4×04: Aaron’ın odası

kate_aaron1.jpg

“Eggtown”da sürpriz bir şekilde Kate’in bebeğinin, adada doğan minik Aaron’dan başkası olmadığını öğrendik. Bunlar odasının birkaç fotoğrafı ve herhangi küçük bir erkek çocuğunun odası gibi görünüyor.

kate_aaron4_oda.jpg

kate_aaron5_oda.jpg

kate_aaron6_oda.jpg

Duvardaki bisiklet resmi dikkatimizi çekti, resimdeki iskambil kağıdı da. Maça 6’lısı ya da 7’lisi olabilir. Bu durum, Dan ve Charlotte’un sahilde oyun kartları kullanmalarından dolayı biraz tuhaf kaçıyor.

kate_aaron2.jpg

kate_aaron3.jpg

Resimlere bir göz atın ve bizim görmediğimiz bir şey fark ederseniz, yorumlar bölümünde bizi de haberdar edin lütfen…


Anti J.J. demiş,

23 Şubat 2008 @ 04:03

sacmalama payi vererek diorum ki………
Adada Charlie Aaron la ilgili bi ruya gormustu
(hastalanicagina dair)
o ruyada piyanoda vardi tam olarak o piyanonun alakasini hatirlamiyorum ama var resmide internette. Sonuc olarak Kate kapdan girdikten sonra kapnin karsisindaki duvarda piyano resmi var :S Ne kadar alakali bilmiyorum ama ben deil beni paranoyak yapanlar utansin :)

orkide demiş,

23 Şubat 2008 @ 09:53

acil olarak 4. bölümü izlemem lazım. yorumlar daha sonra…aynen benide paranoyak yapanlar utansın ama duvardaki resmi bisiklete benzetemedim. 2 insan resmi gibi görülüyor burdan…

önder demiş,

23 Şubat 2008 @ 09:59

tamam da bu aaron’ın claire’in bebeği aaron olduğundan nasıl eminiz. öyle olsa jack neden bebeği görmek istemiyor. bence bu başka aaron. diğer aaron’a birşey oldu. ve kate çocuğu olunca aaron adını verdi. çocuğunda sawyer’dan olma ihtimaline binaen jack görmek istemiyor.

munir demiş,

23 Şubat 2008 @ 12:21

claire ölecek,çünkü adada doğum yaptığı için bünyesi zayıf düştü bağışıklık sistemi zayıfladı hatırlayın 3.sezonda Jülliiet gitti onun için bir depodan iğne getirmişti,zannediyorum o iğneden kalmıcak Claire ölecek, bebek de o sırada Clairein vasiyetiyle Kate kalacak o da söz verecek ona bakmaya,dikkat edin Kate son bölümde Aronu kucağına bile alamadı çünkü o ana dek annelik iç güdüsünün hiç farkına varamamıştı Sawyerdan hamile kalmadığına emindi belki Kate kısırdır,yumurtlama sorunu var bilmiyoruz fakat bir nokta dikkkatinizi çemiş olması lazım son bölümde mahkemede beraat eden Kate Jack e teşekkur etti ve Jack bir kahve içelim vs dedi ama Kate Jack e o bebeği kabul etmediğin için gelmem tarzında bişey söyledi..Galiba Jack Claireden olma Aronu bir türlü yeğeni olduğunu kabuletmek istemiyor veya Clairenin kızkardeşi olduğunu..o yuzden Aronu görmek istemiyor Kate de o senin yeğenin kabul etmen lazım yoksa senle kahve dahi içmicem görüşmücem tarzında bişey söyledi hatırlayın o sahneyi..iyi yakalamışım değilmi?

önder demiş,

23 Şubat 2008 @ 12:40

bebeği görmek istememenin nedenini anlıyorum jack.
ama görene kadar görmek isteyene kadar
ikimizin kahve içmeye falan gitmesi sözkonusu değil
ama,
fikrini ne zaman olursa olsun değiştirirsen gelip bizi gör.

kate’in söylediği bu.

berk demiş,

23 Şubat 2008 @ 13:08

kate:ufak bir ziyaret için beni takip etmek istermisin?
jack: gerçekten hasteneye dönmem lazım.belki sen ve ben bir kahve veya başka bişey içebiliriz.
kate: bebeği neden görmek istemediğini biliyorum Jack.sen gelene kadar gelmeyi isteyene kadar kahve felan olmayacak.
yani yeğenle ilgili veya clairle ilgili hiçbir bağlantı yok maalesef…

ayaz demiş,

23 Şubat 2008 @ 13:30

@münir,

dostum, yaklaşımın güzel, sana tamamiyle olmasada katılıyorum. bencede Jack, Aaron’nun yeğeni olduğunu öğreniyor ve tepkisi o yüzden ama bir şeyi kaçırıyorsun. yukarıda demişsinki ……belki Kate kısırdır,yumurtlama sorunu var bilmiyoruz …… şayet kısır olsa, adanın gücünü bildiğimiz için Kate’inde kısırlık sorununun ortadan kalkacağınıda biliyoruz! Hatırlarsak Jin’de kısırdı, hatta biraz daha ileri düzeydeki hastalıklardan bahsedeyim, Jocn Locke felçti, Juliet’in kardeşi kanserdi, tabi Juliet’in kardeşinin gerçekde ne durumda olduğunu bilemiyoruz konu biraz muallakda ama şuana kadar bizlere söylenen, Ben adaya getirdi ve adanın gücüyle iyileştirdi. yani Kate’in kısırlık yada hastalık yüzünden hamile kalamaması teorin biraz yanlış gibi geldi bana. bence Kate’in bu kadar emin konuşması sadece Sawyer’dan ne tepki alacağını görmekti. farkındaysanız hamile değilim dediğinde Sawyer o kadar rahatlamış bir şekilde ohhhh çektiki(: şaplağıda yedi. bence Kate hamile ve Sawyer’ın bebek konusunda ne düşündüğünü öğrenmek istediği için yalan söyledi. hatta kapıdan çıkarken az kalsın doğruyu söyleyecekti ama çıktı ve sahile Jack’in yanına gitti!

ayaz demiş,

23 Şubat 2008 @ 13:35

Birde benim çok merak ettiğim, şu ana kadar hiç kimse değinmemiş aslında çokda önemli bir dipnot. jack tanık sandalyesinde oturup adada olanları, nasıl kurtulduklarını anlatırken kurtulan sadece 8 kişi olduklarını söyle. niçin böyle birşey demek ihtiyacı duydu(lar) lar diyorum çünkü muhtemelen bunlar adadan kurtuldukdan sonra sadece 8 kişi oldukları ilan ettikleri için aynı yalana tanık sandalyesindede devam etti. sorum, peki diğer 40 kişiyi niçin söylemediler? niçin sadece 8 kişi kurtulduk dediler?

orkide demiş,

23 Şubat 2008 @ 14:39

şimdi diğer 40 kişi öldü mü? yok canım onların bir nedenden dolayı adada kalması lazımdı. 6 kişi içlerinden kurtulurken diğerleri peşlerine bizde geleceğiz diye takılmadılar mı. ne gibi bir yalan söyledilerde onları orda kalmaya ikna ettiler. bebek kesinlikle claire in bebeği. ama bir kopukluk var desmond dejavusun da charlie ye bebeği ve annesini helikoptere binip adadan kurtulduğunu gördüğünü söylemişti. bu charlie ye söylenen bir yalanmıydı. bu arada desmond nerde. yine dejavusunda penyy ile kavuştuğunu görmüştük. adadan kurtulanların biri de desmond olması lazımdı. tabuttaki kişi claire mi acaba. jack kardeşi olduğunu kabullenemiyor mu ne dersiniz?

the lostest demiş,

23 Şubat 2008 @ 16:47

bakıcı da claire in teyzesi miydi:)))

ayaz demiş,

23 Şubat 2008 @ 16:51

peki diğer 40 kişinin (tabi bu 40 kişinin içinden dizinin bu bölümüne kadar fire verdik, şuanki tam sayılarını bilmiyorum) adada kaldığını varsayalım, yalanla veya zorlamayla veya gönüllü, peki niçin orada kalanları kurtulmamış gibi yani kazada ölmüşler gibi gösteriyorlar?!?! niçin sadece 8 kişinin üzerine basarak tanık sandalyesinde taıklık yapıyor?!?! adada kalanlarımı korumak amaçları yoksa başka birşeymi var?!?! sanırım ocenic 6′lısı adadaki SIRRI çözdüler, ve oranın ve oradakilerin bulunmasını istemiyorlar!

Anti J.J. demiş,

23 Şubat 2008 @ 16:55

hersey guzel hos ama jack mahkemede dediki ucak suyun dibine cakildiinda bizi denizden kiyiya kate cikardi gibi bisi dedi…
ucak denizin dibine cakilmadi ama denizin dibinde butun halde buldular ucagi halbuki parcalar halinde adaya dusmus tu ucak :S naapmaya calisiyolar bilemiyorum ama ole iste :D

doktor88 demiş,

23 Şubat 2008 @ 17:14

ama eğer tabuttaki claire olsa Kate niçin gelmesin, sonuçta onunla kimsenin sorunu yok. bence adada hepsi bi şekilde ölecek 6 kişi dışında. ama olayları örtbas etmek için Dharma bi şekilde bunları ikna etmiş ve sadece 8 kişinin kurtulduğunu söylüyorlar. dikkat ettiyseniz Jack denize çakıldık da dedi. ama öyle olmamıştı. benim aklıma gelen haberlerde yayınlanan okyanusun ortasına düştü yalanını devam ettiriyorlar.

Freckles demiş,

23 Şubat 2008 @ 17:55

kate’in annesine hiç değinmedik arkadaşlar, o Aaron’ı görmeyi çok istiyordu.. xS

Sheena demiş,

23 Şubat 2008 @ 18:53

4. bölüm gerçekten çok ilginçti ve kafamda yeni sorular oluşturarak sona erdi. Benim anlamadığım helikopter adaya geldiğinde aaron birkaç aylık bir bebek, ama flashforwardlarda kate’in sarıldığı aaron 3-4 yaşlarında. Bunların adadan kurtulmaları yıllar mı sürecek, yoksa adadan kurtulduktan birkaç yıl sonra mı kate yakayı ele verecek?
Üstelik kate aaron’ın kendi çocuğu olduğuna çevresindekileri nasıl inandıracak? Avustralya’da yakalandığında hamile değildi sonuçta, ama claire 8 aylık hamileydi. Yani o yaşta bir çocuk için uçak düştüğünde kate’in de 8 aylık hamile olması gerekiyordu
Bir de medyum Claire’e ne olursa olsun bebeğini kendisinin büyütmesini söylemişti, ama bebek kate’de. Bu durumda ne tür felaketler olacak acaba
Veee bu ‘the others’ nerede Allah aşkına. Ben ve bizimkilerin kampına gönderilen ekip ortalarda yok, adaya helikopter iniyor, bunlar neden ortaya çıkmıyor? Artık Richard’ı da görsek, sırrını öğrensek fena mı olur:))

JokeR demiş,

23 Şubat 2008 @ 19:46

tabuttaki kişi erkekti!
ikinci olarakta ben juileti kabul etsinler die clarie bişi yapmıslardı zaten.hasta deildi
adadan cıkmalarına belkide bu yüsden izin vermişlerdir gercekleri söylememeleri gerekiodur.
bi de kate’in kendi cocgu olmus olsa bu kadar cabuk büyüyeceginide sanmam bu clarienin cocugu aaron.ama clarie’a noldu cok merak ettm dogrusu

l.o.s.t. demiş,

23 Şubat 2008 @ 19:50

ben’in dediği gibi neden 3.1 veya 3.4 diğlde tam 3.2???
bu konuda fikri olan??

l.o.s.t. demiş,

23 Şubat 2008 @ 20:04

bide 5.blümün seak peeklerini biri çevirebilirse çok sevininirm bizim gibi ingilizce bilmeyenler için:S

They Kill Me demiş,

23 Şubat 2008 @ 20:28

Kate’in muhakkak bir sorunu olması gerekmiyor.Claire ölmüş olabilir Jack’te zaten Claire’in kardeşi olduğunu öğreniyor.Aaron’da yeğeni oluyor Claire’in ölümü yüzünden görmek istemiyor olabilir.(Belki Claire ölmez)..Tabuttaki insan Claire bile olabilir.Adadakiler belli sebeplerden gelemez.Aaron Kate’e bırakılmış bir miras olabilir.Veya Claire’in bebeği Aaron ölebilir.Kate bundan etkilenir.Bebeğine Aaron ismini takar.Ama görünüşe bakılırsa bebek Aaron.

Ya da orası Claire’in evidir.Jack’in görmeme sebebini bi kenara koyalım.Kate Claire’i ziyarete gelmiş ve bulamamış girmiş falan herşey olabilir…

tsolnaf demiş,

23 Şubat 2008 @ 21:03

öncelikle clairein tabuttaki kişi olması imkansız bence çünkü dikkat ettiyseniz cenazeevi bir zenci mahallesindeydi.rahip bile siyahtı.dolayısıyla ölen kişinin siyah olması olasılığı daha yüksek bence.bu konuda yorumlar micheal üzerine aslında ama yine de jack katein cenazeye geleceğini umup da gitmişti oraya nedn michealin cenazesine gelsin kate?zaten kendisi de öyle demişti neden geliim ki demişti.her neyse.4.sezona gelecek olursak farkındaysanız bu sezon adayla pek ilintimiz yok daha çok flashforwardlar dolduruyor bölümleri ve yine dikkat ettiyseniz eski sezonları da göz önünde bulundurursak flashforwardlar hep en ileriden adadaki zamana doğru geriliyor.yani 3.sezon sonunda uçak pistinin yanındaki kat ve jack konuşması bence flashforwardların en ilerisiydi.aaron’A gelince çelişkili bi durum olduğu kesin.bu clairein bebeği de olabilir ve dediğiniz gibi kate’e bi vasiyet de olabilir.ama katein kendi çocuu olma olasılığı da var ayazın dediği gibi kate sawyerın ne düşündüğünü öğrenmek için de numara yapmış olabilr.bence bu duruma bikaç bölüm içinde daha net bi yorum geitebileceğiz.adadan kurtulanların sayısı gerçekten 8 mi?yani kurtulma süreci içerisinde ölecek daha çok insan olabilir ve bunu insanlara dış dünyaya anlatamayacakları içinde oceanic firmasının sahte uçak maketi olayını doğrulayarak işin içinden çııkmaya çalıştılar belki.ya da tam tersi şu manyak siyah adam adadan kurtulanları arıyordur ve sayid de gerçekten bizimkileri korumak için benle çalışıyordur.olaylar çok karıştı yaaaaaaaaaaaaa!!!1.sezonun 1.bölümünde bunları hayal edebilr miydik????

DHARMA demiş,

23 Şubat 2008 @ 21:10

ADADAKİLER ÖLMEDİ JACK İN MAHKEMEDE BAHSETTİĞİ KONU KURTULUŞ ANLARI BENCE SEKİZ KİŞİYDİLER AMA KURTULMA MÜCADELESİNDE İKİ KİŞİYİ KAYBETTİLER

sepia demiş,

23 Şubat 2008 @ 21:38

adadan ayrılacak olan 6 ya da 8 kişi kendi istekleriyle ayrılmıyorlar zaten..
sayide Ben tarafından söylenen şey arkadaşları için bu işi yapmak zorunda olduğuydu…
jackin hallerinde bu zorunluluğu daha net göreibliyoruz zaten..
kate daha sır saklar halde,hiç açık vermeyen o daha doğrusu herşeyi kabullenmiş ama mecburiyet altında olduğunu hissetiriyor yine de…
hurley bu sorumluluğu kaldıramadığından,yania arkadaşlarını geride bıraktığı için akıl hastanesiin terich ediyor..

claire aaronu bir şekilde,ki nasıl ikna ettikleri hala muamma,adadan götürmelerine izin vermiş.ya da zorunda kalmış!

feto@lost demiş,

23 Şubat 2008 @ 22:06

adanın belli bir kısmında kararları hala jack veriyor.Bnece jack ın verdiği bir kara sonucu clarie ölüyor ve kate bebeği yanına alıyor.Jack bu yüzden bebeği görmek istemiyor.Başka bir teori ise clarie bebeğinin adadan kurtulması için kendini feda ediyor ve drahama nın deneylerine katılamayı kabul ediyor.Ya ne bileyim yaa kafayı yiyicem bu dizi yüzünden valaha :)

tolga_deniz demiş,

23 Şubat 2008 @ 22:40

bu arada başka bi dipnot.
sezon 3ün finalinin son sahnesinde Kate Jack’e ‘Gitmem lazım.O meraklanacak’ demişti.Sanırım ‘o’ dedigi kişi de aaron oluyor.
tahmin tabi sadece

They Kill Me demiş,

23 Şubat 2008 @ 23:24

@tolga_deniz

Olabilir.Mantıklı.Ama biri Claire’e ne olduğu hakkında açıklama yapmalı ne oldu neler oldu ve bu Flashfoward’lar neden bu kadar GİZEMLİ

l.o.s.t. demiş,

23 Şubat 2008 @ 23:39

ya ben anlamadım bu john kendini ne sanıo yaa!!!!
neler dedi kate’e demokrasi yok falan.. adanın kralı olduunu fln sanıo galiba:@

sefid demiş,

24 Şubat 2008 @ 00:22

sorularla devam…
Jack bencede Claire’nin ölümden bir şekilde sorumlu olayları hatırlamamak için Aaron’ı görmeye gitmiyor,
ve farkındaysanız Jack yavaş yavaş bozulmaya başladı flashforward larda, o perişan hallere böle güçlü bir karakter nasıl gelecek bilmiyorum ama…
bu sezonun sanırım hep soru işaretleri ile geçecek.
bide arkadaşlar demşn okdudum, bu sezon sadece 8 bölüm mü ne olacakmış doğru mu bu?

jenny demiş,

24 Şubat 2008 @ 01:12

evet doğru 8 bölüm..Diğer sezonlar 16şar bölümden oluşacak..

Dardanel demiş,

24 Şubat 2008 @ 01:37

tolga_deniz ; senin söylediklerin benim de aklıma geldi. Muhtemelen merak eder derken Aaron’u kastediyor.

Ayrıca helikopter neden gemiye ulaşamadı. Onu merak ettim ben de? Acaba bu zaman farkından olabilir mi?

we have to go back demiş,

24 Şubat 2008 @ 02:01

adadan helikopterle içlerinde aaron ve claire inde olduğu bir grup ayrılıyor ve gerçek dünyaya dönüş sırasında (ada ile dünya arasında boyut farkı var.bkz.daniel faradayın zaman deneyi ve helikopter pilotuna ne yaparsan yap ama sakın rotadan sapma demesi) helikopter veya bindirildikleri taşıt her ne ise denize düşüyor veya alabora oluyor.mahkemede söylediğinin aksine kurtulan altı kişiden beşini Kate değil Jack kurtarıyor. (bkz: Kate diyor ki bu yalanı o kadar çok söyledinki artık kendinde inanıyorsun) Ama ne yazıkki Jack Clairei kurtaramıyor ve yaşadığı vicdan azabı nedeni ile Kate in oğlu olarak kabul ettiği Aaronu görmek istemiyor. Jackin Claire ile kardeş olduğunu öğrenmesi çok zayıf bir ihtimal . çünkü bu gerçeği bilen tek kişi Jackin ölen babası. (tabii gerçekten öldüyse ve rivayet edildiği gibi Jacob değilse) claire babasının adını bile bilmiyor. Jackin babası kaza sonrası hastaneye geldiği zaman Claire babasının adını öğrenmek istememişti.

ahmet demiş,

24 Şubat 2008 @ 11:44

ya arkadaşlar 3. sezona dönelim charlie nieye öldü desmond claire ve aaron adanan helikopterle kurtulduğunu görmemişmiydiii !!! bence o helikopterde jack de wardı ve helikopter bi şekilde düştü claire öldü jack bundan kendini sorumlu tuttu ve suçluluk duygusuyla aaron u görmek istemiyor olamazmı!!!

Sheena demiş,

24 Şubat 2008 @ 13:26

jack ile Claire’in kardeş olduklarını öğrenmeleri zor değil. Biliyorsunuz others’ın elinde kazazedelerle ilgili bütün bilgileri içeren dosyalar var, üstelik miles da kate’e hepiniz hakkında herşeyi biliyoruz demişti

izetg demiş,

24 Şubat 2008 @ 14:43

aklıma bişey takıldı: 3. sezonun son bölümünde jack’in flash-forward’ında Kate ile buluştuklarında kate jack’e “seninle görüşmemi istemiyor” gibi bişeyler söylüyordu. sizce bu kişi aaron olabilir mi yoksa başkası mı?

Magic demiş,

24 Şubat 2008 @ 15:16

arkadaşlar bence kate hamile ve o bebek claire nın bebeği değil o bebek sawyerin bebeği olma olasılığıda var diyorum ama sizinde diklerinizde olabiliri .!

Magic demiş,

24 Şubat 2008 @ 15:19

bide en merak ettiğim şey (The others) lar nerde bu konudan sonra bide bence sayid helikoptere bindi onlarda da bana fikrimi sorarsanız (walt ve micheal) gibi karmaşada kaybolup gidecekler ama sayid kurtuluyo onu şehirdede gördük …..

cahzeck demiş,

24 Şubat 2008 @ 16:41

Bence kate hamile ve bir çocuğu olacak. Adını da Aaron koyacak. Yani bu çocuk claire’in çocuğu değil kate’in çocuğu. Tamamen isim benzerliği. Yoksa jack çocuğu neden görmek istemesin ki… Babası da Sawyer… İyi düşünün

ogeday demiş,

24 Şubat 2008 @ 17:09

ARKADAŞLAR BENCE EN MANTIKLISI.EET KATE BENİ BEKLİO DEDİİNDE 3.SEZONUN FİNALİNDE AORONU KAST ETTİ.VE TABUTTAKİ 3.SEZON SON BÖLÜMDEKİDE CLARİEDİ
DİE DÜŞÜNÜORUM.JACK KIZ KARDEŞİ OLDUUNU ÖRENİNCE MEZARA TABUTA GİTTİ. sadece bi teori katılan varsa ???

..istibdat.. demiş,

24 Şubat 2008 @ 17:44

arkadaşlar bu sezon olacaklarından emin olduğum birşey varsa o da jack ve claire in birbirleriyle kardeş olduklarını öğrenmesidir…

Jansu demiş,

24 Şubat 2008 @ 19:32

Yha off burası aaronun odası olamaz zaten bu yerinde adada olması imkansız arada adadakilerin qeçmişini gösteriyor yani illa bu çocuk katein anlamı taşımaz annesi yeniden ewlenmiş we bu çocukta katein üwey kardeşi olabilr! konuştuklarımız ihtimale dayalı elimizde kesin sonuç yok öyle değilmi*?

Jansu demiş,

24 Şubat 2008 @ 19:34

yada kçük bir ihtimalle kate we jack ewlendi jack clairenin üwey kardesi olduğunu öğrendi adadan kurtuldular we kate yiğenini sewiyor :D

gamze demiş,

24 Şubat 2008 @ 21:33

arkadaşlar bi ayrıntı daha var. başka bi arkadasımızın da dediği gibi aoron 3-4 yaşında flashforwardlarda.fakat adada daha birkaç aylık.bunu kanıtlayan bişey de mahkemeden önce kate in annesiyle konuşmasında annesi 4 senedir doktorlar 6 aylık ömrümün kaldığını söylüyorlar dedi.ve senin öldüğünü sandıktan sonra çok şey değişti dedi.yani adadan kurtulmalarına daha 4 sene var diyorum..

Sheena demiş,

24 Şubat 2008 @ 22:13

adadan kurtulmaları 4 yıl süremez. Çünkü adadan kurtulacaklardan birinin sun olduğunu biliyoruz. Sun adada hamile kaldı ve adadaki hamile kadınlar doğum yapamadan ölüyorlar. Bu durumda sun’ın adadan birkaç ay içinde kurtulması lazım, yoksa ölür

arda demiş,

24 Şubat 2008 @ 22:49

olen claıre olsa yanı tabuttakı e o zaman kendı cocugunu neden olmeden once kate e vermek ıstesın kı yanı sonuc olarak ya cocuk claıre ın cocugu aaron degıl yada tabuttakı claıre degıl.

arda demiş,

24 Şubat 2008 @ 22:50

olen claıre olsa yanı tabuttakı e o zaman kendı cocugunu neden olmeden once kate e vermek ıstesın kı yanı sonuc olarak ya cocuk claıre ın cocugu aaron degıl yada tabuttakı claıre degıl.bence

black_rock demiş,

24 Şubat 2008 @ 22:54

arkadaslar.. aaron un odasindaki resimleri inceledim de.. koridordaki resimde bir piyanonun klavyesi gozukuyor. hemen kapinin yanindaki bisikletli resim de ise bir gitari ucundan goruyoruz (akort kismi gozukuyor sadece). bunlar hep charlie yi cagristiriyor.
ayrica 2 resim de timsah,1 inde maymun, 1 inde anne ve yavru fil birinde de ne oldugunu anlamadiim bi hayvan var.(bi bocek falan olabilir) ama yatagin yanindaki baba-ogul dibi duran garip iki seyi hic anlamadim.. resmen gozumuze sokulmus. insan-shrek arasi bi sey.. fikri olan var mı??

SAcid demiş,

24 Şubat 2008 @ 22:59

Hurley’in yakaLanınca ben 815 in 6′ lısındanım demesi bununLa bağLantılı.Çünkü orda 6 kişi yoktu dikkatinizi çekeim.Bu claire’ nin bebeği bunada %100 eminim.Sezonun sonLarına doğru bu KurtuLma oLayı nası gerçekLeşti örenicez.Dizide Bu 6 kişi adadan Kurtarıldı ve sadece bunLar yaşıordu die bilior herkes.Diğer 40 kişiden haberLeri yok.Ve büyük ihtimaL onLar hala orda Yaşıor oLacak..

SAcid demiş,

24 Şubat 2008 @ 23:01

Bu arada 4. sezonda geri deil iLerisi gösteriliyor..

Dr_Mengene demiş,

25 Şubat 2008 @ 13:26

l.o.s.t. sormuş neden 3,2 diye. Başka bir sitede bununla ilgili bir yorum vardı. 3,2 milyon $ = 3.200.000 $.
Ben in daha önce micheal a adadan ayrılması için söylediği yön pusula yönünde 325 idi. Miles ‘in telafuz ettiği aslında 3, 2 ve 5 adet sıfır yani 325. Adaya gelirken ve giderken kullanılan yolun koordinatı veya yönü. Yani sadece bir şifre. Ben e adaya nasıl gelinip gidileceğini bildiğini söylüyor. Bana oldukça mantıklı geldi.

durgunsu demiş,

25 Şubat 2008 @ 16:20

Claire in bebeği kız değilmiydi bu bebek erkek arkadaşlar bence bu sawyer la kate in bebeği ondan jack te bebeği görmek istemiyor

clones demiş,

25 Şubat 2008 @ 17:45

hayır erkekti.

mr.benjamin demiş,

25 Şubat 2008 @ 20:06

ark. o bebek kesinikle clairenin evet oseinic 6 denmesi de adadan 6 kişinin sağ kurtulacağının yada 6 kişi sağ kurtarıldı gibi gösterilemek istenmesinden işin ilginç yanı sawyeri flaşhforward larda göremedik henüz tabutta onun olma ihtimali var kate nin gelmek istememesi ondan olabilir,bira erken olucak ama dizinin sonu jack ve kate birleşicek görüceksiniz. benjamin mükemmel karakter bence işini iyi yapıyo

Jansu demiş,

25 Şubat 2008 @ 20:10

aaron erkek ismi

metin demiş,

25 Şubat 2008 @ 21:03

dizideki gizemli 3 karakterin isimleri
benjamin=bünyamin
jakop=yakup
aoron=harun
varmı alaka acaba

Ziza demiş,

25 Şubat 2008 @ 21:07

Claire’in bebeği kız değilmiydi dedin ya durgunsu, sen bu diziyi boşuna izlemişsin derim sana…. Otur baştan izle..

Bu arada arkadaşlar, malum çocuk Kate’in çocuğu diyorsanız şu ayırıntıyı dikkate almanız gerekiyor, şu halde Aaron Kate’in rahmine adada düşmüş demektir. ANcak adada doğan ya da rahme düşen bebeklerin normal insanlardan farklı olacağını biliyoruz.

Tabutta ki Claire diyen arkadaşlara da daha önce birçok yerde bas bas söylendiği üzere tabuttakinin “ERKEK” olduğunu ben de anons etmek etmek istiyorum. O yüzden artık saçma yorumlara kafanızda dahi olsa mahal vermeyin diyorum..

arda demiş,

25 Şubat 2008 @ 22:29

yapma durgunsu aaron erkek dıkkatlı bak gorursun.

hasan demiş,

26 Şubat 2008 @ 17:05

Arkadaşlar adadan 6 kişi kurtuluyor bunlar jack, sayid, hurley, kate, jin, sun. Diğer kişiler bir sebeple ada da kalıyorlar. Ben in Sayid’e listedeki kişileri öldürtmesi (ki bunlarda büyük ihtimalle Ben i adaya aramaya gelen ekip ) ve arkadaşlarını korumak istiyorsan dediğimi yapacaksın demesi ve jack in üçüncü sezonun finalinde kate e geri dönmeliyiz demesi ada da bazılarının kaldığını gösteriyor. ayrıca Hurley yakalanınca ben Ocenic 6′lısındanım diyiyor. Burası tamam. Bebeke gelince bebek Claire nin ve Aaron a bakması için Kate e veriyor. O da bebeği kendi bebeği olarak gösteriyor. Jack in bebeği istememesinin sebebi de Claire in üvey kardeşi olduğunu öğreniyor ve o yüzden bebeği görmek istemiyor. claire ölecek ama ada da doğum yaptığı için ölmeyacek. ada da doğum yapanların ölecek denmesi (juliet sun a diyiyor) bence juliet in sun ı araştırma ambarına götürmek için söylediği bir yalan. claire ölüyor ama başka bir sebeple. jack in tanık sandalyesinde uçak kazasından sekiz kişi kurtulduk demesi adada diğer arkadaşlarının kalması ve ben in arkadaşlarını öldürmekle tehdit etmesi (hatırlayın sayid e de aynısını yapıyor) bu yüzden uçak firmasının ortaya attığı yalanı devam ettiriyorlar. uçak kazasından sekiz kişi kurtuldu ancak iki kişi bir şekide öldü ve diğer 6 kişi kurtuldu iması verilerek adada kalan arkadaşlarından hiç bahsetmiyorlar.

JokeR demiş,

26 Şubat 2008 @ 18:07

ya tabuttaki kişi clarie olsa kate neden gitmek istemesin ki ayrıca tabuttaki erkek die bilioruz.(gazeteden)
sawyer olsa jack aglamaz onun için ve kate neden gitmek istemesn bence farklı birisi ve michaelda deil.
adadan 4 sene sonra kurtulcaklar demişsiniz bence daa yakın bi zmanda kurtulcaklar hem aaron büyümüs ve kate’e anne dedi.4 sene olsa annesinin clarie oldugunuda bilir heralde:s

joaq!!! demiş,

26 Şubat 2008 @ 18:56

arkadaşlar oldukça fazla kafa yormuşsunuz bu bebek işiine…

benm fikrim bebek claire in çünkü bebek claire in aronuna çok benzio…
yani kate in bu süreç içinde yeni biriyle ewlenmesi ondan çocuk yapması we o çocuğunda fiziksel olarak aron a benzemesi saçma olur dimi

bu arada charlie kim wurduya mı gitti şimdi?

Burçin demiş,

26 Şubat 2008 @ 19:06

bir de arkadaşlar mahkeme salonunda dikkat ettiniz mi bilemiyorum jack in arkasındaki bayrakta ve yargıcın arkasındaki armada kutup ayıları resimleri vardı bu da ilginç bir bağlantı olabilir mi ??

Jack23 demiş,

26 Şubat 2008 @ 20:27

Bence 6 lı adadan ayrılırken claire da aaron la kurtulmaya çalıştı.Fakat Claire kurtulamadı, aaron u da kurtulsun diye kate e verdi böylece adadan kurtulan 8 kişi oldu. jack kate sayid hurley sun jin aaron benjamin. Mantıklı değil mii?????????:D

sayidjarrah demiş,

26 Şubat 2008 @ 22:01

Arkadaşlar bi kere adadan kurtulan insan sayısı 6
Bu insanlar:sayid,kate,jack,aaron,hurley ve benjamin.hee şu da war eggtown da izleyicileri yanltmak istemsler bence herkesin aklında acaba bebek gerçekten kate inmi?sorusu war bole bişi yok bebek claire in çocuğu.Bence kate aaronu adadan zorunlu bi şeklde aldı mesela claire ölmüş olabilir!!!!
Nereden çıkardın diyeblrsnz şurdan çıkardım daha 1.sezonda medyum claire bu çocuu sen yetstirmezsen çok kötü bi çocuk olarak yetişecek dedi.Yani claire aaronu kate wermek yerine adada yetştirmeyi tercih eder buna dayanarak bende claire ÖLDÜ diyorum sizce?????

Lostumu yedim demiş,

27 Şubat 2008 @ 01:08

Arkadaşlar 5. bölüm özetlerinde Faraday, Jack’a helikopterin neden zamanında gitmediğini anlatıyor ve sizin anladığınız zamanla bizimkisi farklı gibi bişey söylüyor.. Ayrıca Desmond ve Sayid çok fena faka basıyorlar… 5. bölüm yayınlandı.. yarın nete düşer.. öbür gün altyazı.. Cuma günü izleriz diye düşünüyorm..

sawyersfun demiş,

27 Şubat 2008 @ 13:04

yaa arkadaslar bnce jin in falan kurtuldugu yok hatrlarsanız bu 4. bölümde sun ve jin konuşurlarken sun bebeğimi seul de dogurmak istiyorum dedi jin de bebeğimiz demek istedin heralde tarzı bşler dedi tam hatırlamıyorum,, bu da bnce çağrışım yapsın die söylenmiş bşi ya da kafa karıştrmak aman hiç emin olamıyorumki ne düşünsem,, tabuttakinin micheal olma ihtimali yüksek evet çnkü micheal artık adaya nasıl gelinip gdileceğini biliyordu ve geri dönüşü de bi tek o bildiği için perişan oluyordu. bir de benjamin ztn nasıl gdip geleceğini biliyo adaya kurtulanlardan biri o değil bnce miles ileriki bölümler de bir şeklde benjamin e yardım edecek ve benjamin kaçacak adadan,,,

living is easy with eyes closed demiş,

27 Şubat 2008 @ 13:13

claire bnce de öldüü:(

living is easy with eyes closed demiş,

27 Şubat 2008 @ 13:22

kurtulanlar arsında jin yok bence kafas karıştırmak için yaptılar belki de bilmiyorum ama sun ve jin konusurlarken sun bebeğimi seul de dogurmak istiyorum dediğinde jin bebeğimiz demek istedin heralde tarzı bir sohbet oldu,, kafa karıştırmak içinse de karıştı kafam hep karışık zaten(: benjamin adadan kurtulan 6kişiden olmamalı uçakta değildi çnkü bence ona miles yardım edecek ve benjamin de adadan kaçacak,,, ya bu adada ki kulübe neden sürekli yer değştiriyor john un çaresiz kalıp benjaminin de bu durumdan istifade john un üstüne gtmesi beni sinir ediyor,,:@

dreco demiş,

27 Şubat 2008 @ 13:54

Adamlar ne kadar zeki, anlık akıl oyunlarıyla istedikleri oluyor :) biraz daha zorlayıp ileri dönük senaristler gibi düsünseniz zaten olayı cözeceksiniz en azından onların ürettikleri ve yazmak istedikleri son icin buldukları alternatiflerin hepsiniz sizlerde yaratacaksınız, sadece biraz onlar gibi düsünmek unutmayalım onlarda insan hafıza kaybına ugramıs fizikciler degiller :D

frtbykl demiş,

27 Şubat 2008 @ 14:49

Arkadaslar bunu nasil gözden kacirirsiniz bilmiyorum ama Bu konunun basligi olan ”Aaron” adadan kurtulanlardan birisi degil mi? Niye o 6 kisi icinde o sayilmiyor?

frtbykl demiş,

27 Şubat 2008 @ 14:53

Buna göre 6 kisiyi soyle siralayabilir miyiz?
1.Jack
2.Kate
3.Hurley
4.Benjamin
5.Sayid
6.Aaron

Demek oluyor ki kurtulan 8 kisi icinde adi gecen Jin ve Sun olen iki kisi. Geriyede yukaridaki isimler kaliyor ki bunlarda Oceanic 6’sini olusturuyorlar.

Alper demiş,

27 Şubat 2008 @ 15:46

Peki size soru. jack aaron’u görmek istemiyor. jack kate’i mahkeme sonrası vedalaşırken söylüyor kate. Aaron’u neden jack görmek istemesin ki ?

Ayrıca sawyer ile işi pişirdiklerinin ertesi günü kate benim cocugum olamıcak gibi lafta ediyor. Kafa karıştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Çok merak ettim cidden o cocuk kim ve kimin.

Benim fikrim cocuk sawyer’dan ve kate gerçek annesi. Aaron ismini verdiler çünkü aaron ve claire kurtulan 6 kişi içlerinde olmadıklarına göre ölüler. Kate aynı ismi vermiş olabilir cocuguna.
saçmalıyorda olabilirim bilmiyorum.

sayidjarrah demiş,

27 Şubat 2008 @ 20:20

jack aaronu görmek istemio çünkü adadan kurtulduunda clairen kardeşi oldugunu oğrenior ve bi şeklde aaronu gormek ble istemior

zen81 demiş,

28 Şubat 2008 @ 00:24

Şimdi 3 şey söylemek istiyorum.Birincisi,4. bölüm pek iç açıcı birbölüm değildi,bazı arkadaşlara katılıyorum.Geçiş bölümlerinden biriydi.İkincisi Jack babasının gayrımeşru çocuğundan olma yeğenini belki de görmek istemiyordur.Jackin kimi zaman haleti ruhiyesi pek de anlaşılabilir olmuyor çünkü.illa onları alıp bağrına basmasını bekleyemeyiz ki.Kaldı ki babası adamda bir takıntı olmuş.Yani adil düşünemeyebilir bu durumda.Belki bu sebepten belki de Claire in ölümü ile Jackin bağlantısı olabilir diye düşünüyorum.yani istemeden sebebiyet verme gibi.bunlar varsayım tabii.Son söyleyeceğim şey de şu,yukarıdaki Kate’in son fotoğrafına baktığımda ben hiç de bir annenin yavrusuna bakarkenki bakışını göremedim.Bunlar çok iyioyuncular ve duyguyu kameraya iyi yansıtırlar.Bence KAte Aaron un annesi değil.AnnesiClaire ve sanırım ya öldü ya da tutsak kaldı adada ve bebeğini KAte e emanet etti.Benden bu kadar:)

Ziza demiş,

28 Şubat 2008 @ 05:17

Arkadaşlar bahsi geçen 6lı Oceanic 6 lısı…
Yani Oceanic yolcularından hayatta kalan 6 kişi. Dolayısı ile Aaron bu 6 ‘lının içinde yok.

Bu arada hasan arkadaşım. Claire Jack’in aynı babadan kardeşi. Üvey kardeş denmez ona. Bildiğin öz kardeş. :)

utku demiş,

28 Şubat 2008 @ 13:51

anlamadınızmı herkesin ileriki hayatında biz 6 kişi kurtulduk diyor bunlardan 5ini yani hugo,jack,kate,sayid,ben 6.sı kim onu bilmeiz gerek ama bana göre sawyer ölecek falan filan john locke gibi gelio

zeze demiş,

28 Şubat 2008 @ 14:55

arkadaşlar hatırlarsanız kate in annesi geldiğinde hastanede 4 yıl önce 6 ay ömür verdiklerini söylemişti yani aradan baya zaman geçmiş kate bir şekilde saklanmış yada adada baya süre daha kaldılar katein çocuğu bence

alplost demiş,

28 Şubat 2008 @ 23:48

bence claire ölücek charlie gibi acı bi son olabilir..desmond bunu da görebilir o zmn yuh artık derim…

ilker demiş,

29 Şubat 2008 @ 03:55

arkadaşlar tüm yorumları okuyamadım belki söylenmiştir ama şöyle bir olay var. miles benin gemideki adamı !!! aralarındaki konuşmada şifreli zaten. 3.2 milyon doların manası şu: 3.2 milyonda 5 tane sıfır var yani 325 . bu 325 te adadan çıkış rotası. eski bölümlerde ben michelae bunu sölemişti. 325 ten şaşma adadan kurtulacaksın demişti

daha önce yazıldıysa kusuruma bakmayın okuyamadım tüm yorumları

citaing demiş,

29 Şubat 2008 @ 14:38

Bence o kate le james in oğlu ve ölenlerden birisi de james di zaten bebek james e benziyo.aaron a da benziyo ama bence jack yeğenini görmemezlik edemez nolursa olsun , zaten claire jack ın yüzünden ölmüş olursa suçluluk duygusuyla daha çok görmek isterdi aaronu.

merve demiş,

29 Şubat 2008 @ 15:07

ben bu sahnede çok duygulandım,üzüldüm.bence kurtulan 8 kişi adadan kurtulmak istedikleri için gittiler diğerleri adada kaldılar.ama claire hakkında hiç bi bilgim yok inşallah ölmemiştir :(

merve demiş,

29 Şubat 2008 @ 15:10

ama 4. bolumde 8 kişi kurtuldu deniliyor 6 değil

Jack23 demiş,

29 Şubat 2008 @ 15:53

Herkes 6 kişi kurtuldu diyo ama bu yanlış. Adadan 8 kişi kurtuldu. Bu kaç kere yazıldı. Jack kate sayid jin sun hurley bunlar oceanic 6 lısı. bunların dışında Benjamin ve kazazedelerden biri ( ki bu aaron bence) kurtuldu. 4. bölümde jack bile mahkemede 8 kişi kurtulduk diyo. tartışmayın artık bunu yaw:)

BHR demiş,

29 Şubat 2008 @ 23:56

Benjaminle Aaaron Oceanic 6′den değil bence Des’de değil…
Oceanic 6′lısı sadece uçakta olan kişilerden oluşacak… 4ünü biliyoruz… Kate Jack Hurley Sayid…
Sayid’le Ben ortak çalışıyorlar adayı bulmaya çalışanların sonunu getirmeye çalışıyorlar…
Bu durumda bence ilerde adaya geri dönecekler zamanı geldiğinde… kalanları kurtarabilirler… belki de onlar orda kalmak istemiştir…

Jack’in Aaron’ı görmek istememesine gelirsek… Ben bunu bir tek Claire’e Jack’n hatası yüzünden bir şey olmasına bağlıyorum…. Bence o yüzden Aaron’ı görmeye hazır değil… Ve o yüzden Aaron Kate’le beraber…

Hayır bir de niye Jin Sun bu 6lıya kesin dahil ki… Başkaları da olabilirdi… Ama Sun’ın bebeği ölmeden doğurabilmesi için olabilir… Ama bilemiyorum…

fbaris demiş,

1 Mart 2008 @ 15:50

jack Aaron’u görmek istemiyor çünkü aaronun dayısı olduunu ogrenmiştir ve garip sekilde onu gormek istemeektedir olablir…NAMASTE

suzan demiş,

1 Mart 2008 @ 20:37

Aaron Kate’in bebeği olmak zorunda, çünkü adadan ayrıldıktan sonra doğum yapmalı (çünkü uçakta hamile değildi) ya da Claire’in de adadan kurtulması lazım ve Aaron’un da o altılı içinde olması lazım. Soru şu, claire kurtulduysa bebek neden kate’de.
bebek Kate’inse (olabilir, çünkü adanın özel bir gücü var ve bebekler daha hızlı büyüyorlar, Walt’ın büyümesini de buna bağlayacaklar bence) babası doğal olarak Sawyer. Peki Sawyer nerede? Diğer kadınla mı, hani şu kendisinden bir kızı olan?

SAcid demiş,

2 Mart 2008 @ 00:55

o bebek KesınLıke ve kesinLikLe Claire’ nin..hiç kafanızı yormaın baska bı bebek dıe.

sawyer demiş,

2 Mart 2008 @ 09:40

ewt o bebek kesinlikle claireIN zaten bebeğinde her şeyi uyuyo.

sitare demiş,

2 Mart 2008 @ 23:35

peki bebek claire ninse kate in bebeğine ne oldu yanlış mı düşünüyorum bilmem ama kate sawyer in yanında kalmak istmişti daha sonra sawyer e hamile olmadığını soyledi sawyer sevinince kate bozuldu ben buradan kate in gercekte hamile olduğu sonucu çıkarmıştım. yanlış mı anlamışım acaba… ayrıca biz gelecek goruntulerinde jack, kate, sayid ve hugo yu gorduk ucaktan bir de ben vardı diğerleri kim?

basak1903 demiş,

4 Mart 2008 @ 23:12

bişei atlamşsnz claire aaron a bakablirmisn dio kate te garp bişekilde bakıoo.jamesle çocğu olacak we aarondan etkilenip mi o ismi wereck yoksa bşka bişymi war bide tabutta j harfi war we erkek

pest demiş,

5 Mart 2008 @ 15:45

bende sacmalama pahasina bişeyler yazayim

zamana göre tahminen bebek clairenin
3. sezonda desmond sadece claireyi helikoptere binerken gördüğünü söyledi bence bunun altında bişeyler var helikoptere bindikten sonra bişeyler olmuş olabilir.

jackin bebeği görmemesinin sebebi üvey dayısı olduğunu muhtemelen öğrendiği içindir öğrenmiş olabilir.

oceaic 6 lısıda muhtemelen anlaşma yapıp adada diğerlerini terk edenler 3. sezon sonu ve 4. sezon başı hurley ve jack in sürekli hata yaptık demesi yani bu 6 lı diğerlerine bi şekilde kelek attılar onun acısını cekiyo olabilirler görücez :)

püf acayip kafam karışık :D

YASEMİN demiş,

5 Mart 2008 @ 18:35

4 seneye takılıp kalmışsınız.Dışarıda da zaman geçiriyorlar. Hemen kurtuldukları anı göstermiyorlar ki.Tabuttaki kişi sawyer değildir bence tahmin edemiyeceğimiz biri.Artı çocuk bence Claire in ama jack kate in zannediyo .Sawyer den olduğunu düşündüğü için görmek istemiyo.Ama kate çocugu nasıl kimsenin haberi olmadan getirdi?

justing76 demiş,

8 Mart 2008 @ 04:05

arkadaşlar hatırlarsınızki desmond charlieyi bir çok kez kurtarmıştı ölmekten.ama bunun onun kaderi olduğu için ne yaparlarsa yapsınlar charlienin ölüceğini söylemişti.o zaman aynı durum claire için de geçerli.çünkü des onuda boğulmaktan krtarmıştı. bu da demek oluyoki claire ölüyo hatta bğularak ölüyo.bu yüzden bebeğe kate bakmak zorunda kalıyo.jackin bebeği görmek istememe nedenide bence kurtulmak için helikoptere biniyolar ve helikopterde düşüyo.claireyi jack kurtaramıyo bu yüzdende vicdan azabı duyuyo.

justing76 demiş,

8 Mart 2008 @ 04:12

arkadaşlar ben ce claire öldü hatta boğuldu.çünkü desmond daha önce onu kurtamıştı.charlideki gibi clairede kaderinden krtulamıycak ve ölücek.

sev demiş,

8 Mart 2008 @ 18:04

arkadaşlar aaron un odasında şu ana kadar kapının sağındaki tabloda faradayın bildiği bir kart gözüktüğü belirtilmişti..ben bu bölümü bugün izledim ve kate odaya girerken arkadaki piyanolu tabloda faradayın bildiği ilk kartı da gördüm..yanlış hatırlamıyorsam kupa kızıydı..dikkatlice bakın..kate içeri girdiğinde tablodaki sol boşlukta alalade kart gözüküyor..tablolara bakarsak

kapının dışındaki tablo:
piyano
bir ev
kupa kızı iskambil kağıdı ( faradayın bildiği ilk kart )
tepesinde siyah fon üzerine beyaz yazılar..bir beste gibi..

odadaki tablo:
bisikletli bir çocuk ( muhtemelen erkek )
kırmızı bir ev ve 3 tane kule !
sinek altılısı ( faradayın bildiği 2. kart )
ve tablo ikiye bölünmüş..çok emin değilim ama ev kısmını ayırırsak üçe de bölünmüş diyebiliriz..

bu kadar detay tesadüf olamaz..ciddi bir ipucu gizli..fakat çözemedim :)

Shocktrooper demiş,

9 Mart 2008 @ 11:44

Arkadaşlar Aaron’u Claire’den başka birisi büyütürse başına çok kötü birşey gelecek demişti kahin,acaba Kate büyüttüğü için ne olacak ?

DeNiZ demiş,

9 Mart 2008 @ 15:49

bence çocuk claire ‘ın çünkü çocuk daha küçük hali gibi sapsarı sawyerda sarışın diceksiniz ama aaron gibi deil.

iwise demiş,

11 Mart 2008 @ 14:57

bence claire adadan bi sebeple ayrılamıyor ve aaronu kate veriyor. adadan ayrılacakların sayısı ve kimler olacağı belli bu yüzden bebeğini kate veriyor claire. yani claire adada ve yaşıyor. sayid ben’e çalışıyor ve ben’in söylediği laf arkadaşların için flm die buradan çıkan sonuç adada geri kalanlar yaşıyor ve ben adanın idaresini tekrar ele geçirmişki sayidi bu şekilde kullanıyor. anlamadığım şey kurtulan 6 kişi var ve sadece sayid ben tarafından kullanılıyor geri kalanlar normal hayatlarını sürüyor. belkide sayid kurtulan diğer 5 kişinin yaşamları için ben’e çalışıyor. aa kafaları yedirdi bana bu dizi :)

idris charlıe demiş,

26 Mart 2008 @ 21:58

yahu ilkte sawyerin bebeği zannetim o byüzden jack bebeği görmek istemiyor dedim ama bir baktım aaron, aaron kate anne diyince başka aaron dedim çünkü bebek annesinin tanır o kadar baktı claire ona ve claire bebeğini bırakmaz claire öldü de bebeği kate demi kaldı acaba?

m_lost demiş,

10 Nisan 2008 @ 10:59

munir arkadaşımızın dediğine katılıyorum o sahneyi çok iyi yakalamış.nunda dediği gibi claire ölecek ve kate bebeği alacak.jack te bebeğin onun yiğeni olduğunu veya clairenin kız kardeşi olduğunu öğrenip kabul etmeyecek.hatırlayın cenazede kimse yoktu.bir tek jack vardı çünkü clairenin kimsesi yoktu bu yüzden jack clairenin kız kardeşi olduğunu öğrenip cenazeye gitmişti bence böyle tabiii sadece düşüncem buu….

kate fan-idil demiş,

10 Nisan 2008 @ 22:11

Acaba bizi deniyolar mı bakalım ne kadar dayanabilcekler diye?!
Vallahi kardeşim uyku muyku kalmadı yaaa ne bu böyle DHARMA duman olduk!
Lost’u izlemeye başladığım ilk günden beri gözüme uyku girmiyo Lost’la yatıp Lost’la kalkıyorum… Artık ben bile saçmalamaya başladım(Ada canlı olabilir! :P) bazen keşke kurtulsam keşke lost’u izlemesem diye düşünüyorum ama Lost’suz yaşayamıyacağımı BİLİYORUM.çünkü Lost bi diziden çok daha fazla birşey. bence Lost hakkındaki teoriler Lost bitsede asırlar sonra bile bitmeyecek…

Lyra demiş,

11 Nisan 2008 @ 10:37

ya anlamadığım neden 6′da benjamin sayılıyor. O uçakta yoktu ki
kate, jack, sayid, hurley, sun, aaron

Charlie and Claire demiş,

11 Nisan 2008 @ 19:30

bncede bebek claire in.noldu bilmiom ama sanırım jack öğrendi ve bebeği gördüğünde claire aklına gelceği için görmek istemio

g_lost demiş,

20 Nisan 2008 @ 18:29

bencede m_lost arkadaşımızın dediği gibi.o bebeğin aaron olduğunu zaten biliyoruz.3.sezondaki o ölen kişinin claire olduğunu düşünüyorum bana göre claire öldü ve bebeği kate aldı.hatırlarsanız o ölen kişinin cenazesinde kimse yoktu çünkü zaten clairenin ailesi yok.jack bu ölen kişi için çok ağladı.bence clairenin kardeşi olduğunu öğrendi.bu benim düşüncem bence o ölen kişi kesinlikle claire bu saydıklarımın hepsine uyuyor.

zeynep demiş,

23 Nisan 2008 @ 14:01

arkadaşlar bence bunlar adadan kurtuldu kurtuluyoken claire ve aaron kate veya jack yüzünden öldü katede jack veya sawyerdan olan bebeğine aaron adını verdi çünkü vicdan azabı çekiodu jackde bu yüzden bebeği görmek istemiyor.

new lost fan demiş,

23 Nisan 2008 @ 15:17

merhaba ben iki ay once basladım bu diziye ve son bolumun u bekliyorum.

kurtulanlardan biri de jin degil mi. sonucta mezarı gercek dunyadaydı . yalnız mezarı koredemiydi amerikada mı anlamadim. doktor koreliydi fakat hurley de cenazeye geldi.
ayrica tabuttaki claire olsaydi kate neden jack’e “onun cenazesine gideyim ki desin. ” tabuttaki jackin onemsediği katin onemsemedigi biri. dizide jake le locke cok sey yasadi ama katele bi alakasi olmadi lockun.

munir demiş,

23 Nisan 2008 @ 22:33

arkadaslar..karıştıryosunuz coğu şeyi..jack mahkemede Kate in suda 8 kişiyi kurtradığını söylüyo ama 6 kişi kalıcaklar onu ileriki bölümde izlicez göreceksnizi..Bunlar 8 kişi helikoptere bincekler ama zaman atlaması olcak desmodun bölümündeki gibi,bunlar suya düşcek claire ölcek bunları sudan jack kurtarcak ama Kate i mahkemede kurtarmak için yalan söylücek,claire suda boğulcak ya da kara duman onlara suda saldırcak..

zeynep demiş,

24 Nisan 2008 @ 08:24

bence tabuttaki sawyer(james),juliet,john,jin bunlardan biri olmalı die düşünüom çünkü gazetedeki haberde ölen kişinin adı j ile başlıo

zeynep demiş,

24 Nisan 2008 @ 16:15

bence tabuttaki sawyer veya rose

new lost fan demiş,

24 Nisan 2008 @ 18:43

sawyerin gercek cocugu ne olacak acaba cikacak mi bir bolumde. kizi olmustu galiba

kate demiş,

25 Nisan 2008 @ 17:40

sizce bu bebeğin sawyer dan olma olasılığı varmı?

zeynep demiş,

26 Nisan 2008 @ 12:34

kesinnikle yok

b_lost demiş,

26 Nisan 2008 @ 21:37

zeynep sana kısaca zeyno diyecem senden özür dileyemem çünküaramızda bir düşmanlık yok ama claire öldü iddaya girme küsüşürüz

b_lost demiş,

26 Nisan 2008 @ 21:39

tek bilinmesi gereken var lostun güzel olması elifi tanıyan varsa uyarsın!!!!!!!!!!

zeynep demiş,

27 Nisan 2008 @ 14:23

ben zaten claire ölmedi demedim ki sen neden böyle bi yorum yaptn?

b_lost demiş,

28 Nisan 2008 @ 14:40

zeynep!!!!!!!!!!!!!!!ay pardon zeyno ama sen sawyer yada rose demiştin hem bidaha iddaya girme claireyi çarırım iddayı kazanırım

b_lost demiş,

28 Nisan 2008 @ 17:18

zeyno !’^+%&()??__!’^+%&/()=?_sende televizyon ışığı görüyorum kafanda lamba yanıyo teşekkürler

denis demiş,

13 Mayıs 2008 @ 14:27

aroon ı kate nasıl alıyor üff kafam karıstı acıklar mısınız bana ?

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın