4×07 Aniden geçmişi ve geleceği görmek

lost, dragon

Lost’un yaratıcıları, “Ji Yeon”da biraz yoğun bir doz verdiler bizlere. Emsalsiz bir hareket içinde, “flashback” ve “flashforward”larla ikiye bölünen bir bölüm seyrettik. Neler olduğuyla ilgili kafası karışık olan bazılarınız için şunu söyleyebilirim; Jin’in bütün “flash” görüntüleri geçmişe, 2000 yılına ait.

lost, jin dragon

Bunun için ilk ipucu, dükkân sahibinin Jin’e önerdiği, içinde bulundukları ejderha yılında iyi şans getireceğini söylediği ejderha. Son ejderha yılı 2000 yılındaydı. Bir sonraki 2012’de. İkinci bir ipucu ise Jin’in modası geçmiş cep telefonu. Ve son olarak, Jin’in uçak kazasında öldüğünü ya da adadan asla kurtulamadığını işaret eden mezar taşı. Peki gerçekten öldü mü? Bunların tersin, Sun’ın bütün “flashback”leri aslında 2005 yılının ağustos ayı ya da civarına ait “flashforward” görüntüleriydi. Bunu, hem mezar taşı yüzünden hem de Sun’ın adada Jin’den hamile kaldığı çocuğu dünyaya getirmesinden anlayabiliyoruz. Kandırılmış mıydınız? Eeee? Şaşırtmaca hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nuray Çelik’ e katkılarından dolayı teşekkürler

abdullah demiş,

14 Mart 2008 @ 16:36

HALA OLAYIN ŞOKUNDAYIM KENDİME GELEMEDİM :))))))))
ANLAMAYA ÇALIŞACAĞIM:)

Barış AYDIN demiş,

14 Mart 2008 @ 16:49

Jin in mezar taşının üzerinde 22.09.2004 yazıyor.Bu ne tarihi? Öldüğü tarih olduğunu düşünürsek Desmond’un o müthiş bölümünde Sayid takvime baktığında yılbaşına yakın bi tarih görmüştü?.Sun ın oğlunu doğurdu tarih Ağustosta önce sanırım zamanlar biraz karıştı bende.Ayrıca Hurleyi en son akıl hastahanesinde bırakmıştık.Sanırım hurley iyilişmiş oluyo bu bölüme göre.Hurley in delirmesi Sun’ın kızının doğumundan öncemi sonramı buna da karar veremedim henüz.:)

xxhalilx demiş,

14 Mart 2008 @ 17:17

bu jin nin goruntuleri flashback olabilir ama ben onun olduğüne inanmıyorum. tahminimce oda sayid gibi ben için calısmaya baslıyacak. sonucta eski hayatında katil di o da. bakalım izleyip goreceğiz

xxhalilx demiş,

14 Mart 2008 @ 17:32

hurleyin delirmesi doğumsan once.. sonra kendini toplamış bir sekide ve iyileşmişşş

anil17may demiş,

14 Mart 2008 @ 19:14

deişik :D

Yusuf Akay demiş,

14 Mart 2008 @ 19:27

Kafaları karıştırmak için ucuz bir numara yaptı sayın yapımcılar :)

Sun’un geleceği Jin’in geçmişi…

Capricorn demiş,

14 Mart 2008 @ 21:59

Arkadaşlar herşey açık. Bende önce anlam veremedim Jin varken nasıl ölüyor diye ama flashback ve forward olayı gayet mantıklı. Jin bi şekilde öldü. Jin’in görüntüleri 2000 e ait. Ejderha yılını bende araştırdım, gerçekten en son 2000 de olmuş. Sonrasıda 2012 de. Olaylar be doğumun 2012 de olması imkansız olduğuna göre burda biraz heyecan vermek istemişler.
Bu arada Michael’in Sayid ve Desmon’un karşısına çıkması süperdi. Ancak anlamadığım Sayid çok sakin karşıladı…
Kesinlikle 4. sezonun en iyi bölümünü seyrettik…

Khellem demiş,

14 Mart 2008 @ 22:31

sayid çok sakin karşıladı çünkü önceki bölümlerden birince loke sayid ve ben’i aynı odaya kapattığında ben sayidi kafaya almıştı zaten. ben ile sayidin anlaşması ordan başlıyor… hatta sayid kızı almak istiyordu. kıza karşılık o hayalet avcısını takas etmesi de ben’in fikri . sayid’in o kadar kafasının çalışacağını düşünmüyorum. ona ver bozuk bi alet uğraşsın dursun…

mystuige demiş,

14 Mart 2008 @ 22:47

ya gitgide kafam karışıyor ya

7418880 demiş,

14 Mart 2008 @ 23:58

Yine lost yaptı yapacağını ve sorulara cevaplar beklerken biraz daha yeni sorular ekledi.
Ama önce ben bu karışık duruma dizinin sonunda kapılsamda biraz düşündüğümde nekadar ince ayarlanmış bi bölüm olduğu çıkıyor ortaya.Önce Jin in flashbacki Sunin ise flashforwardı olduğunu anlamayan yoktur heralde.Zaten bunları Jin in henüz iki aylık evliyim demesinden,cep teleonunun eskiliğinden ayrıca ejderha yılının 2000 yılına ait olduğu gibi ipuçlarınan çıkarabilirz.Ayrıca bazı arkadaşlar anlamamış olabilir ama Sunin Jini sayıklamasıdada kendinde olmadığını mezarın yanında söledi.Sonuçda Jin belki öldü belki adada kaldı o olayın nasıl gerçekleştiği belli olmasada mezarda ölüm tarhi 22.09.2004 (uçağın kaza tarihi) olarak kabul edilmekte bu da gayet mantıklı gerçi yaklaşık 3ay sonra desmoundında gemide penelopeyi aradığı 24.12.2004 tarihiylede böylelikle bi çakışma olmuyo yani ikiside sonuçta gerçek hayatta geçtiğini düşünürsek gayet mantıklı:))

7418880 demiş,

15 Mart 2008 @ 00:03

OCEANIC ALTILISININ 5i bulundu arkadaşalar daha altıncı kişi çıkmadı Jinin öldüğünü kabul edersek sayid,jack,kate,hurley,sun,??? ama 6. kişiye aeron i katarsak 6 oluyo walla acaba aeronda 6. kişimi yada şöle soruyim acaba o adadaki katein bebeği adadaki aeron mı?:))

bluefire demiş,

15 Mart 2008 @ 00:17

artık beynim karmakarısık. Nereye bağlıyacaklar bu kadar olayı anlayamıyorum. Çok zor matematik sorularını çözmek gibi. Bir türlü sonuca ulaşamadığım sorular gibi…OOOOffffffff…

sem demiş,

15 Mart 2008 @ 01:08

jin in flashback ini bir yere bağlayacaklar mı yoksa seyirciyi yanıltmak için mydi sadece? adanın yan etkisi gemidekilerin hepsini değilde neden bi kısmını etkiliyo? bu arada kaptan gerçekten ilginç biri ve bence her sorumuzu o yanıtlayacak. şimdi bence bölümdeki diğer soru lapidus helikopterle adaya mı döndü? bu seferde başkalarını gemiye getirecek mi? ve sun bebeği doğurduğuna göre 3 yada 4 hafta sonra adadan kurtulmuş olmaları gerekiyo sezonları sanırım bu yüzden kısalttılar

mehmet demiş,

15 Mart 2008 @ 03:55

Karmakarışık bir bölüm daha :S
Jack mahkemede yalan söyleyerek uçaktan sadece 8 kişinin kurtulduğunu ve 6sının geri dönebildiğini söylemişti..Jin adada öldüyse bile Jack’in yalanıyla aynı sebepten uçakta ölmüş gibi gösterilmiş olabilir ki Jin kalanlardan da olabilir..Bu yalanın sebebi de büyük ihtimal kalanların aranmasını engellemek içindir..kalanlar ne için kaldılarsa sebebi açıklanamayacağından dünyadakilere karşı ölü göstermiştir bizim Oceanic6.
Diğer birşey Sun önümüzdeki bir hafta içinde adadan kurtulacak, yoksa ölecekti peki nasıl kurtulacak? ve Ocenic6 diye bi grup bu kadar ünlü olduysa beraber dönmüşlerdir..o zmn kate,jack hepsi beraber mi gidecek yakın zamanda :S
Michael a gelince, bundan sonra Ben’in adamı Michael ile kaptanın fikir savaşını görücez büyük ihtimal! Birisi haklı ama hangisi durumu ortaya çıktı..Hangisine güvenelim? izleyip karar vericez!
Lost’un gizemi her geçen gün artarken bizim kafamız allak bullak olmaya devam ediyor kısaca :S

kenan06 demiş,

15 Mart 2008 @ 11:44

sawyer nerde kardeşiimmmm

minialkan demiş,

15 Mart 2008 @ 11:44

Evet jin ya adada kaldı ya da adada öldü, Sun’un 5. kişi olduğu kesin fakat Jack 8 kişi hayatta kaldı 2’sini kurtaramadık dediğine göre ve San adada hamile kaldığına göre Eğer Jin kazada öldüyse (tabi gerçekte öyle değilde) Sun’ı kim hamile bıraktı sorusu gelmez mi insanların aklına? Dan’a iki aylık hamileyim dedi ve üç aydır adadalar.

sehnaz demiş,

15 Mart 2008 @ 11:47

Yahu yine ambele oldum fan da yazılanlar olmasa vallahi hiç birşey anlamayacağım.. Jin di, sayid di, desmond du derken beynim sürmenaj oldu.. Bu hafta desmonda hiç yer vermemişler. O kadar çok konuyu tıkır tıkır geçiyorlarki benim bile beynim basmıyor:) Bence michealın teknede bulunma sebebi oğlunu bulmaya çalışması, ben ona teknede bir görev ayarladı sana oğlunu ancak bu şekilde gösteririm filan dedi heralde. ama micheal o tekneye nasıl bindi noldu onu anlayamadık tabii.. ÜFff gel gel cuma gel… Hep yeni sorular hiç cevap yok yaa.. Ağlamak istiyorum…

orkide demiş,

15 Mart 2008 @ 12:08

eski sorulara cevap bulamamışken yepyeni ve cevabı dahada zor olan sorular karşıma çıkmasından nefret ediyorum. sanki bir düğümü çözmeye çalışırken üzerine yeni düğümler eklenmesi gibi…. büyük elçide kimdi ???? sunun babası mı. jin hediyeyi verdiğinde kimse onu tanımadı mı ? bir insan neden kendi çocuğunun doğumuna gitmez. buna kim engel olur?
neden jine bebek erkek dediler. bebeğin kız olduğunu söylemediler. ya bunu geçelim alsında cevap bulunacak o kadar soru varken kız mı erkek mi diye sormakta bir garip. jin daha 2 aylık evli nasıl olur. peki o zaman jin kimle evli? mezar taşındaki ölüm tarihi uçağın düşüş tarihiyse sun adada geçen zamanı hatırlamıyor mu. peki o zaman nasıl hamile kaldığını düşünüyor. arkadaşlar lütfen biri bana yardım etsin. bu soruların cevabını bilen var mı. Walt nerde bu arada….
bence her ikiside aynı zamanda yaşıyorlardı. bir neden olmalı ki belki bir anlaşma jinin sunun hayatından çıkması en güvenli yol olarakta öldü bilmesi gerekiyordu. bence bu şartla adadan ayrılabildiler. bilmiyorum yaa başka bir fikri olan var mı… iyice paranoyak oldum.

mrw demiş,

15 Mart 2008 @ 12:23

peki jinin geçmişini gösteriyosalar hastanedekı o adam neyın nesı sun ın jin sandıgı adam sonrada jin hastanede o adamı görüyor..????

arda demiş,

15 Mart 2008 @ 12:38

sayıd ı gordum ustelık doktor rolunde jodoe foster la ıcındekı yabancı fılmınde tavsıye ederım.

7418880 demiş,

15 Mart 2008 @ 14:53

Yaa Arkadaşlar hala anlamayanlar var herhalde Bir kez daha TEKRARLIYORUM Jinin flashbacki(yani adadan önceki geçmişi), Sun ise Flashforwardı(yani adadan sonraki geleceği) vardı bu bölümde ikisinide aynı bölüme koyarak sadece biraz daha kafaları karıştırmak istemişler yazarlar.Olan budur YANİ Jine kimsenin yalan sölediği falan yok bebeğinin erkek yada kız olduğuna dair Jinle alakalı flashbackde zaten ortada bi bebekde yok.Umarım anlatabilmişimdir.
saygılarımla:))

lost demiş,

15 Mart 2008 @ 17:04

dutgeyi karıştırdılar ben ce snunu batıracaklar öyle dağıldıkı toplayabilirlermi acaba.yani mantıklı bir son olmaz

abdulah demiş,

15 Mart 2008 @ 18:58

sorular sorular ….geçmişteki sorulara yanıt alacağımıza dahada soru içinde böğulduk. ayrıca oceanic 6 lısı bu bölümde öğrenilecekti hani noldu jin ölmüş oda 6 nın içindemi şimdi :)

Enderul demiş,

15 Mart 2008 @ 19:45

Henüz iki aylık evliyim demişti zaten için.. flashback olduğu kesin.. bir aldatmaca içine girmişler bu bölümde..

idris charlıe demiş,

15 Mart 2008 @ 19:58

nasıl ya uçak düşdüğünde jin ölmüş diyo allahım herşey şaşırtıcı bi ilk geldikleri zaman a bide şimdie bakıyorum allahım bu lost varya …:))(

idris charlıe demiş,

15 Mart 2008 @ 19:58

kafa karıştırma makinesi :)

SoNGoKou demiş,

15 Mart 2008 @ 20:18

Jin gerçekten ölmüş olabilir. Çünkü ölmemiş olsa, Sun neden Jin in mezarına gitsin,Mezara gitti ki Jin gerçekten öldü:D

drşafak demiş,

15 Mart 2008 @ 22:00

arkadaşlar bence jin ölmedi
evet jine ait görüntüler flashback
sun ınkilerse flashforward dı
mezar taşında yazan tarih 22 09 2004 yani uçağın adaya düştüğü tarih
bence sun adadan tek başına jin olmaksızın çıktı, hala takip edildiklerinden kocası için bir mezar taşı gerekliydi hatırlarsanız hurley ve diğerleri geride kimsenin kalmadığı şeklinde hayatlarına devam ediyorlar muhtemelen bunu ben istemiştir
mezar başında sun ağlıyordu kocasından ölümünden değil yanında olmayışından dolayı

idris charlıe demiş,

15 Mart 2008 @ 22:22

drşafak o zmn nie mezar taşına bakıp ağlıyo annesimi o jin yanında olmadığını düşünüp mezar taının yazılarına bakarak mı yaptı biraz anlamsız bence ama saygı duyuyorum :)))

bluefire demiş,

15 Mart 2008 @ 23:15

bence jin adada ve ölmedi. fakat oceanic 6 sının adya dönememe gibi bir sorunları var. Bu yüzden ölmüş gibi üzülüyor sun. ???

Caglan demiş,

16 Mart 2008 @ 00:00

Sun Jin’in mezarına gittiginde mezar taslarındaki tarihlere dikkat ederseniz 3 tane tarih yazılı:
-1974′lü bir tarih : Muhtemelen Jin’in doğumgünü
-22.09.2004 : Uçağın düşüş tarihi.
- 1980′li bir tarih : ? Bu tarihin de Sun’un doğumgünü olma ihtimali var. Sonuçta iki ayrı doğum tarihi ve tek bir ölüm tarihi. Yanyana yatmaları ve aynı gün ölmeleri açısından Sun ve Jin’in ortak mezarları olma şansı yüksek. Eğer öyleyse, Jin’in gerçekten ölmediğine dair varsayımlar güçleniyor olabilir, eğer o 1980 tarihinin başka bir açıklaması yoksa. Tabi durum böyleyse de o zaman Sun’un kurtuldugunu insanlar bilmiyor mu, o Oceanic 6′te değil miydi,hadi Jin’İn mezarını yaptılar da SUn yaşar şekilde ortaya çıkınca niye Sun’un mezarını kaldırmadılar gibi sorunlar ortaya çıkıyor….

Caglan demiş,

16 Mart 2008 @ 00:12

en son yazdıgım mesaj hakkında bir hatamı farkettim ve düzeltiyorum: mezar tasında 1980 tarihi var ve o buyuk ıhtımal sun’un dogumgunu ama bunda normal bir sey yok. Jin olunce karı-koca mezarını yapmıslar,Sun’un da dogum tarıhını mezar tasına yazmıslar, Sun olunce onu yanına gomecekler. Tabii ki orda yatan Sun mu, yoksa temsili mezar mı, yoksa baskası mı yatıyo onlar baska bir sorun…

Caglan demiş,

16 Mart 2008 @ 00:13

bunda anormal birsey yok demek istedim, bu sondu.. :)

arda demiş,

16 Mart 2008 @ 00:31

valla okudugum yorumların ıcınde en guzelı mınıalkan helal olsun cok ınce ve ayrıntılı bır konuya degınmısın. jın ın mezar tasın da ölüm tarıhı olarak ucagın dusutugu tarıh yazıyor. e pekı ucak dustugune gore sun kımden hamıle kaldı adama sormazlar mı sen hamıle kaldıgın da adadaydın ve jın de dusus anın da öldü ise bu cocuk kımın dıye ne cevap verebılır ınsanlara. umarım senarıst ler bır hata yapmamıstır. tekrar resekkurler mınıalkan

lost_delisi_55 demiş,

16 Mart 2008 @ 11:21

ark. minialkan ve arda haklı bence doğru tespit etmişler bence lostta bi mantık hatası yapılmış olabilir jinin öldügüne inanmıyorum o adada kaldı madem jini uçak kazasında öldü gibi gösteriyolar sun kimden hamile kaldı bu suna sorulmaz mı bu arada oseanıc 6 lısının 5 i belli oldu acaba diğeri kim sawyer ana karekterlerden biri o olabilir ama benim tahminlerimden biride tabuttaki isim sawyer olabilir lost senarisleri röportajlarında tabuttaki kişinin yakın bir zamanda gösterileceğini söylemişlerdi umarım fazla uzatmazlar

lost_delisi_55 demiş,

16 Mart 2008 @ 11:49

ya ark. röportajlara tekrar baktımda lindelofa oseanıc 6 lıyla ilgili bi soru soruluyo hatırlarsanız benjamin flaşhfowardlarda görünmüştü benjaminin bu 6 lıdan olup olamayacağı soruluyo oda neden olmasın cevabı veriyo ve şunuda ekliyo 7. bölümün sonunda bu 6 lının tamamı öğrenilmiş olucak demiş sunun bu grup içinde olduğu kesinleşti 6. son kişide benjamin oluyo

Serhat demiş,

16 Mart 2008 @ 14:36

Bu Konuda 2 Teorim Var:
I) Jack İn Mahkemede Anlattıkları Tamamen Olmasada Çoğu Doğru Adadan 8 Kişi Gitmeye Çalışıyorlar. bir kaza Oluyor Ve Bu Kazada Claire Ve Jin Ölüyorlar. Kalan 6 Kişi + Aeron Kurtuluyor. 6. Kişi Halen Muamma İleriki Bölümlerde Bu Ortaya Çıkacak.
II) Adadakiler Ve Gemidekiler Büyük Bir Çatışmaya Giriyorlar Others lar da Bu çatışmaya Bir Şekilde Dahil Oluyor Ve Jin , Sawyer , Claire Ve Juliet Bu Kapışmada Ölüyorlar. Diğerleri Others lar Yardımıyla Yada Kendi Başlarına Adadan Kurtuluyorlar.
Kendi Başlarına Derkende Sayid Helikopterle Gelir Ve 6 Kişiyi Adadan Kaçırırcasına Götürür.

sooon demiş,

16 Mart 2008 @ 16:39

takıntılısınız heee
olduğu gibi izleyeceğinize hep farklı yorumlar yapıp kendi kafanızı kendiniz karıştırıyorsunuz. Jin ölmüş işte izledik ve öğrendik. Nasıl öldüğünü, ne zaman öldüğünü ya da gerçekten ölüp ölmediğini ileride görücez. Ne diye uzatıyorsunuz kardeşiiiiiimmmm.

lostgirl demiş,

16 Mart 2008 @ 17:25

bence jin ölmedi adada kaldı oyüzden de o bir temsili mezar ve uçağın düştüğü tarih yazıyo jinin ölüm tarihi…sun kimden hamile kaldı ne yaaa bize 3 sezon olmayan ölmüş jini göstercek değiller yaa…
jin adada kaldı..işte bu kadar..

orkide demiş,

16 Mart 2008 @ 17:45

bencede izleyelim görelim. nasıldı nedendi niçindi senaristler bu soruları bizlere sordura biliyorlarsa cevabınıda vermek zorundalar.

desmond demiş,

16 Mart 2008 @ 22:41

arkadaslar tabikide jin’in olum tarihinde uçagın düstügü tarih yazıcak neden kimse 6. yı aeron olarak dusunmuyo onu anlamıyorum…

asli37 demiş,

17 Mart 2008 @ 01:31

sun uçak düşerken hamile oldugunu söylemiş olabilir belki.
ama sun mezarın başında ağlarken jin in öldüğüne dair en ufak birşey söylemedi. sadece seni çok özlüyorum dedi.
ondan öcne de jin sun a adadaki bir sahnede seni asla yalnız bırakmayaagım demişti. jin ölmüş olsa sun orda bunu anımsatacak bir şeyler söyleyebilirdi. çnkü jin in seni asla yalnız bırakmicam demesi gözümüze sokuldu.
6lıdaki kişi benjamin olamaz çnkü o uçakta değildi. o olsa adada yaşayanlar oldugu ortaya çıkacak. zaten benjamin de normalde adadan istediği zaman çıkabilen bi insandı.
sayid de 6lıda değil bence. çnkü golf oynarken 6lıdan biriyim dediğinde şaşıran adamı öldürmüştü. artık adada ne olduysa sayid ben in himayesi altına girdi demekki.
ama bir arkadaşın söylediği birşey var. sayid helikopteri alıp sadece 6 kişiyi adadan götürdü die
belki o helikopteri alan kişi des veya jackti 6 kişiyi alabildi sadece
claire de aeron u da kate e verdi orda kalmasın die.
ama o zmn neden kimse geri dönüp onları kurtarmayı düşünmüyo
5.sezon adaya geri dönmeleri ile ilgili olacakmış
6.sezında adaya geri döndükten sonra olan olaylarla ilgili
demek bu sezon sonunda öğrenicez herşeyi
ayy çok yazdım :) kafam karıştı her yazıyı okuyup kafamda birleştiriyorum

asli37 demiş,

17 Mart 2008 @ 01:34

ve şöyle birşey daha var kate mahkemede yargılanırken avukat aeron u hakime söylemeyi teklif ediyo ama kate asla bunu söylememesini istiyor. bu 6lı bu kadar tanınmışsa o zaman aeron u nasıl bilmiyolar.
ayy valla karıştı kafam yine

4223161584 demiş,

17 Mart 2008 @ 10:33

jin in telefonu yere attığı sahnede bariz bir şekilde yerdeki gölgenin kameramana ait olduğu gözüküyor.ve bu bölümde jin ve dez in uykudan uyanırken sahnelenmesi de dikkat edilmesi gereken bir başka ayrıntı.bir ayrıntıda plakadaki 23 sayısı.

burak demiş,

17 Mart 2008 @ 12:00

bence jin in flashback i değil

gandagana demiş,

17 Mart 2008 @ 17:02

ya arkadaşlar oceanic 6lısı diyip duruyoruz ben in bu 6lı içinde olma ihtimali yok gibi o uçakta değildi ki???? bence 6lı tamamlandı bunu düşünmeye gerek yok :
jack
kate
hurley
aaron
sayid
sun

gandagana demiş,

17 Mart 2008 @ 17:03

çocuğu neden adamdan saymıyosunuz anlamadım ki:D

gandagana demiş,

17 Mart 2008 @ 17:07

hmm şimdi asli37 yi okudum ben avukatın kate e öyle bir şey sölediğini unutmuşum.neden aaron ın bilinmemesini istediler eğer bilmiyolarsa bu durumda tabiki 1 kişi daha kalıyo geriye

khellem demiş,

17 Mart 2008 @ 17:09

arda… ghost rider filminde de Goodwin’i görüyoruz. hayalet sürücünün babası olarak… Smokin’ Aces filminde de Jack otelin güvenlik şefi… Charlie ve yüzüklerin efendisini biliyoruz zaten…

BHR demiş,

17 Mart 2008 @ 21:53

michael’da matrix de oynamıştı…

omerharun demiş,

17 Mart 2008 @ 22:11

arkadaşlar kurtulan 6 kişi adadaki insanları korumak için uydurma yasamlar sürüyorlar.Dikkat ederseniz sun dogum yaperken doktor dan kocasını aramasını istiyor.Bnce jin zarar görmesin diye ölmüş gibi gösteriyorlar.Bu altı kişi tekrar plan yapıp diğerlerini kurtarmaya calısacaklar.

Serhat demiş,

17 Mart 2008 @ 22:44

khallem michael de matrix de oynuyordu :)

ertu12 demiş,

18 Mart 2008 @ 01:28

Aaron adamdan yani oceanic altılısından biri sayılmıyor çünkü uçak düştüğünde uçakta değildi..Yolcu listesinde de yoktu.Çünkü adada doğdu.Tıpkı Benjamin gibi uçağın yolcularından olmayan kimse oceanic 6lısından sayılamaz.

Bence 6. kişi desmond.Gemiden sayidle birlikte helikopteri alıp havalanacaklar ve 6 kişi daha alıp adadan ayrılacaklar..

1-Jack

2-Kate

3-Hurley

4-Sun

5-Sayid

6-Desmond

7-Clarie

8-Jin

Helikoptere binerler fakat clarie ve jin’in başına bişeyler gelir ve ölürler.Böylece 4. sezon finalide gerçekleşmiş olur. :)

memo demiş,

18 Mart 2008 @ 03:17

tabuttaki kisi sayit ben onun ortaya cıktıgını ogreniyor ve oldurıyor kımsede cenazesine gitmiyo cunku ben icin calisiyor.ikinci olay ise kate kampta kaldigi sure icinde jack neden kaldin dedi oda kacak olayını merak ettim dedi bence bizi orda yaniltiyorlar kate sawyerdan hamile ve sawyer in istemedigini duyunca ona soylemedi cunku jakc nedense bebgi gormek ıstemiyor clare in olsaydi neden bu kadar isteksiz olsun.son olarak claire adada kalanlardansa onun anisina ismini ayni vermis olamaz mi bence bizim ole dusunmemizi istediler.

osman789 demiş,

18 Mart 2008 @ 04:12

ertu12, aeron ve benjamin uçakta değildi diye oceanic6 ten saymıyorsun da adaya yelkeniyle gelen desmond ı neden sayıyosun

burak demiş,

18 Mart 2008 @ 09:26

abi tabuttaki kişi nasıl sayid olur nasıl dizi serediyosunuz ya biraz dikkat :D sayid müslüman

burak demiş,

18 Mart 2008 @ 09:29

oceanic altılısı kurtulurken claire bebeği kate veriyor bencee :/

CnDnz demiş,

18 Mart 2008 @ 13:52

Arkadaşlar birşey soracağım dikkatimi çekti. dizinin 14:30 saniyesinde SUN’ı tekerlekli sandalyede taşıyan HEMŞİRE ile, JİN’e 37:30′da neden bu kadar erken gidiyorsunuz diyen HEMŞİRE aynı HEMŞİRE mi? Bu çekik gözlüler çok benziyor birbirine. EĞER aynı hemşire ise İŞLER çok karışır :))

Kayıp demiş,

18 Mart 2008 @ 17:02

iki hemşire aynı.

ertu12 demiş,

18 Mart 2008 @ 23:22

evet desmond’da uçakta değildi…Bu dikkatimden kaçmış. O halde desmond dışında biri ile havalanıyorlar. Bu da oğluna kavuşma amacı ile benjamine hizmet edem michael olabilir.

idris charlıe demiş,

20 Mart 2008 @ 20:12

allah allah hmmm.

ertu12 demiş,

20 Mart 2008 @ 23:08

ya arkadaşlar o bölümde herşey çok açık…Jin 2000 yılına ait flashback’inde yine sun’ın babasının işlerini yürütmektedir.

Ve Sun’ın babasının ortaklık veya belli bi çıkar peşinde olduğu birisinin torununun doğumu için Sun’ın babasının adına doğum hediyesi ve tebrik göndermek için hastaneye gitmiştir.

Senaristler kafa karıştırmak için Sun’ın doğum görüntüleir ile aynı zamanlarda yayınladılar bu flashbacki..

xxhalilx demiş,

21 Mart 2008 @ 03:24

2000 yılında doğan bebek sun ve jin in değil kibuyukelçinin mi ne

aLizee demiş,

21 Mart 2008 @ 12:42

ARKADASLAR BURADA 4.09 (Bakir?) Promo videosu var.lutfen dikkatli izleyin claire in başı dertte olabilir….
http://raftreload-media.blogspot.com/2008/03/4×08-bakir-promo-abc.html

lost_mania demiş,

23 Mart 2008 @ 13:46

ya ben bi şey anlamadım yaa :(

idris charlıe demiş,

4 Nisan 2008 @ 15:11

2000 de ölüyo adada ölmüyor nasıl yahu kafa karıştırıcı anlamadım ve capricorn sana katılıyorum çok haklısın bence çok sakin karşıladı sen bizi sattın ana lucia öldürdün libby de vurdun demedi nasılsın dedi duvara çekti o kadar inanılaz

sawyershannon demiş,

17 Nisan 2008 @ 14:37

mezar taşı nda ki ölüm tarhii 24 eylül 2004 yani uçak kazasının olduğu gün

srasra demiş,

19 Nisan 2008 @ 15:38

jin hastaneye pandayla grdiinde hemşirenin biri sizn çocuğunuz var mı gbi bi soru soruyo jin” 2 aylık evliim” dio flash back’le flashwrd u karıştırmışlar

tayfun demiş,

23 Nisan 2008 @ 00:47

jin le ilgili karışıklık yapmaya çalışmışlar .halbuki adam ölmüş işte.aeronun sayılmaması normal.kimsenin bilmesi istenmiyo çünkü..
6.kişi de sawyer olacak

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın


Basın ve Yayın