Kim Bu Jacob?

hurley.jpg

Lost 4×01 “Sonun Başlangıcı” adlı bölümde en dikkat çekici sahne hiç kuşkusuz Hurley’ in kulübede (Ben’ in daha once Locke’ u götürdüğü Jacob’ un kulübesi) olan sahnedir.

jacob_kulube.gif

Kulübenin içinde kimin olduğuna dair birkaç tahmin yürüttük aşağıdaki resimlere dikkatli baktığımızda sandelyede oturan kişinin, Jack’ in babasi olan Christian Stephard’ la şaşırtıcı benzerlikler taşıdıgını görüyoruz Sizce Christian Stephard ile Jacop aynı kişimi?

(sahneden bir görüntü)
christian_stephard03.jpg

(görüntünün oynanmış hali)
jacob_christian_stephard02.jpg

(takım elbisie altına beyaz ayakkabılar iki farklı sahnede ki ilginç benzerlik)christian_stephard01.jpg
christian_stephard04.jpg

Hurley korkarak kulübeden kaçtığı sırada karşısına John Locke çıktı. Kulübedeki diger kişi Locke olabilir mi?

john-locke-ve-goz.jpg

En ilginç soru ise içerdeki kişi Jacob ise Hurley’ de Jacob’ u görebiliyor mu?


serhat demiş,

3 Şubat 2008 @ 07:17

olabilirmiler fazla zaten herşey açık seçik gözüküyor jacop jack in babası o sırada klubedekide john

serhat demiş,

3 Şubat 2008 @ 07:18

en ilginç sorunun cevabıda o adaya uçakla düşen herkes jacop u görebilecek.

ayaz demiş,

3 Şubat 2008 @ 12:48

açık bir şekilde oynanmış fotoğrafda jackin babası olduğu anlaşılıyor ama ne alaka, hurley ve Christian?!?!?! bence jacop kesinlikle ve kesinlikle christian değil, 4. sezon promolarında gördüğümüz bir sahnede Jeff Fahey’e (dizideki ismini daha karşılaşmadığımız için bilemiyorum) Juliet’in pansuman yaptığını görüyoruz. benim kanaatimce jacop Jeff Fahey. saçları, suratı tıpatıp aynı, hatta lostfan sitemizin 4. Sezon Şaşırtacak!
14 Ocak 2008 , 11:57 · Kategori: - haberler

tarihli yazısında bu konuya değinmiştik, incelerseniz mutlak olarak göreceksiniz.

cew demiş,

3 Şubat 2008 @ 13:13

O Kulubede koltukta oturuyor die christian illa jacop mı olmalı yane o gözde hep bana mikhail i hatırlatıyor yada diziye henüz girmemiş biri olabilir

göker demiş,

3 Şubat 2008 @ 14:38

bence de sandalyede oturuyor olması ille de jacob olduğu anlamına gelmez:)

anil17may demiş,

3 Şubat 2008 @ 15:18

Uffff seviom bu diziyi ya :(:( hayatımın anlamısın :)

losttraford demiş,

3 Şubat 2008 @ 15:57

jacop istediği kişinin yerine geçebilio.ama anlamadıım locke’un orda olması.bu locke’la jacop arasında bişler var

yunuss demiş,

3 Şubat 2008 @ 16:23

yaa onu bunu bırakın da aklıma bişi takıldı:)hurleyin jacobun evini buldugu sahne kurtarma ekibiyle temas kuruldugu günün akşamı değil mi??e o sahnede john,naomiye bıçak fırlatırken kendi de vurulmuş değil miydi??nasıl oldu da aynı günü akşamı sapasağlam çıktı karşımıza??bu da mı jacobun marifeti??

munir demiş,

3 Şubat 2008 @ 16:50

arkadaslar kesin olmamakla birlikte Fahey denilen adam jakoba cok benziyor,dikkatlice bakın,Jack in babası değil, saçları ve yüzü tıpkı o..Jakop, Walt kılığında Locka görünerek Johnu iyileştirdi ve Lock da Naomiyi öldürdü..Hurley ise şişko diye yalnız bırakılmıştı ve de o jakobun mekanını buldu..Hurley hayali şeyler görmede zorlanmadığından (onun akıl hastanesinde kaldığını) bence o da Jakopla görüşüyor, o da adadan gitmek istemiyor..Ayrıca Benjaminin karizma sıfırladığından Jakobun adamı artık Lock..

demet demiş,

3 Şubat 2008 @ 22:25

ben o adamın kim olduğu hakkında kesin bişey diyemem tabii ama christian sheppard ölmemiş ve kesinlikle hayatta, 4. sezonda bu ortaya çıkacakmış. ama jacob o olamaz gibime geliyo nedense.. christian içkiye düşkün bi cerrah sadece, ama benjamin diodu ki jacob’u öle çat die görmeye gidemezsin, yok sinirlidir falan, hem john da göremedi jacob’u.. oysa ki christian gayet sıradan biri gibi..mi acaba :)

tubi demiş,

3 Şubat 2008 @ 22:48

Benjamin, John’u klübeye götürdüğü zaman, John o karmaşada Jacob’u saniyelik bile olsa görmüştü ve sesini duymuştu.
Sandalyede oturana gelince; Christian’ın aynısı bu adam evet, gerek takım elbisesi gerek beyaz spor ayakkıbıları tanıma ve önceki bölümlerde gördüklerimize uyuyor. Lost bizi hep dumurlara sürüklediği için kendimi bir fikre çok fazla kaptırmıyorum, sonuçta yine beklemediğimiz bir şey çıkabilir :)
Camdan bakan göz Mikhail olabilir, yada daha dikkatli izler ve durdurursanız (çünkü buradaki fotoğrafta tam görüntü alınmamış) dudağın üst bölümündeki izin, Jack’in yüzündeki iz ile aynı olduğunu anlayacaksınız, yani iz demeyelimde işte, bakın anlaşılıyor ne demek istediğim…

demet demiş,

4 Şubat 2008 @ 00:11

bu arada az önce 4. sezon trailer’ını bidaha izledim ve orda kısacık bi görüntü var christian’ı sandalyede otururken görüyoruz, yukarıdaki resmin aynısı.. yani jacob christian mı emin değilim hala ama o evdeki adam christian..

sefid demiş,

4 Şubat 2008 @ 02:13

yaw, adamlar nasıl dizi yapmış ya, insan 2-3 bölüm ard ard aizlemek istiyor bi oturuşta…

medjai demiş,

4 Şubat 2008 @ 03:28

jacop bazen christian bazen walt bazen siyah bir duman bazen hani ben in çocukken karşılaştığı adam… yani jakop istediği kişi gibi görülebilen soyut bişi. bence yani en mantıklısı bu dimi ama:)

celine demiş,

4 Şubat 2008 @ 12:09

bence jack’in babasına çok benzio ama şu düşünceyede katılıorm jacob herkesin yerine geçebilio bu yüsden gerçekten km olduğunu şu anda bilemeiz.
ama şu juliet’in Jeff Fahey’e pansuman yaptıı sahneye bnde baktım onada çok benzio saçları falan filan yani jacob bence herkesn yerine geçiyor.

not: ne herif yaaaa:D

schafak demiş,

4 Şubat 2008 @ 13:32

kesin o merak etmeyın :D mıssıng pıeces13 de bakın beyaz ayakkabılar hakketen aynısı.bu arada cok saol super bılgı..

Dagos demiş,

4 Şubat 2008 @ 14:28

yaw arkadaşlar takıldığınız konu çok saçma…
orası jakop un mekanı we oturan da jakop die tanımladığımız bir warlık..siyah bi yerden nasıl .ıkardınız c.shepard olduğunu anlayamadm..zaten c.shepard olsa bile jakop un insan kılığına girdiğini biliorz.

bu arada camdan bakan kişi desmond a inanılmaz benzio

Aslıhan demiş,

4 Şubat 2008 @ 17:09

Arkadaşlar neden herkes Jacob’ın istediği fiziksel forma bürünebildiği gerçeğini gözardı ediyor? Jacob istediği zaman Cristian, istediğinde Walt, istediğindeyse bir at olabiliyor o yüzden “trailer”lara güvenmeyi pek doğru bulmuyorum. Ayrıca Benjamin’in küçüklüğünü gördüğümüz bölümde, annesini aramak için ormana daldığında karşısına çıkan adam, Ben’in günümüzdeki adadaki yardımcılarından birisi. Üstelik Benjamin 40′lı yaşlarına kadar gelmişken o adamda (sanırım adı Robert) hiç yaşlanma belirtisi göremiyoruz. Sizce de bunda bir gariplik yok mu???

sukruemre demiş,

4 Şubat 2008 @ 17:22

arkadaşlar ben çözdüm spoiler içerir yazım.

Bakan camdan bakan john locke,jacob’un arkadaşı cristian shephard vejacob cristian shephard değil.

Sputnik demiş,

4 Şubat 2008 @ 19:59

Jacob ın cristian shephard olduğunu anladım açık bi şekilde belli oluyo zaten belki değildir ama , Hurley camdan baktığında çıkan gözün john locke olmadığı kesin. Dikkatli bakarsanız Hurley e bakan adam uzun saçlı. Biraz Michael a benzettim ama o değildir büyük ihtimalle.

börnard demiş,

4 Şubat 2008 @ 20:03

Bence Hurley’e bakan adam da Hurley’nin ta kendisi iyi bakın anlayacaksınız.Yani kendisinin halüsinasyonunu görüyor bence

Dagos demiş,

4 Şubat 2008 @ 20:06

ewet kesinlikle john lock e değildi…

Baby Brother demiş,

4 Şubat 2008 @ 20:27

aarkadaşlar farkındamısınız ama 3. sezonun son ii bölümünde 2 yerde jack babasıyla ilgili bişey söylüyo birincide kendisiyle tartışan zenci doktora aşağıy git ve babamı çağır eğer o benden daha sarhoşsa bu ameliyatı yapmıcam dio ikincsnde lütfen dikkat:bu ilaçları cristian shepard adına yazın diyo sonra kadın kontrol edip babanızın yazdığı reçete bu ilaçları almanıza yetmez diyo babası ölmüş olsa ölü bir insanın yazdığı reçeteyle ilaç alamassınız demesi gerekmezmiydi ve dikkat edin bu laflar özenle araya sokulmuş cümleler…biraz dikkat:.:….::::::lost::..::.

Dardanel demiş,

4 Şubat 2008 @ 21:41

Arkadaşlar iki sorum var? 1- 4 sezon 0. bölüm diye bir şey var. O bölüm nedir? Farklı bişeyler var mı yoksa geçmişin kısa bi özeti falan mı? 2- Jack akıl hastanesindeki Hurley’i ziyarete gitmişti. Orada sakal bırakmalıyım gibisinden bi takım konuşmalar geçti. Peki Jack’in o sakallı hali daha mı sonrası? 3 sezonun sonundaki Kate ile buluşma sahnesi Hurley’i ziyaretinden sonra mı gerçekleşiyor.

celine demiş,

4 Şubat 2008 @ 21:50

0. bölüm geçmişin kısa özetidir.ewt jack’in sakallı hali daha sonrası.we ewwt kate’le buluşma sahnesi hurley ziyaretinden snra gerçekleşiyor.

çok sert konustum(:

108_erzincan demiş,

5 Şubat 2008 @ 00:02

arkadaşlar biraz daha dikkatli bakınca sanki pencereden bakan yüz bir asyalıya aitmiş gibi. ilk gördüğüm anda jin yada başka bi koreli falan gibime geldi. bence. ayrıca 4. sezonun ilk bölümündede iyice anladıkki adada her ne halt olduysa millet kafayı yemiş anlaşılan. ben denilen adam haklı heralde. neyse ii seyirler

antigsamet demiş,

5 Şubat 2008 @ 00:05

arkadaşlar jacob 3.sezonun son bölümlerinde gözüküo zaten uzun saçlı bi adam jack in babası değil yani 3.sezon da 5 sanie falan gzüküo

ismrliyimm demiş,

5 Şubat 2008 @ 01:37

bence resimle flan oynama yok. jacop jackin babası mı bilinmez ama, o sandalyedeki jackin babasıydı. bi de o beyaz ayakkabılar başka yerde daha çıkmıştı sanki. hani şu hurleyin hayali arkadaşı adada ortaya çıktığında uçurumun kenarından atlarken elinde bi beyaz ayakkabı kalıyodu tıpkı christianın ayağındaki gibi. belki aralarındaki bağlantı ordan olabilir. bi de jacop mı bilmem ama bu adamda bişeyler var esrarengiz. öldü mü yaşıyo mu belli değil. ayrıca clairenin de babası. hemen hemen her karakterle bi bağlantısı da var. jacop olma olasılığı yüksek.

sefid demiş,

5 Şubat 2008 @ 03:00

baya kişi ölecek gibi gözüküyor ilerleyen bölümlerde,
bu flashforward işi baya farklı bir anlatım yöntemi, sanırım daha evvel gerek TV de gerek Perde’de pek kullanılmadı.

Aslıhan demiş,

5 Şubat 2008 @ 05:33

Düzeltme: Benjamin’in yardımcısı Richard değil Robert. Özür dilerim karışıklık için…

Aslıhan demiş,

5 Şubat 2008 @ 05:41

Ayrıca yabancı bir sitede okuduğum eski bir “spoiler”ı paylaşmak istiyorum. Çevirisini yaptım arkadaşlar, buraya onu aktaracağım. Ama orijinali için isteyene link verebilirim.

“Akla yatkın bir teori:
Bütün karakterlerin hikayeleri birer döngünün üzerinde. Kim bilir kaç keredir (belki de yüzlerce) ve ne kadar uzun zamandır aynı döngüyü yaşayıp duruyorlar.
Tek yapmaları gereken bir döngüde olduklarını fark etmek; böylece daha önce yaptıkları hataları tekrarlamayacaklar. Bu yüzden Jack’in gelecekteki hayatı niteliksiz mesela. John Locke bunu fark ediyor, Benjamin ise zaten biliyor. Bu yüzden aslında kötü olmayan fakat kötü gibi görünen şeyler yapıyorlar (John’un Naomi’yi öldürmesi gibi).
John, Jack’in kurtarılma çalışmalarını engellemeye çalıştı çünkü gitmemeleri gerekiyordu, ya da en azında şimdilik, o şekilde ve o zamanda kurtarılmamalılardı. Bu yüzden “Bunu yapmamanız gerekiyor” dedi, onları uyarmaya çalıştı. O yüzden “flash forward”lardaki Jack geri gitmek istiyor. Bir yanlış daha yaptıklarını biliyor, ki bu yüzden Kate’e yalan söylemekten yorulduğunu söylüyor.
Desmond’ın “flash back”leri hepsinin daha önceki döngülerde yaşadıklarının ve yaptıkları hataların anıları. Yalnız, o bunları anahtarı çevirip ambarı patlatmasıyla birlikte hatırlamaya başlıyor ve şimdi bu görüntüleri engellemeye çalışıyor. Charlie’nin ölümüne dair gelen her görüntü yanlış giden döngülerdendi. Gelecek sezon muhtemelen o ana tekrar gidecekler ve Desmond Charlie’nin boğulmasını da engelleyecek.
Dahası, eğer hala fark etmediyseniz, denizaltındaki istasyon ilk kurulduğunda, o kodu programlayan müzisyen Charlie’ydi, “Flame Station” ın patlamasını satranç bilgisi sayesinde Locke programladı, Hurley de sayılarıyla ambarı…. Tüm bunlar geçmiş bir döngüde meydana geldi. Hepsi, bir dahaki zaman döngüsü için kendilerine ipucu bırakıyorlar. Henüz görmediğimiz bir döngü. Ama eminim ileride göreceğiz. Bu demek oluyor ki; gelecek sezon döngüyü tekrarladıklarında, Charlie dönmüş olacak.
Evet Charlie öldü ama sadece bu döngüde. Walt kendilerini uyarmaya çalışarak döngüler arasında iletişim kuruyor bu yüzden bazen verdiği bilgi geçmişe geliyor. Sonunda, her karakter neyi bilmeleri gerektiğini fark edene kadar döngüyü yaşamak zorunda kalacak, kim bilir, belki de en başta asla ileride o uçağa binmeyecekler ve kazazedelerin hiçbiri, yolları daha önceden defalarca kesişmiş olmasına rağmen, birbirleriyle tanışmayacaklar; ki bu hiç tanışmamış iki insanın asla açıklayamayacakları bir şekilde birbirlerine bağlıymış gibi hissetmelerine sebep olur.”

gkhanfbc demiş,

5 Şubat 2008 @ 12:35

arkadaşlar benjamin’in yardımcısı richard’a dikkat….
adanın gizemi bence bu adam.. ben 10 yaşında adam orta yaşlı yakışıklı uzun saçlı bi kılıkta.. ben 40 yaşına geldi adam hala aynı tek fark şaçları kısa…

ayev demiş,

5 Şubat 2008 @ 13:45

kesinlik cevap şu:Jacob jack’in babasının bedenini kullanıyor zaten bilindiği üzere jacob şuana kadar sadece ben tarafından görüldü.

Dagos demiş,

5 Şubat 2008 @ 17:43

aslıhan duyduğum en saçma teori buydu..
bu arada adadan kurtulanların biri de sayid jarrah…sayid yine birilieri için çalışmaya başlıo…
diğer ikili de sun-jin yada anne-oğul

Aslıhan demiş,

5 Şubat 2008 @ 18:07

Arkadaşım teori bana ait değil :) Dediğim gibi yabancı bir sitede okudum ve paylaşmak istedim. Sana mantıklı gelmeyebilir. Tamamen de doğrudur demiyorum, sonuçta teori, adı üstünde. Yalnız doğruluk payı olan yerleri de yok değil…….

Lost Tutkunu demiş,

5 Şubat 2008 @ 19:05

Arkadaşlar ASLIHAN haklı bence yazmış olduğu teorinin gerçeklik payı yok değil.Gerçekten son bölüm de jack in dediği gibi sanki adaya düştüklerinden beri yüzyıllar geçmiş gibi….

mrt-lst demiş,

5 Şubat 2008 @ 19:47

ya bi dk harlie nası ölmedikine???

mrt-lst demiş,

5 Şubat 2008 @ 19:48

pardon charlie

Dagos demiş,

5 Şubat 2008 @ 20:08

Lost Tutkunu emin olduğum bişe war ki senn bu teoriden hiç bişe anlamadığın,,
teorine saçma diorm çünkü bi döngü söz konusu deil
ayrıca teori senn deilse nie yazıosn weya nie savunmuosn

foxy demiş,

5 Şubat 2008 @ 20:32

ben de Aslıhan’a katılıyorum, yazdıklarında büyük bi doğruluk payı olabilir ki çokta mantıklı geliyor aslında ama Lost bu :) nerede nezaman ne olacağı belli olmaz her an yön değişebilir.. bir de Ayev’in dediği bana mantıklı geldi, çünkü John kulübeye girdiğinde ne ses duydu ne görüntü vardı birtek devamlı gösterilen bir köpeğin tablosu vardı. Jacob beden kullanıyor olabilir ki Jack babasının cesetini bulamamıştı ki o sandalyede oturan Jack’in babasıydı. ama sonraki sahnedeki o kıvırcık saçlı profilde John’a benzeyen adam kimdi onu çözemedim. acaba Walt John’un yanına geldiğinde John ölmüştü de onun bedeninde olan Jacob muydu :S ki Jacob un John dan yardım istemesini de unutmamak lazım. birde John un paraşütle gelen kızı öldürmesi.. bunları ona Jacob yaptırıyor olmasın :S:S
çok soru var çoook … bir an önce 2. bölümü seyretmek istiyoruuumm

arda demiş,

5 Şubat 2008 @ 23:15

ismirlii o dusen adamın ayagında beyaz spor ayakkabı degıl sadece bıldıgımız terlıklerden vardı

antigsamet demiş,

5 Şubat 2008 @ 23:37

arkadaşlar şuna bi açıklık getirelim john locke 3.sezonda jacob un kulubesine girdiğinde jacob u görüyo dikkatli izlerseniz görürsünüz google resmlere jacob yazarsanız çkıyo resmi

bolcal demiş,

6 Şubat 2008 @ 00:24

döngü teorisi iyiymiş.desmond zaten döngüde olduğunu söylemişti.adadan gemiyle ayrıldı ama gene geri geldi sürekli aynı yöne gitmesine rağmen.belki gitti farklı bi zaman diliminde aynı şeyleri yaşıyıp geldi.bilinmez bu.
ayrıca jack’in babası başından beri yaşıyor.missing pieces’ı izleyenler bilir.yayınlanmamış bölümlerde jack’in babası vincent’a git oğlumu kaldır yapıcak işleri var diyor.
muhtemelen adada bu döngü ile alakalı,kaderin değişmesi ile alakalı test yapılıyor.jack’in babası da bu işin içinde.zaten adaya gelen herkesin nerdeyse jack’in babası ile bi bağı olmuş gibi.herkesin de babası ile problemleri olmuş zamanında.kilit babalarda ve jacobda.

idris charlıe demiş,

6 Şubat 2008 @ 00:40

bu jacop bene emir veriyosa john locke a neden bana yardım et dedi? anlamadım (belki ben’ den bıkmıştır haha)

celine demiş,

6 Şubat 2008 @ 12:41

bence buraya yazılan teorilere saygı duymalıyız bize mantıklı gelmese bile. ayrıca herkes beğendiği teoriyi buraya yazmakta özgür bu başka yerden okuduğu,gördüğü teoride olablir.bak yine sinirli konustum(:
arkadaslar size şu bluejean’in yanında hediye olarak verdiği lost ekini ŞİDDETLE öneriyorum içinde fena halde spoiler var ! bunları buraya yazmak istemiorm çnkü bi sürü insan diziyi izlemeden önce bunları okumak istemio olabilir yani herşeyi anında diziyle birlikte yasamak istio olabilir. ama bence en kral teoriler bu dergide werilmiş ben aldım we 1 günüm onu okumakla geçti ayrıca nefis posterler var hoş ben poster sewmem ama nese işte isteyenler alsın ben öneriyorum.

streethoop demiş,

6 Şubat 2008 @ 13:00

arkadaşlar yani bu diziyi istedigimiz kadar tartışalım istedigimz kadar teoriler uyduralım ama sonuçta hiçbiri dogru çıkmıo en sonunda bi yerde patlıo..bu lostu yapanlar kimsenin tahmin edemeyecegi bişe yapmışlar işte belli..

KEDI demiş,

6 Şubat 2008 @ 14:56

birden karsisina cikan adam kimdi Hurley pencereden bakarken???

Sputnik demiş,

6 Şubat 2008 @ 15:08

Daha kim olduğu bilinmiyo.:)

KEDI demiş,

6 Şubat 2008 @ 15:49

jorge garcia (hurley) ile yapılan bir röportaj’da jorge diyor ki; “bölüm çekilirken jacob’ın sandalyesine oturtulan kişi bendim..” daha sonra sandalyeye konulan kişinin christian olmasına ilişkin de; “belki sandalyede kendimi görmem yerine jack’in babasını görmemin daha ilginç olacağını (ki bence de daha ilginç) düşündüler.. ya da en başından beri niyetleri sandalyeye christian’ı oturtmaktı ama kimse bilmesin diye senaryoya koymayıp sonradan kendileri yaptılar”

streethoop demiş,

6 Şubat 2008 @ 16:13

ama sizinle yinede teorimi paylaşmak istiorum..benjamin dierleriyle işbirligi yapıp dharmanın adadaki bütün çalışanlarını öldürdükten sora dierleriyle işbirligine geçer..dharmaın dünyadaki çalışanlarıyla adanın baglantı kurmasını engeller ipleri kendi eline alır adadaki sinyalide engelleyerek dhrmanın adayla baglantısını keser..benle beraber olan dierleri dharmanın yarım kalan projelerini dewam ettrimek için bilim adamı toplamaya dewam ederler..çünkü ulaşılmak istenen şey dünya adına çok önemli bişeydir..sonucunda çarlinin engeli kesmesi sonucunda dharma adayı tekrar..helikopterdeki arkdaşlar birer dharma çalışanı hurleyle konuşmaya gelen zenci gibi..amaçları bizimkileri kurtarmak deil amaçları dharmaın deneylerini tekrar ele geçirmek adaya tekrar sahip olmak..8 15 ucagını düşmüş herkesi ölmüş gibi gösterende benjamin bence..bide kurtulan 6 kişinin içinde claire ın da oldugunu söleyen arkdaşlar çok var çünkü desmond onu gelecekte helikoptere binerken gördü die..fakat desmond bence charliye büyük bi kazık attı..gelecekte çarlinin penny le konuşmasını gördügü için çarliye böle söledi çarlinin bu işi yapması için..desmond pennye kavuşmak için zaten ölicek çarliyi bu sefer kurtarmamış oldu ve ölüme terk etti..

Dagos demiş,

6 Şubat 2008 @ 16:24

zaten bu teoriyi uygulayacak senaristler…
tabii biraz daha gelişmişini…
yok döngüymüş yok hastaymışlar vs…)

g.o demiş,

8 Şubat 2008 @ 01:08

arakadaslar bence lostun sırrı çözüldü adlı metini okudysanızn jacob ın o syah duman olduğu söleniodu ben ce doru jacob farklı bölümlerde bizimle bulusan black smoke

Murat ALP demiş,

8 Şubat 2008 @ 10:50

hatta türkce alt yazılısınıda aşagıdaki adresten izleyin..

http://www.youtube.com/watch?v=PetShJk_W0k

lostfelaket demiş,

9 Şubat 2008 @ 14:25

ASLIHAN arkadaşımızın teorisinie katılıyorum.. aynı teori bu sitede mevcut zaten. yada biraz benzeri, “kayıp ada” kbence çok mantıklı.. bu sitede yazılı teoriyi okuyunca aslıhana ve bana hak wereceksiniz..

onr7 demiş,

9 Şubat 2008 @ 23:56

jacob hani hurleynin gordugu goruntuyu sayarsak kesinlikli christian spheard da peki zamaninda lockeun gordugu esas jacob kimdi oda inanilmaz John Locke benziyodu belki John Locke jakob oda time travel yapabiliyor olabilir bunu dememdeki en buyuk etkende confirmed dead de hurleynin yagmurla ilgili sozune karsilik simdi dinecek demesiyle arasinda 5 saniye gecmesi bilmiyorum John Locke da Desmond gibi(favori karakterimdir buarada:D) hacthdeki patlamada icerdeydi ve desmondin bu patlama sonrasi bi zamanda paralel atlama yapabildigini hepimiz gormustuk belki bu sebeptendirki John Locke da ayni olaya maruz kalip boyle bi ozellige asina olmus olabilirki en basindan beri de adaya gelenlerin onlari kurtarmak istemedigini savunuyodu ve Charlotte a Ben ates ettigi sirada sadece yanina kostu ve yelek takip yasamasina cok sasirmamis gibi gorunuyodu bana biraz garip geldi bilmiyorum ya ayak ustu varsayim yarattim bu dizininde en onemli ozelligi bu degilmi:D (e not dizinin yapimcisi J.J Abram sin ikinci adi JACOB benden soylemesi)

Doğukan demiş,

10 Şubat 2008 @ 00:40

ya jacob biri deil herkesin yerine geçebiliyo ilk önce buna bi açıklık getirelm.fikri olan?

onr7 demiş,

10 Şubat 2008 @ 00:52

@Dogukan ben herkesin yerine gecebilecegini acikcasi hic dusunmemistim ama ya oyle bisey olsa coktan adayi kasip kavurmustu insanlar arasi form degistirmeyle bilmiyorum yani hani Benjamin’in John a gosterdigini Jacob olarak alirsak ordaki resim gene heryerde bagiriyo biraz John a benziyo okadar hani Hurleynin gordugude kesinlikle Jack in peder,senin teori burdan kaynaklaniyosa hakli olabilirsin ama yapimcilar bu Jakob olayi icin onun oynayacagi birini aradiklarini aciklamislardi hatta Johnun yaptigi bi ropartaj var gecenlerde bu kulubudeki kisinin onun olduguna dair yorumlar sonunda o sirada ben oturdum sandalyeye falan demis yani Jakob rolu icin biri araniyo ve ozamana kadar bizi killandiriyolar gibime geliyo tskler.

Doğukan demiş,

10 Şubat 2008 @ 01:22

bu kadar basit olamaz.black rock jacobun cismini emmemişmiydi o zmn ne die brilerini arıolar!jacob kesnlkle brlernn yerine geçebilio msla yeminin yerine geçmişti ekoyu götrdü en son konşrken eko ne yaptıysa hayatta kalmak için yaptım dedi yemi de benimle kardeşinmişim gibi konuşuyorsn dedi ve 5 dk snra yaklnlarda black smoke ekoyu öldürdü!

onr7 demiş,

10 Şubat 2008 @ 01:48

tamam ölen birinin yerine geciyo olabilir orda hemfikiriz ama ya john locke goruntusu ilk ben johnu tanistirmaya gittiginde olan goruntu sandalyedeki john degilmi sence bence cok benziyodu:S

idris charlıe demiş,

10 Şubat 2008 @ 02:29

valla evt john un peruklu hali gibi ama nasıl john oluyo zaten benjamin john a jacob u gösterdiğinde jacob john a yardım et dedi çok esrarengiz bencede bu jacob un var olduğuna biraz inanmıyorum ne yani bu jacob sandalyede sallana sallana ben e emirmi veriyo jacob gerçek değil dedim ama hatırlarmısınız ben küçükken bir adamla karşılaştı annesini ararken ,o olmasın yoksa o ben in şimdiki ve yanındaki adammı

onr7 demiş,

10 Şubat 2008 @ 02:58

o annesini ararken gordugu adam suanki richard alpert benin yanindaki asla yaslanmayan adam o zaten basli basina bi soru (kalemli gozlu sahis olarakta biliniyo:D)

cesim demiş,

10 Şubat 2008 @ 18:32

aslıhanın bahsettiği teori paralel evrenler teorisi mutlaka okunmalı. ayrıca helikopterle yeni gelen dan adındaki top sakallı arkadaşın ben fizikçiyim demesi, ilerde bu teorinin açıklanacagı anlamına geliyor.ayrıca teori bu saçması olmaz. iyi yada kötüdür. sadece teoriye saçma diyenler onu anlamamış olanlardır.

yoksa uçağa binerken güvenlik görevlisi olan benjamin linusu, uçak düşerken hatta ortadan ayrılırken nasıl seyreder. iki kişi gönderir aralarına karışması için. denizaltıyla adaya geldiysse denizaltı baya hızlı gidiyo anlaşılan :))

Doğukan demiş,

10 Şubat 2008 @ 20:36

senin güvenlik görevlisi dediğin john locke’un rüyasıydı.hani böle konuşamıodu fln bi kilise inşa ediyodu charlie de yanındaydı.bilinçaltında ben’i onları denetleyen kontrol eden others olarak gördüğünden o rüyada da güvenlik görevlisi olarak gördü.paralel evrenler teorisi kesinlikle doğru bunu en çok savunan kişilerden biriyim ama senn verdiğin örnek yanlış.

kate demiş,

11 Şubat 2008 @ 14:54

Bence en çok düşünülmesi gereken şeylerden biri de Benjaminin hayatının gösterildiği bölümde diğer arkadaşların da belirttiği gibi çocukken ormana kaçtığı gün Robert’ı görmesi ve onlara katılması. Ve adamın hala gencecik durması….

Onurabi demiş,

11 Şubat 2008 @ 15:18

Gözün sahibi : http://images.lostpedia.com/images/b/b3/Mittlewerk.jpg

Aslıhan demiş,

11 Şubat 2008 @ 15:23

Arkadaşlar John’un kulübeye ilk gidişinde görünen Jacob silüeti, dizinin ekibinde sahneden sorumlu bir eleman olan Rob Kyker’a ait. Yalnız seslendirme nedense Lost’un yapımcılarından Carlton Cuse tarafından yapılmış. Buraya resim ekleyemediğimiz için size gösteremiyorum. Fakat kendiniz de isimlerden yola çıkarak araştırma yaparsanız bulursunuz sanırım…

legolas53 demiş,

13 Şubat 2008 @ 18:33

jacobı bir kişilik olarak düşünmek biraz ilginç geliyor bana yani, sonuçta 4.sezonda da gördüğümüz gibi bu dharma girişimi mezopotamya topraklarına kadar uzanıyor.yani jacob, bir arkadaş yazmıştı istediği kişiliğin ruhu olabiliyor.buna katılıyorum.çünkü, o siyah dumanı nasıl açıklayabiliriz.yani , bir kişilikse o siyah duman nedir?kontrol edilebilen bir güç mü?yani Christian o zaman dharma haretinin başı? bence tartışılması gereken Christian nasıl geldi adaya birden?ve benjamin de christian dan korkucak bir tip değil dimi???

lostfanist.. demiş,

13 Şubat 2008 @ 22:23

arkadaşlar bu jacop adada çok önceden olan bi varlık jack’in babasının adaya gelişi ise 2004 yılında oluyor*tabutunun uçakla birlikte adaya düşmesi ile..büyük ihtimalle bu olay jacop ın jackin babasının kılığına girmesi ile ilgili bişey..tıpkı duman’a yemi’ye dönüştüğü gibi…camdan bakan adamın da lock olduğuna şüphe yok jacop la onun kadar ilgilenen başka bi adam yok*ben hariç..ayrıca hurley orayı gördükten sonra karşısına ilk çıkan adam lock ve hiçbirşey bilmiyormuş gibi yapıyor…4.sezon promo da son sahnede michael gözüküyor…walt la ikisi adada bi yerde kaldı ve çok değişik şeyler keşfetti bu arada walt bu yüzden uyarıyor lock’u..yani ordaki walt jacop değil…ama odada oturan kesinlikle jacop ın yansıması jacop ı ilk gördüümüzde zaten bununla bi alakası yoktu..sakallı bi adam gibi bişeydi..

Dagos demiş,

13 Şubat 2008 @ 23:49

cesim arkadaşım ben belki teori yi anlamadım(ki o senn düşüncen)

ben senn filmi anladığını sormak istiorm veya soruyu şöle sorm filmi nerenle anlıosn?

filmi anlamadığın müddetce teorileri nası anlıosun buda ada kadar esrarengiz bi konu:D

ferhat demiş,

14 Şubat 2008 @ 00:46

bence kesinlikle cristian shephard degil cunku az önce yeniden baktım20. bolume durdurdum hatta orda ama hiçbir benzerlik yok yukarıdaki resimle hiç alakası yok

ceykıb demiş,

14 Şubat 2008 @ 23:48

ya orda cristian shepard yok adam fhotoshop yapmış kesinlikle izlerken kim olduğu anlaşılmıyo sadece yaşlı biri o anlaşılıyo içerdeki gözü gözüken adam kesinlikle john locke deil johnun gözü yeşil içerden bakannıki daha koyu kahverengiye kaçıyo

ozgur demiş,

16 Şubat 2008 @ 00:48

arkadaslar hurley’nin karşısına cıkan lock olsaydı yol sırasında hurley kulube baska tarafta kaldı dediginde john sen nereden biliyorsun demezdi sanırım

lostfanist.. demiş,

16 Şubat 2008 @ 01:03

arkadaşlar bunu yapanlar senin benim gibi bilgisayarda izlemiyo oturup hd tv de izliyo..sonuçta kimse de öyle fotoşap yapmakla uğraşmaz..hadi yaptı diyelim milleti kandırıp eline ne geçecek…bence burda bize anlatmak istedikleri bu jacop ın istediğine dönüşebilmesi…o camdan bakan adamda galiba yeni bi oyuncu…eğer ööle değilse kesin john lock…

orkide demiş,

23 Şubat 2008 @ 15:14

camdan bakan adam bana göre desmond. hurley onunla gözgöze geldi. siyah duman jacob olabilirde olmayabilirde. bir bölümde jhonu yakalamış ve yerin dibine çekmeye çalışmıştı. dinamit sayesinde kurtulduklarında siyah dumanın bu hareketi bana pek dostça gelmemişti. o anda öldürmeye teşebbüs etti desek daha sonra neden jhondan yardım istedi.
aslıhan arkadaşımızın teorisine katılıyorum. bence çok mantıklı. en sonunda bütün bunları hatırlayıp aynı uçağa binmeyecekler. herkes aynı zamanın içinde dönüp dönüp olayları yaşıyor bence. bunu fark edene kadarda oradan kurtulamayacaklar. merak ettiğim bir konu daha. jack babasının cenazesi de uçakta değilmiydi. kazadan sonra babasını adaya neden gömmedi. cenazeyi mi bulamadı yoksa tabut uçakta değilmiydi. babasının yazdığı reçeteyle ilaç almaya gitti. babası hala yaşıyor mu?

erksu demiş,

24 Şubat 2008 @ 01:41

arkadaslar ben yorumlari okuken aklimda bir sahne canlandi. sanirim eko nun dumanı ilk gördüğü sahneydi. Yavaslatilmis sekilde defalarca izledim. Bi ara goruntu dumanin icine giriyor ve o sahnede eko ile ilgili 3-4 farkli resim calandigi acikca goruluyor. Hatırlayanınız var mi?

JokeR demiş,

24 Şubat 2008 @ 15:29

aslıhanın yazmıs oldugu teori bana gayet mantıklı geldi.böle bir sey olabilir bence :S

__vikash__ demiş,

25 Şubat 2008 @ 17:53

camdan bakan desmond olabilir…çok benzio

Lostçu demiş,

6 Mart 2008 @ 23:06

ismrliyimm demiş,

5 Şubat 2008 @ 01:37

bence resimle flan oynama yok. jacop jackin babası mı bilinmez ama, o sandalyedeki jackin babasıydı. bi de o beyaz ayakkabılar başka yerde daha çıkmıştı sanki. hani şu hurleyin hayali arkadaşı adada ortaya çıktığında uçurumun kenarından atlarken elinde bi beyaz ayakkabı kalıyodu tıpkı christianın ayağındaki gibi. belki aralarındaki bağlantı ordan olabilir. bi de jacop mı bilmem ama bu adamda bişeyler var esrarengiz. öldü mü yaşıyo mu belli değil. ayrıca clairenin de babası. hemen hemen her karakterle bi bağlantısı da var. jacop olma olasılığı yüksek.

KARDEŞ BİRDE HATIRLASAN LOSTUN İLK BÖLÜMÜNDE JACK ORMANDAN ÇIKARKEN BEYAZ BİR AYAKKABI VARDI…

BUNU UNUTTUNUZ SANIRIM…

LOSTÇULARDAN BEKLENMEYECEK BİR HAREKET

James Ford demiş,

27 Mart 2008 @ 18:32

kulübedeki kişinin jack in babası olduğna bahse girerim böyle bir dizide bu kadar kesin bir şey söylemek çok zor ama adamlar resmen göstere göstere jacob jack in babası dior kanıt olarak da:çıkartılmış sahnelere bakarsanız orda christian ın vincent la konuşurken üzerindeki takım elbisesi ve ayakkabısının jacobla aynı olduğnu görürsünüz

berfin demiş,

5 Nisan 2008 @ 15:45

bence de o jacob kesinlikle jackin babası

S.E.Y. demiş,

7 Mayıs 2008 @ 22:56

jacob un eski bolumlerde hagi kiliklara girdigini gorduk bu da onlardan biri olamaz mi?

lunareffect demiş,

20 Mayıs 2008 @ 22:07

jacob jack’in babası olamaz, kulubesindeki ahaliye bakacak olursak (claire ve christian; babası ve kızkardeşi), ev sahibi yani muhterem jacob jack olabilir:))

gerçi şimdiye kadar kendisinde ruhsal bir derinlik görmedik ama belki vardır, belki biz görmüyoruzdur:))

benjamin demiş,

4 Haziran 2008 @ 18:20

@ lunareffect

jacob jack’in babası olamaz, kulubesindeki ahaliye bakacak olursak (claire ve christian; babası ve kızkardeşi), ev sahibi yani muhterem jacob jack olabilir:))

gerçi şimdiye kadar kendisinde ruhsal bir derinlik görmedik ama belki vardır, belki biz görmüyoruzdur:))

böyle düşününce olabilir tabi:)))))))))))))))

ama bence jacob alvar hanso olabilir.

brc demiş,

8 Haziran 2008 @ 23:01

bence jacob alvar hanso

michael emerson demiş,

8 Temmuz 2008 @ 20:32

ya arkadaşlar ben daha yeni okuyorum. camdan görünen kişi diyosunuz bu sayfanın en başındaki hurleye benzeyen resim mi eğer öyleyse hurley camda kendisini görüyor

michael emerson demiş,

8 Temmuz 2008 @ 22:11

bence jacob diğerlerinin lideriydi ve benjamin onun yerine geçmek için jacoba bişiy yaptı.ne yaptığını bilmiyorum ama öyle tahmin ediyorum. çünkü jacob locke dan yardım istedi zaten diyosunuz benjaminin özel güçleri olabilir

begüm demiş,

9 Temmuz 2008 @ 12:33

bence jakob ya jackin babası ya da locke jackin dizinin ill bölümlerinde sürekli babasını görmesi tesadüf olamaz öbür yandan ada locka iyi geldi ve locke boonne ile yaptığı ambar araştırmasında pot kırıp adayı çok iyi bildiğini söylüyor ve zaten bundan sonra boonne ça

kadir demiş,

12 Temmuz 2008 @ 11:10

Bence adadan fazlakişi kurtulmayacak ve ottabuttaki lock dur,kate de claire (sarışınkız)ın bebeği için diyor artık bebek büyümüştür

kadir demiş,

12 Temmuz 2008 @ 11:15

adaya hali kopterle gelenle adakileri gazla zehirleyerek öldürmekistiyor Ben;inyaptığıgibi lock ben:insıktığı kurşundan etkilen miyor çünkü kurşunun girdiyedeki böbreği olmadığı için kurşun kolaylıkla çıkıyor; charlie boşuna öldü

emre demiş,

19 Temmuz 2008 @ 15:40

yaw yapımcılar jacobun filmde su ana kadar cıkmayan bi karakter oldugunu ve 5. sezon kim olcagı acığa cıkacagını söyledi…cs olması imkansız sadece jacobun kullandıgı yüzlerden biri bana göre

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın


Basın ve Yayın