4×11 Keamy’ nin Donanımı

lost, kahana keamy

General Keamy Dharma B Planını işleme koyduktan sonra, garip bir XM telsizini koluna sardığı görünüyor. Aynı verici görünümlü aleti güvertede de görüyoruz (bunu farketmek bizim için önemli olsa gerek). O zaman, Keamy tam olarak neden adada bir XM telsizine ihtiyaç duyuyor?

lost, Keamy Dharma

lost, Keamy Dharma


kate fan-idil demiş,

11 Mayıs 2008 @ 09:07

bence o bir telsiz değil, patlayıcı gibi birşey olabilir.

Galadriel demiş,

11 Mayıs 2008 @ 09:24

Keamy iyice zıvanadan çıktı.Kaptan da mefta…Doktorun cesedinin sahile vurmasının haberini Omar gemideki doktora söyleyince dokor da mefta oldu.İşler iyice karıştı.Sayid inşallah yolda kafayı sıyırmaz…

kral_lost demiş,

11 Mayıs 2008 @ 10:00

bence charles widmore un adadaki black smoke dan haberi var ve bence o adada külübeleri koruyan çit gibi o alette keamy ve ekibini black smoke dan koruyacak gibime geliyo

asdasd demiş,

11 Mayıs 2008 @ 11:08

o alet karadumanı kovuyor

Bartu demiş,

11 Mayıs 2008 @ 12:44

B Planı İle İlgili Söyledğim Gibi Belki O Kolundaki Bi Yer Bulma Çihazı Vb. Bişi Olabilir

ExLost demiş,

11 Mayıs 2008 @ 16:31

Bence o alet kemmy nin nabzına bağlı çalışıyor .Ona bişe oldugunda patlayacak bir bomba olabilir çünkü kaptan blacksmoke dan haberi olmayan biri ama kemmy bunu kaptana gösterince kaptan silahı indirdi…

yunus demiş,

11 Mayıs 2008 @ 17:53

bence bir çeşit duman dedektörü

pegasusuz demiş,

11 Mayıs 2008 @ 18:41

adayla gemi arasında kaç saat fark war?

shaq demiş,

11 Mayıs 2008 @ 19:42

dediğiniz gibi ya adanın yerini bulan bişey yada black smoke u uzaklaştırıyo çünkü patlayıcı bişey olsa koluna takacağını sanmıyorum zaten yanlarına kaç tane roketatar aldılar

ignotus demiş,

11 Mayıs 2008 @ 21:48

Dikkat ederseniz 2. prosedurde yine o Dharma istasyonu logosunu gördük, anladığım kadarıyla adadan dışarı ve ya ada içerindeki nesneleri veya adayı oradan ışınlayabiliyorlar, Charles Widmore da Benjamin’in son çaresinin adayı veya kendini ışınlamak olduğunu bildiği için 2 proseduru verdi.Yani o presedure o istasyonu yoketmek veya işleyişini durdurmayı emrediyor olabilir

JacK... demiş,

11 Mayıs 2008 @ 22:13

bu bölümde en mükemmel olay doktor un ölüm haberinin söylenmesinden sonra ölmesi…zaman mekan ayrımından bahsediliyo doktor öleli bi kaç gün oldu…zaten gemi ile ada arasında sağlam bi zaman farkı var…

kate28 demiş,

11 Mayıs 2008 @ 22:23

kara dumanı önceden anlamak için yapılan bi alet bence.çok karıştı herşey ne olacak çok merak ediyorum….

Galadriel demiş,

11 Mayıs 2008 @ 23:08

Arkadaşlar gözden kaçan birşey var.Keamy bu bölümde kaptanla Michael’ın yanına gidiyor ve olanları öğrenince Michael’ın kafasına tetiği çekiyor ama silah patlamıyor.Tekrar deniyor ve yine silah ateş almıyor.Buna ne dersiniz ?

RevengeR demiş,

12 Mayıs 2008 @ 01:04

o alet basit bir telsiz olsa öyle bütün vücuduna bağlamazlar gibime geliyor. Gerçekten de dumanı uzak tutmaya yarayabilir. Belki de kayıp istasyonun yerini bulmaya yarayan bi telsizdir. Ya ortalık çok fena karıştı yine ya. Arada bi cevap vermeleri lazım. Yine soru işaretleriyle dolu oturup kaldık yerimizde.

montanamex demiş,

12 Mayıs 2008 @ 03:44

koluna bağladığı şey lostpedis ya göre bir metronome
ilgili linkler şurada
http://lostpedia.com/wiki/cabin_fever
http://korg.com/…p?a_prod_no=ma30&category_id=5

fx demiş,

12 Mayıs 2008 @ 04:07

Galadriel, haklısın. Gözden kaçmadı.Ada ,Tom’un dediği gibi Michael’ın ölmesine izin vermiyor.Daha görevini tamamlamadı çünkü.Tabi bence bitince bu vazife ölecek Michael.Yaşamasının bir anlamı kalmaz zaten.Tabuttaki de o olabilir dolayısıyla.

KEFREN demiş,

12 Mayıs 2008 @ 14:35

Keamy daha önce black smoke ile karşılaştı ve ekibi hasar gördü..Bence koluna taktığı sonraki ada ziyaretinde black smoke saldırılarını uzak tutacak bir elektromanyetik koruyucu..Bildiğiniz gibi black smoke elektromanyetik şeylere ve metale hassas..Ben onun intihar komandosu tarzında kendini ve adayı havaya uçuracak kadar uçuk olduğunu sanmıyorum..

CnDnz demiş,

12 Mayıs 2008 @ 14:47

Galadriel ,

Michael’in ölmesine ada izin vermiyor zaten. Bu daha önceki bölümlerde açıklanmıştı, kendini öldürmek istemişti michael silahla, silah dolu olmasına rağmen patlamamıştı. Yeni birşey değil bu. Geçen hafta da widmore BEN’e ” beni öldürmeye mi geldin” diye sormuştu, Ben de “bunu yapamayacağımı biliyorsun” demişti. Adadan kurtulanların ölmesine izin vermiyor ada.

bu arada Desmond bir daha adaya dönmeyecek bence, çünkü FARADAY’ın defterinde, ” eğer işler ters giderse senin SABİTin Desmond” yazıyordu. Sabitin gerçek dünyada olması gerekiyor.

Bu arada bu haftaki bölümün başında Emily(genç bayan) dans ederken karnında hiçbir şişlik yoktu, özellikle baktım. 6 aylık hamile olan birisinin karnı şiş olmaz mı yahu ?!?

Ayrıca Richard BEN için çalışıyor ve küçük LOCKE bıçağı seçtiğinde çok sinirleniyor, çünkü ileride adaya KENDİLERİ için bir tehdit olarak geleceğini anlıyor bence. Hastanedeki HADEME ise WİDDMORE için çalışıyor. Çünkü NAOMİ’yi ve bilim adamlarını adaya gönderen o hademeydi. yani HADEME ve RİCHARD düşman. ayrıca teoriyi geliştirip başka şeyler de iddia edicem. LOCKE’un böbreğini bilinçli olarak aldılar, çünkü BEN’in onu çukurun orada vuracağını biliyorlardı. Böbreği aldılar ve kurşun girip böbreini delmeden dışarı çıktı , böylece LOCKE hayatta kaldı. Yani BEN’in babası sandığımız adam bence WIDDMORE’un adamı. Ayrıca SAWYER’ın adaya gelmesi de bu adam sayesinde( gerçek SAWYER) oluyor.

Ayrıyetten eğer doktorun cesedi 3 gün önceden geldiyse adaya, SAYİD’in de 3 gündür adada olması lazım. bakalım neler olacak bu hafta :-s

missing demiş,

12 Mayıs 2008 @ 17:00

Kafama takılan çok şey var.Doktorun cesedi doktor ölmeden adaya 2 ya da 3 gün önce geldi.Nasıl bu kadar bir zaman açığı oldu ki.Direk aklıma şu geldi saçma ama zamanda 2 tane doktor oldu XD
Keamy nin taktığı o şeyler ise muhtemelen hızlı davranmasını yani reflekslerini güçlendiriyo olabilir.Kasları 2 katına çıkartıyo.

keanu demiş,

12 Mayıs 2008 @ 20:35

bence de kara dumana karşı gelecek birşey.. eğer öle olmassa keamy o kadar rahat adaya tekrar dönemezdi diye düşünüyorum..

Hasan demiş,

12 Mayıs 2008 @ 22:07

Metronom; müzikte ritim kontrolü için gerekli bir alet buradan Keamy’nin kolundaki aletin zamanı kalibre etmek için geliştirilmiş bir çeşit metronom olabileceğini düşünebilriz…

abdullah demiş,

12 Mayıs 2008 @ 22:12

o taktığı bence black smoke ile ilgili adam manyak ama kendini patlatacak kadar değil
missing kardeş şu 305 olayını biliyosun dimi
hani adaya o yönde gitmek gerekiyo falan
işte doktor o yönde gitmediği için zaman da yolculuk yamış (neredeyse 1 hafta kadar sürmüş tür bu gemide sahile vurması) ve adaya o şekil de ulaşmış tır

AvaLioN demiş,

12 Mayıs 2008 @ 23:35

B Planı dediği dosyanın kapağında Orchid logosu vardı bu alette orayla alakalı bişey diyorum ben.

modifiye demiş,

13 Mayıs 2008 @ 10:04

CnDnz;

Richard Ben için çalışıyor demişsin. Ama fikrimce yanılıyorsun, çünkü Ben daha küçük bir çocuk iken adaya geldiğin de ve oradan kaçmaya çalıştığın da onu ormanda yakalayıp yanına alan ve “çok ama çok sabırlı olmalısın” diyen Richard’dı!…Ve Richard Ben den büyük olduğuna ve adada belki ada var olduğundan beridir orda olduğuna göre Richard daha üstün olmuş oluyor. Zaten Richard kimse öenmsemese de bence en büyük sırlardan biri! Adam hiç yaşlanmıyor ve hiç bir şey olmuyor, adamı çok az bölüm de gördük üstüne fazla eğilmeden yanından geçiyor senaristler…

Bu da benim teorim, aslında Ben Richard için çalışıyor ve adada ki en eski (vahşi denilen) insanlardan biri Richard ve bir çok bölümde Dharma ile ilgili olduğunu da görüyoruz. Mesela Juliet’ı adaya gitmeye o ikna ediyor, John’un doğumun da hastane de yer alıyor…

En büyük sırlardan biri inanın bence Richard!

jackass demiş,

13 Mayıs 2008 @ 15:35

Bence o bir patlayıcı ve bir cok macera filminde olduğu gibi kötü adam’ın kalbi durduğunda harekete geçiyor ve…. bom!…

Buğra demiş,

13 Mayıs 2008 @ 16:56

Geçen bölümlerde Desmond ve Sayid’e gemide ”Kaptan’a güvenmeyin” diye bir not gelmişti. Bu not neyi ifade ediyor acaba…

Galadriel demiş,

13 Mayıs 2008 @ 18:51

Widmore ve Benjamin arasında garip bir antlaşma var.Eskiden aralarında iyi bir dostluk ilişkisi olmuştur belkide… Bir de Richard ile Matthew Abaddon(Son bölümdeki zenci hademe) tam bir gizem gerçekten.Bu adamların ne olduklarını öğrenmeden daha çooook sorular sormaya devam ederiz biz :)))

koyukahvee demiş,

13 Mayıs 2008 @ 20:09

arkadaşlar bu richard çok acayip biri ilerleyen bölümlerde onun üstüne bir bölüm gelebilir bu adam burda kilit bir noktada olabilir

munir demiş,

14 Mayıs 2008 @ 10:27

manyak Keamy’nin koluna sardığı şey anti-karaduman kovucu bir alet bence..Keamy gördü adaya ilk gittiğinde askerlere neler yaptığnı o karadumanın şimdi yemedi 2.planı uyguluyor.Nedir o plan, karadumanı etkisizleştirp Benajmiini yakalmak: bunun için de herkesi öldürmeyi göze almış..Manyak işte..

qwerty demiş,

14 Mayıs 2008 @ 15:26

keamy’nin kolundaki o alet, adaya geri döndüğünde kendisiyle karşılaşmasını engelleyecek bişey olabilir..bunu, orchid videosunda aynı numaralı tavşanların yanlışlıkla bir araya gelmesiyle yaşanan panikten anlayabiliriz.

derin demiş,

14 Mayıs 2008 @ 21:53

Widmore ve Benjamin bence birbirinin sabiti olabilir. ben adaya ilk eldiğinde belkide widmore adadaydı…………

burak demiş,

15 Mayıs 2008 @ 08:15

çok önemli birşeyi kaçırıyoruzzz bu konuyla alakasız ama doktorun cesedinin sahile vurduğu söylenmişti boynu kesik bir şekilde ama doktor yaşıoduki aradan epey zaman geçti boynu kesilik denize atıldı ada geleceği gösteriyor dicem ama bir keresindede füze atılmıştı gemiden oda belli bi zaman aralığında gecikerek düşmüştü bunada anlam çıkartmadım

somanay demiş,

17 Mayıs 2008 @ 20:36

keamynin çıkardığı b planının üstünde dharma yazıyordu. widmore dharmanın patronu mu?peki ben de dharmadan değilmi? bir diğer soru bu adaya ilk sezon bölümlerinde dharmadan paraşütle erzak inmedi mi yani wiidmore dharma patronuysa erzağı gönderen kişi olarak adaya ulaşabiliyor olması gerek değil mi? biri beni aydınlatsın lütfen çünkü aranızda çok dikkatli izleyenler var yorumları takdir ediyorum.

somanay demiş,

17 Mayıs 2008 @ 20:44

bir de gemiye gelen patlayıcılar. tek ajan mike değil galiba.yada manyak keamy adaya gitmeden patlayıcıları yerleştirdi çünkü geride kimseyi bırakmak istmiyorlar. kurtulanlarla widmore arasında geride kalanların hayatlarıyla ilgili pazarlık var o yüzden yanlış açıklama yapıyorlar.

Lostçu demiş,

17 Mayıs 2008 @ 23:20

@GALADRİEL:SANIRIM SEN BÖLÜM ATLAMIŞSIN

MİCHAEL FLASHBACKİNDE TOM ONA “ADA BUNA İZİN VERMEZ DİYODU”

Galadriel demiş,

19 Mayıs 2008 @ 23:41

Lostçu kardeş benim izlemediğim bölüm yok… :D Tom un söyledikleri bende biliyorum…michael ın yine ölmemesi beni şaşırttı sadece…bunun açıklamasını nasıl yapacaklar bakalım senaristler..

Koray demiş,

25 Mayıs 2008 @ 02:10

bence o bağladığı şey 12. bölümde olan gemideki patlayıcılara bağlı. yani Keamy öldüğü an, gemideki c4 lerde patlaycak sanırım =))

melih demiş,

1 Haziran 2008 @ 19:34

4×13 bölümünde Keamy’nin kalp atışlarının durması halinde bu cihazın bir telsiz sinyali göndererek gemiyi havaya uçuracağını öğreniyoruz.

Ayrıca bu telsizin çoook geniş bir kapsama alanının olduğu da bir gerçek, zira yerin dibindeki Orkide istasyondan bile gemiye sinyal gönderebiliyor :)

(Johnlocke: How deep is this station? Ben:Deep!)

ada demiş,

20 Haziran 2008 @ 15:43

Evet finalde bunu öğreniyoruz zaten… Ben kendine hakim olamayıp keamyi öldrünce gemi patlıyor.. Locke ise Ben’e onlrca masum insanı öldürdüğünü söyleyince umrunda olmadığını belirtiyor bencil herif! ( o gemide michael ve jin de vardı yaaa!! )

sanki keamyi öldürünce alex geri geldi…

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın