söleyebiliriz =)

Tarık demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:22

Arkadaşlar geçtiğimiz bölümlerde Jack’in gittiği boş cenazedeki tabutta yatanın Lock olduğunu anladık ancak sezon finalinde gördüğümüz Ben ile Jack’in Lock’un tabutu başındaki konuşması sizce cenazeden önce mi yoksa sonra mı?

benjamin demiş,

31 Mayıs 2008 @ 16:27

bence de oldukça açıklayıcı ve güzel bir bölümdü. john gibi ada aşığı biri neden adadan ayrıldı acep? jack in ardından adada yaşanan korkunç şeyler neydi????

5 ay nasıl geçecek?????

nur demiş,

31 Mayıs 2008 @ 17:16

herşey iyi güzelde.. 6 lı adadan gittikten sonra adada herşey daha kötü olmuş..daha ne olabilir çok merak ediyorum..ayrıca ada nerede yahu…5.sezon için umarım arayı fazla açmazlar…..

Lostçu demiş,

31 Mayıs 2008 @ 18:57

arkadaşlar iyi bakın

hatch’deki semboller sağdan sola yazılmıştı.

burdada o yazıların aynısı yukardan aşağı yazılmış

ignotus demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:21

Swan istasyonunun amacı burayla ilgili olabilir???

flashock demiş,

31 Mayıs 2008 @ 19:34

ben bu diziden tam bir son beklemiyorum adata ayak bastıkları an dizi bitecek ve sonun başlangıcı gibi bir final olucak dizide

GOLLUM demiş,

31 Mayıs 2008 @ 21:45

benim takıldığım bir nokta var .ben adayı taşıdı ve tunus çölüne gitti .yapılan bir yoruma göre kutup ayıları adayı taşımak için kullanıldı netekim tunus çölünde bir ayı iskeleti bulundu.daha doğrusu bir ayı fosili miydi ?ayı neden geçmişte kaldı .

ben’in çöle ilk düşüşü, hatırlarsınız özel olarak konu başlığı açılmıştı.kurumuş bir göl yada nehir vs. gibi bir yere düşüyor .sonra ayağa kalkıyor çölde .çekim hatasımıydı diye tartışılmıştı . (ilgili link)

bence benjamin tunusun çok çok önceki bir zamanına gitmişti ayağa kalktığında ise 2005 te idi .o anda zaman atladı .peki aynı yere giden kutup ayısı nede geçmişte kaldı .belkide sadece charlotte’nin onu bulması içindir. şimdi niye buna taktım 5 aymı var bide uzarsa neyapacaz ayrıntılara takıyom

koyukahvee demiş,

31 Mayıs 2008 @ 23:06

arkadaşlar tabuttaki john ve jack in ardından adada çok kötü şeyler olmuş acaba ada lider olarak jack i mi istiyor yoksa buda benjamin in bir oyunu mu?

Rodoss Aslanı demiş,

31 Mayıs 2008 @ 23:58

Hocamm burdaki olay ZAMAN YOLCULUĞU… Zaman yolculuğu teorik olarak mümkün mü?? -mümkün… Burda duvardaki eski kaybolmuş dillerdeki yazılarda çok eskiden yazılmış… O zaman da fonksiyonel olarak kullanılıor - eski yazı - aynı mekan…. Sonuç zaman yolculuğu….. LOsT un mekanizmasını anlamışınızdır umarım :D

ignotus demiş,

1 Haziran 2008 @ 00:20

Herkesin kafadan bir ses çıkıyor, lostun en kötü sezon finalini izledimi düşünüyorum, niye diceniz?

Öncelikle bir şeyi izlemeye veya okumaya başlayınca ondan haz duymamızdaki en önemli etkenlerden biri onun KENDİ İÇİNDE TUTARLI OLMASIDIR. Finalde ilk defa lostu sıradanın altında gördüm, şimdiye kadar yapımcılara senaristlere hiç bir şey demedim. Ne kadar fantezi bilim kurgu olsa da kendi içinde tutarlı birşey izlemiştik, Reyting için sanırsam tum bunlar, uzatmadan yazıyorum, eksik bulduğum kısımları

1- En önemli senaryo hatası :(
Keamy vurulduğunda yanında eğitimli askerleri bile profesyonel bir şekilde öldürebilen ada halkı vardı(20 kişinin üzerinde sanırsam)Bir tanesi de bu adam öldü mü diye nabzına bakmadı mı? Bir de tam donanımlı giyinmiş aşırı tehlikeli bi asker!!!

2- Gemide bomba var, kimseye bişey söylemiyorlar yarım saat orda uğraşıyorlar son 5 dakika “arkadaşlar çok pardon gemide bomba var kaçın” diyorlar ve herkes ölüyor acayip saçma birşey…

3-Bombayı akuyu dondurarak yani ateşlemeyi önleyerek yavaşlattılar sanırsam peki neden ateşleme yapması akuye bağlı bi düzenekte akuyu devredışı bıraktıktan sonra diğer kabloları kesmediler nasıl olsa patlamaz diye? Bomba olayı biz anlamıyoz diye karambole getirildi sanırsam ki biri mantıklı bi açıklama yaparsa itiraz etmem…

4- Jin en son güverteye çıktı bombanın patlıycağını bile bile neden denize atlamadı da aptal aptal bağırdı güvertede?? Patlama sahnesi de çok ucuza yapılmış :)

5-Helikopterin yanında silahlı çatışma oluyor, bombalar patlıyor, kimse helikopterde bi hasar mı var diye bakmıyor, sanki lunaparkta oyuncağa biniyorlar.

6-Çarkı çevirip çöle düşen Benjamini gördük, burdan biraz kafamızda yorum yaptık.Güçlü ve akıllı kutup ayılarının insanlar yerine çarkı çevirip çöle düştüklerini(Charlotte kutup ayısı kemikleri bulmuştu çölde) anladık. Peki niye şimdiye kadar kenarda bir yedek kutup ayısı tutmadılar bu iş için?

7-6lı Membataya çıktıklarında onları fotoğrafı çekenin bulunduğu yerde fotoğraf çeken kimse yoktu,?

Biri yorumlarsa sevinicem?

voynich demiş,

1 Haziran 2008 @ 13:35

ignotus a aynen katılıyorum…iş uzadıkça (tabiki ticari sebeblerden dolayı)konu tamamıyla dağıldı ve önceki sezonlardaki ciddi çalışma ,kuvvetli kurgulama olayları
zayıflamaya başladı.belkida artık senaristler lost u gözden çıkardılar.neyse..ilgin bir senaryoydu fakat bu şekilde sonuçlandırırlarsa.yani zaman makinası etrafında konu noktalanırsa.beklenilen son olmaz.büyük hayal kırıklıkları olabilir.daha şaşrtıcı bir son olması gerekir.

nanagi;_hodore demiş,

1 Haziran 2008 @ 15:26

Benjamin o adaya yakışıyodu ya . “Adayı taşıyan bi daha adaya dönemez dedi olmaz ki böyle püff !

jacobin demiş,

1 Haziran 2008 @ 17:55

Ben yaklaşık 2 yıldır izliyorum Lost’u, birçok sitede birçok yorum okudum ve ilk defa burada bir yorum yazma ihtiyacı hissettim. Benim teorim dizinin sonu ile ilgili olarak şudur; Senaristler bence aynen şu an bizlerin yaptığı gibi bu kadar yüzeysel olmasa bile mutlaka dünya üzerinde bu dizi hakkında çıkan pek çok teori, yorum vs. izliyorlar. Çok iyi kurgulanan ve sonunu herkesin kendine göre yorumlayabileceği yani klasik “yazar hikayenin sonunun yorumunu okuyucuya bırakmış” mantalitesi ile haraket edip, yapılan yorumlara göre karakterler ile oynayıp diziyi şekillendiren ama sonunu yine önceden belirledikleri gibi bitirecekleri bir hikaye tasarladılar. Bu hikayenin içine bilinen ve ortaya atılmış birçok bilimsel teori ve gerçeklikle ilişkilendirip, ingilizlerin Hindistanı sömürge halinde getirirken kafalarının karışması için Matematik bilmeyen bir millete Astronomi bilimini öğretmesi gibi birçok kişinin anlamakta zorlanacağı uzay-zaman-mekan bilmecelerini serpiştirip, bir de üzerine bu bilimsel bilmecelerle ilgili isimleri ilişkilendirip, aynen Cem Yılmaz’ın anlattığı gibi hikayeyi 4 koldan verip kimsenin birleştirmesine olanak vermeyip, ortaya bir fenomen çıkartıyorlar. Kurguları çok güzel yapıyorlar ki herkesin aklını karıştırıyorlar. Bu arada bir ipucu astronomi ile aklı karışan Hindistanlılar şu an dünyanın en iyi yazılım beyinlerine sahip.

metooor demiş,

1 Haziran 2008 @ 18:18

arkadaslar dıkkat edersenız 4.sezon 9 bölümde yane ben ın çöle düştüğü sahnede üzerindeki montu çıkarttığında altındakı kıyafetle, final sahnesındekı montun altındakı kıtyafet aynı değil. ayrıca çöle düşüş sahnesınde bı anda altındakı catlak toprak kuma dönüüşüyor. yane ben çöle iki defa da düşmüş de olabilir, zaman boyutu tekrar değişmiştir …

D2n demiş,

1 Haziran 2008 @ 22:40

ignotuscum aküyü neden devredışı vbırakmadılar demişsin ii de ztn des dedi ya aküye de dokunursak bam diye;)

keopss demiş,

1 Haziran 2008 @ 23:08

arkadaşlar uçaktan düşen tabutun içindeki bence look tu olaylar tekrar ediyor.. Ne dersiniz.

ismrliyimm demiş,

2 Haziran 2008 @ 08:01

ben de o çekilen resim sahnesine takıldım. o anda resim çeken yoktu. acaba dedim kurgusal olarak bunları adadan kurtulmalarını sağlayanların sonradan reklam için çektiği resimler olabilir mi? bir de sun o kadr badire atlatıyo düşüyo kalkıyo özellikle helikopterle düşüyo ve çocuğunu düşürmüyo!!! hamile bi kadın bu kadar actiona dayanamaz diorum:)
gelelim bomba konusuna. bence orda tuhaf bi durum yok. güzel kurgulanmış bi bomba. yani aküyü devre dışı bırakmak işe yaramazdı. öyle büyük bi düzenek kuran kişi o kdr basit bi bomba imha yöntemi kullanmazdı.
ayrıca adamların helikopteri kontrol edecek ne vakti vardı ne aklı! kendinizi onların yerine koyun kim o durumda helikopteri düşünür:) ama o askerin öldüğünü kontrol etmemek salaklık. en azından sayid nası akıl edemedi:)

kate&sawyer demiş,

2 Haziran 2008 @ 09:19

walla atlantis fikri hiç fena değil olurmu olur

kate&sawyer demiş,

2 Haziran 2008 @ 09:20

ya locke adadan ayrılabildi çünkü adada kaldı we benin yerine geçti eh bende zırt pırt zamanda gidip gelmiyomuydu aynı olay işte ama gitti 6 lı ile görüştü sonrada güm bi şekilde öldü ama sayidin intihar ettiğini duydum demesi çok şüpheliydi . !!!!

ignotus demiş,

2 Haziran 2008 @ 11:29

Akuye dokunursak bam dediler, ateşlemeyi aku yapıo dediler, akuyu devredışı bırakınca ateşleme olmadı, ateşleme yokken her kabloyu kesseler yine ateeşleme olmıcaktı demekki? Yani çelişkili birşey oldu

Doğukan demiş,

2 Haziran 2008 @ 12:53

Keopss’a katılıyorum..

Yavuz demiş,

2 Haziran 2008 @ 14:40

“Artık gidebilirsin Micheal” ne demek? Nereye gidebilir?

Ayrıca Akü sökülürse BOM dediler yanlız aküyü dondurduklarında kimyasal tepkimeyi yavaşlattıklarını söylediler yani sökülmüş gibi bişi oldu. BOM olması gerekirdi. Orda biraz saçmalamışlar… (ignotus un dediği gibi.)

Kurtarıldımı? yoksa Ada ile olan ilişkisi bittimi?

lostidris demiş,

2 Haziran 2008 @ 15:05

Bu arada Ben’in bu sahnede kullandığı Levye de bence Half Life Gordon Freeman’a gonderme var. Hatırlarsanız 1 nci sezon 21 nci bölümden Sayid , Sydney de Haddat’ın evine gittiğinde de teroristler Half Life ı oynuyorlardı ve Levye ile mucadele ediyorlardı. Burası bana ilginç geldi.

SAcid demiş,

2 Haziran 2008 @ 18:53

haha :D ne alaka da . Benjamin hakkındaki düşüncelerimde yanılmamışm. ! sölemiştim ışınLancanı onun :D Ben kanqam ya :D seviorm büyük oynuor.. Çölde ayağa kalkdıında kolunu tutuorya . merdıvenden dusunce vurduydu :D kıyamam :)

SAcid demiş,

2 Haziran 2008 @ 18:57

ne alaka keposs . O jack’ ın babasıydı..Ve onu michael’ e gozukmeden once en son Jacop’ un kulubesinde gorduk.Ya canlandıysa .. o zman John Locke’ i de gotururlerse canlanır .. cok mantıklı..! bunu biyere yazın cıkıcak :P

ToLga demiş,

2 Haziran 2008 @ 19:22

ignotus eğer oraya çark için kutup ayısı bıraksalar önceki bölümlerle bi bağdaş kuramazlar veya tam olarak nasıl olduğunu yani çarkın dönüşünü falan aynı duyguyu veremezlerdi diye düşünüyorum

jackal demiş,

2 Haziran 2008 @ 20:47

bejamin adayi tasiyan birdaha geri donemez demisti ama kolundaki yaradan anlasildigi kadariyla adayi tasidiktan sonra zamanda yolculuk yapip gelege yani sayidin gormek icin cole gitti. bu da bize gercekten zamanda yolculuk yapabildiginin kaniti. belkide locke da zamandan bagimsiz olarak kendini gelecege gondermis ve kurtulanlarla konusmus olabilir, su anda zaman muhlak bir kavram oldugundan belkide locke hala adada canlidir kimbilir?

keopss demiş,

2 Haziran 2008 @ 22:52

aslında bence uçağın ilk düşüş bölümü ve hepsinin o uçakta toplanması falan son bölümde izlediğimiz sebeplerden dolayı yani jackin onları toplaması birşekilde tabii ben’in yardımıyla..
ama uçak düştüğü anda hepsi zamanda geriye gidiyor ve birbirlerini tanımıyorlar.Uçaktaki tabutta looka aitti.

Bilmiyorum ama birden böyle düşünmeye başladım

formulaci_01 demiş,

3 Haziran 2008 @ 14:24

Arkadaşlar Benjamin, o sihirli çarkı çevirdikten sonra nereye gidecek? Sorumuzun cevabı çöle. Hatırlarsanız 4. sezon 9. bölümde çöle düşüyordu ve 2 tane adam geliyordu. Hatta üzerinde adayı taşırken giydikleri vardı ve kolu yaralıydı (Kolunu merdivenden inerken yaraladı.).Ve hatta cebinden bir demir parçası çıkarıyor. O demir parçası da sihirli çarkın olduğu yere inerken merdivenden kırılan parçadı. Genelde lost hakkında yaptığım tahminler yanlış çıkar ama bu bence kesin doğru… İyi Seyirler…

NOT:[Bazı arkadaşlar bahsetmiş, bunu daha genel bir şekil olarak okuyabilirsiniz.]

İyi Seyirler…

derin demiş,

3 Haziran 2008 @ 15:32

bence ben in adaya ilk geldiğinde bir kız arkadaşı vardı o Charlotte olabilir diye düşünüyorum miles da ondan o cümleyi kullanmış olabilir

BlackMask86 demiş,

3 Haziran 2008 @ 17:06

keopss lostun oyununu biliyorsunmu bilmiyorum ama bu lostun oyunu sayesınde adayı ambarları felan iyice gördüm araştırdım felan ve oyunun sonunda yönettiğimiz kişi bir gemiye binip eve dönmeye çalışırken birden bi ambarın patladığı ses geliyor sonra bi doğuyo yerde yatıyo ve uçak yeni düşmüş :S

Lost Fancısı demiş,

4 Haziran 2008 @ 09:35

ya arkadaşlar asıl merak edilmesi gereken bence bu çarkı adaya kim , nasıl yerleştirdi. bu çark adayı nasıl hareket ettirebiliyor.

keopss demiş,

4 Haziran 2008 @ 23:45

Bence ada hareket etmiyor sadece görünmez oluyor. Philedelpia Deneyi ni dizide kullanmışlar.Bu deneydede gemiye yüksek enerji verilerek manyetik alan oluşturup kaybolması sağlanmıştı.Benjamin o çarkı döndürdüğü anda enerji ortaya çıkıyor ve manyetik alan harekete geçiyor.Aslında bir yere gitmiyorlar sadece gözükmüyorlar.

fenasi demiş,

6 Haziran 2008 @ 01:38

eee madem gorunmez oluyodu o zaman ben nsl cole dustu.
adanın kaybolma ozelligi olmasaydı ben de adada kalırdı.
ada ben in adadan sahra colune ısınlanmasını saglıyorsa kendini de tasımasını saglar

fenasi demiş,

6 Haziran 2008 @ 01:39

ayrıca o heykel ayagı tam olarak ne_??
yani ordan bisi cıkar mı dersiniz

brc demiş,

8 Haziran 2008 @ 21:50

birisi atlantis ten bahsetmiş. bence o 4 parmaklı heykel atlantisle ilgili olabilir. o ayak daha çok savaşçı ayağına benziordu. yani eski zaman savaşçıların giydiği türden birşey var ayağında . bilmiorum atlantisle ilgili kimler var?

Tiyi demiş,

9 Haziran 2008 @ 23:18

Emin değilim ama sanırım bişi yakaladım. İlk sezonu izliyordum , bilmem kimse hatırlarmı ama ; şunu farkettim:
“Boone (Shannon’un kardeşi) ölmeden önce uçurumda asılı duran uçaktayken bir harita görmüştü. Nijeryalı uyuşturucu kaçakçıları aslında adanın yakınlarına gitmeye çalışmıyolardı. O haritada Sahra Çölünü geçicekleri gözüküyordu. Hatta Locke orda bu adamların burda ne işi varki demişti.”
Bunu düşünerek adadan çıkış Sahra Çölüne olduğuna göre, aynı zamanda girişde oradanki, uçak oradan geçerken bişiler oldu ve adaya ulaştı diye düşünüyorum. Eee kutup ayısı da orda bulunduğuna göre, diğer kilit yer Sahra Çölü… Ben çıkınca oraya gideceğini biliyor olabilir…Ne dersiniz????

Abbas demiş,

10 Haziran 2008 @ 16:45

Geçmişte çok eski devirlerde yaşamış ve bugünkü teknoloji, bilim seviyesinin çok çok üstünde bir kayıp medeniyetin var olduğu hikayesi, hollywood’ın sıkça işlediği temaların başında gelir hep zaten. Anka medeniyeti, aztek piramitlerinin gizemi, mısırdaki piramitlerin akıl almaz mimarisi gibi konulara kafa yoranlar bazı sıradışı teoriler idda etmiş hatta uzaylıların dünyada bu kayıp medeniyet devrinde yaşadıklarını, bu gizemli yapıların da onların eseri olduğunu söylemişlerdir. İzlediyseniz mesela “alien and the pradator” tarzı filmlerde vardır hep bu hikaye. Lost adasındaki hiyeroglafik şekiller, fantastik olaylar vesair diğer akıldışı gibi görünen şeyler, bu tarz bir hollywood klişesiyle sunuluyor olabilir belki…

korkut demiş,

14 Haziran 2008 @ 12:12

bence orası jacob ın mezarı :s

lostçu demiş,

15 Haziran 2008 @ 14:55

ada sadece görünmez olsaydı 06lısı kendini başka bir yerde bulamazdı ada yok oldu onlar başka bir yerde ortaya çıktılar yani Penin gemisine o kadar yakın olsaydı ada bir şekilde haberdar olurlardı yanılıyor muyum

dr.fatih demiş,

16 Haziran 2008 @ 23:15

Evet orasi Hz. Yakup yani Jacob ya da Israil in mezari aslinda 12 oglu onun cenazesini misirdan kenan iline tasidilar ve turbeye gomduler. Yakup un en kucuk oglunun adi Benjamin di, Linus ise Apollonun uc oglundan herhangibiri..Yine isin ucu dine, yahudilige, kutsal kitaplarin bahsettigi Ibrahim, Isak ve Yakup seklinde giden kutsanmis israilogullarina ve onlarin secilmis bir kolunun bitmez yolculugu ve zamani ve dunyayi korumasina mi baglanacak.
Adayi terkeden herkes ki buna Locke in cenazesi dahil neden adaya donmeli. Zamanda bir kopma yaratmamak icin mi? Size carpici bir ayrinti vereyim, Orchid orientasyon videosunda sevimli bir scriptle 1 karede su yazi okunuyor, God loves you as he loved JACOB….

keopss demiş,

19 Haziran 2008 @ 10:33

özellikle amerikan dizileri ve filmleri herzaman yahudiliği yüceltir.Lost dizisinde dahada fazla işleniyor.Bu dünyayı onlar yönetiyor.

Fırat Doğan demiş,

20 Haziran 2008 @ 02:42

Sizcede Ben’in o çarkı çevirirken giydiği kıyafetler 9. bölümdekilerle aynı değilmiydi? Hani şu çölde bulunup Türkçe konuştuğu bölüm.Aradım baktım yeniden bölüme kolundaki yara da dahil aynen orada duruyor..:))

angelll demiş,

22 Haziran 2008 @ 13:30

tabiiki .bunu anlamak bu kadar da zor olmamalı dimi..))

ramazan demiş,

30 Haziran 2008 @ 19:02

arkadaşlar benim kafam iyice karıştı kafamda dolu soru var birini düşünüyorum digeri geliyo neyse ben bu filme baştan bakim en iyisi anca baştan bitirlirsem o zamana kadar 5 sezon başlar

austen35 demiş,

1 Temmuz 2008 @ 09:54

jakob ölü mü??kaza dedikleri şey onu öldürmüş mü baska bişeye mi dönüştürmüs?

angelll demiş,

3 Temmuz 2008 @ 14:00

aslında hakkında en az bilgi sahibi olduğumuz şey jacob ve kara duman.ama ben onları nedense hiç merak etmiyorum.karakterlerin bundan sonra yapıcaklarını düşünmek daha güzel geliyo.zaten merak etsem ne olcak eminim ki 6.sezon finaline kadar jacobu da kara dumanı da öğrenemeyiz.

kıvılcım demiş,

12 Temmuz 2008 @ 20:45

kara duman belli oldu ya o kara umanı şüpheli bi durumda ben bi düğmeye basıp ortaya çıkartıyo ya gösterd 4.sezonda.ama bence jacobla jackin babasıyla ilgili bişi olabilir ço mu abttım acaba?:))

öncü demiş,

12 Temmuz 2008 @ 23:39

bence sadece yahudiliğin teorileri savunulmuyor.
aynı zamanda claıre in bebeği aeoron un mutlaka vaftiz edilmesi gerektiğini carlıe ye değişik rüyalarla aynı zamanda bize benimsetildi .
bunu yazan kimse geçmiş ve gelecekle ilgili bütün hikayeleri ;teorileri birleştirmiş kendine has bir hikaye yaratmış
insanın aklına ne gelmiyorki
bermuda üçgeni,atlantis,mısır,yahudilk,hırıstiyanlık,bir uçak kazası,adada yazayan bir hayalet,insanları yerden yere çarpan parçalayan bir yaratık,bilim adamlarının deneyleri,uzaylıları anımsatan olayalar,manyetik alanlar ,rakamlar .
arkadaşın dediği dört koldan çalışmış.ama akıllı bir yazar hiç bir hikayeye benzemiyor,kendine has.
her bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum.
bravo doğrusu.

sawyer_hastası demiş,

13 Temmuz 2008 @ 23:18

keopss eğer dediğin gibiyse benin çölde ne işi wr?? yani ada görünmez oluyorsa ben neden bir anda çöle gidio. bide widmore adayı önceden kaybetmiş. yani ben daha önce adanın koordinatlarını değiştirmiş olabilir. eğer ada görünmez olsaydı widmore bir daha ömrünün sonuna kadar adayı bulamaz, adayı göremezdi.

sawyer_hastası demiş,

13 Temmuz 2008 @ 23:19

jackal bencede locke hala adada canlı olabilir. bu fikri tuttum:) ama eğer öyle diilse locku adadan koparan olay ne? diğerlerin lideri olmasına rağmen neden ölüo. diğerlerinin yeni lideri kim olcak? saewyer olabilir belki.

qLenHood demiş,

14 Temmuz 2008 @ 15:22

Bnce dini acıdan bakmazsanız daha da zevk alırsınız illede bi açığını yakalamak zorunda değiliz… Bnce tabutta ki babasıydı ve jacop görünmek için onun vücudunu kullandı… bu arada bn geri dömeyeceğini söledi ve diğerlerini adaya dönmelerini söledi… ndn dönemior adaya?? …. Jacop ile kara duman arasındaki bağlantı jacop dumanı yönetip adayı koruyor olabilir… Jacop in ne olduğu hala belli değil ama şu bişeyler sölemek için cok erken bnce 5.sezonda coğu şey açığa cıkacak… bu dizinin hiç bitmesini istemiorum…. Taken ve Lost bu iki dizi beni farkli yerlere götürdü.. umarım 10 sezona kadar uzar :D

alperjoo demiş,

15 Temmuz 2008 @ 21:12

lost dünyanın en iyi dizisine yaraşır bir şekilde final yaptı.her şeyin altında bir şey aramanın bu zevki engellemekten başka hiç bir işlevi yok.2 muhteşem sezon bizi bekliyor.

seda demiş,

17 Temmuz 2008 @ 01:49

sawyer_hastasi demişsin ki:Locke ölünce yeni lider kim olacak,belki sawyer olur demişsin.Ama geleceği gösterirken kate telefonda biriyle konuşuyodu ve jack kim olduğunu ısrarla soruyodu ve kate de sawyer olduğunu,ondan bi yardım istediğini söylüyordu.Peki eğer bu doğruysa Sawyer adadan nasıl kurtuldu?Kate den ne yardımı istiyordu?Sawyer kurtulduysa eğer Juliet de kurtuldu mu?Bu soruların yanıtını çok merak ediyorum.Ayrıca bana sanki kate in jack e bu denli kızmasının başka bi nedeni varmış gibi geliyo.Daha büyük bi sebep..Son olarak acaba Claire ‘ın kızkardeşi olduğunu Kate e söyledi mi?

seda demiş,

17 Temmuz 2008 @ 01:52

Birşey daha var hani Sun doğum yaparken Jin i de gösteriyolardı ve Jin kurtulmuştu ve başka bir işle meşguldü.Ayrıca hastaneden çıkarken 2 aylık evli olduğunu da söylemişti.Ada da tanıdığımız Jin,Sun’a asla böyle birşey yapmazdı.Peki o zaman Jin e ne oldu?Kiminle evli?Sun’u unuttu mu?Ve o patlamadan nasıl kurtuldu?

angelll demiş,

17 Temmuz 2008 @ 14:35

SEDACIM SANIRIM SENIN KAFAN FAZLA KARISMIŞ.SUNUN DOĞUM YAPTIĞI SAHNE FLASFORWARD YANI KURTULDUKTAN SONRA.JİNİN PANDA ALDIĞI SAHNE İSE FLASBACK.YANI ADADAN ÖNCEKİ ZAMAN.2 AYLIK EVLİ SUNLA.WE SUNUN BABASI ADINA CALIŞIYOR.BU KADAR BASIT.PATLAMADAN KURTULUP KURTULMADIĞINI BİLMİYORUZ.AMA BENCE YAŞIYOR JİN ADADA..

seda demiş,

18 Temmuz 2008 @ 02:01

Bir de Sawyer helikopterden atlamadan önce Kate’in kulağına ne dedi acaba?Çok merak ettim…Son olarak bence John adaya dönünce kesin canlanacak..Ya da Jacop gibi bişi olacak…Belki de adanın yeni Jacop’ı olur…..John’dan beklerim valla:)

hume demiş,

18 Temmuz 2008 @ 04:43

desmond sayıları girmekte geç kaldığında evrende bi geçit açıldı ve oceanic 815 bu geçitten içeri girerek adaya düştü, ada ise sadece sahra çölünün üzerindeki bir gölgeydi yani bizim elemanlar başından beri çölün ortasındaydılar fakat kendilerini adayı düşmüş bir şekilde buldular. benjamin ise ışınlanmadı adayı taşıyacağı ve adaya bir daha dönemeyeceği için sahra üzerindeki gölgeden kurtuldu ve dünyanın gerçek boyutlarına geri döndü. hiyeroglifler de bu bölgeye aitse adanın sahra üzerindeki bir gölge olma ihtimalini daha da arttırıyor. aynı zamanda charlotte ın çölde kutup ayısı fosili bulması ve TİYİ nin sahra çölü haritasından bahsetmesi de teorimi doğrular nitlikte :))

emre demiş,

21 Temmuz 2008 @ 13:45

arkadaşlar benmi yanlış hatırlıyorum.ben merdivenden düştüğü sırada kolunda bi yırtılma yara gibi bişi oldu fakat çölde bu olmadı bunuda bi düşünmek lazım:/

seda demiş,

21 Temmuz 2008 @ 16:59

Hume teorin gerçekten güzel.Ama bu lost senaristlerinin neyi ne yapacağı hiç belli olmuyo.Bu karmaşık olayı nasıl açıklığa kavuşturacaklar ben de merak ediyorum…

seda demiş,

21 Temmuz 2008 @ 17:36

angelll açıklaman için teşekkür ederim.Ama ben o bölümü az önce tekrar izledim ve Sun doğum yaparken aynı anda Jin i de gösteriyor.Yani o zaman Flashforward’ın içinde ayne zamanda Flashback de mi kullanıldı.bu bana saçma geldi.Ayrıca o ana geçmeden önce flashforward a geçmeden önce jin,Sun’a seni asla terketmeyeceğim diyor ve o sırada flashforward giriyor ve Sun doğum yaparken Jin i gösteriyor Jin hastanedeki çalışan kadına acele etmiyorum nede olsa 2 aylık evliyim falan diyo…O anda flashforward bitiyo..Yani ben bundan bişi anlamadım…Genelde Flashforward ile Flashback i ayrı verirler..

angelll demiş,

22 Temmuz 2008 @ 09:56

sedacım dediğin gibi flasforward ve flashback aynı bölümde kullanıldı.ilk defa böyle bişey olduğu için zor anlaşıldı galiba.

lost_delisi demiş,

22 Temmuz 2008 @ 17:59

Bu site hakikaten çok güzell…Lost kadar müthiş bi dizi izlememiştim..Tek kelimeyle harika….

Lostist demiş,

24 Temmuz 2008 @ 15:58

Ya arkadaslar. 4. Sezon, 9. Bölümde, Benjamin’in, Nadia’nın cenazesinde resmini cektiqi herif kim? İsmail bekir miymiş neymiş adı ama, kim ki o yani? Bide galiba nadia’yı öldüren adam da oymuş.

CHA0S demiş,

30 Temmuz 2008 @ 18:48

Arkadaşlar hatırlarsanız Walt babasından kaçıyodu 1. sezonda locke yüzünden.O arada bir kutup ayısı walt ı çevreliyodu ve micheal kutup ayısını yaralıyodu..O kutup ayısıyla adayı taşıyabilirlerdi..

Adayı taşıyan her kişi Tunus a gittiği için bünyamin önceden tunustan kendine otelden Rezervasyon yaptırdı bi şekilde.Birde 2.SEZON’un bonus DVD’sini indirin izleyin derim..DVD de gizli bir yer var onları bulup izleyin.Bazı teoriler hakkında konuşuyolar ve o Teorilerden bazılarına böyle birşey değil diye cevap veriyolar Ve de dizinin sonunda herşeyin açıklanacağını söylüyolar..

ulaş demiş,

30 Temmuz 2008 @ 19:18

3-Bombayı akuyu dondurarak yani ateşlemeyi önleyerek yavaşlattılar sanırsam peki neden ateşleme yapması akuye bağlı bi düzenekte akuyu devredışı bıraktıktan sonra diğer kabloları kesmediler nasıl olsa patlamaz diye? Bomba olayı biz anlamıyoz diye karambole getirildi sanırsam ki biri mantıklı bi açıklama yaparsa itiraz etmem…

@ ignotus;
akü devre dışı kalmadı sadece enerji sağlamadı yani üstünden akım geçiyordu, devre bozulursa patlayacaktı
diye düşünüyorum…
Jin’in deyimiyle; “boom” :)

bide adamlar orda bi baskı altındalar çok üstülerine gitmeyelim :))

Lost Oldum demiş,

8 Ağustos 2008 @ 16:12

1. istasyon da Lock ile Desmond sayıları girmediler ve Desmond anahtarı cevirerek 1 .istasyonun gorevini sona erdirdi. Desmond sayıların girilmesi gerektigini bilmiyor mu da Lock la beraber sayıların girilmemesiyle bi sey olmayacagını sanıyor? (Ucak adaya Desmond ın sayıları girmemesinden dolayı magnetigin acıga cıkmasıyla dustu)

Michael ın yerini bence gelecek sezonda oglu Walt alacak. O cocukta bir seyler var.

Wilword bence daha once Benjaminin gorevini yapıyordu yani adayı korumak, yoksa Benjaminin adada nereye gidecegini nereden biliyor? Acaba Jacob ile bir hesabı mı var?

Sayid in karısını Sayid i dusmanına karsı kulanabilmek icin Benjamin oldurttü bence. (orada bir sahnede pis bir bakısı vardı)

Tolgahan demiş,

10 Ağustos 2008 @ 00:06

Daha kimse filmin başını bilmiyor.. İlk bölümden beri her şey sondan başa dönüyor.. Uçaktan düşen tabut başından beri John’undu. Onların hepsi zaten ölü.. Filmde ne kadar çok vurgulandı DEJAVU lar :) Zaman makinası.. Uçak düşerken Benjamin’in Ethan’a olması gerektiği kişiyi söylemesi ve kişileri uçağa yönlendirmesi.. Uçak bekleniyordu.. ve düştü.. yaşananlar tekrarladı.. Eninde sonunda hepsi tekrar uçağa binecek.. ve uçak yeniden düşecek..

asena demiş,

11 Ağustos 2008 @ 00:09

aslımda benm takıldığım noktalardan biri 1. sezonda jack önce babasınının hayalinin peşinden koşup duruyodu sonra tabutunu buldu sinirlendi falan… ee bu kadarmı yani bukadar basit atlatılabilecek bi olaymı bu dizi boyunca neredeyse adanın tamamını dolaştılar cesete falanda rastlamadılar ve cesedin kayboluşu jackin aklına bir kere bile gelmedi nereye gittiğinide hiç düşünmedi(!!) nasıl oluyosa
eğer kaçırdığım bir nokta varsa lütfen aydınlatın beni

cln demiş,

11 Ağustos 2008 @ 00:42

seda hani sawyer kate in kulağına ne dedi diye sormuştunya bence sawyer kate den çocuğunu bulmasını istemiş olabilir hani eğer hatırlarsanız eski bölümlerden ilk başta kabul etmediği çocuk. bence olası bi durum siz ne dersiniz:)

seda demiş,

20 Ağustos 2008 @ 01:03

cln; bence öyle birşey demedi..Büyük ihtimalle sevgi dolu birşey söylemiştir.Hem Kate onun bir çocuğu olduğunu bilmiyor ki!Bence kesinlikle güzel birşey söyledi.Mesela ‘kendine iyi bak’,'beni unutma’,’seni seviyorum’ gibi şeyler olabilir…Benim şu anda asıl merak ettiğim flashforward da kate telefonda sawyer ile görüştüğünü söylüyordu.Acaba Sawyer nasıl kurtulacak???

seda demiş,

20 Ağustos 2008 @ 01:09

Bu arada Lost Oldum demişsin ki;desmond rakamlar girilmezse kötü birşey olacağını bilmiyor da mı locke a yardım ediyor?demişsin.Ama Desmond hatırladığım kadarıyla son dakikalarda çaktı durumu.Locke’a ’sanırım sizin uçağı ben düşürdüm’dedi.Anlattı ama Locke onun dediklerini takmadı bile.Yani Desmond son anda farketti olayın ciddiyetini.Ama Locke yine kendi bildiğini yaptı…Ve olan oldu….

lostlost demiş,

21 Ağustos 2008 @ 13:30

cln sawyer kate in kulağına bi şehir ismi söledi ve orada bi kızım var onu bul sana ihtiyacı var ona çok üzgün olduğumu söle dedi ben youtube da buldum ingilizce altyazı olarak sölemişler çevirdim :) ayrıca da bişeye dikkat etmenizi istiyorum gerçekten ilk bölüm çok önemli ilk bölümde jack uyanıyo ve cebinde küçük bi şişe var içki şişesi sanırsam. 4. sezon son bölümde jack falan kurtulmuş ama jack sürekli içki içiyo.ama normalde içmiyodu. bence bi arkadaşın da dediği gibi dizi tekrar başa dönücek. yani aslında uçağın düştüğü ilk an onların geri döndüğü an. o şişede boşyere gösterilmez bence bi ipucu :)

KEDI demiş,

22 Ağustos 2008 @ 19:47

lost lost cok akillicaaaa ;))))

... demiş,

23 Ağustos 2008 @ 20:02

bnde eski bölümleri incelerken ilgimi çeken bişey oldu… ilk sezonda claire ın medyuma gittii bölümde herşeyi tahmin eden “gizemli” medyum ona çocuunu claire dan başkasının yetiştirmemesi gerektiini tekrarlayıp duruyo. ama şu anda gördüümüs kadarıyla aeronu kate büyütüyo:S ayrıca lostlost o içkiyi hostes jacke bi jest olarak uçakta wermiyomuydu ben mi yannış hatırlıorum?

booneeeeeee demiş,

24 Ağustos 2008 @ 17:05

Benjamin’in adayı taşıdıktan sonra gittigi yerin bir çöl olduğunu öğrendik.Ama aynı zamanda 4×02 de Charlotte’un da aynı çölde Dharma logolu bir kutup ayısı iskeleti bulduğuna da biliyoruz.Ve bide miles ın charlotte a dedigi “geri dönmek için bu kadar uğraştın ve şimdi gidiyorsun” sözü de bi ipucu olabilir.yani charlotte ada şimdiki yerine taşınmadan önce adada bulunmuş demekki.. Onun dışında kafamı karıştıran bişey var: benjamin 24 ekim 2005 e gidiyor.yani yaklaşık 10 ay ileriye. peki gittiği anda ona otel deki yeri ve pasaportu kim ayarladı ? Bi de claire in adada oldugunu varsayarsak,kate in rüyasına girdiginde,aaron u getirmemesini istiyor,ama son bölümde benjamin jack’e “hep birlikte gitmelisiniz” diyor.. bunu degerlendirirsek jacob ile benjamin in ilişkisinin bittigini söleyebiliriz =)
çok mantıklı bir teori hiç düşünmemiştim=D

bilost demiş,

25 Ağustos 2008 @ 00:50

evet gözden kaçan bişeyde ben söylim jin bi bölümde adamı tehtit emeye adamın evine gitmişti adamın oğlu o sıra tv izliyodu ve tahmin edin tvde kim vardıııııııı bidaha izleyin o bölümü göreceksiniz

... demiş,

25 Ağustos 2008 @ 11:45

sanırım hurley wardı dorumu bnde dikkat etmiştim sanırım tabi eer oysa yani başka bi bölümde olabilir:S…

seda demiş,

26 Ağustos 2008 @ 18:25

O içkiyi jack e hostes vermişti.Ve Jack yarasını dikerken ondan yararlanmıştı.bence o şişenin olaylarla bir ilgisi yok…

... demiş,

26 Ağustos 2008 @ 22:47

seda onu ben sölemiştim:D:D:D:Dneden kendini yordun ki anlamadım:)

60659 demiş,

27 Ağustos 2008 @ 21:28

Arkadaşlar.charlotte diye bilinen bilim kadını, hatırlarsanız çölde bir kutup ayısı iskeletini incelemişti.ÇÖLDEKİ KUTUP AYISI!dikkatinizi çekerim.adadaki kutup ayıları eğitiliyordu.adayı taşımak için.yani o benjaminin adayı taşımak için kullandığı aleti kutup ayılarının çevirmesi için.diğerlerinden biri çevirmiyordu.çünkü benjaminin john a dediğine göre adayı taşıyan geri dönemiyordu.bu yüzden hayvan kullanıyorlardı.

surgeon tgc demiş,

1 Eylül 2008 @ 11:17

sürekli istasyon buluna izledikleri filmlerde bi kazadan söz edilio.sanırım kaza jakobla ilgili.biri lütfen kazanın ne olduğunu acıklasın…

John Locke demiş,

22 Eylül 2008 @ 12:06

kaza adadaki manyetik etkinin merkezinden enerji elde edilmeye çalışırken oluşan sızıntı ile yer yüzüne teması ve çekim kuvveti,108 dakikada bir bu sızıntı birikip bir manyetik alan ile çevresindeki metal nesneleri çekiyor,ve kurulan istasyon ile uygulanan protokol sayesinde bu sızıntı deactive ediliyor,jacob adada aşırı derecede radyosyana mağruz kalmış bir dharma üyesi olabilir.
(JL)

bEyZa demiş,

22 Eylül 2008 @ 16:36

o kazada marvin candle kolunu kaybediyo

bEyZa demiş,

22 Eylül 2008 @ 16:37

ayrıca yeni dharma videosunu youtube dan izlersenz daha genis bilgi edineblrsnz

sawyer demiş,

27 Eylül 2008 @ 12:16

bende düşündüm ki en başlarda obelix arkadaşımız çok güzel bi şey yaklamış.atlantis işaretleri diyo.bende olabilir diye düşünüyorum ama bizim ada bermuda şeytan üçgeninde dimi?

gÜlÇiN demiş,

21 Ekim 2008 @ 21:24

bunlar ada dilinden fln olabilir kesin bişi cıkacak öyleki herşey bu yazılarda saklı bile olabilir!! örn:jacob ın durumu ,adadaki zaman, adanın taşınma olayı,black smoke..yani adadaki esrarengiz olayların hepsi!!..

yasemin antalyadan demiş,

22 Ekim 2008 @ 10:30

BENDE AYNI FİKİRDEYİM.JAKOP VE KARADUMANI AYLARCA MERAK ETMİYECEĞİM ÇÜNKÜ ONLAR ENSON AÇIKLANACAKTIR Kİ DİZİNİN AYAĞININ BASAN SIR NOKTALARI BUNLAR DAHA BEKLİYECEĞİZ.

nilgün demiş,

23 Ekim 2008 @ 09:53

bu ada eskiden de başka medeniyetlerin olduğu yerlere yakın bir yerlerdedir belki de 4 parmaklı adam bu yazılar adanın tarihinin çok eskilere dayandığını gösteriyor. o yazıları hyelogrif uzmanı tarafından yazıldığı dizinin sitesinde belirtiliyor. yani ada zaman içinde değişik yerlerde değişik medeniyetlerdeki insanları taşınmadan önce barındırmış olabilir.

gÜlÇiN demiş,

27 Ekim 2008 @ 16:04

walla cok mantıklı nilgün !

sawyer_ayça demiş,

3 Kasım 2008 @ 15:35

ya jinle ilgili bi yorum yapılmş o sun dogumdayken eski olmş olay denmiş fakat sun dogum sırasındayken jin in aranmasını sölüo fakat bişey engel oluo buna jin gidemio ayrıca jin başkasınn dogumuna gidio patronunun karısı buda demk oluoki jinin annesi dogum yapıo ama bu saçma ayrıca jin dogumdan sora hurley gelio bebei görmee beraber jin’in mezarına gidiolar sun jin’in yasadıını bilmio sadece dogum sırasında bilinci yerinde olmadıını gösterio.önemli soru jin nasıl döndü ?

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın



Basın ve Yayın




Zirve100

arkadaş



Directory of Television Blogs