4. Sezon Şaşırtacak!

lost_yeni_karakter02.jpg

Lost 4 sezondan yine süpriz bir resimle karşınızdayız Juliet’i 4. sezonda lost’a katılan Jeff Fahey’ e pansuman yaparken görüyoruz. Aklımıza yeni sorular gelmiyor değil Juliet’in bu resmi kafamızda soru işaretleri bırakdı. Sonun başlangıcı adaya barışmı yoksa savaşmı getirecek hep birlikte göreceğiz. 4. sezona az kaldı ve heyecanımız bir kaç kat daha artmaya başladı..


Bu resimden anladığımız kadarıyla Fahey yaralandı ve yardım fişeğini ateşledi.

lost_yeni_karakter03.jpg


aragorn demiş,

14 Ocak 2008 @ 14:18

Bu adam adaya yeni gelenlerden mi? Öyleyse Juliet ona neden yardım etsinki? Biliyoruz ki adaya yeni gelenler kötüler! Farklı birisi olması lazım…

ayaz demiş,

14 Ocak 2008 @ 16:05

arkadaşlar hatırlarsanız (bölümünü söyliyemicem çünkü bu anlattıklarım 2 3 bölümden toplanarak anlaşılabilir) desmond ambarı bırakıp ortağının arkasından takip ettiğinde şifreyi giremediği için adada deprem gibi bir sarsıntı oldu, bu arada others’lar toplanmışlar konuşuyorlardı ve deprem olduğunu zannedip dışarıya fırladı. tabi o anda 815 de ortaya çıkan elektro manyetik alandan dolayı düşmeye başladı. (tabi bu benim yorumum yani elektro manyetik alandan dolayı düşmesi) neyse others’lar gökyüzüne bakıyorlar ama ilk baktıkları anda yukarıda uçak falan göremiyorlar havanın o kadar açık ve görmelerini engelliyebilecek birşey olmamasına rağmen. bende uçağın ekrana giriş anını tekrar tekrar izledim ve dikkatimi çektiki uçak ekrana aniden giriyor….. acaba oluşan elektro manyetik alandan dolayı 815 boyutmu atladı? yada zamandamı yolculuk yaptılar? eğer sizlerde izleyip yorum yaparsanız sevinirim.

aragorn demiş,

14 Ocak 2008 @ 16:22

Ayaz dediğin doğru olabilir fakat bişey değiştirmez bence. Takıldığın nokta yanlış yani. Ne şekilde gelmiş oldukları değil bizimkilerin adaya düşmeleriydi önemli olan. Belki de basit bir çekim hatasıdır. Yani herşeyde mükemmellik aramak yanlış Lost için, hele zamanda yolculuk hiç olmaz, öyle olsalardı The Others’ın onlar hakkında geniş malumata sahip olmaları, dış dünya ile ilgili her türlü bilgiye (haberler, hatta maç skorları dahil) bilmeleri imkansız olurdu… diye düşünüyorum…

ayaz demiş,

14 Ocak 2008 @ 17:24

aragorn, ama farkındaysan others’lar uçağın adaya düşmesiyle hepsi (özellikle Ben) şaşırdılar. yani dış dünyadan gelenler var evet yada haberler alıyorlar ama gelen bir türlü istesede geriye dönemiyor. buda benim teorime biraz olsun hak veriyor. yani zamanda yolculuk olmasa dahi elektro manyetik dalgalar yüzünden boyut atlamış olabilirler. hiç kimsenin haritada yada uydudan dahi göremediği bir adayı nasıl olupda bu kadar saklayabilirsinki…. sanırım bu ada başka bir boyutta, ve bu boyuta 815 desmondun şifreyi geç girmesiyle geldiğini düşünüyorum. anlatmak istediğim zamanda yolculuk değil ama boyutlar arası bir yolculuk yaptıkları bence kesin. Ben doğduğundan beri, rousseo 16 yıldan beri o adada, nasıl olupda kimse bunları bulunduğu adaya gelmedi? ayrıca 3. sezon finalindeki deniz altındaki sinyal bozucu charlie patlattıkdan sonra anca bu adadan bir sinyal alına bilindi. ayrıca adaya paraşütle düşen kadın şuan adını hatırlıyamıyorum onun bu adayı bilerek bulduğunada inanmıyorum şayet bilerek gelmiş olsaydı oraya 80 mil açıkdaki gemiyle gelmezlermiydi???

aragorn demiş,

14 Ocak 2008 @ 17:58

Ayaz haklısın, The Others’ın şaşırması gayet doğal, çünkü adaya tesadüfi olarak ya da kazara gelinebiliyor, adada manyetik bir gücün olduğu gün gibi belli, ada zaten Ben tarafından gizleniyodu, bence The Others’ın amacı adayı saldırılara karşı korumaktı, bunun için sinyalleri felan bozdular, onun için Daniella’nın sinyali adadan hiçbir zaman dışarı gitmedi, Adaya gelmek değil adayı uydudan yada herhangibir izleme aracından tesbit etmek imkansızdı, yoksa adaya gelenlerin hepsi (Bizimkiler, Daniella, Desmond, paraşütle düşen Naomi (ama Naomi yeni gelenlerdendi bence) vs.) kazara geldiler. The Others’a dış dünyadan destek var bir şekilde, hatırlarsan adaya sürekli olarak yukardan yiyecek kolileri atılıyor ki bunu yapanlar adanın yerini bilen The Others’ın dış dünyadaki yardımcıları (bunların başının da Penny’nin babasının olduğunu düşünüyorum), Charlie’nin sinyalbozucuyu devredışı bırakmasından sonra yeni gelenlerle iletişim kuruldu ve adayı buldular, ayrıca adaya gelen dönemiyo demek yanlış olur, adaya gelenler nasıl dönüleceğini bilmiyor, oysaki The Others istedikleri zaman adadan ayrılabiliyolar, hatırla Juliet’i dış dünyadan adaya getiren Eathan ve diğer hiç yaşlanmayan herifti…

aragorn demiş,

14 Ocak 2008 @ 18:06

Ayrıca Ben doğduğundan beri adada değildi, hatırlarsan babasıyla birlikte geldiler adaya, tahminen 12-13 yaşlarında… Adada doğan tek kişi yani adanın yerlisi Benle küçükken adada karşılaşan, daha sonra bi şekilde Ben’e bağlanan (Çünkü Jakob’la iletişim kurabilen tek kişi Benjamin) ve yaşlanmayan şu adamla Jakob…

cgds2only demiş,

14 Ocak 2008 @ 18:32

richard dan bahsediyorsun heralde :D

InLoSt demiş,

14 Ocak 2008 @ 22:30

Bence o resimde gördüğümüz zat Jacob’un ta kendisi ve artık dayanamıyor canlanıveriyor…Neden diceksiniz tanıtımda mı fragmandamı bi yerde izlemiştim aynen bu adam benziyordu

aragorn demiş,

15 Ocak 2008 @ 07:51

InLoSt, dediğin doğru olabilir, adam Jakob’un biraç saniyelik silüetine çok benziyor dikkatli bakılınca, ama tuhaf olan bu adamın biraz aciz gibi görünmesi yani yaralı, yardım istiyor falan ama biz Jakob’u adanın gizli gücü olarak biliyoruz, fakat Jakob’un Jhon Locke’dan yardım istemesi de tuhaftı…

ayaz demiş,

15 Ocak 2008 @ 12:40

evet evet kesinlikle bu herif Jacob, o silüetle tıpa tıp saçları yüz şekli aynı.

Aragorn sende haklısın yorumlarında ama ben kesinlikle teorimi destekliyorum 815 farklı boyuta geçiş yaptı. ayrıca başka bir lost fan sitesinde okuduğuma göre orada 2 tane ada yok, bir üçüncü ada var ve bu ada sadece levazım adası olarak kullanılıyor yani adaya atılan bütün yiyecekler daha önceden bu üçüncü adaya stoklanmış ve helikopter tarafından paraşütle atılıyor. sanırım okuduğuma göre bu üçüncü ada sezon 4 de karşımıza çıkacakmış.

aragorn demiş,

15 Ocak 2008 @ 15:26

Üçüncü bir ada daha olsaydı görülürdü Benjamin Sawyer’a diğer adayı gösterdiğinde. Bence gereksiz olur bir ada daha zaten ikisi baya bi başımızı ağrıtırken, levazımat adası olarak da kullanılsa orada sonsuza kadar yetecek bir stok bulunudurulamaz, muahakkak dış dünyadan getirilmek zorunda, çünkü bütün yiyecekler fabrika üzretimi, heralde bu adada fabrika yoktur :) Ayrıca boyut değiştirme konusunda madem boyut değiştirdiler bu ada hangi boyutta ozaman? Yani adada yaşayanlar başka bir boyutun insanları mı? Bence boyut değiştirme felan yok, herşey bizim boyutumuzda yaşanıyor…

orko demiş,

15 Ocak 2008 @ 19:29

öncelikle hatırladığım kadarıyla Danielle bu adaya kazara gelmiyor. “numbers” in içinde geçtiği yayınları takib ederek adaya geliyor.

boyut atlama ise ilginç ve bence üzerinde durulması gereken bir teori. zaman ile ilgili en ilginç ayrıntı en azından benim adıma, Carl’ın tutsak tutulduğu hapishanede nöbet bekleyen Aldo’nun nöbet sırasında “a brief history of time” adlı Stephan Hawking’in kitabını okuyor olması. kitabında Hawking, solucan deliklerinden bahsediyor ve boyut değiştirmnin en azından teorik olarak mümkün olabileceğine vurgu yapıyor. bu sebebten dolayı boyut değiştirmeyi önemsiyorum.

not:bu kitap türkçeyede çevrildi.

(bu konuda hatırladığım bir ikinci kitap ise “Kaplan Kaplan” isimli metin. olurda bu kitabı da görürsek, aralarda bir sahnede hiç şaşırmayalım)

kabul express demiş,

15 Ocak 2008 @ 22:14

bence savas getircek :p
zaten fragmandan gorduk degil mi?
ya ne getirirse getirsinde lost olabildigince uzun olsun :D

aragorn demiş,

16 Ocak 2008 @ 00:07

Yani Aldo sırf o kitabı okuyordu diye böyle bir sonuca varmak komik bence, ona bakarsanız dizi boyunca Sawyer bisürü kitap okudu, onların isimlerine de bakın, belki bikaç ipucu daha elde edebilirsiniz :)))) Bunlar senarsitlerin izleyicide merak uyandırmak için yaptığı hinlikler, şayet farklı bir boyutumuz olsaydı the Others’ın adayı korumaya çalışmaları gerekmezdi, çünkü boyurlar aramakla bulunacak birşey değil, ama yeni gelenler adayı denizde, gemilerle, botlarla, helikopterlerle bulmaya çalışıyorlardı… diye düşünüyorum…

aragorn demiş,

16 Ocak 2008 @ 00:30

Arkadaşlar benim Lost’un dördüncü sezonu ile ilgili şöyle bir teorim var: Biz aslında üçüncü sezonun finalinde dördüncü sezonun finalini izledik. Yani biz dördüncü sezonda yenilerin adaya gelişlerini, bizimkilerin ve The Others’ın onlarla olan mücadelesini ve sezonun sonunda Jack, Kate ve birkaç tane daha kahramanımızın bir şekilde adadan ayrılışlarını izleyeceğiz. Biliyoruz ki bu Sezonun adı The Return yani Dönüş. Biz zannediyoruzki bu dönüş normal dünyadan adaya dönüş halbuki bu dönüş adadan normal dünyaya dönüş de olabilir. Yeni sezon afişlerinde adanın suya büyük binalar yani şehir olarak yansıması da bunu destekler nitelikte. Ayrıca bir diğer sloganımız “Adayı koru ya da öl” Hatırlarsanız Benjamin jack’e eğer o telsiz cihazını kullanırsan bu adadaki herkes öldürülmüş olacak demişti. Dediği gibi bu sezon yeni gelenlerle bizimkiler arasında sürtüşme çıkacak ve malesef ölenler olacak. Jack ve Kate’in de aralarında bulunduğu bazı kahramanlarımız bir şekilde (büyük bir tavizle, sonradan çok pişaman olacakları bir anlaşmayala yada zorla vs.) adadan ayrılacaklar. Fakat sonra görüyoruz ki Jack büyük bir pişmanlık içerisinde ve duyduğu vicdan azabı yüzünden adaya geri dönmek istiyor. Yani dönüp dolaştırıp bu sezonun finalinde de Jack’in Kate’i havaalanına çağırıp “We have to go back Kate” diyişini izleyeceğiz gibi hissediyorum. Şayet yapımcılar diziyi altı sezonda bitirmek istiyolarda böyle bir düşünce oldukça mantıklı. Adaya asıl dönüş beşinci sezonda olacak bence. Yani yapımcılar bizleri bir 6-7 ay daha meraklı bir bekleyiş içine sokabilirler. Şu tabuttaki adamın kim olduğunu bile bu sezon vermeyebilirler böyle düşündüğümüzde :)) Benim tahminim tabuttaki adam yani ölen kişi malesef Benjamin. Benjamin başlarına ne geleceğini biliyordu. Yeni gelenler onu adadan uzaklaştırdılar, adayı koruyamadı ve o da buna dayanamayarak ardında bir sürü soru bırakarak intihar etti. Onu dış dünyaya bağlayan pek de birşey yoktu ama galiba bir oğlu var. Belki onu da elinden aldılar. Jack de gazetede Benjamin’in ölüm haberini duyunca adaya geri dönüş yolunu bilen tek kişinin Benjamin olması yada The Others’ın adayı koruma planlarını alt üst edip yeni gelenlerin adayı ele geçirmelerine yardımcı olduklarını anlayınca bunalıma girdi ve o da intihar etmek istedi fakat olmadı. Benjamin’in cenazesine bizimkilerden kimsenin gitmemesi, Kate’in onun ölümünü umursamaması gayet doğal. Normal dünyada da ailesinde kimse yoktu zaten. Yani genel olarak ben böyle düşünüyorum bilmem siz ne dersiniz. Tabi bu sadece bir teori, dediklerimin tam tersinin çıkması da beni hiç şaşırtmayacaktır :))) Sizlerin görüşlerinizi de bekliyorum…

Abbas demiş,

16 Ocak 2008 @ 13:39

Defend the island or die! The battle has only just started! Beginning of the end! Bu sloganlar, yeni sezonun ilk bölümlerinin bol aksiyonlu olacağını gösteriyor. Bir kaç tane de merak ettiğim husus var. Juliet’in ablasının yaşaması için Juliet Ben’in her dediğini yaptı. Peki Juliet, Beni bizimkilere satar gibi mi yapıyor hala acaba? Yoksa gerçekten sattı mı Others’ı; o zaman ablasını hiç düşünmedi mi? Bu arada bana göre babası ve hatta Penny’in kendisinin de Dharma Initative üyesi olduğunu düşünüyorum, Others’ın değil.

orko demiş,

16 Ocak 2008 @ 15:28

sadece bir kitaba dayanarak bunu söylemiyordum ama olsun.

üzerinde düşüneceğim. sonuçta “space-time” yani mekan ve zaman sorunsalı bu yüzyılda her türlü düşünce çabasının cevap vermesi gereken bir konu olmuştur. bu dizininde düşünceyi önemsediğini ve bunu vurguladığını hissettiğimden dolayı bu şekilde bir fikir geliştirmeye çalışıyorum. ve o gözle diziyi izliyorum. sadece bir çaba…

Ogeday demiş,

17 Ocak 2008 @ 19:07

sanırım arkadaşlar lost seneye alındııı

cnyt demiş,

18 Ocak 2008 @ 15:56

arkadaslar hayırlı cumalar bu dızı gerçekten guzelmiş

serra demiş,

20 Ocak 2008 @ 09:59

açıkçası bu resim bende hiç soru yaratmadı alt tarafı yaraya pansuman yapıyo

horus demiş,

22 Ocak 2008 @ 21:31

peki en son bölümde jack ve çilli tekrar gerçek dünyaya dönmüşlerdi.. ve jack kafayı sıyırmış haldeydi bu nasıl oldu diğer kazazedelere noldu..

münir demiş,

22 Ocak 2008 @ 23:16

burada Einsteinin “kayıp ada” teorisinden yola cıkılmış,yani elektromanyetik dalgaları kullanrak boyut değiştirmek mümkün,bunu ABD ordusu zaten denemişti.adadaki others lar ABD ordusu askerleri bence,yani ordu bu projeyi hayata geçirmeye karar verdi ALVARO HANSo gibi insanların dessteğiyle.Burda amaç zaman algısını ve mekan alıgısını aşmak,yani boyut değiştirmek.1960 larda ABD ordusu bunu SSCB ye karsı denemiş ve hatta kısmen basarılı olmus,böylece düşman ordusuna görünmeyerek onların topraklarında bir anda görünmek gibi..ancak bu deney yapıldıktan sonra deneyde kullanılan askerlerin nevrotik durumlarında anormallik olmuş..Bu teori doğru arkadaslar..Hatta Hz.Muhammed in (SAV) miraç mucizesi de bu sekilde acıklanıyor,yani zaman ve mekan değiştirerek başka bir boyutta görünmek mümkün.Filmdeki ada boyut olarak bizim mekan algımızın dışında.bunun için elektromanyetik dalgalar kullanılıyor,others ların da ABD askerleri olduğunu düşünüyorum yani adada bulunan elektro manyetik sistemi koruyorlar. kimden koruyorlar? bir şekilde elektromanyetikdalgayı kullanıp adaya yolu düşebilecek insanlardan..filmi daha ilgi çekici kılmak için karakterlere peygamber ve entellektüelllerin isimleri verilmiş..

freeengin3000 demiş,

27 Ocak 2008 @ 02:31

yaa nekadar güzel teoriler uzay-zamalar otherslar(diğerleri yada others) bunlar hoş şeyler zamanda yolculuk falan boyutlar elektromanyetik..Bilim alanında ülkece daha hızlı domates soyan bıçak teknolojisinden ileri olmadığımız için zekice yazılmış senaryolar ve geçmişde denenmiş fakat hüsranla sonuçlanan daha sonra efsaneleşen bilimsel deneyler üzerine 3 yıldır çene yoruyoruz…peki noluyo??sadece lostun gizemini çözmeye çalışıyoruz.nolmuş?elektromanyetikten dolayı herşeyi planlamışlar falan..Gelin türkiyede elektromanyetik ve bilim adına çalışmalar yapalım artık kesin kanıt ve bilimsel deneylerle lostun gizemini çözelim..Bu sayede türkiyeye ve bilim dünyasına katkımız olur.işte lostun bir yararı daha….

okan demiş,

29 Ocak 2008 @ 21:55

bu adam adaya yeni gelenlerden dememiş losta yeni katılanlardan demiş yani nikki ve paulo gibi sonradan öenm kazanan bi karakter olacak julıete ise laf etmeyin o suçsuz onu bu hala ben getirdi kadın gitmek kurtulmak istiyor ona rağmen izin vermiyolar

mert lock demiş,

1 Şubat 2008 @ 22:26

sonunda başladı 4. sezon ama izler izlemez dahada meraklandım daha da heyecanlandım

caca demiş,

6 Şubat 2008 @ 00:59

bence 3. sezon finalinde ölen adam benjamin değil aragorn. nedense bende hep bir siyahi olabileceği izlenimi uyandı. mahalle zenci mahallesi,ordaki peder de siyahi.

Onurabi demiş,

7 Şubat 2008 @ 18:34

Jeff Fahey hani Jacop tu.. off ya :( Jacop olmadığı gün gibi ortada.. Ahandaaa. bi dk.. Jeff Fahey Jacop olabilir ama Jacop bizlerin kafasındaki gibi bir “şey” olmayabilir.. Eveeet yaa.. Jacop kim abi ya.. Yok öyle bişi.. Benjamin Jacop demese hangimiz Jacoptan haberimiz olacaktı ona olmadık manalar yükleyecektik vs vs.. Benjaminin hangi dediğine bir çırpıda inandık ki Jacop a inandık.. Yazarken dimağım aydınlandı..Bukadar yazıncada silmek istemiyorum.. Haydaaaa. bi dk bi dk ya.. Ozaman sallanan sandalye ne oluyor.. Offf.. Help Me diyen kim.. Vantrolog olabilir Jeff Fahey görüntüyü nasıl sakladı bi an göründü John a peki.. Biraz daha düşünmem lazım.. düşünüp yazayım bari böyle karışık oluyor.. 2 doz LOST alayım kendime geleyim..

Bi Soqun Var demiş,

11 Şubat 2008 @ 17:42

arkadaşlar tamamen bir mason musevi ve misyonerlik oyunu Jakob = Yakup. Aeron (Claire in velet) musanın abisinin ismi ve daha bir çok olağan üstü olay dizideki kişilere yamanmaya çalışılıyor ve bu da bizim biliçaltımıza ister istemez kişilerin yerleştirmesini sağlıyor… ister inanın ister inanmayın ama bunu lost u baştan sona bir kez daha izlediğinizde daha iyi anlayacaksınız elektro magnetik olay tamamen bir ahayl ürünü John Locke in adadan dolayı deil haşa bir peygamberin gücüne sahip olduğundan dolayı ayağa kalkışını herkes anlamıştır herhalde… ve son olarak hatırlarsanız adaya düşen naomi yani ne son gelen helikopterden atladığını iddia eden kadın ewet helikopteden atladı ve desmond chalie jin ve hurley in naomi yi bulmadan önce denize düşen nesnenin naoi olduğuna eminim o da öldü orada ve adaya düştü çünkü ada burda öbür dünya olarak gösteriliyor cennet yada cehennem olarak pek bişi belirtilmiyo ki naomi kendine geldiğinde söyldiği tek şey neredeyim ben ve oceniec 815 pasifik in 4 km altında bulundu tüm yolcular ölmüştü tesbit edildi diye burda bulunan herkesin ölmüş olabileceği ve masonlar veya museviler için öbür dünyanın gerçekçi bi tasviridir. juliet in adaya nasıl geldğine gelince içtiği o ilaçlı portakallı su aslında onu bayıltmadı öldürdü. tamamen kendi düşünclerim biraz saçma diyebilirsiniz ama lost u tekrar izleyin anlarsınız………………

Emrah demiş,

19 Şubat 2008 @ 15:40

bir kaç arkadasın teorisnde dediği gibi kesinlikle “başka bir boyut “olayı var.Buna ister cehennem-cennet deyin,isterseniz hayaletlerin cinlerin yaşadığı 4. boyut deyin.düşen 815 numaralı uçağın aynı zamanda iki yerde bulunması(okyanusun dibi-adanın çeşitli yerleri), diğer insanların herkesin öldüğünün kesin olarak onaylanması bunun kanıtıdır.ilerki bölümlerde baş karakterlerden birilerinin cesetlerinin uçağın enkazından cıktıgını bile görebiliriz.Dharma girişimcilerinin asıl amacı zamanda kırılma deneyleri yapmaktır.Hatta richard 3 sezonun bir bölümünde “Benjamin asıl amacımızı unuttu,doğurganlıkla alakalı sacma sapan deneyler yapıyor”dedi.Biz acaip şekilde şaşrıtan istasyonlar asıl istasyonların yan istasyonları.Yani ilerki sezonlarda daha büyük istasyonlar görürsek şaşırmayın.julietin adaya getirildiği yeri hatırladıgımzda aşırı güvenlikli bir yerdi.Buda dış dünyada adadaki istasyonların devamı yada daha büyüklerin olabiliceği anlamına gelir.4. sezonda adaya gönderilen Naomi nin ekibi Dharma girişiminden olabilirde olmayabilirde.Önümüzdeki bir kaç bölümden sonra bu anlasılacak.Bildiğimiz gibi Benjaminin gücünü kaybetme korkusuyla yaptıkları ve verdiği yanlıs kararlardan dolayı ikinci bir tasviye yaşanıyor olabilir.Eğer böyle değilse Dharma girişimini durdurmak isteyen başka bir grup,ülke,topluluk vs olabilir.3 sezonun son bölümlerinde aynı adamın akıl hastanesinde Hurley’i ziyaret ettiğini ona vaatlerde bulundugunu görmüştük.Bunlar benim yorumlarım.İlerleyen bölümlere neler olacak göreceğiz:)

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemesi · Geri İzleme URI

Yorum Yapın



Basın ve Yayın




Zirve100

arkadaş



Directory of Television Blogs