4×07 Jin’ in mezar taşı

sun hugo, jin died

İlginç bir şekilde, bir “flashforward” görüntüsünde Jin’in öldüğünü öğreniyoruz. Mezar taşının, kazanın gerçekleştiği gün olan 22.09.2004 tarihini taşımasına rağmen Sun’ın tepkisi, ne zaman ve nasıl öldüğü konusunda yalan söylenmiş olmasıyla birlikte, Jin’in gerçekten öldüğünü gösteriyor.

Gelecekte gerçekleşen ölümüne rağmen, önümüzdeki hafta onu tekrar göreceğiz. Belki bunu tuhaf bulan yalnız benimdir. Sizin düşünceleriniz neler?

jin tombstone

Jin Tombstone

sun

hugo reyes


mallet demiş,

14 Mart 2008 @ 15:59

peki jin’ in o hastaneye gittiği anlar flashforward mıydı orayı pek anlayamadım.

abdullah demiş,

14 Mart 2008 @ 16:15

bende şaşırdım açıkçası..yine sorular yine sorular…

Barış AYDIN demiş,

14 Mart 2008 @ 16:56

Tabuttaki kişinin ben Benjamin olduğunu düşünüyom.Ayrıca Jin’in hastahaneye gittiği görüntüler Flashback idi.Sitenin de açıkladığı gibi Ejderha yılı 2000 di ve adam ona ejderha almasını önermişti bu yüzden bu görüntüler Flashback idi ayrıca ben henüz iki aylık evliyim demişti.Kate Aoron’a oğlum dedikten sonra Bebek doğduktan sonra hurley gelince aha dedim bunlar da birbirleri ile mi evlendi :). Allahtan ööle değilmiş :)

xxhalilx demiş,

14 Mart 2008 @ 17:11

tabuttaki kişi jin olsa sun kesin giderdi cenaze torenine ondan o değil diye dusunuyorum. ve bence jin olmedi o da dayid gibi ben için calışmaya basladı. jin ni gosteren videolarda flashforward olduğunu dusunuyorum…ama sonucata artık occains 6′lısının kimler olduğunu öğrendik… :D

Freckles demiş,

14 Mart 2008 @ 17:50

ya tabut (nerdee???) nerden çıktı??

xxhalilx demiş,

14 Mart 2008 @ 17:59

3. sezon son bolum arkadasım

ozgur demiş,

14 Mart 2008 @ 18:14

sun eşi ölmüş olsaydı neden jin e ulasmak istesin ki dogum sırasında

conrad demiş,

14 Mart 2008 @ 18:36

ulaşmak istediği kısımda kendinde değildiki

JokeR demiş,

14 Mart 2008 @ 18:42

o zman jin adada kaldı..

abdullah demiş,

14 Mart 2008 @ 19:07

OZGÜR ONU KENDİDE SÖYLEDİ SONRA DOKTORLARIN KOCASINI SAYIKLADIĞINI YANİ SADECE SAYIKLAMIŞ …KENDİNDE DEĞİLDİ..

Yusuf Akay demiş,

14 Mart 2008 @ 19:24

Jin öldü…

Yalnızca kafa karıştırmak için hem geleceği hem geçmişi gösterdiler…

Ucuz bir numara idi ;)

mujack demiş,

14 Mart 2008 @ 22:10

jin li sahnelerin flashback olduğunu düşünüyorum
ocean altılıso olarak kesin bildiklerimiz jack,kate,hurley,sayid,sun etti beş kişi jin adadan kurtulamadı altıncı kişi kim olabilir o zaman. ben olamaz çünkü o zaten adadaydı uçakta değil

kuru153 demiş,

14 Mart 2008 @ 22:37

1974 doğum tarihi olsa gerek..
Peki 1980 ne demek ola ki?….

derya demiş,

14 Mart 2008 @ 22:52

Mezar taşında niçin 3 tane tarih var? Birisi kazanın tarihi diğer ikisi 1974 ve 1980.

Aslı Bayram demiş,

14 Mart 2008 @ 22:55

Mezar taşında 3 tarih var. 27.11.1974 (Jin’in doğum tarihi). 22.09.2004 (Jin’in ölüm tarihi). Uçak kazasının tarihi Jin’in ölüm tarihi olarak kabul edilmiş. Oceanic 6′lısının adada başka kimse kalmadığını söyelemeleri için ikna edildiklerini biliyoruz. Jin muhtemelen Sun için bir fedakarlık yapıyor ve Sun’ın yaşaması için adadan kurtulması için ona öncelik verdiriyor. Kendisi de adada kalıyor. Adada kaldığı için de otomatik olarak ölü kabul ediliyor. Ama mezar taşında asıl önemli olan şey 20.03.1980 tarihi. Bu da Rousseau’nun adaya geldiği tarih. Hani hep 16 yıl önce geldim deyip duruyor ya. Bağlantısını bilmiyorum ama hala Rousseau hakkında hiçbirşey bilmiyoruz. Bu tarihin de böyle bir mezar taşına yazılmasının bir nedeni vardır muhakkak.

bilirkişi demiş,

14 Mart 2008 @ 23:13

arkadaşlar jin in sahneleri flash back. yapımcılar kafamızı karıştırmak için basit bir yöntem kullanmışlar. sun’ın sahneleri ise flash forward. jin in mezarında yazan tarih uçağın adaya düşüş tarihi. bu da şunu gösteriyor. jin adadan kurtulamıyor ve bir şekilde ölüyor ya da Sun onun öldüğünü sanıyor ve mezarına o tarihi yazdırıyor. Çünkü adadan kurtulanlar şu an tam olarak bilmediğimiz nedenlerden dolayı insanlara yalan söylüyorlar adada geçen olaylar hakkında. Dolayısıyla Sun soranlara, Jin’in ölüm tarihinin uçağın düşüş günü olduğunu söylemek zorunda.

7418880 demiş,

15 Mart 2008 @ 00:05

OCEANIC ALTILISININ 5i bulundu arkadaşalar daha altıncı kişi çıkmadı Jinin öldüğünü kabul edersek sayid,jack,kate,hurley,sun,??? ama 6. kişiye aeron i katarsak 6 oluyo walla acaba aeronda 6. kişimi yada şöle soruyim acaba o adadaki katein bebeği adadaki aeron mı?:))

ginsberg demiş,

15 Mart 2008 @ 11:07

aslı bayram,

“. Ama mezar taşında asıl önemli olan şey 20.03.1980 tarihi. Bu da Rousseau’nun adaya geldiği tarih. ” demişsin fakat rousseau adaya 16 yıl önce gelmiş. bizimkiler 1996 yılında yaşamıyorlarki 2004 teler bu tarih başka bi şeyi işaret ediyor olmalı

sem demiş,

15 Mart 2008 @ 11:08

eğer 6.kişi locke olursa diziyi ağzım açık izlerim valla yapımcılar hep bizi şaşırtıo ve neden olmasın belki locke tır hatta tabuttaki kişide böylece locke olabilir

gkhn demiş,

15 Mart 2008 @ 14:45

jin adada kaldı.
mezarıda boştu yanı sımgesel
o yuzden ucagın dustugu tarıh var.
ozluyorum demesının sebebının de oldugunden deıl sadece adada kaldgıı ıcın oldugunu dusunuyorum yada boyle olmasını ıstıyorum

engyates demiş,

15 Mart 2008 @ 15:24

Aslı Bayram ;
bilmem aile mezarligi diye bisey duydun mu ? Ama uzakdogu goreneklerinin bir parcasi ve bize benziyor yani diger tarih (soldaki) Sun’un dogum tarihi , esler yanyana gomulur , Sun icin de yer ayirtilmis , aynen biz turklerdeki gibi. …….. ayrıca 2004 yılından 16 cikarinca 1980 yanitini bulan tum arkadaslara bravo diyorum , nasil izliyorsunuz anlamiyorum .. temel matematik –dort islem– bilmeden LOST u mu cozeceksiniz? :)

ginsberg demiş,

15 Mart 2008 @ 15:31

keşke locke olsa:) adadan ayrılmamak için elinden geleni ardına koymayan bi adam. hem adadan ayrılıyor. hemde ölüyor. çok ironik….

becool 24 demiş,

15 Mart 2008 @ 15:57

arkadaslar bence kımsenın anlamadıgı bır nokta var bır orda kı tabut ucak dustugunde sunın aılesı tarafından yapılmıs bır mezar tası yanı sun kurtulunca bır mezar yaptırmadı o zaten kurtuldugunda ordaydı onu olu sananlar jın ve sun ıcın bı mezar tası yaptırmıslardı ve dıger tarıh sunın dogum gunu ve sun kurtulunca ucagın dustugu tarıhı sıldıler ama sun oldugunde kocasının yanına gomulecıgı ıcın onun dogum yılı kaldı orda ve bana gore sun kurtulduktan sonra yalan soyleyecegı ıcın bu mezar tasını kaldırtamadı temsılen o mezar tası orda

linuss demiş,

15 Mart 2008 @ 16:47

engyates arkadaşımızı tebrik ediyorum :) çok doğru bir noktaya parmak basmış :)
ayrıca jin’in söylediği bir şeyi hatırlatmak istiyorum.. bunlar çadırda barıştıktan sonra sun’a “seni ve bebeği korumak için herşeyi yaparım” demişti.. yani adadan kurtulan herkes bi şeyler feda etmek zorunda kalıyor..sun ve jin olayında da böyle bi fedakarlık söz konusubence.. öldü yada ölmedi bi muamma.. yaşıosa bile yaşayan bi ölü olarak devam ediodur hayatına kesinlikle..
ayrıca itiraf etmeliyim ki ilk kez lost izlerken gözlerim doldu,şu mezar sahnesi olayında..

fermanyak demiş,

15 Mart 2008 @ 17:58

arkadaşlar filmin başındaki tabut bence CLAIRE… ocean 6 de claire ama o öldü. gazetede ilandada ocean 6 olduğu için ünlü olduğu için JACK gördü. ve cenazeye gitti.

linuss demiş,

15 Mart 2008 @ 18:34

ben bi yerde 8. bölümde jack’in claire le kardeş olduğunu öğrendiğini okudum.. o yüzden sizce jack kardeşinin öldüğünü duysa,akraba yada arkadaşımısınız diye soruluğunda “ikisi de diil” diye cevap verir mi? hadi geçtim kardeş olduklarını da öğrenmeseler de,claire ve jack arasında bi sütüşme yok ki niye tanımıorum desin.. ayrıca claire adadan kurtulduysa zaten, bebeği niye kate e versin?tabutta ki kişi jack ve kate in önemsemedikleri birisi.. ve bu kesinlikle claire olmaz..

ruken demiş,

15 Mart 2008 @ 19:21

ya ben hangi bölümün flashforwardında duydum-gördüm hatırlamıyorum ama adadan 8 kişi kurtuldu 2si öldü dendi. Buna eminim.Kate’in mahkemesinin olduğu bölüm olabilir.
O yüzden Jin kurtulduktan sonra ölmüş dedim izlerken. Ama mezar taşında uçağın düştüğü tarihin yazılması kafa karıştırıcı. Ölüm şekli konusunda bi aldatmaca var gibi.
Aeronu adamdan saymayanları da anlamış değilim. 6. kurtulan Areon işte alla alla

perfect demiş,

15 Mart 2008 @ 19:36

aslında claire olabilir hem claire ve jack kardeş o yüzden okadar üzülüodu ayrıca bebeğini de tek başına göndermez di heralde

Aslıhan demiş,

15 Mart 2008 @ 20:27

Muhtemelen Jin kurtulan 8 kişi arasında (onların senaryosuna göre). Daha sonradan ölen 2 kişiden birinin Jin olduğunu söylemiş olmaları gerekiyor. Çünkü eğer bu şekilde anlatmadılarsa ve onların senaryolarına göre Jin uçak kazasında öldüyse, o zaman “Sun kimden hamile kaldı?” sorusu çıkar ortaya. Bu şekilde saçmalayıp kendi hikayelerini tehlikeye atacaklarını sanmıyorum…
Bu durumda…
Evet, Oceanic 6 şu şekilde: Jack, Kate, Hurley, Sayid, Sun, ?
6. kişi hala belli değil…
Bir tahmini olan?

Sputnik demiş,

15 Mart 2008 @ 20:59

bence Desmond. Çünkü yapımcılar açıklamıştı, Oceanic 6 lısı ve +2 kişi. Biri BEN diğeri kazazedelerden. yani bence Desmond.
Bu arada Aaron u neden saymıyosunuz????

ümit demiş,

15 Mart 2008 @ 22:53

millet yapımcıyla röportajı biraz önce okudum.7 bölümde oceanic 6lısının kimler olduğu çıkıyo diye demeç vermiş adamlar.o yüzden fazla düşünmeye gerek yok bence.jack+kate+hurey+sayid+sun+aeron=6 kişi.olay bu kadar basit.lost da ileriyi tahmin ederken basit düşünmek işe yarayabiliyo.tabut hakkında yorum yapamayacam diyodum aklıma şu geldi şu anda.bence tabuttaki kişi sayid olabilir.ilerde sayid benjamin için çalıştığı için jack le anlaşamayacaklar.ölüncede kate de jack de pek sallamayacak.aynı durum micheal için de geçerli.yani o da olabilir.yada wolt.sanki tabut biraz küçük gibiydi.o yüzden wolt da olabilir.ufff kafam karıştı.ama bi dakika wolt la micheal muhtemelen gemiye ulaşsada hiçbirzaman normal dünyaya dönemediler galiba.çünkü oceanic 6 sından değiller.o yüzden mezardaki kişi said olması lazım.ama olmaz ki adam müslüman!benim teori çöktü tüh yaw said neden müslüman oldunki?sen yerine claire jack fln olsaydı ne vardı sanki :) senin yüzünden teorim çöktü.not bu yazı o anda aklıma ne geldiyse o yazılmıştır.hiçbir düzeltme yapılmamıştır.

yunus demiş,

16 Mart 2008 @ 00:13

beyler aeron u neden saymıosunuz?? senaristler 7.bölümde seyirciler oceanic 6lısını öğrenecekler demişti demekki 6lıda aeronda var yani kate jack hurley sayid aeron ve sun..!!

lawyer demiş,

16 Mart 2008 @ 14:35

jin ‘ne de olsa 2 aylık evliyim’ diyor. ne demek şimdi bu? beyfendi karısının deil, buyukelcinin kızının dogumuna gidiyor. ayrıca 4×7 de jack mahkemede ifade veriyor ‘kazadan sadece 8 kişi kurtulduk’ diyor. bu ilk kaza anına işaret bir söz olamaz, cunku ilk kurtulanlar 50 kişiye yakındı, demekki jack adadan gelenleri kast ediyor, yani ocean sekizlisi demek daha doğru değil mi? bence jin de kurtuluyor fakat sun ve digerleri öldü biliyor. artı gitmiş hayırsız hemen evlenmiş :)

dr-aeg demiş,

16 Mart 2008 @ 16:14

şu 16 yıl 1980-1996 olayı hakkında birşey söyleyeyim. Sitedeki son teoriyi okursanız adanın zamanının 1996 yılında dodurulduğu söyleniyor ki bu olay belkide o teoriyi adeta doğruluyor…

orkide demiş,

16 Mart 2008 @ 17:35

filmi 2. defa izleyince daha iyi anladım. jinin geçmişi Sun un geleceği aynı anda verildiği için senaristler biraz kafa karıştırmışlar. bende hep sunun doğumu diye anlamıştım ama öle değilmiş… yinede cevap bulunacak çok soru var. mezar taşındaki 2 ayrı doğum tarihi sun ve jinin. ölüm tarihleri ise aynı olduğundan 3 ayrı tarih var. yanı uçak kazasından sonra yapılan temsili bir mezar. jin bir sebepten dolayı adada kalmak zorunda kaldı ve gerçek hayattakilere de bunu söyleyemeyecekleri için yalanı devam ettirdiler. doğum anında bir anlık Jinin görülmesi gerçekmiydi bende bilmiyorum. tüm kalbimle jinin hala hayatta olmasını umuyorum. jin hala adada ve yaşıyor olabilir…..

BHR demiş,

16 Mart 2008 @ 22:23

o gözüken jin miydi ya? ben baktım baktım ama tam jin diyemedim… benzeyen biriydi ama jin değildi bence…

orko demiş,

17 Mart 2008 @ 11:54

yusuf akay arkadaşıma katılıyorum çok ucuz bir numara idi.

bu şekilde bir bölüm yapmalarına gerek yoktu diye düşünüyorum…

bunun yanında dışarı çıkan beş kişiyi öğrenmiş oluyoruz. ama altıncı hala belli değil.

birde eğer çok ilerde, belki gelecek sezonda jin’in adada sağ kaldığını öğrenirsek, bu bölümün saçma olduğu iyice ortaya çıkacak.

burak demiş,

17 Mart 2008 @ 12:05

ben ve sawyer için jack okadar ağlamazz bence juliet

YakupKerim_PCIT demiş,

17 Mart 2008 @ 20:07

1- aeron 6.kişi.. o kadar yazının altına hala 6.kişi kim diye soruyorlar.
not: sun döndüyse karnındaki bebeği neden saymıyoruz..liyang mıydı ne :))

2- o mezar taşı gerçekten uçak düşünce temsili olarak yapıldı doğru, ama şu var ki jin ölmedi ve adada kaldı bir şekilde. dikkat ederseniz; SUN çok özledim derken akıllara keşke adadan ayrılmasaydım geliyor(izlerken aklımıza geldi sanki öyle bakıyordu :)))).. benim tahminim uçak ya da gemide 6 ya da 8 kişilik yer vardı ve jin sun’ın yaşaması için onu gönderip kendisi gitmemişti.

3- ben manyak bi adam ve hala adadan bu 6 kişiye istediğini yaptırıyor. seyit suikastçisi, jack yalan şahitlik yapıyor..kate ve hurley de bişeyler çeviriyor. aerondan kimsenin haberi yok falan filan.. hepsi gizli teşkilata çalışmaya başlıyorlar :))

bluefire demiş,

17 Mart 2008 @ 21:19

oceanic 6 sı: 1- Jack 2- Kate 3- Hurley 4- Sayid 5- Sun 6- BENJamin. 4×3 bölümün sonunda sayid’in ben için çalıştığını görmedik mi? Sayid kız tarafından vuruluyordu. Ben onu tedavi ediyordu. Sayid Benin yanına ışınlanamayacağına göre??? BENjamin adadan çıkan 6. kişi.

fordcan demiş,

18 Mart 2008 @ 00:04

Desmond gelecekte kendini garantiye almak için Faraday’ı yanıa gitmiyormuydu? dolayısı ile 6 rakamı ilginç saydım saydım 6 ‘dan fazla olacak gibi

fordcan demiş,

18 Mart 2008 @ 00:06

ayrıca özellikle mezar taşındaki tarih, doğum, ölüm? ve ne olduğunu anlamadığımız 3. tarih nedir? oraya parmak bastı bastı ama benim kafam basmadı, eşiminkide…

linuss demiş,

18 Mart 2008 @ 15:46

1- o mezar taşında yazan 3 tarihten 2si jin in ölüm ve doğum tarihi,diğer tarih ise sun ın doğum tarihi.. aile mezarı diye kavram duymadınız mı? ki uzakdoğu ülkelerinde bu bi gelenek ve bizde bile var..

2-sun doğum yaparken kapıda görünen adam tabi ki jin diil.. zaten kendiside mezarın başında demişti “doğum yaparken hep seni sayıklamışım” diye..

3- oceanic 6 kişilerine aeron dahil diil.. oceanic 6 demek ,uçakta bulunan ve kurtarılan 6 kişi demek.. aeron ismi yolcu listesine yok.. eğer aeron ı sayarsak sun ın bebğini de sayalım o zaman.. eğr böyle düşünüyorsanız oceaniz 6 dan birisi siz bile olabilirsiniz..

CnDnz demiş,

18 Mart 2008 @ 16:22

Arkadaşlar birşey soracağım dikkatimi çekti. dizinin 14:30 saniyesinde SUN’ı tekerlekli sandalyede taşıyan HEMŞİRE ile, JİN’e 37:30′da neden bu kadar erken gidiyorsunuz diyen HEMŞİRE aynı HEMŞİRE mi? Bu çekik gözlüler çok benziyor birbirine. EĞER aynı hemşire ise İŞLER çok karışır :))

Sputnik demiş,

18 Mart 2008 @ 20:35

linuss kardeşim
Birincisi Aaron u neden Sun ın bebeğiyle kıyaslıyosun.Claire ın doğum yapmasına günler kala o uçak düştü, Sun adada hamile kaldı.
İkincisi Claire ın karnı burnundaydı uçak düşerken, nasıl kurtuldu bebeğiyle beraber? Sence o kazadan Claire kurtulabilirmiydi? Aaron doğmadan kazada ölebilirdi ama ölmedi kazadan kurtuldu.

Aaron OCEANIC 6 lısından birisi….

riverred demiş,

18 Mart 2008 @ 21:04

Tabuttaki kişi hakkında hala soru işareti olanlara;

* Tabuttaki kişi claire! Claire ölünce çocuğu kate alıyor. (Bence Claire’in ölmesi gerekir, aeron’un kate’e geçmesi için. Çünkü adada claire aeron için herşeyi göze almıştı, evlatlık vermez.) Bu nedenle Jack 3. sezonun son bölümünde kate’e cenazeye gidip gitmediğini soruyor. Çünkü aeron’u bir şekilde alan kate.

* Diğer bir ihtimalde walt olabilir. Nedeni ise, gerçek walt (Malcolm David Kelley) ilk dizi başladığından beri şekil olarak oldukça gelişti. Hatta Locke son gördüğünde oldukça iri yapılıydı. Adadaki veya dizideki bizim bildiğimiz zaman dilimi ortalam 70 gün civarında. Ama dizi başlayalı 4 yıl oldu. Bu nedenle senaristler artık walt’ı dizide kullanmak istemeyebilirler. Ancak bazen Locke’a göründüğü gibi görünebilir.

linuss demiş,

19 Mart 2008 @ 00:06

sputnik arkadaşım,
oceanic 6 adı üstünde, o uçakta yer alan kişilerden oluşuyor.. claire ise uçak düştüğünde hamileliğinde 7. ayının sonlarındaydı.. yani doğuma 2 ay vardı.. bu yüzden teknik olarak kazadan kurtulan aeron diil annesi claire olur.. eğer aeron kazada ölseydi,ölen yolcular listesinde adı olurmuydu..yani demek istediğim uçak havadayken aeron cisminin zaten hayatta olmayışı.. neyse ama umarım sen haklı çıkarsın..

bu arada tabuttaki kişi claire diyen arkadaşımıza cevap vermek istiyorum.. o tabuttaki claire olmaz.. çünkü o baya bi flashforward.. yani adadan kurtulmalarının üzerinden baya bi zaman geçmiş..bunu nerden anlıyoruz? tabi ki jack in sakalından..ilk bölümde hurley i ziyarete gitiğinde sakal bırakmak istediğini söylemişti.. tabutun başında da sakallı görüyoruz kendilerini..ondan önce jack, kate in davasına katılıyor,bebek hakkında konuşuluyor..sonra sakallı biçimde tabutun başında görüyoruz jack i..halbuki claire öldüyse, o sırada çoktan ölmüş olması gerekiyor..ve tabutunun çoktan kaldırılması gerekiyor..

burak demiş,

19 Mart 2008 @ 09:56

ya jack in babası nolmuştu tabuttaki babası hani götürüyodu sonra tabutu adada buldu tabutun içinde ceset yoktu ???

Jack23 demiş,

19 Mart 2008 @ 12:32

Tabuttaki büyük ihtimalle Michael. Gerçi artık tabuttaki kişi sezon sonu açıklanacakmış. Herkes çok tartıştı bu konuyu. Asıl tartışılması gereken konu adadan ayrılanlar ve adada kalanlar arasındaki anlaşma…. Bu nasıl bi anlaşma? Hadi ayrılanları anladık, ayrılanların dışındakileri düşünelim… Bernard ve Rose a ne oldu?Neden ayrılmadılar adadan?Claire a ne oldu? Claire büyük ihtimalle adada ölecek. Ölmeseydi adadan kesin ayrılırdı. Şöyle bi ihtimalde var….
Mobisode bölümlerinde jack ile benjamin in konuşmasında Ben jack e “ada gitmene izin verirse gidebilirsin, ama gittikten sonra da geri dönmek isteyebilirsin” diyodu. oceanic 6 nın gitmesine ADA mı izin verdi. Eğer ada izin verdiyse Claire ölmedi adada kaldı ama aaron un gitmesine izin verdi. Claire Kate e vermek zorunda kaldı Aaron u. Jack in neden aaron u görmek istemediğini anlamadım fikri olan varsa paylaşsın lütfen:)

mstf-şrf demiş,

19 Mart 2008 @ 14:02

ya jack adadan kurtulduğunda birisinin cenazesine gidiyordu şimdi o cenaze jinin cenazesimi yada ben çok mu karıştırdım olayları ……

YakupKerim_PCIT demiş,

19 Mart 2008 @ 17:50

ilk yazımda zaten SUNın bebeği ile Claire’in bebeğinin farklı olduğuna dikkat çekmek istemiştim.. sunınki adada doğuyor ocianic 6lısı deil tamam ama aaron kesinlikle 6lıdan biri.. uçaktayken 7 aylık mıydı tam bilmiyorum ama 3 aydan sonra bebekler canlı kabul edilir :) yani uçaktan annesi kurtulmuş olabilir ama o sarsıntıda bebek de ölebilirdi değil mi ;) SUNın bebeyi saymıyorum doğru o ocianic değil ;)

ve BENjamin ocianicle ne alakası var ??? adadan istediği zaman gidebilir zaten.. 6LIdan değil..

Aslıhan demiş,

20 Mart 2008 @ 00:18

Arkadaşlar çok güzel söylüyorsunuz. Tamam farzedelim ki 3 aydan sonra bebekler canlı kabul ediliyor ve dolayısı ile kurtulanlardan biri sayılabiliyor. Bu durum Aaron’ı 6. kişi yapar. Ama merak ettiğim birşey var: Herkes Aaron’ın aslında kim olduğunu biliyor mu acaba? Aaron, Kate’in öz oğlu mu sanılıyor yoksa gerçek biliniyor mu? Biliniyorsa çocuk neden Kate’in yanında? Aileden birine verilmesi gerekmiyor mu? Aileden birisi kabul etmediyse bile bir süre sosyal hizmetlere verilmesi gerekmiyor mu? Dahası sosyal hizmetler bildiğim kadarıyla çocuğu evli çiftlere vermeyi tercih eder, çocuk aile ortamında büyüsün diye…
Çok mu fazla kurcaladım durumu acaba :)
Aaron’ın adadan getirilişi hakkında hala çok az şey biliyoruz…
Daha fazla bilgi lazım…

simbiyoz demiş,

20 Mart 2008 @ 01:49

arkadaşlar…dikkat ediyorum herkes adadan kurtulan 6 kişiyi sayarken sayidi de sayıyor ama ben sayid konusunda o kadar emin değilim…1-sayid ben için çalışıyor kendini(kimliğini) kuvvetle muhtemel gizli tutuyordur 2-diğer kurtulanlar ünlü durmda ama sayidin ünlü olduğuna dair hiçbir şey görmedik…
hala 6 kişi muamma:
1-kate(kesin)
2-jack(kesin)
3-sun(kesin)
4-hurley(kesin)
5-aaron(???)
6-sayid(bence değil)

sir_raist demiş,

20 Mart 2008 @ 03:40

doğru hatırlıyorsam sayid golf sahasında öldürdüğü adama kendini tanıtırken ocianic 6lısından olduğunu söylüyordu ve hatta yine yanlış hatırlamıyorsam adam bunu duyduktan sonra tedirginleşiyordu… yanlışsa üzerinde fazla durmayın :)

sev demiş,

20 Mart 2008 @ 09:43

sir_raist doğru söylüyorsun sayid de oceanic 6 lısından..golf sahnesi doğru.. yalnız aaron değil..arkadaşlar kendi ağzınızla söylüyorsunuz.. aaron kate’te duruyor.. herkes kate in çocuğu olduğunu zannediyor..bakınız mahkeme olaylarına.. kate sanki adada hamile kalmış gibi söylüyor herkese..herkes böyle biliyor, bu durumda aaron nasıl oceanic 6lısından olabilir? madem sun adada hamile kaldı bu yüzden bebeği dahil değil bu gruba , o zaman aynı şey aaron için de geçerli..

1 jack
2 kate
3 sayid
4 sun
5 hurley
6 ?

senaristler bu bölüme kadar tüm oceanic 6lısının gözüktüğünü söylemiş galiba..bu doğru ise 6. kişi benjamin olabilir..çünkü ondan başka dışarıda kimseyi görmedik..benjamin bizim bildiğimiz gibi uçaktan biri değil..ama bunu biz biliyoruz..ve benjaminin ne kadar güçlü olduğunu da biliyoruz..kendini uçaktan biri gibi göstertip ( bunu yapabilecek imkanları var ) adadan çıkmış olabilir.. ya da zorla çıkartılmış ! malum, o adayı hiç bırakmak istemez..bu durumda hatırlamak lazım, acaba uçak kazasında yolculardan veteriner olan var mıydı?bunu özellikle vurguladıkları bir sahne var mıydı? ben yolculardan biri gibi göstertildiyse dışarıdaki hayatta da onun karakterinden devam ediyor olabilir..

ama ben hala 6. kişinin başka biri olacağı düşüncesindeyim..şu ana kadar süprizlerle çok karşılaştık, yine yaşayabiliriz :)

No War demiş,

20 Mart 2008 @ 10:18

Jin in görüntülerinin flashback sun ın kilerin ise flashforward olduğunu biliyoruz. Fakat benim aklımı karıştıran şey şu. Sun doğum yaptığı sırada bir elemanı görüyor ve ona jin diye sesleniyor. elemanda bayağı rahatsız oluyor bu durumdan.O an aklıma bir sürü şey geldi. Sun ın beyninin yıkanmış olabileceğini bile düşündüm:) Acaba diyorum daha sonra bu kişi hakkında bir gelişme olacak mı yoksa tamamen duygusallıkla jin in söylediği birşey miydi. Evet bu bölümde soru çok

priapos demiş,

20 Mart 2008 @ 13:57

doğru söylüyorsun.bence 6. kişi michael.sayid odaklı bölümün sonun da ben sayide silahını değil kalbini kullandığın zaman neler olduğunu hatırla demişti.sayid bence jin’in yada claire’in ölümüne sebep olacak.rose ve bernard’ın adadan ayrılmayış sebebini soran arkadaş rose ada dışında kanserdi adada iyileşti.o yüzden adada kalmışlardır.

Nergis demiş,

20 Mart 2008 @ 16:05

biraz farklı bir fikir olacak ama benim aklıma böyle bir olasılık geldi. kate’ in bebeği savyer’ den olabilir. ve bence jack bu nedenle onu görmek istemiyordur. aaron isim benzerliğidir yani. ne dersiniz? :)

hikmet demiş,

20 Mart 2008 @ 21:03

arkadaşlar jin bence adada kaldı kesinlikle ölmedi çünkü sun mezarı başında diyorki senin istediğin ismi koydum diyor bu konusmayıda adada yaptılar yani jin sun ve cocuğunun kurtulması için adada kalıor ve sun da tıpkı sayid in adadakileri korumak için ben in emri altnda adam öldürdüğü gibi oda adadakileri korumak için jin in kaza sırasında öldüğünü sölüo ve sembolik olarak bi mezar yaptırıo ( bu arada mezarlıkta süper gerçekten ) ve bunun böle olduğunu göstermek için yapımcılar tarafından bir mezarlık sahnesi çekiliyor yalnız bu arada hugo ne ara düzeldide sun ı ziyarete geldi

lostkolik demiş,

21 Mart 2008 @ 10:16

ya bişey soylıycem,ben ,desmond ve juliet o altılıdan degıl zaten onlar adadaydı ..ayrıca bence tabuttakıde Ben .

sev demiş,

21 Mart 2008 @ 17:33

hikmet bence bu görüntü hugo akıl hastanesine yatmadan önce..yani halüsülasyonları görmüyordu o zamanlar..
lostta en çok merak ettiklerim:
tabut
jackin babası
adem ile havva
dharmanın filmlerinde oynayan bilim adamı ( bu adamla ilgili manyak birşey çıkacak bence, adamın bir kolu takma ve acayip bir tipi var )..
kesin başka şeyler de vardır ama aklıma en çok takılanlar bunlar :)

nazlıshephard demiş,

22 Mart 2008 @ 19:34

ya arkadaşlar 6.kişi aeron işte. benjamin değil..hem ben yapımcıların roportajlarını okulmuştum… oceanic 6 lısı 7. bölümde anlaşılıor demişlerdi.öyleyse sun jack kate hurley sayid aeron işte…

gakkosemre demiş,

23 Mart 2008 @ 12:53

peki kate kendi çoçuğuna aeron ismini vermiş olamaz mı?

Jr.Hetfield demiş,

25 Mart 2008 @ 18:56

Yha sayid zaten BENjamin için çalışıo 4.sezonda gördük bence BEN’de oceanic 6lısından

fsoon demiş,

26 Mart 2008 @ 01:27

arkadaşlar heryere yazıorum herkes duysun die:) oceanic altılısı kesinleşti dailymotion die bi sitede dokuzuncu bölümün promosu var orda altılıyı çok net açıklıyo aeronda dahil:) yani jack kate sayid sun hurley ve aeron ayrıca claire in başına bişiler geldiide çok açık mutlaka izleyin

burakaykanat demiş,

5 Nisan 2008 @ 20:30

arkadaşlar jin öldü bu bariz şekilde ortada eğer jin ölmeseydi sun mezarın başında Hurleyle beraber anmazdı onu şahsen ben anmam jin adadan kurtuldu ama yaralı olarak ama anakaraya ulaşamadan öldü ve ceset de böylece anakarada gömüldü,adadan kurtulanlar ise belli oldu 6.kişi aaron 8kişi meselesinde ise evet 8 kişi kurtuldu adadan bunlardan birisi de waulttur waultta kurtuldu tabi geri dönmezse bir diğeri de tabi ki desmond çünkü arkasında onu arayan büyük bi güç var o da penny..penny onu bulacaktır.

amanbey demiş,

10 Nisan 2008 @ 20:50

Areon Claire ile beraber adadadir hala,
Kate’in cocugu Sawyer’dendir, ismini Areon vermistir tahminimce.
Jin adadadir buyuk ihtimalle, (Jin olmus olamaz, olurse diziyi birakacam demeycem tabi…)
6′li ise:
Jack, Sun, Kate, Sayid, Hurley, (Desmond),
Belki 6.kisi Ben olabilir mi, ismini falan degistirmistir, ucakta olan birisinin ismi almistir.
Cok karisik, Kate’in bebegi Sawyer’dendir, cunku Jack gormek istemiyor.

Lyra demiş,

11 Nisan 2008 @ 10:51

becool 24 sana katılıyorum güzel bi açıklama yapmışsın

silent waters demiş,

11 Nisan 2008 @ 21:04

linuss’un tabuttaki kişiyi claire sanan arkadaşlarıma verdiği cevaba katılıyorum. bu çoğu izleyenin dizideki kareleri tam olarak birleştiremediğini kanıtlıyor. bence tabuttaki michael da değil jack micheal için niye bu kadar üzülsün ki? juliet olabilr diyorum,evet jack onn için üzülür. ama julietten bu kaadr mı nefret ediyolardı kimse gelmemiş cenazeye? bence bu kaadrlık bilgimzle bunu açıklığa kavuşturamicz,bize daha fazla ipucu gerekiyor.

Angela demiş,

13 Nisan 2008 @ 12:11

Jin’in Mezar taşındaki üçüncü tarih Sun’ın doğum günü. Orası belli. Ayrıca Kate’in Aaron ile Claire’in Aaron aynı çocuk. O da belli bence. Bu kadar isim ya da cisim benzerliği olmamalı.

Ben Kate’in annesinin Aaron’ı o kadar sahiplenmesinin normal olduğuna inanmıyorum. Hastanede Kate geldiğinde deliren kadın, torunu olarak düşündüğü çocuğu görebilmek için bi garip istekli. Aşırı geldi bana.

Arkadaşlar, bi de Sun’ın doğum yaptığı zaman Kate’in neden gelmediğini merak ediyorum. Ya da Jack neden orada değildi?Adada gayet iyi anlaşıyorlardı. Hurley geldiğine göre Kate/Jack de gelmeliydi diye düşünüyorum. Aralarında kötü birşey mi oldu yani?

Oceanic Six’in adadan kurtulmalarıyla ilgili birşeyler sakladıklarını biliyoruz. “Oceanic Havayolları’nın avukatıyım” diyerek Hurley’i ziyarete gelen kel zenci de “Hala hayattalar mı?” diye sorduğunda Hurley’nin çıldırdığını biliyoruz. Bi de olmayan suları görerek orayı burayı dağıttığını. Çok önemli birşey saklıyorlar ve Hurley bunu bazen kaldıramıyor gibi geliyor. Jin’in mezar taşında ölüm tarihi olarak uçağın düştüğü tarihin yazılı olması da, sakladıkları sır ile ilgili diye düşünüyorum.

Ayrıca Oceanic Six’in içinde Ben’in olduğunu düşünmüyorum. Ben zaten açığa çıkmış durumda değil. Kendisi adanın etrafındaki zaman kırılmalarının olduğu yarım küre çizgisini aşarak, adadan devamlı gelip giden birisi.

Birşey daha ekliycem. Ben’in annesi gerçek hayatta sadece işiyle ilgilenen ve evliliği düşünmeyen bi kadın iken, alternatif gerçeklikte evleniyor ve çocuğu oluyor. Ama evren kendi rotasını düzeltmek için anneyi öldürüyor ve Ben babasıyla kalıyor. Sun için de aynı şey geçerli. Jin kısır olduğuna göre Sun da hamile kalmamalıydı ama kaldı. Evren yine rotasından çıkmamak için Jin ile Sun’ı ayırıyor.

Tabuttaki kişinin de Michael ya da Locke olduğunu düşünüyorum ama bilemiyorum. Kafam çok karışık…

L!nNa demiş,

17 Nisan 2008 @ 03:54

divxplanette oyuncuların oynadıkları bölüm sayıları yazıodu. ve claire adada ölecek o da 9. bölüme denk gelio.ve 9. bölüm fragmanında adaya birileri gelio ve savaş başlicakmış.hurleyin kucağında da aeron var.claire’in evinde bişeyler oluo ve bence claire ölcek.çocuğu da kate alıo. oceanic 6lısıda jack kate hurley sun sayid ve aeron.8liyi de göz önüne alırsak walt var ama 8. kim? tabuttaki de lock olamaz gibime gelio çünkü o adadan gitmek istemio. jinin mezar taşında diğer tarih ise sun’ın doum tarihi.ve sembol olarak mezar orda.jin aslında adada kaldı. merak ettiklerimse jacob kimdir nedendir necidir? tabuttaki kim? jack neden aeronu görmek istemio?

Selda demiş,

17 Nisan 2008 @ 09:28

Ocean 6 lısı, jack, kate, sayid, hurley, sun ve aaron. Aaron, çok istememe rağmen sawyer’ın çocuğu değil. Kurtulma anında neler oluyor bilmiyorum ama benim başka fan sitelerinden izlendiğim duyumlara göre 4 sezon sonunda sawyer kurtarma operasyonu esnasında kate’i kurtarabilmek için canını feda edecekmiş. İnşallah yalandır. Tabuttaki ise Kate’in annesi. Kate nefretinden dolayı gelmiyor, Jack ise kate adına üzülüyor. Eğer adadakilerden biri olsaydı, 3 sezon son bölümde, jack ile kate’in konuşmalarında anlaşılırdı. Flashforward’da kate’in mahkemesinde jack adadan kurtulan 8 kişi dedi. 6’sı oceanic olduğuna göre önceden adaya gelmiş 2 kişi daha kurtuldu. Ben ce bunlar juliet ve desmond. Ben olduğunu düşünmüyorum çünkü o daha önceden de adaya gidip gelebiliyordu (Sayid’in Ben’in pasaportlarını bulduğu bölüm)

SEBO demiş,

22 Nisan 2008 @ 17:36

Arkadaşlar desmond ve benjamin oceans 6lısı olamaz çünkü uçak listesinde dillerdi. ayrıca benjamin zaten adadan istedigi zaman çıkabilir zaten istemio ki.. tabutun içindeki kimdi ve neden 6lı da sawyer yok sinir oldum :(

kate fan-idil demiş,

23 Nisan 2008 @ 21:44

bence jin adadan ayrılırken ölmüş gibi yaptı çünkü sun’ın onu aldattığını biliyordu ve böylece gizlice normal dünyaya dönüce serbest olucaktı. bi bölümde Jin de daha 2 aylık ewliyim diyor. işte o sırada sun onun öldüğünü sanıyor ama doğum yaparken jini istiyor. jin sonra ölmüş olabilir desem sun jinin mezarında kızımız oldu diyo yani jin bebeği göremedi o yüzden Jin’in ölmüş gibi yapması en mantıklısı…

munir demiş,

23 Nisan 2008 @ 22:47

arkadaslar,kate in bölümünü de iyice izleyince ben bu filmi çözdüm..Adadan 8 kişi helikopterle ayrılcaklar,muhtemelen helikpter pilotu ölcek, onun yerine helikopteri Sayid kullancak o da 325.nolu rotadan gitmeye calıscak ama helikopterdekiler zaman atlaması olayı olcağındaan rotada sarsılma olcak ve bizimkiler denize düşcek onları suda Jack kurtarcak, ama Claire ve Jin ölcek..Claire ölünce Aorana Kate anne olcak..Jin de ölüyor gördüğünüz gibi. dolayısıyla adadan 8 kişi ayrılcak ama 6 kişi kurtulcaklar, Sayid-Hurley-kate-Aoron-Sun-Jack..

Sudan jack kurtarcak o kişileri ama Kate in bölümünde görülceği üzere Jack, “suya düştük bizi Kate kurtardı” diyecek, sonrasında Kate bu yalana ben bile inandım diyecek hatırlayın..işte jack in anlattığı sahne bahsettiğim sahne..Jack Claire i kurtaramadığı içi vicdan azabı duycak o yuzden dava sonrasında Jack görmek istemiyor bebeği..

Bu düşüncemi destekleyen bir anekdot da; sayidin bölümünde Sayiiidn ” büyük bir anlaşmanın alıcısıydık” demesi..Adadan 8 kişi gidecekler ve yukarda anlattığım olay olcak..İp uçlarını daha da verebilirim..Bence bu görüşümü sitenin Admini dikkate alarak bir başlık içinde ele almalı…

foxym demiş,

24 Nisan 2008 @ 21:40

bence tabutta bulunan kişi şu ana kadar görmediğimiz fakat sonraki bölümlerde göreceğimiz biri gibi geliyor. Senaristler hep kafa karıştırıp duruyor bizlerin tanıdık birinin olduğunu sanmamızı istiyorlar. Belkide önemsiz biridir.

Lys demiş,

25 Nisan 2008 @ 00:05

Ben de münire katılıyorum arkadaşlar..bence aorana kate sadece annelik yapıyor..claire kurtulamadı jack bunu başaramadığı için vicdan azabı çekiyor ve çocuğu görmek istemiyor..Kate claire ölünce çocuğu sahiplendi.

Juverman demiş,

26 Nisan 2008 @ 22:34

arkadaşlar jinin doğuma yetişmeye çalıştığı flashback çnkü olay 2000 ejderha (oyuncakçıdaki adam) yılında oluyor we büyükelçinin çocuğunun doğumu bu. oceanicten kurtulanlar herkese yalan söylemek zorunda kaldığı için (sebebi hala bilinmiyor) jack de mahkemede kazadan 8 kişi kurtuldu diyerek yalan söyledi. uçak düştüğünde 8 kişi kurtuldu yani adaya 8 kişi canlı olarak ayak bastı demek istedi. bu ifade tamamen jack we diğer 6 kişinin söylemek zorunda oluğu yalandan kaynaklanıyor. 6 kişi zaten belli jack hurley kate aoron sun sayid. gelelim bence aslında adada bulunan ama bi sebepten dolayı kurtulamayan 2 kişinin gerçek hayatta ölü olarak kabul edilmesine, ewet bunlar bnece claire we jin. claire adadan bi sebepten dolayı kurtulamayacağı için aoronu kate e wermiş olabilir ve ölü kabul ediliyor jin de karısı we çocuğu için bi fedakarlık yaparak adada kalmış olabilir. ama altını çiziyorum bu 2 kişinin yaşadığı diğer 6lı tarafından bilinen bişey. jinin mezarı ise yapmacık zten sun hurley ile mezarda ağlarken çok özlediğini belirtiyor. claire in de yapmacık bi mezarı yapılmştır mutlaka ama kafa karıştırmak için onu bize göstermiyorlar. Tabut olayına gelince zenci mahallesinde olmuş olması kesinlkle zenci birini işaret ediyor ki bu michael olabilir diyorum. flashforward larda michaelı sıkca görüyoruz ve michael tam intihar edecekken tom geliyor we michealle bi kavga ediyolar sonra tom michaela senin adadaki görewin daha bitmedi bu yüzden ölemezsin diyor we onu wildmore un gemisine yönlendiriyor. ilerde göreceğimiz şey ise bence michael görewini tamamlıyıp 6 arkadaşını kurtarabiliyor anca we ewe döndüğünde kaldığı yerden dewam edip intihar ediyor.. bu benim teorim tabi herşey bittikten sonra michael neden intihar etsin diye de sorabilirsiniz ? :)

Juverman demiş,

26 Nisan 2008 @ 22:42

bu arada aoron büyümüş olarak gösteriliyor zaten clairenin çocuğu olduğu çok açık. kate in çocuğu oldğunu düşünenler bir daha izlesinler. bu arada bence jack de aoronu görmek istemiyor çünkü claire i adada yanlız bırakmak zorunda kaldığı için pişmanlık duyuyor.

kate&sawyer demiş,

27 Nisan 2008 @ 21:40

JACKIN MAHKEMEDE ANLATTIĞINA pek inanmamakta fayda war boşuna kafalar karışacak çünkü unutmayınki o kate i kurtarmak için yalan söyledi.

g_lost demiş,

28 Nisan 2008 @ 15:38

jin in mezar taşındaki 27/11/1974 tarihi muhtemelen doğum tarihi 22/9/2004 tarihi de ölüm tarihi farkındaysanız jin in mezar taşında 3 tane tarih var hadi bu ikisi tamam ama peki 20/3/1980 tarihi ne?bilen varsa söylesin

S.E.Y. demiş,

7 Mayıs 2008 @ 22:41

bence bu altili helikopterle geri gelenler. Adada kalanlar ise ya fedakarliktan ya da istediklerinden olsa gerek cunku 4. sezon 10. bolumde bu acikca belli.(jin helikopter gelince sun in goturlmesini istemisti) Altili adanin yerini bilmedikleri icin digerlerini oldu kabul edebilirler diye dusunuyourm

brc demiş,

15 Mayıs 2008 @ 01:43

.jack+kate+hurey+sayid+sun+aeron=6 dioruz da sun nın bbeği de kurtuuluo ama :S

brc demiş,

15 Mayıs 2008 @ 01:57

ayrıca belki alakasız olucak ama hurley nin akıl hastanesinde olup da numaraları söyleyen kimdi???

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın