4. Sezondan Resim Özetleri

Alex ve Karl tekrar bir araya gelişlerini kutluyorlar. Umarız yeni sezonda Karl’ a işkence yapılan bölümler yer almaz.

lost_alex_4s1.jpg

Siz, Lost fanlarına yeni sezondan haberler vermeye devam ediyoruz. Aşağıda 4.sezonun ilk bölümü “The Beginning of the End” (Sonun başlangıcı) ile ilgili resimleri yer almaktadır. Bu resimler bize her şeyi vermese de akılımızdaki bir çok soruyu oturtmamıza yardımcı olabilir.


Desmond’ u birşey nedeniyle dalgın ve elinde silahıyla görüyoruz.

lost_desmond4s2.jpg

Yanlarında baba figürü olmayan bebeğiyle Claire ve Sun ı görüyoruz.

lost_sun_clarie_baby_4s4.jpg

Burada bir grup oluşturulmuş Locke ve Sawyer savaş hazırlığı içeren sözler ediyorlar gibi görünüyor.

lost_sawyer_locke_hugo.jpg

Kate ve Jack hassas bir anı paylaşıyorlar. Jack elinde hala telsizi tuttuğuna göre sanırız bu resim kurtarıcıların adaya gelmesinden önce çekilmiş.

lost_jack_kate_4s5.jpg

Rose‘ u tekrar görmek çok güzel. Umarız yeni sezonda ekranlarda daha çok yer alır.

lost_afroamerican_4s6.jpg

Bu resimde Rousseau Ben’ i bir ağaca bağlamış. Ben bağlı olsa bile karakterlerin psikolojilerini bozduğundan eminiz.

lost_ben_fransiz_kadin.jpg

Clarie çok mutlu görünen bir grup figüranın önünde duruyor. Bizim düşüncemize göre bunun nedeni yolda onları kurtaracaklarını görmüş olmaları.

clarie.jpg

Rose da olduğu gibi; umarım bu resim Sayid’ i 4.sezonda ekranlarda daha çok göreceğimizin bir işaretidir.

lost_said_juliet_4s9.jpg

Michael! Harold Perrineau’ nun yeni sezona ait bu ilk resmini görmek harika…

lost_micheal_4s10.jpg


Batuhan demiş,

31 Aralık 2007 @ 22:27

3. Sezonun Sonunda Tabuttaki Kate’miş :S;

selen demiş,

1 Ocak 2008 @ 12:40

batuhan hatırlarsan jack kate e cenazeye gittinmi diye sormuştu….

Selin demiş,

1 Ocak 2008 @ 15:37

tabuttaki kişi kate olamaz çünkü cenazeden sonra kate’in yaşadığını gördük.. ayrıca flashforward ta , jack kate’e neden cenazeye gelmediğini soruyodu yani tabuttakinin kate olmadığı kesin…

Zekeriyya demiş,

1 Ocak 2008 @ 16:42

Nerden biliyosunuz

ekanisli demiş,

1 Ocak 2008 @ 18:51

artık ne kate eski kate ne de jack eski jack…

ahh ahh lost lost diye nicesine sarıldım,
çok ara verdiler vallahi darıldım.
yeni bir hatch var diyorlar, meraktan yarıldım,
a dostlar jack olsam ben de aynısı yapardım…

selen demiş,

1 Ocak 2008 @ 19:36

sezon 3 ün son bölümünü izlemedin herhalde

king of lost demiş,

2 Ocak 2008 @ 14:11

ortalıkta face bi görüntü dolaşıyo kate in tabutta olduğu bi video ama yalan onu izlemis arkadas sanirim…

melis demiş,

2 Ocak 2008 @ 14:31

arkadaşlar son bölümde ben tabutlu sahne hatırlamıyorum hiç nerden o görüntüyü bulabileceğimi bilen var mı acaba

Abbas demiş,

2 Ocak 2008 @ 15:09

Dizi settinde çalışan Figuran Türk “Desqur”un dediği doğru ise!!! tabuttaki kişinin sawyer, Benjamin, ya da john lock olmadığı kesin. Tabii desqur takma adlı türk figuranın lostfan’a verdiği demece göre…

lostfans demiş,

2 Ocak 2008 @ 16:45

tabuttaki julietmiş ingiliz lost sitesi açıklmaış bnce çoook saçma…

celine demiş,

2 Ocak 2008 @ 17:54

walla ben michael in dönceni biliodm bnce iş onda kopcakk

dml demiş,

2 Ocak 2008 @ 18:15

evt ck mntıklı..ama lost bu hic belli olmz bnce..yni hic beklenmedk biri de cıkabilir..alıstık ztn bnlara=)

oceanic:D demiş,

2 Ocak 2008 @ 18:26

bnce yeni birisi olcak böyle locke mu olcak yok sawyer mı gibi düşüncelerle izleyicileri oyalamaya çalışıyolar of 4. sezonu çk merak ediyormmm

drşafak demiş,

3 Ocak 2008 @ 11:52

adada hiç uçak kalıntısı varmıydı bu fotoğraflarda görünen uçak yeni bir tanemi

asli demiş,

3 Ocak 2008 @ 16:22

arkadaslar michael ve wolt geri dönücek diyorlar sakın tabuttaki walt olmasın cünkü tabuk kücük oldugunu bicok sitede duyurmuslardı hele bi zenci mahallesi olması bunu dahada güclendiriyor michael da olabilir tabi

medjai demiş,

3 Ocak 2008 @ 22:48

tabuttaki adam tarık mengüç olabilir.

Ziza demiş,

4 Ocak 2008 @ 07:16

Arkadaşlar, Trailer’daki geçen bir cümleye dikkat. Birileri adadan ayrılıyor ve bunların arasında Jack, Kate ve Sawyer da var.

Ortada Kate ve Jack’in ortak tanıdığı bir cenaze var. Adadan ayrılanları düşündüğümüzde bunun Sawyer olması kulağa mantıklı geliyor. Ancak Sawyer kısa birisi değil. Tabuttaki ya gelecek sezonlardan yeni birisi, yada Aaron: http://www.lostfan.net/lost-jack-in-motorola-krzr-k1m-telefonu.html

Kate’in Jack’e havaalanında gitmeden önce söylediği bir söze dikkat: “Nerede olduğumu merak eder?” Eğer kimin merak edeceğini Jack bilmiyor olsa, “eşim yada şu bu” diye bir betimleme de bulunurdu. Buradan bu kişinin Sawyer olduğunu (yani tabuttakinin Sawyer olmadığını) anlıyoruz. Tabi, Kate’in Jack ile çok çekinceli görüşmesi (hatta görüşmek istememesi de buna bir kanıt).

Son söylenen cümleler ise, bu grubun (Jack, Sawyer ve Kate dışındakilerden emin değilim) geride birilerini bırakarak kurtulduğunu bize kanıtlar nitelikte:

J: Ayrılmak zorunda değildik.
K: Evet zorundaydık.
J: Biz bir hata yaptık…..
…..
J: Geri dönmek zorundayız!!!
Geri dönmek zorundayız!!!

mysacrifice demiş,

4 Ocak 2008 @ 10:50

Selam millet Ziza sana katılarak şunu eklemek istiyorum trailerde yeni düşmandan bahsediliyor bu demek oluyorki 4. sezon yeni düşmanla mücadelede geçicek ve Benjamin haklı çıkıcak. Bence bu mücadelede kahramanlarımızdan bazıları ölecek ve Penny Desmond un sevgilisi onları bulacak ve adadan kurtulma fırsatı ellerine geçecek ama bazıları adada kalmak istiyecek. Tabuttaki kişiye gelince bence o kişi Ben. Teori 1, jack elinde bir gazete küpürü vardı bu ölen kişinin haberiydi yani eceliyle gitmiş bir ölüm deil bence intihar. Teori 2 cenazeye gelen hiç kimse yok buda ölen kişinin hiçbir yakını olmadığını yada sevilen bir insan olmadığını gösterir.

adanalı osman demiş,

4 Ocak 2008 @ 11:55

maykıl geliyor

serdar kadir ateş demiş,

4 Ocak 2008 @ 15:08

evet cok haklısın sadece kate ve jackın sevdigi takıldıgı birisi olmalı tabuttaki yani walt falan olamaz bence!! cu arada ben haklı cıkacak bu kesin de benm anlamadıgım 4. sezonun fragmanında lock beni vuruyodu neden acaba? bide adadan baya kayıp olacak cok kişiölcek buda görünüyo fragmanda hurlynin etrafında birsürü mezarvar ve yanında kimse yoktu cokgarip:S

eklemek istedigim bişi daha var
zaten desmond da yelkenl vardı adadan cıkamamıştı michael ufacık bi tekneyle nasıl gitsinki?

Ziza demiş,

6 Ocak 2008 @ 10:43

Micheal Doğru koordinatları almıştı ayrılmak için…

cesim demiş,

6 Ocak 2008 @ 13:49

tabuttaki kişi adada olan ama adı adada yanlış konulmuş biri. Zenci mahallesinde olması ise tamamen çok basit bir şaşırtmaca.

cesim demiş,

6 Ocak 2008 @ 14:28

Adadan kurtulanlarların olduğu helikopterdeki biri. yani jake ve kate le beraber adadan Los angeles’a dönenlerden.John Lantham adı. ve kendisini 1:47 saniyelik 4.sezon yeni lost fragmanında görebiliyoruz.

simay demiş,

6 Ocak 2008 @ 14:31

JACK in gazeteden kestiği yazı..

LOS ANGELES
Adam Şehir Merkezinde Çatı Katında Ölü Bulundu

John lantham ın bedeni saat 4 ten kısa bi süre sonra grand caddesinden 4300 blok yukarıda bulunmuş..loft kulelerinin kapıcısı Ted wordan kurbanın çatı katındaki odasından gürültülerin geldiğini duymuş kiracıların güvenliğini ilgilendirdiği için çatı katındaki odaya girmiş ve kirişte asılı bedeni bulmuş,polis sözcüsü jaime ortizde kazanın medikal testlerden sonra bir intihar olabileceğini sandıklarını söylemiş, lantham’ın hayatta tutanın ise genç bir oğlan olduğunu söylemişler birde anma töreni için hoffs drawlar cenaze evinde tutuluyormuş..

yani John Michael Lantham…Oglu onu hayatta tutuyodu, yan, zenci mahallesi şaşırtmacanın şaşırtmacası. yani gerçek

Abbas demiş,

6 Ocak 2008 @ 16:06

Son iddia, Ziza senin de değindiğin gibi: 15 ana karakter adada kalmak isteyenler ve adadan kurtumak isteyenler olarak ikiye ayrılacaklar. Jack,hurley,kate,rose ve kocası,clare,sun,jin,juliet adadan ayrılmak isteyecek. John, desmond,sayid,sawyer,ben, danielle,alex,karl adada kalmak isteyecek. Flashforwarddan anladığımıza göre de Jack baya bir pişman olacak adadan ayrıldığına…

Tuncay demiş,

8 Ocak 2008 @ 18:30

Rose ve kocası ayrılmak istemez, sonuçta Rose adada kanserden kurtuldu. Sawyer ise adada kalmak istese Walt’u kaçırdıkları raft’a binmezdi bile.

Michael’ın duruşuna dikkat! Aynen Walt’un ilk gözüktüğü zamanlar gibi. Bence bu korkutucu duruşun da bi mantıklı açıklaması vardır. Walt’un ormanın içinde sırılsıklam gözükmesi gibi.

Bence “Orientation: The Orchid”i izleyin bir de öyle yorum yapın.

xyz demiş,

9 Ocak 2008 @ 23:31

Tabuttakinin Juliet olması ihtimali mantıklı geldi bana. Bu da Juliet’in ablasının öldüğü anlamına geliyor,çünkü cenazede yok!

hale demiş,

11 Ocak 2008 @ 11:53

bence tabuttaki mıcheal değil.. çünküjack michealın ölümüne bu kadar tepki vermezdi benjamin olma ihtimali var…hiç yakınının olmaması tabutun küçük olması ben i düşündürüyo.

Abbas demiş,

12 Ocak 2008 @ 15:01

Bir de şöyle bir iddia var; 48 tane kurtulan kahraman var ama bunlardan en çok 18-20 tanesini ön plana çıkartıyorlar. Belki de bu tabuttaki kişi bu popüler karakterlerin dışındadır; ama yine de uçak kazasından sağ kurtulan 48 kişilik figuran kadrosundandır.

bihter demiş,

12 Ocak 2008 @ 20:19

melis cenaze bölümünü www.youtube.com dan izleyebilirsin.abbas bence bu 48 kişiden ön plan da olmayanlar zaten öle görüntü olsun işte arada çıksınlar bişeyler söylesinler die koyulmuştur.bence bu tabuttaki juliet tir kate onu sevmiodu zaten o yüzden cenazeye gitmemiştir

coxa demiş,

16 Ocak 2008 @ 11:10

tabuttaki zenci birisi.mahalle zenci mahallesi ve rahip de zenci.belki mıchaelin oğludur.ama 4.sezonda belli olur bu.yeni giren bi karakterde olabilir.çünkü kate ve jack hemen kurtulamayacaklar.o zamn dizinin tadı kalmaz.aşk üçgeni amerikada işe yaramaz.

Umutis demiş,

17 Ocak 2008 @ 11:56

“”Burada bir grup oluşturulmuş Locke ve Sawyer savaş hazırlığı içeren sözler ediyorlar gibi görünüyor.”" Hayal gücünüze hayranım bi resimden ağız okuyanınıda ilk defa görüyorum.

Ziza demiş,

17 Ocak 2008 @ 20:37

Simay gazete küpüründeki yazıyı gönderdikten sonra hala ısrarla Juliet diyen arkadaşları tebrik ediyorum.. Hayır illa diretiyorsanız Juliet diye, sorarım Bu Juliet hatunu hangi ara cinsiyet değiştirme ameliyatı geçirdi de John Lantham oldu… ??????

Mantık biraz lütfen.

ahmet demiş,

18 Ocak 2008 @ 15:08

michael ı görmek hiçte güseL diiL hala kin besliyorum michael a görsem yapışacam boğazınaa nefret .. ana lucia yı libby i gözünü kırpmnadan furduu :P

Abbas demiş,

18 Ocak 2008 @ 15:16

Micheal ortaya çıkınca Hurley ne tepki verecek acaba? Libby ile sevgili olmuşlardı. Hurley geç buldu tez yitirdi ne de olsa. İntikam almak ister mi ki Michael’dan?

Cumali demiş,

19 Ocak 2008 @ 19:25

Tabutun içindeki bence Vincent :D ya da Jack’in babası hehe boşuna yorum yapmayın bugüne kadar yaptığınız hiçbir tahmin eminim benimkiler gibi tutmamıştır o yüzden bekleyelim görelim.

lost kahini demiş,

21 Ocak 2008 @ 23:18

arkadaşlar hayalgücünüz pek bi sığ göründü bana:)bence tabuttaki kişiyi henüz tanımıyoruz, yeni giren bi karakter… belki de kate’in babası, who knows???:) sahne tamamen kafa karıştırıcı olarak tasarlanmış besbelli.. ilk akla gelen sawyer ‘ın tabutta olması… ya da evde bekleyen, kate’le evlendi falan filan.. ama bu kadar basit olmaz..öyle değil mi sizce de?ayrıca son bölümdeki flash forward çok sonraki bi zaman ait bana göre, hatta belki son bölümde son sahnelerden biri.. o sebeple tabuttakinin kim olduğunu bulmak için öncelikle ilerki bölümlerde neler olacağını tahmin etmek gerekiyor,o da hayli zor:)

dNz demiş,

23 Ocak 2008 @ 10:48

bnce ksn mchl. valt tknde öldü flashbcki adaya yansdı. oda dnnce znci muhllsnde yşmya bşldı. ölnce cnzye kmse gtmdi kate de umrsmyo. gztdki ilan J ile bşlıodu o kfmı krştryo:S

Vassili_ZaitseV demiş,

23 Ocak 2008 @ 16:42

Arkadaslar lost u internetten izleyebilceğimiz bir site varmı söylegen olursa cok sevnirim teşekkürler:)

lostçuyuz demiş,

23 Ocak 2008 @ 17:43

bir soru işareti de benden olsun arkadaşlar, Claire’nin gittiği medyum olan adam Jacob olabilir mi, çünkü Jacob’un belli belirsiz olan fotolarındaki yandan görünüşü bu medyum adama benziyor.Bir de şu ortak yönleri de var ikisi de kişilerin geçmiş-geleceklerini görüyorlar, biliyorlar. He diyeceksiniz ki Jacob adaya nasıl gelebilir ki, ben de size sorarım gerçek Sawyer olan dolandırıcı adam nasıl geldi?

sühan demiş,

23 Ocak 2008 @ 22:42

daha önce de dediğim gibi benim bu konuda varsayımım. jacop locke un babası ve locke un babaıs olduğu söylenen adamı bir şekilde kendi getirtti adaya (belkid ezengin bir kadın kılığında bir müriti vasıtası ile) ve oğluna kötülük yapan adamdan intikamını alamsını istedi. ama şans sawyer a güldü ve intikamını o aldı..:)

ali kaya demiş,

23 Ocak 2008 @ 23:31

bence tabuttaki Kate’in annesi

ugur demiş,

25 Ocak 2008 @ 15:50

bence tabutun içindeki john locke.
lostu çok beğeniyorum.özelliklede kate ve clarie yi.
katede inşallah sawyerdan ayrılıp jacke döner……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

julia demiş,

25 Ocak 2008 @ 15:54

ben bu diziyi çok beyeniyor.
ölmesin charlie.
çok seviyor onu ben
.

damlah demiş,

26 Ocak 2008 @ 17:47

ya güzel teoriler varda sizce jacob un john a help me demesi bi anlam ifade etmiomu ?? ya bnce bunda bi bit yeniği var :S ayrıca gazete yazısı bilinmese bile juliet diildir çünkü juliet in öle bi yerde cenazesinin yapılması çok saçma hem senaristler cenazeye kimsenin gelmemesine dikkat çekmişler sevilmeyen veya yakını olmayan biridir.. hem ben in olduunuda düşünmüorm bence ben adadan zorla bile ayrılmaz…

ŞAHSİNE K.OĞLU demiş,

27 Ocak 2008 @ 16:08

4 zezonda herşey farkılı olacak bence………..

sessiz100 demiş,

27 Ocak 2008 @ 20:53

bu sitenin yöneticileri ne iş yapar allah aşkına. adam açık açık cenazenin michael a ait olduğunu söylüyor hatta kanıtlıyor!!!! site bunu doğrulayıp kesin karara bağlayıp niye bildirmez ki. ayrıca çok açıklayıcı yazıları olan (ismini hatırlamıyorum yakup peygamber ile ilgili uzun açıklamalar yapan arkadaş_hatta odysseus destanına bile vardırmış olayı) adamlara bi teşekkür maili göndererek bu harika açıklamalarına devam etmeleri sağlanabilir.ve şu resimdeki uçak nedir abiiiii daha önce hiç görmedik adada başka bir uçak daha mı varmış bir bilen yok mu?

Rukio demiş,

31 Ocak 2008 @ 16:00

bence benjamin o :S saçma gelebilir ama biyerlerde okumustum bnada mantıkı gelmişti..hem ben in boyuda kısa :)

munir demiş,

1 Şubat 2008 @ 01:21

tabuttaki vatandaşın Benjamin olduğu düşünüyorum.Çünkü Jakop onu adaya zarar verdiğini düşünerek adadan kovdu ve o da kendini öldürdü/öldürüldü..Benjaminin yerini John aldı anımsayın Jakop ondan yardım istemişti ve Benjamin Johna Jakobun kendisine ne söylediğini sormuştu..”help me” demişti..Jakop esrarengiz biri ben onun adaya 2 yaşında getirilen çocuk olduğunu düşünüyorum..Hatta burdaki teorilerde de var,o insanların düşüncesini okuyabiliyor bedenlere girebiliyor. .yüzünü gördük sakallı ortayaş üstü bir adam gibi göründü filmde,hatta bu sitede de var resmi,Johnun bacağı ve yaraları iyileşiyor çünkü Jakop adanın korumasını ona vecek..tabuttaki Sawyer olamaz bunun sebebleri çok fazla ama en basiti onun karizmasını yapımcılar kaybetmek istemiyor diye düşünüyorum reyting var işin ucunda o yuzden..

seçil demiş,

1 Şubat 2008 @ 21:08

ya ben hala 4.sezonun 1 izlemedim meraktan ölüyorum

nana35.5 demiş,

7 Şubat 2008 @ 19:37

arkadaşlar ben 4.sezonun bölümlerini nerden bulucam.bana bişey söyleyin

güney demiş,

8 Şubat 2008 @ 01:36

en yukarılarda !lostçu! isimli arkidaş güssel sölemiş onu okuyun basit ve mantıklı

KEDI demiş,

8 Şubat 2008 @ 18:36

Juliet Juliet!!!! Sawyer’i oldurcek kdr deli olamazlar :D:D:D

arda demiş,

10 Şubat 2008 @ 00:37

nana fulsınema
da ızleye bılırsın cok net

onr7 demiş,

10 Şubat 2008 @ 00:45

bence tabutun icindeki sawyer yada juliet degil cunku adadan kurtulan birinin olmasi lazim tabutun icinde adadan kurtulanlarida oceanic 6 adiyla (hurley nin tabiri) bildigimiz uzere bunlar jack,kate,hurley,sayid,jin ve sun (bunu offical siteden biliyorum cunku sadece bu 6 kisiye ait flashforward yapilacak onumuzdeki 6 bolumdeydi sanirsam) bu yuzden tabuttaki hakkinda bu yorumlari yapmak güç ama bize verdikleri en buyuk ipucu zenci mahallesinde olmasiydi cenazenin ve tabutun boyutundaki ufaklik he bide jackin elindeki kagittaki isim heryerde yaziyo cogu sitede yakinlastirip almis J.L harfleriyle basliyodu simdi tam aklima gelmiyo bu bize dusundugumuz kimse olmadigini acikliyo tekrar yani aynen basa gelmis oluyoruz ama sonuc olarak adadan kurtulan birinin dışarıda ölmüş olabilecegi varsayılırsa bu 6 kisiden biride olmeyecegine gore belki disaridan tanisdiklari farkli bi kisi olabilir bu kaza ile ilgili kate ve jackin sonradan tanismis olabilicegi bi kisi benim yorumum bu ama yapimcilarin vermis oldugu bilgilere dayanarak yorumumu koydum saygilarla…

losttraford demiş,

12 Şubat 2008 @ 02:57

tabutta rövaşata

abdullah demiş,

5 Mart 2008 @ 15:05

tabuttaki john lock

aylin demiş,

7 Mart 2008 @ 13:08

tabutn içndeki daha görmediğimiz biri bence.ilerki bölümlerde anlıyacaz.ama ana karekterlerden biri olduğunu düşünmüyorum.

DeNiZ demiş,

9 Mart 2008 @ 16:17

daha öncede söyledim bence tabuttaki jack in babasıydı adadaki gizem sayesinde hayata döndü aslında bi teorim daha var jack in babası (jack in hatırladıklarından biliyırum) sürekli içki içiyordu jack in gördüğü bir gelecek vardı adaya geri dönmeliyiz diyodu kate e bence jack in babası daha önceden adaya gelmişti kurtulmuştu ve kurtulduktan sonra jack inde olduğu gibi mutsuz oldu içkiye verdi kendini ve öldü jack de babasının cesedini annesine götürürken kaza oldu babası hayata döndü ve jacob un yanına gitti sandalyedekide oydu. ayrıca pencereden bakanda bence john locke tu.

ömer demiş,

31 Mayıs 2008 @ 01:39

tabuttaki john locke

başak demiş,

19 Haziran 2008 @ 17:56

Yazının İngilizcesi
LOS ANGELES
Man Found Be Dead At Downtown Loft

The body of John Lantham of New York was found shortly after 4 am in the 4300 block of Grand Avenue. Ted Worden, a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises coming from the victim’s loft. Concerned for tenants’ safety, he entered the loft and found the body hanging from a beam in the living room. According to Jaime Ortiz, a police spokesman, the incident was deemed a suicide after medical tests. Latham is survived by one teenaged son. Memorial services will be held at the Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening.” courtesy of Doc Arts.

Yazının Türkçesi
LOS ANGELES
Adam Şehir Merkezinde Çatı Katında Ölü Bulundu

John lantham ın bedeni saat 4 ten kısa bi süre sonra grand caddesinden 4300 blok yukarıda bulunmuş..loft kulelerinin kapıcısı Ted wordan kurbanın çatı katındaki odasından gürültülerin geldiğini duymuş kiracıların güvenliğini ilgilendirdiği için çatı katındaki odaya girmiş ve kirişte asılı bedeni bulmuş,polis sözcüsü jaime ortizde kazanın medikal testlerden sonra bir intihar olabileceğini sandıklarını söylemiş, lantham’ın hayatta tutanın ise genç bir oğlan olduğunu söylemişler birde anma töreni için hoffs drawlar cenaze evinde tutuluyormuş..

austen35 demiş,

1 Temmuz 2008 @ 10:03

eğer juliet se jack daha cok üzülürdü.sadece yanına gitti dokundu falan.bence baska biri.bi de cenaze nerdeydi hangi şehir yani.

çağlar demiş,

6 Temmuz 2008 @ 20:32

arkadaşlar ben son bölümünü izledim bir siteden ben ile jack konuşuyor ve ben geri dönmelisiniz filan dior yanlarında bir tabut var içinde takım elbise giymiş ama ölü bir adam var kel tam olarak ismini bilmiorum hepisinin adaya geri dönmesi gerekiyormuş ve o tabutdaki adamıda yanlarına almaları gerekiormuş.

güzin demiş,

17 Temmuz 2008 @ 00:24

arkadaşlar!!tabuttaki john!! son bölümün son saniyesi:))ve bu dizinin yazarları o kadar çılgın ki!! o tabuttakinin kim olacaına son dakikaya kadar onlar bile karar veremedii için 3 tane alternatif sahne çekmişler..birinde tabuttaki sawyer, birinde john,birinde desmond!!ama sonunda johnu koymuşlar!!ya siz onu bunu bırakın claire’e sawyer’a nooldu yaa ada kayıp:S

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın


Basın ve Yayın