Matthew Fox’la “LOST” 6. Sezon ve Finali Hakkında

Matthew Fox, Jack Shephard, Lost, 6 seasson, John Locke

Monte Carlo TV Festival’ine katılan “LOST” dizisinin Jack Shephard’ı Matthew Fox, dizinin 6. sezonunda yaşanacaklar hakkında bazı ufak bilgiler verdi ve kendisi hakkında çok fazla konuşulan, dizinin sonunu bilip bilmediğiyle ilgili konuya kesin bir cevap verdi.

- Matthew Fox, daha önceden de diziyi izleyenler tarafından dedikodusu yapılan bir konuya açıklık getirdi ve dizinin büyük finalini bildiğini belirtti.

- Jack ve John 6. sezonda başa baş gidebilirler. Matthew Fox burada gerçek John’dan mı yoksa sahte John’dan mı bahsediyor bu henüz belli değil.

- 6. sezonun açılış sahnesi 5. sezon finalinde ne olduğunu açıklayacak ve izleyenler için hem şaşırtıcı hem de kafa karıştırıcı olabilecek.

- Yeni sezonun ilk 4-5 bölümünden itibaren adadaki zaman çizgileri tek bir zamanda birleşecek ve geriye hiçbir flashback kalmayacak.

- Dizinin sonundan bahsederken Fox çeşitli sıfatlar kullandı; Damon Lindelof’la son hakkında oldukça fazla konuştuğunu ve her defasında hikayenin bitişiyle ilgili ‘hareketli’ bir izlenim elde ettiğini belirten Fox’un öteki kullandığı sıfatlar ‘güzel’, ‘kutarıcı’, ‘üzücü’ ve Fox, en son olarak ‘Mükemmel’ olduğunu söyledi.

lostuce demiş,

17 Haziran 2009 @ 15:05

hadi bakalım bizde sabırsızlıkla bekliyoruz walla başlamasını..mükemmel olur inşallah..

Serkan demiş,

17 Haziran 2009 @ 16:18

Bilmiyorum belki kimse dikkat etmedi veya ben yorumlarda goremedim.O yuzden kimse kizmasin. Fakat 5.sezonun son bolumunde john locke’in aslinda john locke olmadigi kesin ve net bi sekilde anlatildi bence.
Final bolumunun basinda jacob’un arkadasi, er yada gec bi yolunu bulup seni oldurecegim demisti. Ingilizcesini yazmak zorundayim cunku gerekli: - Sooner or later i m going to find LOOPHOLE (bu kelimeye dikkat) to kill you.
Final sahnesindede jacob ve john locke’in karsilasmasinda.Jacob soyle der; You finally found a LOOPHOLE. JOHN’da : Indeed i am der…
Yani demek oluyorki, kesin bi sekilde john bizim john degil. En bastaki Jacob’un konustugu her kimse o. Bunun belirsiz bi tarafi yok bence. Yinede hatam olabilir yorumlarinizi bekliyorum.. Saygilar..

LosT demiş,

17 Haziran 2009 @ 18:50

tabiikide mükemmel olucak

OnatEmre demiş,

17 Haziran 2009 @ 19:03

Üzücü??? Bu çok ilginç

Berky demiş,

17 Haziran 2009 @ 19:53

bnce jack yerine lostda juliet oynasn :D:D daha iyi bilgi için saolun :):):)
..

….

safazx demiş,

17 Haziran 2009 @ 20:37

6. sezonun açılış sahnesi 5. sezon finalinde ne olduğunu açıklayacak ve izleyenler için hem şaşırtıcı hem de kafa karıştırıcı olabilecek.

Yeni sezonun ilk 4-5 bölümünden itibaren adadaki zaman çizgileri tek bir zamanda birleşecek ve geriye hiçbir flashback kalmayacak.

O patlama bir şekilde bizimkileri ileri atıcak. Aksi taktirde böyle bişey olamaz … En mantıklı açıklaması bu, bu işin…

deryauz9 demiş,

17 Haziran 2009 @ 20:54

hçç birr hatan yokk çok doru sölemişsin serkann ama bence jack o kadarda bişeeyy belirmemeiş john lockın john lock olmadığını biliodukk zatn (: dierleride o kadar önemli deil bence

bebişhh** demiş,

17 Haziran 2009 @ 20:59

yhaa ben lostttaa ynamak istiyom hemde çok istiyom bunu bide matew(yanii jack )ço önemli bilgiker sölemiş. meele jon lokun ceykıbın hakmı olduğunu bilmiorduk öğrendik.

βоЪ MấŔĿ3ý demiş,

17 Haziran 2009 @ 21:25

süper olacak zaten. claire de gelecek. dizinin son sezonu olduğu için hiçbir flashback kalmayacak. serkan arkadaş da haklı olabilir. jacob jonh u ilk gördüğünde bişiler mırıldanıyordu. dedikelri doğru oalbilir. :D

J.J.ABRAMS demiş,

17 Haziran 2009 @ 21:33

Daha önceki yazımda daha ilk bölümde oceanic uçağının düşer düşmez içindekilerinin öldüğünü, adadan kaçamamalarının sebebinin (kaçsada adanın geri çağırması ve kaderlerinden kaçamamalarını)adanın onların mezarı olduğunu, bu yüzden zaman ve mekan problemi yaşadıklarını, ölen kişileri bu yüzden gördüklerini( çünki kendileri de ölüler) kara dumanın hayalet filminden etkilendiklerini v.s v.s söylemiştim. Jack’ in dizinin sonuyla ilgili yaptığı basın açıklamasında ki ifadeleri de bu sanımı güçlendirdi. Yorumlarınızı bekliyorum.

mehmet demiş,

17 Haziran 2009 @ 21:44

dizinin sonu için kurtarıcı ve üzücü demesi oldukça düşündürücü. benim aklıma ilk gelen dizi iyi bir sonla bitecek ama bazıları ölebilir bazıları yaşayabilir final herkezi mutlu edecek bir sonla bitmeyecek.

mesn3 demiş,

17 Haziran 2009 @ 22:20

ben serkan a katılıyorum ama baştan beri jakob o kişinin gerçek locke olmadığının farkındaydı bence

ercan demiş,

17 Haziran 2009 @ 22:57

kesinlikle katılıyorum serkan aynı fikirdeyim :D:D

yunus emre karatekin demiş,

18 Haziran 2009 @ 04:35

dizi çok iyi bitecek

kara..melek demiş,

18 Haziran 2009 @ 07:14

bence ölen john yerine geçen o siyahlı adamdı. ve belki şimdide ölen jacop carlie nin bedenini kullanabilir :) olur mu olur yani beklerim losttan.
buarada fox un final için söylediği sıfatlardan üzücü kısmı morelimi şimdiden bozdu. kesin birileri yine ölecek :( adadakilerede kullanacak epey bir beden bırakacaklar gibime geliyor :))))) kimbilir belkide ilk sahilde gördüğümüz jacop ve siyahlı hasmı da aslında gerçek bedenleri değildi. kimbilir kimlerin bedenlerini almışlardı :)

deniz1386 demiş,

18 Haziran 2009 @ 09:51

Serkan demiş,
17 Haziran 2009 @ 16:18

Bilmiyorum belki kimse dikkat etmedi veya ben yorumlarda goremedim.O yuzden kimse kizmasin. Fakat 5.sezonun son bolumunde john locke’in aslinda john locke olmadigi kesin ve net bi sekilde anlatildi bence.
Final bolumunun basinda jacob’un arkadasi, er yada gec bi yolunu bulup seni oldurecegim demisti. Ingilizcesini yazmak zorundayim cunku gerekli: - Sooner or later i m going to find LOOPHOLE (bu kelimeye dikkat) to kill you.
Final sahnesindede jacob ve john locke’in karsilasmasinda.Jacob soyle der; You finally found a LOOPHOLE. JOHN’da : Indeed i am der…
Yani demek oluyorki, kesin bi sekilde john bizim john degil. En bastaki Jacob’un konustugu her kimse o. Bunun belirsiz bi tarafi yok bence. Yinede hatam olabilir yorumlarinizi bekliyorum.. Saygilar..

zaten bununla ilgili konular var ve bu konu belliydi sitede biraz daha gezersen bulabilirsin

Dilan demiş,

18 Haziran 2009 @ 09:51

evet iyi konuşmuş adamcağız….ne yapsın bişide çaktırmamak zorunda…xD

muro demiş,

18 Haziran 2009 @ 10:50

aman ne acıklayıcı bilgi wermiş

MMC demiş,

18 Haziran 2009 @ 12:25

çok doğru arkadaşım bende öyle düşünüyordum iyi yakalamışsın

alican demiş,

18 Haziran 2009 @ 12:26

serkan çok önemli bi noktayı yakalamışsın tebrikler :))))) biz anlamamıştık.

lostfan demiş,

18 Haziran 2009 @ 13:15

arkadaslar birseye dikkat ettim 2.sezon 20.bölümde benjmin ambardaki silah deposundayken johnla aralarında bir konmusma geçer: john: o öten kapının altında sıkışmıştım çaresizdim kafa tasımı parçalaman gerekti ama sen birşey yapmadın neden yapmadın ?? ben: çünkü sen iyilerden birisin john! <<< der bu konusmaya dikkat edelim arkadaslar 5.sezondada bunun konusu geçmişti dikkat ederseniz yorumlarınızı bekliyorum saygılar ÖNEMLİ HERKES OKUSUN

tekila 47 demiş,

18 Haziran 2009 @ 13:29

iy ile kötü tarafın mücadelesinde piyon rolü üstlenen ada sakinleri jacob ve henüz adını bilmediğimiz siyah giyen adam arasındaki mücadele etrafında gelişiyor bütün olaylar hür iradeye dokunmadan iyi ile kötü arasındaki kavgada insanları kendi amaçları doğrultusunda bazen ölüleri bazen siyah dumanı kullanarak kendi amaçları için adadaki herkesi yönlendirmeye çalışıyorlar bütün sezonlara baktığınızda bazen ölü bilipte kendilerini gördüğümüz kişilerin bazen bir terslik varmış gibi görünen kararlar aldıklarını görüyoruz bence bu iyi ile kötü tarafın kullanımından kaynaklanıyor örnek vermek gerekirse mr.ekonun kardeşi ono öldürüken neden kardeşinmişim gibi konuşuyorsun demesi ki daha önce onu doğru yola gönderen sevecen birini oynıyordu

LoSt_KoLiK_AlpEr demiş,

18 Haziran 2009 @ 13:35

sonunda geçmiş mi gelecek mi tartışması kalmadı ve flash back lere veda ettik.6.Sezonun başlangıcı 5.Sezonun sonunu söylüyormuş o zaman ben teorimi bir söyleyeyim
______________
Yine Jack ile bir uyanacağız.Ondan sonra herşey 1.Sezondaki gibi olacak ÖRNEK HANİ DEREDE BİR UÇAK VE ÖLÜLER HATTA KATE VE YANINDAKİNİ FALAN GÖRMÜŞTÜK he işte bu arada döngü bozulacak çünkü Jack bunun farkına varıcak ve yanlış olan her şeyi düzelticek PEK DE BU TEORİME GÜVENMİYORUM FAKAT PAYLAŞAYIM DEDİM YAKINDA TEORİM DEĞİŞİR ZATEN

HOŞÇA KALIN

ahmet demiş,

18 Haziran 2009 @ 13:41

dizi nin fianli jake (m.fox) söylendiğine göre ilk bölüm olarak izlediğimiz bölüm son bölüm olmuş olacak

tekila 47 demiş,

18 Haziran 2009 @ 13:46

yada 5.sezon final bölümünde john olmadığını artık bildiğimiz kişi ki bu jacob la konuşan kişi idi ben’in kızıyla olan konuşmasından habersizdi demek oluyor ki jacob ben’in kızı rolünde kendi sonunu bile bile o yola itmişti birisi jacobu öldürmek uğruna ve insanlardan kurtulmak için entrikalar geliştirirken diğeri bir satranç oyununda ki gibi karşı hamlelerle alt etmeye çalışıyor bence 6.sezon daha öncesini anlatacak geminin gelişiyle olan olayları ve bizimkiler orda olucaklar yada en iyi tahminle ilk kaza anına dönücekler ama bu sefer herşeyin bilincinde olarak ama bence ilk tahmin daha kuvvetli çünkü dizinin genelinde her sezon bi olayı anlattılar düşüşlerini, ambarı diğelerini,kurtuluşlarını ve dönüşlerini şimdi ise olayın en başından beri olanları yani heykelin yıkılışını jacobun kim olduğu gemini neden adanın ortasında olduğunu richardı ve bu olaylarda bizimkilerin bağlantısını belkide bu olayları geriye dönüşler yaparak anlatacaklar

tekila 47 demiş,

18 Haziran 2009 @ 13:57

cevapların %70 i birinci bölümde ise herkesi jack kurtaracak ve bu olaylar zinciri bi yerde koparacak hatırlayın matrix’te zionu 6 kez yok eden makinalar seçenekleri bildikleri için 6 kez yıkıyorlar çünkü seçilmiş kurtarma duygusuyla 2 kapıdan ziona çıkanı seçiyordu sürekli ama sonunda biri farklı bi seçeneği kullandığında olayların akışı değişiveriyordu bence jack uyandığında gene sahilde ve uçak düşmüş olucak işte o zaman seçimleri kendi değilde başkalarının ördüğü ağ içinde bi düğümden başka bişiy olmadığının farkına varıcak ve asıl seçimler ozaman yapılacak hatırlayın 4 sezonda hurleye john sahile geri dön dediğinde hayır kalıcam demişti ben’de aferin kendi seçimi olduğunu sanıyor ama aslında sen istediğini yaptırıyosun demişti bu dizide olan’da bunların komplike bir halleri ben’in planlarına benziyor ki artık bu planları o değil jacobun yazıp gönderdiğini biliyoruz oda uyguluyordu bizde bu kadar herşeyi nasıl hesaplıyabiliyor diyorduk meğerse zamanda ileri ve geri gidebilen jacob hasmının hamlelerine karşı kendi hamleleri imiş ki bunlarıda ben’e ve bazende bizzat kendi yada ölülerin kılığına girerek yapıyordu tıpkı siyahlı adam gibi

melihk demiş,

18 Haziran 2009 @ 14:18

Serkan : 5.Sezonun finalinde jacob ölünce yerine kimin geçeceğini görmedik. Jacobun bir planı vardır herhalde.

Faradayın annesi john’un dirileceğini söylememişti ama cesedin adaya gitmesi , christian’ın ayakkabısını johna giymesi gerektiği, kader sıçraması gibi birşeyler söylemişti tam hatırlamıyorum. Madem adam dirilmeyecekti, bu kadar seramoniye ne gerek vardı?

Salih demiş,

18 Haziran 2009 @ 16:52

ajira ucagına bindiklerinde adaya tekrar gitmeleri için şartların oceinicle aynı olması gerekiyordu. O yuzden locke oldu ve cristianın yerıne gecti hurley charlie nin gitarını aldı sayid tutuklandı vs.

matt demiş,

18 Haziran 2009 @ 17:30

aman ne açıklayıcı bilgi vermiş diyenler daha çok bilgi verse losttun sonunu söylemiş olur bunada senaristler izin vermez çünkü sonunu bilen tek kişi matthew fox demek ki güvenmişlerde söylemişler.Ve ayrıca çokta açıklayıcı konuşmuş.

tedy demiş,

18 Haziran 2009 @ 18:14

herkese selamllar

6.sezonda jack uyandığı anda birçok şeyi biliyor ve yanlışları düzeltmek için çabalıyor olacak MİŞ tamamda ya sawyer ve diğerleri onlarda birşeyler hatırlamayacakmı?

sadece jack”mi kafa yormak zor.Bence daha farklı birşeyler olacak.bombanın patlamadığına inanıyorum jacop”un ölmesi ile zaman atladılar gibi.

deniz1386 demiş,

18 Haziran 2009 @ 20:41

arkadaşlar burdan tüm jack’e jake dienlere sesleniorum:öğrenin şu adamın ismini!!!xD

J.J.ABRAMS demiş,

18 Haziran 2009 @ 22:00

Jacob aeron ise siyahlı adam da Sun ın oğlu mu? Eğer değilse eşitsizlik yapmış olacaklar hamile kadınlar arasında bana ne bana ne

ahmet demiş,

19 Haziran 2009 @ 00:16

aklıma bişey geldi bu konuda melihkinde katkısı oldu…acıklıyayım..
Şimdi Faradayın annesi bizim jacke ayakkabıyı falan almasını söylemişti.bu f. anneside cogu şeyi bildiği gibi locke unda canlanacagını biliyordu.yani bunlar hep jakobun hasmına calısıyo olabilirler charles widmore karısı falan bence olabilir.2 takım var zaten jacobun yanında olanlar hasmının yanında olanlar…ve zaten ajira ucagından düşen bi adam vardı milesa kaybedenin yanında olma demişi.ve bu adamda jacobn yanında,miles charles widmore calısıyor…kaybeden kim olur bilinmez ama 6. sezonda bir savaş olack bana göre…

desperado demiş,

19 Haziran 2009 @ 12:59

Bu ayakkabı giydirme mevzusunu tartışırken kafama bişey takıldı. 1. sezon 1. bölümde kate jacke le beraber kokpite gitmek istediğini söylediğinde jacke kate e daha iyi bi ayakkabı giymesi gerektiğini söylemişti. Kate de gidip ölü yatan birisinin ayakkabısını giymişti. Sizce bu iki olay arasında bi benzerlik varmı?

kara..melek demiş,

19 Haziran 2009 @ 15:45

bende ahmete katılıyorum. bencede faradayın annesi ve widmore falan siyahlı adamın tarafında çalışıyor. ve bizim kazazedelerse jacopun tarafında olacaklar. sawyer kate, hurley jack falan jacopun tarafında tabiki richardın takımının büyük bir kısmıda o tarafta. fekat anlamadığım birşey var yine bizim yaramaz Benjamin hangi tarafta onu bir türlü anlamıyorum :) adamın sağı solu belli olmuyor. burdan çıkarılacak sonuç küçük benjamin anne sevgisi almayarak ve babasından gördüğü sevgisizlikle pskolojisi epey bozulmuş ve kime ne yapacağı belli olmuyor bu yüzden. bu yüzden bu bize ders olsun evlatlarımızı sevelim sevgiyle büyütelim hangi tarafı seçeceğini hep bilsin kararlı olsun :)))) benjamin gibi yıllarca kayıtsız şartsız jacopu dinleyip itaat edip sonradan birden bıcaklaması gibi gel gitler yaşamasınlar :)

bilmezuydurur demiş,

19 Haziran 2009 @ 23:51

Jacop neden hep adaya birilerini getirmeye çalışıyor? Black Rock’u getirdiği gibi bizim lostileri de o getirdi.. ama bu sefer adaya kimsenin gelmesini istemeyen “kara giyen adam (MIB gibi oldu)” gelenleri kendi amacı için kullandı ve bu da Jacop’un sonu oldu.. (mu acaba?).. Jacop neden kendi getirdiği kişilerin gazabına uğrasın?

bu kadar insanız (eminim çoğunuz bir çok (hollywood filmleri dahil) filmlerin senaryosunu ya da sonunu daha film başlamadan çözmüşsünüzdür) hala bu dizinin sonunu bi mantık çerçevesinde yorumlayamadık (ya da bazılarımız yorumladı ama bunu göremiyoruz).

bir de adminlerden ricam “dizide açıklanmayanlar” diye bir başlık açsınlar ve hepimiz aklımıza geleni yazalım.. mesela…

1. ismini hatırlamadığım iki karakter adada elmaslarını arıyorlardı ve örümcek sokması sonucu ölmüşlerdi, bu karakterlerden kadın olanı gömülürken son anda gözlerini açtı.. neden?

2. jacop hatch’de yukarıdan aşağıya doğru inen bir kapıya sıkışmıştı ve bu kapının üzerinde mavi neon ışıklı bir harita vardı (zannedersem istasyonların krokisiydi) bu harita tam olarak neyi açıklıyordu?

the numbers, mağaradaki ölüller, black smoke, richard’ın neden yaşlanmadığı gibi çok bilinenleri yazmıyorum

Sheena demiş,

20 Haziran 2009 @ 17:31

6. sezon yine adada başlıyor bnce yine jack uyanıyor ve yne ormanda zatn promodaki göz de bnce jackin gözü we göznn içndeki yansımadanda ağaçlar olduğu anlaşılıyorrrrr

bebişhh** demiş,

21 Haziran 2009 @ 00:04

tedy e katılıorm

çiçek demiş,

22 Haziran 2009 @ 01:05

bilmezuydururcum…….

sen elmas hırsızları nikki ve daı neydi unuttum carlos gibi bişeydi herneyse onlardan bahsediyosun bi zahmet o bölümü izle dicem boşver ben yazayım
örümcek sokunca felç ediyomuş herhalde 8 saatliğine. nikkide ayağından ısırıldığı için sevgilisine göre fazla etkilenmedi ve toprak atılırken gözünü açabildi. felçten dolayı kalp atışı çok yavaşladığı için kalbinin durduğunu sandılar nefes almadığını sandılar yani öldüğünü tamam o yüzden gömdüler

-xyz- demiş,

22 Haziran 2009 @ 04:17

BİLMEZ UYDURURa cevap
kardesim izlemiyomusun sen diziyi, elmasları calanlar neden son anda gozlerını actılar demissin, onları bı bocek soktu ve 8 saat felc edıyordu bu bocekler. gomulurken uyandılar ama cok gectı kimse anlamadı onları ölü sanıyolardı

yasemin demiş,

22 Haziran 2009 @ 09:32

bilmezuydurur demiş,

1. ismini hatırlamadığım iki karakter adada elmaslarını arıyorlardı ve örümcek sokması sonucu ölmüşlerdi, bu karakterlerden kadın olanı gömülürken son anda gözlerini açtı.. neden?

çünkü o örümceklerin özelliği, ısırdığı kişiyi öldürmüyor felç ediyordu nabzını o kadar yavaşlatıyordu ki doktor bile anlayamıyordu yaşadığını onun için nikki ve paolo ölmemişti sadece geçici bi süre felç olmuşlardı ama ada halkı onları ölü sandığı için gömdü.

2. jacop hatch’de yukarıdan aşağıya doğru inen bir kapıya sıkışmıştı ve bu kapının üzerinde mavi neon ışıklı bir harita vardı (zannedersem istasyonların krokisiydi) bu harita tam olarak neyi açıklıyordu?

o jacop değil john lock’tı. o haritada diğer istasyonların yerini gösteriyodu yanlış hatırlamıyosam.

the numbers, mağaradaki ölüller, black smoke, richard’ın neden yaşlanmadığı gibi çok bilinenleri yazmıyorum

son yazdıkların zaten açıklanmadı. black smoke’un 6. sezon sonunda açıklanacağını ve richard’ın da yaşlanmama özelliğini (kendi açıklamasıyla) jacop’tan aldığını biliyoruz o kadar.

yasemin demiş,

22 Haziran 2009 @ 09:33

J.J.ABRAMS
sun’ın oğlu değil kızı var.

tedy demiş,

22 Haziran 2009 @ 11:32

selam

herkes gibi bende 6.sezonun cevaplar sezonu olmasını istiyorum.

Ama önemli konular dışında küçük ayrıntılar cevapsız kalacakmış. bu yabancı bir sitede konuşulan tartışılan bir dedikodu ve galiba bende buna inanıyorum.

ÇÜNKÜ sadece 1,sezondaki soruları şöyle bir sıralayım dedim YOK ARTIK sezon sırf soru 5.sezona kadar bildiklerimi düş artı 2.3.4.5.sezonları ekle

SONUÇ: keşmekeş(paso soru)

bence hepsi cevaplansın

çokta güzel olur ama ….

TEDY :)

Ahmet demiş,

22 Haziran 2009 @ 12:43

Arkadaşlar Ben Lostu Tekrar İzliyordumda Birşey Kafama Takıldı 3 Sezon 22 Bölümde 36.dakika da Sawyer Juliet e O Taşları Bize Neden Kırdırtıyordunuz Dedi Juliette Bir Pist için dedi Bu Ajira Uçağı İçin Yapılan Pis Olabilirmi ?

CHARLİE İÇİN demiş,

22 Haziran 2009 @ 14:22

tedy demiş,

18 Haziran 2009 @ 18:14

herkese selamllar

6.sezonda jack uyandığı anda birçok şeyi biliyor ve yanlışları düzeltmek için çabalıyor olacak MİŞ tamamda ya sawyer ve diğerleri onlarda birşeyler hatırlamayacakmı?

sadece jack”mi kafa yormak zor.Bence daha farklı birşeyler olacak.bombanın patlamadığına inanıyorum jacop”un ölmesi ile zaman atladılar gibi.

iyide kuğu yapılmadıki uçak düşmiyecekki

john locke NAMASTE demiş,

22 Haziran 2009 @ 16:40

bence bombanın patlaması ve jacobun ölümü eş zamanlı oldu .ama gerçekten jacob öldüyse???????.bence jacob ölse bile adada olan şeylere etkisi olacak.tamamen olaylardan soyutlanacağını düşünmüyorum.çünkü CHARLİE öldü sanıyoruz ama geri dönme ihtimali var.SHANNON da buna dahil diye okudum bir yerde .shannon ın da dönme ihtimali var .Bütün bunları göz önünde bulundurursak jacob hala yaşayabilir.

john locke NAMASTE demiş,

22 Haziran 2009 @ 16:44

bir şeye dikkat çekmek istiyorum. jack in babası christian gerçek christian mı diye düşününler var. çünkü john locke ın 5.sezondaki halinin gerçek olmadığı gerçeğinin uçakta tabutunda olduğu ortaya çıktı. ama jack babasını tabutunda bulamamıştı. bence bu olay jackin babasının gerçek olduğunu kanıtlıyor.

lostlost demiş,

22 Haziran 2009 @ 16:59

bilmezuydurur
elmas arayan iki karakter ölmemişlerdi.iisinide örümcek sokmuştu ve bir süre ölüm durumuna yakın felç geçirmişlerdi.kimse bunu farketmedi ve diri diri gömüldüler.

lostlost demiş,

22 Haziran 2009 @ 17:21

5.sezondan birkaç diyalog:
kate ve jüliet jake ‘in çocuk beni tedavi etmesini istiyorlar.
jake -daha önce bu adadayken herşeyi düzeltmeye çalıştım ama işler daha kötüye gitti
jake -belkide ADAnın benim yardımıma ihtiyacı yoktur herşeyi kendi düzenlemek istiyordur
faraday jake ve kate e hidrojen bombasını patlatmayaikna etmeye çalışır
faraday -hayatım boyunca göreceli fizik kurallarıyla uğraştım
-olaylar tekrar tekrar yaşanırsa
-onların değişmeyeceğine inanılır
-olan olmuştur denir …daa sonrada değişkenkenlerden bahseder
finalde sawyer jake in yolunu kesmişti.bombayı patlatmasın istiyor.
sawyer -ilk şansında ne yaptınki bi atom bombası patlatarak ikinci bir şans arıyorsun
Göördüğünüz gibi olayları düzeltmek tekrarllanması yada ikinci şanslar bunlar basit diyaloglarmı anlamları varmı göreces..yorumlara açık

FaradaY demiş,

23 Haziran 2009 @ 13:20

bilmezuydurur

1. sorunun cevabini bilioyorum.
Orumcek soktuktan sonra onlar felç olmuştu. Yani ölmemişti. Nikki yi diri diri gömdülerde diyebiliriz…

berro demiş,

23 Haziran 2009 @ 16:28

bilmezuydurur arkadaşım, adını sen koymuşsun daha ne diyim…
o kadın gözlerini açtı çünkü örümcek sokmasına bağlı felç gii bir durum oluştu. bir ssüre sonra düzeleceklerdi ama bizimkiler sağolsun gödüler zavallıları….
kapının altına sıkışan lock, kapıdaki harita blast door map, haritayı yapanın radzinsky olduğu söylendi.
orası kazadan yani finade gördüğümüz olaydan sonra inşa ediliyo radzinsky orda kalıyo haritayı çiziyo.
tabi haritada çok ayrıntı ve henüz bilemediğimiz pek çok bilgi var bi incele istersen aratıp. Finalde yaşanan olayın sonrasında neler olduğuna da ışık tutabilecek bilgiler içeriyo

Ayrıca senin editörlere yaptığın talebi destekliyorum . daha öncede söylemiştim neler açıklandı neler açılanmadı diye…

Çünkü açıklanan pek çok şeyi kaçıran arkadaşlar oluyor en azından orayı okuyup takip edebilirler….

karamik demiş,

23 Haziran 2009 @ 23:08

bilmez uydurur
1. ismini hatırlamadığım iki karakter adada elmaslarını arıyorlardı ve örümcek sokması sonucu ölmüşlerdi, bu karakterlerden kadın olanı gömülürken son anda gözlerini açtı.. neden?
onler ölmedi o örümcekler geçici felç yapıyor nabız düşüyor ce ölü gibi oluyorsun.tahmini 8 saat sonra falan da normale dönmeye baslıyorsun.işte gözleri tam o sırada acıldı.

2. jacop hatch’de yukarıdan aşağıya doğru inen bir kapıya sıkışmıştı ve bu kapının üzerinde mavi neon ışıklı bir harita vardı (zannedersem istasyonların krokisiydi) bu harita tam olarak neyi açıklıyordu?
o haritayı desmondu ambara getiren radzinski yapıyor. neon ışıkta gözüken bir harita istasyonları gösteren.

her ikisi de açıkca acıklanıyor zaten dizide ;)

nemo demiş,

23 Haziran 2009 @ 23:46

1 birinci sor niki yi felc eden örümcek soktu bizimkilere ölü sanıp gömdü.
2 sorunun cevabı henuz net deil

ABC demiş,

24 Haziran 2009 @ 17:35

-6. sezonun açılış sahnesi 5. sezon finalinde ne olduğunu açıklayacak ve izleyenler için hem şaşırtıcı hem de kafa karıştırıcı olabilecek.

- Yeni sezonun ilk 4-5 bölümünden itibaren adadaki zaman çizgileri tek bir zamanda birleşecek ve geriye hiçbir flashback kalmayacak.

Flashback in kalkması spr olur sıkmaya başlamıştı tam bişi olucak flashback sanki o bölümün süresünü doldurmaya çalışıyorşlardı

şu altıncı sezonun başladığı sahneyi merak etmeye başladım çok şaşıracağımıza göre ya juliet yaşıyacak yada yine jacob ile ilgili bişi olacaktır bunun hakkında yorum yapalım juliet in yaşaması şaşırtıcı olabilir ama kafa karıştırmaz bu yüzden jacobla ilgili olduğunu düşünüyorum yada o son sahnedeki patlamayla ilgili o patlayında yada herne olduysa ondan sonra kahramanlarımız çok ilginç bir yerde uyanacaklar herhalde o kafamızı karıştırabilir yada yine uçak düşmesiyle balancan ve 1. sezonda devam edicekler ama herkes ada hakkımda bir çok şey bilmiş olarak herşey olabilir

ARTIK LÜTFEN GEL 6 SEZON

Gorkem demiş,

24 Haziran 2009 @ 21:20

Arkadaşlar Lost 5. sezon 17. bölüm sonunda şu konuşmada ne anlatıldıgını anlayan var mı?

Ben: What about me!
Jacob: What about you…

lost_kolik demiş,

25 Haziran 2009 @ 15:09

arkadaslar ben sunu dicem magaradaki iskeletin cebinde biri siyah digeri beyaz tas buldular bu sezonda ise kim o taslari tasiyo ona dikkat edelim (bence onlar ya jack ve kate yada rose bernand) bence 5.sezon final sahnesinde o enerji bomba patlayarak bir yere sikisti we bizimkinler de ambari yaptilar we hugonun o lanetli sayilarini kullandilar enerjiyi disari cikarmamak icin o sistemi yaptilar. desmondan once orda olan adama anlattilar boyle olacak diye ondan sonra desmond peldi. ondan sonra bizimkinler bir parlama oldu bugunku zamana geldiler. we bi onemli nokta daha war 2. sezonda eko - analucia gurubu bi oda bulmuslardi we icinde incil we filimin dewami wardi. o odanin icine bizimkinlerden biri gelip onlari oraya koydu bence yani o eski zamanda ins. ne demek istedigimi anlatabilmistirim yorumlarinizi lutfen yazin!! iyide kotu de olsa!!

lostfan demiş,

25 Haziran 2009 @ 15:13

arkadaslar twilight (alacakaranlık) filmini izlerkek bella ve edwardın konusmalarına değinmek istiorm edward : gelecek DEĞİŞKENDİR her an değişebiilr !!!!!!!!!!1

musa demiş,

25 Haziran 2009 @ 16:15

bilmezuydurur demiş,
19 Haziran 2009 @ 23:51

1. ismini hatırlamadığım iki karakter adada elmaslarını arıyorlardı ve örümcek sokması sonucu ölmüşlerdi, bu karakterlerden kadın olanı gömülürken son anda gözlerini açtı.. neden?

—————————————————————-
o dediğin kişileri sokan örümcekler’in zehri öldürmüyor sadece vucudun ritmini belirli bir seviyede (çok ağır diyeyim) çalışmasına yol açıyor ve bizim kilerde doktor olmadığı için bilemediler ve onları ÖLDÜ zannettiler belki o anda jack orda olsa idi ölmezlerdi AMA işte KİMSENİN KAÇAMAYACAĞI O YAZGI KADER DAKİKA HATTA SANİYE ŞAŞMAZ VE DİRİ DİRİ GÖMÜLÜP ÖLDÜLER. ALLAH TOPRAKLARINI BOL EYLESİN…
——————————————————
AMA LOST bu ne olacağı belli olmaz yinede kesin konuşmayayım ÇOOOOOK ters köşeye yatırdı bu SENARİST ler benii

Gürkan demiş,

27 Haziran 2009 @ 19:09

Sheena demiş,
20 Haziran 2009 @ 17:31

6. sezon yine adada başlıyor bnce yine jack uyanıyor ve yne ormanda zatn promodaki göz de bnce jackin gözü we göznn içndeki yansımadanda ağaçlar olduğu anlaşılıyorrrrr
———————————————————–
O göz Jack in gözüne hiç benzemiyor biraz dikkatli bakın o göz kate in

gizem demiş,

27 Haziran 2009 @ 19:48

mantıklı bir sonla bitmesini istiyorum umarım her şeyin iyi bir açıklaması vardır ve jack in liderliğini tekrar görürüz mükemmel bir son inşallah bizi bekliyordur…

Jasontheone demiş,

27 Haziran 2009 @ 23:03

richardın yaşlanmamasını yine richard kendisi şöyle açıkladı: jacop’ın bana bi hediyesi…

biçok kez anlaşılmadığı yazılmış yorumlarda söyliym dedim..

FaradaY demiş,

28 Haziran 2009 @ 13:46

ArkadasLar ben Lostu bastan izLemeye basLamistim. ( ayrintiLari iLe ) 2. sezonun 2. böLümünde Sawyer köpek baLigindan kacarken bi goruntu vardi. Kopek baLiginin kuyrugundaki Dharma isareti. Su ana kadar hic bi sitede görmemistim bu ayrintiyi. SizLerLe payLasmak istedim…

cumali demiş,

29 Haziran 2009 @ 07:36

benim hala anlamadığım şey uçakta leptop bile var(sawyer kate’ye leptopun pilini veriyo)ama kimsede cep telefonu yok neden?

tedy demiş,

29 Haziran 2009 @ 09:33

CHARLİE İÇİN demiş,

iyide kuğu yapılmadıki uçak düşmiyecekki

_________________________________

iyide sevgili arkadaşım o zaman neyi hatırlayacaklar ki

juliet demiş,

29 Haziran 2009 @ 10:34

güzel dizi

tedy demiş,

29 Haziran 2009 @ 11:28

selam

6.sezon için yorum yapmak çok zor çünkü 5.sezon bir parlama ile bitti 6.sezonun fragmanında sadece bir göz var.bir göze bakarakta yorum yapmak olmaz sadece tahmin yapabilirsinizve bence bir göze bakarak tahmin yapmak garip.

TEDY :)

abc... demiş,

29 Haziran 2009 @ 11:29

faraday ne sallıyosun Allah aşkına.bizim akvaryumdaki japon balığı da dharmanın balıgıydı zaten.bizde de var 2.sezon 2 bölüm.baktım yok öyle bişey.ufak at ufak.fake herif seni.

doruk demiş,

29 Haziran 2009 @ 13:15

ArkadasLar ben Lostu bastan izLemeye basLamistim. ( ayrintiLari iLe ) 2. sezonun 2. böLümünde Sawyer köpek baLigindan kacarken bi goruntu vardi. Kopek baLiginin kuyrugundaki Dharma isareti. Su ana kadar hic bi sitede görmemistim bu ayrintiyi. SizLerLe payLasmak istedim…

———————-

sen görmemişsin var hepsindede orjinal dvd de kate de bundan söz ediyo

diamond head demiş,

29 Haziran 2009 @ 13:53

şu sayıların sırrını da açıklasalar…
bir de şunu belirtmek istiyorum, ne kadar dizi bitse de mutlaka soru işareti bırakacaklar kafalarda. dizi bitse de yorumları hep kalacak. açık kapı bırakacaklar yani…

susceptible demiş,

29 Haziran 2009 @ 14:58

6. sezonun promosunda o gozun jack in degil de kate in oldugunu dusunenler var ya da 6. sezon yine bi gozle basliyor diyenler var.Bildigim kadariyla daha 6.sezonun cekimlerine baslanmadi ve o goz de bildigimiz gibi 1. sezon 1. bolumdeki ilk sahnedeki jack’in.Bana gore onu oylesine koymuslar, yani herkes yeni bir seymis gibi niye sasiriyo onu anlamadim. Aaa evet iste bi goz daha fln diye dusnuyorusnuz. Neysee.
Faraday’in dedigi dharma logosunu ben de farketmistim ama bununla ilgili bi yorum yapilmadigi icin ben de ustunde durmamistim.
Bir de ben de bastan izlemeye basladim ve 2. sezonda 4 ya da 5. bolumdu galiba john ve jack kasedi izlerken profesor diodu ya bi kaza oldu bunun sonucunda 108 dakikada bir basilmasi gerektigini fln acikladi bunun gibi pek cok seyi 5. sezona gelmeden aslinda aciklamislar ama biz pek anlayamamisiz dimi?

ronnie91 demiş,

29 Haziran 2009 @ 18:03

Gorkem demiş,

24 Haziran 2009 @ 21:20

Arkadaşlar Lost 5. sezon 17. bölüm sonunda şu konuşmada ne anlatıldıgını anlayan var mı?

Ben: What about me!
Jacob: What about you…

—————————

Ben Jacob’a neden Locke gibi olamadığını soruyor ve benim neyim var ki diyor?

Jacob’da Senin neyin var ki diyo?

gÜlÇiN demiş,

29 Haziran 2009 @ 21:54

—-@FaradaY—-

hmmm gercekten şaşırmadım! :D cünkü bütün herkes özellikle hayvanlar hepsi dharma ya ait!….

gÜlÇiN demiş,

29 Haziran 2009 @ 22:03

umarım hayal kırılıına uuramam! yani finali için! ama benim de bi kac teorim var arkadaşlar tabi ne kadarı cıkar bilmiyorum :D ama yine de yazıcam! : bence bu bay siyah giyen adam black smoke ve j.locke ın kılıına girdi jacob ı öldürmek için! ama nedenini hala bilmioruz! bunu da inşallah 6.sezon bilecez!.. bunu dışında benjamin i kullandı..jacob ı öldürmerk için ve hatırlarsanız ben ona ne istersen onu yapcam dediinde öle mi dedi ve seni ikna etmek zorunda kalmıcam o halde dedi ki.. bunu zaten biliodu cünkü bay x black smoke (bence)..ee jacob ı öldürdü..şimdi nolcak o kadar insanı nie getirdi yanında!.. cünkü onları da öldürcek hatta bunu black smoke olarak yapabilir!..ve bence benjamini de öldürebilir cünkü adam bunu istio!.. ya da benjaminin cok üzülecei ve kendini öldürebilecei bişi söli,ebilir ki bunda da benjamin yine kendini öldürebilir ve bu da black x e yarar! :D anlayacam bunnar olabilirde olmayabilirde ama kesin olarak bilmediim ve merak ettim bişi var ki o da bu adamın neden jacob ı öldürmek istedii!….artık jacob ın kim olduuyla ilgilenmiorum bile….

gÜlÇiN demiş,

29 Haziran 2009 @ 22:15

bu arada juliet öldü mü? bunu cok merak ediom cünkü ölsün istemiom!..pff eer ölese cok üzülecem! ben tekara jack le olurlar sanmıştıma ama sawyer la olmayı terecih etti! nese önemli deil cünkü onlada yakışıo hem onlarda birbirlerini cok sewio!….

gÜlÇiN demiş,

29 Haziran 2009 @ 22:42

yine yazcam ama nabiim ya arkiler burda bi resim vardı görmedim ben onu dizide o yüsden burda soruom: hany bi resim vardıya ben ve aaronla sanırım şimdi ben onu bulamıom hatta dizide de görmedim..:S ya da hatırlayamıom! :S hatırlayan varsa lütfen not düşsün!….:D xD ( bu arada jacob nelere kadirsin senn yüsünden unuttum nerde olduunu :P hAha :P :D ) deeerişim! jacob yakışıklıymış ha! bu arada hany genckenki hali (ben bu kadar beklemiodum sewimliymiş! hahahaha! xD ) nese lütfen yazın cok önemli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tedy demiş,

30 Haziran 2009 @ 11:48

V geliyor

lost bitti diye üzülüyorurum ama V adında süpper bir dizi yapıyor lost yapımcıları dizinin fragmanı izleyin manyak birşey

uçtum

TEDY ::)))

losty demiş,

30 Haziran 2009 @ 18:46

ilk sezonu izlemeye basladim tekrar.

bu siyah beyaz
olayi onemliyse ve ilk bolumlerde dizinin geneline dair ipuclari coksa; kate jacke yarasini dikeceği zaman soruyor hangi renk olsun diye o da siyah olsun diyor.

son bolumlerde siyah 7 beyaz iyi kotu gibi zıtlıkalrın onemli oldugunu ogrendik. ( siyah ve beyaz taşlar; ruyadaki johnun siyah ve beyaz gozu. siyah olan lostun logosunu son bolumde beyaz olması gibi

ABC demiş,

1 Temmuz 2009 @ 19:44

Gorkem demiş,
24 Haziran 2009 @ 21:20

Arkadaşlar Lost 5. sezon 17. bölüm sonunda şu konuşmada ne anlatıldıgını anlayan var mı?

Ben: What about me!
Jacob: What about you…

—————————————————————–
Ben:Benim neyim vardı?

(Yani orada demeye çalıştığı benim neyim vardıda bana bunca yıldan sonra kendini gösterdinde locke a adada bir yıl yaşamadığı halde hemen ona kendini gösterdin benim ondan ne eksiğim vardı demek istiyor)

Jacob:Senin neyin vardı ki?

(yani sende seni özel kılan hiçbirşey yoktu anlamında)

ABC demiş,

1 Temmuz 2009 @ 20:08

1. sezonun içinde %70 cevap var falan dendi bende bir sürü cevap aramaya başladım ve 1. sezonu bitird,m bulduğum cevaplar çok küçüktü ve bu dizinin yapımcılarının çok akıllı oldüğündan cevapların öle karşımıza gelmeyeceğini anladım ve bazı şeyler düşünerek diziyi tekrar izlemeye başladım

Öncelikle şu adada ölen arkadaşlar varya şu boone charlie ve mr.eko bunların neden ölmeleri gerektiğini düşündüm ve bir kaç ortak nokta bulmaya karar verdim ve buldumda

boone hep locke ın peşinden gidiyordu onu koruyordu onun kölesi gibiydi

charlie claire in kölesi gibiydi buna bazılarımız aşk diyebilir ama claire in charlie yaptıklarından sonra ben charlie nin yerinde olsaydım bir daha konuşmazdım bile

mr.eko locke ın uyarılarına rağmen yinede o düğmeye basmaya devam etti şimdi diyeceksiniz ki o halde neden locke veya desmond da o düğmeye bastığı halde ölmedi bununda basit bi cevabı var locke ve desmond o kaseti izledikten sonra (yani locke izledi ve desmond a anlattı)düğmeye basmamaya karar verdi ve kölesi olmak istemiyotlardı ama mr.eko düğmeye basmakta kararlıydı ve mr.eko hayalinde gördüğü kardeşi yemi nin bile tüm isteklerini köle gibi yerine getiriyordu bu yüzden oda öldü

Jacob un son sahnede benjaminle ilgili konuşması dikkatimi çekti

benjamin:senin dediklerini sorgusuz yaptığım halde senin her dediğini yaptığım halde neden kendini bana göstermedin benim ?neyim vardı

Jacob:senin neyin vardı ki!?

Jacob burada senin neyin vardı ki derken şunu kastediyor yani o kadar bana kölelk yaptıın hiç sormaduın mı görmediğin birine niye kçlelik yapıyorum diye buradan anlıyoruz ki jacob köleliğe karşı diğer kahramanlarımız nasıl ayakta kaldılar sawyer kate jack hepsinin hayatta kalmasının sebebi kimsenin köleleri olmamaları

Jack babası ne kadar onun amelayata alkollü girdiğini söylemesini istemesede jaco yinede babasının dediğini yapmayıp doğru olanı yapıyor ve söylüyor

sawyer ve kate saten kimsenin kölesi deil ikissde suçlu ve kimseye aldırmadan istediklerini uyapmak istiyorlar

peki bunlar uçak düştüğünde neden ölmedi çünkü jacob ölmelerine izin vermedi ve black smoke bence jacob tan çünkü uçağın düştüğü anda yani 1. bölümü iyi izleyin hani şu black smoke uçağın motorunu patlattı dendi ya o tamamen yalan aslında motoru patlatan şey onun içine doğru sürüklenen adamdır black smoke onu kurtarmaya gidiyordu ama motorun patlamasıyla birden rotasını çevirdi ve başka yöne doğru gitmeye başladı ve o patlamadan sonra yavaş çekimde izlemeye başladım ve bir şey fark ettim bir sürü ve küçük küçük parçlar halinde etrafa dağılan black smoke lar bu acaba black smoke un patlama etkisinden sonra dağıldığına yani black smoke unda bir şekilde yok edilebileceğine bir işaret mi yoksa black smoke istediği zaman parçalara ayrılabiliyormu belkide bir çok black smoke vardır ama o 1. bölümün patlama anını dikkatli izleyin derim

bir şey daha dikkatimi çekti black smoke 1. bölümde ormanın orada ses çıkararak ve ağaçları oynatarak ilerliyor ve kahramanlarımız o zaman black smoke un varlığını anlıyorlar ama asıl fark ettiğim şey şu black smoke ormanda dolaşırken bütün başrol oyuncuları aynı anda önde çıkıyor evet sadece başrol oyuncuları çıkıyor ve diğer kazazedeler kılını bile kıpırdatmıyor ve o anda bazı sahneler var herkes black smoke un olduğu yere doğru bakarken kamera kahramanlarımızın etrafında dolaşıp onları çekiyor bir an duruyor ve durduğu anda karede claire ve rose u görüyoruz biri kapkara tenli diğeri ise bembeyaz tenli (beyaz-siyah) ve sonra jack ile charlie yi çekiyor jack beyaz bir üst giymiş charli ise siyah bir üst giymiş bu bize iyilik kötili yada siyah ve beyaz ilişkisini gösteriyor

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!!

SAYGILAR!!

space demiş,

1 Temmuz 2009 @ 22:49

ada aslında içindeki çarkla oradan oraya zamanda ve mekanda taşınabilen bi uzay gemisi diye hiç düşündünüz mü?

space demiş,

1 Temmuz 2009 @ 22:56

ada sandığımız uzun yıllar önce dünya üzerine çakılmış bi uzay gemisi.burada insan grupları üzerinde çalışmalar yapan dharmanın bütün bilgilerini alması için jacop richard ı görevlendirmiş.jacopın insan ırkı ve dünyaya bakışı güzel ancak yanında bulunan bilmediğimiz hasmının dünyaya bakışı kötü. 6. sezonda insan formunda görünen bu uzaylılar arasında büyük bir çatışma olacak bence.ve bu dizinin sonucu büyük ihtimalle dine dayandırılacak.

nesriye demiş,

2 Temmuz 2009 @ 09:07

işte size belkide tamamını izlemediğiniz bir sneak peek.
http://www.youtube.com/watch?v=XCVCzplSa6A&feature=related

libby demiş,

2 Temmuz 2009 @ 17:26

acaba charlie ve libby hurley yüzünden mi öldü çok merak ettim zaten hep begendiklerim öldü charlie libby juliet ana lucia gıcığı iyiki öldü neyse inşallah daha heycanlı olur locke değil o tabuttaki bence gercek john o zaten

Shephard demiş,

3 Temmuz 2009 @ 13:25

Arkadaslar bence adada beyaz duman da var…
Bu sozlerimi kanıtlayan cumleler geciyor dizide.

Oncelikle 1. sezonda Locke bisi goruyordu ve Jack’e bi sure sonra adanin gozune baktim guzeldi diyor.
3. sezonda Mr. Ekonun öldüğü bölümde Eko kara dumanı gördükten sonra John ile Mr.Eko arasinda şöyle bi konuşma geçiyor.
John: Gördüğüm şey göz kamaştırıcıydı. Muhteşemdi.
Eko: Benim gördüğüm öyle bişi deildi.

Göz kamaştırıcı olan beyaz renktir ve muhtemelen bu kişide Jacob oluyor…

los_tttt demiş,

4 Temmuz 2009 @ 11:59

yaa bn suan dördüncü sezondayım dizinin devamını bulamıyorum kafayı yicemm yaaaaaaaa

zeynel demiş,

4 Temmuz 2009 @ 19:21

Beyler kötü adam Jacob…Jacob a seni bir gün mutlaka öldüreceğim diyen adam iyi adam…6.sezon da göreceksiniz…

publcia demiş,

6 Temmuz 2009 @ 00:29

Şu dizinin finalini bir sinema filmi ile bitirseler nasıl olurdu. Yani 2 bölüm birden verecegine şöyle 2,5- 3 saatlik açıklayamadığımız sorulara(black smoke vs.) cevap veren bir film süper olurdu. Aynı şeyi Prison Break içinde söylemiştim , güzel bir sinema filmi ile muhteşem bir son harika olurdu. Bazıları diyecek bir diziyi bitirmek için sinema filmi abartı olmazmı? diye. Adamlar ilk bolum için 15 milyon dolar harcamışlardı. 6 sene takip edilen bir dizi için (yani 6.sezon bitiminde) yapılacak sinema filmi ile güzel bir son mükemmel olurdu . Prison Break gibi 4 sene takip ettikten sonra dalga geçer gibi beklentilere cevap veremeyen berbat bi son olmaz umarım.

Benim 6. sezon finali için beklentim budur. Jack , Sawyer , Hurley veya Kate kim ölürse ölsün umurumda değl, umurumda olan ölüm olsada bununda güzel bir şekilde sunulması ve seyir zevki.

6 Sezon ile ilgili olarak benimde atıp tutacaklarım var. 5 sezonun sonunda John Locke’ın Jacob ile sahilde konuşan siyah kıyafetli kişi olduğunda herkes hemfikir, buradan yola çıkarak herşeyi planlayan ve saat gibi işlemesini sağlayan Jacob kendi ölümünü göremediğini sanmıyorum. Onunda kendince planları olduğunu düşünüyorum.
Siyah kıyafetli kişinin ‘’seni öldürmeyi nekadar çok istiyorum” diye sorduğunda Jacob ” evet, her zaman burada bekliyor olacağım” demişti. İlk başta farkedememiştim, sonradan anladığımsa Jacob zaten siyahlı adamı bekliyordu. Yine sahildeki konuşmalarında siyahlı adam ”gelirler savaşırlar yıkarlar” dedikten sonra Jacob bir kere bittiğinde ondan önceki herşey gelişimdir” diyor. Ve sanırım 6 sezon da her ne konudan bahsediyorlarsa 2sinden birinin haklı çıkacağı (bence Jacob haklı çıkacak gibi) 6. sezonunda Jacob ile siyahlı adamın anlaşamadıkları konuya odaklanacağını , bu sorunu da bizim kahramanların neticelendireceğini düşünüyorum …
Biraz uzun oldu sanırım . Fazlamı salladım bilmiyorum , yorumlarsanız sevinirim…

EmRe demiş,

6 Temmuz 2009 @ 12:13

Mantıklı bi 6.sezona gireriz inş. Yönetmen fazla manevra yapıyo bence :) Bunu yaşanan gelişmeler için, Gönül ilişkileri için söyleyebiliriz… Sawyer - Kate daha fazla yakışıyo bunu da söylemiş olayım… 6.sezon için sabırsızlanıyorum, aklıma getirmemeye çalışıyorum:)

ANU demiş,

7 Temmuz 2009 @ 09:17

Dostlar yeniden selamlar,
Öncelikle hala ve ısrarla bazı arkadaşlar sezon finalindeki Locke’un siyah giyinen aram olduğunu söylüyor. Arkadaşlar o noktayı zaten final yayınlandığından bir hafta sonra geride bırakmıştık.

Röportajdan çıkan “sıfatlar” doğruysa, “üzücü”tanımlamasına dikkat çekmemek mümkün değil.

Oyuncuya göre mi üzücü bize göre mi? Mesela 5 sezonu bir izleyici olarak üzülerek izlediğim doğru. Ama burada anlatılan sanırım “döngüyü kırıp, kurtulmak” ana fikrinin çöküşü, herhalde herkes içi üzücü olacaktır.

Yani adada kurtulamayacaklarsa bu üzücü olur. Yada adadan kurtulur ve hiçbir sır açıklanmazsa üzücü olur.

Benim bu sitede eklediğim bir fikrim vardı, izlediğimiz kimi bölümlerde yaşanan olayı ilkkez olan haliyle değil de , iki veya üçüncü kez yaşanmış haliyle izledik. 1. sezon jack in uyanma sahnesi de ilk kez yaşanmamıştı.

Bunu destekler bir fikrim daha var, yorumlarınızı bekliyorum. Kate ve Sawyer gölde cilveleşirken, Kate in çantasını buldular. Bir kadın ve bir erkek cesedi vardı, uçak koltuğundaydılar. Onların kim olduğu konusunda değilde, çürümüş olmaları hakkında yorum yapacam. Bir iki haftada insanlar o hale gelebilirlermi?Çünkü cesetler bayağı bozulmuştu. Bilmiyorum, ben o cesetlerin daha evvelden de orada bulunduğunu düşünüyorum, ama bilgili bir arkadaş aydınlatırsa tabi iyi olur.

Sabırsızlıkla 2010 u bekliyorum.

deniz1386 demiş,

8 Temmuz 2009 @ 15:57

FaradaY demiş,
28 Haziran 2009 @ 13:46

ArkadasLar ben Lostu bastan izLemeye basLamistim. ( ayrintiLari iLe ) 2. sezonun 2. böLümünde Sawyer köpek baLigindan kacarken bi goruntu vardi. Kopek baLiginin kuyrugundaki Dharma isareti. Su ana kadar hic bi sitede görmemistim bu ayrintiyi. SizLerLe payLasmak istedim…

arkadasım bu ayrıntıyı nası hiçbi lost sitesinde görmedin heryerde yazıo:D

Deniz demiş,

8 Temmuz 2009 @ 16:07

-6. sezonun açılış sahnesi 5. sezon finalinde ne olduğunu açıklayacak ve izleyenler için hem şaşırtıcı hem de kafa karıştırıcı olabilecek.

Bence 5. sezonun finalinde patlama değil parlama oldu. Bizim 1977 deki grupta kendilerini Black Rock zamanında bulacaklar.
Çünkü Black Rock zamanından beri,Jacop ın adanın bulunması için kullandığı ekip aynı ekip.Yani Jack, Kate, Sayid, James vs. (İnanmayanlar için örnek: Bu dizinin 2 sezonunu izlerken hiç bu ekibin zamanında Dharma üyesi oldukları aklınıza gelirmiydi? Niçin Black Rock üyeside olmasınlar)Bu tarihte yaşananlar gösterildikten sonra (kara dumanın sırrıda burada açıklanacak) heykelin yıkılma zamanı gösterilecek. Aynı 5. sezonun finalindeki gibi büyük bir olaydan sonra yine bir parlama ve Jack tekrar aynı yerde (bambu ağaçlarının arasında) uyanacak(2004 yılında). Bu sefer bize farklı bir düşüşte yaşananlar gösterilecek (Çünkü artık herkes biliyorki 815 sefer sayılı uçak bu adaya bir kaç kez düştü).Daha sonra tekrar Dharma zamanı (ama farklı bir düşüşten sonra geldikleri Dharma zamanı) Charlie nin de yaşadağı bir Dharma zamanı gösterilecek. Çok tekrar diye yazdım ama Lost dizisinin mantığı bu, tekrar büyük bir olay ve parlamanın ardından ekip kendini 2007 yılında bulacak yani Jacop ın öldürüldüğü yılda. Tahminimce Jack Jacop ın yerini alacak ve daha ileri bir zamanda bizimkilerle (ekibe Aron,Desmond,Ilana ve takımı da dahil olacak) yani ışığın oğullarıyla karanlığın oğulları (Benjamin, sahte Locke vs.) arasında savaş çıkacak.Finalde Jack ve takımı savaşı kazanıp asıl vatanlarının ada olduğunu bildikleri için (asıl doğum yerlerinin ada olduğu bize flashback lerde gösterilecek) adada kalmaya ve onu korumaya devam edecekler. And The END.

beyaz locke siyah locke demiş,

8 Temmuz 2009 @ 16:54

serkan arkadaşımızın yazdıgı olayı eger şimdi ayıkıpda izledinde ayıkmadıysa bence biran önce lostu bıraksın aşk-ı memnuya başlasın :D

takaşi demiş,

8 Temmuz 2009 @ 17:53

neler oluyor

haluck demiş,

8 Temmuz 2009 @ 18:40

arkadaslar jacob ın öldugunu kım cıkartıoo? okadar guce sahıp olan bırı bır bıcak darbesı ve atese atılmakla olebılırmı sızce? bence jacobölmedii goruceksınız? dırılıcek o adam ve baya bısey yapıcakk? bu 6. sezon dıger sezonlardan cok farklı olucak? butun ezberlerı sılıcek bence? yenı kusaga hazır olun? :D:D saden 5 ıncı sezonda bı gecmıs bı gelecek dıye dıye beynımız baya yoruldu? 6. sezon daha sakın gecıcek ama cok sasırtıcak bence_?

ABC demiş,

10 Temmuz 2009 @ 00:22

4. Sezonun sonlarina dogru benjamin widmore ile konusuyordu benjamin widmore dan intikam almak istiyordu.
Ama o sirada widmore benjamine beni olduremeyecegini ikimizde
biliyoruz. Bu kurallara aykiri demisti. Iyilerin kotuleri ve kotulerinde
iyileri olduremedegini hepimiz biliyoruz. O halde benjamin yada widmore kotu
Ama benjaminin jacobu oldurdugunu biliyoruz ve jacobun da iyi oldugunu
Dusunursek benjamin kotu widmore iyi demektir 4. Sezona kadar tekrar izledim ama kimin iyi kimin
Kotu oldugunu anlasilmiyor ablam yeni izledi benimle oda bana hep sorup
Durdu kim iyi kim kotu diye yene izleyenlere yada yeniden izleyenlere onerim
Digerlerinin hepsi kotu( juliet disinda) ve digerlerininde kotu oldugunu dusunerek izlerseniz kim digerlerinde birini oldururse o iyi demektir
Ama anlamadigim bir sey var 3. Sezon finalinde adadan hickimsenin ayrilmamasi
Icin herseyi yapan locke jack I neden olduremedi demekki jack veya locke
Kotu ama kimin kotu oldugunu anlamis deilim

4. Sezonda hurley jacob un yasadigi eve gordugunu hatirliyorsunuzdur
Hurley evden ceri baktiginda evde biri sandalyede sallaniyordu ve biri birden
Pencereden bakti ve hurley korktu demek istedigim oradaki evde 2 kisi
Vardi ve icerdeki kisinin disari cikamadigini dusunursek (cunku etrafini cevreleyen
Bir madde var)

Adanin nasil haraket ettiginide cozdum avatar adli cizgi filmini izleyenler
Beni anlayacaktir izlemeyenler icin soyliyim avatar bir bilge ve iyi biri
Ve ates krali denen biriyle savasmak zorunda cnku ates krali kotu ve avatar
Onu oldurmek istemiyor ne gariptir ki bu cizgi filmdede iyi biri kotuyu oldurmuyor
Ve avatar bir gece ates kralini nasil etkisiz hale getirecegini dusunurken
Birden karsinda bir ada beliriyor ve ada onu cagiriyor ve avatar gidiyor kalktigi
Zmn ne yapmasi gerekecegini dusunuyor ve ruhlar alemi ile baglantiya geciyor
Bu bolum bana locke I hatirlatti avatarda bagdas kurarak ruhlarla baglantiya
Geciyor ve locke ta ayni sekilde sonra adadn kurtulmaya calisiyor ama
Adanin hareket ettigini fark ediyor sonra.suya dalip nasil haraket ettigine
Bakiyor ve adanin aslinda bir ASLAN KAPLUMBAGASI oldugunu goruyor
Sonra aslan kap. In onune geliyor ve onla konusuyor (locke ta adayla konusmasini
Soyleyip duruyordu sankiada canliymis gibi)kaplumbagaya derdini anladiyor
Ve ne yapmasi gerektigini soyluyor kaplumbaga avatara dokunup ona bir tur guc
Veriyor ve avatar ates kraliyla carpismak icin adadn ayriliyor ates krali atesi
Kontrol edebiliyor (izlemeyenler icin soyledim)ve avatarda 4 elementi bukebiliyor
Ates kralini bir sekilde tutsak ediyor ve herkes avatarin krali oldurmesini
Bekliyor ama avatar adanin verdigi guc ile onun atesi kontrol etme gucunu
Aliyor ama oldurmuyor ve mutlu son bu bolumu izleyenlerin hatirlamasini
Ve izlemeyenlerinde izlemelerini oneririm sezon 3 final bolumden 2 bolum once
Bence izleyin

Bu arada 1. sezonda fazla cevap bulamadim bence 3 ve 4 sezonlarda daha cok
Cvp var.

Hatirlarsaniz jack ve kate kurtulduktan sonra aaron a baktilar ve charlie de
Hurley e jack in bebegi buyutmemesinin gerektigini soyledi bu bebegi kimin
Yetistirdigi neden bu kadar onemli anlamis deilim

geronimo demiş,

10 Temmuz 2009 @ 00:39

diğer bütün oyuncuların aksine neden dizinin gizemlerini sadece mathew fox biliyo olabilir?
bence bu rolünü gerçekçi yapabilmesi için. hani katil rolü üstlenicek oyuncu bi katilin psikolojisini anlamaya çalışır daha gerçekci oynayabilmesi için. burdaki meselede aynı bence dizide jack karakteri büün sırları biliyodu ve rolünü daha iyi yapabilmesi için senaristler herşeyi foxa anlattı. bu jackin yaptığı sürüyle aptallığıda açıklar 5.sezonda tam adam oldu derken herif tutturdu bombayıpatlatıcam diye bu tür saçmalıkları bizim bilmediğimiz bi neden uğruna yapmış olabilir
zaten jackin kilit bi karakter olduğu daha dizinin ilk saniyelerinden belli edilmişti

gk demiş,

11 Temmuz 2009 @ 16:41

evet o ayrıntıyı bende görmüştüm ama daha sonra ‘hydra’ adasında benjamin söylemişti orada deniz canlıları ile ilgili arastırmalar yapıyorlarmıs bende heralde ordan kalmıstır diye düşündüm (kutup ayısı… gibi)

grandekinoks demiş,

12 Temmuz 2009 @ 13:03

lost dunyanin var olusunu ve gelisimleri anlatmakta bence.

J.J.ABRAMS demiş,

14 Temmuz 2009 @ 00:27

ABC’YE;
Şimdi benim anlamadığım şu oldu:
Ada aslında su kaplumbağası mıymış? Bak bu mantıklı olabilir.Denizin ortasında çünki…de ya üstünde yaşayanlar plankton falan mı, bizim o yakışıklı dediklerimiz terliksi hayvan falan olabilir mi?
Ya ne diyosun sen ya ayrıntıların içinde boğulmuşsun iyice.

susceptible demiş,

16 Temmuz 2009 @ 23:13

anunu soyledikleri mantikli olabilir ve onun gbi ben de bizi bilgili bi arkadasin aydinlatmasini rica edyorum.ABC de anlamli seyler yazmis yalniz J. J.ABRAMS in yorumu beni benden aldi cok iyiymis yaa : D

greenkoph demiş,

9 Ağustos 2009 @ 10:32

Önemli olan sonuçta o bombadan sonra yaşamaya devam etmeleri (saçma da olsa) yani şurası var LOST dizisi gerçekten saçmaladı. Zamanda geri gitmeleri, olacakları değiştirmeleri iyi düşünülürse mantıksız… (Zira olmuş olan olayları olmamış kılmak için olaylara yön vererek olmamasını sağlamak mantıksız: Yani 30yıl sonrasını bildiğin bir şeyi değiştiremezsin çünkü değiştİrseydin olaylar olmamış olacaktı ve olayları değiştirmeye çalışmıyor olacaktın) FAKAT dizide 30yıl sonra olacakları bombayla değiştirdiğin zaman YANİ 815sayılı uçağın düşmediğini varsayarsak dizide şimdiye kadar gördüklerimiz bir hayal olur_en mantıksızı da bu… Ayrıca adaya geri döndükleri uçağı hatırlayalım. Uçağın içindekilerin bazıları 30yıl önceye gidiyor bazıları kalıyor. Neden o uçakta ki herkes bu zaman yolculuğuna girmedi? Zaman gerçek dünyada herkes için eşit ilerliyor _dizide ise seçici davranıyor. Olaylar fiziksel dünyada gerçekleşiyorsa fizik kuralları neden bütün yolcular için geçerli değil? JACOB denen adam her yerde herkesle konuşmuş ama insanlarının lideri Benjamin’le hiç görüşmemiş… örneğin Sawyer’ı çocukluğunda ziyaret ediyor büyüdüğünde 30yıl sonra adaya uçak kazasıyla düşeceğini nerden biliyor? Bu da ayrı bir saçmalık.. VE DAHA ANLATMAKLA BİTMEYECEK BİR SÜRÜ SAÇMALIK…
KISACASI LOST ÖZGÜNLÜK VE ESRARENGİZLİĞİN ALTINA SIĞINARAK VEDE ABD ZİHNİYETİYLE BU İŞTE BİR NUMARAYIM DİYEREK İŞİNİ YAPIYOR AMA ANA SENARYOYU SAÇMALIKLAR ÜZERİNE OTURTTUĞUNDAN ARKASINDAN GELEN HER OLAY SAÇMALIĞIN BİR PARÇASI OLUYOR_

tolga demiş,

22 Ağustos 2009 @ 05:25

beyler bayanlar, tum bolumlerını dıkkatle ızledıgım bu lost dızının bır yerınde kesınlık war bılıorum oda tahmın edılmesı zor olan surecı gozler onune serıyolar. gerıye bı bakın nerden nereye gelmıs, bolumler arasındakı olaylar arasında ne kadar bag kurabılıosunuz. hele 6. sezon fılm ın son sezonuyken gecmıs bolumlere ıstınaden dahada sassırtıcı olaylar bekleyın derım ;) aklımı takılan, umarım olmaz dedıgım tek sey ada dakı lerın bırlerı ıle olan ılıskısı umarım yesıl cama donmez :))

Emre Tekeli demiş,

23 Ağustos 2009 @ 09:11

Hazır her şey ilk bölümde saklı konuları dönerken ben de bir şey sorayım. Şu pilotu öldüren ve ilk bölümlerde ormanda gezen, ağaçları oynatan, kükreyen şey kara duman değil bence. Hele sanırım gene ilk bölümde, akşam olunca ormandan gene sesler geliyor, biri siyah dumanın sesi diğeri pilotı öldüren şeyin çıkardığı ses. (O pilotı öldürenin karaduman olmadığına şöyle eminim, yürüdüğü belli, bildiğin ayakları olan bişey bu. Ve Karadumandan daha büyük çünkü gölgesi de muazzam bir şeydi.) Diyeceğim o ki Jacob da karaduman gibi bir yaratık şeklinde geziyor bazen. Bu yaratık da heykel olabilir mi acaba diye düşünüyorum ben? Heykel yok olduğunda, Jacob onun kılığına bürünmüş, karaduman gibi ortalıkta dolanıyor olabilir diye düşünüyorum. Fakat heykelin tek bir ayağının kalması bu düşüncemi bulandırıyor. Zıplaya zıplaya gidecek değil ya koskoca Jacob :) Ooff, başlasa artık.

jack shapert demiş,

31 Ağustos 2009 @ 00:05

ya bu adama hastayım ben be. özellikle sinirlenip çıkıştığı zamanlar harika rol yapıyor..jack siz bir lost düşünülemez..

jack shepard demiş,

12 Eylül 2009 @ 15:10

jackkkk sana bayılıyorum bir tanesin sen sen olmasan adadakiler biraz zor hayatta kalırlardı:)) seni seviyorum

melekk_6363 demiş,

22 Eylül 2009 @ 18:00

ABC teşekkür ediyorum yorumları için 6. sezonun daha şaşırtıcı olduğuna inansamda gereçkten isabetli yorumlar yapmış

AYŞİN demiş,

23 Eylül 2009 @ 21:34

şu anda matthew fox’un yerinde olmak wardı!! resmen büyük finali biliyo yaa xD :D !!

lostman demiş,

25 Eylül 2009 @ 18:02

6.sezon 1.sezonun açılışıyla aynı olucak yani jack ormanın içinde gözünü açıcak ve sahile dogru koşucak farkettiyseniz 1.bölümde jack gözlerini açıp sahile dogru koşarken hiç bir korku tedirginlik belirtisi yoktu ve ayrıca sahile giden yolu biliyordu ve direk sahile kaza yerine gidiyordu.bence 6.sezon 1.sezonu ele alıcak.yani aynı zamanda adanın diğer tarafını göstericekler.mesela kate jackin yarasını dikerken aynı anda tapınakta ne oldugunu göstericekler,jack,kate charlie uçak enkazından telsizi almaya gittiklerinde jacob un ne yaptıgını gosterıcekler.buda benim yorumum ama senaristler yine tersten vuracaklar.bizi yine güzel bir sezon bekliyor yine çok şaşıracagımız kesin

sawyerci demiş,

30 Eylül 2009 @ 00:36

uzucu demis demekki finalde uzucu olaylar olucak mukkemele gelince aci bir final olucak oyuncular boyle finallere bayilir

Absolutely Nothing demiş,

1 Kasım 2009 @ 06:27

Charles Widmore..ahanda bu adama çok dikkat edin..
bir bölümde açıkartırmada Black Rock gemisinin kaptanının Günlüğünü almıştı..adanın sırları hakkındaki bilgiler bence o günlükte saklı..
hatam varsa düzeltin..veya yorumlarınızı bekliyorum..

thin-man demiş,

21 Aralık 2009 @ 18:36

arkadaşlar lütfen 5. sezonunson bölümünde jacob un ne dediğine dikkat edin.ben onu bıçakladığında;”they are coming” demişti.yani geliyorlar.beni acayip bir meraka düşürdü kimler geliyo.kimler geliyoki bu kadar önemli ve jacob bunu söylüyo.

ayrıca bir teorim daha var. juliet bombayı patlatınca herkez herşeyin geri döneceğine inanıyorlar.bu teorimi ancak bomba patlayıp planları işe yararsa yani herşey geri dönerse değerlendirebiliriz.teorim:herşey geri döndüğünde jacobı öldürmenin bir anlamı olmayacak çünkü jacobda geri dönecek.ve o sandığımız john olmayan john da toz olup gidecek.ama bence böyle birşey olmayacak.alttaki teorimi okursanız anlarsınız.

bir sitede 6. sezonda oynayacak kişilerin resimleri vardı. özellikle aradığım kişi olan faraday yoktu.yani eğer herşey geri dönerse faraday nasıl olmuyor.eğer herşey geri dönerse faraday olmak ZORUNDA. faraday olmassa herşey geriye DÖNMEZ.

nazlı demiş,

3 Şubat 2010 @ 00:35

6. sezon çok şaşırtıcı ve süprizlerle dolu olacak. en azından öyle umuyorum (: ayrıca bence oradaki aşk dörtlüsünde kesin bir karara vardım; bence kesinlikle sawyer-kate ve jack-juliet olmalı çünkü kate ve sawyer, ikside suçlu, katil ve bunun dışında bir çok ortak noktaları var, ayn şekilde düşünüyorlar. juliet ve jack, ikiside doktor ve sorumluluk sahibi dürüst insanlar, birbiriyle uyuşuyorlar. ama sanırım juliet ölmeden önceydi neyse artık jack’imizde yalnız takılır. kate’e gözünü dikmesin kate sawyer’ın :):):

alp demiş,

3 Şubat 2010 @ 12:39

bence çok belli john locke kılığına girmiş olan adam blacksmoke(siyah duman) zaten fragmanlarda adamdan ’siyah’ diye bahsediliyo.tapınakta ben’e john un her istediğini yapmasını söyledi ve locke kılığına girip jacob ı öldürmesini istiyo.

ata demiş,

3 Şubat 2010 @ 14:13

alp siyah diye değil syahlı adam diye bahsedilio çünkü kimse ismini bilmio

ata demiş,

3 Şubat 2010 @ 14:14

ayrıca lost ta mantıklı bir son olmayabilir yada kafamız almayabilir çünkü lost ta mantığa gerq yok

alp demiş,

3 Şubat 2010 @ 16:18

izleyip görücez

ümit demiş,

3 Şubat 2010 @ 16:57

lostu izledim ama çok karışık. iki farklı senaryo var gibi anlamadım.belki bi sonrakinde anlarız. herlşey geri dönmüş de olabilir dönmemiş de olabilir ama bişey varki gördüüğüme sevindim.charli geri döndü:)

eLif Naz demiş,

3 Şubat 2010 @ 21:44

hakLısınız arkadaşLar john öldü ve siyahLı adam onun kıLığına girerek ben’e john’un her dediğini yapmasını söyLedi “john kendisi”
hepmizin kesin kararı :):)

Sawyer demiş,

3 Şubat 2010 @ 21:47

Sawyer’e bayıLıyorum.. her şey oLabiLir, izin veriyorum ama Sawyer öLmesin N’OLUR :)

JAMES FORD demiş,

3 Şubat 2010 @ 21:50

6. sezon güzel başladı ama bence her şey eski haline dönse bile sawyer, kate, jack ve diğerleri birbirlerini, adada yaşadıklarını hatırlarlar. rüyalarında görürler veya başka bir şeyler çağrıştırır [tıpkı uçaktaki wcde jackin gördüğü yara izi gibi] …

ayrıca Sawyer’a bayılıyorum allahım ne kaarizma ne karizma.. MÜKEMMEL ..

sawyer ford demiş,

3 Şubat 2010 @ 21:51

sawyer, sawyer, sawyer, sawyer, sawyer, sawyer !! <3<3 :)

dr. jack shephard demiş,

7 Mayıs 2010 @ 14:36

lost 6. sezonun final bölümünde adamım jack herkesi kurtaracak emin olabilirsiniz.

sayid demiş,

20 Temmuz 2010 @ 20:04

arkadaşlar merak edenler lost 1.ve 2.sezonu yaz boyunca FOX TVde her pazartesi akşamları saat 23:00da izleyebilirsiniz en son 29 ve 30.bölümler yayınlandı dün akşam haftaya 31 ve 32.bölüm var

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın